Tja, het zou wel heel logisch zijn als ie op 750-800 MHZ zou draaien... 't maakt namelijk weinig verschil met de 3GS, die 600 MHZ is. Check dit filmpje maar
YouTube: iPhone 4 Vs. iPhone 3GS
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Hmm, geen last van. Hier ook iPhone 4 en ik sync 3 kalenders via MobileMe tussen iPhone, Macbook en iPad.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:46:
Ik heb iets vreemds en zeer irritant met mijn iPhone 4. Ik heb een MobileMe account en sync mijn kalenders en dergelijke daarmee. Op mijn oudere 3G en 3Gs opende ik de agenda-app op en direct kwamen mijn afspraken in beeld. Op de iPhone 4 is dit niet zo en lijkt het alsof je eerst een internetverbinding moet hebben om de afspraken te kunnen zien. Hebben meer mensen dit?
Het is ook technisch gezien logisch. In de iPad kan de processor op 1ghz draaien. De iphone 4 is kleiner, dus kan er minder warmte weg en is terugklokken heel logisch.Suren01 schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:51:
Tja, het zou wel heel logisch zijn als ie op 750-800 MHZ zou draaien... 't maakt namelijk weinig verschil met de 3GS, die 600 MHZ is. Check dit filmpje maar
Verwijderd
Nee, ik wil het juist wel gebruiken, maar als je een keer je simcard verwisselt dan ben je weer verplicht kosten te maken om het te activeren![message=,noline]batumulia schreef op maandag 08 november 2010 @ 02:18[/message]:
[...]
Heb je wel is voor de grap bij de instellingen gekeken? Daar kan je FaceTime gewoon uitschakelen hoor. Dus als je geen geld uit wil geven voor FaceTime schakel het dan gewoon uit, stuurt je telefoon ook geen sms-je heb jij weer minder kosten. Blij?
Niet waar, elke keer als je facetime van OFF naar ON verschuift dan wordt dat smsje verstuurd.[message=,noline]harrald schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:46[/message]:
[...]
Dit smsje word alleen de allereerste keer dat je facetime gebruikt verstuurd. Je telefoon id word hiermee naar de facetime server verstuurd. Op de ipod touch is dit van te voren al gedaan.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 22:51 ]
Dit is voorlopig echt m'n laatste hardware aankoop
Kies een fatsoenlijke provider zoals T-Mobile en het smsje is gratisVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:46:
[...]
Nee, ik wil het juist wel gebruiken, maar als je een keer je simcard verwisselt dan ben je weer verplicht kosten te maken om het te activeren!
[ Voor 14% gewijzigd door Muthas op 08-11-2010 22:57 ]
Life is what happens while you're busy making other plans
Nee.savalie schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:53:
Wat mij opvalt is dat de telefoon een franstalig stickertje op de achterkant geplakt heeft staan en wellicht uit Frankrijk komt. Kan dit een verklaring zijn
Doet Google maps het wel?, en hebben meerdere dit gps probleem gehad met iPhones uit het buitenland?
Hoi!
[ Voor 103% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2010 09:57 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2010 10:00 ]
Ze zijn allebei een 3GS, dan zou ik zeggen dat het aan je toestel ligt. Weet je zeker dat ze precies dezelfde firmware versie hebben?Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:43:
[...]
Ik heb MC637DN en mijn vriendin MC141DN zou het daar aanliggen?
En is er een How to hoe je 4.2 gm op je mobiel kan zetten?
[ Voor 7% gewijzigd door magnifor op 09-11-2010 00:27 ]
Ik heb hier ook regelmatig last van. Een reboot schijnt altijd te helpen bij mij. Hij installeert de Apps dan gewoon maar hij zet ze niet in een map terug als ze in een map stonden.frumper schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:56:
Ik heb sinds 2 dagen (toen wilde ik een nieuwe app installeren) het probleem dat ik geen apps meer kan installeren, maar dat ik een leeg icoontje krijg, met de tekst wachten erin...
en nu heb ik dus 2 van die icoontjes. In de appstore staat bij de apps dat ze geïnstalleerd zijn. Ik kan ze niet verwijderen, maar ook niet opnieuw installeren...
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ja. Telefoon herstarten en het probleem was weg bij mij.frumper schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:56:
Ik heb sinds 2 dagen (toen wilde ik een nieuwe app installeren) het probleem dat ik geen apps meer kan installeren, maar dat ik een leeg icoontje krijg, met de tekst wachten erin...
en nu heb ik dus 2 van die icoontjes. In de appstore staat bij de apps dat ze geïnstalleerd zijn. Ik kan ze niet verwijderen, maar ook niet opnieuw installeren...
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 09-11-2010 10:00 ]
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 4% gewijzigd door Koeckie op 09-11-2010 11:19 ]
Is dat in het begin of de hele tijd? Plaatsbepaling in eerste instantie gaat via telefoonmasten en WiFi-routers, en daarna pas via GPS. Kijk eens in Google Maps of de verkeerde plaatsbepaling ook nog voorkomt als GPS actief is: dan komen er blauwe 'radar'-cirkels rond de blauwe punt die zegt waar je bent.Koeckie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:16:
Mijn GPS functie doet laatste tijd wat vreemd, ik zit nu bijvoorbeeld in apeldoorn, terwijl mn telefoon denkt dat ik in Heerde zit.. Dit heb ik wel vaker.. Heb ik een half defecte GPS module of zit het probleem ergens anders? Ik heb een iPhone 4
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Kun je haar wel gewoon bellen?the_nowhereman schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:24:
Zucht....
sms probleem, ik kan iedereen sms-en (voor zo ver ik weet) alleen 1 persoon uit m'n adres boek niet.
zij kan mij probleemloos sms-en.
Ik KPN zij heeft T-Mobile, heb natuurlijk al m'n service center gewist en opnieuw ingesteld maar nee.
Iemand die dit kent ?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
In de 'Kaarten' app ging het ook de hele tijd fout. Ik heb de telefoon niet op een andere locatie neergelegd, maar hij zit nu al stukken meer in de buurt.. Kan het aan een soort van caching liggen?Hertog schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:24:
[...]
Is dat in het begin of de hele tijd? Plaatsbepaling in eerste instantie gaat via telefoonmasten en WiFi-routers, en daarna pas via GPS. Kijk eens in Google Maps of de verkeerde plaatsbepaling ook nog voorkomt als GPS actief is: dan komen er blauwe 'radar'-cirkels rond de blauwe punt die zegt waar je bent.
Is mijn GPS chip dan kapot? Gezien de plaatsbepaling in eerste instantie goed gaat maar er geen blauwe 'radar'-cirkels ontstaan, het blauwe puntje mij niet volgt terwijl ik km's verder ben en navigon geen fix vindt.Hertog schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:24:
[...]
Is dat in het begin of de hele tijd? Plaatsbepaling in eerste instantie gaat via telefoonmasten en WiFi-routers, en daarna pas via GPS. Kijk eens in Google Maps of de verkeerde plaatsbepaling ook nog voorkomt als GPS actief is: dan komen er blauwe 'radar'-cirkels rond de blauwe punt die zegt waar je bent.
no comment
Er kan inderdaad een soort caching bij zitten. De eerste meting is het snelst en het onnauwkeurigst. Dan krijg je ook een grotere blauwe cirkel rond je positie, die geeft aan dat je ongeveer in dat gebied zou moeten zitten. GPS duurt nu eenmaal langer, en is minder nauwkeurig als je in grote gebouwen (of achterin een auto) zit.Koeckie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:56:
[...]
In de 'Kaarten' app ging het ook de hele tijd fout. Ik heb de telefoon niet op een andere locatie neergelegd, maar hij zit nu al stukken meer in de buurt.. Kan het aan een soort van caching liggen?
Sterker nog, nu is de gpsfix behoorlijk nauwkeurig.. Ik vind het vervelend, waarom gaat dit niet in één keer goed?
Is dat binnen of 'midden' in een auto, of ook buiten en bij de voorruit? GPS werkt niet zo goed in grote gebouwen of metalen omhulses zoals een auto - vandaar ook dat navigatiesystemen het beste tegen de voorrruit kunnen zitten. Als je helemaal geen blauwe cirkels krijgt en Navigon inderdaad niet werkt, ook niet als je gewoon buiten bent, lijk je inderdaad een probleem met je GPS te hebben. Ik weet niet of je een jailbreak hebt en een programmatje hebt geïnstalleerd dat specifiek de GPS kan uitschakelen, maar anders lijkt het inderdaad een defect te zijn.savalie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:10:
[...]
Is mijn GPS chip dan kapot? Gezien de plaatsbepaling in eerste instantie goed gaat maar er geen blauwe 'radar'-cirkels ontstaan, het blauwe puntje mij niet volgt terwijl ik km's verder ben en navigon geen fix vindt.
Na 5 minuten in de kou google maps bij de bushalte heb ik een nauwkeurige fix (inlusief blauwe radar-effecten). Ga ik vervolgens lopen beweegt het blauwe puntje niet mee en wordt de nauwkeurigheid steeds lager (blauwe cirkel rondom het puntje steeds groter). 200m Verder gelopen weer op de knop huidige locatie gedrukt. Eerste 10 sec gebeurt niks maar vervolgens heb ik weer een redelijk nauwkeurige fix (echter zonder radar effecten).Hertog schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:27:
Is dat binnen of 'midden' in een auto, of ook buiten en bij de voorruit? GPS werkt niet zo goed in grote gebouwen of metalen omhulses zoals een auto - vandaar ook dat navigatiesystemen het beste tegen de voorrruit kunnen zitten. Als je helemaal geen blauwe cirkels krijgt en Navigon inderdaad niet werkt, ook niet als je gewoon buiten bent, lijk je inderdaad een probleem met je GPS te hebben. Ik weet niet of je een jailbreak hebt en een programmatje hebt geïnstalleerd dat specifiek de GPS kan uitschakelen, maar anders lijkt het inderdaad een defect te zijn.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 18:03 . Reden: Opgelost ]
Verwijderd
Ik had tot gister avond ook geen problemen met Angry birds! heb bijna alle werelden uit gespeeld :Dvan alle maps:p,..KappeNou schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:19:
De angry birds die itunes van mijn ipod touch naar de iphone 4 heeft overgenomen geeft geen enkele problemen.
Verwijderd
:DDDDe reden dat ik de iPhone weg doe is dat ik persoonlijk toch liever echte toetsen heb en geen touchscreen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 23:19 ]
Maar je weet dat hij gelijk heeft..AlexR schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:15:
@ Ricardo3523: Je kan via www.Nederland.fm online radiostations luisteren.
Oke je moet geen datalimiet hebben nee. Maar een iPhone met datalimiet is als autorijden met maximaal een halve tank bezine per maand. Dus dat moet je niet doen. Verder weet je bij het kopen van een iPhone dat er geen radio op zit.
@ Havelock: Dit bedoel je? Recente oproepen?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik zeg ook niet dat hij geen gelijk heeft. Mijn oude nokia's hadden dat ook allemaal. Tuurlijk zouden sommige dingen erop moeten zitten.rohit schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:44:
[...]
Maar je weet dat hij gelijk heeft..
Deze telefoon kost 600+ Euro.. Hij heeft geen mogelijkheid om standaard files te versturen via Bluetooth, hij heeft geen FM RADIO, ook heeft de 3GS niet eens een flitser.. terwijl mijn 6 jaar oude K750I dat zelfs had.. en zo kan ik nog meer doorgaan met simpele dingetjes die je wel verwacht van een telefoon van deze prijs..
mijn pc van de helft van de prijs is 2x zo goed als een macbook van het dubbele in euro's. merk of zoietsAlexR schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:46:
[...]
Ik zeg ook niet dat hij geen gelijk heeft. Mijn oude nokia's hadden dat ook allemaal. Tuurlijk zouden sommige dingen erop moeten zitten.
Maar je leest toch wel de specs voordat je een telefoon koopt? Als je bepaalde wensen hebt en een product voldoet daar niet aan moet je dat niet kopen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Heb je het hier over een 16GB??Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:53:
Overigens wordt de iPhone steeds goedkoper als los import toestel. Was je twee weken geleden nog 750 kwijt, nu al voor 699, zie pricewatch. Over 2 weken in de nederlandse appstore voor 639 euro?
Ik heb een Speck case voor mijn iPhone 4 en daarmee ligt ie een stuk beter in de hand (voor mij tenminste).Alekz87 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:06:
Ik mag over een maand mijn 3G verlengen bij TM. Eerst was het iPhone 4! iPhone 4!, maar in de loop der weken/maanden ben ik toch wat gaan twijfelen. Ben persoonlijk niet zo te spreken over hoe die vasthoud. Collega heeft er 1 en vind hem maar 'scherp' vasthouden aan de randen. Ook is het glas aan de achterkant nogal barstgevoelig. Enige wat zeker is, is dat apple vast wel in juni/juli met een nieuwe iPhone komt. Ik denk niet dat ik 2 jaar aan een iPhone 4 vast wil zitten namelijk
. Maar me 3G is echt aan vervanging toe
. Wellicht een tijdelijke oplossing?
Gratis gekregen dusja..AlexR schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:46:
[...]
Ik zeg ook niet dat hij geen gelijk heeft. Mijn oude nokia's hadden dat ook allemaal. Tuurlijk zouden sommige dingen erop moeten zitten.
Maar je leest toch wel de specs voordat je een telefoon koopt? Als je bepaalde wensen hebt en een product voldoet daar niet aan moet je dat niet kopen.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Eventjes mij zelf quotenmagnifor schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:10:
Hoe kan het zijn dat mijn 3GS vannacht zomaar teruggesprongen is naar 7 november 4 uur? Het is maar dat ik uit mijn zelf op tijd wakker werd, anders had ik mij zeer waarschijnlijk verslapen.
Ik begin steeds meer aversie te krijgen tegen de iphone. Eerst het wekker probleem en nu dit.
[ Voor 3% gewijzigd door Scirocco op 10-11-2010 16:29 ]
Thanks ^^ Voor slechtzienden dus?Tha BasZ schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:35:
White On Black
For those who need or prefer higher contrast, iPhone 4 and iPhone 3GS provide an option to change the display to White On Black. This reverse video effect works in all applications including the Home, Unlock, and Spotlight screens and can be used with Zoom and VoiceOver.
Verwijderd
Klinkt te lang om waard te zijnT7D_Sneezy schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:02:
Gisteren liep mijn iphone 4 vast..... dus gereset met aan/uit knop + home knop.
Toen gebeurde er iets wat ik nog nooit gezien had.... apple logo kwam in beeld.
Maar daaronder kwam een balkje... die liep langzaam vol en toen startte de iphone op.
Mn achtergrond was anders en sommige instellingen waren veranderd.
Maar ook 1 groot voordeel! mn batterij gaat nu superlang mee! vandaag al 4u gebruik en batterij is 81%!
Hopelijk klopt het ook echt
Verwijderd
Ik heb het over de 16gb. Voor 699 heb je 'em nu thuis gestuurd vanuit een betrouwbare nederlandse webwinkel vanuit de pricewatch. Voor 629 moet je nog wel eerst naar Parijs rijden, kost meer dan 70 euro in tijd en geld. In Hong Kong kost ie €475 maar daar komen nog verzendkosten en BTW bij. De goedkoopste manier blijft tot nu toe voor 625 euro vanuit Engeland met Borderlinx, thuis bezorgd.[message=,noline]Daejji schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:43[/message]:
[...]
Heb je het hier over een 16GB??
Import was hij toch allang goedkoper dan 750 euro?? Ik heb zelf een iPhone 4, 16GB uit Frankrijk voor € 629,00, en dat is al maanden geleden.
Je kunt hem in Zwitserland goedkoper krijgen inclusief verzending.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:24:
[...]
Ik heb het over de 16gb. Voor 699 heb je 'em nu thuis gestuurd vanuit een betrouwbare nederlandse webwinkel vanuit de pricewatch. Voor 629 moet je nog wel eerst naar Parijs rijden, kost meer dan 70 euro in tijd en geld. In Hong Kong kost ie €475 maar daar komen nog verzendkosten en BTW bij. De goedkoopste manier blijft tot nu toe voor 625 euro vanuit Engeland met Borderlinx, thuis bezorgd.
Mmm nee ik wil van alles in ze geheel alles bij elkaar op geteld zien van tijd hoeveel ik gebeld heb.AlexR schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:15:
@ Ricardo3523: Je kan via www.Nederland.fm online radiostations luisteren.
Oke je moet geen datalimiet hebben nee. Maar een iPhone met datalimiet is als autorijden met maximaal een halve tank bezine per maand. Dus dat moet je niet doen. Verder weet je bij het kopen van een iPhone dat er geen radio op zit.
@ Havelock: Dit bedoel je? Recente oproepen?
Verwijderd
Rechtstreekse verzending van apple naar nederland? Hoeveel ben je dan kwijt?[message=,noline]Reverb_ schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:04[/message]:
[...]
Je kunt hem in Zwitserland goedkoper krijgen inclusief verzending.
Ik heb bij de Dixons voor een tientje een lader van Belkin gekocht. Dit is een USB oplader die je in je sigarettenaansteker aansluiting doet en je vervolgens de iPhone op aansluit met de originele USB kabel. Dit werkt voor mij perfect met navigeren en hij levert genoeg stroom om tijdens het navigeren de telefoon nog gewoon tot 100% te kunnen opladen.Andre61 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:02:
Heeft iemand hier ervaring met een goede auto oplader voor een iPhone 4? Ik lees her en der op het internet
dat sommige opladers niet goed in staat zijn de iPhone op te laden in de auto als je hem tegelijkertijd als navigatie hulp gebruikt.
Master_A
Settings > General > Usage. Als je die statistiek nooit gewist hebt, zou er als je naar beneden scrollt je totale beltijd moeten staan.Havelock schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:32:
[...]
Mmm nee ik wil van alles in ze geheel alles bij elkaar op geteld zien van tijd hoeveel ik gebeld heb.
Kijk goed indien je zon lader koopt hoeveel mA die laadt.Amiet01 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:47:
[...]
Ik heb bij de Dixons voor een tientje een lader van Belkin gekocht. Dit is een USB oplader die je in je sigarettenaansteker aansluiting doet en je vervolgens de iPhone op aansluit met de originele USB kabel. Dit werkt voor mij perfect met navigeren en hij levert genoeg stroom om tijdens het navigeren de telefoon nog gewoon tot 100% te kunnen opladen.
Verwijderd
Dit is een bekend probleem bij somminge telefoons: http://forums.macrumors.c...hread.php?t=962976&page=3swoutr schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:22:
Even een vraagje, ik ben ondertussen al 2/3 maanden trots bezitter van een i4, maar veel vrienden van mij hebben hem ook, maar mijn scherm is veruit het geelst/warmst, op zich niet heel veel problemen mee, veel details komen stukken mooier over, maar ik vraag me toch af of er een cydia tweak ofzo is om mischien mijn kleurtonen aan te passen naar bijv. koel of iets dergelijks?
[ Voor 4% gewijzigd door DaTiezl op 11-11-2010 13:38 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 16:32 ]
Verwijderd
Ja is zeer redelijk imo. Hangt ervan af wat je doet natuurlijk. Over dat geluid in games, zorg ook dat andere muzikale apps afstaan, heb al ondervonden dat bepaalde apps geen geluid maken als in de background nog een andere app runt.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:30:
Ik kan niks vinden op google over dit probleem, heeft iemand misschien een idee hoe ik geluid kan krijgen bij games? De geluid knop en muziek bij een game staat bijvoorbeeld aan maar nog steeds hoor ik niks. Als ik bijvoorbeeld een ringtoon luister of een youtube filmpje bekijk geeft die wel geluid.
Door mijn headset krijg ik overigens wel het geluid te horen, het komt alleen niet uit de speakers?
edit: blijkbaar was de mute switch on, wat ik wel gelezen had, maar dat rode streepje had ik niet ontdekt
Iemand nog een idee of het redelijk is dat de iPhone (als je er mee bezig bent ) 5% in 30 minuten gebruikt?
Ok, dank voor je reactie. Waar moet ik dan precies op letten? Hoeveel mA moet het dan zijn?Tha BasZ schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:47:
[...]
Kijk goed indien je zon lader koopt hoeveel mA die laadt.
Scheelt soms nog al!
[ Voor 81% gewijzigd door Sgimi op 11-11-2010 21:07 ]
Hè zit het daar zo om te kijken hoeveel ik gebeld heb wist niet eens dat het daar zat.Scott schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:04:
[...]
Settings > General > Usage. Als je die statistiek nooit gewist hebt, zou er als je naar beneden scrollt je totale beltijd moeten staan.
Verwijderd
Hm oke dankjewel. Dan is mijn iPhone 100% gezondVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:39:
[...]
Ja is zeer redelijk imo. Hangt ervan af wat je doet natuurlijk. Over dat geluid in games, zorg ook dat andere muzikale apps afstaan, heb al ondervonden dat bepaalde apps geen geluid maken als in de background nog een andere app runt.
Het makkelijkste is gewoon een simkaart van een andere provider proberenIdifix schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 02:47:
Hi,
Misschien een domme vraag. Maar hoe kun je zien of je iphone simlock vrij is?
[ Voor 5% gewijzigd door tumke op 12-11-2010 09:04 . Reden: onduidelijk bericht ]
Probeer Genius Scan eens.Dieter schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:54:
Gebruiken jullie ook een documentscanner op de iPhone ?
Welke raden jullie aan ? Syncen naar google docs, email of evernote zou leuk zijn.
Heb nu camscanner free geprobeerd
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Dit probleem blijft.... Zijn er hier mensen hier die Qik gebruiken en die wel films kunnen uploaden naar YT?Wilf schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:27:
Heeft iemand ervaring met video's uit Qik uploaden naar Youtube op een 3G met 4.1?
Het werkt bij mij namelijk niet...
Wat wel werkt is video's mailen etc (dus uploaden naar de Qik server werkt) maar de slag naar yt wordt niet gemaakt. Ik weet 100% zeker dat ik juist heb ingelogd (yt-password is correct en de yt-app is ingelogd) en een week of maand verwerkingstijd is het ook niet want ze staan er nog niet op; noch films van vorige week, noch van de zomer, noch van vandaag. Dit geldt voor films van 30 seconden tot 5 minuten.
Bij wie werkt het wel en wat heb je daar voor gedaan..?
Verwijderd
Ik heb de telefoon nu dus 1 hele nacht op standby laten staan. Hij is daarmee 11% in batterij verminderd, er stonde geen apps aan bij multitasken etc.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:39:
[...]
Ja is zeer redelijk imo. Hangt ervan af wat je doet natuurlijk. Over dat geluid in games, zorg ook dat andere muzikale apps afstaan, heb al ondervonden dat bepaalde apps geen geluid maken als in de background nog een andere app runt.
Het ligt eraan wat je nog meer actief hebt. Bij mij daalt de batterij hooguit 2 à 3% in de nacht. Ik heb WiFi en 3G dan aan, maar GPS altijd uit.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:46:
Ik heb de telefoon nu dus 1 hele nacht op standby laten staan. Hij is daarmee 11% in batterij verminderd, er stonde geen apps aan bij multitasken etc.
Is dit ook normaal?
PS: 1 nacht = +- 10.5 uur.
Verwijderd
Nouja, zoals ik aangaf, had ik geen apps aanstaan. Daarnaast stond wifi hoogstwaarschijnlijk wel aan. 3G staat ook aan, maar die gebruikt die niet omdat die wifi gebruikt.Flieger schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:11:
[...]
Het ligt eraan wat je nog meer actief hebt. Bij mij daalt de batterij hooguit 2 à 3% in de nacht. Ik heb WiFi en 3G dan aan, maar GPS altijd uit.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 13:47 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik weet niet of dat zo is, ik heb thuis mijn mobiele data en 3G uitstaan, en gewoon alles via Wifi, als ik mijn telefoon uitzet en hij is gelocked krijg ik nog steeds push messages en mail binnen.Kuhr89 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:50:
Als je WIFI en 3G aan hebt staan. Dan gebruikt bij in standbye modus je 3G. Wifi wordt namelijk automatisch uitgezet als je hem locked. Op standbye zet dus.. 3G blijft dan nog wel actief. Ik weet niet of je nog Push notificaties hebt? Push mail etc?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik zet het uit omdat ik thuis geen 3G ontvangst heb met tmobile, en volgens mij scheelt het best in batterijverbruik.Kuhr89 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:00:
Oh oke.. Naja ik meen te weten dat het zo was en dat ik dat ergens had gelezen.
Waarom zet je dat eigenlijk uit als je thuis bent? Het maakt qua batterij niet zoveel uit.
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 15:13 ]
de eertse paar %tjes gaan toch sowieso sneller dan de laatste 20% ofzo? 100 naar 80 is 10 keer zo snel al 20 naar 0 bij mij danVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:40:
[...]
Nouja, zoals ik aangaf, had ik geen apps aanstaan. Daarnaast stond wifi hoogstwaarschijnlijk wel aan. 3G staat ook aan, maar die gebruikt die niet omdat die wifi gebruikt.
Bluetooth staat niet aan. Voor GPS, weet ik niet zo precies waar ik dat kan vinden. Indien dat bij algemeen is en dan locatievoorzieningen, dan staat die aan.
Maar het kan toch nooit dat die van mij dan 11% verbruikt ten opzichte van jou die 3% verbruikt? Ook al heb ik misschien 1 andere functie aanstaan die jij niet hebt.
Kan het misschien dat er een defect is?
Want op de apple website staat:
''Standby time:
Up to 300 hours''
Nou, als ik ongeveer 1% per uur verbruik op standby mode, dan kom ik niet aan de 300 uur, zelfs maar 100 uur.
no comment
Ik heb de iPhone 4 bij een zakelijk KPN abonnement (met o.a. 7,2Mb/s internet), daarbij waren de APN gegevens leeg. Ik heb niets in hoeven vullen. En toch werkt alles (internet op 3G etc). Ik kan ook tetheren.Martinus schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:55:
Heb sinds kort ook een i4. Gebruik met kpn, zijn er ook instelling voor inet nodig? of werkt het gewoon via instellingen van de sim?
en is tetheren nu mogelijk of niet? ofwel kan ik er een eigen wifi access point van mnaken zoals je dat met een nokia e72 wel kan.
[ Voor 17% gewijzigd door autoreverse op 12-11-2010 21:11 ]
Verwijderd
Als je nou geen 3G ontvangst hebt, dan heeft het toch ook helemaal geen zin om 3G uit te zetten. Mobiele data uitzetten echter, zou best batterij kunnen schelen. Ik merk dat als ik op vakantie ben en alleen Wifi gebruik (en geen mobiele data, dus data roaming blijft bij mij op uit staan) ik voor mijn gevoel vreselijk lang met mijn batterij kan doen. Nu weet ik dat daadwerkelijk downloaden / data verkeer op het mobiele netwerk (zoals muziek streamen) redelijk batterij kost. Terwijl iPod luisteren of gewoon 'standby' en online blijven (push notificaties, push mail etc) minder batterij kost.Slasher schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:02:
[...]
Ik zet het uit omdat ik thuis geen 3G ontvangst heb met tmobile, en volgens mij scheelt het best in batterijverbruik.
Verwijderd
Misschien moet ik er ook bij zeggen dat de achterkant van mijn iPhone een aardige temperatuur krijgt. Is het normaal dat de (achterkant van de) iPhone altijd warm wordt/ een hogere temperatuur dan de voorkant? het verschil is ook duidelijk te merken als de iPhone uit staat.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:14:
Nou ik heb hem zojuist 3 uur op standby gehad, en alles uitgezet behalve wifi. Hij is 2.5% minder geworden.
Ik denk toch echt dat er iets niet klopt.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 01:25 ]
Tesla M3LR '21
Heb je al geprobeerd T-Mobile te bellen met dit verhaal dan? Waarschijnlijk kunnen ze op basis van het IMEI nummer wel zien hoe oud je telefoon is en als hij ouder dan een jaar is horen ze hem gewoon simlockvrij te maken voor je. Je doet tenslotte niets illegaals en in tegenstelling tot al die horrorverhalen van Youp heb ik de T-Mobile helpdesk eigenlijk altijd heel behulpzaam gevondenLas Vegas schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 09:48:
Ik baal wel als een stekker, recentelijk de overstappelijk gemaakt van T-Mobile naar Vodafone omdat ik meende dat m'n iPhone wel sim-lock vrij was. Niet dus.. Heb 'm destijds (splinternieuw) overgekocht van iemand die 'm bij contractverlenging had gekregen, wat nu dus inhoudt dat ik T-Mobile niet kan raadplegen om 'm voor mij te unlocken omdat ik geen contact meer heb met de oude ''eigenaar''.
Zucht.
Verwijderd
Haha. Ja, als ze het niet willen doen gewoon vragen of youp van 't hek een berichtje op zijn twitter wilt zetten.Hertog schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:31:
[...]
Youp heb ik de T-Mobile helpdesk eigenlijk altijd heel behulpzaam gevonden
Da's zeker niet normaal. Bij mij is het dan namelijk al 15% minderVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:31:
Is het normaal dat de batterij na een 30 minuten gebruik al 5% minder is?
Ik ben alleen een beetje met de instellingen bezig en de apps op de goede plaats aan het zetten etc.
Dan jailbreak je hem toch gewoon?Las Vegas schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 09:48:
Ik baal wel als een stekker, recentelijk de overstappelijk gemaakt van T-Mobile naar Vodafone omdat ik meende dat m'n iPhone wel sim-lock vrij was. Niet dus.. Heb 'm destijds (splinternieuw) overgekocht van iemand die 'm bij contractverlenging had gekregen, wat nu dus inhoudt dat ik T-Mobile niet kan raadplegen om 'm voor mij te unlocken omdat ik geen contact meer heb met de oude ''eigenaar''.
Zucht.
[ Voor 3% gewijzigd door --Christiaan-- op 13-11-2010 13:00 ]
Dat kan je helemaal niet zo algemeen stellen. 5 minuten GPS polling zal veel meer kosten dan 5 minuten iets anders. Wat je allemaal aan hebt als services speelt ook mee uiteraard.--Christiaan-- schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:58:
[...]
Da's zeker niet normaal. Bij mij is het dan namelijk al 15% minder. Je hebt dus heel veel geluk.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Zojuist T-Mobile gebeld en het verhaal uitgelegd, helaas kunnen ze mij dus niet helpen. Ze kunnen alleen een imei nummer simlock vrij maken via de originele abonnementshouder. Wat dus inhoudt dat ik contact moet gaan zoeken met de persoon van wie ik de gsm destijds heb gekocht. En de kans is nihil dat ik die nog ga spreken aangezien die allang geen lid meer is van het forum waar ik de gsm gekocht heb.Hertog schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:31:
[...]
Heb je al geprobeerd T-Mobile te bellen met dit verhaal dan? Waarschijnlijk kunnen ze op basis van het IMEI nummer wel zien hoe oud je telefoon is en als hij ouder dan een jaar is horen ze hem gewoon simlockvrij te maken voor je. Je doet tenslotte niets illegaals en in tegenstelling tot al die horrorverhalen van Youp heb ik de T-Mobile helpdesk eigenlijk altijd heel behulpzaam gevonden
[ Voor 7% gewijzigd door London op 13-11-2010 15:02 ]
Tesla M3LR '21
[ Voor 12% gewijzigd door MsG op 13-11-2010 15:00 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Als ik gewoon een beetje internet (wat ik onder normaal gebruik versta) ben ik na 30 minuten 15 procent kwijt.MsG schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:12:
[...]
Dat kan je helemaal niet zo algemeen stellen. 5 minuten GPS polling zal veel meer kosten dan 5 minuten iets anders. Wat je allemaal aan hebt als services speelt ook mee uiteraard.
Zucht, ben ik mooi klaar mee dit geintje. Als er nou gewoon een website was waar je tegen een fatsoenlijke prijs de boel kon laten unlocken..MsG schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:59:
Het kan wel maar dan kost het je 120 euro. Ze kunnen het wel, maar willen het niet.
Zie: Sim unlocken T-Mobile als 2e eigenaar
Tesla M3LR '21
Eerst je iPhone in flightmodus zetten en daarna handmatig wifi aanzetten.hemiparo schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:28:
Is het voor de iPhone (3GS 4.0.1 Jailbreak) mogelijk om alleen WiFi aan te zetten en de rest niet? Ik krijg het helaas niet gevonden...
The difference between men and boys is the size of their toys
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq