• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:58
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:59:
Heeft er iemand ervaring met de shop iphone-cases.nl ? Zou er graag een knomo leather sleeve bestellen (http://www.iphone-cases.nl/knomo-iphone-sleeve.html) maar vind geen info over deze shop.

Heb/had een clearcoat op mijn iphone 3G en was hier best tevreden mee. Zeer degelijk en vrij makkelijk aan te brengen. Doch vond ik de iphone raar aanvoelen met zon coat. Ook heb ik het idee dat het scherm iets minder goed reageert. Nu ik een griffin tuneflex gekocht heb voor de iphone in de auto te gebruiken kan ik de clearcoat niet meer gebruiken(iphone past dan niet in de houder). Vandaar dus een lederen hoesje. Wat een lopende rekening toch zon iphone :)
Ik ken niemand persoonlijk die er wat besteld heeft, maar hoor wel goeie recensies erover. Persoonlijk lijkt me de sleeve die jij kiest een beetje duur en ken ik het merk ook verder niet. Vind Sena cases toch iets mooier en lees er (ook hier) goede recensies over. Scheelt je ook weer iets in prijs.

there's no tweak without the tweaker

Verwijderd

virtualJac schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:49:
[...]

Ik ken niemand persoonlijk die er wat besteld heeft, maar hoor wel goeie recensies erover. Persoonlijk lijkt me de sleeve die jij kiest een beetje duur en ken ik het merk ook verder niet. Vind Sena cases toch iets mooier en lees er (ook hier) goede recensies over. Scheelt je ook weer iets in prijs.
Verschil is maar 4euro...als we toch bezig zijn. En de Knomo heb ik reeds in het echt gezien en is echt wel een deftige sleeve. De senna lijkt me wat goedkoper ogen en ik heb bang dat ik de iphone er niet zo vlot in en uit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er geen passende topic bestaat, wat is volgens jullie de beste bescherming voor de Ipod Classic ? Heb er mij juist ééntje gekocht van 160 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:05
loopezz schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 01:29:
[...]

De iPhone naakt blijft het mooiste, maar is helaas niet goed beschermd tegen krassen op de achterkant. :(
Anyway, ik heb ik ook de Griffin Reveal en mij is opgevallen dat de chrome rand toch nog wil bekrassen. Achja, gebruikssporen zal ik maar zeggen. Brushen gaat nog altijd. :p
Ik heb inderdaad ook last van krassen op de zilveren rand van de iPhone. Ik heb alleen geen flauw idee hoe die daar komen. Ik ben namelijk altijd zeer voorzichtig met m'n iPhone.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
http://www.case-mate.com/...Phone-3G--3GS-Stealth.asp
Iemand hier al ervaring mee ? :)
Ik heb hem besteld en is al verzonden, maar was toch benieuwd :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:59

World Citizen

FreeReef.nl

SanderPS3 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:05:
http://www.case-mate.com/...Phone-3G--3GS-Stealth.asp
Iemand hier al ervaring mee ? :)
Ik heb hem besteld en is al verzonden, maar was toch benieuwd :)
ik ben erg benieuwd naar je ervaringen... het ziet er strak uit.
Het filmpje is wel.... erg errrrr

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Millert schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:47:
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een 3Gs, heb daar de Speck Candyshell bij besteld (20e eBay). En moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben, hoesje om de iPhone doen was een eitje. Met de meegeleverde screen protector is samen met de Candyshell de hele iPhone beschermd tegen beschadigingen. Het geheel ziet er ook nog eens mooi uit en de iPhone is er nauwelijks dikker van geworden. Een echte aanrader dus!

http://www.ilounge.com/in...candyshell-for-iphone-3g/
http://www.speckproducts..../iphone-3g-iphone-3gs/162

22 euro met verzendkosten, http://stores.shop.ebay.n...+candyshell&submit=Zoeken
Ik had hem in drie dagen thuis.
Schitterende case om te zien... heb net een 3GS besteld en wil deze ook kopen. Hoe bevalt de case na een maand gebruik? Heb je de iPhone er al eens uitgehaald om te zien of de case protector geen krassen op het chrome en de back achterlaat?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:04
Tekn0z schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:32:
[...]

Schitterende case om te zien... heb net een 3GS besteld en wil deze ook kopen. Hoe bevalt de case na een maand gebruik? Heb je de iPhone er al eens uitgehaald om te zien of de case protector geen krassen op het chrome en de back achterlaat?
Ik heb de iPhone er direct na aankoop ingedaan en heb de folie op de achterkant van de iPhone laten zitten, heb een hoekje eruit geknipt voor de lens. Ik heb hem een keer uit het hoesje gehad en kon geen krasje of beschadiging vinden. Het hoesje ziet er nog altijd mooi uit en bevalt goed, sluit netjes aan en doet niet af in het gebruiksgemak, enkel de knop om hem op stil te zetten is wat moeilijker bereikbaar. Rest werkt vlekkeloos. Ben er heel erg blij mee!

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zit met een klein probleempje met m'n hoesje. Ik heb de volgende: Gear4 BlackIce
Heel mooi ding, voelt soms wat goedkoop aan, maar dat is niet zo erg. Het probleem is dat er luchtbellen tussen het scherm en de hoes zitten. Ik heb al verscheidene keren de iPhone en binnenkant van de hoes schoon gemaakt, maar het mag niet baten. Het probleem ziet er uit zoals bij deze persoon:
http://forums.macrumors.c...3&p=5945431&postcount=144
Iemand hier een oplossing voor? Het ziet er niet uit en geeft zo nu en dan problemen met de gevoeligheid (hoeken pakt-ie niet/slecht bijvoorbeeld). Er zit geen extra beschermfolie op het scherm. Wel heb ik gelezen dat het om een ontwerpfout schijnt te gaan (was in een topic over de IceBox pro, andere hoes, kan dus daar over zijn gegaan), maar anderen hebben er weer geen problemen mee.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13
Hebben mensen ervaring met de DualFit armband van Belkin voor de 3GS? Zit eraan te denken deze te kopen om te gaan hardlopen. Vraag me alleen af of hij wel goed waterdicht is, en hoe je dan je oordopjes naar je oren doet (gewoon zo'n losse draad?) en of hij lekker zit.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Heb net de Case-Mate Clear Armor voor de iPhone 3GS geinstalleerd. Heb die lelijke flappen aan de zijkant eraf gesneden :) Die zo vreemd om de knoppen heenbuigen en dergelijke. Zijn alleen maar extra flappen die straks los gaan zitten, en is niks voor mij ! gebruik het puur voor het op de tafel leggen en dergelijke, en hij moet in de dock passen :). Voor dat soort gebruik is de Case Mate echt perfect.

Hij word geleverd met 2 screen protectors, en 2 achterkantjes. Heb een privacy Shield bij Case Mate al eerder besteld dus die laat ik er lekker op zitten ;). De achterkant is echt perfect. heb het in 10 minuutjes geinstalleerd, echt appeltje eitje. In tegenstelling tot wat veel reviews je vertellen. Hij zit perfect recht, en met die spray echt een makkie. Beetje heen en weer schuiven tot hij goed zit, 1 minuut wachten tot hij ietwat plakt, en dan met dat stukje karton het overige spul eronder weg "slepen" :)

Voor mensen die het puur voor anti-kras doen, raad ik de Case Mate zeker aan !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sluuz schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:24:
Hebben mensen ervaring met de DualFit armband van Belkin voor de 3GS? Zit eraan te denken deze te kopen om te gaan hardlopen. Vraag me alleen af of hij wel goed waterdicht is, en hoe je dan je oordopjes naar je oren doet (gewoon zo'n losse draad?) en of hij lekker zit.
Waterdicht is ie in ieder geval niet!
SanderPS3 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:43:
Heb net de Case-Mate Clear Armor voor de iPhone 3GS geinstalleerd. Heb die lelijke flappen aan de zijkant eraf gesneden :) Die zo vreemd om de knoppen heenbuigen en dergelijke. Zijn alleen maar extra flappen die straks los gaan zitten, en is niks voor mij !
(...)
De achterkant is echt perfect. heb het in 10 minuutjes geinstalleerd, echt appeltje eitje. In tegenstelling tot wat veel reviews je vertellen.
No shit Sherlock :D als je de lastige flappen er af snijdt.

[ Voor 41% gewijzigd door Zpottr op 18-01-2010 19:29 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Zpottr schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:26:
[...]

Waterdicht is ie in ieder geval niet!

[...]

No shit Sherlock :D als je de lastige flappen er af snijdt.
Get your point, maar het is niet zo dat die flappen het veel moeilijker maken. Ik moest ook 5 minuten wachten tot ik de hoekjes om kon buigen, dus dat is de tijd niet. Als er flappen aan zaten, en je had de seal net als ik gewoon direct goed gepositioneerd, dan zijn die flappen echt niet moeilijker hoor. Is ook gewoon een kwestie van omvouwen en de spray eronder weg drukken ;). Die flappen voegen hooguit 3/4 minuten toe aan de tijd. Puur omdat het een kwestie van omvouwen is als hij goed is gepositioneerd ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
murky123 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 08:43:
ik heb nu deze reeds 2 maanden in gebruik. ik vind het geweldig !
het heeft een zachte fluwelen binnenkant, het is hoge kwaliteit leer, netjes afgewerkt.
ondertussen is het hoesje al redelijk soepel geworden, maar de iPhone valt er echt niet uit, zit nog steeds strak in het hoesje.
het mooie van deze vind ik dat je hem in de hoes kan laten zitten tijdens het laden.

merk: more
type: vintage plus noah

[afbeelding]
Ik heb de vintage plus ook sinds vandaag (stinkt wel ontzettend naar leer !), ik heb besloten om de Iphone "naakt" te gaan gebruiken met een screenprotector.
Zonder case past ie tenminste ook fatsoenlijk in een dock en het maakt de telefoon niet mooier al die cases.
Hoewel de CASE-MATE die ik heb (heel dun en alleen voor de achterkant) wel een fijne grip geeft en de achterkant wel beschermd tegen krassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Ramquin, welke theme heb jij gebruikt op je iPhone? (plaatje)
Ik zou hem ook graag willen op mijn iPod, die batterij ziet er gaaf uit!

Ook ben ik op zoek naar een screenprotector, zodat het scherm niet al te vet word van mijn vingers, ik wil soms nogal wat zweethanden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heeft iemand een idee hoe ik mijn probleem (zie boven) kan oplossen? Of eventueel een soortgelijk alternatief die niet te duur is (rond de 30 euro). Die luchtbel is nogal irritant. Zou een screenprotector genoeg 'dikte' toevoegen om het tegen te gaan, zodat het gehele scherm goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:55

MsG

Forumzwerver

Ik heb een Brando Ultraclear (zo'n 10,- euro) en werkt prima, geen bubbels mooi vlak en nergens last van, enkel dat het oppervlak stroever is dan puur glas, maar dat maakt amper uit. Werkt perfect hier. Wel in een schone omgeving opplakken met veel licht, want als er eenmaal stof tussen zit wordt het een gepriegel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

GJtje schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:46:
@Ramquin, welke theme heb jij gebruikt op je iPhone? (plaatje)
Ik zou hem ook graag willen op mijn iPod, die batterij ziet er gaaf uit!
Dat weet ik niet meer, tussen die foto en nu heb ik een keer mn iPhone helemaal gerestored en daar ben ik 'm kwijt geraakt. :(
Hij kwam in een pack van vier kleuren, allemaal alleen voor het batterij icoon tijdens het opladen.
Was dus waarschijnlijk iets in de zin van "Battery Colours" oid in cydia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

GJtje schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:46:
*knip*
Ook ben ik op zoek naar een screenprotector, zodat het scherm niet al te vet word van mijn vingers, ik wil soms nogal wat zweethanden hebben.
Ik heb om exact deze reden mijn screenprotector terug verwijderd. Het is namelijk eens stuk makkelijker om het scherm van de iPhone zuiver te maken dan die screenprotector. En de screenprotector die ik had kraste dan ook nog eens heel makkelijk, waardoor het er na 2 weken al niet meer uit zag...

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13
Heb toch de Belkin DualFit gekocht om te gaan hardlopen. Morgen eerste rondje, dus zal dan een ervaring posten. Had inderdaad gezien dat hij niet waterdicht is. De gehele bovenkant is gewoon open, dus bij regen zal ik er een shirt ofzo overheen moeten doen. Dat is wel minder.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MsG schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:59:
Ik heb een Brando Ultraclear (zo'n 10,- euro) en werkt prima, geen bubbels mooi vlak en nergens last van, enkel dat het oppervlak stroever is dan puur glas, maar dat maakt amper uit. Werkt perfect hier. Wel in een schone omgeving opplakken met veel licht, want als er eenmaal stof tussen zit wordt het een gepriegel.
Ik zal eens kijken, hopelijk lost het de bubbels op die m'n huidige full body cover geeft.

Tenzij uiteraard iemand een alternatieve full body cover heeft die geen problemen geeft. De Gear4 die ik nu heb heeft dus bellen. Gelukkig makkelijk te verwijderen en terug vast te klikken als je een bel hebt door stof, maar de randen blijven met lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een aantal vragen aan mensen die een Speck Candyshell hebben.
- Hoe bevalt hij na een flinke tijd?
- Krast de achterkant erg snel?
- Hoe is de screenprotector die er bij zit?
- Als je de iPhone eruit haalt, zitten er dan krasjes op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Een groot nadeel van de iPhone 3Gs is, net als bij de orginele iPhone, dat deze heel glad zijn en daardoor makkelijk uit je handen glippen.
Ik ben daarom op zoek naar een hele dunne (back)cover waarmee je net wat meer grip hebt zonder dat je meteen je broekzakken binnenste-buiten keert.

Mijn wensen:

- puur voor net wat meer grip
- extra bescherming niet relevant
- zo dun mogelijk i.v.m. carhouder en formfactor
- niet te stroef (geen rubber/siliconen dus)
- mag (semi)permanent zijn (sticker-achtig)
- screenprotector niet noodzakelijk

Heeft iemand tips/ervaringen/advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:47:
Even een aantal vragen aan mensen die een Speck Candyshell hebben.
- Hoe bevalt hij na een flinke tijd?
- Krast de achterkant erg snel?
- Hoe is de screenprotector die er bij zit?
- Als je de iPhone eruit haalt, zitten er dan krasjes op?
- Ik gebruik de candyshell nu een maand of twee, zolang ik de iPhone heb. Heeft voor mij slechts een nadeeltje, en dat is dat je enkel audiokabels met een heel kleine aansluiting kan aansluiten. Originele oortjes passen natuurlijk prima.
- Ik heb geen echte krassen op de achterkant van de Candyshell hoogstens een paar lichte schuifplekken.
- De screenprotector bevalt prima, was gemakkelijk op te brengen en zit er nog steeds op.
- Heb de iPhone twee keer eruit gehad, zonder krassen.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:03

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Millert schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:47:
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een 3Gs, heb daar de Speck Candyshell bij besteld (20e eBay). En moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben, hoesje om de iPhone doen was een eitje. Met de meegeleverde screen protector is samen met de Candyshell de hele iPhone beschermd tegen beschadigingen. Het geheel ziet er ook nog eens mooi uit en de iPhone is er nauwelijks dikker van geworden. Een echte aanrader dus!

http://www.ilounge.com/in...candyshell-for-iphone-3g/
http://www.speckproducts..../iphone-3g-iphone-3gs/162

22 euro met verzendkosten, http://stores.shop.ebay.n...+candyshell&submit=Zoeken
Ik had hem in drie dagen thuis.
Zonet dezelfde besteld, hopelijk is deze snel binnen.

Kun je mij toevallig vertellen of de iPhone ook nog goed in een "carholder/carkit" past na het aandoen van dit jasje? Moet nml. nog een carkit kopen.

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Ik heb zelf nog geen ervaring met carkits. Maar de iPhone is om de randen iets breder geworden, valt net in het hoesje zeg maar. Maar ik geloof dat er een carkit is waarbij de houder te verstellen is zodat iphones met cases ook passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Bij iphoneclub.nl deze sleeve gekocht: Fabrix Cases Black Pinstripes. Vond Fabrix wel mooie sleeves hebben. Is vooral wanneer ik onderweg ben uiteraard. Vanavond besteld en morgen al in huis! Zal nog even laten weten wat ik ervan vind. :)

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
tollo71 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 07:32:
Een groot nadeel van de iPhone 3Gs is, net als bij de orginele iPhone, dat deze heel glad zijn en daardoor makkelijk uit je handen glippen.
Ik ben daarom op zoek naar een hele dunne (back)cover waarmee je net wat meer grip hebt zonder dat je meteen je broekzakken binnenste-buiten keert.

Mijn wensen:

- puur voor net wat meer grip
- extra bescherming niet relevant
- zo dun mogelijk i.v.m. carhouder en formfactor
- niet te stroef (geen rubber/siliconen dus)
- mag (semi)permanent zijn (sticker-achtig)
- screenprotector niet noodzakelijk

Heeft iemand tips/ervaringen/advies?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

Zagg Invisible shield of Casemate Full Body

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
fstieger99 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 19:19:
Zagg Invisible shield of Casemate Full Body
Ah tnx, zo te zien voldoen deze prima aan mijn wensen. Beetje prijzig, maar goede tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:05

vanDaal

-ismeereentje

Naar aanleiding van dit topic denk ik dat ik ook voor de Speck CandyShell ga. Lijkt op dit moment een van de betere op de markt (voor een relatief betaalbare prijs). Ga hem hier bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door vanDaal op 29-01-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sinds kort (gisteren) in het trotse bezit van een 3Gs en wil hem natuurlijk beschermen tegen onheil, was vandaag in de Apple shop geweest en daar werd de Stylz Body Armor aangeraden.

Reden was dat ik geen losse screenprotector hoefde te gebruiken en toch alles goed beschermd was. Kon in dit topic geen ervaringen over de Stylz vinden maar wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
murky123 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 08:43:
ik heb nu deze reeds 2 maanden in gebruik. ik vind het geweldig !
het heeft een zachte fluwelen binnenkant, het is hoge kwaliteit leer, netjes afgewerkt.
ondertussen is het hoesje al redelijk soepel geworden, maar de iPhone valt er echt niet uit, zit nog steeds strak in het hoesje.
het mooie van deze vind ik dat je hem in de hoes kan laten zitten tijdens het laden.

merk: more
type: vintage plus noah

[afbeelding]
waar heb je die gekocht?

Ik heb nu een griffin reveal erom heen zitten, maar ben nu niet echt tevreden want nu kan ik hem niet gebruiken in mn carholder (dealextreme voor 5 eu, zit vrij strak eromheen). Dat had ik al gedacht, maar het leek me niet heel erg om de case even te verwijderen. Nu kost dat enorm veel moeite, dus dat lijkt me niet handig om op regelmatige basis te doen. Ben nu op zoek naar een gemakkelijk hoesje of misschien een siliconen ding erom heen, mits dat vrij gemakkelijk te verwijderen is (voor even). Iemand ervaring?

[ Voor 28% gewijzigd door DarkShadow op 07-03-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik wil m'n Gear4 vervangen, want dat kleven aan het scherm is irritant, de randen werken niet lekker er door. Ik dacht dat het met een screenprotector eronder mogelijk op zou lossen, maar het is erger geworden (kan de protector er gelukkig makkelijk afhalen). Nu heb ik de protector er los op zitten, dus geen full body erbij, maar vind de iphone toch niet zo lekker in de hand liggen.
Nou zat ik even op die iphoneclup shop te kijken en kwam ik deze tegen: http://shop.iphoneclub.nl...-pinstripe-voor-iphone-3g
Iemand hier ervaring mee? Luchtbellen tussen de case en het scherm? Wordt het scherm überhaupt beschermt of moet je er weer een screen protector op hebben om dat krijgen?

Edit:
Kijk even naar de review van iLounge.com, geen scherm cover of meegeleverde protector, dat wordt 'm dus ook niet. Alternatieven? Die Stylz die hierboven wordt genoemd heeft volgens de omschrijving wel een scherm cover. Nadelen?

[ Voor 14% gewijzigd door Hero of Time op 31-01-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Laatst online: 22:03

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Gisteren een brodit 521106 besteld, als het goed is moet deze prima te combineren zijn met mijn Candyshell hoesje. Als deze binnen is hou ik jullie op de hoogte.

Heb hem overigens hier besteld, aangezien ik deze nergens op voorraad zag in NL.
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=390149822254

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:05

vanDaal

-ismeereentje

Mooie houder inderdaad (heb er eentje voor mijn HTC), maar vind het wel relatief aan de prijs. Nog goedkopere houders overwogen waarin de iPhone met Candyshell past?

[ Voor 27% gewijzigd door vanDaal op 01-02-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vandaag m'n Ipod Touch 32 gig en hoesje binnen gekregen.

Het betreft dit: http://store.apple.com/nl/product/TW274ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY hoesje.

Bevalt verder wel. Maar de Ipod zo ''naakt'' voelt toch niet zo goed. Heb voorheen wel 'ns van die plasticjes gewerkt die je op het scherm en de achterkant ''plakt''. Maar heb daar altijd getreuzel mee gehad (luchtbelletjes e.d. onder het plastic etc.)

Zijn hier inmiddels al oplossingen voor? Want als het nog altijd zo vreselijk werkt dan houd ik het wel bij het ene hoesje. Die krasjes zijn toch niet vermijden denk ik dan maar..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Brando Ultraclear geeft geen bubbels. Wél duur (10 eu). Gebruik het al een paar jaar, goed schoonmaken, en opplakken. je ziet haast niet dat er een protector op zit. Wel wordt de bediening ietsje stroever.

Krasjes blijvend voorkomen kan bijna niet. Op het scherm wel, zeker bij de iPhone, maar de chromen bezel krijgt toch wel wat miniscule krasjes op den duur.

[ Voor 27% gewijzigd door MsG op 02-02-2010 20:22 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak je het scherm zuiver dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:22:
Hoe maak je het scherm zuiver dan? :o
Bij de meeste protectors wordt keurig een anti-statisch doekje meegeleverd, kan je lekker poetsen :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik gebruik altijd Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/neobahamuth/images/poetsie1.jpg

Het is gewoon glas, dus elk middel voldoet wel.

En daarna met microvezel doekje er overheen.

[ Voor 14% gewijzigd door MsG op 02-02-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:16
Weet iemand zo waar ik een vervanging voor mijn iphone 3g behuizing kan vinden?

Heeft iemand ervaring met de ebay behuizingen? of in ieder geval niet de originele behuizingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
GranCanaria schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:00:
Weet iemand zo waar ik een vervanging voor mijn iphone 3g behuizing kan vinden?

Heeft iemand ervaring met de ebay behuizingen? of in ieder geval niet de originele behuizingen?
Heb onlangs een zwarte replacement gekocht.. zag er goed uit, pasvorm ook.. Nieuwe chromen rand meegeleverd en dergelijke..

Maar van zodra je dat ding probeert te installeren.. my god.. wat een drama.. Kwaliteit ver ondermaats, pasvorm toch echt niet zo goed.

Tip: op ifixit.com kan je originele covers kopen. Wel alleen de witte, maar het is echt aan te raden.

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:16
Thanks, maar welke replacement heb je gekocht? op marktplaats wordt er eentje aangeboden voor 26 euro of iets. Heb je die gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

vraagje aan alle Brando screenprotector gebruikers. Bij de ultra clear versie, is deze ook een paar milimeter smaller dan het scherm? dus dat er in principe 1 a 2 milimeter onbedekt blijft?

mijn 2e incipio feather (pearl white) is binnen, maar ben er minder tevreden mee dan mijn eerste incipio feather (turqoise). Al is de kleur wel erg mooi.

waarom ontevreden? om 2 redenen:
- bij de 1eincipio waren de gaten, vooral die van de geluidsswitch, veel mooier afgewerkt, bij de 2e zie je gewoon dat hij schuin is afgebroken/afgesneden/afgeschuurd.
- de randen van de 2e incipio die tegen de chromen rand aankomen zijn een stuk lager dan die van de 1e. De 1e was bijna op gelijke hoogte met de chromen rand en bij de 2e steekt de chromen rand gewoon 'ver' boven de incipio uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De Brando is hier inderdaad echt een ietsiepietsie te smal (of ik zit te ver aan 1 kant), maar ik betwijfel of het 1 milimeter is. Het is echter dusdanig weinig dat dat bijna niet te beschadigen is. Sowieso bedenkt hij het gehele echte scherm gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
MsG schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:40:
Ik gebruik altijd [afbeelding]

Het is gewoon glas, dus elk middel voldoet wel.

En daarna met microvezel doekje er overheen.
Ik heb geen kat... 8)7 En om er daar nou speciaal een voor te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een tijd de iPod touch, maar ik zit erg te twijfelen welk beschermhoesje nou echt ideaal is en of het wel echt nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 21-09 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Weet er iemand een site waar je dunne stoffen hoesjes voor de iPhone kunt kopen? Tot vorige week gebruikte ik het originele Apple hoesje wat vroeger met de iPod Classic werd meegeleverd (iPhone past daar ook goed in), maar die ben ik helaas verloren. Was een erg fijn dun stoffen hoesje. Alle hoesjes die ik tot nu toe tegenkom zijn van leer, plastic of siliconen of zijn een soort sokken van dikke wol. Ik zoek dus een dun hoesje wat niet permanent om de telefoon zit, maar waar je 'm makkelijk in en uit kunt schuiven.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unhooked
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09-2023
Phobophile schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:08:
Zo, net mijn nieuwe hoesje besteld. Had eigenlijk besloten om mijn iPhone naakt te blijven gebruiken, maar ik ben toch bang dat ik op een zeker moment vergeet het ding uit mijn zak te halen en met omkleden het apparaat laat stuiteren. Allemaal tot daar aan toe, maar op de plavuizen van de kleedkamer van de sportvereniging kon dat echt nog wel eens einde verhaal zijn.

Ook niet onbelangrijk. Het idee dat mijn telefoon een brute exo-ruggegraat heeft spreekt me nogal aan })

[afbeelding]
Bevalt deze case? Ik hoop dat je hem nu 3 maanden flink aan de tand gevoeld hebt. Ik wil m'n iphone namelijk ook wel voorzien van een ruggengraat.

Edit: deze dus.
Afbeeldingslocatie: http://momoboxx.com/images/swicheasy/capsule_rebelM_med01.jpg
Iemand anders ervaringen?

[ Voor 5% gewijzigd door Unhooked op 15-02-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

heb zo'n hoesje van freitag gekocht, bevalt erg goed!

http://www.freitag.ch/shop/FREITAG/shop.jsf#/modelDetail=F22

[ Voor 11% gewijzigd door lex op 17-02-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

MsG schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:58:
De Brando is hier inderdaad echt een ietsiepietsie te smal (of ik zit te ver aan 1 kant), maar ik betwijfel of het 1 milimeter is. Het is echter dusdanig weinig dat dat bijna niet te beschadigen is. Sowieso bedenkt hij het gehele echte scherm gedeelte
sowieso beschermt hij wel het schermgedeelte, maar het is wel 'lelijk' omdat de knop ten eerste niet helemaal omringd wordt (zal wel een reden hebben met bubbels enz) en omdat de randen niet goed aansluiten, nu heb je dus een chromen rand, de glasrand en een brando-rand.

qua helderheid is de ultra clear wel erg goed moet ik zeggen. Maar ik hou het bij mijn incipio screenprotectors (die ik eens in het half jaar verwissel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja maar voor het visuele aspect heb ik geen plakkertje :), mijn scherm is beschermd waardoor ik dat ding met amper verlies weer kan verkopen en daar gaat het mij om. Volgens mij is het bewust open omdat je anders het precies om het rondje moet doen, terwijl hij nu alleen aan de bovenkant enigzins uitgelijnd moet zijn.

Mijn brando's blijven altijd zolang zitten als ik de telefoon heb, mits ik er maar correct mee om ga.

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:13
Wat is volgens jullie het beste iphone protection hoesje, ik krijg nu morgen mijn iphone terug van reparatie(gebarsten scherm). ik heb gehoord van de OTTERBOX, maar welke beschermd volgens jullie de iphone het meest als hij valt?
btw het doet er me niet toe of het een lelijk hoesje is.

[ Voor 11% gewijzigd door Nock372 op 18-02-2010 12:39 ]

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

• Runnerb87
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-09 22:41
Ik heb nu een siliconen hoes van belkin om mijn iPod Touch. Nu dacht ik dat dit wel zou passen in de dockadapter die is geplaatst in een universal dock van Apple. Echter dit past niet.. Nu vroeg ik mij af of dit wel zou passen als ik een iphone dock zou kopen. Iemand een idee of dit gaat passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zijn er mensen die ervaring hebben met Case-Mate? Ik zag vandaag bij de MM een case-mate full body hangen die mij beter lijkt dan de Gear4 die ik nu heb, maar voordat ik weer 30 euro uitgeef, moet ik even zeker weten dat ik niet hetzelfde probleem krijg als nu waarbij de zijkanten van het scherm praktisch onbruikbaar worden (gevoeligheid is ver te zoeken) en de hoes aan het scherm gaat 'plakken'.
Het gaat om deze: http://www.mobiel4you.nl/...ked-Cases--N_art_283.html
Anderen die er een hebben en volledig tevreden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:29
Die case zou ik dus nooit nemen. Het maakt je toestel veel te dik en lomp en lelijk :P Maarja... beetje irrelevant voor jou.. :P

Heeft iemand ervaring met deze case? En iemand met live afbeeldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mjah, dattie dikker wordt (breder eigenlijk) vind ik helemaal niet erg. Ik heb 'm even kaal gebruikt en bij het locken tik ik net de app aan die in het dock staat op de hoek, ik heb nogal lange vingers schijnt :P. Ik wil ook niet klooien met een screen protector erop plakken, ben er geen held in en krijg altijd wel iets van stof tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Stof kan je (makkelijk) onder de screen protector halen door middel van twee plakbandjes. De ene plak je op de protector zelf om hem omhoog te liften, met de andere stuk plakband vis je het stof weg. Hier is een handige tutorial voor het applyen van een shield. Tevens kan je ook op ebay voor minder dan 2 euro een pak van 3 screen protectors kopen (mocht er een niet lukken). Dus ja, je kunt het altijd proberen :P En het is toch mooier dan zo'n bulky case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Amps schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:26:
Dus ja, je kunt het altijd proberen :P En het is toch mooier dan zo'n bulky case.
Bulky case voor lange vingers, prima combinatie :P. Bovendien boeit mij het uiterlijk van de iphone niet zo veel. Zoals hij nu is, vind ik 'm te glad. Met de gear4 case is de achterkant een stuk stroever waardoor hij niet zo makkelijk uit m'n hand glijd. Mocht de casemate ook wat glad zijn, is dat gelukkig eenvoudig op te lossen door iets op de achterkant te plakken, maar dat doe je niet zo snel met de achterkant van de iPhone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nock372 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:32:
Wat is volgens jullie het beste iphone protection hoesje, ik krijg nu morgen mijn iphone terug van reparatie(gebarsten scherm). ik heb gehoord van de OTTERBOX, maar welke beschermd volgens jullie de iphone het meest als hij valt?
btw het doet er me niet toe of het een lelijk hoesje is.
Heb een tijd geleden door mijn zus uit de US de Otterbox Defender laten opsturen. Destijds was dat de enige case van Otterbox voor de Iphone 3G. Bevalt prima. Inderdaad, de telefoon wordt er niet slanker van maar zolang je 'm niet 1 hoog uit het raam laat vallen is ie prima beschermd! Heb mijn Iphone toch echt wel een aantal keer laten stuiteren!

Toen ik 'm ontving was ik eniszins wantrouwig over hoe de responsiveness van mijn Iphone zou zijn daar de Defender Case ook een scherm folie heeft. Moet zeggen dat die prima is. Wat wel zo is is dat er na verloop van tijd wat stof onder het folie komt maar dat is een kwestie van case verwijderen, schoonmaken en je kunt weer even vooruit. Ik heb wel ontdekt dat mijn telefoon een minimale beschadiging heeft gekregen op de achterkant omdat de hardshell van de Otterbox blijkbaar een scherp randje heeft ter hoogte van het Apple logo. Voor mij niet echt boeiend maar toch. Daar staat tegenover dat mijn Iphone er verder nog prima uitziet dankzij de Otterbox

Ik moet zeggen dat als ik nu een Otterbox produkt zou moeten kopen dat ik waarschijnlijk voor de Impact series zou gaan. Toch wat goedkoper. Heb gezien dat er nu meer modellen zijn.

http://www.otterbox.com/iPhone-Cases/iphone-3g-3gs-cases/

Kortom, Otterbox heeft prima cases voor die mensen die wat meer bescherming op prijs stellen en die een wat dikkere silhouet niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:48
De cases voor een iPhone passen niet om een iPod Touch 3g of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Joop34 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:57:
De cases voor een iPhone passen niet om een iPod Touch 3g of wel?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
Dat is echt heel jammer want deze is echt bruut.
http://www.switcheasy.com...uleRebelM.php?color=black
Maar hoe kan ik dan zien of hij zou passen? Want bij de ene site zie ik een case staan onder iPhone, terwijl dezelfde case bij een andere site onder iPod staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Als het erbij staat dat het compatible is met de iPhone dan is alleen iPhone geschikt ervoor. En onder iPod Touch 2G/3G, is het geschikt voor iPod Touch 2G/3G...

Dus... je kunt het aan de naam zien? Je kunt ook kijken naar de camerahole op de case. Met een camerahole is voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Laatst online: 20-05 19:57
Zoek een case voor mijn iPhone die ik volgende week binnenkrijg, Krijg een 3GS wit 16GB. Wil een doorzichtige case wat niet echt opvalt maar toch goed beschermt, vind die achterkant wel mooi alleen zonde om hem zo te laten bekrassen. Zag ook volgens mij een keer een leather case waar je het appeltje nog mooi kon zien, was netjes uitgesneden. Kan die alleen niet meer vinden.

- Minimaal
- Achterkant
- Doorzichtig of dat ik alleen het Apple logo kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met een hoesje wat een beetje fatsoenlijk stof tegen houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:28
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:39:
Iemand ervaring met een hoesje wat een beetje fatsoenlijk stof tegen houd?
Zoiets? ;)

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 07:10
Syn3rgi schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:01:
Zoek een case voor mijn iPhone die ik volgende week binnenkrijg, Krijg een 3GS wit 16GB. Wil een doorzichtige case wat niet echt opvalt maar toch goed beschermt, vind die achterkant wel mooi alleen zonde om hem zo te laten bekrassen. Zag ook volgens mij een keer een leather case waar je het appeltje nog mooi kon zien, was netjes uitgesneden. Kan die alleen niet meer vinden.

- Minimaal
- Achterkant
- Doorzichtig of dat ik alleen het Apple logo kan zien.
Griffin Reveal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
Kwam een zwarte flip leren hoesje tegen op Ebay. Heel makkelijk is je iPod Touch er uit te halen, maar valt ook prima mee te werken of hard te lopen. Zo blijft de Touch tenminste mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:02
Iemand toevallig al een manier gevonden om de branding van de Incipio Feather te verwijderen zonder de 'matte finish' te beschadigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met lederen sleeves zoals deze?

http://www.ipodhoes.nl/se...uch-2g3g-zwart-p-286.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb een sena case voor mijn iphone. gekocht bij http://www.disney.com, goedkoper als bij ipodhoes. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 01-06-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 21:05
Griffin Reveal lijkt leuk. Maar beschermd de bezel van je iPhone nièt. De achterkant is dus wel beschermd maar de 'rand' langs het scherm krast ongestoord.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 22:58
Voor een aantal mensen in mijn omgeving een paar weken geleden de cases 'Protective Crystal Case for iPod Touch 3' bij DealExtreme gekocht, in gewoon transparant en roze transparant.

Bevalt hun erg goed. Mooi dat de achterkant nog gewoon te zien is. Alleen jammer dat er wat stof bij de openingen in de case komt (zie hier waar ik bedoel). Dit stof is echter zo te verwijderen. Zal nog een foto maken van hoe dit eruit ziet.

Verder ook een aantal screenprotectors bij DealExtreme gekocht voor de iPod touch. Bevalt ook erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPod Touch is een geweldig apparaat, maar de achterkant krast echt uit het niet, zonde. Ik denk dat zelfs een hoes het niet helemaal tegenhoud, maar ik denk dat t dan wel langer duurt voordat hij helemaal vol zit. Heb nu een klein duidelijk krasje en enkele ''micro'' krasjes die je ziet schuin tegen het licht. Het scherm daar in tegen is krasvast gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09-2022
Heb een zwarte Belkin siliconen hoes. Was wel wennen, want je iPod is wel ietsje dikker en zwaarder met zo'n hoes. Ik heb alleen een probleem dat stof er op blijft zitten. Iemand een trucje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Gisteren in de Apple winkel te Enschede deze hoes gekocht. Zit de iPod gewoon helemaal in. Vanwege m'n FiiO E1 die ook voorzien is van remote, komt dit prima uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 23:09
Ik wou een Belkin hoesje kopen voor mijn ipod touch. Nu heb ik de 8 GB versie. Volgens mij is dit de 2G versie ?
Want ik kon 2 varianten kopen bij de mediamarkt.
- For ipod touch 2g
- For the new ipod touch ?

Maar wat ik niet snap, de maat is toch hetzelfde voor de 2g / 3g etc ...
Waarom hebben ze dan verschillende varianten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Inmiddels al een maand in het bezit van de Sena Corsa case. Uit de VS laten komen, maar dan heb je wel kwaliteitje hoor! $50 omgerekend €37 was ik kwijt voor deze lederen sleeve. Toppertje!

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Een tijdje geleden had ik de Protective Leather Case with Securing Strap for iPhone 3G gekocht via DE. Voor de prijs van $1.80 een koopje. Maar... na een paar weken begon ik een afdruk te zien op mijn iPhone. Wat bleek: de binnenkant van de case (en wel het gedeelte waarin het trekkoord zat) begon af te geven op mijn iPhone. En ik kreeg het er dus niet meer af!

Nu was ik opzich heel erg blij met deze case maar nu hij afgeeft dus niet meer. Heb ik nu 'pech' gehad of moet ik uitwijken naar een ander merk en zoja, welke? De case beviel me erg goed, op het maken van een afdruk na dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
Hemiparo,

Zelf gebruik ik: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16155
inmiddels al meer dan een jaar in gebruik. ( ipod touch)

laat naar mijn ervaring geen afdrukken oid achter.

Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
fender89 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:48:
Hemiparo,

Zelf gebruik ik: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16155
inmiddels al meer dan een jaar in gebruik. ( ipod touch)

laat naar mijn ervaring geen afdrukken oid achter.

Chris
Zie er op zich ook leuk uit, al heb ik een sterke voorkeur voor een sleeve zoals ik had (uiteraard zonder afdruk!). Past hier wel een iPhone zonder problemen in? (ook plaatsing van knoppen enz.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat kan ik beter nemen als vervanger voor m'n huidige hoes, de Otterbox Impact, of de Otterbox Defender?
Ik neig naar de Defender vanwege de volledigheid met schermmembraan, maar heb er bij verschillende reviews gehoord over kleinen problemen ermee (luchtbelletjes e.d.).
Bij de Impact wordt een screen protector meegeleverd, maar ben zelf best een ramp om die dingen er netjes op te krijgen. Mijn vorige screen protector heb ik weg moeten gooien omdat er een lelijke 'kras' in was gekomen tijdens het opplakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
hemiparo schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:55:
[...]

Zie er op zich ook leuk uit, al heb ik een sterke voorkeur voor een sleeve zoals ik had (uiteraard zonder afdruk!). Past hier wel een iPhone zonder problemen in? (ook plaatsing van knoppen enz.).
Geen idee of de iphone past, ik heb een touch ;-) maarja voor € 2,50 kan je altijd proberen, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Ik gebruik voor mijn iPhone een iAcc iCover. Alleen ben er zeer ontevreden over, het beschermt de achterkant (behalve het apple logo) goed, maar zorgt voor alleen maar krassen aan de zijkant.

Wat moet ik nu doen, heb nu een iPhone...drie weken oud en de chromen omlijsting zit vol met krassen....

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hero Of Time schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:36:
Wat kan ik beter nemen als vervanger voor m'n huidige hoes, de Otterbox Impact, of de Otterbox Defender?
Ik neig naar de Defender vanwege de volledigheid met schermmembraan, maar heb er bij verschillende reviews gehoord over kleinen problemen ermee (luchtbelletjes e.d.).
Bij de Impact wordt een screen protector meegeleverd, maar ben zelf best een ramp om die dingen er netjes op te krijgen. Mijn vorige screen protector heb ik weg moeten gooien omdat er een lelijke 'kras' in was gekomen tijdens het opplakken.
Iemand al een idee hierover? Ik wil graag een nieuwe beschermhoes en kan dan gelijk een autohouder bestellen waar hij in zou moeten passen. Deze heb ik volgende maand al nodig en zou het zonde vinden als ik net de verkeerde case bestel (adhv ervaringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze al een paar maanden hij is erg fijn en houdt de telefoon slank zoals die is ;). Als ik weer een nieuwe zou moeten halen zou ik weer deze kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:12:
iPod Touch is een geweldig apparaat, maar de achterkant krast echt uit het niet, zonde. Ik denk dat zelfs een hoes het niet helemaal tegenhoud, maar ik denk dat t dan wel langer duurt voordat hij helemaal vol zit. Heb nu een klein duidelijk krasje en enkele ''micro'' krasjes die je ziet schuin tegen het licht. Het scherm daar in tegen is krasvast gelukkig
Ik gebruik hoesjes van vilt, zowel voor onze iPod Touch als voor mijn iPhone. Deze zijn erg strak & simpel vind ik en je knijpt je iPod Touch/iPhone er eenvoudig uit. Misschien is deze leuk voor tijdens de WK :) Afbeeldingslocatie: http://www.manongarritsen.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/231x231/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/i/p/ipod-touch_hoesje_oranje2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze review op iPhone News Blog van de iPhone & iPod Touch hoesjes van Manon Garritsen kwam ik tegen. De moeite waard om ook eens door te lezen (de hoesjes worden o.a. vergeleken met die van Freitag).Afbeeldingslocatie: http://www.mobielnieuwsnet.nl/wordpress/wp-content/uploads/2010/01/manon2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
Vandaag een siliconenhoesje binnen gekregen, maar ik heb per ongeluk onder het plastic beschermlaagje voor op het scherm 3 kleine luchtbelletjes zitten. Hoe kan ik die eronder weg krijgen? Volgens gaat het beschermlaagje kapot als ik het eraf probeer te halen..
Als het niet wil; waar kan ik eventueel losse beschermstickers krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuried
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-03-2024
Ik wou voor een leather flip case gaan voor mijn nieuwe Iphone, dus de eerste vraag of iemand nog een aanrader heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door nuried op 11-05-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 21:59
heb die gehad. bij mij liet de binnenkant vrij snel los. gebruikte vervolgens een siliconen hoesje wat alleen de achterkant bescherm. vond ik er niet uitzien, dus nu maar niks erom heen. hij is al een keer gevallen, hele glas aan diggelen, 70 euro nieuw glas.

edit: ik had volgens mij een oudere senahoes die was niet mooi gestikt dus liet het snel los :(

[ Voor 8% gewijzigd door Alekz87 op 14-05-2010 00:16 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francis998
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-05 17:00
Hallo allemaal.
Als het goed is krijg ik morgen mijn ipod touch binnen. Nu wil ik zodra ik hem binnen heb een hoesje gaan halen.
Heb al aardig wat rondgekeken en zowieso wil ik een siliconen hoesje, het liefst een goedkope, voor nu.
Aangezien al mijn spaarcenten aan de ipod zijn uitgegeven.
maar aangezien er zoveel hoesjes zijn, vroeg ik me af wat nou een aanrader is.
Voor mijn scherm wil ik zowieso zon plastic protector vel kopen, maar ik wil wel dat de zijkanten van de ipod beschermt worden.

Welke hoes lijkt jullie het beste?

O, nog een vraagje ik heb op de verpakking van alle hoesjes zien staan voor de 2G of 3G, maakt dat nou echt uit, of is het gewoon hetzelfde zo'n 2g hoesje als 3g hoesje?

[ Voor 13% gewijzigd door francis998 op 17-05-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Zijn er mensen die voor het hardlopen een armband hebben icm iPhone 3G(S)?
Welke armband raden jullie aan? Ik hoor namelijk niet al te goede verhalen over de Belkin armband.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 13:54
Ik bezit nu ruim een jaar een SENA Ultra slim sleeve. Op zich bevalt dit mij prima maar zoek eigenlijk nog een alternatief.

Ik zou een soortgelijke sleeve willen waar je een 2 tal pasjes kwijt kan(bankpas + rijbewijs) en evt een vakje voor wat briefgeld. Het idee moet zijn dat de sleeve nog steeds "Slim" is. Een zoektocht op internet wijst uit dat je op van die flipscases of wallets uit komt die enorm "bulky" zijn.

Dus wie weet er een ultra slim sleeve met opbergvakjes??

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
renzo4000 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:53:
Ik bezit nu ruim een jaar een SENA Ultra slim sleeve. Op zich bevalt dit mij prima maar zoek eigenlijk nog een alternatief.

Ik zou een soortgelijke sleeve willen waar je een 2 tal pasjes kwijt kan(bankpas + rijbewijs) en evt een vakje voor wat briefgeld. Het idee moet zijn dat de sleeve nog steeds "Slim" is. Een zoektocht op internet wijst uit dat je op van die flipscases of wallets uit komt die enorm "bulky" zijn.

Dus wie weet er een ultra slim sleeve met opbergvakjes??
Is de linie bij working class heroes niet ongeveer wat je zoekt? Is wel geen leer... :O http://www.workingclassheroes.eu

En anders, is een Mighty Wallet van Dynomighty niets voor jou? Heb deze zelf ook gekocht, puur voor bankpas, rijbewijs en briefgeld. Helaas gaat er geen muntgeld in. :/

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
TheKerremenke schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:22:
[...]

Is de linie bij working class heroes niet ongeveer wat je zoekt? Is wel geen leer... :O http://www.workingclassheroes.eu

En anders, is een Mighty Wallet van Dynomighty niets voor jou? Heb deze zelf ook gekocht, puur voor bankpas, rijbewijs en briefgeld. Helaas gaat er geen muntgeld in. :/
Bedankt voor je tips! Helaas is die workingclassheroes niks voor mij, zie liever volledig leer ivm het makkelijk in je broekzak stoppen. Een stoffen variant gaat heel stroef. Het zijn wel mooie hoesje trouwens!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:54
cdl schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:49:
Zijn er mensen die voor het hardlopen een armband hebben icm iPhone 3G(S)?
Welke armband raden jullie aan? Ik hoor namelijk niet al te goede verhalen over de Belkin armband.
De Tune Belt AB82 is een erg fijne sportband. Zelf gebruik ik hem voor mijn Nokia N97 maar hij is eigenlijk gemaakt voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ik heb uiteindelijk deze gehaald: Afbeeldingslocatie: http://www.anything4wireless.com/images/products/golla/detail/G728.jpg

Kan ik mijn belangrijkste zaken in een keer meenemen ... ik verwacht hem morgen in huis te hebben.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.