iPhone & iPod Touch - Cases, hoesjes & bescherming

Inhoudsopgave

Inleiding
Sinds het uitkomen van de iPod Touch en iPhone zijn er al diverse beschermingsmogelijkheden voor je iPhone en iPod Touch op de markt gebracht. Zo zijn er de simpele en goedkopere folies, de wat duurdere volledig omvattende folies, de leren hoezen, de siliconen hoezen, volledig omsluitende behuizingen en ga zo maar door.

Omdat er van elk type bescherming ook weer tientallen variaties beschikbaar zijn is hier een lijst met de meest gebruikte beschermmethoden voor de iPhone en iPod Touch. Mocht je extreem goede of slechte ervaring hebben met een bepaald type bescherming dan kan je deze hier aan- of juist afraden.

Natuurlijk kan je ook zonder bescherming je iPhone of iPod gebruiken, maar in sommige gevallen met sleutels in je broekzak of iets anders scherps kan dit fout gaan waar dit voorkomen had kunnen worden.

Cases, hoesjes & bescherming
De sok
Een van de meest simpele, goedkope en effectieve manieren om je iPhone en iPod van krassen te beschermen. Voor en achterkant zijn bescherm tegen scherpe opbjecten en met een sok van het juiste materiaal wordt je scherm ook nog schoongemaakt.

Het bedienen wordt wel een stukje lastiger omdat er weinig fysieke knoppen zijn en het touchscreen niet door de sok heen werkt.
Screenprotector
Een simpele, elegante oplossing om krassen op het scherm te voorkomen. Ook blijven alle knoppen binnen handbereik en ziet je iPhone of iPod er nog steeds hetzelfde uit en veranderd er nauwelijks iets aan de dikte.

Onlangs is er ook een nieuw type screenprotector verschenen, deze heeft een one-way-mirror effect en laat alleen het scherm zien als deze aan staat.
Full body protective shield
Deze volledig omvattende veredelde screenprotector is ook bekend als de Invisible Shield maar is het best te typeren als een screenprotector voor je volledige iPhone of iPod. Naast het beschermen van het scherm beschermt deze namelijk ook nog de achter- en zijkanten.

Het aanbrengen is een lastig klusje, maar eenmaal aangebracht is je iPhone of iPod zo goed als krasvrij en niet te beschadigen.
Siliconen hoes
Een tussenvorm van de full body film naar de volledig omsluitende hoezen van leer, plastic en aluminium. Soepel materiaal waar je je iPhone of iPod makkelijk in klemt of schuift.

Het in en uit je zakken halen kan wat stroever gaan, maar je hebt minder krassen op je achterkant. De simpele dunne siliconen sleeves bieden genoeg bescherming zonder het apparaat echt dikker te maken al heb je ook de wat stevigere die alleen de achterkant en randen beschermen en 2 tot zelfs 4 millimeter dik zijn.
Hard plastic achterkant (scherm vrij)
Een case die puur de achterkant van je iPhone of iPod tegen krassen beschermt, de een klemt zich tegen de randen en steekt niet aan de zijkanten over, de ander komt net boven de schermrand uit.

Meestal zijn de knoppen en nodige openingen vrijgelaten dus zou een simpele screenprotector de iPhone of iPod volledig beschermen tegen krassen etc.
Hard plastic full body case
Dit is een behuizing waar je je iPhone of iPod tussen klikt. Een rand om je scherm zorgt er voor dat er minder makkelijk objecten overheen kunnen krassen.

Het bedienen van de knoppen is onveranderd, maar mocht je veel je vingers over de randen van het scherm vegen dan zou je beter kunnen kijken naar een screenprotector of een bescherming voor je achterkant.
Hard leer/aluminium (scherm vrij)
Een stevig leren of aluminium jasje waar je de iPhone of iPod in schuift waarmee je het scherm vrij houdt. De nodige openingen voor aansluitingen, camera, scherm en knoppen zijn allemaal beschikbaar.

Je iPhone of iPod wordt wel een stukje dikker, maar mocht deze een keer vallen dan zal dit nauwelijks iets uitmaken.
Full-cover met klep
Een stevige leren case met beschermingsklep voor het scherm. Stijlvol, elegant, maar je iPhone of iPod wordt wel een stuk dikker maar kan nu wel tegen een stootje.

Aan de zijkant zijn uitsparingen zodat je nog wel bij de toetsen kunt en aan de achterkant zit een gaatje op de plek van de camera dus hoeft de iPhone niet uit de behuizing gehaald te worden.

Links

Nawoord
Voor op- en aanmerkingen kun je me een Direct Message sturen of het plaatsen in dit topic.

Niet alle cases, hoezen en folies zijn makkelijk te verkrijgen in Nederland, probeer via Google, eBay en bijvoorbeeld DealExtreme of zelfs via de fabrikant zelf de juiste bescherming te bemachtigen.

Samenkoop- / inkoopacties mogen hier niet op touw gezet worden, al is er geen probleem als dit via Direct Message of e-mail wordt gedaan.

Changelog
• 25-06-2009Startpost geplaatst
• 28-06-2009Invisible Shield-verhaaltje bijgewerkt => Full body protective shield

[Voor 102% gewijzigd door Wiethoofd op 29-06-2009 16:21]

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03 14:54

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

heb vandaag de bestelling voor deze geplaatst. Miniot iWood Walnut :) Erg mooi, wel prijzig.

If it aint fixed, it's broken.

• Stormbringer
  • Laatst online: 21-03 22:19
Inderdaad erg mooi! _/-\o_

[Voor 20% gewijzigd door Stormbringer op 26-06-2009 08:39]

Don't live for pleasure, make life your treasure

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:15
Overigens vind de sok voor de iphone net niet groot genoeg. Er steekt een randje bovenuit. Voor de Touch is ie prima

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Mooi topicstart! Ik heb eergister een foofpod besteld.

Maar denk nog na over screenprotectie en een backcover. Heb alleen nog geen enkele bescherming gezien waar iedereen lovend over is!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:28
ik denk dat ik voor zo'n full cover met klep ga, maar dan in een iets minder luxe model, ik hoef er geen pasjes en weet ik al niet in kwijt te kunnen.

• Tjebakka

Tjebakka

Bakkert schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:08:
[afbeelding]
heb vandaag de bestelling voor deze geplaatst. Miniot iWood Walnut :) Erg mooi, wel prijzig.
Wat een snelle levering! Ik zie net op TNT dat het pakketje is bezorgd. Zit helaas nog op m'n werk, maar vanavond zal ik jullie voorzien van foto's en een review :) .

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 03-07-2020
Iemand al een mooi fotootje van hoe de Invisible Shield eruit ziet op je iPhone?
Op sommige plaatjes lijkt het net een sinaasappelhuidje :+ en dat is geen gezicht!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-03 11:05

g0tanks

Moderator CSA
Ik gebruik meestal deze in combinatie met een zakje:

Voor minder dan $3 gekocht bij DealExtreme.

Als hij wat meer bescherming nodig heeft doe ik hem in een hard leather case van APR, ik kan alleen zosnel geen plaatje vinden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-05-2019
http://www.more-thing.com/ een mooie site met diverse type hoesjes voor diverse telefoons.

verzendkosten naar nederland/belgie vallen reuze mee.

iets met lenzen

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:59

lasharor

7 december 2004

Ik gebruik de iskin vibes van iskin.com

Beetje duur maar je krijgt er wel een zeer goed product voor terug. Hij is lekker stevig en voelt goed aan. Verder krijg je ook een dockadapter en een screenprotector.

Veel beter dan die slappe dingenvan Dealetreme.

• Reinigingsdoek
lasharor schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:26:
Ik gebruik de iskin vibes van iskin.com

Beetje duur maar je krijgt er wel een zeer goed product voor terug. Hij is lekker stevig en voelt goed aan. Verder krijg je ook een dockadapter en een screenprotector.

Veel beter dan die slappe dingenvan Dealetreme.
Mooi! Vooral de "solo for iPhone 3G - Puma (opaque black)"! Wel wat geld en ik heb liever de Invisible Shield maar ik wacht eerst even op wat close up fotootjes. Invisible Shield is leuk, maar moet er wel goed uitzien.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-03 11:59

YellowCube

Wait...what?

ik heb zelf een Belkin skin om m'n iPod Touch zitten (siliconen).
Bevalt helemaal prima. Beschermt goed en zorgt er bovendien voor dat je een wat betere grip op de Touch hebt.
Grote nadeel vind ik echter dat hij volgens mij niet meer in een dock past (ik heb het niet geprobeerd).
Qua dikte komt de Touch nu redelijk overeen met een iPod Classic waardoor je 'm volgens mij wel in een dock kwijt zou kunnen. Qua breedte klopt het echter niet meer.
Jammer.

Buiten dat...Belkin skin. Aanrader.

het ding wordt overigens geleverd met screen protector, maar dat vind ik (voor mij persoonlijk) een beetje overbodig gezien het glazen touchscreen (krast niet zo snel).

[Voor 14% gewijzigd door YellowCube op 29-06-2009 06:12]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:08
Docks zijn meestal zo gemaakt dat het apparaat er precies in past, dus goede kans dat je iPod door een skin er niet meer in past. Maar Belkin heeft mooi spul vaak inderdaad, ook op andere gebieden dan skins.

The devil is in the details.

• Reinigingsdoek

Kijk, dit is toch jammer natuurlijk.. dat 'geribbelde' op het scherm.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 14:51
afbeelding werkt niet hier.
Ik ga binnenkort ook een ipod touch aanschaffen, denk dat ik gewoon een sok neem :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• Tjebakka

Tjebakka

De iWood is echt geweldig. Sluit goed aan, de naad op de eerste foto is niet in te drukken, dus daar ga ik ook niet over bitchen. Heel licht ook! De iPhone wordt er iets dikker van, maar het ziet er echt tof uit!

op de foto zie je dat ie ietsje speling heeft, boeiend! :P (viel me ook pas op na het foto's maken)

Alsnog prachtig :)

[Voor 61% gewijzigd door Tjebakka op 26-06-2009 23:33]

• Hahn
  • Laatst online: 00:08
Als je €80 voor een skin betaalt mag ik ook wel hopen dat ie he-le-maal perfect is ja.

The devil is in the details.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zelf heb ik voor mijn 2G de Agent18 hard plastic backcover gehad, door stof/zand dat tussen de cover en de aluminium achterkant bleef zitten zijn er diepe krassen (bij verwijderen cover) en kleine putjes (indrukken van stof/zand) gemaakt. Toen heb ik de "click-on" iPhone 3G lookalike covers van DealExtreme geprobeerd, deze zorgen niet voor veel schade maar de pasvorm is vaak zeer slecht dat het kraakt en verschuift als je er druk op uitoefent.

Momenteel denk ik aan een 3GS en dan lijkt me een stoffen etui (zoals deze) het beste om schade te vermijden.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:38
Wij hebben met een aantal GoT'ters de Griffin Reveal besteld. Helaas is het ding zo populair dat het nog wel even gaat duren voordat hij hier is. Gelukkig is mijn iPhone 3G S er toch ook nog niet. :P

Review: http://www.youtube.com/watch?v=lFhyP8ya1kE

Edit: Wiethoofd, mooie OP! :)

[Voor 3% gewijzigd door LuPo op 27-06-2009 09:56]

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-03 21:33
Ik denk er ook over om 'm met een groepje te bestellen en de lange levertijd is de grootste barrière. Verder vind ik bescherming niet heel hard nodig; het scherm kan heel wat hebben en krasjes op de behuizing komen er toch wel - een beetje vuil tussen je iPhone en je skin en afwachten maar... Valschade is-ie tegen verzekerd. De voornaamste reden om een Griffin Reveal te nemen, is dat hij de ook knoppen op de zijkant afdekt. Zonder bescherming vrees ik dat die na enige tijd lam zullen worden. :/

^ Wat hij zegt.

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-03 22:10
Z-Dragon schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:24:
Ik denk er ook over om 'm met een groepje te bestellen en de lange levertijd is de grootste barrière. Verder vind ik bescherming niet heel hard nodig; het scherm kan heel wat hebben en krasjes op de behuizing komen er toch wel - een beetje vuil tussen je iPhone en je skin en afwachten maar... Valschade is-ie tegen verzekerd. De voornaamste reden om een Griffin Reveal te nemen, is dat hij de ook knoppen op de zijkant afdekt. Zonder bescherming vrees ik dat die na enige tijd lam zullen worden. :/
Ik denk dat er best iets op te zetten is, het is geloof ik al eerder gebeurd maar aangezien het hier op tweakers niet toegestaan is gaat het lastig worden! Mischien kan iemand op samenkopen.net een inkoopactie openen? Maar goed, eerst maar eens kijken of er uberhaupt nog wel animo voor is!

• ZyCo DaMiaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-03 23:16
Bakkert schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 23:11:
De iWood is echt geweldig. Sluit goed aan, de naad op de eerste foto is niet in te drukken, dus daar ga ik ook niet over bitchen. Heel licht ook! De iPhone wordt er iets dikker van, maar het ziet er echt tof uit!

[afbeelding]

op de foto zie je dat ie ietsje speling heeft, boeiend! :P (viel me ook pas op na het foto's maken)

[afbeelding]

Alsnog prachtig :)
Hij is echt mooi!!

Heb je de docking station er ook bij gekocht?
Indien zo ja, hoe bevalt ie?

• Reinigingsdoek
LuPo schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 09:55:
Wij hebben met een aantal GoT'ters de Griffin Reveal besteld. Helaas is het ding zo populair dat het nog wel even gaat duren voordat hij hier is. Gelukkig is mijn iPhone 3G S er toch ook nog niet. :P

[afbeelding]

Hele mooie case, maar wat gebruik je voor screen protector hierbij of gebruik je die niet?

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:44
Screen protector zit er ook bij geloof ik, maar da's idd een mooie case! :)

• Reinigingsdoek
Cyclonist schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:30:
Je hebt gelijk!

• BlietZ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:35
zelf gebruik ik deze

gekocht voor 30 euro bij de ivizi
Houd vooral de krassen tegen die je vlug ziet op je witte iphone.

• LuPo
Cyclonist schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:30:
Klopt inderdaad, een screen protector zit bij de case. :)

Hier nog twee leuke filmpjes van Griffin:

How do i install and remove my Reveal case?
How do i apply the screen protector?

• Tjebakka

Tjebakka

ZyCo DaMiaN schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:48:
[...]

Hij is echt mooi!!

Heb je de docking station er ook bij gekocht?
Indien zo ja, hoe bevalt ie?
Nee... Dockingstation vind ik niet zo nodig :) En was ook weer 20 euro duurder ;)

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Heeft iemand ervaringen met deze?
ik houd zelf niet van een hoesje... dus dit lijkt me wel wat (hoewel het volgens youtube filmpjes erg lastig aanbrengen is)

http://www.iphonecompleet.nl/bodyguardz-p-54.html
Ik heb net gewoon de meest goedkope screenprotector van DealExtreme op m'n iPhone geplakt (klik).

Gewoon zorgen dat je je scherm goed schoon poetst met bijgeleverd doekje, folie 1 er af trekt, de protector zonder luchtbellen op je scherm aanbrengt en je trekt folietje twee er af en klaar is /me username. Hetzelfde geldt voor de full cover folies ThePupD.

• ThePupD

ThePupD

Mjah ik zoek gewoon full cover folie in NL. Dus binnen 1 dag binnen. Maar kan er nergens 1 vinden. De gebruike marktplaats spullen bieden geen fullc over folie aan dus of ik neem idd een 2 euro folietje, of als iemand mij kan vertellen dat deze veel netter en mooier zijn, dan neem ik die bodyguard.

Die 20 euro kom ik ook wel overheen, maar ik wil gewoon t mooiste wat perfect werkt. Dus als iemand iets weet... graag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:26:
[afbeelding]

Kijk, dit is toch jammer natuurlijk.. dat 'geribbelde' op het scherm.
Ja, daarom zou ik ook geen BestSkinsEver / InvisibleShield / Bodyguard oid op mijn scherm plakken. Daar werkt een harde, gladde folie (bv. Brando) het best. BestSkinsEver e.d. werkt wel perfect voor de achterkant imho, met name omdat je iPhone een stuk stroever wordt. Helaas moet je er wel elk half jaar oid een nieuwe op plakken omdat de randjes vies worden.

Opmerking bij de startpost: er zijn meer merken dan InvisibleShield, een merknaam die toch al erg veel aandacht krijgt op GOT maar zeker niet goedkoop, snel of klantvriendelijk genoemd kan worden. Ikzelf heb erg goede ervaringen met BSE.

[Voor 25% gewijzigd door Zpottr op 28-06-2009 14:05]

Zoef

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007

HaTe

haat niet

[afbeelding]

Ow dit is wel heel mooi :o Ik zie dat hij er ook voor de iPod Touch 2G is.
Ik heb nu de NeoTouch van SwitchEasy. Opzich een mooi hoesje, maar ik denk dat die Reveal veel mooier is, ook omdat deze niet over de randen heen gaat. Ik denk alleen wel dat de NeoTouch een stuk steviger is.
Ik ben er ook niet helemaal tevreden mee. Hij sluit opzich wel mooi aan, maar ik kan hem er niet zomaar vanaf halen. Dan heb ik grote kans dat ik de iPod beschadig en ook bij het opdoen. Ook zit het H-frame laatste frame er niet helemaal strak om, dat merk ik omdat ik er op kan drukken en dat hij dan een beetje naar beneden wordt gedrukt en je ziet dat hij een beetje bol staat.
Ik vind het ook jammer dat ik hem niet meer in een dock kan zetten, maar dat is bij de meeste hoesjes zo, ook bij de Reveal lijkt mij. Kan je dat hoesje er makkelijk afhalen?

//edit
LOL! Ik kom er net achter dat er een universele dock adapter bijzit, zodat je hem in een dock kan zetten MET hoesje :D

[Voor 4% gewijzigd door HaTe op 28-06-2009 14:41]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zpottr schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:02:
Opmerking bij de startpost: er zijn meer merken dan InvisibleShield, een merknaam die toch al erg veel aandacht krijgt op GOT maar zeker niet goedkoop, snel of klantvriendelijk genoemd kan worden. Ikzelf heb erg goede ervaringen met BSE.
Ik zal er even het een en ander aanpassen ;)

Het is nu Full body protective shield met een iets aangepast verhaaltje ;)

[Voor 9% gewijzigd door Wiethoofd op 28-06-2009 15:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Wiethoofd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:57:
[...]

Ik zal er even het een en ander aanpassen ;)

Het is nu Full body protective shield met een iets aangepast verhaaltje ;)
Tof d:)b

Zoef

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-03 20:37
Direct bij Griffin of een andere shop ?
Lijkt mij inderdaad een perfecte case..

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05-2021

[afbeelding]

Idd een sjieke case, ik wil m wel maar schijnt lange levertijd op te zitten toch..?
Meer mensen die deze willen bestellen? Misschien handig om het weer per groep te bestellen..?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007

HaTe

haat niet

Opzich ben ik er wel heel geïnteresseerd in, maar ik heb al een hoesje :) (zie paar posts boven) en vind het jammer om deze nu al weg te doen... Koste me 30 euro ofzo

Heb net trouwens ook de Universal dock adapter besteld. Ik wist niet dat die van mij er in kon MET hoesje :D
Is weer tevreden.

[Voor 13% gewijzigd door HaTe op 28-06-2009 20:00]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuPo
HaTe schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:36:
[...]

Ow dit is wel heel mooi :o Ik zie dat hij er ook voor de iPod Touch 2G is.
Ik heb nu de NeoTouch van SwitchEasy. Opzich een mooi hoesje, maar ik denk dat die Reveal veel mooier is, ook omdat deze niet over de randen heen gaat. Ik denk alleen wel dat de NeoTouch een stuk steviger is.
Ik ben er ook niet helemaal tevreden mee. Hij sluit opzich wel mooi aan, maar ik kan hem er niet zomaar vanaf halen. Dan heb ik grote kans dat ik de iPod beschadig en ook bij het opdoen. Ook zit het H-frame laatste frame er niet helemaal strak om, dat merk ik omdat ik er op kan drukken en dat hij dan een beetje naar beneden wordt gedrukt en je ziet dat hij een beetje bol staat.
Ik vind het ook jammer dat ik hem niet meer in een dock kan zetten, maar dat is bij de meeste hoesjes zo, ook bij de Reveal lijkt mij. Kan je dat hoesje er makkelijk afhalen?

//edit
LOL! Ik kom er net achter dat er een universele dock adapter bijzit, zodat je hem in een dock kan zetten MET hoesje :D
De onderkant van de Reveal is open hoor. Volgens mij zit daar helemaal geen "universele dock adapter". Maar ik kan het fout hebben natuurlijk. Misschien begrijp ik ook niet helemaal wat je bedoelt. ;)
Martkrui schreef op zondag 28 juni 2009 @ 15:36:
[...]

Direct bij Griffin of een andere shop ?
Lijkt mij inderdaad een perfecte case..
Direct bij griffintechnology.com inderdaad. Precies wat je zegt, de perfecte case.. :*)
Bjornson schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:51:
[...]

Idd een sjieke case, ik wil m wel maar schijnt lange levertijd op te zitten toch..?
Meer mensen die deze willen bestellen? Misschien handig om het weer per groep te bestellen..?
Ja klopt, wij hebben half juni besteld (zo uit m'n hoofd) en we krijgen hem waarschijnlijk pas half juli/eind juli geleverd. Dus dat is op zich wel aardig lang. Maar ik verwacht dat ze de productie wel omhoog gooien nu ze merken dat de Reveal zó geliefd is. Waarschijnlijk binnenkort dus wel beter te krijgen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 23679

Ik heb ook wel interesse in die griffin reveal hoes. Ziet er netjes en stevig uit!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martkrui
LuPo schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:16:
Direct bij griffintechnology.com inderdaad. Precies wat je zegt, de perfecte case.. :*)
Alleen die verzendkosten... woah...
Samenkoopacties mogen hier niet voor zover ik weet, maar als er ergens een actie gestart gaat worden mag er dan hier wel naar verwezen worden ?
Ik hou m'n DM in iedergeval in de gaten *wink* *wink* :D
(voor als iemand een actie weet)

[Voor 3% gewijzigd door Martkrui op 29-06-2009 20:17]

• Reinigingsdoek
Martkrui schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:46:
[...]

Alleen die verzendkosten... woah...
Samenkoopacties mogen hier niet voor zover ik weet, maar als er ergens een actie gestart gaat worden mag er dan hier wel naar verwezen worden ?
Ik hou m'n DM in iedergeval in de gaten *wink* *wink* :D
Wat is DM? :X

• ThePupD

ThePupD

hebben de apple premium resellers eigenlijk mooie cases? (ik werk tot 6 uur dus de winkels zijn altijd dicht om te checken) dan kan ik donderdag op koopavond een kijkje nemen. Ik wil geen sok of tas of leer hoesje ofzo, gewoon een screen protector of een mooie clearcase.

• LuPo
Direct Message. Dan kun je onderling (tussen users) berichten naar elkaar sturen. Je kunt het aan- en uitzetten bij je "Instellingen".

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-03 22:10
Ik heb hier ook nog wel interesse in de Griffin Reveal!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:58

Chiron

Moderator Tweakers Discord
Toen ik m'n 3G net binnen had heb ik er een invisible shield full body op gehad, na een paar maandjes begonnen de randen echter te verstoffen met rommel die eraan vast bleef plakken, en de skin zelf begon te verkleuren (het plastic werd een beetje gelig). Ook beschermt ie het randje van de chromen omlijsting niet, zodat daar tot mn schrik wat puntjes in begonnen te vallen, en die voel je als je de telefoon vasthoudt. Dat kan best irritant zijn.

Daarna maar een Switcheasy Capsule Rebel gehaald:

Erg fijne case, die ook het chromen randje beschermt :) Het is een combinatie van een zachtplastic hoes met daarop een hardplastic 'skelet' geklikt. Helaas begint na een tijdje wel het randje wat om de dock connector opening heen zit uit te dijen en sluit niet meer netjes aan. Omdat deze case na een half jaar de nodige scheuren begon te vertonen heb ik 'm vervangen door een Switcheasy Capsule Neo:

Deze bestaat uit 3 delen, een siliconen hoesje wat als eerste om je telefoon heen gaat, en vervolgens 2 hardplastic stukken die je erop klikt. Dat hoesje is wel even prutsen voordat dat er netjes op zit, maar uiteindelijk is het eindresultaat er wel naar _O_ Super strakke case, dunner dan de Rebel, en geen last van het 'wijken' van de case aan de onderkant, omdat dat bij dit model van hard plastic is. Door het ontwerp lijkt het wel alsof het gewoon bij de telefoon hoort, in plaats van dat het een case is.

Beide cases komen trouwens met een dock insert, zodat je gewoon een apple universal dock kan gebruiken als je die al had.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• fuqua

[afbeelding]

kan ik me nog hiervoor aanmelden ?!

Anoniem: 308200

Heb zelf een Noreve Leather Case, mooi dingetje, maar prijzig.
Foto:

Heb alleen last dat van mijn iPod Touch (1g) mijn Wifi-verbinding ín het hoesje zelf aanzienlijk slechter is, iemand die weet hoe dit komt?

• Martkrui
Hmm.. nu begin ik wel erg te twijfelen.
Die Griffin case is moeilijk te leveren en ik moet zoiezo wachten op een inkoopactie anders betaal ik me scheel aan shipping.

Die Switcheasy Capsule Neo is gewoon te bestellen... Maar ik ben bang die die toch net wat dikker is dan die Griffin reveal.
--edit-- misschien toch maar wachten op een inkoopactie : http://gallery.me.com/cinemachine#100130

[Voor 14% gewijzigd door Martkrui op 29-06-2009 21:21]

• Reinigingsdoek
Switcheasy Capsule Neo gekocht voor 29,- euro. Ik kan niet wachten op die Griffin want ik gebruik de iPhone elke dag. Morgen als het goed is al in huis omdat het in Nederland verstuurd wordt!
Kan ik altijd nog kijken of ik straks die GRiffin wil.

• Martkrui
Great minds think alike ? :D Net precies hetzelfde gedaan.

• Reinigingsdoek
Martkrui schreef op maandag 29 juni 2009 @ 22:08:
Great minds think alike ? :D Net precies hetzelfde gedaan.
Hehe nice! Kreeg net een mailtje dat ik 'em pas woensdag binnen heb omdat vandaag versturen er niet meer in zat.. helaas! Dan nog maar 1 dagje langer wachten.

• Zpottr
  • Niet online
Gisteren weer een nieuwe folie op de achterkant van mijn 3G geplakt (BestSkinsEver). Het blijft echt een spannend klusje, maar de derde keer ben je wel veel sneller klaar.

Het geheim is echt gewoon geduld hebben. Zorg dat ie zeker goed op de achterkant ligt (perfect op z'n plek), druk zo veel mogelijk water er onder uit. Zorg dat alle flapjes nog los hangen en en laat 'm minimaal een half uur tot een uur liggen. Daarna zul je zien dat alle flapjes gewoon goed plakken.

Zoef

Anoniem: 157420

Die Griffin Reveal is trouwens ook bij Apple zelf te bestellen in de US shop. Maar dan moet er wel een US adres e.d. zijn.. Wel jammer want die case is prachtig, ik heb ook gezocht of de case niet in de UK te verkrijgen is, maar nog geen resultaat helaas.

Anoniem: 68393

Daarnaast verkoopt Central Point ook een heleboel Griffin cases. Helaas staat de Reveal er niet bij.
http://www.centralpoint.nl/?page=search&vendor=Griffin

Heeft iemand al contact gehad met deze winkel of ze in de toekomst deze wel gaan verkopen?

Mocht er een nieuwe inkoopactie op touw worden gezet, laat het me weten.

• fuqua
Anoniem: 68393 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:43:
Daarnaast verkoopt Central Point ook een heleboel Griffin cases. Helaas staat de Reveal er niet bij.
http://www.centralpoint.nl/?page=search&vendor=Griffin

Heeft iemand al contact gehad met deze winkel of ze in de toekomst deze wel gaan verkopen?

Mocht er een nieuwe inkoopactie op touw worden gezet, laat het me weten.
mij ook :D

• fuqua
en deze dan, is dit niet hetzelfde of overeenkomend met de griffin reveal ? http://hoesjes-mobiele-te...3-ip2clrba/8243-ip2clrba/

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:45
fuqua schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:15:
en deze dan, is dit niet hetzelfde of overeenkomend met de griffin reveal ? http://hoesjes-mobiele-te...3-ip2clrba/8243-ip2clrba/
Nee dit is meer de clearcase... niet de reveal... helaas :( ben ook op zoek namelijk

• fuqua
_PM schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:30:
[...]

Nee dit is meer de clearcase... niet de reveal... helaas :( ben ook op zoek namelijk
wat is het verschil dan precies ? ik dacht dat het erom ging dat het niet opviel dat er iets om de iphone zat.

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:45
daar zijn heel wat meer oplossingen voor.. de reveal is ook nog eens heel dun, de clearcase is een stuk dikker, relatief natuurlijk..
Clearcase voegt een millimeter of 3 of 3,5 toe denk ik (om ipod touch van vriendin), de reveal maar 1,4 mm

Anoniem: 234657

Bij Take it now heb ik ook een grote vracht aan griffin cases gevonden, zelfs van de oude ipod :P
Nostalgie :)
http://www.takeitnow.nl/shopinshop/griffin/p-1-20/

Anoniem: 68393

Gisteren even de Apple Shop, CentralPoint en Take it Now! gemaild met de vraag of de Griffin Reveal leverbaar is naar hun Griffin assortiment. De reacties van CentralPoint en Take it Now! heb ik binnen.

CentralPoint:
Helaas is dit niet mogelijk. Wij leveren de producten die leverbaar zijn vanuit onze magazijnen.

Alle leverbare producten staan op onze website.
Take it Now!
De reveal is op dit moment nog alleen via griffin te krijgen, wij verwachten deze over 2 weken in het assortiment.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Klinkt wel goed.

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-03 15:04
Hiervoor is het forum niet bedoeld. Als je iets wilt verkopen dan kan dat via http://tweakers.net/aanbod/.

[Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 01-07-2009 12:53]

• CobraX
  • Laatst online: 14-02-2014
@_madlemon: ik heb meteen een cheap ass rubberen hoesje gekocht zodat ik verder kon totdat het hoesje dat ik wou er was. En dat hoesje is vandaag aangekomen. 't Is de SwitchEasy RebelSerpent (foto 1, 2). Een review ervan kan je hier vinden. Wel klote dat ik hem niet meteen kan testen aangezien m'n iPhone 3GS binnen is voor reparatie. :)

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:11
Ik en een aantal collega's willen ook een Griffin Reveal kopen en nu ik zie dat hier ook veel mensen zijn die hem willen kunnen we misschien de verzendkosten splitten? Ik wil eventueel wel de boel regelen. Stuur maar een DM met je gegevens (Naam, adres, email) en dan ga ik is even kijken hoeveel reacties erkomen.

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

• emreupdates
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:15
De Seidio Innocase II is onderweg! Heb het via eMobile in Hand (ebay) besteld en was er zo'n 32 euro aan kwijt (inclusief verzendkosten). Maar ik zie nu net dat de prijzen iets omhoog zijn gegaan.

Een leuke dame met een aardige review om je te overtuigen! En een minder positieve review om je te waarschuwen. Ik zal trouwens m'n persoonlijke ervaring posten zodra ik de case binnen heb.

• Tiiim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02-2022

Tiiim

Grand Theft Audio

Mijn interesse was ook wel gewekt met de Griffin Reveal, maar ik vind hem er zo makkelijk inklikken, als ik die Youtube review bekijk. Dat belooft naar mijn idee niet veel goeds als hij valt, het lijkt mij dat ie er makkelijk uitschiet.

Als je bijvoorbeeld naar de drop test kijkt van de SwitchEasy Capsule Serpent zie je al dat hij er al een beetje uitschiet als je hem tijdens het bellen laat vallen.. http://www.youtube.com/watch?v=o3sQF5aO_Cw. De Griffin Reveal lijkt me om de iphone heenklikken volgens hetzelfde principe.

Lijkt mij dat de SwitchEasy Neo met de 3 onderdelen die in elkaar klikken toch wat meer solide is :)

• Reinigingsdoek
Tiiim schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:41:
Mijn interesse was ook wel gewekt met de Griffin Reveal, maar ik vind hem er zo makkelijk inklikken, als ik die Youtube review bekijk. Dat belooft naar mijn idee niet veel goeds als hij valt, het lijkt mij dat ie er makkelijk uitschiet.

Als je bijvoorbeeld naar de drop test kijkt van de SwitchEasy Capsule Serpent zie je al dat hij er al een beetje uitschiet als je hem tijdens het bellen laat vallen.. http://www.youtube.com/watch?v=o3sQF5aO_Cw. De Griffin Reveal lijkt me om de iphone heenklikken volgens hetzelfde principe.

Lijkt mij dat de SwitchEasy Neo met de 3 onderdelen die in elkaar klikken toch wat meer solide is :)
Ik heb 'em vandaag binnen gekregen en meteen gemonteerd. Screenprotector krijg ik niet helemaal zonder bellen, dus dat is balen. Verder zie je er niet veel van, alleen als ie uit staat zie je de belletjes zitten. Case zelf lijkt me prima, de iPhone wordt er wel echt een stukje dikker van maar dat zal bij andere cases niet anders zijn.

• ZyCo DaMiaN
Reinigingsdoek schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:44:
[...]

Ik heb 'em vandaag binnen gekregen en meteen gemonteerd. Screenprotector krijg ik niet helemaal zonder bellen, dus dat is balen. Verder zie je er niet veel van, alleen als ie uit staat zie je de belletjes zitten. Case zelf lijkt me prima, de iPhone wordt er wel echt een stukje dikker van maar dat zal bij andere cases niet anders zijn.
Waar heb jij hem besteld?

• Reinigingsdoek
MP3Shop.nl
Als je 'em op tijd bestelt, heb je 'em de volgende dag al binnen!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb ook de Neo besteld, gisteren binnen gekregen. Besteld via mp3shop.nl, maar is nu tijdelijk uitverkocht. Heb de screenprotector er heel makkelijk opgekregen, zonder lucht eronder. Nog nooit zo makkelijk een screenprotector gemonteerd!

Case voelt stevig aan, en sluit naadloos om de iPhone. Alle knoppen zijn nog goed te bereiken. Prima case wat mij betreft!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-03 07:30
Net ook de Neo zwart besteld bij gsmweb, morgen binnen als het goed is!
Maarja heb er nog niet veel aan, moet toch wachten tot ik de iPhone 3GS binnen heb.. hopelijk binnen 2 weken :)!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Volvo XC40 P8 Full Electric / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:52
mvrooij schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:24:
Net ook de Neo zwart besteld bij gsmweb, morgen binnen als het goed is!
Maarja heb er nog niet veel aan, moet toch wachten tot ik de iPhone 3GS binnen heb.. hopelijk binnen 2 weken :)!
Tip voor de mensen die de Neo's willen hebben; de MediaMarkt verkoopt ze ook dan hoef je iig niet zo lang te wachten ;-)

Ondertussen heb ik hem er ook omheen zitten en vind hem opzich wel oke maar je iphone wordt er wel aanzienlijk dikker van (logisch). Ik heb ook een slim sleeve van Sena besteld waar ik meer plezier van verwacht.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Tiiim

Tiiim

Grand Theft Audio

Paradise schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:53:
Ik heb ook de Neo besteld, gisteren binnen gekregen. Besteld via mp3shop.nl, maar is nu tijdelijk uitverkocht. Heb de screenprotector er heel makkelijk opgekregen, zonder lucht eronder. Nog nooit zo makkelijk een screenprotector gemonteerd!

Case voelt stevig aan, en sluit naadloos om de iPhone. Alle knoppen zijn nog goed te bereiken. Prima case wat mij betreft!
Hoe zit het met de uitsparing van je headphone.. is die breed genoeg?

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05-2021
*knip*

Ik heb nu een siliconen hoesje maar merk dat er veel vuil van je broekzak (stof etc) aan blijft plakken.
Ook gaat ie iets te lastig m'n broekzak in en uit, vaak als ik m'n iPhone snel wil gebruiken hangt het hoesje half van de telefoon af en das toch nie zo makkelijk..

[Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 02-07-2009 17:49]

• iMars
  • Laatst online: 21:52
renzo4000 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:36:

[...]

Tip voor de mensen die de Neo's willen hebben; de MediaMarkt verkoopt ze ook dan hoef je iig niet zo lang te wachten ;-)

Ondertussen heb ik hem er ook omheen zitten en vind hem opzich wel oke maar je iphone wordt er wel aanzienlijk dikker van (logisch). Ik heb ook een slim sleeve van Sena besteld waar ik meer plezier van verwacht.

Dit is eigenlijk wel een heel mooi hoesje! Ik heb nu zo'n crystal full case om mijn iPhone, en maar goed ook, want er zitten al krassen op. Maar nu ik ook ga navigeren met m'n iPhone, en ook wel een mooie houder wil in mijn auto, is zo'n full case niet handig, en zo'n hoesje weer wel :)

Koop hier mijn P1 reader :)

• Paradise
  • Niet online
Tiiim schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:50:
[...]

Hoe zit het met de uitsparing van je headphone.. is die breed genoeg?
Mwoah, amper breder dan de uitsparing zelf. Je zult dus een headphone met een niet te brede plug moeten hebben, want dan past 't niet. Kan vanavond wel ff een foto maken als je wilt.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:37
Voor de duidelijkheid inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT vanwege vervelende ervaringen uit het verleden. Het is dan ook niet toegestaan om dit via het forum te regelen. De posts hierover zijn naar de prullenbak verplaats.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Paradise
  • Niet online
Ik heb foto's gemaakt van de Switcheasy Neo met wat detailopnames erbij, hopelijk geeft dit wat duidelijkheid over de aansluitingen en ruimtes e.d.

Zie hier: http://www.flickr.com/pho...n/sets/72157620860680262/

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10-2022
Waar kan je die switch easy behuizingen bestellen?

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• Reinigingsdoek
duncanvdlinden schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:14:
Waar kan je die switch easy behuizingen bestellen?
scroll iets naar boven; mp3shop.nl

• duncanvdlinden
Het nadeel van die transparante hard plastic griffin is dat ik bang ben dat zoiets de onderkant van je iphone gaat bekkrassen, ik heb liever eerst een silicone bescherming, voor het krassen, en dan pas een hard plastic bescherming. Zijn er nog meer cases zoals de Switcheasy rebel en neo, die de iphone eerst van een silicone/rubberen bescherming voorzien + een harde coating. of cases die een zachte coating van binnen hebben.

De witte NEO is mijn favoriet alleen om morgen of zaterdag op te halen bij mp3-shop lukt niet aangezien ze die niet meer hebben.

[Voor 23% gewijzigd door duncanvdlinden op 02-07-2009 23:04]

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• Reinigingsdoek
duncanvdlinden schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:00:
Het nadeel van die transparante hard plastic griffin is dat ik bang ben dat zoiets de onderkant van je iphone gaat bekkrassen, ik heb liever eerst een silicone bescherming, voor het krassen, en dan pas een hard plastic bescherming. Zijn er nog meer cases zoals de Switcheasy rebel en neo, die de iphone eerst van een silicone/rubberen bescherming voorzien + een harde coating. of cases die een zachte coating van binnen hebben.

De witte NEO is mijn favoriet alleen om morgen of zaterdag op te halen bij mp3-shop lukt niet aangezien ze die niet meer hebben.
Apple Store in Utrecht heeft 'em sowieso, ik denk dat wel meer Apple stores ze hebben!

• duncanvdlinden
Kan natuurlijk ook een invisable shield nemen en dan met een willekeurige case zonder zorgen te maken dat de case de iphone bekrast :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-03 14:36
Heb zelf een kleine week de Neo in gebruik gehad, en ga morgen een Serpent Rebel erbij halen, aangezien ik de Neo niet erg praktisch vind, wordt snel vies, en is dan moeilijk snel schoon te maken.

-

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 308653

Hallo Allemaal,

Helaas ben ik net te laat voor de inkoopactie van Chilidude.
Nou viel mijn oog op een ander Griffin Product namelijk de Clarifi
http://www.griffintechnology.com/products/clarifi

Iemand hier ervaring mee?

Qua uiterlijk heb ik het idee dat de Clarifi wat dikker is dan de Reveal maar hij beschermt wel de Iphone helemaal (de Reveal alleen de onderkant niet).

Grtz

Mitchell

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiiim

Tiiim

Grand Theft Audio

Paradise schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:19:
[...]

Mwoah, amper breder dan de uitsparing zelf. Je zult dus een headphone met een niet te brede plug moeten hebben, want dan past 't niet. Kan vanavond wel ff een foto maken als je wilt.
thanks, maar is niet meer nodig. heb m inmiddels al gekocht :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wederom zijn er een aantal posts over inkoopacties in de prullenbak verdwenen. Zoals in de topicwaarschuwing staat zijn inkoopacties op GoT niet toegestaan. Als je iets dergelijks wilt organiseren, regel het dan buiten GoT om, bijvoorbeeld via inkoopacties.nl of samenkopen.net.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Anoniem: 230001

Ik heb vorige week zaterdag een Foofpod besteld en deze was vandaag al binnen! Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan en snap dan ook niet waarom je die 45$ extra zou gaan betalen voor een expressvracht. Nu ben ik voor alles met 16 € klaar. Nu alleen mij iPhone nog maar die komt maandag, de levertijd was 4 tot 6 weken werd mij verteld door T-Mobile maar is slechts een ruime week :P

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-03 12:14
Kan iemand mij een linkje geven van de griffin reveal of van mp3shop of een andere site waar ze deze verkopen?
TomF schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 20:37:
Kan iemand mij een linkje geven van de griffin reveal of van mp3shop of een andere site waar ze deze verkopen?
[google=griffin reveal]
V&A aangeboden: Griffin Reveal iPhone 3GS case

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-03 12:14
Bedankt voor de snelle reply, maar dit is uiteraard niet wat ik bedoel. Ik heb natuurlijk al gezocht via google. Ik bedoel een Nederlandse site de griffin reveal aanbied.

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-03 00:07
Volgens mij is die er nog helemaal niet. Griffin kan er niet tegen slepen in de VS. Ze hebben simpelweg niet genoeg om ook aan de EU te gaan leveren. Duurt nog wel even denk ik.

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-03 13:44
Iemand enig idee bij welke online winkel ik deze hoesje kan kopen dmv ideal? Mag ook een andere die erop lijkt, het liefst een goedkopere :)

[Voor 16% gewijzigd door mavi op 04-07-2009 22:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 15:40
Moe_Szyslak schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:14:
Volgens mij is die er nog helemaal niet. Griffin kan er niet tegen slepen in de VS. Ze hebben simpelweg niet genoeg om ook aan de EU te gaan leveren. Duurt nog wel even denk ik.
Bericht van Essau in dit topic van 1 juli jl:

Take it Now!
quote:
De reveal is op dit moment nog alleen via griffin te krijgen, wij verwachten deze over 2 weken in het assortiment.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Klinkt wel goed.

Dus zou in kunnen houden dat Take It Now deze v.a. 15-07 a.s. wel heeft, ben benieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:24:
Ik heb vorige week zaterdag een Foofpod besteld en deze was vandaag al binnen! Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan en snap dan ook niet waarom je die 45$ extra zou gaan betalen voor een expressvracht. Nu ben ik voor alles met 16 € klaar. Nu alleen mij iPhone nog maar die komt maandag, de levertijd was 4 tot 6 weken werd mij verteld door T-Mobile maar is slechts een ruime week :P
Ik heb ook een foofpod besteld. Deze was bij mij ook erg snel binnen. Zit goed strak om mijn iPhone, zachte wollen binnenkant ter bescherming. Maakt de telefoon wel een flink stuk dikker. Maar hij past nog prima in mijn broekzak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-03 08:51
Ik heb afgelopen zaterdag bij de Apple Centre Passage in Den Haag een lederen Artwizz Slip-in Case gehaald: http://www.artwizz.com/325.html. Hij is echt super!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
ktart schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:55:
Ik heb afgelopen zaterdag bij de Apple Centre Passage in Den Haag een lederen Artwizz Slip-in Case gehaald: http://www.artwizz.com/325.html. Hij is echt super!
Vind jij hem echt zo super?! Ik vind hem best irri, ik krijg mijn iphone er nauwlijks eruit, ze hadden er best wel wat gaten aan de onderkant mogen maken, dat zou een hoop schelen.

(misschien doen ik dat zelf wel 8)7 )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Vandaag uit een of ander land m'n hoesje binnengekregen.
Best wel el cheapo en mjahm kon ik stiekum ook wel verwachten. Ga denk ik binnnekort toch wel een andere case ergens halen, ik heb alleen in de winkel nog geen mooie gezien die handig is. Dus ik houd m er maar even om, niet echt mooi om naar te kijken mjah... heb trouwens voor t geld weleens lelijkere gezien. Deze is nog wel te doen maar ga denk ik toch andere nemen.
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Let op:
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee