Ik ken niemand persoonlijk die er wat besteld heeft, maar hoor wel goeie recensies erover. Persoonlijk lijkt me de sleeve die jij kiest een beetje duur en ken ik het merk ook verder niet. Vind Sena cases toch iets mooier en lees er (ook hier) goede recensies over. Scheelt je ook weer iets in prijs.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:59:
Heeft er iemand ervaring met de shop iphone-cases.nl ? Zou er graag een knomo leather sleeve bestellen (http://www.iphone-cases.nl/knomo-iphone-sleeve.html) maar vind geen info over deze shop.
Heb/had een clearcoat op mijn iphone 3G en was hier best tevreden mee. Zeer degelijk en vrij makkelijk aan te brengen. Doch vond ik de iphone raar aanvoelen met zon coat. Ook heb ik het idee dat het scherm iets minder goed reageert. Nu ik een griffin tuneflex gekocht heb voor de iphone in de auto te gebruiken kan ik de clearcoat niet meer gebruiken(iphone past dan niet in de houder). Vandaar dus een lederen hoesje. Wat een lopende rekening toch zon iphone
there's no tweak without the tweaker