Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
tc982 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 11:33:
[...]

De Incipio Feather zou dit doen : http://www.myincipio.com/...se_for_iPhone_3G_3GS.html

het is een case, maar van siliconen en zou zo dun moeten zijn dat de iphone nog steeds in een docking past; Dan neem ik aan dat deze ook in een autohouder zou moeten lukken.
Nou, dat is een aanname die niet altijd klopt. De autohouders zoals je die bv. bij DX en Brando kunt bestellen (specifiek voor iPhone, niet generiek) zijn dusdanig srak dat zelfs een .1 mm dik folie al problemen oplevert. Dat gaat je bij die specifieke houder niet lukken met welke siliconencase dan ook.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 19:15
Zpottr schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:45:
[...]

Nou, dat is een aanname die niet altijd klopt. De autohouders zoals je die bv. bij DX en Brando kunt bestellen (specifiek voor iPhone, niet generiek) zijn dusdanig srak dat zelfs een .1 mm dik folie al problemen oplevert. Dat gaat je bij die specifieke houder niet lukken met welke siliconencase dan ook.
Dat zou juist de kracht moeten zijn van de incipio feather dat hij bijna niets toevoegd aan de iPhone!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
tc982 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:50:
[...]

Dat zou juist de kracht moeten zijn van de incipio feather dat hij bijna niets toevoegd aan de iPhone!
Zpottr schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:45:
(...) dat zelfs een .1 mm dik folie al problemen oplevert (...)
Maar probeer het gerust als je me niet gelooft :) je zult alleen 1 van de 2 weg moeten gooien.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dan ook al ervaring met de iPhone icm de Incipio Feather en de Apple Universal Dock? Het lijkt mij dat de iPhone daar meer speling zou hebben dan alleen een iPhone dock of zie ik dat verkeerd?

Ik heb gisteren mijn iPhone opgehaalt en nu nog zonder case of wat dan ook. Werkt prima, maar de Revael is on its way en de Incipio ga ik denk ik ook aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:06:
Heeft iemand dan ook al ervaring met de iPhone icm de Incipio Feather en de Apple Universal Dock? Het lijkt mij dat de iPhone daar meer speling zou hebben dan alleen een iPhone dock of zie ik dat verkeerd?

Ik heb gisteren mijn iPhone opgehaalt en nu nog zonder case of wat dan ook. Werkt prima, maar de Revael is on its way en de Incipio ga ik denk ik ook aanschaffen
Als je het risico wilt nemen van je iPhone op de dock connector balanceren zal dat prima gaan :) maar als je de iPhone wilt ondersteunen (en dus een iPhone dock adapter in het universal dock legt) zou het wel eens tegen kunnen vallen -ik heb dit niet getest overigens. Die feather mag dan maar 1mm dik zijn, of wat het ook is, in de breedte is dat al 2mm. Bovendien zul je als het al past, meer stress op je dock connector zetten.

Bij sommige cases worden speciale dock adapters meegeleverd, maar dat is voor deze niet het geval denk ik.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de knomo leather slim sleeve besteld via de apple webshop :) Ik laat nog wel weten wat mijn bevindingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-08 22:02
Zondagnacht de Speck SeeThru hoes voor iPhone 3G(S) besteld bij Apple voor 29,95 en is vandaag geleverd.
http://store.apple.com/nl...IzODg4Mg&p=1&s=topSellers

Ziet er goed uit, alle randjes mooi beschermd, niet te dik hard plastic en zeer functioneel. Als Screen protector heb ik zo'n goedkoop mirror-ding via Ebay (3 voor 3,99 euro) en dit samen ziet er redelijk gelikt uit. Zullen ongetwijfeld mooiere en betere protectors zijn maar ik moest snel wat goeds hebben aangezien ik me iPhone eerder kreeg dan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-07 11:57
Heb afgelopen zondag via amazon.co.uk de Griffin Reveal besteld. Is vandaag afgeleverd, maar was niet thuis, kan niet wachten om hem morgen op te halen! Laat dan ook wel even weten of het nou echt zo'n geweldige case is als iedereen doet zeggen. Het zou mijn 4e of 5e hoesje al zijn, want ik vind tot nog toe niets perfect!

Overigens kun je hem nog steeds bestellen via Amazon, je moet er alleen voor zorgen dat je die van Urban things krijgt, die sturen namelijk wel naar Nederland. Kost iets meer dan 30 euro dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:14:
[...]

Als je het risico wilt nemen van je iPhone op de dock connector balanceren zal dat prima gaan :) maar als je de iPhone wilt ondersteunen (en dus een iPhone dock adapter in het universal dock legt) zou het wel eens tegen kunnen vallen -ik heb dit niet getest overigens. Die feather mag dan maar 1mm dik zijn, of wat het ook is, in de breedte is dat al 2mm. Bovendien zul je als het al past, meer stress op je dock connector zetten.

Bij sommige cases worden speciale dock adapters meegeleverd, maar dat is voor deze niet het geval denk ik.
Ik bedoelde wel de Univeral Dock met daarin natuurlijk plaatje nummero 15(voor de iPhone 3G). Zonder plaatje is inderdaad te riskant en ga ik zeker ook niet proberen. Maar het lijkt er op dat iets van een speling is met het opzet stukje van de 3G. Ik kan het niet testen want ik heb hier alleen maar een iPhone 3G S en een universal dock maar geen sleeve of andere case. Bij de Incipio en Reveal worden volgens mij geen speciale dock adapters mee geleverd maar dat kan ik ook verkeert hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:03

_PM

Bij de reveal zit in ieder geval geen aparte dock adapter.
Gisteren reveal binnen gekregen trouwens, heel mooi ding!. Lekker strak om de iphone heen, doorzichtige achterkan en iets meer grip. Ben er blij mee.
Hij past niet meer in mijn autohouder die ik via DX gekocht heb (die was daarvoor ook al aan de strakke kant..)
Nu op zoek naar een passende houder voor in de auto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 21:27
Alleen een ad op de FP is voldoende. Je mag het natuurlijk wel in je sig opnemen :)

[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2009 18:44 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Heb net ook mijn Reveal om mijn iPhone gedaan en ik denk dat hij er nooit meer af gaat. Topcase is het, eindelijk iets waar ik tevreden mee ben...

Nu nog een mooie houder waar hij in past, want daar is griffin (WindowSeat) helaas iets minder goed in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-08 08:11

NvM

Kan iemand duidelijke foto's van zijn Griffin Reveal om de iPhone maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Mikey NL schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:16:
Heb net ook mijn Reveal om mijn iPhone gedaan en ik denk dat hij er nooit meer af gaat. Topcase is het, eindelijk iets waar ik tevreden mee ben...

Nu nog een mooie houder waar hij in past, want daar is griffin (WindowSeat) helaas iets minder goed in...
ik heb de MCA WindowSupport incl. Autolader voor iPhone gekocht. Ik ga er van uit dat mijn telefoon inclusief reveal daar wel in moet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

De Incipio Feather is weer te bestellen bij iPhoneCentre. Ik heb de mijne net besteld, dus hopelijk heb ik 'm snel binnen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-08 11:10
Frankisback schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:02:
Ik heb afgelopen vrijdag de Griffin Reveal ontvangen vanuit de Vraag & Aanbod. Ik vond de vraagprijs van 40€ wel iets aan de hoge kant, maar door de slechte leverbaarheid in Europe toch maar besloten de Reveal te bestellen.

Ik moet zeggen wat een verademing. Eerst had ik een simpele silicone rubber om mijn Iphone 3GS heen zitten. De Griffin Reveal geeft veel meer houvast en de achterkant is nu ook te bekijken. Het ziet er allemaal wat strakker uit en zit ook beter in de broekzak. Zonder bang te zijn voor beschadigingen, want regelmatig komen mijn sleutels en de Iphone 3GS in dezelfde broekzak terecht.

In het Griffin Reveal pakketje zit ook een screenprotector wat erg als handig is. Na enig preciesie werk deze er ook op gekregen.

In het begin was ik enigsinds sceptisch om de Griffin Reveal te bestellen, maar na veel meningen en YouTube filmpjes te hebben bekeken toch overstag gegaan. Momenteel geen moment spijt van en nu genieten maar van een Iphone 3GS & de Griffin Reveal.
ik heb em ook helaas voor die prijs weten aan te schaffen, enig minpunt wat ik er over heb is dat voor 40 euro maar voor die prijs mag er ook wel een krasvrije coating of iets dergelijks zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:48

rammes

koekebakker 1e klas

fuqua schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:07:
[...]

ik heb em ook helaas voor die prijs weten aan te schaffen, enig minpunt wat ik er over heb is dat voor 40 euro maar voor die prijs mag er ook wel een krasvrije coating of iets dergelijks zijn. :(
dat meen je niet? lol. anders plak je een screenprotector over je screenprotector. Nee ff serieus. het is een beschermcase he? geen iphone! :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-08 22:45
Mikey NL schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:09:
Heb afgelopen zondag via amazon.co.uk de Griffin Reveal besteld. Is vandaag afgeleverd, maar was niet thuis, kan niet wachten om hem morgen op te halen! Laat dan ook wel even weten of het nou echt zo'n geweldige case is als iedereen doet zeggen. Het zou mijn 4e of 5e hoesje al zijn, want ik vind tot nog toe niets perfect!

Overigens kun je hem nog steeds bestellen via Amazon, je moet er alleen voor zorgen dat je die van Urban things krijgt, die sturen namelijk wel naar Nederland. Kost iets meer dan 30 euro dan.
Er waren er nog 4 stond er! Ik heb er ook 1 van besteld.. Hopelijk snel binnen....:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Bjornson schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:12:
[...]

Er waren er nog 4 stond er! Ik heb er ook 1 van besteld.. Hopelijk snel binnen....:D
Hoe heb je dat gedaan? Ik kan mijn pakketje niet naar Nederland laten versturen, alleen engelse adressen... Erg interessante prijs namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:03

_PM

NvM schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:32:
wat wil je precies zien? Er zijn namelijk al heel wat foto's en review filmpjes op internet te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Vanx schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:28:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? Ik kan mijn pakketje niet naar Nederland laten versturen, alleen engelse adressen... Erg interessante prijs namelijk :)
Als je Urban Things kiest dan kun je gewoon naar NL verzenden..
Hij is sinds een paar uur ook via de Apple Store te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvM schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:32:
http://www.flickr.com/search/?q=Griffin%20Reveal&w=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Natuurlijk, stom van me.

Heb gelijk de Griffin Reveal case via de Apple Store besteld, 30,31 euro, inclusief verzendkosten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Bjornson schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:28:
[...]

Als je Urban Things kiest dan kun je gewoon naar NL verzenden..
Je kan Urban Things niet kiezen. Alleen eoutlet met fulfilled by amazon (dus niet internationaal) en techboost, die is 2x zo duur.

€30+verzendkosten vind ik voor een case veel te duur. Dan maar een incipio feather voor €20 inclusief op eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Vanx schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:36:
[...]

Je kan Urban Things niet kiezen. Alleen eoutlet met fulfilled by amazon (dus niet internationaal) en techboost, die is 2x zo duur.

€30+verzendkosten vind ik voor een case veel te duur. Dan maar een incipio feather voor €20 inclusief op eBay.
Ik zie het nu ook.. Je kan Urban Things idd niet meer kiezen.. ze zullen dus uitverkocht zijn..
Ik heb zelf zitten twijfelen tussen de feather en de reveal, heb gekozen voor de reveal omdat hij transparant is..

Magoed voor de mensen die nog een Reveal willen, de Apple Store heeft ze dus ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.optgear.com/UserFiles/ProductImages/d122483867501183763601.pngik heb deze (in het rood) en bevalt me super! niemand die hem heeft?
Afbeeldingslocatie: http://www.optgear.com/UserFiles/ProductImages/d122483892701377259182.png

Afbeeldingslocatie: http://www.optgear.com/UserFiles/ProductImages/d122483866501380745747.png
Afbeeldingslocatie: http://www.optgear.com/UserFiles/ProductImages/d12248398600252993810.png

Rigid base and hard corners provide exceptional protection against accidental mishaps

Thermo-formed rigid front provides easy to use clip closure and guard the LCD screen from chipping and punctures.

Top quality microfiber lining protect against scratching

Thoughtful screen cleaning function.

Front cover folds back to work as an easel for hands free viewing.

Open face design allows unobstructed multi-touch operation.
Multiple designer selected colors ranges from mature to dashing to suite personal preference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
rammes schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:22:
[...]

dat meen je niet? lol. anders plak je een screenprotector over je screenprotector. Nee ff serieus. het is een beschermcase he? geen iphone! :D
lol ik had er wel spijt van gekregen dat ik de folie van de phoneprotector af gedaan had.

maar zeg zelf, 40 euro armer voor iets wat in het begin iets van 10 dollar koste (wat een normale prijs is voor het kwaliteit van het product)

en je wilt een protector om je iphone niet te bekrassen, nog om krassen te zien, nu zit de protector zelf onder de krassen... ik bedoel dan niet de screenprotector maar de hardehoes om de iphone heen niet op het scherm.

echt volgende keer voor mij een carbon case protector :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Bjornson schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:58:
[...]

Ik zie het nu ook.. Je kan Urban Things idd niet meer kiezen.. ze zullen dus uitverkocht zijn..
Ik heb zelf zitten twijfelen tussen de feather en de reveal, heb gekozen voor de reveal omdat hij transparant is..

Magoed voor de mensen die nog een Reveal willen, de Apple Store heeft ze dus ook..
hebben we het over dezelfde apple store als in itunes (sorry if noob vraag) gezien ik niks kan vinden als ik op griffin of reveal zoek :)

nee dus.. lama :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

fuqua schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 01:24:
[...]

hebben we het over dezelfde apple store als in itunes (sorry if noob vraag) gezien ik niks kan vinden als ik op griffin of reveal zoek :)
In iTunes heb je de App store, dat is wat anders dan de Apple store. Hier kun je de de Griffin reveal in de Apple store vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 14:34

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Naar aanleiding van een tip hier dat er weer feathers op voorraad waren bij iphonecentre/ifoniq gelijk een zwarte besteld. En ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Ik hou het dus bij een feather ipv een reveal.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn iPhone zit in een Golla tasje, deze:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rtT0brZQPGLD2EPSCvsz81qu/full.jpg

De eis was dat er geen stof in kan komen, zoals bij de foofpod waarvan ik er een paar heb voor m'n iPod. Siliconenhoesjes vind ik niks, die trekken alleen maar stof aan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Bjornson schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:58:
[...]

Urban things staat er inmiddels weer tussen, je komt op +/-€30 incl verzenden. Vind ik teveel voor een case, daarom net een incipio feather black bestelt voor €14 incl verzenden vanaf ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-08 16:14
Heb nu de Iphone een tijdje en wat betreft de case, zeer tevreden! Een klein verslagje...

Ik heb een beschermhoes van de mediamarkt (MCA screenprotector) en die is glad, zonder rare bobbels of structuur en doet wat ie moet doen. Daarbij heb je voor nog geen 10 Euro 2 van die screenprotectors.

Wat betreft de case, ik heb een reveal om mijn iPhone zitten. Z-Dragon had nog een case over die al uit de verpakking was en voor ongeveer 32 Euro had ik de volgende dag een case om mijn iPhone.
De transparante case doet precies wat ie moet doen: beschadigingen opvangen die anders op de achterkant van de iPhone komen. Op deze manier krast de case natuurlijk wel, die ziet er nu al uit alsof ik 'm een paar jaar heb gebruikt. Dit is echter niet iets waar je je ernstig druk om moet maken (tenzij je een case voor een case wilt gaan kopen ;) )
Verder is het soms zo dat je kleine luchtbelletjes tussen de iPhone en de case krijgt. Ik heb dat op 3 plekjes ook maar dat kan me niet zoveel boeien. Ik heb al vaak genoeg gezien dat het zonder deze luchtbelletjes kan dus ook dat is geen reden om deze case niet te kopen.
Vrijwel alle iPhonebezitters die mijn case hebben gezien willen er ook een. Zelfs de iPhonebezitters die ervoor liever een "naakte" iPhone wilden hebben om wat voor een reden dan ook.

Kortom, de screenprotector kan gewoon goedkoop bij b.v. de mediamarkt. En een case hoeft natuurlijk niet maar als je er eentje wilt hebben die je nagenoeg niet kunt zien, dan is de reveal echt wel een optie.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb al ruim een jaar een kale iPhone 3g met een volledig leren hoesje die eigenlijk voor een bepaald HTC toestel bedoeld is. Past perfect en als je aan een lintje trekt wordt je phone er een stukje uitgeduwd.
Zover mijn ontopic bijdrage en nu mijn redelijk offtopic vraag:
weet iemand misschien waar ik nog de originele iPhone 3G oordopjes nog kan krijgen? Ik wil namelijk graag mijn binnenkomende telefoongesprekken kunnen beantwoorden zonder mijn telefoon uit mijn broekzak te halen. Ik zoek dus de apple koptelefoontjes voor de iPhone zonder volumeknoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:57:
weet iemand misschien waar ik nog de originele iPhone 3G oordopjes nog kan krijgen? Ik wil namelijk graag mijn binnenkomende telefoongesprekken kunnen beantwoorden zonder mijn telefoon uit mijn broekzak te halen. Ik zoek dus de apple koptelefoontjes voor de iPhone zonder volumeknoppen.
Je kunt gewoon deze kopen, die volumeknoppen werken niet maar het opneemknopje en mic wel: Apple koptelefoon met afstandsbediening en microfoon. Overigens zijn er ook setjes van Creative en zo die beter geluid geven en ook knopje + mic hebben. Maar waarom stel je je vraag niet gewoon in het iPhone topic?

[ Voor 32% gewijzigd door Zpottr op 02-08-2009 21:01 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Alsatian schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 00:38:
[...]

ik heb de MCA WindowSupport incl. Autolader voor iPhone gekocht. Ik ga er van uit dat mijn telefoon inclusief reveal daar wel in moet passen.
Weet je al of dit past? Heb die ook gezien en wist niet of dat zou passen, ondanks dat hij verstelbaar was. Als ie wel past zou dat echt ideaal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:59:
[...]

Je kunt gewoon deze kopen, die volumeknoppen werken niet maar het opneemknopje en mic wel: Apple koptelefoon met afstandsbediening en microfoon. Overigens zijn er ook setjes van Creative en zo die beter geluid geven en ook knopje + mic hebben. Maar waarom stel je je vraag niet gewoon in het iPhone topic?
die werken niet, ik heb het zelf geprobeerd. Ik kan mijn gesprek niet beantwoorden. iPhone 3G met OS 3.0.1.
ik heb gekozen voor de volgende oplossing: de Griffin SmartTalk werkt als een verlengstuk voor je headset, je kunt dus gewoon je eigen oortjes blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb de Incipio Feather inmiddels binnen sinds zaterdag. Toevalligerwijs had ik ook net mijn nieuwe macbook binnen en niet de iPhone in mijn dock gehad maar steeds aan de kabel..wat blijkt (en daar heb ik niet aan gedacht): Die paar millimeter case is net te dik om de iPhone met de iPhone adapter voor een universal dock aan te kunnen sluiten. Niet onoverkomelijk (heb em nu direct op de aansluiting zitten) maar het was iets waar ik stiekem niet aan had gedacht :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Mikey NL schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 21:29:
[...]

Weet je al of dit past? Heb die ook gezien en wist niet of dat zou passen, ondanks dat hij verstelbaar was. Als ie wel past zou dat echt ideaal zijn!
De past zonder problemen. Erg mooie en stevige houder, opladen gaat ook snel. 25% erbij in 10 minuten/kwartiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:35:
[...]

die werken niet, ik heb het zelf geprobeerd. Ik kan mijn gesprek niet beantwoorden. iPhone 3G met OS 3.0.1.
ik heb gekozen voor de volgende oplossing: de Griffin SmartTalk werkt als een verlengstuk voor je headset, je kunt dus gewoon je eigen oortjes blijven gebruiken.
Gek... het werkt hier prima met de headset van een 3GS met mijn 3G.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week op www.iphonecompleet.nl een Rebel Serpent besteld van SwitchEasy. Supermooie hoes, ben er echt blij mee. De levering was snel, dus ben dik tevreden. Ze hebben daar ook veel hoesjes van More Thing. Ik heb nog even getwijfeld of ik een Eternity case zou nemen, maar ben nu toch wel heel happy met de Serpent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:50:
Heb de Incipio Feather inmiddels binnen sinds zaterdag. Toevalligerwijs had ik ook net mijn nieuwe macbook binnen en niet de iPhone in mijn dock gehad maar steeds aan de kabel..wat blijkt (en daar heb ik niet aan gedacht): Die paar millimeter case is net te dik om de iPhone met de iPhone adapter voor een universal dock aan te kunnen sluiten. Niet onoverkomelijk (heb em nu direct op de aansluiting zitten) maar het was iets waar ik stiekem niet aan had gedacht :P
Ah dat is jammer zeg... Net bericht gehad dat mijn Feather verzonden dus waarschijnlijk ontvang ik die morgen! Jammer dat die niet in de Universal Dock past met iPhone adapter. Werkt die ook niet met een andere adapter? Bijv de iPod(video) en Classic adapter nr. 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 08-08 10:44

Korakal

Up up up!

Ik heb vandaag mijn iPhone 3GS in gebruik genomen met een Griffin Reveal case. Wat mij opvalt is dat de rand van de case die boven de speaker (dus helemaal bovenaan het apparaat) zit nogal scherp is. Als je 'm tegen je oor houdt is het niet comfortabel. 't Is gewoon de afwerking van het rubber!
Meer mensen daar 'last' van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 07:49
Ik heb gekozen voor iets minimalistisch, dat niet meteen m'n hele iPhone camoufleert. De compactste in de App Store, de Power Support Air Jacket. Kost wel 40 euro incl. verzending :X , maar dan heb je wel wat! :*) Ik heb nauwelijks door dat er een case omheen zit. Hij heeft gewoon veel meer grip en beschermd ook nog eens de achterkant tegen krassen bij het neerleggen (*kuch*.. gooien ..*kuch*) op de tafel. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.nextway.ch/images/powersupport_pia07c_l.jpg

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Laatst online: 09:12

Eboman

Ondertitel

NvM schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:45:
[...]

Natuurlijk, stom van me.

Heb gelijk de Griffin Reveal case via de Apple Store besteld, 30,31 euro, inclusief verzendkosten :-)
Hoe heb je dat gedaan, ik kom steeds uit op 34,36, blijkbaar zijn de prijzen zonder btw.. ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Eboman schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:37:
[...]

Hoe heb je dat gedaan, ik kom steeds uit op 34,36, blijkbaar zijn de prijzen zonder btw.. ?
Bij mij waren de verzendkosten 4,50, weet niet waarom het nu omhoog is gegaan. Wellicht omdat ze maar een paar op voorraad hadden in Nederland en nu moeten importeren om snel aan de vraag te voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Froggle schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 02:53:
Ik heb gekozen voor iets minimalistisch, dat niet meteen m'n hele iPhone camoufleert. De compactste in de App Store, de Power Support Air Jacket. Kost wel 40 euro incl. verzending :X , maar dan heb je wel wat! :*) Ik heb nauwelijks door dat er een case omheen zit. Hij heeft gewoon veel meer grip en beschermd ook nog eens de achterkant tegen krassen bij het neerleggen (*kuch*.. gooien ..*kuch*) op de tafel. _/-\o_

[afbeelding]
Hij lijkt heel erg op de incipio feather die ik heb. Volgens mij gebruiken al die hoesjes dezelfde scherm protectors. Bij de incipio zaten ook twee scherm protectors bij.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 07:49
OMX2000 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:08:
[...]

Hij lijkt heel erg op de incipio feather die ik heb. Volgens mij gebruiken al die hoesjes dezelfde scherm protectors. Bij de incipio zaten ook twee scherm protectors bij.
Bij mij ook. Een glimmende en een matte. Ik heb er helemaal geen op gedaan, gezien anders de coating geen functie meer heeft.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:59:
[...]
Ah dat is jammer zeg... Net bericht gehad dat mijn Feather verzonden dus waarschijnlijk ontvang ik die morgen! Jammer dat die niet in de Universal Dock past met iPhone adapter. Werkt die ook niet met een andere adapter? Bijv de iPod(video) en Classic adapter nr. 9?
Had ik helemaal niet aan gedacht eigenlijk :o Heb adapter met nummer 10 (ipod video/classic volgens de plaatjes naast de adapters) er nu in zitten, daarmee maakt de iPhone wel contact :>
Met nummer 9 kreeg ik de melding dat de accessoire niet geschikt was.

Thx voor de tip en hopelijk hebben anderen er nu ook nog wat aan :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 05-08-2009 12:49 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Voor mijn ipod heb ik de Leather Folio for iPod touch (2nd Gen) (Black), deze bevalt me erg goed. Ik heb deze gekocht omdat ik vaak met de ipod naar school fiets, en dan heb je liever niet dat je ipod beeldscherm lang je sleutel krast in je broekzak. Het enigste probleem wat ik met dit hoesje heb, is dat het klitterbland het al snel niet meer deed.

Afbeeldingslocatie: http://catalog.belkin.com/images/product/F8Z373/STD1_F8Z373.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-08 11:54
Ik ben tot zover tevreden op de Griffin Reveal. Heb 'm eindelijk binnen, en het was het wachten waard. Heb 'm nog niet echt kunnen gebruiken bij mijn dagelijkse bezigheden, maar ik denk dat die zich uitstekend zal houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
mauricedb schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:10:
Ik ben tot zover tevreden op de Griffin Reveal. Heb 'm eindelijk binnen, en het was het wachten waard. Heb 'm nog niet echt kunnen gebruiken bij mijn dagelijkse bezigheden, maar ik denk dat die zich uitstekend zal houden!
ik heb de griffin nu al enkele weken, is het bij jou ook zo dat het niet lekker aansluit aan de boven kant waar de sleep button zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mss 'n foto maken van een iPhone met Reveal en één zonder en vervolgens naast elkaar leggen, zodat het verschil in dikte te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-08 11:54
fuqua schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:26:
[...]

ik heb de griffin nu al enkele weken, is het bij jou ook zo dat het niet lekker aansluit aan de boven kant waar de sleep button zit ?
Ik moet wel even wat kracht zetten om de Power knop ingedrukt te krijgen, wat tevens geldt voor de geluidknopjes. Ik weet niet of je dit bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 15:31
Ik heb geen problemen met de knoppen. Zowel de sleep als de volume knoppen doen het goed met de griffincase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
mauricedb schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:34:
[...]

Ik moet wel even wat kracht zetten om de Power knop ingedrukt te krijgen, wat tevens geldt voor de geluidknopjes. Ik weet niet of je dit bedoelt?
ik bedoel de rubberen rand om de iphone heen, die sluit overal strak om de iphone, behalve waar het power knopje zit, daar kun je zo schuin naar binnen kijken.
kennis van mij heeft ook sindskort een griffin reveal en hij heeft het ook een beetje, maar niet zo erg als bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Bij mij is dat ook een beetje, er zit een klein spleetje, wat voor veel stof en zooi zorgt. Verder wordt het rubber volgens mij vrij snel lelijk, want het is bij mij al een beetje aan het "rafelen" / scheuren. Maar voor de rest is het echt een topcase en heb ik er absoluut geen spijt van. Ik zie wel hoelang hij het vol houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Mikey NL schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 23:26:
Bij mij is dat ook een beetje, er zit een klein spleetje, wat voor veel stof en zooi zorgt. Verder wordt het rubber volgens mij vrij snel lelijk, want het is bij mij al een beetje aan het "rafelen" / scheuren. Maar voor de rest is het echt een topcase en heb ik er absoluut geen spijt van. Ik zie wel hoelang hij het vol houdt...
ik heb gisteren al de zagg invisible shield besteld, ik voorspel een stille dood voor alle chases zolang de carkits niet verstelbaar zijn aan de extra dikte.

goed vandaag of morgen krijg ik mn shield, laat jullie mijn ervaring wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
fuqua schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:18:
[...]

ik heb gisteren al de zagg invisible shield besteld, ik voorspel een stille dood voor alle chases zolang de carkits niet verstelbaar zijn aan de extra dikte.

Zelfs met zo'n folie kun je pech hebben met een te strakke houder :) dit model bijvoorbeeld, dat je veel ziet bij auto- en fietsstuurhouders van allerlei leveranciers:

Afbeeldingslocatie: http://mobile.brando.com.hk/prod_img/zoom/MBPHD000100_03_L.jpg

heeft problemen met zowel folie op achterkant als screen protector op voorkant.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Laatst online: 27-07 16:19
fuqua schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:18:
[...]

Mijn Invisible shield gaat er weer vanaf. Ik kan er niet aan wennen, te rubberachtig. Voor de achterkant is dat wel fijn vanwege de grip maar de hoekjes gaan nu al loslaten (na 3 weken) en ik had hem er echt heel mooi opzitten. Als screenprotector gaat er nu een Brando komen, de IS laat ik nog even op de achterkant zitten totdat de hoekjes echt los zijn, dan gaat hij er helemaal vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Hier sinds vrijdag een Griffin Reveal. Hele mooie strakke case die goed sluitend om de iPhone zit. Screenprotector erbij op en nu hoef ik niet meer zo überzuinig met mijn iPhone om te gaan! Heerlijk gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
OK, nog even een combinatie die niet werkt: net bij iemands witte iPhone met een folie op de achterkant (BSE in dit geval) een Griffin Reveal gemonteerd. Dat is af te raden omdat je heel lelijke grauwe vlekken krijgt waar -denk ik- een beetje lucht tussen case en folie blijft zitten. Jammer dat we die case er niet af gaan krijgen zonder de folie te beschadigen denk ik :P niet z'n briljant idee dus.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Plurk. schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:33:
[...]

Mijn Invisible shield gaat er weer vanaf. Ik kan er niet aan wennen, te rubberachtig. Voor de achterkant is dat wel fijn vanwege de grip maar de hoekjes gaan nu al loslaten (na 3 weken) en ik had hem er echt heel mooi opzitten. Als screenprotector gaat er nu een Brando komen, de IS laat ik nog even op de achterkant zitten totdat de hoekjes echt los zijn, dan gaat hij er helemaal vanaf.
over de voorkant had ik ook gelezen, maar daarvoor heb ik al een brando erop zitten. van welk merk heb jij de invisible shield gekocht ?

wellicht dat we wat kwaliteit verschillen kunnen waarnemen bij de diverse merken. ik zelf heb dus van het merk zagg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Zpottr schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:43:
[...]

Zelfs met zo'n folie kun je pech hebben met een te strakke houder :) dit model bijvoorbeeld, dat je veel ziet bij auto- en fietsstuurhouders van allerlei leveranciers:

[afbeelding]

heeft problemen met zowel folie op achterkant als screen protector op voorkant.
met die te strakke houders moet echt rekening mee gehouden gaan worden of anders word het kiezen voor ons, het moet toch niet moeilijk zijn om de houders iets flexibeler te maken zodat ze overweg kunnen met een griffin reveal of invisible shield.

ik heb de ventmount van philips en zet er morgen de invisible shield van zagg erop. ik hoop dat het gaat passen, ben zeer tevreden over de ventmount namelijk ding zit lekker uit de weg en op zn plaats.

[ Voor 6% gewijzigd door fuqua op 10-08-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
fuqua schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 23:30:
[...]

over de voorkant had ik ook gelezen, maar daarvoor heb ik al een brando erop zitten. van welk merk heb jij de invisible shield gekocht ?

wellicht dat we wat kwaliteit verschillen kunnen waarnemen bij de diverse merken. ik zelf heb dus van het merk zagg.
De mijne is ook een Zagg. Ik heb intussen gemaild en kan een nieuwe krijgen voor $2,99.
Dat ga ik dus maar doen, misschen dat iemand anders hem wil proberen. Anders probeer ik nog een keer op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:10
Voor m'n iPod touch heb ik de Belkin Leather Folio. Voor m'n iPhone 3G heb ik geen case of shield..

Afbeeldingslocatie: http://upload.rivanov.nl//files/1/photo%281%29_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload.rivanov.nl//files/1/photo%202_thumb.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Froggle schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 02:53:

[afbeelding]
Ik heb, zo op het eerste *foto*gezicht, ongeveer zo een gekocht op eBay. Voor € 5,07 incl. verzendkosten.
Hij is erg dun en strak. Goed, hard, mat en stevig materiaal. Sluit alleen niet perfect aan op 1 plek. Maar lijkt me een prima prijs in vergelijking met bovenstaande case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Plurk. schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:29:
[...]

De mijne is ook een Zagg. Ik heb intussen gemaild en kan een nieuwe krijgen voor $2,99.
Dat ga ik dus maar doen, misschen dat iemand anders hem wil proberen. Anders probeer ik nog een keer op de achterkant.
ik heb em vandaag gekregen en erop gezet, wat mij opviel was dat het onmogelijk was om bij de hoeken aan de achterkant het goed vast te krijgen, het paste niet goed waardoor de IS op die plekken wat ging opstaan. ik moest ze wat inknippen zodat het beter aansloot.

en idd wat je zei de hoeken op de zijkanten zijn zo goed als onmogelijk goed erop te krijgen, de vele youtube filmpjes van recensies over de zagg hadden dit ook al aangegeven,
het materiaal is eigenlijk te stug om het op kleine stukjes te laten buigen cq meewerken.

het materiaal is wel super, onmogelijk om met nagels, sleutels of op tafel schuiven krassen erop te krijgen (ja ik heb het zelf allemaal geprobeerd)

helaas waar het mij om ging is of ie nog wel in de philips ventmount zou passen = nee :(

wat ik ga doen is de hoekjes aan de onderkant eraf knippen zodat het wel gaat passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
fuqua schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 00:52:
[...]

ik heb em vandaag gekregen en erop gezet, wat mij opviel was dat het onmogelijk was om bij de hoeken aan de achterkant het goed vast te krijgen, het paste niet goed waardoor de IS op die plekken wat ging opstaan. ik moest ze wat inknippen zodat het beter aansloot.

en idd wat je zei de hoeken op de zijkanten zijn zo goed als onmogelijk goed erop te krijgen, de vele youtube filmpjes van recensies over de zagg hadden dit ook al aangegeven,
het materiaal is eigenlijk te stug om het op kleine stukjes te laten buigen cq meewerken.

het materiaal is wel super, onmogelijk om met nagels, sleutels of op tafel schuiven krassen erop te krijgen (ja ik heb het zelf allemaal geprobeerd)

helaas waar het mij om ging is of ie nog wel in de philips ventmount zou passen = nee :(

wat ik ga doen is de hoekjes aan de onderkant eraf knippen zodat het wel gaat passen. :)
toon volledige bericht
Ik heb de hoekjes er wel goed opgekregen, ben er wel een uur mee bezig geweest en had alle youtube filmpjes van te voren bekeken! Ik had ook een beetje de hoop dat ze zouden blijven zitten als ze er eenmaal goed op zaten maar helaas. Ook het stripje op de chromen rand zat perfect maar er is er intussen al een vanaf. Ik krijg komende week een nieuwe die ik er toch nog een keer ga opzetten, alleen de achterkant, op de voorkant komt een Brando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Lees hier eigenlijk weinig over screenprotectors. Gebruiken jullie deze niet?
Ik had bij de mediaMarkt een doosje van drie stuks met doekje van Gear4 gekocht voor 10 Eur. Ik had er toen eentje opzeplakt en deze beviel prima. Merkte eigenlijk niet veel van dat ie erop zat. Tijdens de vakantie was ie een beetje losgeraakt, dus heb ik 'm vervangen met een ander exemplaar uit het doosje. Deze lijkt iets stroever te zijn. Ook lijkt het erop dat deze wat meer vetvlekken geeft.

Iemand ervaring met screenprotectors en welke zijn goed bevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
ione schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:10:
Ik had bij de mediaMarkt een doosje van drie stuks met doekje van Gear4 gekocht voor 10 Eur. Ik had er toen eentje opzeplakt en deze beviel prima. Merkte eigenlijk niet veel van dat ie erop zat. Tijdens de vakantie was ie een beetje losgeraakt, dus heb ik 'm vervangen met een ander exemplaar uit het doosje. Deze lijkt iets stroever te zijn. Ook lijkt het erop dat deze wat meer vetvlekken geeft.

De beste worden imho gemaakt door Brando. Dat zijn vrij harde, optisch heldere en gladde folies die makkelijk zijn aan te brengen en lang meegaan. Ze kosten per stuk ongeveer wat jij voor 3 betaald hebt maar ze zijn het geld wat mij betreft waard. Plak in ieder geval geen IS, BSE, Bodyguards oid op je scherm, die zijn veel te stroef en optisch niet zuiver.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
ione schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:10:

klinkt alsof jm de 2de keer verkeerd om op je scherm hebt gedaan, haal em er eens af en voel op de kant welk nu dus op je scherm zit niet gladder aanvoelt.

en ik heb idd zelf ook brando's spul is belachelijk duur maja, heb poosje terug 2 transparante gehaald en 2 spiegelende beide soorten met anti kras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Plurk. schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:11:
[...]

Ik heb de hoekjes er wel goed opgekregen, ben er wel een uur mee bezig geweest en had alle youtube filmpjes van te voren bekeken! Ik had ook een beetje de hoop dat ze zouden blijven zitten als ze er eenmaal goed op zaten maar helaas. Ook het stripje op de chromen rand zat perfect maar er is er intussen al een vanaf. Ik krijg komende week een nieuwe die ik er toch nog een keer ga opzetten, alleen de achterkant, op de voorkant komt een Brando.
hhhmm ik heb het idee dat de mijne net ietjes kleiner uitvalt waardoor deze niet overal lekker aansluit.
misschien moet ik hier ook maar over klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
fuqua schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:54:
[...]

klinkt alsof jm de 2de keer verkeerd om op je scherm hebt gedaan, haal em er eens af en voel op de kant welk nu dus op je scherm zit niet gladder aanvoelt.
Zo dat zou best wel eens kunnen. Zal vanmiddag eens even kijken. Niet eens aan gedacht.....

De brando's bevallen prima? Welke vindt je dan beter. De matte of glanzende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
ione schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:06:
[...]

Zo dat zou best wel eens kunnen. Zal vanmiddag eens even kijken. Niet eens aan gedacht.....

De brando's bevallen prima? Welke vindt je dan beter. De matte of glanzende?
Glanzend.

Zoef

• omitz
Iemand een tip welke (als het kan actieve) autohouder ik moet kopen voor mijn iPhone + GriffinRevealCase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
omitz schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:09:
Iemand een tip welke (als het kan actieve) autohouder ik moet kopen voor mijn iPhone + GriffinRevealCase?
zeer zeeer moeilijk, alle autohouders voor de iphone zijn zo strak gemaakt dat er niks om de iphone heen mag zitten, zelfs niet een invisible shield.

je moet dan waarschijnlijk meer kijken richting de lelijke pda autohouders, maar of dat nou iets is voor de iphone... i dont know.

mocht je er overigens 1 vinden let us know. de gene die dat op de mark weet te krijgen gaat goud geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agiessen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-03 00:06
Brodit heeft speciale houder voor iPhones met skins, kijk eens op www.brodit.com. Zo'n autohouder is er in een passieve en actieve variant. Ik meen dat ze zodanig verstelbaar zijn dat ze in principe met elke case moeten werken.

[ Voor 32% gewijzigd door agiessen op 14-08-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 22:29

jefjef

learning by doing

fuqua schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 02:21:
[...]

zeer zeeer moeilijk, alle autohouders voor de iphone zijn zo strak gemaakt dat er niks om de iphone heen mag zitten, zelfs niet een invisible shield.

je moet dan waarschijnlijk meer kijken richting de lelijke pda autohouders, maar of dat nou iets is voor de iphone... i dont know.

mocht je er overigens 1 vinden let us know. de gene die dat op de mark weet te krijgen gaat goud geld verdienen.
Denk het niet... je kan ook de Brodit 915290 actieve carholder kopen (die heb ik dus..) deze is verstelbaar in hoogte en breedte. Dus speciaal gemaakt voor iPhones met een case. Zie ook http://www.dsldevelopment...e=Apple&Model=iPhone%203G

succes. Mij bevalt deze icm een Brodit Clip in iedergeval uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
jefjef schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:51:
[...]

Denk het niet... je kan ook de Brodit 915290 actieve carholder kopen (die heb ik dus..) deze is verstelbaar in hoogte en breedte. Dus speciaal gemaakt voor iPhones met een case. Zie ook http://www.dsldevelopment...e=Apple&Model=iPhone%203G

succes. Mij bevalt deze icm een Brodit Clip in iedergeval uitstekend
ook dus toch wel mogelijk het zij enigzins wat omslachtig. hopelijk pikken andere developers dit ook op en komen ze met mooiere oplossingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
Geweldig!
Eerst maar eens wachten op de auto en dan natuurlijk een actieve variant bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Misschien meer iets voor leveringen maar verwacht dat er hier meer ervaring mee is:

Heb van de week via de apple store de griffin reveal case besteld. Betaald en 2 dagen terug had ik de factuur al binnen. Ik weet dat deze los van de hoes zelf wordt verstuurd, beide via post. Echter vraag ik me af hoe dit bij andere ging qua bezorg volgorde en tijdsduur hiertussen. Reden: ik deel mijn post met anderen en misschien is iemand anders er mee aan de haal gegaan. Hoe ziet de envelop van de bestelling zelf eruit? Heb inmiddels een lege envelop met ROYAL 1 op de voorkant aangetroffen. Kan zo zijn dat dit van iets anders is, kan ook mijn iphone hoes ingezeten hebben. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Oppie schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:26:
Misschien meer iets voor leveringen maar verwacht dat er hier meer ervaring mee is:

Heb van de week via de apple store de griffin reveal case besteld. Betaald en 2 dagen terug had ik de factuur al binnen. Ik weet dat deze los van de hoes zelf wordt verstuurd, beide via post. Echter vraag ik me af hoe dit bij andere ging qua bezorg volgorde en tijdsduur hiertussen. Reden: ik deel mijn post met anderen en misschien is iemand anders er mee aan de haal gegaan. Hoe ziet de envelop van de bestelling zelf eruit? Heb inmiddels een lege envelop met ROYAL 1 op de voorkant aangetroffen. Kan zo zijn dat dit van iets anders is, kan ook mijn iphone hoes ingezeten hebben. Iemand een idee?
Mijn ervaring is dat de Apple Store geen producten verzendt via brievenbuspost. Zelfs een of ander service agreement (boekje van ene paar pagina's) kwam in een doosje ooit.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Jo-re-mi schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:08:
[...]

Ik heb, zo op het eerste *foto*gezicht, ongeveer zo een gekocht op eBay. Voor € 5,07 incl. verzendkosten.
Hij is erg dun en strak. Goed, hard, mat en stevig materiaal. Sluit alleen niet perfect aan op 1 plek. Maar lijkt me een prima prijs in vergelijking met bovenstaande case.
Correctie.
Ik ben er nu zeer ontevreden over. Binnen 3 dagen zijn er 2 stukken afgebroken aan de rand. Waardeloos ding.
Ga toch maar voor de Incipio Feather..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-08 12:05

Erw

NvM schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:10:
Hier sinds vrijdag een Griffin Reveal. Hele mooie strakke case die goed sluitend om de iPhone zit. Screenprotector erbij op en nu hoef ik niet meer zo überzuinig met mijn iPhone om te gaan! Heerlijk gevoel.
Past de een Iphone met een Griffin Reveal in een dock??

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Erw schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:38:
[...]

Past de een Iphone met een Griffin Reveal in een dock??
Ik gebruik geen dock, maar ga er maar niet van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Zpottr schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:48:
[...]

Mijn ervaring is dat de Apple Store geen producten verzendt via brievenbuspost. Zelfs een of ander service agreement (boekje van ene paar pagina's) kwam in een doosje ooit.
Mijn incipio feather is aangekomen in de brievenbus en deze kwam van de AppleStore BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
Ik heb vandaag de Invisible Shield eraf gehaald na iets minder dan een maand. De eerste dagen was ik redelijk tevreden maar uiteindelijk gaan de hoekjes los en de screenprotector voelt voor mij te rubberig aan. Na hem eraf te hebben gehaald merk ik pas hoe vervelend hij eigenlijk was. Er is nu een nieuwe van ZAGG onderweg maar die ga ik er niet meer opzetten.

Er zijn ook twee Brando's onderweg (via de Brandoshop €16,72 incl verzenden), als deze aankomen en er een op zit zal ik posten hoe die bevalt.

[ Voor 5% gewijzigd door Plurk. op 16-08-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Plurk. schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:01:
Ik heb vandaag de Invisible Shield eraf gehaald na iets minder dan een maand. De eerste dagen was ik redelijk tevreden maar uiteindelijk gaan de hoekjes los en de screenprotector voelt voor mij te rubberig aan. Na hem eraf te hebben gehaald merk ik pas hoe vervelend hij eigenlijk was. Er is nu een nieuwe van ZAGG onderweg maar die ga ik er niet meer opzetten.

Er zijn ook twee Brando's onderweg (via de Brandoshop €16,72 incl verzenden), als deze aankomen en er een op zit zal ik posten hoe die bevalt.
op de voorkant heb ik em idd niet bevestigd de vele youtube filmpjes zeiden al dat het niet geweld was, dus bij mij op de voorkant gewoon een brando en de achterkant wel een IS heb zojuist nog wel de hoekjes afgeknipt zodat ie probleem loos in de ventmount gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-08 20:17
Morgen krijg ik als het meezit ook mijn iPhone 3GS binnen :) En uiteraard wil ik deze wel een beetje mooi/heel houden.

Voor mij werk moet ik regelmatig half onder de datavloer kruipen, waardoor mijn huidige telefoon met enige regelmaat uit mijn zak valt en een smak op de grond maakt. Dit wil ik met mijn iPhone zoveel mogelijk voorkomen. Natuurlijk wil ik wel een extra case er omheen, voor het geval dat hij toch uit mijn zak valt.

Wat ik dus eigenlijk zoek is een case die vrij stroef is, zodat hij minder makkelijk uit je zak valt. Tevens moet het wel een harde plastic case oid zijn, zodat hij een eventuele val opvangt. Het liefst geen aluminium ofzo, omdat ik las dat dat het 3G signaal schijnt te verslechteren.
Ook voel ik niet zo veel voor een siliconen skin, omdat hier toch vrij stof en rotzooi tussen komt wat weer voor krassen zorgt.

Zelf kwam ik uit op een Incase Slider, welke helaas niet leverbaar is in Nederland. Ook kwam ik de SwitchEasy Capsule Neo tegen, welke me ook vrij geschikt leek. Iemand die kan bevestigen dat dit een case is die een beetje op mijn wensen aansluit? Of weet iemand een betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:48
tc982 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:04:
[...]

Mijn incipio feather is aangekomen in de brievenbus en deze kwam van de AppleStore BE
Past je iphone + feather in de dock ? :)
Ben er wel benieuwd naar, ik heb namelijk ook de Incipio Feather besteld :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
tc982 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:04:
Ah, dan hebben ze wat redelijker shippingmethodes aangenomen :P I stand corrected.
SanderPS3 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:41:
Past je iphone + feather in de dock ? :)
Ben er wel benieuwd naar, ik heb namelijk ook de Incipio Feather besteld :)
iPhone 3G dock: no way. Universal dock met één van de iPod dock adapters: wellicht, maar nooit zo goed ondersteund als een kale iPhone met iPhone dock adapter.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:23:
[...]

Ah, dan hebben ze wat redelijker shippingmethodes aangenomen :P I stand corrected.

[...]

iPhone 3G dock: no way. Universal dock met één van de iPod dock adapters: wellicht, maar nooit zo goed ondersteund als een kale iPhone met iPhone dock adapter.
Met een ander adapter(bijv van de classic of video) werkt het wel maar niet heel goed. Meestal haal ik mijn Incipio eraf en dan denk ik: Waarom heb ik de Feather eromheen zitten? Maar met Feather en zonder Dock Adapter in een Universal Dock werkt ook goed, je moet er alleen niet te hele tijd aan gaan zitten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:28:
[...]

Met een ander adapter(bijv van de classic of video) werkt het wel maar niet heel goed. Meestal haal ik mijn Incipio eraf en dan denk ik: Waarom heb ik de Feather eromheen zitten? Maar met Feather en zonder Dock Adapter in een Universal Dock werkt ook goed, je moet er alleen niet te hele tijd aan gaan zitten natuurlijk.
Ik heb inderdaad ook gewoon de adapters eruit gehaald en dit werkt perfect. Voor mij is het dan ook alleen maar voor op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gister mijn Iphone binnen gekregen, maar merk nu ook al dat er al vingerafdrukken opkomen, dus ben ik ook opzoek naar een behuizingtje of iets dergelijks. Nu weet ik bij god niet wat een goed oplossing zou kunnen zijn, zou iemand mij misschien wat opties kunnen aandragen? Verkopen ze bij de mediamarkt ook cases; en zo ja zijn deze dan een beetje van redelijke kwaliteit? En valt een screenprotector aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:55:
Heb net gister mijn Iphone binnen gekregen, maar merk nu ook al dat er al vingerafdrukken opkomen, dus ben ik ook opzoek naar een behuizingtje of iets dergelijks. Nu weet ik bij god niet wat een goed oplossing zou kunnen zijn, zou iemand mij misschien wat opties kunnen aandragen? Verkopen ze bij de mediamarkt ook cases; en zo ja zijn deze dan een beetje van redelijke kwaliteit? En valt een screenprotector aan te raden?
screenprotector absoluut, al vaker is in dit topic de brando's aangedragen welk ik ook kan beamen om het scherm te beschermen tegen krassen. als je de achterkant ook wil beschermen tegen krassen is de invisible shield van zagg een oplossing of de griffin reveal.

een paar punten om goed in overweging te nemen is wat je verder met je iphone in de auto gaat doen. ivm carkit holder, deze zijn 9 van de 10 keer er niet op gemaakt dat er iets om de iphone heen zit waardoor j'm niet in de carkit kunt plaatsen. dus let bij je keuze naar een carkit goed op of het mogelijk is dat er een bescherming om de iphone heen zit (gezien hierdoor de iphone iets dikker word).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijn iphone waarschijnlijk alleen los gebruiken dus niet in een carkit o.i.d. Maar is de griffin reveal dan een goede optie? Of is er nog een goed soortgelijk alternatief? En de brando's zijn echt goed, ze sluiten goed aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-08 14:59

ykz

Kan iemand mij een bepaald soort screenprotector aanraden?
Ik heb nu al een tijdje een setje die ik gekocht heb bij de plaatselijke T-mobile winkel, maar hierbij gaan de randen steeds loskomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-08 17:16
ykz schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:42:
Kan iemand mij een bepaald soort screenprotector aanraden?
Ik heb nu al een tijdje een setje die ik gekocht heb bij de plaatselijke T-mobile winkel, maar hierbij gaan de randen steeds loskomen..
Ik heb gisteren op m'n Touch die van DealExtreme geplakt (voor en achter), kost je $1,45 (iets meer dan een euro) en werkt perfect.

Even van tevoren je scherm goed schoonmaken met het megeleverde microvezel-doekje en het plakt prima.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Ik wil bij deze iedereen even waarschuwen voor de Griffin Reveal..

Lang was ik naar deze case op zoek.. hij leek perfect..
Maar toen ik vorige week de reveal verwijderde om het stof wat eronder gekropen was te verwijderen
schrok ik me kapot..

Heel de achterkant van mijn iPhone was beschadigd door het stof/vuil!
Overal zitten diepe putjes en lelijke beschadigingen..
Als er behoefte naar is zal ik een foto maken en die posten..

Je snapt dat ik er behoorlijk van baal..

Ik heb nu een lederen sleeve bij Apple besteld.. hopelijk bevalt die beter..
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.