Alledrie toegevoegd, voegen jullie mij ook toe?Maciek schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:32:
[...]
Oké en ik jou ook.
2374-8874-1599-2263 Maciek
7153-3112-9672-4711 Deddiekoel
8888-3460-1404-3897 lvn
Wii: 6177 0308 7065 0816
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 198874
Alledrie toegevoegd, voegen jullie mij ook toe?Maciek schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:32:
[...]
Oké en ik jou ook.
8888-3460-1404-3897 lvn
Ik ben 2 steden afgeweest, alle grote en kleine winkels maar gewoon echt niks. Veel aso's in Brabant want veel van die advertenties op marktplaats was regio Noord-Brabant xD. Ik heb hem uiteindelijk gewoon besteld bij van Leest. Dit leek me het best want hier moet je 25 euro aanbetalen. Ik had het wle een beetje verwacht dat mensen hem soms in de winkel eerder hadden. Maar goed ik bespaar me nu het gevoel dat ik iedere dag de stad in moet om een Wii te zoeken(al heb ik die neiging nog wel omdat het gewoon leuk is om te kijken of je er 1 kan vindenchaos.be schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:30:
[...]
Inderdaad. Mijn broertje is hem eergisteren een gaan halen. Het heeft hem welgeteld 2 uurtjes gekost voor hij hem in zijn handen had. In de macro in Deurne lagen nog een 20-tal stuks.
Natuurlijk als iedereen de gebruikelijke "game-shop" binnenspringt, dan kan die er op aan dat hij nog wel een aantal weken mag wachten. (zucht)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Lol! zou etRamon de Jesus schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:38:
[...]
je batterij is gewoon nog maar 3/4de geladen![]()
Nothing to see here
Dat klopt. Als je Wii uitstaat en je drukt een knop in, dan krijg je te zien hoe vol je batterij is. Elk lampje is een streepje.
Zorg dat je Wii uitstaat of in Standby staat. Klik nu op een willekeurige toets op je Wii remote. Nu zal je zien wat je wilt zien!ehuurman schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:37:
Hoe kun je eigenlijk zien wat het batterijniveau van je wii-mote is? De 4 lampjes op de wii-mote zelf geven toch aan of je controller 1,2, 3 of 4 in je hand hebt?
En door al degene die 25 euro hebben betaald komt deze trage levering. Denk nu na! Ik heb hem niet besteld...Postius schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:43:
[...]
Dit leek me het best want hier moet je 25 euro aanbetalen.
Heb me net suf gebeld met allemaal mogelijke winkels in en rondom Maastricht. Van Leest in maastricht beweert dat alle fillialen in Nederland de wii heeft uiverkocht en dat ze pas begin januari weer binnen komen.Ik ben 2 steden afgeweest, alle grote en kleine winkels maar gewoon echt niks. Veel aso's in Brabant want veel van die advertenties op marktplaats was regio Noord-Brabant xD. Ik heb hem uiteindelijk gewoon besteld bij van Leest. Dit leek me het best want hier moet je 25 euro aanbetalen. Ik had het wle een beetje verwacht dat mensen hem soms in de winkel eerder hadden. Maar goed ik bespaar me nu het gevoel dat ik iedere dag de stad in moet om een Wii te zoeken(al heb ik die neiging nog wel omdat het gewoon leuk is om te kijken of je er 1 kan vinden). Maar van Leest kreeg donderdag waarschijnlijk een levering
Kotaku reports the news that problems with breaking Wiimote straps has resulted in a class action lawsuit against Nintendo. From the press release about the suit: "Green Welling LLP filed a nationwide class action lawsuit on behalf of the owners of the Nintendo Wii against Nintendo of America, Inc., in the U.S. District Court for the Western District of Washington. The class action lawsuit arose as result of the defective nature of the Nintendo Wii. In particular, the Nintendo Wii game console includes a remote and a wrist strap for the remote. Owners of the Nintendo Wii reported that when they used the Nintendo remote and wrist strap, as instructed by the material that accompanied the Wii console, the wrist strap broke and caused the remote to leave the user's hand. Nintendo's failure to include a remote that is free from defects is in breach of Nintendo's own product warranty."
[ Dislect ]
Of je gaat naar het home menu. Daar staat onderin ook het batterij level van al je Wiimotes.ehuurman schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:37:
Hoe kun je eigenlijk zien wat het batterijniveau van je wii-mote is? De 4 lampjes op de wii-mote zelf geven toch aan of je controller 1,2, 3 of 4 in je hand hebt?
-- Altijd blijven prutsen --
PSN: Geengrenzuh
Volgens mij is er een foutje in deze aanklacht. Volgens mij breekt de strap pas als de gebruiker de controller loslaat en andersom? Hier is onderuit te komen door Nintendo.
[ Voor 41% gewijzigd door kiddyl op 20-12-2006 17:14 ]
Overigens zou ik toch wel graag aan Xin-Evil willen verzoeken om een mail functie o.i.d. toe te voegen aan de database. Het is zo namelijk lastig om te weten te komen wie jou ook heeft toegevoegd. Aangezien je allebei de Wii code moet invoeren is het nogal nutteloos om allemaal grijze namen in je lijst te hebben staanph4nt0m schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:08:
zou men ipv telkens hun wii-code hier te posten gewoon gebruik willen maken van het desbetreffende gemaakte website:
http://wii.xin-evil.com/ccdb/
staat ook in de StartPost.
Blijft het topic ook een beetje schoon
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
ja das idd een slimme optieHoedje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:16:
[...]
Overigens zou ik toch wel graag aan Xin-Evil willen verzoeken om een mail functie o.i.d. toe te voegen aan de database. Het is zo namelijk lastig om te weten te komen wie jou ook heeft toegevoegd. Aangezien je allebei de Wii code moet invoeren is het nogal nutteloos om allemaal grijze namen in je lijst te hebben staan
Gewoon Phoenix Wright inhuren, die haalt de contradictions er wel uitkiddyl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:13:
[...]
Volgens mij is er een foutje in deze aanklacht. Volgens mij breekt de strap pas als de gebruiker de controller loslaat en andersom? Hier is onderuit te komen door Nintendo.
Rustig nou maar, ze sporten wel genoeg eigenlijk, het ging hem er meer om dat er een beter idee achter de Wii zit (kan zitten). Ze zijn eigenlijk nogal anti-TV/games/PC, maar een paar uurtjes per week mag het wel, dus viel mij enorm op/mee.Kurios schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:46:
[...]
och wat een drogreden. Als je wilt dat je kinderen gaan sporten, moeten ze buiten sporten. Veel gezonder en sociaal gezien veel beter voor een kind.
Waarschijnlijk leek het m zelf wel leuk
You look like I need a drink.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Nintendo SWITCH! FTW
Anoniem: 201583
Met een RGB kabel kun je echt geen 480p weergeven op de Xbox 360? De kabel die bij de Xbox 360 Premium werd geleverd was een combinatie van een composiet en component kabel. Met het component deel kun je 480p weergeven, maar dat kun je met de componentkabel van de Wii ook.Michael Knight schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:57:
Echter baal ik wel van het feit dat je met zo`n kabel geeneens 480P kunt weergeven. Waar slaat dat op? Zelfs met de meegeleverde kabel van de XBOX360 kon je 480P weergeven...
[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 20-12-2006 18:02 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik zeg ook meegeleverde kabel bij de XB360...dat is geen RGB-kabel, maar een composiet/component-kabel die ook 480P via composiet weer lijkt te geven.MetroidPrime schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:00:
[...]
Met een RGB kabel kun je echt geen 480p weergeven op de Xbox 360? De kabel die bij de Xbox 360 Premium werd geleverd was een combinatie van een composiet en component kabel. Met het component deel kun je 480p weergeven, maar dat kun je met de componentkabel van de Wii ook.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
als het mogelijk is is het denk ik pas op zijn vroegst morgen, in nijmegen komen er morgen (onder voorbehoud) 5 binnen (echter de preorder lijst is denk ik al volWoodsy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:03:
Iemand die de Makro in Delft al heeft geprobeerd en mij eventueel de moeite kan besparen door te zeggen dat het gewoon hopeloos is?
Anders rijd ik zo nog daarheen als laatste poging, maar als mensen het al geprobeerd hebben blijf ik thuis dit topic F5-en voor tips
gewoon bellen en doen alsof je er werkt, dan schakelen ze je door naar de vloer. Op de vloer kunnen ze toch niet zien waar het telefoontje vandaan komt (kan netzogoed intern zijn) en dan popijopie doen: alleen je voornaam zeggen enzo en vragen of die dingen er nog zijn!Woodsy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:03:
Iemand die de Makro in Delft al heeft geprobeerd en mij eventueel de moeite kan besparen door te zeggen dat het gewoon hopeloos is?
Anders rijd ik zo nog daarheen als laatste poging, maar als mensen het al geprobeerd hebben blijf ik thuis dit topic F5-en voor tips
[ Voor 8% gewijzigd door Kurios op 20-12-2006 18:11 ]
Heb je wel de goede code ingevoerd?Hachy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:07:
Op de een of andere manier krijg ik mijn WII maar niet online via m'n linksys router (WRT54G).
Alles al geprobeerd, met WEP, zonder WEP, met Mac-beveiliging, zonder mac-beveiliging, channel 1, channel 11, mixed mode en alleen 11mbit.
Hij ziet het access point, ik kan ook de verbinding aanmaken. Zodra hij gaat testen krijg ik elke keer dezelfde error code, iets van 35100 ofzo (ik weet het niet zeker aangezien ik nu op het werk zit). IP instellingen zijn goed, ook handmatig voor de zekerheid nog een keer getest. Signal strength is uitstekend.
Iemand nog tips? Volgens de nintendo US site is mijn AP wel compatible met de WII. Firmware is ook nog redelijk recent.
Wajo, hoe kom je zo goedkoop aan die spellen?Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:43:
[...]
Nee hoor, ik vind de Wii spellen prima te betalen. 37 euro voor Monkey Ball. 35 euro voor Red Steel en 32 euro voor Metal Slug collectie, allemaal nieuw. Prima prijzen toch?![]()
Ik heb moeite met hoge prijzen te betalen voor zaken die vrijwel niks kosten om te produceren. Zoals 66 gulden voor een SCART of Component kabel die 2 gulden kost om te maken. Of die ouwe VC spellen die al lang dubbel en dwars terug verdiend zijn.
Anoniem: 87204
composiet geeft nooit 480P, ook niet als het zo lijkt. Je kan wel 480p instellen op je Xbox, maar het signaal van composiet (en S-Video en RGB SCART idd) is interlaced en niet progressive. Je hebt dus geen progressive scan, maar gewoon 480 interlaced op 60hz, ofwel 480i.Michael Knight schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:07:
[...]
Ik zeg ook meegeleverde kabel bij de XB360...dat is geen RGB-kabel, maar een composiet/component-kabel die ook 480P via composiet weer lijkt te geven.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 87204 op 20-12-2006 18:22 ]
Moet je wel het nummer hebben want het callcenter mag nooit een direct nummer naar een vestiging doorgeven.Kurios schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:10:
[...]
gewoon bellen en doen alsof je er werkt, dan schakelen ze je door naar de vloer. Op de vloer kunnen ze toch niet zien waar het telefoontje vandaan komt (kan netzogoed intern zijn) en dan popijopie doen: alleen je voornaam zeggen enzo en vragen of die dingen er nog zijn!
Het is mij ooit gelukt met een tv. Maar maatje van mij werkte toen bij de makro dus die kon me precies vertellen hoe dat moest
Owner of http://scorpei.com/
Anoniem: 104593
Ik heb hem vorige vrijdag op kunnen halen bij de intertoys Noordwijk. als je twijfelt gewoon even naar ze bellen. Ik weet wel dat de vorige zending niet al te groot was.SOCO_cola schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:58:
Heeft iemand al deze week van een Intertoys in Noordwijk, zijn Wii binnen gekregen, heb namelijk te horen gekregen, dat er deze week een nieuwe lading binnenkomt, en ik sta als nummer 10 op de lijst..
//weet niet of deze post gewenst is in dit topic, anders verwijder je hem maar, maar ben nou eenmaal zo benieuwd
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 20-12-2006 18:29 ]
ik heb er maandag gewoon 1 gehaald in de FRS in delft, ik stond om 12 uur voor de deur te wachten toen ze open gingen, en had verwacht dat het mega druk zou zijn...ben ik de enige die een wii kwam halen...ze hadden er welliswaar maar 4 dus uiteindelijk toch wel mazzel denk ikWoodsy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:03:
[ Voor 11% gewijzigd door Woodsy op 20-12-2006 18:35 ]
Ten tijde van de GC mocht dat niet besproken worden, dus denk dat je er nu de Wii er is het nog steeds niet mag besprekenScorpei schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:27:
[afbeelding]
Ben net klaar met mijn guide over hoe je een GameCube SD adapter maakt (werkt ook met de Wii). Lees er meer over hiero;
http://ngc.scorpei.com/GUIDE-SD_adapter.html
Om kort te zijn dit is de manier om GC homebrew te starten op de Wii (i.c.m. AR) en een van de verschillende methodes om dit te doen op de GC.
Ik hoor graag hoe het jullie vergaat.
Allemaal toegevoegd door 3962-5537-5226-0232.Hemmik schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:54:
8888-3460-1404-3897 lvn
6177 0308 7065 0816 SHOOTO!
5677-7725-6424-5034 Oathie
Ik heb jullie ook maar toegevoegd, mijn nummer is:
8486 0278 0401 2505
Dixons: 19,95...nudie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:57:
Iemand nog een tip waar je goedkope Wavebirds kan halen?
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Argh, gaan we weer. Is al vele malen besproken in dit topic overigens...Michael Knight schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:07:
[...]
Ik zeg ook meegeleverde kabel bij de XB360...dat is geen RGB-kabel, maar een composiet/component-kabel die ook 480P via composiet weer lijkt te geven.
Wicked.....heb nu al vier controllers, maar dat is zeker niet duur!
Welke dan? De dixons die ik ken allemaal 45 euro :\
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik probeer nog altijd positief te denken en dat winkeliers gewoon eerlijk zijn. Dat jij zoiets zou doen betekent niet dat het gebeurd
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
I served in a company of heroes.
Delft, Rotterdam & Den Haag iig. Stond een tijdje terug zelfs in het krantje...Razor.Timo schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:15:
[...]
Welke dan? De dixons die ik ken allemaal 45 euro :\
Anoniem: 71921
Maciek schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:32:
[...]
8888-3460-1404-3897 lvn
6177 0308 7065 0816 SHOOTO!
5677-7725-6424-5034 Oathie
8486 0278 0401 2505 Hemmik
3962-5537-5226-0232 DoubleD
Ik heb ook weer iedereen toegevoegd.
Ik sta volgens mij nu aardig hoog bij Dynabyte. Ik heb inmiddels mijn Wii al. Als ik gebeld wordt zet ik hier wel een berichtje neer. Dan mag jij of iemand anders in dit forum mijn andere Wii overnemen zonder winst (Dixons prijs EUR 249,= of EUR 249,99). MOet je hem alleen even op komen halen in Rotterdam Centrum of Barendrecht.Woodsy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:20:
Damnz hoe jullie aan die Wii komen zeg, ben al in denk 30 winkels geweest verspreid over 6 winkelcentrums. Overal hoor ik niks anders dan bestellen, dan zijn er ook nog eens rond de 10-15 man voor me en volgende leverdatum is onbekend. Stond wel overal met Zelda in de hand, maar vind zo zonde spel te kopen als het dadelijk begin Maart word, tegen die tijd is er misschien wel een bundel / prijsdaling.
Iemand tips voor omg. Rotterdam?
ik hou me graag aanbevolen...gr1542 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:16:
[...]
Ik sta volgens mij nu aardig hoog bij Dynabyte. Ik heb inmiddels mijn Wii al. Als ik gebeld wordt zet ik hier wel een berichtje neer. Dan mag jij of iemand anders in dit forum mijn andere Wii overnemen zonder winst (Dixons prijs EUR 249,= of EUR 249,99). MOet je hem alleen even op komen halen in Rotterdam Centrum of Barendrecht.
Were it not for Zelda, Trauma Center: Second Opinion would be the best of the Wii's launch titles by a very long way. It might be a remake of the DS game, but the effort and obvious ambition that has gone into reworking it for the Wii is extraordinary. [...] It outstrips the likes of Red Steel and Monkey Ball by miles with its clever, discerning application of the Wii control system, taking advantage of its subtleties without shoehorning pointless waving and shaking in where it's not needed. It makes better and more appropriate use of it than any other game so far.
Het is mij alleen onduidelijk of ze al Akamai gebruikten of dat ze dat binnenkort gaan doen. Dat wordt ook niet helemaal duidelijk uit het persbericht. Ik neem aan overigens dat ze dat al doen, aangezien duidelijk is dat Nintendo zoveel mogelijk van zijn niet-core activiteiten (het maken van spelletjes) het liefst uitbesteed. Dat zie je bij de ontwikkeling van de verschillende componenten van de Wii (IBM, Ati etc.) bij het internetkanaal (Opera), weerkanaal (Weathernews), nieuws (ANP) etc.Akamai Leveraged as Content Delivery Infrastructure for Nintendo Wii™
Akamai Japan K.K., a subsidiary of Akamai Technologies, Inc. (NASDAQ: AKAM), the leading global service provider for accelerating content and business processes online, today announced that Nintendo is leveraging Akamai’s services as the content distribution infrastructure for its Wii, launched on December 2, 2006 (http://www.nintendo.co.jp/wii/index.html).
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 109288
waar haal jij die spellen zo goedkoop?Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:43:
[...]
Nee hoor, ik vind de Wii spellen prima te betalen. 37 euro voor Monkey Ball. 35 euro voor Red Steel en 32 euro voor Metal Slug collectie, allemaal nieuw. Prima prijzen toch?![]()
Ik heb moeite met hoge prijzen te betalen voor zaken die vrijwel niks kosten om te produceren. Zoals 66 gulden voor een SCART of Component kabel die 2 gulden kost om te maken. Of die ouwe VC spellen die al lang dubbel en dwars terug verdiend zijn.
Hopeloos... Toch maar de gok gewaagd :xWoodsy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:03:
Terug lezen dan zie je het antwoord, import.Anoniem: 109288 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:45:
[...]
waar haal jij die spellen zo goedkoop?
Anoniem: 87302
Anoniem: 109288 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:45:
[...]
waar haal jij die spellen zo goedkoop?
USA. een van de drie redenen om een USA Wii te kopen. Spellen zijn er goedkoper, komen eerder uit (niet altijd, Wii play pas 15 januari) en ze draaien altijd 480P 60 Hz.GekkeCoen schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:14:
[...]
Wajo, hoe kom je zo goedkoop aan die spellen?
Anoniem: 180090
Mee eens. Maar dit lijstje dat nu bezig is. Werkt gewoon erg fijn. Die site tsja ik heb me aangemeld, moet ik nu 100 mensen in gaan voeren waarvan er misschien 5 mij adden? In het begin leuk idee maar nu is het te groot..craze_ schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:12:
willen de mensen even ophouden met het posten lijsten met wii-codes. Er is hier een site voor en ik weet dat je via daar nog niet kan mailen, maar probeer dit soort zaken even af te handelen buiten dit topic om (mail, direct message, etc).
De meeste mensen komen hier voor informatie over de wii en gc en niet om te zien dat pietje jantje gaat toevoegen aan zijn vriendenlijstje.
I served in a company of heroes.
Dit is een uitstekend idee!Hoedje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:16:
[...]
Overigens zou ik toch wel graag aan Xin-Evil willen verzoeken om een mail functie o.i.d. toe te voegen aan de database. Het is zo namelijk lastig om te weten te komen wie jou ook heeft toegevoegd. Aangezien je allebei de Wii code moet invoeren is het nogal nutteloos om allemaal grijze namen in je lijst te hebben staan
Hoe zit het met Europese spellen ? Op welke resolutie draaien die dan ?Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:00:
USA. een van de drie redenen om een USA Wii te kopen. Spellen zijn er goedkoper, komen eerder uit (niet altijd, Wii play pas 15 januari) en ze draaien altijd 480P 60 Hz.
Volgens mij zijn de Wii spellen (PAL & NTSC) tot nu toe volledig gelijk qua resolutie dus ondersteuning breedbeeld en 480P. Alleen voor de VC spellen zit er soms verschil in de PAL/NTSC ondersteuning, vanwege het feit dat Nintendo gekozen heeft om de originele versies per regio via de VC aan te bieden.KrL schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:07:
[...]
Hoe zit het met Europese spellen ? Op welke resolutie draaien die dan ?
Hoe draaien de Turbografx 16 spellen op een PAL machine? Want die TG16/PC Engine was alleen in Japan/USA beschikbaar. Heeft iemand al een TG16 spel gedownload?Hoedje schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:34:
[...]
Volgens mij zijn de Wii spellen (PAL & NTSC) tot nu toe volledig gelijk qua resolutie dus ondersteuning breedbeeld en 480P. Alleen voor de VC spellen zit er soms verschil in de PAL/NTSC ondersteuning, vanwege het feit dat Nintendo gekozen heeft om de originele versies per regio via de VC aan te bieden.
Anoniem: 198874
LOL, hoe heb je dat gedaan? Wii Sports?T4F.nl_Muad schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:52:
Zijn er mensen die de nieuwe polsbandjes besteld hebben en deze ook al binnen hebben? Zo ja, hoe lang is het ongeveer wachteHeb ze net besteld nadat bij mij een bandje kapot gegaan is. Stond niks van bij de bestelling, alleen dat ze die dingen zo snel mogelijk zouden bezorgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Zinu op 20-12-2006 23:01 ]
Het lukt mij nog niet echt om spin te geven of te slicen, het gaat meestal per ongelukTennis - In Tennis, the character automatically moves to where the ball will land. The player then has to use the correct slice and swing to hit the ball. Nintendo states that the remote is sensitive enough to make it possible to add spin to the ball. Players grab the controller like a racket and swing; the game will register forehands, backhands, volleys, lobs, slices, spin, and power depending on how fast the user swings and at what angle. Multiplayer with up to four players is supported. In single player, the player controls both sides of their team. But attention is mostly drawn to the player who is behind.
Ja, er staat duidelijk dat hij RGB ingangen heeft, dus ondersteunt ie RGB via Scart...Zinu schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:00:
Ondersteunt mijn TV RGB-SCART? Ik heb even een paar foto's gemaakt van het boekje van mijn TV (een Grundig Elegance MW 70-150), alleen snap ik geen snuit van wat er staat.
Geheel:
[afbeelding]
Linkerkolom:
[afbeelding]
Rechterkolom:
[afbeelding]
Slicen wel, als ik met me mote slice, gaat die bal enorm hard. Nu is dat normaal gesproken niet het effect van een echte slice, maar oke.jaapstobbe schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:02:
Heeft iemand hier al alle controls van het tennis onder controle?
wikipedia:
[...]
Het lukt mij nog niet echt om spin te geven of te slicen, het gaat meestal per ongeluk
Anoniem: 57041
[ Voor 7% gewijzigd door justguyver op 20-12-2006 23:40 ]
[ Voor 35% gewijzigd door seamus21 op 20-12-2006 23:30 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Slicen lukt idd wel, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een spin aan de bal te geven. Zoals de computer-tegenstander wel af en toe voor elkaar krijgt.jaapstobbe schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:02:
Heeft iemand hier al alle controls van het tennis onder controle?
wikipedia:
[...]
Het lukt mij nog niet echt om spin te geven of te slicen, het gaat meestal per ongeluk
Klopt, maar vergeet niet dat niet altijd spellen qua speed geoptimaliseerd zijn. Een gameontwikkelaar maakt een spel met een bepaalde snelheid in gedachten. Als er dan een conversie naar Pal wordt gemaakt en dat spel is 17% trager dan is dat niet zoals het hoort. Voor veruit de meeste spellen speelt dit gelukkig niet meer, maar er zijn recentelijk op de GameCube nog een of twee spellen uitgekomen die op 50Hz draaien, 17% langzamer dan de JAP/USA versie. You never know of dit ook op de Wii gaat gebeuren. Ik heb een PAL XBOX 360, daar zal het probleem zich nooit voordoen omdat Microsoft eist dat spellen op een HDTV draaien op 60 Hz en het probleem dus opgelost is. Op een PAL 360 kun je altijd full speed full screen spellen spelen.Pwain schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:58:
Ik begrijp het ook niet zo goed i.v.m. die resoluties maar goed.
Vroeger werden de spellen ontwikkeld met 60 Hz in gedachte. De spellen werden dan omgezet voor ons Europeanen naar het bekende 50Hz signaal. Voor deze omzetting deden de spelontwikkelaars een zeer luie truc. Ze vertraagde gewoon het spel zo'n 17%.
Nu dit is niet het enige verschil. 50 Hz is iets trager maar had dan wel meer lijnen voor meer detail op het televisiescherm. 60Hz heeft dus minder lijnen. Aangezien het spel sowieso al ontwikkeld was voor 60Hz werd er dus geen gebruik gemaakt van die extra lijnen in de 50Hz. Het gevolg was dus dat wij Europeanen een spel verkregen dat zo'n 17% vertraagd was en zwarte balken kenden. Onze televisiescherm werd nooit volledig opgevuld met een dergelijk spel.
De dag van vandaag is de situatie compleet anders. Spelontwikkelaars houden nu wel rekening met 50 en 60 Hz. Ook het gebruik van die extra lijnen wordt benut.
Het probleem voor velen schuilt hem in de VC mode. Maar wat mij betreft is dit pure nostalgie. Je verkrijgt de originele spellen zoals we ze gekend hebben. Verder begrijp ik niet waarom iedereen zich zo vastklampt aan die resoluties?! Weten sommigen wel wat het allemaal betekend??
Ik wil maar gewoon zeggen dat de meeste het probleem vergroten terwijl die er in weze praktisch niet is. Neem nu WiiPlat geschikt voor 50/60Hz, RaYman Raving Rabbids hetzelfde en ga zo maar door.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:31:
[...]Ik heb een PAL XBOX 360, daar zal het probleem zich nooit voordoen omdat Microsoft eist dat spellen op een HDTV draaien op 60 Hz en het probleem dus opgelost is.
Anoniem: 192470
hoe doe je dit dan ? en slicen?!?! hoe maak je die beweging?Jerry schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:31:
[...]
Slicen lukt idd wel, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een spin aan de bal te geven. Zoals de computer-tegenstander wel af en toe voor elkaar krijgt.
Wel krijg ik het voor elkaar om elke service nu hard over het net te krijgen (super-service).
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Anoniem: 66797
Bedoel je uit de sterrencatalogus? Dat kan niet. Je hebt wii punten nodig. In de toekomst gaat het wel mogenlijk worden wii punten te kopen in de sterrencatalogus. Maar de kosten.... niemand die het weet.Anoniem: 66797 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:21:
ik wil graag VC games kopen met mijn punten die ik op mijn account heb iemand die weet wanneer dit mogelijk is?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik heb eindelijk ook m'n Blaze componenten kabels binnen ^_^. Alles is veel scherper en de kleuren zijn ook beterApplePie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:00:
Eindelijk heb ik de component kabels binnen!
Maar nu word 't nog mooier
Ik heb hem aangesloten op m'n HDTV van BenQ en in het Wii menu de TV settings
veranderd naar EDTV/HDTV (480p) veranderd.
En wat geeft mij HDTV aan als source: 576p !!!!!!
Hebben jullie dit ook? Of hoort dit niet zo?
Hmmmz helemaal gedefault, router zelfs even van de stroom af gehad. Hielp niets, nog steeds error 51330. Shit...Rutger Mulder schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:10:
[...]
Heb je wel de goede code ingevoerd?
Ik zat zelf namelijk eerst een tijd te kloten toen ik mijn Wii online wilde krijgen met mijn WRT54GL.
Waar ik achter kwam was dat ik de versleutelde WEP code(26 characters lang - 128bit) moest invoeren inplaats van de 'gewone' code. De linksys werkt verder prima bij mij.
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
dimensionplus heeft 3rd party kabels van Blaze direct leverbaar (maandag besteld, woensdag ontvangen) http://www.dimensionplus....d=790013&z=84&fpid=790006Johnny schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:51:
Wat is nou eigenlijk de beste manier om op korte termein component-kabels te bemachtigen? De Nintendo-kabels zijn overal uitverkocht? Maar zijn er nu ook al ergens third-party kabels te koop? (op voorraad, niet reserveren)
[ Voor 5% gewijzigd door Pado op 21-12-2006 00:56 ]
ik heb een zooitje punten voor mijn spullen (Wii console, Wii sports en wat games) aangemeld op de site en paar keer dagelijks bezoek gehad. heb nu een bult sterren maar kan er nog niks mee. behalve wat maffe zooi op de site halen waar ik geen interesse in heb.disjfa schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:27:
[...]
Bedoel je uit de sterrencatalogus? Dat kan niet. Je hebt wii punten nodig. In de toekomst gaat het wel mogenlijk worden wii punten te kopen in de sterrencatalogus. Maar de kosten.... niemand die het weet.
[ Voor 4% gewijzigd door Hachy op 21-12-2006 01:13 ]
20 euro bij www.psxshop.nl , weet niet of ze op voorraad zijn.Pado schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:54:
[...]
dimensionplus heeft 3rd party kabels van Blaze direct leverbaar (maandag besteld, woensdag ontvangen) http://www.dimensionplus....d=790013&z=84&fpid=790006
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 21-12-2006 01:14 ]
hmmm vreemd ik heb een linksys ADSL2+ modem met router en wifi intern en die connectie werkte meteen toen ik alles open zette. vandaag mijn WPA ingesteld en MAC adres in mac filter zodat ik geen ongenode gasten op mijn wifi krijg en alles ook meteen werken...Hachy schreef op donderdag 21 december 2006 @ 01:10:
Nou nog even met die router aan het klooien geweest. Is trouwens een Linksys WRT54G V.5 voor degene die het wil weten.
Zo'n beetje alle opties geprobeerd, alle security eraf, defaulten, resetten, handmatig ip gegevens invoeren, zelfs de WII in de DMZ geplaatst. Alle hosts werken prima alleen de WII niet.
't is me trouwens opgevallen dat als je handmatig bijvoorbeeld ip 10.0.0.70 instelt dat de WII daar 010.000.000.070 van maakt. Mijn router is dus 10.0.0.7, daar maakt hij dus 010.000.000.007 van. Zou dat er nog iets mee te maken kunnen hebben?
Al die nintendo tips over channel wisselen e.d. heb ik uiteraard ook al geprobeerd. Hij wil simpelweg niet online. Misschien toch maar een LAN adaptertje kopen dan.
[ Voor 51% gewijzigd door Hachy op 21-12-2006 01:16 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq