Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dat is meestal een optie bij nieuwe auto's. Bij mijn vorige auto zat er een aansluitpunt voor een toestelspecifieke houder in de middenconsole. Daarmee werd de telefoon geladen en op de antenne en de radio aangesloten. Microfoon zat in de binnenverlichting weggewerkt. Mijn eerste auto had de bekende Carkit-91 van Nokia die je al noemde ingebouwd, maar daar kon ik helemaal niets mee, beetje zonde.

Voor auto's die dat niet hebben, denk ik dat er best wel universele systemen zullen zijn bestaande uit een (zwanenhals-)richtmicrofoon, bekabeling voor op de iso-stekker en een toestelspecifieke houder. Maar bluetooth is wel veel eenvoudiger voor fabrikanten, dan is het alleen nog maar een kwestie van een active holder van bijvoorbeeld Brodit installeren (ik heb er zelf een van Kensington).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 20:32

vooghel

Cunning linguist

Eduardboon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:09:
Zo, weet iemand hoe ik een foto op goede kwaliteit naar twitter kan uploaden? twitter for iphone upload ze in triest lage kwaliteit, en dat terwijl ik het op high gezet heb.
In Echofon kun je met de Photo Compression het formaat instellen op 640x480, 1024x768 of Device Original Size, en daarbij de compressie aanpassen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Trommelrem schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:24:
Ik probeer al een tijdje iets te vinden, maar de gebruikelijke winkels kennen dergelijke apparaten niet. Vroeger had je voor de 6310i de standaardcarkit. Je plaatste de telefoon in de carkit en je kon bellen en het toestel werd opgeladen.

Dat lijkt tegenwoordig wel onmogelijk te zijn. Alles moet via bluetooth lijkt het wel. Maar dat is nou juist wat ik niet wil. Ik wil de telefoon in een carkit kunnen plaatsen waarbij ik de telefoon kan bedienen vanaf de telefoon en niet vanaf een carkitknop.
Je mag je telefoon niet bedienen tijdens het rijden. Ook niet als carkit! Wat jij wilt is dus verboden, hoe stom het ook klinkt. Een carkit mag je wel bedienen, ook al werkt het onhandiger / onveiliger. Zijn nu eenmaal de regels!

Daarnaast... wat is het probleem met bluetooth. Je laat de telefoon gewoon in je zak! Ik heb een Parret CK3200 en inmiddels 4 telefoons verder, allemaal werken ze perfect middels bluetooth. Ander was ik al 4 carkits verder geweest!

Met mijn iPhone hoef ik trouwens maar 1 knop op de carkit in te drukken en kan met stem bediening contactpersonen bellen!

Is jou probleem niet mee opgelost, maar volgens mij moet je dat gewoon niet willen!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Timo002 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:44:
[...]
Inderdaad, wat je er NIET mee kan doen...
Iets te enthousiast getikt, moet natuurlijk zijn wat je er allemaal mee kan doen is echt ongekend imo.
Timo002 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:44:
[...]
Welke app gebruik je voor je lockscreen? Ik zoek ook nog zoiets maar nog geen fijne kunnen vinden (via Cydia). Heb wel een mooie gezien, maar die is nog niet voor iOS4.
In cydia heet het Lock Calender.

[ Voor 10% gewijzigd door Dijkertje op 18-11-2010 07:10 ]

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
semicon schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:16:
Ik zoek echt al tijden een app waar je de shutter speed (1/25s. 1/100s, 1/2s etc..) en iso (50? -75 - 100 etc) ZELF kan instellen. Bestaat die inmiddels?

ps. ik heb een iPhone 4, liefst dus een waarbij de foto ook gewoon op volledige resolutie kan genomen worden, hoeft geen gratis app te zijn!
Toch nog even de vraag, hoopte eigenlijk dat iemand het hier zou weten. :X

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Timo002 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:19:
[...]

Je mag je telefoon niet bedienen tijdens het rijden. Ook niet als carkit! Wat jij wilt is dus verboden, hoe stom het ook klinkt. Een carkit mag je wel bedienen, ook al werkt het onhandiger / onveiliger. Zijn nu eenmaal de regels!
Je mag een telefoon niet vasthouden, maar je mag hem wel degelijk bedienen. Hoe moeten de gebruikers van de meest gebruikte zakelijke telefoon ter wereld, de 6310i, hun telefoon dan bedienen als die in de carkit zit?
Daarnaast... wat is het probleem met bluetooth. Je laat de telefoon gewoon in je zak! Ik heb een Parret CK3200 en inmiddels 4 telefoons verder, allemaal werken ze perfect middels bluetooth. Ander was ik al 4 carkits verder geweest!

Met mijn iPhone hoef ik trouwens maar 1 knop op de carkit in te drukken en kan met stem bediening contactpersonen bellen!

Is jou probleem niet mee opgelost, maar volgens mij moet je dat gewoon niet willen!
Waarom zou ik dat niet moeten willen?
Ik wil gewoon dat mijn telefoon wordt opgeladen als ik in de auto zit, en ik wil dat eventuele muziek via de autoradio wordt afgespeeld. Ongetwijfeld dat dat via Bluetooth kan, maar ik wil het liever bedraad.
Canaria schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:56:
[...]

Dat is meestal een optie bij nieuwe auto's. Bij mijn vorige auto zat er een aansluitpunt voor een toestelspecifieke houder in de middenconsole. Daarmee werd de telefoon geladen en op de antenne en de radio aangesloten. Microfoon zat in de binnenverlichting weggewerkt. Mijn eerste auto had de bekende Carkit-91 van Nokia die je al noemde ingebouwd, maar daar kon ik helemaal niets mee, beetje zonde.
Ik heb ook die Carkit-91 gehad, en dat vond ik gewoon heel fijn werken. Ik had nooit gezeur met het opzetten van Bluetooth verbindingen, het was tenminste echt plug and play. Bovendien werd ook nog eens de telefoon opgeladen waardoor ik geen lader meer nodig had.
Voor auto's die dat niet hebben, denk ik dat er best wel universele systemen zullen zijn bestaande uit een (zwanenhals-)richtmicrofoon, bekabeling voor op de iso-stekker en een toestelspecifieke houder. Maar bluetooth is wel veel eenvoudiger voor fabrikanten, dan is het alleen nog maar een kwestie van een active holder van bijvoorbeeld Brodit installeren (ik heb er zelf een van Kensington).
Die houders hebben vaak het mankement dat je de laadkabel nog eens los moet aansluiten. Bovendien lijken er geen houders te bestaan waarop je een externe antenne kunt aansluiten ;(

De iPhone is een "trendy designtoestel." Het is dan van de zotte dat de 6310i wel een "trendy designcarkit" heeft in de vorm van een exact passende houder terwijl er voor de iPhone eigenlijk alleen maar halve oplosingen bestaan. De iPhone is mijns inziens een prachtig toestel, maar het valt me tegen dat er geen mooie houder makkelijk verkrijgbaar is zoals de Carkit-91 6310i houder.

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Wie kan mij helpen met het volgende Iphone4 raadsel.

Gisteren voor een collega nieuwe Iphone 4 Neverlocked 16GB "geinstalleerd" (Win7). Aan Itunes gehangen ale stappen doorlopen. Telefoon ontgrendeld en nu komt het, bestaande apps welke hij al op zijn Iphone3G wilde we laten syncen (dmv de vinkjes voor de apps). Totaal loopt de teller rechtsboven op het tabblad apps mee naar iets van 40 apps. Op de previeuw pagina's komen steeds "plaatjes" van remote (een van de apps welke hij erop wil hebben). Zoals het dan op dat moment lijkt alsof deze app meerdere keren op de telefoon wil installeren. Vervolgens wil ik gaan synchroniseren.
Maar wat we ook doen de volgende apps worden alleen maar geinstalleerd. Navigon en remote. Ik kan wel via de store "Nu" installeren maar krijg de bestaande apps niet op de telefoon.
Tijdens het meerdere malen aanvinken van de verschillende apps en het (proberen) te synchroniseren gaf de telefoon aan dat deze hersteld moest worden. Dat hebben we gedaan maar bovenstaande blijft gebeuren.
Het lijkt alsof de bestaande app's niet compatible zijn met de iphone4 (maar zover mij bekend zijn alle apps compatible) of is dit gevalletje DOA?

Ps. Ik heb de afgelopen maanden 2 Iphones en 2 Ipads mogen installeren zonder problemen. Dus ben niet helemaal onbekend met Idevices of itunes.

PSN id: GG--77

• Timo002
  • Niet online
Trommelrem schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:20:
Je mag een telefoon niet vasthouden, maar je mag hem wel degelijk bedienen. Hoe moeten de gebruikers van de meest gebruikte zakelijke telefoon ter wereld, de 6310i, hun telefoon dan bedienen als die in de carkit zit?
Oke, ik dacht dat je helemaal niets met de telefoon mocht doen. Omdat er anders geen controle is over wat je nu doet, bellen, sms'n enz. En dat daarom de bediening van de gehele telefoon verboden is.
Waarom zou ik dat niet moeten willen?
Ik wil gewoon dat mijn telefoon wordt opgeladen als ik in de auto zit, en ik wil dat eventuele muziek via de autoradio wordt afgespeeld. Ongetwijfeld dat dat via Bluetooth kan, maar ik wil het liever bedraad.
Misschien kun je iets met een Brodit houder? Dan heb je hetzelfde idee als bij de 6310i, je zet hem in een carkit. Plugt daarmee de laadkabel (onderkant) in. Weet niet of deze houders / laadkabel aan de onderkant ook audio ondersteund die je naar je aux in van je radio kunt brengen!
https://www.telecomteleco.../brodit-houders/2590.html

• Timo002
  • Niet online
Die krijg ik niet werkend! Onder instellingen staat nu "Lock Calendar", heb hem aan staan maar er gebeurd niets! Ik kreeg ook een melding dat het niet meer onderdeel was van cydget maar iets anders... Weet de melding niet precies meer en hij komt ook niet meer terug...

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:57:
[...]

Dat is juist het mooie van een iphone: die heb je niet nodig. werkt niet op een iPhone
Fixed!

Verder voor leuke hoesjes, kijk even in het speciale topic [iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming daarvoor, daar heb ik ook veel informatie gekregen. :)

there's no tweak without the tweaker

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Heeft iemand het al aangedurfd zn iPhone4 te converten naar wit? Ben benieuwd naar ervaringen.

Verwijderd

Ik heb een vraagje of iedereen met een iPhone 4 ook een beetje zijn home knop kan bewegen zonder hem in te drukken en dat je dan een geluidje hoort (van het bewegen) en of de + en - knop ook een beetje naar links en rechts kan bewegen/ voren en achter waardoor je ook een geluidje hoort. Je ziet het bewegen amper maar je hoort het wel.

Als dit normaal is hoor ik het graag.

vergelijkbaar met YouTube: Loose, Wiggly, Squeaky & Creaky Iphone 4 HOME button

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 14:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:33:
Ik heb een vraagje of iedereen met een iPhone 4 ook een beetje zijn home knop kan bewegen zonder hem in te drukken en dat je dan een geluidje hoort (van het bewegen) en of de + en - knop ook een beetje naar links en rechts kan bewegen/ voren en achter waardoor je ook een geluidje hoort. Je ziet het bewegen amper maar je hoort het wel.

Als dit normaal is hoor ik het graag.
Ricardo, sorry dat ik het zeg, maar ik heb het idee dat je spoken ziet. Volgens mij valt dat met die batterij allemaal wel mee, waar nogal wat posts aan zijn gewijd. En ik weet niet hoever jij die knopjes kunt bewegen, maar als ik mijn iPhone in een bankschroef klem, het + knopje met een tang vastpak, flink ga schudden en dat door een sterrenkijker film, vermoed ik dat ik wel wat beweging zal zien ja..

Verwijderd

wat zitten sommige mensen hier te stressen op de batterij duur: als je hem gebruikt gaat ie leeg, met games nog heel wat sneller: bijvoorbeeld modern combat 2 black pegasus via wifi tegen andere spelen is ie binnen 1,5 uur echt bijna leeg, hij word ook lekker warm dan. Laat je hem exhter gewoon op tafel liggen is er na een dag iets van 20 % af. (totaal geen gebruik dan) en als je elke 10 minuten kijkt of de accu al bijna leeg is gat het nog een stukje sneller.

• Timo002
  • Niet online
Hier geen last van lawaai makende bewegende knoppen. Als ik de home knop indruk, ja , dan hoor ik hem. Maar kan hem niet heen en weer schuiven waardoor ik geluid hoor. Ik kan wel de volume knoppen heen en weer bewegen. En ja, dan hoor ik geluid, niet zo vreemd, metaal tegen metaal!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:46:
[...]

Ricardo, sorry dat ik het zeg, maar ik heb het idee dat je spoken ziet. Volgens mij valt dat met die batterij allemaal wel mee, waar nogal wat posts aan zijn gewijd. En ik weet niet hoever jij die knopjes kunt bewegen, maar als ik mijn iPhone in een bankschroef klem, het + knopje met een tang vastpak, flink ga schudden en dat door een sterrenkijker film, vermoed ik dat ik wel wat beweging zal zien ja..
Nou, ik beweeg heel licht met de knopjes. Niet dat ik als een gek probeer dat knopje te bewegen. Het viel me op toen ik gewoon af en toe de home knop wilde gaan indrukken en dan bijvoorbeeld perongeluk naar links of rechts ging en je klik hoorde terwijl je de knop nog niet indrukte.

het is geen goedkope telefoon, dus ik verwacht ook dat alles perfect is..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:54:
[...]

Nou, ik beweeg heel licht met de knopjes. Niet dat ik als een gek probeer dat knopje te bewegen. Het viel me op toen ik gewoon af en toe de home knop wilde gaan indrukken en dan bijvoorbeeld perongeluk naar links of rechts ging en je klik hoorde terwijl je de knop nog niet indrukte.

het is geen goedkope telefoon, dus ik verwacht ook dat alles perfect is..
Heb je gelijk in. Als het zo erg is als in het filmpje, zou ik ook vraagtekens hebben.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Trommelrem schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:24:
Ik probeer al een tijdje iets te vinden, maar de gebruikelijke winkels kennen dergelijke apparaten niet. Vroeger had je voor de 6310i de standaardcarkit. Je plaatste de telefoon in de carkit en je kon bellen en het toestel werd opgeladen.

Dat lijkt tegenwoordig wel onmogelijk te zijn. Alles moet via bluetooth lijkt het wel. Maar dat is nou juist wat ik niet wil. Ik wil de telefoon in een carkit kunnen plaatsen waarbij ik de telefoon kan bedienen vanaf de telefoon en niet vanaf een carkitknop.

Wat heb ik dus nodig:
• Een autoradio met een line-in aan de achterkant. Zijn er voldoende, dat is gewoon een kwestie van een random winkel binnenstappen.
• Een houder met line-out en laadsysteem, waarbij de stekker in de houder zit, ipv dat ik een kabel moet aansluiten. Ik wil dus instappen en de telefoon plaatsen. Een kabel aansluiten gaat me een stap te ver (wat bij de apparaten in de winkels wel moet). Opladen is een must.
• Een externe microfoon die op de houder past.
• Een antenne die op de houder kan worden aangesloten zodat het toestel met 8 watt ipv 2 watt uitzendt.

De laatste drie schijnen nogal moeilijk te zijn. De meeste winkels kennen alleen de term Bluetooth, terwijl de 6310i carkit toch veruit de populairste carkit is geweest. Ik wil niet bellen via Bluetooth, ik wil bellen via een vaste aansluiting.

Toen ik een iPod 1st gen had, toen bestond er zo'n apparaat. Je schoof je iPod in het apparaat en je muziek kon over de line-in van je autoradio worden afgespeeld. Tegelijk werd je iPod opgeladen. Wie kan mij enigszins adviseren in een dergelijk apparaat? De winkels weten het simpelweg niet :S
Ik heb sinds anderhalf jaar een Bury CC9060 Carkit en een Brodit houder met een Alpine Kabel voor mijn autoradio. De carkit verbindt via bluetooth, bediening kan via carkit of telefoon. Muziek speel ik dan af via me Alpine autoradio. Telefoon wordt ook opgeladen via de kabel met de autoradio. Externe Antenne gaat je denk ik niet meer lukken, aangezien ik geen telefoon weet die verkocht wordt en nog een externe antenneaansluiting heeft. (Zoals de 6310i wel had) Er is ook niet echt meer een noodzaak om een externe antenne te hebben, aangezien de netwerken goed genoeg zijn om met de standaard antenne te kunnen bellen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[...]

Die houders hebben vaak het mankement dat je de laadkabel nog eens los moet aansluiten. Bovendien lijken er geen houders te bestaan waarop je een externe antenne kunt aansluiten ;(
Het kenmerk van een active holder is nu juist dat de laadkabel geïntegreerd is, via een vaste kabel die in de 12V-aansluiting gaat (misschien bedoel je dat met "los aansluiten"?) of op de iso-stekker achter het dashboard.
thunder8 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:09:
[...]
Er is ook niet echt meer een noodzaak om een externe antenne te hebben, aangezien de netwerken goed genoeg zijn om met de standaard antenne te kunnen bellen.
De noodzaak is meestal niet echt betere ontvangst, maar verlaging van het uitgestraalde zendvermogen in de auto (kooi van Faraday).

[ Voor 28% gewijzigd door Canaria op 18-11-2010 16:01 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Is er een soort screenprotector ( Folie) maar dan voor de achterkant voor mij 3gs.

• Rogar
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:03:
Is er een soort screenprotector ( Folie) maar dan voor de achterkant voor mij 3gs.
Zagg invisibleshield, Bodyguardz, enz. GIYF

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:41

Amiet01

Master_A

thunder8 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:09:
[...]

Ik heb sinds anderhalf jaar een Bury CC9060 Carkit en een Brodit houder met een Alpine Kabel voor mijn autoradio. De carkit verbindt via bluetooth, bediening kan via carkit of telefoon. Muziek speel ik dan af via me Alpine autoradio. Telefoon wordt ook opgeladen via de kabel met de autoradio. Externe Antenne gaat je denk ik niet meer lukken, aangezien ik geen telefoon weet die verkocht wordt en nog een externe antenneaansluiting heeft. (Zoals de 6310i wel had) Er is ook niet echt meer een noodzaak om een externe antenne te hebben, aangezien de netwerken goed genoeg zijn om met de standaard antenne te kunnen bellen.
Ik had laatst ook wat onderzoek gedaan naar autoradios icm mijn Brodit Active houder. Uit de houder komt een USB kabel die je aansluit op de radio (de achterkant). De radio moet wel iphone of ipod ondersteunen. Verder kun je dan iig bellen via bluetooth, opladen via de radio, navigeren en muziek luisteren. Meer hoef je niet te hebben toch?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja3000
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Sinds een maand heb ik de iphone 4 (geen JB). Bevalt erg goed, maar ik loop nu tegen een probleem aan. Op één of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om de iphone in een modus te krijgen waarbij iedere actie die ik uitvoer wordt uitgelegd. Als ik bijvoorbeeld op de home-knop klik, wordt dat ook verteld "Thuisknop". En als ik naar 'instellingen' wil, moet ik eerst eenmaal op het icoontje klikken (waarna er een witte box om het icoon komt) en vervolgens tweemaal klikken waarna 'instellingen' wordt geopend.

Erg irritant en ik wil dit graag uit hebben. Maar ik heb geen idee hoe deze modus heet en dus ook geen idee hoe ik dit kan uitschakelen.

Heeft iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:45
Is de voice over, en die kan je bij je instellingen weer uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Canaria schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:59:
De noodzaak is meestal niet echt betere ontvangst, maar verlaging van het uitgestraalde zendvermogen in de auto (kooi van Faraday).
Een auto werkt misschien wel als een kooi van faraday, maar voor GSM signalen is het te verwaarlozen. Daarvoor heb je teveel "gaten" in de auto waardoor de GSM golven er nog gewoon in gaan. Volgens mij is een externe antenne dan ook niet echt van belang! Vooral niet als je telefoon toch wordt opgeladen op het moment dat je hem in de houder plaatst, die paar mW vind je niet terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja3000
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
dcl! schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:22:
Is de voice over, en die kan je bij je instellingen weer uitzetten.
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
GG---77 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:53:
Wie kan mij helpen met het volgende Iphone4 raadsel.

Gisteren voor een collega nieuwe Iphone 4 Neverlocked 16GB "geinstalleerd" (Win7). Aan Itunes gehangen ale stappen doorlopen. Telefoon ontgrendeld en nu komt het, bestaande apps welke hij al op zijn Iphone3G wilde we laten syncen (dmv de vinkjes voor de apps). Totaal loopt de teller rechtsboven op het tabblad apps mee naar iets van 40 apps. Op de previeuw pagina's komen steeds "plaatjes" van remote (een van de apps welke hij erop wil hebben). Zoals het dan op dat moment lijkt alsof deze app meerdere keren op de telefoon wil installeren. Vervolgens wil ik gaan synchroniseren.
Maar wat we ook doen de volgende apps worden alleen maar geinstalleerd. Navigon en remote. Ik kan wel via de store "Nu" installeren maar krijg de bestaande apps niet op de telefoon.
Tijdens het meerdere malen aanvinken van de verschillende apps en het (proberen) te synchroniseren gaf de telefoon aan dat deze hersteld moest worden. Dat hebben we gedaan maar bovenstaande blijft gebeuren.
Het lijkt alsof de bestaande app's niet compatible zijn met de iphone4 (maar zover mij bekend zijn alle apps compatible) of is dit gevalletje DOA?

Ps. Ik heb de afgelopen maanden 2 Iphones en 2 Ipads mogen installeren zonder problemen. Dus ben niet helemaal onbekend met Idevices of itunes.
Opgelost. Blijkbaar is destijds de HDD gecrashed en zijn alle apps met deze crash verloren gegaan. Even opnieuw toevoegen deed de truc..! Dacht deel mijn bevindingen even misschien dat iemand er iets aan heeft

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand nog een "legitieme" witte iPhone 4 casing nodig?
http://www.whiteiphone4now.com

En het interview dat Gizmodo had met de importeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 20:27
wel duur...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MaZo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:39:

Ja daar vroeg ik eerder naar in dit topic, of iemand daar ervaring mee heeft. Zit eraan te denken het te kopen. De prijs boeit me niet zo, maar je moet je hele iPhone uit elkaar halen om die front erop te krijgen..

Of iemand hier moet bekend zijn met fijne elektronica en me willen helpen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
MaZo schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:39:

snap dus niet waarom apple ze zelf niet uitgeeft in dit geval aangezien je ze wel overal kan krijgen :?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die witte iphone cases er toch wel een beetje plastic achtig uit zien. Het is het geld echt niet waard naar mijn mening, hoe graag je ook een witte iphone zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:11:
Ik vind die witte iphone cases er toch wel een beetje plastic achtig uit zien. Het is het geld echt niet waard naar mijn mening, hoe graag je ook een witte iphone zou willen.
De cases zijn origineel van Apple.

Waarschijnlijk de afgeschreven partijen die niet aan de eisen van Apple voldeden.
Alekz87 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:44:
[...]

snap dus niet waarom apple ze zelf niet uitgeeft in dit geval aangezien je ze wel overal kan krijgen :?
Zie dus mn opmerking hierboven. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:15
De cases zijn origineel van Apple.

Waarschijnlijk de afgeschreven partijen die niet aan de eisen van Apple voldeden.
Dat is helemaal niet zeker en zelfs onwaarschijnlijk. Standaard is de behuizing helemaal niet te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Xprezzi schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:46:
[...]

Dat is helemaal niet zeker en zelfs onwaarschijnlijk. Standaard is de behuizing helemaal niet te vervangen.
Hoezo onwaarschijnlijk? Importeur claimt contacten te hebben bij o.a. Foxconn, (een van) de fabrikant(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

semicon schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:08:
[...]

Toch nog even de vraag, hoopte eigenlijk dat iemand het hier zou weten. :X
'Slow Shutter Cam' misschien?

Ik wilde gisteravond deze app gratis downloaden, maar dat lukte niet en ik kreeg het bericht dat het product werd aangepast. Bleek dat ik juist te laat was, inmiddels kost de app weer gewoon 1.59... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in bezit van een nokia ck-100 carkit. Uit de handfree unit komt standaard een nokia 2mm oplaad kabeltje. Nu wil ik deze vervangen om mijn iphone4 mee op te laden. Ik wil namelijk niet via de 12v plug een losse adapter aansluiten maar gebruik maken van de aansluiting op de handfree unit. Volgens de gebruiksaanwijzing gaat kabel ca-134 naar de 2mm plug. Ik kan op internet niet vinden of deze kabel te vervangen is door een iphone variant. Ook kan ik zo niet vinden of er bijvoorbeeld een verlengstuk is voor 2mm naar iphone.

Iemand een suggestie?

http://nds1.nokia.com/pho...t_CK-100_UG_and_IG_nl.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterijduur valt naar mijn mening heel erg mee.
Als je hem gewoon normaal gebruikt houdt hij het aardig vol.
Heb nu een gebruik van 8 uur en 2 min en een standby van 3 dagen en 12 uur.
Hij heeft nog 5% over maar die maak ik even snel op om hem weer volledig op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 11:03:
Mijn batterijduur valt naar mijn mening heel erg mee.
Als je hem gewoon normaal gebruikt houdt hij het aardig vol.
Heb nu een gebruik van 8 uur en 2 min en een standby van 3 dagen en 12 uur.
Hij heeft nog 5% over maar die maak ik even snel op om hem weer volledig op te laden.
Al zet ik 3G uit en doe ik niks haalt mijn iPhone 3G het nog geen 3 dagen standby vol :P, laat staan als ik m gebruik haha

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:36:
[...]

Al zet ik 3G uit en doe ik niks haalt mijn iPhone 3G het nog geen 3 dagen standby vol :P, laat staan als ik m gebruik haha
ohw ahhaha maar ik had het over een iphone 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Hmm ik begin toch wel wat problemen met mijn iPhone 3G te ondervinden (Jailbreak 4.1 met Multitasken) en hij is traag, erg traag. Vaak crashen apps zonder reden en Springboard is nu al een paar keer gecrashed.

Iemand advies?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Wat bij mij helpt (3G 4.1 non-JB) is om de 3 dagen de telefoon te rebooten. Als ik dat niet doe dan laden applicaties die internet gebruiken geen content, is typen retetraag (heb ik een zin getypt maar staat er nog niks in beeld) en crashen sommige apps bij opstarten (o.a. file info, nu.nl, hyves, blocket).

Just like Windows 98 on a laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Bellerophon schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:55:
Hmm ik begin toch wel wat problemen met mijn iPhone 3G te ondervinden (Jailbreak 4.1 met Multitasken) en hij is traag, erg traag. Vaak crashen apps zonder reden en Springboard is nu al een paar keer gecrashed.

Iemand advies?
Waarom denk je dat Apple multitasking achterwege heeft gelaten voor de 3G?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

funk-e schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:28:
[...]

Waarom denk je dat Apple multitasking achterwege heeft gelaten voor de 3G?
Uiteraard, maar dat hij echt zo traag zou worden had ik niet durven dromen.
Maar lijkt me dat het crashen van apps daar toch los van staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:24:
Ik ben in bezit van een nokia ck-100 carkit. Uit de handfree unit komt standaard een nokia 2mm oplaad kabeltje. Nu wil ik deze vervangen om mijn iphone4 mee op te laden. Ik wil namelijk niet via de 12v plug een losse adapter aansluiten maar gebruik maken van de aansluiting op de handfree unit. Volgens de gebruiksaanwijzing gaat kabel ca-134 naar de 2mm plug. Ik kan op internet niet vinden of deze kabel te vervangen is door een iphone variant. Ook kan ik zo niet vinden of er bijvoorbeeld een verlengstuk is voor 2mm naar iphone.

Iemand een suggestie?

http://nds1.nokia.com/pho...t_CK-100_UG_and_IG_nl.pdf
Volgens mij heb je een kabel nodig met aan de ene kant een RJ-25 connector voor je Nokia carkit en aan de andere kant een iPhone connecter (weet niet hoe die officieel heet). Als je de pinning van een iPhone connector weet zou je er zelf een RJ-25 connector aan kunnen zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:50
Even snel een vraagje, ik was dit weekend in Haarlem en Amsterdam en mijn 3G verbinding viel heel de tijd weg.
Een vriendin van me die ook T-Mobile heeft maar geen iPhone had wel heel de tijd verbinding.
Is er gewoon iets mis met mijn iPhone of zijn ze gewoon aan het kloten bij T-Mobile?

Edit: Ik gebruik trouwens een Incase Snap dus heeft denk ik niets met een DeathGrip te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Earzz op 22-11-2010 12:01 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Bellerophon schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:04:
[...]

Uiteraard, maar dat hij echt zo traag zou worden had ik niet durven dromen.
Maar lijkt me dat het crashen van apps daar toch los van staat?
nee. doordat er zo weinig geheugen vrij blijft op je iPhone is er niet genoeg om de app op te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Alekz87 schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:52:
[...]

nee. doordat er zo weinig geheugen vrij blijft op je iPhone is er niet genoeg om de app op te starten
For real? Joh dank je, dat wist ik helemaal niet. Wat is nu aan te raden? Fabrieksinstellingen en opnieuw jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik raad je dit eens aan om te proberen. Works for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wilf schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:21:
Ik raad je dit eens aan om te proberen. Works for me.
Maar om dit nou continu te blijven doen is ook niet echt werkzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Hoezo niet? Je laadt je telefoon toch ook op om de zoveel dagen? Dan is het opstarten ook niet veel moeite. Het kost mij 10 secondes 2 knopjes indrukken en een minuutje of 2 later je pincode invoeren. Poepen, tanden poetsen of douchen duurt langer en dat doe je elke dag.

Voor de uitvinding van hibernate (op windows en mac) zetten we de computer ook uit na gebruik. Het opstarten duurde ook ongeveer net zo lang. Daar hoorde je ook nooit iemand over, toen het nog normaal was (ja tegenwoordig wel ja).

[ Voor 30% gewijzigd door Wilf op 22-11-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
ja je iphone om de zoveel tijd aan/uit zetten help wel degelijk. maar het is van tijdelijke aard. af en toe een 'respring' via sbsettings wil ook helpen. mar waar het op neerkomt is dat de iphone 3G gewoonweg niet echt geschikt is voor multitasken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wilf schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:46:
Hoezo niet? Je laadt je telefoon toch ook op om de zoveel dagen? Dan is het opstarten ook niet veel moeite. Het kost mij 10 secondes 2 knopjes indrukken en een minuutje of 2 later je pincode invoeren. Poepen, tanden poetsen of douchen duurt langer en dat doe je elke dag.

Voor de uitvinding van hibernate (op windows en mac) zetten we de computer ook uit na gebruik. Het opstarten duurde ook ongeveer net zo lang. Daar hoorde je ook nooit iemand over, toen het nog normaal was (ja tegenwoordig wel ja).
Het gaat er toch maar net om waar je persoonlijke voorkeur naar uit gaat?
Alekz87 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:57:
ja je iphone om de zoveel tijd aan/uit zetten help wel degelijk. maar het is van tijdelijke aard. af en toe een 'respring' via sbsettings wil ook helpen. mar waar het op neerkomt is dat de iphone 3G gewoonweg niet echt geschikt is voor multitasken.
Nee daar kom ik ook redelijk achter... Maar zou ik hem dus terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen via iTunes? Dus zonder multitasken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
In DFU mode zetten en dan een restore uitzetten. Wil je alles bijhouden wel even een backup maken, hij wist namelijk echt alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Earzz schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:55:
Even snel een vraagje, ik was dit weekend in Haarlem en Amsterdam en mijn 3G verbinding viel heel de tijd weg.
Een vriendin van me die ook T-Mobile heeft maar geen iPhone had wel heel de tijd verbinding.
Is er gewoon iets mis met mijn iPhone of zijn ze gewoon aan het kloten bij T-Mobile?

Edit: Ik gebruik trouwens een Incase Snap dus heeft denk ik niets met een DeathGrip te maken.
Gebruikt het toestel van je vriendin het 3G netwerk?

En het is bekend dat de iPhone 3G(S) vergeleken met andere toestellen een zwak antenne heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
iOS 4.2 is zo goed als uit en Find my Iphone is nu gratis voor de iPhone 4. Ideaal dus zeg ik. HIj is alleen nog niet te downloaden bij itunes maar dat komt denk ik wel in de loop van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2022
Bellerophon schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:58:
[...]

For real? Joh dank je, dat wist ik helemaal niet. Wat is nu aan te raden? Fabrieksinstellingen en opnieuw jailbreaken?
Waarom niet gewoon wat apps sluiten? Of werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Zelfs op een 3GS heb je op 4.X aanzienlijk minder geheugen vrij als dan 3.X.

Safari die geeft het geheugen van gesloten websites ook niet meer vrij ofzo, zie ik aan mijn memory. Alleen als ik het proces safari kill krijg ik de geheugen weer.

Met OS 4 heb ik zo'n 140-150 beschikbaar
Met OS 3 was dat wel een stukje meer tot 170 oid.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Iemand die al heeft kunnen upgraden naar iOS4.2? Staat al hele dag op hun site maar mijn iTunes (nieuwste versie) zegt op mijn macbook hele dag dat het nieuwste versie is (4.1)... iTunes al opnieuw opgestart, telefoon disconnected, en naar een link gezocht voor manual download maar dat bestaat denk ik niet...

edit: heb een iPhone 4

[ Voor 4% gewijzigd door semicon op 22-11-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hij zal vandaag beschikbaar komen maar wellicht dat we nog een uur of wat geduld moeten hebben wegens tijdverschil ofzo?
Voor iPad is het hetzelfde.,

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Weet iemand wat die website ook al weer was waar je kon zien welke versies van het OS op de server van Apple staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Laatst online: 16:50
magnifor schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:17:
[...]

Gebruikt het toestel van je vriendin het 3G netwerk?

En het is bekend dat de iPhone 3G(S) vergeleken met andere toestellen een zwak antenne heeft.
Ja ze gebruikt 3G, ze heeft gewoon een WnW abonnement.
Ik gebruik overigens de 4, maar ik denk dat daar de antenne dus zelfs slechter van is.
Best frustrerend dat 3G heel de tijd wegvalt, denk dat het hele 3G netwerk van T-Mobile best brak is.
In t stadion van NAC heb ik gewoon 3G maar no way dat ik t kan gebruiken.
Hoef ik mijn eigen geen zorgen te maken dat mijn toestel gewoon misschien niet goed is of zijn er meer mensen die veel last hebben van Houdini 3G icm T-Mobile en i4?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

nikk schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:39:
[...]

Waarom niet gewoon wat apps sluiten? Of werkt dat niet?
Nou hij blijft vrij traag... En het crashen is gewoon bizar vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
4.2 NU in de download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Earzz schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:16:
[...]

Ja ze gebruikt 3G, ze heeft gewoon een WnW abonnement.
Ik gebruik overigens de 4, maar ik denk dat daar de antenne dus zelfs slechter van is.
Best frustrerend dat 3G heel de tijd wegvalt, denk dat het hele 3G netwerk van T-Mobile best brak is.
In t stadion van NAC heb ik gewoon 3G maar no way dat ik t kan gebruiken.
Hoef ik mijn eigen geen zorgen te maken dat mijn toestel gewoon misschien niet goed is of zijn er meer mensen die veel last hebben van Houdini 3G icm T-Mobile en i4?
in de arena staat ook 3G, maar werkt niet. Pas als je flightmode aan/uit zet, dus dat die weer gaat zoeken, verdwijnt 3G en krijg ik een bolletje. Met zo'n stalen/betonnen constructie verwacht ik ook niet dat mijn verbinding optimaal is. Ik heb overigens altijd goed bereik/3G met mijn iphone 3G bij TM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:32
600+ mb maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
MsG schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:02:
Zelfs op een 3GS heb je op 4.X aanzienlijk minder geheugen vrij als dan 3.X.

Safari die geeft het geheugen van gesloten websites ook niet meer vrij ofzo, zie ik aan mijn memory. Alleen als ik het proces safari kill krijg ik de geheugen weer.

Met OS 4 heb ik zo'n 140-150 beschikbaar
Met OS 3 was dat wel een stukje meer tot 170 oid.
Iphone 3G OS 3.1.3 Spirit JB zit ik op 35 beschikbaar met alleen mail/telefoon in de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Volgens mij ben ik niet de enige die 4.2 aan het downloaden is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Gaat lekker hard firmware binnen halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Twylight schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:17:
Volgens mij ben ik niet de enige die 4.2 aan het downloaden is :+
Klopt, hier haalt ie 4.2.1 binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
baquelappe schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:22:
[...]

Klopt, hier haalt ie 4.2.1 binnen ;)
Apple TV is waardeloos i.m.o. helemaal in Nederland.

Heb hem ook gehad maar weer verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Twylight schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:34:
[...]
Apple TV is waardeloos i.m.o. helemaal in Nederland.

Heb hem ook gehad maar weer verkocht
Niet per se, dinsdag vlekt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Probeerde te updaten (4.1 naar 4.2.1 op een iPhone 3Gs via iTunes 10.1 op een Mac) knalde eruit met een 1161 error, nu aan het restoren ...

-update-
4.2.1 staat er na restore gelijk op, wel moet ik al mijn non-native apps opnieuw downloaden.
Van de 14 nieuwe SMS geluiden is niets terug te vinden .

Nouja, een verse iPhone is ook nooit slecht ;-)

-update 2-
MobileMe and dus Find Your iPhone is enkel mogelijk op de iPhone 4 MAAR! Ik zie net 'Zoek mijn iPhone' los in de appstore staan, app is ook gewoon van Apple Inc. ;-) (of staat dit er al maanden in en heb ik iets gemist?)

[ Voor 92% gewijzigd door deeltje op 22-11-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Meer mensen die op de 3GS geen nieuwe smstonen hebben?
Mijn vader heeft ze niet, maar ik met mijn iPhone 4 wel...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Laatst online: 11-09 21:46
deeltje schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:47:
Probeerde te updaten (4.1 naar 4.2.1 op een iPhone 3Gs) knalde eruit met een 1161 error, nu aan het restoren ...
Hier hetzelfde, simkaart herkent ie niet meer... zelfs reservekopien wil ie niet meer terug zetten.. Hopeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Kuhr89 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:50:
Net geüpdate naar 4.2.1 en idd geen nieuwe SMS tonen op de 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Raar dat ze dat niet bekend hebben gemaakt eigenlijk..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Wat is deze topic toch fijn... Dankzij de early adopters stel ik nu de update maar even uit... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:53

aerofreak

Steve Jobs

deeltje schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:47:
Probeerde te updaten (4.1 naar 4.2.1 op een iPhone 3Gs via iTunes 10.1 op een Mac) knalde eruit met een 1161 error, nu aan het restoren ...
Ik heb dezelfde ervaring :|

[ Voor 82% gewijzigd door aerofreak op 22-11-2010 20:02 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Wilf schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:58:
Wat is deze topic toch fijn... Dankzij de early adopters stel ik nu de update maar even uit... :D
Je wacht bij de super markt ook tot savonds met het kopen van je boodschappen, mochten mensen om je heen dood neer vallen weet je waar het door komt :D

Maar alle gekheid op een stok, ik heb gewoon mijn 3GS via iTunes geupdate naar 4.2.1 Niets aan de hand lijkt me, alles werkt gewoon zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 18:59

B2

wa' seggie?

Hmz, geen rotation lock op de 3G begrijp ik.... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hier is de update gewoon goed gegaan (sim lock vrije 32GB 3GS). Het enige wat mij eigenlijk opvalt is dat ik nog wel tethering heb en het werkt ook, maar ik kan nergens geen APN instellingen daarvoor meer instellen. Overigens heb ik ook een Carrier update van KPN gehad. Dat is nu 'KPN 9.1' geworden. Zullen ze (KPN) nu een apart APN afdwingen voor tethering? Zodat ze het nu kunnen zien? -> €€€? Gebruik tethering niet zo vaak (zelden), maar toch ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:27

frG

Heerlijk maar niet heus...

net geupdate naar 4.2 en krijg een 1603 Error.

iPhone staat op apple logo en wil NIET meer uit.... wat nu?

Me computer herkend zelfs het usb apparaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

frG schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:28:

Opnieuw opstarten van je computer deed et bij mij (Mac)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Glashelder schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:19:
Hier is de update gewoon goed gegaan (sim lock vrije 32GB 3GS). Het enige wat mij eigenlijk opvalt is dat ik nog wel tethering heb en het werkt ook, maar ik kan nergens geen APN instellingen daarvoor meer instellen. Overigens heb ik ook een Carrier update van KPN gehad. Dat is nu 'KPN 9.1' geworden. Zullen ze (KPN) nu een apart APN afdwingen voor tethering? Zodat ze het nu kunnen zien? -> €€€? Gebruik tethering niet zo vaak (zelden), maar toch ;)
Hmz, vodafone tethering lijkt ook niet meer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Update is bij mij goed gegaan (3gs 16gb).

Airplay met Airport Express werkt erg goed!...
Niet alleen je iPod kan je streamen, maar ook Youtube en zelfs het geluid van games ;) (als je daarvoor je Airport speakers hebt geselecteerd in de iPod app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

B2 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:44:
[...]

Hmz, vodafone tethering lijkt ook niet meer te werken.
Zoals na elke software update even je APN instellingen opnieuw instellen, en dan is ook je tethering weer terug!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Laatst online: 11-09 15:21
Kuhr89 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:50:
Hier mijn 3GS/16Gb geupdate en de normale/basis SMS-tonen nog steeds beschikbaar op 4.2.1.
Dus geen uitbreiding qua SMS_tonen op 3GS zover ik zie.

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:53

aerofreak

Steve Jobs

frG schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:28:

Aan het stopcontact hangen. Uitzetten en weer aan. Je krijgt dan de melding dat je je iPhone moet koppelen met iTunes. Je kan daar kiezen of je em wilt herstellen of niet.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik vind het heel leuk die update, mooi ook dat je precies kan lezen wat er nieuw is....
Maar waar moet ik dan lezen HOE alles werkt?? hoe kan ik in safari snel een woord opzoeken a la ctrl+F, hoe kan ik andere lettertypen kiezen bij notities?gevonden, welke printers werken nou met airplay? alleen sommige HP's of toch ook anderen?
vragen, vragen, waar staan de antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Japie.G schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:49:
[...]

Zoals na elke software update even je APN instellingen opnieuw instellen, en dan is ook je tethering weer terug!
Hier niet hoor, heb ook geen optie meer om tethering in te stellen. Knop 'Stel tethering in' oid geeft nu een message 'Neem contact op met vf nl'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wel weer een teleurstelling dat Find My iPhone alleen gratis is voor iPhone 4 bezitters en niet voor de 3GS -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

@B2 Apart zeg! Hier doet ie het gewoon! iPhone4 met de nieuwe carrier settings!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Scirocco schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:03:
Ik vind het heel leuk die update, mooi ook dat je precies kan lezen wat er nieuw is....
Maar waar moet ik dan lezen HOE alles werkt?? hoe kan ik in safari snel een woord opzoeken a la ctrl+F, hoe kan ik andere lettertypen kiezen bij notities?gevonden, welke printers werken nou met airplay? alleen sommige HP's of toch ook anderen?
Zoek en vind... http://www.iphoneclub.nl/...vernieuwingen-op-een-rij/

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

baquelappe schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:52:
Net geüpdate naar 4.2.1 en idd geen nieuwe SMS tonen op de 3GS.
Op de 3G hetzelfde, zitten ze ook niet bij. Beetje onzin natuurlijk. Maar goed, zelf hier de 4 en was net met mijn oude 3G bezig omdat mijn zus die wil, ze zijn verschrikkelijk (lang) voor SMS beltonen en weinig creatief.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
OzBoz schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:27:
[...]

Op de 3G hetzelfde, zitten ze ook niet bij. Beetje onzin natuurlijk. Maar goed, zelf hier de 4 en was net met mijn oude 3G bezig omdat mijn zus die wil, ze zijn verschrikkelijk (lang) voor SMS beltonen en weinig creatief.
die sms tonen zijn echt vreselijk! laat me 3G toch maar op 3.1.3 :P denk ook niet dat ik die firmware ook ooit verander. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pQdUr1ygnE10MWO0pDXp3KvO/full.jpg

;(

[ Voor 15% gewijzigd door jmxd op 22-11-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Scirocco schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:03:
hmmm laat maar. Op IC word je niet heel veel wijzer, maar op de normale apple.com pagina over 4.2 wel :9
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.