Na hier wat te hebben rondgelezen ben ik deze middag ff in de Mediamarkt binnen gesprongen. Na lang twijfelen heb ik dan toch maar voor de Bodyguardz gekozen.
Eenmaal terug thuis haal ik alles uit de verpakking, plaats mijn screenprotector erop.. allemaal geen probleem. Dan moest de achterkant erop. Eerst wat van die spray op mijn handen + op de folie (sticky kant). De aansluitingen rond de headphone jack + de dockconnecter passen perfect. Dan zie ik plots dat de inkeping voor de aan/uit-knop een centimeter te veel naar rechts zit. Ook aan de zijkant was er geen plaats voorzien voor de volume-knop.
Toen kwam natuurlijk de aap uit de mouw: Mediamarkt had me een oude versie van de Bodyguardz aangesmeerd, namelijk die van de iPod touch 1G (Terwijl deze versie quasi nergens meer verkocht wordt -ook niet bij hen!-).
Hop, alles terug in de verpakking en terug naar Mediamarkt. Eenmaal daar aangekomen en na de gebruikelijke "je hebt het uitgerokken, het is niet onze schuld" toch een waardebon gekregen ter waarde van de prijs van de Bodyguardz (25 EUR).
Nu hangt de screenprotector, waar overigens niets mis mee is, nog op mijn iPod Touch. Ook de achterkant heb ik er laten ophangen, alleen heb ik de randen aan de boven- en onderkant ervan geknipt.
Al bij al geen te leuke ervaring. Nu denk ik er aan om gewoon een Incipio Feather te bestellen op eBay.
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 302468 op 05-12-2009 19:50
]