If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
en ik had pas 1 deel van diskette geplaatst
Ik wil ook hele mooie dingen kunnen maken...
Ik ben ff met wat anders bezig geweest:

(rode bloedcellen dus... ik hoop dat iedereen dat eruit op kan maken
nu staat dit al best aardig (en je kunt er leuk mee photoshoppen
Erg veel werk om dat met de hand te doen. Een paar gaat nog wel maar ik heb er al snel een particle emitter (PArray) bij gepakt en deze de vorm van 1 cel over laten erven. Het effect is al best aardig alleen zit ik nog met 1 probleem. De cellen bewegen door elkaar heen... Niet echt raar natuurlijk (vanuit het programma gezien) maar het verpest wel de hele visuele lol. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb zelf al de collissions aangezet, bij de dynamics geneusd, aan een deflector gedacht maar elke keer zit het feit dat het particles zijn weer dwars... iemand?
edit: ik werk dus met 3ds MAX
[ Voor 0% gewijzigd door mpegernie op 23-09-2002 23:07 . Reden: xtra opmerking ]
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Krimp, ik wilde geen flamebaits/ruzie uitlokken hoor, zat een paar paginas te bekijken en zag op het laatst alleen nog maar lappen tekst en floppenMartink schreef op 18 september 2002 @ 23:04:
Ja een nieuwe start zonder geruzie
en ik had pas 1 deel van diskette geplaatstmoet beetje dat rommelen vertex (was dat puntje?) onder handen krijgen. anders had ik wel een cd kunnen maken
Ik wil ook hele mooie dingen kunnen maken...
Anything goes !!
Afijn laten we maar verder gaan met waar deze topic voor is, post je 3d stuff, jammer dat ik niks heb wat ik nog nooit gepost heb

ja, maar het is maar een halfe floppy hoor
Anoniem: 60993
En wat heeft het voor nut, nog een keer dezelfde afbeelding te posten? Als iedereen dat zou doen, heb je zo weer dit hele topic vol....
(No offence, maar ik vond het een beetje nutteloos nog een keer dezelfde wip te posten....)
Whatever, we hebben nog 49 kantjes te gaanAnoniem: 60993 schreef op 19 september 2002 @ 01:07:
[...]
En wat heeft het voor nut, nog een keer dezelfde afbeelding te posten? Als iedereen dat zou doen, heb je zo weer dit hele topic vol....
(No offence, maar ik vond het een beetje nutteloos nog een keer dezelfde wip te posten....)
in de settings van de PArray gaan zoeken naar colision (botsingen)mpegernie schreef op 18 september 2002 @ 23:11:
... huh? User not allowed? Ik ben weer zo lang aan het typen dat het topic alweer dicht is..Dan weer hier verder.
Ik ben ff met wat anders bezig geweest:
[afbeelding]
(rode bloedcellen dus... ik hoop dat iedereen dat eruit op kan maken)
nu staat dit al best aardig (en je kunt er leuk mee photoshoppen), maar ik wilde het hele zaakje proberen te animeren.
Erg veel werk om dat met de hand te doen. Een paar gaat nog wel maar ik heb er al snel een particle emitter (PArray) bij gepakt en deze de vorm van 1 cel over laten erven. Het effect is al best aardig alleen zit ik nog met 1 probleem. De cellen bewegen door elkaar heen... Niet echt raar natuurlijk (vanuit het programma gezien) maar het verpest wel de hele visuele lol. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb zelf al de collissions aangezet, bij de dynamics geneusd, aan een deflector gedacht maar elke keer zit het feit dat het particles zijn weer dwars... iemand?

en nog een custom-motor waar ik mee bezig ben. stond in een tijdschrift (easy riders) en ik vond hem er wel vet uit zien )

This too shall pass
* Willem just loves DS !
Knap stukje werk! Complimenten.
Ook die motor gaat er zeer realistisch uit zien.

Ik heb het even geprobeerd en de collission in MAX is inderdaad niet echt goed te noemen, want die reageert alleen op de particle-positie en negeert verder de grote van de particle. Particles stuiteren dus wel op elkaar, maar vooral bij grote objecten verdwijnen ze dan eerst helemaal in elkaar. Als oplossing kun je denk ik het beste even zoeken naar een goede MAXScript of plug-in hiervoor.mpegernie schreef op 18 september 2002 @ 23:11:Erg veel werk om dat met de hand te doen. Een paar gaat nog wel maar ik heb er al snel een particle emitter (PArray) bij gepakt en deze de vorm van 1 cel over laten erven. Het effect is al best aardig alleen zit ik nog met 1 probleem. De cellen bewegen door elkaar heen... Niet echt raar natuurlijk (vanuit het programma gezien) maar het verpest wel de hele visuele lol. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Als je twee maanden wacht doe ik graag een poging om een MAXScript te schrijven dat dit voor je oplost, maar ik begin pas met MAXScript nadat ik het vak JAVA-vak Imperatief Programmeren heb afgewerkt aan de universiteit Utrecht, omdat MAXScript, net als JAVA, is gebaseerd op C++ en er dus erg op lijkt.
Weet toevallig iemand al goede MAXScript-tutorials voor mensen met ervaring met object georiënteerd programmeren, of moet ik zelf op zoek gaan?
Oogst is een beetje lui vandaag en verwacht eigenlijk niet dat er hier mensen rondlopen met serieuze MAXScript-ervaring.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
@ Oogst:
ik denk dat het misschien lukt als ik de deflector via een space warp verbinding aan het originele object -waar de instanties vandaan komen- koppel. Ik kreeg er ieg situaties mee waarbij de cellen alle kanten op stuiteren (oid). Ik ka dus nog ff proberen een ader (met deflector) er om heen te bouwen
en oja, Master Jack, de animatie is klaar (2000 frames, 5 1/2 uur render tijd) en ik zal hem een keer uploaden. Maar de cellen draaien nog wel een enkele keer door elkaar...
bedankt voor de reacties
en nee ik heb geen enkele maxscript ervaring...
en Larkie ... shit... (doe jij nog wat anders dan Photoshop en 3ds?
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
ow klopt...

ik moet nu echt de kroeg in.....

:-)
u zag : illustrate, viz4 radiosity, vray en scanline.
it's the car that separates the man from the boys
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 30794
wowow :):) NICE! mag ik een 640x480 plaatje van die render in je icon zien ? :):)pim4 schreef op 20 september 2002 @ 09:02:
He leuk, meer citroen freaks. Ik gebruik mijn 2cvtje uit '98 (max 1.2) altijd als render/ test hoer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
:-)
u zag : illustrate, viz4 radiosity, vray en scanline.

jammer maar toch leuk gemaaktpim4 schreef op 20 september 2002 @ 09:47:
heb alleen 320x240 was stukkie animatie, test videopost.
[afbeelding]
nice, jij moet meedoen aan die contest hier :):)pim4 schreef op 20 september 2002 @ 09:56:
check m'n profile (homepage).
tnxddtommie schreef op 19 september 2002 @ 16:54:
zeer vette DS, je hebt echt onwijs goed je 'modeling' best gedaanik wordt zelf snel lui als ik iets namaak en ga dan dingen versimpelen enzo, maar ff opbouwende kritiek, wat ik mis bij je renderings zijn echt vette reflecties in het chroom en in het glas, ik heb zelf bij de bumpers een mix gebruikt tussen echte reflectie en een reflection map met veel contrast... ben nog steeds niet tevreden maar ik krijg het niet beter... anyway, ds contest openen?
![]()
[afbeelding]
en over de motorkap (weet zo ff niet wie daar kritiek op had);
hij klopt aardig hoor, vergeet niet dat er meerdere modellen van de DS zijn met allemaal een verschillende motorkap. de mijne klopt aardig (en volgens mij kun je vanuit deze aanzichten niet eens zien of het klopt of niet) maar goed, alle kritiek is welkom hoor
edit:
DS-contest? hmzl...vind dat ik er wel lang genoeg achter gezeten heb nu
er zijn hier al eens 3D-contests geweest (en die waren overigens geen lang leven beschoren) maar voor een contest ben ik op zich altijd in.
This too shall pass
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ik weten. maar het wilde me toch niet echt lukken. misschien dat het me ooit wel lukt...Oogst schreef op 20 september 2002 @ 14:32:
Brazil heeft voor reflecties de Brazil test material.
This too shall pass
Deze al geprobeerd: Glas in Brazil?sharky schreef op 20 september 2002 @ 14:31:
tnxen ik ben het met je eens, maar het probleem is dat op de een of andere manier geen mooie reflecties in brazil kan krijgen met glas (het raam wordt gewoon zwart). heb er lang achter gezeten maar uiteindelijk heb ik maar een standard material gebruikt met een fall-off transparency. dan fake ik het nog een beetje. en het chroom had idd beter gekund, dat is gedeeltelijk de schuld van de HDR-map dat er wat 'doffer' uit ziet.
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Anoniem: 56416
lijkt een beetje op deze die op de foto staat die ik afgelopen zomervakantie gemaakt hebsharky schreef op 19 september 2002 @ 15:04:
en nog een custom-motor waar ik mee bezig ben. stond in een tijdschrift (easy riders) en ik vond hem er wel vet uit zien )
[afbeelding]

kzal zo ff 1tje posten met goede schadows
Anoniem: 61849
hijs 100% doorzichtig maar reflect ook 80% met andere worden reflection moet stukken minder.. dat ga ik meteen ff doen..Anoniem: 61849 schreef op 20 september 2002 @ 19:47:
belichting is nog een beetje flauwtjes en je glas lijkt een spiegel te zijn in plaats van doorzichtig of ligt dit aan mij :?( ik bedoel het wijnglas en met de belichting dat ie wat zwakjes is , als in weinig licht en dus lijkt het net of er ook weinig weerspiegeling is)
*Ahum* *kuch kuch* ik ben bezig met wat star trek achtige Borg dingen. Maareh, het zijn nog wipjes
Ze chronologisch op volgorde!

Hier begon het mee

Uiteraard moeten er Borg consoles bij

Beetje rook kan ook geen kwaad voor het effect dacht ik zo

Bovenste rook is te donker en te dicht hè?

Bovenste rook ziet er nu ook fatsoenlijk uit!
Iemand misschien nog suggesties voor de belichting en een "beam me up scotty" effect? Sowieso moet dat met particles, maar ik wil dus er inmaken dat het net lijkt of er iemand komt/weggaat. Ik heb nog wel ergens een beam effectje liggen, maar ik bouw liever iets nieuws op
/edit

Beam me up...

Eventjes de Captain er in gesoept
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
tja...

vanavond ff filmpje posten van een animatie die ik voor men werk moest maken
En die dempertjes zie je niet zo goed, maar goed, omdat jij het wou.
klik voor 1024*1024

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Kan jij die Fantaisie Impromptu (de partituur op die vleugel van jeEn mijn huidige project':
[afbeelding]
Geef mij maar een Warsteiner.
en knakker jij bent niet goed bij je hoofd!!! een muziekstuk van 4 meter afstand uit je hoofd kennen

ddtommie schreef op 23 september 2002 @ 07:59:
en knakker jij bent niet goed bij je hoofd!!! een muziekstuk van 4 meter afstand uit je hoofd kennen![]()
Uhm als je 3 of 4 maanden op een stuk oefent dan herken je een partituur vanaf een afstand wel hoor; helemaal een kenmerkende zoals deze (openingsakkoord, dan langzaam opbouwen vanuit de linkerhand en dan een snelle rechterhand erbij en op het einde weer een rustig stuk) ...
En ik ben het eens over die uberlelijke partituurhouder
mooi werk trouwens, maar doe iets aan die muziekhouder(ben niet de enige
En idd das de Fantasi Impromptu van chopin. Ik ga er nog een filmpje mee maken en dat liedje op de achtergrond zetten.
Idd dat is het mooiste piano nummer dat er is. Zoo gaaf. Ik heb een versie die zooo mooi wordt gespeeld.
Ik voeg je ff toe op msn.
Maar dit is idd een erg herkenbaar nummer voor de kenners.
edit, heej Knakker, voeg jij mij dan maar ff toe? tegroen@home.nl of ICQ 71679907
Hippe kleurtjesAnoniem: 56416 schreef op 20 september 2002 @ 18:55:
[...]
lijkt een beetje op deze die op de foto staat die ik afgelopen zomervakantie gemaakt heb:
[afbeelding]
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Ik heb een keer een meshsmooth toegepast op slechts een gedeelte van de mesh, wat achteraf niet zo mooi is (oppervlakt heeft lichtjes last van oneffenheden) - dat zal ik niet zo snel meer doen.
Als je dan ook de toetsen animeert dat ze meespelenXLerator schreef op 23 september 2002 @ 16:13:
Hahaha ok dan, die lessenaar ga ik meteen vervangen, en die pedalen komen nog (en nog wat meer)
En idd das de Fantasi Impromptu van chopin. Ik ga er nog een filmpje mee maken en dat liedje op de achtergrond zetten.
Idd dat is het mooiste piano nummer dat er is. Zoo gaaf. Ik heb een versie die zooo mooi wordt gespeeld.
Ik voeg je ff toe op msn.
Maar dit is idd een erg herkenbaar nummer voor de kenners.
edit, heej Knakker, voeg jij mij dan maar ff toe? tegroen@home.nl of ICQ 71679907
Dat is zeker mooi! Echter...johnnyv.nl schreef op 24 september 2002 @ 14:25:
[...]
Als je dan ook de toetsen animeert dat ze meespelen
enig idee hoeveel WERK dat is? Gemiddeld 25-30 nootjes per maat, een HELEBOEL maten en een hele HOGE snelheid
(Als ik dat nou zou kunnen, dan zou ik me een hele prof vinden...)
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
waarschijnlijk nie eens zo moeilijk en misschien bestaat er al een plugin ... Ik ga dat max script trouwens ook maar eens proberen (aangezien ik al 2 jaar ervaring met java heb en action script moet dat misschien wel lukken).Weet iemand toevallig nog een site met goeie tutorialsOogst schreef op 24 september 2002 @ 15:41:
Nou Xlerator, leer MAXScript, zoek een goede midi-file van dat muziekstuk, en schrijf gewoon een scriptje dat de toetsenbewegingen automatisch uit die midi haalt.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
http://www.spell-bound.nl/3d/test.avi (divx) is de movie. Hij gaat erg snel en camera is beetje wild maar had geen zin om nieuwe te bouwen voor dit ff. Het gaat dus om die astroiden waar je op af vliegt.
Nou ik heb veel ervaring met Delphi, en met Javascript en in mindere mate met C++.Oogst schreef op 24 september 2002 @ 16:54:
De guide van MAX is een goede tutorial, zo heb ik ondervonden toen ik hem even doorkeek. Vooral voor mensen met ervaring met object georiënteerd programmeren, want net als JAVA is ook MAXScript gebaseerd op C++.
Dus dat komt wel goed, een leuk ID trouwens om dat uit de midi file te halen
Haha das echt cool.
Das mooi. Bedankt, vanavond gelijk ff kijkenOogst schreef op 24 september 2002 @ 16:54:
De guide van MAX is een goede tutorial, zo heb ik ondervonden toen ik hem even doorkeek. Vooral voor mensen met ervaring met object georiënteerd programmeren, want net als JAVA is ook MAXScript gebaseerd op C++.
In de track view kun je animaties loopen, icoontje daarvoor staat ergens rechtsboven in de track view.MiezeL schreef op 24 september 2002 @ 16:58:
hey, emm ik ben bezig met een movie. Alleen nu ik bezig was en astroiden wil laten draaien geef ik met de hand aantal graden op en dan gewoon 1080 voor 3 rondjes. Kan dit niet dat hij zelf loopt ofzo als ik 359 graden doe?
http://www.spell-bound.nl/3d/test.avi (divx) is de movie. Hij gaat erg snel en camera is beetje wild maar had geen zin om nieuwe te bouwen voor dit ff. Het gaat dus om die astroiden waar je op af vliegt.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
maareh ff vraagje; weet iemand een goed leer boek wat ik kan kopen voor 3ds max? voor een n00b?
Ik weet dat deze vraag al meer is geweest, heb et probere te vinde met search maar ben na 3 draadjes door bladeren maar op gehouden...
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Anoniem: 37864
Maya en booleans is af en toe een beetje vaag ja. Je kan in je output window zien (knopje ergens rechts van je timeline, onder in 't beeld) wat de reden is dat je boolean mislukt...Owkey ik heb echt een vaag probleem! Ik ben in MAYA bezig met poly moddeling. Nu wil ik een boolean uitvoeren maar deze wertk alleen als ik op 264 units in de y as omhoog gaik snap er echt nix van, als ik gewoon op 0 niveau blijf verdwijnen beide objecten na de boolean....
Waarschijnlijk roept ie dan inderdaad iets van 'boolean failed due to geometrical reasons' en moet je je objecten iets verplaatsen ten opzichte van elkaar...

jaja lekker boeiend dit
het was wel een leuke test voor die skylight van max5, werkt best ok al zeg ik het zelf, vooral die gradient in de hokjes van licht naar donker zien er tof uit
zet es een bump mapje in die tekst, en voro de rest: Mooie render, goede bitmapping ook.
Wipje van mezelf nog:

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Anoniem: 58563
Software: Blender creator 2.23

de rest van m'n spul staat op m'n homepage (tenminste, alles wat nog een BEETJE om aan te zien is
iets positiefer doen over jezelfAnoniem: 58563 schreef op 25 september 2002 @ 21:59:
tja, je ziet het liggen op je bureau en je denkt... "hmmmm"
Software: Blender creator 2.23
[afbeelding]
de rest van m'n spul staat op m'n homepage (tenminste, alles wat nog een BEETJE om aan te zien is)
* Anoniem: 30794 is jaloers op dat werkje
kan ieamnd me een animatie tut linkje paasen waar ze me uitleggen hoe ik iets laat instorten? (bouw stijger bijv)
Anoniem: 58563
Viper neem ik aan? ziet er goed uit. op een of andere manier vind ik die renders met veel licht artifacts erg handig om te bestuderen. lijkt wel of je de rondingen beter ziet of zo.
tis een wip picture, ik heb geen zin om een halve dag te wachten op een tusserenderddtommie schreef op 25 september 2002 @ 22:05:
Atgast schroef weet-ik-veel-welke-samples eens op?ik vinnem erg koel, is dat een bestaande bak? (ben niet bepaald into auto's behalve DS
)
Check de MAX help es bij dynamicsAnoniem: 30794 schreef op 25 september 2002 @ 22:06:
[...]
iets positiefer doen over jezelf
* Arjan is jaloers op dat werkje
kan ieamnd me een animatie tut linkje paasen waar ze me uitleggen hoe ik iets laat instorten? (bouw stijger bijv)
tis gebaseerd op een viper, uiteindelijk moet t mijn interpretatie van een viper wordenAnoniem: 58563 schreef op 25 september 2002 @ 22:11:
atgast:
Viper neem ik aan? ziet er goed uit. op een of andere manier vind ik die renders met veel licht artifacts erg handig om te bestuderen. lijkt wel of je de rondingen beter ziet of zo.
Die booleans zijn zeker vaag, de ene keer werken ze wel en de andere keer niet. Ik heb trouwens nog ff gekeken in de output window en hij geeft geen messageAnoniem: 37864 schreef op 25 september 2002 @ 20:22:
[...]
Maya en booleans is af en toe een beetje vaag ja. Je kan in je output window zien (knopje ergens rechts van je timeline, onder in 't beeld) wat de reden is dat je boolean mislukt...
Waarschijnlijk roept ie dan inderdaad iets van 'boolean failed due to geometrical reasons' en moet je je objecten iets verplaatsen ten opzichte van elkaar...
Men zegt dat Nurb moddeling moeilijk is, maar het onder de knie krijgen van de Poly-booleans is ook een hele kunst
tja...
Anoniem: 35183
gemaakt in max 3.11
edit: dat ding in zn linkerhand is een mes met t lemet omlaag

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
waarom zo slecht belicht?Anoniem: 35183 schreef op 25 september 2002 @ 22:53:
hier een rendertje van mij
gemaakt in max 3.11
edit: dat ding in zn linkerhand is een mes met t lemet omlaag
[afbeelding]
kijk hier eens voor 3-puntsbelichting; http://www.3dtotal.com/te...ns3pt_tut/3ptlighting.asp
dan kunnen we ook es zien hoe 't eruit ziet allemaal
Maargoed ik hier een duidelijkere render, zonder belichting

Details moeten nog toegevoegd worden, dus daar hoef ik geen opmerkingen over

Dit is de eerste model wat ik ooit met 3d max heb gemaakt
btw het moet een laser pen voorstellen:P
www.debrasserie.nl
mee eens, het heeft iets doom-sfeerderigAnoniem: 35183 schreef op 25 september 2002 @ 23:25:
slecht belicht? zal wel, ik vond het wel geinig zo, beetje donker als of ie onder een hele felle spot staat...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Anoniem: 28596
netjes gerenderd en gemodeled.... doch ist een saai rek en is er weinig vernieuwends aanHellhound schreef op 25 september 2002 @ 23:10:
Hier een audio-rack design , hoop 'm nog eens in het echt te maken. Gemaakt met Lightwave 3d 7.5 , GI render. dus geen lichten in de scene.
[afbeelding]
heb je dit in max gemaakt?Anoniem: 35183 schreef op 25 september 2002 @ 23:25:
slecht belicht? zal wel, ik vond het wel geinig zo, beetje donker als of ie onder een hele felle spot staat...
Maargoed ik hier een duidelijkere render, zonder belichtingde ondergrond is op een of andere manier weg, zal wel iets fout hebben gedaan ooit is ofzo
[afbeelding]
er was toch zo'n plugin die std legoblokjes e.d kon maken? anders is het onbegonnen werk lijkt me...
zo'n poppetje wil nog wel, maar als je nou bv een autootje wil maken ofzo ben je alleen maar bezig met die verrekte nopjes...
http://www.lm-software.com/mlcad/Anoniem: 35183 schreef op 26 september 2002 @ 11:25:
Ik heb net even gezocht naar die lego plugin, maar de enige die ik kan vinden is een lego plugin die gemaakt is voor max 1, en die wil niet echt werken met max5
geen plugin..sorry...wel een stand alone programmaatje...
thanks btw
Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar er klopt iets niet aan de belichting van de vleugels, en volgens mij is het het volgende:Kris schreef op 26 september 2002 @ 00:01:
Wipje: tips /hints gewenst..
Details moeten nog toegevoegd worden, dus daar hoef ik geen opmerkingen over
[afbeelding]
Het lijkt alsof de smoothing-groups van je vleugels in combinatie met het lage aantal polies op de vlakke bovenkant je belichting vooral naar de verre hoek toe vernaggelen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Klopt denk ik wel wat je zegt... belichting heb ik nog helemaal niet na gekeken.Oogst schreef op 26 september 2002 @ 15:34:
[...]
Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar er klopt iets niet aan de belichting van de vleugels, en volgens mij is het het volgende:
Het lijkt alsof de smoothing-groups van je vleugels in combinatie met het lage aantal polies op de vlakke bovenkant je belichting vooral naar de verre hoek toe vernaggelen.
Heb gewoon 1 omni gepakt en die 7 keer erboven gekopieerd
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

nope, gewoon fall-offddtommie schreef op 26 september 2002 @ 21:36:
aaahh jaah das wel vet jah! atgast heb je nog speciale materiaalinstellingen gebruikt of is dit gewoon een reflectie met falloff?
en ik ben nog aant zoeke voor een leuke kleur ja
FF een vraagje voor iemand die wel een redelijke inschattings vermogen heeft:Oogst schreef op 24 september 2002 @ 15:41:
Nou Xlerator, leer MAXScript, zoek een goede midi-file van dat muziekstuk, en schrijf gewoon een scriptje dat de toetsenbewegingen automatisch uit die midi haalt.
Is dit zowizo wel te doen? Niet dat ik er aan begin en blijkt dat dit niet te doen is met MAX.
Net als bijv. Quake willen maken in Delphi ofzo.

Anoniem: 42540
veeel meer dude, kom hier heen heb dr zatAnoniem: 35183 schreef op 26 september 2002 @ 15:14:
even een vraagje tussen door: welke lego stenen zijn er? ik ben ze namelijk allemaal kwijt (mn ma zal ze wel hebben weg gegeven ofzo) je hebt ze van 1, 2, 3, 5 rondjes breed dacht ik, klopt dit en zijn er nog meer?
neem dan ff een cdr mee ofzo, gewoon voor de gein
maarre gave lego stuff, wist nie dat j dr nog mee bezig was
Anoniem: 37864
Ik vind dat paars wel wat hebben eigenlijk...Atgast schreef op 26 september 2002 @ 21:56:
[...]
nope, gewoon fall-off
en ik ben nog aant zoeke voor een leuke kleur ja
Dit topic is gesloten.