Toen ik m'n 3G net binnen had heb ik er een invisible shield full body op gehad, na een paar maandjes begonnen de randen echter te verstoffen met rommel die eraan vast bleef plakken, en de skin zelf begon te verkleuren (het plastic werd een beetje gelig). Ook beschermt ie het randje van de chromen omlijsting niet, zodat daar tot mn schrik wat puntjes in begonnen te vallen, en die voel je als je de telefoon vasthoudt. Dat kan best irritant zijn.
Daarna maar een Switcheasy Capsule Rebel gehaald:
Erg fijne case, die ook het chromen randje beschermt

Het is een combinatie van een zachtplastic hoes met daarop een hardplastic 'skelet' geklikt. Helaas begint na een tijdje wel het randje wat om de dock connector opening heen zit uit te dijen en sluit niet meer netjes aan. Omdat deze case na een half jaar de nodige scheuren begon te vertonen heb ik 'm vervangen door een Switcheasy Capsule Neo:
Deze bestaat uit 3 delen, een siliconen hoesje wat als eerste om je telefoon heen gaat, en vervolgens 2 hardplastic stukken die je erop klikt. Dat hoesje is wel even prutsen voordat dat er netjes op zit, maar uiteindelijk is het eindresultaat er wel naar

Super strakke case, dunner dan de Rebel, en geen last van het 'wijken' van de case aan de onderkant, omdat dat bij dit model van hard plastic is. Door het ontwerp lijkt het wel alsof het gewoon bij de telefoon hoort, in plaats van dat het een case is.
Beide cases komen trouwens met een dock insert, zodat je gewoon een apple universal dock kan gebruiken als je die al had.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."