Heb nu de Iphone een tijdje en wat betreft de case, zeer tevreden! Een klein verslagje...
Ik heb een beschermhoes van de mediamarkt (MCA screenprotector) en die is glad, zonder rare bobbels of structuur en doet wat ie moet doen. Daarbij heb je voor nog geen 10 Euro 2 van die screenprotectors.
Wat betreft de case, ik heb een reveal om mijn iPhone zitten. Z-Dragon had nog een case over die al uit de verpakking was en voor ongeveer 32 Euro had ik de volgende dag een case om mijn iPhone.
De transparante case doet precies wat ie moet doen: beschadigingen opvangen die anders op de achterkant van de iPhone komen. Op deze manier krast de case natuurlijk wel, die ziet er nu al uit alsof ik 'm een paar jaar heb gebruikt. Dit is echter niet iets waar je je ernstig druk om moet maken (tenzij je een case voor een case wilt gaan kopen

)
Verder is het soms zo dat je kleine luchtbelletjes tussen de iPhone en de case krijgt. Ik heb dat op 3 plekjes ook maar dat kan me niet zoveel boeien. Ik heb al vaak genoeg gezien dat het zonder deze luchtbelletjes kan dus ook dat is geen reden om deze case niet te kopen.
Vrijwel alle iPhonebezitters die mijn case hebben gezien willen er ook een. Zelfs de iPhonebezitters die ervoor liever een "naakte" iPhone wilden hebben om wat voor een reden dan ook.
Kortom, de screenprotector kan gewoon goedkoop bij b.v. de mediamarkt. En een case hoeft natuurlijk niet maar als je er eentje wilt hebben die je nagenoeg niet kunt zien, dan is de reveal echt wel een optie.
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.