Dat lijkt mij zeer extreem, misschien moet je 'm maar terugsturen?--Christiaan-- schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:06:
[...]
Als ik gewoon een beetje internet (wat ik onder normaal gebruik versta) ben ik na 30 minuten 15 procent kwijt.
Tja de mijne is ook aardig rot. Mijn vaders 3G doet het evengoed met de accu. Superraar. Nu 78 procent over na 1.46 uur gebruik en 18 uur standby. Enkel WiFi en gps aan. Waarvan gps amper gebruikt wordt. Helderheid 60 procent. Enkel wat browsen en twitteren in die 1.46. De rest standby. 1 nacht standby kost mij rond de 7 tot 12 procent. Mijn oude 3G deed maximaal 3. Superraar dus. Terwijl 2 weken terug de accu dik 8 uur meeging met 2 dagen standby. Moet wel zeggen dat standby veel meer stroom vreet sinds ik de 4.2GM erop heb staan. Voornamelijk met WiFi aan.
Verwijderd
Heb jij toevallig Dlink wifi?Eduardboon schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:08:
Moet wel zeggen dat standby veel meer stroom vreet sinds ik de 4.2GM erop heb staan. Voornamelijk met WiFi aan.
Sitecom thuis. Fritzbox bij vriendin en verder gewoon campus netwerk op Windesheim.
Allemaal dezelfde resultaten. Hopelijk is dat in de uiteindelijke 4.2 opgelost. Accu ging op 4.1 langer mee
Is er een app/ optie waar je snel bt mee aan kan zetten? in de appstore vind ik niks
no comment
Verwijderd
Gebruiken jullie je iPhone met of zonder bescherming?
Poll: Hoe bescherm jij je iPhone?
• Niet
• Met een hoesje
• Back Cover
• Front Cover
• Back en Front Cover

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Hoe bescherm jij je iPhone?
• Niet
• Met een hoesje
• Back Cover
• Front Cover
• Back en Front Cover
Ook een poll maken? Klik hier
Voor iedereen die echt stroom beslaan wil: zet push email uit. Doe fetch op een uur en klaar. Vannacht niet 12 procent drop, maar slechts 3 procent. Een stuk beter. Dat met WiFi aan. Sinds een weekje schijnt dus push email raar te doen.
Sorry maar het is toch algemeen bekend dat die dingen simlocked zijn omdat tmobile de enige aanbieder was?Las Vegas schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 09:48:
Ik baal wel als een stekker, recentelijk de overstappelijk gemaakt van T-Mobile naar Vodafone omdat ik meende dat m'n iPhone wel sim-lock vrij was. Niet dus.. Heb 'm destijds (splinternieuw) overgekocht van iemand die 'm bij contractverlenging had gekregen, wat nu dus inhoudt dat ik T-Mobile niet kan raadplegen om 'm voor mij te unlocken omdat ik geen contact meer heb met de oude ''eigenaar''.
Zucht.
Neem contact op met de eerste eigenaar die kan hem laten unlocken voor je.
edit: dat kan dus niet lees ik. Heb je geen mail adres van die gast?
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 14-11-2010 13:12 ]
Elect a clown, expect a circus.
WiFi doet het toch niet als je 'm gelocked hebt, dat maakt dus volgens mij niks uit. Fetch heb ik zelf op 15 minuten staan en dat werkt prima. Push was bij mij ook een stroomvreter.Eduardboon schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:05:
Voor iedereen die echt stroom beslaan wil: zet push email uit. Doe fetch op een uur en klaar. Vannacht niet 12 procent drop, maar slechts 3 procent. Een stuk beter. Dat met WiFi aan. Sinds een weekje schijnt dus push email raar te doen.
Nah, maar m'n zwager heeft contacten bij de zakelijke tak van T-Mobile dus hopelijk krijgt die iets voor elkaar morgenSlasher schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:11:
[...]
Sorry maar het is toch algemeen bekend dat die dingen simlocked zijn omdat tmobile de enige aanbieder was?
Neem contact op met de eerste eigenaar die kan hem laten unlocken voor je.
edit: dat kan dus niet lees ik. Heb je geen mail adres van die gast?
Tesla M3LR '21
Eerste haarkrasje op de achterkant! ontzettend voorzichtig met het ding, en dan laat je hem even op tafel liggen zonder toezicht en dan zit het eerste krasje erop

www.avpnews.com
Verwijderd
Volgens mij als je 3g uitzet, en wifi aan laat, blijft die toch echt op wifi als die gelocked is. Tenminste, ik zie altijd 3g als ik hem unlock, en 2 seconden daarna springt die naar wifi. Maar als ik 3g uitheb, staat die al meteen op wifi als ik hem unlock, dus neem ik aan dat die al op wifi stond terwijl die gelocked was. ?!
Dat zou dus verklaren dat hij hier een paar keer 's ochtends uit was met de nacht er voor nog iets van 30% of 40%. Ik zet wifi nu vaak uit als ik 3G aan heb, jammer dat dat niet automatisch kan wisselen. Wifi vreet geloof ik als een van de meeste.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Gefeliciteerdskullsplitter schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:44:
Eerste haarkrasje op de achterkant! ontzettend voorzichtig met het ding, en dan laat je hem even op tafel liggen zonder toezicht en dan zit het eerste krasje erop
Ik wacht nog steeds op mijn eerste gebruiksspoor. Gebruiksvoorwerpen horen gebruikssporen te hebben, dat getuigt van goed gebruik.
Volgens de Apple richtlijnen kan je liever Wifi gebruiken ipv 3G, omdat de laatste meer stroom verbruikt dan Wifi (is ook best logisch omdat Wifi transmissie energie waarschijnlijk lager ligt door de korte afstand itt 3G afstanden).MsG schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:09:
Dat zou dus verklaren dat hij hier een paar keer 's ochtends uit was met de nacht er voor nog iets van 30% of 40%. Ik zet wifi nu vaak uit als ik 3G aan heb, jammer dat dat niet automatisch kan wisselen. Wifi vreet geloof ik als een van de meeste.
Master_A
Verwijderd
Gebruik: 1uur 38 minuten iPhone 4
Stand-By: 5 uur 40 minuten
Batterij: 68%
Deze 1 uur en 38 minuten heb ik misschien +- 40 minuten games gespeeld en de rest geen intensieve dingen. Dus bijvoorbeeld alleen mail checken.
Dit is toch niet normaal?
Laten we zeggen standby is 1% per uur. (wat ik vrij veel vindt) dan heb je 74%. 74-100 = 26%
Dan zou de batterij 26% hebben verbruikt voor 1 uur en 38 minuten gebruik.?!
Dat is 1% batterij per 3,7 minuten gebruik!!!!!!
Deze 1 uur en 38 minuten heb ik misschien +- 40 minuten games gespeeld en de rest geen intensieve dingen. Dus bijvoorbeeld alleen mail checken.
Laten we zeggen standby is 1% per uur. (wat ik vrij veel vindt) dan heb je 74%. 74-100 = 26%
Welk spel(len) heb je gespeeld?Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:25:
Hangt echt totaal af van de applicaties die je dan op dat moment gebruikt. Een game kost al gauw zo'n 15-20% per uur. En internetten zo'n 10% per uur. Dan zit je op een redelijk gemiddelde schat ik zo in. Dat zijn cijfers die ik bijvoorbeeld ook haal met mijn 1 maand oude iPhone 4. Maar zo heb ik op dit moment 50% over met 2,5 uur gebruik (waarvan anderhalf uur internetten/gamen/apps downloaden, en één uur bellen) en 2 dagen standby.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:25:
Verwijderd
Hmm die 50% komt dan wel aardig bij mij in de buurt, maar met 2 dagen standby haal ik niet, aangezien die 1% per uur voor standby er af haalt. (met wifi en 3g uit haal ik 0,3% batterij per uur op standby ofzo) Als jij 'm op standby zet, Nikk, zet je dan je iPhone op vliegtuigmodus, of zet je iets anders specifieks uit?
Want als ik 2 dagen standby zou hebben, ben ik al dicht bij de 50% (met wifi aan/ push uit en bluetooth uit). met 1.5 uur gamen en 1 uur bellen verder, zal ik dicht bij de 20% komen gok ik.
@ thegreathood; We rule (quests), need for speed, cut the rope, train conductor en gun bros. Ik heb elke van deze spellen niet lang gespeeld. 15min max per spel. En een beetje met de camera gespeeld.
Screen brightness staat op slechts 25% trouwens.
En ik heb natuurlijk wel wat ''zwaardere'' spellen. Maar als ik echt een normale batterij heb, ben ik zwaar teleurgesteld in de iPhone batterij ten opzichte van andere telefoons.
En weet iemand toevallig of het ook normaal is dat de iPhone vrij ''warm'' wordt bij het spelen van een ''zwaar'' spel? Soms krijg je er best wel een zweet hand van
Want als ik 2 dagen standby zou hebben, ben ik al dicht bij de 50% (met wifi aan/ push uit en bluetooth uit). met 1.5 uur gamen en 1 uur bellen verder, zal ik dicht bij de 20% komen gok ik.
@ thegreathood; We rule (quests), need for speed, cut the rope, train conductor en gun bros. Ik heb elke van deze spellen niet lang gespeeld. 15min max per spel. En een beetje met de camera gespeeld.
Screen brightness staat op slechts 25% trouwens.
En ik heb natuurlijk wel wat ''zwaardere'' spellen. Maar als ik echt een normale batterij heb, ben ik zwaar teleurgesteld in de iPhone batterij ten opzichte van andere telefoons.
En weet iemand toevallig of het ook normaal is dat de iPhone vrij ''warm'' wordt bij het spelen van een ''zwaar'' spel? Soms krijg je er best wel een zweet hand van
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 00:38 ]
Zo, push email uit is gewoonweg geniaal. maar wel erg jammer! vond het wel fijn om instant mijn mailtjes te krijgen. maar soms was de iPhone gewoon 10 minuten mailtjes aan het zoeken terwijl er niets gepushed werd.. heel raar!.
Ik vraag me nu wel af of mijn calendar instellingen nog steeds gepushed worden of niet.
Ik haal nu trouwens makkelijk 9 uur usage met 1 dag en 5 uur stand-by. met push mail aan was dat 6.30 uur usage bij 2 dagen standby.
Ik vraag me nu wel af of mijn calendar instellingen nog steeds gepushed worden of niet.
Ik haal nu trouwens makkelijk 9 uur usage met 1 dag en 5 uur stand-by. met push mail aan was dat 6.30 uur usage bij 2 dagen standby.
Andere batterijen zullen niet significant beter of slechter zijn denk ik. Het is een algemeen probleem momenteel, dat batterijen relatief kort meegaan op telefoons met veel features. Gamen, zeker met 3D er in, kost gewoon veel kracht, + het scherm staat continu aan, met mogelijk ook nog wifi en 3G aangelaten.
1% per uur standby vind je al veel? Wat heb je bij standby aan? 3G en 2G?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik heb zelf 3G altijd uitstaan omdat dat hier niet te ontvangen is. Bluetooth gebruik ik ook niet. Wi-Fi staat meestal wel aan, met auto-search uit. Spotlight indexering staat compleet uit. en Push nu dus ook. (enkel de mail, notificaties gebruik ik vaak, dus die staan aan).MsG schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:43:
Andere batterijen zullen niet significant beter of slechter zijn denk ik. Het is een algemeen probleem momenteel, dat batterijen relatief kort meegaan op telefoons met veel features. Gamen, zeker met 3D er in, kost gewoon veel kracht, + het scherm staat continu aan, met mogelijk ook nog wifi en 3G aangelaten.
vorige maand haalde ik dezelfde tijden als nu, en dat met push mail aan. denk dat er een fout in de exchange van google gekropen is ofzo, aangezien de phone soms wel 10 minuten zoekt. (te horen aan de speakers in de buurt)
Verwijderd
Wifi en 3g normaliter.MsG schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:43:
Heb het gedaan met alleen wifi = 1% p uur en alleen 3g kwam ook uit op ongeveer 1% p uur.
En toen ook een keer met niks, wat dus een groot verschil bleek te maken.
Ik had een podcast van call of duty trailer ofzo, van 1 minuut. Die heb ik nu ongeveer 8 keer afgespeeld nadat mijn batterij weer op 100% was, en na 6x ( 6minuten) is hij nog steeds op 100%, dus ik denk dat er dus niks mis is met mijn batterij dan? Aangezien apple aangeeft 10 uur video viewing = 1% batterij per 6 min bij iphone 4.
Trouwens, kan iemand mij misschien uitleggen wat ''mobiele data'' inhoud? Kan het niet vinden op google
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 00:57 ]
MIjn iPhone 4 zag wit van de vingervlekken, dus besloot hem schoon te maken.
wat een hel!
de 3G was zomaar schoon, een brildoekje eromheen, poetsen, afdrogen met theedoek en KLAAR. brandschoon.
de iPhone 4 daarentegen.. ongelofelijk veel residu, dus maar op apples manier schoongemaakt. een pluisvrije doek die een beetje nat is.
Helaas, het scherm wordt schoon, maar je hoeft hem maar eens aan te raken of er zit alweer een witte vlek op, ook al was je je handen..
hierna gepoetst met een microvezel doekje van apple zelf, de vingervlekken verdwijnen, maar weer na 1 aanraking helemaal terug.. echt een ramp.
ook zag ik dat mijn home-button compleet onder de krasjes zat, maar gelukkig de rest van het scherm niet.
Je iPhone 4 poetsen is dus duidelijk niet goed mogelijk, en als dat wel zo is, vertel mij dan hoe dat moet. ik hoor het graag!
wat een hel!
de 3G was zomaar schoon, een brildoekje eromheen, poetsen, afdrogen met theedoek en KLAAR. brandschoon.
de iPhone 4 daarentegen.. ongelofelijk veel residu, dus maar op apples manier schoongemaakt. een pluisvrije doek die een beetje nat is.
Helaas, het scherm wordt schoon, maar je hoeft hem maar eens aan te raken of er zit alweer een witte vlek op, ook al was je je handen..
hierna gepoetst met een microvezel doekje van apple zelf, de vingervlekken verdwijnen, maar weer na 1 aanraking helemaal terug.. echt een ramp.
ook zag ik dat mijn home-button compleet onder de krasjes zat, maar gelukkig de rest van het scherm niet.
Je iPhone 4 poetsen is dus duidelijk niet goed mogelijk, en als dat wel zo is, vertel mij dan hoe dat moet. ik hoor het graag!
1. men neemt de iPhone in de rechterhand met het scherm naar voren.Eduardboon schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:03:
*knip*
2. men strijkt de iPhone een aantal keer in de lengterichting langs de mauw van uw sweater*
3. men kijkt of de vlekken weg zijn. Zo ja, u bent klaar. Zo nee, herhaal punt 1, 2 en 3.
*T-shirt, zachte trui en hemd mag ook.
there's no tweak without the tweaker
klein beetje hete adem erbijvirtualJac schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:23:
[...]
1. men neemt de iPhone in de rechterhand met het scherm naar voren.
2. men strijkt de iPhone een aantal keer in de lengterichting langs de mauw van uw sweater*
3. men kijkt of de vlekken weg zijn. Zo ja, u bent klaar. Zo nee, herhaal punt 1, 2 en 3.
![]()
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Zonder mobile data werkt je internet niet op je iphone als ik me niet vergis. Handig voor in het buitenland enzoVerwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:47:
[...]
Trouwens, kan iemand mij misschien uitleggen wat ''mobiele data'' inhoud? Kan het niet vinden op googleAls je zegt of het batterij vreet en ik het uit moet zetten is ook genoeg
Hoe zet ik enkel mijn contacten over van mijn 3G naar een iPhone 4. Wil namelijk een schone en verse iPhone 4 zonder backup zooi?
[ Voor 13% gewijzigd door Alekz87 op 15-11-2010 10:43 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Contacten staan neem ik aan toch gewoon @ SIM?
Ik heb zelf alles gesynched staan via MobileMe dus niet echt een probleem voor mij toen.
Ik heb zelf alles gesynched staan via MobileMe dus niet echt een probleem voor mij toen.
contact mgr heb ik en backupandshare, ez2MO Backup.. zijn allemaal te vinden in de appstoreAlekz87 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:41:
[...]
Zonder mobile data werkt je internet niet op je iphone als ik me niet vergis. Handig voor in het buitenland enzo
Hoe zet ik enkel mijn contacten over van mijn 3G naar een iPhone 4. Wil namelijk een schone en verse iPhone 4 zonder backup zooi?
Helaas smeert dit de vlekken alleen uit.
Misschien zal het ook wel helpen als die eeuwige verkoudheid eens wegwas
nee je kan ze niet op je sim zetten, alleen van je sim afhalenTha BasZ schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:46:
Contacten staan neem ik aan toch gewoon @ SIM?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
net ff ez2MO backup geregistreerd. Contacts staan nu netjes onlinerohit schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:48:
[...]
contact mgr heb ik en backupandshare, ez2MO Backup.. zijn allemaal te vinden in de appstoreen werken perfect!
Geen dankAlekz87 schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:25:
[...]
net ff ez2MO backup geregistreerd. Contacts staan nu netjes online. Ziet er goed uit. thx voor de tip
weet iemand waar je de aankopen van de Apple Store kan zien? Ook de gratis apps??
Dat kun je zien in de iTunes Store (op de computer) onder Account en dan Aankoopgeschiedenisrohit schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:23:
[...]
Geen dank
weet iemand waar je de aankopen van de Apple Store kan zien? Ook de gratis apps??
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
virtualJac schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:23:
[...]
1. men neemt de iPhone in de rechterhand met het scherm naar voren.
![]()
Beter gebruik je zo'n anti-statisch doekje.Eduardboon schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:03:
[...]
De (vet)vlekken en stofdeeltjes verdwiijnen dan echt als sneeuw voor de zon
Bovendien werkt dat ook handiger op grotere oppervlakten (zoals op bijvoorbeeld de iPad die bij mij nogal snel onder de vingerafdrukken zit).
[ Voor 15% gewijzigd door JanvdVeer op 15-11-2010 13:54 ]
Ik heb precies hetzelfde abbo als jij, ook met een iPhone 4 (waarschijnlijk ook via dezelfde actieautoreverse schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:09:
[...]
Ik heb de iPhone 4 bij een zakelijk KPN abonnement (met o.a. 7,2Mb/s internet), daarbij waren de APN gegevens leeg. Ik heb niets in hoeven vullen. En toch werkt alles (internet op 3G etc). Ik kan ook tetheren.
Tetheren kan dus wel, maar niet op de manier zoals jij dat wilt. Het kan alleen via bluetooth en/of bekabeld via USB. Tenzij je jailbreakt, dan kun je PDAnet installeren, dat werkt als een Wifi hotspot. Werkt echt goed moet ik zeggen!
ff een vraagje,
Laatst zag ik bij men neef dat, wanneer hij een applicatie bijv een spelletje verlaat om even iets anders te doen, hij vervolgens weer direct verder kan waar hij gebleven is. De applicatie start zeg maar niet "nogmaals op", wat bij mij wel het geval is.. Ik krijg het hele begin scherm weer te zien, waarbij de app dus weer geladen moet worden..
Overigens is het enige verschil de JB die ik heb.
Zijn er andere ppl die het zelfde hebben, of ben ik een uitzondering
Laatst zag ik bij men neef dat, wanneer hij een applicatie bijv een spelletje verlaat om even iets anders te doen, hij vervolgens weer direct verder kan waar hij gebleven is. De applicatie start zeg maar niet "nogmaals op", wat bij mij wel het geval is.. Ik krijg het hele begin scherm weer te zien, waarbij de app dus weer geladen moet worden..
Ik heb een probleempje, wat misschien niet aan de iPhone ligt, maar misschien dat iemand het weet:
Als ik iemand, of iemand mij, toevoeg(t) op Hyves, dan wordt deze persoon meteen toegevoegd aan mijn contactpersonen lijst in mijn iPhone. Ik sync mijn contactpersonen met Gmail / Google contacten. Misschien ligt het probleem daar? Maar ik kan nergens iets vinden hoe ik het uitschakel.
Fijn al die mensen op Hyves, maar ik hoef ze niet in mijn contactpersonen lijst van Gmail / iPhone.
Als ik iemand, of iemand mij, toevoeg(t) op Hyves, dan wordt deze persoon meteen toegevoegd aan mijn contactpersonen lijst in mijn iPhone. Ik sync mijn contactpersonen met Gmail / Google contacten. Misschien ligt het probleem daar? Maar ik kan nergens iets vinden hoe ik het uitschakel.
Fijn al die mensen op Hyves, maar ik hoef ze niet in mijn contactpersonen lijst van Gmail / iPhone.

Heb zelf geen Hyves, maar misschien in de Settings.app onderaan?virtualJac schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:35:
Ik heb een probleempje, wat misschien niet aan de iPhone ligt, maar misschien dat iemand het weet:
Wifi staat altijd uit bij mij, maar 3G altijd aan. Ik heb m'n mail op fetch staan voor eens per uur. Brightness op automatisch (en het balkje op 50%). Nu heb ik m'n telefoon ook nauwelijks gebruikt de afgelopen 2 dagen. Maar normaliter moet ik 'm ook eens per dag aan de oplader hangen hoor.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:33:
Hmm die 50% komt dan wel aardig bij mij in de buurt, maar met 2 dagen standby haal ik niet, aangezien die 1% per uur voor standby er af haalt. (met wifi en 3g uit haal ik 0,3% batterij per uur op standby ofzo) Als jij 'm op standby zet, Nikk, zet je dan je iPhone op vliegtuigmodus, of zet je iets anders specifieks uit?
Allereerst is het handig om te weten welke firmware je erop hebt staan. Wat jij beschrijft is "multitasken" en dit zit er pas vanaf iOS 4.0 in. Of het ligt aan de app..sommige apps ondersteunen dit, anderen nog niet.beyazz06 schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:22:
ff een vraagje,
Bij 'instellingen' in de app zelf vind ik niets, ook komt de Hyves app niet voor in het lijstje bij 'instellingen'.Good Fella schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:38:
[...]
Heb zelf geen Hyves, maar misschien in de Settings.app onderaan?
Heb je een 3G? of 3GS/4? iig heet het multitasken.beyazz06 schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:22:
ff een vraagje,
Ik heb kennelijk altijd pech dan (mn vorige iPhones hadden dit ook) Hij houd het bij mij een halve dag uit met vol gebruik en alles uit krap een dag
(iphone 4 met 4.1.)
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Dan doe je toch iets verkeerd? wel raar dat je bij al je iphones pech hebt..musiqman schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:00:
Ik heb kennelijk altijd pech dan (mn vorige iPhones hadden dit ook) Hij houd het bij mij een halve dag uit met vol gebruik en alles uit krap een dag(iphone 4 met 4.1.)
Wat is vol gebruik? 6 uur film kijken en je iPhone is wel leeg.musiqman schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:00:
Ik heb kennelijk altijd pech dan (mn vorige iPhones hadden dit ook) Hij houd het bij mij een halve dag uit met vol gebruik en alles uit krap een dag(iphone 4 met 4.1.)
Sinds kort ben ik ook eigenaar van een iPhone 4 en moet zeggen dag ik aardig tevreden ben. Ik mis wel het een en ander maar de soepelheid van het gebruik (OS) maken veel goed!
Wat me echter opgevallen is, als ik mijn telefoon aan de lader leg deze erg raar gaat doen. Het lijkt erop dat het scherm op dat moment een beetje verstoord wordt. Als ik dan bv de contacten lijst open en met mijn vinger verticaal over het scherm schuif, dan stuiteren de contacten op en neer. Ook als ik mijn vinger stil houdt stuitert de contacten lijst op en neer.
Haal ik de telefoon van de lader, is alles weer normaal. Plaats ik de lader weer... dan is het weer mis.
Ik heb de telefoon gejailbreaked (iOS 4.1) met Limera1n (nieuws: Hacker brengt jailbreak voor iOS 4.1 uit).
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen! De telefoon is praktisch onbruikbaar wanneer er geladen wordt omdat het scherm raar reageert en het erop lijkt dat als ik bovenin het scherm aanraak dit ook ergens onderin geregistreerd wordt.
Wat me echter opgevallen is, als ik mijn telefoon aan de lader leg deze erg raar gaat doen. Het lijkt erop dat het scherm op dat moment een beetje verstoord wordt. Als ik dan bv de contacten lijst open en met mijn vinger verticaal over het scherm schuif, dan stuiteren de contacten op en neer. Ook als ik mijn vinger stil houdt stuitert de contacten lijst op en neer.
Haal ik de telefoon van de lader, is alles weer normaal. Plaats ik de lader weer... dan is het weer mis.
Ik heb de telefoon gejailbreaked (iOS 4.1) met Limera1n (nieuws: Hacker brengt jailbreak voor iOS 4.1 uit).
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen! De telefoon is praktisch onbruikbaar wanneer er geladen wordt omdat het scherm raar reageert en het erop lijkt dat als ik bovenin het scherm aanraak dit ook ergens onderin geregistreerd wordt.
@hierboven, Gebruik je wel de officiele lader? Het kan zijn dat als je gewoon een rommelding gebruikt dat er teveel of juist te weinig spanning (of whatever) op staat waardoor je scherm raar reageert, had dit vroeger ook bij mijn htc hero, met een goedkoop los opladertje.
Het lijkt erop dat mijn batterij steeds beter gaat 'presteren'. Van zondag op maandag lag de iPhone aan de oplader en hij was maandagochtend dus 100%. De hele dag aan met WiFi en 3G aan, GPS uit en geen pushberichten. Normaal gebruik; wat telefoongesprekken, berichten en internetgebruik.
Rond 21:00 stond de telefoon nog op 81%. Toen aan de laptop gekoppeld om te synchroniseren met iTunes en daaraan laten hangen tot de batterij weer op 100% stond. De hele nacht de telefoon aan gehad met bovenstaande instellingen, alleen dan zonder gebruik natuurlijk.
Vanochtend stond de iPhone nog steeds op 100%. :-) Vanochtend mail en nieuws gelezen en nu staat de telefoon nog op 98%.
Rond 21:00 stond de telefoon nog op 81%. Toen aan de laptop gekoppeld om te synchroniseren met iTunes en daaraan laten hangen tot de batterij weer op 100% stond. De hele nacht de telefoon aan gehad met bovenstaande instellingen, alleen dan zonder gebruik natuurlijk.
Vanochtend stond de iPhone nog steeds op 100%. :-) Vanochtend mail en nieuws gelezen en nu staat de telefoon nog op 98%.
Het lijkt er inderdaad op dat de ervaringen met de batterij behoorlijk verschillen. Met mijn iphone red ik nu zonder problemen 3 dagen met gemiddeld gebruik, beetje internetten, en facebooken etc. Het gebruik was stand-by 3 dagen en 2 uur en gebruik 5 uur en 36 minuten. Ik heb dan af en toe wifi aanstaan en geen dataverbinding (omdat ik al die tijd in het buitenland staat). Al met al ben ik erg tevreden over de batterij om eerlijk te zijn, zonder onnodig surfen denk ik dat 5 dagen wel mogelijk is want op het moment van laden had ik nog 21 procent over 
Maar nogmaals, dit is zonder dataverbinding en wifi beperkt in gebruik
Maar nogmaals, dit is zonder dataverbinding en wifi beperkt in gebruik
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik heb nog de iPhone 3G en is officieel geunlocked bij T-Mobile, dus nu zit mijn KPN kaartje erin.
Echter krijg ik geen push-notificaties (ik zit overigens wel op WiFi) van applicaties.
Had iets gelezen van de verkeerde certificaten? ik heb iOS 4.1
Echter krijg ik geen push-notificaties (ik zit overigens wel op WiFi) van applicaties.
Had iets gelezen van de verkeerde certificaten? ik heb iOS 4.1
Heb je het activeren niet overgeslagen oid? Gewoon officieel geactiveerd met de iphone aan iTunes?
Ik heb hetzelfde euvel. Ik heb een UK iPhone 4 met een crapy namaak-lader er bij. Als ik de UK-lader met verloopje gebruik is er niets aan de hand, en tijdens het opladen aan de PC ook geen rare fratsen met het touchscreen.Timo002 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:09:
Wat me echter opgevallen is, als ik mijn telefoon aan de lader leg deze erg raar gaat doen. Het lijkt erop dat het scherm op dat moment een beetje verstoord wordt. Als ik dan bv de contacten lijst open en met mijn vinger verticaal over het scherm schuif, dan stuiteren de contacten op en neer. Ook als ik mijn vinger stil houdt stuitert de contacten lijst op en neer.....
Ik heb hem idd geactiveerd aan iTunes, want anders kon ik niks met de phone doen.MsG schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:26:
Heb je het activeren niet overgeslagen oid? Gewoon officieel geactiveerd met de iphone aan iTunes?
Kan natuurlijk wel aan de Jailbreak liggen?
Simpel doch effectief:Eduardboon schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:03:
MIjn iPhone 4 zag wit van de vingervlekken, dus besloot hem schoon te maken.
wat een hel!
1. Geen hoesje gebruiken (zowiezo idioot, het is gewoon een telefoon, geen sieraad, plus je kan je dock gebruiken)
2. Doe hem af en toe in je broek en haal hem er weer uit. (dat doe je altijd al!)
Oftewel. niets extra's hoeven doen en vrijwel altijd een brandschone telefoon.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Waarom geen hoesje gebruiken? De iPhone 4 is een groot stuk glas! Als ik geen hoesje zou gebruiken heb ik er het ding binnen no time onder de krassen zitten! Er zit altijd wel wat zand of ander spul in je broekzak!psy schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:01:
[...]
Simpel doch effectief:
1. Geen hoesje gebruiken (zowiezo idioot, het is gewoon een telefoon, geen sieraad, plus je kan je dock gebruiken)
2. Doe hem af en toe in je broek en haal hem er weer uit. (dat doe je altijd al!)
Oftewel. niets extra's hoeven doen en vrijwel altijd een brandschone telefoon.
Ik heb zelf trouwens nooit last van witte vlekken! Heb je niet toevallig nog verf aan je vingers

Schoonmaken doe ik gewoon met m'n blouse / t-shirt / broek. Alles wat schoon en van fijne structuur is. Krijg ik hem perfect schoon mee!
Ik heb een originele lader maar een namaak kabel... Vanavond eens de originele kabel gebruiken, kijken wat dat doet!reclamedoos schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:49:
[...]
Ik heb hetzelfde euvel. Ik heb een UK iPhone 4 met een crapy namaak-lader er bij. Als ik de UK-lader met verloopje gebruik is er niets aan de hand, en tijdens het opladen aan de PC ook geen rare fratsen met het touchscreen.
Mijn fout, ik heb een originele kabel maar een namaak adapter (230V - USB). Deze heeft als output 5VA (5V; 1A) Moet voldoende zijn lijkt me, USB is maar 500mA! Waardoor worden die problemen dan veroorzaakt?
Edit:
Ik heb trouwens ook het idee dat via de PC de telefoon veel sneller oplaad dan via de adapter. Haalt de adapter dus uberhaupt wel 1A, laat staat 500mA...
[ Voor 28% gewijzigd door Timo002 op 16-11-2010 16:51 ]
Ik zoek echt al tijden een app waar je de shutter speed (1/25s. 1/100s, 1/2s etc..) en iso (50? -75 - 100 etc) ZELF kan instellen. Bestaat die inmiddels?
ps. ik heb een iPhone 4, liefst dus een waarbij de foto ook gewoon op volledige resolutie kan genomen worden, hoeft geen gratis app te zijn!
ps. ik heb een iPhone 4, liefst dus een waarbij de foto ook gewoon op volledige resolutie kan genomen worden, hoeft geen gratis app te zijn!
Zo. Vandaag een bad accu dag gehad. 5 uur gebruik met WiFi aan en uit (afwisselend). Push mail uit. Brightness op 60% en wat muziek, Facebook en safari.
Faal vandaag. Morgen hopelijk beter.
Faal vandaag. Morgen hopelijk beter.
ligt eraan wat voor hoesje..siliconending is sowieso al lelijk. een "mapje" waar die in zit is lastig als je wilt bellen en kan dan alsnog uit je handen vallenTimo002 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:13:
[...]
Waarom geen hoesje gebruiken? De iPhone 4 is een groot stuk glas! Als ik geen hoesje zou gebruiken heb ik er het ding binnen no time onder de krassen zitten! Er zit altijd wel wat zand of ander spul in je broekzak!
Ik heb zelf trouwens nooit last van witte vlekken! Heb je niet toevallig nog verf aan je vingers![]()
Schoonmaken doe ik gewoon met m'n blouse / t-shirt / broek. Alles wat schoon en van fijne structuur is. Krijg ik hem perfect schoon mee!
Zo. Vandaag met een echte microvezel doek mijn scherm gepoetst. Resultaat: 2 dikke krassen. Super
. Gelukkig zie je ze alleen in direct zonlicht, maar balen blijft het wel. Hopen dat het enkel de beschermlaag is. Die slikt toch weg.
Mijn oude 3G was veel robuuster. Die had niet zomaar een kras op het scherm. En dat zonder geavanceerd glas.
Mijn oude 3G was veel robuuster. Die had niet zomaar een kras op het scherm. En dat zonder geavanceerd glas.
Verwijderd
Als ik een foto wil nemen zie ik steeds een "vlek" op mijn scherm. Ik dacht dat er een pluisje op de lens zet, maar dat blijkt het niet te zijn. iPhone 4 open gedraaid en de lens volledig zuiver gemaakt. De vlek is er echter nog steeds. Heeft iemand die ook?
Je hebt wel enorm veel pech dan. Ik en mijn vrouw hebben allebei een iPhone4, nergens geen last van. Het glas blijft bij mij echt ultra schoon. Nou moet ik zeggen dat als ik op mijn werk ben dat ik er regelmatig met mijn brillendoek overheen veeg, om hem zo te houden... maar ik vindt hem juist prettiger als mijn oude 3G. Kortom poetsen is np, behalve bij jou.Eduardboon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:35:
Zo. Vandaag met een echte microvezel doek mijn scherm gepoetst. Resultaat: 2 dikke krassen. Super. Gelukkig zie je ze alleen in direct zonlicht, maar balen blijft het wel. Hopen dat het enkel de beschermlaag is. Die slikt toch weg.
Tevens die bad accu, ik weet niet hoe oud hij is, maar ik zou er mee terug gaan. Het product voldoet namelijk niet aan de opgave, not by a long shot. Ik zit nu op ongeveer 2 dagen accu en dan is hij wel echt 30% of minder. (ik internet alleen veel, en heb alleen WhatsApp als push messaging).
Verwijderd
pfft na ander half uur een beetje spelletjes spelen 21% eraf.. Kan nog steeds niet geloven dat dat normaal is.

Als je zo door gaat is die na iets meer dan 7 uur gebruik op 0%..wat is daar mis mee?
Ik gebruik ook geen hoesje, maar wel een Sleeve (heet dat zo? ja, vast wel
)
Hij is dan altijd beschermd in mijn jas/broek of waar dan ook voor zand of wat dan ook. Ook makkelijk om hem er zo uit te halen en te gebruiken of in de autolader te zetten (gaat met een hoesje ook al wat moeilijker.
Ik ben zeer tevreden met mijn Sleeve (heet dat zo? ja, vast wel)
Hij is dan altijd beschermd in mijn jas/broek of waar dan ook voor zand of wat dan ook. Ook makkelijk om hem er zo uit te halen en te gebruiken of in de autolader te zetten (gaat met een hoesje ook al wat moeilijker.
sleeve idd. zelfde als die dingen met een rits om je laptop alleen dan in het klein voor je iphoneDaejji schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:44:
Ik gebruik ook geen hoesje, maar wel een Sleeve (heet dat zo? ja, vast wel)
Welke heb je?Daejji schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:44:
Ik gebruik ook geen hoesje, maar wel een Sleeve (heet dat zo? ja, vast wel)
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ik maak gebruik van het volgende hoesje! Goed te doen!Alekz87 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:47:
[...]ligt eraan wat voor hoesje..siliconending is sowieso al lelijk. een "mapje" waar die in zit is lastig als je wilt bellen en kan dan alsnog uit je handen vallen
http://www.gsmpunt.nl/acc...apple-iphone-4-zwart.html
Verwijderd
Nouja zal wel aan mij liggen dat ik niet gewend ben dat een telefoon zo snel leeg is, wat je er ook mee doetAlekz87 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:28:
Als je zo door gaat is die na iets meer dan 7 uur gebruik op 0%..wat is daar mis mee?
Vind het namelijk wel erg overdreven dat die zoveel gebruikt. En dat terwijl ze zelfs de batterij hadden verbeterd.
had er ook zo'n soort een van Sena. idd wel prettig, alleen als ik niet uitkeek liet ik hem alsnog bij eruit halen op de grond kletterenTimo002 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:01:
[...]
Ik maak gebruik van het volgende hoesje! Goed te doen!
http://www.gsmpunt.nl/acc...apple-iphone-4-zwart.html
Mijn 3G gaat maar 4 uur gebruik meeVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:05:
[...]
Nouja zal wel aan mij liggen dat ik niet gewend ben dat een telefoon zo snel leeg is, wat je er ook mee doet
Vind het namelijk wel erg overdreven dat die zoveel gebruikt. En dat terwijl ze zelfs de batterij hadden verbeterd.
Ik heb iets gedaan wat de Apple-puristen op dit forum waarschijnlijk niet zullen waarderen.
Ik heb het achterkantje van mijn 4 vervangen door dit: http://cnn.cn/shop/apple-...metal-insert-p-10351.html
En als aanvulling op, mijn vingers-maken-vlekken-verhaal, ik gebruik geen hoesje en stop hem gewoon in mijn broekzak, geen last van vlekken
Ik heb het achterkantje van mijn 4 vervangen door dit: http://cnn.cn/shop/apple-...metal-insert-p-10351.html
En als aanvulling op, mijn vingers-maken-vlekken-verhaal, ik gebruik geen hoesje en stop hem gewoon in mijn broekzak, geen last van vlekken
Onder de grote rots, naast die kleine
Tja. iPhone. Zit hier in een speck fitted en in een sleeve. Er wordt hier vervelend waspoeder gebruikt en wanneer de iPhone in en uit een broekzak gaat zit hij vol poeder. Dit zal wss ook de reden van de krassen zijn. Toch blij dat ik ze bij gebruik niet zie. Ik gebruik het microvezel doekje van Apple wat ik bij de MacBook gekregen heb. Misschien niet zo zuinig doen, het zorgt enkel voor ellende
op een nieuwe auto komt na verloop van tijd ook steenslag
tenzij je hem in de garage laat staan...maar dan heb je er niks aan
Mijn scherm zit inmiddels behoorlijk onder de krassen. Ook op de achterkant, maar dat vind ik minder erg. Ik ga niet heeeel voorzichting om met mijn iPhone 4, maar niet anders dan met mijn 3G. Die had na een jaar pas last van krassen. Leuk dat tempered glass, maar ik merk er helemaal niets van.Eduardboon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:35:
Zo. Vandaag met een echte microvezel doek mijn scherm gepoetst. Resultaat: 2 dikke krassen. Super. Gelukkig zie je ze alleen in direct zonlicht, maar balen blijft het wel. Hopen dat het enkel de beschermlaag is. Die slikt toch weg.
Kan best mooi zijn. Heb je foto's van het resultaat?Crazyclaws schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:20:
Ik heb iets gedaan wat de Apple-puristen op dit forum waarschijnlijk niet zullen waarderen.
[ Voor 26% gewijzigd door Shiver23 op 17-11-2010 10:39 ]
PSN: Shiver23
Een smartphone is niet te vergelijken met een telefoon (3310 of dat soort apparaten). Als je alleen wil bellen en SMSen en heel lang met de batterij wil doen koop je een mobieltje, als je een minicomputer bij je wil hebben koop je een smartphone. Een laptop gaat meestal ook geen 5 dagen mee op een batterij.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:05:
[...]
Nouja zal wel aan mij liggen dat ik niet gewend ben dat een telefoon zo snel leeg is, wat je er ook mee doet
Ben het dus compleet met je eens. dit nieuwe glas krast gewoon makkelijker. zien het over 2 jaar wel weerShiver23 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:34:
[...]
Mijn scherm zit inmiddels behoorlijk onder de krassen. Ook op de achterkant, maar dat vind ik minder erg. Ik ga niet heeeel voorzichting om met mijn iPhone 4, maar niet anders dan met mijn 3G. Die had na een jaar pas last van krassen. Leuk dat tempered glass, maar ik merk er helemaal niets van.
[...]
Kan best mooi zijn. Heb je foto's van het resultaat?
Gewoon een simpele bij Mediamarkt opgehaald. Staat Valento op, maar merk zegt mij zelf niet zo, had gewoon een paar bekeken in de Mediamarkt hier (neef van me had voor zijn 3GS al 1) en dit leek mij ook wel handig. 3G had ik ook altijd los in de broek of jas, maar dat zag je na 2 jaar dan ook wel. Wilde met de iPhone 4 toch wat zuiniger zijn..en hij ziet er nog steeds super uit. Ideaal zo'n Sleeve.
Toen ik heel voorzichtig met mijn iPhone 4 overweg ging had ik juist voor een of andere reden een putje in het glas gekregen aan de voorkant van mijn iphone, gelukkig wel helemaal rechts in het randje, wat je nauwelijks ziet, maar er is toch een behoorlijke "hap" uit.Eduardboon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:26:
Tja. iPhone. Zit hier in een speck fitted en in een sleeve. Er wordt hier vervelend waspoeder gebruikt en wanneer de iPhone in en uit een broekzak gaat zit hij vol poeder. Dit zal wss ook de reden van de krassen zijn. Toch blij dat ik ze bij gebruik niet zie. Ik gebruik het microvezel doekje van Apple wat ik bij de MacBook gekregen heb. Misschien niet zo zuinig doen, het zorgt enkel voor ellende
Sindsdien de "fuck it" -attitude aangenomen en niet voorzichtig meer mee gedaan en gaat nog altijd prima hetzelfde. Zelfs sleutels langs het scherm (wat ik dan per ongeluk doe omdat ik dan wel sleutels en de iPhone in me hand heb) niks aan de hand.
Als ik thuis kom schuif ik mijn iPhone gewoon op het bureau (dus de achterkant glijd lekker op hout) maar geen krasjes of dergelijken.
Qua vettigheid is het echt een drama af en toe. Soms dan is de iPhone 4 echt gewoon na 2 vinger bewegingen al compleet vol met vingervlekken-viezigheid en dan wordt je idd niet vrolijk.
Als mensen mij iPhone 4 zien vragen ze constant of ik geen last heb van het antenneprobleem, en ik heb dat nauwelijks. Als je de iPhone samenknijpt, dus met twee handen stevig vasthouden, dan merk je inderdaad dat ie 1 signaal streepje omlaag gaat, maar welke idioot houd hem nu met twee handen stevig vast? Op andere manieren heb ik er totaal geen last van.
Alhoewel bij iemand het zo erg is dat ie al geen signaal heeft als ie nog in ze broekzak zit, en dat lijkt me gewoon een fout van die specifieke telefoon zelf, die is dan gewoon stuk, denk ik, shit happens.
Mja, ben er erg blij mee, echt geweldig wat je er allemaal niet mee kan doen en qua apps en dergelijke. Oh en ja, hij is gejailbreakt, dat maakt het echt top. Aanpassingen op de lockscreen, daar heb ik mijn agenda op staan wat erg handig is.
Onvoorstelbaar, zo'n hoesje erom doen. Nou komen er wat krassen op, so what? Zitten toch ook krassen op je auto. Is een gebruiksvoorwerp. Gewoon een beetje voorzichtig zijn. En waarom zandkorreltjes in je broekzak? Waar komen die vandaan dan?
Allemaal veel te moeilijk zo'n hoesje plus je scherm wordt smerig. Ik weet het wel hoor.
Allemaal veel te moeilijk zo'n hoesje plus je scherm wordt smerig. Ik weet het wel hoor.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Omdat je die er gratis bij krijgt, en omdat tijdens het internetten je bereik niet wegvalt. Heeft niets te maken met krassen, daar beschermen de default hoesjes ook niet tegen.psy schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:09:
Onvoorstelbaar, zo'n hoesje erom doen. Nou komen er wat krassen op, so what? Zitten toch ook krassen op je auto. Is een gebruiksvoorwerp. Gewoon een beetje voorzichtig zijn. En waarom zandkorreltjes in je broekzak? Waar komen die vandaan dan?
Waar heb jij het over? hij heeft het niet over de gratis bumpers hoor.. hij praat gewoon int algemeen dat mense zoveel moeite doen en super voorzichtig ermee gaan.. terwijl als je er normaal mee omgaat je meestal nog minder krasjes opmaakt dan dat je super voorzichtig doetTrommelrem schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:43:
[...]
Omdat je die er gratis bij krijgt, en omdat tijdens het internetten je bereik niet wegvalt. Heeft niets te maken met krassen, daar beschermen de default hoesjes ook niet tegen.
Ik gebruik alleen zo'n cheap-ass sleeve voor als hij in m'n broekzak zit, verder ook geen bumpers of cases 
Daar wordt hij alleen maar lelijk van imo, en echt beschermen doet dat het toch ook niet..
Het gaat om deze sleeve voor de geïnteresseerden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46264
Daar wordt hij alleen maar lelijk van imo, en echt beschermen doet dat het toch ook niet..
Het gaat om deze sleeve voor de geïnteresseerden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46264
Grappig dat je er ook een stylus bij krijgt....JanvdVeer schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:00:
Ik gebruik alleen zo'n cheap-ass sleeve voor als hij in m'n broekzak zit, verder ook geen bumpers of cases

Heb eigenlijk nog nooit iemand een (iPhone-)stylus zien gebruiken op een iPhone
Leeg - Sinds 20180907
virtualJac schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:06:
[...]
Grappig dat je er ook een stylus bij krijgt....
Het werkt dan ook voor geen meterChillz schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:21:
Maar het ging mij ook om de sleeve. Die is erg stevig en beschermt m'n iPhone goed. De sleeve is ook niet te smal zodat je hem snel eruit kan halen. En dat allemaal voor 3 USD
Inderdaad, wat je er NIET mee kan doen...Dijkertje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:39:
Mja, ben er erg blij mee, echt geweldig wat je er allemaal niet mee kan doen...
Welke app gebruik je voor je lockscreen? Ik zoek ook nog zoiets maar nog geen fijne kunnen vinden (via Cydia). Heb wel een mooie gezien, maar die is nog niet voor iOS4.Dijkertje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:39:
en qua apps en dergelijke. Oh en ja, hij is gejailbreakt, dat maakt het echt top. Aanpassingen op de lockscreen, daar heb ik mijn agenda op staan wat erg handig is.
ja net als bijvoorbeeld files oversturen via bluetooth naar een andere bluetooth apparaat.. of een mooie file explorerTimo002 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:44:
[...]
Inderdaad, wat je er NIET mee kan doen...
[...]
Welke app gebruik je voor je lockscreen? Ik zoek ook nog zoiets maar nog geen fijne kunnen vinden (via Cydia). Heb wel een mooie gezien, maar die is nog niet voor iOS4.
Of profielen instellen,rohit schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:25:
[...]
ja net als bijvoorbeeld files oversturen via bluetooth naar een andere bluetooth apparaat.. of een mooie file explorer
Of iTunes synchronisatie via bluetooth,
Of een MP3 instellen als ringtone,
Of een homescreen met de komende agenda items.
Ik heb ipod touch 8gb en ik kan het niet meer met de computer verbinden. het kan ook alleen nog maar opladen via een dockingstation in de auto. weet iemand een oplossing? of waar aan het ligt?
wat dacht je van USB hdd functieTimo002 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:38:
[...]
Of profielen instellen,
Of iTunes synchronisatie via bluetooth,
Of een MP3 instellen als ringtone,
Of een homescreen met de komende agenda items.
3gs zonder flitser waar je 700 euro voor betaald.. dat voor een telefoon van 2009
kabel kapot?Ps3-Opt1fl3x schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:42:
Ik heb ipod touch 8gb en ik kan het niet meer met de computer verbinden. het kan ook alleen nog maar opladen via een dockingstation in de auto. weet iemand een oplossing? of waar aan het ligt?
[ Voor 29% gewijzigd door Rohit op 17-11-2010 16:43 ]
Hoezo onvoorstelbaar? Ik heb er het liefst geen krassen opzitten en dat werkt prima met mijn huidige case. Moeilijk is het ook niet, je klikt hem erop en klaar is kees. 1x per week haal ik hem eraf en maak ik hem even schoon omdat er wat stof onderzit. En dit samen met mijn screenprotector (die erbij zat) geeft mij een rondom beschermde iphone. Bovendien vind ik mijn hoesje geeneens lelijk om eerlijk te zijn.psy schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:09:
Op mijn auto wil ik ook geen krassen, ik ga niet achter een grindwagen rijden en roepen wat krassen, so what. en met dezelfde voorzichtigheid ga ik met mijn iphone om
Dit is mijn case overigens:
http://www.case-mate.com/...-4-Barely-There-Cases.asp
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Verwijderd
Dat is juist het mooie van een iphone: die heb je niet nodig.Chillz schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:21:
Zo, weet iemand hoe ik een foto op goede kwaliteit naar twitter kan uploaden? twitter for iphone upload ze in triest lage kwaliteit, en dat terwijl ik het op high gezet heb.
Kan iemand mij een sleeve aanbevelen ? Ik zie door de vele keus het bos niet meer.
Kijk niet naar de prijs, wel naar de kwaliteit.
de valenta sleeve"ForFox schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:14:
Kan iemand mij een sleeve aanbevelen ? Ik zie door de vele keus het bos niet meer.

Bij elke telecomwinkel te krijgen, en van goede kwaliteit :-)
Inderdaad lekker basic,
Denk dat ik die bestel ! Thanks !!
Denk dat ik die bestel ! Thanks !!
Ik probeer al een tijdje iets te vinden, maar de gebruikelijke winkels kennen dergelijke apparaten niet. Vroeger had je voor de 6310i de standaardcarkit. Je plaatste de telefoon in de carkit en je kon bellen en het toestel werd opgeladen.
Dat lijkt tegenwoordig wel onmogelijk te zijn. Alles moet via bluetooth lijkt het wel. Maar dat is nou juist wat ik niet wil. Ik wil de telefoon in een carkit kunnen plaatsen waarbij ik de telefoon kan bedienen vanaf de telefoon en niet vanaf een carkitknop.
Wat heb ik dus nodig:
• Een autoradio met een line-in aan de achterkant. Zijn er voldoende, dat is gewoon een kwestie van een random winkel binnenstappen.
• Een houder met line-out en laadsysteem, waarbij de stekker in de houder zit, ipv dat ik een kabel moet aansluiten. Ik wil dus instappen en de telefoon plaatsen. Een kabel aansluiten gaat me een stap te ver (wat bij de apparaten in de winkels wel moet). Opladen is een must.
• Een externe microfoon die op de houder past.
• Een antenne die op de houder kan worden aangesloten zodat het toestel met 8 watt ipv 2 watt uitzendt.
De laatste drie schijnen nogal moeilijk te zijn. De meeste winkels kennen alleen de term Bluetooth, terwijl de 6310i carkit toch veruit de populairste carkit is geweest. Ik wil niet bellen via Bluetooth, ik wil bellen via een vaste aansluiting.
Toen ik een iPod 1st gen had, toen bestond er zo'n apparaat. Je schoof je iPod in het apparaat en je muziek kon over de line-in van je autoradio worden afgespeeld. Tegelijk werd je iPod opgeladen. Wie kan mij enigszins adviseren in een dergelijk apparaat? De winkels weten het simpelweg niet
Dat lijkt tegenwoordig wel onmogelijk te zijn. Alles moet via bluetooth lijkt het wel. Maar dat is nou juist wat ik niet wil. Ik wil de telefoon in een carkit kunnen plaatsen waarbij ik de telefoon kan bedienen vanaf de telefoon en niet vanaf een carkitknop.
Wat heb ik dus nodig:
• Een autoradio met een line-in aan de achterkant. Zijn er voldoende, dat is gewoon een kwestie van een random winkel binnenstappen.
• Een houder met line-out en laadsysteem, waarbij de stekker in de houder zit, ipv dat ik een kabel moet aansluiten. Ik wil dus instappen en de telefoon plaatsen. Een kabel aansluiten gaat me een stap te ver (wat bij de apparaten in de winkels wel moet). Opladen is een must.
• Een externe microfoon die op de houder past.
• Een antenne die op de houder kan worden aangesloten zodat het toestel met 8 watt ipv 2 watt uitzendt.
De laatste drie schijnen nogal moeilijk te zijn. De meeste winkels kennen alleen de term Bluetooth, terwijl de 6310i carkit toch veruit de populairste carkit is geweest. Ik wil niet bellen via Bluetooth, ik wil bellen via een vaste aansluiting.
Toen ik een iPod 1st gen had, toen bestond er zo'n apparaat. Je schoof je iPod in het apparaat en je muziek kon over de line-in van je autoradio worden afgespeeld. Tegelijk werd je iPod opgeladen. Wie kan mij enigszins adviseren in een dergelijk apparaat? De winkels weten het simpelweg niet
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.