Ik wil bij deze even kwijt dat het me geen reet interesseert dat jullie eindelijk ergens je wii kunnen ophalen of waar nog wii's te koop zijn. Deze thread is voor Wii aftersales talk, dat wii verkrijgbaarheid gebeuren, daar is een andere thread voor!
Ik moet steeds door allemaal van die boutposts heenlezen. Eerst gaan jullie in deel 74 melden dat je een wii hebt, wat je er allemaal bijhebt, waar er nog wii's te koop zijn, etc. Vervolgens gaan jullie ook dat ding eindelijk eens aansluiten en dan krijgen we weer 1000x dubbele vragen over internetverbinding, over RGB, over de controls in verschillende games... Als je nou gewoon even lekker terugleest en gewoon wat van je laat horen zodra je bij bent... En ja, dan doe je daar maar lekker een paar dagen over... Steeds al diezelfde crap, daar zit niemand op te wachten! Merry Christmas!
En even om voor de zoveelste keer dezelfde antwoorden te geven:
- Ja, Mario Kart 64 komt beschikbaar voor de VC.
- Ja, de RGB kabel is beter dan composiet, mits je SCART aansluiting RGB ondersteunt.
- Ja, component is de beste manier om hem aan te sluiten.
- Ja, er komen ook Commedore 64 en MSX VC's
- Nee, je Nintendo sterren zijn niet hetzelfde als wii points
- Ja, er is een grote kans dat je op korte termijn je sterren kunt inleveren voor points, maar dan helaas niet 1 op 1, maar in ieder geval beter dan wallpapers en andere bagger...
- Ja, veel games lopen beter als je je Wii op 60hz instelt, omdat de meeste spellen daarop gemaakt zijn. Met name de VC games hebben daar veel voordeel van.
- Youtube en de filmpjes op de Wii site werken gewoon met de Opera Browser Trial.
Hoewel je zeker een punt hebt wil ik je toch verzoeken om een volgende keer een TR aan te maken en/of je manier van formuleren aan te passen naar een iets vriendelijkere toon
[
Voor 5% gewijzigd door
Crash op 23-12-2006 11:46
]