Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Alleen de melding van carrier update (ofzo) die na de 4.2-update komt niet accepteren, dan behoud je tethering.Japie.G schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:49:
[...]
Zoals na elke software update even je APN instellingen opnieuw instellen, en dan is ook je tethering weer terug!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
hmm dat heb ik nu ookSideSwipe schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:55:
En heb geen visual voicemail meer... Voicemail belt nu gewoon naar 1233
Anoniem: 300382
Hier ook niet meer, 3GS met T-Mobile..SideSwipe schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:55:
En heb geen visual voicemail meer... Voicemail belt nu gewoon naar 1233

ze zijn inderdaad heel erg lang. Ik ga voorlopig niet upgraden. Wat een problemen allemaal zeg, de 3GS is toch niet zo'n verouderd toestel dat Apple er geen ondersteuning meer op geeft? Die dingen zijn potverdorie nog nieuw te kopen bij telecomboeren.OzBoz schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:27:
[...]
Op de 3G hetzelfde, zitten ze ook niet bij. Beetje onzin natuurlijk. Maar goed, zelf hier de 4 en was net met mijn oude 3G bezig omdat mijn zus die wil, ze zijn verschrikkelijk (lang) voor SMS beltonen en weinig creatief.
Elect a clown, expect a circus.
EDIT: Hmmm blijkbaar bestond mijn apple id niet uit een emailadress maar alleen uit een gebruikersnaam.
[ Voor 27% gewijzigd door Unbreukable op 22-11-2010 22:51 ]
Had ik eerst ook.Unbreukable schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:45:
Heeft iemand die find my iphone al aan de praat gekregen, ik krijg steeds een melding dat mijn apple id niet juist is... terwijl deze wel klopt.
Je moet de iPhone aan USB aansluiten dan ga je naar instellingen> mail, contact en agenda > nieuwe account toevoegen en dan mobileMe klikken. Dan inloggen en daarna de functie aan zetten.
Trouwens net ff gegoogled hoe die woordenzoeker in safari werkt. Je moet in de Google zoekbar het woord dat je wilt opzoeken intikken en dan staan onderaan de overeenkomende woorden in de text.
Ik heb toen de voorloper .Mac werd geïntroduceerd m'n username geclaimd door een trial te nemen en die is nog steeds actief, alleen kon ik er naast inloggen bij iChat niks mee. Ik denk er nu aan om dat mijn main Apple ID te maken, maar moet nog even uitzoeken of ik gekochte apps kan overzetten. Anders moet ik de apps van drie accounts updaten, heb namelijk ook nog een US account.
PSN: Shiver23
Als je wil kan je hem ook hier vandaan downloaden, en met alt ingedrukt de update knop indrukken. Dan kan je een bestand van je computer selecteren waar je de software mee wil vervangen.Anoniem: 107117 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:12:
[afbeelding]
Dit krijg ik a de hele avond
Ben ik de enige?
Anoniem: 107117
Heb dat bestand ook al los
Het zal toch niet zo zijn dat een 3G gelimiteerd is in de mogelijkheden van iOS?
[ Voor 12% gewijzigd door sypie op 22-11-2010 23:18 ]
Tethering werkt nog wel bij KPNB2 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:44:
[...]
Hmz, vodafone tethering lijkt ook niet meer te werken.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Dat was bij de update van 3 naar 4 ook, dus waarom nu ook niet? Op een 3G heb je ook geen custom backgrounds etc.sypie schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:15:
Het zal toch niet zo zijn dat een 3G gelimiteerd is in de mogelijkheden van iOS?
Sommige iPhone's hebben last van gele schermen, dit zal nu minder opvallen. Hierdoor zullen ze minder iPhones moeten inruilen, misschien dat ze dit per batch individueel hebben aangepast.Shiver23 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:13:
Net de update gedaan en nu is mijn scherm 3 tinten blauwer dan daarvoor. Iemand anders die dit herkent? Ik vind het erg lelijk. Vraag me af waarom ze dat gedaan hebben. Ik heb een 4.
Dubbelklik je Home en je kan gewoon je audio output regelen, daar hoef je dus niet voor naar je iPod.M55 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:48:
Update is bij mij goed gegaan (3gs 16gb).
Airplay met Airport Express werkt erg goed!...
Niet alleen je iPod kan je streamen, maar ook Youtube en zelfs het geluid van games(als je daarvoor je Airport speakers hebt geselecteerd in de iPod app)
Weer een rare keuze van Apple...
waarom nou niet gratis voor de 3gs en wel voor de ipad en de touch die geen gps hebben
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Is dat echt zo? Misschien lijkt dat zo doordat het icoontje van de dictafoon blauw is geworden...Shiver23 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:13:
Net de update gedaan en nu is mijn scherm 3 tinten blauwer dan daarvoor. Iemand anders die dit herkent? Ik vind het erg lelijk. Vraag me af waarom ze dat gedaan hebben. Ik heb een 4.
Nieuwe sms tones zitten alleen op de iphone 4..sypie schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:15:
Ik heb na de update slechts dezelfde aantal SMS-tones als daarvoor. Ik wilde eigenlijk mijn vrouw een eigen toontje toekennen die niet bij die 6 hoort. Heb het toestel al hersteld van een eerdere back-up. Geen resultaat.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Same here, en internetpagina's werken niet naar behoren, andere diensten als twitter bijvoorbeeld wel. Ik kreeg gisteravond wel een bericht of ik nieuwe KPN instellingen wilde doorvoeren. Natuurlijk gedaan maar nog geen fatsoenlijk internetGlashelder schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:16:
[...]
Tethering werkt nog wel bij KPNIk mag alleen de APN instellingen blijkbaar niet veranderen..
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
carrier-settings op een simlockvrije iphone).
De Vodafone carrier update heb ik wel geannuleerd tot nu toe, anders schijnt mn tethering niet meer te werken. Hoop niet dat ie die melding iedere dag blijft geven...
Verder toppie. Find My iPhone is een mooie toevoeging!
Waar heb je de mogelijkheid gevonden om die settings weer in te voeren? Bij mij is het settings scherm daarvoor niet meer zichtbaar sinds de update..Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:13:
Gisteravond geupdate. Moest wel weer alle settings invoeren voor 3G/MMS/Tethering (das bij elke update zonder
carrier-settings op een simlockvrije iphone).
De Vodafone carrier update heb ik wel geannuleerd tot nu toe, anders schijnt mn tethering niet meer te werken. Hoop niet dat ie die melding iedere dag blijft geven...
Verder toppie. Find My iPhone is een mooie toevoeging!
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Ik heb zelf een iPhone4 en een vriend van mij klaagt altijd steen en been over zn iPhone 3G, ik snap niet dat ie m niet weggooit en een nokia ofzo koopt, anyhow, is het zo dat deze update zo goed als niks heeft veranderd voor de 3G? Geen text tones, geen air play, geen air print? Dus in principe had ie m niet hoeven updaten. Of zijn er een hele hoop dingen under the hood aangepast. Waar je weinig van merkt.
Something something
Als het goed is werkt de 3G weer wat vlotter met 4.2 en is de foon weer bruikbaar.SeenD schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:23:
is het zo dat deze update zo goed als niks heeft veranderd voor de 3G? Geen text tones, geen air play, geen air print? Dus in principe had ie m niet hoeven updaten. Of zijn er een hele hoop dingen under the hood aangepast. Waar je weinig van merkt.
Als je een van de laaste devices hebt zoals een iPad en die aanmeld kun je je andere devices zoals een 3Gs ook aanmelden. Bij mij werkt dat wel iigRob schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:13:
[...]
Weer een rare keuze van Apple...
waarom nou niet gratis voor de 3gs en wel voor de ipad en de touch die geen gps hebben
I am the great Cornholio!
Ik zie het vooral bij 'wit' beeld. Het viel me meteen op. Of het bij anderen hetzelfde is weet ik natuurlijk niet.Unbreukable schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:56:
[...]
Is dat echt zo? Misschien lijkt dat zo doordat het icoontje van de dictafoon blauw is geworden...
PSN: Shiver23
Dan heb je de carriersettings al geaccepteerd en is het jammer-maar-helaasdomi235 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:18:
[...]
Waar heb je de mogelijkheid gevonden om die settings weer in te voeren? Bij mij is het settings scherm daarvoor niet meer zichtbaar sinds de update..
Hoe kun je dat nu al zo snel concluderen? Je hebt wellicht wat meer met je foon gespeeld vanwege de update, nieuwe dingetjes proberen enzo. Kijk het een weekje aan zou ik zeggen.Sn0wblind schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:17:
geweldig na de nieuwste update is me iphone4 toch wel een tikkeltje sneller door zijn accu heen. deja vu met de 3g -____-
If it ain't broken, play with it till it breaks.
ik heb me telefoon nauwelijks aangeraakt na de update. normaal als die vol opgeladen was dan stond die na een nacht standby nogsteeds op 100% nu ben ik 15% kwijt, als ik om de zoveel tijd kijk zie ik er letterlijk de procentjes afgaan. aangezien dat dit de dag ervoor niet het geval was. kan ik wel concluderen dat deze snelle rleeglooptCrusader schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:34:
[...]
Hoe kun je dat nu al zo snel concluderen? Je hebt wellicht wat meer met je foon gespeeld vanwege de update, nieuwe dingetjes proberen enzo. Kijk het een weekje aan zou ik zeggen.
Vraag ik me nu dus ook af: had een 'carrier settings' update melding, geaccepteerd, nu heb ik dus geen tethering opties meer.. grrrdomi235 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:18:
[...]
Waar heb je de mogelijkheid gevonden om die settings weer in te voeren? Bij mij is het settings scherm daarvoor niet meer zichtbaar sinds de update..
Something something
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Anoniem: 366829
Ja misschien dat het downloaden vreselijk lang duurde maar dat is wel aardig simpel te verklaren
Merk zo gauw niet veel verschil met 4.1 moet ik zeggen maar airplay gebruik ik ook niet dus
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Die problemen heb ik niet. Ik kan echt alleen de instellingen niet wijzigen..verder werkt het prima.domi235 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:46:
[...]
Same here, en internetpagina's werken niet naar behoren, andere diensten als twitter bijvoorbeeld wel. Ik kreeg gisteravond wel een bericht of ik nieuwe KPN instellingen wilde doorvoeren. Natuurlijk gedaan maar nog geen fatsoenlijk internet
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Zagg Invisibleshield of eentje van Bodyguardz:bram1984 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:36:
Wat voor screen protector adviseren jullie voor de iPhone 4? Ik heb deze het liefst aan beide kanten, en zo dun mogelijk. Het liefst wil ik het bijna niet zien.
http://www.iphoneclub.nl/...-4-welke-is-beter-review/
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Zijn deze beter dan die van Brando?AntraXxX schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:06:
[...]
Zagg Invisibleshield of eentje van Bodyguardz:
http://www.iphoneclub.nl/...-4-welke-is-beter-review/
De camera-roll is gewoon letterlijk je filmrolletje. Het idee is dat je dit sync'ed en ordent met iPhoto.
[ Voor 66% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2010 14:28 ]
Je gaat naar het gewenste contact en dan wijzigen. Daar kun je dan de beltoon en SMS-toon instellen.Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:04:
Ik dacht dat je nu ook een texttone per contact in kon stellen? Kan alleen niet vinden hoe..
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Doh...Hoedje schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:27:
[...]
Je gaat naar het gewenste contact en dan wijzigen. Daar kun je dan de beltoon en SMS-toon instellen.

Ik heb de Bodyguardz gehad en heb die weer heel snel vervangen door een Brando Ultraclear. Wat een pokkezooi die Bodyguardz
@Rin: ik heb niks gezegd
Bij mn iPhone 4 heb ik er nog geen last van.
Meerdere malen met Apple contact hierover gehad, maar nooit iets kunnen regelen. De laatste paar headsets had ik de goedkoopste met mic gekocht die ik kon vinden. Want de gewone headset is zo duur als je die telkens moet kopen.

Something something
Is dat nieuw in 4.2?Hoedje schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:27:
[...]
Je gaat naar het gewenste contact en dan wijzigen. Daar kun je dan de beltoon en SMS-toon instellen.
Elect a clown, expect a circus.
Anoniem: 317401
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Thanks voor de tip. Ziet er wel relaxed uit, en lekker klein.Kassad schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:19:
Een tip voor alle iPhone bezitters, de Voiis bluetooth audio receiver is in de aanbieding. Dit ding is geweldig om je iPhone aan te sluiten op je stereo, helemaal met Spotify
Je zet je audio set dus op de goede ingang, en je kun overal vanuit het huis draadloos muziek streamen over je speakers?
? Ik blaat maar wat?Bosmonster schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:30:
[...]
Dan heb je de carriersettings al geaccepteerd en is het jammer-maar-helaas
Je kunt gewoon nog steeds je instellingen wijziggen heur...
Via settings-network-cellular data network
Ik heb het ook moeten doen met een sim lock vrije 3g en vodafone.
Instellingen eruit halen. Gsm opnieuw opstarten. Instellingen weer toevoegen.
Evt de 3g schuif een keer heen en weer halen en het werkt weer.
Bij mijn baas zijn 3gs heb ik wel 2x moeten herstarten... Toen deed hij het ook weer.
FreeReef.nl
Het gaat hier over tethering. Natuurlijk werkt 3G weer als je de instellingen er opnieuw in zet. Maar de optie om tethering in te stellen is verdwenen.
[edit]
Hieronder links het settings-scherm. Toen ik de melding nog niet had geaccepteerd, stonden daaronder de settings voor tethering. Rechts de knop die voorheen bedoeld was om tethering aan te zetten.

[ Voor 46% gewijzigd door Canaria op 23-11-2010 18:04 ]
Een batterij calibreren???Dieter schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:17:
Kan het zijn dat na de update naar 4.2 de batterij weer gecalibreerd moet worden ?

Van Dale:
ka·li·bre·ren (overgankelijk werkwoord; kalibreerde, heeft gekalibreerd)
1 (techniek) een schaalverdeling aanbrengen op meetinstrumenten
2 (techniek) (de doorsnee van buizen) controleren
3 (techniek) (ijzeren draden en staven) in een bepaalde vorm walsen of trekken
4 (techniek) sorteren naar grootte
Ik ben even de weg kwijt

Have Fun Funske
De batterijstatus is toch gewoon een 1. meetinstrument, het meet en geeft weer de spanning van de batterij. Is dus behoorlijk dom om zo kinderachtig te reageren. En als je meerdere keren je batterij leeg laat lopen en weer oplaad calibreerd deze zich zelf en krijg je een nauwkeurigere meting.funske schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:37:
[...]
Een batterij calibreren???Hoe werkt dat bij een batterij?
Van Dale:
ka·li·bre·ren (overgankelijk werkwoord; kalibreerde, heeft gekalibreerd)
1 (techniek) een schaalverdeling aanbrengen op meetinstrumenten
2 (techniek) (de doorsnee van buizen) controleren
3 (techniek) (ijzeren draden en staven) in een bepaalde vorm walsen of trekken
4 (techniek) sorteren naar grootte
Ik ben even de weg kwijt![]()
[ Voor 10% gewijzigd door wrcveen op 23-11-2010 19:44 ]
Beetje overbodig nu toch met Airplay? Kun je namelijk veel meer mee als je een Apple TV hebt (moet hem zelf nog kopen). Foto, video en muziek itt alleen muziek met deze oplossing.bram1984 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:24:
[...]
Thanks voor de tip. Ziet er wel relaxed uit, en lekker klein.
Je zet je audio set dus op de goede ingang, en je kun overal vanuit het huis draadloos muziek streamen over je speakers?
Master_A
Als je een vrouw was... thanks!Kassad schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:19:
Een tip voor alle iPhone bezitters, de Voiis bluetooth audio receiver is in de aanbieding. Dit ding is geweldig om je iPhone aan te sluiten op je stereo, helemaal met Spotify
Wou bijna een Sonos kopen voor Spotify. Dit is wel tikkie goedkoper
hmm...Kassad schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:19:
"The device is simple to set up and use, but isn’t desirable at all due to poor sound quality. It uses Bluetooth protocols previous to 2.0 EDR, and sounds horrendous. Unless the newest Bluetooth technology is used, a WiFi solution like the Airport Express (Apple) is more applicable to transmitting music across the house. For fifty dollars, this is unacceptable."
http://www.maximumcpu.net/archives/4260
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Anoniem: 381496
Ik heb hem goed proberen schoon te maken met zo'n brillendoekje maar het blijft stroef. Iemand enig idee hoe je zoiets het beste kan oplossen? Of hoe het komt, te veel vet op ofzo?
Anoniem: 87302
Geen toestemming verlenen mbt whatsapp. Bij mij zijn ze 29 eurocent per stuk.[message=,noline]musiqman schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:49[/message]:
Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ik smsjes van 0,2444 cent verstuur naar Apple's ?
Dat is neem ik aan de facetime server?musiqman schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:49:
Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat ik smsjes van 0,2444 cent verstuur naar Apple's 447900347295?
Facetime aan laten of uit laten.
Maar ach, voor 2 tiende van een cent kost het je ook de kop niet
Hoi!
Anoniem: 193286
Dit is niet bepaald een substituut voor Sonos. Maar Sonos kopen voor alleen Spotify gaat ook wat ver inderdaad.Crusader schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:08:
[...]
Als je een vrouw was... thanks!
Wou bijna een Sonos kopen voor Spotify. Dit is wel tikkie goedkoper
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 193286 op 23-11-2010 23:37 ]
voor de volgende keer: installeer tinyumbrella.Anoniem: 317401 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:49:
Ik heb gisteravond ook naar 4.2.1 geprobeerd up te daten. Kreeg aan het eind een foutmelding en de telefoon kwam in connect to itunes (herstelmodus) terecht en werd in eerste instantie niet meer door itunes herkent. Heb toen geprobeerd de telefoon weer naar de fabrieksinstellingen te zetten, dit lukte op een gegeven moment. Vanochtend pakte hij na eerst weer een foutmelding te geven, eindelijk de update , en toen heb ik de backup er weer op gezet. Een vriend van mij had dezelfde problemen bij het updaten. Mijn iphone 4 werkt weer naar behoren, maar lekker makkelijk ging het niet.
Daarmee kan je je iPhone uit de herstelmodus halen, dan herkent iTunes je iPhone direct weer
...less is more
ja, als je rechtsboven in het 'google' zoekveld klikt kun je een woord typen.Alekz87 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:52:
klopt het dat je nu ook kan 'zoeken' in safari? Dat is wel geniaal
Daarna niet op 'zoeken' drukken maar naar beneden swipen (Op deze pagina (# gevonden))
'
...less is more
Voor Airplay moet je je laptop gebruiken? Geen optie voor mij.Amiet01 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:43:
[...]
Beetje overbodig nu toch met Airplay? Kun je namelijk veel meer mee als je een Apple TV hebt (moet hem zelf nog kopen). Foto, video en muziek itt alleen muziek met deze oplossing.
WhatsApp en FaceTime hebben toch niets met elkaar te maken? Daarnaast is WhatsApp gratis voor zover ik weet.Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:59:
[...]
Geen toestemming verlenen mbt whatsapp. Bij mij zijn ze 29 eurocent per stuk.
Whatsapp is nu 79 cent in de Appstore. Niet veel geld als je het veel gebruikt maar helaas niet meer gratis.Crusader schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:22:
[...]
WhatsApp en FaceTime hebben toch niets met elkaar te maken? Daarnaast is WhatsApp gratis voor zover ik weet.
Zonder extra kosten te berekenen. Voor de studenten een leuke actie lijkt me.
Site voor meer info ben ik helaas vergeten.
Hij bedoelt waarschijnlijk het gebruik ervan, niet de aanschaf van de app zelf.dcell schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:36:
[...]
Whatsapp is nu 79 cent in de Appstore. Niet veel geld als je het veel gebruikt maar helaas niet meer gratis.
Anoniem: 378458
ik denk dat Crusader bedoelde dat het versturen van de berichten gratis zijndcell schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:36:
[...]
Whatsapp is nu 79 cent in de Appstore. Niet veel geld als je het veel gebruikt maar helaas niet meer gratis.
Heb gisteravond ook een update gedaan naar 4.2. Ik las hierboven dat mensen last hadden van een sneller leeglopende batterij, dus was daar een beetje bang voor. Maar ik ging naar bed met 100% op het display en vanmorgen stond er nog 99% op met 1 bericht ontvangen (met Wi-Fi, 3G, BT en GPS aan).
Ik had gehoopt dat je in 4.2 alle apps in 1x kon afsluiten. Ik ontwikkel langzaam een tik met steeds op de kruisjes klikken om de apps te sluiten
En wie die extra sms-ringtones bedacht heeft....
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Hier heb ik dus ook een beetje last van, bestaat er niet een andere mogelijkheid om dit toch op te lossen, zit nu net zoals jij de hele tijd op die kruisjes te drukken...Joepv schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:06:
WhatsApp is gewoon een chat-service over Internet. Net als MSN, alleen is hier je vriendenlijst gelinkt via de telefoonnummers in het telefoonboek.
Heb gisteravond ook een update gedaan naar 4.2. Ik las hierboven dat mensen last hadden van een sneller leeglopende batterij, dus was daar een beetje bang voor. Maar ik ging naar bed met 100% op het display en vanmorgen stond er nog 99% op met 1 bericht ontvangen (met Wi-Fi, 3G, BT en GPS aan).
Ik had gehoopt dat je in 4.2 alle apps in 1x kon afsluiten. Ik ontwikkel langzaam een tik met steeds op de kruisjes klikken om de apps te sluiten![]()
En wie die extra sms-ringtones bedacht heeft....
Ja inderdaad, dat zou wel nice zijn. De iPhone beheert bij multitasking zelf het geheugen, maar dat gaat toch vaak niet goed dus ik sluit bijna elke dag alle openstaande apps af.The Great HooD schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:23:
[...]
Hier heb ik dus ook een beetje last van, bestaat er niet een andere mogelijkheid om dit toch op te lossen, zit nu net zoals jij de hele tijd op die kruisjes te drukken...
jailbreaken en sbsettings met remove background app installerenThe Great HooD schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:23:
[...]
Hier heb ik dus ook een beetje last van, bestaat er niet een andere mogelijkheid om dit toch op te lossen, zit nu net zoals jij de hele tijd op die kruisjes te drukken...
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Gewoon niet op letten, het is helemaal niet nodig om alles steeds af te sluiten, het gebruikt geen geheugen ofzo. lekker laten staan dus.The Great HooD schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:23:
[...]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Meldingen dat er niet genoeg geheugen vrij is bij het opstarten van apps. Doorgaan kan dan wel, maar leidt vaak tot een crash van de app. Of apps die zonder melding vooraf tijdens gebruik crashen.Hoedje schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:29:
Op wat voor manier gaat het dan bij jullie fout? Bij mij gaat het gelukkig altijd goed. Ik gebruik toch m'n iPad en iPhone redelijk intensief. Ik sluit nooit apps handmatig af
Verder telefoongesprekken die tijdens het binnenkomen van een mailtje of alert worden verbroken. Maar dat laatste kan ook aan Vodafone hier in de omgeving liggen.
Hoe sluit je apps überhaupt af? Twee keer op de Home knop geeft mij een hele rits apps (van links naar rechts), maar dit lijkt meer een overzicht van alle apps op m'n iPhone, dan wat er momenteel draait. App ingedrukt houden geeft me dan een rood minnetje, i.p.v. een kruisje.The Great HooD schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:23:
[...]
En met dat rode minnetje sluit je de app dusMaZo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:58:
[...]
Hoe sluit je apps überhaupt af? Twee keer op de Home knop geeft mij een hele rits apps (van links naar rechts), maar dit lijkt meer een overzicht van alle apps op m'n iPhone, dan wat er momenteel draait. App ingedrukt houden geeft me dan een rood minnetje, i.p.v. een kruisje.
Ik doe dat nooit en heb ook geen geheugenproblemen.
In theorie zou de iPhone memory management bij multitasking prima moeten werken zonder omkijken. Helaas zijn er teveel pruts-developers om dat ook in te praktijk te laten gelden.
iPhone 4 trouwens, dus over de hoeveelheid geheugen niets te klagen.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 24-11-2010 11:28 ]
Ik wil (nog) niet jailbreaken.rohit schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:29:
[...]
jailbreaken en sbsettings met remove background app installeren
Heb er ook nog nooit problemen mee gehad, maar ik vind het prettig om elke avond alles wat actief is even af te sluiten, zodat het weer clean is. Gewoon een gevoel denk ikSpike_wolf schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:29:
[...]
Gewoon niet op letten, het is helemaal niet nodig om alles steeds af te sluiten, het gebruikt geen geheugen ofzo. lekker laten staan dus.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Kan iemand dit bevestigen? Is de geluidskwaliteit echt zo slecht?salgera schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:48:
[...]
hmm...![]()
"The device is simple to set up and use, but isn’t desirable at all due to poor sound quality. It uses Bluetooth protocols previous to 2.0 EDR, and sounds horrendous. Unless the newest Bluetooth technology is used, a WiFi solution like the Airport Express (Apple) is more applicable to transmitting music across the house. For fifty dollars, this is unacceptable."
Ja, grappig is dat. Normaal sluit ik geen apps af, maar voordat ik iOS 4.2 installeerde heb ik toch maar alles afgesloten en m'n iPhone opnieuw opgestart.Joepv schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:28:
Heb er ook nog nooit problemen mee gehad, maar ik vind het prettig om elke avond alles wat actief is even af te sluiten, zodat het weer clean is. Gewoon een gevoel denk ik
Een vriend van mij heeft em en gebruikt em met de iPhone 4 en Spotify, klinkt geweldig. Bovendien quoot je nu een review uit januari 2009 met idem hardware, we zijn bijna 2 jaar verder. Maar ik zal laten weten hoe het klinkt als ik het apparaat binnen hebsalgera schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:48:
[...]
hmm...![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Kassad op 24-11-2010 14:37 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik heb em besteld, zal je laten weten hoe het klinkt als het ding binnen is.bram1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:30:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? Is de geluidskwaliteit echt zo slecht?
Ik ook.Kassad schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:34:
[...]
Ik heb em besteld, zal je laten weten hoe het klinkt als het ding binnen is.
my bad, dacht dat de app zelf bedoeld werd aangezien ik hoorde dat hij aanvankelijk gratis was. Ik heb zelf pas een weekje een iPhone dus ik wist het niet zekerCrusader schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:01:
@ de twee voorgangers: u kunt gedachten lezen en doet dat goed
Hij valt me na een weekje best tegen, mooi strak ding, geweldig scherm en lekker veel apps maar werken met iTunes vind ik persoonlijk echt niet te doen (dat syncgedoe), je kan niet eens fotos op de iPhone slepen middels Windows verkenner of OS X finder.
De mailapp heeft niet eens een attachment-optie en als ik videos op de iPhone zet voor VLC dan kan bijv een andere videoapp als Oplayer die files weer niet benaderen. Alllemaal kleine dingen waarbij ik mijn vraagtekens zet.
Maar goed, had hem relatief goedkoop dus nog een tijdje uitproberen en anders terug naar mijn N900 en volgend jaar weer verder kijken.
Ik kan bevestigen dat de geluidskwaliteit van dat ding in combinatie met een iPhone 3G of iPhone 4 uitzonderlijk slecht is. Dit geldt voor elke versie van iOS tot en met 4.1, daarna heb ik het ding opzij gesmeten en heb ik een Airport Express gekocht. Het hoog klinkt heel blikkerig, ik lees overal dat dat te maken heeft met de manier waarop Apple A2DP heeft geïmplementeerd. Ik heb het niet getest met andere bronnen, dus ik kan niet nagaan of de iPhone verantwoordelijk is of dat Voiis-geval. In mijn auto (Parrot RKi8400) is het ook niet best, dus ik gok dat de iPhone de boosdoener is.bram1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:30:
[...]
Kan iemand dit bevestigen? Is de geluidskwaliteit echt zo slecht?
Peace is not simply the absence of war.
Ik ga 'm op een Harman/Kardon systeem aansluiten, ben benieuwd.
Die vriend van mij heeft em ook op een Harman/Kardon, ik heb daar wel vertrouwen inbram1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:38:
Ik lees echt heel erg uiteenlopende meningen, grappig.
Ik ga 'm op een Harman/Kardon systeem aansluiten, ben benieuwd.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.