Je zou ook nog voor een Sena UltraSlim-etui kunnen kijken. http://store.apple.com/nl/product/TS748LL/A?n=iphone1&fnode=MTY1NDA0NA&mco=Mjg4ODUxMQ&s=topSellers Hij is iets goedkoper, maar toch bijna hetzelfde.mavi schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:52:
Iemand enig idee bij welke online winkel ik deze hoesje kan kopen dmv ideal? Mag ook een andere die erop lijkt, het liefst een goedkopere
Tnxsyltheboy schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:49:
[...]
Je zou ook nog voor een Sena UltraSlim-etui kunnen kijken. http://store.apple.com/nl/product/TS748LL/A?n=iphone1&fnode=MTY1NDA0NA&mco=Mjg4ODUxMQ&s=topSellers Hij is iets goedkoper, maar toch bijna hetzelfde.
Ik heb een klein vraagje: voel je de iPhone nog goed trillen in een Apple sok?
Ik heb een screen protector van gear4 op me iphone 3gs gedaan, het zit er zeer mooi op, maar wat mij opvalt is dat het scherm er stroever door aavoelt, het is geen mat scherm zoals je wel is ziet, het is wel glanzend. ervaren meer dit?
Ik gebruik ze ook van Gear4, ik vind ze echt prettig, makkelijk zonder bubbles te plaatsen en lekker cheap 3 stuks voor maar 10 euro.duncanvdlinden schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:44:
Ik heb een screen protector van gear4 op me iphone 3gs gedaan, het zit er zeer mooi op, maar wat mij opvalt is dat het scherm er stroever door aavoelt, het is geen mat scherm zoals je wel is ziet, het is wel glanzend. ervaren meer dit?
In het begin voelt het idd wel stroef aan, maar dat wordt later wel wat minder of misschien komt het gewoon omdat je eraan went
Al met al zeker een goed product
Iemand al ervaring met deze; http://www.pielframa.net/pielframa_productos.asp?id=1805
Ik vind hem erg mooi en hij blijkt van uitstekende kwaliteit te zijn. Hij is wel wat duurder maar ik ben op zoek naar een portemonnee waar mijn iPhone in kan, zodat ik niet altijd een iPhone en een portemonnee mee hoef te slepen.
In deze kan je drie pasjes (ID-kaart rijbewijs en pinpas ofzo) in kwijt en ook nog wat papier geld, samen met de iPhone heb ik dan alles bij de hand.
Ik vind hem erg mooi en hij blijkt van uitstekende kwaliteit te zijn. Hij is wel wat duurder maar ik ben op zoek naar een portemonnee waar mijn iPhone in kan, zodat ik niet altijd een iPhone en een portemonnee mee hoef te slepen.
In deze kan je drie pasjes (ID-kaart rijbewijs en pinpas ofzo) in kwijt en ook nog wat papier geld, samen met de iPhone heb ik dan alles bij de hand.
Decalgirl.com
Leuke skins, de meeste wel een beetje druk maar ideale bescherming tegen krassen. Niet tegen vallen, maar deze Decals zijn lekker dun dus je houdt een lekkere smalle iPhone!
Leuke skins, de meeste wel een beetje druk maar ideale bescherming tegen krassen. Niet tegen vallen, maar deze Decals zijn lekker dun dus je houdt een lekkere smalle iPhone!
Ik denk dat ik de BodyGuardz Full Body Skin ga bestellen. Ik wil geen hoesje of case dus dit lijkt me de enigste oplossing. Ik zie wel hoe het zit met loslatende randjes en stof wat er aan komt.
Het is een leuk verjaardagscadeau van mijn zus
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Andere alternatieven zijn, Invisible Shield Full Body € 20(ook te koop bij de PhoneHouse) en Best Skin Ever vanaf € 5 (America).DeluxZ schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:43:
Ik denk dat ik de BodyGuardz Full Body Skin ga bestellen. Ik wil geen hoesje of case dus dit lijkt me de enigste oplossing. Ik zie wel hoe het zit met loslatende randjes en stof wat er aan komt.
Heeft iemand ervaring met de Puro Nabuk Case i.c.m een Touch V2?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met de .More leather slip-in case voor de iPhone 3G? Ik krijg binnenkort mijn 3GS en wil wel een hoesje kopen maar denk dat ik meer heb aan zo'n leather slip-in sleeve. Het gaat mij vooral om bescherming tegen krassen als hij in mijn broekzak/jaszak zit.
Een hoesje dat er altijd om zit zie ik niet zo heel veel in. Daarnaast wil ik hem namelijk ook kunnen plaatsen in een dock.
Zie hier: http://www.itrendy.nl/ind...Leather-Slip-in-Case.html
Een hoesje dat er altijd om zit zie ik niet zo heel veel in. Daarnaast wil ik hem namelijk ook kunnen plaatsen in een dock.
Ik heb er één van Artwizz, ik vind hem zelf ondhandig, omdat ik mijn phone er nauwlijks eruit krijg. Wat wel vreemd is, want de verkoper had hem ook en daar kreeg ik hem wel makkelijk uit.....dus ja hij moet wel heel soepel gaan worden, als dat eenmaal gebeurt is.... is die wel super handig.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:03:
Heeft iemand ervaring met de .More leather slip-in case voor de iPhone 3G? Ik krijg binnenkort mijn 3GS en wil wel een hoesje kopen maar denk dat ik meer heb aan zo'n leather slip-in sleeve. Het gaat mij vooral om bescherming tegen krassen als hij in mijn broekzak/jaszak zit.
Ik had de mijne bij de applestore in rotterdam gekocht, daar was die 25 euro.
Hier geen probleem, alleen steekt de iPhone er wel wat bovenuit en ben daarom toch op zoek naar iets andersloopezz schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 00:18:
Ik heb een klein vraagje: voel je de iPhone nog goed trillen in een Apple sok?
Ik heb er nu een Philips slim Shell omheen gedaan icm met een switch sceen protector. Deze Shell laat de randen van je scherm vrij zodat je er met je vinger vanaf kan glijden. Hierdoor is de zilvere rand niet beschermd. Voor mij maakt dit niet uit omdat ik hem ook nog in een sok drAag. Het materiaal voeld goer aan . Stevig maar toch soepel. Het lijkt net of het niet helemaal is uitgehard. Maar toch hard is...!? Hij sluit perfect aan . Ik zie nergens vlekken ontstaan tussen de case en phone.
Ondanks de toch wel hoge prijs van 24€ bij Saturnus ben ik er heel blij mee. Bij outdooracktiviteiten Blijf ik wel de rebel gebruiken.
Aanrader dus !
Ondanks de toch wel hoge prijs van 24€ bij Saturnus ben ik er heel blij mee. Bij outdooracktiviteiten Blijf ik wel de rebel gebruiken.
Aanrader dus !
FreeReef.nl
Verwijderd
Goede kwaliteit maar je kunt je muntgeld er niet in kwijt. Je kunt er wat losse flappen, bankpasjes en visitekaartjes in doen maar het is geen "volledige portemonnee". Als je de case dicht heb en je krijgt een binnenkomend gesprek dan kan je heel makkelijk ff met je vinger de iPhone uit de case omhoog duwen. Je iPhone zit dus niet al te strak in de case. Het leer en de afwerking is van zeer hoge kwaliteit.Plurk. schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:25:
Iemand al ervaring met deze; http://www.pielframa.net/pielframa_productos.asp?id=1805

Ik heb de gok genomen en hem gisteravond besteld en vandaag binnengehad. Ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben. Past prima en niet te strak om de Touch heen.Gunner schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:07:
Heeft iemand ervaring met de Puro Nabuk Case i.c.m een Touch V2?
Verwijderd
Ik zat de afgelopen dagen in Londen en daar natuurlijk opzoek gegaan naar de Griffin Reveal case. Nergens gevonden! Ik was daar in de Apple Store(de echte) @ Regent Street. Wat een fantastische winkel zeg! Alles mocht en kon je proberen, volgens mij stonden daar zo'n 15 stuks iPhone die je kon proberen en hetzelfde geld voor Mac's/MacBooks's e.d. Sommige stonden zelfs in combinatie met elkaar, dus MacBooks in samenwerking met de iPhone e.d. Geweldig gewoon 
Maar goed, genoeg Griffin cases. Maar nog niet de Reveal.
Maar goed, genoeg Griffin cases. Maar nog niet de Reveal.
Twee reacties op de vraag of ze de Griffin reveal krijgen:
TAKE IT NOW
Helaas heeft Griffin aangegeven om voorlopig niet aan derde partijen te leveren.
Ze hebben zelf een te groot aantal orders om aan derden te kunnen leveren helaas.
IPHONECENTRE
De Griffin Reveal zit nog niet in ons assortiment. Hij is op dit moment ook nog niet leverbaar. Indien hij wordt opgenomen in ons assortiment zal hij binnnen 1 tot 2 maanden beschikbaar komen. Wellicht dat de MCA Carbomat voor iPhone 3G een alternatief kan zijn: http://www.iphonecentre.nl/mca-carbomat-voor-iphone-3g.
Het duurt dus nog een tijd voor je hem in NL kan bestellen. Bij Griffin staan ze trouwens in backorder dus ook via de Griffin site kan je ze niet direct verkrijgen. Ik heb ze gemaild om te vragen wanneer ze ze binnen krijgen. Als ik een reactie heb laat ik het weten. Misschien start ik een inkoopactie. Ik wil graag weten hoeveel animo er is. Omdat inkoopacties hier niet mogen zie ik jullie reacties tegemoet op; KLIK HIER.
TAKE IT NOW
Helaas heeft Griffin aangegeven om voorlopig niet aan derde partijen te leveren.
Ze hebben zelf een te groot aantal orders om aan derden te kunnen leveren helaas.
IPHONECENTRE
De Griffin Reveal zit nog niet in ons assortiment. Hij is op dit moment ook nog niet leverbaar. Indien hij wordt opgenomen in ons assortiment zal hij binnnen 1 tot 2 maanden beschikbaar komen. Wellicht dat de MCA Carbomat voor iPhone 3G een alternatief kan zijn: http://www.iphonecentre.nl/mca-carbomat-voor-iphone-3g.
Het duurt dus nog een tijd voor je hem in NL kan bestellen. Bij Griffin staan ze trouwens in backorder dus ook via de Griffin site kan je ze niet direct verkrijgen. Ik heb ze gemaild om te vragen wanneer ze ze binnen krijgen. Als ik een reactie heb laat ik het weten. Misschien start ik een inkoopactie. Ik wil graag weten hoeveel animo er is. Omdat inkoopacties hier niet mogen zie ik jullie reacties tegemoet op; KLIK HIER.
Verwijderd
Ik doe al mee met een inkoopactie voor de Reveal, maar ook onze order is nog niet verzonden zover ik weet.
Als alternatief haal ik de Incipio Feather, voor gebruik totdat de Reveal is verstuurd. Kost maar 20 euro, heeft twee screen protectors (sowieso handig) en is daarnaast ook extreem dun. Biedt wat minder bescherming tegen stoten of vallen dan de Reveal, maar voldoet voorlopig wel. Het gaat mij er voornamelijk omdat ik hem overal kan neerleggen en het een zo klein mogelijke case is.
Hopelijk wordt de Reveal snel geleverd, maar we zullen nog even moeten wachten denk ik.
Als alternatief haal ik de Incipio Feather, voor gebruik totdat de Reveal is verstuurd. Kost maar 20 euro, heeft twee screen protectors (sowieso handig) en is daarnaast ook extreem dun. Biedt wat minder bescherming tegen stoten of vallen dan de Reveal, maar voldoet voorlopig wel. Het gaat mij er voornamelijk omdat ik hem overal kan neerleggen en het een zo klein mogelijke case is.
Hopelijk wordt de Reveal snel geleverd, maar we zullen nog even moeten wachten denk ik.
Verwijderd
Die heb ik in het zwart, fijn hoesje.syltheboy schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:49:
[...]
Je zou ook nog voor een Sena UltraSlim-etui kunnen kijken. http://store.apple.com/nl/product/TS748LL/A?n=iphone1&fnode=MTY1NDA0NA&mco=Mjg4ODUxMQ&s=topSellers Hij is iets goedkoper, maar toch bijna hetzelfde.
Ze rekken op, wees niet bang. Aanvankelijk zijn ze te strak, anders zouden ze te ver oprekken en daardoor veel te los worden.ZyCo DaMiaN schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 00:01:
[...]
Ik heb er één van Artwizz, ik vind hem zelf ondhandig, omdat ik mijn phone er nauwlijks eruit krijg. Wat wel vreemd is, want de verkoper had hem ook en daar kreeg ik hem wel makkelijk uit.....dus ja hij moet wel heel soepel gaan worden, als dat eenmaal gebeurt is.... is die wel super handig.
Ik had de mijne bij de applestore in rotterdam gekocht, daar was die 25 euro.
Voor die 30 euro krijg je er zes stuks van he (verschillende kleuren). Op Ebay ook?Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:39:
Waarom kost een apple sock op de applestore 30 euro, en op ebay 5$?
Begrijp me goed, het is alsnog veel
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 13-07-2009 15:41 ]
Ik heb hem intussen aangeschaft en ben er erg tevreden over. Het is inderdaad geen volwaardige portemonnee maar voldoet prima als bescherming voor mijn phone en wat noodzakelijke spullen mee te nemen. Muntgeld kan ik wel kwijt in mijn broekzak, en als ik wat langer weg ga neem ik mijn portemonnee ook mee. Kwalitatief is het inderdaad een topproduct maar dat mag ook wel voor dat geld. Het ziet er ook erg luxe uit en is erg gebruiksvriendelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:06:
[...]
Goede kwaliteit maar je kunt je muntgeld er niet in kwijt. Je kunt er wat losse flappen, bankpasjes en visitekaartjes in doen maar het is geen "volledige portemonnee". Als je de case dicht heb en je krijgt een binnenkomend gesprek dan kan je heel makkelijk ff met je vinger de iPhone uit de case omhoog duwen. Je iPhone zit dus niet al te strak in de case. Het leer en de afwerking is van zeer hoge kwaliteit.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Verwijderd
Ja 6 stuksGunner schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:41:
[...]
Voor die 30 euro krijg je er zes stuks van he (verschillende kleuren). Op Ebay ook?
Begrijp me goed, het is alsnog veel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.568 bijvoorbeeld ook. Ze zijn alleen niet "echt", maar who cares ze zien er hetzelfde uit
Kan er niet nog een revealtje bij? Ze staan nog in backorder dus de order kan nog aangepast worden lijkt me. Scheelt een hoop moeite en kosten. Ik heb trouwens een zeer goedkope silicone case bij de applestore van 7 euro. Niet eens zo heel lelijk. Maar natuurlijk lang niet zo mooi als de reveal.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:59:
Ik doe al mee met een inkoopactie voor de Reveal, maar ook onze order is nog niet verzonden zover ik weet.
Verwijderd
Weet iemand waar ik het goedkoopste een (tijdelijk) hoesje kan bestellen (internet)? Maakt niet uit van wat, als hij maar geen krassen maakt. En het liefst ook een screenprotector. Budget: 5 euro voor allebei?
Zoek overal, maar ken geen betrouwbare sites.
Ga een Reveal bestellen voor mijn Ipod Touch V2, maar duurt nogal lang ..
Ik heb nu wat start-items besteld voor de iPhone bij e-cell via Ebay.
http://shop.ebay.nl/merch...QQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_ipgZ
Hebben leuke dingen voor weinig, koop er al een jaar mijn gsm-stuff, vind dat ze goed geprijsd zijn en leveren supersnel (na ontvangst van jouw betaling uiteraard). Indien een item onverhoopt niet aankomt, sturen ze kosteloos een nieuwe op (maak hier geen misbruik van svp). Heb nu mirror-screenprotecters besteld (gaan per 3), gewone screenprotectors (gaan per 6), autolader, Crystal Case & Screen Protector, zwarte case en een iPhone Windscreen Mount for Apple iPhone , was nog geen 3 tientjes kwijt incl. porto. Met beetje mazzel komt het eind deze week binnen, wat leuk is maar kan er niks mee zolang ik nog geen iphone heb haha.
http://shop.ebay.nl/merch...QQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_ipgZ
Hebben leuke dingen voor weinig, koop er al een jaar mijn gsm-stuff, vind dat ze goed geprijsd zijn en leveren supersnel (na ontvangst van jouw betaling uiteraard). Indien een item onverhoopt niet aankomt, sturen ze kosteloos een nieuwe op (maak hier geen misbruik van svp). Heb nu mirror-screenprotecters besteld (gaan per 3), gewone screenprotectors (gaan per 6), autolader, Crystal Case & Screen Protector, zwarte case en een iPhone Windscreen Mount for Apple iPhone , was nog geen 3 tientjes kwijt incl. porto. Met beetje mazzel komt het eind deze week binnen, wat leuk is maar kan er niks mee zolang ik nog geen iphone heb haha.
Verwijderd
Vergeten te vermelden, wil hem het liefst binnen 1 dag binnen.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:38:
Weet iemand waar ik het goedkoopste een (tijdelijk) hoesje kan bestellen (internet)? Maakt niet uit van wat, als hij maar geen krassen maakt. En het liefst ook een screenprotector. Budget: 5 euro voor allebei?
Voordat iedereen denkt dat ik lui ben, ik zoek zelf ook
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 21:03 ]
kan dus bij ecell voor die prijs, zie mijn eerdere reaktie hierboven maar gaat niet binnen 1 dag.Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:53:
[...]
Vergeten te vermelden, wil hem het liefst binnen 1 dag binnen.
Voordat iedereen denkt dat ik lui ben, ik zoek zelf ook.
Verwijderd
Hoeveel zal het ongeveer zijn? En waar kan ik een goede (die lang meegaat) screenprotector kopen? (Ipod Touch 2G)pebbie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:19:
[...]
kan dus bij ecell voor die prijs, zie mijn eerdere reaktie hierboven maar gaat niet binnen 1 dag.
Hallo leukerd,Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:26:
[...]
Hoeveel zal het ongeveer zijn? En waar kan ik een goede (die lang meegaat) screenprotector kopen? (Ipod Touch 2G)
op google kon je niks vinden zei je, in mijn eerdere posts geef ik je een naam en ebay link. lijkt me handig dat je dan zelf gaat kijken wat je wilt hebben, tenzij ik voor jou mag bestellen op jouw kosten
Enne binnen 1 dag, tja die is nu al weer voorbij

succes met je zoektocht
De Incipio Feather is ook een mooie case. Geen valbescherming, maar wanneer laat je je telefoon nou vallen.
Lekker dunne bescherming om krassen te voorkomen. Mooie kleuren en inclusief screenprotectors!
Ideaal!
Lekker dunne bescherming om krassen te voorkomen. Mooie kleuren en inclusief screenprotectors!
Ideaal!
Verwijderd
Dat klopt, maar volgens mij is die ook nergens te krijgen. Wel op een aantal plaatsen te pre-orderen!Reinigingsdoek schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:04:
De Incipio Feather is ook een mooie case. Geen valbescherming, maar wanneer laat je je telefoon nou vallen.
Ideaal!
Waar is hij dan te pre-orderen? Ben dat ook nog niet tegengekomen namelijk.
Verwijderd
Bij Apple zelf is die al te koop maar de levertijd verschilt per kleur. Kosten: €19,95 (ex verzendkosten)
Wit: 1-2 weken
Zwart: 2-3 weken
Rood: 3-5 werkdagen
Magenta: 3-5 werkdagen
klik
Daarnaast is die bij iPhonecentre.nl te pre-orderen, kosten €19,95 (ex verzendkosten denk ik)
klik
Ik vind het jammer dat ze bij Apple niet de Turqoise versie hebben, anders had ik die direct bestelt. Het liefst wil ik een zwarte maar 2-3 weken duurt best lang. Daarnaast wacht ik nog op de Griffin Reveal die ik al heb georderd!
Wit: 1-2 weken
Zwart: 2-3 weken
Rood: 3-5 werkdagen
Magenta: 3-5 werkdagen
klik
Daarnaast is die bij iPhonecentre.nl te pre-orderen, kosten €19,95 (ex verzendkosten denk ik)
klik
Ik vind het jammer dat ze bij Apple niet de Turqoise versie hebben, anders had ik die direct bestelt. Het liefst wil ik een zwarte maar 2-3 weken duurt best lang. Daarnaast wacht ik nog op de Griffin Reveal die ik al heb georderd!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 12:39 ]
Ik pre-order hem dan wel bij iPhonecentre.nl, om bij Apple 2-3 weken te wachten voor een zwarte heb ik ook niet zo'n zin in.
Hoe lang is het wachten bij iPhonecentre.nl dan?Thooomas schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:50:
Ik pre-order hem dan wel bij iPhonecentre.nl, om bij Apple 2-3 weken te wachten voor een zwarte heb ik ook niet zo'n zin in.
Met mate mag er wel over bijv. de verwachte releasedatum worden gesproken. Maar dit begint een beetje uit de hand te lopen. Voor levertijden is er Levertijd Apple producten - Deel 6.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Vandaag m'n Carbon skin voor de iPhone binnen gekomen van DecalGirl.
Ja ik weet het, Carbon? Belachelijk.. dat doe je toch niet met die mooie zwarte achterkant van de iPhone!
Klopt, eigenlijk niet, maar ik doe het lekker wel.
Ik vind het zelfs best wel gaaf staan!
Fotos:

Het aanbrengen is een eitje. De sticker is vrij dik dus je voelt de randjes wel in je hand, maar mij stoort het niet. Voor mij is het van belang dat je geen krasjes gaat zien en daar gaat deze skin zeker bij helpen. De randen om de sticker zijn nog vrij, dat is wel een nadeel.
Ja ik weet het, Carbon? Belachelijk.. dat doe je toch niet met die mooie zwarte achterkant van de iPhone!
Klopt, eigenlijk niet, maar ik doe het lekker wel.
Ik vind het zelfs best wel gaaf staan!
Fotos:

Het aanbrengen is een eitje. De sticker is vrij dik dus je voelt de randjes wel in je hand, maar mij stoort het niet. Voor mij is het van belang dat je geen krasjes gaat zien en daar gaat deze skin zeker bij helpen. De randen om de sticker zijn nog vrij, dat is wel een nadeel.
Ik heb deze besteld voor mijn 3gs: http://www.ultra-case.com/product.php?pID=123 (doeskin)
Vond ik wel stijlvol.
Iemand ervaring met deze? Ik laat weten hoe 'ie bevalt.
Vond ik wel stijlvol.
Iemand ervaring met deze? Ik laat weten hoe 'ie bevalt.
[ Voor 4% gewijzigd door CrimsoN72 op 15-07-2009 19:16 ]
Heeft iemand ervaring met de Power Support Crystal Filmset voor de iPhone 3G S? Hij schijnt wel heel erg goed te werken. Weet iemand ook welke winkel ze verkoopt?
Ik heb zojuist deze even gekocht, als van Halen fan vond ik deze wel stoer
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hoe moet ik me dit voorstellen? Zitten er echt rode diagonale balken over je scherm na het aanbrengen van de skin? Stuur een foto van het eindresultaat if you please...Pierre61 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:01:
Ik heb zojuist deze even gekocht, als van Halen fan vond ik deze wel stoer
Zal ik zeker doen.CrimsoN72 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:17:
[...]
Hoe moet ik me dit voorstellen? Zitten er echt rode diagonale balken over je scherm na het aanbrengen van de skin? Stuur een foto van het eindresultaat if you please...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je kunt ook even informatie bekijken op DecalGirl zelfCrimsoN72 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:17:
[...]
Hoe moet ik me dit voorstellen? Zitten er echt rode diagonale balken over je scherm na het aanbrengen van de skin? Stuur een foto van het eindresultaat if you please...
Alleen de behuizing van de iPhone word bestickerd. Bij het ontvangen van het pakket krijg je ook een code waarmee je op Internet een Achtergrond kan downloaden. De sticker zit dus niet over het scherm maar het lijkt 1 geheel door de combinatie van de sticker en de achtergrond van je iPhone.
Verwijderd
Mijn Incipio Feather (zwart) is binnen, de Apple Store leverde razendsnel.
Helaas laat mijn 3GS 32GB zwart nog even een weekje op zich wachten, dus helemaal testen kan ik hem niet.
Het is een heel licht en dun product, ligt ook heel fijn in de hand. Geeft meer grip dan een normale iPhone achterkant. Echter is het volledig van dun kunststof gemaakt, dus zonder rubber. Dit betekend dat als je hem vanaf een redelijke hoogte op de straat laat vallen, hij je niet geheel zal redden. Maar voor kras en kleine valbeschadiging werkt het perfect volgens mij (ik ga dit niet uitgebreid testen
).
Verder zit er een microfiber doekje bij en een plastic kaartje waarmee je de lucht onder de screen protectors kan weg halen. En daarnaast twee nette screen protectors. Alles goed verpakt. Op YouTube staan een aantal goede reviews erover. Hij kost 20 euro, voor dat geld krijg je best veel.
Mocht je op zoek zijn naar een case die je iPhone niet of bijna niet groter maakt, dan is dit een goede optie. Wachten op de Reveal is een andere optie, ik wacht zelf nog op mijn Reveal, maar we staan nog in de backorder geloof ik. Zodra de Reveal binnen is, gaat die erop.
Helaas laat mijn 3GS 32GB zwart nog even een weekje op zich wachten, dus helemaal testen kan ik hem niet.
Het is een heel licht en dun product, ligt ook heel fijn in de hand. Geeft meer grip dan een normale iPhone achterkant. Echter is het volledig van dun kunststof gemaakt, dus zonder rubber. Dit betekend dat als je hem vanaf een redelijke hoogte op de straat laat vallen, hij je niet geheel zal redden. Maar voor kras en kleine valbeschadiging werkt het perfect volgens mij (ik ga dit niet uitgebreid testen
Verder zit er een microfiber doekje bij en een plastic kaartje waarmee je de lucht onder de screen protectors kan weg halen. En daarnaast twee nette screen protectors. Alles goed verpakt. Op YouTube staan een aantal goede reviews erover. Hij kost 20 euro, voor dat geld krijg je best veel.
Mocht je op zoek zijn naar een case die je iPhone niet of bijna niet groter maakt, dan is dit een goede optie. Wachten op de Reveal is een andere optie, ik wacht zelf nog op mijn Reveal, maar we staan nog in de backorder geloof ik. Zodra de Reveal binnen is, gaat die erop.
Ga naar http://www.samenkopen.net/topic/85286/198287/2191954#2191954 voor een inkoopactie van de Griffin reveal. Deze actie besteld bij Apple met Weship-It als tussenpersoon omdat Apple niet aan het buitenland levert. Apple heeft de griffin op voorraad (ik heb gebeld), De griffin kost dan rond de 40,- euro en je hebt hem over +/- 5 weken. Griffin heeft ze pas weer over ruim een maand binnen en is daar zeer vaag over. Kijk op bovenstaand adres voor meer info.
Verwijderd
@ Essau,
Wanneer heb je de Incipio Feather besteld? En ik neem aan bij Apple.nl ?
Bij Apple.nl staat namelijk voor de zwarte een levertijd van 2-3 weken.
Verwijderd
Volgens mij heb ik hem twee of drie dagen geleden besteld en dus vandaag ontvangen. Toen ik deze bestelde was de levertijd echter 24 uur. Misschien heb ik net de laatste weggehaaldVerwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:42:
@ Essau,
Pf, egoïst..Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:23:
[...]
Volgens mij heb ik hem twee of drie dagen geleden besteld en dus vandaag ontvangen. Toen ik deze bestelde was de levertijd echter 24 uur. Misschien heb ik net de laatste weggehaald.
Grappig, ik zit al langer te twijfelen over een case en heb net besloten dat ik eigenlijk alleen een beetje meer grip en lichte bescherming tegen een enkele tik zoek: Incipio Feather dus 
Pre ordered @ iPhonecenter.nl. Heb alle tijd maar ben wel benieuwd.
[ Voor 18% gewijzigd door 2Dutch op 16-07-2009 21:22 . Reden: beetje te warm voor je 2Dutch? ja he.. :/ ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Vraagje: Past je iPhone nog steeds zonder problemen in alle mogelijke docking stations met die Griffin Reveal case er rond?
Neeseppevs schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:41:
Vraagje: Past je iPhone nog steeds zonder problemen in alle mogelijke docking stations met die Griffin Reveal case er rond?
Zoef
Verwijderd
Dit lijkt inderdaad wel een aardige case. Alhoewel een siliconen ook wel handig is. Die komen wel snel onder het stof maar je kunt zo onder de kraan afspoelen en je haalt ze er iets makkelijker af voor het geval je even geen protector wilt, want een iPhone zonder protectie is natuurlijk het mooist2Dutch schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:22:
Grappig, ik zit al langer te twijfelen over een case en heb net besloten dat ik eigenlijk alleen een beetje meer grip en lichte bescherming tegen een enkele tik zoek: Incipio Feather dus
Verwijderd
Het grootste nadeel van sillicone case is dat er vuil onder komt, waaronder zand, waardoor je toestel nog krast. Daarnaast zijn ze erg lastig uit je broekzak te halen. Het eraf halen gaat niet eenvoudiger dan een andere case, ze rekken echter wel op.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:54:
[...]
Dit lijkt inderdaad wel een aardige case. Alhoewel een siliconen ook wel handig is. Die komen wel snel onder het stof maar je kunt zo onder de kraan afspoelen en je haalt ze er iets makkelijker af voor het geval je even geen protector wilt, want een iPhone zonder protectie is natuurlijk het mooist
Voordeel is dat je ze heel goedkoop kunt vinden en ze meestal goed tegen stoot- en valschade beschermen.
Verwijderd
Is die Incipio Ultra Light Feather makkelijk eraf te halen? Overigens vermeldt Apple zelf dat met de case de iPhone nog steeds in de meeste docks past.
Als je het niet erg vindt dat je iPhone alleen ondersteund wordt door de dock connector kun je ongeveer elke case wel kwijt in bv. het Universal Dock zonder insert. Ik zou dat zelf nooit doen, en het ding alleen gebruiken met een dock dat de case ondersteunt. Dat betekent dus dat je een passende insert voor het dock nodig hebt; sommige case leveranciers leveren die mee.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:27:
Is die Incipio Ultra Light Feather makkelijk eraf te halen? Overigens vermeldt Apple zelf dat met de case de iPhone nog steeds in de meeste docks past.
Zoef
Verwijderd
Hier nog een review van de Incipio Ultra Light Feather waarin ze ook laten zien hoe je het ding er af weer haalt: http://www.youtube.com/watch?v=xiy555j4KEw
Eraf halen wil wel redelijk makkelijk maar ook weer niet zo in de losse hand, ik denk dat ik dan ook voor de siliconen ga. Die krijg je er nog makkelijker weer af en ik hoef ook niet constant die cover erop hebben, dan zie je de mooie achterkant van de iPhone zelf ook nooit meer
. Bij een TMobile winkel heb ik een aanbieding gezien van een siliconen met drie screenprotectors en nog een of andere kabel voor 29,95.
Eraf halen wil wel redelijk makkelijk maar ook weer niet zo in de losse hand, ik denk dat ik dan ook voor de siliconen ga. Die krijg je er nog makkelijker weer af en ik hoef ook niet constant die cover erop hebben, dan zie je de mooie achterkant van de iPhone zelf ook nooit meer
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 15:01 ]
Man man wat praat die kerel veel..Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:59:
Hier nog een review van de Incipio Ultra Light Feather waarin ze ook laten zien hoe je het ding er af weer haalt: http://www.youtube.com/watch?v=xiy555j4KEw
Magoed opzich een nette case/cover. Ik heb nu silliconen maar blijft zoals eerder gezegd veel vuil/stof van je broekzak aan hangen.
Dit lijkt me opzich wel iets maar het dingetje is niet transparant te verkrijgen toch?
Verwijderd
Het hele filmpje duurt bijna een kwartier, gelukkig kun je vooruit 'spoelen' naar de relevante delenBjornson schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:18:
[...]
Man man wat praat die kerel veel..
Magoed opzich een nette case/cover. Ik heb nu silliconen maar blijft zoals eerder gezegd veel vuil/stof van je broekzak aan hangen.
Dit lijkt me opzich wel iets maar het dingetje is niet transparant te verkrijgen toch?
Het ding is niet doorzichtig te verkrijgen (wel zwart, wit en enkele - m.i.- vreselijke modekleuren). Zal wellicht met de materiaalsoort te maken hebben dat ie er niet doorzichtig is.
Heb voor m'n iPod nu ook siliconen en blijft inderdaad veel stof aan hangen. Regelmatig moet ie even onder de kraan. Voordeel is dat ie er snel af en op gaat.
Relaxed er zijn weer Griffin Reveals beschikbaar bij Vraag & Aanbod
[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 21-07-2009 16:16 ]
Verwijderd
Heb bij Tmobile pakketje gekocht met siliconen hoesje, autolader en 3 screenprotectors. Deze protectors bevallen me niet zo goed (teveel luchtbellen). Had voor Nokia het merk Brando en die Brando protectors zijn volgens mij dunner en bij de Nokia ging dat heel netjes zonder luchtbellen.
is de Agent 18 clear shield geen goede 2de tenopzichte van de Griffin reveal ?
http://store.apple.com/nl...MTY1NDA0NA&mco=MjIzODg2OA
kan iemand me vertellen welke voor en na-delen de Griffin heeft in vergelijking met Agent 18 ?
kan iemand me vertellen welke voor en na-delen de Griffin heeft in vergelijking met Agent 18 ?
[ Voor 2% gewijzigd door fuqua op 22-07-2009 12:34 . Reden: type verkeerd. ]
Wat ik zo kan zien is dit een cover die ook aan de voorkant zit.fuqua schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:55:
is de Agent 18 clear shield geen goede 2de tenopzichte van de Griffin reveal ?
De reveal zit alleen op de achter en zijkant.
Verder lijkt me de 18 clear een stuk dikker/grover..
De "Doeskin" (http://www.ultra-case.com/product.php?pID=123):

Bevalt goed; Degelijke "leathery feel", alle aansluitingen en knoppen beschikbaar, zilverkleurige rand blijft zichtbaar, toestel wordt amper dikker en klikt goed en stevig op zijn plaats (en zit dan goed vast).
Kortom; Zeer tevreden.

Bevalt goed; Degelijke "leathery feel", alle aansluitingen en knoppen beschikbaar, zilverkleurige rand blijft zichtbaar, toestel wordt amper dikker en klikt goed en stevig op zijn plaats (en zit dan goed vast).
Kortom; Zeer tevreden.
Gisteren bij mediamarkt een MCA screenprotector gehaald, Voor nog geen tientje krijg je er dan 2 met de gebruikelijke benodigdheden. Zonder luchtbellen en een heel glad oppervlak, aanrader!Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 08:56:
Heb bij Tmobile pakketje gekocht met siliconen hoesje, autolader en 3 screenprotectors. Deze protectors bevallen me niet zo goed (teveel luchtbellen). Had voor Nokia het merk Brando en die Brando protectors zijn volgens mij dunner en bij de Nokia ging dat heel netjes zonder luchtbellen.
Zou het leuk vinden om een Griffin Reveal te kopen maar dat gaat niet lukken merk ik wel. Marktplaats en Ebay, etc hebben ze ook niet meer in de aanbieding. Als iemand nog een tip heeft...
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Geldt ook voor mij, geldt ook voor mij!omitz schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:22:
[...]
Zou het leuk vinden om een Griffin Reveal te kopen maar dat gaat niet lukken merk ik wel. Marktplaats en Ebay, etc hebben ze ook niet meer in de aanbieding. Als iemand nog een tip heeft...
Heb ook een paar griffin reveals besteld. Ben het zat om steeds bij medetweakers te smeken . Als ik ze binnen heb zal ik wat leuke foto's schieten.
Ik zou het doen!
... met de bedoeling ze door te verkopen?rammes schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:41:
Heb ook een paar griffin reveals besteld. Ben het zat om steeds bij medetweakers te smeken . Als ik ze binnen heb zal ik wat leuke foto's schieten.
HintHintHint. (Sorry, geen idee hoe ik een PB kan sturen)
dat mag ik hier niet zeggen maar ik ga ze iig niet in de vitrine kast plaatsenJ0sTJos schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:54:
[...]
... met de bedoeling ze door te verkopen?
HintHintHint. (Sorry, geen idee hoe ik een PB kan sturen)
Ik zou het doen!
Hoezo mag je dat niet zeggen, als je ze gewoon in de V&A neerzet komt iemand die interesse heeft ze vanzelf tegen.rammes schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:59:
dat mag ik hier niet zeggen maar ik ga ze iig niet in de vitrine kast plaatsen
Ik heb laatst wat sokken gekocht voor de iPhone, althans, ze zeiden dat die ook geschikt waren voor de iPhone, echter steekt er bijna 2 cm iPhone bovenuit, dus zijn ze vrij zinloos.
Iemand ervaring met iPhone sokken waar die 100% zeker WEL helemaal inpast? Liefst met webshoplinkje
Iemand ervaring met iPhone sokken waar die 100% zeker WEL helemaal inpast? Liefst met webshoplinkje

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn Griffin Reveal. Die heb ik hier samen met een paar anderen besteld (volgens mij als één van de eersten).
Men heeft ons verteld dat we de cases eind juli zouden krijgen. Ik ben dus inmiddels wel aardig nieuwsgierig aan het worden. We hebben 19 juni besteld.
Men heeft ons verteld dat we de cases eind juli zouden krijgen. Ik ben dus inmiddels wel aardig nieuwsgierig aan het worden. We hebben 19 juni besteld.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Koop een paar leuke babysokjes bij de hema.Bosmonster schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:56:
Ik heb laatst wat sokken gekocht voor de iPhone, althans, ze zeiden dat die ook geschikt waren voor de iPhone, echter steekt er bijna 2 cm iPhone bovenuit, dus zijn ze vrij zinloos.
Binnen 2 uur uitverkocht...
Lijkt wel een concert...
Geven jullie nog even de ervaringen van het produkt? (na een weekje gebruiken b.v.)
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Marco Borsato is er niks bij.omitz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:24:
[...]
Binnen 2 uur uitverkocht...
Lijkt wel een concert...
Geven jullie nog even de ervaringen van het produkt? (na een weekje gebruiken b.v.)
LOL, ik was nog even aan het googlen op de reveal, en kwam per ongeluk terecht op amazon.co.uk. en wat bleek? nog 1 in stock!. deze heb ik maar direct besteld (eigenlijk had ik verwacht dat ik een mailtje zou krijgen dat ze toch niet konden leveren) tot dat ik een paar uur later de volgende mail kreeg.
The following items were sold by and shipped from Urban Things Ltd in
package 1 of this shipment:
1 of Griffin Reveal Ultra Thin Case for Apple iPhone 3G/3GS
Shipping Carrier: Royal Mail
Ship Date: July 24, 2009
Shipping Speed: Standard
hoezo slecht leverbaar
The following items were sold by and shipped from Urban Things Ltd in
package 1 of this shipment:
1 of Griffin Reveal Ultra Thin Case for Apple iPhone 3G/3GS
Shipping Carrier: Royal Mail
Ship Date: July 24, 2009
Shipping Speed: Standard
hoezo slecht leverbaar
Ik zou het doen!
Verwijderd
Lucky bastard! Hoeveel mocht die kosten?
Ik moet nog een tijdje wachten op de Revael, daarnaast ben ik wel overal aan het kijken als ik in de buurt van een winkel ben of ze hem perongeluk hebben! Ook kijk in dan naar de Incipio Feather, maar ik heb het hele Incipio merk nog nergens gezien(Media Markt, Apple resellers in Utrecht e.d.) dus die bestel ik wel via internet.
Daarnaast heb ik nog helemaal geen iPhone want de levertijd is toch wel langer dan ze hadden verwacht bij A-mac in Utrecht..
Ik moet nog een tijdje wachten op de Revael, daarnaast ben ik wel overal aan het kijken als ik in de buurt van een winkel ben of ze hem perongeluk hebben! Ook kijk in dan naar de Incipio Feather, maar ik heb het hele Incipio merk nog nergens gezien(Media Markt, Apple resellers in Utrecht e.d.) dus die bestel ik wel via internet.
Daarnaast heb ik nog helemaal geen iPhone want de levertijd is toch wel langer dan ze hadden verwacht bij A-mac in Utrecht..
Delivery Method: StandardVerwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:21:
Lucky bastard! Hoeveel mocht die kosten?
Delivery Preference: Group my items into as few deliveries as possible
Subtotal of Items: GBP 16.92
Postage & Packing: GBP 10.00
------
Total: GBP 26.92
Promotional Gift Certificates: -GBP 0.00
------
Total for this order: GBP 26.92
Payment Total: EUR 32,59**
Ik zou het doen!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze deze week weer beschikbaar komen in V&A
dat klotp heb er nog 6 in bestellingPhilflow schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:57:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze deze week weer beschikbaar komen in V&A
Ik zou het doen!
Als de prijs gunstig is wil ik alvast pre-orderen voor 1 van die 6
*empty*
Ik zal ze in v en a zetten dan
Ik zou het doen!
Is het echt zo moeilijk om de Griffin Reveal te krijgen? http://www.amazon.co.uk/G...ics&qid=1248541346&sr=8-1
Dan is bovenstaande link zeker een fata morgana. Ik ben in ieder geval voorlopig nog tevreden met m'm Doeskin.
Dan is bovenstaande link zeker een fata morgana. Ik ben in ieder geval voorlopig nog tevreden met m'm Doeskin.
Probeer daar maar te bestellen, ze versturen niet naar NL (tenminste niet naar mijn adres)CrimsoN72 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 19:11:
Is het echt zo moeilijk om de Griffin Reveal te krijgen? http://www.amazon.co.uk/G...ics&qid=1248541346&sr=8-1
Hetzelfde in belgie, en ook niet via de eoutlet.co.uk.Reinigingsdoek schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 23:28:
[...]
Probeer daar maar te bestellen, ze versturen niet naar NL (tenminste niet naar mijn adres)
Maar na wat verder lezen blijkt de Griffin niet zo denderend te zijn, deze zit niet goed in zijn case en kan dus eruit vallen, EN wat veel belangerijker is, de case is enorm krasgevoelig! ( Link : http://www.avforums.com/f...ction-thread-part-ii.html )
Ik heb dan maar via de Apple Store de Feather besteld, blijkbaar doet deze het beter.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ik heb gisteren een invisible shield op mijn 3GS geplakt. Heb er lang (meer dan een uur) over gedaan maar ik ben een pietje precies. Ik was niet heel erg tevreden toen hij er net op zat maar vanmorgen was alles al bijgetrokken en ziet het er prima uit, ook de hoekjes! Het werkt ook fijn, ik vind vooral de grip erg prettig.
Samen met mijn Piel Frama wallet, die ik al een paar weken gebruik en erg tevreden over ben (waar hij nu ook niet meer uitglijden kan door de verbeterde grip) is dit voldoende bescherming voor vallen en krassen.
Als de invisible Shield na een paar weken toch minder bevalt omdat de hoekjes losgaan oid zal ik dat nog even posten aangezien ik bijna geen posts kan vinden van mensen die hem al langer in gebruik hebben.
Samen met mijn Piel Frama wallet, die ik al een paar weken gebruik en erg tevreden over ben (waar hij nu ook niet meer uitglijden kan door de verbeterde grip) is dit voldoende bescherming voor vallen en krassen.
Als de invisible Shield na een paar weken toch minder bevalt omdat de hoekjes losgaan oid zal ik dat nog even posten aangezien ik bijna geen posts kan vinden van mensen die hem al langer in gebruik hebben.
Verwijderd
Volgens de beschrijving van de verkoper wel (hij wordt niet door Amazon zelf verkocht), alleen rekent hij 10GBP aan verzendkosten naar Nederland....Reinigingsdoek schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 23:28:
[...]
Probeer daar maar te bestellen, ze versturen niet naar NL (tenminste niet naar mijn adres)
Verwijderd
Ik heb 'em sinds vorige week ook op m'n 3Gs. Ben er ook tevreden over. Het was een bewuste keuze aangezien ik er zowieso al ervaring mee had: iPhone 2G, mijn Macbook Pro (MB), mijn vorige MBP, de MB van mijn vrouw en de MBP van m'n vader > allemaal met Invisible Shield.Plurk. schreef op zondag 26 juli 2009 @ 09:50:
Ik heb gisteren een invisible shield op mijn 3GS geplakt. Heb er lang (meer dan een uur) over gedaan maar ik ben een pietje precies. Ik was niet heel erg tevreden toen hij er net op zat maar vanmorgen was alles al bijgetrokken en ziet het er prima uit, ook de hoekjes! Het werkt ook fijn, ik vind vooral de grip erg prettig.
Het is, vooral de eerste keer, zeker pielen
Bij mijn iPhone 2G ging er een flinke tijd voorbij eer de eerste kantjes begonnen los te laten. Maar dit is natuurlijk ook afhankelijk hoe je ermee omgaat. Ik kan me echter voorstellen dat het gebruik van de IS tesamen met nog een pouch het wel kan versnellen. Vandaar dat ik nog in twijfel ben of ik de Beyza pouch nog ga aanschaffen (daarnaast heeft het qua bescherming totaal geen bijgevoegde waarde).
Sommige vinden het niet zo geweldig aanvoelen. Ik kan er iig mee level en zoals Plurk ook aangeeft, de grip verbeterd, waardoor de kans van laten vallen ook kleiner wordt. Het gebruik van de touchscreen vind ik ook niet minder worden, maar das ook subjectief. Ik ben er iig tevreden over.
Ander nadeel van de IS (of Bodyguardz) is dat het gebruik icm een auto houder niet helemaal optimaal is, hoe dun de shield ook is. Omdat goede houders ook strak om de iPhone moeten zitten, is er een grote kans dat de skin begint te "peelen". Ik ben nog op zoek naar een autohouder die én de iPhone goed vasthoudt, én de kleertjes niet van de iPhone afrukt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 11:23 ]
De Incipio Feather zou dit doen : http://www.myincipio.com/...se_for_iPhone_3G_3GS.htmlVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 11:21:
[...]
Ik ben nog op zoek naar een autohouder die én de iPhone goed vasthoudt, én de kleertjes niet van de iPhone afrukt.(ohw ja, moet ook goed uitzien natuurlijk). Dus... als iemand één weet dan hoor ik het graag
het is een case, maar van siliconen en zou zo dun moeten zijn dat de iphone nog steeds in een docking past; Dan neem ik aan dat deze ook in een autohouder zou moeten lukken.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Verwijderd
...tc982 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 11:33:
[...]
De Incipio Feather zou dit doen : http://www.myincipio.com/...se_for_iPhone_3G_3GS.html
het is een case, maar van siliconen en zou zo dun moeten zijn dat de iphone nog steeds in een docking past; Dan neem ik aan dat deze ook in een autohouder zou moeten lukken.
Case hoef ik niet meer, gezien de IS (zie verhaal hierboven). Het gaat me om een autohouder, die icm met een IS goed te gebruiken is...
Omdat ik de zoektocht naar de reavel een beetje opgegeven heb, zit ik nu rond te kijken naar de feather..
Het lijkt er alleen op dat deze ook overal uitverkocht is.. Overal staat PRE-order..
Weet iemand een winkel die hem al wel op voorraad heeft (in het zwart) ?
Het lijkt er alleen op dat deze ook overal uitverkocht is.. Overal staat PRE-order..
Ik heb afgelopen vrijdag de Griffin Reveal ontvangen vanuit de Vraag & Aanbod. Ik vond de vraagprijs van 40€ wel iets aan de hoge kant, maar door de slechte leverbaarheid in Europe toch maar besloten de Reveal te bestellen.
Ik moet zeggen wat een verademing. Eerst had ik een simpele silicone rubber om mijn Iphone 3GS heen zitten. De Griffin Reveal geeft veel meer houvast en de achterkant is nu ook te bekijken. Het ziet er allemaal wat strakker uit en zit ook beter in de broekzak. Zonder bang te zijn voor beschadigingen, want regelmatig komen mijn sleutels en de Iphone 3GS in dezelfde broekzak terecht.
In het Griffin Reveal pakketje zit ook een screenprotector wat erg als handig is. Na enig preciesie werk deze er ook op gekregen.
In het begin was ik enigsinds sceptisch om de Griffin Reveal te bestellen, maar na veel meningen en YouTube filmpjes te hebben bekeken toch overstag gegaan. Momenteel geen moment spijt van en nu genieten maar van een Iphone 3GS & de Griffin Reveal.
Ik moet zeggen wat een verademing. Eerst had ik een simpele silicone rubber om mijn Iphone 3GS heen zitten. De Griffin Reveal geeft veel meer houvast en de achterkant is nu ook te bekijken. Het ziet er allemaal wat strakker uit en zit ook beter in de broekzak. Zonder bang te zijn voor beschadigingen, want regelmatig komen mijn sleutels en de Iphone 3GS in dezelfde broekzak terecht.
In het Griffin Reveal pakketje zit ook een screenprotector wat erg als handig is. Na enig preciesie werk deze er ook op gekregen.
In het begin was ik enigsinds sceptisch om de Griffin Reveal te bestellen, maar na veel meningen en YouTube filmpjes te hebben bekeken toch overstag gegaan. Momenteel geen moment spijt van en nu genieten maar van een Iphone 3GS & de Griffin Reveal.
Verwijderd
Ik twijfel nog steeds tussen een case en een sleeve.... Het gaat mij meer om bescherming tijdens transport dan de hele tijd. Daarnaast heb ik iets tegen screenprotectors 
edit: Dit ziet er ook mooi uit zeg
Knomo leather sleeve.
Zijkanten zijn vrij zodat je de iphone er makkelijk uit kunt halen.
edit: Dit ziet er ook mooi uit zeg
Zijkanten zijn vrij zodat je de iphone er makkelijk uit kunt halen.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 11:33 ]
Ik ben er ook naar op zoek (een witte). Ik heb 'm nu ook pre-orderd. Het grappige is dat ie bij incipio zelf wel al te bestellen is. Alleen dan zijn de portokosten relatief hoog. Misschien moeten we er een paar met een groep bestellen.Bjornson schreef op zondag 26 juli 2009 @ 18:26:
Omdat ik de zoektocht naar de reavel een beetje opgegeven heb, zit ik nu rond te kijken naar de feather..
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Waarom zijn mijn plaatjes hier op GoT niet (meer) te zien? Via Picasa 3 ge-upload, en voor zover ik eerst zelf kon zien waaren deze gewoon te zien maar nu niet meer?! Of waren ze voor anderen nooit te zien? En hoe zorg ik dat dit wel kan?
Sorry voor het Off-Topic Noob gehalte...
Opgelost!
Thx Again Wiethoofd...
Sorry voor het Off-Topic Noob gehalte...
Opgelost!
Thx Again Wiethoofd...
[ Voor 8% gewijzigd door CrimsoN72 op 27-07-2009 20:34 ]
Let op:
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.