|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
|
[ Voor 89% gewijzigd door S2S op 20-12-2006 12:47 ]
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Bij sonic vond ik het leukste altijd dat je razendsnel door de leves heen kon rushen als je ze kende.Deddiekoel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:16:
Ik heb Sonic ook gedownload via de VC. Maar als oude SNES veteraan heb ik de game nooit eerder gespeeld. Heb een level gespeeld maar snap nog niet echt wat het doel van het spel is en waar ik de lol moet zoeken. Iemand hier die me op weg kan helpen?
iemand enig id?skabouter schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:37:
[...]
Thnx, dat is de enige mini game die ik nog niet gehaald had(dan wel de 2e versie he, dat dat grote konijn steeds de radio uitzet)
Het updaten gaat bij mij overigens niet goed; Error 320004 (d8 ik zo uit mijn hoofd)
Heb al van alles geprobeerd, internet verbinding is goed (groene verbinding) ook geprobeerd om te updaten vanuit de kanalen maar zonder succesIemand een id/tips?
[edit]
[...]
Ook geprobeerd, zelfde foutmelding hoewel de connectie wel goed was
[edit2]
blijkbaar was het niet die foutmelding, hier een handige Tool om error codes op te zoeken
[ Dislect ]
Anoniem: 87204
Krijg je ook de Nintendo kabel? Een mooie vergelijking tussen de drie zou ook wel erg dope zijn voor dit topicS2S schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:44:
Man wat gaat dit topic snel!
Anyway mijn Blaze component kabel geeft een perfect beeldje, en zeker wel een verbetering ten opzichte van composite. Maar niet zo groot als met de Cube, lijkt erop dat Nintendo deze keer redelijk goede composite kabels er bij heeft gedaan.
Ik krijg deze week nog een kabel, nl de HD pro kan ik mooi testen welke beter is, als er verschil is.
[ Dislect ]
Ja en de hondermaal geposte 'hack' filmpjes die we nu echt wel kennenskabouter schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:50:
Is het overigens niet iets om de TS te update? Plaatjes van compatibiliteit van de controllers (veeeeel vragen) en links naar bv deze Tool of de pagina waar je je pols bandje kunt aanvragen...
Nee die krijg ik niet, maar een vriend heeft die Nintendo kabel al wel, dus ik ga ze alle 3 testen op een 40 inch nog wat Plasma.Anoniem: 87204 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:48:
[...]
Krijg je ook de Nintendo kabel? Een mooie vergelijking tussen de drie zou ook wel erg dope zijn voor dit topic
wat bedoel je met de relaunch??????JimmyWoo schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:01:
Heb het "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73" topic totaal doorgespit, maar ben geen antwoord op mijn vraag tegen gekomen, dus hierbij: Is er al enige info over de re-launch datum van de Wii? Of wil Nintendo hierover nogsteeds niks zeggen? Zijn er anders specualties over de datum?
Ben namelijk een paar dagen weg geweest en ben erg benieuwd of er al wat meer info is
Alvast bedankt!
Relaunch? Er is wel een gerucht dat iemand van Toys'rús gezegd zou hebben dat er in maart nieuwe kleuren komen, een lagere prijs en DVD functionaliteit. Ik zou dat echt bizar snel vinden en geloof er weinig van dat dat dan al gebeurt, maar ik zit er wel vaker naastJimmyWoo schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:01:
Is er al enige info over de re-launch datum van de Wii? Of wil Nintendo hierover nogsteeds niks zeggen? Zijn er anders specualties over de datum?
Ben namelijk een paar dagen weg geweest en ben erg benieuwd of er al wat meer info is
Alvast bedankt!
Hij is niet overal te koopJimmyWoo schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:07:
@UlyssesNL: Lees nu allemaal berichten over mensen die hun wii kunnen ophalen, begrijp ik hieruit dat hij gewoon overal weer te koop is? (dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde zoektermen gebruikt)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dat is waar, maar dat is bij alle kanalen zoPwain schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:08:
Het weerbericht is echt wel mooi gedaan!![]()
Enkel het feit dat wanneer je uit dit kanaal wilt...gaat het systeem blijkbaar volledig herstarten. Je verkrijgt dan al die Wii logo's te zien en na een tijd kom je terug in het keuze scherm van de kanalen. Dit moet volgens mij toch sneller kunnen.![]()
Het zou leuker zijn als je meteen terug naar dat scherm kwam.
Mijn Zelda DVD verlaat alleen de console tijdens het weekend dus, ik kan daar nog geen mening over geven. Maar dat lijkt me niet best. Maar kun je het misschien iets precieser omschrijven? Wat bedoel je met overslaanseamus21 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:18:
Hebben jullie ook wel eens dat je gewoon merkt dat laden tijdens spelen veel langer duurt? Je hoort dan je cd steeds overslaan. Als ik dan de CD even oppoets en restart dan slaat hij niet over en dan laad alles gewoon normaal.
Op dit moment merk ik dat vooral bij Zelda.
[ Voor 33% gewijzigd door Hoedje op 20-12-2006 13:20 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Ik denk dat je een eerdere post van mij verkeerd begrepen hebt. De ontwikkelaar System 3, die o.a. de rechten van Epyx heeft, gaat enkele C64 games moderniseren en o.a. op de Wii uitbrengen. Games die al aangekondigd zijn zijn: Mission Impossible, California Games (met unlocks voor Winter Games en Summer Games) en Leaderboard Golf.xsive schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:41:
en er verschijnt een commedore 64 virtual console? geinig!
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Ik heb er ook nog niets van gehoord. Wel cool van die remakes. Ik zou een C64 VC trouwens met open armen verwelkomen. Ik zou graag de "Last Ninja" games van System 3 nog eens spelen. Deze mogen wat mij betreft trouwens ook best opgepoetst worden...Haay schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:19:
Voor zover ik weet komen er geen oorspronkelijke C64 games via emulator naar de Wii-VC.
Anoniem: 154429
Volgens mij in Rotterdam niet. Ik heb even gisteren rondgekeken, alles was nog net zo leeg. Terwijl ik van een vriend gehoord heb dat V&D apeldoorn gisteren een nieuwe levering binnen kregen, maar rotterdam V&D had niks nieuws. Ik heb zelf een preorder staan en ze verwachten dus elk moment een nieuwe lading Wii... dus misschien verschilt het per regio? Althans... dat hoop ik.UlyssesNL schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:08:
[...]
Hij is niet overal te koop
Er zijn winkels die nog over hadden en er zijn winkels die niks hadden. Je moet gewoon geluk hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 154429 op 20-12-2006 13:55 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
2374-8874-1599-2263 ik voeg je zo toeDeddiekoel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:13:
Mijn plein blijft ook angstvallig leeg dus wil graag ook hier wat mensen vragen om mij toe te voegen aan hun adresboek. Moet helaas wel hier posten anders weet ik niet wie me heeft toegevoegd.
Mijn code: 7153-3112-9672-4711
[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 20-12-2006 14:12 ]
I served in a company of heroes.
Anoniem: 117064
Sonic kan je op 2 manieren spelen:Deddiekoel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:13:
Mijn plein blijft ook angstvallig leeg dus wil graag ook hier wat mensen vragen om mij toe te voegen aan hun adresboek. Moet helaas wel hier posten anders weet ik niet wie me heeft toegevoegd.
Mijn code: 7153-3112-9672-4711
Wellicht een optie om in de Wii database de mogelijkheid te hebben om te selecteren wie je hebt toegevoegd en dat andere mensen dat ook kunnen zien. Ik wil een dergelijke functie eventueel best zelf maken (ff mailtje sturen om dat af te trappen).
Zit verder met smart op een aantal VC games te wachten. Eerste is Super probotector, maar daarnaast wil ik ook heel graag Internation Superstar Soccer deluxe voor SNES, Rock 'n Roll racing (SNES), Top Gear (SNES), World Cup (NES) en Super Mario Bros 1 (NES). Heb Mario 1 namelijk nog nooit uitgespeeld en het is de laatste die rest op mijn lijstje. Ik hoop dan ook dat die idd als "kerst verrassing" er aan zit te komen!
Zit ook nog steeds over Mario 64 te twijfelen omdat ik die ook al op de DS heb.
Anoniem: 87302
You look like I need a drink.
Hetgeen alleen niet legaal is... ik download mijn GC spellen ook, maar dat betekent toch niet automatisch dat GC spellen max €5,- mogen kosten?Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:14:
Vinden jullie de N64 games niet te duur? 10 euro per stuk? Ik vind dat al die oude spellen maximaal 5 euro hadden mogen kosten, ze zijn gratis en voor niks te downloaden op je PC/PSP/DS etc.
En als je de spellen nog hebt dan kun je ze toch ook nog steeds spelenIk heb allang voldoende geld aan Nintendo betaald voor de rechten van die spellen (250 gulden voor Street Fighter II op de SNES), 180 gulden voor Mario Kart import op de N64 etc.
Je kunt al via de SD hack spelle laden vanafje geheugenkaart. Dezelfde hack die op de GC werd gebruikt. Dan kun je gewoon honderden SNES en NES spellen gratis spelen. Alleen is het altijd zo'n gedoe allemaal. Ik heb ook eens zo'n SNES DVD voor mijn GC gebrand en ik heb er twee keer wat mee gedaan en nu ligt ie stof te happen. Dat geldt trouwens voor 99% van de spellen die ik ooit voor de GC gefikt heb.Ik hoop dat die VC console snel gehackt wordt, want ik hou niet van spellen spelen op een PC vanwege de slechte controllers etc. Het is lekkerder om vanuit de bank op de TV te spelen. En ik ga geen 22 gulden betalen voor een rommetje.
Anoniem: 127386
Yep, ik heb jullie ook maar toegevoegdMaciek schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:11:
[...]
2374-8874-1599-2263 ik voeg je zo toe![]()
Ik heb me namelijk ook bij die database geregt. Maar daar staan inmiddels al VEEL users. Onzin om iedereen toe te voegen als ik straks zelf niet toe word gevoegd.
Is er misschien een ander systeem? Of wachten op een update van Nintendo zodat je het wel kan zien dat iemand je toe heeft gevoegd.
Als iemand mij wil toevoegenprima vertel het dan wel. En voeg dan ook meteen Deddiekoel toe.
2374-8874-1599-2263 Maciek
7153-3112-9672-4711 Deddiekoel
Ik ben het volledig met je eens.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:14:
Vinden jullie de N64 games niet te duur? 10 euro per stuk? Ik vind dat al die oude spellen maximaal 5 euro hadden mogen kosten, ze zijn gratis en voor niks te downloaden op je PC/PSP/DS etc. Ik heb allang voldoende geld aan Nintendo betaald voor de rechten van die spellen (250 gulden voor Street Fighter II op de SNES), 180 gulden voor Mario Kart import op de N64 etc.
Ik hoop dat die VC console snel gehackt wordt, want ik hou niet van spellen spelen op een PC vanwege de slechte controllers etc. Het is lekkerder om vanuit de bank op de TV te spelen. En ik ga geen 22 gulden betalen voor een rommetje.
[/start your bashing mode here]
Ik vind het ook veel, vandaar dat ik ze tweedehands heb gekocht inclusief een N64. Vind ik veel gaver om daarmee te spelen! N64 had ik nooit gehad, maar het is wel even wennen aan de graphics...Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:14:
Vinden jullie de N64 games niet te duur? 10 euro per stuk? Ik vind dat al die oude spellen maximaal 5 euro hadden mogen kosten, ze zijn gratis en voor niks te downloaden op je PC/PSP/DS etc. Ik heb allang voldoende geld aan Nintendo betaald voor de rechten van die spellen (250 gulden voor Street Fighter II op de SNES), 180 gulden voor Mario Kart import op de N64 etc.
Ik hoop dat die VC console snel gehackt wordt, want ik hou niet van spellen spelen op een PC vanwege de slechte controllers etc. Het is lekkerder om vanuit de bank op de TV te spelen. En ik ga geen 22 gulden betalen voor een rommetje.
Mission Impossible, California Games (met unlocks voor Winter Games en Summer Games), mijn god, ik wil mijn kerstbonus langzamerhand wel gestort zienHaay schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:19:
[...]
Ik denk dat je een eerdere post van mij verkeerd begrepen hebt. De ontwikkelaar System 3, die o.a. de rechten van Epyx heeft, gaat enkele C64 games moderniseren en o.a. op de Wii uitbrengen. Games die al aangekondigd zijn zijn: Mission Impossible, California Games (met unlocks voor Winter Games en Summer Games) en Leaderboard Golf.
Voor zover ik weet komen er geen oorspronkelijke C64 games via emulator naar de Wii-VC.
Ik ben inmiddels 1 blokje van m'n batterijen kwijt, en heb er ruim 10 uur Zelda en wat potjes Wii Play/Sports op zitten.xsive schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:18:
Hoeveel uur haal je nou eigenlijk uit die batterij? Speel sinds zaterdag zo'n 6 uur per dag, maar mijn eerste batterijen beginnen nu toch naar halfvol te lopen...
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Oké en ik jou ook.
I served in a company of heroes.
Na je posts een beetje gelezen te hebben vind je de Wii te duur, de spellen te duur, de kwaliteit van de europese Wii VC tov de amerikaanse niets. Is er nog iets goeds te melden?Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:14:
Als je daaraan toevoegt dat de eerstvolgende Nintendo game die ik wil spelen (Metroid heb ik nooit leuk gevonden helaas) eind 2007 komt niet neePheno79 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:33:
[...]
Na je posts een beetje gelezen te hebben vind je de Wii te duur, de spellen te duur, de kwaliteit van de europese Wii VC tov de amerikaanse niets. Is er nog iets goeds te melden?
Nee hoor, ik vind de Wii spellen prima te betalen. 37 euro voor Monkey Ball. 35 euro voor Red Steel en 32 euro voor Metal Slug collectie, allemaal nieuw. Prima prijzen toch?Pheno79 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:33:
[...]
Na je posts een beetje gelezen te hebben vind je de Wii te duur, de spellen te duur, de kwaliteit van de europese Wii VC tov de amerikaanse niets. Is er nog iets goeds te melden?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 20-12-2006 14:47 ]
Welke gamesystemen danjohnnyv.nl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:38:
[...]
Als je daaraan toevoegt dat de eerstvolgende Nintendo game die ik wil spelen (Metroid heb ik nooit leuk gevonden helaas) eind 2007 komt niet nee![]()
Nou ja, het is een leuke manier van gamen en heeft enigzins het gevoel dat het iets nieuws is (al heb ik al jaren geleden vergelijkbare gamesystemen gebruikt) dus de komende maanden zal het nog wel leuk zijn om die reden. Maar of het geheel op third party titels 7 maanden kan trekken is de vraag.
Ik ga jullie beide ook toevoegen, thanks! Nog meer mensen die mijn plein vol willen helpen?Maciek schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:32:
[...]
Oké en ik jou ook.
2374-8874-1599-2263 Maciek
7153-3112-9672-4711 Deddiekoel
8888-3460-1404-3897 lvn
och wat een drogreden. Als je wilt dat je kinderen gaan sporten, moeten ze buiten sporten. Veel gezonder en sociaal gezien veel beter voor een kind.Crital schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:15:
...en mijn oom was al helemaal om "dat lijkt me perfect, leren ze tenminste een beetje tennissen en de goede houding voor golfen"...
Anoniem: 19137
Niemand kan daar (helaas) een zinnig antwoord op geven, gewoon regelmatig bellen en langslopen bij de winkels. Met een beetje geluk krijgen ze nog een levering het weekend voor de kerst maar het is afwachten.JimmyWoo schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:01:
Heb het "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 73" topic totaal doorgespit, maar ben geen antwoord op mijn vraag tegen gekomen, dus hierbij: Is er al enige info over de re-launch datum van de Wii? Of wil Nintendo hierover nogsteeds niks zeggen? Zijn er anders specualties over de datum?
Alvast bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 19137 op 20-12-2006 14:48 ]
Ik zal vanavond wel even mijn nummer posten, ik ken het vreemd genoeg niet uit mijn hoofdDeddiekoel schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:44:
[...]
Ik ga jullie beide ook toevoegen, thanks! Nog meer mensen die mijn plein vol willen helpen?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
wat zit je dan in hemelsnaam te klagenAnoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:43:
[...]
Nee hoor, ik vind de Wii spellen prima te betalen. 37 euro voor Monkey Ball. 35 euro voor Red Steel en 32 euro voor Metal Slug collectie, allemaal nieuw. Prima prijzen toch?
[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 20-12-2006 14:48 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Pheno79 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:43:
[...]
Welke gamesystemen danNiet die 250 euro kosten en zelfs bij de Wehkamp te krijgen zijn
O.a. Atari 2600, >20 jaar oud (ok, alleen tilting idee), diverse tilting/aanwijscombinaties voor o.a. de pc die echt een stuk minder dan 250 euro kosttenMomenteel wordt eigenlijk toch vrijwel alleen de tiltingfunctie gebruikt en als de aanwijsfunctie gebruikt wordt dient het gewoon als muisvervanger
En ik weet niet waar men het vandaan haalt dat er helemaal niets goeds meer komt voor 7 maanden. Smaken verschillen toch?
Ik heb het over first party, de enige reden waarvoor 90% van de Nintendo gamers de consoles koopt
[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 20-12-2006 14:49 ]
* Willybubba niet snapjaapstobbe schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:25:
Zo daar was pieter post met zn rode wagen, door regen en windvlagen om mij mn Nunchuck, Zelda, Wiiplay en RGBkabel af te leveren. Terwijl ik zondag pas besloot een Wii te halen ben ik nu al compleet.
Pre-orderen sucked -> teveel stress, grote kans dat je hem niet krijgt of zelfs heel lang moet wachten!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Daar heb ik nog bar weinig van gemerkt anders!Pheno79 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:43:
[...]
Welke gamesystemen danNiet die 250 euro kosten en zelfs bij de Wehkamp te krijgen zijn
Anoniem: 127386
En je staat hier nog niet bij? (onder een andere nick)Pheno79 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:47:
[...]
Ik zal vanavond wel even mijn nummer posten, ik ken het vreemd genoeg niet uit mijn hoofd
Anoniem: 120719
niks mis mee, de vraag is dan alleen "waar haal je dat voor die prijzen"Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:43:
[...]
Nee hoor, ik vind de Wii spellen prima te betalen. 37 euro voor Monkey Ball. 35 euro voor Red Steel en 32 euro voor Metal Slug collectie, allemaal nieuw. Prima prijzen toch?
ImportAnoniem: 120719 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:50:
[...]
niks mis mee, de vraag is dan alleen "waar haal je dat voor die prijzen"
[ Voor 57% gewijzigd door xsive op 20-12-2006 14:53 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je zegt euro (ik was niet zeker of je een EU of US hebt/krijgt), mag ik vragen waar je games voor 32 tot 37 eur koopt?Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:43:
[...]
Nee hoor, ik vind de Wii spellen prima te betalen. 37 euro voor Monkey Ball. 35 euro voor Red Steel en 32 euro voor Metal Slug collectie, allemaal nieuw. Prima prijzen toch?![]()
Ik heb moeite met hoge prijzen te betalen voor zaken die vrijwel niks kosten om te produceren. Zoals 66 gulden voor een SCART of Component kabel die 2 gulden kost om te maken. Of die ouwe VC spellen die al lang dubbel en dwars terug verdiend zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 87204 op 20-12-2006 14:58 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 78% gewijzigd door boe2 op 20-12-2006 15:01 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ps4/switch gamer
Ik vraag me af of dat wel zo is. De N64 had namelijk een erg crappy video output, waardoor je een wazig beeld kreeg. RGB op een N64 was bijvoorbeeld ook (standaard) niet mogelijk. Als je een N64 spel daarentegen op de PC laat draaien ziet het er ook veel strakker uit bijvoorbeeld terwijl het spel niet is opgeleukt. Is dit ook niet gewoon het geval bij de Wii?Hoedje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:53:
Mario 64 is helemaal opgepoetst en ziet er veel beter uit dan op de N64.
Je TV doet dan 480p @ 576p via upscaling. En dat is helemaal geenApplePie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:00:
Eindelijk heb ik de component kabels binnen!
Maar nu word 't nog mooier
Ik heb hem aangesloten op m'n HDTV van BenQ en in het Wii menu de TV settings
veranderd naar EDTV/HDTV (480p) veranderd.
En wat geeft mij HDTV aan als source: 576p !!!!!!
Hebben jullie dit ook? Of hoort dit niet zo?
[ Voor 32% gewijzigd door Schweino op 20-12-2006 15:03 ]
heus? met wat geluk heb ik ook vanavond men componentkabels...eens zien wat mijn samsung scherm me te vertellen heeft.ApplePie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:00:
In het menu staat ook alleen 480p. Mijn tv gaf ook 480p aan.ApplePie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:00:
Anoniem: 168490
[ Voor 9% gewijzigd door Hachy op 20-12-2006 15:11 ]
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Anoniem: 200783
Ik heb nu dik 26 uur Zelda erop zetten en ik gok een dikke 10 uur aan Wii Sports. Wii geeft nog 3 van de 4 streepjes aan... heel vreemd maar wel dik prima natuurlijk. Zelda zal natuurlijk ook wel minder batterij kosten dan het zwaaien bij Wii sports.Anoniem: 168490 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:05:
Hmm batterijen Wiimote zijn nu toch echt op, heb er zo'n 30 uur mee gespeeld dus dat vind ik best netjes.
Als iemand mij nog wil toevoegen, mijn Wii code is 7177-5880-6254-7881.
Mac adres cloning aan staan? uitzetten. Werkt het dan nog niet --->Hachy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:07:
Op de een of andere manier krijg ik mijn WII maar niet online via m'n linksys router (WRT54G).
Alles al geprobeerd, met WEP, zonder WEP, met Mac-beveiliging, zonder mac-beveiliging, channel 1, channel 11, mixed mode en alleen 11mbit.
Hij ziet het access point, ik kan ook de verbinding aanmaken. Zodra hij gaat testen krijg ik elke keer dezelfde error code, iets van 35100 ofzo (ik weet het niet zeker aangezien ik nu op het werk zit).
Iemand nog tips? Volgens de nintendo US site is mijn AP wel compatible met de WII. Firmware is ook nog redelijk recent.
Hoe staat de DHCP op je router ingesteld dan? Kan best zijn dat het uiteindelijk daar aan ligt. Volgens mij moet je ook een statisch IP-adres in kunnen vullen bij je conection settings op de Wii, mocht dat nodig zijn.Hachy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:07:
Op de een of andere manier krijg ik mijn WII maar niet online via m'n linksys router (WRT54G).
Alles al geprobeerd, met WEP, zonder WEP, met Mac-beveiliging, zonder mac-beveiliging, channel 1, channel 11, mixed mode en alleen 11mbit.
Hij ziet het access point, ik kan ook de verbinding aanmaken. Zodra hij gaat testen krijg ik elke keer dezelfde error code, iets van 35100 ofzo (ik weet het niet zeker aangezien ik nu op het werk zit).
Iemand nog tips? Volgens de nintendo US site is mijn AP wel compatible met de WII. Firmware is ook nog redelijk recent.
[ Voor 13% gewijzigd door Cleetje op 20-12-2006 15:16 ]
Dit was de enige optie die werkte bij een vriend van me. DS-en werkte perfect, alleen die stomme Wii wilde maar niet online. Niet echt compatibleHachy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:13:
Nee, mac cloning staat niet aan. Toch bedankt voor de tip. Ik zal de wireless settings eens defaulten, wil de hele router liever niet resetten omdat ik bang ben voor een ander dynamisch extern IP. (en ik host nogal wat servertjes, dan krijg je weer zo'n gedoe met je dns servers aanpassen enzo).
Anoniem: 168490
Gisteravond had ik ook nog 3 van de 4 streepjesAnoniem: 200783 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:08:
[...]
Ik heb nu dik 26 uur Zelda erop zetten en ik gok een dikke 10 uur aan Wii Sports. Wii geeft nog 3 van de 4 streepjes aan... heel vreemd maar wel dik prima natuurlijk. Zelda zal natuurlijk ook wel minder batterij kosten dan het zwaaien bij Wii sports.
Nadere uitleg?Schweino schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:01:
[...]
Ik vraag me af of dat wel zo is. De N64 had namelijk een erg crappy video output, waardoor je een wazig beeld kreeg. RGB op een N64 was bijvoorbeeld ook (standaard) niet mogelijk. Als je een N64 spel daarentegen op de PC laat draaien ziet het er ook veel strakker uit bijvoorbeeld terwijl het spel niet is opgeleukt. Is dit ook niet gewoon het geval bij de Wii?
[...]
Je TV doet dan 480p @ 576p via upscaling. En dat is helemaal geenmaar eerder
![]()
Jammer... Hier in Purmerend zijn al niet erg veel winkels ala dixons of speelgoedwinkels dus dat wordt zeker niks.Anoniem: 19137 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:47:
[...]
Niemand kan daar (helaas) een zinnig antwoord op geven, gewoon regelmatig bellen en langslopen bij de winkels. Met een beetje geluk krijgen ze nog een levering het weekend voor de kerst maar het is afwachten.
Alle geluiden van daar en daar zijn er .. stuks kan je eigenlijk negeren (tenzij je binnen loopafstand woont) want deze zijn binnen no-time verkocht.
Wat belangrijker is: Ziet het er goed uit? zo ja Who caresApplePie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:18:
[...]
Nadere uitleg?
M'n scherm moet 480p ook aan kunnen.
Kan beter uitzoeken waarom m'n scherm 't upscaled naar 576p ipv gewoon 480p aanhoud?
Nee, Zelda kost juist veel meer! Bij zelda is er vaker geluid uit de speaker, gebruikt hij continu de gyroscoop EN de pointing feature. Wii tennis gebruikt vooral de gyroscoop, af en toe de speaker.Anoniem: 200783 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:08:
[...]
Ik heb nu dik 26 uur Zelda erop zetten en ik gok een dikke 10 uur aan Wii Sports. Wii geeft nog 3 van de 4 streepjes aan... heel vreemd maar wel dik prima natuurlijk. Zelda zal natuurlijk ook wel minder batterij kosten dan het zwaaien bij Wii sports.
This space is occupied
Je Nintendo account houdt je sterren bij, die je straks als het goed is kunt omzetten in wii points. Daarnaast als je een VC spel binnenhaalt, krijg je daar ook weer sterren voor op je account.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:00:
Heb net mijn wii aan het web gehangen, updaten ging snel, ook gaat mijn wii nu op standby, thx voor de tip. Geen problemen als vastlpers enzo, winkelkanaal werkt snel. Nu nog even wachten op opera
. IK heb trouwens nog een vraagje, ik heb mijn nintendo account gekoppeld aan mijn wii, maar welke voordelen levert dit nu op? Heb nog niks kunnen ontdekken.
Je scherm kan ook 480p aan, hij geeft het alleen op 576p weer door te upscalen. Mijn JVC LCD doet het overigens ook.ApplePie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:18:
[...]
Nadere uitleg?
M'n scherm moet 480p ook aan kunnen.
Kan beter uitzoeken waarom m'n scherm 't upscaled naar 576p ipv gewoon 480p aanhoud?
DHCP staat goed ingesteld. Op al mijn clients krijg ik keurig een ip uit de pool, subnetmask, default gateway, en 2 goeie dns'sen. Ook op een andere laptop nog expres getest met een release en renew. Voor de zekerheid met een wifi pcmcia kaartje nog. Geen enkel probleem, kom gewoon online. Statische adressen invullen had ik ook al getest, helpt helaas niet. Ik kom simpelweg niet voorbij de connection test.Cleetje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:14:
[...]
Hoe staat de DHCP op je router ingesteld dan? Kan best zijn dat het uiteindelijk daar aan ligt. Volgens mij moet je ook een statisch IP-adres in kunnen vullen bij je conection settings op de Wii, mocht dat nodig zijn.
EDIT: hoewel de code er wat anders uit ziet dan wat je gokte, is het misschien wel interessant om hier even naar te kijken voor je: Error 32002. Vooral het stukje over het invoeren van de DNS in je Wii zou je verder kunnen helpen.
[ Voor 22% gewijzigd door Hachy op 20-12-2006 15:46 ]
thnx dat was ook mijn probleem, wist alleen de error code niet meerCleetje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:14:
[...]
Hoe staat de DHCP op je router ingesteld dan? Kan best zijn dat het uiteindelijk daar aan ligt. Volgens mij moet je ook een statisch IP-adres in kunnen vullen bij je conection settings op de Wii, mocht dat nodig zijn.
EDIT: hoewel de code er wat anders uit ziet dan wat je gokte, is het misschien wel interessant om hier even naar te kijken voor je: Error 32002. Vooral het stukje over het invoeren van de DNS in je Wii zou je verder kunnen helpen.
[ Dislect ]
omg... ik heb ook een WRT54G en chello internet (hilversum)... hoop dat ik na kerst geen problemen krijg... (als mn router dwars zit leg ik gewoon een kabel aan... vanaf dat punt zou het alleen aan chello kunnen liggen)Hachy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:35:
[...]
DHCP staat goed ingesteld. Op al mijn clients krijg ik keurig een ip uit de pool, subnetmask, default gateway, en 2 goeie dns'sen. Ook op een andere laptop nog expres getest met een release en renew. Voor de zekerheid met een wifi pcmcia kaartje nog. Geen enkel probleem, kom gewoon online. Statische adressen invullen had ik ook al getest, helpt helaas niet. Ik kom simpelweg niet voorbij de connection test.
Ik vermoed dat het of iets met de DNS servers van chello danwel met NAT instellingen te maken heeft. Al zie ik niet in hoe nintendo dat zelf op zou lossen met een losse wifi usb dongle voor in je (client) pc, dan moet er toch ook iets van NAT plaatsvinden lijkt me.
Die url is zeker interessant maar dan moet je dus al voorbij je connection test zijn. Thanx !!
/edit: 't was dus Error 51300 / 51330. En alle tips van wiierror heb ik dus al geprobeerd. Vrees dat er weinig meer over blijft dan toch maar volledige reset van het AP
Zoals ik al zei: defaulten en als dat niet werkt.. ben je fucked.Hachy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:35:
[...]
DHCP staat goed ingesteld. Op al mijn clients krijg ik keurig een ip uit de pool, subnetmask, default gateway, en 2 goeie dns'sen. Ook op een andere laptop nog expres getest met een release en renew. Voor de zekerheid met een wifi pcmcia kaartje nog. Geen enkel probleem, kom gewoon online. Statische adressen invullen had ik ook al getest, helpt helaas niet. Ik kom simpelweg niet voorbij de connection test.
Ik vermoed dat het of iets met de DNS servers van chello danwel met NAT instellingen te maken heeft. Al zie ik niet in hoe nintendo dat zelf op zou lossen met een losse wifi usb dongle voor in je (client) pc, dan moet er toch ook iets van NAT plaatsvinden lijkt me.
Die url is zeker interessant maar dan moet je dus al voorbij je connection test zijn. Thanx !!
/edit: 't was dus Error 51300 / 51330. En alle tips van wiierror heb ik dus al geprobeerd. Vrees dat er weinig meer over blijft dan toch maar volledige reset van het AP
Anoniem: 117064
Verder niks aan toe te voegenHoedje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:53:
De VC spellen zijn best duur. Maar daardoor heb je wel het gevoel dat je echt een spel koopt en daarom heb ik ook echt zin om te gaan spelen. Het is een beetje tegenstrijdig, maar iedereen weet dat als je 100 roms hebt, dat je dan uiteindelijk het een paar keer uitprobeert en er vervolgens eigenlijk niets mee doet, wat gedeeltelijk komt omdat het gewoon niet leuk is achter de computer. Als je echt iets koopt dan is voor mij de drive veel groter om er ook echt voor te gaan zitten en het uit te gaan proberen.
Of je speelt op dat moment het spel om de verkeerde reden. Ik had eerst ook Oblivion voor de PC illegaal. Heb hem echter na een dag spelen legaal gekocht. Na een weekje oblivion had ik het wel weer gezien. Nu speel ik het af en toe nog omdat ik het anders zonde vindt van mijn 50 euro, maar of dat nu een goede rede is om een spel wat meer te spelen...Hoedje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:53:
De VC spellen zijn best duur. Maar daardoor heb je wel het gevoel dat je echt een spel koopt en daarom heb ik ook echt zin om te gaan spelen. Het is een beetje tegenstrijdig, maar iedereen weet dat als je 100 roms hebt, dat je dan uiteindelijk het een paar keer uitprobeert en er vervolgens eigenlijk niets mee doet, wat gedeeltelijk komt omdat het gewoon niet leuk is achter de computer. Als je echt iets koopt dan is voor mij de drive veel groter om er ook echt voor te gaan zitten en het uit te gaan proberen.
Nee, dat is mijn motivatie om te fitnessen, maar ik ga welDJMurtz schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:02:
[...]
Of je speelt op dat moment het spel om de verkeerde reden. Ik had eerst ook Oblivion voor de PC illegaal. Heb hem echter na een dag spelen legaal gekocht. Na een weekje oblivion had ik het wel weer gezien. Nu speel ik het af en toe nog omdat ik het anders zonde vindt van mijn 50 euro, maar of dat nu een goede rede is om een spel wat meer te spelen...
Bust-A-Move is het puzzelspel. Balletjes schieten met Bubble en Bobble enzoBoeboe schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:59:
bust a move wii, is dat dat puzzelspelletje of dat dansspelletje? (bust a groove in EU en bust a move in japan - of was het omgekeerd? Was heel verwarrend in ieder geval)
Leeg - Sinds 20180907
wel, het puzzelspel noemt bust-a-move terwijl het dansspel zowel bust-a-move als bust-a-groove noemt (afhankelijk van regio). Herinner me het nu terug correct. Lekker verwarredChillz schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:08:
[...]
Bust-A-Move is het puzzelspel. Balletjes schieten met Bubble en Bobble enzo
Bust-A-Groove is het dansspel.
Hier in Europa in ieder geval, that is.
Of er verschil in de benaming zit met Japan weet ik eigenlijk niet.
The original Japanese game was titled Bust A Move; the name was changed as the American release of Puzzle Bobble already used that name. The game combined PaRappa the Rapper-like rhythm-based gameplay with fighting game elements, including special moves designed to damage your opponent. The sequel, Bust a Groove 2 (known as Bust A Move 2: Dance Tengoku Mix in Japan), unlike its predecessor, was never released in Europe
[ Voor 29% gewijzigd door boe2 op 20-12-2006 16:18 ]
Anoniem: 169036
Ik begrijp dit echt niet! In verschillende speelgoedwinkels in Belgïe zie ik de Wii staan. Tuurlijk de Media Markt, Fnac enzo zijn uitverkocht of hebben al bestellingen gedaan. Maar de andere shops hebben hier en daar nog enkele dozen in de winkel staan. Kortom een namiddag zoeken en je hebt er die avond één thuis staan.Postius schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:47:
AARRGGG! Sorry maar ik ben gewoon jaloers op ald ie mensen die hem al binnen hebben terwijl ik al van 3 weken wacht xD. Ach ik krijg hem wss morgen na mijn laatste tentamen. Dat is opzich dan wel weer goede timing!
Ik vind VC games te duur. 10 euro voor een spel waar geen cartridge, boekje, doosje bij zit is te duur. Vandaar dat ik ze illegaal ga spelen zodra ik de kans krijg. 5 euro moeten die dingen kosten, niet meer. Ik vind de USA PC Engine/TG 16 Games voor 4 euro 50 redelijk geprijsd. Daar ga ik wel een paar van kopen.Boeboe schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:48:
[...]
wat zit je dan in hemelsnaam te klagenJe blijft maar excuses zoeken waarom je je games illegaal moet spelen ipv via de VC dan?
32 euro voor Metal Slug inclusief verzendkosten en importtaxes en BTW.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 20-12-2006 16:38 ]
Inderdaad. Mijn broertje is hem eergisteren een gaan halen. Het heeft hem welgeteld 2 uurtjes gekost voor hij hem in zijn handen had. In de macro in Deurne lagen nog een 20-tal stuks.Pwain schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:24:
[...]
Ik begrijp dit echt niet! In verschillende speelgoedwinkels in Belgïe zie ik de Wii staan. Tuurlijk de Media Markt, Fnac enzo zijn uitverkocht of hebben al bestellingen gedaan. Maar de andere shops hebben hier en daar nog enkele dozen in de winkel staan. Kortom een namiddag zoeken en je hebt er die avond één thuis staan.
Bestellingen plaatsen bij een winkel is dom...deze verkopen toch je doos gewoon door aan iemand die geen bestelling heeft gedaan.
Daar heb ik dus ook last van... Ik weet niet zeker of het en defect is... Maar als ie uit staat en je drukt op A dan knipperen alleen de eerste 3 lampjes...
je batterij is gewoon nog maar 3/4de geladen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq