Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Kassad schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:39:
[...]

Ik heb er geen last van, zowel met meegeleverde bedraadde als 2 bluetooth headsets. Galmprobleem heeft vaak met volume te maken, probeer dat eens op andere niveaus.
Helaas werkt dat niet (net zoals re-set,re-store etc)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Siebelouis schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:19:
[...]

Nee, logisch eigenlijk toch. Alles is rondom de app store en itunes gebouwd, het is de bedoeling dat je je eigen muziek/apps/content koopt...

Gejailbreakte iPhones kunnen dit echter wel.
Hoezo logisch, als andere telefoons dat wel kunnen?

En ik snap wel dat ze graag iedereen alles legaal laten houden, maar laten we even naar de echte wereld toegaan, je gaat echt niet denken aan copyright als een vriend vraagt of je even dat relaxede nummer kunt sharen :?

Jammer dat je daarvoor dus weer moet jailbreaken.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
He allemaal,

Ik zou graag een keer de proefversie van mobile me willen testen. Nu zit ik alleen tegen dit regeltje aan te hikken:

A credit card is required to start your free trial. After your trial ends, your card will be charged an annual subscription fee of €79.00*. Don't worry, to avoid these charges, you can cancel your subscription online at any time during the trial.

Als ik me nu aanmeld, en gelijk zeg dat ik mijn abbonoment niet wil verlengen, mag ik dan die proefperiode van 60 dagen wel afmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Eduardboon schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:19:
Nu op dezelfde lading 61% over met 3 uur en 9 minuten usage en 1 dag en 2 uur standby. Das alweer beter. Apart. Ik denk dat hij standby nog steeds teveel neemt. Maar in gebruik gaat nu weer goed. Navigatie is een drama. iPhone wordt gloeiend heet, mogen ze wel wat aan doen bij navigon :). Of ik moet hem in een carkit zetten. Anyway, ik houd jullie op de hoogte.

Een reboot is leuk. Maar na elke revoir moet de iPhone weer vijf minuten data ophalen ofzo. De speakers van de pc gaan dan tekeer. Apart, wou dat ik daar iets op wist. Misschien werkt push niet via WiFi maar gprs als de telefoon standby staat?
nu 4 uur usage op 49 procent. gaat best goed weer. apart gedoe hoor met die iPhone accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Zit nu op 5 uur en 40 min gebruik en 1 dag en 5 uur standby op 11%. Laad m om de 2 dagen op dus dat lijkt me prima. Heb een iPhone 4 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:11:
He allemaal,

Ik zou graag een keer de proefversie van mobile me willen testen. Nu zit ik alleen tegen dit regeltje aan te hikken:

A credit card is required to start your free trial. After your trial ends, your card will be charged an annual subscription fee of €79.00*. Don't worry, to avoid these charges, you can cancel your subscription online at any time during the trial.

Als ik me nu aanmeld, en gelijk zeg dat ik mijn abbonoment niet wil verlengen, mag ik dan die proefperiode van 60 dagen wel afmaken?
ja dat mag. Je kan in de instellingen instellen dat hij na de 60 dagen NIET automatisch verlengd. Er wordt dan dus niets afgeschreven. Heb ik zelf ook ooit eens gedaan.
Later trouwens alsnog een abo genomen, wat ik nu al bijna 2 jaar naar volle tevredenheid gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Toen ik een bericht wilde sturen naar 15 personen kwam ik er bij ik dacht de 11e ofzo achter dat het plusje om nummers toe te voegen uit beeld was geraakt :s Met wat gepiel is het me gelukt om door de namen in te typen toch nog mensen toe te voegen maar het is toch treurig dat dat niet makkelijker werkt?
Waarom kan je trouwens niet naar een 'groep' die je in je contacten hebt aangemaakt een sms of mail sturen? Wat is dan het nut van zo'n groep?

Sorry, ff spuien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Jeroenneman schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:02:
[...]

Andere telefoons hebben geen itunes store..
En ik snap wel dat ze graag iedereen alles legaal laten houden, maar laten we even naar de echte wereld toegaan, je gaat echt niet denken aan copyright als een vriend vraagt of je even dat relaxede nummer kunt sharen :?
Dat is dus de gedachte die iedereen wel zou moeten hebben wanneer hij een relaxed nummer "shared".
Koop een itunes giftcard, en geef die aan je vriend, dan hoef je niet te jailbreaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:02:
[...]

Haha wat een simpele manier van denken zeg. Dat bij jou nou het hele Copyright verhaal weg gevallen is uit je dagelijkse leven betekend natuurlijk niet dat dit ook bij andere zo is.

Het jammere is niet dat je moet Jailbreaken maar juist dat mensen ervoor Jailbreaken. Jammer dat (veel) mensen Jailbreaken (alleen) zien als een manier om illegale app's/content op hun iDevice af te spelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:01:
Heeft iemand ook last van het volgende?

Ik heb in mijn Phone een aantal terugkerende alarmen ingesteld. Een voor doordeweeks, en twee voor in het weekend.

Nu is vannacht de iPhone keurig om 0300 een uur terug gegaan naar 0200, maar nu gaan mijn alarmen opeens een uur te laat af.

Die van 1000 uur vanochtend ging om 1100 uur. Toen die van 1200 uur getest, en die ging dus net om 1300 uur af.

Oftewel: de iPhone past automatisch de tijd aan voor zomer- en wintertijd, maar blijkbaar gaat er dan iets mis met ingestelde alarmen.

iemand anders ook dit probleem, of iemand een oplossing?
Hierdoor was ik vanochtend ook een uur later dan gepland. Blijkt een bug te zijn: http://www.iphoneclub.nl/...patch-voor-wintertijdbug/

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:09

Ypho

Allround Nerd

Zelfde bij mij vanmorgen (iPhone 4 / iOS 4.1), om 6 uur geen wekker, en om 7 uur in de auto wel. Gelukkig hebben we een tweede wekker die ook afgaat. Erg vervelend voor mensen die een uur te laat wakker werden of nog gaan worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Ypho op 01-11-2010 07:46 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 17:32
[message=,noline]Rijk Lemming schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:34[/message]:
Toen ik een bericht wilde sturen naar 15 personen kwam ik er bij ik dacht de 11e ofzo achter dat het plusje om nummers toe te voegen uit beeld was geraakt :s Met wat gepiel is het me gelukt om door de namen in te typen toch nog mensen toe te voegen maar het is toch treurig dat dat niet makkelijker werkt?
Waarom kan je trouwens niet naar een 'groep' die je in je contacten hebt aangemaakt een sms of mail sturen? Wat is dan het nut van zo'n groep?

Sorry, ff spuien :X
Een tipje uit de AppStore: ABcontacts kan naar groepen sms'jes sturen. Op 3.x kan het alleen met wat jailbreak-apps, maar op 4.x kan het ook met de normale, ongejailbreakte sms app. Deze is een tijdje gebruikt om naar +-150 mensen sms'jes te sturen, en deed dat behoorlijk goed. (Dat was overigens op een iPhone 3G)

Gebruik je het dus geregeld, dan zou ik die app aanraden.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:31:
Ik heb een iPhone 4 uit Amerika. Maar ik irriteer aan me aan één klein dingetje. Als ik in me agenda een afspraak plan, dan klopt de tijd van melding nooit, komt natuurlijk doordat er verschil zit in de tijdszone. Is er een mogelijkheid dit alsnog goed te zetten? Gekocht in SF, dus 11 uur verschil.
Snippertje schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:33:
Ja, gewoon je tijdzone even veranderen :)
Ik heb me tijdzone van automatisch afgehaald en op Amsterdam gezet, maar werkt niet. Agendameldingen gaan 11 uur later... Iemand die hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ypho schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:46:
Zelfde bij mij vanmorgen (iPhone 4 / iOS 4.1), om 6 uur geen wekker, en om 7 uur in de auto wel. Gelukkig hebben we een tweede wekker die ook afgaat. Erg vervelend voor mensen die een uur te laat wakker werden of nog gaan worden.
Hebbes. :X Uiteindelijk niet heel belangrijk, maar was toch even lastig. Inmiddels de hele wekker opnieuw ingesteld, nu doet hij het weer.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 18:55

murphsy

Product Monkey

Rupie schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:41:
[...]

Hierdoor was ik vanochtend ook een uur later dan gepland. Blijkt een bug te zijn: http://www.iphoneclub.nl/...patch-voor-wintertijdbug/
Bij mij was het nog grappiger. Ik kreeg om 6:50 EN om 7:50 een wekker. Bij mij ging hij dus op de juist tijd af (6:50) en een uurtje later was ie alsnog in de war. In elk geval optijd op het werk, schrok me wel kapot in de trein doordat mijn wekker afging. Ik heb echt een enorme schrikreactie op mijn wekker geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murphsy schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:23:
[...]

Bij mij was het nog grappiger. Ik kreeg om 6:50 EN om 7:50 een wekker. Bij mij ging hij dus op de juist tijd af (6:50) en een uurtje later was ie alsnog in de war. In elk geval optijd op het werk, schrok me wel kapot in de trein doordat mijn wekker afging. Ik heb echt een enorme schrikreactie op mijn wekker geluid.
Haha, heb ik ook last van (Sciencefiction-ringtoon, vandaar :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Pff Wekkers weggehaald gereboot opnieuw aangemaakt en hij doet het nog steeds een uur later pas :S
beetje jammer van zo een dure telefoon...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tja, ik krijg mijn wekker ook niet gefixt. Als je het mij vraagt is het een schandalige fout van Apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Hmm, mijn iPhone 4 is defect. Mijn 'microfoon' lijkt niet meer te werken als ik wil bellen. Ook via mijn headset en carkit kan ik dan niet bellen. De tegenpartij kan mij niet horen. Het ligt dus niet aan mijn microfoon in het toestel. Als ik een app gebruik om mijn stem op te nemen doet hij het namelijk wel.

Ik heb mijn telefoon bij telefoonkopen.nl gekocht (fysieke shop)
Moet ik nu naar een t-mobile shop? Of moet telefoonkopen.nl de afhandeling van garantie regelen?

BTW: De mensen met een wintertijdbug. Welke firmware draaien jullie?

[ Voor 7% gewijzigd door funk-e op 02-11-2010 09:29 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Mijn werkweek begon dit keer pas vandaag. Ik gisteren inderdaad mijn ouwe vertrouwde werkwekker op de Iphone ingesteld. Uur te laat wakker. Vervolg, dik in die kl*te spits terecht komen en 1,5 uur doen over een ritje naar werk.

Ik heb inderdaad ook geprobeerd de automatische tijdsinstelling uit te zetten en een reboot gedaan. Geen verschil, die Iphone is gewoon van slag.

Firmware versie: 4.1(8B117)

Hopelijk fixen ze dit snel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 14:02
magnifor schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:27:
Tja, ik krijg mijn wekker ook niet gefixt. Als je het mij vraagt is het een schandalige fout van Apple...
De bug zit alleen in de "repeat" alarms -- als je een eenmalig alarm instelt gaat hij wel gewoon af op de tijd die je instelt.

Ik gebruik trouwens geen "repeat" alarms maar had een paar weken terug een ander probleem: ik had hem de tijd automatisch laten instellen in Sydney, Australie. Vakantie in het Northern Territory, en bij het landen ging de tijd keurig automatisch een half uurtje (don't ask) terug. Allemaal goed en wel. Op een bepaalde zondag moesten we om 5.45 opstaan, dus ik netjes de wekker gezet. Bleek dat dat weekend in een deel van Australie de zomertijd inging (maar NIET in het Northern Territory; die doen daar niet aan), maar mijn iPhone vond van wel. Dus de wekker ging, wij opgestaan, douchen, en toen bedacht: "goh, het is toch nog wel erg donker buiten" -- toen was het dus pas iets na 5u...

Nou ja, al met al knap slordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:27
Dannr schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:25:

Nou ja, al met al knap slordig ;)
Ach ja...
Zomertijd is zoiezo een vreemde, slordige regel
die overal ter wereld weer net anders wordt toegepast...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
funk-e schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:27:
Hmm, mijn iPhone 4 is defect. Mijn 'microfoon' lijkt niet meer te werken als ik wil bellen. Ook via mijn headset en carkit kan ik dan niet bellen. De tegenpartij kan mij niet horen. Het ligt dus niet aan mijn microfoon in het toestel. Als ik een app gebruik om mijn stem op te nemen doet hij het namelijk wel.

Ik heb mijn telefoon bij telefoonkopen.nl gekocht (fysieke shop)
Moet ik nu naar een t-mobile shop? Of moet telefoonkopen.nl de afhandeling van garantie regelen?

BTW: De mensen met een wintertijdbug. Welke firmware draaien jullie?
Ga naar deze winkel, zij moeten je garantie geven. Je hebt hem immers daar gekocht.
Mocht je geen zin in mogelijk gezeik hebben, de winkel stuurt hem naar alle waarschijnlijkheid door naar Electronic Repair-Logistics BV of Van Leliveld Services BV en kun je het zelf regelen.

Ik loop op dit moment met mijn kapotte iphone 4 bij Leliveld. Duurt ongeveer 2 weken en dan zou je nieuw iphone 4 op de mat bij je thuis moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Depress schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:38:
[...]

Ga naar deze winkel, zij moeten je garantie geven. Je hebt hem immers daar gekocht.
Mocht je geen zin in mogelijk gezeik hebben, de winkel stuurt hem naar alle waarschijnlijkheid door naar Electronic Repair-Logistics BV of Van Leliveld Services BV en kun je het zelf regelen.

Ik loop op dit moment met mijn kapotte iphone 4 bij Leliveld. Duurt ongeveer 2 weken en dan zou je nieuw iphone 4 op de mat bij je thuis moeten liggen.
thnx, zal er vanavond dan maar heen gaan.
pff, 2 weken zonder iPhone :/ Weet niet of ik dat ga overleven :'(

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
funk-e schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:46:
[...]

thnx, zal er vanavond dan maar heen gaan.
pff, 2 weken zonder iPhone :/ Weet niet of ik dat ga overleven :'(
Een paar dagen en ik mis m al :P. Eigenlijk te gek voor woorden dat we tegenwoordig niet meer zonder kunnen, maar goed O-)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Dannr schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:25:
[...]

De bug zit alleen in de "repeat" alarms -- als je een eenmalig alarm instelt gaat hij wel gewoon af op de tijd die je instelt.
Ik gebruik een repeat alarm om elke werkdag gewekt te worden op een bepaalde tijdstip. Het is gewoon heel slordig van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
4.2 geinstalleerd. (google maar), en mijn proximity problemen zijn verleden tijd. mooi!

de nieuwe sms tones zijn ongelofelijk slecht vind ik zelf, veel te lang voor een sms pingel. Airplay kan ik nergens vinden, en de dictafoon heeft een lelijk icoontje gekregen. verder weet ik niet of hij sneller is of beter met de accu overweg kan, maar daar komen we snel genoeg achter :-)

Edit: Je kunt nu instellen of je je belvolume nog met de volumeknoppen wilt verzetten of niet (lijkt me rare setting).

[ Voor 13% gewijzigd door Eduardboon op 02-11-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Nee hoor want er zijn waarschijnlijk mensen die per ongeluk op die volumeknoppen drukken waardoor de beltoon te zacht staat en ze hem dus niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:27
Precies..lijkt mij ook superhandig..vond het altijd irritant dat ik die dingen apart moest wijzigen..zou mooi zijn dus als het volume voor alles harder/zachter gaat.
Mooie extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eduardboon schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:09:
4.2 geinstalleerd. (google maar), en mijn proximity problemen zijn verleden tijd. mooi!
Zit daar ook de fix in voor het wintertijd probleem?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Gunner schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:53:
[...]

Zit daar ook de fix in voor het wintertijd probleem?
Yess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Alekz87 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:14:
[...]

Een paar dagen en ik mis m al :P. Eigenlijk te gek voor woorden dat we tegenwoordig niet meer zonder kunnen, maar goed O-)
haha, ja idd.

Maar heb nog een Hero op voorraad (oude phone van mn vriendin) dus ik ben gelukkig niet internetloos ;)
Misschien wil ik daarna wel overstappen op Android....... Nee, dat lijkt me sterk ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het gebruik van een APP die het ledlampje laat schijnen als een zaklamp, schadelijk kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Als je buiten 8 dagen melding maakt van een defecte iPhone 4 (moest een paar keer trial draaien of het probleem vaker voorkwam, ja dus) mag de winkel je dan doorverwijzen naar tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:23:
Kan iemand mij vertellen of het gebruik van een APP die het ledlampje laat schijnen als een zaklamp, schadelijk kan zijn?
Wel voor je ogen!! :P nee je moet hem gewoon niet te lang gebruiken, zoals je zelf voelt word hij superheet na een tijdje.. hij kan wel schadelijk zijn als de APP het ledje een paar tintjes harder zet daarvoor is hij waarschijnlijk niet gemaakt :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:09:
de nieuwe sms tones zijn ongelofelijk slecht vind ik zelf, veel te lang voor een sms pingel.
Sms tones zijn idd niet geweldig. Toch heb ik er maar een gekozen aangezien heel de werkvloer hier met een iPhone loopt.

Allemaal wel wat lang idd.

Edit: Jammer dat ze het geluid van SMS en bellen niet gescheiden maken. Ik schrik me elke keer de blubber van me SMS toon maar me ringtone is vaak weer te zacht als ik hem zachter zet.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 02-11-2010 21:30 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

musiqman schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:49:
Als je buiten 8 dagen melding maakt van een defecte iPhone 4 (moest een paar keer trial draaien of het probleem vaker voorkwam, ja dus) mag de winkel je dan doorverwijzen naar tmobile?
Ja dat mag altijd en vaak is dat in het belang van de klant. De winkel blijft wel verantwoordelijk voor de afhandeling van de garantie.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
Heeft nog iemand dit probleem ? In mijn calendar heb ik een meeting gezet om 10:15, daaraan koppelde ik een alert die 5 minuten ervoor moet afgaan. Ik krijg geen alert ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
misschien het zomer- wintertijd probleem?

[ Voor 46% gewijzigd door StanTheMan op 03-11-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
De 3G van mijn moeder is gevallen en het scherm deed het niet meer. Hij werd wit en vertoonde verschillende lijnen. Ik heb zojuist de LCD vervangen maar die doet helemaal niks :S

Iemand ervaring hiermee? Enig idee waar het aan kan liggen? De 3 kabels heb ik al 50x gecontroleerd.

EDIT: Opgelost. Moest het moederboard even loshalen zodat die geen voeding kreeg van de batterij.

Er was wel een klein onderdeeltje afgebroken. Een klein messing verend deel. Het leek alsof die verbinding maakte met de chromen rand. Misschien geleiding?

[ Voor 32% gewijzigd door FerdiV op 03-11-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Is het nou mogelijk eigen ringtones te maken en te importeren op de iphone 4?
ik zie tig how-to's met google maar dat lukt dus niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:17
Tuzla schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:37:
Ehmmmmmm :? (werkt op 3G en 3GS, 4 weet ik niet zeker maar ik zou niet weten waarom niet!)

<> Jailbreak needed ( & afc2add needed (in cydia) )
- Open iFunBox* (Gratis, File&Media Manager for iPhone/iPod)
- Ga naar map 'Ringtones' in iFunBox
- Sleep ringtone** vanuit een map, naar de inhoud van map 'Ringtones' in iFunBox
- Verander je ringtone in iPhone
- Veel plezier

* http://www.i-funbox.com/
** http://files.en-is.com/in...one%2FiPhone+Ringtones%2F (speciaal voor jou ge-upload)

<> Jailbreak not needed
- download de ringtone
- open deze in itunes (bestand - voeg media toe)
- ga naar je iphone, tabblad ringtones, selecteer ringtone
- synchroniseer
- verander ringtone in iphone
- veel plezier

[ Voor 28% gewijzigd door EN-IS op 03-11-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Iemand ervaring met de iPhone contacts syncen met Google Contacts? Ik heb dat ie er steeds een bende van maakt, doordat Google geen losse velden voor voornaam/tussenvoegsel/achternaam en straat/huisnummer/postcode/plaats/land heeft. Daarnaast synchroniseren 'other' telefoonnummers niet met de iPhone.

Iemand een idee of dat fixbaar is? En zo ja, hoe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Tuzla schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:37:
Kijk gewoon even op audiko.net, dat kan m'n vriendin zelfs :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
Heb ff een vraagje. Ik heb een nieuwe iPhone 4 16gb aangeschaft, mijn vorige gsm was een iPhone 3G. Op mijn oude toestel had ik vaak wanneer ik wou smsen volgende melding:"Cannot activate cellular data network". Ik heb nu mijn iPhone 4 een paar dagen en heb nu ook zo een microsim. Ik heb deze melding opnieuw op het nieuwe toestel.

Ik heb een mobistar my15 abbonnement (belgie). In dit abbonnement zit enkel belminuten en gratis smsen, maar geen 3g.

Netwerk instellingen iphone:
- 3G niet ingeschakeld
- Mobiele data ingeschakeld (ik veronderstel dat dit moet om te kunnen mmsen)
- Gegevens mobiel datanetwerk zijn ingevuld
- Data roaming uit
- VPN en WiFi uit

Kan iemand me helpen, deze melding is vrij irritant en komt telkens tevoorschijn bij het typen van een sms...

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Rebbelx schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:45:
Heb ff een vraagje. Ik heb een nieuwe iPhone 4 16gb aangeschaft, mijn vorige gsm was een iPhone 3G. Op mijn oude toestel had ik vaak wanneer ik wou smsen volgende melding:"Cannot activate cellular data network". Ik heb nu mijn iPhone 4 een paar dagen en heb nu ook zo een microsim. Ik heb deze melding opnieuw op het nieuwe toestel.

Ik heb een mobistar my15 abbonnement (belgie). In dit abbonnement zit enkel belminuten en gratis smsen, maar geen 3g.

- 3G niet ingeschakeld
- Data roaming uit
- VPN en WiFi uit

Kan iemand me helpen, deze melding is vrij irritant en komt telkens tevoorschijn bij het typen van een sms...

Bedankt.
Een iphone zonder internet abbo? Ook niet echt handig, kun je net zo goed een losse ipod touch ernaast kopen zou je ruim 400 euro hebben gescheeld lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
swoutr schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:57:
[...]

Een iphone zonder internet abbo? Ook niet echt handig, kun je net zo goed een losse ipod touch ernaast kopen zou je ruim 400 euro hebben gescheeld lol :P
Dan kan je niet bellen en smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
MarcoC schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:09:
[...]
Dan kan je niet bellen en smsen.
Daar heb je telefoontjes van 50 euro voor toch? lol, ik had het wel geweten iig, Mja ieder zijn eigen ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Rebbelx schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:45:

- 3G niet ingeschakeld
- Data roaming uit
- VPN en WiFi uit

Bedankt.
Ik denk dat wanneer je een sms typt dat je toestel dan verbinding probeert te maken met het internet voor de mms functionaliteit. Omdat je 3G uit hebt staan kan hij die melding geven. Wat als je mobiele data uitschakelt?

Als ik het vodafone kaartje zonder 3G abonnement van mijn vader in mijn 3GS stop dan krijg ik ook die melding.

[ Voor 4% gewijzigd door magnifor op 04-11-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Ik heb een probleempje, ik heb net mijn iphone aan itunes gehangen zodat hij even kon opladen, Normaal vraagt hij altijd of ik mijn apps wil syncen, zeg ik nee da gooit hij alle onlangs geinstalleerde apps eraf. Nu was ik even de keuken in en had hij een boel apps verwijderd! Ik baal als een stekker want heb er nu ff geen zin in. Lol.
Hoe kan ik weer instellen dat hij er om vraagt, want ik wil graag even de apps/foto's gewoon syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Canaria schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:44:
[...]

Ja dat mag altijd en vaak is dat in het belang van de klant. De winkel blijft wel verantwoordelijk voor de afhandeling van de garantie.
Nou ik zie niet in wat er in mijn belang is 8 weken te moeten wachten terwijl deze ook gewoon omgeruild kan worden als doa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig deze week vanaf ma de 1e een iPhone abbonement bij belsimpel.nl besteld? Zou graag willen weten hoe het daar mee loopt, want ik zit na 24 uur levertijd al een week te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:53

evol

hello world

Net mijn iPhone in gebruik genomen, maar vraag me nu af wat t beste is: gebruiken tot hij leeg is en dan laden of nu direct aan de lader hangen? Hij was vrij vol toen ik m aanzette.

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb skype geprobeerd via 3G met Vodafone maar dat gaf geen great succes, netwerkspeed too low etc.
Iemand anders betere resultaten? Welke provider?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Ik heb sinds een paar weken een vreemd verschijnsel met mn iPhone 4. Iedere keer als ik hem wil syncen met iTunes (op een Windows 7 PC) zegt iTunes dat ik mijn PC moet machtigen, als ik dit heb gedaan, zegt hij "deze computer is reeds gemachtigd". Hartstikke leuk, maar waarom vraagt hij dan waarom ik hem iedere keer moet machtigen?

Hebben meer mensen dit probleem? Of weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Koeckie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 10:51:
Ik heb sinds een paar weken een vreemd verschijnsel met mn iPhone 4. Iedere keer als ik hem wil syncen met iTunes (op een Windows 7 PC) zegt iTunes dat ik mijn PC moet machtigen, als ik dit heb gedaan, zegt hij "deze computer is reeds gemachtigd". Hartstikke leuk, maar waarom vraagt hij dan waarom ik hem iedere keer moet machtigen?

Hebben meer mensen dit probleem? Of weet iemand hier een oplossing voor?
Trek de machtiging van de computer eens in en machtig dan opnieuw?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo heb eergisteren een Iphone 3GS 8GB gekocht.
Ik ben er zeer tevreden mee alles doet het prima maar mijn telefoon signaal is erg slecht.
Soms heb ik 4/5 blokjes maar de andere keer heb ik 1 of 'geen service'.
Heb in diverse fora's gelezen dat meerdere mensen last van hebben sinds de 4.1 update, maar ik heb mijn 3GS nog nooit met 3.1.3 gebruikt omdat ik heb met 4.1 geleverd kreeg.
Dus kan iemand bij bevistigen dat ze hetzelfde probleem hebben zodat ik opgelucht kan ademhalen :P.

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:05:
Hallo heb eergisteren een Iphone 3GS 8GB gekocht.
Ik ben er zeer tevreden mee alles doet het prima maar mijn telefoon signaal is erg slecht.
Soms heb ik 4/5 blokjes maar de andere keer heb ik 1 of 'geen service'.
Heb in diverse fora's gelezen dat meerdere mensen last van hebben sinds de 4.1 update, maar ik heb mijn 3GS nog nooit met 3.1.3 gebruikt omdat ik heb met 4.1 geleverd kreeg.
Dus kan iemand bij bevistigen dat ze hetzelfde probleem hebben zodat ik opgelucht kan ademhalen :P.

Alvast bedankt :D
Ten eerste wat voor telefoon provider heb je? Ten tweede is het bekend dat bij iOS 4.0.1 (en hoger) een andere algoritme wordt gebruikt voor het weergeven van die streepjes (lees accurater).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:43:
[...]

Ten eerste wat voor telefoon provider heb je? Ten tweede is het bekend dat bij iOS 4.0.1 (en hoger) een andere algoritme wordt gebruikt voor het weergeven van die streepjes (lees accurater).
Provider : t-mobile
Ik heb de tijdelijke oplossing gevonden op discussion Op apple.com namelijk 3g en mobiel data uitzetten.
Nu blijft de signaal stabiel 4/5 streepjes,dus ik wacht op een update van apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, even een vraag voor de facetime gebruikers. Dit lees ik in een ouder topic
Even iets waar ik dankzij de factuurspecificatie van Vodafone achter kwam: als je FaceTime aanzet, wordt er in de achtergrond een sms verstuurd naar een activatieserver van Apple, in mijn geval een nummer in de UK (+447786205094), waar de iPhone vandaan komt.

Ik heb FaceTime in de Settings dezelfde dag aangezet (waarbij de eerste sms ongemerkt werd verstuurd) en de volgende dag weer uit en aan, om even te kijken of het echt zo was dat de Hold-button vervangen was door de FaceTime-button. Op dat moment is er weer een sms richting de UK gegaan, dus ik kan het afraden om die FaceTime-switch onder Settings->Phone heen en weer te blijven zwiepen.

Waar ik nog wel m'n twijfels over had bleek overigens goed te zijn gegaan. De gespreksduur loopt gewoon door in het scherm en in Settings->Usage->Call Time tijdens een FaceTime gesprek, maar ik zag op de factuur gewoon alleen de twee korte gesprekken rondom FaceTime staan (je betaalt dus wel weer starttarief, in ieder geval bij Vodafone).
Nu heb ik vandaag de eerste keer facetime geactiveerd op mijn UK iphone, dat ging goed. Ik heb toen FT weer uitgezet en daarna weer even aan (had bovenstaande nog niet gelezen) en inderdaag, een smsje werd verstuurd naar de UK.
Omdat FT echter op activating bleef staan heb ik een paar keer mijn phone uitgedaan en weer aangedaan en daardoor werd er drie keer weer een smsje verstuurd. Nu staat ie nog steeds op activating en ben ik 5 x 29 eurocent verder. Hebben andere tweakers dit ook gehad? Welk nummer wordt gesmst met de belgische iphones? En waarom kiest apple voor dit achterlijke systeem? Hoe Zit het dan met de activering op de iPod touch, daar worden geen smsjes verstuurd.
Gaat ie elke keer automatisch een smsje versturen als je de simcard verwisselt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:00:
[...]

Provider : t-mobile
Ik heb de tijdelijke oplossing gevonden op discussion Op apple.com namelijk 3g en mobiel data uitzetten.
Nu blijft de signaal stabiel 4/5 streepjes,dus ik wacht op een update van apple.
Op die update kan je lang wachten, juist voor het signaal weergave is 4.0.1 uitgekomen. Het 3G netwerk van T-Mobile is vergeleken met die van KPN en Vodafone simpelweg slecht te noemen. Ook is de antenne van de iPhone vergeleken met andere toestellen niet al te sterk. De reden waarom je nu 4/5 strepen ziet is dat je toestel nu gebruik maakt van het 2G netwerk. Het resulteert alleen wel in een trage internetverbinding op je iPhone en dat is zeker voor een toestel als de iPhone een no go als je het mij vraagt.

Oplossing: Leer er mee leven of neem een andere provider (KPN of Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op zondag 07 november 2010 @ 03:12:
[...]

Op die update kan je lang wachten, juist voor het signaal weergave is 4.0.1 uitgekomen. Het 3G netwerk van T-Mobile is vergeleken met die van KPN en Vodafone simpelweg slecht te noemen. Ook is de antenne van de iPhone vergeleken met andere toestellen niet al te sterk. De reden waarom je nu 4/5 strepen ziet is dat je toestel nu gebruik maakt van het 2G netwerk. Het resulteert alleen wel in een trage internetverbinding op je iPhone en dat is zeker voor een toestel als de iPhone een no go als je het mij vraagt.

Maar heel veel mensen hebben er last van volgensmij sinds de update naar 4.1.Het ligt volgensmij niet aan de provider maar ik kan het ook niet testen met een ander provider omdat het geunlocked is.
Baseband : 5.14.02 dus ik kan het ook niet unlocken.
Maar denk je echt dat er geen update komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:12:
[...]

Maar heel veel mensen hebben er last van volgensmij sinds de update naar 4.1.Het ligt volgensmij niet aan de provider maar ik kan het ook niet testen met een ander provider omdat het geunlocked is.
In mijn 3GS met de goldenmaster van iOS 4.2 is de radio rom 05.15.04. Dus wel geupdate maar of jouw probleem eruit is...denk dat je gewoon in een slecht 3G gebied zit waardoor hij steeds schakelt tussen 2G en 3G dat heb ik op de snelweg ook wel eens met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:16:
[...]

In mijn 3GS met de goldenmaster van iOS 4.2 is de radio rom 05.15.04. Dus wel geupdate maar of jouw probleem eruit is...denk dat je gewoon in een slecht 3G gebied zit waardoor hij steeds schakelt tussen 2G en 3G dat heb ik op de snelweg ook wel eens met Vodafone.
Maar ik heb mobiel data helemaal uit dus ook geen 2G.
En wanneer denk je dat 4.2 voor mij Iphone uit komt?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:12:
[...]

iOS 3.x.x gebruikt een andere algoritme voor het tonen van streepjes. Daar werden er meer streepjes weergegeven dan het eigenlijk moest, daardoor ontstond een verkeerde indicatie van de signaal sterkte

Sinds iOS 4.0.1 krijg je een veel betere indicatie hoe sterk het signaal echt is. Daarom worden er bij mensen sinds de iOS 4.0.1 update minder streepjes weergegeven. Het is niet zo dat je telefoon na de update een mindere signaal heeft. Hij geeft alleen veel beter weer hoe sterk het echte signaal is.

En als je googlelt naar t-mobile en 3G dan zal je zien dat er nog steeds veel problemen zijn.

Er zal zekers te weten een update uitkomen maar niet om het signaal te verbeteren. Dus op dat gebied zal je weinig van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:47:
[...]

iOS 3.x.x gebruikt een andere algoritme voor het tonen van streepjes. Daar werden er meer streepjes weergegeven dan het eigenlijk moest, daardoor ontstond een verkeerde indicatie van de signaal sterkte

Sinds iOS 4.0.1 krijg je een veel betere indicatie hoe sterk het signaal echt is. Daarom worden er bij mensen sinds de iOS 4.0.1 update minder streepjes weergegeven. Het is niet zo dat je telefoon na de update een mindere signaal heeft. Hij geeft alleen veel beter weer hoe sterk het echte signaal is.

En als je googlelt naar t-mobile en 3G dan zal je zien dat er nog steeds veel problemen zijn.

Er zal zekers te weten een update uitkomen maar niet om het signaal te verbeteren. Dus op dat gebied zal je weinig van merken.
Magnifor wat kan ik nu doen dan, want ik kan niet unlocken dus moet ik wel t-mobile gebruiken?
Wanneer denk je dat ik 5.14.02 kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:38:
[...]

Magnifor wat kan ik nu doen dan, want ik kan niet unlocken dus moet ik wel t-mobile gebruiken?
Wanneer denk je dat ik 5.14.02 kan unlocken?
Verwacht wordt dat de nieuwe baseband geunlocked kan worden wanneer 4.2 uitkomt en er een jailbreak voor is.

Verder kan je toestel na 1 jaar geunlocked worden door je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling om te vragen naar warez.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Laatst online: 19-06-2022
Maak een topicreport aan en reageer niet in het topic.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
LMGTY is onvriendelijk en daarom ongewenst op GoT. Maak gewoon een topicreport aan en reageer verder niet in het topic.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2010 10:09 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op zondag 07 november 2010 @ 03:12:
[...]

Heb net een kruis test gedaan en de simkaart in de iPhone van me vriendin gedaan en daar doet hij het wel gewoon, kan je dit verklaren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Is er misschien een functie waardoor je iPhone niet automatisch naar 3G overgaat. Ik zit vaak op plekken waar ik wel 3G heb, in hele kleine mate, maar dat die voor beter bereik naar 2G gaat, het rondje bovenin...
Kan ik dat niet auto op 3G laten, vind het erg vervelend, en ook nog een dat schakelen tussen 2 en 3G onwijs veel batterij kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 02:38:En waarom kiest apple voor dit achterlijke systeem?
Zozo, conclusies al klaar? Doe eens even rustig.

iPhone 4 naar iPhone 4 is het mogelijk om een mobiel nummer met FaceTime te bellen. Hierbij wordt er echter helemaal geen gebruik gemaakt van het mobiele netwerk, je bent dus ook geen starttarief voor bellen kwijt. Apple heeft in een database staan welk device bij dat mobiele nummer hoort, en zo kan je dat apparaat via het internet bereiken.

Die koppeling van device aan mobiel nummer is gevaarlijk. Stel dat dit via het internet gebeurd en de telefoon vertelt aan de server gewoon: 'dit is mijn mobiele nummer, dit is mijn device-id, koppel maar'. Dat betekent dat zodra iemand dat mobiele nummer belt via Facetime, Apple dit gesprek aan het gegeven device-id koppelt. Maar wat als je nou niet je eigen nummer had verteld aan Apple, maar dat van iemand anders? Dan kan jij Facetime gesprekken die naar dat nummer gaan, onderscheppen, zonder dat je überhaupt over dat nummer bezit!

Daarom stuurt je iPhone dus een verificatie sms. Daarmee bewijs je dat jij daadwerkelijk over dat nummer bezit. Niks raars.
Hoe Zit het dan met de activering op de iPod touch, daar worden geen smsjes verstuurd.
De iPod touch heeft een koppeling van apple-id en device-id. Door in te loggen op je apple-id bewijs je dat die van jouw is en dat Facetime gesprekken voor dat apple-id naar die iPod mogen. Kan gewoon via een internetverbinding dus.
Gaat ie elke keer automatisch een smsje versturen als je de simcard verwisselt?
Automatisch weet ik niet, maar het zal in elk geval opnieuw geactiveerd moeten worden. Er kan immers maar één mobiel nummer aan een device gekoppeld zijn. En dat nummer moet ten alle tijden geverifieerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Muthas schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:21[/message]:
[...]
Zozo, conclusies al klaar? Doe eens even rustig.

iPhone 4 naar iPhone 4 is het mogelijk om een mobiel nummer met FaceTime te bellen. Hierbij wordt er echter helemaal geen gebruik gemaakt van het mobiele netwerk, je bent dus ook geen starttarief voor bellen kwijt. Apple heeft in een database staan welk device bij dat mobiele nummer hoort, en zo kan je dat apparaat via het internet bereiken.

Die koppeling van device aan mobiel nummer is gevaarlijk. Stel dat dit via het internet gebeurd en de telefoon vertelt aan de server gewoon: 'dit is mijn mobiele nummer, dit is mijn device-id, koppel maar'. Dat betekent dat zodra iemand dat mobiele nummer belt via Facetime, Apple dit gesprek aan het gegeven device-id koppelt. Maar wat als je nou niet je eigen nummer had verteld aan Apple, maar dat van iemand anders? Dan kan jij Facetime gesprekken die naar dat nummer gaan, onderscheppen, zonder dat je überhaupt over dat nummer bezit!

Daarom stuurt je iPhone dus een verificatie sms. Daarmee bewijs je dat jij daadwerkelijk over dat nummer bezit. Niks raars.

[...]

De iPod touch heeft een koppeling van apple-id en device-id. Door in te loggen op je apple-id bewijs je dat die van jouw is en dat Facetime gesprekken voor dat apple-id naar die iPod mogen. Kan gewoon via een internetverbinding dus.
[...]

Automatisch weet ik niet, maar het zal in elk geval opnieuw geactiveerd moeten worden. Er kan immers maar één mobiel nummer aan een device gekoppeld zijn. En dat nummer moet ten alle tijden geverifieerd zijn.
Dit is toch een achterlijk systeem. Stel dat ik naar azie met vakantie ga voor een maandje. En ik regelmatig mijn simcard moet verwisselen om bijvoorbeeld zakelijke smsjes te lezen op de zakelijke sim card. Dan kan ik dus een paar keer per dag een sms bericht versturen naar een server in engeland, zal wel rond de euro per stuk kosten. Vodafone rekent voor de smsjes naar engeland vanuit nederland al 29 cent. Kun je dus zomaar enkele tientallen euros kwijt zijn voor het "gratis" gebruik van facetime. Identificatie is totaal overbodig, facetime moet je namelijk alleen maar met bekenden van je doen imo en en wie je je iphone telefoonnummerhebt gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:54:
[...]

Dit is toch een achterlijk systeem. Stel dat ik naar azie met vakantie ga voor een maandje. En ik regelmatig mijn simcard moet verwisselen om bijvoorbeeld zakelijke smsjes te lezen op de zakelijke sim card. Dan kan ik dus een paar keer per dag een sms bericht versturen naar een server in engeland, zal wel rond de euro per stuk kosten. Vodafone rekent voor de smsjes naar engeland vanuit nederland al 29 cent. Kun je dus zomaar enkele tientallen euros kwijt zijn voor het "gratis" gebruik van facetime. Identificatie is totaal overbodig, facetime moet je namelijk alleen maar met bekenden van je doen imo en en wie je je iphone telefoonnummerhebt gegeven.
Heb je wel is voor de grap bij de instellingen gekeken? Daar kan je FaceTime gewoon uitschakelen hoor. Dus als je geen geld uit wil geven voor FaceTime schakel het dan gewoon uit, stuurt je telefoon ook geen sms-je heb jij weer minder kosten. Blij?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

[...]

Identificatie is totaal overbodig
Als je m'n post niet leest heeft het ook niet zo'n zin om op je volgende reactie te reageren hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Deze melding heb ik ook gezien. Het was echter niet warm toen het gebeurde (auto was nog niet warm) en ook de iPhone voelde ook gewoon koud aan. Mijn iPhone die ernaast lag gaf de melding niet en ik kon hem intensief blijven gebruiken maar er gebeurde niets qua warmtemeldingen. Nadat de andere telefoon een paar keer was gereset deed hij het weer. Beide telefoons waren iPhones 4 met iOS 4.1.

Ik vind het een beetje een rare foutmelding, zoiets mag echt niet gebeuren. In geval van nood moet ik er op aan kunnen dat ik het toestel kan gebruiken. Hoe kun je deze melding overrulen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:21:
[...]

Heb net een kruis test gedaan en de simkaart in de iPhone van me vriendin gedaan en daar doet hij het wel gewoon, kan je dit verklaren ?
Welke iOS versie heeft de iPhone van je vriendin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Kan je met de iPhone 4 je Google Contacts synchroniseren met je adresboek? Vast wel, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kthxbye schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:17:
Kan je met de iPhone 4 je Google Contacts synchroniseren met je adresboek? Vast wel, toch?
Ja, dat kan. Overigens is daar bij Google uitstekende informatie over te vinden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:19:
[...]

Welke iOS versie heeft de iPhone van je vriendin?
Zelefde 4.1 dus .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:27
kthxbye schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:17:
Kwestie van 1 vinkje in iTunes.

Andere vraag:
Heeft er al iemand een idee van de status van een eventuele update? (naaar 4.2?)
onder andere met betrekking tot oplossen van wekker-gate...

zou wel fijn zijn als het gewoon werkt, zonder dat ik mn wekker een uur eerder in moet stellen dan dat ik m eigenlijk af wil laten gaan

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:17
Chillz schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:12:
[...]

Kwestie van 1 vinkje in iTunes.

Andere vraag:
Heeft er al iemand een idee van de status van een eventuele update? (naaar 4.2?)
onder andere met betrekking tot oplossen van wekker-gate...

zou wel fijn zijn als het gewoon werkt, zonder dat ik mn wekker een uur eerder in moet stellen dan dat ik m eigenlijk af wil laten gaan
http://www.iphoneclub.nl/...mt-as-dinsdag-of-vrijdag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Meer mensen problemen met Gmail PUSH mail?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Mijn twee weken oude iPhone 4 (iOS 4.1) is gisteren spontaan stukgegaan. Ik zat er af en toe mee te spelen, weggelegd. Na vijf minuten weer opgepakt om het weerbericht te kijken, flikkert het scherm. Het is een hele lichte flikker die je pas echt goed ziet wanneer je een drukke achtergrond instelt en de lichtsterkte op vol. Daarnaast zijn de kleuren minder helder.

Je ziet het goed wanneer je een andere iPhone ernaast houdt. Vanochtend T-Mobile gebeld, doorverbonden worden met de reparatieafdeling (ben naam van het bedrijf kwijt) lukte niet, er werd niet opgenomen. Ik word deze week teruggebeld en dan wordt er een afspraak ingepland. Al met al ben ik hem een tijdje kwijt.

Ik heb hem overigens nog geprobeerd te herstellen in iTunes maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49
psy schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:37:
Ja! Met Wifi thuis geen problemen, echter op T-Mobile netwerk blijft hij "verbinden"
Ik ben al een beetje aan het puzzelen; heb mijn contactpersonen-sync uitgezet, maar mijn iPhone synct ze nu niet meer terug na aanzetten.Mail leek wel te werken na het uitzetten van de contactpersonene in Exchange..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 15:22
Voor de mensen die een 3GS hebben en twijfelen om over te stappen naar een iPhone 4: Niet doen! :)

Voor de mensen die een 3G hebben en willen overstappen, die kunnen dan beter wel gelijk voor de 4 gaan :9

't is namelijk zo dat 9 van de 10 functies tegenwoordig ook werkt op een 3GS. En dat zal ik je laten zien:

Processor/RAM: iPhone 4 1GHZ, 512 MB Geheugen, iPhone 3GS 600MHZ, 256 MB RAM
Daar valt niks over te zeggen in principe, ware het niet dat je niet veel van de processor snelheidsverschil merkt aangezien de 3GS iOS 4 gewoon soepel draait (check Youtube).

Wat je wél kunt doen is je 3GS overclocken tot zo'n 800-900 MHZ, waardoor het tóch nog dezelfde resultaten bied, maar dat is op eigen risico ;)

Camera: 3GS: 3 MP, VGA Video Recording, Tap To Focus, 4: 5 MP, Mét frontcam, Ingebouwde flits

Hier kun je zéker wat aan doen, dat VGA Video Recording kun je namelijk wel weglaten, want met de iPhone 3GS kun je tegenwoordig ook in 720p filmen :) Pixelpipe en een Jailbreak voor benodigd, maar het kan wél. Voor de rest heeft de iPhone 4 wel het voordeel dat ie standaard al in 5MP fotografeert/filmt, maargoed. Ook flits is een voordeel.

Retina Display => Voordeel van de iPhone 4,
FaceTime => Komt ook beschikbaar voor de 3GS, wel een spiegel als hulpmiddel gebruiken! Jailbreak benodigd.
iOS 4 => Draait perfect op 3GS. Haast geen verschil met de 4
HDR => Ook op 3GS. Jailbreak benodigd

Dus opzich is upgraden niet écht nodig, je hebt meer dan genoeg met een 3GS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vreemds en zeer irritant met mijn iPhone 4. Ik heb een MobileMe account en sync mijn kalenders en dergelijke daarmee. Op mijn oudere 3G en 3Gs opende ik de agenda-app op en direct kwamen mijn afspraken in beeld. Op de iPhone 4 is dit niet zo en lijkt het alsof je eerst een internetverbinding moet hebben om de afspraken te kunnen zien. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
En ook zelfde model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Suren01 schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:30:
Voor de mensen die een 3GS hebben en twijfelen om over te stappen naar een iPhone 4: Niet doen! :)
heel verhaaltje
Maar toch blijf ik bij het feit dat het Retina Display en de flitser wel dé belangrijkste punten zijn om voor een iPhone 4 te gaan ipv een 3GS. Daarbij komt ook nog dat ik het design van de 4 veeeeel mooier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Medic112 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:45:
[...]

Ja! Met Wifi thuis geen problemen, echter op T-Mobile netwerk blijft hij "verbinden"
Ik ben al een beetje aan het puzzelen; heb mijn contactpersonen-sync uitgezet, maar mijn iPhone synct ze nu niet meer terug na aanzetten.Mail leek wel te werken na het uitzetten van de contactpersonene in Exchange..
Thanks dan ga ik wel even uit van iets tijdelijks... I hope :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb MC637DN en mijn vriendin MC141DN zou het daar aanliggen?

En is er een How to hoe je 4.2 gm op je mobiel kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 08-09 13:35
psy schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:37:
Ja om de zoveel tijd is gmail push echt een RAMP!
maar dat is met fetch eigenlijk ook zo.. gmail op de iphone werkt soms gewoon een periode niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 08-09 13:35
[...]

Dit smsje word alleen de allereerste keer dat je facetime gebruikt verstuurd. Je telefoon id word hiermee naar de facetime server verstuurd. Op de ipod touch is dit van te voren al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 15:22
Tc-Chub schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:32:
[...]

Maar toch blijf ik bij het feit dat het Retina Display en de flitser wel dé belangrijkste punten zijn om voor een iPhone 4 te gaan ipv een 3GS. Daarbij komt ook nog dat ik het design van de 4 veeeeel mooier vind.
Ja, natuurlijk is het ook wel belangrijk, en ik snap ook wel dat de meeste mensen de voorkeur geven aan de iPhone 4, maar de 3GS is pas vorig jaar uitgekomen... En 't is wel heel zonde voor de mensen die dan net de 3GS gekocht hebben en dan aan een 2 jaars abbo vastzitten ofzo.

Terwijl de 3GS gewoon heel erg veel capaciteit heeft voor meer functies.... (Denk aan HDR en 720p HD Video Opname. Dat word mákkelijk ondersteund door de 3GS, maar Apple moet zo nodig beperkingen stellen.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:26

Voor de mensen die een 3G hebben en willen overstappen, die kunnen dan beter wel gelijk voor de 4 gaan :9

't is namelijk zo dat 9 van de 10 functies tegenwoordig ook werkt op een 3GS. En dat zal ik je laten zien:

Daar valt niks over te zeggen in principe, ware het niet dat je niet veel van de processor snelheidsverschil merkt aangezien de 3GS iOS 4 gewoon soepel draait (check Youtube).

Wat je wél kunt doen is je 3GS overclocken tot zo'n 800-900 MHZ, waardoor het tóch nog dezelfde resultaten bied, maar dat is op eigen risico ;)

Camera: 3GS: 3 MP, VGA Video Recording, Tap To Focus, 4: 5 MP, Mét frontcam, Ingebouwde flits

Hier kun je zéker wat aan doen, dat VGA Video Recording kun je namelijk wel weglaten, want met de iPhone 3GS kun je tegenwoordig ook in 720p filmen :) Pixelpipe en een Jailbreak voor benodigd, maar het kan wél. Voor de rest heeft de iPhone 4 wel het voordeel dat ie standaard al in 5MP fotografeert/filmt, maargoed. Ook flits is een voordeel.

Retina Display => Voordeel van de iPhone 4,
FaceTime => Komt ook beschikbaar voor de 3GS, wel een spiegel als hulpmiddel gebruiken! Jailbreak benodigd.
iOS 4 => Draait perfect op 3GS. Haast geen verschil met de 4
HDR => Ook op 3GS. Jailbreak benodigd

Dus opzich is upgraden niet écht nodig, je hebt meer dan genoeg met een 3GS :D
Over die cpu en geheugen; toch zijn er een hoop klagers, naast de 3G eigenaren, van 3Gs toestellen, die klagen over de tegenvallende performance op hun 3Gs sinds iOS4 (dus t.o.v. 3.x) Sommige mensen vinden de performance dus niet acceptabel.

Enne.. heb je de framerate van dat HD (-ready) filmen op een 3Gs wel eens bekeken? Dat ziet eruit als een heleboel fotootjes naast elkaar afspelen heel snel. Meh, kun je beter een mindere kwaliteit met hogere fps hebben, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb net de eerste generatie iphone van mijn vader geupdate. Nu zegt iTunes ineens het volgende:

De SIM kaart in deze iphone wordt niet ondersteund.

Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren.
Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bijvoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos? Hij gebruikt KPN. :(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@KappeNou

Had je vader een jailbreak+unlock draaien? Dan zou het kunnen dat de unlock er vanaf is. Kun je btw nu wel weer laten unlocken want mobiel is +2 jaar oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40

Volgens mij klopt dit nog niet eens.. Er is nooit door apple gezegd dat er in de iphone 4 een a4 chip zit die op 1 ghz draait.. Er is gezegd dat er in de iPhone dezelfde a4 chip zit als in de iPad. Dezelfde chip wil niet zeggen dat hij op dezelfde kloksnelheid draait. In de Ipad draait deze op 1ghz, maar bij de Iphone is de snelheid nooit door apple zelf genoemd.

Bij specificaties op externe websites staat altijd dat de snelheid 1ghz is. Maar door apple is dit nooit beweerd en het staat ook niet in de officiele specs gegeven door apple.

Bij verschillende reviews, van o.a. tweakers, is een snelheidstest gedaan t.o.v. de Ipad. Hier werd bij meerdere onafhankelijke tests de kloksnelheid van de Iphone 4 geschat op 700-750 mhz.

Als de a4 chip in de Iphone daadwerkelijk op 1ghz zou draaien zou apple daar wel duidelijker over zijn geweest denk ik.

Maarja, slechts speculaties.

[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 08-11-2010 21:50 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Gropah schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:37:
@KappeNou

Had je vader een jailbreak+unlock draaien? Dan zou het kunnen dat de unlock er vanaf is. Kun je btw nu wel weer laten unlocken want mobiel is +2 jaar oud...
Hij heeft hem gekregen, volgens mij was deze toen der tijd uit amerika gehaald..
Ik heb geen idee hoe ik moet zien of er een jailbreak+unlock draaid. Er stond in iedergeval geen rare app op.

Is er een makkelijke manier om hem weer te unlocken?

>PC specs<

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.