![]()
|
[ Voor 1% gewijzigd door Stukfruit op 06-01-2010 13:17 . Reden: Update-ronde #5 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]()
|
[ Voor 1% gewijzigd door Stukfruit op 06-01-2010 13:17 . Reden: Update-ronde #5 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB
Anoniem: 240132
[ Voor 30% gewijzigd door Stukfruit op 13-07-2009 07:28 ]
Dat zit wel Schnorr.
Anoniem: 41017
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Stukfruit schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:46:
Wil jij ook een roze sterretje? Dat kan! Maak een portfolio ...
[ Voor 41% gewijzigd door apNia op 13-07-2009 10:42 ]
1
| http://browsershots.org/http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1359526 |
[ Voor 87% gewijzigd door JapyDooge op 13-07-2009 13:08 . Reden: URL gefix0red ;) ]
Tja, het is maar net wat je ervan maakt natuurlijk!Anoniem: 41017 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:56:
[...] maar het is wel handig als er dan interesse is
Dus mij vraag was of er mensen interesse hadden in een blog met wat technische details en updates.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Anoniem: 163535
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 13-07-2009 14:12 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Guillome op 13-07-2009 14:38 ]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Stuk gezien bij de End User Event van Neil Blevins over de eerste scene uit Wall-E. De trash-shader die ze gemaakt hebben is gewoon zo niceGuillome schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:38:
@Wicked, ik wil renders van je animatiiiiiiiiiiiiiiie
@ Kabramm
Leuk gedaan, maar als ik zo vrij mag zijn: nu kan je wel heel goed zien hoe dondersgoed die lui zijn bij Pixar, en wat een kwaliteit Wall-e dus is. Het zit m in zoveel kleine dingen en details
Maar netjes gedaan hoor
[ Voor 72% gewijzigd door HawVer op 13-07-2009 16:30 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Daar mag jij niet over praten tochBcMe schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:42:
[...]
Stuk gezien bij de End User Event van Neil Blevins over de eerste scene uit Wall-E. De trash-shader die ze gemaakt hebben is gewoon zo nicePrecies hoe en wat. Heb het nog opgeschreven ergens
_Daar_ heb ik niets voor getekendStalllone schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:20:
[...]
Daar mag jij niet over praten toch![]()
Wel jammer dat ik er alleen vrijdag's was
maar dan nog was EUE leuk.
[ Voor 50% gewijzigd door D-rez op 14-07-2009 16:28 ]
[ Voor 26% gewijzigd door .Sjoerd op 14-07-2009 17:18 ]
[ Voor 51% gewijzigd door D-rez op 14-07-2009 20:59 ]
Post eens een Wire dan.Sjoerd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:22:
haha, nee, Ik ben momenteel bezig met het oplossen van de overhang. dan komt er meteen een mooier interieur in en zal ik ook naar die stoelen kijken![]()
wielen steken niet in 't asfalt, lijkt alleen, 't zijn hele dunne bandjes
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 15-07-2009 14:23 ]
Dat zit wel Schnorr.
Anoniem: 310304
[ Voor 21% gewijzigd door Dutchie! op 15-07-2009 23:20 ]
Oeps, deze post had ik bijna gemistBcMe schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:13:
Ik heb hier Vray ook al op Blender zien werken. Volgens mij niet supported maar wel goed om in de startpost te zetten?
En de FAQ vragen gaan vooral over bijv. 3ds max, handig om daar dat icoontje weer voor te zetten?
Ziet er overigens top uit.
Dat zit wel Schnorr.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
raytrace shadows aanzetten en renderen met mental ray?Stalllone schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:16:
Iemand een oplossing voor mijn schaduw probleem in 3Ds max 2009?
[afbeelding]
Mooi blokjes effect wat ik niet wil... volgens mij komt het vanwege het glas wat ervoor zit. (wat je overgens niet/nauwelijke ziet).
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 240132 op 16-07-2009 02:51 ]
focus je op shader en belichting, dat doet het allemaal meteen zoveel beter ogen..Sjoerd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:39:
Ik kan er eigenlijk vrij weinig van zien, misschien kun je een iets meer belichte versie plaatsen?
op commentaar van anderen (op andere fora (of is 't nou forums?), ben ik een versie met een wat kleinere overhang aan de voorkant aan 't maken.
[afbeelding]
Ik weet niet of ik 't tot nu toe 'm er mooier op vind geworden....![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik renderde idd met Mental Ray en Raytrace Shadows. Ik had mijn shadows op Simple staan. Zag in een logje dat ik kreeg dat het mooier zou zijn met Segment. Dus even de optie gezocht en nu zijn mijn blokjes weg.Anoniem: 240132 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 02:47:
[...]
raytrace shadows aanzetten en renderen met mental ray?
als er dan nog blokjes zitten ligt het wss aan je render instellen..
mocht het niet werken kan je beter even wat meer info geven (welke renderer? wat voor soort licht, welke schaduw instellingen dat soort dingen. kunnen we je wat beter helpen)
weet je trouwens wel zeker dat het ligt aan de schaduw? het lijkt meer op iets anders. je andere schaduw rendert
namelijk wel prima, onlogisch als hij het dan bij een ander object niet goed zou doen..
misschien een texture/shader problemo o.i.d.?
Hier zijn echt _veel_ Tutorials te over te vindensharvinz schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:59:
Zooo ik heb hier echt hele mooie dingen gezien.
Ik denken dat ik goed was omdat ik een autotje heb laten rijden xD.
Weet iemand hoe je grass? een weg? moet maken in 3ds max? of me kan helpen via msn
[ Voor 26% gewijzigd door Dutchie! op 16-07-2009 18:11 ]
Gras is vrij makkelijk maar lomp zwaar.sharvinz schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:59:
Zooo ik heb hier echt hele mooie dingen gezien.
Ik denken dat ik goed was omdat ik een autotje heb laten rijden xD.
Weet iemand hoe je grass? een weg? moet maken in 3ds max? of me kan helpen via msn
Ik zou 'm dolgraag willen animeren. een stukje bij over de snelweg 's nachts. een stukje door een stad. stukje over een circuit etc.Je hebt ook veel omgevingen gemaaktviel me al op bij de garage. Tof man! Ga je het ook animeren?
[ Voor 7% gewijzigd door .Sjoerd op 16-07-2009 21:24 ]
It's a pretty large download but contains around 7 hours of footage. This tutorial covers the complete creation of a modern weapon from start to finish. Everything is covered here including subd modeling, low poly creation, uving, baking, and texturing.
Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."
Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."
dat is ook mogelijk, geen idee hoe hoor.Schuey schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:16:
Milky ik heb volgens mij een flaw ontdekt in je methode! (ik kon niet slapen)
Ik denk dat je jezelf nu de kans ontnomen hebt om blendshapes te gebruiken waarmee je vervorming bij ellenbogen bijvoorbeeld kan corrigeren. Want dan zou je een dynamische hightmap moeten hebben volgens mij.
Anoniem: 217897
hoe kun je deze plaatjes dan wel posten. En hoe kun je überhaupt posten vraag ik me dan af....p het moment van schrijven is deze al behoorlijk uitgebreid, maar zonder internet is het lastig dingen up te loaden.
Anoniem: 217897
Ik stuur alles per post op naar got, zij posten het onder mijn naam.Sjoerd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 22:40:
Gebruik kerkythea. Kun je glans, licht effecten enz. toevoegen. Gewoon de plugin en het programma downloaden en er komen prima renders uit (zie m'n mercedes.)
Dan komt 't al eens stuk beter over namelijk.
[...]
hoe kun je deze plaatjes dan wel posten. En hoe kun je überhaupt posten vraag ik me dan af....
[ Voor 34% gewijzigd door Menesis op 22-07-2009 10:16 ]
Mixed Reality dev
[ Voor 30% gewijzigd door Schuey op 23-07-2009 21:08 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ja mijn modellen zien er idd een beetje vlak uit maar dat komt door de hoek en de belichting. Meeste renders zijn namelijk gewoon screenshots van de mesh editor in UE3 en daarbij heb je slechts 1 lichtbron. Nou kan ik die wel zo positioneren dat je de spec map goed ziet maar dan is meestal een kant van het model volledig donker. Vandaar dat ik de lichtbron recht van voren zet en je daardoor de spec map niet ziet. Wellicht moet ik eens marmoset toolbag proberen om realtime renders te maken, maar heb er nog geen tijd/zin gehad om er mee te klooien.Schuey schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:54:
Zeg de huipie jouw texturing gaat met sprongen vooruit! InspirerendWel een opmerking though. Let op, ik vind ze cool. Maar wat ze ervan weerhoud om super te zijn en het materiaal te helpen defineren, zijn goede specular maps! Die zie ik niet of nauwelijks terug, klopt dat?
Ik krijg bijna ook weer zin om modwerk te doen idd
Zeg, dat portfolio ding is mooi en handig! Alleen, ik kan van iemand een design krijgen, zou ik dat gebruiken en anar eigen wensen aanpassen indien nodig, of voor de deviant art oplossing gaan? Vraag me af of daar naar gekeken wordt, van "och, het is maar op deviantart bijvoorbeeld.
AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty
Ah ok dat is duidelijk. Die marmoset engine hoor ik de laatste tijd erg veel over ja. En tja, ik ben een modeller en geen website bakker, dus volgens mij zouden ze me dat niet kwalijk moeten nemenDe Hupie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:29:
[...]
Ja mijn modellen zien er idd een beetje vlak uit maar dat komt door de hoek en de belichting. Meeste renders zijn namelijk gewoon screenshots van de mesh editor in UE3 en daarbij heb je slechts 1 lichtbron. Nou kan ik die wel zo positioneren dat je de spec map goed ziet maar dan is meestal een kant van het model volledig donker. Vandaar dat ik de lichtbron recht van voren zet en je daardoor de spec map niet ziet. Wellicht moet ik eens marmoset toolbag proberen om realtime renders te maken, maar heb er nog geen tijd/zin gehad om er mee te klooien.
Verder is het denk ik gewoon professioneler om een zelfgemaakte portfolio website te maken. Het moet niet, het mag (vind ik) .Het zou net dat beetje extra kunnen zijn om aan een baan te komen. Maar voor mezelf vind ik dat nog niet nodig.
@Stukfruit, bedankt! Moet zeggen dat het niet echt op de meest logische plek staat.
ik heb daar ook mijn portfolio gratis laten beoordelen, op sollicitatieDe Hupie schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 18:46:
Heb gisteren nieuwsbrief van Streamline Studios gekregen waarin ze melden dat ze workshops gaan geven. Dit lijkt mij zeer interessant, echter de prijs is minder, namelijk 300 euro voor een module van 1 dag. Vanwege de prijs is de kans zeer klein dat ik met de workshop mee ga doen maar ze hebben wel open dagen met info over de workshops + je kunt de studio zien en met de pro's praten en je portfolio laten beoordelen. Dit laatste is helemaal gratis en dus ga ik me daar wel voor inschrijven. Moet nog even kijken wel dag het beste uitkomt. Wellicht dat dit ook interessant is voor andere tweakers hier.
Meer info: http://workshops.streamline-studios.com/workshops.html
Anoniem: 259032
Als je die mail nog hebt, heb ik er wel intresse inAnoniem: 240132 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 11:45:
[...]
ze geven wel goede tips over hoe je je portfolio kan verbeteren, ik weet niet of je die mail van hun gehad hebt, maar daarin stond een hele waslijst met tips en aanwijzingen wat best behulpzaam was.
Wat hebben wij daar nou aan? Zet online joh!Anoniem: 41017 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:42:
Beetje begonnen met animeren
( op HD beschikbaar )
hmm bij mij staat de video er welGuillome schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:02:
[...]
Wat hebben wij daar nou aan? Zet online joh!
[ Voor 26% gewijzigd door apNia op 27-07-2009 13:54 ]
ik post hem dan wel in zijn geheeld, omdat ik denk dat dit wel relevant voor iedereen is.Stalllone schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:10:
[...]
Als je die mail nog hebt, heb ik er wel intresse in!
Ja ben er wel mee eens maar die uitstraling goed krijgen is lastig.apNia schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:44:
Ja zie 'm ook gewoon
Ziet er OK uit Hymn, maar ik weet niet, het voelt niet echt perfect. Het mag wat meer in de extremen, ik denk dat daar het 'm in zit. Dit lijkt een animatie die misschien op een normaal mens zou staan. Maar bij zo'n Protoss van dit formaat wil je dat alles extreem is. Zwaar met z'n schouders zwaaien, beetje head-bobben, dat je echt weet dat er iets stevigs aankomt
edit: wat ik vaak doe is echt iets nadoen (voornamelijk met expressies in gezichten, dat dan weer wel, maar voor animatie werkt 't ook), denk wat je wilt uitstralen, doe het na, en let op wat die houding of beweging zo specifiek die beweging maakt en niet een ander
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq