En je hebt geen problemen met de flits als je een foto maakt, dat die in de hoeken refelecteert?NickySantoro schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:33:
[...]
Dan is de casecrown een goede optie voor je. Ik heb hem nu inmiddels een weekje of 3 en hij bevalt mij prima. Ik wou ook dat het design niet wegviel en met een screenprotector erop ziet die er gewoon nog slick uit.
Ik heb hem hier vandaan gehaald: http://stores.ebay.co.uk/...mit=Search&_sid=754553763
Goede prijs en kwaliteitsverhouding.
Geen problemen mee. Ik heb paar posts terug foto's geplaatst met het resultaat.nathalie85 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:42:
[...]
En je hebt geen problemen met de flits als je een foto maakt, dat die in de hoeken refelecteert?
motabeatz.com
Thx in ga me er eens in verdiepen. Nog nooit via ebay besteldNickySantoro schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:43:
[...]
Geen problemen mee. Ik heb paar posts terug foto's geplaatst met het resultaat.
Welke screenprotector heb jij erop?
Ik gebruik de SGP STEINHEIL ULTRA Oleophobic, ook via ebay besteld.nathalie85 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:59:
[...]
Thx in ga me er eens in verdiepen. Nog nooit via ebay besteld![]()
Welke screenprotector heb jij erop?
motabeatz.com
THX!NickySantoro schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:41:
[...]
Ik gebruik de SGP STEINHEIL ULTRA Oleophobic, ook via ebay besteld.
En de casecrown, past die ook met invisible-shield screenprotector?
Geen idee, misschien kan je het via deze persoon vragen:Tuzla schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:59:
En de casecrown, past die ook met invisible-shield screenprotector?
YouTube: CaseCrown Glider Case for iPhone 4
en anders een topic openen op macrumors
motabeatz.com
Omdat ik de iPhone 4 een prachtige creatie vind wil ik absoluut geen case. Maar helaas...al dat glas is niet ongevoelig voor krassen.....Daarom een BodyGuardz Dry Apply setje aangeschaft met het volgende resultaat:
Pas op GROTE foto's, de betere zitten in de 6xx range
Hij zit er echt perfect op, geen bubbels of stofjes. De luchtbubbeltjes zijn allemaal weggetrokken in de eerste 48h. See yourself.
Hij zit er echt perfect op, geen bubbels of stofjes. De luchtbubbeltjes zijn allemaal weggetrokken in de eerste 48h. See yourself.
Alle covers zijn lelijk op de iPhone 4 lijkt me, men neemt het ook niet zozeer om mooi te zijn maar puur voor de bescherming.
Als je 2 jaar abbo hebt lopen durf ik te wedden op me huis hypotheek en auto dat je foon minimaal een keer de grond zal kussen, aangezien iphone 4 een en al glas is zal dat dus gelijk een leuk feestje worden.. Ik raad iedereen toch maar aan aan cases te doen, dan maar lelijk maar het kan wel ( enige ) bescherming en extra hoop bieden..
Als je 2 jaar abbo hebt lopen durf ik te wedden op me huis hypotheek en auto dat je foon minimaal een keer de grond zal kussen, aangezien iphone 4 een en al glas is zal dat dus gelijk een leuk feestje worden.. Ik raad iedereen toch maar aan aan cases te doen, dan maar lelijk maar het kan wel ( enige ) bescherming en extra hoop bieden..
Mijn 4 is nu al 4x op de grond gevallen. 2x met hoesje, Sena Slimcase en andere 2x alleen met BodyGaurdz. Geen schade.
Eigenlijk te zot voor woorden dat er een topic moet zijn voor hoesjes, omdat als hij valt, wel eens glasschade kan oplopen.
Voor mij wordt het overiges allen een gelaskin aan de voorkant, puur omdat ik hem mooi vind. Ik heb op mn 3G al bijna 2 jaar zo'n ding zitten en ik vind het perfect. Het ziet er nog mooier uit ook (persoonlijke mening) Ik heb hem toen zelf ontworpen via hun site overigens.
Volgens mij, is het zelfs zo, dat als hij na een val aan alle kanten breekt, dan heb je recht op reparatie, omdat een telefoon een artikel is, waarvan je mag verwachten dat ie tegen een val kan. Het hoort zeg mar bij het gebruik.
Recht hebben en recht krijgen zijn natuurlijk 2 dingen, maar als je na een val (niet van 10 hoog) een kapot toestel hebt, denk ik dat je een behoorlijke zaak kan hebben.
Voor mij wordt het overiges allen een gelaskin aan de voorkant, puur omdat ik hem mooi vind. Ik heb op mn 3G al bijna 2 jaar zo'n ding zitten en ik vind het perfect. Het ziet er nog mooier uit ook (persoonlijke mening) Ik heb hem toen zelf ontworpen via hun site overigens.
Volgens mij, is het zelfs zo, dat als hij na een val aan alle kanten breekt, dan heb je recht op reparatie, omdat een telefoon een artikel is, waarvan je mag verwachten dat ie tegen een val kan. Het hoort zeg mar bij het gebruik.
Recht hebben en recht krijgen zijn natuurlijk 2 dingen, maar als je na een val (niet van 10 hoog) een kapot toestel hebt, denk ik dat je een behoorlijke zaak kan hebben.
Hop,hop,hop!
Ik heb Zagg gemaild met de vraag waarom mijn order nog steeds op 'still in process' stond (al een week), kreeg een aardige e-mail terug met eigenlijk geen bevredigend antwoord, maar ik kon wel korting krijgen als ik ze zou e-mailen wanneer de case op de post werd gedaan.
Toevallig werd het diezelfde dag nog op de post gedaan, dus ik mail terug van kan ik die korting nog krijgen? Heb ik alsnog $1,85 dollar korting gekregen, haha
Toevallig werd het diezelfde dag nog op de post gedaan, dus ik mail terug van kan ik die korting nog krijgen? Heb ik alsnog $1,85 dollar korting gekregen, haha
Theoretisch gezien ja, bij veel producten kan je daarmee aankomen.[b][message=35185544,noline]
Alleen bij de telefoons is valschade gevoelig punt, als je er mee aan komt word er vaak gezegd ' moest je het maar verzekeren ' ' beschermen ' of de schade valt net niet onder garantie bij de kleine lettertjes..
Zo verdient de verzekering wat, de reparateur wat als die het fixt via de verzekering en jij als consument houdt hun in het leven weer.
[ Voor 7% gewijzigd door FSXnoob op 11-12-2010 13:31 ]
Ziet er goed uit. Ik vraag me alleen af wat precies de reden is dat je voor de dry apply hebt gekozen? Wat maakt het precies uit?Grin schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:59:
Omdat ik de iPhone 4 een prachtige creatie vind wil ik absoluut geen case. Maar helaas...al dat glas is niet ongevoelig voor krassen.....Daarom een BodyGuardz Dry Apply setje aangeschaft met het volgende resultaat:
Ik zag het niet zo zitten om met vochtige doekjes/vloeistof te werken. Dit is m.i. een factor welke alleen maar roet in het eten kan gooien. Oke, het geeft je een beetje speelruimte wanneer je de shield niet goed aanbrengt. Echter, ik heb het aanbrengen van een shield nooit als problematisch ervaren. Er goed voor gaan zitten en de tijd nemen is belangrijk, kan het eigenlijk niet fout gaan (is mijn ervaring).MarcoC schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:49:
[...]
Ziet er goed uit. Ik vraag me alleen af wat precies de reden is dat je voor de dry apply hebt gekozen? Wat maakt het precies uit?
OkéGrin schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:00:
[...]
Ik zag het niet zo zitten om met vochtige doekjes/vloeistof te werken. Dit is m.i. een factor welke alleen maar roet in het eten kan gooien. Oke, het geeft je een beetje speelruimte wanneer je de shield niet goed aanbrengt. Echter, ik heb het aanbrengen van een shield nooit als problematisch ervaren. Er goed voor gaan zitten en de tijd nemen is belangrijk, kan het eigenlijk niet fout gaan (is mijn ervaring).
Mijn recept is als volgt.
0.) Alles uitpakken en startklaar neerleggen.
Zorg dat je niks meer hoeft uit te pakken wanneer je echt begint.
1.) Je toestel goed schoonmaken, ook en zijkanten/knoppen(!).
Ik maak veel (alles?
) schoon met Glassex. Niet te agressief, ontvet als een dolle en verdampt ook snel (zodat je schnell aan de slag kunt).
2.) Handen wassen!
En nu niet de gewone zeep gebruiken maar (een drupje) afwasmiddel.
3.) Plakken maar.
Aan de bovenkant beginnen en met de squeejee (of een oud bankpasje) rustig naar beneden werken/drukken.
Et voilà!
Nu niet in paniek raken wanneer je nog kleine bubbeltjes ziet, deze trekken binnen 48h weg (de meeste zelfs binnen 24h).
Ik maak veel (alles?
2.) Handen wassen!
3.) Plakken maar.
Aan de bovenkant beginnen en met de squeejee (of een oud bankpasje) rustig naar beneden werken/drukken.
Et voilà!
Nu niet in paniek raken wanneer je nog kleine bubbeltjes ziet, deze trekken binnen 48h weg (de meeste zelfs binnen 24h).
Wat voor pouches/hoesjes/cases/bescherming kunnen jullie aanraden voor de Ipod touch 4th gen? Het liefst eentje die hem niet zo dik maakt.
ThanksGrin schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:14:
Mijn recept is als volgt.
Ik maak veel (alles?) schoon met Glassex. Niet te agressief, ontvet als een dolle en verdampt ook snel (zodat je schnell aan de slag kunt).
2.) Handen wassen!
3.) Plakken maar.
Et voilà!
Kunt u het roet verhaal verklaren?Grin schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:00:
[...]
Ik zag het niet zo zitten om met vochtige doekjes/vloeistof te werken. Dit is m.i. een factor welke alleen maar roet in het eten kan gooien. Oke, het geeft je een beetje speelruimte wanneer je de shield niet goed aanbrengt.
Dat is echt onzin, de spray zelf is gewoon water. In de manual staat dat je normaal water ook mag gebruiken voor de spray, dus iets chemisch ofzo is het niet.
Schade aan je telefoon zal het ook niet brengen als je het normaal gebruikt, 1 x sprayen op je vingers 1 x sprayen op de onderkant van de folie, goed op z'n plek schuiven, flink uitstrijken en nachtje laten rusten. Dag er na is er werklijk 0,00 bubbels of andere ellende.
Hoe makkelijk wil je het hebben, je kan me echt niet wijs maken dat normaal plakken 'handiger' of makkelijker is dan deze methode, waar je nota bene nog kan corrigeren en mee schuiven/spelen hoeveel je wilt als dat je blij maakt.
'Kunt u het roet verhaal verklaren?'
Ja dat kan ik. U mag trouwens je/jij zeggen.
'Dat is echt onzin.'
Waarom moet dat nou zo verwoord worden?
Een beetje fatsoen naar uw mede forum bewoner; daar is nog nooit iemand slechter van geworden.
'Dat zie ik anders, want <$argument>' of 'ik heb een andere ervaringen, namelijk <$ervaring>' had u meer gesierd dan 'Dat is echt onzin.'.
Maar laat ik verder gaan en het e.e.a. verklaren/toelichten.
Allereerst is het mijns inziens een factor welke alleen maar roet ik het eten kan gooien.
Deze uitspraak is dus gebaseerd op mijn ervaringen en deze zijn als volgt.
1.) vloestof droogde niet mooi op;
Rare olie achtige kringen bij donkere kleuren
2.) ik kan mijn telefoon niet 24/48h ongebruikt laten (tijd welke nodig is om de vloeistof te laten drogen);
Ik gebruik hem zowel zakelijk als privé.
3.) stofjes kan je niet wegblazen wanneer deze je tijdens het aanbrengen komen lastigvallen.
Ze zitten in de vloeistof en vallen daarom (i) minder op, (ii) ze zijn lastig van uw natte iPhone te halen
4.) ik zie de toegevoegde waarde van 'corrigeren en mee schuiven/spelen' minder (i.e. niet).
Wanneer je de bovenkant recht op de iPhone plakt is het een kwestie van naar beneden werken/drukken.
Ik schrijf bovenstaande niet om u te overtuigen, ik deel alleen mijn ervaringen.
Ja dat kan ik. U mag trouwens je/jij zeggen.
'Dat is echt onzin.'
Waarom moet dat nou zo verwoord worden?
Een beetje fatsoen naar uw mede forum bewoner; daar is nog nooit iemand slechter van geworden.
'Dat zie ik anders, want <$argument>' of 'ik heb een andere ervaringen, namelijk <$ervaring>' had u meer gesierd dan 'Dat is echt onzin.'.
Maar laat ik verder gaan en het e.e.a. verklaren/toelichten.
Allereerst is het mijns inziens een factor welke alleen maar roet ik het eten kan gooien.
Deze uitspraak is dus gebaseerd op mijn ervaringen en deze zijn als volgt.
1.) vloestof droogde niet mooi op;
Rare olie achtige kringen bij donkere kleuren
2.) ik kan mijn telefoon niet 24/48h ongebruikt laten (tijd welke nodig is om de vloeistof te laten drogen);
Ik gebruik hem zowel zakelijk als privé.
3.) stofjes kan je niet wegblazen wanneer deze je tijdens het aanbrengen komen lastigvallen.
Ze zitten in de vloeistof en vallen daarom (i) minder op, (ii) ze zijn lastig van uw natte iPhone te halen
4.) ik zie de toegevoegde waarde van 'corrigeren en mee schuiven/spelen' minder (i.e. niet).
Wanneer je de bovenkant recht op de iPhone plakt is het een kwestie van naar beneden werken/drukken.
Ik schrijf bovenstaande niet om u te overtuigen, ik deel alleen mijn ervaringen.
Ik heb net een nieuwe Ipod Touch 4g gekocht en ben vooral hier op zoek naar een fatsoenlijk hoesje en screen protector.
Nu kom ik voor mezelf uit op de Casecrown case in het oranje (http://www.casecrown.com/...-4-metallic-glider-orange
en de SGP Steinheil Ultra Oleophobic (http://www.sgpstore.com/m...einheil-ultra-series.html)
Nu is mijn vraag, heeft iemand enig idee of deze te koop zijn via een nederlandse winkel (zodat ik niet 3 weken hoef te wachten).
Als dit niet kan, goede suggesties voor buitenlandse winkels? Ik heb minder prettige ervaringen met gewoon Ebay maar heb bijvoorbeeld nog nooit gebruik gemaakt van hun "Store" functie.
Het liefste zou ik ze allebei bij dezelfde winkel bestellen natuurlijk.
Nu kom ik voor mezelf uit op de Casecrown case in het oranje (http://www.casecrown.com/...-4-metallic-glider-orange
en de SGP Steinheil Ultra Oleophobic (http://www.sgpstore.com/m...einheil-ultra-series.html)
Nu is mijn vraag, heeft iemand enig idee of deze te koop zijn via een nederlandse winkel (zodat ik niet 3 weken hoef te wachten).
Als dit niet kan, goede suggesties voor buitenlandse winkels? Ik heb minder prettige ervaringen met gewoon Ebay maar heb bijvoorbeeld nog nooit gebruik gemaakt van hun "Store" functie.
Het liefste zou ik ze allebei bij dezelfde winkel bestellen natuurlijk.
Even een vraagje aan de kenners, ik heb zo'n GelaSkin besteld voor mijn i4, zonder bij na te denken heb ik de screenprotector die je erbij kan bestellen niet besteld. Is zo'n GelaSkin screenprotector wat samengaat met zo'n skin handig of is dat verwaarloosbaar.
Een dag of 3 later realiseerde ik mij dat er dus met een GelaSkin geen screenprotector op kan, dus heb ik vervolgens (eigenlijk voor niets) de InvisibleShield van Zagg besteld, beiden zijn onderweg. Ben van plan om alleen de GelaSkin te gebruiken.
Alleen realiseer ik mij dus nu, dat de screenprotector van Zagg een volledige bescherming over de gehele voorkant biedt versus de GelaSkin screenprotector wat alleen het scherm gedeelte beschermt (wat ik ook eigenlijk wil)...
Een dag of 3 later realiseerde ik mij dat er dus met een GelaSkin geen screenprotector op kan, dus heb ik vervolgens (eigenlijk voor niets) de InvisibleShield van Zagg besteld, beiden zijn onderweg. Ben van plan om alleen de GelaSkin te gebruiken.
Alleen realiseer ik mij dus nu, dat de screenprotector van Zagg een volledige bescherming over de gehele voorkant biedt versus de GelaSkin screenprotector wat alleen het scherm gedeelte beschermt (wat ik ook eigenlijk wil)...

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 14-12-2010 12:58 ]
Heb zelf wat Toffe Brushed Metal iPhone 4 achterkantjes besteld,
voor geïnteresseerden; zie mijn link in het onderschrift

voor geïnteresseerden; zie mijn link in het onderschrift

Spam
. Maar wel mooi. Hoe is de flitser?
[ Voor 28% gewijzigd door MarcoC op 14-12-2010 18:15 ]
Gebruik nu al 1,5 maand zo'n brushed backplate, ondervind zelf geen problemen. Lees echter op internet van sommige mensen wel andere verhalen...
2 goede(!) pics hadden ook kunnen volstaan.
Ziet er leuk uit.
Ziet er leuk uit.
Als kerstcadeautje zoek ik een iPhone hoesje, en kwam deze tegen;

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Komt van een marktplaatsverkoper, die wel zegt dat het moet passen maar ik heb zelf geen iPhone dus zou het niet kunnen checken voor ik hem cadeau geef...

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Komt van een marktplaatsverkoper, die wel zegt dat het moet passen maar ik heb zelf geen iPhone dus zou het niet kunnen checken voor ik hem cadeau geef...
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Wie o wie kan mij helpen?
Ben op zoek naar een hoesje die ze bij iCentre hadden liggen, maar ik kan hem niet vinden via internet.
Het gaat om een zwart hoesje die de looks heeft van een Case Mate Barely There, maar hij heeft een gat achter waar apple logo zit en de rand is zelfde kleur als de zijkant van de iPhone 4.
Ongeveer als dit, maar dan met zilvere rand:

edit: Hmm, deze is ook wel interessant: http://www.pinlo.com/e/products/iPhone4/Slice3.html Alleen jammer dat je hem nergens goedkoper kan krijgen
Ben op zoek naar een hoesje die ze bij iCentre hadden liggen, maar ik kan hem niet vinden via internet.
Het gaat om een zwart hoesje die de looks heeft van een Case Mate Barely There, maar hij heeft een gat achter waar apple logo zit en de rand is zelfde kleur als de zijkant van de iPhone 4.

edit: Hmm, deze is ook wel interessant: http://www.pinlo.com/e/products/iPhone4/Slice3.html Alleen jammer dat je hem nergens goedkoper kan krijgen
[ Voor 12% gewijzigd door Motabeatz op 16-12-2010 22:43 ]
motabeatz.com
Verwijderd
Gisteren mijn replacement backplate ontvangen uit Azie. Zie hier het resultaat:
http://img718.imageshack.us/img718/3264/53229625.jpg
http://img815.imageshack.us/img815/5455/40485699.jpg
Graag echte thumbnails maken en dan linken naar het origineel.
http://img718.imageshack.us/img718/3264/53229625.jpg
http://img815.imageshack.us/img815/5455/40485699.jpg
Graag echte thumbnails maken en dan linken naar het origineel.
[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 18-12-2010 13:41 ]
Ziet er nice uit hoor.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Waar heb je die besteld? Ik kan hem zo 1,2,3 niet vinden op EbayVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:50:
Gisteren mijn replacement backplate ontvangen uit Azie. Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die jij zoekt heb ik bij de Apple winkel in de bijenkorf gezien. iCentre heet het volgens mij.NickySantoro schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:19:
Wie o wie kan mij helpen?
[afbeelding]
-edit- Bedoel je deze?
Moshi iGlaze
Ik heb zelf zo'n case bij de media markt gekocht. Die is van Gear4
"Gear4 thin ice case iphone 4"
[ Voor 9% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-12-2010 15:00 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
De backplate die ik heb komt hier vandaan.Executor16 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:23:
[...]
Waar heb je die besteld? Ik kan hem zo 1,2,3 niet vinden op Ebay
Een goedkopere variant kun je hier vinden.
Ja dat is em Moshi iGlaze, thanks manBillSpaarbank schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:54:
[...]
Die jij zoekt heb ik bij de Apple winkel in de bijenkorf gezien. iCentre heet het volgens mij.
-edit- Bedoel je deze?
Moshi iGlaze
[afbeelding]
Ik heb zelf zo'n case bij de media markt gekocht. Die is van Gear4
"Gear4 thin ice case iphone 4"
motabeatz.com
Ik twijfel, zie zo snel niet het verschil tussen de "goedkope" en "dure". Zouden ze niet gewoon hetzelfde zijn? Ga wel 1 van de 2 bestellen denk ik, ziet er goed uit!Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:12:
[...]
De backplate die ik heb komt hier vandaan.
Een goedkopere variant kun je hier vinden.
Verwijderd
Hallo Tweakers,
Voor kerstmis krijg ik een Ipod Touch 4G. Ik heb al een softcase besteld voor de achterkant te beschermen, maar nu zie ik hier ook veel mensen praten over screenprotectors en dat soort dingen. Is dat echt nodig en werkt het touchscreen dan nog goed met zo'n extra laagje ertussen?
Voor kerstmis krijg ik een Ipod Touch 4G. Ik heb al een softcase besteld voor de achterkant te beschermen, maar nu zie ik hier ook veel mensen praten over screenprotectors en dat soort dingen. Is dat echt nodig en werkt het touchscreen dan nog goed met zo'n extra laagje ertussen?
@laur93
Een screen protector is niet echt nodig, maar als je je scherm goed krasvrij wil houden (en naar mijn mening ook makkelijker schoon te maken) dan is het wel een must. Het scherm van een iPod bekrast redelijk snel. Het scherm vervang je niet snel... Een screen protector wel.
*zit al 4 maand met zelfde screenprotector die ondertussen misschien wel vervanging kan gebruiken, terwijl hij toch uiterst voorzichtig is*
Een screen protector is niet echt nodig, maar als je je scherm goed krasvrij wil houden (en naar mijn mening ook makkelijker schoon te maken) dan is het wel een must. Het scherm van een iPod bekrast redelijk snel. Het scherm vervang je niet snel... Een screen protector wel.
*zit al 4 maand met zelfde screenprotector die ondertussen misschien wel vervanging kan gebruiken, terwijl hij toch uiterst voorzichtig is*
Ik heb vanmiddag de dual brando screen protector op mijn nieuwe iPhone 4 geplakt. Ging in eerste instantie goed, totdat ik op witte achtergronden stofjes oid onder de protector zag zitten. Protector weer verwijderd en schoon proberen te maken met water (afwasbaar volgens de verpakking), maar dit werd er niet bepaald beter op. Ik krijg ze niet snel droog, en er lijkt nu extra veel prut op te zitten.
Heeft er iemand tips, of ervaring met het schoonmaken van deze dingen? Of kan ik ze nu al weggooien?
Heeft er iemand tips, of ervaring met het schoonmaken van deze dingen? Of kan ik ze nu al weggooien?
Verwijderd
Volgens mij is er ook geen verschil. De reden waarom ik de duurdere heb gekocht is omdat ik het nog niet wist van de goedkopereExecutor16 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:38:
[...]
Ik twijfel, zie zo snel niet het verschil tussen de "goedkope" en "dure". Zouden ze niet gewoon hetzelfde zijn? Ga wel 1 van de 2 bestellen denk ik, ziet er goed uit!
Volgens mij is de bovenkant afwasbaar en niet de kant die je op het scherm legt!bram1984 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:10:
Ik denk het ook. Gaat idd altijd om de bovenkant. Er staat niet voor nix in de beschrijving dat je je screen eerst goed moet schoonmaken.Engineer Stewie schreef op maandag 20 december 2010 @ 08:02:
[...]
Volgens mij is de bovenkant afwasbaar en niet de kant die je op het scherm legt!
Nou ja jammer dan.maartend schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:01:
[...]
Ik denk het ook. Gaat idd altijd om de bovenkant. Er staat niet voor nix in de beschrijving dat je je screen eerst goed moet schoonmaken.
Ik heb mijn scherm in principe goed schoongemaakt, maar het is bijna niet te voorkomen dat er stofjes onder komen, en die zie je pas als je de helderheid van je scherm wat hoger hebt staan, tijdens een witte achtergrond.
Ach, eigenlijk is de iPhone 4 té mooi voor een bumper of een protector (hoewel ik die van Brando bijna niet zag zitten). Het blijft een gebruiksvoorwerp, en ik heb de indruk dat hij veel minder krasgevoelig is dan telefoons die ik in het verleden heb gehad.
Ik laat het lekker zo.
Die mening deel ik.bram1984 schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:51:
[...]
Ach, eigenlijk is de iPhone 4 té mooi voor een bumper of een protector (hoewel ik die van Brando bijna niet zag zitten). Het blijft een gebruiksvoorwerp, en ik heb de indruk dat hij veel minder krasgevoelig is dan telefoons die ik in het verleden heb gehad.
Ik laat het lekker zo.
Heb de 3Gs ruim een jaar gehad zonder niks erom en totaal geen krasje op de voorkant.
Nu de 4 en hij is te mooi om weg te stoppen in een case.
Met het wegleggen kijk ik wel of er iets onder ligt ivm krassen.
Ik heb sinds een week een Norêve Tradition C Leather Case voor de iphone 4.
heb even geprobeerd om een screenprotector erop te plakken maar heb twee van de drie gelijk verneukt omdat het hier zo stoffig is. Daarom maar de case van Noreve gekocht, had al een case voor mn mp3 speler en na aanleiding van de post van Kokkie76 heb ik er ook maar 1 gekocht.
Besteld bij Norêve zelf en binnen een week thuis. Het is een insteekhoesje, en de kwaliteit is echt super. Goed, mooi afgewerkt leer en de mogelijkheid om 'm aan je broek te hangen met een soort knijper die je eraan kan bevestigen (meegeleverd). De binnenkant is ook van leer, maar ik vraag me af of dat zo handig is ivm zand dat voor krassen kan zorgen. Al met al een fantastische case, die niet bepaald goedkoop is, ik heb er ongeveer 45 euro voor uitgegeven, inclusief verzenden. Het enige nadeel is dat ik nu steeds mn iphone eruit moet halen, wil ik een ander nummer kiezen/artiest wisselen (dat kan de afstandsbediening van mn oordopjes niet), en daar heb je beide handen voor nodig; als dat met 1 hand kon was het beter geweest
. Afgezien daarvan ben ik zeer tevreden, en hoop ik op een lang krasvrij leven van mn iphone
heb even geprobeerd om een screenprotector erop te plakken maar heb twee van de drie gelijk verneukt omdat het hier zo stoffig is. Daarom maar de case van Noreve gekocht, had al een case voor mn mp3 speler en na aanleiding van de post van Kokkie76 heb ik er ook maar 1 gekocht.
Besteld bij Norêve zelf en binnen een week thuis. Het is een insteekhoesje, en de kwaliteit is echt super. Goed, mooi afgewerkt leer en de mogelijkheid om 'm aan je broek te hangen met een soort knijper die je eraan kan bevestigen (meegeleverd). De binnenkant is ook van leer, maar ik vraag me af of dat zo handig is ivm zand dat voor krassen kan zorgen. Al met al een fantastische case, die niet bepaald goedkoop is, ik heb er ongeveer 45 euro voor uitgegeven, inclusief verzenden. Het enige nadeel is dat ik nu steeds mn iphone eruit moet halen, wil ik een ander nummer kiezen/artiest wisselen (dat kan de afstandsbediening van mn oordopjes niet), en daar heb je beide handen voor nodig; als dat met 1 hand kon was het beter geweest
[ Voor 17% gewijzigd door Huig op 20-12-2010 16:30 ]
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Haha ja ik ben nu helemaal een jurk, zo op het begin. Zowel op m'n werk als thuis leg ik 'm op een papieren ondergrond (tijdschrift/krant, iets wat voorhanden is), en het doekje van mijn zonnebril ligt er continue naast.Mike-Nikon schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:13:
[...]
Die mening deel ik.
Heb de 3Gs ruim een jaar gehad zonder niks erom en totaal geen krasje op de voorkant.
Nu de 4 en hij is te mooi om weg te stoppen in een case.
Met het wegleggen kijk ik wel of er iets onder ligt ivm krassen.
is het iemand al gelukt een clamcase te bestellen?
Ik heb maanden gewacht op de release, nu is'ie er, lukt het bestellen niet.... Ik kan geen land selecteren...
[edit]
voor een US adres, want daar buiten shippen ze nog niet
nevermind, wrong topic
Ik heb maanden gewacht op de release, nu is'ie er, lukt het bestellen niet.... Ik kan geen land selecteren...
[edit]
voor een US adres, want daar buiten shippen ze nog niet
nevermind, wrong topic
[ Voor 19% gewijzigd door joeltje op 21-12-2010 13:12 ]
Ik heb niets te melden.
Binnenkort krijg ik mijn Iphone 4. Ik moet er twee jaar eme doen, dus wil hem wel wat beschermen.
Nu lees ik dat velen een screenprotecor gebruiken. Ik heb nu een HTC S740, en ook geen screenprotector. Nu een jaar laten, heb ik nog geen enkele kras.
Krast het glas van een Iphone sneller? of is het gewoon het risico groter omdat het een groter scherm is?
Daarnaast wil ik een hoesje. Dit voor valbescherming(uit hand, van bureau etc) Hij moet ook gewoon nog in mijn broekzak passen.
Ik heb dit topic goed doorgespit, en ik denk aan de Ifrogz Luxe Lean Case. Dit omdat deze strak om de Iphone zit, de Iphone niet groter maakt, en een bescherming aan de binnnenkant heeft(stof) zodat een zandkorrel niet je hele achterkant van de Iphone bekrast.
Raden jullie alsnog een screenprotecor aan? Zo ja, enig idee of een Brando(goede ervaringen mee, maar suggesties welkom) past ICM deze case? Of 'drukt' de case de protector eraf?
Nu lees ik dat velen een screenprotecor gebruiken. Ik heb nu een HTC S740, en ook geen screenprotector. Nu een jaar laten, heb ik nog geen enkele kras.
Krast het glas van een Iphone sneller? of is het gewoon het risico groter omdat het een groter scherm is?
Daarnaast wil ik een hoesje. Dit voor valbescherming(uit hand, van bureau etc) Hij moet ook gewoon nog in mijn broekzak passen.
Ik heb dit topic goed doorgespit, en ik denk aan de Ifrogz Luxe Lean Case. Dit omdat deze strak om de Iphone zit, de Iphone niet groter maakt, en een bescherming aan de binnnenkant heeft(stof) zodat een zandkorrel niet je hele achterkant van de Iphone bekrast.
Raden jullie alsnog een screenprotecor aan? Zo ja, enig idee of een Brando(goede ervaringen mee, maar suggesties welkom) past ICM deze case? Of 'drukt' de case de protector eraf?
Ik heb de Brando geprobeerd, maar ondanks goed reinigen zag ik nog steeds minescule stofjes onder de protector zitten. Vooral als een website een witte layout heeft, is dit goed zichtbaar.
Protector er meteen afgetrokken en weg gegooid. Een hoesje of een bumper weiger ik te gebruiken. Dat vind ik zonde van het mooie design. Iets met een zak en een nieuwe TV en foto's van je schoonmoeder in je bier gooien. Ik denk overigens niet dat een case deze protector eraf drukt hoor.
Ik heb niet het idee dat het scherm krasgevoelig is. Gebruik 'm sinds zaterdag, en redelijk intensief ook, maar nog geen last. De achterkant schijnt daarentegen van iets ander glas te zijn, en sneller te krassen.
Je moet natuurlijk ook accepteren dat het een gebruiksvoorwerp is, en geen diamant die de hele dag achter glas ligt.
Protector er meteen afgetrokken en weg gegooid. Een hoesje of een bumper weiger ik te gebruiken. Dat vind ik zonde van het mooie design. Iets met een zak en een nieuwe TV en foto's van je schoonmoeder in je bier gooien. Ik denk overigens niet dat een case deze protector eraf drukt hoor.
Ik heb niet het idee dat het scherm krasgevoelig is. Gebruik 'm sinds zaterdag, en redelijk intensief ook, maar nog geen last. De achterkant schijnt daarentegen van iets ander glas te zijn, en sneller te krassen.
Je moet natuurlijk ook accepteren dat het een gebruiksvoorwerp is, en geen diamant die de hele dag achter glas ligt.
Ik heb de Barely there case van Case-Mate (black) en ben echt super tevreden. IPhone ziet er eigenlijk nog net zo strak uit als eerst, vind het zeker niet lelijker! En daarbij zat een gratis screen protector van CM, niet de beste kwaliteit maar heb hem er nagenoeg perfect opgekregen zonder een zichtbaar stofje!
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ik zoek een Incipio NGP Semi-Rigid Soft Shell versie, met doorzichtige back. Maar helaas nergens te koop in nl, zn zwarte broertje wel maar das een andere.. iemand enig tip of idee

[ Voor 14% gewijzigd door FSXnoob op 24-12-2010 20:17 ]
Je kan hem via de officiële site bestellen: http://www.myincipio.com/...Rigid-Soft-Shell-Case.asp ben je in totaal 30 euro kwijt inclusief verzendkostenTuzla schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 20:17:
Ik zoek een Incipio NGP Semi-Rigid Soft Shell versie, met doorzichtige back. Maar helaas nergens te koop in nl, zn zwarte broertje wel maar das een andere.. iemand enig tip of idee![]()
[afbeelding]
Op ebay is alleen de matte versie te vinden.
motabeatz.com
Heeft iemand ervaring met deze hoes Griffin Reveal ultraslim. Dan bedoel ik voornamelijk of foto's maken er goed mee gaan? Dus dat de lens niet weerkaatst of een stuk van de case meeneemt in de foto. En of de volumeknopjes goed werken.
[ Voor 75% gewijzigd door Untouchablezz20 op 25-12-2010 03:06 ]
Ik heb wat video's op youtube bekeken van dit hoesje. De plastic achterkant schijnt erg krasgevoelig te zijn en ook schijnt het hoesje problemen op te leveren met het maken van foto's met flits. De oplossing is de rand van het plastic om de lens en de flitser zwart te kleuren met een stift!Untouchablezz20 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 02:26:
Heeft iemand ervaring met deze hoes Griffin Reveal ultraslim. Dan bedoel ik voornamelijk of foto's maken er goed mee gaan? Dus dat de lens niet weerkaatst of een stuk van de case meeneemt in de foto. En of de volumeknopjes goed werken.
Ik heb het Belkin Grip Vue hoesje besteld. Eens kijken hoe het bevalt.
Ik ben inmiddels de Moshi Iglaze 4 shell case tegengekomen. Heeft iemand hier ervaring met dit hoesje? Je krijgt er ook een screenprotector bij.
Zijn er hier mensen die eerder een GELASKIN hebben besteld en ontvangen?
Ik heb die van mij 3 weken terug besteld, tot op heden nog niet ontvangen, ik had in diezelfde periode (een aantal dagen later) een ZiggInvisibleShield besteld en die heb ik netjes vorige week al ontvangen, beetje vreemd
Ik heb zelfs al mijn DealExtreme bestelling in huis, bedoel, de GelaSkin hoort niet zo lang te duren naar mijn mening, eens even kijken wat de ervaringen van anderen zijn
Ik heb die van mij 3 weken terug besteld, tot op heden nog niet ontvangen, ik had in diezelfde periode (een aantal dagen later) een ZiggInvisibleShield besteld en die heb ik netjes vorige week al ontvangen, beetje vreemd
Ik heb zelfs al mijn DealExtreme bestelling in huis, bedoel, de GelaSkin hoort niet zo lang te duren naar mijn mening, eens even kijken wat de ervaringen van anderen zijn
[ Voor 22% gewijzigd door EN-IS op 27-12-2010 23:01 ]
Ik heb een skin daar zelf besteld vorig maand, dacht 4 november en het kwam binnen op 20 of 21 november.
Ik heb net een gratis Belkin Grip Vue gekregen van de The Phone house als een goedmaker voor gemaakte puinhoop met me mobiel eerder, heel aardig alleen ik wil me incipio bestellen uit Amerika dus heb niks aan de Belkin, als iemand interesse heeft ik zet het zo op marktplaats, ongeopende verpakking en al
Het schijnt een nieuwere/verbeterde versie te zijn ofzo van de Grip Vue sersie.
Ik heb net een gratis Belkin Grip Vue gekregen van de The Phone house als een goedmaker voor gemaakte puinhoop met me mobiel eerder, heel aardig alleen ik wil me incipio bestellen uit Amerika dus heb niks aan de Belkin, als iemand interesse heeft ik zet het zo op marktplaats, ongeopende verpakking en al
Het schijnt een nieuwere/verbeterde versie te zijn ofzo van de Grip Vue sersie.

Ziet er prima uit, snap alleen niet waarom er zo groot Belkin op de achterkant op moet staan.
Mee eens. Maar ik ´moet´ er twee jaar mee doen. En die tijd hoef ik hem niet helemaal krasvrij te houden(liever wel:)) Maar ik moet hem iig HEEL houden.bram1984 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:32:
Ik heb de Brando geprobeerd, maar ondanks goed reinigen zag ik nog steeds minescule stofjes onder de protector zitten. Vooral als een website een witte layout heeft, is dit goed zichtbaar.
Ik begreep van de Ifrogz Luxe lean, dat dat een beetje extra bescherming gaf(uit je jas bij het lopen ofzo) en je een grotere kans op overleven hebt:)
Echter lees ik toevallig nu weer op youtube bij een review, dat de zijkant er zo strak omheenzit, dat dat juist krast???
Het gaat mij dus echt om de kleine valbeweging. Ik zie in dit topic niemand met de Otterbox Commuter. Is dat niet een mooie combi van 'slim' en toch veel bescherming?
[ Voor 8% gewijzigd door meermarco op 28-12-2010 22:53 ]
Ik heb vandaag m'n screenprotector van Dealextreme binnen gekregen. Het "vastplakken" was geen probleem, alleen is m'n scherm wel een stuk minder responsive geworden. Is dit met alle films zo, of alleen met de goedkopere (van o.a. DE)?
Ik heb het op 30november besteld en het is de 3e van december verstuurdTuzla schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:41:
Ik heb een skin daar zelf besteld vorig maand, dacht 4 november en het kwam binnen op 20 of 21 november.
Als ik langer moet wachten, dan schakel ik PayPal in, op dit moment ga ik er vanuit dat ik mijn bestelling niet meer zal ontvangen, het duurt wel erg lang...
Ik heb alleen ervaring met een BodyGuardz op m'n iPhone 4 en ik moet zeggen dat hij echt super responsive is, dus zeg maar gerust gelijk aan clean.VP. schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:10:
Ik heb vandaag m'n screenprotector van Dealextreme binnen gekregen. Het "vastplakken" was geen probleem, alleen is m'n scherm wel een stuk minder responsive geworden. Is dit met alle films zo, of alleen met de goedkopere (van o.a. DE)?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Een goede screenprotector levert nauwelijks responsiviteit in.
Hier (ook) een BodyGuardz (Dry Apply) @ iPhone 4 en heb niks ingeleverd qua responsiviteit van het touchescreen.

*knip*
De reclame is niet toegestaan en dat zou je inmiddels toch wel moeten weten.
[ Voor 60% gewijzigd door Hoedje op 30-12-2010 12:06 ]
Zulke back covers zijn grappig en cheap, maar kwaliteit.. voornamelijk aan de binnenkant, origineel iphone cover heeft van die metalen pinnen & z'n heatshield aan de binnenkant, alle overige niet orginele covers hebben dat niet zover ik weet + flash diffuser verhaal.
PS: Op Ebay kan je 3 de zelfde prijs halen he
PS: Op Ebay kan je 3 de zelfde prijs halen he
[ Voor 16% gewijzigd door FSXnoob op 29-12-2010 13:07 ]
Maak de volgende keer even een topicreport aan.
[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 30-12-2010 12:06 ]
*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door Hoedje op 30-12-2010 12:06 ]
Ok keuze gemaakt. Welke zouden jullie nemen?
Ifrogz luxe lean cover (moet je los een screenprotecor bijkopen)
Otterbox Commuter
Otterbox Impact(wellicht lastig in broek)
Switch easy Capsule rebel
De laatste 3 lijken de veiligste oplossing. Nadeel van de Switcheasy is dat de achterkant hobbelig is. Waardoor ie nooit mooi recht op tafel legt.
Suggesties wat betreft deze 2/3 keuzes?.
Otterbox Commuter
De laatste 3 lijken de veiligste oplossing. Nadeel van de Switcheasy is dat de achterkant hobbelig is. Waardoor ie nooit mooi recht op tafel legt.
Suggesties wat betreft deze 2/3 keuzes?.
[ Voor 12% gewijzigd door meermarco op 29-12-2010 17:37 ]
Als je op de iphoneforum leest zie je dat IArmor verkoper z'n cases ook uit China verstuurd, zoals 90% van de Ebay verkopers er van ook, de kans dat het om de zelfde case gaat als die van 8 euro die ze 'allemaa' aanbieden is dus heel grootrbrouwers123 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:55:
[...]
Deze komen van iArmor (zie facebook-->iArmor)
was echter 30 dollar p stuk kwijt?
Ik copy wel 1 bericht,
December 21st, 2010 at 2:29 pm
'I purchased a case from iArmor, it initially looked great but ended up being very cheaply/poorly made. Within a week the plastic parts broke and it fell off the back of my iPhone leaving it exposed. I reported the issue to the company and their response was, “all sales are final.” Luckily PayPal agreed with me and gave a full refund. If you buy this, just remember that they ship all of their products from China (despite what they claim they are not based in the US) and that while it looks good it is not mean to last normal wear and tear.'
Waar hebben jullie die aangeschaft? Ik zie ze rondgaan voor € 17,95, dat vind ik toch wel een pittige prijs voor een screenprotector (zeker aangezien die van DE maar $1,50 waren, maar dat heb ik dus ook wel gemerktGrin schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:17:
Hier (ook) een BodyGuardz (Dry Apply) @ iPhone 4 en heb niks ingeleverd qua responsiviteit van het touchescreen.
Maar ja, dan heb je ook wat, I guess!
En nog iets he..
Kan je normale screenprotectors er op plakken volgens het principe van Zagg? eerst de boel nat maken en dan laten drogen?
Of zijn de Zagg's de enige die op deze manier werken/plakken?
Kan je normale screenprotectors er op plakken volgens het principe van Zagg? eerst de boel nat maken en dan laten drogen?
Of zijn de Zagg's de enige die op deze manier werken/plakken?
Ik heb net eergisteren een screenprotector van Boduguardz erop gezet.
Maar het resultaat valt me toch wel een beetje tegen.
Hij reageert heel goed, maar het ziet er niet helemaal strak uit.
Ik bedoel, ik heb elke keer de neiging om er met een doekje overheen te gaan....
Maar het resultaat valt me toch wel een beetje tegen.
Hij reageert heel goed, maar het ziet er niet helemaal strak uit.
Ik bedoel, ik heb elke keer de neiging om er met een doekje overheen te gaan....
Lijkt een beetje op een Built NY Phone Sleeve. Die is ook van Neopreen.Obiter dictum schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:06:
Als kerstcadeautje zoek ik een iPhone hoesje, en kwam deze tegen;
[afbeelding]

Lijkt net een inlegkruisje!bosaap22 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:52:
[...]
Lijkt een beetje op een Built NY Phone Sleeve. Die is ook van Neopreen.
[afbeelding]
http://www.pinlo.com/e/products/iPhone4/Slice3.html
Zelf deze gekocht in transparant-zwart, nu nog afwachten tot ik die binnen krijg..
Besteld op ebay voor €15 incl. verzendkosten :-)
Vond deze wel mooi omdat hij er niet super dik van wordt, want daar heb ik zo'n hekel aan..
Heb je een mooie telefoon vergal je hem met zo'n kut hoesje
[ Voor 40% gewijzigd door clockw1ze op 31-12-2010 10:48 ]
Ik vind het zonde om de iPhone in mijn broekzak te stoppen.
Daarom heb ik de Muvit Vog gekocht.
Deze heeft een vaste clip en 2 extra lussen.
Mijn vorige iPhone ben ik bij Ikea in Delf verloren omdat de (aanklikbare) clip losgeschoten was van het hoesje.
Daarom heb ik de Muvit Vog gekocht.
Deze heeft een vaste clip en 2 extra lussen.
Mijn vorige iPhone ben ik bij Ikea in Delf verloren omdat de (aanklikbare) clip losgeschoten was van het hoesje.

laat even iets zien en horen als je 'm binnen hebt!clockw1ze schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:41:
[afbeelding]
Zelf deze gekocht in transparant-zwart, nu nog afwachten tot ik die binnen krijg..
Vond deze wel mooi omdat hij er niet super dik van wordt, want daar heb ik zo'n hekel aan..
Ik heb deze aangeschaft @ Appelhoes.nl en nog geen seconde spijt gehad.VP. schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:19:
[...]
Waar hebben jullie die aangeschaft? Ik zie ze rondgaan voor € 17,95, dat vind ik toch wel een pittige prijs voor een screenprotector (zeker aangezien die van DE maar $1,50 waren, maar dat heb ik dus ook wel gemerkt).
Maar ja, dan heb je ook wat, I guess!
Hij zit er werkelijk perfect op en blijft ook mooi, af en toe een beetje Glassex d'r over en hij is weer als nieuw.
Kan niks anders zeggen dan dat ik deze BodyGuardz zonder nadenken weer zou kopen. Ondanks de prijs van bijna 20,- Euro. Het kost wat maar in dit geval heb je ook wat.
This post is worthless without PICS!
Klikbaar plaatje voor groooot exemplaar!

[ Voor 9% gewijzigd door Grin op 31-12-2010 13:12 ]
Als ik die laatste 3 foto's bekijk zie ik dat het precies als een invisible shield zo "geribbeld" is. http://www.xs4all.nl/~zuiderv/OSX/Dry%20apply/DSC00664.JPGGrin schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:56:
[...]
Ik heb deze aangeschaft @ Appelhoes.nl en nog geen seconde spijt gehad.
Hij zit er werkelijk perfect op en blijft ook mooi, af en toe een beetje Glassex d'r over en hij is weer als nieuw.
Kan niks anders zeggen dan dat ik deze BodyGuardz zonder nadenken weer zou kopen. Ondanks de prijs van bijna 20,- Euro. Het kost wat maar in dit geval heb je ook wat.
This post is worthless without PICS!
Daar houd ik niet van. Geef mij maar een Brando CrystalClear of SGP Steinheil Ultra Clear
Durf te beweren dat wanneer ik die shields fotografeer (Brando CrystalClear of SGP Steinheil Ultra Clear) onder dezelfde hoek en met hetzelfde licht ook wel iets dergelijks zie. Het blijft wel een stukje plastic met lijm, dat gaat nooit zonder enige ribbels/vervorming. Onder een normale kijkhoek zie je er niks van.Executor16 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:03:
[...]
Als ik die laatste 3 foto's bekijk zie ik dat het precies als een invisible shield zo "geribbeld" is. http://www.xs4all.nl/~zuiderv/OSX/Dry%20apply/DSC00664.JPG
Daar houd ik niet van. Geef mij maar een Brando CrystalClear of SGP Steinheil Ultra Clear
Ik heb de Griffin - Reveal nu dus, ben er heel tevreden over. Werkt met de screenshield voor, maakt het niet echt dik, ligt goed in de hand, me carbon skin op de achterkant lijkt ook gewoon normaal te passen er onder.
Heb tot nu toe niks gevonden om te klagen er over, voor 20 euro geweldig product, voornamelijk hoe het in de hand ligt, heerlijk gewoon. Een blote iPhone 4 in je hand is gewoon zo dun, veel cases maken het te dik, dit ligt precies tussenin
Nu nog een 2de leuke stik ergens zien te maken of bestellen..
Heb tot nu toe niks gevonden om te klagen er over, voor 20 euro geweldig product, voornamelijk hoe het in de hand ligt, heerlijk gewoon. Een blote iPhone 4 in je hand is gewoon zo dun, veel cases maken het te dik, dit ligt precies tussenin
Nu nog een 2de leuke stik ergens zien te maken of bestellen..
[ Voor 6% gewijzigd door FSXnoob op 01-01-2011 13:46 ]
Ik heb gekozen voor de Otterbox Commuter, en moet zeggen ben erg tevreden. Screenprotector zie je niet, en het hoesje zit er fijn omheen. Toch ook even wat meer 'dro'p' bescherming dan de meeste hoesjes.meermarco schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:59:
Otterbox Commuter
Ik heb hem via de officiële site een paar dagen binnen (de clear versie) en hij bevalt mij perfect. Hij is echt zo dun en dat is precies wat ik zocht voor een hoesje. Ik gebruik hem met een SGP screen protecter.clockw1ze schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:41:
[afbeelding]
motabeatz.com
Ik heb eindelijk mijn GelaSkin ontvangen, 32dagen duurde het voordat ik het had ontvangen (vanaf het moment van bestellen).
Ben er erg blij mee, iPhone ziet er erg gaaf uit, vooral door de witte skin en eigen zwarte kleur, vind het erg cool en ga zeker nog een extra bij bestellen. Ik maak binnenkort foto's
Ben er erg blij mee, iPhone ziet er erg gaaf uit, vooral door de witte skin en eigen zwarte kleur, vind het erg cool en ga zeker nog een extra bij bestellen. Ik maak binnenkort foto's

Ik ben normaal van het cleane, dus een doorzichtige screenprotector en that's it maar ik moet zeggen dat dit er wel erg gaaf uitziet zeg!EN-IS schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:00:
Ik heb eindelijk mijn GelaSkin ontvangen, 32dagen duurde het voordat ik het had ontvangen (vanaf het moment van bestellen).
Ben er erg blij mee, iPhone ziet er erg gaaf uit, vooral door de witte skin en eigen zwarte kleur, vind het erg cool en ga zeker nog een extra bij bestellen. Ik maak binnenkort foto's![]()
[afbeelding]
Ik ben erg benieuwd naar je foto's, dus hoop dat ze hier snel zullen staan.
-edit-
damn ik zie net dat je zelfs je eigen skin kan ontwerpen daar op die site.
[ Voor 5% gewijzigd door AntraXxX op 01-01-2011 20:17 ]
Ik moet ook nog paar back cases kopen, dan decals er op plakken. Zo kan je om de zoveel tijd switchen van achterkant. Als je steeds de stickers op 1 plakt dan moet je altijd de oude weghalen en kan je alles een keer maar gebruiken.
Decals zijn goedkoop en de back covers ook, dus perfecte mix voor veel betaalbare variatie
Decals zijn goedkoop en de back covers ook, dus perfecte mix voor veel betaalbare variatie
Ik ben het helemaal met je eens, ik houd zelfs heel erg van clean en kan er absoluut niet tegen dat er een case zit op de iPhone, toestel wordt in mijn ogen lelijk, grof en niet fijn, daarom ga ik ook altijd voor een full coverage "screenprotector" spul, lekker doorzichtig en telefoon behoud zijn eigen vormAntraXxX schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:15:
[...]
Ik ben normaal van het cleane, dus een doorzichtige screenprotector en that's it maar ik moet zeggen dat dit er wel erg gaaf uitziet zeg!
Ik ben erg benieuwd naar je foto's, dus hoop dat ze hier snel zullen staan.
-edit-
damn ik zie net dat je zelfs je eigen skin kan ontwerpen daar op die site.
Ik kom net thuis, anders had ik al wat foto's gemaakt, in het donker krijg ik nooit zulke mooie foto's als overdag, dus zal ze morgen overdag maken.
Dat klopt ja, je kunt je eigen skin maken (ga binnenkort eens proberen
Tja, mooi en veilig gaat nou eenmaal niet samen. Dat kon nog in 2001 bij de Nokia N3310 alleen nog.
Als je iPhone een keer de stoep kust zal je toch flink balen dat je koos voor de looks ipv protectie, terwijl beide echt wel te combineren is
Als je iPhone een keer de stoep kust zal je toch flink balen dat je koos voor de looks ipv protectie, terwijl beide echt wel te combineren is

[ Voor 19% gewijzigd door FSXnoob op 03-01-2011 15:31 ]
@ Tuzla
Is dat met screenprotector of een helemaal kale iFoon?
Is dat met screenprotector of een helemaal kale iFoon?
Geen idee, foto was gewoon als voorbeeld van wat voor kunstwerk je van glas kan krijgen als het niet 1 geheel meer is
[ Voor 46% gewijzigd door FSXnoob op 03-01-2011 18:03 ]
Excuus, heb mijn fototoestel bij mijn vriendin laten liggen, heb vanmiddag nog gezocht en kwam er pas laat achter dat het niet hier ligt.AntraXxX schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:15:
[...]
ik moet zeggen dat dit er wel erg gaaf uitziet zeg! Ik ben erg benieuwd naar je foto's, dus hoop dat ze hier snel zullen staan.
Ik zal proberen deze week nog een aantal foto's te posten
Oke geen probleem hoor.EN-IS schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:17:
[...]
Excuus, heb mijn fototoestel bij mijn vriendin laten liggen, heb vanmiddag nog gezocht en kwam er pas laat achter dat het niet hier ligt.
Ik zal straks ook even wat zelfgemaakte creaties posten. Ik heb er 3 op het oog, maar moet nog even kijken welke ik ga bestellen.
Heb jij al wat ideeën voor zo'n zelfgemaakte skin?
Ja absoluut, ik ben sinds kind zijnde fan van de "Silver Surfer" dus een skin van 'the silver surfer' komt zeker, en sinds dat ik "Watchmen" heb gezien, wil ik graag iets doen met de smileyAntraXxX schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:58:
[...]
Oke geen probleem hoor.
Ik zal straks ook even wat zelfgemaakte creaties posten. Ik heb er 3 op het oog, maar moet nog even kijken welke ik ga bestellen.
Heb jij al wat ideeën voor zo'n zelfgemaakte skin?

Alleen wat ik heb gemerkt heb met mijn huidige skin is het volgende; dat een skin met lichte kleuren (wit en dergelijke) echt tot zijn recht komt, een donkere skin (bijvoorbeeld een donkere achtergrond) ook leuk kan zijn maar dan moet de afbeelding (wat voorop is gepresenteerd) opvallend zijn, zoals met de smiley hierboven.
Ik had de smiley al uitgewerkt, tot mijn eigen skin, maar besloot toch eerst een 'originele' skin te bestellen zodat ik later alsnog kan kijken hoe een eigen skin het beste eruit ziet
Ik heb ook een aantal eigen creaties en ideeen, ben van plan deze ook maar direct tot eigen skin om te toveren. Ik ga wel eerst even wachten totdat er weer een leuke aanbieding komt, anders ben ik zo 50euro kwijt voor 3 skins.
[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 03-01-2011 21:17 ]
Is het beetje goede kwaliteit? Prijs is niet duur voor zulke designsEN-IS schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:17:
[...]
Excuus, heb mijn fototoestel bij mijn vriendin laten liggen, heb vanmiddag nog gezocht en kwam er pas laat achter dat het niet hier ligt.
edit: Boombox, Royal Flush en Dr. Gonzo zien er wel awesome uit
[ Voor 6% gewijzigd door Bear op 03-01-2011 21:50 ]
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Ik heb alleen maar lof voor deze skins, de skins zijn niet dun zoals ik het had verwacht, en zijn van goede kwaliteit (speciaal vinyl spulBear schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:37:
Is het beetje goede kwaliteit? Prijs is niet duur voor zulke designsen zit er een transparante laag over het touchscreen gedeelte of zijn het 2 stickers voor op de voorkant
edit: Boombox, Royal Flush en Dr. Gonzo zien er wel awesome uit
Ik ben ook verrast door de plakkerigheid; wanneer ik het erop plakte, kreeg ik het idee 'dit spul blijft niet lang plakken', ik had het gewoon mis, het zit er goed op en schuift niet, afhalen heb ik nog niet geprobeerd.
Ik ben zo stom geweest om de screenprotector er niet bij te bestellen. De skin heeft mij 14dollar ofzo gekost en voor 6dollar (destijds) kon ik 2 screenprotectors erbij krijgen, 1 voor de gehele bescherming van de voorkant, en 1 voor alleen de touchscreen gedeelte zodat het nadeloos aansluit op de skin, die moet je zeker erbij bestellen
- achterkant 1x
- zijkant 2x
- voorkant 2x
Let op:
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.
Inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Als je dat wilt doen, regel het dan buiten GoT om.