8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik zoek dus niet alleen een ontvanger maar er moeten ook speakers bij zitten. Indien zoiets niet mogelijk is zoek naar een combinatie van ontvanger + computer speaker setje.
Iemand die iets weet over zoiets?
weet iemand of ik dan mijn foto's die ik heb gemaakt kwijt ben of niet? de rest (kalender/apps/contacten) zijn weer met een herstel bestand goed te krijgen maar hoe zit het dus met de foto's?
Heb vaak genoeg dat vrienden op mijn iphone spelen. Smsjes lezen gaat me dan net iets te ver;)
Vanaf versie 4.2 wordt er iig Airplay geïntroduceerd, waarmee je via wifi je muziek kunt afspelen opde nieuwe Apple tv of een versterker die Airplay ondersteund (dit zijn alleen de nieuwe en vrij dure versterkers). Hopelijk komen er meer apparaten (media spelers) die dit gaan ondersteunen.Tc-Chub schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:57:
Ik zit nu een beetje te kijken naar iPhone docks enzo, maar nu vroeg ik me af, is er een betaalbare oplossing (zo rond de 90 euro) waarmee je muziek van je iPhone kan verzenden naar een speaker via wifi of bluetooth?
Ik zoek dus niet alleen een ontvanger maar er moeten ook speakers bij zitten. Indien zoiets niet mogelijk is zoek naar een combinatie van ontvanger + computer speaker setje.
Master_A
Een vriend heeft dit ding, werkt geweldig maar je hebt wel een versterker nodig.Tc-Chub schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:57:
Ik zit nu een beetje te kijken naar iPhone docks enzo, maar nu vroeg ik me af, is er een betaalbare oplossing (zo rond de 90 euro) waarmee je muziek van je iPhone kan verzenden naar een speaker via wifi of bluetooth?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik heb nu mijn muziek gesynced met de optie comprimeren naar 128bit aac. Dat scheelt weer wat ruimte.Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:37:
[...]Ik heb dit verschil ook gehad op vakantie. Wilde filmen, maar iphone was vol. Verwijderen van een aantal films leverde niet direct vrije ruimte op.
Pas na een sync in iTunes stond alles weer goed. Dus misschien moet je nog een keer syncen en dan zou itunes gewoon moeten aangeven hoe je ruimte verdeeld is.
Maar het blijft vreemd dat ik +/-4,5GB aan applicaties heb geïnstalleerd volgens mijn iPhone en iTunes.
Wanneer ik in iTunes vanuit het tabblad applicaties de grootte van de applicaties die geïnstalleerd zijn optel dan kom ik uit op +/- 2,4 GB. Tel daarbij 100MB aan Cydia applicaties op en dan kom je uit op 2,5GB Wat is dan die andere +/- 2GB aan applicaties die ik niet als dusdanig kan terugvinden?
I am the great Cornholio!
Beste,
Deze telefoon wordt in Engeland verkocht in een abonnement (je betaald bvb elke maand 100 euro en je krijgt zoveel belminuten, zoveel sms en dan krijg je hier ook nog gsm bij maar je moet dan met die iphone bij die provider blijven (systeem dat we in België jammer genoeg niet kennen).
Deze gsm is dus gekozen geweest uit een abonnement in Engeland maar er is voor gekozen om deze niet te gebruiken in dat abonnement.
Daarom heb ik de iphone unlocked/jailbreaked waardoor dat we hem in België samen met mobistar hier kunnen gebruiken.
Kan gerust getest worden. Papier van garantie krijg je er ook bij.
De prijs is normaal. Maar zodra je een firmware update doet. Dan komt de simlock dus weer terug. Waardoor je weer op een jailbreak en unlock moet wachten. Dus je hebt een iphone 4 waarna je het alleen kan gebruiken als ipod.Rebbelx schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:56:
ik wil graag een 2dehands iphone 4 kopen. Ik heb iemand gevonden die een 16gb aanbied tegen 500 euro. Komt uit engeland. Ik heb deze informatie van hem gekregen. Is dit mogelijk of is het een rip-off ?
Beste,
Deze telefoon wordt in Engeland verkocht in een abonnement (je betaald bvb elke maand 100 euro en je krijgt zoveel belminuten, zoveel sms en dan krijg je hier ook nog gsm bij maar je moet dan met die iphone bij die provider blijven (systeem dat we in België jammer genoeg niet kennen).
Deze gsm is dus gekozen geweest uit een abonnement in Engeland maar er is voor gekozen om deze niet te gebruiken in dat abonnement.
Daarom heb ik de iphone unlocked/jailbreaked waardoor dat we hem in België samen met mobistar hier kunnen gebruiken.
Kan gerust getest worden. Papier van garantie krijg je er ook bij.
[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 25-10-2010 13:02 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
500 euro voor een tweedehands is een beetje erg duur, vind je niet? Dan kun je beter 200 euro extra investeren om een nieuwe te kopen. Waarschijnlijk krijg je het toestel wel, maar de rip off is dat je echt te veel betaalt.Rebbelx schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:56:
ik wil graag een 2dehands iphone 4 kopen. Ik heb iemand gevonden die een 16gb aanbied tegen 500 euro. Komt uit engeland. Ik heb deze informatie van hem gekregen. Is dit mogelijk of is het een rip-off ?
Toestel is nieuwTrommelrem schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:04:
[...]
500 euro voor een tweedehands is een beetje erg duur, vind je niet? Dan kun je beter 200 euro extra investeren om een nieuwe te kopen. Waarschijnlijk krijg je het toestel wel, maar de rip off is dat je echt te veel betaalt.
Maar het is waarschijnlijk wel uit de doos geweest, want het is uit de gevangenis gehaald. Een "nieuwe" auto die een kilometer heeft gereden is ook een derde van de waarde kwijt. Hoe zit het verder met de garanties? Waarschijnlijk moet je voor de garantie in het buitenland zijn, wat ook niet handig is.
[ Voor 10% gewijzigd door Trommelrem op 25-10-2010 13:11 ]
Garantie tot midden 2011Trommelrem schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:09:
[...]
Maar het is waarschijnlijk wel uit de doos geweest, want het is uit de gevangenis gehaald. Een nieuwe auto die een kilometer heeft gereden is ook een derde van de waarde kwijt. Hoe zit het verder met de garanties? Waarschijnlijk moet je voor de garantie in het buitenland zijn, wat ook niet handig is.
Qua garantie van een geimporteerde iphone 4 maakt niet meer uit, want je kan sinds kort je iphone 4 garantie claimen via Nederland. Zolang je geimporteerde iphone 4 in de EU is gekocht.Trommelrem schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:09:
[...]
Maar het is waarschijnlijk wel uit de doos geweest, want het is uit de gevangenis gehaald. Een nieuwe auto die een kilometer heeft gereden is ook een derde van de waarde kwijt. Hoe zit het verder met de garanties? Waarschijnlijk moet je voor de garantie in het buitenland zijn, wat ook niet handig is.
Ik heb mijn eigen iphone 4 geimporteerd vanuit de UK en de kosten intotaal (inclusief verzendkosten) voor een neverlocked iphone 4 16GB was omgerekend €626. (begin september besteld bij apple zelf en 2,5 week later binnengekregen) Nu kost een iphone 4 16GB NIEUW neverlocked omgerekend €570
[ Voor 18% gewijzigd door pinokkia op 25-10-2010 13:17 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dus voor 200 euro "korting" heb je een jaar minder garantie en hij is uit de doos geweest en er is aan gesleuteld. Ik zou het niet doen, maar je moet het zelf weten
126 euro extra en je hebt echt een spiksplinternieuwe, simlockvrij, complete garantie.
Maar goed, die keuze moet je zelf maken.
En hoe kom je er dan achter welke apps zoveel data downloaden en opslaan?MetaFrame schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:23:
Is het niet zo dat veel van die apps data downloaden en lokaal op je Iphone opslaan?
Want misschien zijn dat wel apps die ik best kan missen als ze zoveel data op m'n iPhone opslaan...
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ja dat zou wel mooi zijn! Dat werkt dan via remote? Want wat ik zoek is eigenlijk gewoon een boxensetje met wifi erop en waar je muziek op kan zetten en dat je dan via Remote die muziek kan instellen, dat zou wel tof zijn. Het mag ook gestreamd worden via WiFi maar dan heb je er buiten huis niets aan.Amiet01 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 01:16:
[...]
Vanaf versie 4.2 wordt er iig Airplay geïntroduceerd, waarmee je via wifi je muziek kunt afspelen opde nieuwe Apple tv of een versterker die Airplay ondersteund (dit zijn alleen de nieuwe en vrij dure versterkers). Hopelijk komen er meer apparaten (media spelers) die dit gaan ondersteunen.
Ja ook dat, en t probleem is dat als je telefoon de ruimte verlaat dat de muziek dus automatisch stopt.Kassad schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:27:
[...]
Een vriend heeft dit ding, werkt geweldig maar je hebt wel een versterker nodig.
Onzin..Trommelrem schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:09:
[...]
Een "nieuwe" auto die een kilometer heeft gereden is ook een derde van de waarde kwijt.
[ Voor 17% gewijzigd door Siebelouis op 26-10-2010 01:25 ]
Misschien niet 1 derde maar hij is echt wel Veel minder waard.. daarom heeft het geen nut om een splinternieuwe auto te kopen voor veel meer geld..
Deze nog niet langsgekomen? Of lees ik er overheen?
Dat is ook niet waar. De auto raakt weliswaar een derde van de waarde kwijt zodra je van de dealer weg rijdt, maar je bent wel de eerste die er mee rijdt en dus de eerste die de auto inrijdt. Dat is bepalend voor het gedrag van de auto na vele honderdduizenden kilometers. Dus wil je meer geld uitgeven zodat je weet wat je koopt? Of liever iets minder en een groter risico lopen op de langere termijn? Eerstehands kopen is toch best fijn, zeker als je van plan bent je product iets langer te gebruiken en niet zo snel te verkopen.rohit schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:48:
[...]
Misschien niet 1 derde maar hij is echt wel Veel minder waard.. daarom heeft het geen nut om een splinternieuwe auto te kopen voor veel meer geld..
Tweedehands auto's nemen in principe de garantie mee na verkoop, maar deze tweedehands "nieuwe" iPhone heeft niet eens de garantie van de normale garantietermijn. Daarom vertrouw ik het al niet en daarom zou ik liever 200 (of 126) euro meer investeren in een betrouwbare iPhone. Het is maar een klein verschil 126/200 euro en het scheelt heel veel ellende als het een keer mis gaat. Oke, als die betreffende iPhone new in box voor 250 euro weg zou gaan, dan zou ik het misschien nog doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Trommelrem op 26-10-2010 10:41 ]
Daar heb je ook wel gelijk in, maar koop dan ook geen auto met 1000000 kmTrommelrem schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:35:
[...]
Dat is ook niet waar. De auto raakt weliswaar een derde van de waarde kwijt zodra je van de dealer weg rijdt, maar je bent wel de eerste die er mee rijdt en dus de eerste die de auto inrijdt. Dat is bepalend voor het gedrag van de auto na vele honderdduizenden kilometers. Dus wil je meer geld uitgeven zodat je weet wat je koopt? Of liever iets minder en een groter risico lopen op de langere termijn? Eerstehands kopen is toch best fijn, zeker als je van plan bent je product iets langer te gebruiken en niet zo snel te verkopen.
Tweedehands auto's nemen in principe de garantie mee na verkoop, maar deze tweedehands "nieuwe" iPhone heeft niet eens de garantie van de normale garantietermijn. Daarom vertrouw ik het al niet en daarom zou ik liever 200 (of 126) euro meer investeren in een betrouwbare iPhone. Het is maar een klein verschil 126/200 euro en het scheelt heel veel ellende als het een keer mis gaat. Oke, als die betreffende iPhone new in box voor 250 euro weg zou gaan, dan zou ik het misschien nog doen.
Zo net mijn iphone hersteld en alles gewist en gewoon van begin af aan weer begonnen met apps installeren.. eerst jailbreaken natuurlijk!
Verwijderd
En ik blijf me verbazen, ik kocht hem als vervanging voor mijn LG renoir die volgens mij veel te traag was.
De iPhone is echt super snel en de apps zijn echt fijn, ben er dus heel tevreden over
Heb alleen een vraag ik krijg het tethering niet werkend. ik heb echt overal gezocht maar het lukt me maar niet. Mijn vraag is of iemand hier een oplossing voor heeft.
Verder voor de mensen die de iPhone 4 nog willen halen loop de Phonehouse binnen ik had hem binne 3 dagen
Alleen gisteren gebeurde er iets heel merkwaardigs, we waren een spelletje aan het spelen toen ik opeens bij elke druk op het touchscreen een klik hoorde. Dus ik dacht, fock it, niet nu al!
Na een klein onderzoekje bleek het dus de achterkant te zijn, al druk je daar op maakt hij een klik geluidje, alsof je met je MB met Magic touchpad een keer klikt.
Nu is het frappante dat het weer weg is, 1 dag later. Wat ik zelf erg kut vind aangezien mijn MBP ook al van die raare dingetjes heeft, zoals bij het dichtklappen ook klikgeluiden maken. Ik kan Apple nu wel bellen maar zo komt de iPhone 4 bij hun aan en mankeert er weer niks...
weet iemand een oplossing? heb al gereboot.. en heb wel internet.. want kan wel nieuwe apps downloaden
zou het misschien aan kunnen liggen dat ik mijn iphone nog niet heb ingesteld als nieuwe telefoon in Itunes??(wil dit namelijk op mijn laptop thuis doen i.p.v. werk pc..)
[ Voor 42% gewijzigd door Rohit op 26-10-2010 14:40 ]
Damn, het is weer terug, zal even contact opnemen met Apple. Beter duurt het niet te lang en gaan ze niet moeilijk doen...The Great HooD schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:52:
Ik heb de iPhone 4 nu al een tijdje en ben er zeer tevreden mee..
Alleen gisteren gebeurde er iets heel merkwaardigs, we waren een spelletje aan het spelen toen ik opeens bij elke druk op het touchscreen een klik hoorde. Dus ik dacht, fock it, niet nu al!
Na een klein onderzoekje bleek het dus de achterkant te zijn, al druk je daar op maakt hij een klik geluidje, alsof je met je MB met Magic touchpad een keer klikt.
Nu is het frappante dat het weer weg is, 1 dag later. Wat ik zelf erg kut vind aangezien mijn MBP ook al van die raare dingetjes heeft, zoals bij het dichtklappen ook klikgeluiden maken. Ik kan Apple nu wel bellen maar zo komt de iPhone 4 bij hun aan en mankeert er weer niks...
Elect a clown, expect a circus.
De eerste 750 km is bepalend voor de rest van het autoleven. 15000 km of 150.000 km hoeft niets uit te maken als de auto gewoon goed ingereden is.rohit schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:48:
[...]
Daar heb je ook wel gelijk in, maar koop dan ook geen auto met 1000000 kmik bedoel hiermee dus het verschil van een auto met 0 km of een auto met misschien 15000 km.. opzich is dat ook erg weinig..
Zo net mijn iphone hersteld en alles gewist en gewoon van begin af aan weer begonnen met apps installeren.. eerst jailbreaken natuurlijk!lijkt of hij nu sneller is geworden.. heb geen backup teruggezet ofzo alleen mijn contacten terug gezet via Ez2Mo (erg handige app)
Bij een iPhone is dan dan wel iets anders, maargoed, hij is wel uit de doos geweest en hij is uit de gevangenis gehaald. Daar hoort dus een grotere korting bij dan 200 euro.
Welke provider heb je? Is de tethering optie beschikbaar in het netwerk menu?Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:06:
Ik heb de iphone 4 nu al een weekje of 4,
En ik blijf me verbazen, ik kocht hem als vervanging voor mijn LG renoir die volgens mij veel te traag was.
De iPhone is echt super snel en de apps zijn echt fijn, ben er dus heel tevreden over
Heb alleen een vraag ik krijg het tethering niet werkend. ik heb echt overal gezocht maar het lukt me maar niet. Mijn vraag is of iemand hier een oplossing voor heeft.
Verder voor de mensen die de iPhone 4 nog willen halen loop de Phonehouse binnen ik had hem binne 3 dagen
Verwijderd
Heb T-mobile en , nee die heb ik niet ..magnifor schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:35:
[...]
Welke provider heb je? Is de tethering optie beschikbaar in het netwerk menu?
heb al vaker dat script/profiel gedownload van help.benn ofzoiets,
maar dat hielpt niks
Jailbreaken en een app ervoor downe ofz?Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:44:
[...]
Heb T-mobile en , nee die heb ik niet ..
heb al vaker dat script/profiel gedownload van help.benn ofzoiets,
maar dat hielpt niks
Verwijderd
En het zou zo kunnen..
Ik heb anders ook geen Tethering op men 3gs IOS 4.1.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:48:
Ik ben niet zo goed in dat jailbreaken,, wil hem liever legaal houden ....
En het zou zo kunnen..
Jailbreaken is zo makkelijk met Limera1n... zelfs een leek kan dat
haha probeer gewoon dat jailbreaken joh.. je merkt vanzelf wel dat je het veel leuker gaat hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:02:
Aahzo ja dan heb ik pech dan doe ik het maar zonder internet op me laptop in de trein XD
Dat jailbreaken duurt van 2 minuten.. enigste wat je hoeft te doen is aan de laptop hangen limera1n uitvoeren en power + home knop in te houden als hij dat aangeeft, powerknop loslaten (zegt hij ook wanneer precies) en thats it! daarna naar op de iphone Limera1n opene en cydia installeren..
[ Voor 23% gewijzigd door Rohit op 26-10-2010 16:06 ]
Maar voor mij persoonlijk vind ik een jailbreak niet echt meer nodig. Hoe zeer anderen ook beweerden dat het niks uitmaakte merkte ik toch dat mijn iPhone destijds iets minder stabiel was en iets vaker ergens uit werd gegooid ofzo. Merkte er toch wel wat van.
Maar ieder moet het voor zich bepalen hoe erg het nodig is of dat iemand het gewoon graag wil. Je zit toch altijd weer te kloten met updates van firmware en moet je evt. weer wachten of allerlei andere handelingen verrichten...
Qua leversnelheid, ik zag dat the Phonehouse het aardig doet, telefoonkopen.nl schijnt hem vanuit voorraad te kunnen leveren?
www.avpnews.com
Verwijderd
Heb helaas wat slechtere ervaringen met de settings van telefoons veranderen, zo heeft mijn oude LG renoir nadat ik er wat mij had gespeeld 2 accu;s binnen 1 jaar kapot gemaakt en is hij 2x zo langzaam geworden. daarom ook de overstap naar iphonerohit schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:05:
[...]
haha probeer gewoon dat jailbreaken joh.. je merkt vanzelf wel dat je het veel leuker gaat hebbenje hoeft btw niks illegaal te downloaden als je dat niet wilt.. er staan genoeg handige apps in cydia.. bijvoorbeeld Sbsettings
echt een van de handigste apps voor de iphone!
Dat jailbreaken duurt van 2 minuten.. enigste wat je hoeft te doen is aan de laptop hangen limera1n uitvoeren en power + home knop in te houden als hij dat aangeeft, powerknop loslaten (zegt hij ook wanneer precies) en thats it! daarna naar op de iphone Limera1n opene en cydia installeren..
Offtopic: Volgens mij is er binnenkort overal gratis WiFi in de treinVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:02:
Aahzo ja dan heb ik pech dan doe ik het maar zonder internet op me laptop in de trein XD
there's no tweak without the tweaker
Reken er niet te hard op, maar zou tof zijn als er meer trajecten met die proef gingen rijden.virtualJac schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:03:
[...]
Offtopic: Volgens mij is er binnenkort overal gratis WiFi in de trein
www.avpnews.com
Rebbelx schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:54:
Mogelijk om een Iphone 3G backup op een iphone 4 te zetten ? Anders ben ik mijn afspraken in mijn calendar kwijt enz....
Ik heb wel gewoon mijn 3g-backup op mijn iPhone4 gezet en alles loopt op rolletjes!UltraSub schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:23:
Moet je niet doen. Setup as a new phone. Of je moet het leuk vinden om straks te komen klagen dat accuduur slecht is, en een hoop andere rare dingen ziet
Nu kan ik deze iPhone configureren als nieuwe iPhone of herstellen naar de oude situatie. Mijn oude iPhone was gejailbreaked, is het mogelijk om deze oude kopie van mijn oude iPhone op mijn nieuwe toestel te zetten?
Precies, werkt hier ook gewoon primaRijk Lemming schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:15:
[...]
[...]
Ik heb wel gewoon mijn 3g-backup op mijn iPhone4 gezet en alles loopt op rolletjes!
39
Jailbreak komt er niet op, maakte er totaal geen gebruik van.
Doe ik dan dus iedere keer een full cycle?? en als iedereen roept dat je hem maar 1 x per maand volledig moet opladen (full cycle), moet je hem dan voor de 100% er weer af halen ofzo
een volledige laadcyclus is van 0% tot 100% en weer terugTrin1ty schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:03:
hmm, ik ben even de draad kwijt. Men zegt (ook apple) dat je ongeveer 1 x per maand je phone volledig moet opladen en niet iedere keer. Echter iedere keer als ik hem aan de lader hang (meestal doe ik dat bij 40%) dan laad hij naar de 100% in no time en zie ik bij usage alles weer op nul staan met time since last full recharge.
Doe ik dan dus iedere keer een full cycle?? en als iedereen roept dat je hem maar 1 x per maand volledig moet opladen (full cycle), moet je hem dan voor de 100% er weer af halen ofzo
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dan snap ik het weer
Nee, onder usage kun je alleen wat tijden zien sinds de laatste keer dat hij voor 100% geladen was. Een laadcyclus is, zoals Canaria zegt, het opladen van 100 procentpunten. Laad je hem op van 40% tot 100% en later van 60% naar 100%, dan heb je maar één laadcyclus gebruikt. Apple zegt dat de accu na 400 cyclussen nog 80% van hun originele capaciteit over heeft. Zie hier voor meer informatie.Trin1ty schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:20:
ah ok, dus een volledige laadcyclus is niet hetzelfde als een 'full recharge' waar usage over spreekt?
Dan snap ik het weer
Kan wel apps installeren, maar update niet
[ Voor 24% gewijzigd door Rohit op 27-10-2010 10:53 ]
heb ik ook wel eens, gewoon nog een keer proberen en anders een reboot. dan werkt het wel weer.rohit schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:51:
Iemand een oplossing hiervoor:
[afbeelding]
Kan wel apps installeren, maar update nietheb gewoon internet..
is al 1 dag.. heb al 10 keer gereboot..skulldigger schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:19:
[...]
heb ik ook wel eens, gewoon nog een keer proberen en anders een reboot. dan werkt het wel weer.
Wat een onzin die cyclussen allemaal, figuurlijk dan. Je gebruikt een telefoon toch gewoon als gebruiksvoorwerp, dan ga je imo niet letten op wanneer je dat ding aan het stroom hangt.
ook al gedaan helaas..STIMPPYYY schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:16:
Wachtwoord en account even van iPhone afhalen en opnieuw inloggen?
Wat een onzin die cyclussen allemaal, figuurlijk dan. Je gebruikt een telefoon toch gewoon als gebruiksvoorwerp, dan ga je imo niet letten op wanneer je dat ding aan het stroom hangt.
Weet iemand of het daarom mogelijk is om zelf te bepalen welke programma's roamen?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Hijs binnen, en bevalt goed.skullsplitter schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:50:
Ik ga er binnenkort ook maar aan geloven, mijn huidige telefoon heeft nogal wat kuren.
Qua leversnelheid, ik zag dat the Phonehouse het aardig doet, telefoonkopen.nl schijnt hem vanuit voorraad te kunnen leveren?
www.avpnews.com
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Nee, logisch eigenlijk toch. Alles is rondom de app store en itunes gebouwd, het is de bedoeling dat je je eigen muziek/apps/content koopt...Jeroenneman schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:09:
Kan deze Iphone wel bestanden via bluetooth delen? De ipod touch kan dat namelijk niet(misser!)
Gejailbreakte iPhones kunnen dit echter wel.
Weet eigenlijk wel zeker van niet. Dit is veel te technisch voor 99,9% van de iPhone-gebruikers en is helemaal niet in de lijn van Apple.peugeot206gt schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:44:
Weet iemand of het mogelijk is om de iphone beperkt te laten roamen. Ik heb whatsapp geinstalleerd en wilde deze ook roamend gebruiken, volgens mij kunnen die paar Kb namelijk nooit de kosten zijn. Nu zette ik alleen dataroaming aan en zag ik dat er via een HSDPA verbinding in no time 6 Mb doorheen ging. Vermoedelijk updates en andere programma's. Dit vond ik toch een beetje teveel van het goede.
Weet iemand of het daarom mogelijk is om zelf te bepalen welke programma's roamen?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik zit nu een beetje uit te zoeken wat voor abbo ik ga nemen. Ik heb nog niet eerder een telefoon met internet gehad, dus ik weet niet zo goed hoeveel data je per maand opslurpt met zo'n ding.
Nu mijn vraag. Hoeveel data consumeren jullie ongeveer in de maand?
Goede vraag inderdaad, ik ben ook erg benieuwd. Aangezien ik ook een dezer dagen een iPhone aan wil schaffen. Het liefst bij vodafone, maar twijfel of de limiet van 1Gb misschien te weinig voor me is...Nico111 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:38:
Ik ga in december ook over op de aanschaf van een iPhone 4. Hoe ik dit ga doen weet ik nog niet.
Ik zit nu een beetje uit te zoeken wat voor abbo ik ga nemen. Ik heb nog niet eerder een telefoon met internet gehad, dus ik weet niet zo goed hoeveel data je per maand opslurpt met zo'n ding.
Ik heb een Vodafone abonnement met een limiet van 1.5Gb per maand en dat is voor mij voldoende. (thuis gebruik ik Wifi, de 1,5Gb is voor gebruik buiten de deur)Nico111 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:38:
Ik ga in december ook over op de aanschaf van een iPhone 4. Hoe ik dit ga doen weet ik nog niet.
M'n buurmeisje heeft een BlackBerry. Het enige wat zij doet is twitteren, facebooken, pingen en whatsappen. Youtuben doet ze niet en andere video applicaties en internetten doet ze ook niet. Dus bijna text-only. Zij heeft al een brief gekregen dat ze te veel data verstookt en maandelijks boven de 1 GB zit.Siebelouis schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 01:21:
[...]
Goede vraag inderdaad, ik ben ook erg benieuwd. Aangezien ik ook een dezer dagen een iPhone aan wil schaffen. Het liefst bij vodafone, maar twijfel of de limiet van 1Gb misschien te weinig voor me is...
Ik heb mijn iPhone sim in mijn laptop zitten en ik gebruik het voor newsleecher e.d. Ik gebruik tientallen, wellicht zelfs tegen de honderd gigabytes per maand en ik heb na jaren nog steeds niets van de provider gehoord.
Let er dus op welke provider je neemt
Naja ik bedoel maar, dan mag T-Mobile wel een iets minder netwerk hebben ze hebben wel veruit de beste policy.Trommelrem schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 07:51:
[...]
M'n buurmeisje heeft een BlackBerry. Het enige wat zij doet is twitteren, facebooken, pingen en whatsappen. Youtuben doet ze niet en andere video applicaties en internetten doet ze ook niet. Dus bijna text-only. Zij heeft al een brief gekregen dat ze te veel data verstookt en maandelijks boven de 1 GB zit.
Ik heb mijn iPhone sim in mijn laptop zitten en ik gebruik het voor newsleecher e.d. Ik gebruik tientallen, wellicht zelfs tegen de honderd gigabytes per maand en ik heb na jaren nog steeds niets van de provider gehoord.
Let er dus op welke provider je neemt
T-Mobile houdt zich gewoon aan de afspraak. Onbeperkt = onbeperkt.Nickalicious schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 07:54:
[...]
Naja ik bedoel maar, dan mag T-Mobile wel een iets minder netwerk hebben ze hebben wel veruit de beste policy.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Dat lijkt me toch stug, als het waar is wat je zegt over datagebruik, sta je waarschijnlijk bovenaan qua verbruik en moet er bij t-mobile ook een belletje gaan rinkelen dat je dit dataverbruik niet met je iPhone produceert. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met 2Mb/s honderden gigabytes met usenet binnenhaalt, dus ik vind je verhaal een beetje ongeloofwaardigTrommelrem schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 07:51:
Je gebruikt het abo niet volgens de overeenkomst zoals aangeboden door T-Mobile, en wat mij betreft sluiten ze zulke mensen af.
[ Voor 19% gewijzigd door Slasher op 28-10-2010 11:25 ]
Bij het afsluiten van het abonnement heb ik expliciet nagevraagd of het gebruik van de iPhone sim in de laptop is toegestaan. Meerdere medewerkers van de klantenservice hebben bevestigd dat het wel is toegestaan om de sim in een modem te plaatsen, maar het is niet toegestaan om te tetheren.Slasher schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:22:
[...]
Dat lijkt me toch stug, als het waar is wat je zegt over datagebruik, sta je waarschijnlijk bovenaan qua verbruik en moet er bij t-mobile ook een belletje gaan rinkelen dat je dit dataverbruik niet met je iPhone produceert. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met 2Mb/s honderden gigabytes met usenet binnenhaalt, dus ik vind je verhaal een beetje ongeloofwaardig
Je gebruikt het abo niet volgens de overeenkomst zoals aangeboden door T-Mobile, en wat mij betreft sluiten ze zulke mensen af.
Bij zo'n simpele vraag met van meerdere medewerkers zo'n uitgebreid antwoord mag ik er als consument gewoon van uit gaan dat hun informatie klopt. Ik overtreed voor zover ik weet geen enkele voorwaarde.
[ Voor 5% gewijzigd door Trommelrem op 28-10-2010 11:54 ]
Dan vraag ik me af waarom T-Mobile dan USB sticks verkoopt met bijbehorende mobiel internet abo's als het blijkbaar ook goedkoper kan?Trommelrem schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:52:
[...]
Bij het afsluiten van het abonnement heb ik expliciet nagevraagd of het gebruik van de iPhone sim in de laptop is toegestaan. Meerdere medewerkers van de klantenservice hebben bevestigd dat het wel is toegestaan om de sim in een modem te plaatsen, maar het is niet toegestaan om te tetheren.
Bij zo'n simpele vraag met van meerdere medewerkers zo'n uitgebreid antwoord mag ik er als consument gewoon van uit gaan dat hun informatie klopt. Ik overtreed voor zover ik weet geen enkele voorwaarde.
Waarom verkopen ze ook tweejarige abonnementen als een toestel bij een eenjarig abonnement altijd goedkoper is? Omdat ze natuurlijk meer geld willen verdienen aan mensen die geen vooronderzoek plegen.Slasher schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:56:
[...]
Dan vraag ik me af waarom T-Mobile dan USB sticks verkoopt met bijbehorende mobiel internet abo's als het blijkbaar ook goedkoper kan?
Destijds had ik ook een simpel 1 mbit abonnement, echter zonder datalimiet. Ik wilde absoluut geen datalimiet en bij een T-Mobile shop werd mij toen het iPhone abonnement aangeraden. Omdat ik zelf even in twijfel was heb ik toen via de klantenservice vernomen dat tethering niet is toegestaan, maar dat mijn constructie wel is toegestaan.
Volgens mij ben je nu ook aan het tetheren, want wat is het verschil dan tussen je simkaart in de laptop doen en diezelfde simkaart via je iphone met je laptop laten verbinden met internet.Trommelrem schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:02:
Omdat ik zelf even in twijfel was heb ik toen via de klantenservice vernomen dat tethering niet is toegestaan, maar dat mijn constructie wel is toegestaan.
Je moet trouwens niet al te veel waarde hechten aan uitspraken van een KS, daar kun je helaas geen rechten aan ontlenen ook al zou dat wel moeten natuurlijk
met 2 pushmailboxen, een uurtje spotify per dag (met ook offline beschikbare muziek) en nieuws lezen via RSS zit ik op 500MB per maand (heb het toestel nu 2,5 maand en zit op 1,3GB up en down bij elkaar)Nico111 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:38:
Dat is echt een verschil met mijn Windows Mobile toestellen die ik hiervoor had trouwens, lees mijn bericht net door en realiseer me dat ik 10 keer zoveel verbruik nu
[ Voor 11% gewijzigd door Kassad op 29-10-2010 07:50 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Dit verschilt natuurlijk bij iedereen, de vraag is echter wat jij verwacht te gaan doen met jouw telefoon waarmee je internet nodig hebt.Nico111 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:38:
Zo lees ik alleen het nieuws(inclusief twitter) en gebruik ik af en toe msn + facebook -> dit is goed voor zo'n 120mb per maand.
Nouja ik geloof het ook niet echt hoor.. maarre 1jarig abbo is echt niet altijd goedkoper als een 2jarige..Trommelrem schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:02:
[...]
Waarom verkopen ze ook tweejarige abonnementen als een toestel bij een eenjarig abonnement altijd goedkoper is? Omdat ze natuurlijk meer geld willen verdienen aan mensen die geen vooronderzoek plegen.
Destijds had ik ook een simpel 1 mbit abonnement, echter zonder datalimiet. Ik wilde absoluut geen datalimiet en bij een T-Mobile shop werd mij toen het iPhone abonnement aangeraden. Omdat ik zelf even in twijfel was heb ik toen via de klantenservice vernomen dat tethering niet is toegestaan, maar dat mijn constructie wel is toegestaan.
Als je een 2 jarig abbo voor de iphone neemt, betaal je ook minder voor de iphone als dat je een 1 jarig abbo neemt, dan betaal je soms wel meer als het dubbele alleen voor het toestel
Tetheren is het modem van een device gebruiken via een ander apparaat. Dat doe ik niet, ik gebruik gewoon het modem dat in de laptop is ingebouwd.Slasher schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:34:
[...]
Volgens mij ben je nu ook aan het tetheren, want wat is het verschil dan tussen je simkaart in de laptop doen en diezelfde simkaart via je iphone met je laptop laten verbinden met internet.
Je moet trouwens niet al te veel waarde hechten aan uitspraken van een KS, daar kun je helaas geen rechten aan ontlenen ook al zou dat wel moeten natuurlijk
Bij de iPhone abonnementen is de iPhone bij een eenjarig contract goedkoper dan bij een tweejarig contract. Na de looptijd van het eenjarige i-150 contract heeft de iPhone 745 euro gekost, na de looptijd van het tweejarige i-150 contract heeft de iPhone 915 euro gekost. Bij het tweejarige contract is de iPhone bijna 200 euro duurder! Bij het i-1000 contract is de iPhone bij een tweejarig contract zelfs ruim 900 euro duurder!rohit schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:23:
[...]
Nouja ik geloof het ook niet echt hoor.. maarre 1jarig abbo is echt niet altijd goedkoper als een 2jarige..
Als je een 2 jarig abbo voor de iphone neemt, betaal je ook minder voor de iphone als dat je een 1 jarig abbo neemt, dan betaal je soms wel meer als het dubbele alleen voor het toestelen je vergelijkt eiglk een beetje appels met peren..
Wat is daar appel of peer aan? Geld is geld, geld is niet ineens een kiwi.
[ Voor 24% gewijzigd door Trommelrem op 29-10-2010 09:39 ]
Je vergeet alleen wel dat je dan ook maar het eerste jaar kunt bellen. Het tweede jaar moet je ook nog een sim-only nemen om een goeie vergelijking te maken.Trommelrem schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:37:
[...]
Tetheren is het modem van een device gebruiken via een ander apparaat. Dat doe ik niet, ik gebruik gewoon het modem dat in de laptop is ingebouwd.
[...]
Bij de iPhone abonnementen is de iPhone bij een eenjarig contract goedkoper dan bij een tweejarig contract. Na de looptijd van het eenjarige i-150 contract heeft de iPhone 745 euro gekost, na de looptijd van het tweejarige i-150 contract heeft de iPhone 915 euro gekost. Bij het tweejarige contract is de iPhone bijna 200 euro duurder! Bij het i-1000 contract is de iPhone bij een tweejarig contract zelfs ruim 900 euro duurder!
Wat is daar appel of peer aan? Geld is geld, geld is niet ineens een kiwi.
Master_A
Je kunt ook meteen vanaf de eerste dag een sim only afsluiten. Dan ben je door de lagere belkosten sowieso goedkoper uit, ook al zit je met een ongebruikt iPhone abonnement.Impry schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:47:
Maar je hebt in dat hele extra jaar ook per maand 150 belminuten/smsjes + onbep. internet.
Ik heb m'n sim only uit het jaar kruik in m'n iPhone gestopt, simpelweg omdat de tarieven van het iPhone abonnement veel te hoog zijn. De iPhone sim heb ik logischerwijs in m'n laptop gestopt voor snel internet.
[ Voor 7% gewijzigd door Trommelrem op 29-10-2010 09:56 ]
Terug naar 3.1.3 geen verbetering. Garantie? Sure.. op een telefoon uit 2008 zit geen garantie. Mooie software upgrade Apple
ik heb last dat als ik ergens een ww heb ingevoerd in een gaar ip adres krijg met tekens net als een macadresUltraSub schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:49:
Hoeveel mensen hier hebben ook last (gehad) van het feit dat een 3G na een upgrade naar OS4 ineens problemen heeft met WiFi? Internet staat er vol mee. Hier ook dus. Er voor een perfect stabiele WiFi verbinding. Er na wel verbinding mogelijk, maar slechte detectie van de netwerken, en constant disconnects met melding: "Password incorrect for network blabla". Invullen van het wachtwoord is meteen verder werken. Maar is wel knap lullig met een key van weet ik hoe lang. Niets helpt, en probleem lijkt te verergeren.
Terug naar 3.1.3 geen verbetering. Garantie? Sure.. op een telefoon uit 2008 zit geen garantie. Mooie software upgrade Apple
Verwijderd
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik heb geprobeerd te zoeken naar een guide oid maar de zoektermen zijn teveel verzadigd.
Verwijderd
Apps kun je in ieder geval overzetten via de optie " thuisdeling" in iTunes. Zie hiervoor:Mag schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:04:
Als je een iPhone altijd synct met (Windows) pc A en een nieuwe (Windows) pc B koopt en van plan bent pc A daarna nooit meer te gebruiken; wat is dan de juiste methode om met pc B te synchroniseren zonder apps/muziek/contacten/etc te verliezen?
Ik heb geprobeerd te zoeken naar een guide oid maar de zoektermen zijn teveel verzadigd.
http://support.apple.com/kb/HT3819?viewlocale=nl_NL
Vorige week geprobeerd bij overgang van windows PC naar iMac. Werkt als een zonnetje.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Het werkt bij mij namelijk niet...
Wat wel werkt is video's mailen etc (dus uploaden naar de Qik server werkt) maar de slag naar yt wordt niet gemaakt. Ik weet 100% zeker dat ik juist heb ingelogd (yt-password is correct en de yt-app is ingelogd) en een week of maand verwerkingstijd is het ook niet want ze staan er nog niet op; noch films van vorige week, noch van de zomer, noch van vandaag. Dit geldt voor films van 30 seconden tot 5 minuten.
Bij wie werkt het wel en wat heb je daar voor gedaan..?
Verwijderd
Ik heb in mijn Phone een aantal terugkerende alarmen ingesteld. Een voor doordeweeks, en twee voor in het weekend.
Nu is vannacht de iPhone keurig om 0300 een uur terug gegaan naar 0200, maar nu gaan mijn alarmen opeens een uur te laat af.
Die van 1000 uur vanochtend ging om 1100 uur. Toen die van 1200 uur getest, en die ging dus net om 1300 uur af.
Oftewel: de iPhone past automatisch de tijd aan voor zomer- en wintertijd, maar blijkbaar gaat er dan iets mis met ingestelde alarmen.
iemand anders ook dit probleem, of iemand een oplossing?
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
50% brightness. Enkel WiFi en gprs. Gister gebruikte ik de iPhone om te navigeren met navigon. Dat koste me per uur 20 procent van de accu.
Hierna volledig opgeladen via het stopcontact en zit na 1,5 uur alweer op 80%
Ik zal nog een weekje tests doen en dan maar kijken of ik ga ruilen of niet (met die iPhone schaarste is ruilen bijna 2 maand geen iPhone. Bah)
Ik heb er geen last van, zowel met meegeleverde bedraadde als 2 bluetooth headsets. Galmprobleem heeft vaak met volume te maken, probeer dat eens op andere niveaus.musiqman schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:23:
Weet iemand hoe je van die vreselijke badkamer galm afkomt als je met een headset (maakt niet uit welke) belt?
Start je iphone eens opnieuw op om zeker te weten dat er niets op de achtergrond draait, hoe gaat het dan?Eduardboon schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:50:
Een accu update: dag 1 met herstellen als nieuwe iPhone was geweldig! Haalde dik 2 uur standby en 8 uur gebruik. Helaas zakte het daarna alleen nog maar, met dezelfde settings.
50% brightness. Enkel WiFi en gprs. Gister gebruikte ik de iPhone om te navigeren met navigon. Dat koste me per uur 20 procent van de accu.
Hierna volledig opgeladen via het stopcontact en zit na 1,5 uur alweer op 80%standby gebruikt 2 procent per uur. Dat is de helft van wat Apple beweert. Wel hoor ik vaak door de speakers dat de iPhone iets doet. Maar wat, dat blijft een raadsel.
Ik zal nog een weekje tests doen en dan maar kijken of ik ga ruilen of niet (met die iPhone schaarste is ruilen bijna 2 maand geen iPhone. Bah)
Een reboot is leuk. Maar na elke revoir moet de iPhone weer vijf minuten data ophalen ofzo. De speakers van de pc gaan dan tekeer. Apart, wou dat ik daar iets op wist. Misschien werkt push niet via WiFi maar gprs als de telefoon standby staat?
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.