Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Eigenlijk toch wel logisch dat dat gebeurt. Maar dat zal niet alleen met de reveal zijn, maar met ieder hard hoesje (en mogelijk ook met zachte hoesjes - afhankelijk van het soort vuil dat ertussen komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Bjornson schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:56:
Ik wil bij deze iedereen even waarschuwen voor de Griffin Reveal..

Lang was ik naar deze case op zoek.. hij leek perfect..
Maar toen ik vorige week de reveal verwijderde om het stof wat eronder gekropen was te verwijderen
schrok ik me kapot..

Heel de achterkant van mijn iPhone was beschadigd door het stof/vuil!
Overal zitten diepe putjes en lelijke beschadigingen..
Als er behoefte naar is zal ik een foto maken en die posten..

Je snapt dat ik er behoorlijk van baal..

Ik heb nu een lederen sleeve bij Apple besteld.. hopelijk bevalt die beter..
zou wel een foto willen zien.

zojuist de turqoise incipio feather besteld voor mijn nog te komen iPhone (levertijd 6-8 weken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:22

Pierre

Van nature lui!

Maar toen ik vorige week de reveal verwijderde om het stof wat eronder gekropen was te verwijderen
schrok ik me kapot..

Ik heb ook de Griffin Reveal, ik heb net ff gekeken maar hij ziet nog net zo uit als toen ik hem ophaalde hoor, gewoon normaal dus.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

schrok ik me kapot..

Ik wil wel wat foto's zien. Ben erg benieuwd.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:23
Hierbij wat fotos.. wat je ziet zijn dus putjes en geen stof..

Afbeeldingslocatie: http://www.martijnvandewouw.nl/iphone/IMG_1015.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnvandewouw.nl/iphone/IMG_1016.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnvandewouw.nl/iphone/IMG_1017.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Hmm ik was ook van plan de Griffin reveal te kopen. Weet je zeker dat het er onder gekropen is en het er niet onder zat voordat je hem er op zette?

[ Voor 68% gewijzigd door Blue_Fear op 29-08-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Blue_Fear schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:42:
Hmm ik was ook van plan de Griffin reveal te kopen. Weet je zeker dat het er onder gekropen is en het er niet onder zat voordat je hem er op zette?
Jup dat weet ik heel erg zeker.. ik heb m'n iPhone en Reveal afgepoetst met microfiber doekje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm echt heel bizar zeg...
Griffin Reveal Case voor m'n gurlies iPod Touch 2G komt eraan via eBay, 17 eu's.. We will see!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ik heb er ook (zij het in mindere mate) last van. Maar wat ik al schreef: dat is logisch. Er komt vuil tussen de iPhone en de Reveal, en aangezien er minimale speling is (kan nooit 100% aansluiten) zal dat bij beweging gaan krassen. Ieder ander hoesje zal dat ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Hier geen last van krasjes, putjes of andere oneffenheden op de iPhone i.c.m de Griffin Reveal. Wat ik wél 1 keer in de week doe is het hoesje er af halen en al het stof/troep wat eronder gekomen is weghalen met een doekje.

Aanrader om te doen, maak er een gezellig uurtje van, aai je iPhone een beetje en praat tegen hem. Dit voorkomt putjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G*dv*r! Ik heb het ook die putjes, kom ik net achter... inderdaad maar vaker schoonmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 13:54
Mijn ontgaat nu de even waarom jullie die Griffin Reveal dan nog blijven gebruiken ... als er dan toch beschadigingen op komen zou ik het mooi achterwege laten :-)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:04
Mijn Iphone heeft ook een aantal putjes veroorzaakt door zandkorrels tussen de Reveal en de Iphone.

Ik neem mn Iphone nooit meer mee naar t strand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

renzo4000 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 08:36:
Mijn ontgaat nu de even waarom jullie die Griffin Reveal dan nog blijven gebruiken ... als er dan toch beschadigingen op komen zou ik het mooi achterwege laten :-)
twee redenen:
- als 'ie valt dan is-ie toch wat beter beschermd dan zonder
- de rubberen zijkant houdt een stuk beter vast dan de gladde, 'kale' iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

renzo4000 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 08:36:
Hoe simplistisch. 1 gebruiker meldt putjes in zijn iPhone. Een andere gebruiker ziet het ook. Meerdere mensen geven aan geen putjes of beschadigingen te hebben aan de iPhone dankzij de Griffin Reveal.

En nu opeens volgens jou, heeft iedereen met een Griffin Reveal beschadigingen aan de iPhone. Sla jij altijd een aantal stappen over in je denkwijze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 23:22
Ik heb gister de InvisibleShield op de iPhone geplakt, maar ik ben niet echt tevreden met het resultaat van de achterkant. Kan ik die dan gewoon er af halen en er opnieuw opplakken zonder al te veel moeite en zonder dat het ten koste gaat van de kleefkracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
loopezz schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:21:
Ik heb gister de InvisibleShield op de iPhone geplakt, maar ik ben niet echt tevreden met het resultaat van de achterkant. Kan ik die dan gewoon er af halen en er opnieuw opplakken zonder al te veel moeite en zonder dat het ten koste gaat van de kleefkracht?
Nee, dat zal je niet lukken. Je krijgt 'm er nooit onbeschadigd (rek) af gepeld.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
wauw...van die griffin schrik ik wel van ?!! zoveel putjes? als ik dat op mijn iphone zou zien dan ga ik echt :'(
afgelopen weekend heb ik de griffin besteld ...... en deze is verstuurd en kan het niet meer annuleren.

Hmm..ik heb ook die bodyguardz besteld,..dan ga ik de achterkant ook erop zetten en dan in de griffin. Dan zou ik in principe geen putjes erop krijgen ..toch????? :|

maar achterkant is toch doorzichtig ..dan zou je het stof toch moeten zien?..

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
shaowoo schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:27:
wauw...van die griffin schrik ik wel van ?!! zoveel putjes? als ik dat op mijn iphone zou zien dan ga ik echt :'(
afgelopen weekend heb ik de griffin besteld ...... en deze is verstuurd en kan het niet meer annuleren.

Hmm..ik heb ook die bodyguardz besteld,..dan ga ik de achterkant ook erop zetten en dan in de griffin. Dan zou ik in principe geen putjes erop krijgen ..toch????? :|

maar achterkant is toch doorzichtig ..dan zou je het stof toch moeten zien?..
Jup je ziet idd wel stof zitten als het er zit.. Ik heb hem ook tijdig schoongemaakt maar niet genoeg zo blijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Laatst online: 22-09 16:50
zou je dit (krassen op iphone) altijd krijgen met hard-cases.... ?

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik heb vandaag de Incipio Feather binnengekregen.
Supermooi! Erg slick. Erg strak. Lekker materiaal. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
shaowoo schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:27:
Dat zou ik maar uit mijn hoofd laten :) heb precies dat gedaan met een BSE folie en een Reveal maar
1) de folie gaat stuk bij het monteren van de Reveal
2) het monteren van de Reveal gaat lastig, het er weer af krijgen is bijna onmogelijk (extra dik en stroef plus llijmresten waar de folie beschadigd is)
3) het resultaat, althans bij een witte iPhone, is heem erg lelijk omdat je vlekken krijgen waar de cases elkaar raken , of net niet raken, dat weet ik niet precies.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Ik heb inderdaad ook allemaal van die putjes en krasjes achterop mijn iPhone zitten en gebruik ook een Reveal. Ik denk dat het komt doordat die rand van de reveal zacht is en een beetje kan buigen, vooral de bovenkant en dat daar inderdaad stof doorheen kan komen.

Ach, zolang de voorkant maar mooi blijft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Mikey NL schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:42:

Ach, zolang de voorkant maar mooi blijft....
En daar had ik nog een vraag over..
In dit topic komen erg veel screenprotectors voorbij.. Maar welke is nu echt makkelijk aan te brengen en houd je scherm toch strak.. Ik heb namelijk ooit een protector gehad maar daar werd het scherm erg blokkerig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 11:53
Bjornson schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:13:
[...]

En daar had ik nog een vraag over..
In dit topic komen erg veel screenprotectors voorbij.. Maar welke is nu echt makkelijk aan te brengen en houd je scherm toch strak.. Ik heb namelijk ooit een protector gehad maar daar werd het scherm erg blokkerig van..
Brando!!! ze zijn best aan de prijs maar ze plakken goed in 1x en je kan ze wassen en nog keer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Zo'n mirror screenprotector lijkt mij wel wat voor mijn iPod Touch 2G, maar ik kan alleen deze Brando Mirror Screen Guarder voor iPhone 3G of 3G/s vinden. Gaat dat passen op mijn iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:45
Heeft er hier iemand ervaring met de een van de volgende cases:

- Sena Walletbook
- Belkin leather flip folio

Zit er namelijk over na te denken om 1 van beide te kopen. Misschien dat iemand nog een andere weet met een zelfde soort ontwerp? Het enige waar ik mee zit is dat bij de Belkin het klitteband het nogal snel schijnt te begeven en dat bij beide de hoeken niet zijn beschermd.

Ik doe hem (wanneer ik hem eindelijk na 6 weken weer eens terugheb van T-Mobile) nu in een Golla zakje en daar erger ik me eigenlijk dood aan. Wil nu dus een nieuw hoesje met een wat zakelijker aangezicht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Laatst online: 27-07 16:19
Red Nalie schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:02:
Heeft er hier iemand ervaring met de een van de volgende cases:

- Sena Walletbook
- Belkin leather flip folio

Zit er namelijk over na te denken om 1 van beide te kopen. Misschien dat iemand nog een andere weet met een zelfde soort ontwerp? Het enige waar ik mee zit is dat bij de Belkin het klitteband het nogal snel schijnt te begeven en dat bij beide de hoeken niet zijn beschermd.

Ik doe hem (wanneer ik hem eindelijk na 6 weken weer eens terugheb van T-Mobile) nu in een Golla zakje en daar erger ik me eigenlijk dood aan. Wil nu dus een nieuw hoesje met een wat zakelijker aangezicht :).
Ik heb een (zwarte) Piel Frama wallet en ben er erg tevreden over. Hij is wel prijzig ( zo'n 80,-) maar is erg netjes uitgevoerd en je kan er ook nog een aantal pasjes en wat geld in kwijt. Ik gebruik mijn portemonnee bijna niet meer!

http://www.pielframa.com/pielframacases.asp?id=2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:45
Plurk. schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:22:
[...]

Ik heb een (zwarte) Piel Frama wallet en ben er erg tevreden over. Hij is wel prijzig ( zo'n 80,-) maar is erg netjes uitgevoerd en je kan er ook nog een aantal pasjes en wat geld in kwijt. Ik gebruik mijn portemonnee bijna niet meer!

http://www.pielframa.com/pielframacases.asp?id=2007
€80,- gaat mij erg ver. Vond de Sena met ±€45,- al aardig aan de prijzige kant. Denk dat dat zo ongeveer het limiet is qua bedrag. Hij ziet er wel mooit uit though, dank voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07-2022
Ik heb vorige week de iphone colsasac besteld en kreeg hem gisteren met de post binnen. Een fijne zachte stoffen zak voor de iPhone. Voor die 10 dollar inclusief shipping best wel een must have als je geen strak hoesje eromheen wilt.

>> Democracy is so overrated >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Iemand al ervaring met onderstaande case?
Ik vind 'm er erg strak uitzien (vooral met een mirror screen protector) maar lijkt wel erg krasgevoelig.

Afbeeldingslocatie: http://www.ideal-case.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/e/l/elite-II-silver-big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
Ramquin schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:56:
Iemand al ervaring met onderstaande case?
Ik vind 'm er erg strak uitzien (vooral met een mirror screen protector) maar lijkt wel erg krasgevoelig.

[afbeelding]
Ziet er erg strak uit. Heb zelf de Speck uit the Apple Store, ben er tevreden over. Cover aan achterkant al vol met krassen maar de telefoon zelf is en blijft krasvri gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hebben jullie ook nog aanraders voor een 'insteekhoesje'/mapje mét sluiting aan de bovenkant, zodat de iphone er niet uit kan vallen? Ik heb nu een lederen hoesje van de mediamarkt die redelijk dun is en mooi past, alleen valt mn iphone er veel te makkelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Heeft er iemand toevallig ook de WITTE Incipio Feather?
Ik heb 'm nu een week. Maar ik er verschijnen blauwe, paarse en oranje vlekken aan de zijkanten. Het worden er steeds meer. Alsof het fluoriseert ofzo.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Heel stom van mij maar, uhm

Past een Ipod Touch 2g hoesje om een Iphone 2g ?, aangezien ze mekaar niet veel schelen

• Plurk.
Ik heb gisteren mijn Brando screenprotector er ook weer afgehaald. Misschien ben ik een zeikerd maar ik vind het gewoon niet fijn werken. Na de Invisible Shield dus deze Brando geprobeerd, hij is stukken beter maar het blijft merkbaar. Vooral de randjes bij de home knop vond ik erg irritant, en dat hij in no-time was bekrast. Na een weekje zonder protection te hebben gespeeld, een week de Brando erop te hebben gehad nu dus weer kaal. Helaas want ik heb nog een nieuwe IS en een nieuwe Brando liggen. Ik ben erg zuinig op mijn spullen en heb alleen wat krasjes op het apple logo achterop, nu dus het risico maar nemen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Plurk. op 10-09-2009 16:44 ]

• Mektheb
Ik heb net gekeken op de Website van de Fabrikant en zowel bij Iphone / Ipod casing's staan de zelfde dus ik mag aan nemen die op je Iphone passen ? :P

http://www.fabrixcases.com/

http://www.fabrixcases.co...e/well-suited-hard-shell/

Deze heb ik besteld omdat op de website staat bij Iphone die eromheen kan maar de Webshop waar ik hem gekocht heb verkoopt hem als Ipod 2g case ( en op Fabrixcases.om staat hij daar ook bij Ipod)
zouden ze dan 2 de zelfde plaatjes en dergelijke gebruiken en toch 2 verschillende maken of past die toch op beide ? :P

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

NEE! De iPhone is groter en dikker dan de iPod Touch.

• Mektheb
Jo-re-mi schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:12:
NEE! De iPhone is groter en dikker dan de iPod Touch.
Okidokie duidelijk :P dan geef ik em aan me broertje haha, wel lekker onduidelijk dan en ja ze hebben andere maten, maar ze zeiden ook 3g hoesje niet past en ik heb er toch echt 1 om me 2g zitten sluit dan niet helemaal perfect maar het werkt :)

Toch thanks !

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Palomar schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:29:
Hebben jullie ook nog aanraders voor een 'insteekhoesje'/mapje mét sluiting aan de bovenkant, zodat de iphone er niet uit kan vallen? Ik heb nu een lederen hoesje van de mediamarkt die redelijk dun is en mooi past, alleen valt mn iphone er veel te makkelijk uit.
Je kan bijvoorbeeld kijken naar de ledenhoesjes van More, zie Terra collectie van More. Die heeft een mooie bovensluiting, anders eens kijken naar de classic leather hoesjes van More, deze zitten redelijk strak en daar valt je iPhone niet zo één twee drie uit.

Hebben sommige van jullie ook al een screenprotector op de 3GS. Werkt dat goed in combinatie met de vetwerende laag die op de 3GS aanwezig is? Zo ja, waar halen jullie deze protectors vandaan? Via internet of gewoon bij bv de MediaMarkt/T-Mobile of Apple store.

• CCML
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 08:02
Ik heb sinds kort een incase slider in combinatie met een scratch stopper, om de voorkant tegen krassen te beschermen en ik moet zeggen dat het erg goed werkt.

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Woudloper schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:12:
[...]

Hebben sommige van jullie ook al een screenprotector op de 3GS. Werkt dat goed in combinatie met de vetwerende laag die op de 3GS aanwezig is? Zo ja, waar halen jullie deze protectors vandaan? Via internet of gewoon bij bv de MediaMarkt/T-Mobile of Apple store.
Op de 3G heb ik screenprotectors via e-cell op Ebay. 6 voor € 3,- ofzo. Bovendien zaten er 2 bij m'n Incipio Feather. Plakken prima. Alleen aanbrengen vond ik redelijk lastig.

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 16:18
ik heb ook een griffin reveal...met name om er voor te zorgen dat mijn iPhone mooi blijft....niet echt leuk dan als blijkt dat de griffin reveal de kans op beschadiging eerder significant vergroot ipv verkleint...

ik ga dus ook klagen bij Griffin, want dit is natuurlijk niet de bedoeling.....

• Bjornson
chrisO schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:24:

ik ga dus ook klagen bij Griffin, want dit is natuurlijk niet de bedoeling.....
Ik ben erg benieuwd wat daar uitkomt, hou me op de hoogt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Dit lijkt mij wel een goed hoesje..
http://www.youtube.com/watch?v=j4uMTZWh0Rc

Hier issi te koop: http://www.expansys.nl/d.aspx?i=186551

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Helaas kun je de ringer switch niet, en de overige knoppen moeilijk bedienen. Verder wel een perfect ding idd, ik zou best zo'n 'rand' willen voor vakanties e.d. (handheld GPS-gebruik en zo)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb momenteel de Incipio feather (turquoise) incl. 2 screenprotectors en een Brando ultra clear screenprotector.

nu zit er de incipio screenprotector erop omdat ik die eerder had (brando vandaag ontvangen).
Maar het 'gat' van de homeknop van Brando vind ik gewoon lelijk. Het is aan de onderkant opengelaten terwijl de incipio gewoon een mooi geponst rondje heeft.

iemand een detail foto van zijn iphone met brando waarbij die inkeping te zien is?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb hem gister besteld op Ebay, als het een beetje mee zit dan is ie er zaterdag.

dat wil ik wel eens proberen met me 3GS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Gebruik nu 3 week de Invisible Shield!
Zoals ik gezien had (pagina 1) zou het scherm ribbelig zijn met de IS Screen protector er op.
Nou.. dat klopt absoluut. De schermprotector is zelfs dusdanig ribbelig dat je dat met je vingers voelt als je het touchscreen gebruikt, en het ziet er ook nog eens niet uit; eveneens het stukje bescherming wat rondom het knopje zit + het stukje bescherming van het knopje. Dat ziet er gewoon niet uit.

De voorkant ga ik dus ook vervangen door een andere screenprotector. Vraagje: Glare/Anti-glare ? wat is het beste?

De achterkant is nog veel erger.
Het aanbrengen van de achterkant was ontzettend moeilijk aangezien ik het écht recht wilde hebben, en ik ben hier dus ook 2 uur mee bezig geweest.
Na ik alles netjes had uitgelijnd en mijn telefoon 24 uur niet gebruikt had (volgens de gebruiksaanweizing) dacht ik dat alles goed zat.
Fout.
Door het veelvuldig bij mij dragen van mijn iphone in mijn broekzak werd het folie weer een beetje warmer en begon uit te rekken. hierdoor ontstonden hoekjes en stukjes die te lang waren. Die heb ik na 3 week er nu allemaal netjes af weten te knippen met een schaar en het ziet er nu iets beter uit..

Nou heb ik een Witte iphone 3gs en zou ik prima tevreden zijn geweest met de achterkant als de IS Shield nu niet geel aan het wegkleuren is. Vies geel. Ook aan de uiteinden van de backprotector beginnen zich nu zwarte randjes te vertonen.. vuil / stof / etc. Die krijg je er uberhaupt ook niet meer weg omdat die zich binden aan de plaklaag van de shield. Dit ziet er dus ook niet uit.

Al met al,
Wat een flop!

• NvM

NvM

De bovenste rand van mijn Griffin Reveal begint steeds meer open te staan, hij sluit niet meer strak op de iPhone heen. Is dit een reden om een nieuwe Griffin Reveal via de garantie te claimen?

• Plurk.
W.Zijlstra. schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:15:
Gebruik nu 3 week de Invisible Shield!
Zoals ik gezien had (pagina 1) zou het scherm ribbelig zijn met de IS Screen protector er op.
Nou.. dat klopt absoluut. De schermprotector is zelfs dusdanig ribbelig dat je dat met je vingers voelt als je het touchscreen gebruikt, en het ziet er ook nog eens niet uit; eveneens het stukje bescherming wat rondom het knopje zit + het stukje bescherming van het knopje. Dat ziet er gewoon niet uit.

De voorkant ga ik dus ook vervangen door een andere screenprotector. Vraagje: Glare/Anti-glare ? wat is het beste?

De achterkant is nog veel erger.
Het aanbrengen van de achterkant was ontzettend moeilijk aangezien ik het écht recht wilde hebben, en ik ben hier dus ook 2 uur mee bezig geweest.
Na ik alles netjes had uitgelijnd en mijn telefoon 24 uur niet gebruikt had (volgens de gebruiksaanweizing) dacht ik dat alles goed zat.
Fout.
Door het veelvuldig bij mij dragen van mijn iphone in mijn broekzak werd het folie weer een beetje warmer en begon uit te rekken. hierdoor ontstonden hoekjes en stukjes die te lang waren. Die heb ik na 3 week er nu allemaal netjes af weten te knippen met een schaar en het ziet er nu iets beter uit..

Nou heb ik een Witte iphone 3gs en zou ik prima tevreden zijn geweest met de achterkant als de IS Shield nu niet geel aan het wegkleuren is. Vies geel. Ook aan de uiteinden van de backprotector beginnen zich nu zwarte randjes te vertonen.. vuil / stof / etc. Die krijg je er uberhaupt ook niet meer weg omdat die zich binden aan de plaklaag van de shield. Dit ziet er dus ook niet uit.

Al met al,
Wat een flop!
Ik kan dit bevestigen, ik had precies hetzelfde. Wel heb ik van ZAGG een nieuwe IS gekregen maar die staat dus te koop op V&A. Ik heb Brando daarna gebruikt als screenprotector en die beviel wel beter, maar ook deze heb ik er naar een week afgehaald omdat daar krassen op kwamen die ik zonder bescherming niet op de iPhone kreeg. Ook heb ik nog een Brando op V&A staan omdat ik er twee had gekocht.

Uiteindelijk heb ik geen protectie meer wat het fijnste werken is. Ik ben sowieso zuinig op mijn spulletjes dus hoop ik dat het wel mee valt met de beschadigingen, en tot nu toe valt het wel mee. Er zitten wat krasjes op het apple loge achterop maar dat is tot nu toe alles.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

randje schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:46:

iemand een detail foto van zijn iphone met brando waarbij die inkeping te zien is?
bij deze een request voor een detail foto van de brando (ultraclear oid) op de iphone en met name bij de homeknop.
Er zijn verbazingwekkend weinig foto's reviews te vinden op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mr. Noodle schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:45:
[...]

Ik heb hem gister besteld op Ebay, als het een beetje mee zit dan is ie er zaterdag.

dat wil ik wel eens proberen met me 3GS :+
na het zien van dat filmpje leek me dit ook de ideale bescherming voor mn iphone, maar na wat googlen op reviews zitten er toch wel grote nadelen aan, nl. dat je de knoppen aan de zijkant en bovenkant nauwelijks meer kunt gebruiken. Echt een no go voor mij.

Blijf voorlopig wel bij het hoesje dat ik nu gebruik, deze: http://www.consumer.phili...ne-dlm63095_10/prd/nl/be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:04
NvM schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 12:37:
De bovenste rand van mijn Griffin Reveal begint steeds meer open te staan, hij sluit niet meer strak op de iPhone heen. Is dit een reden om een nieuwe Griffin Reveal via de garantie te claimen?
Weet je hoe je dit heel simpel op kunt lossen? Pak een fohn, zet hem flink heet, mik op de bovenkant van je Reveal, maak flink heet, doe er elastiekjes omheen in de lengte van je reveal, laat afkoelen, voila -> je reveal sluit weer helemaal strak (procedure wel na een maand of 2 herhalen overigens ;)

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:22

Pierre

Van nature lui!

Nog een leuke in het kader van de kredietcrisis _/-\o_
http://www.case-mate.com/...G--3GS-recession-case.asp

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Haha geniaal! :D

ontopic:
Ik heb twee uur geleden de Air jacket Clear besteld, kost alles bij elkaar 50,- maar na een paar dagen vergelijken reviews kijken etc. ben ik tot de conclusie gekomen dat het dan ook wel de beste "clean" case is. :)

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/zl5xs.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Ramquin op 24-09-2009 12:00 ]

• Slux
  • Niet online
Palomar schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:18:
[...]

na het zien van dat filmpje leek me dit ook de ideale bescherming voor mn iphone, maar na wat googlen op reviews zitten er toch wel grote nadelen aan, nl. dat je de knoppen aan de zijkant en bovenkant nauwelijks meer kunt gebruiken. Echt een no go voor mij.

Blijf voorlopig wel bij het hoesje dat ik nu gebruik, deze: http://www.consumer.phili...ne-dlm63095_10/prd/nl/be/
Ik had ze gelezen, maar het moest eerst zelf zien....

Reviews kloppen helemaal, buttons zijn niet te bedienen, sluit niet mooi aan, erg hard, voelt niet lekker in de hand, als je de phone op tafel lecht dan rust ie op de phone zelf en niet op de cassing.

de onderkant is niet gelijk met de phone, cassing valt een heel klein stukje over de speaker aan 1 kant.

hoesje ligt nu bij het vuil

Heeft iemand ooit een geborsteld rvs of aluminium hoesje gezien?

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 24-09-2009 16:03 . Reden: vraag rvs hoesje ]

• Zpottr
  • Niet online
Mr. Noodle schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:57:
Heeft iemand ooit een geborsteld rvs of aluminium hoesje gezien?
Er is een reden dat de casing van de 3G / 3GS van kunststof is en niet meer van alu ;) oftewel, radiosignalen moeten wel van en naar de antennes kunnen komen.

Zoef

• Slux
  • Niet online
Zpottr schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:07:
[...]

Er is een reden dat de casing van de 3G / 3GS van kunststof is en niet meer van alu ;) oftewel, radiosignalen moeten wel van en naar de antennes kunnen komen.
hmm zit wat in, maar waarom kan het dan wel met een experia x1 ? ik heb daar altijd goed ontvangst mee gehad.
Zijn de onderdelen minder goed van een 3gs ?
Ja inderdaad, volgens mij is dat gewoon dikke bullshit.
Bestaan genoeg metalen telefoons en die werken ook allemaal goed.

Vind het daarom nog steeds jammer dat de 3G en 3GS zo'n ugly ass plastic achterkant hebben.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Zpottr
  • Niet online
Mr. Noodle schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:42:
[...]

hmm zit wat in, maar waarom kan het dan wel met een experia x1 ? ik heb daar altijd goed ontvangst mee gehad.
Zijn de onderdelen minder goed van een 3gs ?
De antennes zitten dan in het algemeen achter niet-metalen delen van de case - zie het onderste stukje van de achterkant van de eerste iPhone en het ovalen 'venster' in de iPod Touch. Apple stopt de WiFi-antennes van haar MacBooks niet voor niks in het enige kunststof onderdeel - bij de hinge. De 3G heeft veel meer antennes tov de first gen iPhone (3G, GPS) en die kunnen niet altijd pal naast elkaar zitten. Een metalen achterkant wordt dan nogal een gatenkaas als je overal radiovensters moet gaan plaatsen.

EDIT: Heb even wat foto's bekeken en die X1 is grotendeels van plastic. Waar hebben we het over.
CLB schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:47:
Ja inderdaad, volgens mij is dat gewoon dikke bullshit.
Bestaan genoeg metalen telefoons en die werken ook allemaal goed.
Noem ze maar op dan, de telefoons die helemaal van metaal zijn. En er zijn bonuspunten te verdienen voor telefoons met WiFi, 3G, BT en GPS die helemaal van metaal zijn.
Vind het daarom nog steeds jammer dat de 3G en 3GS zo'n ugly ass plastic achterkant hebben.
:') OK man. Pak je iPhone in in een laag alufolie en kijk wat het met je bereik doet.

[ Voor 15% gewijzigd door Zpottr op 24-09-2009 17:22 ]

Zoef

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Lijkt me helemaal geen nuttige discussie. Apple maakt hem niet van metaal, dus hij komt er niet van metaal :).

Bereik of geen bereik, daar is altijd wat voor te vinden. Zpottr je zegt zelf ook dat het bij de macbook slim is ingebouwd, dan zou een plaatje metaal op de iphone ook kunnen. Als de antenne's er maar slim omheen gemaakt worden.

Tot nu toe erg tevreden met mijn incipio feather. De screenprotector heb ik geinstalleerd en na 3 dagen weer verwijderd, ik wil geen "randjes" etc. Het hoesje werkt perfect, niet alleen krasbescherming, maar geeft ook wat meer "feeling", hij valt minder snel uit je hand! Wel een paar hitte breukjes aan de onderkant, even kijken of dat onder de garantie valt.

Niet in de Italiaanse zon laten liggen ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Zpottr schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:09:
OK man. Pak je iPhone in in een laag alufolie en kijk wat het met je bereik doet.
Je zegt hier een laag alufolie, maar als je een enkele laag hebt zal dit nauwelijks impact hebben op je bereik...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Zpottr
  • Niet online
Wiethoofd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:48:
[...]

Je zegt hier een laag alufolie, maar als je een enkele laag hebt zal dit nauwelijks impact hebben op je bereik...
Hij gaat hier in enkele seconden van 4 streepjes (geen 3G) naar Searching en dan No service :) Pak ik alleen de achterkant in dan gaat ie van 4 naar 2.

[ Voor 7% gewijzigd door Zpottr op 24-09-2009 17:56 ]

Zoef

• Slux
  • Niet online
Zpottr schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:09:
[...]

De antennes zitten dan in het algemeen achter niet-metalen delen van de case - zie het onderste stukje van de achterkant van de eerste iPhone en het ovalen 'venster' in de iPod Touch. Apple stopt de WiFi-antennes van haar MacBooks niet voor niks in het enige kunststof onderdeel - bij de hinge. De 3G heeft veel meer antennes tov de first gen iPhone (3G, GPS) en die kunnen niet altijd pal naast elkaar zitten. Een metalen achterkant wordt dan nogal een gatenkaas als je overal radiovensters moet gaan plaatsen.

EDIT: Heb even wat foto's bekeken en die X1 is grotendeels van plastic. Waar hebben we het over.

[...]

Noem ze maar op dan, de telefoons die helemaal van metaal zijn. En er zijn bonuspunten te verdienen voor telefoons met WiFi, 3G, BT en GPS die helemaal van metaal zijn.

[...]

:') OK man. Pak je iPhone in in een laag alufolie en kijk wat het met je bereik doet.
ok thanks duidelijk geen alu casing voor je iphone nemen dus.

voor de bonuspunten, ga ik voor een nokia E52 :+
LG, Samsung, Sony erricson heeb ook metal phones alleen weet ik niet zeker of ze ook wifi/bt/gps hebben

• microcuts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:20
Deismyna schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 22:13:
Morgen krijg ik als het meezit ook mijn iPhone 3GS binnen :) En uiteraard wil ik deze wel een beetje mooi/heel houden.

Voor mij werk moet ik regelmatig half onder de datavloer kruipen, waardoor mijn huidige telefoon met enige regelmaat uit mijn zak valt en een smak op de grond maakt. Dit wil ik met mijn iPhone zoveel mogelijk voorkomen. Natuurlijk wil ik wel een extra case er omheen, voor het geval dat hij toch uit mijn zak valt.

Wat ik dus eigenlijk zoek is een case die vrij stroef is, zodat hij minder makkelijk uit je zak valt. Tevens moet het wel een harde plastic case oid zijn, zodat hij een eventuele val opvangt. Het liefst geen aluminium ofzo, omdat ik las dat dat het 3G signaal schijnt te verslechteren.
Ook voel ik niet zo veel voor een siliconen skin, omdat hier toch vrij stof en rotzooi tussen komt wat weer voor krassen zorgt.

Zelf kwam ik uit op een Incase Slider, welke helaas niet leverbaar is in Nederland. Ook kwam ik de SwitchEasy Capsule Neo tegen, welke me ook vrij geschikt leek. Iemand die kan bevestigen dat dit een case is die een beetje op mijn wensen aansluit? Of weet iemand een betere?
Misschien is het wat om een hoesje voor aan je riem te kopen, kan hij dus niet uit je zak vallen. Deze bijvoorbeeld: http://store.apple.com/nl/product/TW820ZM/A
De Incase Slider is trouwens wel degelijk leverbaar in Nederland, hij staat zelfs in de online Apple Store (http://store.apple.com/nl/product/TW822ZM/A)

Ik krijg binnen een week ook een iPhone, en denk er over een van deze twee hoesjes te kopen. Iemand hier met ervaringen?

• Zpottr
  • Niet online
Mr. Noodle schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:24:
[small]voor de bonuspunten, ga ik voor een nokia E52 :+
Die is voor een groot deel van kunststof ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Nu de wintermaanden er weer aan zitten te komen, ben ik eigenlijk op zoek naar een case die m'n 3GS ook in de regen goed beschermt tegen water wanneer ik ga hardlopen. En als het even kan ook een hoesje/armband waar ook gelijk m'n sleutels in kunnen, toch wel zo makkelijk.

Nou heb ik even zitten kijken wat er zoal te koop is, bijvoorbeeld de Belkin. En toch heb ik daar m'n vraagtekens bij. Met karten heb ik bijvoorbeeld regenhandschoenen van neopreen, maar daar komt het water gewoon doorheen, het enige voordeel is dat ze onder het rijden niet zo koud aanvoelen als stoffen handschoenen. Voor m'n iphone lijkt me dat toch geen goed idee. Ook de bovenkant lijkt niet dicht te worden gedaan met een flap of iets dergelijks.

Welke hoesjes zijn wel goed (spatwater/regen) bestendig en hebben een extra vakje voor een sleutel?

Anders haal ik gewoon weer het oude vertrouwde boterhamzakje met een stukje plakband tevoorschijn, maar dat is elke keer zo'n gedoe. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:26
De mirror screen protector voor de Iphone 3gs lijkt me wel een leuke protector. Alleen zoek ik een screen protector die tevens ook de achterkant van de phone protect. Of een andere protector die uitstekend met de mirror screen protector past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand mij vertellen wat de beste bescherming voor een iphone 2G is? Google en de search functie leren mij niet al te veel. Is er misschien een gouden standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:50:
Kan er iemand mij vertellen wat de beste bescherming voor een iphone 2G is? Google en de search functie leren mij niet al te veel. Is er misschien een gouden standaard?
en is die er misschien ook voor de 3g? gewoon dé case?

zat zelf te denken aan incipio feather, of een goede clear harcase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 3G lees ik niets dan goeds over de griffin reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:50:
De Beste? Je moet wel uitleggen wat je bedoelt / wat je wilt.

Puur vanuit het oogpunt van bescherming is een Otterbox of zo ongetwijfeld het best. Maar dat wil je niet (denk ik) :)

Voor mij (wil een zo slank mogelijke iPhone, wat extra grip en zal 'm niet snel laten vallen) is een BestSkinsEver (evt. icm een Brando screen protector) de beste oplossing. Voor mensen die een wat minder zeker grip hebben / wat vaker dronken zijn is een stevige siliconen of leren case misschien goed.

Je vraag is, kortom, niet te beantwoorden.

Oh en over die Reveal: goeie case, maar er komt wel vuil binnen die je iPhone bekrast, mag je zelf weten hoe erg je dat vindt. En de case zelf krast als de ziekte en past in vrijwel geen enkele houder / dock. "De Beste" bestaat niet.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Die Reveal past volgens mij niet om de eerste generatie iPhone vanwege de vorm, en de achterkant krast wat minder makkelijk dan die van een 3G(S) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Wiethoofd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:57:
Die Reveal past volgens mij niet om de eerste generatie iPhone vanwege de vorm, en de achterkant krast wat minder makkelijk dan die van een 3G(S) :Y)
Ja, en dan zijn er dat soort details natuurlijk ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan vrijdag met iphone halen en wil als eerste zo'n screen protector vna brandon hebben. Kan iemand aangeven waar deze te koop cq te bestellen zijn?
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:37:
Ik kan vrijdag met iphone halen en wil als eerste zo'n screen protector vna brandon hebben. Kan iemand aangeven waar deze te koop cq te bestellen zijn?
Thanks.
Bij Brando zelf (goedkoopst maar kan tot 20 dagen duren) http://shop.brando.com/
En verder bij een hoop webshops;

http://www.screenprotecto...K7O8cyDrZ0CFZJ_3god6H3Rhw
http://www.pdashop.nl/pro...apple-iphone-3g-3g-s.html
http://www.smartphoneshop...apple-iphone-3g-3g-s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Volgens mij is de Noreve leather case wel een goede voor de iPhone. Ik weet niet of die al voorbijgekomen is..

http://www.pdashop.nl/pro...apple-iphone-3g-3g-s.html

Ik heb er al 2 jaar een voor mijn iPod Touch 1G en sinds kort een voor mijn HTC Hero, ik verwacht dat de versie voor de iPhone ook wel nice is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
Na mijn grove teleurstelling in mijn geel-wegtrekkende, superstroeve bagger Invisible Shield heb ik besloten een Incipio Feather - White te kopen!

Wat een opluchting!
- Lekker dun
- Stevig materiaal wat dun en zacht aanvoelt
- Past exact om men iphone, nergens kiertjes
- De gaten zijn perfect uitgesneden, al zijn ze nog wel wat ruw, maar dat slijt wel weer rond.
- Klein incipio logo'tje op de achterkant, verder helemaal netjes wit
- Je ziet nauwelijks dat het er om heen zit
- Er zitten 2 screenprotectors bij die van prima qualiteit zijn

Kosten: 15 euro (Ebay vanuit duitsland) inclusief verzendkosten.

Dikke topper

(Nou hopen dat die niet ook geel wegkleurt :()

Dikke aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Als screenprotector is m'n keuze gevallen op de mirror screen protector van Brando, alleen voor de achterkant van m'n phone moet ik ook nog bescherming hebben, alleen weet ik niet welke ik het best kan nemen icm met eerder genoemde screen protector.
De Air jacket Clear leek me een gave (minimale) bescherming voor de achterkant van m'n phone. Maar nu ik diverse verhalen op i'net gelezen heb mbt beschadigingen heb ik besloten om dit niet te kopen.

Tips voor bescherming voor de achterkant die je nauwelijks merkt zijn op korte termijn welkom (waar ik met Ideal kan betalen, heb namelijk geen cc.)

Btw. de Brando mirror screen protector bij Gsmweb gezien voor 9,95 Euro + 2,50 verzendksten.

Iemand ervaringen met de invisible shield van Zagg? en is deze te gebruiken met de Brando mirror screen?

[ Voor 7% gewijzigd door Eskiya op 09-10-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
[b][message=32708900,noline]
Iemand ervaringen met de invisible shield van Zagg? en is deze te gebruiken met de Brando mirror screen?
Lees het thread maar eens even door,

Veel slechte ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
W.Zijlstra. schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:17:
[...]

Lees het thread maar eens even door,

Veel slechte ervaringen.
Googlen geeft flink wat goede ervaringen. Waar het op neer komt is of jij een screen protector iemand bent of niet.

Ik ben het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
Vanx schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:31:
[...]

Googlen geeft flink wat goede ervaringen. Waar het op neer komt is of jij een screen protector iemand bent of niet.

Ik ben het niet ;)
Nou nee, dat is het niet. Ik denk dat het meer met kieskeurigheid te maken heeft dan met of je een screenprotector mens bent of niet. Om te beginnen; ik heb nu een incipio screen protector en die is goddelijk.
De invisie shield screen protector is waarschijnlijk duurzamer. Al met al is het ook een redelijk product alleen heeft het een aantal flinke nadelen. Aangezien de tweakers fora doorgaans vrij kieskeurige mensen betrekken is daarom dus ook in dit thread de mening over invisible shield weinig positief.

Wat mij vooral tegen de ballen schopte aan de IS was de stroefheid van de screenprotector, hij was zeer duidelijk te zien, en er zat na 1 week een kras op van mijn nagel.
Wat betrefd de achterkant was hij voor mij niet fu ctioneel omdat ik een witte iPhone heb en dat verkleurt. Ook liet hij op sommige punten los.

Hoop dat er zo wat meer duidelijkheid is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
W.Zijlstra. schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:11:
[...]

Nou nee, dat is het niet. Ik denk dat het meer met kieskeurigheid te maken heeft dan met of je een screenprotector mens bent of niet. Om te beginnen; ik heb nu een incipio screen protector en die is goddelijk.
Ik heb precies dezelfde gebruikt, ik vond hem verschrikkelijk. Er is een klein lijntje protector net over het randje (bij de rubberen ring), elke keer als ik per ongeluk met mn nagel er langs kwam ging hij een beetje omhoog.

Paar keer nog geprobeerd met opnieuw erop doen dit te vermijden, maar tot op heden niet gelukt...

De screenprotector van incipio is inderdaad helemaal niet ruw en voelt bijna als het gewone scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2021
Ik ben van plan binnenkort de iPod Touch 3G te kopen waar ik ook een hoesje bij wil.
Ik heb deze gevonden in de Apple Store. Maar er staat dat deze voor de 2G variant is. Iemand die weet of deze ook om de 3G past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:36
Had op mijn iPod Classic een iSkin eVo3, superhoesje. Beetje jammer dat mijn trouwe classis gejat is. Heb nu een iPhone 3GS en heb een SeeJacket Silicone 2C gekocht. Heeft iemand hier ervaringen mee? Hij zit nog in de verpakking, dus ik zou het geheel nog gewoon terug kunnen brengen :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 17:27
Klopt het dat de Brando screenprotectors één van de beste zijn op de markt ?
Ik ben op zoek naar echt een goede screenprotector, die makkelijk aan te brengen is. Ik heb nu twee verschillende geprobeerd, die ik gewoon bij de eerste de beste winkel gehaald heb. Probleem is dat deze screenprotectors zeer lastig aan te brengen zijn.
Bij de eerste wilde het "hulp-stickertje" in de hoek niet goed loslaten waardoor je met veel moeite de lijmresten weg moest pulken en ook bleven er telkens bellen onder de protector zitten. De tweede was makkelijker te plaatsen al is ook hier in het midden van het scherm een klein belletje blijven zitten wat maar niet weg gaat en daarbij zitten er nu na 2 dagen al krassen van mijn nagels op de protector.

Ben dus op zoek naar een goede screenprotector. Indien nodig mag het best wat kosten, als het maar voldoet. Ben die troep nu beu (die ik overigens ook al niet goedkoop vond) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
@ daanNL, bestel gewoon eens zo'n goedkope screenprotector op DealExtreme, dingen zijn extreem makkelijk aan te brengen, kosten geen drol en zijn dus ook zo te vervangen. Glijdt lekker makkelijk en ik gebruik ze met plezier op m'n touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de Incipio Feather in de winkel te koop is? Wou hem eerst via ebay bestellen, maar mijn vader begon toen over kosten voor het overboeken naar een buitenlandse bank? Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:57:
Weet iemand waar de Incipio Feather in de winkel te koop is? Wou hem eerst via ebay bestellen, maar mijn vader begon toen over kosten voor het overboeken naar een buitenlandse bank? Iemand daar ervaring mee?
Ik zou ook erg graag willen weten waar de Incipio Feather in de winkel te koop is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

webwinkel: iphonecentre.nl en apple.nl
dat geeft mij het idee dat er wel een aantal apple winkels zijn die ze ook hebben.

(btw overboeken kosten buitenlandse bank?? ebay is vaak op paypal of CC, andere betaalmiddel zou ik niet doen aangezien PP en CC beide verzekerd zijn, en bovendien ook nog eens snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Iemand ervaring(en) met "Power Support anti-reflectiefilm" en / of "Power Support Crystal-filmset" bescherming die in de apple store verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Eskiya schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:07:
Iemand ervaring(en) met "Power Support anti-reflectiefilm" en / of "Power Support Crystal-filmset" bescherming die in de apple store verkocht worden?
Ik heb ze beide hier liggen maar ik heb nog geen iPhone om ze op te plakken. :p
Ik zit echter al over de maximale levertijd heen (want nu al 6 weken) dus hij kan vanaf nu iedere dag arriveren. Ik zal tzt. nog wel laten weten hoe die protectors bevallen.

Ze kwamen trouwens beide met de Power Support Air Jacket mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramquin op 14-10-2009 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 08:48
randje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:56:
webwinkel: iphonecentre.nl en apple.nl
dat geeft mij het idee dat er wel een aantal apple winkels zijn die ze ook hebben.

(btw overboeken kosten buitenlandse bank?? ebay is vaak op paypal of CC, andere betaalmiddel zou ik niet doen aangezien PP en CC beide verzekerd zijn, en bovendien ook nog eens snel)
Ik was vanmiddag bij de iFactors in Leiden, helaas hadden ze daar de Incipio Feather niet. Iemand enig idee waar die wel in de winkel verkrijgbaar is? Anders toch maar via internet bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Ik wilde niet te lang wachten met het aanbrengen van een protector op m'n Iphone dus ben ik gisteren in Deventer de Apple Store binnengelopen en de Bodyguardz screenprotector voor €19,95 gekocht omdat ze de Power Support niet hadden. Hier zitten 2x voor en achterkant protectors in. Ik zal vanavond een poging wagen om deze aan te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:57

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik heb nu dat ING hoesje eromheen zitten, helaas blijft hierdoor de camera niet echt schoon dus ik wil graag een hoesje voor men verjaardag vragen.

Ik zoek er 1 waarbij je de iPhone er gewoon makkelijk en snel eruit kan halen, beschermt en niet te duur is :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:20
Gister bij de mac winkel de hard plastic achterkant gekocht, dat is eigenlijk precies wat de bescherming moet doen, en je ziet nauwelijks dat er een bescherming omheen zit. Je krijgt er nog een stukje folie bij voor het scherm, die heb ik er ook op gedaan. Prima bescherming !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 12:08
deze leather slip-in case vind ik een hele mooie http://www.more-thing.com...se-for-iphone-3g-3gs.html
volgens de site zit er ook een screenprotector bij..
maar bij de webwinkels word daar verder niet over gesproken.
heeft iemand ervaring met deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Ramquin schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:59:
[...]

Haha geniaal! :D

ontopic:
Ik heb twee uur geleden de Air jacket Clear besteld, kost alles bij elkaar 50,- maar na een paar dagen vergelijken reviews kijken etc. ben ik tot de conclusie gekomen dat het dan ook wel de beste "clean" case is. :)

[afbeelding]
Die kost toch mar $30? Of is shipping $20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

jordi.c schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:26:
[...]
Die kost toch mar $30? Of is shipping $20?
30 euro + 8 euro BTW + 7 euro verzenden = 45 euro.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Let op:
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.