Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb de Wii-mote ook op twee streepjes staan, luid zat :)

Btw; gisteren zat ik tijdens een 2-player race wat te ouwehoeren met mijn medespeler. Hierdoor kwamen de controllers dikwijls dicht langs elkaar op. Vervolgens leek het alsof mijn controller slechter reageerde op de bewegingen die ik maakte....is dat een euvel van Bluetooth (storingen door meerdere BT-apparaten)?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hmm, ik heb op dit moment naast Wii-sports en Play nog geen andere games en ga nu toch wel beetje twijfelen over welke game ik erbij ga kopen... De keuze gaat beetje tussen Red Steel en Raymann. Zelda is namelijk niet helemaal mijn ding... (ja die mensen bestaan ook). Ben iemand die lekker door een level heen wil raggen en gewoon lekker doorgamen en niet als je ergens in wereld 1000 bent dat je terug moet naar wereld 10 omdat je daar net 1 kistje vergeten bent open te maken met die 1e sleutel erin :P

Hmm @ hierboven:
Ik merk soms ook dat als je beetje dicht bij elkaar komt met de controllers dat het iets minder is. Maar niet heel erg, gewoon 1 beweging die dan niet lekker doorkomt oid. Verder merk ik wel dat als de kerstboom aan staat (schuin achter de tv op 2 meter afstand oid) dat de wii-mote zeker met golf wat minder reageert.

Ook heeft mijn vriendin bij het golfen heel veel moeite om langzame ballen te putten (onder het 1e puntje). Op de 1 of andere manier weigert ie dan gewoon, of detecteert ie het niet. Ze is wel linkshandig en ik kreeg het met links ook niet lekker voor elkaar (op haar mii'tje). Maar ja, ik ga ervan uit dat ook met de nieuwe generatie games dat dat ook steeds beter gaat worden, als de ontwikkelaars die motion sensors nog fijner kunnen gaan gebruiken :)

[ Voor 44% gewijzigd door Sander op 25-12-2006 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:53:
hoera! net hebben m'n pa en ik een wireless router gekregen van de kerstman :D. Dit ook getikt op de wii! gaat toch iets langzamer dan met een toetsenbord :p. Setup was trouwens een eitje, plug-n-play bijna.
Dan ben ik blij voor jou...
Mijn wiiiii kan wel updaten maar niet op Inet :? :?
Kinda weird he?
Ga nu even de code op zoeken... Heb net wel 3 uur rayman met mn vriendin gedaan... Rayman is coooool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is dat rayman nu met echt een verhaallijn? Net als de vorige delen en zo nu en dan mini-games?
Of is het echt mini-game na mini-game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Gabliboeba schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:56:
Ik erger me dood aan Wii bowling. In de handleiding staat: ''draai de Wii-mote naar links of naar rechts om de bal richting te geven"
Ik kan die remote draaien en tilten wat ik wil, hij blijft een afwijking naar links houden. Heel irritant :(
Inderdaad, ik krijg 'm nog enigszins rechtdoor door 'm laat los te laten maar over het algemeen gaat hij altijd naar links hoe ik m'n wiimote ook draai of keer tijdens het gooien van de bal (met links of rechts gooien maakt ook niks uit).
Mijn schoonbroer krijgt een effect naar rechts trouwens wel af en toe voor elkaar maar we zijn er nog niet uit wat hij dan anders doet tijdens het gooien.

[ Voor 11% gewijzigd door sds op 25-12-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:24:
Is dat rayman nu met echt een verhaallijn? Net als de vorige delen en zo nu en dan mini-games?
Of is het echt mini-game na mini-game?
mini game na mini game tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:37:
[...]

mini game na mini game tot nu toe.
Dat is wel jammer zeg. Rayman had altijd zo'n leuke verhaallijn en een goede afwisselende mix van extra mini-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er trouwens door hoe je effect ballen kan slaan met tennis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:57:
wie heeft er trouwens door hoe je effect ballen kan slaan met tennis ?
Euh... niemand...

afaik kan dat gewoon niet hoor

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Je kan effect ballen slaan door je controller om zijn lengte as te draaien bij het slaan. Je hebt iig topsping en slice. Ook hoge ballen zijn mogelijk.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:26
Is hier ook al 1000 keer voorbij gekomen. Effectballen met Tennis sla je door je pols te draaien op het moment dat je slaat. Op die manier kan je slice of topspin ballen slaan. Het ziet er een beetje nep uit omdat die ballen pas gaan "draaien" op het moment dat ze boven het net zijn (alsof je wii dan pas doorheeft dat je effect gaf) maar het werkt wel.

Verder eindelijk Zelda gevonden, bijna net zo kut te verkrijgen als de Wii zelf. Deze keer ook weer geluk gehad, werd net in de winkel gezet (1 exemplaar). Eerste indruk: fraai spel, goed afgewerkt (nog niets vreemds tegengekomen) maar aan de sfeer moet ik nog even wennen. Ik vond die sfeer van Link to the Past en Link's Awakening gewoon nog steeds het vetst. Tis vooral even wennen aan die donkere wereld. Waar die op de SNES nog steeds best grappig was, issie hier wel echt donker donker.

Ik snap verder niet wat mensen voor problemen hebben met Golf. Als je gewoon gaat staan zoals je hoort te staan met golf, kan je heel precies putten. Ik heb het gezien met mensen die bij mij kwamen Wii-en en dan als een ongeinteresseerde hork stonden te bewegen, waarna een put volledig de mist in ging. Je moet er vooral op letten dat je je Wiimote naar de grond richt.

Verder heb ik nog het idee dat het principe van "blauwe led gaat aan bij ontvangen van email" niet helemaal lekker werkt. Ik heb die optie aanstaan in de settings (2 keer gecheckt) maar ik had 2 keer een nieuw mailtje van een vriend terwijl dat lampie dus niet brandde.
Nog een vraag daarover: wordt je berichtenstatus ook gecheckt als je aan het gamen bent? Dus dat hij ineens blauw wordt als je Ryan in elkaar rost?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ok mijn Inet werkt hier nu.
Heb een asus wl500g delux.
Mijn ssid was met hoofdletters in het begin.
Heb hem gewoon gereset, alles het zelfde maar nu met channel1 en zonder hoofdletters.
It works like a charm.. Nu maar hopen dat het ook op mn kamer (aka studenten woonverblijf) ook werkt met "the dreaded linksys V5"

Mijn wii nummer is btw 2363 8906 8909 7294
(heb ook op de site al geregistreerd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_-= Erikje =-_ schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:18:
aargh, m'n polsen, maar goed de hele lijst van Xin-Evil staat in m'n adressboek :D, dus kom op, voeg mij ook toe anders heb ik het voor niets zitten doen, 17 pagina's met Wii Codes :)
hmmm mij gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op maandag 25 december 2006 @ 01:17:
...

Ik snap verder niet wat mensen voor problemen hebben met Golf. Als je gewoon gaat staan zoals je hoort te staan met golf, kan je heel precies putten. Ik heb het gezien met mensen die bij mij kwamen Wii-en en dan als een ongeinteresseerde hork stonden te bewegen, waarna een put volledig de mist in ging. Je moet er vooral op letten dat je je Wiimote naar de grond richt.

Verder heb ik nog het idee dat het principe van "blauwe led gaat aan bij ontvangen van email" niet helemaal lekker werkt. Ik heb die optie aanstaan in de settings (2 keer gecheckt) maar ik had 2 keer een nieuw mailtje van een vriend terwijl dat lampie dus niet brandde.
Nog een vraag daarover: wordt je berichtenstatus ook gecheckt als je aan het gamen bent? Dus dat hij ineens blauw wordt als je Ryan in elkaar rost?
Helemaal eens met je opmerkingen over golf. Ik had een keer ene vriend van me die hem een kwart slag gedraaid vasthield en dat werkt uiteraard ook niet. Je moet ook vooral letten op je naslag als je een kleine slag maakt bij het putten en hou de hoogte van de baan goed in de gaten.

Het blauwe licht werkt alleeen als de Wii uit staat, als ie aanstaat licht ie op en dooft meteen weer. Volgens mij doet ie dat ook tijdens spellen maar helemaal zeker ben ik daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

okay, de wii nu 2 weken in mijn bezit en ik ben er toch wel heel erg blij mee, vriendin speelt nu vaker mee =), ouders vonden golf/tennis leuk om te doen, en allemaal erg enthousiast over de nieuwe manier van controllen

nu even wat over of monkey ball of rayman als party game kopen:
ik had de wii gekocht met monkey ball (jaja, ik ben al sinds het begin fan van die serie), maar dat spel is gewoon slecht. Ik wil dit spel eigenlijk niet afkraken, maar ik kan er echt niets anders van maken. De single player is nu echt single player (jaja .. logisch, maar in de GC delen kon je nog 4 spelers selecteren en dan om en om de levels halen, dat is nu dus gewoon maar 1 speler), dit is al een misser omdat de single player levels met 4 man uitspelen gewoon erg leuk was om te doen op de GC. Gelukkig bestuurd deze modus op zich nog wel fijn (alleen frustrerend omdat je opnieuw moet leren te monkey ballen). Okay, single player is nog te doen dus, dan de mini games, er zijn er 50, en er schijnen leuke tussen te zitten. Als je je door frustrerende controls, lompe instellingen en uiteindelijk oersaaie minigames wil worstelen om die ene leuke eruit te gaan halen, dan ben je geduldiger dan mijn vrienden en ik ;). De besturing in de meeste spellen is zo ontzettend vervelend dat de zin om het spel langer/vaker dan 1x te gaan spelen snel wegebt. Dit spel krijgt van mij op een schaal van 1 t/m 10, op dit moment een 4 .. en dat doet me bijna pijn (ook omdat ik 50 euro heb 'weggegooid', maar ook omdat super monkey ball zo ubercool was op de GC), misschien verandert dat cijfer nog (door het uitspelen van de single player), maar het is iig een waarschuwing voor potentiele kopers.

Dan rayman, nog even voor het kerstweekend/kerst zelf gekocht, maar wat een verschil. De game is idd alleen maar mini-games, maar als je 4 wiimotes + nun chuks hebt, dan is het ook wel erg leuk om die mini-games met zijn allen te spelen. Of je kan de story mode (single player) gaan doen en dan om en om de minigames proberen, zodat je deze unlocked voor de score mode (single & multiplayer). Ik weet niet wat die konijnen hebben, maar ze blijven grappig ;), de besturing is bij veel minigames gewoon spot-on, en bij een enkele mini-game iets minder, maar nog steeds een verademing in vergelijking met de onzinnige bedenksels van de monkey ball makers. Verder blijft het gewoon geweldig om konijnen te schieten met toilet-ontploppers ... nou ja, rayman is (voor mij) duidelijk de _veel_ betere game tussen deze twee.

Maar we gaan het allemaal nog wel testen ;), tot nu toe is een spelletje 9 holes golf met 4 man eigenlijk de topper hier, en vermaak ik mezelf in mijn eentje prima met zelda ;)

sigh, monkey ball .. boohooohoo =((

edit: ja, ik weet het, een yam die monkey ball niet goed vind ... waar gaat het heen met de wereld ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Voor de mensen die problemen hebben met putten (golf), probeer je armen eens stil te houden en alleen je handen een korte, snelle beweging te maken. Dit werkt bij mij erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssparc
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-06 21:54
Tipje voor muziek op de Wii: www.musicovery.com, kies je mood en hij geeft je de bijpassende muziek. Lijkt prima te werken.
Iemand nog ervaring met andere goede muziek/radio sites/zenders die werken op de Wii?

Heeft iemand ervaring met een RGB kabel en het internetkanaal, kan je bij bijvoorbeeld op nu.nl wel direct de letters zonder in te zoomen? Ik zie nu wel ongeveer wat er staat maar makkelijk leest het niet. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf geen wii (koop die dingen nooit nieuw en gelijk, heb ik het geld niet voor over en ben ik inmiddels wat te oud voor :p), maar ben ik nu de enige die na het lezen van de berichten de afgelopen tijd een beetje het idee krijgt dat het toch niet allemaal zo lekker werkt als je zou willen/verwachten van nintendo?

-gezeur met het licht (halogeen/zonlicht/kerstboom)
-gedoe met de straps?
-besturing waar nu al een half topic over gezeurt wordt bij sommige (mini)-games ?
-vastlopende consoles, mislukte updates, niet juist werkende functies?
-slechte kwaliteit sommige zaken (straps, speakerjes in controller)
- launchtitels die soms wel erg tegenvallen (niet echt nintendo's fout natuurlijk, 1st party lijkt dik in orde te zijn)

zeker geen fanboy post ofzo, maar moet toch zeggen dat dit me niet echt bekend voorkomt van de gamecube of n64. Nintendo zich toch misschien een beetje verkeken op de "nieuwe" techniek?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt allemaal echt heel erg mee, ik heb bijvoorbeeld van geen van bovenstaande dingen last.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me troll alert.

Nee, de PS3 is een geweldig succes. Geen enkel goed spel bij de release tenzij je een Riiiiiiiiiiiiiiiiiidge Racer fan bent. Of dan de XBOX 360. 1 op de 3 consoles gaat binnen een jaar stuk met de Three Rings of Death...

Ik weet niet waar jij het over hebt. Ik ga een poging wagen...
gezeur met het licht (halogeen/zonlicht/kerstboom)
bullshit , heb ik geen last van, heb al dagen geen weken geen zonlicht gezien en kerst sucks....
gedoe met de straps?
die paar dronken amerikanen?
besturing waar nu al een half topic over gezeurt wordt bij sommige (mini)-games?
geen last van: de besturing van Wii sports is perfect!
vastlopende consoles, mislukte updates, niet juist werkende functies
een paar consoles in de USA bij de eerste update. Geen in .nl hebben last van een update die de Wii molt. Kijk eens op het XBOX 360 forum hoe het daar zit.
slechte kwaliteit sommige zaken (straps, speakerjes in controller)
Ik geloof dat B&W een speakertje gaat ontwikkelen voor de Wii. $300. Serieus, hoeveel speakerkwaliteit verwacht je in zo een stukje technologie?
launchtitels die soms wel erg tegenvallen (niet echt nintendo's fout natuurlijk, 1st party lijkt dik in orde te zijn)
Zoals op elke console zijn er suck spellen en rock spellen.
Wii Sports, Zelda, Red Steel, Monkey Ball single player game en Rayman voor sommigen zijn echt de moeite waard. 5 topititels bij een release is prima te doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei, ik zie het al. Negatieve kritiek wordt niet getolereerd.
/me kruip weer onder wii-de steen vandaan en gaat weer verder met z'n leven :z

ik ga er niet over in duscussie; maar van elk v.d. problemen zijn er posts in de laatste paar wii topics te vinden (mislukte updates, zwakke straps, klagen over matige games/uitwerking, matige speakers etc)

Kan je wel wijzen naar "hun doen het niet beter" als een 11-jarige. Maar dat doe ik toch ook niet? Kan mij het schelen als xboxen met bosjes ontploffen en ps3 massaal in rook op zouden gaan, dat maakt deze problemen toch niet anders?
Jij bent hier degene die gelijk als een fanboy op z'n teentjes getrapt is alsof ik je zusje afzeik. Tis een spelcomputer man.. get a life

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Ik zal straks veel gebruikers gaan toevoegen op de Wii... zal flink wat werk zijn maar dan heb je ook wat ;)
Voegen jullie mij ook toe? 5928 5659 0527 2361 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 09:35:
heb zelf geen wii (koop die dingen nooit nieuw en gelijk, heb ik het geld niet voor over en ben ik inmiddels wat te oud voor :p), maar ben ik nu de enige die na het lezen van de berichten de afgelopen tijd een beetje het idee krijgt dat het toch niet allemaal zo lekker werkt als je zou willen/verwachten van nintendo?

-gedoe met de straps?
-besturing waar nu al een half topic over gezeurt wordt bij sommige (mini)-games ?
- launchtitels die soms wel erg tegenvallen (niet echt nintendo's fout natuurlijk, 1st party lijkt dik in orde te zijn)

zeker geen fanboy post ofzo, maar moet toch zeggen dat dit me niet echt bekend voorkomt van de gamecube of n64. Nintendo zich toch misschien een beetje verkeken op de "nieuwe" techniek?
Ook hier geen last van het bovenstaande. Ik verbaas me er steeds weer over hoe goed het allemaal werkt.
In zo'n topic hoor je natuurlijk ook vaker mensen over problemen dan over hun goed wekende Wii. Kan je je een topic met 50% aan posts over een prima werkende wii voorstellen? Dat valt al snel onder slow-chat en het geeft absoluut geen boeiende info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 16:59

S2S

Even iets anders: IK lees dat de nieuwe VC games online staan in de US, Super Mario Bros, R-type etc...

Maar hier niet :( En ik wilde nou net Super Mario Bros, Castlevania IV en R-type downloaden.
Ik heb de R-type snes versie vroeger zelf gehad, dit is de turbo grfx versie dus die wilde ik even checken.

Weet iemand of wij deze ook nog vandaag krijgen?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:51:
[...]

Ook hier geen last van het bovenstaande. Ik verbaas me er steeds weer over hoe goed het allemaal werkt.
In zo'n topic hoor je natuurlijk ook vaker mensen over problemen dan over hun goed wekende Wii. Kan je je een topic met 50% aan posts over een prima werkende wii voorstellen? Dat valt al snel onder slow-chat en het geeft absoluut geen boeiende info.
dat besef ik me ook wel ;) maar de hoeveelheid "problemen" is toch wel veel imo, zeker als je het vergelijkt met de cube/n64. maar goed, ik koop er ooit wel eens 1 als de verwende kids er weer op uitgekeken zijn en ze voor 2 pakjes drop op marktplaats staan ;) Ook gedaan met de cube en bevalt me prima ! 15 euro voor een game en dikke pret :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:41:
* Ramon kruip weer onder wii-de steen vandaan en gaat weer verder met z'n leven :z

ik ga er niet over in duscussie; maar van elk v.d. problemen zijn er posts in de laatste paar wii topics te vinden (mislukte updates, zwakke straps, klagen over matige games/uitwerking, matige speakers etc)

Kan je wel wijzen naar "hun doen het niet beter" als een 11-jarige. Maar dat doe ik toch ook niet? Kan mij het schelen als xboxen met bosjes ontploffen en ps3 massaal in rook op zouden gaan, dat maakt deze problemen toch niet anders?
Jij bent hier degene die gelijk als een fanboy op z'n teentjes getrapt is alsof ik je zusje afzeik. Tis een spelcomputer man.. get a life
Mijn ervaring met de kerstlichtjes zijn dat als ik de wiimote op kerstlichtjes richt hij gaat flippen maar zodra ik hem weer op de sensorbar en tv richt is het weer perfect dus dat is niet echt een probleem lijkt me of je moet kerstlichtjes over je tv willen hangen. Over de straps en de speakertjes tja dat is jammer maar het is allemaal nog nieuw dus het kan nog verbeterd worden, daarnaast snap ik niet wie de wiimote volume nou voluit zet hij staat standaard op 55% ofzo dat lijkt me een goed volume. Op school hoorde ik ook al mensen zeuren over dat het geluid uit de wiimote niet zo goed was (dat zijn dan dezelfde mensen die herrie uit laptopspeakers muziek durven noemen)
Launchtitels ben ik wel met je eens maar in 2007 komen er een hoop goede games uit waar ik zeer naar uitkijk. Verder komt je post toch wel een beetje over als een troll hoor :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:41:
* Deddiekoel kruip weer onder wii-de steen vandaan en gaat weer verder met z'n leven :z

Mensen het is kerstmis wees eens een beetje lief voor elkaar.
De punten die je noemt zijn meestal wel correct.
Als je lichtbronnen als kaarsen, kerstbomen of de zon achter of dicht naast je TV zet dan kan de Wiimote daar van in de war raken omdat deze IR licht gebruikt om zijn cursor op je scherm te bepalen.
De straps lijken inderdaad wat aan de zwakke kant te zijn als je ERG fanatiek bent en de Wiimote uit je hand laat glippen. Mocht je hiervoor bang zijn dan kun je bij Nintendo sterkere bestellen.
Qua besturing is het subjectief (zoals bij elke controller). Wii sports werkt imo fantastisch (hoewel ik ook met Golf moeite heb, maar ik denk dat dat meer aan mij ligt). Commentaar van Yam over monkey ball komt helaas ook overeen met mijn bevindingen (mochten mensen weten welke mini-games wel leuk zijn, let us know).
Er zijn in het begin van de VS launch wat problemen geweest met updates. Maar buiten die gevallen is er imo niets meer gebeurd. Hier in EU gebeurt het wel eens dat een update vast loopt maar dan is het Wii uitzetten en nog een keer proberen, iig geen permanente schade. Wiiconnect werkt vooralsnog best ok, al zijn de mogelijkheden nog een beetje beperkt.
Mijn mening is dat de Wii echt een briljant stukje hardware is waar ik enorm veel plezier aan beleef en veracht te beleven. Als jij de kat uit de boom wilt kijken is dat jouw keuze. Maar ik denk dat Nintendo eindelijk weer een echte winner heft gemaakt die succesvol van start is gegaan en daarom wat slechte bercihten heeft gekregen (is bij elke hype het geval, zoals ook bij de X360 en de PS3).

Rest mij nu nog niets anders dan iedereen hier een MeWii Christimas te wensen ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 21:38
Zo gisteren dus mijn Wii laten crashen. Ik bekeek dus www.nu.nl en gebruikte het knopje rechts beneden, return... En vast zattie. Moest het power knopje ingedrukt houden om de Wii uit te krijgen. Ik vind wel jammer dat die browser maar 1 scale mogelijkheid heeft. Die mogen ze van mij best eens wijzigen.

Boxing is hier vrij succesvol. Ik kan er alleen weinig van :) . Nog niet verloren, maar uppercuts of iets dergelijks, dat gaat me nog niet goed af. Eigenlijk gaat niets mij goed af. Toch maar het boekje eens lezen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

-gedoe met de straps?

Denk niet dat Nintendo zich "verkeken" heeft op de nieuwe techniek, maar er hadden wel wat dingen beter gemogen. Dat gezeur met licht hadden ze wat voor moeten bedenken. Wellicht door veel sterkere ir lampjes te gebruiken waardoor de controller kan herkennen dat iets geen echte ir bron is. Gedoe met straps is echt een misser. Ze hebben zo'n irritant opstartscherm, dus ze wisten dat die controller los kan schieten, dan hadden ze ook kunnen bedenken dat de eerste straps wellicht niet sterk genoeg waren. Vastlopen van console is iets dat nooit mag gebeuren bij een spelcomputer, dus ook dat had beter gekund. Ook het speakertje in de controller had waarschijnlijk wel van iets betere kwaliteit mogen zijn. Op het probleem met het licht na, kunnen ze verholpen worden. De stras is inmiddels gebeurd en wellicht komen er in nieuwe controllers betere speakers te zitten als er te veel over geklaagd wordt. De straps-problemen zijn al verholpen.

De launch-titels zijn niet heel sterk, maar er is eigenlijk nog nooit een console geweest waarbij dat echt anders is geweest. Het is nu belangrijk dat er een constante stroom van nieuwe spellen komt. Dat is de grootste fout bij de GameCube geweest. Het ziet er naar uit dat dat we gebeurd, want Nintendo heeft al aangekondigd dat ze hun spellen uitsmeren over het jaar. Dat is jammer voor de fans jammer, maar het is wel slimmer. Dan kun je meerdere keren een momentum pakken.

Dat de controls bij sommige spellen nog niet helemaal lekker zijn is ook niet zo gek. Je zit als het ware nog in de experimentele opstartfase. Iedereen probeert wat anders met de controls en je zult zien dat de succesvolle gekopieerd zullen worden. De controls van COD3 schijnen vrij geod te zijn met uitzondering van het omdraaien. In een nieuwe versie zullen ze wel weer meer geperfectioneerd zijn. Dat komt dus allemaal wel goed. Denk niet dat het mogelijk was geweest dat het vanaf dag 1 goed was geweest bij alle spellen. Je ziet het met 3d platformers, die zijn tegenwoordig ook niet allemaal even goed, terwijl Mario64 al vanaf het begin heeft laten zien dat het wel kan (is dus een spel geweest dat de overstap naar een nieuwe situatie wel meteen goed deed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57

-gedoe met de straps?

Weet je wat het grappige is, negatieve verhalen over 'iets' hoor je vaak op dit soort forums, zodat ze opgelost kunnen worden. Er wordt nooit gevraagd van 'Hey me Wii loopt perfect, hoe laat ik hem vast lopen?'.

Het is net als met de XBOX360 en het verhaal van de powersupplies. Het is een marginaal aantal die daar problemen van had, en toch leek het alsof 99% van de consoles er last van had.

Verder zal ik eens reageren op je minpuntjes betreffende de Wii:
Gezeur met licht? Geen last van, werkt prima!
Gedoe met straps? Hou gewoon je remote vast, als je je hersens dat ene commando niet kunt laten onthouden..... Daarnaast worden ze kostenloos vervangen!
Besturing? Ja, wellicht niet altijd optimaal, maar het zijn allemaal nog eerste generatie games! Waar bij de PS3 en de XBOX360 de graphics tegenvielen bij de eerste generatie games, is het bij de Wii de besturing.
Vast lopende consoles, etc? Daar heeft elk platform inclusief PC last van. En is ook maar marginaal.
Slechte kwaliteit van sommige zaken? Ben ik het niet mee eens, de speakers in de Wiimote zijn misschien geen BOSE, maar dat is ook niet nodig. Het is alleen nodig om sommige geluidssignalen door te geven, en daar is niet veel voor nodig, er hoeft geen Mp3 uit te komen. En straps had je al genoemd en vind ik dus totaal geen punt.
Launchtitels die tegenvallen, is bij elke console...

ps. Dit is geen fanboyisme, ik bezit een XBOX360 en een Wii, maar dit is realisme 8)
ps2. Kritiek is altijd negatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:45

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:53:
[...]

dat besef ik me ook wel ;) maar de hoeveelheid "problemen" is toch wel veel imo, zeker als je het vergelijkt met de cube/n64.
Komt natuurlijk ook nog eens bij dat gamers én makers nog gigantisch moeten wennen aan de Wii. Dat veroorzaakt ook wel een hoop problemen. Daarnaast is het systeem erg nieuw en de eerste met dit soort besturing. Logisch dat er dan nog een beetje kinderziektes in zitten.

De (echte) launch games zijn over het algemeen erg goed te doen. Dan laat ik de ports even buiten beschouwing. Dat GT Pro is gewoon te schandalig voor woorden dat ze dat uit durven te brengen. Maar verder valt het nog wel mee. Een paar multi platform titels met geforceerde Wii controls, dat houd je toch. Dat zagen we eerder ook wel bij de DS. Ik denk dat het nog wel een jaartje duurt, voordat je echte Wii-topgames krijgt van andere developers dan Nintendo. Hoewel ik verwacht dat Ubisoft het misschien al wel eerder door heeft. Die hebben met Rayman echt wel een sterke titel neergezet. Voorlopig is het even wachten op nieuwe games, maar ik verwacht zeker dat MP3, BW2 en Mario Galaxy echte toppers worden voor het systeem. MSF2 is even afwachten, dat lijkt me namelijk ongeveer gelijk aan de GC versie, maar dan kun je beuken met de Wii-controller en heb je iets meer keuze uit spelers. Daar moet nog wel wat meer aan gebeuren wil ik die aanschaffen.

Trouwens, leuke Monkeyball Party Games (Wij hebben er hier wel plezier mee): Monkey Squash, Basketballen, Baseballen, Snowboarden, Dangerous course. Verder heb ik nog lang niet alles geprobeerd, maar wat me opvalt is dat je de meeste partygames wat vaker moet spelen voor je ze echt door krijgt. Dan begint het ook wel leuk te worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Smoonshine op 25-12-2006 11:52 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Oscar Mopperkont schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:44:
[...]

Vastlopen van console is iets dat nooit mag gebeuren bij een spelcomputer, dus ook dat had beter gekund. Ook het speakertje in de controller had waarschijnlijk wel van iets betere kwaliteit mogen zijn.
Ben het hier totaal niet mee eens. Mensen willen altijd meer. De console moet tegenwoordig op internet kunnen, moet kunnen browsen, mp3's afspelen enz. Vroeger had je al die ongein helemaal niet en zat er geeneens een visuele firmware op een spelcomputer (stel je SNES even anders in...uhhh hoe?). Tegenwoordig willen mensen meer functionaliteit op zo'n ding en dat wordt dan ook geleverd. Echter, een instabiele factor als het internet kan gemakkelijke voor vastlopers zorgen. Het bestaat nu al meer dan 10 jaar op de pc, en zelfs daar is men er nog niet in geslaagd om het geheel vastloopvrij te maken. En die 2 keer in een jaar dat hij vastloopt in een spel zelf, dat had je ook op de playstation of cube.

Daarnaast het speakertje. Wat verwacht je nou van zo'n ding? Dat speakertje moet functioneel zijn en dat is het naar mijn mening. Als je het geluid niet voluit zet (nergens voor nodig) zijn de geluiden gewoon goed en doen ze hun ding. Je kan niet verlangen dat er een Bose of wat dan ook voor speaker in zit. Als dat het geval zou zijn geweest en je zou 60 euro voor die wiimote moeten betalen was het ook niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Sluuz schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:08:
[...]

Ben het hier totaal niet mee eens. Mensen willen altijd meer. De console moet tegenwoordig op internet kunnen, moet kunnen browsen, mp3's afspelen enz. Vroeger had je al die ongein helemaal niet en zat er geeneens een visuele firmware op een spelcomputer (stel je SNES even anders in...uhhh hoe?). Tegenwoordig willen mensen meer functionaliteit op zo'n ding en dat wordt dan ook geleverd. Echter, een instabiele factor als het internet kan gemakkelijke voor vastlopers zorgen. Het bestaat nu al meer dan 10 jaar op de pc, en zelfs daar is men er nog niet in geslaagd om het geheel vastloopvrij te maken. En die 2 keer in een jaar dat hij vastloopt in een spel zelf, dat had je ook op de playstation of cube.
En daar ben ik het totaal niet mee eens ;)

De PC heeft duizenden verschillende configuraties, dus rock-stabiele software ontwikkelen is veel moeilijker dan voor een console. Daarbij "het internet" zelf als een instabiele factor geven is een beetje vreemd. Een console hoort nog steeds gewoon plug and play te zijn zondere problemen.
De "acceptatie" van die zogenaamde vastlopers werden volgens mij pas "geaccepteerd" sinds de xbox. :P

Wel geef ik je gelijk dat het op dit moment maar kleine euveltjes zijn die na een simpele reset weer verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor veel mensen tot mijn verbazing zeggen dat de browser maar 1 scale mogelijkheid heeft. Mijn ervaring is dat dat juist niet zo is. Als je op het GoT forum inzoomt op een bericht, dan wordt dat bericht precies in het scherp gepast, terwijl bij een menu bijv. de browser veel verder inzoomt, zodat het menu het scherm (bijna) helemaal vult, en soms gaat het fout en kan ik bijv. berichten niet geheel lezen, maar ff opnieuw uit- en inzoomen helpt dan. Volgens mij is het geavanceerder dan je zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vastlopen met een beta-browser op internet kan ik nog wel inkomen, maar hij loopt bij sommige mensen ook vast bij firmware-updates. Dat zijn dingen die niet voor moeten komen.
Daarnaast het speakertje. Wat verwacht je nou van zo'n ding? Dat speakertje moet functioneel zijn en dat is het naar mijn mening. Als je het geluid niet voluit zet (nergens voor nodig) zijn de geluiden gewoon goed en doen ze hun ding. Je kan niet verlangen dat er een Bose of wat dan ook voor speaker in zit. Als dat het geval zou zijn geweest en je zou 60 euro voor die wiimote moeten betalen was het ook niet goed...
Het lijkt eerder of er juist een bose-speaker inzit (zoek eens op Bose en kijk wat er door veel mensen hier op GoT over gedacht wordt ;) ). Maar er zit nog heel veel tussen wat er nu inzit en een topspeaker. Het is nu alsof er of iets bizar slechts of ultiem goeds in moet zitten. In mijn telefoon zitten ook een paar heel goedkope speakers, maar dat klinkt best wel aardig, dus zonder dat Nintendo zich op kosten jaagt kunnen ze best wel dezelfde speakers inbouwen. Ik heb overigens nog geen Wii, dus ik weet niet hoe de Wii klinkt (ging af op de verhalen hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het volume van die speakers zachter gezet, en dat klinkt echt heel veel beter, met name bij Zelda merk ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 01:06
jammer jongen, die zijn alleen voor de VS market.

wij krijgen:

NES: (500 Wii Points)
Donkey Kong Jr. (1-2 spelers)
Soccer (1-2 spelers)
Tennis (1-2 spelers)

SEGA Mega Drive: (800 Wii Points)
ToeJam & Earl (1-2 spelers)
Space Harrier II (1 speler)

TurboGrafx: (600 Wii Points)
Military Madness (1-2 spelers)
:O
S2S schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:51:
Even iets anders: IK lees dat de nieuwe VC games online staan in de US, Super Mario Bros, R-type etc...

Maar hier niet :( En ik wilde nou net Super Mario Bros, Castlevania IV en R-type downloaden.
Ik heb de R-type snes versie vroeger zelf gehad, dit is de turbo grfx versie dus die wilde ik even checken.

[ Voor 19% gewijzigd door BrbZrk op 25-12-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Lang verhaaltje over gehoorde minpunten van Wii
Zijn al wat posts over, maar hier even mijn ervaringen.

problemen met licht:

Zelf niet ervaren. Heb kerstboom op ~3.5m (hoek van 45 graden) met de sensorbar liggen

Straps: er is er een gesneuveld nadat een maat van me na een krat bier zich niet kon inhouden. 5 anderen hadden er na een krat bier geen last van. Ikzelf ook nog niet. Straps mogen wat sterker, een keer dat ding laten vliegen en kapot? Maar goed, daar is al wat aan veranderd. Hoe dan ook, het is meer eigen lompigheid.
Besturing: geen problemen mee. Het is even wennen, het is een nieuwe manier van besturen, maar daar houd het ook op! Bij Zelda werkt het echt heel vet...

Vastlopers: zelf nog niet gehad met spelen, ik heb de Wii nog niet aan i-net hangen

Games: Zelda is vet, Sports en Play zijn erg cool (echte party games) verder alleen 10 min op CoD3 kunnen spelen bij een vriend. Controls waren erg wennen, maar het lijkt dat dit maar tijdelijk is. Graphics zagen er goed uit, en je werd direct in het spel gezogen. Vooral dat laatste maakt een game erg goed.
Heb alleen wat SS van andere games gezien, sommige idd erg matig! Maar laten we niet na 8 spellen de Wii gaan beoordelen daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

BrbZrk schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:02:
jammer jongen, die zijn alleen voor de VS market.

wij krijgen:

NES: (500 Wii Points)
Donkey Kong Jr. (1-2 spelers)
Soccer (1-2 spelers)
Tennis (1-2 spelers)

SEGA Mega Drive: (800 Wii Points)
ToeJam & Earl (1-2 spelers)
Space Harrier II (1 speler)

TurboGrafx: (600 Wii Points)
Military Madness (1-2 spelers)
:O

[...]
Nee klopt niet, die zijn van afgelopen vrijdag. De VC titels waar S2S het over had komen hier komende vrijdag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

-Sander schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:31:
[...]

Nee klopt niet, die zijn van afgelopen vrijdag. De VC titels waar S2S het over had komen hier komende vrijdag uit.
Vrijdag? WTF Nintendo, dan is mijn vakantie alweer bijna voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
Vraagje, ik heb me ook aangemeld op de db van XiN-eViL, mijn Wii nummer is: 5928 5659 0527 2361
Betekend dit dat andere mij ook handmatig moeten toevoegen?
En waar moet ik iedereen toevoegen, alleen in adresboek? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

damsoft schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:38:
Vraagje, ik heb me ook aangemeld op de db van XiN-eViL, mijn Wii nummer is: 5928 5659 0527 2361
Betekend dit dat andere mij ook handmatig moeten toevoegen?
En waar moet ik iedereen toevoegen, alleen in adresboek? :?
Je moet iedereen die jou toevoegd ook even toevoegen in je adresboek idd.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:21

-gedoe met de straps?

Dit valt allemaal ontzettend mee hoor. ik heb ook geen last van de bovengenoemde dingen, die straps breken imo alleen als je als een dronken aap bezig bent, als je met wat gezond verstand gaat gamen gaat er heus niks stuk.

Wat het licht betreft , ik heb hier van alles, van halogeen tot kaarslicht, maar heb geen enkel probleem. zowel overdag als 's avonds niet.

Het speakertje moet je zien als een extra'tje, niks meer en niks minder. het geluid is idd slecht, maar dat is te verwachten. gewoon het volume niet voluit zetten en dan is het wel leuk.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:56:
ik heb het volume van die speakers zachter gezet, en dat klinkt echt heel veel beter, met name bij Zelda merk ik dat.
Yep. Volume op 2 of 3 klinkt prima. Harder begint ie te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 2e controller gekregen voor kerst maar imo zuigt wiisports echt apenballen met zijn 2en. Net even geprobeert tennis te spelen met mijn broertje maar het eerste wat enorm irriteert is dat je steeds de helft van je scherm niet ziet. Steeds gaat die bal ergens heen waar jouw beeld gewoon niet heen wil dus dan sta je maar wat in het wilde weg te meppen in de hoop alsnog die bal te raken. Wat ook vrij walgelijk is dat je bewegingen gewoon totaal niet kloppen. Sla van rechts naar links en je bal gaat naar rechts wat domweg godsonmogelijk is. Nou zeggen sommige dat je richting van de slag van je timing afhankelijk is, nou volgens mij hangt dat dan op 1 miliseconden ofzo want ik heb het een half uur staan proberen maar het is meer mazzel dan skill dat je een bepaalde kant opslaat. Wat ook irritant is dat je rakket opeens van kant verwisseld. Denk je er goed voor te gaan staan flipt dat ding opeens naar de andere kant zodra je wil gaan slaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:28:
[...]

/me troll alert.

Nee, de PS3 is een geweldig succes. Geen enkel goed spel bij de release tenzij je een Riiiiiiiiiiiiiiiiiidge Racer fan bent. Of dan de XBOX 360. 1 op de 3 consoles gaat binnen een jaar stuk met de Three Rings of Death...

Ik weet niet waar jij het over hebt. Ik ga een poging wagen...

[...]

bullshit , heb ik geen last van, heb al dagen geen weken geen zonlicht gezien en kerst sucks....

[...]

die paar dronken amerikanen?

[...]

geen last van: de besturing van Wii sports is perfect!

[...]

een paar consoles in de USA bij de eerste update. Geen in .nl hebben last van een update die de Wii molt. Kijk eens op het XBOX 360 forum hoe het daar zit.

[...]

Ik geloof dat B&W een speakertje gaat ontwikkelen voor de Wii. $300. Serieus, hoeveel speakerkwaliteit verwacht je in zo een stukje technologie?

[...]

Zoals op elke console zijn er suck spellen en rock spellen.
Wii Sports, Zelda, Red Steel, Monkey Ball single player game en Rayman voor sommigen zijn echt de moeite waard. 5 topititels bij een release is prima te doen.
jij zegt dat je nog nooit problemen met de wii hebt gehad. Ik zeg dat van de xbox 360. Als je snapt wat ik bedoel ;) Er bestaat een kans dat je problemen hebt met de wii, maar ook bij de 360. En hoe groot die is moet nog blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:57:Sla van rechts naar links en je bal gaat naar rechts wat domweg godsonmogelijk is.
Ik denk dat de makers er geen rekening mee gehouden hebben dat mensen van rechts naar links gaan slaan. Als je normaal tennist dan komt dat ook alleen bij zeer uitzonderlijke ballen voor dat je dat moet doen. Normaalgesproken sla je gewoon van achter naar voren. Denk dat je dat gewoon weer moet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Tip: zwaai tijdens Wii Sports golf met je goede arm als je met je andere arm een stuk kerststol aan het eten bent ... ;)

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 13:57:
Net een 2e controller gekregen voor kerst maar imo zuigt wiisports echt apenballen met zijn 2en. Net even geprobeert tennis te spelen met mijn broertje maar het eerste wat enorm irriteert is dat je steeds de helft van je scherm niet ziet. Steeds gaat die bal ergens heen waar jouw beeld gewoon niet heen wil dus dan sta je maar wat in het wilde weg te meppen in de hoop alsnog die bal te raken. Wat ook vrij walgelijk is dat je bewegingen gewoon totaal niet kloppen. Sla van rechts naar links en je bal gaat naar rechts wat domweg godsonmogelijk is. Nou zeggen sommige dat je richting van de slag van je timing afhankelijk is, nou volgens mij hangt dat dan op 1 miliseconden ofzo want ik heb het een half uur staan proberen maar het is meer mazzel dan skill dat je een bepaalde kant opslaat. Wat ook irritant is dat je rakket opeens van kant verwisseld. Denk je er goed voor te gaan staan flipt dat ding opeens naar de andere kant zodra je wil gaan slaan |:(
Donder jij eens ff gauw op, met je gezeik. Als ik dit zo lees ben je gewoon een snelle opgever, gewoon lomp of motorisch gestoord.
Ik kan met tennis echt de ballen plaatsen waar ik wil, echt strak langs de lijn als ik dit wil, heb er dan misschien ook al bij elkaar 2 uur getennist in totaal, maar je kan echt wel de bal goed plaatsen als je goed timed. Gelukkig komt er wel ene klein beetje pech of mazzel bij kijken(oftwel net een paar ms te vroeg of te laat) waardoor het niet voorspelbaar wordt. Als ik jou was zou ik eerst eens kijken of je die controller wel goed vast houdt; horizontaal, en niet recht op. En probeer ook horizontaal te slaan niet naar boven - kijk eens naar een echte teniswedstrijd, dan weet je ongeveer hoe het werkt ;)
of maak eens een filmpje van jezelf, ik zou je graag eens zien klunsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:01:
[...]

jij zegt dat je nog nooit problemen met de wii hebt gehad. Ik zeg dat van de xbox 360. Als je snapt wat ik bedoel ;) Er bestaat een kans dat je problemen hebt met de wii, maar ook bij de 360. En hoe groot die is moet nog blijken.
Mijn Wii was kapot toen ik hem kocht, en mijn X360 na ongeveer een jaar. Wat is minder erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
S2S schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:12:
[...]

Mijn Wii was kapot toen ik hem kocht, en mijn X360 na ongeveer een jaar. Wat is minder erg?
OMG mensen!
Het is electronika! dit kan gebeuren! zijn jullie nu tweakers of 15jarige bash boy's die elkaar niet lief vinden en geen gevoel hebben?

........ :|

Anyway
Mijn wii is lief!
Heb gisteren nog een mailtje van mezelf gekregen :o echt super cool!
Wii sports werkt ook lekker met zn 2e!
Heb geen last van andere IRbronnen.
Het enige vreemde is dat Rayman na 3 uur vast liep, maargoed, het is en blijft een computer en geen stoommachine met 2 tandwielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Nog even over race-games. Imo moet een goeie console toch een goeie racegame hebben.

Na Red Steel als RPG aangeschaft te hebben (wat een bruut spel trouwens) wilde ik graag een racegame aanschaffen. Na wat reviews gelezen te hebben zou monster trucks 4x4 redelijk goed uit de verf komen op de WII. Dus bij Bart Smit monster trucks gekocht. Wat blijkt? Na 45 minuten spelen echt enorm spijt van dat ik dit spel had gekocht. in 1 woord waardeloos, vooral de besturing. Probeer maar eens je controller goed horizontaal te houden om gewoon rechtdoor te rijden. Sensitivity instellen hielp echt geen bal.

Dus ik terug naar de Bart Smit. Doe maar Monkeyballs dan, want GT racer screenies waren ook niet echt super, en van NFS Carbon zou de besturing ook 'horrible' zijn. Affijn Monkeyball is een echte kindergame, hyperactief en echt way te druk voor mij. Ook niks voor mij dus.

Dus wéér terug naar de Bart Smit, nu voor de 3e (!) keer... toch maar NFS Carbon meegenomen. Eerste rondje ging niet echt lekker, maar toen ik erachter kwam dat je hier 4 control options hebt, waarbij je bij de vierde kan sturen met het stuurknuppeltje van de nunchuck, ging het echt SUPER!

Een aantal reviews spreken over een slechte port van de 360 naar de WII, ik vind het spel echt geweldig en voor alle mensen die dus nog een racegame willen kopen; denk nog een keer extra over NFS Carbon na. Hij is leuker dan je denkt en echt goed te besturen. Enige minpuntje aan NFSC is misschien dat de tekst wat aan de kleine kant is, en hierdoor lastig te lezen.

Gas geven doormiddel van je Wiimote als gaspedaal te gebruiken, en sturen met het knuppeltje van je nunchuck. Heel intuitief en verslavend, ook split-screen met 2 players werkt prima. Zelfs draften ging bij de 1e keer gewoon goed.

My 0,02. :)

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
lol, nou dan zou ik nog maar es gaan oefenen, want bij mij lukt het toch echt wel. (daarvoor zit die training mode er ook in)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Liquid schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:22:
[...]

En daar ben ik het totaal niet mee eens ;)

De PC heeft duizenden verschillende configuraties, dus rock-stabiele software ontwikkelen is veel moeilijker dan voor een console.
Daar heb je een punt
Daarbij "het internet" zelf als een instabiele factor geven is een beetje vreemd. Een console hoort nog steeds gewoon plug and play te zijn zondere problemen.
Met het internet als instabiele factor bedoel ik al die vage sites die je helemaal overgooien met popups en zooi. Dan kan je zeggen dat die Opera browser daar rekening mee met houden en een goeie popup filter moet hebben, maar we hebben het over een verkapte bèta, dus als er iets fout gaat ben je daarvoor gewaarschuwd.

En b3n666, je moet maar even goed gaan oefenen want ik heb er totaal geen last van wat jij hier zegt. Het ligt gewoon aan jezelf blijkbaar, of je batterijen zijn op ofzo, maar het ligt zeker niet aan Tennis.

En even voor de duidelijkheid, ik ben geen fanboy ofzo, wilde eigenlijk voor de ps3 gaan, toch maar de Wii gekocht om het te ervaren en ik ben blij verrast erdoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
ixl85 schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:35:
[...]

OMG mensen!
Het is electronika! dit kan gebeuren! zijn jullie nu tweakers of 15jarige bash boy's die elkaar niet lief vinden en geen gevoel hebben?

........ :|
De Wii is voor 'alle' leeftijden, dus trekt dit topic ook alle leeftijden aan, zelfde met de Gamecube, min of meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:01:
[...]

Ik hou me aan me woord. Ik hou het aantal kapotte Wii's bij :) 1 DOA Wii tot nu toe hier gemeld. Over een paar maanden zouden we dat vergelijken met de 360's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hachy schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:37:
Dus wéér terug naar de Bart Smit, nu voor de 3e (!) keer... toch maar NFS Carbon meegenomen. Eerste rondje ging niet echt lekker, maar toen ik erachter kwam dat je hier 4 control options hebt, waarbij je bij de vierde kan sturen met het stuurknuppeltje van de nunchuck, ging het echt SUPER!
Dat maakt voor mij de game al niet interessant meer eigenlijk. Sturen met het knuppeltje, daar koop je toch geen Wii racespel voor. De Wiimote is geschikt om als stuurtje te fungeren, als een racespel er niet in slaagt om dat goed voor elkaar te krijgen is het voor mij geen goed Wii-racespel. Ondanks dat het verder best een leuk racespel kan zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een boze mail naar bol.com gestuurd. heb zelda op 10-12-2006 besteld (had nog een bon van € 31,95 die opmoest dit jaar) had nog geen Wii (sinds 18-12 wel) en het spel zou binnen 2 tot 4 dagen worden geleverd. na mail wisseling was de verwachting voor 26-12-2006 mooi niet staat nog steeds op in bestelling bij leverancier.

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
Het valt niet mee om iedereen van de Wii consolecode database in te voeren! 8)7 Ik heb een stel mensen uit de lijst nu maar een mailtje gestuurd... :+ Overigens past niet iedereen erin want er is plek voor 100 plaatsen en de lijst is nu 103 al lang. Oh, nog een keer mijn nummer: 5928 5659 0527 2361 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:08:
net een boze mail naar bol.com gestuurd. heb zelda op 10-12-2006 besteld (had nog een bon van € 31,95 die opmoest dit jaar) had nog geen Wii (sinds 18-12 wel) en het spel zou binnen 2 tot 4 dagen worden geleverd. na mail wisseling was de verwachting voor 26-12-2006 mooi niet staat nog steeds op in bestelling bij leverancier.

:( :( :(
koop nooit wat bij bol, maar denk dat ze er op het moment een beetje een zooitje van maken. Mijn boek (2 dagen levertijd) stond na 2 dagen nog op "in behandeling" (oid), kreeg hem die avond binnen en kreeg vandaag een mail dat hij naar me verzonden zou worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:14:
[...]

koop nooit wat bij bol, maar denk dat ze er op het moment een beetje een zooitje van maken. Mijn boek (2 dagen levertijd) stond na 2 dagen nog op "in behandeling" (oid), kreeg hem die avond binnen en kreeg vandaag een mail dat hij naar me verzonden zou worden 8)7
tja had nu eenmaal een bon voor € 31,95 (nu weer 1) dus hierna nog een bestelling en dan zoeken ze het maar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja naja :p denk dat bol opzich niet slecht is, m'n boek was wel gewoon netjes binnen. Maar denk dat zij ook beetje last hebben van het kerstdrukte gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:21:
tja naja :p denk dat bol opzich niet slecht is, m'n boek was wel gewoon netjes binnen. Maar denk dat zij ook beetje last hebben van het kerstdrukte gebeuren ;)
dan moeten ze aangeven dat ze het niet hebben! dan had ik hem in de winkel gekocht namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
S2S schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:51:

Castlevania IV en R-Type I komen hier in Europa op 29 december uit. Ik denk dat je SMB op zijn vroegst pas ergens in januari zult kunnen spelen.

Ik erger mij eigenlijk wel een beetje aan het feit dat er helemaal niets bekend is over welke titels er volgende maand zullen komen. Het is gelukkig een stuk beter dan op de 360, daar weet je vaak een paar uur van tevoren pas welke Xbox Live Arcade titel er die dag zal uitkomen(en sinds Lumines Live! komt er alleen maar crap uit), maar ik had toch graag willen weten welke titels er voor de komende maanden gepland staan. Het enige wat je nu weet is dat Super Mario Bros. en Super Mario World al in Japan uit zijn en hier nog niet en dat Super Metroid ook misschien op korte termijn komt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben trouwens een stervende man want ik heb een wii, ik was geen gamer, ik had nog nooit zelda gespeeld (ik had er bijna nog nooit van gehoord), en toch speel ik zelda en ik zit vast in de eerste tempel en ik kom er niet uit :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:49:
ik ben trouwens een stervende man want ik heb een wii, ik was geen gamer, ik had nog nooit zelda gespeeld (ik had er bijna nog nooit van gehoord), en toch speel ik zelda en ik zit vast in de eerste tempel en ik kom er niet uit :'( :'( :'( :'( :'(
owwwww..

www.gamefaq.com
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
Ga ik ff controleren, het viel me wel op dat er een stuk of 6 man tussen staan waarvan de Wii code niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wil ik dus niet. Moeilijke situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:09:
[...]

Moet ik langs je komen zitten dan :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
BTW, XIn-Evil, zou je een sorteer optie willen maken op aanmelddatum, dan kun je eenvoudiger controleren wie je al wel/niet toegevoegd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Inderdaad er zijn er steeds die moeten zeuren. Veel problemen met het licht heb ik en andere absoluut niet. Zelfs halogeen spots storen niet.
Je moet er wel inderdaad voor zorgen dat de spots niet echt in de richting van de sensorbar straalt. Je moet er ook voor zorgen dat je jezelf niet verblind door de lichten.
Je moet er ook voor zorgen dat de kerstboom niet pal naast je staat, deze mep je inderdaad omver.

Kortom het is gezeur door enkele die het probleem drastisch opblazen.
-gedoe met de straps?
Tja...als je sommige films op het net bekijkt dan is het niet verwonderlijk dat sommige straps breken. Toegegeven je kan je zo hard in het spel inleven dat het allemaal iets heviger aan toegaat dat je zelf wilt. Maar de kinderen leer je vooral dat ze de remote goed moeten vasthouden en het riempje goed rond de pols moeten houden. Dit lukt hun goed!
Tevens is het enkel je eigen verantwoordelijkheid wanneer je de remote weggooit. Als mijn gsm uit mijn handen val dan ga ik ook niet SonyEricsson aanklagen dat hun strip niet goed was.
Zijn het niet vooral de Amerikanen die het weeral opblazen? Sommige zien weer geld rollen.
Dit is spelafhankelijk en ook weer van persoon tot persoon. De ene vind het goed, de andere niet. Smaken verschillen en dat is maar goed ook. Heeft niets te maken met de kwaliteit van het toestel.
Dit moet je nuanceren. Er zijn gevallen, ja. Maar meestal komen we in dit forum er wel uit. Slecht ingestelde routers, poorten die geblokkeerd zijn,.. Je hoort de mensen juist niet die wel een geslaagde update gedaan hebben. Het forum zou er nogal belachelijk uitzien als we steeds dit gaan melden. Dit forum is er in eerste instantie om degene met het probleem te verhelpen. Niet om het probleem te veralgemenen.
Kwaliteit vind ik reuze. Over de straps hebben we het al eens gehad. Er zullen er ook gerust vele zijn die de straps niet gaan gebruiken. Maar de problemen met de straps stel ik gelijk met Amerikanen, rechtzaken en dollars.
De speaker had iets beter gekunnen, ja. Maar het geeft in de huidige toestand al een voldoende effect. Voor mij hoeft het niet luider. Maar ik kan best begrip opbrengen voor degene die er graag een Bose geluidspreker in had gehad.
Hier lijden veel consoles onder. Maar geef het nog een maand of twee en dit probleem is ook weer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Niet online
[...]

Ben ik weer niet eens met je...Als ik naar VandenBorre ga om een mixer te gaan kopen dan verwacht ik dat die werkt. Niet van als ik mijn soep aan het mixen ben dat het toestel dan blokkeert waarbij ik de stekker uit het stopcontact met halen, 10 seconden moet wachten en dan opnieuw de stekker erin. Met een dergelijk toestel ga ik meteen naar de winkel.
Iedereen is het hier toch mee eens, niet?

Als ik dus een licentie van Windows zou kopen sta ik binnen het uur terug in de winkel omdat het product niet functioneert naar behoren.
De Wii is bij mij nog niet blijven hangen. De vastlopers van de Opera browser reken ik niet mee. Tevens is dit nog niet bij mij gebeurt maar je verkrijgt hier een duidelijke waarschuwing van dat het kan gebeuren en dat Nintendo niet verantwoordelijk is. Het is hier klare taal.
Een kale Windows loopt al geregeld vast...dat is het verschil.

Ik vind gewoon dat de mensen van tegenwoordig veel te snel met iets akkoord gaan. Het hoort zo niet te zijn!! Als je een auto koopt en hier een rit mee gaat doen van zo'n 100 kilometer ga je ervan uit dat je deze maar 1x moet starten. Ik koop geen auto waar ik van weet dat ik na zo'n 10 kilometer de sleutel weeral moet omdraaien.

Maar goed terug on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Tennis is juist erg goed in de besturing. Door Wii Tennis begin ik door te krijgen wat ik altijd verkeerd doe in echt tennis. Probeer de training eens daar leer je op zich best veel van. En met meerdere personen is het alleen maar leuker imo. Je hebt wel een punt dat het splitscreen soms te weinig zicht over laat. Dat is idd jammer. Maar als je Wii tennis niet goed kan ligt het imo echt aan jezelf en niet aan de game.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:09:
[...]

Ten eerste, je zit in de verkeerde thread.
Ten tweede, wees specifiek met het beschrijven van je probleem en waar je vast zit.
Ten derde, alles kun je vinden op http://www.GameFAQs.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaapstobbe schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:11:
[...]

Donder jij eens ff gauw op, met je gezeik. Als ik dit zo lees ben je gewoon een snelle opgever, gewoon lomp of motorisch gestoord.
Ik kan met tennis echt de ballen plaatsen waar ik wil, echt strak langs de lijn als ik dit wil, heb er dan misschien ook al bij elkaar 2 uur getennist in totaal, maar je kan echt wel de bal goed plaatsen als je goed timed. Gelukkig komt er wel ene klein beetje pech of mazzel bij kijken(oftwel net een paar ms te vroeg of te laat) waardoor het niet voorspelbaar wordt. Als ik jou was zou ik eerst eens kijken of je die controller wel goed vast houdt; horizontaal, en niet recht op. En probeer ook horizontaal te slaan niet naar boven - kijk eens naar een echte teniswedstrijd, dan weet je ongeveer hoe het werkt ;)
of maak eens een filmpje van jezelf, ik zou je graag eens zien klunsen :D
Zonder twijfel ben ik motorisch gestoord maar was het hele doel van de Wii juist niet dat iedereen zonder moeite aan de slag kon met games als wii sports? ;) het werkt gewoon niet logisch vind ik. Zelfs ik als anti sportman kan zonder veel moeite een tennisbal in het echt de kant op laten gaan die ik wil, maar bij wiisports lukt dat echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
_-= Erikje =-_ schreef op maandag 25 december 2006 @ 16:11:
BTW, XIn-Evil, zou je een sorteer optie willen maken op aanmelddatum, dan kun je eenvoudiger controleren wie je al wel/niet toegevoegd hebt :)
Daar ben ik ook erg voor! Heb bijna nu iedereen toegevoegd (bijna 100!) en zou het fijn vinden als andere mij ook toevoegen (heb mezelf pas sinds vandaag aangemeld op de lijst) dus dan is een sorteer functie erg handig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 17:26:
Zonder twijfel ben ik motorisch gestoord maar was het hele doel van de Wii juist niet dat iedereen zonder moeite aan de slag kon met games als wii sports? ;) het werkt gewoon niet logisch vind ik. Zelfs ik als anti sportman kan zonder veel moeite een tennisbal in het echt de kant op laten gaan die ik wil, maar bij wiisports lukt dat echt niet.
Misschien moet je eens naar de instellingen van je remote kijken, want iedereen kan met Wiisports de kant op slaan die hij/zij wil. Ik heb werkelijk nog niemand gezien die dit niet voor elkaar kreeg en heb toch al tegen een behoorlijk aantal mensen gespeeld, die überhaupt nooit gamen. Allemaal pakken ze het zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag zojuist bij wehkamp, bij mijn klantgegevens geen bestelling meer staan. Bij mijn bestelling ook geen bestelling? :/
Heeft iemand hier ervaring mee, is m'n wii op komst, zal ik m dan eindelijk krijgen deze week??

Oja, nog geen e-mail van ze gehad..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

damsoft schreef op maandag 25 december 2006 @ 17:52:
[...]

Daar ben ik ook erg voor! Heb bijna nu iedereen toegevoegd (bijna 100!) en zou het fijn vinden als andere mij ook toevoegen (heb mezelf pas sinds vandaag aangemeld op de lijst) dus dan is een sorteer functie erg handig. _/-\o_
Aanvullend, misschien is het ook handig om in je profiel te kunnen zien wie jou heeft toegevoegd. Dan kun je evt met kleuren aangeven of jij diegene wel hebt toegevoegd of niet. En dan kun je ook zien of iemand jouw toevoeging al beantwoord heeft. Het is wel een beetje programmeerwerk, maar op die manier krijg je wel een mooi functionerend geheel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
idd, ik heb gisteren de hele lijst ingevoerd, maar zal nu dus de hele lijst nog een keer afmoeten om te zien wie er bij gekomen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:57:
[...]

Ik hou me aan me woord. Ik hou het aantal kapotte Wii's bij :) 1 DOA Wii tot nu toe hier gemeld. Over een paar maanden zouden we dat vergelijken met de 360's ;)
Is dat mijn Wii? Ik wist dat ik die had moeten houden! Vast een collectors item :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:26:
Ik zag zojuist bij wehkamp, bij mijn klantgegevens geen bestelling meer staan. Bij mijn bestelling ook geen bestelling? :/
Heeft iemand hier ervaring mee, is m'n wii op komst, zal ik m dan eindelijk krijgen deze week??

Eén telefoontje en je weet het bij Wehkamp.. ;)
De website is wel vaker onduidelijk en incorrect.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52

Heb hetzelfde probleem, wacht ook nog op mijn wii van de neckermann :( . Zal wel een vergoeding vragen, want ik had hem al een eeuw geleden in de stad kunnen kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Is het echt zo dat de gewone winkels in de stad de Wii nog op voorraad hebben liggen? Als dat zo is, zal ik Woensdag eens wat winkels af gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik deel jullie trots mee dat ik voortaan ook behoor tot de Wii/Mii gemeenschap! :)
Jaja, ik ben een Xbox 360'er, en ik vind dat de Wii de xbox zwaar kontschopt! :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen.
Ben nieuw op forum, en over almere daar zijn geen Wii`s op voorraad.
Heb zelda uitgespeeld en wil deze voor een vriendenprijsje kwijt.
Omgeving almere.

Diegene die vast zit in dat eerste tempel, kijk even bij het Zelda topic.

Misschien handig om te weten overigens, mijn high score met bowling is 267.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 17:26:
[...]

Kom op man zelfs me oma weet nog ballen terug te slaan met tennis. D`r gaat echt iets fout aan jouw kant. Kijk je instellingen eens goed na en probeer eens een normale back- of forehand. Wanneer je op je GC left-A moet drukken in een spel ga je toch ook niet een andere combo proberen? Ik vind het vergezocht van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lekker boeiend :z

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 26-12-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 00:57
Net voor kerst van mijn zus "Monster 4x4 World Circuit" gekregen. Even gespeeld in de multiplayer.. en het is ondanks de slechte reviews best een leuk spel.

Wat was nou eigenlijk dat wii-kerstcadeau van Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Azer schreef op maandag 25 december 2006 @ 21:31:
Is het echt zo dat de gewone winkels in de stad de Wii nog op voorraad hebben liggen? Als dat zo is, zal ik Woensdag eens wat winkels af gaan
Nee, je moet gewoon winkels afgaan en informeren wanneer ze leveringen krijgen. De winkels moeten natuurlijk geen reserveringslijst hebben, bijv. Dixons en sommige media markten. Ik had er allang een kunnen hebben maar wacht geduldig. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Maak dan een TR aan. Wannabe mod gedrag is _not_ done ;)

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 26-12-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 16:52
Dat wii-kerstkado is alleen in Amerika geweest.
North Pole News: Special Christmas Treat on the Way for Wii

Dec 22, 2006

Huge titles come to Virtual Console to cap off year

This year Santa is getting some competition from another jolly guy with a big belly and a red cap. We’re talking about video game icon Mario, of course. As a special holiday surprise for Wii owners from Nintendo, the original Super Mario Bros. game for the Nintendo Entertainment System will appear in the Wii Shop Channel and be downloadable for 500 Wii Points. Wii owners with a high-speed Internet connection can redeem Wii Points to download the game. Wii Points can be purchased in the Wii Shop Channel or at retail outlets.

The classic game will make Christmas morning extra special, just as it did more than two decades ago. Super Mario Bros. reigns as perhaps the best-known and most-played game on any video game system in history. More than 40.2 million copies of the game found their way into homes worldwide. In addition to Super Mario Bros., other top-notch offerings available on Dec. 25 include:

* Street Fighter II: The World Warrior (Super NES, 1-2 players, 800 Wii Points): This game revolutionized the fighting-game genre with characters that had unique fighting skills, speed, special moves and unique endings.
* Super Castlevania IV (Super NES, 1 player, 800 Wii Points): Simon Belmont uses his trusty whip to fight the powers of evil on his way to Dracula’s Castle.
* Toe Jam & Earl (Sega Genesis, 1-2 players, 800 Wii Points): Two fun-loving aliens crash on Earth and must find 10 pieces of their spaceship so they can get back home to Planet Funkotron.
* R-TYPE (TurboGrafx16, 1-2 players, 800 Wii Points): This is a completely faithful port - right down to the character details - of the famous shooting-game masterpiece.

Games available on Jan. 1 include:

* Baseball (NES, 1-2 players, 500 Wii Points): Play nine innings of fierce sandlot competition with classic NES graphics.
* Urban Champion (NES, 1-2 players, 500 Wii Points): Don’t let the big, bad bully of the neighborhood push you around! Players fight for the right to walk the street.

In just five weeks the library of classic games available through the Wii Shop Channel has grown to 33 titles. Every Monday at 9 a.m. Pacific, Nintendo adds more classic games to the channel. For detailed information about each game, visit Nintendo’s Online Press Room at press.nintendo.com. For more information about Wii, please visit Wii.com.
Dit komt dus van www.nintendo.com.
DoubleD1980 schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:54:
Net voor kerst van mijn zus "Monster 4x4 World Circuit" gekregen. Even gespeeld in de multiplayer.. en het is ondanks de slechte reviews best een leuk spel.

Wat was nou eigenlijk dat wii-kerstcadeau van Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online

Je krijgt ook geen mail bij verzending (althans, dat heb ik nog nooit gehad), je moet gewoon even kijken of je saldo nu gewijzigd is. Als dit zo is kun je, je WII waarschijnlijk woensdag verwachten. Neem dus maar een dagje vrij mocht je dat nog niet hebben gedaan/zijn.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48

Idem hier. Na 2 weken lang de status van m'n bestelling op "1 week levertijd" gehad te hebben is nu de bestelling uit m'n klantgegevens verdwenen, en zie ik bij financiële gegevens een positief (?) saldo van Wii+verzending staan. Ik hoop maar dat dat betekent dat hij klaar staat voor verzending, maar dat DHL vanwege de kerst dicht is en daarom geen verzendcode geeft en het daarom ook nog niet terug te vinden is, en dus ook geen email van "verzending" verzonden is... (positief blijven denken maar, anders word ik gek !)

((( Jammer dat DHL niet op 2e Kerstdag bezorgt, ben woensdagmiddag t/m vrijdagochtend niet thuis, en loop dan dus de bezorging van m'n Wii mis ... :'( Hopen maar dat de buurvrouw wel thuis is dan, zodat ik weet waar ik m'n Wii vrijdagmiddag moet ophalen! )))

[ Voor 12% gewijzigd door Haay op 25-12-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

S2S schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:12:
[...]

Dat 10% van de xbox 360's een probleem hebben en slechts enkele tiendes van procenten van de Wii?
even niet procenten mierenneuken, you get the point. veel > weinig

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:18:
[...]

Dat 10% van de xbox 360's een probleem hebben en slechts enkele tiendes van procenten van de Wii?
even niet procenten mierenneuken, you get the point. veel > weinig
Ken 5 mensen met een xbox360 van geen is er eentje kapot, heb in totaal 5 Wii's, en 10 wii-motes in mijn omgeving(iemand heefter 4 :X) en geen strap die gebroken is. Valt op dat alleen Amerikanen er problemen mee hebben, uit Japan en Europa hoor je nooit iets daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wow! Dit topic groeit als kool! Bij mij thuis was de Wii wel een dikke hit. Ik heb mijn moeder Raving Rabbids laten doen en ze vond het helemaal geweldig. En wat mij meer verbaaste is dat het schiet gedeelte van het spel (waarbij je konijnen met plungers moet neerschieten in een soort van on rails FPS) ging haar echt goed af, ze schoot alles neer! Ik heb genoeg mensen voor het eerst met een muis een FPS zien spelen om teweten dat het een bijzondere prestatie is dat iemand het in 1 keer zo oppakt. Echt supergaaf :D (btw ben ik de enige die wacht op een star wars spel waarbij je Wii-remote als je lightsaber werkt wacht?:p).

Btw ik sta nog op een reserverings lijst van de Van Leest hier in Tilburg, ik sta 2de op die lijst maar ik heb hem niet meer nodig. Als iemand die Pre-order wilt laat het even weten!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:56:
[...]

Idem hier. Na 2 weken lang de status van m'n bestelling op "1 week levertijd" gehad te hebben is nu de bestelling uit m'n klantgegevens verdwenen, en zie ik bij financiële gegevens een positief (?) saldo van Wii+verzending staan. Ik hoop maar dat dat betekent dat hij klaar staat voor verzending, maar dat DHL vanwege de kerst dicht is en daarom geen verzendcode geeft en het daarom ook nog niet terug te vinden is, en dus ook geen email van "verzending" verzonden is... (positief blijven denken maar, anders word ik gek !)

((( Jammer dat DHL niet op 2e Kerstdag bezorgt, ben woensdagmiddag t/m vrijdagochtend niet thuis, en loop dan dus de bezorging van m'n Wii mis ... :'( Hopen maar dat de buurvrouw wel thuis is dan, zodat ik weet waar ik m'n Wii vrijdagmiddag moet ophalen! )))
gewoon op het postkantoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:37:
[...]

Ken 5 mensen met een xbox360 van geen is er eentje kapot, heb in totaal 5 Wii's, en 10 wii-motes in mijn omgeving(iemand heefter 4 :X) en geen strap die gebroken is. Valt op dat alleen Amerikanen er problemen mee hebben, uit Japan en Europa hoor je nooit iets daarover.
Ik lees eens in de twee drie weken het XBOX 360 forum. Elke keer komen er weer drie of vier rings of death bij. Ik heb gezegd dat ik zou bijhouden hoeveel kapotte Wii's er na 3 maanden zouden zijn. Ik beweerde dat dat er weinig zouden zijn omdat Nintendo kwaliteitsspul levert. Ik hou het dus bij. 1 kapotte Wii tot nu toe :). Er was een poll op het 360 forum waar iets van 25% stond. D.w.z. dat 25% van de 360's binnen een jaar stuk was. De mijne doet het gelukkig nog, knock on wood.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een (mislukte) aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!