Ik hoop dat je het volgende niet op vat als negatief.Anoniem: 350684 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:55:
Hee,
Ik heb borsten nog iets kleiner gemaakt en iets om hoog geplaatst om ze iets minder te laten hangen.
Ik laat ze zo denk ik ook al zijn ze nog wel groot![]()
Zijn de rest van de proporties goed?
Ga nog even meshfouten eruit halen en dan over op de eerste details![]()
[afbeelding]
- De verhoudingen kloppen inderdaad niet. Wat je misschien beter kunt doen is een vrouwelijk model te downloaden en daaromheen je karakter bouwen.
- Zorg er ook voor dat de panelen die je toevoegt een functie lijken te hebben, wat helpt is om de lijnen te volgen van de spieren. Zelfs bij robot en cartoon karakters is een beetje kennis van anatomie nodig, maar wees niet bang, het hoeft niet perfect te zijn.
- Zorg altijd dat de basis in orde is voor je begint met detailleren.
- Leer van je fouten en doe het de volgende keer beter.
@ JohnGalt
Model ziet er erg netjes uit. Ik zou een andere foto kiezen/maken van de achtergrond. Eentje die scherper is.
Je auto is erg donker van de zijkant, zorg dat hij daar wat te reflecteren heeft, want het lijkt nu alsof er een zwart gebied achter de camera ligt. Auto mag ook wat groter.
Edit*
Zie net pas je nieuwe render. HDR en foto hoeven niet te matchen, maar enige overeenkomst is wel nodig.
Hier heb je wat gratis(voor non-commercieel gebruik) HDRI's met backplates:
http://forum.cg-cars.com/showthread.php?t=6739
[ Voor 8% gewijzigd door Yanik op 22-03-2010 16:51 ]