Hmm Die belkin hoes lijkt veel op mijn SwitchEasy Nude Ultra Clear.

En ik ben daar tog wat minder over te spreken.
Er zitten 2 screen protectors bij (best goede kwali), een micro fiber doekje , 2 dopjes voor de jack ingang en een dopje voor de power aansluiting.
Die passen allemaal goed en geen klachten over.
Alleen die hoes is dan wel heel leuk 1 van de dunste , dat is te merken ook.
De pas vorm is TE goed , de iphone gaat er redelijk in maar zodra je em eruit wilt halen word het moeilijk om het hele kapje niet kapot te breken.
De powerknop / Stil knop en vollume knoppen steken te ver uit (als het ware)
En aangezien het een hardcase is , heb je weinig tot geen speling met buigen.
Ik ben niet ban uitgevallen (zelf ook omgebouwd naar wit) maar tog...
Iedere keer als ik het hoesje eraf haal is het met kromme tenen , want het zal tog eens gebeuren dan ze knap zegt....
Zodra dat gebeurt ga ik gewoon weer op zoek naar een mooie softcase in cystal clear.
dan maar weer een iets dikkere gsm , heb op mijn 3Gs een SwitchEasy CapsuleRebel Case RebelArctic
Dat is een fishbone stijl soft/hard case , en daar ben ik meer dan tevreden over.
Ook weer 2 screen protectors , power dopje en micro vezel doekje erbij.
Perfecte pasvorm , goed beschermd en makkelijk te verwijderen door het 2 ledige systeem.

En ik ben daar tog wat minder over te spreken.
Er zitten 2 screen protectors bij (best goede kwali), een micro fiber doekje , 2 dopjes voor de jack ingang en een dopje voor de power aansluiting.
Die passen allemaal goed en geen klachten over.
Alleen die hoes is dan wel heel leuk 1 van de dunste , dat is te merken ook.
De pas vorm is TE goed , de iphone gaat er redelijk in maar zodra je em eruit wilt halen word het moeilijk om het hele kapje niet kapot te breken.
De powerknop / Stil knop en vollume knoppen steken te ver uit (als het ware)
En aangezien het een hardcase is , heb je weinig tot geen speling met buigen.
Ik ben niet ban uitgevallen (zelf ook omgebouwd naar wit) maar tog...
Iedere keer als ik het hoesje eraf haal is het met kromme tenen , want het zal tog eens gebeuren dan ze knap zegt....
Zodra dat gebeurt ga ik gewoon weer op zoek naar een mooie softcase in cystal clear.
Dat is een fishbone stijl soft/hard case , en daar ben ik meer dan tevreden over.
Ook weer 2 screen protectors , power dopje en micro vezel doekje erbij.
Perfecte pasvorm , goed beschermd en makkelijk te verwijderen door het 2 ledige systeem.