Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 25.567 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Volgens mij zijn een aantal mensen hier in bezit van een zeer zeldzame collector's item: de Wii-box *exclusief handleiding* :+

Oftewel, het vriendelijke verzoek om toch af en toe de handleiding snel door te spitten alvorens generieke vragen te stellen. Er staat niet voor niets een inhoudsopgave in ;)

Ik ben trouwens toch zeer onder de indruk van de impact van de Wii hier in huis. Toen ik aankondigde dat ik hem ging halen werd ik voor gek uitgemaakt, maar met kerst kon ik ze niet meer wegslaan. Flink veel Wii Sports gedaan met m'n broer en zijn vriendin tijdens de kerstdagen, gewoon briljant dat concept. Ze maakten zich al klaar voor een dikke ingewikkelde uitleg van het gebruik en schrokken bijna dat het bleef bij "gewoon, slaan met dat ding". Het viel me vooral op dat de vriendin van m'n broer fanatiek de toevlucht zocht tot de Wii voor een potje tennis of bowlen. Zelfs mijn vader werd toch te nieuwsgierig en probeerde een potje tennis en boksen (alvorens afgepeigerd af te druipen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Cleetje schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:12:
Volgens mij zijn een aantal mensen hier in bezit van een zeer zeldzame collector's item: de Wii-box *exclusief handleiding* :+
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Tja, waarom zo'n handleiding lezen als je het gewoon voorgekauwd op i-net kunt krijgen....

@Wii met familie: heel herkenbaar :o Hier doet bowling en golf het erg goed. Zeker na tijdens een feestje en er al wat bier op is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

Hoe is het inmiddels met de beschikbaarheid van de WII?

Zijn er mensen die er wat meer kijk op hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:06
Ach, als je zo denkt, koop dan geen Wii, maar wacht totdat de endgame filmpjes op internet verschijnen.
Scheelt je ook heel veel werk = tijd = geld. ;)
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:30:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Tja, waarom zo'n handleiding lezen als je het gewoon voorgekauwd op i-net kunt krijgen....

@Wii met familie: heel herkenbaar :o Hier doet bowling en golf het erg goed. Zeker na tijdens een feestje en er al wat bier op is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

T4F.nl_Muad schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:30:
[...]

Helaas is het in de praktijk vaak zo dat wij net koeien zijn: we blijven het maar herkauwen voor een ander. De slimme goden van de internet-fora hebben daar echter wat op gevonden: een search/zoek functie...

...helaas schijnt die optie voor een deel van de gebruikers "verborgen" te zijn :+

Niet geheel toevallig: als je met de Wii Opera browser kijkt op GoT en op de 2-knop drukt, dan heb je alleen de zoek-functie.

* Cleetje spoort iedereen met Wii vragen aan om dit vooral uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Even een vraagje met betrekking tot die WiFi USB sticks die gaan uitkomen voor de Wii / die reeds beschikbaar zijn ( bij de intertoys zag ik er een ? :O ).

Als je het internet op wilt met de Wii, zou je PC dan altijd aan moeten blijven om je internet verbinding te delen met de Wii ? aangezien je USB poorten alleen werken als je PC aan staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202125

Jah.
Ik beantwoord nu waarschijnlijk al je vermoeden.
Het is overigens niet aan te raden zo`n usb stick.
Slechte kwaliteit verbinding en/of geheel niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 172249 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:52:
Even een vraagje met betrekking tot die WiFi USB sticks die gaan uitkomen voor de Wii / die reeds beschikbaar zijn ( bij de intertoys zag ik er een ? :O ).

Als je het internet op wilt met de Wii, zou je PC dan altijd aan moeten blijven om je internet verbinding te delen met de Wii ? aangezien je USB poorten alleen werken als je PC aan staat...
Als ik me niet vergis is het al vaker voorbij gekomen, maar een korte versie kan geen kwaad:

Als je de WiFi stick in je PC stopt om zo een hotspot te creëren die de Wii gebruikt, dan moet je PC aan blijven wil je internet houden met de Wii.

P.S. Ik sluit me aan bij Spartakis: ik heb slechte ervaringen met WiFi via USB. Mijn vader gebruikt het als WLAN adapter voor zijn PC, maar heeft vaak last van slechte verbinding en het willekeurig uitvallen van het signaal. Mijn eigen PC WiFi kaartje heeft echter nergens last van.

offtopic:
Bah, dat krijg je als je zo vroeg je bed uit moet. Uiteraard heeft het helemaal geen zin om een USB stick in je Wii te stoppen om een WiFi verbinding te kunnen leggen; de Wii heeft immers zijn eigen ingebouwde WiFi oplossing.

[ Voor 31% gewijzigd door Cleetje op 27-12-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 202125 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:55:
Jah.
Ik beantwoord nu waarschijnlijk al je vermoeden.
Het is overigens niet aan te raden zo`n usb stick.
Slechte kwaliteit verbinding en/of geheel niet werkend.
Werkt op zich prima hoor. Alleen het nadeel is dus dat je PC aan moet staan. Zeker de browser wordt dan wat nutteloos aangezien de PC toch makkelijker surft.
Zo af en toe pakt de verbinding ook niet goed. Maar een korte reset biedt altijd oplossing.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:39
Cleetje schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:59:
[...]
Stop je echter de WiFi stick in je Wii, dan heb je de PC helemaal niet nodig. De laatste optie werkt dus alleen als de Wii ook daadwerkelijk de WiFi stick herkend als een WiFi adapter (waarschijnlijk alleen het geval bij officiële Nintendo Wii WiFi USB sticks).
Huh, wat bedoel je hiermee? De Wii heeft al Wifi en het idee van de stick in de computer is om internet te delen. Het nut van de Wifi Stick in de Wii ontgaat me...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20
[...]

Als ik me niet vergis is het al vaker voorbij gekomen, maar een korte versie kan geen kwaad:

Afhankelijk van het gebruik van de sticks moet je PC aan blijven staan. Als je namelijk de WiFi stick in je PC stopt om zo een hotspot te creëren die de Wii gebruikt, dan moet je PC aan blijven wil je internet houden met de Wii. Stop je echter de WiFi stick in je Wii, dan heb je de PC helemaal niet nodig. De laatste optie werkt dus alleen als de Wii ook daadwerkelijk de WiFi stick herkend als een WiFi adapter (waarschijnlijk alleen het geval bij officiële Nintendo Wii WiFi USB sticks).
waarom zou je dat in godsnaam doen als je wii al wlan ingebouwd heeft? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202234

Weet iemand nog waar dr n wii ligt?! zoek dr namelijk 1 in regio utrecht :):)
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:39
Hmm, om nog maar even iets boeiends te posten. Ik heb Zelda bijna uitgespeeld en het is echt een fantastisch spel. Twijfel je nog, kopuh, kopuh, kopuh...

De internetbrowser bevalt me eigenlijk ook enorm goed. Door de RGB kabel is het beeld daarvan een stuk leesbaarder. Ik snap alleen niet waarom sites, fullscreen, op een 4:3 TV wel beeldvullend zijn en op een 16:9 TV dat niet zijn. Terwijl als je inzoomt gebruikt ie bij allebei wel weer het volledige scherm. Maf!

De zoomfunctie (met de +) werkt echt heel goed. Als je klikt op het stuk tekst past ie mooi de breedte aan. Dus op die manier kun je prima GoT en GoNintendo lezen :P. Daarnaast rendert de browser alle sites prima (dat had ik niet verwacht :)). De browser is snel en start een stuk sneller op dan het winkelkanaal, wat de afgelopen week steeds langzamer lijkt te worden.

De flashondersteuning is leuk en werkt, na wat initiele problemen, goed bij Youtube. Helaas werkt het niet goed bij IGN. Dat komt omdat het zich identificeert als versie 7 en een hoop sites (waaronder IGN) willen graag versie 9.

Al met al ben ik zeer te spreken over de browser. Hij heeft aardig wat functionaliteit en rendert de pagina's razendsnel en goed. De zoomfunctie werkt prima. Ik vind het een leuke extra. Het is ideaal om snel even wat op te zoeken. Ik hoop wel dat de ondersteuning voor Javascript en vooral Flash nog wat verbeterd wordt. Ook zou het prettig zijn als de fullscreen weergave ook voor breedbeeld TV's beeldvullend wordt en vooral leesbaarder wordt.

Ohja, USB/bluetooth toetsenbord ondersteuning zou ook erg fijn zijn :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 11:49
Lol :P Dacht dat het een grapje was maar blijkt dus serieus te werken, ik ga het straks even proberen :+

edit: geprobeerd en het werkt :o moest wel megahard de wii mote op mn hand meppen, na een keer of 10 deed ie het weer _/-\o_ many tnx!

[ Voor 19% gewijzigd door Neofloppy op 27-12-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
woekele schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:21:
[...]
Het is pas begonnen na het aansluiten op internet en de firmware updates (2 keer?) die daarna binnenkwamen.

Ja, 100% zeker. Ik had m'n RGB kabel zelfs al voordat ik m'n Wii had :) En het begon inderdaad na het verbinden met internet en updaten van de firmware.

Heb nu getest met standby internet uit. Dan werkt het allemaal weer prima. Hij springt automatisch op AV als ik de wii aanzet, en springt weer terug op een normaal kanaal bij het uitzetten, en geeft zowel beeld als geluid van de tv-uitzending weer. Zet ik standby-internet weer aan, dan is het probleem weer terug. Hij springt dan niet automatisch over (niet naar av en ook niet terug) en het beeld blijft zwart bij tv kijken. Wii-connect24 mag dus wel aanblijven, maar standby-internet niet.
Interessant om te horen. Zoals eerder vermeld heb ik gelukkig alleen last van dat hij niet automatisch schakelt naar scart kanaal en tv denkt dat dus dat Wii altijd aan staat. Tv kijken is voor mij geen probleem. Dat wanneer stand-by internet uitgezet wordt het probleem verholpen wordt was echter al bekend op dit forum. Echter is nu dus de vraag of het voor de updates wel werkte, zoals ik al eerder opgemerkt heb. Had jij het stand-by internet al aan staan voordat het ook geconfigureerd werd. Oftewel brandde het oranje lampje bij het uitzetten al voordat je het internet op ging en de updates binnenhaalde. Alleen dan kunnen we concluderen of het aan de updates ligt of gewoon aan internet stand-by.
Rutger Mulder schreef op woensdag 27 december 2006 @ 01:52:
[...]

Ik heb de RGB kabel pas later gekregen, mijn Wii was dus al op internet geweest en geupdate. Het is wel zeer interessant om te horen dat het zonder de updates wel goed werkte.(ook voor nintendo)
Dit valt dus nog niet te concluderen. Uit het verhaal van woekele is tot nu toe alleen nog maar op te maken dat de internet stand-by fuctie het scart always on probleem veroorzaakt, maar dit was al eerder door insane-one gemeld.

Moet zeggen dat ik de termen Wii-connect24 en internet stand-by wel een beetje dubbel op vind. De eerste suggereert dat de Wii altijd online is, echter werkt dit niet zonder internet stand-by. Dus je kan met Wii-connect24 wel zelf het net op, echter is er weinig 24 aan zonder internet stand-by.

[ Voor 23% gewijzigd door tommy6 op 27-12-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-05 16:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Ben ik helemaal met je eens. Ben ook erg tevreden met de browser. Ideaal om even vanuit je nest te internetten. Dankzij de zoomfunctie is alles ook nog lekker leesbaar. Het enige waar ik bang voor ben is dat wanneer de testfase voorbij is, we net als voor de DS browser, 35 euro mogen betalen. Die prijs gaat mij persoonlijk echt te ver. Zeker gezien het feit dat mijn pc maar 2 meter van de Wii afstaat. 10 euro ofzo wil ik er nog wel aan kwijt, maar meer ga ik er echt niet voor betalen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.......
P.S. Ik sluit me aan bij Spartakis: ik heb slechte ervaringen met WiFi via USB. Mijn vader gebruikt het als WLAN adapter voor zijn PC, maar heeft vaak last van slechte verbinding en het willekeurig uitvallen van het signaal. Mijn eigen PC WiFi kaartje heeft echter nergens last van.
.......
Snap ik, maar ik heb eigenlijk niet veel keus... Mijn router zit vol dus daar kan ik niet simpel even een accesspoint voor kopen. Een hele nieuwe router is wel mogelijk ( heb ik ook gelijk draadloos op mijn laptop :D ) en dat ik dan de vaste lijnen gewoon op de oude manier aansluit maar dan moet ik eerst even een goede router zoeken :).
Trouwens, mijn Wii staat op ongeveer 3 meter van mijn PC, dan zou dit toch niet zo'n probleem moeten zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Smoonshine schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:02:
[...]

Ben ik helemaal met je eens. Ben ook erg tevreden met de browser. Ideaal om even vanuit je nest te internetten. Dankzij de zoomfunctie is alles ook nog lekker leesbaar. Het enige waar ik bang voor ben is dat wanneer de testfase voorbij is, we net als voor de DS browser, 35 euro mogen betalen. Die prijs gaat mij persoonlijk echt te ver. Zeker gezien het feit dat mijn pc maar 2 meter van de Wii afstaat. 10 euro ofzo wil ik er nog wel aan kwijt, maar meer ga ik er echt niet voor betalen.
Er is al bevestigd dat de Opera browser maar 500 Wiipoints kost, oftewel 5 euro. Overigens kun je hem tot eind juni gratis downloaden (de definitieve versie komt eind maart). Persoonlijk vind ik dat een prima prijs voor een extra optionele functionaliteit.

EDIT:
Een hele nieuwe router is wel mogelijk ( heb ik ook gelijk draadloos op mijn laptop ) en dat ik dan de vaste lijnen gewoon op de oude manier aansluit maar dan moet ik eerst even een goede router zoeken .
Ik heb zelf een prima wireless router van Linksys gekocht die ook dienst doet als ADSL modem. Hij heeft ook een stuk of 4 ethernet poorten, dus bekabelde invoer accepteerd hij ook zonder problemen. Er zijn twee versies van voor normale en ISDN telefoon aansluitingen (link bevat de reguliere).

Zorg wel dat je voor de zekerheid een firmware update uitvoert. Bij mij had hij in het begin problemen met sommige sites (waaronder tweakers), die opgelost zijn met de firmware update.

[ Voor 31% gewijzigd door Cleetje op 27-12-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Voor mensen die problemen hebben met Nintendo's Wifi stick download deze update
http://ms.nintendo-europe.com/software/nintendods/winxp/nl/
Heeft een maat van me ook gedaan en nu werkt alles top. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:18:
Voor mensen die problemen hebben met Nintendo's Wifi stick download deze update
http://ms.nintendo-europe.com/software/nintendods/winxp/nl/
Heeft een maat van me ook gedaan en nu werkt alles top. :)
Enorm bedankt. Ik was al een tijdje op zoek hiernaar maar de site van nintendo maakt het niet bepaald makkelijk om dit te vinden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 23:20
Anoniem: 172249 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:06:
[...]

Snap ik, maar ik heb eigenlijk niet veel keus... Mijn router zit vol dus daar kan ik niet simpel even een accesspoint voor kopen. Een hele nieuwe router is wel mogelijk ( heb ik ook gelijk draadloos op mijn laptop :D ) en dat ik dan de vaste lijnen gewoon op de oude manier aansluit maar dan moet ik eerst even een goede router zoeken :).
Trouwens, mijn Wii staat op ongeveer 3 meter van mijn PC, dan zou dit toch niet zo'n probleem moeten zijn ?
Je kan ook een 5p switch kopen voor 20 euro en die aansluiten op je router, de apparaten die je dan op die switch aansluit krijgen dan ook gewoon via DHCP een IP en kunnen zo ook internetten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ramon de Jesus schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:29:
[...]
Je kan ook een 5p switch kopen voor 20 euro en die aansluiten op je router, de apparaten die je dan op die switch aansluit krijgen dan ook gewoon via DHCP een IP en kunnen zo ook internetten.
Klopt maar dan zal ik dus die switch moeten kopen EN een access point, zal ik waarschijnlijk duurder uit zijn dan wanneer ik een kabel/adsl WiFi router moet kopen ;) maar goed dit is helaas een beetje offtopic :(

Mijn vraag dus : Zo'n WiFi usb stickje zal wel gewoon goed werken als ik mijn Wii er alleen op aansluit en hij ongeveer 3 meter van mijn PC verwijderd staat he ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 17:28
Anoniem: 172249 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:46:
[...]

Klopt maar dan zal ik dus die switch moeten kopen EN een access point, zal ik waarschijnlijk duurder uit zijn dan wanneer ik een kabel/adsl WiFi router moet kopen ;) maar goed dit is helaas een beetje offtopic :(

Mijn vraag dus : Zo'n WiFi usb stickje zal wel gewoon goed werken als ik mijn Wii er alleen op aansluit en hij ongeveer 3 meter van mijn PC verwijderd staat he ? :+
Een beetje Accesspoint heeft ook gewoon lan poorten, dus daar heb je genoeg aan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
Misschien handig om nu een nieuw deeltje te starten? gaat overigens retesnel... :)

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Cleetje schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:11:
[...]

Er is al bevestigd dat de Opera browser maar 500 Wiipoints kost, oftewel 5 euro. Overigens kun je hem tot eind juni gratis downloaden (de definitieve versie komt eind maart). Persoonlijk vind ik dat een prima prijs voor een extra optionele functionaliteit.
Kijk, dat is goed nieuws. Voor die prijs komt die browser ook sowieso bij mij op de Wii. Het zal mij benieuwen wat Nintendo in de toekomst nog naar de channels brengt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77892

Heel leuk die channels. Maar ik wil online karten of whatever :( Snap echt niet dat er geen MP in wii Sports zit. Dat zou ultiem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:29

SD5k

>4&X

Smoonshine schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:01:
[...]

Kijk, dat is goed nieuws. Voor die prijs komt die browser ook sowieso bij mij op de Wii. Het zal mij benieuwen wat Nintendo in de toekomst nog naar de channels brengt.
Vanaf ergens in maart is de volledige versie van de browser gratis te downloaden hoor, je moet pas vanaf juni ervoor gaan betalen als je hem eerder nog niet hebt gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hey tweakers,

Ik haal de mijne pas rond maart (na mijn verjaardag, toch niet te geloven, ben je een 22 jarige student moet je wachten op de verjaardagscenten en je werkt ook nog ;) ). Maar dat is niet erg, haal ik hem samen met FFXII voor de trouwe PS2.

Heb alleen een vraag. Mijn TV heb ik toendertijd speciaal uitgekozen omdat hij RGB over scart ondersteund en bij mijn PS2 ook een RGB kabel gehaald. Scherpte verschil zag ik niet echt (zie je misschien vooral in tekst?), maar kleurverschil zag ik duidelijk wel.

Maar ik zie hier 3 soorten kabels voorbij komen, composiet, s-video en rgb. Allemaal duidelijk, maar de RGB kabel die ik hier zie heeft 5 aansluitingen (zoals alleen op de grotere / vaak duurdere) televisies. Ik heb een RGB kabel met scart uit vanaf de PS2, mijn TV heeft overigens niet eens die 5 aansluitingen :) . Mis ik de optie voor RGB voor de Wii dan (kan ik mee leven hoor)?

edit:

Hmm, dus je hebt RGB over SCART en een RGB component kabel. Gaat het dan zo -->
Composiet < S-Video < RGB SCART < RGB Component .... denk ik :)

Verlanglijst voor nu in maart -->

Wii sports pack (misschien is er dan wel korting op een Wii zelda pack omdat de PS3 bezig is met launchen :) ) / Wii play + etra nunchuck / Zelda / CoD3

Dat is hem nu even :) . En dan misschien die kabel. Ik voel me echt een kind voor sinterklaas, terwijl dat gekomen en gegaan is zonder veel spanning ;) . Maar heb al gespeeld bij vrienden van me en het is gewoon enorm entertaining, drankje erbij, hapje en smashen :> .

Speelt iemand met zijn Wii overigens op een beamer? Ik heb een beamer thuis, deze staat onder de tafel en beamed op de muur (keystone moet zijn best doen :D ) en werkt super. Maar ik moet de Wii dan dicht bij de beamer zetten en de sensor bar op de muur plakken :X ? Kan me voorstellen dat dat wat lastig kalibreren wordt ;) ??

[ Voor 4% gewijzigd door Cassius op 27-12-2006 12:31 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Max|Burn schreef op woensdag 27 december 2006 @ 03:20: en het downloaden, kopieeren en spelen ervan zonder het origineel te hebben is dan ook illegaal.
En ook als je het origineel hebt dan blijft het natuurlijk gewoon illegaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Korte versie: de RGB kabel die de Wii heeft, werkt via scart. De enige kabel met 5 aansluitingen voor de Wii, is de component kabel. 3 van deze zijn voor de video input, de overige 2 zijn voor het geluid. Deze moet je dan ook niet verwarren met de (standaard bijgeleverde) composiet kabel van 3 aansluitingen. Bijna alle TV's hebben de composiet aansluiting wel, maar component komt niet zo vaak voor.

Kortom: koop alleen de component kabel als je zeker weet dat je tv dit ondersteund. Zo niet, koop dan de RGB/Scart kabel, dan zit je altijd goed. De standaard composiet kabel komt met een verloopstukje voor scart, maar de kwaliteit van de echte scart kabel is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Cleetje schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:32:
[...]

Korte versie: de RGB kabel die de Wii heeft, werkt via scart. De enige kabel met 5 aansluitingen voor de Wii, is de component kabel. 3 van deze zijn voor de video input, de overige 2 zijn voor het geluid. Deze moet je dan ook niet verwarren met de (standaard bijgeleverde) composiet kabel van 3 aansluitingen. Bijna alle TV's hebben de composiet aansluiting wel, maar component komt niet zo vaak voor.

Kortom: koop alleen de component kabel als je zeker weet dat je tv dit ondersteund. Zo niet, koop dan de RGB/Scart kabel, dan zit je altijd goed. De standaard composiet kabel komt met een verloopstukje voor scart, maar de kwaliteit van de echte scart kabel is beter.
Dus de standaard kabel is een composiet of standaard SCART, voor de RGB moet er een aankoop bij. Prima, die komt erbij op de lijst; een RGB SCART kabel. Ik zoek zelf wel uit hoe duur en waar, zal wel loslopen.

Even een misschien wat rare vraag; al weet ik dat het mechanisme in een dvd speler de disk zelf vastpakt en goed vasthoudt, ben ik altijd iebelig daarmee. Komt ook omdat ik 2 cd's heb zien ontploffen en alletwee stonden die in verticale stand. Ik ben dan ook geneigd de Wii gewoon plat te leggen :/ ... voelt veiliger? Neem aan dat het onzin is (en dat het voor de sensoring niet uitmaakt), maar toch even checken hoe andere mensen hier over denken!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Rutger Mulder schreef:
Het is wel zeer interessant om te horen dat het zonder de updates wel goed werkte.(ook voor nintendo)
tommy6 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:43:

Dit valt dus nog niet te concluderen. Uit het verhaal van woekele is tot nu toe alleen nog maar op te maken dat de internet stand-by fuctie het scart always on probleem veroorzaakt, maar dit was al eerder door insane-one gemeld.
Correct. Hoe het zonder update was, weet ik _niet_. Dit aangezien ik meteen nadat ik internet had aangesloten de updates heb uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 16:58

Bjk

Iemand nog een extra reservering over of ergens waar ik hem deze week kan krijgen. PM / Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voor mensen die willen weten hoe een WiFi stick echt werkt ipv lopen zeggen dat ie slecht is. Ik zag er een paar dagen geleden 1tje van Nintendo bij de V&D(30 of 35,-) en heb die meegenomen. Had wat problemen maar dat was omdat ik vergat om mijn internet verbinding te delen. Dat is wel belangerijk want doet ie niet automatisch. En nu heb ik geen problemen ermee alles werkt, continu internet en alles gaat snel! Ik ben een student en woon op een kamer en mijn pc staat alleen uit als ik slaap ongeveer of als ik lang weg ben en niks aan het downloaden. Het signaal en bereik is goed en het is nog nooit weggevallen. Dus het werkt vrij goed alleen installatie instructies hadden iets beter mogen/moeten zijn, ik kwam er wel uit maar ik ben bang voor de arme huisvader die er mee mag kloten xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197555

Al een vaak voorkomende vraag, maar weet iemand nog een plek waar een Wii beschikbaar zou zijn? Of tenminste met een redelijke indicatie van wachttijd? Heb nu stuk of 10 winkels af lopen bellen, en geen één wist mij te vertellen hoe lang het ongeveer duurde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Cassius schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:47:
[...]

Dus de standaard kabel is een composiet of standaard SCART, voor de RGB moet er een aankoop bij. Prima, die komt erbij op de lijst; een RGB SCART kabel. Ik zoek zelf wel uit hoe duur en waar, zal wel loslopen.

Even een misschien wat rare vraag; al weet ik dat het mechanisme in een dvd speler de disk zelf vastpakt en goed vasthoudt, ben ik altijd iebelig daarmee. Komt ook omdat ik 2 cd's heb zien ontploffen en alletwee stonden die in verticale stand. Ik ben dan ook geneigd de Wii gewoon plat te leggen :/ ... voelt veiliger? Neem aan dat het onzin is (en dat het voor de sensoring niet uitmaakt), maar toch even checken hoe andere mensen hier over denken!
Ik heb nog maar 1 keer een bericht gelezen dat een discdrive in de Wii defect was. Daarbij kwam de disc er echter gewoon steeds weer uit (àla eject), dus van gevaarlijke situaties geen sprake. Overigens is de Wii gemaakt om altijd in beide posities (staand/liggend) te kunnen functioneren, dus dat mag nergens invloed op hebben.

Wat sensors betreft: de Wiimote en nunchuck hebben sensors, communicatie verloopt via Bluetooth. Wel heb je de "sensorbalk", maar eigenlijk is dat niets meer dan een balkje met infrarood lampjes. De Wiimote gebruikt deze voor positiebepaling (pointer), maar de balk zelf doet dus verder helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Laatst online: 12-05 21:59

Apache

amateur software devver

Ik heb m'n eerste wii kwetsuur, gisteren kreeg ik een maat over de vloer dus ff wii demo'n, spelen samen bowling, boxing, gaat allemaal goed ...

Dan wii tennis, 2e rondje, mep ik een backhand, voel ik dat er iets niet goed gaat bovenaan m'n biceps/schouder, echt VEEL pijn, d8 er even aan om naar de spoed te gaan, uiteindelijk minderde het na een uurtje en ben ik uiteindelijk gaan slapen, veel last gehad snachts maar ook op m'n arm gelegen vermoed ik, vandaag kan ik bijna niets meer met de arm, echt kut :P

Zelfs zelda zit er niet in want dan moet ik zwaard heen & weer meppen, k'heb nog geluk dat ik nu verlof heb ;)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Cassius schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:47:
[...]
voor de sensoring maakt dat niet uit nee, of je moet de sensorbar al mee op zijn kant gaan zetten :p

Zelf ben ik ook voor de horizontale stand, al was het maar omdat je hem dan niet zomaar kan omverstoten (de wii zal daar wel tegenkunnen, het schijfje dat op dat moment aan het draaien is daarentegen...). Ikzelf heb nog maar 1 schijfje weten ontploffen en dat was in een gewoon (horizontaal) geplaatste speler, dus ik denk niet dat dat daar invloed op heeft. Het "voelt" in ieder geval wel veiliger aan wanneer je schijfje niet op zijn kant moet spinnen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho_Man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-04 20:16
Apache schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:21:
Ik heb m'n eerste wii kwetsuur, gisteren kreeg ik een maat over de vloer dus ff wii demo'n, spelen samen bowling, boxing, gaat allemaal goed ...

Dan wii tennis, 2e rondje, mep ik een backhand, voel ik dat er iets niet goed gaat bovenaan m'n biceps/schouder, echt VEEL pijn, d8 er even aan om naar de spoed te gaan, uiteindelijk minderde het na een uurtje en ben ik uiteindelijk gaan slapen, veel last gehad snachts maar ook op m'n arm gelegen vermoed ik, vandaag kan ik bijna niets meer met de arm, echt kut :P

Zelfs zelda zit er niet in want dan moet ik zwaard heen & weer meppen, k'heb nog geluk dat ik nu verlof heb ;)
Wow, ik heb alleen spierpijn in mijn schouders gekregen van boxing, baseball en tennis. Vooral omdat je dan lekker hard zwaait.

Beterschap! Ik weet hoe het voelt, ik lig nu ook twee maanden thuis vanwege een enkelblessure tijdens een potje zaalvoetbal.

[ Voor 59% gewijzigd door Nacho_Man op 27-12-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je gaat hem neerleggen voor cd veiligheid? Is dat niet wat wappie kom op zeg.Gaat dat niet wat ver? Ik mag toch hopen dat Nintendo in 2006 kan zorgen dat die Wii het ook horizontaal doet :p. Die van mij staat lekker mooi naast mijn TV, klein stil en stylish! En geen kapotte cd's en anders als dat gebeurd kan je aankloppen bij Nintendo heb de indruk dat het de moeilijkste niet zijn. En het maakt niks uit hoe een schijfje spint. Maar als jij je veiliger vind om hem neer te leggen moet je dat doen, maar lach ik je wel uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

-Sander schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:06:
[...]

Vanaf ergens in maart is de volledige versie van de browser gratis te downloaden hoor, je moet pas vanaf juni ervoor gaan betalen als je hem eerder nog niet hebt gedownload.
Dat soort dingen is altijd afwachten. Het zal mij niets verbazen dat dat gratis alleen tijdens de testperiode is en daarna die 5 euro in werking treed. Maar zoals gezegd, 5 euro is niet onoverkomelijk en het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als dat gratis daadwerkelijk uitkomt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zoals sander zegt zou het moeten gaan volgens alle Nintendo berichten en alle andere ook. Lijkt me niet dat Nintendo dat ineens veranderd. Maar 5 euro is ook niet echt veel. Maar ik wil MP games! En hoezo geen online functie bij Wii sports das ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05 11:22

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

EDIT: Laat maar.

[ Voor 99% gewijzigd door Zinu op 27-12-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Postius schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:28:
Je gaat hem neerleggen voor cd veiligheid? Is dat niet wat wappie kom op zeg.Gaat dat niet wat ver? Ik mag toch hopen dat Nintendo in 2006 kan zorgen dat die Wii het ook horizontaal doet :p. Die van mij staat lekker mooi naast mijn TV, klein stil en stylish! En geen kapotte cd's en anders als dat gebeurd kan je aankloppen bij Nintendo heb de indruk dat het de moeilijkste niet zijn. En het maakt niks uit hoe een schijfje spint. Maar als jij je veiliger vind om hem neer te leggen moet je dat doen, maar lach ik je wel uit :p
ignorance is a bliss zeg ik maar...het zou niet de eerste spelconsole zijn die krassen in je cd zet in verticale stand.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 07:59
Zodat iedereen het dit keer begrijpt: HIER WEER VERDER: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 75
Ehm, wat was daar nu het nut van?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik dacht zo dat het met 42 pagina's wel weer tijd was voor een nieuw deeltje (de 75ste alweer!).

Ga hier dus verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

MetroidPrime schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:44:
Zodat iedereen het dit keer begrijpt: HIER WEER VERDER: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 75

[...]

Ehm, wat was daar nu het nut van?
Lol, je was net een paar minuten eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 07:59
Zinu schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:46:
[...]

Lol, je was net een paar minuten eerder :P
Aangezien ik erg veel tijd heb besteed aan de TS, had je op zijn minst even uit beleefdheid kunnen vragen of ik dat niet erg vond.

Maar ja, hier verder dus: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 75

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 27-12-2006 14:13 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
// Edit

Laat maar, zie volgende topic :)

[ Voor 83% gewijzigd door Pixeldude op 27-12-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 13:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
woekele schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:21:
[...]
Wat ik trouwens ook vaag vind:

-Ook ververst de teller van het aantal mailtjes rechts onder in beeld pas als je daarwerkelijk ernaar toe gaat als je een mail krijgt terwijl de wii aanstaat. Als je de wii aanzet na een blauw licht gehad te hebben, geeft hij het wel direct aan, maar kan je dus makkelijk vergeten dat je nieuwe mail hebt.
Inderdaad...het toestel vernieuwt die teller niet. Ik erger me daar ook aan dood...tijd voor een fix! ;)

Edit: als er een nieuw deel komt...sluit dan meteen het oude...mijn post had dan wel in het goede deel gestaan. Ik lees telkens het forum stuk per stuk en reageer op posts. Pas wanneer ik het laatste heb gelezen zie ik dus dat er een nieuw deel is.
Blijkbaar hebben anderen dit ook voor. Sluit gewoon meteen het deel...daar is niets verkeerds mee.

[ Voor 23% gewijzigd door Pwain op 27-12-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Fuelke

Forza Ferrari

Goh, jullie konden ook gewoon stoppen met posten, maar dat was zeker te veel gevraagd? :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een (mislukte) aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!