Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.776 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:42
simpel bij composite zijn de kleuren minder scherp -> color bleeding, uitgesmeerde kleuren.

Vergelijkd e hartjes linksboven maar eens met en zonder RGB :)

je kan ook ff wikipedia-en op YUV(composite) en RGB kleur coding, dan zie je waar de verschillen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoi mensen ik weet dat hier al veel gepost is over netwerk problemen en ik heb alles gelezen maar zag mijn probleem er niet bijstaan.
Ik heb een Wiifi stick aangeschapt, en geinstalleerd op mijn pc en windows herkent hem. Maar ik geen verbinding met mijn Wii maken. Mijn Wii vind niks als ie een connectie test doet, en windows is geeft aan dat ie probeert een draadloze verbinding te maken. Maar het lukt niet helaas. Moet ik nog iets speciaals instellen of doen? Mijn Pc heeft internet en is gesloten met een 10mbit lijn. Zie ik iets over het hoofd, de error code die ik krijg is 51033 of iets geloof ik.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

jaapstobbe schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:07:
simpel bij composite zijn de kleuren minder scherp -> color bleeding, uitgesmeerde kleuren.

Vergelijkd e hartjes linksboven maar eens met en zonder RGB :)

je kan ook ff wikipedia-en op YUV(composite) en RGB kleur coding, dan zie je waar de verschillen liggen.
Dat is nu jammer, YUV is namelijk component ;)

Moet wel zeggen dat de screenshots al een aardig verschil laten zien in met name kleur-intensiteit en contrast. Kleuren lijken inderdaad vaak over te lopen in elkaar met composiet. Toch binnenkort maar eens die Blaze component kabel halen voor de Wii dan, die schijnt van goeie kwaliteit te zijn. Ik wachtte eigenlijk op de officiële Nintendo kabel, maar dat kan nog wel een tijd duren :(

EDIT: kleine quote uit de engelse wiki:
Y stands for the luminance component (the brightness) and U and V are the chrominance (color) components. The YPbPr color space used in analog component video and its digital child YCbCr used in digital video are more or less derived from it[...]
Kortom, component heeft 3 kabels om video aan te leveren, vandaar de benaming YUV. Composiet heeft maar 1 kabel voor video, waardoor het dus beduidend minder is.

[ Voor 22% gewijzigd door Cleetje op 24-12-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Postius schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:17:
Ik heb een Wiifi stick aangeschapt, en geinstalleerd op mijn pc en windows herkent hem. Maar ik geen verbinding met mijn Wii maken.
Je moet de PC als accesspoint configureren. Adhoc mode van Windows werkt niet. Helaas leveren de meeste fabrikanten leveren geen software AP mee met hun WiFi product. Je bent aangewezen op *BSD en Linux als je een WiFi stick of kaart als AP wil laten werken. De Google term is "hostapd".

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 23:46:
[...]

Thx m8 :-)

Enig id wanneer er weer een DB beschikbaar is?
Ik ga proberen vandaag nog xin-evil.com te transferen, en als alles meezit komt hij dus in de loop van morgen online! En anders wordt het na kerst :) (tijdens kerst doe ik niet zoveel denk ik zo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die geinteresseerd zijn in de blaze component kabel, zeker doen hij is van goede kwaliteit. Vriend van me heeft em en het verschil met composiet op een HDTV is verbluffend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

2374-8874-1599-2263 Maciek
7153-3112-9672-4711 Deddiekoel
8888-3460-1404-3897 lvn
6177 0308 7065 0816 SHOOTO!
5677-7725-6424-5034 Oathie
8486 0278 0401 2505 Hemmik
7595-4040-5807-9188 Tom_Green
5073 0589 1930 5201
0591 5165 9984 4695 Checky
ons nummer is 8582-7638-8920-1033

Ik heb vanmiddag Wii Play nog opgehaald... kost 49,95... aangezien een losse remote al 39,95 kost kan het wel uit zitten best een paar grappige minigames tussen. Was wel even zoeken Wii play was ook al overal uitverkocht! stond er nog 1'tje bij de free record shop.

Ben vanavond ook weer met Red Steel aan het spelen geweest..besturing gaat al een stuk beter, maar het aimen blijft lastig, verder een gaaf spel, goeie sfeer, goeie muziek.... en lekker knallen :P
:

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 24-12-2006 00:45 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

docftp schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:04:
[...]

Ok bij deze . Het verschil is nu wel duidelijk overigens
Lag toch aan mijn ogen blijkbaar
heb je nu niet rgb en composiet door elkaar gehaald daar?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Chaoss schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:28:
[...]
ons nummer is 8582-7638-8920-1033
Heb je ook toegevoegd (mail steeds alle codes naar mijn Wii, ben benieuwd hoeveel geheugen die mails kosten...).

Wat ik overigens niet begrijp is dat mensen vinden dat Zelda duidelijk Cube-graphics heeft. Ik vind de game er erg erg goed uitzien en kan niet geloven dat de Cube hetzelfde (met name de lichteffecten) kan produceren. Ben dan ook erg benieuwd naar een filmpje van de Cube versie.
Ben met name onder de indruk van de character models en hoe goed ze emotie weten te uiten. Ogen werken erg goed en passen ook perfect in het hoofd (heb ik vaak anders gezien). Qua expressies is deze Zelda minstens even goed als windwaker...

[ Voor 18% gewijzigd door Deddiekoel op 24-12-2006 02:06 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ari3 schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:25:
[...]
Je moet de PC als accesspoint configureren. Adhoc mode van Windows werkt niet. Helaas leveren de meeste fabrikanten leveren geen software AP mee met hun WiFi product. Je bent aangewezen op *BSD en Linux als je een WiFi stick of kaart als AP wil laten werken. De Google term is "hostapd".
Er zit een soort van tool config programma bij waarbij ik hem als accespoint kan instellen dat heb ik gedaan maar nog niks, ik kreeg na dit aanzetten wel de melding dat ie opzoek ging naar een draadloos netwerk, maar dit had ik al geprobeerd.

Moet ik iets doen met het mac adress van de Wii? Mijn Internet hangt aan mijn pc en mijn internet verbinding is afgesteld op het mac adress van mijn pc. Zou dat iets moeten uitmaken of niet? Het leek me van niet aangezien de Wii via mijn PC connect. Maar meh waarom werkt het niet gewoon.

Iets anders wat ik zou kunnen doen iets qua instelingen? En moet ik een Bridge instellen of niet? Staat nergens uitgelegd :(

Nintendo Wi-Fi USB Connector Registration Tool-> schijnt een icoontje te zijn dat je moet krijgen op je pc, bij mij komt ie niet?
Afbeeldingslocatie: http://wii.nintendo.nl/fileadmin/media/uploads/RTEmagicC_Wifi023.jpg.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 24-12-2006 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Als je de software hebt geinstalleerd die bij de WiFi stick zit staat dat als het goed is op je PC. Moet je echter nog wel even die Registration Tool opstarten (snelkoppeling wordt automatisch ergens in je Start menu geknikkerd). Vervolgens moet je in die Registration Tool nog even de verbinding van de Wii goedkeuren.

Overigens heb ik zelf nog nooit met component gespeeld, dus mijn mening is volledig gebaseerd op de paar vergelijkende screenshots die hier voorbij komen. Maar ben ik de enige die de kleuren op die component screenshots NIET mooier en levendiger vind? Het ziet er allemaal wel scherper uit, maar ik vind de kleuren een heel stuk fletser. Op de vergelijking een paar posts terug lijkt het linkerdeel wel te lang in de zon te hebben gelegen oid. Ik zou liever de volle kleuren van composiet en de scherpte van component hebben. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Captain N op 24-12-2006 03:36 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:55

S2S

Deddiekoel schreef op zondag 24 december 2006 @ 01:50:
[...]

Heb je ook toegevoegd (mail steeds alle codes naar mijn Wii, ben benieuwd hoeveel geheugen die mails kosten...).

Wat ik overigens niet begrijp is dat mensen vinden dat Zelda duidelijk Cube-graphics heeft. Ik vind de game er erg erg goed uitzien en kan niet geloven dat de Cube hetzelfde (met name de lichteffecten) kan produceren. Ben dan ook erg benieuwd naar een filmpje van de Cube versie.
Ben met name onder de indruk van de character models en hoe goed ze emotie weten te uiten. Ogen werken erg goed en passen ook perfect in het hoofd (heb ik vaak anders gezien). Qua expressies is deze Zelda minstens even goed als windwaker...
Yup een Cube game, ziet er ook hetzelfde uit als op de Cube, en voor een Cube game ziet het er goed uit. Voor een Wii game niet echt, Wii heeft ongeveer 300 Mhz mee cpu power en zo'n 64 MB meer aan ram. Je kan dus veel meer met de Wii.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
S2S schreef op zondag 24 december 2006 @ 09:36:
[...]

Yup een Cube game, ziet er ook hetzelfde uit als op de Cube, en voor een Cube game ziet het er goed uit. Voor een Wii game niet echt, Wii heeft ongeveer 300 Mhz mee cpu power en zo'n 64 MB meer aan ram. Je kan dus veel meer met de Wii.
Ja, dus als we dit al mooi vinden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Boeboe schreef op zondag 24 december 2006 @ 01:28:
[...]

heb je nu niet rgb en composiet door elkaar gehaald daar?
Dacht ik ook al aan, maar de foto met rgb lijkt door licht de camera lastig te vallen, waardoor het wazig lijkt. Maar het kan ook andersom zijn hoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:55

S2S

danielkraak schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:06:
[...]

Ja, dus als we dit al mooi vinden ;) .
Dat is nog al subjectief ;) Kwa art is het mooi maar technisch gezien.. je snapt het wel.
Mensen die een X360 hebben of zelfs een Xbox die snappen het wel. Het is het complete package dat Zelda zo mooi maakt. Maar als het geen Zelda zijn geweest, zou ik het waarschijnlijk niets aan vinden, of zelfs niet kopen. En tja het is Zelda dus gameplay ten top.
Bijvoorbeeld onder water in het begin van tempel 3, lijkt wel N64 zowat.

Wat moet je nou naast Zelda kopen voor dit ding? Ik heb zin in nog een game maar ik zou niet weten welke.

[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 24-12-2006 11:16 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
S2S schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:12:
[...]

Dat is nog al subjectief ;) Kwa art is het mooi maar technisch gezien.. je snapt het wel.
Mensen die een X360 hebben of zelfs een Xbox die snappen het wel. Het is het complete package dat Zelda zo mooi maakt. Maar als het geen Zelda nou zijn geweest, zou ik het waarschijnlijk niets aan vinden. of zelfs niet kopen.
Bijvoorbeeld onder water in het begin van tempel 3, lijtk wel N64 zowat.
Ik snap wat je bedoelt, ik speel ook nog wel eens n64 en stoor me totaal niet aan de graphics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:27:
Voor mensen die geinteresseerd zijn in de blaze component kabel, zeker doen hij is van goede kwaliteit. Vriend van me heeft em en het verschil met composiet op een HDTV is verbluffend.
Ik heb hem ook en kan hier alleen maar op zeggen "Amen"! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:15:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, ik speel ook nog wel eens n64 en stoor me totaal niet aan de graphics. :)
haha, ik speel af en toe nog op mijn NES/SNES, maar morgenavond multiplayer Bomberman 4/5 spelen met neefjes/nichtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ok de shooting range bij Red Steel is ook irritant
Ik dacht het mikken wel redelijk onder de knie te hebben, maar blijkbaar toch niet :-(

"you don't get it, try again"
"come on, i know you can do it"
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 24 december 2006 @ 01:50:
[...]

Kijk eens naar RE4 op de GameCube. Dat spel heeft super graphics en is uit 2004 alweer. De Cube kan wel degelijk mooie plaatjes produceren en de Wii is nog ietsjes beter, dat zit dus wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
Ah, de DB doet het weer :D

Hmm, kun je nog niet aangeven wie je toegevoegd hebt zodat de andere persoon het ook weet ?

[ Voor 64% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 24-12-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:16:
[...]

Kijk eens naar RE4 op de GameCube. Dat spel heeft super graphics en is uit 2004 alweer. De Cube kan wel degelijk mooie plaatjes produceren en de Wii is nog ietsjes beter, dat zit dus wel goed.
Maar ben ik dan de enige die het zuur vind dat Zelda TP er op de cube er best goed utiziet en RE4 ook, waarom hebben we pas op het moment dat de console doodging een game ervoor gehad die qua grafics alles benutte. Ik bedoel als de Wii over een x aantal jaar dood is krijg je ook opeens de allerbruutste titel ervoor....zo hoort het toch niet te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Postius schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:03:
[...]

Maar ben ik dan de enige die het zuur vind dat Zelda TP er op de cube er best goed utiziet en RE4 ook, waarom hebben we pas op het moment dat de console doodging een game ervoor gehad die qua grafics alles benutte. Ik bedoel als de Wii over een x aantal jaar dood is krijg je ook opeens de allerbruutste titel ervoor....zo hoort het toch niet te werken?
dat is bij bijna alle consoles zo ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

_-= Erikje =-_ schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:48:
Ah, de DB doet het weer :D

Hmm, kun je nog niet aangeven wie je toegevoegd hebt zodat de andere persoon het ook weet ?
Lol, had zelf nog niet door dat ie werkte. Hij hoort eigk ook nog niet te werken, maar dat maakt niet uit :) . Het kan dus zijn dat ie straks er nog eventjes uitligt, omdat het domein overgeplaatst wordt, maar dat weet ik dus niet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 19:18

BaRF

bijna kerst

vanmorgen ook de hele ochtend kennis gemaakt met de wii, en zelfs mn eerst-chaggo vriendin ("wat moeten we daar mee dammit, vink niks aan!!!") is helemaal hooked!!! :D

alleen vraagje: er zat een papiertje bij dat mn sd slot alleen werkt na een fw update, alleen ik heb geen internet verbinding voor de wii. Nu wil ik een kabeltje naar dat ding leggen (geen wifi) maar zijn er inmiddels nu usb lan dingen die werken op de wii?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

BaRF schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:15:
vanmorgen ook de hele ochtend kennis gemaakt met de wii, en zelfs mn eerst-chaggo vriendin ("wat moeten we daar mee dammit, vink niks aan!!!") is helemaal hooked!!! :D

alleen vraagje: er zat een papiertje bij dat mn sd slot alleen werkt na een fw update, alleen ik heb geen internet verbinding voor de wii. Nu wil ik een kabeltje naar dat ding leggen (geen wifi) maar zijn er inmiddels nu usb lan dingen die werken op de wii?
Ja, er is in ieder geval 1 USB LAN adapter die werkt. Je zult wel even de topic moeten doorspitten met de search, het is nl al vaker genoemd en ik weet het zo niet uit m'n hoofd. In deel 73 werd ie in ieder geval genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:03:
[...]

Omdat nintendo toch iets moest doen in dat jaar dat Zelda is uitgesteld.
En ondanks dat ik onder de indruk ben voelt het af en toe een beetje te 2005, je merkt gewoon dat Zelda allang in de winkel had moeten liggen. Vooral als je weet wat Nintendo voor mooi's kan maken:
spoiler:
Sacred grove
en op andere delen de textures en belichting veel minder zijn.

Ik blijf echter bij mijn mening dat ondanks dat Nintendo zich weer heeft ingehouden...
Het de beste Zelda en misschien de beste game tot nu toe is. En voor een cube titel ziet het er echt geweldig uit. Tot nu toe eigenlijk helemaal niks te klagen over de grafische kant van de Wii , het is geen 360 maar Red Steel heeft een paar hele mooie effectjes en ondanks dat die vrij goedkoop worden uitgevoerd (indirect texturing) ziet het er allemaal toppie uit. Vooral de Dojo is prachtig.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
XiN-eViL schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:15:
[...]

Lol, had zelf nog niet door dat ie werkte. Hij hoort eigk ook nog niet te werken, maar dat maakt niet uit :) . Het kan dus zijn dat ie straks er nog eventjes uitligt, omdat het domein overgeplaatst wordt, maar dat weet ik dus niet :) .
Maar, kun je nu wel of niet aangeven dat je iemand hebt toegevoegd? Anders zit ik voor jaap aap die nummers in te rossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:15:

Deze doet het: http://digitalbattle.com/2006/12/24/wii-lan-adapter/ maar is nog niet uit, de officiele Nintendo versie zal nog wel iets later uit zijn. Als je geen draadloze router hebt kun je wellicht beter zo'n apparaaat aanschaffen, als de afstand naar de Wii klein is heb je onder de 20 euro al een router, voor 40 kun je al een Linksys kopen. Ook is de Nintendo USB Wifi stick (http://www.dixons.nl/De_o...ctor.7063526/default.aspx) een oplossing die je nu al kunt aanschaffen. Het kan ook met andere USB Wifi sticks maar niet out of the box en ik heb ook nog geen goeie oplossing daarvoor onder Windows gezien, maar als je ervaren bent in Linux en verstand hebt van netwerken is dat ook een oplossing.

Hioer ios nog wat info over de officiele Nintendo lan adapter: http://wiiparty.nl/nieuws/item/29589/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:10:
Maar standaard staat die op 0.0.0.0 in mijn router maar dat pikt ie niet, hij zegt dat dat een ongeldige waarde is.
Radius heb je helemaal niet nodig.
Ga eens googlelen wat radius inhoudt. Daar heb je weinig mee van doen.

Ik ken geen enkele router die als je wpa inschakelt verplicht met radius moet gaan werken.
Welke router heb je? Heb je misschien een screenshot?
Maak anders het ip veld leeg.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 24-12-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Sorry voor mijn ongesteldheid, dat heb je wel eens :P Zeker als man zijnde.
Maar goed, ik zal me vanaf nu weer netjes opstellen!

Mensen die problemen hebben met de reactiesnelheid van hun controller, zorg ook dat je sensor bar sensitivity goed staat ingesteld, scheelt echt een hoop. Zal vast al eens gemeld zijn, maar dat schijnt niks uit te maken, dus zeg ik het toch nog maar effe een keer.

Zonder je eerste firmware update werkt de SD adapter idd niet, maar je kunt controleren of je Wii af-fabriek toch de firmware update heeft gehad, door te kijken of je Wii goed naar standby gaat als je hem uitzet. Als hij namelijk niet geupdate is, dan moet je eerst de stekker eruit halen en weer insteken, voordat je hem weer opnieuw aan kunt zetten. Als je hem dus gewoon weer kunt aanzetten, dan zou je als het goed is de juiste firmware al moeten hebben. Verder kun je natuurlijk altijd proberen wat hij met je SD kaartje doet.

Wat de graphics discussie betreft... Ik snap er dus ook geen reet van dat Far Cry e.a. (met name Ubi Soft titels, op Rayman na) grafisch zo zwaar onder de maat zijn. Als je idd ziet hoe een Resident Evil 4 er op de Cube uitziet, dan is een Red Steel of Far Cry echt een beetje jammer.

Ik heb gisteren even Red Steel gespeeld, ik heb hem namelijk niet meteen gekocht omdat ik er zulke slechte verhalen over las en ik moet zeggen dat het op zich nog best oké is, maar ik zie inderdaad wat men bedoelt, grafisch gezien. Op zich zijn de levels met genoeg objecten gevuld, dus in die zin is er zeker genoeg detail, maar de textures zijn toch al snel blokkerig en vertonen veel gepixelde "kartelranden". Ook de physics vielen me een beetje tegen. Zie bijvoorbeeld als je flessen op de bar kapot schiet (4 naast elkaar staande flessen met 1 kogel) en als je in de keuken tegen een hangende pan schiet. Die gaat niet slingeren, maar vliegt er gelijk af... Verder vond ik de besturing best in orde en het hele oosterse sfeertje maakt de game natuurlijk. Wat absoluut cool is, is hoe je je guns bestuurt, ook dat je ze horizontaal kunt houden. Beetje John Woo style allemaal.

Ik vind hem alleen geen 60 euro waard en ook geen 50 euro (sommige winkels). Dus wat mij betreft een keer op de kop tikken als ie in de budget schappen ligt voor een eurootje of 20-30.

Zelda is natuurlijk de must-have en zelf ben ik ook zeer enthousiast over Call of Duty 3, maar ik zie dat niet iedereen die mening deelt. Ik heb hem bijna uitgespeeld en dan ga ik uitkijken naar deel 4.

Verder kijk ik ook erg uit naar Resident Evil Umbrella Chronicles, die deel 1 t/m 4 gaat samenbrengen qua verhaal. Ook Forever Blue lijkt me erg gaaf, lekker diepzeeduiken tussen tropische vissen en niet te vergeten Heroes (zelfde maker als Killer 7 op de Cube).

Verder is het volgens mij niet heel gemakkelijk om snel Nintendo 64 games voor de VC uit te brengen. Gezien Mario 64 er ook beter uitziet dan op de N64, zullen ze die spellen niet heel gemakkelijk porten. Dus even geduld!

Wii is here to stay!

Gisteren eindelijk een tweede nunchuck gevonden in Maastricht Notabene! Bij de intertoys! Er lagen er nog enkele, dus misschien nog iemand blij te maken in die omgeving die er eentje zoekt?

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hm, mijn cod 3 is zomaar gebugged =/ ik kan alleen nog maar super langzaam lopen, als ik mijn nunchuck omwissel voor mijn andere kan ik 1 seconde hard lopen en daarna is het weer gedaan, ook andere wii-mote geprobeerd maar helpt niet. Bij de eerste levels had ik nergens last van, mischien kan het aan mijn save game liggen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gisteren Wii sport gespeeld. We waren met een man of 20 aan het Kerst Diner, met kinderen erbij (maar die mochten niet :P ).

Gespeeld met mensen van 23 tot 54 jaar. Heel veel lol gehad.

Eind van de avond was het minder. Na de nodige flessen wijn, is de Wii geen goed apparaat. Ik heb 2x mijn pa geslagen, pa raakte op zijn beurt de muur met zijn handen, oom flikkert de WiiMote met een rotvaart tegen de muur etc. etc.

Lol was er overigens niet minder op :+

EDIT

Kritische noot. Oom had voor zijn kids GT Pro gekocht. Zat een stuurtje bij, dus leek wel leuk.

Het spel is: Bagger, dramatisch, verschrikkelijk en wat niet meer is.

Het ziet er niet uit (en dan bedoel ik ECHT NIET). Het speelt slecht, geluid slecht, reageert traag. Niet te spelen. Ik denk dat Ubisoft het in 1 uur gemaakt heeft. Schandalig dat het spel 60,- kost.

Dit kan echt niet meer:

Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/45403.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 24-12-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:35
Dat Wii Sports is echt een leuke game.
Het is dat Zelda al is uitgebracht, maar anders was ik echt alleen maar aan het sporten.
Ben met Bowling al Pro en wil nog steeds een perfecte game gooien, mijn hoogste score in 1 game is 223. :D
Tennis is leuk, maar ben ik zo slecht in, zit hooguit op 200 a 300 punten van het pro gebeuren.
Zelfde met Baseball, ik sla toch regelmatig homeruns, maar ja, helaas alleen als alle honks leeg zijn.
Boxing is wel cool, vooral de training versie, ram lekker tegen de bokszakken tot ze kapot zijn.
En Golf, wat een bout spel is dat zeg, zodra ik in de buurt ligt van dat gat, lijkt het wel of de wii mote niet goed reageert. Ik wil en maak ook kleine tikjes, maar die worden niet op het scherm weergegven en zodra ik dan ietsje harder sla: aaargh weer van de green af.
Nou wil ik best geloven dat Wii Sports Golf minder goed zal reageren dan een Tiger Woods Golf spel, maar dit is gewoon niet leuk.
En nee, dit ligt niet aan mij, mijn pa speelde net ook een potje mee en die had hetzelfde probleem.
En mijn broer die ook wel eens in het echt golft heeft dit ook in Wii Sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
PWM schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:16:
Gisteren Wii sport gespeeld. We waren met een man of 20 aan het Kerst Diner, met kinderen erbij (maar die mochten niet :P ).

Gespeeld met mensen van 23 tot 54 jaar. Heel veel lol gehad.

Eind van de avond was het minder. Na de nodige flessen wijn, is de Wii geen goed apparaat. Ik heb 2x mijn pa geslagen,
Je was zeker met je pa aan het Boxen?
pa raakte op zijn beurt de muur met zijn handen, oom flikkert de WiiMote met een rotvaart tegen de muur etc. etc.

Lol was er overigens niet minder op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

RollieBollie schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:17:
En mijn broer die ook wel eens in het echt golft heeft dit ook in Wii Sports.
oh, dan zal het inderdaad :+

nee heb hetzelfde ook hoor, bij het putten moet je eigenlijk alleen een tikje tegen je remote geven om zo zacht te slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

PWM schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:16:
Kritische noot. Oom had voor zijn kids GT Pro gekocht. Zat een stuurtje bij, dus leek wel leuk.

Het spel is: Bagger, dramatisch, verschrikkelijk en wat niet meer is.

Het ziet er niet uit (en dan bedoel ik ECHT NIET). Het speelt slecht, geluid slecht, reageert traag. Niet te spelen. Ik denk dat Ubisoft het in 1 uur gemaakt heeft. Schandalig dat het spel 60,- kost.
Was toch al bekend?
http://wii.ign.com/articles/746/746542p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Klopt. Is eerste console die mijn oom heeft gekocht. Weet hij veel hoe het allemaal werkt. Hij denkt, 60,-? Dan moet het wel goed zijn.
RollieBollie schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:18:
[...]
Je was zeker met je pa aan het Boxen?

[...]
Honkbal 8)

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 24-12-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

PWM schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:23:
Klopt. Is eerste console die mijn oom heeft gekocht. Weet hij veel hoe het allemaal werkt. Hij denkt, 60,-? Dan moet het wel goed zijn.
Hmm, dan is het wel extra zuur inderdaad. Maar snel verpatsen op ebay denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

hehe dat is bij mij thuis dus ook al gebeurd (niet echt hard gelukkig want het was mn broertje van 5 :) , en trouwens over dat die amerikanen die dingen zo snel uit hun handen laten vliegen.... mijn broertje speelt erg vaak met de wii maar heeft nog geen één keer de wii-mote uit zijn handen laten vliegen... )

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

xsive schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:49:

Verder kijk ik ook erg uit naar Resident Evil Umbrella Chronicles, die deel 1 t/m 4 gaat samenbrengen qua verhaal.
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik echt moet denken van Umbrella Chronicles. Ik krijg de indruk dat je een beetje losse korte episodes voor je kiezen krijgt en geen compleet verhaal. RE4 was echt een verhaal dat je telkens weer verrastte kwa tegenstanders. Ik zie denk ik ook liever RE5 komen dan Umbrella Chronicles.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:35:
[...]
Radius heb je helemaal niet nodig.
Ga eens googlelen wat radius inhoudt. Daar heb je weinig mee van doen.

Ik ken geen enkele router die als je wpa inschakelt verplicht met radius moet gaan werken.
Welke router heb je? Heb je misschien een screenshot?
Maak anders het ip veld leeg.
Het is zo'n adsl2 geval van versatel. Wat radius is weet ik wel min of meer maar dat klote ding deed het niet en terug zetten naar het ip waar die op stond werkt ook niet.
Ik wil WPA gebruiken op mijn versatel router zodat mijn wii online kan. Enige probleem is alleen dat ik het niet werkend krijg. De handleiding zegt zodra je bij WPA aankomt dat dat te uitgebreid is om er iets over te zeggen en als je tele2 zelf belt dan zeggen ze dat je maar in de handleiding moet kijken want hun geven er geen ondersteuning op. Ook google kan mij niet helpen.

Mijn vraag is wat ik moet instellen bij wpa. Ik zie staan:

wpa group key interval: 0 (neem aan dat dit te tijd is waarin je een nieuwe key moet opgeven?)
RADIUS server IP adres: stond standaard op 0.0.0.0 maar daarmee werkte het niet dus heb ik wat andere dingen geprobeert (ip router en ip van de wii) maar beide werkte niet en terug veranderen naar 0.0.0.0 kan niet meer want dat is opeens een ongeldige waarde.
RADIUS port: 1812
RADIUS key: zelf wat bedenken

WPA encryption (TKIP oF AES of allebei)

WEP encryption (disabled of enabled).

Het probleem zit denk ik bij het ip van de radius server. Ik heb geen idee wat ik daar zou moeten invullen en terug zetten naar het orgineel kan dus niet meer. Op de wii zelf kan ik niet veel meer doen dan de wpa key invullen en ip enzo toewijzen maar ik wil dat ie automatisch een ip krijgt. Met WEP werkt alles wel dus het ligt niet aan de router/wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Smoonshine schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:34:
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik echt moet denken van Umbrella Chronicles. Ik krijg de indruk dat je een beetje losse korte episodes voor je kiezen krijgt en geen compleet verhaal. RE4 was echt een verhaal dat je telkens weer verrastte kwa tegenstanders. Ik zie denk ik ook liever RE5 komen dan Umbrella Chronicles.
Ben ik ook wel met je eens, maar toch kijk ik er naar uit!
Resident Evil 5 gaat het natuurlijk helemaal worden met supergraphics, maar toch verwacht ik dat ook een Wii Resident Evil er gewoon erg goed uit zal komen te zien! Bouw maar lekker voort op de RE4 engine, dan vind ik alles best!

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Cleetje schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:19:
[...]

Ja, er is in ieder geval 1 USB LAN adapter die werkt. Je zult wel even de topic moeten doorspitten met de search, het is nl al vaker genoemd en ik weet het zo niet uit m'n hoofd. In deel 73 werd ie in ieder geval genoemd.
gevonden, is een linksys usb200m van 23 euro ofzo, zal eens kijken :) thanx
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:25:
[...]

Deze doet het: http://digitalbattle.com/2006/12/24/wii-lan-adapter/ maar is nog niet uit, de officiele Nintendo versie zal nog wel iets later uit zijn. Als je geen draadloze router hebt kun je wellicht beter zo'n apparaaat aanschaffen, als de afstand naar de Wii klein is heb je onder de 20 euro al een router, voor 40 kun je al een Linksys kopen. Ook is de Nintendo USB Wifi stick (http://www.dixons.nl/De_o...ctor.7063526/default.aspx) een oplossing die je nu al kunt aanschaffen. Het kan ook met andere USB Wifi sticks maar niet out of the box en ik heb ook nog geen goeie oplossing daarvoor onder Windows gezien, maar als je ervaren bent in Linux en verstand hebt van netwerken is dat ook een oplossing.

Hioer ios nog wat info over de officiele Nintendo lan adapter: http://wiiparty.nl/nieuws/item/29589/
tja, wii staat naast mn routertje dus wlan ga ik hier maar niet voor gebruiken, zal eens kijken naar de linksys en anders die alternatieve of de échte nintendo als ie uit is :) thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:41:
[...]

Het is zo'n adsl2 geval van versatel. Wat radius is weet ik wel min of meer maar dat klote ding deed het niet en terug zetten naar het ip waar die op stond werkt ook niet.

[...]
Waarom gebruik je niet gewoon WEP? WPA is ook allang gekraakt, dus qua veiligheid maakt het niet veel verschil. WEP+MAC filtering moet voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

BaRF schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:55:
linksys usb200m van 23 euro ofzo, zal eens kijken :) thanx
thnx voor die link (ja ik weet het , ik ben te lui om hem via de topic search te zoeken...)

ik denk dat ik hem maar even ga bestellen wordt namelijk gek van die usb-wifi van nintendo... het bereik is echt slecht :( ik moet echt een stuk of 4 usb verlengers gebruiken om hem dicht genoeg bij de wii te doen en dan moet ik ook steeds eerst me ouders van hun comp afgooien om daar die wifi-usb op aan te sluiten. dus zal blij zijn als ik dit ding heb :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben eindelijk pro met tennis, en ik moet zeggen dat het knap lastig wordt hoe verder je komt, maar het wordt daarentegen wel leuker als je met een strategische en slimme en mooie move wat van die ventjes pwnt. In het begin kan je de bal nog gewoon naar de andere kant slaan voor een punt, maar nu moet je echt je tweede man gebruiken, hard of zacht slaan en je kansen zien. Eerst leek het voor mij meer een spel om te kijken hoe die motion control eruit ziet etc, maar het is echt meer dan dat.

Boxen is me overigens veel te vermoeiend, en die armen doen ook nooit wat ik wil.
Golf is ook wel vet, soms idd ineens vaag zoals boven beschreven is, maar als je een beetje weet waar de wii precies op reageert dan gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:36:
ik ben eindelijk pro met tennis, en ik moet zeggen dat het knap lastig wordt hoe verder je komt, maar het wordt daarentegen wel leuker als je met een strategische en slimme en mooie move wat van die ventjes pwnt. In het begin kan je de bal nog gewoon naar de andere kant slaan voor een punt, maar nu moet je echt je tweede man gebruiken, hard of zacht slaan en je kansen zien. Eerst leek het voor mij meer een spel om te kijken hoe die motion control eruit ziet etc, maar het is echt meer dan dat.

Boxen is me overigens veel te vermoeiend, en die armen doen ook nooit wat ik wil.
Golf is ook wel vet, soms idd ineens vaag zoals boven beschreven is, maar als je een beetje weet waar de wii precies op reageert dan gaat het wel.
Het is alleen jammer dat je niks merkt van je pro status bij tennis. Bij bowlen krijg je bij pro status een andere bal :). Ik had verwacht dat je ook iets kreeg met tennis (ander racket/bal), maar ik zie geen verschil. Bij boxen krijg je andere handschoenen. Bij golf weet ik het nog niet, want daar ben ik nog geen pro :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Zo, ik heb iedereen van A tm D ingevuld nu, dus als de hele lijst mij ook zou willen toevoegen tiep ik straks de lijst af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik RedSteel en Far Cry Vengeance erbij..
Alletwee leuke games.

RedSteel is wat verslavender, maar Far Cry is (tot nu toe) absoluut geen slecht spel, de graphics zijn ook gewoon goed. RedSteel is niet veel mooier in ieder geval.

Far Cry is trouwens te koop bij de MM in Breda.
Voor de rest heb ik hem nergens zien liggen.

De controls zijn van beide spellen precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t online met mijn wii. maar hoe kan ik die blauwe led laten branden? ik heb al een mailtje vanaf mijn wii naar hotmail gestuurd en die beantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Ik heb de Wii nu met een componentenkabel aangesloten van MadCatz en dat is een enorme verbetering zeg! Nu alleen nog Zelda ergens zien te vinden (overal uitverkocht) en ik kom voorlopig het huis niet meer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:15:
w00t online met mijn wii. maar hoe kan ik die blauwe led laten branden? ik heb al een mailtje vanaf mijn wii naar hotmail gestuurd en die beantwoord
Je hebt het mailtje goed ontvangen op de Wii? Om een mailtje te kunnen ontvangen moet de zender wel in het adresboek voorkomen.

Om het licht te laten branden moet je de Wii uitzetten en dan opnieuw een email sturen. Zodra je de Wii aanzet gaat het licht weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

BaRF schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:22:
[...]

oh, dan zal het inderdaad :+

nee heb hetzelfde ook hoor, bij het putten moet je eigenlijk alleen een tikje tegen je remote geven om zo zacht te slaan :P
Als je je remote bij het putten vasthoudt als een echte putter dan werkt het prima. Het enige lastige is hoogteverschil in de green, maar dat heeft niets met de remote techniek te maken, meer met golf inzicht.
:>

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Alien B.O.B. schreef op zondag 24 december 2006 @ 14:32:
[...]

hehe dat is bij mij thuis dus ook al gebeurd (niet echt hard gelukkig want het was mn broertje van 5 :) , en trouwens over dat die amerikanen die dingen zo snel uit hun handen laten vliegen.... mijn broertje speelt erg vaak met de wii maar heeft nog geen één keer de wii-mote uit zijn handen laten vliegen... )
Je wijst hem er zeker op dat hij dat niet mag doen. ;) Anders mag hij nooit meer op de wii.

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 24-12-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:15:
dat beantwoorden moet toch juist niet? je moet hem dan toch ongeopend laten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

BaRF schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:44:
[...]

dat beantwoorden moet toch juist niet? je moet hem dan toch ongeopend laten? :)
Jij kan niet lezen :P
Ik wil graag berichten uitwisselen via mijn Wii-systeem. Mijn adres is wxxxxxxxxxxxx@wii.com <mailto:wxxxxxxxxxxxx@wii.com>.

Als je mijn uitnodiging accepteert, kun je op deze e-mail reageren zodat we berichten kunnen uitwisselen.

Als je mijn uitnodiging niet wil accepteren of deze per ongeluk hebt ontvangen, kun je deze e-mail verwijderen zonder hem te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf ik ging net met iemand anders multiplayer doen in Red Steel maar mijn ventje begon uit zichzelf te lopen, daarna nog even singleplayer getest en daar had ik het niet. Naja zo boeiend is multiplayer ook weer niet dus ik kan er niet wakker van liggen, maar maf vind ik het wel :P CoD3 gaat trouwens echt te snel, maar leuk is het zeker! Binnenkort maar weer een nieuw spel kopen, Zelda kan ik volgende week lenen van iemand dus dat wordt Monkeyball of Rayman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

tommy6 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:05:
[...]

Ligt niet aan tv (qua uitgebreidheid of leeftijd van de tv) en vermoedelijk ook niet aan de kabel, sommige tv's hebben hier gewoon last van en andere niet. Komt door het stand-by signaal van de Wii. Zijn al meerdere mensen op dit forum met soortgelijke "problemen", waaronder ik zelf. Zet zelf nu gewoon de tv aan door op 1,2,3 etc te drukken en heb dan nergens last van. Er zijn echter ook gevallen bekend, zoals bij Rutger Mulder, dat alle tv kanalen geblokkeerd worden wanneer de Wii op RGB aangesloten is, dit is natuurlijk pas echt vervelend. Ga er van uit dat het binnenkort met een firmware update verholpen wordt.

Het is iig duidelijk dat de Philips CRT tv's met Pixel Plus er last van hebben.

[...]

Aan mijn tv ligt het iig niet, is een relatief nieuwe Philips Matchline. Heb ook andere apparatuur op andere RGB ingangen zitten, waaronder een dvd speler die ook altijd stand-by staat. Met de Gamecube had ik op dezelfde RGB ingang nooit problemen. Vermoed dus dat het gewoon aan specifieke modellen ligt die het stand-by signaal anders interpreteren. De oorzaak ligt volgens mij dus bij de Wii.

De enige andere twee mogelijkheden zijn dat er verschillende RGB kabels in omloop zijn, maar dat lijkt mij vrij onwaarschijnlijk. Of dat het aan de firmware update ligt, die de Wii al heeft gehad. Dat zou betekenen dat mensen met de update alleen de problemen hebben, dus dan is de vraag of mensen die zonder de update werken het ook hebben.
Hier ook een Philips breedbeeld met Pixel Plus en Crystal Clear Frisdrank geïntegreerd....nergens last van.

Een productiefout in de kabel lijkt me logischer. Zelfde kabel ergens anders testen; zelfde probleem?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
jip_86 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:16:
[...]

Hoe kan dat dan? Far Cry is toch uitgesteld?
Geen idee, maar de FRS hier had meerdere exemplaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
yep, far cry is uit, verbaasde mij ook. Wel jammer dat ubisoft met bijna alleen maar crappy games komt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Michael Knight schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:07:
[...]

Hier ook een Philips breedbeeld met Pixel Plus en Crystal Clear Frisdrank geïntegreerd....nergens last van.

Een productiefout in de kabel lijkt me logischer. Zelfde kabel ergens anders testen; zelfde probleem?
Apart, welk model tv heb je precies en draai je ook firmware 2.0E op de Wii? Zal binnenkort idd eens zelfde kabel op andere tv testen. Echter lijkt me een productie fout in de kabel nog steeds erg onwaarschijnlijk. De kabel zelf kan namelijk geen signaal genereren, alleen de Wii kan dat om de kabel het vervolgens door te laten geven.

[ Voor 3% gewijzigd door tommy6 op 24-12-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik erger me dood aan Wii bowling. In de handleiding staat: ''draai de Wii-mote naar links of naar rechts om de bal richting te geven"
Ik kan die remote draaien en tilten wat ik wil, hij blijft een afwijking naar links houden. Heel irritant :(

Ben ondanks dat toch al wel bijna Pro, 867 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gabliboeba schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:56:
Ik erger me dood aan Wii bowling. In de handleiding staat: ''draai de Wii-mote naar links of naar rechts om de bal richting te geven"
Ik kan die remote draaien en tilten wat ik wil, hij blijft een afwijking naar links houden. Heel irritant :(

Het is een kwestie van wanneer draai je de wii-mote als je effect (of geen effect) wilt geven ;).
Wanneer je de wii-mote gewoon rechts van je houd en je gooit zonder je pols te draaien dan krijgt hij bij mij geen effect.
Net trouwens de training van bowlen: Effect gooien (dus met obstakels) gehaald op goud :). Nu alleen nog de 2de training (zoveel mogelijk pins omgooien) van bowlen op goud halen (ik heb nu zilver). De eerste (spares gooien) had ik al op goud.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

Tarin

Just plain weird.

Zelfde verhaal hier, maar ik heb het inmiddels maar gewoon in m'n werpstrategie opgenomen :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57

Toevallig rechtshandig? Want volgens mij ligt dat gewoon aan het menselijk lichaam, dat als je aan het uiteinde ben je draai bent gekomen dat je dan je hand vanzelf kanteld. Ik heb het vaker gelezen, gehoord en gezien op filmpjes, merkwaardig is het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22-09 21:31
Hmm, dus die USB stick van de vorige pagina (http://tweakers.net/price...bps-USB-2.0)-prijzen.html

Plug ik in mn Pctje endan?
moet er een utp kabel in ofzo :x hoe werkt dat als ik normaliter gebruik maak van een USB modem ( :'( )
Ik denk dat ik die gewoon ga gebruiken als online mogelijkheid totdat we hier draadloos is.. ons pap is altijd zo lekker langzaam in dat soort dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
aargh, m'n polsen, maar goed de hele lijst van Xin-Evil staat in m'n adressboek :D, dus kom op, voeg mij ook toe anders heb ik het voor niets zitten doen, 17 pagina's met Wii Codes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
zwAf schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:09:
Hmm, dus die USB stick van de vorige pagina (http://tweakers.net/price...bps-USB-2.0)-prijzen.html

moet er een utp kabel in ofzo :x hoe werkt dat als ik normaliter gebruik maak van een USB modem ( :'( )
Ik denk dat ik die gewoon ga gebruiken als online mogelijkheid totdat we hier draadloos is.. ons pap is altijd zo lekker langzaam in dat soort dingen :D
Er moet inderdaad een utp kabel in, en die stick moet in de Wii.
Verder kun je denk ik niet tegelijk internetten met je pc én Wii als je 'slechts' een usb modem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de logica achter tennisen op de wii? ik krijg het maar niet voor elkaar om de bal de kant op te laten gaan die ik wil. Of ik nou van voor of achter sla de bal doet steeds hetzelfde terwijl je bij echt tennis toch wel op die manier de bal naar links of rechts kan laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:42:
Weet iemand de logica achter tennisen op de wii? ik krijg het maar niet voor elkaar om de bal de kant op te laten gaan die ik wil. Of ik nou van voor of achter sla de bal doet steeds hetzelfde terwijl je bij echt tennis toch wel op die manier de bal naar links of rechts kan laten gaan.
Het is een kwestie van timing. Als je met je voorhand slaat: hoe eerder je slaat hoe meer de bal naar links gaat en hoe later je slaat hoe meer naar rechts. Met je backhand is het net andersom :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

De richting van tennis heeft (net als honkbal) alles te maken met timing (net als in het echt).
Ben je rechtshandig en sla je forehands:
Sla je "te vroeg" dan gaat de bal naar links.
Sla je "te laat" dan gaat de bal naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 21:30
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:42:
Vroeg slaan(dus de bal is nog wat voor je) en je slaat 'm naar links
Lang wachten en dus laat slaan(de bal is dicht bij je) en je slaat 'm door het midden/naar rechts.

Check de handleiding van Wii Sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vraag mij af waarom iedereen zoveel moeite heeft met het tennissen, want dat is imo echt een spel waar je lekker véél controle hebt integenstelling met honkbal bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:06:
Wtf ik ging net met iemand anders multiplayer doen in Red Steel maar mijn ventje begon uit zichzelf te lopen, daarna nog even singleplayer getest en daar had ik het niet. Naja zo boeiend is multiplayer ook weer niet dus ik kan er niet wakker van liggen, maar maf vind ik het wel :P
Dan zal je vast wel het pookje op de nunchuk een stukje hebben bewogen voordat het spel is begonnen. Dan ziet hij dat als de neutrale stand, en dan gaat ie dus automatisch lopen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwAf schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:09:

Als je nu een PC hebt met USB modem kun je het beste de Nintendo Wifi stick kopen, die stop je ook in de PC en zendt dan draadloos uit naar de Wii. Dna kun je op beide tegelijk internetten en je hoeft geen kabels te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:57:
[...]

Als je nu een PC hebt met USB modem kun je het beste de Nintendo Wifi stick kopen, die stop je ook in de PC en zendt dan draadloos uit naar de Wii. Dna kun je op beide tegelijk internetten en je hoeft geen kabels te leggen.
Kijk top! ik ga eens zoeken.
In ieder geval bedankt voor je hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zucht, mij Wii-mote speaker heeft het nu al begeven, komt bijna geen geluid meer uit. Ze gaan vast heel moeilijk doen bij de Bart Smid/Free Record Shop want ja ze hebben natuurlijk geen Wii staan waar ik het kan op laten horen :(

Wii bowling vindt op tennis na het leuks!

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2006 19:46 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gewoon even Nintendo bellen, die wisselen hem zo om voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Je controller is toch kapot en niet je hele Wii? Sowieso kun je nog spelen met het ding en kun je gewoon op een nieuwe wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ruud schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:47:
Je controller is toch kapot en niet je hele Wii? Sowieso kun je nog spelen met het ding en kun je gewoon op een nieuwe wachten.
Ja maar als ik naar de winkel ga met "Hey pipo me Wii-mote is stuk" krijg ik zo'n reactie "Oh ja? laat us horen dan.."

Dat gaat dan niet.
sebastius schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:46:
Gewoon even Nintendo bellen, die wisselen hem zo om voor je :)
Oh ja das waar ook, als je problemen met Wii krijgt moest je naar Nintendo ipv naar de winkel.

[ Voor 82% gewijzigd door MrVegeta op 24-12-2006 19:49 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Laatst online: 18-09 13:31
AvanCade schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:07:
[...]

Toevallig rechtshandig? Want volgens mij ligt dat gewoon aan het menselijk lichaam, dat als je aan het uiteinde ben je draai bent gekomen dat je dan je hand vanzelf kanteld. Ik heb het vaker gelezen, gehoord en gezien op filmpjes, merkwaardig is het zeker.
Merkwaardig? Valt toch wel mee. Ben zelf linkshandig en gooi met een afwijking naar rechts en dus moet ik wat meer naar links mikken.
Op een echte bowlingbaan heb ik hetzelde. Dit geeft aan dat het spel wel realistisch is met zijn bewegingen.
Je draait automatisch je arm iets naar binnen. Het vergt wat oefening om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Precies, zo ben ik rechtshandig, maar ben met Wii bowling al een tijdje bezig en gooi de bal strak vooruit.
Toch sta ik als rechtshandige 1 streepje uit het midden naar rechts en op die manier gooi ik bijna alles in 1 of 2 keer om.
Mijn pa die ook rechtshandig is, die staat midden op de baan, geeft de wii mote een zwiepert en ja, op het einde van de zwiepert laat hij de knop pas los: resultaat, een bal die strak rechtdoor gaat tot vlak voor de kegels en dan naar links afbuigt als of die de kegels niet meer wilt raken. :D

Oh, ik ben trouwens maar even gestopt met bowlen, voel het echt in mijn bovenarm/schouder. :(

[ Voor 8% gewijzigd door RollieBollie op 24-12-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
MrVegeta schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:43:
Zucht, mij Wii-mote speaker heeft het nu al begeven, komt bijna geen geluid meer uit. Ze gaan vast heel moeilijk doen bij de Bart Smid/Free Record Shop want ja ze hebben natuurlijk geen Wii staan waar ik het kan op laten horen :(

[...]

Wii bowling vindt op tennis na het leuks!
Ik heb hier ook last van. Vaak valt het geluid bij mij weg of gaat ie kraken heel vervelend dus...
Denk dat ik toch maar contact opneem met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Tering da boxen is ook vermoeiend :9 net een paar potjes gespeeld en ik ben kapot :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:36
Hebben jullie ook dat als je wiimote volume op zijn hardst staat en je speelt zelda, dat als je een kist opent je het geluid soms hoort kraken?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
henkyyyyyyy schreef op zondag 24 december 2006 @ 20:45:
Hebben jullie ook dat als je wiimote volume op zijn hardst staat en je speelt zelda, dat als je een kist opent je het geluid soms hoort kraken?
Komt vaker voor, er zit een slecht speaker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 16:07
henkyyyyyyy schreef op zondag 24 december 2006 @ 20:45:
????????

Ik heb hem op 1 streepje staan en dan vind ik het vaak al te hard :S

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds een paar dagen ook een Wii, leuk dingetje. Alleen ben ik nog niet helemaal te spreken over de motion sensor bij alle spellen... zo werkt Wii Golf er volgens mij voor geen meter mee ( niet fatsoenlijk dus ;) ) en zo is het toch bij meer spellen. Niet dat hij echt slecht is ofzo, maar ik heb het gevoel dat hij toch niet altijd alles even goed oppikt. Rayman valt me een beetje tegen trouwens, had het meer single player based verwacht denk ik ( of in ieder geval aanwezig, en dan GEEN mini games maar meer een verhaal ). Maar dat ligt natuurlijk aan mijzelf, had ik waarschijnlijk zo kunnen opzoeken.

Heeft iemand trouwens een idee hoe ik een 2e controller met Monkey Ball werkend krijg? heb veel geprobeerd maar hij wilt hem gewoon niet detecteren bij de mini games :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konyn
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik heb slecht of geen geluid uit mijn wiimote in de volgende gevallen:
- Batterij bijna leeg
- Slechte bluetooth ontvangst (b.v. te ver van de Wii of een obstakel ertussen)

Het blijft per slot van rekening bluetooth. Als de bluetooth ontvangst slechter wordt dan blijven de knoppen en de versnellingsmeters van de wiimote vaak nog goed werken, terwijl het geluid er al mee stopt.

Voordat je dus met je wiimote naar de winkel terug gaat, omdat je denkt dat je speakertje kapot is, zou ik de batterijen eens vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

martijnve schreef op zondag 24 december 2006 @ 20:50:
[...]

????????

Ik heb hem op 1 streepje staan en dan vind ik het vaak al te hard :S
Inderdaad. 1 streepje is over het algemeen zat!. Dat geeft ook het beste resultaat. Ik heb nog geen crappy shit uit de speakers horen komen. Ik heb het op 1 of 2 streepjes meestal.

Ik heb vanmiddag toch maar Red Steel gehaald en het valt me tot nu toe alleen maar mee _/-\o_ Grafisch.. tsja best leuk. Van de besturing heb ik eigenlijk helemaal niet het gevoel dat ik er aan moet wennen, het speelt heerlijk. Ik heb eerder het idee dat de framerate en de engine af en toe zelf meer het probleem vormen tijdens het rondrennen en shieten.

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 24-12-2006 23:25 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 08:33

Crazy-

Best life ever

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 21:07:Heeft iemand trouwens een idee hoe ik een 2e controller met Monkey Ball werkend krijg? heb veel geprobeerd maar hij wilt hem gewoon niet detecteren bij de mini games :'(
zodra je monkey ball hebt gestart, druk dan op op je home knop op je wiimote. Klik dan op je wiimote en kies 'opnieuw instellen' ( weet exacte naamf f niet en de vrouw kijkt tv :P)

koppel nu beide wiimotes en klaar :) (1+2 indrukken tegelijk, 1 voor 1!)

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Heeft iemand eigenlijk die lan adapter wat je bij @Home krijgt geprobeerd?
Zou in principe moeten werken (lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-

Crazy-

Best life ever

Trouwens, waar vind ik mijn wii-emailadres? ik heb een VIP account en dezie bijn het winkelkanaal geactiveerd, maar ik kan hem nergens terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazy- schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:06:
Trouwens, waar vind ik mijn wii-emailadres? ik heb een VIP account en dezie bijn het winkelkanaal geactiveerd, maar ik kan hem nergens terugvinden.
Envelopje in menu > Nieuw bericht linksonder > Adresboek

Edit: voor dat nummer een w plakken en @wii.com er achter plaatsen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Crazy- schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:06:
'w' + 'friendcode' + '@wii.com'

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

CaptainCharisma schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:09:
[...]

'w' + 'friendcode' + '@wii.com'
Wel eerst even jezelf (het email adres waarvan je naar je wii gaat mailen) toevoegen vanaf de Wii in je adresboekje.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-

Crazy-

Best life ever

gelukt :) ontzettend snel verzonden/ontvangen viel me op! Wat ik wel vreemd vind, je kan niet naar een willekeurig adres email versturen. Wel naar diegenen die JOU eens gemailt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoera! net hebben m'n pa en ik een wireless router gekregen van de kerstman :D. Dit ook getikt op de wii! gaat toch iets langzamer dan met een toetsenbord :p. Setup was trouwens een eitje, plug-n-play bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:48:
Ik vraag mij af waarom iedereen zoveel moeite heeft met het tennissen, want dat is imo echt een spel waar je lekker véél controle hebt integenstelling met honkbal bijvoorbeeld.
Omdat ik zuig in sport :P begin wel beter te worden met golf. Mijn record is nu 3 onder par op een 9 hole. Zit er toch over te denken om Pangya golf te kopen als die uitkomt want golf is toch wel vet.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een (mislukte) aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!