Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 00:00
Eskiya schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:04:
Ik wilde niet te lang wachten met het aanbrengen van een protector op m'n Iphone dus ben ik gisteren in Deventer de Apple Store binnengelopen en de Bodyguardz screenprotector voor €19,95 gekocht omdat ze de Power Support niet hadden. Hier zitten 2x voor en achterkant protectors in. Ik zal vanavond een poging wagen om deze aan te brengen.
Heb de Bodyguardz protector aangebracht aan zowel de voor- als de achterkant maar ben er niet echt blij mee. Misschien heeft het met mijn dikke vingers te maken...1 v/d zijkanten wordt niet helemaal gedekt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 00:00
[b][message=32708900,noline]
Iemand ervaringen met de invisible shield van Zagg? en is deze te gebruiken met de Brando mirror screen?
Net een collega met een Zagg Invisible Shield gezien. Ik moest echt goed kijken of er wel of geen protector op geplakt was. Geen bubbels en andere fratsen. Ik ga de Zagg bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:42
Ik gebruik al enige tijd een Griffin Reveal case naar volle tevredenheid!
Het enige is dat de doorzichtige achterkant snel krast! De iPhone zelf blijft daarentegen helemaal perfect.
Er zat ook nog een screenprotector bij..

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78065

Ik wens de Power Support Clear Air Jackets voor mijn iPhone aan te kopen. Iemand bekend mee en waar besteld? Via google kom ik niet verder dan de online webshop van PowerSupport zelf. Hoe lang is de levertijd uit USA? Eventueel bij Nederlandse webshop te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 18:43
Vanochtend mij Incipio Feather (wit) binnen gekregen, gisteren besteld bij iphonecentre.nl Opzich tevreden echter hier en daar zitten wat oneffenheden op de case en ik zie twee kleine zwarte puntjes. Ga er niet over klagen het is en blijft een case.

Ik heb nog wel een vraag: heeft iemand ervaring met de screenprotectors die er bij zitten? Zijn die een beetje goed? En wat doet zo'n protector met de 'anti-vingerafdruklaag' die op de iPhone 3GS zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Anoniem: 78065 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:16:
Ik wens de Power Support Clear Air Jackets voor mijn iPhone aan te kopen. Iemand bekend mee en waar besteld? Via google kom ik niet verder dan de online webshop van PowerSupport zelf. Hoe lang is de levertijd uit USA? Eventueel bij Nederlandse webshop te verkrijgen?
Ik heb de mijne gewoon bij de Nederlandse Apple Online Shop besteld, twee dagen later in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-05 20:36
Ik heb hem erop gehad, en er meteen weer afgehaald.
Ik vind het prutspul, weet niet hoe de kwaliteit van de incipio is ten opzichte van de rest, maar ik vond het slecht !
De bobbeltjes wilden er niet onderweg, en ook ( zelfs na goed reinigen met de beigeleverde cloth ) wil niet plakken.
Heb hem eraf gelaten :) vind het scherm toch veel mooier zo !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb hem (de meegeleverde screenprotector bij de incipio feather) aangebracht zonder bubbels eronder (is een kwestie van techniek).

qua feeling en aanraakgevoeligheid is het alsof er geen protector op zit.

ik weet wel hoe de 'soft' feel van de feather komt, is gewoon een soort siliconen/rubber laagje op het plastic, deze begint bij mij af te bladderen, maarja het is een protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 17:49
randje schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:56:

ik weet wel hoe de 'soft' feel van de feather komt, is gewoon een soort siliconen/rubber laagje op het plastic, deze begint bij mij af te bladderen, maarja het is een protector.
Heb ik ook, ze geven 365 dagen garantie. Even kijken of dit eronder valt en ik gewoon een nieuwe kan krijgen. Bij mij is het alleen in de hoek, lijkt een beetje op hitte scheurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-04 20:24
martijn007 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:35:
Vanochtend mij Incipio Feather (wit) binnen gekregen, gisteren besteld bij iphonecentre.nl Opzich tevreden echter hier en daar zitten wat oneffenheden op de case en ik zie twee kleine zwarte puntjes. Ga er niet over klagen het is en blijft een case.

Ik heb nog wel een vraag: heeft iemand ervaring met de screenprotectors die er bij zitten? Zijn die een beetje goed? En wat doet zo'n protector met de 'anti-vingerafdruklaag' die op de iPhone 3GS zit?
Aangezien het een screenprotector is die helemaal over het scherm heen gaat, zul je niks meer hebebn aan de anti-vingerafdruklaag en zal je iphone gewoon weer een heerlijke vingerafdruk magneet worden.

De screenprotectors zelf zijn overigens erg prettig en practisch onzichtbaar.
Tip.. bij het aanbrengen :
Doe het in de douche, zet de warme kraan even aan > stoom > er op leggen > plasticje de micro-dampbubbeltjes wegwerken > perfectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Vanx schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:27:
[...]

Heb ik ook, ze geven 365 dagen garantie. Even kijken of dit eronder valt en ik gewoon een nieuwe kan krijgen. Bij mij is het alleen in de hoek, lijkt een beetje op hitte scheurtjes.
naja bij mij zie je hem echt vervellen zeg maar, laat maar weten of het je lukt.
Doe je het via de winkel of via incipio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
randje schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:48:
[...]

naja bij mij zie je hem echt vervellen zeg maar, laat maar weten of het je lukt.
Doe je het via de winkel of via incipio?
Ik heb die van mij van eBay, dus dan is via incipio het best lijkt me. Weet niet of ik het waard vind om verzendkosten heen te betalen, je ziet het bijna niet.

Ik laat nog wat van me horen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik kwam een leuk hoesje tegen op internet. Het is een imitatie-achterkant van een iPhone waar ook het apple logo en 16GB op zijn weergegeven. Gekocht op http://www.polles.nl

Hier wat foto's ervan, op foto 1, 2 en 3 zit de cover op de iPhone 3GS:

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/7383/img0362n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/6328/img0365d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/6222/img0366p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/4359/img0367o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/7044/img0368z.jpg

Heel origineel hoesje dus voor slechts vijf euro incl. verzendkosten. Ben er blij mee :).

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
W.Zijlstra. schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:33:
[...]
Tip.. bij het aanbrengen :
Doe het in de douche, zet de warme kraan even aan > stoom > er op leggen > plasticje de micro-dampbubbeltjes wegwerken > perfectie
Hmmmm... pas hier maar goed mee op, straks verkleuren de waterlipjes, en word er geen garantie meer gegeven op de iphone, ben zo een gelukkige eigenaar...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320590

Mick1990 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:06:
Ik kwam een leuk hoesje tegen op internet. Het is een imitatie-achterkant van een iPhone waar ook het apple logo en 16GB op zijn weergegeven. Gekocht op http://www.polles.nl

Hier wat foto's ervan, op foto 1, 2 en 3 zit de cover op de iPhone 3GS:

Heel origineel hoesje dus voor slechts vijf euro incl. verzendkosten. Ben er blij mee :).
mijn iphone zit vol krassen achteraan na dit enkele dagen te gebruiken.
de vuilbak is waar die case thuishoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Welk hoesje raden jullie aan voor de Ipod Nano?

Ik heb geloof ik de 4g 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Emrulez schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:54:
Welk hoesje raden jullie aan voor de Ipod Nano?

Ik heb geloof ik de 4g 4GB
Deze draad gaat over iPhone / iPod touch ;)

Je zou het in het nano-topic kunnen vragen of een nieuw draadje starten, ik denk dat je dan meer succes hebt. Het is dan meteen handig om te weten wat je wilt doen ermee (sporten [tip: DLO/ Philips Action Jacket is erg mooi], representatief, alleen bescherming, video kijken, in dock zetten, etc.)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj0erd.
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 23:54
Anoniem: 320590 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:25:
[...]

samen met alle andere hard-cases!
Ik gebruik zagg's invisible shield sinds ongeveer een maand en ben er zéér tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Vandaag is na precies 6 weken mijn 3GS eindelijk binnengekomen.

Ik heb voor de geinteresseerden wat foto's van de PowerSupport AirJacket gemaakt, ik heb 'm net een dag erop dus echte ervaringen kan ik nog niet delen.
Aangezien ik toch bezig was heb ook een foto van mijn iPod Touch gemaakt met de Invisible shield van Zagg Doordat ik van de onderkant een stukje heb afgenknipt (liet los) is nu op de foto ook duidelijk de verkleuring te zien, hij wordt duidelijk geel.

Verkleuring Zagg Invisible Shield:

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/15gpjqc.jpg

PowerSupport Anti-Glare Screen Shield. (Ik vond 'm bijzonder makkelijk aan te brengen)

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/290udet.jpg

De Air Jacket, puur alleen tegen krassen maar echt geweldig minimalistisch!

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/91a0z8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/vim937.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Ramquin op 22-10-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Ow joepie, hij blijkt nu ook nog eens met case en al naadloos in een dockadapter voor de iPod Classic te passen!
Aanrader!

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2n9e1jr.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Ramquin op 22-10-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-04 20:24
tc982 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:10:
[...]

Hmmmm... pas hier maar goed mee op, straks verkleuren de waterlipjes, en word er geen garantie meer gegeven op de iphone, ben zo een gelukkige eigenaar...
Verkleuren de waterlipjes? Dus jij wil zeggen dat een beetje vochtige damp aan de buitenkant, wat ongeveer gelijk staat aan de telefoon vasthouden met zweterige handen, de interne beveiloginglipjes zou verkleuren ?

Bedankt voor de waarschuwing, vast goed bedoeld. Ik zet er wel mijn vraagtekens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Anoniem: 320590 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:25:
[...]

Weet niet wat jij er allemaal mee gedaan heb, maar krasjes heb ik zeker niet. Er kunnen ook moeilijk krasjes opkomen want deze case beweegt niet...

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:02
Weet iemand of er roestvrij stalen (of brushed aluminium) back-covers of slimcases bestaan voor de 3gs? Via google heb ik naast grote joekels van cases tot nu toe geen succes. Mijn oude Nokia 6300 was deels van roestvrij staal en dat was ideaal tegen krassen ed.

[ Voor 12% gewijzigd door MG-studios op 26-10-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
MG-studios schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:42:
Weet iemand of er roestvrij stalen (of brushed aluminium) back-covers of slimcases bestaan voor de 3gs? Via google heb ik naast grote joekels van cases tot nu toe geen succes. Mijn oude Nokia 6300 was deels van roestvrij staal en dat was ideaal tegen krassen ed.
Maak voor de grap eens zo'n cover van alufolie en zie dat je 1 a 2 streepjes bereik kwijtraakt ;) De 6300 heeft z'n antennes achter de >50% plastic delen van de behuizing zitten.

Er zijn wel verkopers van metalen cases, DealExtreme o.a., maar ik zou het je sterk afraden.

[ Voor 6% gewijzigd door Zpottr op 28-10-2009 00:39 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Zpottr schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:37:
[...]
Maak voor de grap eens zo'n cover van alufolie en zie dat je 1 a 2 streepjes bereik kwijtraakt ;)
Wist niet dat het werkelijk zoveel invloed had op de ontvangst. Jammer... dan toch maar opzoek naar een case van een ander (duurzaam) materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Mick1990 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:30:
[...]

Weet niet wat jij er allemaal mee gedaan heb, maar krasjes heb ik zeker niet. Er kunnen ook moeilijk krasjes opkomen want deze case beweegt niet...
Idd, heb igv geen last van krassen gehad met deze backcover. Heb nu dan weer een IS met Brando op mijn iPhone zitten dus deze backcover past niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-05 11:03
Mijn Power Support Air Jacket heeft er inmiddels een flinke scheur in zitten. Slechte zaak voor een case van 35 euro. Als die Air Jacket in 2 stukken ligt stop ik met die cases. Tis allemaal meuk. Het is mooi en slap of lelijk en degelijk. Maar mooi en degelijk bestaat blijkbaar niet.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:52

MsG

Forumzwerver

Ik ben inmiddels de bezitter van een brandnieuwe 3G, zonder enig krasje. Weet iemand of dit te behouden is zonder invisible shield? Ik heb voor het scherm al een Brando Ultraclear besteld, maar zoek nog een soort brillenhoesje-achtig insteekdingetje voor de 3G, maar hoop niet dat ik stukjes uit de aluminium bezel krijg en krasjes er op, zoals ik met mn oude 3G heb. Jullie tips voor een goedkoop hoesje? Zo'n sokje bevordert de stof achter het scherm lees ik op sommige plekken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Heeft er iemand al een ervaring met de cases van Vaja?

Ik vind ze ontzettend mooi maar ze behoren ook tot de hoogste prijsklasse. ;(
Daarvoor kan je ze wel helemaal naar je eigen wensen customizen.

Afbeeldingslocatie: http://www.macintom.com/wp/wp-content/uploads/2007/12/etui-vaja-iphone.png

Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/images/uploads/vaja-white-iphone-3g.jpg

http://www.vajacases.com/home/home_en.html
MsG schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:51:
Weet iemand of dit te behouden is zonder invisible shield? Jullie tips voor een goedkoop hoesje? Zo'n sokje bevordert de stof achter het scherm lees ik op sommige plekken.
Deze bijvoorbeeld? http://store.apple.com/nl...TY1NDA0NA&mco=MTE0ODY3MDU

[ Voor 31% gewijzigd door Ramquin op 05-11-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja maar dan iets goedkoops en niet ingestraald door Steve en daarom 3 tientjes ;). Maar krijg je van zoiets geen stofjes achter het scherm? Die randen van zulke hoesjes zijn altijd wel een soort van hard, hopelijk blijft mn bezel wel mooi bij zoiets.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174320

W.Zijlstra. schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 00:17:
Na mijn grove teleurstelling in mijn geel-wegtrekkende, superstroeve bagger Invisible Shield heb ik besloten een Incipio Feather - White te kopen!

Wat een opluchting!
- Lekker dun
- Stevig materiaal wat dun en zacht aanvoelt
- Past exact om men iphone, nergens kiertjes
- De gaten zijn perfect uitgesneden, al zijn ze nog wel wat ruw, maar dat slijt wel weer rond.
- Klein incipio logo'tje op de achterkant, verder helemaal netjes wit
- Je ziet nauwelijks dat het er om heen zit
- Er zitten 2 screenprotectors bij die van prima qualiteit zijn

Kosten: 15 euro (Ebay vanuit duitsland) inclusief verzendkosten.

Dikke topper

(Nou hopen dat die niet ook geel wegkleurt :()

Dikke aanrader :)
toon volledige bericht
Hoe bevalt de incipio tot nu toe ?
Zit zelf ook nog te twijfelen tussen deze en de swith easy nero capsule.
Die heeft dan weer een opstaand randje wat mischien goed is voor als je iphone per ongeluk op de voorkant valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Iemand ervaring met de Three-D Ex Series? MATERIAAL: hard plastic & leer. PRIJS: ca. 25 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.more-thing.com/images/2009/products/APPLE/iphone3g/AP05-029_3D_ex/iphone3g_3d_ex_black_closeup_brown.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.iphonecompleet.nl/images/threed-ex_mocha2.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door MG-studios op 09-11-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91735

MsG schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:51:
Ik ben inmiddels de bezitter van een brandnieuwe 3G, zonder enig krasje. Weet iemand of dit te behouden is zonder invisible shield? Ik heb voor het scherm al een Brando Ultraclear besteld, maar zoek nog een soort brillenhoesje-achtig insteekdingetje voor de 3G, maar hoop niet dat ik stukjes uit de aluminium bezel krijg en krasjes er op, zoals ik met mn oude 3G heb. Jullie tips voor een goedkoop hoesje? Zo'n sokje bevordert de stof achter het scherm lees ik op sommige plekken.
Ik heb een hoesje van SENA...via de applestore gekocht...is gewoon leren inschuif hoesje met fluweelachtige binnenkant, bevalt mij zeer goed..moet wel effe soepel worden maar das altijd met leer...en beschermt mooi de voor en achterkant. past er mooi strak omheen alleen boven kant is open.
Maar stof achter het scherm???? zou niet mogen gebeuren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
Ik heb precies dezelfde SENA en die is inderdaad ideaal. Ik heb ook een hard plastic cover gehad maar daar komt snel vuil en stof onder waardoor je iPhone nog beschadigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Ramquin schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:36:
Ow joepie, hij blijkt nu ook nog eens met case en al naadloos in een dockadapter voor de iPod Classic te passen!
Aanrader!

[afbeelding]
@Ramquin, ok moet t vragen; hoe heb je die dock gemaakt..

- iphone doosje
- Apple dockconnector-naar-USB-kabel
- Universal Dock-adapter voor iPhone 3G (of in jouw geval ipod classic)

en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

1) Opening voor de adapter in de deksel snijden, let erop dat je 'm goed centreert.

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2h88t1s.jpg

2) Dremel of vijl de opening in de dock adapter groter, zodat de usb kabel er met wat kracht net doorheen kan.

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2coj4uq.jpg

3) Plaats de usb kabel door de adapter heen en plug 'm in je iPhone. Duw je iPhone in de positie waar hij uiteindelijk in moet komen (dus goed met de rug tegen de adapter en de onderkant helemaal naar beneden). Lijm vervolgends de kabel vast aan de dockconnecter en laat tijdens het drogen je iPhone erin zitten zodat je zeker weet dat de kabel op de juiste positie in de dock connecter komt.

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/qxj4vd.jpg

4) Verstevig eventueel het doosje nog een beetje zodat hij niet na lange tijd door begint te zakken. Snij tevens in de onderste helft van het doosje een uitgang voor de kabel.

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2hp10ty.jpg

5) Zet het geheel weer in elkaar en voila! :)

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/15f54ia.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/33blhkm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2522/4043027478_9aa5bb4e09.jpg

[ Voor 198% gewijzigd door Ramquin op 11-11-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Ramquin schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:21:
[...]
Ok bedankt,
was er gelijk mee aan de slag gegaan maar...

d*mn geen iphone 3g dockadapter... iemand eentje over tegen porto kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-05 07:57
Hmm, laatst een paar screen protector's gekocht bij Belcompany voor 12 euro. Nooit meer doen. Zoek nu een goedkope oplossing. Snap niet echt hoe je moet betalen bij Dealextreme, zegt dat ik een CC moet invullen bij Paypal en dat heb ik niet.

Misschien iets in Nederland zelf?

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik heb laatst 4 screenprotectors voor < € 10,- besteld bij macstuff.nl van ik geloof ArtWizz. Zijn perfect! Mits goed aangebracht (in badkamer heb ik het gedaan, iPhone van tevoren goed schoonmaken!) zie je niet dat er een protector op zit...

• Syn3rgi
  • Laatst online: 01-05 07:57
Bevallen die een beetje? Meerdere mensen met dezelde screen protector?

• Vanx
Die iPod classic dockadapter is dus ook stukje breder, waardoor je iphone met case past? Mijn incipio feather zou net te dik zijn voor de standaard iphone case.

Hoe dik is jouw case ongeveer?

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Vanx schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:33:
[...]

Die iPod classic dockadapter is dus ook stukje breder, waardoor je iphone met case past? Mijn incipio feather zou net te dik zijn voor de standaard iphone case.

Hoe dik is jouw case ongeveer?
Exact 0,7 mm.
De adapter voor de classic is inderdaad net ietsjes breder, maar hij had ook absoluut geen mm smaller mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180373

Mensen,

ik heb mn iphone nu een weekje of 2 en draag er altijd een incipio feahter omheen. vandaag even de feather eraf gehaald om sim te wisselen, blijken er toch nog wat krasjes op de achterkant te zitten. dus naar mijn mening blijf je altijd krassen krijgen, ook met hoesjes. wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Anoniem: 180373 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:32:
Mensen,

ik heb mn iphone nu een weekje of 2 en draag er altijd een incipio feahter omheen. vandaag even de feather eraf gehaald om sim te wisselen, blijken er toch nog wat krasjes op de achterkant te zitten. dus naar mijn mening blijf je altijd krassen krijgen, ook met hoesjes. wat jullie?
Precies, en dat is imho dan ook 1 van de 2 argumenten tegen hoesjes ;) er komt toch wel troep tussen en waarom zou je je iPhone super krasvrij proberen te houden als je 'm toch nooit ziet. Voordeel van een hoesje kan wel impact bescherming zijn (maar zo'n flinterdun dingetje doet dan niet veel), en wat betere grip bieden dan een gladde standaard iPhone.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Zpottr schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:40:
[...]

Precies, en dat is imho dan ook 1 van de 2 argumenten tegen hoesjes ;) er komt toch wel troep tussen en waarom zou je je iPhone super krasvrij proberen te houden als je 'm toch nooit ziet. Voordeel van een hoesje kan wel impact bescherming zijn (maar zo'n flinterdun dingetje doet dan niet veel), en wat betere grip bieden dan een gladde standaard iPhone.
Sommige mensen kopen ook hoesjes om hun iPhone op te frissen.
Zelf heb ik een iTouch en gebruik een Noreve case. Ik vind m'n iPod nu mooier met case dan zonder.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/69034/noreve-tradition-case-touch-2g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlietZ
  • Laatst online: 08-05 15:13
Ramquin schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:21:
[...]

1) Opening voor de adapter in de deksel snijden, let erop dat je 'm goed centreert.

[afbeelding]

2) Dremel of vijl de opening in de dock adapter groter, zodat de usb kabel er met wat kracht net doorheen kan.

[afbeelding]

3) Plaats de usb kabel door de adapter heen en plug 'm in je iPhone. Duw je iPhone in de positie waar hij uiteindelijk in moet komen (dus goed met de rug tegen de adapter en de onderkant helemaal naar beneden). Lijm vervolgends de kabel vast aan de dockconnecter en laat tijdens het drogen je iPhone erin zitten zodat je zeker weet dat de kabel op de juiste positie in de dock connecter komt.

[afbeelding]

4) Verstevig eventueel het doosje nog een beetje zodat hij niet na lange tijd door begint te zakken. Snij tevens in de onderste helft van het doosje een uitgang voor de kabel.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
toon volledige bericht
Dan vind ik deze beter uitzien (maakte ik zelf gebruik van voordat ik volledig dock had)
is simpel te maken met de kabel die je erbij krijgt en de case
http://www.youtube.com/watch?v=sMQINPVct7k (is te zien in de eerste paar minuten van het filmpje)

De houder was daar nog niet af vandaar de lelijke randen e.d ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252660

Anoniem: 180373 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:32:
Mensen,

Ik ben het helemaal met je eens! Je zult altijd wel krasjes krijgen. Ik vind de incipio feather een fantastische case. Het is precies wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174320

Jo-re-mi schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 01:10:
Ik heb vandaag de Incipio Feather binnengekregen.
Supermooi! Erg slick. Erg strak. Lekker materiaal. Super!
Vind je niet dat ie erg gevoelig is voor strepen/vlekken als je er per ongeluk met een natte vinger of zo overheen gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 11:14

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ik zat er aan te denken om de Power Support Air Jacket voor mijn iPod Touch 3G 8Gb te kopen, maar op de Apple site staat dat hij alleen voor de Touch 2G is, maar past hij dan ook nog gewoon op mijn 3G?

http://store.apple.com/nl...=MTU3MzAzODE&s=topSellers

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 11:24
bello2185 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 07:37:
Ik zat er aan te denken om de Power Support Air Jacket voor mijn iPod Touch 3G 8Gb te kopen, maar op de Apple site staat dat hij alleen voor de Touch 2G is, maar past hij dan ook nog gewoon op mijn 3G?

Ben zelf ook op zoek geweest naar een iPhone case en heb uiteindelijk deze besteld, moet nog binnen komen.
De Speck CandyShell, http://www.speckproducts..../candyshell/iphone-3g/162
http://www.ilounge.com/in...candyshell-for-iphone-3g/ .

Over de Power Support Air Jacket zijn ze bij ilounge minder te spreken, http://www.ilounge.com/in...-iphone-3g-ipod-touch-2g/.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

bello2185 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 07:37:

Als er staat dat hij voor de Touch 2G is betekend dat meestal dat hij niet gewoon op je iPhone 3G past. ;)
http://store.apple.com/nl...TY1NDA0NA&mco=MTU3NDExNDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Huh? Ik heb het niet eens over een iPhone gehad, heb een iPod Touch 3G 8GB. :P
Maar past een Touch 2G case ook op een Touch 3G? Of hebben de iPod Touch 2G en 3G niet dezelfde maten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Kan iemand aub even mijn vraag beantwoorden, want als het wel kan koop ik hem vandaag nog, nu hij nog in de aanbieding is... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb voor mijn 3GS een Brando Ultraclear screenprotector gekocht, maar weet iemand of dit kan op de coating van de 3GS? Ik lees namelijk dat de coating sneller krast dan het glas zelf, daarom wil ik graag die dingen voor zijn met een screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zag de More-Thing Vogue een aantal keer voorbij komen in het 'Heb je iets nieuws...' topic, dus daar alvast maar 1 van besteld in het bruin via Ebay. Is incl. screenprotector. Paar krasjes zal me jeuken, maar hopelijk blijft de iPhone dan tenminste 2 jaar redelijk nieuw.
Afbeeldingslocatie: http://s.ecrater.com/stores/103213/4ab6e84436fe9_103213b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

MsG schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:18:
Ik heb voor mijn 3GS een Brando Ultraclear screenprotector gekocht, maar weet iemand of dit kan op de coating van de 3GS? Ik lees namelijk dat de coating sneller krast dan het glas zelf, daarom wil ik graag die dingen voor zijn met een screenprotector.
Heb hem er maar gewoon op gedaan. We zien vanzelf :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323548

Jullie hebben allemaal cases van €50,-. Ik zal waarschijnlijk helemaal schrikken als ik om jullie oordopjes vraag.

Maar zijn er geen lederen cases beschikbaar voor rond de € 20-25? Mooi zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Anoniem: 323548 schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:22:
Jullie hebben allemaal cases van €50,-. Ik zal waarschijnlijk helemaal schrikken als ik om jullie oordopjes vraag.

Maar zijn er geen lederen cases beschikbaar voor rond de € 20-25? Mooi zwart.
Ha ben ik dus niet de enige die zoiets al duur vind :).

Ik neig naar dit: http://link.marktplaats.nl/300792404

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysticyx
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Bij de mediamarkt hebben ze iets soortgelijks. Wel even kijken of het voor de iPhone of iTouch is, aangezien ze die gewoon (hier in Utrecht althans) in één bak hebben gegooid. Kostte volgens mij 10 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Gebruiken jullie naast een case ook nog een protector? Als ik zie hoe snel mijn mobiel tegen zo'n spijkerbroekspijkertje tikt durf ik eigenlijk nooit zonder. Die coating kan me eigenlijk niet zoveel schelen en schijnt snel te krassen dus ik heb gister mooi een brando er omheen gedaan. Maar ik wil niet weer zoals mijn vorige dat de chromen bezel enorm krast en stukjes er uit krijgt, daarom zoek ik nog een soort hoesje. Al ben ik bang dat krassen op de bezel onvermijdelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MsG schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:52:
Maar ik wil niet weer zoals mijn vorige dat de chromen bezel enorm krast en stukjes er uit krijgt, daarom zoek ik nog een soort hoesje. Al ben ik bang dat krassen op de bezel onvermijdelijk zijn.
Koop gewoon zo'n simpele silicon case die ook je bezel beschermt.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2akd84o.jpg
Belkin iPhone 3G(S) Silicon Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar die beschermt juist NIET het scherm. Alleen als hij toevallig precies goed valt, anders niet. Je komt met zo'n boot om je iphone nog steeds tegen allemaal dingen aan met het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23
Zo'n silicon case en een screenprotector lijken mij dan een goede combo zonder echt in de weg te gaan zitten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb eerst maar die lederen hoes gekocht van marktplaats. Ik laat de bevindingen wel even weten. Vind zo'n bumperset voor de iPhone toch wel een beetje lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MsG schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:43:
Ik heb eerst maar die lederen hoes gekocht van marktplaats. Ik laat de bevindingen wel even weten. Vind zo'n bumperset voor de iPhone toch wel een beetje lelijk.
Zo'n silicon case is ideaal als je je iPhone ook nog wel eens gebruikt met een dock, Juicepack air of een op maat gemaakte autohouder (brodit,carcomm). Ben trouwens niet zo bang voor krasjes. Daar is het een gebruikersvoorwerp voor. Heb verschillende dure/goedkope (leren) hoesjes/cases gehad maar val toch altijd weer terug op 'kaal' of een simpele silicon hoesje.
MsG schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:24:
Maar die beschermt juist NIET het scherm. Alleen als hij toevallig precies goed valt, anders niet. Je komt met zo'n boot om je iphone nog steeds tegen allemaal dingen aan met het scherm.
Je hebt toch een screenprotector. Denk dat in jouw geval een Otterbox Defender case wel geschikt is. Krijg je geen krasjes en stof op en in je iPhone ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 01-12-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Anoniem: 258500 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:48:
[...]

Zo'n silicon case is ideaal als je je iPhone ook nog wel eens gebruikt met een dock, Juicepack air of een op maat gemaakte autohouder (brodit,carcomm). Ben trouwens niet zo bang voor krasjes. Daar is het een gebruikersvoorwerp voor. Heb verschillende dure/goedkope (leren) hoesjes/cases gehad maar val toch altijd weer terug op 'kaal' of een simpele silicon hoesje.

[...]

Je hebt toch een screenprotector. Denk dat in jouw geval een Otterbox Defender case wel geschikt is. Krijg je geen krasjes en stof op en in je iPhone ;)
Laat jij je iPhone maar eens vallen met een dun plastic folietje van 0,1 MM. Hey verrek, net zo kapot als zonder :+.

Ik heb nu die 10 euro inclusief verzending case. Hij is wel prima, maar wel wat smal, ik krijg hem er nog niet echt makkelijk uit en doordat ik mn vingers er onder heb wordt hij aan de zijkant nauwer en gaat mn volume harder. Ik ontdekte wel wat miniscule krasjes als ik het licht op de chromen frame houd, maar ja ik ben dan ook neurotisch qua krasjes :P. Ik weet alleen niet of ze komen van deze lederen behuizing die ik nog maar net heb, of juist van de 3 dagen dat ik hem "naakt" in mijn broek deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MsG schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:11:
[...]Laat jij je iPhone maar eens vallen met een dun plastic folietje van 0,1 MM. Hey verrek, net zo kapot als zonder :+.
Alsof het scherm met bv een Otterbox Defender case of aluminium case wel beschermd is tegen vallen ;)
Uiteraard is het scherm niet te beveiligen tegen vallen. Zo'n otterbox, screenprotector of leren case is ook niet bedoeld om het scherm te beschermen tegen valschade 8)7

Heb mijn iPhone al tig keer laten vallen, geen centje pijn. Misschien is dit wat voor je als je zo bang bent om hem te laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou dat hoesje wat ik nu dus heb beschermt daar wel tegen. Ik zie iedereen met alleen zo'n lelijke achterkantcase, terwijl dat alleen helpt als hij precies plat valt. Waar helpt zoiets verder tegen? Ik maak me meer zorgen over de voorkant namelijk. De achterkant raakt toch wel bekrast als je hem op dingen neerlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 16:19
Ik heb in meer dan 2 jaar tijd (eerst de originele iPhone, nu de 3GS) nog nooit een screen protector op de iPhone gehad en ik heb nog nooit een kras(je) gekregen. Wellicht komt dit omdat ik er uiterst zuinig mee ben, maar dat scherm zal echt niet snel krassen, of je moet er natuurlijk om vragen... Voor de achterkant heb ik de Griffin Reveal, al bijna zes maand. Nog altijd zeer tevreden mee! Om de paar weken haal ik de hoes even los om viezigheidjes (die toch wel onder de rand kruipen) te verwijderen, maar daar blijft het dan ook wel bij. Dus ik snap niet echt de angst dat het scherm zo snel krast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ik lees genoeg mensen die wel een kras hebben. Als je hem goed in lamplicht houdt, zie je dan niks? Vaak herken ik wel krassen die anderen niet zagen. Ik snap juist niet dat iedereen de achterkant beschermt met van die dure covers. Wat kan er met de achterkant nou echt gebeuren? Met het scherm tik je zo eventjes tegen iets aan per ongeluk, daarom heb ik hem nu in een leren hoesje in mn broek. Werkt prima, al zie ik wel dat de bezel kleine krasjes krijgt, maar daar ontkom je denk ik niet aan, ik lees dat iedereen dat wel heeft na een paar maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302468

Na hier wat te hebben rondgelezen ben ik deze middag ff in de Mediamarkt binnen gesprongen. Na lang twijfelen heb ik dan toch maar voor de Bodyguardz gekozen.

Eenmaal terug thuis haal ik alles uit de verpakking, plaats mijn screenprotector erop.. allemaal geen probleem. Dan moest de achterkant erop. Eerst wat van die spray op mijn handen + op de folie (sticky kant). De aansluitingen rond de headphone jack + de dockconnecter passen perfect. Dan zie ik plots dat de inkeping voor de aan/uit-knop een centimeter te veel naar rechts zit. Ook aan de zijkant was er geen plaats voorzien voor de volume-knop.

Toen kwam natuurlijk de aap uit de mouw: Mediamarkt had me een oude versie van de Bodyguardz aangesmeerd, namelijk die van de iPod touch 1G (Terwijl deze versie quasi nergens meer verkocht wordt -ook niet bij hen!-).

Hop, alles terug in de verpakking en terug naar Mediamarkt. Eenmaal daar aangekomen en na de gebruikelijke "je hebt het uitgerokken, het is niet onze schuld" toch een waardebon gekregen ter waarde van de prijs van de Bodyguardz (25 EUR).

Nu hangt de screenprotector, waar overigens niets mis mee is, nog op mijn iPod Touch. Ook de achterkant heb ik er laten ophangen, alleen heb ik de randen aan de boven- en onderkant ervan geknipt.

Al bij al geen te leuke ervaring. Nu denk ik er aan om gewoon een Incipio Feather te bestellen op eBay.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 302468 op 05-12-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-05 12:57
Ik heb voor mijn Touch 2g verschillende hoesjes gehad. Allemaal rond de 30 euro. Laatst kwam ik een simpel ding tegen dat je gewoon op de achterkant klikt en klaar. Kost maar $1.85. Aan de voorkant heb ik een screenprotector. Pas verwisseld want na een jaar is hij toch wel aan vervanging toe.
http://www.focalprice.com..._Touch_2nd_Gen_Black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MsG schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:17:
Nou ik lees genoeg mensen die wel een kras hebben.

Met het scherm tik je zo eventjes tegen iets aan per ongeluk, daarom heb ik hem nu in een leren hoesje in mn broek.
Nou ik ken en lees genoeg ervaringen van mensen die hun scherm kapot kregen met een leren case om hun iPhone. Een leren 'oesie' voorkomt geen schade als je tegen bv tegen een hoek van een tafel loopt (als je het scherm p.o. naar de buitenkant in je broekzak hebt). En voor de 'huis tuin en keuken' krasjes voldoet een screenprotector.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 05-12-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 08-05 16:19
Nou ik lees genoeg mensen die wel een kras hebben. Als je hem goed in lamplicht houdt, zie je dan niks? Vaak herken ik wel krassen die anderen niet zagen. Ik snap juist niet dat iedereen de achterkant beschermt met van die dure covers. Wat kan er met de achterkant nou echt gebeuren? Met het scherm tik je zo eventjes tegen iets aan per ongeluk, daarom heb ik hem nu in een leren hoesje in mn broek. Werkt prima, al zie ik wel dat de bezel kleine krasjes krijgt, maar daar ontkom je denk ik niet aan, ik lees dat iedereen dat wel heeft na een paar maand.
De achterkant is meer gevoeliger voor krassen dan de voorkant. En nee, ik heb het scherm net goed bekeken (met een lamp) en ik zie echt geen kras(jes). Ik heb de iPhone de meeste tijd in m'n broekzak zitten, met het scherm naar mijn been gericht en mocht ik dan per ongeluk tegen iets aan knallen, dan vangt de Reveal de klap wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Nou ik lees genoeg mensen die wel een kras hebben. Als je hem goed in lamplicht houdt, zie je dan niks? Vaak herken ik wel krassen die anderen niet zagen.
Misschien dat ik het niet snap hoor maar waarom zou iemand zich druk maken om krassen die je alleen ziet als je goed kijkt onder de juiste hoek onder een lamp? Da's hetzelfde als van die neuroten die met een speciaal programma op zoek gaan naar die twee dooie pixels in hun LCD en vervolgens drie jaar lang ongelukkig zijn omdat ze nu weten waar ze moeten kijken :D

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja, laat ik nou die neurotische tik hebben :+. Je tweede voorbeeld is mij ook overkomen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-05 20:21
Gister mijn iPhone 3Gs 16GB binnen gekregen O+ Vandaag gelijk maar een beschermhoesje gekocht. De simpelste siliconen case van Belkin is het geworden. Gewoon zwart met een clear cover voor het scherm. Alleen zat er een klein vuiltje en wat belletjes onder de cover. Ik heb toen dat ding er weer afgepielt en geprobeerd schoon te maken met het bijgeleverde schoonmaak doekje. Toen ik hem er weer op deed zaten er alleen nog 1000 andere vuiltjes onder. Die zal ik dus niet meer gaan gebruiken denk ik. Verder voelt het siliconen ding wel lekker 'safe' aan.
Ook heb ik een arm ding gekocht zodat ik hem mee kan nemen tijdens het hardlopen/skeeleren.
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1313/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/TX079?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 19:29
In augustus heb ik tijdens mijn vakantie naar New York een incipio feather aangeschaft. Nu is er tijdens het hoesje afhalen een barst in de behuizing gekomen. Hij zit bovenaan, tussen de powerknop en het scherm.

Iemand hier ervaring mee? Garantie zal ik denk ik niet hebben, want ik ben niet van plan om binnenkort terug te gaan naar NY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een 3Gs, heb daar de Speck Candyshell bij besteld (20e eBay). En moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben, hoesje om de iPhone doen was een eitje. Met de meegeleverde screen protector is samen met de Candyshell de hele iPhone beschermd tegen beschadigingen. Het geheel ziet er ook nog eens mooi uit en de iPhone is er nauwelijks dikker van geworden. Een echte aanrader dus!

http://www.ilounge.com/in...candyshell-for-iphone-3g/
http://www.speckproducts..../iphone-3g-iphone-3gs/162

22 euro met verzendkosten, http://stores.shop.ebay.n...+candyshell&submit=Zoeken
Ik had hem in drie dagen thuis.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:48
ikzelf heb deze al +- een jaar

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16155

lekker goedkoop, ziet er goed uit en beschermd ook het scherm :-) ( al heb ik daar ook nog een screenprotector overheen zitten)

20 + euro voor een hoesje vind ik persoonlijk absurd duur... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
20 euro om een telefoon van 500-700 te beschermen vind ik niet bepaald duur, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
ok mee eens, maar dat kan toch net zo goed met een hoesje van 5 euro? ( link in mn vorige post zelfs 2.50 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Inderdaad, van sommige items zie ik ook geen meerwaarde behalve dat er een geaccepteerde merknaam op. Maar ik gebruik mijn accessoires niet als pronkstuk dus ik was klaar met een Brando Ultraclear en een naamloos namaak apple leren hoesje. Ideaal, alleen ontkom je bijna niet aan wat miniscule krasjes op de bezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Who Am I? schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:03:
Alleen zat er een klein vuiltje en wat belletjes onder de cover. Ik heb toen dat ding er weer afgepielt en geprobeerd schoon te maken met het bijgeleverde schoonmaak doekje. Toen ik hem er weer op deed zaten er alleen nog 1000 andere vuiltjes onder. Die zal ik dus niet meer gaan gebruiken denk ik. Verder voelt het siliconen ding wel lekker 'safe' aan.
Um, dat doekje is uiteraard niet voor de achter ('plak')-kant ;)

Die kant kun je wel schoonmaken met een plakbandje of bij sommige merken (Brando) gewoon onder de kraan... maar als je er met een doekje overheen bent gegaan zal her vrij hopeloos zijn inderdaad.

Zoef

• MsG

MsG

Forumzwerver

Een screenprotector met een vuiltje kan je erg weinig aan doen is mijn ervaring. Ik heb laatst onder mijn brando ultraclear wat haartjes weggehaald, maar nu zitten er een soort van krassen aan de binnenkant van de protector. Helemaal zonder enkel pluisje/spikkeltje/haartje/vuiltje is bijna ondoenlijk.

Het mooie aan de leren beschermingen is dat je gewoon je telefoon kunt gebruiken met de bescherming eromheen. Het nadeel is dat het belangrijkste deel dat beschermd moet worden, het glas, totaal niet beschermd is.

Maar vandaag zag ik weer iemand met een iPhone in de trein met een gebroken glas. Ik heb dat nu al 3x in m'n leven gezien.
fender89 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:19:
ikzelf heb deze al +- een jaar

lekker goedkoop, ziet er goed uit en beschermd ook het scherm :-) ( al heb ik daar ook nog een screenprotector overheen zitten)

20 + euro voor een hoesje vind ik persoonlijk absurd duur... :-)
Ik heb net besteld, totale kosten: € 2.50.
Je gaat me toch niet vertellen dat de verzendkosten ook gratis zijn voor Nederlanders?
Dan bestel ik er gelijk nog twee :+

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 323548 op 10-12-2009 16:49 ]

sorry mods :+ please geen extra push bericht.

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 323548 op 10-12-2009 16:50 ]

• fender89
@ kurt,

wereldwijde gratis verzending !! ( ja, dus ook voor NL lol)

levertijd ligt +-2-3 weken. Echter nu de feestdagen voor de deur staan is het druk ( iedereen besteld nu,) dus houd rekening met langere verzendtijd.

anyway, das het fijne van DX. lage prijzen en gratis verzending

fender89 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:53:
@ kurt,

wereldwijde gratis verzending !! ( ja, dus ook voor NL lol)

levertijd ligt +-2-3 weken. Echter nu de feestdagen voor de deur staan is het druk ( iedereen besteld nu,) dus houd rekening met langere verzendtijd.

anyway, das het fijne van DX. lage prijzen en gratis verzending
Dankje _/-\o_O+
En ben het helemaal met je eens. De iPhone was al duur genoeg, ik hou meer van de koopjes i.p.v. € 50,- betalen voor hoesjes en oordopjes. Bij de Action hebben ze pas een aanbieding gehad van earplugs voor € 1,50 per stuk. Goedkope oordopjes? Ja, dat wel, maar het zijn wel in-ear plugs, en ook van die zachte.

Ik heb Creative EP-630 oordopjes gehad, deze zijn precies hetzelfde en 20x (! ja echt) goedkoper. Mijn moeder heeft meteen voor 10 euro 6 paar gekocht. Dit omdat helaas oordopjes meestal na 6 maanden wel kapot zijn aan één oor. Mijn Creative zijn ook 2x kapot gegaan, de 1e keer had ik gewoon garantie, maar zat wel 1 maand zonder oordopjes en geen muziek is een ramp.

Eigenlijk had ik een topic moeten maken zodat mensen massaal konden inkopen. Ben in ieder geval blij dat ik deze site heb gevonden, heb nu 2x iPhone leren hoesje gekocht en 1x screenprotector. Ben wel 3,50 armer, maar je moet er wat voor over hebben.

Nogmaals bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
graag gedaan :-)

nog een zelfde soort site

http://focalprice.com/ ( naar mijn ervaring wel een langere levertijd, +- 4 weken)

http://dealperfect.com/default.html

qua assortiment zijn ze veel hetzelfde, echter zit er bij de ene wel eens wat nieuws tussen.

verder zelfde voorwaarden m.b.t. verzending ( gratis :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
Ik zou graag een bescherming willen voor mijn iPhone. Wil OF een goede hoes/sleeve waar ik hem inschuif en uithaal. Waar hij volledig in beschermd zit en welke minste kans op krassen heeft.

Een alternatief is een leren hoes met een klepje die ook voor de voorkant kan. Eventueel met zachte binnenkant die krasvorming tegengaat.

Wie heeft ervaring met een van deze mogelijkheden met als resultaat geen krassen of andere vervelende ervaringen?? Alvast bedankt

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb gewoon een random marktplaats 10 euro "leren" hoesje en het werkt prima. Wel nog een screenprotectortje voor de zekerheid (brando ultraclear) en de bezel blijft best netjes. Wel een paar miniscule spikkeltjes op de bezel, maar daar ontkom je bijna niet. De binnenkant is gewoon zacht.

• fender89
@ virtualjac,
Een alternatief is een leren hoes met een klepje die ook voor de voorkant kan. Eventueel met zachte binnenkant die krasvorming tegengaat.
zie een paar post eerder, van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
Ik ben bang dat er via de uitsparingen in het hoesje toch snel stof bij de telefoon komt. Mijn voorkeur gaat uit naar een hoesje wat volledig dicht is en van materiaal gemaakt is wat zo goed mogelijk tegen stof beschermt. Val of stoot beveiliging is voor mij niet nodig. Het gaat mij tegen krassen en stof.

@ Ramquin
Hoe bevalt de Air Jacket clear cover? Ik zit er aan te denken om deze ook te bestellen. Wat heb jij ervoor betaald?

[ Voor 10% gewijzigd door virtualJac op 19-12-2009 13:38 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 08-05 22:06

Lulukai

God's gift to women

Ik heb de mijne ook via eBay uit Hongkong en ben er tot nu toe heel tevreden over.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-04 15:06
Zo, net mijn nieuwe hoesje besteld. Had eigenlijk besloten om mijn iPhone naakt te blijven gebruiken, maar ik ben toch bang dat ik op een zeker moment vergeet het ding uit mijn zak te halen en met omkleden het apparaat laat stuiteren. Allemaal tot daar aan toe, maar op de plavuizen van de kleedkamer van de sportvereniging kon dat echt nog wel eens einde verhaal zijn.

Ook niet onbelangrijk. Het idee dat mijn telefoon een brute exo-ruggegraat heeft spreekt me nogal aan })

Afbeeldingslocatie: http://momoboxx.com/images/swicheasy/capsule_rebelM_med01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:42
Phobophile schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:08:
Zo, net mijn nieuwe hoesje besteld. Had eigenlijk besloten om mijn iPhone naakt te blijven gebruiken, maar ik ben toch bang dat ik op een zeker moment vergeet het ding uit mijn zak te halen en met omkleden het apparaat laat stuiteren. Allemaal tot daar aan toe, maar op de plavuizen van de kleedkamer van de sportvereniging kon dat echt nog wel eens einde verhaal zijn.

Ook niet onbelangrijk. Het idee dat mijn telefoon een brute exo-ruggegraat heeft spreekt me nogal aan })

[afbeelding]
Lol, als je die uit je zak haalt dan is iedereen opeens bang voor je. :P

Wel leuk hoesje overigens. Ik heb een Griffin Reveal, maar ik denk dat ik hem toch weer wegdoe want ik vind de iPhone 'naakt' mooier. :)

offtopic:
Iemand nog op zoek naar een Griffin Reveal-case? DM me maar ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-04 20:55
LuPo schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:43:
[...]

Lol, als je die uit je zak haalt dan is iedereen opeens bang voor je. :P

Wel leuk hoesje overigens. Ik heb een Griffin Reveal, maar ik denk dat ik hem toch weer wegdoe want ik vind de iPhone 'naakt' mooier. :)

offtopic:
Iemand nog op zoek naar een Griffin Reveal-case? DM me maar ;)
De iPhone naakt blijft het mooiste, maar is helaas niet goed beschermd tegen krassen op de achterkant. :(
Anyway, ik heb ik ook de Griffin Reveal en mij is opgevallen dat de chrome rand toch nog wil bekrassen. Achja, gebruikssporen zal ik maar zeggen. Brushen gaat nog altijd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:39
ik heb nu deze reeds 2 maanden in gebruik. ik vind het geweldig !
het heeft een zachte fluwelen binnenkant, het is hoge kwaliteit leer, netjes afgewerkt.
ondertussen is het hoesje al redelijk soepel geworden, maar de iPhone valt er echt niet uit, zit nog steeds strak in het hoesje.
het mooie van deze vind ik dat je hem in de hoes kan laten zitten tijdens het laden.

merk: more
type: vintage plus noah

Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/2876/morethingvintageplusnoa.jpg

Anoniem: 252616

Heeft er iemand ervaring met de shop iphone-cases.nl ? Zou er graag een knomo leather sleeve bestellen (http://www.iphone-cases.nl/knomo-iphone-sleeve.html) maar vind geen info over deze shop.

Heb/had een clearcoat op mijn iphone 3G en was hier best tevreden mee. Zeer degelijk en vrij makkelijk aan te brengen. Doch vond ik de iphone raar aanvoelen met zon coat. Ook heb ik het idee dat het scherm iets minder goed reageert. Nu ik een griffin tuneflex gekocht heb voor de iphone in de auto te gebruiken kan ik de clearcoat niet meer gebruiken(iphone past dan niet in de houder). Vandaar dus een lederen hoesje. Wat een lopende rekening toch zon iphone :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Let op:
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.