Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 25.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:37:
[...]

Ken 5 mensen met een xbox360 van geen is er eentje kapot, heb in totaal 5 Wii's, en 10 wii-motes in mijn omgeving(iemand heefter 4 :X) en geen strap die gebroken is. Valt op dat alleen Amerikanen er problemen mee hebben, uit Japan en Europa hoor je nooit iets daarover.
Ik ken op dit moment 10 mensen met een xbox 360. Allemaal zijn een keer vervangen omdat ze het stuk zijn gegaan. Zelfs op het IGN gaming kantoor is er slechts 1 xbox 360 die nog niet vervangen hoefde te worden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 23:46

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

We raken redelijk offtopic met de X360 maar dat inderdaad bijvoorbeeld alle X360's van IGN, op 1 na, stuk zijn is een welbekend gegeven. De X360 is bekend om de vele breakdowns. Net als de PS1 en PS2 is de X360 niet bepaald een degelijk stukje vakmanschap... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 26-12-2006 00:50 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Anoniem: 140001 schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:31:
Ik hoor veel mensen tot mijn verbazing zeggen dat de browser maar 1 scale mogelijkheid heeft. Mijn ervaring is dat dat juist niet zo is. Als je op het GoT forum inzoomt op een bericht, dan wordt dat bericht precies in het scherp gepast, terwijl bij een menu bijv. de browser veel verder inzoomt, zodat het menu het scherm (bijna) helemaal vult, en soms gaat het fout en kan ik bijv. berichten niet geheel lezen, maar ff opnieuw uit- en inzoomen helpt dan. Volgens mij is het geavanceerder dan je zou denken.
Inderdaad, de fout die ik eerst ook maakte was om op één plek in te zoomen en dan de hele pagina over te scrollen. Dat is niet handig, want dan is dat ene zoom niveau niet altijd goed. Maar je kan het ook weer misbruiken, op mijn breedbeeld TV heb ik soms liever een randje boven en onder van het filmpje af, ik zoom dan in vlak ernaast en scroll dan naar het filmpje, waardoor ie iets verder ingezoomd staat. Toch zou het wel handig zijn als je het na het inzoomen nog iets kan beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 17:20
Daar hebben we V&A en IM's of e-mail voor ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 26-12-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Postius schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:42:
[...]ben ik de enige die wacht op een star wars spel waarbij je Wii-remote als je lightsaber werkt wacht?:p).
...hier nog een ! Zat mij zelfs al te bedenken of je dan ook met de Wiimote EN de Nunchuck kan spelen, zodanig dat je dus in iedere hand een lightsaber hebt :9~
Er wordt wel aan gewerkt/gedacht: http://www.nwiizone.com/n...ame-to-be-revealed-at-e3/ ...ben benieuwd wanneer daarwerkelijk. Lijkt mij een regelrechte hit te kunnen worden.
Maar zeker is het nog niet: http://wii.ign.com/articles/707/707824p1.html

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 26-12-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Ik heb al bijna alle 100 Wii GoT collega's ;) gisteren toegevoegd en nu zie ik in het adresboek Darkfire, Erikje en Zymotic ertussen staan. Mooi zo. :) Maar... in het Mii personagekanaal zie ik Jazzii staan die ik niet heb toegevoegd, hoe zit dat? Waarom staan de andere daar niet tussen? :?

En... hoe kan je nu met andere gamen?

Thanks!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
danielkraak schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:19:
[...]

Nee, je moet gewoon winkels afgaan en informeren wanneer ze leveringen krijgen. De winkels moeten natuurlijk geen reserveringslijst hebben, bijv. Dixons en sommige media markten. Ik had er allang een kunnen hebben maar wacht geduldig. ;(
Nou, ik moest zelf afgelopen vrijdag in maastricht zijn voor m'n werk, van te voren even gebeld naar de e-plaza en daar hadden ze er toch nog 2 liggen. Gevraagd of ze me er eentje aan de kant wilde leggen en ben hem meteen gaan halen. Kan natuurlijk gewoon kerstgeluk zijn want bij de Intertoys (in meerdere plaatsen) schijnen er mensen al ver voor de sinterklaas betaald te hebben en nog tot januari moeten wachten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161933

ik kan zelf Nedgame aanraden, had hem na orderen in 2(!!!) dagen..
lekker thuis met o.a. mijn opa spelen is heel cool, hij was echt super fanatiek :D

helaas in amersfoort overal een nunchuk en zelda uitverkocht, moet ik dus morgen ergens anders gaan checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02-07 19:08

Hachy

Laadpas Nerd

Smoonshine schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:05:
[...]

Dat maakt voor mij de game al niet interessant meer eigenlijk. Sturen met het knuppeltje, daar koop je toch geen Wii racespel voor. De Wiimote is geschikt om als stuurtje te fungeren, als een racespel er niet in slaagt om dat goed voor elkaar te krijgen is het voor mij geen goed Wii-racespel. Ondanks dat het verder best een leuk racespel kan zijn.
Nou ik weet niet of je dat geprobeerd hebt, de Wiimote als stuur, maar ik kan daar echt geen fatsoenlijke race mee rijden. Omdat ik besturing toch wel erg belangrijk vind neem ik dat dus wel degelijk mee als overweging bij aanschaf van een game. Volgens jou is Nintendo er bij het gros van de racegames dan niet in geslaagd om er een goed wii-racespel van te maken ? Of begrijp ik je nu niet ?

@ DJ Dado, in Apeldoorn liggen nog wel nunchucks en zelda's bij de speelgoedzaken, FRS e.d. dus op 40km afstand is alles nog wel te krijgen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Hachy op 26-12-2006 11:00 ]

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140001

Anoniem: 161933 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 10:51:
ik kan zelf Nedgame aanraden, had hem na orderen in 2(!!!) dagen..
lekker thuis met o.a. mijn opa spelen is heel cool, hij was echt super fanatiek :D

helaas in amersfoort overal een nunchuk en zelda uitverkocht, moet ik dus morgen ergens anders gaan checken..
Nedgame heeft helemaal geen zelda meer, volgens mij nergens (iig apeldoorn ook niet), maar ik had gepre-ordered in november, ik wist dat ik bij de tweede levering zat en ik kreeg mijn wii op 14 december. Je moet wel 50 euro betalen bij je pre-order maar dan heb je wel wat. Nedgame is goede winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:33

S2S

Anoniem: 140001 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:05:
[...]

Nedgame heeft helemaal geen zelda meer, volgens mij nergens (iig apeldoorn ook niet), maar ik had gepre-ordered in november, ik wist dat ik bij de tweede levering zat en ik kreeg mijn wii op 14 december. Je moet wel 50 euro betalen bij je pre-order maar dan heb je wel wat. Nedgame is goede winkel.
Ja wel aardig ;)

Alleen niet toen ze besloten om Nedgame Enschede dicht te doen op 2 December (zomaar) en al de Wii preorders te verkopen in Amersfoort :+ En dus de mensen in Enschede te naaien.

Verder is het een top zaak.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 12:53

Smoonshine

Feyenoord!!

Hachy schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 10:59:
[...]
Volgens jou is Nintendo er bij het gros van de racegames dan niet in geslaagd om er een goed wii-racespel van te maken ? Of begrijp ik je nu niet ?
Vooropgesteld. Ik heb NFS niet gedaan. Alle racegames die op dit moment uit zijn, zijn niet door Nintendo gemaakt. Maar als ik lees dat bijvoorbeeld GT Pro wel degelijk goede besturing heeft met de Wiimote als stuur, dan vind ik het schandalig dat EA dat niet voor elkaar krijgt in een gerespecteerde racer als NFS. Nintendo's eerste racer voor de Wii is Excite Trucks. Dat schijnt ook meteen de beste racer te zijn op de Wii, met perfect ingevoerde stuurmogelijkheden. Wanneer op die manier sturen niet werkt, is een spel gewoon nog niet af en hoort het dus ook nog niet uitgebracht te worden. Daar heeft EA wel vaker last van (zie de eerste DS games). Maar dit in mijn ogen grote minpunt, neemt natuurlijk niet weg dat het best een leuk spel kan zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 01:29:
[...]

Inderdaad, de fout die ik eerst ook maakte was om op één plek in te zoomen en dan de hele pagina over te scrollen. Dat is niet handig, want dan is dat ene zoom niveau niet altijd goed. Maar je kan het ook weer misbruiken, op mijn breedbeeld TV heb ik soms liever een randje boven en onder van het filmpje af, ik zoom dan in vlak ernaast en scroll dan naar het filmpje, waardoor ie iets verder ingezoomd staat. Toch zou het wel handig zijn als je het na het inzoomen nog iets kan beinvloeden.
Dat soort dingen doe ik ook ja, maar voor tekst werkt het bijna altijd prima. In de volgende versie moeten ze gewoon een handmatige zoom en een automatische, en het liefst een hybride vorm waar de eerste keer automatisch is en daarna handmatig in kleine stapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:07:
[...]

Ja wel aardig ;)

Alleen niet toen ze besloten om Nedgame Enschede dicht te doen op 2 December (zomaar) en al de Wii preorders te verkopen in Amersfoort :+ En dus de mensen in Enschede te naaien.

Moet je maar niet in enschede wonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07 11:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

lijkt me sterk.. in zulke topics reageren natuurlijk vaak mensen die problemen hebben. als je lekker aan het gamen ben neem je de moeite niet om een topic te openen over kapote 360's want je hebt wel iets beters te doen :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 140001 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:09:
[...]

Moet je maar niet in enschede wonen :P
Oo ik had geen problemen hoor.

Maar PWM volgens mij wel.

En jij zou dat ook niet leuk vinden, dus ga niet bijdehand zitten doen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door S2S op 26-12-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik ben van plan een Wii te gaan kopen. Alleen ik zit met 2 kleine vraagjes. Wij hebben een breedbeeld TV van Philips, nog niet zo heel oud. Er zit ook een dvd speler op. Zal de Wii hier ook gewoon op passen?
Ook heb ik het pakket eens bekeken. Daar zie ik maar 1 zo'n afstandsbediening staan. Wil dit zeggen dat als ik bv. Wii Tennis tegen iemand anders wil spelen (op dezelfde Wii) ik er per se nog zo'n afstandsbediening bij moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 17:30

S1W

Deruxian schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:59:
Ik ben van plan een Wii te gaan kopen. Alleen ik zit met 2 kleine vraagjes. Wij hebben een breedbeeld TV van Philips, nog niet zo heel oud. Er zit ook een dvd speler op. Zal de Wii hier ook gewoon op passen?
Ook heb ik het pakket eens bekeken. Daar zie ik maar 1 zo'n afstandsbediening staan. Wil dit zeggen dat als ik bv. Wii Tennis tegen iemand anders wil spelen (op dezelfde Wii) ik er per se nog zo'n afstandsbediening bij moet kopen?
Ja, de WII kan gewoon op je scart ingang, het is wel handig als je er 2 hebt op je TV.
En ook ja, je moet nog een Wiimote extra kopen, anders kan die ander lastig balletjes terugslaan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Deruxian schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:59:
Ja, sowieso zal de standaard scart werken.. Alleen bedoel je EN de DVD speler EN de Wii ? Op de meeste TV's kan dat ook wel. Kijk eerst even na welke aansluitingen je sowieso hebt.
Ja, de Wii remote alleen kost 29,95 (adviesprijs, online zie ik overal echter 39,95?)). Dat is dan zonder nun-chuck maar een hoop games doen het met alleen de Wii remote. (Zoals Tennis) De Nun-chuck kost 19,95.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 26-12-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik dacht dat 39,95 de adviesprijs was? ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:51
Voor de mensen die op zoek zijn naar Zelda TP voor de Wii (en de GC, want die was er ook in overvloed!), en in het zuiden van limburg wonen... afgelopen zaterdag hadden ze er bij de Bart Smit in Heerlen (die in winkelcentrum Het Loon, niet in het centrum) nog zeker een stuk of 12 liggen voor 54€. Dat het met de kerst wat sneller gaat met de verkoop prima, maar ik verwacht niet dat zaterdag binnen 1 uur, en de hele zondag alle 12 de exemplaren uitverkocht zijn. Dus met een beetje geluk kun je morgen dan nog je slag slaan.

Wat betreft problemen met de Wii, m'n Wii heeft zich 1x opgehangen toen ik Wii Sports aant spelen was, ik kreeg de melding, verwijder de disc en schakel het systeem uit. Wii uit, stroomstekker uit, stroomstekker erin, Wii aan. Sindsdien geen problemen meer gehad. Voor de rest werkt hij hier nog als een zonnetje. En de straps.... hier zijn ze nog niet kapot gegaan, maar ik heb ze dan ook vaak niet om 8)7 vooral als je aant tennissen bent en de wiimotes over en weergaan vergeet je dat vaak wel eens!

Ben overigens wel nog op zoek naar goede houders voor de Wiimotes, bij voorkeur incl. nunchuck. Want zelf poly-estheren zie ik niet zo zitten ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
S2S schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:07:
[...]

Ja wel aardig ;)

Was bij mij al anderhalf jaar bekend. Het huurcontract van het pand liep af en dit filiaal trok te weinig mensen. Logische reden en imo ook gegrond. Ik zag er bijna nooit iemand. Zonde, want het was voor mij de makkelijkste manier om aan (import)games en accesoires te komen (woon om de hoek :p).

ps. Eerste post vanaf mn Wii :D Was makkelijk geweest als de b-knop de backspace functie had gehad.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:44:
[...]

Ik lees eens in de twee drie weken het XBOX 360 forum. Elke keer komen er weer drie of vier rings of death bij. Ik heb gezegd dat ik zou bijhouden hoeveel kapotte Wii's er na 3 maanden zouden zijn. Ik beweerde dat dat er weinig zouden zijn omdat Nintendo kwaliteitsspul levert. Ik hou het dus bij. 1 kapotte Wii tot nu toe :). Er was een poll op het 360 forum waar iets van 25% stond. D.w.z. dat 25% van de 360's binnen een jaar stuk was. De mijne doet het gelukkig nog, knock on wood.
Ik blij dat ik geen 360 koop, powergaming is voor de pc. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
Captain N schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:17:
Ik dacht dat 39,95 de adviesprijs was? ;)
naaiers in de winkel zeg:

http://wiiportal.nintendo-europe.com/1019.html

volgens nintendo moet ie ongeveer 29 euro kosten, en niet 39 dus!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

D3ft0n3 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:51:
[...]

Was bij mij al anderhalf jaar bekend. Het huurcontract van het pand liep af en dit filiaal trok te weinig mensen. Logische reden en imo ook gegrond. Ik zag er bijna nooit iemand. Zonde, want het was voor mij de makkelijkste manier om aan (import)games en accesoires te komen (woon om de hoek :p).

ps. Eerste post vanaf mn Wii :D Was makkelijk geweest als de b-knop de backspace functie had gehad.
Ja erg logisch dat je het dan 6 dagen voor de launch van die Wii doet, en de vaste klanten die er wel kwamen kopen maar even lekker pakt :+

Hadden ze dat ook even kunen vertellen toen die mensen hun Wii kwamen preorderen ;) Dus helemaal niet gegrond, of is dat normaal om zo met je vaste klanten om te gaan.

Anyway we gaan weer offtopic.

Ik heb mixed feelings over Zelda, temple 1- 3 matig, tempel 4 top, erg vet, en temple 5 weer erg matig... wtf.

[ Voor 13% gewijzigd door S2S op 26-12-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Ik heb gisteren voor kerst Need for Speed gekregen! Een zeer leuke race spel.

Maar nu een vraagje omtrent Wii punten. Klopt het dat je geen Wii punten krijgt bij niet Nintendo spellen (EA, etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
ChiMan schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:58:

Maar nu een vraagje omtrent Wii punten. Klopt het dat je geen Wii punten krijgt bij niet Nintendo spellen (EA, etc.)?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Hoeveel tempels zitten er trouwens bij zelda?

Gebruik de edit-knop eens, die zit er namelijk niet voor niets :o

[ Voor 46% gewijzigd door Crash op 26-12-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wisten jullie eigenlijk al dat je ook gewoon flashgames kunt spelen.
Deze is bijvoorbeeld gewoon speelbaar op de Wii met de Wiimote! _/-\o_

Hier heb ik er nog meer gevonden.
Misschien iets om in de startpost te zetten, want dat heb ik nog zien staan ;) .

[ Voor 31% gewijzigd door FiXeR.nl op 26-12-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Gister en vandaag nog wat geoefend met wii tennis maar het blijft gigantisch crap vind ik. Je hebt gewoon geen controller over wat je nou doet. Je kan debiele bewegingen maken die niks met tennis te maken hebben en het resultaat is precies hetzelfde dan als je een poging doet om wel goed te slaan, namelijk dat er niks van klopt. Net ook weer, sta je aan de linker lijn, sla je van rechts naar links, gaat die bal out aan de linkerkant 8)7 En dat gebeurt niet bij toeval maar constant. Randomkutzooi all the way imo. De lol is er zo vrij snel af. Je voelt gewoon dat je geen controlle hebt zoals in het echt. Ik kan niet tennisen, maar ik kan nog wel een bal links of rechts slaan wanneer ik dat wil, iets wat totaal niet kan op de wii. Het is maar goed dat ik zelda en RS heb anders had ik dat ding al 6x door het midden geschopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:07:
Gister en vandaag nog wat geoefend met wii tennis maar het blijft gigantisch crap vind ik. Je hebt gewoon geen controller over wat je nou doet. Je kan debiele bewegingen maken die niks met tennis te maken hebben en het resultaat is precies hetzelfde dan als je een poging doet om wel goed te slaan, namelijk dat er niks van klopt. Net ook weer, sta je aan de linker lijn, sla je van rechts naar links, gaat die bal out aan de linkerkant 8)7 En dat gebeurt niet bij toeval maar constant. Randomkutzooi all the way imo. De lol is er zo vrij snel af. Je voelt gewoon dat je geen controlle hebt zoals in het echt. Ik kan niet tennisen, maar ik kan nog wel een bal links of rechts slaan wanneer ik dat wil, iets wat totaal niet kan op de wii. Het is maar goed dat ik zelda en RS heb anders had ik dat ding al 6x door het midden geschopt.
Of je oefent wat beter, want mij lukt dat toch al aardig hoor.
De kunst is om te wachten, wat je ook gewoon in het boekje kan lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Geen warez geblaat op GoT! :{

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 26-12-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 17:08

SD5k

>4&X

danielkraak schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:01:
Hoeveel tempels zitten er trouwens bij zelda?
Ik weet niet of dit helemaal klopt, ik ben nog maar bij de 6e tempel aangekomen nu:
spoiler:
Negen in totaal, 7 normale en 2 'tussentempels'.

[ Voor 15% gewijzigd door SD5k op 26-12-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weet iemand of er een SNES -> Gamecube converter bestaat? Voor PSX/XBOX etc. bestaat t namelijk wel allemaal...

Wil graag mn SNES games spelen met een echte SNES controller. Niet een Hori Digital controller want die A/B buttons zijn geplaatst als de GC controller wat dus niet relaxed speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

S1W schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:01:
[...]

Ja, de WII kan gewoon op je scart ingang, het is wel handig als je er 2 hebt op je TV.
En ook ja, je moet nog een Wiimote extra kopen, anders kan die ander lastig balletjes terugslaan he ;)
Je kunt met z'n 2-en tennissen met een wiimote. Wel heel snel de wiimote aan de ander geven, maar het kan echt :)
danielkraak schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:53:
[...]

Ik blij dat ik geen 360 koop, powergaming is voor de pc. :9~
Ik hou niet van gamen op de PC, op consoles gaat het allemaal net even lekkerder, vanaf de bank op de TV met een goeie controller. De XBOX 360 is een superapparaat voor new generation games en de Wii is super voor met name multiplayer fun games, ook next generation maar dan anders :)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 26-12-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31556

Even drie vraagjes:

- Weet iemand over er toevallig nog uitbreidingen voor het Virtual Console kanaal in de planning staan? Ik zit vooral te wachten op een C64 emulator :), en dan gratis spellen :P (die spellen zijn dacht ik allemaal abandonware geworden en te downloaden van c64.com oid).

- Kan ik mij nintendo sterren omzetten na WII punten?

- En hoe zit 't met t kerstkadootje? Ik had gelezen dat Super Mario beschikbaar zou komen als kerstkadootje, maar nog niets gezien/gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:28:

Ik hou niet van gamen op de PC, op consoles gaat het allemaal net even lekkerder, vanaf de bank op de TV met een goeie controller. De XBOX 360 is een superapparaat voor new generation games en de Wii is super voor met name multiplayer fun games, ook next generation maar dan anders :)
Ik sluit me hier bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Dit is geen discussiestof voor op GoT ;)

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 26-12-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Woooiiiieee, Zelda wordt echt met elke tempel vetter! Heb net de sneeuwtempel uit, echt erg gaaf. Niet zoals de normale tempels, maar een heel andere opzet. Wel erg cool voor de verandering. Niet zo moeilijk als de voorgaande tempels. Vond de woestijn tempel ook erg gaaf. Vet sfeertje zat erin.

Genoeg getyped, op naar de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Leuk jij bent de enige die dat probleem heeft, en dan ligt het aan de machine en niet aan jou natuurlijk. Neeehheeee er zal toch ooit maar is iemand naar zichzelf wijzen. Maar om je op pad te helpen. Wel is gehoord van Timing? Heel Wii Sports werkt voor 60% via het idee van timing. En je kan dus blijkbaar echt niet tennissen anders had je het wel geweten :p.

Maar goed om wat aardiger te zijn en je te helpen. Als je een bal te vroeg slaat (als ie nog voor je mannetje is) gaat ie naar links, als je hem ongeveer slaat als de bal naast/bijna naast je mannetje is sla je rechtdoor. Als je de bal later slaat gaat ie naar rechts. Maar je kan ook nog effecten meegeven dus het is niet alleen maar timing. Maar als je last hebt van de richtingen is dat gewoon jou fout oefenen dus :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
dank voor de spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Postius schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:48:
[...]

Leuk jij bent de enige die dat probleem heeft, en dan ligt het aan de machine en niet aan jou natuurlijk. Neeehheeee er zal toch ooit maar is iemand naar zichzelf wijzen. Maar om je op pad te helpen. Wel is gehoord van Timing? Heel Wii Sports werkt voor 60% via het idee van timing. En je kan dus blijkbaar echt niet tennissen anders had je het wel geweten :p.

Maar goed om wat aardiger te zijn en je te helpen. Als je een bal te vroeg slaat (als ie nog voor je mannetje is) gaat ie naar links, als je hem ongeveer slaat als de bal naast/bijna naast je mannetje is sla je rechtdoor. Als je de bal later slaat gaat ie naar rechts. Maar je kan ook nog effecten meegeven dus het is niet alleen maar timing. Maar als je last hebt van de richtingen is dat gewoon jou fout oefenen dus :p
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Timing is heel belangrijk. "Random" is alleen het geval wanneer je een vreemde beweging maakt die de wii niet helemaal kan bevatten, maar wel registreert dat er een handeling is geweest.

Ik vraag mij af wat zijn wii-age is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
danielkraak schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:21:
[...]

Handel is hier niet toegestaan. ;) Kan iemand hem ff "de beginners handleiding met regels" in een link geven.
Je kan natuurlijk ook zelf ff zoeken..

En stop eens met dubbelposts maken, gebruik de edit knop maar eens.
danielkraak schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:19:
Red steel is trouwens op [knip] te downloaden als torrent, je hebt er nu alleen nog niks aan. En het zal wel usa zijn.
Je zit wel zo stoer te zeggen dat iemand anders de regels moet gaan doorlezen, maar volgens mij moet je dat zelf ook maar es doen. Want dan weet je dat dit niet mag.
danielkraak schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:43:
Zal het mogelijk zijn gekopieerde gamecubespellen te spelen op de wii, of gaat hij dan zeuren dat er grote dvd's inzitten?
Dat er nog een hack moet komen begrijp ik.
En hier weer hetzelfde, GoT is niet bedoeld om over dingen als gekopieerde games / console hacks te bespreken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

tennis is juist super

ik kan zelfs een spin meegeven enzo

t is vooral goed timen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202125

Ben nu verder met red Steel.
Ben tog meer dan tevreden met de game, eigenlijk zo ongeveer wat ik ervan verwacht had.

+
Speelbaarheid voor de doorgehaaide gamer is goed
Zwaardvechten wordt uitgebreider

-
Kleine bugs in animaties gezien
Speelbaarheid daalt soms door te lage fps

mijn oordeel is iets van een 7+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Vanitas schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:56:
[...]

Je kan natuurlijk ook zelf ff zoeken..

En stop eens met dubbelposts maken, gebruik de edit knop maar eens.

[...]

Je zit wel zo stoer te zeggen dat iemand anders de regels moet gaan doorlezen, maar volgens mij moet je dat zelf ook maar es doen. Want dan weet je dat dit niet mag.

[...]

En hier weer hetzelfde, GoT is niet bedoel om over dingen als gekopieerde games / console hacks te bespreken.
Dank U, meneer de modje :+ Zou de Wii nu al gekraakt zijn? Ik neem aan dat een Wii spel op een torrentsite staat, een doel heeft? Ben best wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
En hier weer hetzelfde, GoT is niet bedoeld om over dingen als gekopieerde games / console hacks te bespreken.
Zelf backups is toegestaan hoor, of niet op got?
Owja en die met red steel is niet toegestaan, sorry. Maar er waren geruchten over op wii.headliner.nl en die wilde ik even bevestigen.

[ Voor 32% gewijzigd door danielkraak op 26-12-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Back ups zijn al jaren het excuus voor mensen die spellen branden en kopieren. Maar ontopic.

ZOu het niet leuk zijn om ergens een site te maken waar we high scores van GoT-Leden bijhouden? En waarom heeft Wii sports geen online mogelijkheden lijkt me wel een ideal spel ervoor!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Anoniem: 31556 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:35:
Even drie vraagjes:

- Weet iemand over er toevallig nog uitbreidingen voor het Virtual Console kanaal in de planning staan? Ik zit vooral te wachten op een C64 emulator :), en dan gratis spellen :P (die spellen zijn dacht ik allemaal abandonware geworden en te downloaden van c64.com oid).
hoe gek denk je dat nintendo is? die gaan echt geen gratis emulator beschikbaarstellen zodat iedereen alle C64 games gratis kan spelen. er gaan MSX en C64 spellen komen die je kan kopen met wii sterren
- Kan ik mij nintendo sterren omzetten na WII punten?
dat gaat komen maar in welke verhouding is onbekend, wanneer het komt ook ik hoop iig dat het 1 op 1 wordt
- En hoe zit 't met t kerstkadootje? Ik had gelezen dat Super Mario beschikbaar zou komen als kerstkadootje, maar nog niets gezien/gehad.
dat was een gerucht die niet uit is gekomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik liep laats langs de mediamarkt en wat zit er toch een lekkere wijf in die wii reclame spotje :9~
Haar zou ik wel willen Wii-en :P

Gevonden op een vage website
Afbeeldingslocatie: http://www.destructoid.com/wp-content/uploads/wiigirl2.gifAfbeeldingslocatie: http://www.destructoid.com/wp-content/uploads/wiigirl3.gifAfbeeldingslocatie: http://www.destructoid.com/wp-content/uploads/wiigirl4.gifAfbeeldingslocatie: http://www.destructoid.com/wp-content/uploads/wiigirl1.gif

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
sta je aan de linker lijn, sla je van rechts naar links, gaat die bal out aan de linkerkant 8)7
Uhm... waar verwacht je dan dat 'ie heen gaat? :? Als je dit niet per ongeluk verkeerd getypt hebt is het geen wonder dat je er niks van bakt. :P Hier heb ik iig ook nergens last van, en vind het ook erg cool dat het niveau van de tegenstander zich echt goed aanpast aan je niveau. Niet simpel weg een paar verschillende modes (easy/normal/hard) die je kunt selecteren, maar echt gaandeweg naarmate je speelt. Dat houdt de boel interessant. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Postius schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 14:37:
ZOu het niet leuk zijn om ergens een site te maken waar we high scores van GoT-Leden bijhouden? En waarom heeft Wii sports geen online mogelijkheden lijkt me wel een ideal spel ervoor!
Ja dat lijkt me ook wel wat en dan met name voor wii sports en wii play. Natuurlijk ook andere spellen maar deze zijn er op dit moment het geschikst voor omdat bijna iedereen ze wel heeft.

Wat betreft het tennissen ik heb er ook geen problemen mee ed. het voelt juist heel lekker en natuurlijk aan al vanaf het begin.
Btw iemand ooit eens de Final stage van Tanks (Wii Play) gehaald?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
In Japan schijnt Mario Kart 64 binnenkort te worden uitgebracht op de Virtual Console. Hopelijk kunnen wij het spel ook binnenkort downloaden. Kid Icarus schijnt ook op korte termijn in Japan uitgebracht te worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Phusebox schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:53:
naaiers in de winkel zeg:

http://wiiportal.nintendo-europe.com/1019.html

volgens nintendo moet ie ongeveer 29 euro kosten, en niet 39 dus!
Dat is inderdaad wel erg naai en gek dat er geen enkele winkel is die hem voor 29,- aanbiedt. Goedkoper dan 34,95 ben ik hem nog niet tegengekomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-06 22:23
Anoniem: 31556 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:35:
Kan ik mij nintendo sterren omzetten na WII punten
Dat vroeg ik me ook af. Heb toch al wat sterren gespaard voor alles dat ik voor mijn nds en wii gekocht heb. Het zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
MetroidPrime schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:03:
In Japan schijnt Mario Kart 64 binnenkort te worden uitgebracht op de Virtual Console. Hopelijk kunnen wij het spel ook binnenkort downloaden. Kid Icarus schijnt ook op korte termijn in Japan uitgebracht te worden.
Nintendo of Japan heeft inderdaad al een bevestiging gegeven.
NES
Ikki - Sunsoft - 500 Wii Points
Ice Climber - Nintendo - 500 Wii Points
Kid Icarus - Nintendo - 500 Wii Points
The Legend of Zelda 2: Link's Adventure - Nintendo - 500 Wii Points

SNES
Fire Emblem - Nintendo - 900 Wii Points

Nintendo 64
Mario Kart 64 - Nintendo - 1000 Wii Points

MegaDrive
Bonanza Bros. - Sega - 600 Wii Points
Gain Ground - Sega - 600 Wii Points
Bron: GamerCC.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

doctormetal schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:11:
[...]

Dat vroeg ik me ook af. Heb toch al wat sterren gespaard voor alles dat ik voor mijn nds en wii gekocht heb. Het zou wel leuk zijn.
als je dit topic doorleest zie je dat het op dit moment nog niet kan....

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-06 22:23
ChiMan schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:58:

Je bedoelt waarschijnlijk de nintendo vip sterren.
Heb een aantal spellen gekockt bij mijn wii. Ik heb nu wii sports, wii play, red steel en call of duty 3.
Alleen bij de eerste twee zaten sterren, bij de laatste twee niet. Ik dacht eerst dat ze misschien in de winkel niet alles in de doos gestopt hadden, maar het blijkt dus dat niet ik dus niet de enige ben die die punten niet bij elk spel aantrof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
doctormetal schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:16:
Ik dacht eerst dat ze misschien in de winkel niet alles in de doos gestopt hadden, maar het blijkt dus dat niet ik dus niet de enige ben die die punten niet bij elk spel aantrof.
Je krijgt alleen sterren bij spellen die door Nintendo zelf in Europa zijn uitgegeven. Dat betekent dus alle spellen die door Nintendo zelf ontwikkeld zijn, maar ook sommige third-party spellen zoals Resident Evil 4 en Soul Calibur 2. Als een spel niet is uitgegeven door Nintendo, maar door een third-party(zoals de meeste third-party spellen), dan krijg je geen sterren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

me_mrtn schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:12:
[...]

Nintendo of Japan heeft inderdaad al een bevestiging gegeven.

[...]
En ze krijgen ze ook nog is R-type II en ze hebben III al OMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
Zoals het altijd al gaat krijg je alleen sterren bij spellen die door nintendo zelf uitgegeven zijn. Op het moment zijn dat alleen Zelda, Wii sports en Wii play voor de Wii. Zoals op deze link te zien is :

http://www.nintendo-europ...ort=0&howMany=10&x=44&y=0

Verder kan je in de toekomst nintendo vip sterren inwisselen voor Wii punten (dit is al officiel aangekondigd door Nintendo) , wanneer dit gaat gebeuren is echter nog niet bekend.

[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 26-12-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

S2S schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:22:
[...]

En ze krijgen ze ook nog is R-type II en ze hebben III al OMG.
OMG WTF LOL! O-)

Ik zit erg te wachten op Super Probotector _/-\o_ Die kwam toch eind deze week hier? Ik vermaak me nogsteeds prima met 'Gunstar Heroes' O+

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 26-12-2006 16:41 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Collaborator schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:35:
[...]

OMG WTF LOL! O-)

Ik zit erg te wachten op Super Probotector _/-\o_ Die kwam toch eind deze week hier?
Dat is correct

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 26-12-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Rutger Mulder schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:48:
Ik heb zojuist een uitgebreide email met alle info over het zwart beeld probleem met de RGB kabel naar de TD van nintendo gestuurd, kreeg binnen ~10 minuten de volgende reactie terug:

Beste Nintendo-fan, Neem omtrent deze vraag even telefonisch contact op met de technischedienst van Nintendo. De Nintendo technische dienst is tijdenskantooruren bereikbaar op telefoonnummer: 030-6097166.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

De andere 2 personen die ook dit probleem hebben zullen dus ook moeten bellen denk ik.
Ik zal in elk geval dat nummer komende week wel ff bellen en dan horen jullie wel meer.
Heb nu ook een probleempje met de officiele Nintendo RGB kabel, waar al eerder over werd gepost in het topic. Ik zal dus ook even bellen binnenkort.

De tv is een Grundig tv en heeft het probleem alleen met de RGB kabel, niet met de standaard kabel. Het is pas begonnen na het aansluiten op internet en de firmware updates (2 keer?) die daarna binnenkwamen. Daardoor is het naar mijn mening uit te sluiten dat het alleen aan de tv of de kabel ligt.

Zolang de RGB kabel is aangesloten en de wii voeding krijgt, krijg ik wel geluid, maar geen beeld bij het kijken naar normale televisie. Het beeld is gewoon zwart. Pas als ik de stekker van de wii eruit haal, of de RGB kabel eruit haal, krijg ik weer beeld. Dit is natuurlijk nogal irritant. Voordat ik internet en de updates had gedaan, kreeg ik al het (vervormde) wii beeld te zien als de wii nog aan stond en ik tv probeerde te kijken (was mee te leven), maar nu is het dus ook als de wii uit (stand-by) staat en het beeld wordt helemaal zwart (niet mee te leven).

Nogmaals: alleen met de RGB kabel, met de normale kabel is alles goed. En alleen na het aansluiten op internet en het binnenhalen van de firmware updates. Ik kan nog even testen internet weer uit te zetten, zodat ik weet of het ligt aan de nieuwe firmware, of alleen aan het verbonden zijn met internet.

PS: Overigens werken youtube-video's prima en ook wireless werkt perfect (WPA2-PSK, op 802.11G, zonder SSID broadcast, met mac-filtering, op de KPN Experiabox).

[ Voor 26% gewijzigd door woekele op 26-12-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
woekele schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:01:
Het is pas begonnen na het aansluiten op internet en de firmware updates (2 keer?) die daarna binnenkwamen. Daardoor is het naar mijn mening uit te sluiten dat het alleen aan de tv of de kabel ligt.
Ben je hier 100% zeker van?? Dus je had meteen bij de Wii die RGB kabel gekocht?! Je hebt het probleem duidelijk kunnen ervaren na de updates van de firmware?!

Indien zo...meld dit dan aan Nintendo zelf. Ik heb ook even opgezocht op het internet en het blijkt inderdaad dat er meerdere meldingen over zijn. Wel wordt er telkens gebruik gemaakt van WiiConnect24. Misschien kan je deze eens uitschakelen en zien wat het resultaat is.
Ben wel benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

(in het algemeen) mensen, probeer niet te spoileren over Zelda:TW ! Ik heb nu al meerdere spoilers gelezen wat ik niet echt leuk vond :(
spoiler:
eik0ls :+ daarom kijk ik ook niet in het zelda topic :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77892

idd over die spoilers, zwaar irritant. Vermijd al expres 't zelda topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-07 12:41
Wat ik me afvraag: wat is nou het beste adresje om Wii games te importeren?
Is het eigenlijk al bevestigd, en getest dat US games niet draaien op een EU Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 27-06 15:27

rik

Ik krijg steeds de 206401-error bij de Wii-winkel, terwijl mijn club nintendo gewoon werkt (vanavond aangemaakt). Heb geen gekke tekens in mijn wachtwoord. E-mailadres is gewoon tekst @gmail.com. Zit er misschien vertraging in?

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-07 20:51
Shitzooi, volgens mij is 1 van mn wii-motes naar de barrels. Ik was met de vriend van mn zus een potje aan het bowlen, raakt die vriend met een KLEIN tikje de tafel in de woonkamer, echt een miniscuul kleine tik. De cursor doet het nog wel, en sommige games zoals laser hockey doen het ook nog, puur de games die de voorste sensor gebruiken dus. Blijkbaar zit er intern nog een bewegingssensor, aangezien bijv. bowlen, tennis en de koeienrace van wii play niet meer doen. Wel slecht dat zo'n ding na een kleine tik al kapot is.

Heb ook even opnieuw gesynct tussen de wii motes en de wii maar dit heeft geen effect. Hopelijk geeft Nintendo garantie als ik het ding naar ze opstuur. Ik weet dat het voor een deel mijn/onze eigen fout is, hadden we die tafel maar moeten verplaatsen voor het potje bowlen, mja wie doet dit daadwerkelijk voor elke 5 minuten dat je een potje wilt bowlen :? Hoop dus dat nintendo er niet moeilijk over doet. Op de Wiimote is ook geen kras of barst te zien wat duidt op een harde klap.

Iemand die een beetje weet hoe de garantie strengheid is bij Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83420

Als er geen zichtbare schade is, vind ik eigenlijk dat zonder vragen te stellen omgeruild moet worden voor een nieuw exemplaar. Is toch speelgoed, moet tegen stootje kunnen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De meeste Wiimotes werken nog nadat ze met een noodvaart tegen een muur of tv zijn gecrasht. Denk dus dat je gewoon pech hebt gehad dat ie door een klein tikje al van slag is. Je kunt volgens mij iig niet zeggen dat Nintendo geen degelijke controller op de markt heeft gezet, na het zien van de filmpjes van Wiimotes die uit handen vliegen en dus nog gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:38
rik schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 18:55:
Ik krijg steeds de 206401-error bij de Wii-winkel, terwijl mijn club nintendo gewoon werkt (vanavond aangemaakt). Heb geen gekke tekens in mijn wachtwoord. E-mailadres is gewoon tekst @gmail.com. Zit er misschien vertraging in?

Iemand enig idee?
Ik had dit ook, weet niet precies hoeveel vertraging erin zit , maar ik heb het de dag erop geprobeerd en toen deed ie het wel :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:38
Btw, ben nog steeds super happy met m'n Wii. heb inmiddels tegen de 40 uur erop zitten in Zelda, en hij wordt alleen maar gaver :) ook Wii Sports speel ik vrij veel, en dan vooral tennis. wat een geweldige game! je kunt echt het spel beheersen zoals in het echt . zoniet -> oefenen, simpel as that :) heb nu een rating van 1300 zoveel.

Heb ook de browser al gebruikt, werkt op zich aardig, ongeveer wat ik ervan verwacht had. het fotokanaal is ontzettend gaaf gedaan. tip, doe eens een slideshow met wat mooie foto's :)

Ook het weer kanaal vind ik erg grappig, of het echt nuttig is laat ik even in het midden.

Tot nu toe nog maar 1 lockup gehad in het Wii menu , crashes van de browser tel ik even niet mee, maar ook die zijn op een hand te tellen, valt erg mee dus.

Al met al zeer positieve ervaringen met de Wii , en ik denk dat het alleen nog maar leuker gaat worden met de games in de toekomst.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Alpha-sphere schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:05:
Ik liep laats langs de mediamarkt en wat zit er toch een lekkere wijf in die wii reclame spotje :9~

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Met die meid wil ik ook wel een potje Wii-en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 27-06 15:27

rik

Visgek24 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 20:16:
[...]

Ik had dit ook, weet niet precies hoeveel vertraging erin zit , maar ik heb het de dag erop geprobeerd en toen deed ie het wel :)
Cool, het werkt! Alleen mijn punten zijn niet gelijk aan de sterren zoals ze op de site staan :|
Ook hebben we Super Monkeyball aangeschaft, maar daar krijg je geen punten voor, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 17:20
Postius schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:48:
[...]

Hey Postius, ik wil je reservering wel hebben maar mijn vorige reactie werd verwijderd, ik ben niet zo bekend met GOT dus ik weet niet hoe ik je een pm kan sturen. Voegt me even toe raymond_smits@hotmail.com

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Welke VC spellen hebben jullie?

Ik zet net mijn Wii uit na 3 uur lang met stel vrienden Bomberman '93 gedaan te hebben. Wat een gave game blijft dat zeg :D

Wat zijn nog meer aanraders?

Mario Kart 64 wil ik ook echt wel straks als ie naar de EU komt. Wat ik wel jammer vindt is dat er niet iets mogelijk is dat je bijvoorbeeld je oude N64 Cartrdige serial invoert en dat je dan die game gratis krijgt via de Shop, aangezien ik nu dus voor een aantal spellen "dubbel" betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Geen dank! Link gaat Zelda redden en ze leven nog lang en gelukkig! :)
Alpha-sphere schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:05:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je gaat toch niet wii-en als dat bij jou op de bank zit. Wel met je joystick spelen. Ze lijkt overigens op een jonge Demi Moore. :)

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 26-12-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
sander- schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:18:
Welke VC spellen hebben jullie?

Ik zet net mijn Wii uit na 3 uur lang met stel vrienden Bomberman '93 gedaan te hebben. Wat een gave game blijft dat zeg :D

Wat zijn nog meer aanraders?

Mario Kart 64 wil ik ook echt wel straks als ie naar de EU komt. Wat ik wel jammer vindt is dat er niet iets mogelijk is dat je bijvoorbeeld je oude N64 Cartrdige serial invoert en dat je dan die game gratis krijgt via de Shop, aangezien ik nu dus voor een aantal spellen "dubbel" betaal.
Ik zou een add-on voor de wii willen waarin we de cartridges van de oude consoles kunnen stoppen en zo die oude spellen op de wii kunnen doen. Natuurlijk hebben we ook nog onze consoles maar toch hoe meer op 1 ding des te beter.

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 26-12-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-07 12:41
Ik vermaak me na een dikke week nog steeds uitstekend met Wii Sports. Het mooie van deze game is dat je het na een half uurtje/uurtje weer weglegt en na een minuutje of 20/30 weer enorme zin krijgt om het te spelen :)

Ben alleen nog maar Pro bij bowling. Tennis begin ik steeds leuker te vinden, mede omdat ik het steeds beter onder de knie krijg. Honkbal begint knap lastig te worden als je rond de 600 punten hebt. Het is erg moeilijk te zien of een bal nou goed komt of niet. Soms erg frustrerend.

Ik ga binnenkort Rayman Raving Rabbids halen. Ik wacht nog op een goede game die je zonder problemen een paar uur achter elkaar kan spelen, iets zoals Zelda, alleen Zelda trekt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
damsoft schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 10:15:
Ik heb al bijna alle 100 Wii GoT collega's ;) gisteren toegevoegd en nu zie ik in het adresboek Darkfire, Erikje en Zymotic ertussen staan. Mooi zo. :) Maar... in het Mii personagekanaal zie ik Jazzii staan die ik niet heb toegevoegd, hoe zit dat? Waarom staan de andere daar niet tussen? :?

En... hoe kan je nu met andere gamen?

Thanks!!! 8)
Jazzii is een Wii van mij, samen met nog een aantal andere die ik op migreren heb staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002

Red

Blue

Nou, of ik ben gek of ik snap het totaal niet hoe ik Wii Connect aan de praat moet krijgen. Als ik met de remote op de Power knop druk gaat hij in standby? Maar dan blijf ik niet verbonden met WiiConnect? Of moet ik echt de console aan laten staan en dan gaat hij vanzelf in standby. Heb nog geen enkele keer blauwlicht uit de slotloading drive zien komen, behalve dan bij het invoeren van disks....

Dus, hoe zet ik de Wii in standby zodat ik wel verbonden blijf met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Bij de instellingen wiiconnect24 aanzetten. Je wii uitzetten (gaat dan op standby) en dan een mailtje naar je wii sturen en dan gaat de led branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
Als WiiConnect24 aanstaat brandt er een geel lampje, en als WiiConnect24 uit staat brandt er een rood lampje nadat je de Wii hebt uitgezet volgens mij

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002

Red

Blue

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:43:
1. Bij de instellingen wiiconnect24 aanzetten.
2. Je wii uitzetten (gaat dan op standby)
3. en dan een mailtje naar je wii sturen en dan gaat de led branden.
1. Heb ik
2. Hoe? Met de Wiimote of gewoon op de knop op de console rammen?
3. Mailen naar de Wii heb ik nog steeds niet aan de praat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rik schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 20:43:
[...]

Cool, het werkt! Alleen mijn punten zijn niet gelijk aan de sterren zoals ze op de site staan :|
Ook hebben we Super Monkeyball aangeschaft, maar daar krijg je geen punten voor, klopt dat?
bij mij zie ik 0 wii points in het shopping kanaal op de wii. op de site heb ik 1645 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

Anoniem: 66797 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:10:
[...]

bij mij zie ik 0 wii points in het shopping kanaal op de wii. op de site heb ik 1645 :?
oh kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:49
hebben jullie er ook last van dat als je een filmpje bekijkt dat ie dan vaak op loading blijft hangen? >typt met wii>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Pwain schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:35:
[...]

Ben je hier 100% zeker van?? Dus je had meteen bij de Wii die RGB kabel gekocht?! Je hebt het probleem duidelijk kunnen ervaren na de updates van de firmware?!

Indien zo...meld dit dan aan Nintendo zelf. Ik heb ook even opgezocht op het internet en het blijkt inderdaad dat er meerdere meldingen over zijn. Wel wordt er telkens gebruik gemaakt van WiiConnect24. Misschien kan je deze eens uitschakelen en zien wat het resultaat is.
Ben wel benieuwd naar je bevindingen.
Ja, 100% zeker. Ik had m'n RGB kabel zelfs al voordat ik m'n Wii had :) En het begon inderdaad na het verbinden met internet en updaten van de firmware.

Heb nu getest met standby internet uit. Dan werkt het allemaal weer prima. Hij springt automatisch op AV als ik de wii aanzet, en springt weer terug op een normaa kanaal bij het uitzetten, en geeft zowel beeld als geluid van de tv-uitzending weer. Zet ik standby-internet weer aan, dan is het probleem weer terug. Hij springt dan niet automatisch over (niet naar av en ook niet terug) en het beeld blijft zwart bij tv kijken. Wii-connect24 mag dus wel aanblijven, maar standby-internet niet. Echter, zonder stand-by internet kan ik niet meer naar het weerkanaal, die zegt dan dat wiiconnect24 uit staat (?). De browser en de winkel werken nog wel prima zonder standby-internet. Als de wii aanstaat, kan ik trouwens nog steeds niet naar andere tv-kanalen kijken (beeld van de wii komt er vervormd voor), maar dat is niet zo'n probleem. Ik heb het nu tijdelijk 'opgelost' door standby internet uit te zetten, en kijk voor het weer dan maar gewoon naar buiten. Ik zal Nintendo er even over bellen.

Wat ik trouwens ook vaag vind:
-hij geeft aan als ik een nieuw mailtje heb door de blauwe LED, maar dit gaat uit als ik de wii aanzet, ookal heb ik het mailtje nog niet gelezen. Blijkbaar heeft iedereen dit, maar het is wel jammer eigenlijk.
-Ook ververst de teller van het aantal mailtjes rechts onder in beeld pas als je daarwerkelijk ernaar toe gaat als je een mail krijgt terwijl de wii aanstaat. Als je de wii aanzet na een blauw licht gehad te hebben, geeft hij het wel direct aan, maar kan je dus makkelijk vergeten dat je nieuwe mail hebt.
-Het is vrij irritant dat je niet een gamecubegame kan laden zonder perse de wii-mote even te moeten gebruiken vind ik. Bovendien start een game ook gewoon op zonder gamecube controllers aangesloten, je kan dan alleen niks doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:49
Ik zou meteen nintendo bellen als ik jou was :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik net las leek dat het nu werkt bij bepaalde mensen hier bij mij dus niet dus logisch dat ik het vraag toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Red schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:52:
[...]

1. Heb ik
2. Hoe? Met de Wiimote of gewoon op de knop op de console rammen?
3. Mailen naar de Wii heb ik nog steeds niet aan de praat....
2: gewoon uitzetten, met de wiimote of de knop op de console. Lampje wordt dan oranje.
3: sturen naar: w<je-wii-nummer-hier>@wii.com

Maar eerst het adres waarmee je stuurt toevoegen aan je adresboek bij het berichten-gedeelte in de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02-07 19:08

Hachy

Laadpas Nerd

Anoniem: 66797 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:10:
[...]

eeh, *gratis tipje* ... blader even 1 of 2 pagina's terug. Misschien dat dat helpt.

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Voor de laatste keer:
Nintendo.nl heeft STERRENPUNTEN
de Wii heeft WiiPUNTEN

Deze zijn dus verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
woekele schreef op woensdag 27 december 2006 @ 00:21:
[...]

Ja, 100% zeker. Ik had m'n RGB kabel zelfs al voordat ik m'n Wii had :) En het begon inderdaad na het verbinden met internet en updaten van de firmware.

Heb nu getest met standby internet uit. Dan werkt het allemaal weer prima. Hij springt automatisch op AV als ik de wii aanzet, en springt weer terug op een normaa kanaal bij het uitzetten, en geeft zowel beeld als geluid van de tv-uitzending weer. Zet ik standby-internet weer aan, dan is het probleem weer terug. Hij springt dan niet automatisch over (niet naar av en ook niet terug) en het beeld blijft zwart bij tv kijken. Wii-connect24 mag dus wel aanblijven, maar standby-internet niet. Echter, zonder stand-by internet kan ik niet meer naar het weerkanaal, die zegt dan dat wiiconnect24 uit staat (?). De browser en de winkel werken nog wel prima zonder standby-internet. Als de wii aanstaat, kan ik trouwens nog steeds niet naar andere tv-kanalen kijken (beeld van de wii komt er vervormd voor), maar dat is niet zo'n probleem. Ik heb het nu tijdelijk 'opgelost' door standby internet uit te zetten, en kijk voor het weer dan maar gewoon naar buiten. Ik zal Nintendo er even over bellen.

Wat ik trouwens ook vaag vind:
-hij geeft aan als ik een nieuw mailtje heb door de blauwe LED, maar dit gaat uit als ik de wii aanzet, ookal heb ik het mailtje nog niet gelezen. Blijkbaar heeft iedereen dit, maar het is wel jammer eigenlijk.
-Ook ververst de teller van het aantal mailtjes rechts onder in beeld pas als je daarwerkelijk ernaar toe gaat als je een mail krijgt terwijl de wii aanstaat. Als je de wii aanzet na een blauw licht gehad te hebben, geeft hij het wel direct aan, maar kan je dus makkelijk vergeten dat je nieuwe mail hebt.
-Het is vrij irritant dat je niet een gamecubegame kan laden zonder perse de wii-mote even te moeten gebruiken vind ik. Bovendien start een game ook gewoon op zonder gamecube controllers aangesloten, je kan dan alleen niks doen :)
Ik heb dit even getest en bij mij gebeurt er precies het zelfde. Als je standby-internet uitschakelt doet de tv het wel weer, de Wii staat dan ook op de rode lampje. Mijn tv springt niet automatisch naar het AV kanaal, maar dat zal wel aan mijn tv liggen en niet de wii.
Ik heb de RGB kabel pas later gekregen, mijn Wii was dus al op internet geweest en geupdate. Het is wel zeer interessant om te horen dat het zonder de updates wel goed werkte.(ook voor nintendo)

De rest van jou verhaal kan ik ook onderschrijven. Het is ook erg jammer dat de Wii niet blauw wil blijven oplichten. Ik zal morgen even met nintendo bellen en mijn verhaal doen. Zal dat van het blauwe licht ook ff meenemen, misschien doen ze er iets mee voor een volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Nouja dat blauwe lichtje moet wel een functie hebben vind ik. Bijvoorbeeld als de game aan het laden is, dat het dan snel uit en aan knippert :P
Nutteloos blauwe licht stoort alleen maar, denk ik. Misschien een optie om aan of uit te zetten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

die spellen zijn dacht ik allemaal abandonware geworden.
De spellen op C64.com zijn legaal te spelen omdat de copyright owners zelf de spellen in het public domain hebben geplaatst. Niet alle c64 en MSX spellen zijn dus zomaar te spelen :)

Een spel "wordt" niet abandonware puur omdat het oud is of omdat de maker het niet meer verkoopt/ondersteund. Abandonware zelf is een nietszeggende term en bestaat in zekere zin geeneens. Het overgrote merendeel van "Abandonware" games zijn in feite geen public domain en het downloaden, kopieeren en spelen ervan zonder het origineel te hebben is dan ook illegaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 27-12-2006 03:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nacho_Man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 21:11
O.D.Smolik schreef op woensdag 27 december 2006 @ 03:20:
Nouja dat blauwe lichtje moet wel een functie hebben vind ik. Bijvoorbeeld als de game aan het laden is, dat het dan snel uit en aan knippert :P
Nutteloos blauwe licht stoort alleen maar, denk ik. Misschien een optie om aan of uit te zetten.. :)
Helemaal uitzetten kan gewoon in de settings menu van de Wii. "Bright, dimmed or off".
Je kunt anders ook een mail sturen naar je Wii en dat dan weer niet lezen om het lichtje altijd aan te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Neoflip schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 19:50:
Shitzooi, volgens mij is 1 van mn wii-motes naar de barrels. Ik was met de vriend van mn zus een potje aan het bowlen, raakt die vriend met een KLEIN tikje de tafel in de woonkamer, echt een miniscuul kleine tik. De cursor doet het nog wel, en sommige games zoals laser hockey doen het ook nog, puur de games die de voorste sensor gebruiken dus. Blijkbaar zit er intern nog een bewegingssensor, aangezien bijv. bowlen, tennis en de koeienrace van wii play niet meer doen. Wel slecht dat zo'n ding na een kleine tik al kapot is.

Heb ook even opnieuw gesynct tussen de wii motes en de wii maar dit heeft geen effect. Hopelijk geeft Nintendo garantie als ik het ding naar ze opstuur. Ik weet dat het voor een deel mijn/onze eigen fout is, hadden we die tafel maar moeten verplaatsen voor het potje bowlen, mja wie doet dit daadwerkelijk voor elke 5 minuten dat je een potje wilt bowlen :? Hoop dus dat nintendo er niet moeilijk over doet. Op de Wiimote is ook geen kras of barst te zien wat duidt op een harde klap.

Iemand die een beetje weet hoe de garantie strengheid is bij Nintendo?
http://gonintendo.com/?p=10941 Dit eens proberen? :)

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een (mislukte) aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!