Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.776 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

xsive schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:04:
- Youtube en de filmpjes op de Wii site werken gewoon met de Opera Browser Trial.
nou youtube filmpjes werken bij mij anders niet |:( dus.....

weet iemand hoe ik ze kan laten werken ? :'(

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Tweakermaster schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:07:
Technisch vraagje, ik heb net een Wii voor de kids weten te bemachtigen en vanochtend geprobeerd voor het eerst te gebruiken. Nu ging alles prima totdat ik de taal in moest stellen. Het lijkt wel of hij hier crasht. De afstandsbediening doet het gewoon, ik ben de eerste stap namelijk al voorbij (dat je op A moet drukken) en ik kan hem ook aan en uit zetten ermee.

Iemand een foefje om het hard te resetten of zo?? Ik heb alles al geprobeerd. Reset knop, aan en uit zetten, andere tv, andere scart etc.

Mis ik iets?
had ik ook eerst.. heb je je Wii-mote wel goed op de sensorbar gericht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:18
Tweakermaster schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:07:
Technisch vraagje, ik heb net een Wii voor de kids weten te bemachtigen en vanochtend geprobeerd voor het eerst te gebruiken. Nu ging alles prima totdat ik de taal in moest stellen. Het lijkt wel of hij hier crasht. De afstandsbediening doet het gewoon, ik ben de eerste stap namelijk al voorbij (dat je op A moet drukken) en ik kan hem ook aan en uit zetten ermee.

Iemand een foefje om het hard te resetten of zo?? Ik heb alles al geprobeerd. Reset knop, aan en uit zetten, andere tv, andere scart etc.

Mis ik iets?
hoe kom je erbij dat ie crashed dan? Je moet je remote op de sensorbar richten (en dan naar boven of beneden afhankelijk van of de sensorbar boven of onder je tv staat) en dan krijg je een handje en die kan je als een soort muis besturen door je remote te bewegen. Dan kan je een taal kiezen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hmmm, gisteren red steel gekocht. Heb er een beetje wisselende gevoelens bij.
- Controls zijn even wennen, maar werken verder prima! (als je er aan gewent bent bijna net zo goed als tobo/muis)
- verhaal is, zoals al eerder gezegt, B-film stijl :-)
- de gameplay is gewoon goed. het is gewoon een simpele recht toe rechtaan shooter. Maar de vuurgevechten in grotere ruimtes zijn wel erg cool 8-)
kogels vliegen rond, aan alle kanten breken ramen, springt stof van de muren, geweldig!
- Graphics zijn meestal redelijk, maar op sommige punten ver onder de maat.
- multiplayer split screen is erg leuk, maar jammer dat er maar 4 verschillende maps zijn voor multiplayer.

Al met al zou ik dit spel(tot nu toe) een 6,5 of een 7 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Alien B.O.B. schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:12:
[...]

nou youtube filmpjes werken bij mij anders niet |:( dus.....

weet iemand hoe ik ze kan laten werken ? :'(
bij mij deden ze het gisteren niet, en vandaag wel weer :S
heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

NiaX schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:34:
[...]

bij mij deden ze het gisteren niet, en vandaag wel weer :S
heel vaag
misschien ligt het aan het filmpje wat je kijkt ofzo :?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 13:03
NiaX schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:33:
hmmm, gisteren red steel gekocht. Heb er een beetje wisselende gevoelens bij.
- Controls zijn even wennen, maar werken verder prima! (als je er aan gewent bent bijna net zo goed als tobo/muis)
- verhaal is, zoals al eerder gezegt, B-film stijl :-)
- de gameplay is gewoon goed. het is gewoon een simpele recht toe rechtaan shooter. Maar de vuurgevechten in grotere ruimtes zijn wel erg cool 8-)
kogels vliegen rond, aan alle kanten breken ramen, springt stof van de muren, geweldig!
- Graphics zijn meestal redelijk, maar op sommige punten ver onder de maat.
- multiplayer split screen is erg leuk, maar jammer dat er maar 4 verschillende maps zijn voor multiplayer.

Al met al zou ik dit spel(tot nu toe) een 6,5 of een 7 geven.
Weet niet hoever je in het spel bent, maar imho wordt ie naar mate je verder komt steeds beter !
Zit nu rond de 25% dacht ik, het word nu ook serieus moeilijker (Tot nu toe liep ik als een soort Rambo door de levels).
Ben nu bij de 'missions' die je voor de yakuza uit moet voeren, beetje half life meets GTA heb ik het idee. ook de zwaardgevechten worden steeds leuker, omdat je nieuwe moves kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
:o

Real Star Constellations in the Wii Forecast Channel's Globe View
When I saw videos of the Wii Forecast Channel, I noticed the stars in the background were not really random, but seemed to resemble the rough pattern I'd expect to see in the actual sky, given dark enough viewing conditions. I couldn't confirm this until I got home and updated the channel to look around for myself.

The easiest constellation to recognize is probably Orion, so I looked for that one first. I vaguely recalled that Orion is a winter constellation which meant that I should probably look at the opposite side of the globe to find it in the background (at night). After a bit of shuffling around, I found it:

Afbeeldingslocatie: http://josef.org/pda/wii-forecast-globe-orion.jpg
I noticed that the stars are indeed real star positions, relative magnitude, and even color! The top left star in Orion, Betelgeuse, is a red supergiant and even appears slightly red on screen.
The next obvious constellation to look for was the Big Dipper (Ursa Major):

Afbeeldingslocatie: http://josef.org/pda/wii-forecast-globe-big-dipper.jpg
It seems to be accurately positioned as well, which means that someone at Nintendo put in a fine bit of extra effort to include this subtle little bonus.

Bron: Josef.org

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:37
In Haarlem heb ik nu eindelijk een RGB kabel weten te scoren, bij de V&D nota bene (gisterenmiddag stonden daar nog twee Wii's, maar ik neem aan dat die nu weg zijn). Overigens is het met de voorraden heel treurig gesteld, het enige wat ze overal nog hadden was één of twee remotes en wat spellen.

Ik moet zeggen dat ik vooraf vrij sceptisch was, 30 euro vind ik toch wel erg veel voor zo'n kabel. Ik heb het eerst boven geprobeerd op een 55 cm Sony TV, het verschil is er wel, maar veelste klein om de aankoop van de kabel te rechtvaardigen. Daarna mijn eigen 55 cm Samsung uitgeprobeerd. Ook dat viel tegen. Met mijn Cube was het precies hetzelfde, daar hing de RGB kabel alleen maar aan de TV beneden.

Beneden hebben we een 70 cm Matchline Philips breedbeeld TV staan met Pixelplus van ongeveer 3 jaar oud. Volgens mij zijn d'r aardig wat mensen met dezelfde soort TV, gezien de discussie over Progressive op deze TV.

Het verschil is dag en nacht. Bij Wii Sports zijn de textures van het gras in Wii Sports ineens superduidelijk. De Mii's zijn superscherp. Bij Zelda is het verschil nog duidelijker, helaas zijn daar ook de jaggies wat meer aanwezig. Maar damn, die scherpte weer... Hij is dus met vlag en wimpel geslaagd :D. Kortom, heb je zo'n TV doe jezelf niet te kort en twijfel niet langer, het is het echt waard.

Minpunt: er is duidelijk iets mis met de pin die moet aangeven of de Wii aan of uitstaat. Ook bij WiiConnect24 (standby) geeft de Wii namelijk aan dat de TV moet aangaan/overschakelen naar het kanaal van de Wii. Dat is dus heel irritant, want nu springt elke keer de TV (als je hem aanzet) naar "Scart 1 - RGB". Alleen bij het uitzetten naar het rode lampje, doet de TV het weer goed. Aangezien zoveel mensen er problemen mee hebben en onze TV daar verder nooit problemen mee heeft gehad, geef ik de schuld aan de Wii. Binnenkort maar even een mailtje sturen naar Nintendo, want dit is wel heel irritant :/.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Hoedje schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:55:
Minpunt: er is duidelijk iets mis met de pin die moet aangeven of de Wii aan of uitstaat. Ook bij WiiConnect24 (standby) geeft de Wii namelijk aan dat de TV moet aangaan/overschakelen naar het kanaal van de Wii. Dat is dus heel irritant, want nu springt elke keer de TV (als je hem aanzet) naar "Scart 1 - RGB". Alleen bij het uitzetten naar het rode lampje, doet de TV het weer goed. Aangezien zoveel mensen er problemen mee hebben en onze TV daar verder nooit problemen mee heeft gehad, geef ik de schuld aan de Wii. Binnenkort maar even een mailtje sturen naar Nintendo, want dit is wel heel irritant :/.
blijkbaar ligt het toch of aan de tv of de kabel want ik heb het met mijn simpele lidl tvtje niet en ook niet met mijn erg uitgebreide thomson tv ook niet :? dus wel raar dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik heb mijn wii gister (nieuw met bon) via marktplaats gekocht, weliswaar 50 euro duurder, maar dat geeft niet
hij is zijn geld dubbel en dwars waard gezien ook het feit dat er wifi inzit, kan je niet over de xbox360 zeggen

dit is eigenlijk mijn eerste nintendo console, heb altijd xbox en ps2 gehad en natuurlijk de xbox360 maar ik vind de graphics op de wii wel oke hoor, en de besturing geniaal
red steel is even wennen maar wel goed te doen. heb me gisteravond prima vermaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Laatst online: 29-08 10:34
Vern schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:16:
[...]

Is idd lastig met die hoofdletters. Ik krijg mijn hoofdlettergevoelig wachtwoord niet ingevuld. Is daar een manier voor ?
Een spatie intikken en dan backspace, zo begin je aan een nieuw woord.
En aan de mensen die merken dat de wiimote minder goed werkt in het menu, same here. Komt denk ik door de witte kleur, is nogal een bron van licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil bij deze even kwijt dat het me geen reet interesseert dat jullie eindelijk ergens je wii kunnen ophalen of waar nog wii's te koop zijn. Deze thread is voor Wii aftersales talk, dat wii verkrijgbaarheid gebeuren, daar is een andere thread voor!
Ik moet steeds door allemaal van die boutposts heenlezen. Eerst gaan jullie in deel 74 melden dat je een wii hebt, wat je er allemaal bijhebt, waar er nog wii's te koop zijn, etc. Vervolgens gaan jullie ook dat ding eindelijk eens aansluiten en dan krijgen we weer 1000x dubbele vragen over internetverbinding, over RGB, over de controls in verschillende games... Als je nou gewoon even lekker terugleest en gewoon wat van je laat horen zodra je bij bent... En ja, dan doe je daar maar lekker een paar dagen over... Steeds al diezelfde crap, daar zit niemand op te wachten! Merry Christmas!

En even om voor de zoveelste keer dezelfde antwoorden te geven:
- Ja, Mario Kart 64 komt beschikbaar voor de VC.
- Ja, de RGB kabel is beter dan composiet, mits je SCART aansluiting RGB ondersteunt.
- Ja, component is de beste manier om hem aan te sluiten.
- Ja, er komen ook Commedore 64 en MSX VC's
- Nee, je Nintendo sterren zijn niet hetzelfde als wii points
- Ja, er is een grote kans dat je op korte termijn je sterren kunt inleveren voor points, maar dan helaas niet 1 op 1, maar in ieder geval beter dan wallpapers en andere bagger...
- Ja, veel games lopen beter als je je Wii op 60hz instelt, omdat de meeste spellen daarop gemaakt zijn. Met name de VC games hebben daar veel voordeel van.
- Youtube en de filmpjes op de Wii site werken gewoon met de Opera Browser Trial.

[mbr]Hoewel je zeker een punt hebt wil ik je toch verzoeken om een volgende keer een TR aan te maken en/of je manier van formuleren aan te passen naar een iets vriendelijkere toon :)[/]
De oplossing is om een apart topic te maken: Waar is de Wii te koop? Dat zal veel ellende wegnemen maar het mag niet van de mods. Ik heb het al eerder aangegeven, bij het Apple topic over de MacBook speelde exact hetzelfde van mensen die kwamen melden dat hun MacBook verzonden was uit ZoungZoung in China en nu in Hong Kong in een DHL center lag. Erg interessant allemaal. Toen werd er dus een extra topic geopend en het MacBook topic bleef schoon. Of voor allerlei onzin over de Wii en slowchat moeten mensen naar http://irc.tweakers.net/wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakermaster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-07 10:22
Ramon de Jesus schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:15:
[...]
hoe kom je erbij dat ie crashed dan? Je moet je remote op de sensorbar richten (en dan naar boven of beneden afhankelijk van of de sensorbar boven of onder je tv staat) en dan krijg je een handje en die kan je als een soort muis besturen door je remote te bewegen. Dan kan je een taal kiezen.
Tja, ik mis de onderstaande (volgens de gebruiksaanwijzing) twee blokjes met [OK] en nog eentje. En wat ik ook doe hij reageerd gewoon niet op bewegingen etc.

Iemand nog een tip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:55

S2S

Hoedje schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:55:
In Haarlem heb ik nu eindelijk een RGB kabel weten te scoren, bij de V&D nota bene (gisterenmiddag stonden daar nog twee Wii's, maar ik neem aan dat die nu weg zijn). Overigens is het met de voorraden heel treurig gesteld, het enige wat ze overal nog hadden was één of twee remotes en wat spellen.

Ik moet zeggen dat ik vooraf vrij sceptisch was, 30 euro vind ik toch wel erg veel voor zo'n kabel. Ik heb het eerst boven geprobeerd op een 55 cm Sony TV, het verschil is er wel, maar veelste klein om de aankoop van de kabel te rechtvaardigen. Daarna mijn eigen 55 cm Samsung uitgeprobeerd. Ook dat viel tegen. Met mijn Cube was het precies hetzelfde, daar hing de RGB kabel alleen maar aan de TV beneden.

Beneden hebben we een 70 cm Matchline Philips breedbeeld TV staan met Pixelplus van ongeveer 3 jaar oud. Volgens mij zijn d'r aardig wat mensen met dezelfde soort TV, gezien de discussie over Progressive op deze TV.

Het verschil is dag en nacht. Bij Wii Sports zijn de textures van het gras in Wii Sports ineens superduidelijk. De Mii's zijn superscherp. Bij Zelda is het verschil nog duidelijker, helaas zijn daar ook de jaggies wat meer aanwezig. Maar damn, die scherpte weer... Hij is dus met vlag en wimpel geslaagd :D. Kortom, heb je zo'n TV doe jezelf niet te kort en twijfel niet langer, het is het echt waard.

Het is eerder de Pixelplus dan de RGB kabel, Ik heb nl ook zo'n tv, zelfs normale tv ziet er goed uit op een Pixelplus. Maar idd hoe beter the signaal dat in de tv komt, hoe mooier het resultaat met deze tv's, dus de RGB zal enig zins wel helpen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Beetje offtopic maar denk dat meer mensen hier last van hebben: met de Wii als laatste aankoop zijn de scartaparaten wel erg sterk in de meerderheid tegenover mijn TV met 2 scartingangen (2 ingangen tegenover DVD, video, XBOX, PS2, DVD recorder en Wii).
Helaas is het niet (makkelijk) om elke keer van scart te wisselen en de 5 in 1 scartblokjes zijn ook niks. Wat is nu een goede manier om alles aan te sluiten zonder (al te veel) kwaliteitsverlies?

(oh ja, heb ook nog een Gamecube :) maar die kan denk ik wel weg nu de Wii er is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
hemiparo schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:25:
Beetje offtopic maar denk dat meer mensen hier last van hebben: met de Wii als laatste aankoop zijn de scartaparaten wel erg sterk in de meerderheid tegenover mijn TV met 2 scartingangen (2 ingangen tegenover DVD, video, XBOX, PS2, DVD recorder en Wii).
Helaas is het niet (makkelijk) om elke keer van scart te wisselen en de 5 in 1 scartblokjes zijn ook niks. Wat is nu een goede manier om alles aan te sluiten zonder (al te veel) kwaliteitsverlies?

(oh ja, heb ook nog een Gamecube :) maar die kan denk ik wel weg nu de Wii er is?)
Heb zelf deze.
Werkt perfect.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18
Mijn tv's (32 en 15'' philips lcd) hebben bijde geen component aansluiting. Wel hebben ze allebei dvi en scart RGB. Kan ik beter een scart RGB kabel kopen, of zal ik een component kabel met een verloopstuk naar dvi kopen? Dit laatste is zoiezo moeilijker te krijgen en zal ook duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Tweakermaster schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:18:
[...]

Tja, ik mis de onderstaande (volgens de gebruiksaanwijzing) twee blokjes met [OK] en nog eentje. En wat ik ook doe hij reageerd gewoon niet op bewegingen etc.

Iemand nog een tip??
Je hebt de sensorbar op de Wii aangesloten en boven of onder de tv, in het zicht neergelegd? Zolang de sensorbar niet is aangesloten en in de directe omgeving van je tv staat, weet de Wiimote niet waar hij is. Wat je eventueel nog kunt proberen als je het vermoeden hebt dat de sensorbar kapot is o.i.d., om 2 kaarsjes voor je tv te zetten (of afstandsbedieningen). Het schijnt dat die ook genoeg infrarood licht uitstralen om door de Wiimote herkend te worden.

Wat betreft de ontbrekende knoppen: die staan er altijd, of je nu wel of niet een keuze hebt gemaakt. Ik vermoed dan ook dat je tv het beeld strekt, waardoor de knoppen net wegvallen. Probeer eens het beeldformaat/instelling van je tv aan te passen (b.v. 4:3). Sommige tv's hebben nu eenmaal een wat minder nauwkeurige methode om het beeld op te rekken, waardoor nog wel eens informatie wegvalt. Overigens hoort de OK knop direct onder "Nederlands" (taal) te staan, onder een wit streepje. Als jij nog net een stukje wit ziet onder "Nederlands", dan zou ik gewoon daarop proberen te klikken.

P.S. Brandt er wel een blauw lampje op je Wiimote? Zo niet, dan heb je kans dat de Wii van streek is en niet meer met je Wiimotes communiceerd (lijkt een Bluetooth probleem, geen enkele wiimote werkt dan meer). Heb ik twee maal gehad en is simpelweg op te lossen door even de stekker uit je Wii te trekken. Vervolgens weer de stekker erin en de Wii aan en je Wiimote zou weer wakker moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
Ik vind de RGB kabel prima beeld geven hoor. Geeft zon verloop stukje geen verlies??

jammer dat de Wii-nummer-database down is. Ik wil wel eens wat mii's zijn lopen op het plein.

Ik heb oa deze nummer erin gezet

2374-8874-1599-2263 Maciek
7153-3112-9672-4711 Deddiekoel
8888-3460-1404-3897 lvn
6177 0308 7065 0816 SHOOTO!
5677-7725-6424-5034 Oathie
8486 0278 0401 2505 Hemmik
7595-4040-5807-9188 Tom_Green

mijn nummer is: 5073 0589 1930 5201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij ebay bij deze seller een 2 splitter gekocht voor 10 euro inc. verzending. Je kunt ook een multisplitter kopen voor een euro extra bij hem ---> ebay

Afbeeldingslocatie: http://image.auctionweb.info/items/original/124620/a4d43e00e73dad6463ef81610895a2a7.jpg

Ze zijn volledige doorgelust, dus alles is RGB en niet alleen s-video of composiet. Het beeld is perfect en ik zie geen verschil met of zonder splitter ertussen.

Ik zit zelf nog met het probleem dat ik 4 Component apparaten wil aansluiten op mijn TV: Dvd player, 360, PS2 en Wii. Ik heb momenteel zo een goedkoop 18 euro ding van lik-sang dat overigens perfect werkt. Heeft iemand deze wel eens besteld bij www.mcsnet.nl ? Hij kost maar 40 euro en is een 4 way splitter, maar je moet er nog wel een kabeltje bij kopen, kost ook al snel 20 euro. Bij de 3 way zat ie er al bij.

Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/media/component_video_selector.jpg

Of misschien eentje met afstandsbediening voor 70 euro vanuit Engeland?

Afbeeldingslocatie: http://www.kaykapone.pwp.blueyonder.co.uk/K1/Pictures/k1plist/306_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kaykapone.pwp.blueyonder.co.uk/K1/Pictures/k1plist/306_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kaykapone.pwp.blueyonder.co.uk/K1/Pictures/k1plist/306_3.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:43
Jemig man, Call of Duty 3 is dus echt niet meer mijn game. Heb zoveel plezier beleefd aan deel 1 en deel 2. Maar de game is teveel verwarrend en te geforceerd. Daarnaast heb ik de gevoeligheid bijna helemaal teruggebracht, maar het helpt niet echt veel. Ben ik blij dat ik er niets voor betaald heb. Trouwens, op sommige punten in de game kun je merken dat de Wii het moeilijk heeft. Zo gaat de Wiimote niet vloeiend maar, maar slaat de pointer soms 1/8ste van het beeldscherm over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik ben me aan het rot bellen maar heeft iemand nog een tip voor een component kabel voor de Wii? liefst omgevinf rijswijk/den haag?

ps meeste shops hebben helemaal geen wii spullen meer

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik wil bij deze even kwijt dat het me geen reet interesseert dat jullie eindelijk ergens je wii kunnen ophalen of waar nog wii's te koop zijn. Deze thread is voor Wii aftersales talk, dat wii verkrijgbaarheid gebeuren, daar is een andere thread voor!
Ik moet steeds door allemaal van die boutposts heenlezen. Eerst gaan jullie in deel 74 melden dat je een wii hebt, wat je er allemaal bijhebt, waar er nog wii's te koop zijn, etc. Vervolgens gaan jullie ook dat ding eindelijk eens aansluiten en dan krijgen we weer 1000x dubbele vragen over internetverbinding, over RGB, over de controls in verschillende games... Als je nou gewoon even lekker terugleest en gewoon wat van je laat horen zodra je bij bent... En ja, dan doe je daar maar lekker een paar dagen over... Steeds al diezelfde crap, daar zit niemand op te wachten! Merry Christmas!

- Ja, de RGB kabel is beter dan composiet, mits je SCART aansluiting RGB ondersteunt.
- Ja, er is een grote kans dat je op korte termijn je sterren kunt inleveren voor points, maar dan helaas niet 1 op 1, maar in ieder geval beter dan wallpapers en andere bagger...
- Ja, veel games lopen beter als je je Wii op 60hz instelt, omdat de meeste spellen daarop gemaakt zijn. Met name de VC games hebben daar veel voordeel van.

[mbr]Hoewel je zeker een punt hebt wil ik je toch verzoeken om een volgende keer een TR aan te maken en/of je manier van formuleren aan te passen naar een iets vriendelijkere toon :)[/]
EN ik dacht dat mijn vriendin chagerijnig was als ze ongesteld was! Ppff zeur niet zo!
Overheen lezen ga je niet dood aan.

Ik moet zeggen dat de Wii me goed bevalt de spelletjes zijn leuk van Wii sports. Maar Boxen valt wel echt zwaar tegen. In het begin is het vet, maar al snel kom je erachter dat je bijna altijd wel rechtdoor slaat. Op iemand lichaam slaan gericht is een hele opgave, evenals de aparte slagen uit je mouw toveren. Je kan namelijk ook uppercuts maken maar ik heb geen idee hoe je slaat toch wel altijd naar voren. Maar goed de potentie is er als er ooit nog een goed boxspel komt dan ben ik verkocht denk ik! De rest van de spelletjes zijn aardig alleen met bowlen heb ik een afwijking naar links af en toe, timing denk ik:p Maar je kan er wel echt heel gevoelvol effect/spin aan geven dat is wel echt leuk!
Samenvattend: Het is gewoon wachten op de eerste Star Wars Light Saber spel met Multiplayer optie..... :9~

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
hier is een wii boxing moves list te vinden:
http://www.gamespot.com/w...tml?topic_id=m-1-31960451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34

m0nk

16-09-2003 15.15

darkphoenix schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:46:
ik ben me aan het rot bellen maar heeft iemand nog een tip voor een component kabel voor de Wii? liefst omgevinf rijswijk/den haag?

ps meeste shops hebben helemaal geen wii spullen meer
probeer dimension plus. die verkopen de Blaze component kabel. Heb hem zelf ook en de kwaliteit is echt super! Reviews geven ook aan dat deze even goed is als de nintendo component kabel..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

_/-\o_ _/-\o_

[mbr]Hoewel je zeker een punt hebt wil ik je toch verzoeken om een volgende keer een TR aan te maken en/of je manier van formuleren aan te passen naar een iets vriendelijkere toon :)\
:| :/ :/
Ik denk er precies hetzelfde over, xsive!

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
Ik heb echte even hulp nodig. Welke game zal ik kopen en waarom

Red Steel of Farcry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waterstof schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:23:

Red Steel of Farcry?
Dat is een makkelijke keuze Voor zover ik de reviews heb kunnen lezen is de mening Farcry sucks op onze gelieverd wii
http://wii.ign.com/articles/751/751136p2.html

dus ga voor red steel ..ook niet perfekt maar beter dan farcy
http://wii.ign.com/articles/747/747541p2.html

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
XiN-eViL schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:44:
Voor mensen die het nog niet doorhadden, de Wii consolecode database site ligt eruit :( . De server waar hij op stond is dood gegaan (iets met hardware, weten niet wat) :'( . En dit was al een backup-server omdat de originele server een software-crash had. Het zit dus niet echt mee deze maand. We hopen ergens in de kerstvakantie de originele server weer up te krijgen, maar dat kan dus nog wel eventjes duren :( .

Mijn excuses voor het ongemak :+
Heb je de php source en MySQL db nog ? ik heb nog wel webspace + MySQL database beschikbaar....

Ik heb ruimte zat, al kan ik me niet voorstellen dat het script veel ruimte kost

[ Voor 5% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 23-12-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:57

Red Steel of Farcry?
Ik zou dan gaan voor Red steel , want van wat ik gehoord heb van Farcry:Vengeance is echt zware bagger. Red Steel schijnt dan nog wel te pruimen te zijn.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:49
Je hoeft niet te kiezen want Far Cry is nog niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

jip_86 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:32:
Je hoeft niet te kiezen want Far Cry is nog niet uit :)
En far cry is Kut! (met een hoofdletter ja)
Red Steel is een prima shooter, maar iets minder geweldig als iedereen had verwacht.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 00:49

Convoy

g44p

Red Steel of Farcry?
niet zo heel moeilijk idd om te moeten kiezen tussen een game die een 4.0 of een 8.0 krijgt;) Zit nu al tijdje achter Red Steal en moet zeggen als je de controls een maal door hebt is het een toffe game. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
Farcry ligt bij mij gewoon in de schappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 00:49

Convoy

g44p

waterstof schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:38:
dat kan jah... alleen het is en blijf een butt game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

Kent iemand de Wii Media Center X al (http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/).

Kun je je Wii ook als een (beperkte) media center gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:42
wie weet hoe ik met tennis de bal een beetje rechtdoor kan slaan, oftwel langs de lijn?

Ik ben rechts, en het lukt mij eigenlijk alleen een forehand naar links te meppen en een backhand naar rechts, maar andersom krijg ik niet voor elkaar...misschien heeft het te maken dat ik max 2 meter van mn tv kan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
おどる メイド イン ワリオ (Odoru Made in Wario) site

Gisteravond Odoru Made in Wario uitgespeeld in huiselijke kring. Echt geniale mini-games! Ook leuk dat je sommige mini-games staand moet uitvoeren, zoals hoelahoepen en bowlen. Zal niet teveel vertellen want iedereen moet het zelf ervaren. Als je nog een party/mini-game titel zoekt is dit spel echt veel beter als Ennichi no Tatsujin. Absoluut één van die must-have Wii spellen. Beoordeling:

Pluspunten:

+ Blijft leuk nadat het uitgespeeld is dankzij highscore competities en versus modi
+ Alle mini-games zijn nieuw, geen herhalingen uit voorgaande versies
+ Ontgrendelen van high-score games is een leuke pré. (*)
+ High-scores worden gekoppeld aan Mii's
+ Net als in voorgaande versie zijn er weer een aantal mini-games gebaseerd op fragmenten uit populaire Nintendo spellen
+ Progressive scan
+ Anamorfisch breedbeeld (m.u.v. sommige filmpjes)

Minpunten:

- Meerspeler opties pas beschikbaar na uitspelen van het spel
- Meerspeler werkt maar met één controller waardoor je de controller moet doorgeven na iedere beurt. Omdat een beurt maar 10..15 seconden in beslag neemt wordt dit al snel irritant. Helemaal als je meerdere controllers hebt liggen. 8)7
- Sommige filmpjes niet helemaal gecorrigeerd voor breedbeeld

(*) Een van de high-score games is:
spoiler:
王シューティング (King Shooting). Lijkt op een Famicom light gun spel. Volgens mij is deze niet gebaseerd op een bestaand Famicom spel want kon er niets over vinden.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

jaapstobbe schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:26:
wie weet hoe ik met tennis de bal een beetje rechtdoor kan slaan, oftwel langs de lijn?

Ik ben rechts, en het lukt mij eigenlijk alleen een forehand naar links te meppen en een backhand naar rechts, maar andersom krijg ik niet voor elkaar...misschien heeft het te maken dat ik max 2 meter van mn tv kan staan?
Het heeft absoluut niks te maken met hoe ver je van de TV of de sensor bar staat. Er word alleen gemeten met de accelerometer en die neem zichzelf als nulpunt voor elke slag. Je kiezen welke kant je op slaat door later te slaan, of juist vroeger :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 13:43
Ook een Wii besteld, maar moet tot volgende week wachten :'(
Wel al Red Steel gekocht, want die was ook schaars overal :P
Iemand btw een extra remote kunnen bemachtigen? Die zijn net zo slecht te verkrijgen als de Wii zelf volgens mij.

Poll: Heb jij een extra Wii Remote?
Ja, meteen bij aankoop Wii.
Ja, voordat ik de Wii heb gekocht.
Ja, achteraf gekocht.
Nee, alles is al op.
Nee, ik speel toch alleen.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=157328&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 58% gewijzigd door Capa op 23-12-2006 15:51 . Reden: maar even een poll gemaakt :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Alien B.O.B. schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:00:
[...]

blijkbaar ligt het toch of aan de tv of de kabel want ik heb het met mijn simpele lidl tvtje niet en ook niet met mijn erg uitgebreide thomson tv ook niet :? dus wel raar dan...
Ligt niet aan tv (qua uitgebreidheid of leeftijd van de tv) en vermoedelijk ook niet aan de kabel, sommige tv's hebben hier gewoon last van en andere niet. Komt door het stand-by signaal van de Wii. Zijn al meerdere mensen op dit forum met soortgelijke "problemen", waaronder ik zelf. Zet zelf nu gewoon de tv aan door op 1,2,3 etc te drukken en heb dan nergens last van. Er zijn echter ook gevallen bekend, zoals bij Rutger Mulder, dat alle tv kanalen geblokkeerd worden wanneer de Wii op RGB aangesloten is, dit is natuurlijk pas echt vervelend. Ga er van uit dat het binnenkort met een firmware update verholpen wordt.

Het is iig duidelijk dat de Philips CRT tv's met Pixel Plus er last van hebben.
Pwain schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:31:
[...]

Hmm ooit al gedacht dat dit misschien ook aan hun TV toestel kan liggen?
Ik heb hetzelfde fenomeen met een DVD speler. Sluit ik deze aan op mijn iets oudere TV dan denkt deze TV dat de DVD altijd aanstaat. Ook al staat deze in standby. Het gevolg is dus dat de TV steeds naar het speciaal kanaal voor de DVD overgaat. 8)7
Sluit ik nu deze DVD speler aan op mijn iets modernere TV dan gebeurt dit niet.
Feit is dus dat de veroorzaker dus niet de DVD speler is, zoals ik eerst ook dacht. Neen deze geeft netjes het signaal door aan de TV wanneer hij in- of uitgeschakeld wordt. Het werkt dus perfekt. Enkel op mijn oudere TV gebeurt dit niet en denkt de TV dat de DVD speler altijd aanstaat.
Conclusie bij mij is dus dat de TV de veroorzaker is.

Ik weet nu niet hoe het precies met de Wii gesteld is als je deze effectief met een 'echte' Scart aansluiting aansluit.
Aan mijn tv ligt het iig niet, is een relatief nieuwe Philips Matchline. Heb ook andere apparatuur op andere RGB ingangen zitten, waaronder een dvd speler die ook altijd stand-by staat. Met de Gamecube had ik op dezelfde RGB ingang nooit problemen. Vermoed dus dat het gewoon aan specifieke modellen ligt die het stand-by signaal anders interpreteren. De oorzaak ligt volgens mij dus bij de Wii.

De enige andere twee mogelijkheden zijn dat er verschillende RGB kabels in omloop zijn, maar dat lijkt mij vrij onwaarschijnlijk. Of dat het aan de firmware update ligt, die de Wii al heeft gehad. Dat zou betekenen dat mensen met de update alleen de problemen hebben, dus dan is de vraag of mensen die zonder de update werken het ook hebben.

[ Voor 62% gewijzigd door tommy6 op 23-12-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
waterstof schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:38:
Hoe kan dat dan? Far Cry is toch uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Hebben jullie een tip voor een spel, ik lees alleen maar dingen over kabels.
Voor de goude tip binnen een half uur, heb ik een Wii play te koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

O.D.Smolik schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:31:
is misschien handig om te zeggen welke spellen je nu al hebt :P

wat ik kan aanraden is (wat ik dan goed vind) red steel en natuurlijk LoZ:TP

andere games ga ik nog kopen :) maar daar kan ik nog geen duidelijke mening over geven dus...

[ Voor 10% gewijzigd door Alien B.O.B. op 23-12-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

O.D.Smolik schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:31:
edit: spellen die ik heb Wii Sports en Play :P Erg vermakkelijk, maar je wilt na tijdje wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 19:18

BaRF

bijna kerst

Capa schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:46:

Wel al Red Steel gekocht, want die was ook schaars overal :P
moet je naar vlissingen komen, dat lijkt wel de enige game die hier juist overal uitpuilt in de schappen :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:55

S2S

Net even de Blaze, Wii HD pro en de officiële Nintendo component kabels getest op een Pana Plasma (3400 Euro)

Conclusie: geen verschil :+ zoals ik al dacht.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

O.D.Smolik schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:41:
[...]

edit: spellen die ik heb Wii Sports en Play :P Erg vermakkelijk, maar je wilt na tijdje wel meer.
dan blijf ik bij mijn mening dat je zelda moet nemen :P en anders red steel (vind hem wel goed, besturing vind ik erg goed zelfs :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Klpt het dat bij Rayman raving rabbids geen Nintendo VIP kaartje zit voor de 250 sterren?

..ik heb hem nl. gekregen gisteren en het zat er niet bij.

[ Voor 25% gewijzigd door RealCato op 23-12-2006 16:58 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 21:30
ATL schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:16:
Kent iemand de Wii Media Center X al (http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/).

Kun je je Wii ook als een (beperkte) media center gebruiken.
Nog nooit van gehoord!
Maar ik ga het straks ZEKER weten proberen.
Mijn pc staat toch 24/7 aan.
Bedankt voor de link, ik post nog wel wat resultaten(als die zijn behaald:P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Volgens mij zitten die sterrenkaarten alleen bij echte nintendo producten,
Wii Play en Sports zijn van Nintendo zelf, evenals Zelda e.d.

Rayman daarintegen is van Ubisoft en daarom zit er daar geen sterrenkaart bij...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yep alleen nintendo stuff heeft sterren. Zei ik vanaf me Wii browser. :p

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
Kun je inmiddels zonder gevaar je VIP account aan je Wii hangen of ben ik dan m'n sterren nog steeds kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom jij aan een officiële ninty kabel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
D4V3 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:06:
Volgens mij zitten die sterrenkaarten alleen bij echte nintendo producten,
Wii Play en Sports zijn van Nintendo zelf, evenals Zelda e.d.

Rayman daarintegen is van Ubisoft en daarom zit er daar geen sterrenkaart bij...
Thx voor de snelle reply, maar wel waardeloos dat Nintendo dit niet beloont! :P

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
RealCato schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:57:
Klpt het dat bij Rayman raving rabbids geen Nintendo VIP kaartje zit voor de 250 sterren?

..ik heb hem nl. gekregen gisteren en het zat er niet bij.
Ik ook niet ;(
Volgensmij omdat ie niet van nintendo is maar van ubisoft..

Maargoed wie heeft die sterren nodig met zulke leuke konijnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Net ook even een component kabel aangeschaft, zag hem ineens bij mediamarkt liggen. Het is er 1 van MadCatz. Net even aangesloten en het verschil is inderdaad erg goed te zien. Alles is een stuk scherper, jammer genoeg zijn de "anti-anti-aliased" randjes ook een stuk duidelijker. Ik vind alles wel een stuk hakkeliger nu terwijl de scherpte en diepte wel een stuk beter is. Ook het contrast en kleuren zijn een stuk beter.

Vooral met wii sports is het gras en de mii's een stuk scherper, in zelda vind ik het water er eigenlijk minder mooi uitzien als voorheen.

Al met al toch wel de aankoop waard, vooral door de scherpte en kleuren, jammer dus dat de kartelrandjes ook een stuk "scherper' zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen bij wie het Winkelkanaal geen verbinding krijgt. Hij blijft gewoon in dat blauwe scherm hangen waar naar verbinding wordt gezocht. Heel vreemd want het Weerkanaal werkt wel gewoon prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:47:
Zijn er meer mensen bij wie het Winkelkanaal geen verbinding krijgt. Hij blijft gewoon in dat blauwe scherm hangen waar naar verbinding wordt gezocht. Heel vreemd want het Weerkanaal werkt wel gewoon prima?
ja heb ik ook af en toe. Meestal is het een kwestie van nog een keer proberen en dan werkt het wel...
heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Weet er iemand waneer de volgende levering weer is? Zal zeker wel a.s. woensdag worden, en komen er volgende week twee of één levering(en)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Las in de Telegraaf dat Nederlanders gemiddeld het meeste van alle Europeanen uitgeven aan computerspellen. Wat dat betreft dus niet gek dat er juist in Nederland tekorten zijn, terwijl de Wii in Duitsland kennelijk massaal in de winkel ligt. Het vreemde is alleen dat Nintendo dat ook had kunnen weten. Als de Wii beter verdeeld was over Europa had Nintendo er een stuk meer kunnen verkopen. Gemiste kans dus.

offtopic:
Overigens wacht ik nog steeds op mijn Wii van de Wehkamp... dat terwijl hij als je goed zoekt vaak gewoon in de winkels te verkrijgen is. Een paar weken extra wachten vnd ik niet zo erg, maar het is nu al 3 weken. Dat vind ik wel slecht van de Wehkamp, die hadden best wel even wat meer bij Nintendo kunnen aandringen. Ook jammer dat de informatievoorziening naar de klant erg slecht is. Ze hebben een wachtlijst, maar weigeren te vertellen op welke plek je staat en wanneer ze verwachten dat je hem hebt. Ze zetten je gewoon een maand lang op levertijd één week. Het is dat hij bij de Wehkamp goedkoper is, maar de gang van zaken valt me van Wehkamp echt tegen. Ik had meer van ze verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:53

kingfriko

100 % BULLY

Is het echt noodzakelijk om de wii te updaten ? ik was zelf namelijk niet van plan om hem aan het internet te hangen (als ik ooit al een wii zou weten te bemachtigen :))

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kingfriko schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:11:
Is het echt noodzakelijk om de wii te updaten ? ik was zelf namelijk niet van plan om hem aan het internet te hangen (als ik ooit al een wii zou weten te bemachtigen :))
Nee je kan ook zonder te updaten gewoon games spelen.

Maar dan mis je natuurlijk wel een hoop, het weerkanaal, internet kanaal, nieuws kanaal, VC etc etc.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt de database eruit? Of klopt de link in de SP niet?

Dan maar even zo

[

2374-8874-1599-2263 Maciek
7153-3112-9672-4711 Deddiekoel
8888-3460-1404-3897 lvn
6177 0308 7065 0816 SHOOTO!
5677-7725-6424-5034 Oathie
8486 0278 0401 2505 Hemmik
7595-4040-5807-9188 Tom_Green
5073 0589 1930 5201
[/quote]

mijn nummer is : 0591 5165 9984 4695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:06:
Las in de Telegraaf dat Nederlanders gemiddeld het meeste van alle Europeanen uitgeven aan computerspellen. Wat dat betreft dus niet gek dat er juist in Nederland tekorten zijn, terwijl de Wii in Duitsland kennelijk massaal in de winkel ligt. Het vreemde is alleen dat Nintendo dat ook had kunnen weten. Als de Wii beter verdeeld was over Europa had Nintendo er een stuk meer kunnen verkopen. Gemiste kans dus.
Of je redeneert dat Nederlanders toch wel zo'n ding kopen, ook al kunnen ze het niet met kerst kopen en moeten ze een maand wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
_-= Erikje =-_ schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:16:
Kun je inmiddels zonder gevaar je VIP account aan je Wii hangen of ben ik dan m'n sterren nog steeds kwijt ?
Waar heb je die onzin vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
damn, wat is dat zwaardvechten in Red Steel irritant zeg. :X

in andere woorden: ik ben heel slecht in die zwaardgevechten :p

[ Voor 41% gewijzigd door NiaX op 23-12-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het eigenlijk nog uit of je je punten via nintendo.nl of nintendo.com registreert en vervolgens aan je wii kopelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 23-09 13:03
>:) De zwaardgevechten worden erg pittig idd, krijg de indruk dat je de special moves die je leert echt moet gebruiken, anders ga je het niet redden.
(Opzij stappen of blocken en dan snel zwaaien werkt vaak wel, maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Ik heb even een vraagje of zelda majora's mask,

Ik was bezig aan de stone tower temple en ben nu bij de boss, toen besloot ik om terug in de tijd te gaan om te saven en een sterker zwaard te krijgen + bottles magic. Vervolgens kom ik in de stone tower temple en moet ik weer alle small keys halen en heel de temple opnieuw doen, terwijl ik al wel alle items die je in deze tempel krijgt heb (light arrows + giant mask), klopt dit? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

danielkraak schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:26:
Ik heb even een vraagje of zelda majora's mask,

Ik was bezig aan de stone tower temple en ben nu bij de boss, toen besloot ik om terug in de tijd te gaan om te saven en een sterker zwaard te krijgen + bottles magic. Vervolgens kom ik in de stone tower temple en moet ik weer alle small keys halen en heel de temple opnieuw doen, terwijl ik al wel alle items die je in deze tempel krijgt heb (light arrows + giant mask), klopt dit? :X
Ja dat klopt. Temples moet je binnen de tijd doen ;) Dat is het concept van Majora's Mask en daarom valt het spel slecht in de smaak bij veel mensen. Het is daarintegen mijn favoriete zelda game :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Collaborator schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 20:31:
[...]

Ja dat klopt. Temples moet je binnen de tijd doen ;) Dat is het concept van Majora's Mask en daarom valt het spel slecht in de smaak bij veel mensen. Het is daarintegen mijn favoriete zelda game :)
:( , heel mijn middag voor niks. :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
ATL schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:16:
Het is best vet! je kan met je Wii door de files op de pc bladeren alleen openen lukt niet. Hij zegt dan:
HTTP ERROR: 401

UNAUTHORIZED ACCESS

RequestURI=/software/Files/download.jsp