Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:33
Bedankt over je tip van die 2 screenprotectors! :)

Hier even 3 creaties die ik gemaakt heb.
De voorzijde houdt ik gewoon standaard zoals je kunt zien.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5007/5327871096_17019588a3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5129/5327871176_597b57be03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5004/5327871020_e304303f63.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door AntraXxX op 05-01-2011 19:23 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:47

bakvis

Tweakers.Nerd

PaulBloem schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:08:
Eentje heeft zeker mijn aandacht als sleeve zijnde, namelijk de Argyle van Senacase.
Alleen voor dit geld ben ik eerst wel benieuwd of iemand hier goede ervaring mee heeft?

[afbeelding]

Link
Ik weet niet of je hem in de tussentijd al besteld hebt? Maar ik heb zojuist de Sena Argyle binnen kregen (zwart/grijs/oranje).

Even een paar puntjes tot nu toe: Het leer ruikt heerlijk! Net zoals een nieuwe echt lederen schoen, de kwaliteit van het stikwerk is ook super, allemaal heel strak!

De iPhone past er redelijk makkelijk in, alleen op het einde gaat het wat stroever, maar volgens reviews op youtube wordt dit na een aantal dagen beter.

Zelf heb ik hem voor 38 euro (inc verzending) besteld op www.senacases.com, het is aan de prijs maar de kwaliteit licht wel heel erg hoog!

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Tuzla schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:29:
Tja, mooi en veilig gaat nou eenmaal niet samen. Dat kon nog in 2001 bij de Nokia N3310 alleen nog.
Als je iPhone een keer de stoep kust zal je toch flink balen dat je koos voor de looks ipv protectie, terwijl beide echt wel te combineren is :+

[afbeelding]
Je kan ook gewoon voorzichtig doen met je telefoon, en hem niet laten vallen. Ik heb in mijn leven nog nooit een telefoon laten vallen, waardoor hij onherstelbaar beschadigd is geraakt.

Daarnaast is het een gebruiksvoorwerp, en die kunnen nu eenmaal vallen. Je hebt toch ook geen opblaaskussen om je auto gevouwen? Of plastic zakken om je nieuwe schoenen gebonden?

Ik vind m'n iPhone 4 te mooi om 'm een rubber om te doen, en tot nu toe bevalt dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
Heb eindelijk de camera kunnen vinden, vond em waar ik het niet had verwacht, daar maar effe snel een aantal kiekjes gemaakt :P Excuus als er een aantal foto's beetje blurry zijn :) De wallpaper hoort dus bij de skin.

Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Photos/P1020605.jpg Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Photos/P1020606.jpg Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Photos/P1020607.jpg Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Photos/P1020608.jpg Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Photos/P1020609.jpg Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Photos/P1020610.jpg Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Photos/P1020611.jpg
Onderkant (zodat je kan zien hoe de zij-uiteindes van de skin eruit zien)
Afbeeldingslocatie: http://files.en-is.com/files/iPhone/Photos/P1020612_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gelaskins.com/images/skins/21-DrGonzo/110_RalphSteadman_DrGonzo_500-white.jpg

:? Krijg de afbeeldingen niet naast elkaar...

[ Voor 12% gewijzigd door EN-IS op 10-01-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
EDIT: Laat binnen een maand los. Ik ben opeens wat minder positief.
------------------------------------------------------

Korte review van mijn Zagg Invisishield voor de Iphone 4:

Prijs: 24,99.
Aanbrengen ging vrij eenvoudig, alleen moet je oppassen dat je de dunne lange delen voor de zijkanten niet uitrekt.
Wat ik pas besefte tijdens het plakken is dat juist de delen waar de telefoon op terechtkomt als je hem laat vallen, de hoeken, onbeschermd blijven.Zo'n rubberen rand helpt daar wel tegen maar dat vind ik weer geen porem. Toch maar de Invisihield dus.

Resultaat:
De folie voelt wat stug aan, dat is een voor- en nadeel in één. Voordeel omdat je meer grip hebt, nadeel omdat het glijden met je vinger op het scherm minder soepel gaat.
Het is iets gebobbeld (regelmatige structuur, dat wel) waardoor je telefoon een andere look krijgt. Ik stoor me er niet aan.
Ik heb het idee dat het glasoppervlak goed is beschermd, het is stevig spul.
Ik heb in mijn exemplaar wat imperfecties zitten (kleine putjes) maar die zijn zo klein dat ik er niet mee terug ben gegaan.
Verder op drie plekken lijken er nog piepkleine luchtbelletjes te zijn die blijven terugkomen. Ik kan ze wegdrukken met een plastic pen, maar na een half uur zitten ze erweer, Huh?!

Conclusie:
Erg veel geld voor een paar flapjes plastic, maar wel een goede bescherming tegen krassen op het platte oppervlak (niet de hoeken dus!). Het resultaat is niet 100% strak maar in orde (en ik ben vrij kritisch).

[ Voor 4% gewijzigd door tbenschop2 op 25-01-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08 13:57
tbenschop2 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:50:
Korte review van mijn Zagg Invisishield voor de Iphone 4:

Prijs: 24,99.
Aanbrengen ging vrij eenvoudig, alleen moet je oppassen dat je de dunne lange delen voor de zijkanten niet uitrekt.
Wat ik pas besefte tijdens het plakken is dat juist de delen waar de telefoon op terechtkomt als je hem laat vallen, de hoeken, onbeschermd blijven.Zo'n rubberen rand helpt daar wel tegen maar dat vind ik weer geen porem. Toch maar de Invisihield dus.

Resultaat:
De folie voelt wat stug aan, dat is een voor- en nadeel in één. Voordeel omdat je meer grip hebt, nadeel omdat het glijden met je vinger op het scherm minder soepel gaat.
Het is iets gebobbeld (regelmatige structuur, dat wel) waardoor je telefoon een andere look krijgt. Ik stoor me er niet aan.
Ik heb het idee dat het glasoppervlak goed is beschermd, het is stevig spul.
Ik heb in mijn exemplaar wat imperfecties zitten (kleine putjes) maar die zijn zo klein dat ik er niet mee terug ben gegaan.
Verder op drie plekken lijken er nog piepkleine luchtbelletjes te zijn die blijven terugkomen. Ik kan ze wegdrukken met een plastic pen, maar na een half uur zitten ze erweer, Huh?!

Conclusie:
Erg veel geld voor een paar flapjes plastic, maar wel een goede bescherming tegen krassen op het platte oppervlak (niet de hoeken dus!). Het resultaat is niet 100% strak maar in orde (en ik ben vrij kritisch).
Ik heb ook maximum protection gekocht van zagg, en het nadeel bij mij was dat ik mijn iphone een keer uit mijn broekzak haalde, de screenprotector eraf ging en er dus stof in kwam, ik had die screenprotector dus kunnen weggooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 15:28

Impry

Rallymedia.nl

Had met m'n SGP screenprotector wat stof eronder gekregen tijdens het plakken. Kon er eigenlijk niets meer mee.
Van alles geprobeerd, zat helemaal onder het stof/vette vingers/etc..
Maar omdat ik toch niets te verliezen had heb ik hem onder de hete kraan gehouden, helemaal schoongepoetst, het leek wel of ik alle 'lijm' eraf haalde.
Geprobeerd zo min mogelijk druppels er op achter te laten (ivm kalkvlekjes) en gewoon op laten drogen op m'n bureau.

Volgende dag toen hij droog was bleek dat hij toch weer plakte, 'lijmlaag' was er dus niet vanaf, en heb ik hem er gewoon op kunnen plakken. Je zag geen enkel verschil met hoe hij er nieuw uitzag.

Stond er zelf ook van versteld, maar je kunt ze dus wassen! :D
SGP d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Impry op 10-01-2011 22:14 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Impry schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:13:
Stond er zelf ook van versteld, maar je kunt ze dus wassen! :D
Ik weet niet of dat wel zo goed is, warm water voor de screenprotector, ik kan me voorstellen dat het met echt warm water zijn lijm verliest. Pas daarmee op voor de mensen die dit willen proberen, maak eerder gebruik van lauw water en plastic handschoentjes voor voorkoming van stof en vingerafdrukken :)

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 11-01-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
EN-IS schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:51:
Heb eindelijk de camera kunnen vinden, vond em waar ik het niet had verwacht, daar maar effe snel een aantal kiekjes gemaakt :P Excuus als er een aantal foto's beetje blurry zijn :) De wallpaper hoort dus bij de skin.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Onderkant (zodat je kan zien hoe de zij-uiteindes van de skin eruit zien)
[afbeelding]

[afbeelding]

:? Krijg de afbeeldingen niet naast elkaar...
Ik heb de She Who Dares skin op mijn iphone 4 en op mn "oude" 3G heb ik Richard (Looking for Group) zelf gemaakt.

Echter de voorkant heb ik er maar even op gehad. Ik vind het geen gezicht. Maar de achterkant is mooi en het is idd kwaliteitspul. Op mn 3G zit hij al meer dan 1,5 jaar zonder problemen...Ja een enorme buts van mn sleutel :)

Het valt me wel op dat de skins net iets te klein zijn. Ze hadden een milimeter breder en langer moeten zijn.

Overigens kun je ze ook bij Amazon.co.uk kopen. Met een beetje geluk heb je precies die je zoekt. Zelf maken kan dan weer niet :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 11:33
EN-IS schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:51:
Netjes hoor. 8)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
basset schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:34:
Ik heb de She Who Dares skin op mijn iphone 4 en op mn "oude" 3G heb ik Richard (Looking for Group) zelf gemaakt.

Echter de voorkant heb ik er maar even op gehad. Ik vind het geen gezicht. Maar de achterkant is mooi en het is idd kwaliteitspul. Op mn 3G zit hij al meer dan 1,5 jaar zonder problemen...Ja een enorme buts van mn sleutel :)

Het valt me wel op dat de skins net iets te klein zijn. Ze hadden een milimeter breder en langer moeten zijn.

Overigens kun je ze ook bij Amazon.co.uk kopen. Met een beetje geluk heb je precies die je zoekt. Zelf maken kan dan weer niet :)
De skin die je noemt is ook erg mooi, die had ik ook zien langskomen, erg mooi alleen ik heb liever een aparte voorkant/achterkant als de achterkant/voorkant :) Dat vink ik zelf mooier, 2 verschillende afbeeldingen.

De voorkant was ook even wennen, in het begin was het een raar gezicht, na 2 dagen had ik dat issue niet meer :) En zoals je het zelf al aangeeft, goed kwaliteitsspul.

Via Amazon zou het korter duren bedoel je ivm verzenden uit USA? Ik zal eens kijken, maar ik ben niet zo'n amazoner, koop liever direct bij de fabrikant, alleen als het goedkoper is dan probeer ik amazon wel :9
Dank U! :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 20:25
Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van een iPhone, weliswaar een 3GS, maar aangezien er in dit topic geen onderscheid wordt gemaakt durf ik me hier ook wel te vertonen.. :)

Ik heb er al even een aantal "searches" op losgelaten, maar kan nog niet echt vinden wat ik zoek.

Ik heb bij de iPhone een hardcase gekregen van Griffin.
Echter nu hoor ik van een collega dat hardcases er vaak de oorzaak van zijn dat de iPhones scheuren... ( hoe dat dan gebeurd kon de beste collega mij ook niet uitleggen )
Zijn voorkeur ging dan ook uit naar een bumper aangezien deze wat flexibeler zijn en dus een betere bescherming bieden en minder spanning in de iPhone veroorzaken.

Moet ik me zorgen maken ??

Ter aanvulling, ik heb de iPhone altijd in een tas zitten ( ben net een wijf :) ) en zit er zelfs over te denken om de iPhone maar helemaal naakt te laten...Maar ja, als je hem dan een keertje uit je kla#wen laat vallen is het natuurlijk helemaal snel gedaan....

M'n iPad heb ik in een lederen Belkin map zitten, en de iPad heeft ook een Zagg shield ( waar ik trouwens super tevreden over ben )

Kortom...twijfel twijfel twijfel....wat te doen met de iPhone.....

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Mijn kunstwerk en case =)
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2299/rob1j.jpg

Beetje kromme kwaliteit, gemaakt met me oude nokia en slecht licht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Tuzla schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:05:
Mijn kunstwerk en case =)
[afbeelding]

Beetje kromme kwaliteit, gemaakt met me oude nokia en slecht licht :+
Hahaha, ik moest er om lachen! :D Geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

ik ben op zoek naar klikkerdeklik. Weet iemand waar ik deze in NL kan verkrijgen (ik betaal het liefst met ideal of bankoverschrijving, ik kan ook wel iemand met paypal regelen.. indien het echt uit het buitenland moet komen, maar niet al te duur aub.

Dan ook nog een schroevendraaier voor de iPhone 4 om em van achter los te maken...

Anyone? :) Uiteraard heb ik zelf al lopen googlen, maar ik vind nooit precies die!

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Step schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:29:
ik ben op zoek naar klikkerdeklik. Weet iemand waar ik deze in NL kan verkrijgen (ik betaal het liefst met ideal of bankoverschrijving, ik kan ook wel iemand met paypal regelen.. indien het echt uit het buitenland moet komen, maar niet al te duur aub.

Dan ook nog een schroevendraaier voor de iPhone 4 om em van achter los te maken...

Anyone? :) Uiteraard heb ik zelf al lopen googlen, maar ik vind nooit precies die!
Hier op tweakers was er iemand die ze verkocht, helaas is hij out of stock, want zie zijn advertentie niet meer terug. Verder in NL zou ik het niet weten, ik weet wel dat ze hiervandaan komen:
http://cnn.cn/shop/apple-iphone-c-256_1059.html

Jammer, dat ze dat spul niet bij dealextreme hebben, anders had ik het voor je besteld (ga zo toevallig effe order plaatsen) :)

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 19-01-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

EN-IS schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:52:
[...]

Hier op tweakers was er iemand die ze verkocht, helaas is hij out of stock, want zie zijn advertentie niet meer terug. Verder in NL zou ik het niet weten, ik weet wel dat ze hiervandaan komen:
http://cnn.cn/shop/apple-iphone-c-256_1059.html

Jammer, dat ze dat spul niet bij dealextreme hebben, anders had ik het voor je besteld (ga zo toevallig effe order plaatsen) :)
Nice, ja ik was er ook achter dat het op die site werd besteld en dat het eigenlijk via iArmor ging (ofzo). Helaas kan ik op die site niet duidelijk zien of ze die nou nog echt verkopen (brushed metal aluminium en niet plastic ofzo). :)

Bedankt voor je aanbod iig, hopelijk is hij er binnenkort weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Is niet hetzelfde (camera deel is anders, niet rond), maar ik heb de volgende gevonden...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50817

[ Voor 14% gewijzigd door EN-IS op 19-01-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

EN-IS schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:09:
Is niet hetzelfde (camera deel is anders, niet rond), maar ik heb de volgende gevonden...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50817
Ik wil toch echt graag die andere hebben! ;) Maar bedankt voor je input! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:42
Ik heb de metalen achterkantjes binnen. Zie vraag en aanbod;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Brm-G schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:55:
Ik heb de metalen achterkantjes binnen. Zie vraag en aanbod;)
Je geeft zelf al aan dat deze niet het zelfde zijn als die andere aanbieder..? Daar geef je aan dat deze wel met rubbers passen en die andere niet..? Hoe monteer jij deze? (schroevendraaier etc?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Gewoon achterkantje losschroeven. En deze erop schuiven. Ik zag dat er andere verkocht werden deze hebben echter een verhoogde achterkant. Die wat ik heb, hebben dit niet.
Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/7197/pc211356.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door SquareOne op 21-01-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Iemand ervaring met de mophie juice pack plus?

Heb zelf sinds gisteren de Griffin Reveal binnen.
Besteld via internet voor € 16,95 en € 2,- verzendkosten.
Een snelle levering (appelhoes.nl)

+ Een slimfit rond de iPhone
+ De achterkant van je iPhone is zichtbaar

- Na een paar keer er op en eraf halen toch al krasjes zichtbaar :(
- Fotograferen met flits leverde problemen meldde verschillende reviews. Ook ik heb er last van, totdat ik mij bedacht en de proef op de som nam. Zonder case, een kale iPhone dus, geeft dezelfde problemen door het spiegelende effect van de glazen achterkant.

[ Voor 85% gewijzigd door Ciedric op 28-01-2011 09:19 ]

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Gropah schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:44:
@laur93

Een screen protector is niet echt nodig, maar als je je scherm goed krasvrij wil houden (en naar mijn mening ook makkelijker schoon te maken) dan is het wel een must. Het scherm van een iPod bekrast redelijk snel. Het scherm vervang je niet snel... Een screen protector wel.

*zit al 4 maand met zelfde screenprotector die ondertussen misschien wel vervanging kan gebruiken, terwijl hij toch uiterst voorzichtig is*
Het scherm van de Iphone 4 bekrast dus volgens mij helemaal niet snel, omdat glas (gorilla glas) erg krasbestendig is. Ik heb genoeg mensen gesproken die de voorkant gewoon onbeschermd houden en na een jaar nog steeds geen enkel krasje er op hadden. Misschien dat iemand dat hier kan bevestigen/ontkrachten aan de hand van ervaringen?

Toch willen de meeste mensen hier denk ik toch maar het zekere voor het onzekere nemen.
Ik heb zelf ook een screenprotector op mijn nieuwe iphone 4 zitten, vond het onmogelijk om hem helemaal mooi er op te krijgen zonder miniscule stofjes onder de protector. Je blijft er altijd wel wat van zien, weet niet hoe de ervaringen bij anderen hier zijn? Ik heb tot 5 keer toe een screenprotector er opgezet, maar krijg hem er niet perfect op (ik ben eerlijk gezegd wel een mierenneuker wat dat betreft).
Waarschijnlijk zal ik hem na verloop van tijd toch wel er af halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Fl0yd op 17-02-2011 13:45 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Goh, ik wist niet dat de iPhone 4 al een jaar uit is.

Ik heb er 2 dagen een screenprotector op gehad, maar ik zag inderdaad altijd nog stof eronder zitten. Heb 'm nu 2 maanden in bezit zonder protector whatsoever en op de voorkant nog geen één krasje. Op de achterkant een hele kleine, maar daar ligt ik echt niet wakker van.

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

bram1984 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:29:
Goh, ik wist niet dat de iPhone 4 al een jaar uit is.

Ik heb er 2 dagen een screenprotector op gehad, maar ik zag inderdaad altijd nog stof eronder zitten. Heb 'm nu 2 maanden in bezit zonder protector whatsoever en op de voorkant nog geen één krasje. Op de achterkant een hele kleine, maar daar ligt ik echt niet wakker van.
Nou, ja. Dat jaar klopt niet helemaal idd, een lange tijd iig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Heb je het youtube filmpje van BodyGuardz wil eens bekeken?
Misschien dat dit duidelijkheid geeft over hoe je zo'n screenprotector er het gemakkelijkste met het beste resultaat op kunt krijgen:
YouTube: BodyGuardz™ Application For Apple iPhone 4

Relaxt achtergrondmuziekje trouwens... 8)

[ Voor 6% gewijzigd door bosaap22 op 18-02-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
een vraagje, kan ik dit hoesje: http://www.ipodhoes.nl/be...e13c3938dff817ab8b16a5540

ook erop laten tijdens het opladen van de iphone wanneer de iphone warm wordt? Of gaat het dan smelten of weet ik niet wat of krijg ik afdrukken op de iphone?

Thanx voor het antwoord alvast

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 21-02-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
alwaysleft schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:29:
een vraagje, kan ik dit hoesje: http://www.ipodhoes.nl/be...e13c3938dff817ab8b16a5540

ook erop laten tijdens het opladen van de iphone wanneer de iphone warm wordt? Of gaat het dan smelten of weet ik niet wat of krijg ik afdrukken op de iphone?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
alwaysleft schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:29:

Ik heb ook zo'n Belkin grip vue gehad maar gebruik hem niet echt meer. Soms als ik uitga omdat deze dan de achterkant beschermt maar dat is tegenwoordig niet meer nodig omdat ik een metalen achterkantje heb.

Smelten omdat de iPhone warm wordt? Echt niet, of je iPhone moet wel heel warm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga denk ik mooi hier op wachten:
http://www.speckproducts....hshell-iphone-4-case.html
Afbeeldingslocatie: http://www.speckproducts.com/media/catalog/product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/o/toughshell-render.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 14:58
Sorry, maar in dat ding zou ik mijn iPhone nog niet begraven. Maarja, smaken verschillen.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:24
virtualJac schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:31:
[...]

Sorry, maar in dat ding zou ik mijn iPhone nog niet begraven.
Ook daar kan dit hoesje tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtualJac schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:31:
[...]

Sorry, maar in dat ding zou ik mijn iPhone nog niet begraven. Maarja, smaken verschillen.
heb een beroep waarbij de iphone nog weleens wat "impacts" krijgt en daarnaast stof en rotzooi, hierdoor lijkt mij dit wel interessant, en mooier dan de otterbox cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Iemand ervaring met deze sticker?

www.iphone-death-grip.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 13-09 08:54
Deze jongen liet zaterdag op de Motorbeurs onder het lopen zijn iPhone 4 (naakt) vallen op de grond. Schrok me kapot. Hij sluiterde via de vloerbedekking in het midden van het gangpad zo het beton op en had zo'n reflex dat ik 'm net kon oprapen voordat iemand er op ging staan. :D

Er zit geen enkel deukje of krasje op de telefoon, terwijl die toch over het beton is "geschraapt". Of ik mag van heel veel geluk spreken, of het is inderdaad sterk glas. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Joepv op 01-03-2011 13:37 ]

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 21:59
Joepv schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:36:
Deze jongen liet zaterdag op de Motorbeurs onder het lopen zijn iPhone 4 (naakt) vallen op de grond. Schrok me kapot. Hij sluiterde via de vloerbedekking in het midden van het gangpad zo het beton op en had zo'n reflex dat ik 'm net kon oprapen voordat iemand er op ging staan. :D

Er zit geen enkel deukje of krasje op de telefoon, terwijl die toch over het beton is "geschraapt". Of ik mag van heel veel geluk spreken, of het is inderdaad sterk glas. 8)
zie het meer als geluk :P wel beter vasthouden volgende keer >:)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren een Griffin hoesje om mijn iPod Touch 4:
Afbeeldingslocatie: http://i654.photobucket.com/albums/uu270/Mobomonster/IMG_0412800x600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i654.photobucket.com/albums/uu270/Mobomonster/IMG_0408800x600.jpg
Zit er lekker strak omheen, ben benieuwd of er stof/vuil achter het hoesje komt. Heb op de voorkant een screenprotector (mat) van ArtWizz :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Mobomonster op 02-03-2011 23:08 . Reden: Foto toegevoegd ]

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik vond dit hoesje wel erg chique, wou ik als verjaardagscadeau kopen voor een vriendin van me, maar heeft iemand ervaring met flipcases en die magneetsluiting die erin zit i.c.m. bankpasjes enzo?

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/sqlh4z.jpg

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 18:53

verbraakje

🚦

Ik heb ook een nieuw hoesje voor mijn iPhone lekker oldskool
Afbeeldingslocatie: http://x4tablet.nl/27-75-thickbox/iphone-casette-hoesje.jpg

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers,

Ik ben sinds vorige week donderdag de trotse bezitter van een iPhone 4 voor één jaar, en ik zou voor mijn nieuwe gadget graag een gemakkelijk hoesje kopen. Ik zoek een hoesje, en geen "case" die constant om je iPhone zit. Ik ben echt op zoek naar als het ware een "etui"-functie-hoesje, waar je je iPhone alleen maar in hebt zitten als je er niets mee doet, wanneer je er iets mee wil doen, moet hij uit het hoesje. Het liefst moet het hoesje wel zo veilig zijn dat hij er niet uit kan vallen. Ik heb al wat re-search gedaan, alleen ik vond weinig. Misschien hebben jullie nog aanraders (of afraders) wat betreft hoesjes die in Nederland te koop/bestellen zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
Zo moeilijk is het niet maar vooruit:

Fabrix
Sena

om maar twee populaire voorbeelden te noemen. Beiden zijn bij diverse nl webshops te bestellen.

[ Voor 12% gewijzigd door alweerikske op 31-03-2011 09:33 ]

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van een verkleurde rand op het scherm (bovenaan) van de iPhone met een Senna Ultraslim (Black) hoesjes? Het glas lijkt wat geschaafd.
Net of er een soort lijm op zit.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Kan ook te maken hebben met het licht. Omdat het glas bovenaan vaker licht krijgt dan het glas onderaan kan dit natuurlijk een tikkeltje gaan verkleuren. Als je dan ook nog telkens de iPhone er met de hand uit pakt, of dat hij er een beetje uit ligt en in je broekzak ergens tegenaan schaaft zie je dat wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/5913/dsc02826b.jpg

Even een update van mijn kant.
Ik gebruik m'n iPhone tegenwoordig met back-cover én bumper (rubberen rand met doorzichtige zijkanten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 12-07 15:48
Die achterkant is sowieso tof! Maar waar heb je die doorzichtige bumper vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
verbraakje schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:57:
[afbeelding]
Is bij dealextreme te koop voor €1,50!
http://s.dealextreme.com/search/cassette+case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drup schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:32:
Zo moeilijk is het niet maar vooruit:

Fabrix
Sena

om maar twee populaire voorbeelden te noemen. Beiden zijn bij diverse nl webshops te bestellen.
Shit, my bad. Daar staan mooie hoesjes bij zeg!

Edit: Wat vinden jullie van de "Sena UltraSlim"?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaikura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 09:51
Weet iemand waar ik voor mijn Ipod Touch 4G een "Power Support Anti-Glare HD screenprotector"
kan krijgen? Op de apple site bieden ze hem wel aan, maar ik vroeg me af of ik hem ergens anders kan kopen maar dan iets minder verzendkosten. :(

[ Voor 20% gewijzigd door kaikura op 01-04-2011 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:56:
Edit: Wat vinden jullie van de "Sena UltraSlim"?
Aanrader, heb ik zelf ook gehad. Voegt weinig dikte toe en is makelijk uit je broekzak te halen. Valbescherming is minder als bij een fabrix sleeve maar naar mijn idee voldoende.

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drup schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 07:39:
[...]

Aanrader, heb ik zelf ook gehad. Voegt weinig dikte toe en is makelijk uit je broekzak te halen. Valbescherming is minder als bij een fabrix sleeve maar naar mijn idee voldoende.
Waar kan ik een Fabrix Sleeve "Stone Gray" kopen/bestellen in Nederland? Ik kan hem bij www.fabrix-cases.nl niet bestellen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verbraakje schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:57:
[afbeelding]
Hebbe Hebbe! echt te stoer! ben wel benieuwd hoe verbaasd mensen kijken als je daar mee loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Laatst online: 21-09 22:20

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ik zag laatst een meisje op school ermee lopen en was like wewt, vet hoesje! Alleen zelf houd ik het maar gewoon bij een bumper voor mijn iPhone. :P

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:38:
[...]

Hebbe Hebbe! echt te stoer! ben wel benieuwd hoe verbaasd mensen kijken als je daar mee loopt
http://www.dealextreme.co...se-for-iphone-4-red-70356

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:06:
[...]

Goede kwaliteit maar je kunt je muntgeld er niet in kwijt. Je kunt er wat losse flappen, bankpasjes en visitekaartjes in doen maar het is geen "volledige portemonnee". Als je de case dicht heb en je krijgt een binnenkomend gesprek dan kan je heel makkelijk ff met je vinger de iPhone uit de case omhoog duwen. Je iPhone zit dus niet al te strak in de case. Het leer en de afwerking is van zeer hoge kwaliteit.

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Even een flinke kick van een oud bericht. Ik heb sinds enige tijd de Iphone van mijn zus en ben op zoek naar een hoes om ook pasjes en evt papiergeld in kwijt te kunnen. In dit topic kwam ik dus de portemonnee van m'n quote tegen, maar die is me toch wat te prijzig. Ik vroeg me af of één van jullie nog ervaring heeft met de iSlim, of de Smartcase had.

De iSlim
Afbeeldingslocatie: http://www.islimphonewallet.com/gallery/10.jpg

en de Smartcase
Afbeeldingslocatie: http://www.smartcases.nl/files/9613/0194/7930/IMG_3603.jpg

Ze lijken erg veel op elkaar behalve de manier waarop de telefoon erin gaat en de smartcase lijkt een geldflap te hebben. Over de Smartcase heb ik alleen nog minder info gevonden. Iemand ervaring met één van beide?

[ Voor 48% gewijzigd door Isniedood op 08-04-2011 16:28 ]

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Heeft iemand ervaring met deze screenprotector?

http://www.smartphoneshop...ector-apple-iphone-4.html

Zoja wat zijn de ervaringen? ;)

Zit ook te kijken naar de volgende:

http://www.appelhoes.nl/W.../BodyGuardz-iPhone-4.html

Daar heb je dus 2 complete setjes voor 20 euro? Ik heb overigens alleen de bovenkant nodig aangezien ik een case heb. Alleen die moet je aanbrengen met vloeistof? Wat is het beste?

Ben namelijk toe aan een nieuwe screenprotector en ben een beetje aan het kijken welke ik het beste aan kan schaffen.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Laatst online: 04-09 20:35
OneUp schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:26:
Heeft iemand ervaring met deze screenprotector?

http://www.smartphoneshop...ector-apple-iphone-4.html

Zoja wat zijn de ervaringen? ;)

Zit ook te kijken naar de volgende:

http://www.appelhoes.nl/W.../BodyGuardz-iPhone-4.html

Daar heb je dus 2 complete setjes voor 20 euro? Ik heb overigens alleen de bovenkant nodig aangezien ik een case heb. Alleen die moet je aanbrengen met vloeistof? Wat is het beste?

Ben namelijk toe aan een nieuwe screenprotector en ben een beetje aan het kijken welke ik het beste aan kan schaffen.
voor een goedkoper alternatief kun je ook op www.eforyou.nl kijken daar is er een te krijgen voor €3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Isniedood schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:28:
[...]

Even een flinke kick van een oud bericht. Ik heb sinds enige tijd de Iphone van mijn zus en ben op zoek naar een hoes om ook pasjes en evt papiergeld in kwijt te kunnen. In dit topic kwam ik dus de portemonnee van m'n quote tegen, maar die is me toch wat te prijzig. Ik vroeg me af of één van jullie nog ervaring heeft met de iSlim, of de Smartcase had.

De iSlim
[afbeelding]

en de Smartcase
[afbeelding]

Ze lijken erg veel op elkaar behalve de manier waarop de telefoon erin gaat en de smartcase lijkt een geldflap te hebben. Over de Smartcase heb ik alleen nog minder info gevonden. Iemand ervaring met één van beide?
En binnen de kortste keren doet je pinpas het niet meer :S
Verder lijkt mij dit hoesje super onhandig. Wordt je gebeld dan knal je je hele portemonnee open.

YouTube: George's Exploding Wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Voor diegenen die geinteresseerd zijn in het verlagen van de straling / SAR waarde van de iPhone 3/4 icm een net siliconen hoesje, check dan de Pong case van Pongresearch.com. Kost $50 USD. De case verlaagd de waarde met maximaal 60%.

Afbeeldingslocatie: http://i.zdnet.com/blogs/zdnet-iphone-4-case-mate-pong.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cellphoneforums.net/attachments/apple-iphone/44121d1290257593-casemates-bounce-case-iphone-4-casemate-pong-iphone-case-jpg

Lees hier een review in een lab omgeving door Cetecom: http://www.wired.com/gadg...lphone-radiation-testing/

Je kan de straling van je iPhone bekijken door de app Tawkon te downloaden. De app werd ontwikkeld met hulp van Apple zelf, maar toen de app zou worden uitgebracht, werd hij geweerd uit de App Store...Lees meer: http://www.iphoneclub.nl/...ngsapp-af-geen-interesse/

Het is bekend dat de iPhone 4 geen al te beste SAR waarde heeft (1.1W/kg). Ter vergelijking; de Samsung Galaxy S heeft een SAR waarde van 0.24W/kg (!).

SAR waardes kan je o.a. hier checken: http://www.handywerte.de/index.php

[ Voor 3% gewijzigd door aramdin op 14-04-2011 12:44 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 17:01
Ik loop nu al een maandje rond met een 'Belkin Grip Vue' om mijn iPhone in samenwerking met een screenprotector van dealextreme (een dollar ofzo, werkt prima). Ik ben erg tevreden met deze Belkin Grip Vue, destijds betaalde ik bij Azerty volgens mij €11,50 voor het hoesje.
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/atimg/1604598/BelkinGrip02_rect540.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/atimg/1604578/BelkinGrip00_rect540.jpg
Het enige nadeel wat ik eigenlijk ondervind is dat niet meer elke audio plugmet het hoesje om in je iPhone kan drukken, maar dat is op te lossen door het silicone hoesje bovenop even naar beneden te drukken.

Als met al heb ik dus voor vrij weinig geld mijn iPhone goed beschermd. :)

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm Die belkin hoes lijkt veel op mijn SwitchEasy Nude Ultra Clear.

Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/images/switcheasy-nude-ipod-touch-4g-ultra-clear.jpg

En ik ben daar tog wat minder over te spreken.
Er zitten 2 screen protectors bij (best goede kwali), een micro fiber doekje , 2 dopjes voor de jack ingang en een dopje voor de power aansluiting.
Die passen allemaal goed en geen klachten over.

Alleen die hoes is dan wel heel leuk 1 van de dunste , dat is te merken ook.
De pas vorm is TE goed , de iphone gaat er redelijk in maar zodra je em eruit wilt halen word het moeilijk om het hele kapje niet kapot te breken.
De powerknop / Stil knop en vollume knoppen steken te ver uit (als het ware)
En aangezien het een hardcase is , heb je weinig tot geen speling met buigen.
Ik ben niet ban uitgevallen (zelf ook omgebouwd naar wit) maar tog...
Iedere keer als ik het hoesje eraf haal is het met kromme tenen , want het zal tog eens gebeuren dan ze knap zegt....

Zodra dat gebeurt ga ik gewoon weer op zoek naar een mooie softcase in cystal clear.
;) dan maar weer een iets dikkere gsm , heb op mijn 3Gs een SwitchEasy CapsuleRebel Case RebelArctic
Dat is een fishbone stijl soft/hard case , en daar ben ik meer dan tevreden over.
Ook weer 2 screen protectors , power dopje en micro vezel doekje erbij.
Perfecte pasvorm , goed beschermd en makkelijk te verwijderen door het 2 ledige systeem.

Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/images/images_big/switcheasy-capsulerebel-case-iphone-3g-s-rebelarctic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een iPod touch 3G en ik heb wat vraagjes

1.Is het de moeite waard om een iPod Touch 4G te kopen als ik moment de 3G heb? of is het nog niet zo ver ontwikkeld qua firmware en dingen.
2. Waar kan ik een hoesje kopen voor de 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Zelf uberhaupt al gekeken naar de verschillen? Software kun je gewoon updaten? Hardware zit genoeg verschillen in, maar de vraag is heb je het persoonlijk nodig? Dan kan je zelf overwegen eentje te gaan halen of niet.

Hoesjes kan je halen in de winkel of zoeken via Google/GoT/Ebay/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:10
Heb momenteel zo'n Belkin Grip Vue in het zwart. Beschermt de iphone wel heel stevig, maar net iets te stevig want ik heb ongelooflijk veel moeite om hem eens uit de case te halen. Dat is echt wringen, trekken en duwen. Maar vooral veel zweten. Bovendien zou hij ook wel iets dunner mogen.

Ik heb al heel wat winkels afgegaan, maar nog geen enkel alternatief gevonden. Een silicone case is uit den boze, want ik heb er een grondige hekel aan dat ik mijn telefoon met moeite in en uit mijn broekzak kan halen. Dat moet 'glijden'. Het verloopt allemaal heel stroef met zo'n silicone case. Daarom zoek ik een hard case zoals die belkin grip vue.

Iemand die een soortgelijke case al heeft gevonden, maar die flinterdun is? De incipio feather case leek mij wel iets, maar het materiaal is zo half rubberachtig, waardoor hij vrees ik niet gemakkelijk in mijn broekzak glijdt.

http://www.smartphoneshop...black-apple-iphone-4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:38:
[...]

haha toevallig heb ik die ook van DE
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/r89xra.jpg

edit: met mn smartcovers zit ik in het verkeerde topic

[ Voor 39% gewijzigd door randje op 20-04-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 14:18

Flipm0de

geen

Ik ben op zoek naar een goede autolader/houder voor de iphone 4. Kom op Dealextreme deze tegen:

http://www.dealextreme.co...-iphone-4-dc-12-24v-55706

Lijkt me een goedkope keus. Zie echter alleen zoveel verschillende laders. Wat is genoeg stroom om te kunnen bijladen wanneer de navigatie gebruikt wordt?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb van DE een carkit houder voor de i4 en van action een USB autolader, nooit problemen mee gehad.

bij de action kost dat ding nog geen 3 euro (of nog geen 2 euro, zoiets)

mijn tip: carkit houder van DE en USB autolader van de action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Heb net de Caze Zero 5 besteld op http://www.iphonecaze.com...ero5-ultra-thin-case.html voor $19,90 (13 euro nog wat). Deze case is slechts 0.5 mm dik. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Er zitten ook screenprotectors bij. Gratis verzendmogelijkheid naar NL. Je kan alleen betalen met Paypal though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een Ozaki icoat 0.4 mm, je merkt gewoon niet dat je hoesje er omheen hebt. Ik ga krijg binnenkort de blauwe van Pinlo slice 3 binnen die is 0.35 mm. Ik heb al verschillende hoesje gehad tot nu toe vindt ik persoonlijk de speck pixelskin van iPhone case program en deze Ozaki het beste. En geloof mij heb al heel veel hoesje gehad :p. Geef ze altijd weg als ik ze gaar vind. :p

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 14:15 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forum collega's,

Zijn onder jullie ook gebruikers van een 'private screen' op de iPhone 4 en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is de 'touchgevoeligheid' nog altijd hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:19
Ik zit een beetje te twijfelen of ik een cover of een full body protection (niet clear maar met afbeelding) neem, maakt het kwa bescherming tegen krassen nog iets uit? En vallen? Ik heb geen idee of zo'n cover ook maar iets helpt als hij de grond kust. Heb al wel een groot deel van het topic doorgelezen maar mijn antwoord nog niet kunnen vinden.

Bij een cover zou ik dan een screenprotector aan de voorkant plakken tegen krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Shaverion schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:26:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik een cover of een full body protection (niet clear maar met afbeelding) neem, maakt het kwa bescherming tegen krassen nog iets uit? En vallen? Ik heb geen idee of zo'n cover ook maar iets helpt als hij de grond kust. Heb al wel een groot deel van het topic doorgelezen maar mijn antwoord nog niet kunnen vinden.

Bij een cover zou ik dan een screenprotector aan de voorkant plakken tegen krasjes.
Een cover? Bedoel je daarmee een hoesje? Een hoesje/cover/case (hoe je het wilde noemen) zal beslist iets beter beschermen tegen vallen dan een full body protection, die zal enkel helpen tegen krassen. Bij sommige cases is de voorkant van de iPhone niet echt beschermd als je hem op de voorkant legt dus dan zou je daar nog eventueel een screenprotector kunne plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Ik bedoel gewoon zo'n dingetje wat je op de achterkant klikt, dun plastic (wel hard) Dacht zelf niet dat zo iets veel zou absorberen, natuurlijk doet die full body protection dat helemaal niet maar ik had ook gehoord dat kwa krassen er wel eens wat achter zo'n cover kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Shaverion schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 01:18:
Ik bedoel gewoon zo'n dingetje wat je op de achterkant klikt, dun plastic (wel hard) Dacht zelf niet dat zo iets veel zou absorberen, natuurlijk doet die full body protection dat helemaal niet maar ik had ook gehoord dat kwa krassen er wel eens wat achter zo'n cover kon komen.
Zo'n doorzichtige plastic hard-cover is naar mijn inziens nogal klote.
1) de voorkant is totaal niet beschermd
2) Absorbeert geen klappen bij stoten of vallen maar geef het gewoon door
3) kan vuil tussen komen wat voor krassen kan zorgen.

Ik zou gewoon voor een bumper of pouch kiezen.

offtopic:
Ik gebruik m'n iPhone al tijden icm met een metalen achterkantje en een bumper, zie mijn voorgaande reacties in dit topic, dan hoef ik niet bang te zijn dat die breekt en is de voorkant ook nog beschermd tegen krassen bij het op tafel leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:57:
[...]

offtopic:
Ik gebruik m'n iPhone al tijden icm met een metalen achterkantje en een bumper, zie mijn voorgaande reacties in dit topic, dan hoef ik niet bang te zijn dat die breekt en is de voorkant ook nog beschermd tegen krassen bij het op tafel leggen
Tja, ik ben zelf heel erg tevreden met mijn CaseMate Barely There doorzichtige plastic hard-cover ;) . De voorkant is inderdaad niet beschermd, maar dat is ook niet nodig voor mij. De telefoon ligt ofwel op zijn achterkant, of zit alleen in mijn broekzak (nooit met sleutels of wat dan ook).
Qua klappen wordt er toch wel iets geabsorbeerd? Ik heb de telefoon in ieder geval drie keer laten vallen vanaf ongeveer borsthoogte en er is absoluut niets aan te zien of aan te merken.
In de hoeken verzamelt inderdaad wat stof, maar als je dit eens per maand eruit blaast, is er niets aan de hand. Bovendien, wat kunnen krassen je schelen als je toch een case eromheen hebt? Je ziet er niets van.

Maar de grootste verademing van de case vind ik (naast het feit dat het uiterlijk van je telefoon niet 'vervuild' wordt, het blijft onmiskenbaar een iPhone) de veel solidere grip die je hebt op de telefoon. Zonder case was ik altijd bang dat ik 'm liet vallen, dat is nu dus helemaal over. De handel voelt... steviger, ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaverion
Brm-G schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:57:
[...]

offtopic:
Het gaat mij er vooral om dat hij beschermt is tegen krassen, en dat ik m'n iphone kan decoreren met een afbeelding zonder dat de vorm verandert. Bumper of pouch zijn voor mijn geen opties, vind ik zonde van de iphone. Maar als een cover alsnog krassen geeft en verder niks helpt tegen val en stoot schade is de keuze snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik heb nu ook een half jaar die CaseMate Barely There Black erop zitten en ben echt 100% tevreden. Heb hem al 2 keer flink hard laten vallen en er is helemaal niets te zien. Er zit zelfs geen enkel "gebruikskrasje" op de case terwijl ik hem dus al 6 maanden vollop gebruik. Het lijkt of die case gewoon 100% krasbestendig is.

Die case in combinatie met mijn screenprotector zorgt ervoor dat ik bijvoorbeeld over een jaar nog een iphone heb die in perfecte nieuwstaat verkeerd. Ook denk ik dat het zeker scheelt wanneer je hem laat vallen dat er minder snel blijvende schade kan ontstaan aangezien het hoesje de klap opvangt en dit toch van een iets soepeler materiaal is dan de iPhone zelf die bij een behoorlijke val toch kan scheuren of krassen.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi,

ik heb sinds gisteren (eindelijk) mijn iPhone 4. Voor zover ik kan zien is de deathgrip niet of nauwelijks waar te nemen. Maar ik kan me voorstellen dat een case/bumper etc ook wat invloed kan hebben op de ontvangst. Is dit zo en zo ja, wat kan ik dan het beste nemen? Een siliconen houder of een full case.

Tnkx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:31
Ik heb het op GoT niet echt kunnen vinden, maar ik ben op zoek naar een case voor m'n iPhone 4 waarmee ik de iPhone ook gewoon in de Apple Universal Dock kan gebruiken. Bestaan die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb sinds kort ook een iphone 4 waardoor ik op zoek ben naar een Case.

Ik heb de volgende twee gevonden:

Cygnett Aviator
Griffin Reveal

Welke zouden jullie aanraden? Of een andere case kan ook.

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Emrulez schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:59:
Ik heb sinds kort ook een iphone 4 waardoor ik op zoek ben naar een Case.

Ik heb de volgende twee gevonden:

Cygnett Aviator
Griffin Reveal

Welke zouden jullie aanraden? Of een andere case kan ook.

Alvast Bedankt
Ik heb zelf de Griffin Reveal. Mooi hoesje, maar rand lubbert snel, met name aan de bovenkant. Heb er al 2 versleten (met een 3GS). :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb de Full Body Kit van Clearprotector.com voor de iPhone 4 besteld. Het is een protector die je nat moet aanbrengen, maar schijnt beduidend helderder te zijn dan de Zagg en de BodyGuardz. Ik heb een voorkeur voor de protectors die je nat aan moet brengen omdat, ze langer blijven zitten.

Of deze echt beter is zou ik pas kunnen beoordelen als ik de Kit heb en gebruik. Er zijn zoveel fabrikanten, je ziet door de bomen het bos niet meer, sommigen laten sneller los, andere zijn minder helder, anderen krassen, er zitten wel verschillen tussen die protectors... Niet alleen maar een ander merkje op het doosje..

Wat ik heb kunnen lezen is de clearprotector van clearprotector.com dunner dan de concurrentie, laat het WEL krasjes achter op de folie, maar is er nauwelijks sinasappelhuid vorming te zien.

Overzichtje van bekende merken:
-Zagg
-bodyGuardz
-Ghost Armor
-Clear-Coat
-Invisible gadget guard
-phantomskinz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickySantoro schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:53:
Casecrown Glider + Steinheil Ultra Oleophobic:

[afbeelding]

[afbeelding]

Maak binnenkort wel foto's overdag als iemand interesse heeft.
Heb deze ook besteld + een Case Crown gel pink voor me chicka :)

Bedankt! Vind het er mooi uitzien. (ook al zal je dit niet lezen, oude post ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Afbeeldingslocatie: http://www.pandawill.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/3/13443_1_.jpg

Naar mijn idee de beste bumper ooit. _/-\o_
Super dun en stevig. + je krijgt er nog 2 fatsoenlijke screenprotectors bij.
Heb m'n telefoon al meerdere malen laten vallen, en hij beschermt hem echt goed. En dat voor € 2,80!! :)
Het grootste voordeel van deze bumper vind ik dat hij maar 2mm dik is en hierdoor de iPhone minimaal vergroot.

Zwart
Blauw
Rood
Roze

[ Voor 45% gewijzigd door Wootism op 05-08-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wootism schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:10:
[afbeelding]

Naar mijn idee de beste bumper ooit. _/-\o_
Super dun en stevig. + je krijgt er nog 2 fatsoenlijke screenprotectors bij.
Heb em al meerdere malen laten vallen, en hij beschermt hem echt goed. En dat voor € 2,80 :)
Misschien ook handig om een linkje naar het product te vermelden ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

DennusB schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:14:
[...]

Misschien ook handig om een linkje naar het product te vermelden ;)
Vergeten :)
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 08:46
Heb zelf nu 2 cases met batterij (om lange vluchten te overbruggen): de Incase powerslider en de Mophie juicepack air.
Ondanks dat de Mophie wat meer bescherming biedt en meer juice heeft (1500 vs 900) vind ik de Incase qua afwerking toch een stuk beter. Het bovenstuk van de Mophie zit wat losjes. Wellicht ligt het aan mijn exemplaar. Maar dit ter info voor degene die op zoek zijn naar een case met batterij.

Daarnaast heb ik op schiphol een Kensington case gekocht. Lijkt een beetje op de barely-there van Casemate, alleen is ook het logo verborgen. Volgens mij is het deze. Prima case voor iemand die iets minimalistisch zoekt.

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb zelf nu al 2 weken de clearportector.com bescherming voor en achter en de zijkanten erop zitten.
Ik heb hiervoor wel eens Zagg Invisible shield op de iPhone 3GS gehad. Ook heb ik wel eens de Bodyguardz op de iPhone 4 gezien. Maar geen van beide haalt het bij de kwaliteit van deze.

Ten eerste het aanbrengen vond ik persoonlijk nog makkelijker dan de Zagg Invisible Shield, de bobbeltjes die ik had verdwenen allemaal na een dag. Bij Zagg kreeg ik het minder glad.
Je krijgt er geen vloeistof bij, maar ik heb gewoon een schaaltje gepakt met water en een druppeltje afwasmiddel erin, even roeren, vingers in het bakje dompelen, daarna de protector in het schaaltje gedompeld, uitstrijken met pinpas, gaat prima!

Maar het belangrijkste: het is veel gladder! voelt niet stroef aan en je ziet nauwelijks tot niet het orange peel effect. Veel minder als bijvoorbeeld de 2 bovengenoemde.

Heb geprobeerd een foto te maken met kunstlicht, niet echt fantastisch, ik zal nog eens betere maken met daglicht:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/189830/clearprotector.jpg

Door het kunstlicht lijkt het wat minder helder, in het echt is dat dus niet zo, je ziet nauwelijks dat het erop zit, net als een droge clear protector.

[ Voor 6% gewijzigd door duncanvdlinden op 18-08-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Schnitzel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-02 15:42
*snip* spam. Lees het algemeen beleid nog 'ns door.

[ Voor 79% gewijzigd door Daedalus op 04-09-2011 00:04 ]

• K1pc0rn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik zoek z'n soort hoesje:
http://www.caseplace.nl/g...sje-voor-de-iphone-4.html
Maar dan voor de iPod Touch 4G, hetzelfde als een silicone hoesje, maar dan niet van silicone zeg maar.

EDIT:
Het is de Belkin Grip Vue, maar die vind ik nogal duur, zijn er een soort zelfde maar dan goedkoper?

[ Voor 21% gewijzigd door K1pc0rn op 08-09-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Heeft er al iemand langdurige ervaring met de LifeProof? http://www.lifeproof.com/

Ik heb hem nu 3 weken, en vooralsnog blijft ie goed waterproof, alleen stond er in de handleiding dat bij "langdurig onderwatergebruik" wordt aangeraden de O-ring in te smeren met vaseline, vroeg me af of dat eigenlijk echt nodig is.

[ Voor 7% gewijzigd door Dutch_Razor op 11-09-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11-2023
Mijn vader heeft een iphone4 gehaald. Hij is nogal zuinig op zijn telefoon na lang rondkijken ben ik uitgekomen op http://www.blackhorns.nl/...-voor-iphone-4-bh-ip16212. Maakt je telefoon niet veel groter, praktisch erg handig met die flipcase, niet overdreven duur en het was binnen 48u binnen. Netjes thuis bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iWood van Mniniot (nederlands bedrijf), is erg mooi, duur maar mooi.
Ik heb hem besteld... :P
Met wat screenprotectors.....
blijftie mooi :)

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 21:49

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Vandaag met veel plezier m'n BookBook For iPhone ontvangen. Gekocht bij Lataza.
M'n portemonnee vergeet ik nog wel eens, de iPhone nooit. Dus dat is nu ook opgelost.
Een mooie praktische oplossing met ook wel een " Wouw" gehalte.

http://twelvesouth.com/products/bookbook_iphone/

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:14

Tijn96

In speed we trust

Van de week een aantal van die gasket hoesjes besteld. In het blauw en grijs.
http://id-case.com/produc...t-brushed-aluminum-case1/

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Montana schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:57:
Vandaag met veel plezier m'n BookBook For iPhone ontvangen. Gekocht bij Latazza.
M'n portemonnee vergeet ik nog wel eens, de iPhone nooit. Dus dat is nu ook opgelost.

Latazza ? linkje ?

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Montana

Montana

http://www.lataza.nl/twel...-vintage-case-wallet.html

( zat een typefoutje in mijn Lataza!)

[ Voor 8% gewijzigd door Montana op 17-09-2011 22:09 ]

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 29-09-2011 19:57 ]

• Joepv
  • Laatst online: 13-09 08:54
Montana schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:57:
Vandaag met veel plezier m'n BookBook For iPhone ontvangen. Gekocht bij Lataza.

Hoe kun je dan comfortabel bellen? Haal je de telefoon er dan uit? Anders heb je toch die flap met je pasjes naast je hoofd hangen?

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Montana

Montana

Joepv schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:51:
[...]

Hoe kun je dan comfortabel bellen? Haal je de telefoon er dan uit? Anders heb je toch die flap met je pasjes naast je hoofd hangen?
Je klap het gewoon om.( zie introductie filmpje)

http://youtu.be/8vN1yw67hyc

[ Voor 37% gewijzigd door Montana op 29-09-2011 19:51 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.