Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:59:
[...]

Doe geen moeite, net gebeld: ze hadden er nog een paar op vooraad in de winkel zelf (groningen) maar 0 voor de internet winkel.
1 a 2 dagen MITS de produkten op voorraad zijn.

Waarschijnlijk niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 22:50
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:00:
[...]

1 a 2 dagen MITS de produkten op voorraad zijn.

Waarschijnlijk niet dus...
Hij staat inmiddels alsweer op uitverkocht. Als ik hem niet binnen die 1 a 2 dagen krijg annuleer ik hem gewoon weer.

edit. Het was inderdaad een fout op de site. -O-

[ Voor 7% gewijzigd door Gabliboeba op 22-12-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

yes, net gebeld door de intertoys in vlissingen: m'n wii is binnen!!! denk dat ze er nu weer een paar 'los' hebben staan voor de liefhebbers :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:08
Arfman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:54:
[...]

Werkt die kabel ook op "gewone" TV's? Ik heb er 1 met aan de zijkant 3 ingangen: rood, wit, geel.
Dat lijkt me niet.
Jij hebt audio (rood/wit) en composiet (geel). Daar is de met de wii meegeleverde kabel voor AFAIK.
Component is is voor tv's met component ingangen (goh ;)).

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kees89 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:52:
Intertoys Nijkerk belt net dat ze ook weer Wii's hebben O+ , ik was laatste op de reserveringslijst dus ik gok erop dat er nog wel een paar over zijn...
DANK JE!

Ik zag je bericht om 12.30 en heb toen snel mijn vriendin gebeld en gevraagd of ze even langs de intertoys in A'dam Zuid-Oost kon gaan.. en verdomd.. komen ze net binnen!!!! :)

Dat is nou eens gamers voor gamers ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 19:14
Ik vind de browser op de Wii echt super.
Vind het niet vreemd dat plugins voor video etc niet werken. Misschien dat quicktime oid nog zou kunnen, maar daarvoor moeten ze dan geholpen worden door de bedrijven achter die plugins. Het in- en uitzoemen is een noodzakelijk kwaad vanwege de 640x480 reso. En de manier waarop het is geimplenteerd vind ik toch goed werken (je zoomt namelijk wel in op de plaats van het handje). Die 30 Mb is volgens mij gewoon als reservering voor opslag (cookies, cache etc).

Vind dat wel jammer van de Wii op zich, dat het bruikbare geheugen gelimiteerd is tot die 512 Mb. Zal wel met de snelheid ervan hebben te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 22-12-2006 15:27 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Net COD3 gekocht. Zo even kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 16:22
;;;; verkocht ;;;;

Even ontopic:

Wat mij erg opviel aan de Wii is dat de nunchuck erg goedkoop aanvoelt, de wii mote daarentegen voelt erg stevig en degelijk, maar de nunchuck... nu hebben we het geluk dat het enkel de wii mote is die we de televisie in moeten gooien, de nunchuck houden we waarschijnlijk wel goed beet :D

[ Voor 33% gewijzigd door Black_Adder op 22-12-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16

m0nk

16-09-2003 15.15

hav0c schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:24:
Net COD3 gekocht. Zo even kijken of het wat is :)
als het even tegenzit kwa besturing, gewoon doorspelen! tis zoooo vet!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 20:05
Arfman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:54:
[...]

Werkt die kabel ook op "gewone" TV's? Ik heb er 1 met aan de zijkant 3 ingangen: rood, wit, geel.
Dat denk ik niet, maar zo'n kabel heb je toch al?

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Gabliboeba schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:53:
Op www.nedgame.nl is de Wii te bestellen. Heb hem net besteld, onder rembours. Wordt binnen 1 a 2 dagen bezorgd.
Waar staat dat ding? Ik heb even Wii ingetikt in dat Search-ding maar hij vindt geen console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
m0nk schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:27:
[...]
Thanks, ik ben nl. nog niet wild enthousiast. Zal dus even doorbijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:56
Hey mensen!

Ik heb mijn wii nu al enkele dagen en ik ben er helemaal gek op :) ik speel vooral zelda en Wii Sports.

Stel dat je een virtual console spel download wat op de originele console niet super draaide (bijvoorbeeld Zelda: Ocarina of Time) waar de fps soms nogal inzakte. en je speelt het op de Wii. is de framerate dan hoger? of is dit fixed?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Visgek24 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:39:
Hey mensen!

Ik heb mijn wii nu al enkele dagen en ik ben er helemaal gek op :) ik speel vooral zelda en Wii Sports.

Stel dat je een virtual console spel download wat op de originele console niet super draaide (bijvoorbeeld Zelda: Ocarina of Time) waar de fps soms nogal inzakte. en je speelt het op de Wii. is de framerate dan hoger? of is dit fixed?
framerate blijft hetzelfde, maar bij de GC versie van OOT (die je bij de limited edition van wind waker kreeg) was de "mist" wel een stuk verder weg :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
m0nk schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:27:
[...]

Vereist veel oefening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Visgek24 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:39:
Hey mensen!

Ik denk wel dat dit een stuk beter zal zijn. OoT op de Cube had in mijn beleving 0,0 last van framedrops. Zal hier ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:09
Als je dit download en op een server zet, vervolgens in de mp3 map je muziek zet kun je die op je wii luisteren :) Ik heb het geprobeerd, en het werkt op een server op internet. Nu moet ik nog ff een server zien te vinden die ik in het netwerk kan installeren, ben daar niet zo handig in.

o, je moet daar alleen wel ff gratis registreren

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 22-12-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11

Bjk

Zit er bij de Wii al een scart kabel? Of welke kabels worden er meegeleverd. Kon ik niet in de topic-start vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Sinds gisteravond heb ik ook mijn Wii.. :)
Ff Sports zitten staan doen, best lachen!

Zelda krijgt mijn broertje als kerstcadeau.

Wii Play heb ik besteld voor de lol, heb ook een 2e Nunchuk al klaarliggen.

Farcry is geloof ik helaas verlengt dacht ik hier gelezen te hebben, maar die heb ik op de gameplay gespeelt, en dat was echt gaaf om te spelen!

Zal mijn Wii (Mii?) id vanavond eens plaatsen.. :)
Bjk schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:02:
Zit er bij de Wii al een scart kabel? Of welke kabels worden er meegeleverd. Kon ik niet in de topic-start vinden!
Bij de Wii krijg je de bekende rode, witte & zwarte kabel, en een los Scart blokje waar je deze kabels weer in kunt doen.
Dus het is een soort van scart.

[ Voor 31% gewijzigd door endless op 22-12-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
jip_86 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:55:
Als je dit download en op een server zet, vervolgens in de mp3 map je muziek zet kun je die op je wii luisteren :) Ik heb het geprobeerd, en het werkt op een server op internet. Nu moet ik nog ff een server zien te vinden die ik in het netwerk kan installeren, ben daar niet zo handig in.

o, je moet daar alleen wel ff gratis registreren
Er is ook al een project bezig om via flash een mediaplayer (video én audio) te maken voor de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag op Wii jacht gegaan,helaas geeneen kunnen schieten

Mediamarkt centrum Rotterdam
Mediamarkt woonboulevard
Toys R us woonboulevard
Intertoys centrum Rotterdam reserve lijst met 35 reserveringen
Vroom en Dreesman centrum Rotterdam
Intertoys Oud-bijerland reserve lijst met 6 reserveringen
Gameshop onder de V&D
Intertoys aan de slinge Rotterdam-zuid reserve lijst met 9 reserveringen
Intertoys Barendrecht reserve lijst met ?? reserveringen.

Wel een remote ,gamepad ,nuchuck ,zelda en rayman en een component kabel kunnen scoren,

Vanavond maar even naar een maat die er wel 1 heeft kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59
Ik heb er 1 :D heel wijchen langs gegaan en heel nijmegen afgebeld, nergens een wii =( kom ik thuis belt lukas klamer nijmegen op, ze hebben er 5 binnen en ik stond op de preorder lijst, of ik hem nog wilde.. ja duh!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:38
ik heb vandaag op een 4 meter scherm gewii-ed in het Virtual Reality Lab op de Uni 8)

te wreed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Bjk schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:02:
Qua kabels krijg je bij de Wii een composiet kabel, bestaande uit wit, rood (beide audio) en geel (video), voor een totaal van 3 plugjes. Bij de EU versie zit er een scart verloopblokje bij, waardoor je de composiet kabel op een scart poort kunt aansluiten.

De kwaliteit is echter beperkt door composiet, dus een echte scart kabel (à 30 euro) voor de Wii geeft beter beeld. Component is nog beter, maar dat moet je tv aankunnen. Voor een gedetailleerde uitleg van de verschillen verwijs ik je naar Google, Wikipedia en de vele posts in de vorige topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Laatst online: 12-10 14:26
Ik heb zojuist een uitgebreide email met alle info over het zwart beeld probleem met de RGB kabel naar de TD van nintendo gestuurd, kreeg binnen ~10 minuten de volgende reactie terug:
Beste Nintendo-fan, Neem omtrent deze vraag even telefonisch contact op met de technischedienst van Nintendo. De Nintendo technische dienst is tijdenskantooruren bereikbaar op telefoonnummer: 030-6097166.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team ======================================================
Wii is coming - 8/12/06 -wii.nintendo.nl <--- beetje oude tag 8)7
======================================================
De andere 2 personen die ook dit probleem hebben zullen dus ook moeten bellen denk ik.
Ik zal in elk geval dat nummer komende week wel ff bellen en dan horen jullie wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ben van de week langs geweest bij het hoofdkantoor van KOEI in Yokohama, en heb daar wat gebabbeld met een van de Executive Producers aldaar. Deze bevestigde nog eens dat het echtpaar dat KOEI runt erg conservatief zijn, ze zoveel mogelijk voor de games gaan waarbij succes verzekerd is en ook voornamelijk voor de consoles die het populairst zijn willen developen. De DS en PS2 dus nog op dit moment. Een leuke innovatieve Wii titel van hen zie ik dus niet zo snel gebeuren. :P

Thuis zag ik dat het weerkanaal en Internet kanaal werken. Het boeit met niet zo heel veel, maar het is wel grappig. Wat ik me wel afvraag... op je PC raakt je cache na een tijdje behoorlijk groot. Hoe zit dit bij de Wii? Wordt de temp directory oid daarvan automatisch leeggemaakt? Zou een beetje jammer zijn als ik na het bezoeken van een paar sites of Youtube filmpjes steeds met de hand zooi er vanaf zou moeten gooien.

En het hoe zit het mogelijkheden op het gebied van virii? Is het mogelijk dat je Wii een virus binnen krijgt door een beetje rond te surfen, of zijn er daarvoor teveel dingen gedisabled?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Bartolomew85 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:30:
[...]

Ik denk eerder dat er wat ruimte gereserveerd is voor de cache...Lijkt me sterk dat de browser zelf 30 MB is.
Voor zover ik kan zien is die 30 megabyte alleen de browser zelf. Op zich is het niet zo heel erg dat die browser zo groot is, maar het is wel vreemd.

Waar ik me aan erger is dat de browser niet eens het volledige scherm gebruikt en dat de tekst zonder in te zoomen onleesbaar is. Ik snap wel dat je er niet voor kunt zorgen dat alle websites leesbaar zijn zonder de layout te verpesten, maar dat geen enkele website leesbaar is vind ik wel irritant. Dit zijn natuurlijk kleine punten die hopelijk bij de final versie wel weer opgelost zijn, maar voor mij is dit voldoende om de browser voorlopig niet met enige regelmaat te gaan gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Rutger Mulder schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:48:
Ik heb zojuist een uitgebreide email met alle info over het zwart beeld probleem met de RGB kabel naar de TD van nintendo gestuurd, kreeg binnen ~10 minuten de volgende reactie terug:

[...]

De andere 2 personen die ook dit probleem hebben zullen dus ook moeten bellen denk ik.
Ik zal in elk geval dat nummer komende week wel ff bellen en dan horen jullie wel meer.
Heb met de Nintendo RGB kabel ook dat wanneer ik de tv met programma + of - aan zet of gewoon met de aan knop, dat ie automatisch naar het RGB kanaal van de Wii toe gaat. Echter wanneer ik gewoon op 1,2,3 etc druk met aanzetten, dan is er niets aan de hand. Bij mij doen de tv kanalen het dus wel, maar de tv denkt dus eigenlijk dat de Wii altijd "aan" staat. Kan het niet bijzonder kwalijk vinden. Komt volgens mij idd door wat INSaNe-oNe schreef op pagina 36 van deel 73 van dit topic. Neem wel aan dat in een firmware update dit verholpen zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

apNia schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:11:
[...]

Xin evil had gepost dat de server gecrashed is. En dat dat hopelijk gefixed wordt. Maar het was al een backup server, dus beetje treurig verhaal...
Als ie zorgt dat code en DB bij mij terecht komen pleurt ik het wel op een productieserver.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-10 11:39
Ik heb net Opera gedownload en natuurlijk linea recta naar youtube gesurfed. Echter lukt het mij niet om filmpjes te bekijken, ik krijg een error dat er geen flash is geinstalleerd >.>.
Dit is overigens getypt op de Wii, en ik moet zeggen dat het woordenboek beperkt is :(. Dingen als diddy kent hij natuurlijk weer wel :p
Ook het toetsenbord doet koppig over hoofdletters, mijn username was een hele klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
tommy6 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:10:
[...]

Heb met de Nintendo RGB kabel ook dat wanneer ik de tv met programma + of - aan zet of gewoon met de aan knop, dat ie automatisch naar het RGB kanaal van de Wii toe gaat. Echter wanneer ik gewoon op 1,2,3 etc druk met aanzetten, dan is er niets aan de hand. Bij mij doen de tv kanalen het dus wel, maar de tv denkt dus eigenlijk dat de Wii altijd "aan" staat. Kan het niet bijzonder kwalijk vinden. Komt volgens mij idd door wat INSaNe-oNe schreef op pagina 36 van deel 73 van dit topic. Neem wel aan dat in een firmware update dit verholpen zal worden.
Ik hoop dus ook op een snelle fix dmv een update, maar iemand zal nintendo dit eerst ff moeten melden zodat ze kunnen beginnen met een fix/onderzoek.

Ben net ff wezen surfen met de Wii en dat werkt best aardig. Voor de mensen die dat in en uitzoomen niks vinden, je kan ook de ( 2 ) knop gebruiken om posts etc te lezen, dan past opera de layout een beetje aan en is elke website leesbaar.
Ik heb wel goede hoop dat opera hier een goed product van zal maken met de final versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan alle Nintendo fans hier, ik wens u allen een zeer gelukkig kerstfeest toe, moge het een tijd vol liefde, familie, vrienden, drank, eten en geluk zijn.

/me goes home :)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Chaoss schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:46:
lol dikke frustratie, ik bel net nog even met de Bart Smit:

"ow we hebben net de laatste verkocht",
"hmmm jammer"
"jah als u 10 min eerder had gebeld had ik de laatste voor u achter kunnen houden",
"zucht"
"dat had ik beter niet kunnen zeggen"

:P
dezelfde Bart Smit belde me net terug, iemand van hun vorige reserveringslijst had al ergens anders een Wii vandaan dus hadden ze er eentje over... en aangezien ik boven aanstond op de nieuwe reserveringslijst B-) me so lucky :w

zodra mijn vrouw thuis is met de auto haal ik hem op.... mijn eerste game console :+

Ik denk dat ik Red Steel er bij ga kopen, is dat een beetje een geod spel of is bv CoD 3 of Zelda leuker, iemand tips?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Rutger Mulder schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:33:
[...]

Ik hoop dus ook op een snelle fix dmv een update, maar iemand zal nintendo dit eerst ff moeten melden zodat ze kunnen beginnen met een fix/onderzoek.
Precies, echter is het wel merkwaardig dat sommige tv's er wel last van hebben en andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 13:23
Baardmeester schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:14:
gistermiddag kerstinkopen aan het doen loop ik de mediamarkt van zoetermeer binnen, staan er daar 4 dozen. gelijk een voor mij mee genomen en eentje voor een vriend van mijn broer. Nu lekker met opera bezig. Kreeg vanochtend wel een 52030 fout, internet deed het gisteren wel gewoon. Had mijn router wel al op channel 11 staan, dus maar even op 1 gezet.

wiiiiiiiiiii!!!!! _/-\o_
En ik was dus die vriend! Dat is nog eens prettig, aan het werk zijn, wetende dat er een Wii thuis op je wacht! Vandaag even op jacht geweest naar Zelda, maar daar schijnt Zoetermeer dan weer niet aan te kunnen voldoen. Overal uitverkocht :(

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kan ik er trouwens op een of andere manier achter komen of onze tv scart-RGB heeft? wij hebben een philips Matchline breedbeeld tv van ongeveer 9 jaar oud.... is een superluuxe apparaat met pip enzo... maar bestond scart-RGB toen al? :?

ik heb de handleiding erbij gezocht, maar daar staan verder geen specs in van de scart aansluitingen.

beetje zonde om een scart-RGB kabel van 30 pleuro te kopen als ik er neits aan heb,

[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 22-12-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Capital_G schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:26:
Ik heb net Opera gedownload en natuurlijk linea recta naar youtube gesurfed. Echter lukt het mij niet om filmpjes te bekijken, ik krijg een error dat er geen flash is geinstalleerd >.>.
Dit is overigens getypt op de Wii, en ik moet zeggen dat het woordenboek beperkt is :(. Dingen als diddy kent hij natuurlijk weer wel :p
Ook het toetsenbord doet koppig over hoofdletters, mijn username was een hele klus.
Hier doet Youtube het ook niet (geen javascript aan en oude flash versie) terwijl ik overal lees dat youtube werkt :? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ah, sweet memories toen ik mijn eerste console (NES) kreeg. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
kevin schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:19:
[...]

Hier doet Youtube het ook niet (geen javascript aan en oude flash versie) terwijl ik overal lees dat youtube werkt :? :/
Rechtstreeks via de youtube site werkt ook niet bij mij, maar als ik via bv flabber een youtube video aanklik wil het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:28
Hoe zit dat bij rayman, zijn ongeveer 70 minigames, hoeveel daarvan kan je er multiplayer spelen? En dan bedoel ik dus tegelijk, met 2 remotes dus. Dus niet dat eerst de een speelt, en dan de ander, dat lijkt me namelijk een stuk minder leuk. Of is het gewoon zoeizo een spel wat erg lachen is met een paar vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:38

TdV

He??? hier werkte youtube vanochten nog goed maar nu krijg ik dezelfde foutmelding als bovenstaande mensen. Op mijn pc kreeg ik vanochtend de melding dat er een nieuwe versie van java beschikbaar was en dat ik moest updaten; zou het hier mee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
Rutger Mulder schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:34:
[...]

Rechtstreeks via de youtube site werkt ook niet bij mij, maar als ik via bv flabber een youtube video aanklik wil het wel.
Ok ff testen dan, lees net ergens anders hetzelfde namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Bij mij youtube het gewoon via de site zelf... Last.fm doet het ook, al moet ik daar wel 2x de artiest invoeren..
Pandora.com laat de hele wii crashen helaas :(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
als ik een verbindingstest doe krijg ik een melding dat er nieuwe "systeem software" beschikbaar is?
Ben ik de enige?

[edit]
o laat maar, is gewoon de huidige firmware.
Als ik klik op "nu updaten" krijg ik een melding dat ik al de laatste versie heb.

[ Voor 36% gewijzigd door NiaX op 22-12-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
youtube doet het bij mij niet. Melding dat de flash versie verouderd is.

google video werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
Nou vaag, even naar een paar andere pagina's gebrowsed, o.a. tweakers.net, daarna weer naar Youtube en werkt het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 19:38
Chaoss schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:59:
kan ik er trouwens op een of andere manier achter komen of onze tv scart-RGB heeft? wij hebben een philips Matchline breedbeeld tv van ongeveer 9 jaar oud.... is een superluuxe apparaat met pip enzo... maar bestond scart-RGB toen al? :?

ik heb de handleiding erbij gezocht, maar daar staan verder geen specs in van de scart aansluitingen.

beetje zonde om een scart-RGB kabel van 30 pleuro te kopen als ik er neits aan heb,
ik heb een 12 jaar oude philips waar het op werkt, scart is scart volgens mij, en jij bepaald welk signaal er doorhgheen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:48:
[...]
Ik denk dat ik Red Steel er bij ga kopen, is dat een beetje een geod spel of is bv CoD 3 of Zelda leuker, iemand tips?
Is natuurlijk helemaal afhankelijk van je eigen wensen en wat je tof vind, ik zou je persoonlijk Zelda aanraden. Heb ze allemaal gespeeld en vind deze toch echt de beste van allemaal, ontzettend vette game, maar je moet wel een beetje van adventure houden. Ben je meer into FPS? Dan misschien beter Red Steel, maar Zelda vind ik eigenlijk een must-have, zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 22:57
Chaoss schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:59:

Ik speelde mijn japanse megadrive ook via scart-RGB en dat is al heeeeel wat jaartjes geleden, dus een TV van 9 jaar oud zou het aan moeten kunnen. Misschien kan je Philips bellen?

Je kan het misschien ook met een ander apparaat testen, als je bijvoorbeeld al een RGB kabel hebt voor een andere spelcomputer of een dvd speler eens via scart aansluiten op je TV, die kan je meestal ook op RGB instellen en dan zie je het ook gelijk.
jaapstobbe schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:18:
[...]

ik heb een 12 jaar oude philips waar het op werkt, scart is scart volgens mij, en jij bepaald welk signaal er doorhgheen gaat :)
Aangezien SCART een type connector is kan je er inderdaad verschillende soorten signalen over laten gaan, maar of een TV deze dan ook allemaal accepteert is weer een ander verhaal. Niet iedere TV zal namelijk RGB of s-video via de scart ingang accepteren.

[ Voor 20% gewijzigd door Schweino op 22-12-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jaapstobbe schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:18:
[...]

hmm uit de startpost begrijp ik dat scart en RGB scart wel iets verschillends is, maar dan koop ik er wel gewoon een scart kabel bij. :) maar ik koop wel gewoon zon scart-kabel erbij, HD/DVD recorder is ook via scart aangesloten... zie alleen in de instellingen van de TV nergens een optei opRGB in/uit te schakelen.

@hierboven, ik hoe wel van beide.... speel op de pc zowel adventure als FPS... nahja in de winkel maar ff beslissen.... als ik nu Zelda koop dan koop ik red steel later wel, of andersom.

ohwjah wat betreft de scartkabel, is die standaard scart kabel van nintendo goed genoeg? of zijn er andere betere/goedkopere te krijgen? ik las in dit topic over kabels van 25,- zijn die beter?

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 22-12-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Blij dat ik niet de enige ben die niet naar youtube kan kijken :p
Al om al wel aardig. Kwa games heb ik nu Zelda, Wii Sports, Wii play (leuke tanks) en net Red Steel erbij gehaald. Nu wacht ik vooral op Smash Brothers (vc en Wii) en Metal Slug Anthology lijk me ook Über :d
Ben er trouwens achter gekomen dat hij (opera) het niet zo heeft op hoofdletters midden in een woord, lastig. En laat capslock nu meteen weer het hele woord willen kapitaliseren.nl (en punten zijn, als laatste, ook nogal slecht met dat auto-complete :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:09:
[...]
Voor zover ik kan zien is die 30 megabyte alleen de browser zelf. Op zich is het niet zo heel erg dat die browser zo groot is, maar het is wel vreemd.

Waar ik me aan erger is dat de browser niet eens het volledige scherm gebruikt en dat de tekst zonder in te zoomen onleesbaar is. Ik snap wel dat je er niet voor kunt zorgen dat alle websites leesbaar zijn zonder de layout te verpesten, maar dat geen enkele website leesbaar is vind ik wel irritant. Dit zijn natuurlijk kleine punten die hopelijk bij de final versie wel weer opgelost zijn, maar voor mij is dit voldoende om de browser voorlopig niet met enige regelmaat te gaan gebruiken.
Ik zie niet hoe je dit wilt doen met een 640x480 resolutie. Op zich is bij mij het nog redelijk te zien, dus wellicht met een component kabel is het beter leesbaar. maar aan dat inzoomen ontkom je niet aan omdat alle sites minimaal gemaakt zijn voor een 800x600 reso. Je kunt imo niet alles verwachten en ik vind juist dat ze met de bekende beperkingen een erg mooi stukje software hebben gemaakt en ben erg benieuwd naar wat de volledige versie gaat brengen. Ga dalijk ook even mijn mening op de Opera forum plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Wel vaag dat bij sommige mensen youtube niet werken ..... youtube en google video werken gewoon prima bij mij met de opera trial browser .... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11
Deddiekoel schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:34:
[...]

Ik zie niet hoe je dit wilt doen met een 640x480 resolutie. Op zich is bij mij het nog redelijk te zien, dus wellicht met een component kabel is het beter leesbaar. maar aan dat inzoomen ontkom je niet aan omdat alle sites minimaal gemaakt zijn voor een 800x600 reso. Je kunt imo niet alles verwachten en ik vind juist dat ze met de bekende beperkingen een erg mooi stukje software hebben gemaakt en ben erg benieuwd naar wat de volledige versie gaat brengen. Ga dalijk ook even mijn mening op de Opera forum plaatsen.
Als het scherm volledig gebruikt zou worden, zou dat al een heel stuk beter werken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:09
Iets essentieels wat ontbreekt is wat mij betreft toch wel history. Of moet je daarvoor elke site in je favorieten gaan zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04

S2S

Pado schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:42:
Wel vaag dat bij sommige mensen youtube niet werken ..... youtube en google video werken gewoon prima bij mij met de opera trial browser .... :P
Bij mij werkte het ;) Maar nu niet meer, dus steek maar niet te vroeg je tong uit..mss werkt het straks ook bij jouw niet meer.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:04
Bij mij doen YouTube en Google Video het prima op de browser. Frapant is wel dat de filmpjes van de Wii site (die ook automatisch in favorieten van de browser staat) niet werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04

S2S

Neoflip schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:13:
Bij mij doen YouTube en Google Video het prima op de browser. Frapant is wel dat de filmpjes van de Wii site (die ook automatisch in favorieten van de browser staat) niet werken :?
Nee lekker slim zijn ze bij Nintendo. Flash 9 gebruiken terwijl Opera Wii flash 7 is :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
tommy6 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:10:
[...]

Hmm ooit al gedacht dat dit misschien ook aan hun TV toestel kan liggen?
Ik heb hetzelfde fenomeen met een DVD speler. Sluit ik deze aan op mijn iets oudere TV dan denkt deze TV dat de DVD altijd aanstaat. Ook al staat deze in standby. Het gevolg is dus dat de TV steeds naar het speciaal kanaal voor de DVD overgaat. 8)7
Sluit ik nu deze DVD speler aan op mijn iets modernere TV dan gebeurt dit niet.
Feit is dus dat de veroorzaker dus niet de DVD speler is, zoals ik eerst ook dacht. Neen deze geeft netjes het signaal door aan de TV wanneer hij in- of uitgeschakeld wordt. Het werkt dus perfekt. Enkel op mijn oudere TV gebeurt dit niet en denkt de TV dat de DVD speler altijd aanstaat.
Conclusie bij mij is dus dat de TV de veroorzaker is.

Ik weet nu niet hoe het precies met de Wii gesteld is als je deze effectief met een 'echte' Scart aansluiting aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat ik nog een vervelend bugje vind in de Wii is de melding van een nieuw bericht. Er staat dus steeds een '1' op je mail briefje. Dit is dus hetgeen vandaag gedaan is.
Maar als je nu een mail krijg van iemand of zoals vandaag van Nintendo zelf en je schakelt je Wii in dan kan je het niet zien aan het mail icoontje dat je een mailtje hebt van iemand. Er staat daar gewoon maar een '1'.
Als je nu naar je berichten gaat en meteen terug naar de kanalen dan zal je opmerken dat het cijfer geupdate is en dat de Wii zegt dat je '2' berichten hebt.
Je moet dus eerst checken vooraleer dat getal aangepast wordt aan de werkelijke mails. :(

Mijn blauw lichtje gaat dus nooit aan hé...ik heb dit uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 13:23
ook bij mij doen de filmpies op youtube en google video het gewoon. Zelfs in fullscreen mode (helaas krijg ik die vervelende balk van de browser niet weg zodat het niet écht fullscreen is).
Wat niet wordt aangeraden is om tijdens zo'n fullscreenfilmpie te gaan doorspoelen, toen liep mijn wii dus vast (irritant piepgeluid).

Het is ook nog maar een testversie dus het feit dat er geen history is, en dat filmpies het af en toe niet doen (bij sommigen dan) moeten we maar even voor lief nemen. Het is allemaal gratis, en er is duidelijk gemeld dat er nog functionaliteit mist, dus is zeiken daarover niet echt terecht. Al hoop ik natuurlijk wel dat de uiteindelijke versie gewoon alles kan laten zien (en er dus ook een .pdf plugin komt)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Misschien een domme vraag (bestaan die? ;)) maar waar/hoe bergens jullie je Wii-Mote/Nuncuks op? Ik heb nu alles in een oude schoenendoos liggen maar dat is geen stijl natuurlijk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens schijnt het ook te helpen als Youtube etc niet werkt om de browser een keer eraf te gooien en gewoon weer te downloaden.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
MrVegeta schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:54:
Misschien een domme vraag (bestaan die? ;)) maar waar/hoe bergens jullie je Wii-Mote/Nuncuks op? Ik heb nu alles in een oude schoenendoos liggen maar dat is geen stijl natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/wiim2.jpg

Jammer genoeg past er maar 1 op :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoflip schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:13:
Die filmpjes werken bij mij anders wel op de Wii...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Zo, net weer een zooi Mii's erbij gemaakt, waaronder Robotnik (Sonic) en Chucky (Child's Play). Robotnik heb ik schaamteloos gejat, maar Chucky zelf verzonnen. Best grappig gastje, vooral die enorme evil blik

Dat brengt mijn totale Mii aanwas op 25, waaronder een enkele van anderen (o.a. KoffieZuiper en DubbelD'80). Mochten jullie toevallig nog Zombie_1 tegenkomen, ook die komt van mijn hand :P

Mijn Terminator is trouwens aardig brak, maar goed, hij hoort in het lijstje, zelfs de brakke uitvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
RealCato schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:11:
Mijn katten hebben inmiddels de kabel doorgebeten van de sensorbar. Ik heb het kabeltje nu even gestript en zie twee gevlochten koperdraadjes. Mag ik aannemen dat de sensorbar weer werkt als ik deze aansluit?

...

edit:
vooralsnog werkt dat aansluiten dus niet. Enige verklaring die ik kan bedenken is dat de kabeltjes elkaar misschien kunen raken in de buurt waar ik ze gestript heb
Shameless self-quote, maar ik heb het inmiddels gefixed zonder te hoeven solderen. Gewoon even aansteker bij de koperdraadjes houden zodat de coating eraf shroeit. Je kunt ze vervolgens gewoon vlechten en dan werkt het weer. Wel even de Wii van de stroom afhalen.

Ook handig om te weten als je je sensor kabel wil verlengen...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hm, youtube werkt bij mij ook niet =/
Weet iemand trouwens of je ook vulnarable bent voor virussen etc. ?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil nog een spel kopen maar wil hem wel eerst ff spelen voordat ik er 60€ aan uitgeef...

heb nu:
Wii + Wii sports (duh)
Wii play + extra nunchuk
2 classic controllers
Zelda windwaker
Zelda twilight princess (moet nog komen bij bol.com besteld :@)
1 cheap shit goedkope gamecube cotroller
16 MB (238 blocks) gamecube geheugenkaart

qua spellen twijfel ik tussen red steel, splintercell of call duty 3

iemand tips of die mij kan vertellen waar ik kan spelen voor ik koop?

en wie zei er pas geleden dat de draadloze gamecube controllers in de aanbieding waren en waar? ben overal geweest (apeldoorn) nergens een aanbieding :?

zowiezo vind ik het slecht dat je geheugenkaarten en controllers voor de cube moet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag ook een Wii gekocht. Fantastisch mooi apparaat!
Maar nu een vraag:
Ik deed hem voor het eerst aan, en alles werkte prima. Na een half uurtje heb ik em geupdate en sindsdien reageert m'n cursor minder lekker in het hoofdmenu. In spellen doet ie het nog wel zoals het hoort. Dus iets in de update heeft ervoor gezorgd dat de cursor niet zo soepel meer reageert in het hoofdmenu.
Aan de instellingen ligt het niet, die heb ik goed nagelopen. Ook heb ik al gereboot met stekker/ batterijen eruit.
iemand hetzelfde ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Splintercell iig niet doen, schijnt egt heel slecht te zijn.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 23:58:
Splintercell iig niet doen, schijnt egt heel slecht te zijn.
op de PC is hij superrrrrrrrr zou hij op de wi dan zoveel slechter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn broertje heeft hem wel gekocht dus zal snel posten wat de bevindigen zijn.

gaat best wel goed zo dat internetten met de Wii...

groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zoooo wij hebben de Wii vanavond ook opgehaald :*) Red steel er bij gekocht omda Zelda al uitverkocht was dus die later maar eens halen... RGB kabel was ook uitverkocht dus die moet ik maar eens ergens anders halen.

Wii sports is wel fun, vooral tennis en golfen :P.... besturing van red steel is knap lastig... heb zowel medium als low sensitivit geprobeerd maar met beide is het extreem lastig om gewoon raak te schieten.

ik heb wel 1 vraagje, de cd sleuf hoort toch blauw verlicht te zijn :? heb hier namelijk geen verlichting :/ alleen als ik de Wii aanzet gaat het blauwe licht heel ff aan, daarna noets meer, met of zonder cd er is geen blauw licht te bekennen... is dit een defect?

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 23-12-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:03:
[...]

op de PC is hij superrrrrrrrr zou hij op de wi dan zoveel slechter zijn?
Ik kwam hem tegen in de winkel, en dat was meteen de eerste keer dat ik hem zag. Een release game waar je niks van ziet/hoort leek me geen verantwoorde aankoop zeg maar :p

Voor de bovenstaande poster: zoals eerder vermeld gaat hij blauw gloeien zodra je een mailtje hebt gekregen.

[ Voor 12% gewijzigd door Capital_G op 23-12-2006 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Laatst online: 30-09 13:51
Ik heb het voor elkaar gekregen om de Wii via een bekabeld netwerk online te krijgen! :D

Het is mij gelukt met een Linksys USB200M ver2, deze heeft dezelfde chipset als de kinamax die eerder al eens werdt gebruikt hiervoor, alleen in mijn geval moest ik niet "bekabeld netwerk" selecteren maar "WIFI"... en het lampjes op zowel de USB en de switch branden niet, maar mijn modem verleend wel een IP aan de USB-netwerkkaart. :)

Ik zal binnenkort nog wel even het verbruik van de WII meten in Stand-by/Wii-connect247 modus.

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:35:
ik heb wel 1 vraagje, de cd sleuf hoort toch blauw verlicht te zijn :? heb hier namelijk geen verlichting :/ alleen als ik de Wii aanzet gaat het blauwe licht heel ff aan, daarna noets meer, met of zonder cd er is geen blauw licht te bekennen... is dit een defect?
Is al meerdere keren gezegd in dit of eerdere topics. Dat blauwe lichtje hoort alleen eventjes aan te gaan als je de Wii aanzet, daarna gaat ie meteen uit. Voor de rest staat het lichtje altijd uit, behalve als je een berichtje hebt gekregen op je Wii via Wifi of LAN. Wil je dat lichtje aanhouden, stuur dan een mailtje naar jezelf en open hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:01
Zoooo wij hebben de Wii vanavond ook opgehaald :*) Red steel er bij gekocht omda Zelda al uitverkocht was dus die later maar eens halen... RGB kabel was ook uitverkocht dus die moet ik maar eens ergens anders halen.

Wii sports is wel fun, vooral tennis en golfen :P.... besturing van red steel is knap lastig... heb zowel medium als low sensitivit geprobeerd maar met beide is het extreem lastig om gewoon raak te schieten.

de gleuf licht alleen blauw op als je een bericht hebt ontvangen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 19:00

Meteen terug steuren. Dan is denk ik je lampje kapot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 22:50
Ik heb eindelijk ook een Wii weten te bemachtingen. Na het foutje op de Nedgame site heb ik alle intertoys winkels in Groningen afgebeld, niets. Daarna nog even voor de zekerheid Intertoys Winschoten gebeld, en ja hoor: ze konden nog een voor me achter leggen. Ik er meteen achteraan natuurlijk.

Ecth geweldig hoe de Wii alle bewegingen oppakt. Wii Sports is leuk, een echte uitdaging om die punten te krijgen om 'pro' te worden. Vooral de multiplayer mode lijkt me altijd fun.

De browser werkt ook soepel. Youtube werkt niet bij mij, Google Video daarentegen wel :?

Al met al een geweldig apparaat. Ik kan me bijna niet inbeelden hoe veel mogeijkheden er zijn mbt. nieuwe games. Ik zie de toekomst met veel vertrouwen tegemoet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

AvanCade schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:42:
[...]
Meteen terug steuren. Dan is denk ik je lampje kapot 8)7
Dan kan je alle Wii terugsturen want hij licht alleen op bij online activiteit.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Max|Burn schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 02:13:
[...]
Dan kan je alle Wii terugsturen want hij ligt alleen op bij online activiteit.
:X
pssssst ik wil het niet verklappen maar dat was een grapje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

iemand m op vooraad gezien in de omgeving zaandam/amsterdam toevallig? :}

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dit is nog eens verantwoord omgaan met de stapel schaarse PS3's die je over hebt. :+

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12918

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 23-12-2006 04:29 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 21:54:
ik heb ze ook in een kartonnen doos dit om er zeker van te zijn dat mijn kat er niet aan gaat knagen die heeft wat met kabels :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mwah, er zullen vast nog wel wat items komen waar je de dingen netjes in kan opbergen. Alles heeft zo'n mooie witte gladde look, ik wil er mee showen! als er mensen op bezoek zijn oid en niet me oude schoenendoos opentrekken :(.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Dat de Wii's overal uitverkocht zijn oke, dat de RGB kabels overal uit verkocht zijn oke, dat zelda overal uitverkocht is minder oke, dat nergens een wii-remote te scoren is ook niet oke. De Wii bestaat volgens mij alleen maar uit tekst. Ze zeggen dat er spullen zijn maar in de winkels zie ik niks.
Vandaag 5 winkels afgeweest voor een 2de Wii-mote. Ook overal uitverkocht, gaat echt nergens meer over!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 25-09 14:31

Hachy

Laadpas Nerd

Hmmmz hier in het oosten van het land kan je overan nog volop wiimotes krijgen, heb er gisteren nog een paar gezien. Tip: Van Leest Platenzaak, V&D, en de speelgoedwinkels in de kleinere dorpen. Gespecialiseerde gameshops hebben er meestal ook vaak extra in huis.

De zaak waar ik afgelopen dinsdag mijn WII haalde had ook nog een aantal wiimotes en nunchucks liggen. Het bestaat dus wel degelijk.

Anyway gisteren Red Steel en Monster Truck 4x4 gekocht. Red steel is echt een toppertje als je de besturing doorhebt, Monster Truck valt een beetje tegen. Het stuurtje is leuk gedaan, lekker zwaar en je kan de wiimote er makkelijk inschuiven en deze zit dan ook goed vast. Helaas qua gameplay valt deze game toch een beetje tegen.

Eens kijken of ik hem voor de 2e keer geruild krijg bij de Bart Smit. (was een cadeautje, Red Steel van een maat van me, maarja deze had ik net die middag al gekocht)

Er zijn niet echt goeie racegames op de WII hè ?

Het schijnt dat NFS Carbon een waardeloze besturing heeft, monster trucks valt ook tegen, nou dan blijft er alleen nog GT Racing (alleen die screenies al... :X ) en 'Cars' over. Iemand enige ervaring met 'cars' ? Is die game de moeite waard?

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Crackman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 23:58:
Vandaag ook een Wii gekocht. Fantastisch mooi apparaat!
Maar nu een vraag:
Ik deed hem voor het eerst aan, en alles werkte prima. Na een half uurtje heb ik em geupdate en sindsdien reageert m'n cursor minder lekker in het hoofdmenu. In spellen doet ie het nog wel zoals het hoort. Dus iets in de update heeft ervoor gezorgd dat de cursor niet zo soepel meer reageert in het hoofdmenu.
Aan de instellingen ligt het niet, die heb ik goed nagelopen. Ook heb ik al gereboot met stekker/ batterijen eruit.
iemand hetzelfde ervaren?
Dat had ik ook na de update.. eerst kon ik de cursor van 10 meter afstand nog bewegen en nu valt hij na zo'n 2 meter al weg :(
Hachy schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 07:32:
Er zijn niet echt goeie racegames op de WII hè ?

Het schijnt dat NFS Carbon een waardeloze besturing heeft, monster trucks valt ook tegen, nou dan blijft er alleen nog GT Racing (alleen die screenies al... :X ) en 'Cars' over. Iemand enige ervaring met 'cars' ? Is die game de moeite waard?
Op Gametrailers.com zijn ze nogal enthousiast over GT Pro Series. Zie: http://www.gametrailers.c...id=15709&type=wmv&pl=game

[ Voor 26% gewijzigd door _TP_ op 23-12-2006 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 19:00
Was een Disney game het eigenlijk ooit waard? Ik heb geloof ik in mijn hele game history maar één Disney game gezien die het kopen waard zou kunnen zijn. De meeste Disney games zijn gewoon de bijbehorende uitbreiding van de franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Postius schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 04:05:
Dat de Wii's overal uitverkocht zijn oke, dat de RGB kabels overal uit verkocht zijn oke, dat zelda overal uitverkocht is minder oke, dat nergens een wii-remote te scoren is ook niet oke. De Wii bestaat volgens mij alleen maar uit tekst. Ze zeggen dat er spullen zijn maar in de winkels zie ik niks.
Vandaag 5 winkels afgeweest voor een 2de Wii-mote. Ook overal uitverkocht, gaat echt nergens meer over!
Hmmm, ga vandaag mn wii ophalen die ik dinsdag ge pre-ordered had en krijg als het goed is vandaag de RGB kabel binnen die ik eergister besteld had. wii bij Interyoys Delfzijl (of all places! :P) en de RGB op bartsmit.com. Maar dat spellen er niet in overvloed zijn, is wel vreemd. Dat is immers alleen maar een kwestie van een schijfje persen, boekje drukken en verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
AvanCade schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 08:39:
Was een Disney game het eigenlijk ooit waard? Ik heb geloof ik in mijn hele game history maar één Disney game gezien die het kopen waard zou kunnen zijn. De meeste Disney games zijn gewoon de bijbehorende uitbreiding van de franchise.
Ten tijde van de NES, SNES en Gameboy wel. Capcom en Virgin brachten toen de ene na de andere geweldige Disney game uit. Om er een paar te noemen: Chip 'n Dale (1 en 2, NES), Mickey & Donald (SNES), Duck Tales (GB, NES), en zo kan ik wel een tijdje doorgaan. Vanaf de N64 en GBC is het echter niet veel soeps meer. ;(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Met dank aan degene die zijn Wii niet kwam halen bij de Dixons in DB heb ik sinds donderdag ook een Wii!
Ziet er mooi en klein uit maar ik vindt de prijs van de games nog behoorlijk aan de hoge kant. Zeker als hetzelfde spel voor de PS2 of de XBOX een stuk goedkoper is. Is de bijzondere besturing dan zoveel anders?

Ik bedoel, is het spel dan totaal anders want een spel wat niet exlusief voor de Wii gemaakt is zou toch op alle systemen redelijk hetzelfde moeten zijn... en alle andere systemen hebben toch redelijk dezelfde manier van besturen? Een Wii only spel zou natuurlijk WEL alle gebruik van de besturing kunnen maken. Is Call of Duty 3 dus zoveel anders dan op de andere systemen en in welke uitvoering kun je het beste het spel spelen?

(hopelijk is mijn vraag/dillema duidelijk... ben net wakker ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:25:
Vandaag op Wii jacht gegaan,helaas geeneen kunnen schieten

Mediamarkt centrum Rotterdam
Mediamarkt woonboulevard
Toys R us woonboulevard
Intertoys centrum Rotterdam reserve lijst met 35 reserveringen
Vroom en Dreesman centrum Rotterdam
Intertoys Oud-bijerland reserve lijst met 6 reserveringen
Gameshop onder de V&D
Intertoys aan de slinge Rotterdam-zuid reserve lijst met 9 reserveringen
Intertoys Barendrecht reserve lijst met ?? reserveringen.
Ik ben afgelopen Donderdag alleen langs Alexandrium geweest maar wel 3x Spijkenisse rondgegaan de afgelopen week. Gisteren "dan maar" een DS gekocht voor mijn vriendin voor de kerst :P . Hebben we iig wat om mee te spelen (& het N-gevoel beleven). De Wii komt er volgend jaar, deze zoekacties worden steeds frustrerender. Vooral omdat je overal wordt aangegaapt door XBOX360 dozen en zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:01:
[...]

Ik ben afgelopen Donderdag alleen langs Alexandrium geweest maar wel 3x Spijkenisse rondgegaan de afgelopen week. Gisteren "dan maar" een DS gekocht voor mijn vriendin voor de kerst :P . Hebben we iig wat om mee te spelen (& het N-gevoel beleven). De Wii komt er volgend jaar, deze zoekacties worden steeds frustrerender. Vooral omdat je overal wordt aangegaapt door XBOX360 dozen en zooi.
Spijkenisse was in mijn geval suc6vol. Vorige week vrijdagavond op een lijst gezet bij BS en IT (beide nr. 2) en Dixons (nr. 11). De volgende zaterdagochtend belde Dixons al, ik was nr. 9 geworden en er waren er 9 binnengekomen.

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Ik kwam deze site nog niet tegen in het wii-topic:

http://www.albinoblacksheep.com/games/wii/
Wii Flash Games

[Wiimote] The Nintendo Wii remote or Wiimote is compatible with the following flash games. Play these either on the PC or the Nintendo Wii itself. The Wii browser will be able to zoom in order to size the games for your television.
Handige verzameling en leuk om even iets anders te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Capital_G schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:28:
Ben er trouwens achter gekomen dat hij (opera) het niet zo heeft op hoofdletters midden in een woord, lastig. En laat capslock nu meteen weer het hele woord willen kapitaliseren.nl (en punten zijn, als laatste, ook nogal slecht met dat auto-complete :p
Is idd lastig met die hoofdletters. Ik krijg mijn hoofdlettergevoelig wachtwoord niet ingevuld. Is daar een manier voor ?

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vern schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:11:
[...]

Spijkenisse was in mijn geval suc6vol. Vorige week vrijdagavond op een lijst gezet bij BS en IT (beide nr. 2) en Dixons (nr. 11). De volgende zaterdagochtend belde Dixons al, ik was nr. 9 geworden en er waren er 9 binnengekomen.
Ik dacht dat je niet meer kon inschrijven :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Ik wil bij deze even kwijt dat het me geen reet interesseert dat jullie eindelijk ergens je wii kunnen ophalen of waar nog wii's te koop zijn. Deze thread is voor Wii aftersales talk, dat wii verkrijgbaarheid gebeuren, daar is een andere thread voor!
Ik moet steeds door allemaal van die boutposts heenlezen. Eerst gaan jullie in deel 74 melden dat je een wii hebt, wat je er allemaal bijhebt, waar er nog wii's te koop zijn, etc. Vervolgens gaan jullie ook dat ding eindelijk eens aansluiten en dan krijgen we weer 1000x dubbele vragen over internetverbinding, over RGB, over de controls in verschillende games... Als je nou gewoon even lekker terugleest en gewoon wat van je laat horen zodra je bij bent... En ja, dan doe je daar maar lekker een paar dagen over... Steeds al diezelfde crap, daar zit niemand op te wachten! Merry Christmas!

En even om voor de zoveelste keer dezelfde antwoorden te geven:
- Ja, Mario Kart 64 komt beschikbaar voor de VC.
- Ja, de RGB kabel is beter dan composiet, mits je SCART aansluiting RGB ondersteunt.
- Ja, component is de beste manier om hem aan te sluiten.
- Ja, er komen ook Commedore 64 en MSX VC's
- Nee, je Nintendo sterren zijn niet hetzelfde als wii points
- Ja, er is een grote kans dat je op korte termijn je sterren kunt inleveren voor points, maar dan helaas niet 1 op 1, maar in ieder geval beter dan wallpapers en andere bagger...
- Ja, veel games lopen beter als je je Wii op 60hz instelt, omdat de meeste spellen daarop gemaakt zijn. Met name de VC games hebben daar veel voordeel van.
- Youtube en de filmpjes op de Wii site werken gewoon met de Opera Browser Trial.

Hoewel je zeker een punt hebt wil ik je toch verzoeken om een volgende keer een TR aan te maken en/of je manier van formuleren aan te passen naar een iets vriendelijkere toon :)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 23-12-2006 11:46 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakermaster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:39
Technisch vraagje, ik heb net een Wii voor de kids weten te bemachtigen en vanochtend geprobeerd voor het eerst te gebruiken. Nu ging alles prima totdat ik de taal in moest stellen. Het lijkt wel of hij hier crasht. De afstandsbediening doet het gewoon, ik ben de eerste stap namelijk al voorbij (dat je op A moet drukken) en ik kan hem ook aan en uit zetten ermee.

Iemand een foefje om het hard te resetten of zo?? Ik heb alles al geprobeerd. Reset knop, aan en uit zetten, andere tv, andere scart etc.

Mis ik iets?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een (mislukte) aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!