Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.766 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Het is dan ook niet bedoeld om uren lang mee te internetten. Is best wel ok om even wat op te zoeken als je je comp niet wil aanzetten. Een groot minpunt is wel het ontbreken van een scrollbar. Ik heb me de pleuris gescrollt op dit pagina met 100 berichten :/ Met button 2 kan je de "view" veranderen. Teksten worden dan een stuk groter en onder elkaar geplaatst. Horizontaal scrollen is dan overbodig en is een hele verbetring voor het leesgemak. Dit werkt bijzonder goed op de Gonintendo-site.
Jammer dat je eerst naar het hoofdmenu moet voor het veranderen van de url. Ben verder redelijk tevreden over, maar hopelijk voegen ze die scrollbar toe in de final versie.
Dit is trouwens getypt op Wii-Browser.

[ Voor 17% gewijzigd door Hironshy op 22-12-2006 05:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik denk 2 op 1 (Wii console 500sterren, 250 euro) of 4 op 1 (250 sterren, 60 euro voor een game). Maar ja, natuurlijk maar een gok, maar toch mooi. Is meteen een goede reden om Nintendo games te kopen en dus investeerd Nintendo weer indirect in zich zelf. Best slim. Mogen de overige consoles ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Ik vind dat de browser wel aardig werkt. Net even tweakers en ign bekeken en die zien er perfect uit. Ook mijn eigen Flash (versie 6)werk komt er voor. Alleen zag ik wel 2 sec de preloader (Wii prowser is dus niet super snel), en dat terwijl in een 6 mbit lijn heb(preloader zit er in voor langzame lijnen) anyway die werkte ook perfect met geluid.

Ik ben onder de indruk

Oja kon zelfs in mn wireless router komen LOL

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 22-12-2006 06:52 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Hier ook eentje met een browser :)

Ik vind hem aardig snel alles binnen halen. Typen vergt wat gewenning maar met wat handigheid kun je aardig snel typen. Een aantal sites die ik bekeken heb zien er best uit eigenlijk. De non breaking space codes bij gmail heb ik nog niet kunnen vinden, enigste is dat gmail beetje vaag werkt icm de scrollbalk die er in zit en het scrollen over de pagina met B. Je kunt ook alleen een pagina aan je favorieten toevoegen als je hem bezoekt. Dus niet eerst naar favorieten en daar nieuw.

Maar al met al ben ik zeker voor een testversie erg tevreden.

edit: o ja en youtube werkt prima zo als ze gezegt hadden. Toch wel vet om zo vanaf je bank youtube te kunnen kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door jip_86 op 22-12-2006 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Jullie mogen raden waar ik dit bericht heb getypt!
Idd, vanaf mijn Wii!
Werkt imo erg prettig.nl

edit: zie dat ik niet de 1e ben ;). Cookies werken alleen niet, mogen van mij direct naar SD want Opera zelf neemt imo aardig wat blocks in..Zelfs cookies werken! Ben benieuwd wat dat aan blocks kost

[ Voor 53% gewijzigd door Deddiekoel op 22-12-2006 08:29 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Wat ik zo grappig vond aan het downloaden van het browser kanaal is Mario die aan het rennen is... komisch gedeelte om te laten zien hoe ver die bezig is. Misschien is dat bij elke "game" wel die je download via het winkelkanaal maar ik kende het nog niet. :>
Tuurlijk, de browser is nog niet ideaal (kleine lettertjes etc) maar het is ook een test-versie dus er zal vast meer functionaliteit in de toekomst in komen.
Je moet het denk ik meer zien als een gimmick. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitjes die de browser aan het testen zijn! Een vraagje:
Hoe werken uitzendinggemist.nl en nos.nl? Ik heb zelf geen tv signaal en kijk het nieuws op mijn laptop of desktop, zou wel okee zijn om dat via de wii te bekijken als Bartje Smit (of heet ie tegenwoordeg gewoon Bart Smit ;) ) em binnen heeft...

Alvast bedankt voor wie er een antwoord heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Mijn katten hebben inmiddels de kabel doorgebeten van de sensorbar. Ik heb het kabeltje nu even gestript en zie twee gevlochten koperdraadjes. Mag ik aannemen dat de sensorbar weer werkt als ik deze aansluit?

enig idee wat ik moet doen als het niet lukt? nieuwe halen, zijn die al beschikbaar in europa?

edit:
vooralsnog werkt dat aansluiten dus niet. Enige verklaring die ik kan bedenken is dat de kabeltjes elkaar misschien kunen raken in de buurt waar ik ze gestript heb

edit:
voorlopig maar even op kaarsen spelen dan 0_o

[ Voor 45% gewijzigd door RealCato op 22-12-2006 08:46 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Voor mij (met RGB) is alles goed te lezen!
Heb ook al wat AJAX dingen getest en dat werkt tot zekere hoogte erg goed. Alleen 'keyUp' functies zoals het aanvullen van tekst werkt (nog) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ze werken prima qua layout maar helaas werkt het protocol om de filmpjes mee af te spelen niet...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:16:
Ze werken prima qua layout maar helaas werkt het protocol om de filmpjes mee af te spelen niet...
Da's nou jammer, misschien komt het nog :) bedankt voor de informatie in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:20

TdV

Youtube werkt perfekt in de browser! Het is echt een leuke toevoeging. Ik heb wel het probleem dat zodra de wii verbinding met de router krijgt mijn laptop die ook draadloos verbonden is eraf gegooit word (terwijl 2 laptops tegelijke wel goed werken en er ook nog 2 pc´s werken via een kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
In het vorige topic stond al een user review van Marvall Ultimate Aliance ook zag ik een andere post staan waarin werd aangegeven dat er al een winkel was die hem binnen had.
Ik ben hem zelf nog nergens tegengekomen. Iemand enige idee of er al een winkel is die ze heeft liggen?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Eergisteren heb ik een Wii weten te bemachtigen. Al maanden geleden heb ik deze in pre-order geplaatst bij een Dynabyte filiaal. Echter, wat mij een beetje ontgaat:

Heb je voor het spelen van GameCube games nou een echte GameCube controller nodig? Of kan je het ook met de nieuwe controller:

Afbeeldingslocatie: http://iam.colum.edu/gameculturewatch/uploaded_images/wii_standard_controller-797039.jpg

Ik ben best benieuwd. Helaas kan ik vanaf mijn werk gamesites e.d. niet benaderen, vandaar dat ik de vraag maar even hier stel (heb namelijk de boekjes ook niet bij me en wil na mijn werkt meteen een controller aanschaffen).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
TdV schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:41:
Youtube werkt perfekt in de browser! Het is echt een leuke toevoeging. Ik heb wel het probleem dat zodra de wii verbinding met de router krijgt mijn laptop die ook draadloos verbonden is eraf gegooit word (terwijl 2 laptops tegelijke wel goed werken en er ook nog 2 pc´s werken via een kabel)
hoe krijg je de browser op je wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

n0isH schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:48:
[...]

hoe krijg je de browser op je wii?
Anders lees je gewoon. kan je gewoon in het shopping channel downloaden..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Zym0tiC schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:30:
Aaargh vandaag weer een discussie met een maat gehad over de wii..... dat het niet nexgen was omdat de graphics achterliepen en hij liever lui op de bank wou gamen. Hij ging liever voor de x360.
Ieder zijn eigen keus maar heb hem toch even op de feiten gedrukt dat nexgen niet alleen betrekking heeft op graphics en dat gameplay zeker zo belangrijk is, zo niet belangrijker, dan graphics plus dat je echt niet als een idioot hoeft te bewegen... maar dat wou ie niet aannemen. 8)7
Uiteindelijk gaat het toch om wat voor games je wil spelen. Ik vind m'n wii echt helemaal geweldig, maar zou ook mijn xbox 360 zeker niet willen missen (want spellen als gears of war en rainbow six gaan de wii inderdaad gewoon nooit lukken).

Ik zie de wii meer als een gezelligheidsapparaat, de console waar ik met m'n vriendin samen op kan gamen, zeg maar de vervanger voor het sjoelen, monopolie, mens erger je niet. (natuurlijk zijn er ook serieuze games zoals zelda en dergelijke, maar die zijn, en blijven nog wel even in de minderheid).

De 360 is voor mij echt de gamer console, goede graphics, de nieuwste games, lekker lui op de bank.

ze hebben beiden iets en de 1 is niet beter dan de ander, ze zijn gewoon anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me misschien vertellen waar ik Zelda The Wind Waker kan kopen voor de Gamecube?
Ik heb hem het liefste nieuw.
Ik kan hem nergens vinden, is het spel al zo oud? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik heb geprobeerd de browser te downloaden, maar hij was 20 minuten bezig met verbinding maken met het shopping kanaal. Toen hebbik em maar uitgezet.
Vanavond nog maar es proberen :-(

wel mooi dat youtube werkt! Dat lijkt me wel heel relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:54:
Kan iemand me misschien vertellen waar ik Zelda The Wind Waker kan kopen voor de Gamecube?
Ik heb hem het liefste nieuw.
Ik kan hem nergens vinden, is het spel al zo oud? :'(
Bij de Intertoys wist ik gisteren nog een nieuwe versie van Super Mario Sunshine te bemachtigen voor €15. Wellicht kun je bij een Intertoys slagen, die hebben vaker dat soort dingen liggen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Johny58 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:46:
In het vorige topic stond al een user review van Marvall Ultimate Aliance ook zag ik een andere post staan waarin werd aangegeven dat er al een winkel was die hem binnen had.
Ik ben hem zelf nog nergens tegengekomen. Iemand enige idee of er al een winkel is die ze heeft liggen?
Ik had hem op internet besteld bij de FRS. Hoewel daar 12-12-2006 als release stond, hadden ze hem pas de 18e. Omdat ik had aangegeven hem op te komen halen in de winkel, kreeg ik de 19e een mailtje dat ie binnen was. Als ik jou was zou ik dus gewoon even een FRS binnen wandelen en vragen of ze MUA hebben. Zo niet, even bestellen op hun internet-site. Je kunt dan gewoon aangeven hem zelf op te komen halen in een FRS naar keuze, zodat je geen verzendkosten o.i.d. betaald.

...of je besteld hem bij Consoleshop.nl zodat je hem morgen in huis hebt :) Blijkbaar hebben ze hem nu ook binnen en op voorraad.

EDIT: wat betreft GameCube games: die werken alleen als er een aparaat is aangesloten op de GameCube poorten van de Wii. Een GC controller of Wavebird werken dus prima, maar een classic controller niet (die sluit je nl aan op de Wiimote). Een paar pagina's geleden werd het nog uitgelegd..

[ Voor 11% gewijzigd door Cleetje op 22-12-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:38
Hehe, browsen werkt erg goed, zelfs op de lage tv resolutie. Die zoom knoppen worden met de minuut handiger!

Sommige filmpjes op wii.com doen het alleen niet, ik zie dan alleen het blauwe rondje van laden draaien, en hoe lang ik ook wacht er gebeurt niks, het geluid hoor ik wel.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Had 2 dagen gelden een preorder geplaast bij Dixons en gister kon ik hem al ophalen _/-\o_ .
Ben zeer blij met me Wii, alleen jammer dat linerider niet werkt in de brouwser moet ik hem toch maar kopen of is dat iets wat nog komen gaat?

[ Voor 63% gewijzigd door SpeedfreakR op 22-12-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is er eigenlijk al een goeie RPG aangekondigd voor de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Ik heb sinds gisteren ook een Wii! :D
Fantastisch apparaat, kan niet anders zeggen. Vooral de besturing maakt het dikke fun. Vanochtend nog even aangezet, Opera geprobeerd, werkt goed.

Iemand trouwens ervaring met Mii's? Ik heb een Mii aangemaakt en toestemming gegeven om te migreren, gaat dat nu allemaal vanzelf?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Arfman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:26:
Ik heb sinds gisteren ook een Wii! :D
Fantastisch apparaat, kan niet anders zeggen. Vooral de besturing maakt het dikke fun. Vanochtend nog even aangezet, Opera geprobeerd, werkt goed.

Iemand trouwens ervaring met Mii's? Ik heb een Mii aangemaakt en toestemming gegeven om te migreren, gaat dat nu allemaal vanzelf?
Mii's migreren alleen naar mensen in je adresboek. Migrerende Mii's van anderen kun je bekijken in het Mii Plein (of Mii Parade in het engels), te bereiken via het Mii kanaal. Je kunt dan zelf beslissen welke je naar je eigen Mii kanaal wilt sturen.

P.S. Nadat je migratie hebt aangezet, zijn je oude Mii's niet automatisch "aangezet" voor migratie. Wil je zeker weten of je Mii's migreren, dan moet je letten op een smiley naast hun naam. Je kunt de status altijd veranderen door de Mii te wijzigen, de optie staat bij de naam-opties.

Overigens kun je Mii's van anderen nooit aanpassen. Je zult ook alleen zien wie de Mii's gemaakt heeft als ze dit hebben ingevuld bij de desbetreffende Mii's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 11:12
Godjira schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:48:
Eergisteren heb ik een Wii weten te bemachtigen. Al maanden geleden heb ik deze in pre-order geplaatst bij een Dynabyte filiaal. Echter, wat mij een beetje ontgaat:

Heb je voor het spelen van GameCube games nou een echte GameCube controller nodig? Of kan je het ook met de nieuwe controller:

[afbeelding]

Ik ben best benieuwd. Helaas kan ik vanaf mijn werk gamesites e.d. niet benaderen, vandaar dat ik de vraag maar even hier stel (heb namelijk de boekjes ook niet bij me en wil na mijn werkt meteen een controller aanschaffen).
Je hebt echt een gamecube controller nodig ja

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou opera test versie binnen gehaald.
wilde www.gamers.nl bekijken en toen liep mijn Wii vast.
uitgaan deed hij ook niet meer alleen lang ingerukt houden op de wii zelf en toen ging hij uit.
Is dit bij anderen ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WII INTERNET

Vanmorgen liep ik langs mij Wii om even mijn vriend de hand te geven en toen ik terugkwam viel me pas op dat mijn Wii weer eens op blauw stond. Ik dacht zou dat voor die Opera browser zijn? Ik zet alles aan en download netjes binnen 4 minuten de software, hoewel Nintendo spreekt van een Game.

Terug in het Wii menu zie ik mijn internet staan en ga ervoor en was verrrast dat je gewoon lekker kan surfen en dat als je inzoomt dat het wel handig zou zijn als je breedbeeld hebt en er mocht wel eens gedacht worden aan een tussenstap tussen de - zoom en de + zoom. Ook wilde ik even een trailer zien op apple.com maar helaas geen quicktime. De browser dan maar naar youtube sturen en dat werkt dan wel weer en dat is ook wel weer cool. Dit vroeg om meer en dus naar web messenger,maar helaas geen popups en dus geen messenger. Dus geen popups en dat moet men ook maar even aanpassen.

De browser werkt goed en is in een beta versie en het internet verloopt soepel en met wat aanpassingen betreffende de zoom functie en quicktime wordt het wel iets.

O ja flash heb ik nog niet getest! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Ik heb ook even de browser getest, en ik moet zeggen dat het redelijk werkt zolang je niet teveel hoeft in te typen.
Enkele bevindingen:
-Macromedia.com geeft aan dat ik flash version 7.0.70.0 geinstalleerd heb op de wii. Dus nog GEEN versie 9, waardoor waarschijnlijk de spellen op wiicade.com niet (allemaal?) werken.
-De useragentstring geeft aan dat het opera 9.0 is.
-Er is geen mplayer2 plugin aanwezig dus internetradio lukte nog niet.

*edit: hmm en nou lijkt de browser te zijn vastgelopen :?

[ Voor 7% gewijzigd door Bartolomew85 op 22-12-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Cleetje schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:33:
[...]

Mii's migreren alleen naar mensen in je adresboek. Migrerende Mii's van anderen kun je bekijken in het Mii Plein (of Mii Parade in het engels), te bereiken via het Mii kanaal. Je kunt dan zelf beslissen welke je naar je eigen Mii kanaal wilt sturen.

P.S. Nadat je migratie hebt aangezet, zijn je oude Mii's niet automatisch "aangezet" voor migratie. Wil je zeker weten of je Mii's migreren, dan moet je letten op een smiley naast hun naam. Je kunt de status altijd veranderen door de Mii te wijzigen, de optie staat bij de naam-opties.

Overigens kun je Mii's van anderen nooit aanpassen. Je zult ook alleen zien wie de Mii's gemaakt heeft als ze dit hebben ingevuld bij de desbetreffende Mii's.
Thanks, helder. Ik had eerst migratie aangezet en ben daarna pas begonnem met Mii's.

Weet iemand trouwens waar je kunt checken welke VC games er uit gaan komen? Wilde eigenlijk met mijn 2000 punten Super MArio voor de VC SNES gaan kopen, maar die is helaas nog niet beschikbaar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 07:55:
Luitjes die de browser aan het testen zijn! Een vraagje: Hoe werken uitzendinggemist.nl en nos.nl?
Die gebruiken windows media zover ik weet, en ik denk niet dat die ondersteund worden. Wel zal youtube werken aangezien die filmpjes in flash draaien en deze ondersteund wordt door de Wii. Verder is het afwachten of er plugins zijn voor bepaalde media zoals RealMedia of bijvoorbeeld Windows Media. Ik heb de update binnen, maar moest weg, dus kan vanavond pas even testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
ik schrijf dit bericht nu met opera op de wii, werkt heel behoorlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Browser werkt prima hier! Snel zat, gebruiksvriendelijk zat!
50Hz heeft wel de voorkeur, maar ik prefereer voor de rest toch echt 60Hz.

PS: Mensen die tussendoor voor de 24e keer hetzelfde vragen, lees effe fatsoenlijk het forum door, voor dat je met oud nieuws komt! Je doet actief mee, of niet :P

[ Voor 14% gewijzigd door xsive op 22-12-2006 10:09 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
xsive schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:05:
PS: Mensen die tussendoor voor de 24e keer hetzelfde vragen, lees effe fatsoenlijk het forum door, voor dat je met oud nieuws komt! Je doet actief mee, of niet :P
Ik snap wat je bedoelt, maar 18 pagina's doorzoeken voor 1 item waar veelal onzin staat, schiet ook niet op. Ik vind dat die vragen in de startpost moeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Uit de openings-topic

Welke videokabel kan ik het beste gebruiken om de Wii op mijn TV aan te sluiten?

Dat hangt van je TV. Voor een wat oudere TV die geen scart aansluiting heeft maar wel een composiet aansluiting of een scart aansluiting heeft die geen RGB ondersteunt, zal de bij de Wii meegeleverde composietkabel voldoende zijn. De RGB-scartkabel zal dan geen kwaliteitsverbetering leveren. Als je TV een scart aansluiting heeft die RGB ondersteunt, dan zal de RGB-scartkabel de beste beeldkwaliteit leveren. Als je een wat oudere TV hebt die nog geen composiet of scart aansluitingen heeft dan kun je de Wii (momenteel nog) niet op je TV aansluiten.

Als je een vrij moderne TV hebt die progressive scan aan kan, dan is er nog een derde optie. Je kunt dan gebruik maken van de component-kabel van Nintendo. De componentkabel heeft als voordeel boven de andere kabels dat je gebruik kunt maken van progressive scan. Normaal gesproken is een TV signaal interlaced, dat wil zeggen dat de beeldlijnen van het beeld om en om op het scherm gezet worden. De TV geeft dus 50 of 60(PAL of PAL-60) keer per seconde een half beeld weer. Je merkt hier weinig van, behalve dat het er soms op zal lijken dat het beeld trilt, met name bij tekst. Bij progressive scan wordt het TV beeld in één keer opgebouwd, waardoor het beeld veel rustiger oogt. Progressive scan wordt echter bijna alleen door HDTV toestellen ondersteund, het aantal beeldbuis TV toestellen dat progressive scan ondersteunt is op één hand te tellen.
Kan iemand iets vertellen over het verschil in beeldkwaliteit tussen een Wii aangesloten op RGB-scart vs component met progressive scan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ben gister eens tuk of 4-5 winkels langs geweest in Drachten, uiteraard was de Wii overal uitverkocht... Maar bij de Intertoys hadden ze wel een tv met een demo/reclame draaien, grafisch viel de Wii me idd wel tegen... ik weet dat het ding gemaakt is voor de gameplay maar toch... Red Steel lijkt me een heel gaaf spel om te spelen op de Wii, zou helemaal mooi zijn als het grafisch dan ook top is.

Ik wacht eerst wel tot de Wii weer leverbaar is, maak ik dan wel een beslissing.

Welke spellen spelen jullie het meeste op de Wii?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Yuco schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:15:
[...]
Kan iemand iets vertellen over het verschil in beeldkwaliteit tussen een Wii aangesloten op RGB-scart vs component met progressive scan?
Voor dit soort vragen mag je echt even het topic doorzoeken. Die komt in elk topic meerdere keren vol.

Ik lees ook niet alles terug (heb simpelweg niet genoeg tijd), maar deze komt zo vaak langs.

Heb gisteren voor het eerst Mii's op mijn plein gezien! Grappig hoor. Voor de mensen die me hebben toegevoegd, iemand interesse in een Mii versie van Deddiekoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Klopt het dat http://wii.xin-evil.com/ccdb/ al een paar dagen down is?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Chaoss schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:15:
Ik ben gister eens tuk of 4-5 winkels langs geweest in Drachten, uiteraard was de Wii overal uitverkocht... Maar bij de Intertoys hadden ze wel een tv met een demo/reclame draaien, grafisch viel de Wii me idd wel tegen...
zomaar even tussendoor

De demo ziet eruit als een dvd.
De Wii is (nog) geen dvd-speler.

Ik concludeer daaruit dat de demo niet op de Wii zelf speelt.
:)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
uitzendinggemist.nl en nos.nl lijken niet te werken op de wii. Ik krijg botweg "protocol not supported" bij uitzendinggemist. Verder moet ik wel nuanceren dat uitzendinggemist ook niet echt lekker werkt onder opera 9 op windows xp (ik heb alleen geluid, geen beeld; onder internet explorer werkt het natuurlijk wel ;)).

youtube.com heb ik bekeken, en vlmij werkt dat gewoon.

ik kan niets vinden over extra plugins installeren... en ik neem aan dat realplayer en windows media player plugins niet aanwezig zijn. Media player plugin in ieder geval zeker niet.

*edit:
als ik van mijn laptop een httpserver op zet, en ik surf op de wii naar bijv. 10.0.0.156:8080 (intern adres) dan werkt dat uiteraard. Als ik dan vanaf daar een .avi wil openen krijg ik "file format video/x-msvideo not supported".

Voor zover want random tests die ik heb uitgevoerd. Doe er je plezier mee ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Bartolomew85 op 22-12-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Chillz schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:28:
[...]

zomaar even tussendoor

De demo ziet eruit als een dvd.
De Wii is (nog) geen dvd-speler.

Ik concludeer daaruit dat de demo niet op de Wii zelf speelt.
:)
klopt is een DVD, tenmisnte er zit veel beeldmateriaal tussen van "gamers" ide met die remotes staan te zwaaien :P

maar ik mag toch aannemen dat de ingame beelden in die demo evenmooi zijn als de "echte" beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Kan toch ook gewoon een "game-disc" zijn met video erop... Ik bedoel spellen hebben toch ook cutscenes?

Ik vind het trouwens best geinig om zo'n disc te hebben, maar dat zal wel lastig zijn...

[ Voor 30% gewijzigd door xsive op 22-12-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Deddiekoel schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:20:
[...]

Voor dit soort vragen mag je echt even het topic doorzoeken. Die komt in elk topic meerdere keren vol.
Ik kan toch echt geen gebruikerservaringen vinden omtrent het verschil in beeldkwaliteit RGB-scart vs component met progressive scan.

Het enige wat ik kan vinden is:
ApplePie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:00:
Eindelijk heb ik de component kabels binnen! >:)

Maar nu word 't nog mooier :D

Ik heb hem aangesloten op m'n HDTV van BenQ en in het Wii menu de TV settings
veranderd naar EDTV/HDTV (480p) veranderd.

En wat geeft mij HDTV aan als source: 576p !!! _/-\o_ !!!

Hebben jullie dit ook? Of hoort dit niet zo?
ApplePie, gebruikte je hiervoor RGB scart? Zo ja, hoe is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nieuwe Virtual Console spellen 22-12-2006

(Overzicht voor het VK; is waarschijnlijk gelijk aan NL):

Space Harrier II - Sega Megadrive
Beschrijving: Space Harrier II
PAL-conversie: niet geoptimaliseerd

Toe Jam & Earl - Sega Megadrive
Beschrijving: Toe Jam & Earl
PAL-conversie: onbekend

Soccer - NES
Beschrijving: Soccer

Military Madness - PC Engine
Beschrijving: Military Madness
PAL-conversie: 60Hz ‘compatible’

Donkey Kong Jr - NES
Beschrijving: Donkey Kong Jr

Tennis - NES
Beschrijving: Tennis
PAL-conversie: niet geoptimaliseerd

[ Voor 18% gewijzigd door Icelus op 22-12-2006 10:49 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Volgende week Super Probotector en Super Castlevania. Kan niet wachten!

En over het Wii Internetkanaal:

Ik heb een probleem met de resolutie geloof ik, ik krijg bovenaan een dunnen zwarte balk en het beeld aan de zijkanten is een beetje vervormd. Ik heb dit verder nog nergens gezien, niet in een game en ook niet in het Wii menu. Mn Wii staat overgens ingesteld op 480i en 16:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Hoop dat killer instinct komt voor Wii. Was vet spel op de 64 maar is helaas nog niet beschikbaar op Virual Console. Gaan alle spellen worden geport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Chaoss schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:32:
[...]

klopt is een DVD, tenmisnte er zit veel beeldmateriaal tussen van "gamers" ide met die remotes staan te zwaaien :P

maar ik mag toch aannemen dat de ingame beelden in die demo evenmooi zijn als de "echte" beelden.
Je hebt lage kwaliteit, je hebt brakke kwaliteit en je hebt de kwaliteit van de demo-disc van de Wii. Heb de demo zelf ook gezien en die is werkelijkwaar verschrikkelijk slecht. Je kunt er gerust vanuit gaan dat de daadwerkelijke kwaliteit stukken beter is dan de demo laat zien.

Die demo deed mij denken aan een lage resolutie film die op een lcd wordt afgespeeld.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Nee, lees de topic waarschuwing

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Xin evil had gepost dat de server gecrashed is. En dat dat hopelijk gefixed wordt. Maar het was al een backup server, dus beetje treurig verhaal...

[ Voor 35% gewijzigd door apNia op 22-12-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:37:
nou opera test versie binnen gehaald.
wilde www.gamers.nl bekijken en toen liep mijn Wii vast.
uitgaan deed hij ook niet meer alleen lang ingerukt houden op de wii zelf en toen ging hij uit.
Is dit bij anderen ook zo?
Bij mij liep hij in zo'n 10 minuten 4 keer vast, deed geen speciale dingen. Vrij apart, maar misschien ligt het wel aan mij.

Verder liep het wel lekker, inzoomen en scrollen werkt goed en ook de favorieten werken goed. Ik hoop dat ze binnenkort met een nieuwe versie komen (soort patch), maar dat zal niet zo snel gebeuren denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Tja, het is nog geen final natuurlijk dus dan mag het.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Intertoys Almelo belt me net, ze hebben weer Wii's binnen. Dus sla je slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

moet zeggen dat de browser super fijn en snel werkt, hulde aan de Wii _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:25
Intertoys Nijkerk belt net dat ze ook weer Wii's hebben O+ , ik was laatste op de reserveringslijst dus ik gok erop dat er nog wel een paar over zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

hav0c schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:00:
Hoop dat killer instinct komt voor Wii. Was vet spel op de 64 maar is helaas nog niet beschikbaar op Virual Console. Gaan alle spellen worden geport?
Dat wordt moeilijk aangezien dat een spel van Rare is en Rare van Microsoft is. Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk. Wie echt eigenaar is van het KI IP weet ik eigenlijk niet, volgens mij Rare.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:55:
[...]
Dat wordt moeilijk aangezien dat een spel van Rare is en Rare van Microsoft is. Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk. Wie echt eigenaar is van het KI IP weet ik eigenlijk niet, volgens mij Rare.
Het zal vooral om de eigenaar van het IP gaan want alle games die Rare voor nintendo heeft gemaakt zijn eigendom van nintendo zelf en niet van Rare.

Je kan trouwens toch iedere usb adapter op de wii gebruiken voor internet? want dan ga ik eens kijken of die ergens goedkoop te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Bij mij werkte Opera wel goed. Is maar 1x vastgelopen toen ik op me gmail was en op vorige drukte. Maar verder vind ik het wel heel lekker werken. :)

Is er trouwens al ergens een lijst met wii codes? Net zoiets als voor de DS is met die friendcodes.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
-Sander schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:56:
Ik heb een probleem met de resolutie geloof ik, ik krijg bovenaan een dunnen zwarte balk en het beeld aan de zijkanten is een beetje vervormd.
Heb je een crt tv? Die vervorming komt volgens mij door het type beeldbuis. Ik zie bij mij ook vervormingen aan de zijkanten, voornamelijk bij grote witte vlakken. Bij de browser zie ik het beter dan in het menu omdat in het menu de randen net buiten het scherm vallen en bij de browser niet. Een beetje met de beeldinstellingen van de tv pielen, helpt bij mij wel.

Ik heb gisteren zo'n RGB kabel gekocht (de officiele, 30 euro 8)7) en dat ziet er wel een stuk beter uit dan de standaard composiet. Maar bij composiet zag ik niet zoveel verschil tussen 50/60 hz, maar toen ik hem met RGB op 50 hz zette, man, het leek wel of ik naar een antieke monitor zat te kijken, dat geflikker, ik kreeg er koppijn van.

Maareh, toch maar eens kijken naar een tft tv, die dingen worden steeds goedkoper. Ik wil er alleen wel eentje die echt HD is, met alle benodigde ingangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
gistermiddag kerstinkopen aan het doen loop ik de mediamarkt van zoetermeer binnen, staan er daar 4 dozen. gelijk een voor mij mee genomen en eentje voor een vriend van mijn broer. Nu lekker met opera bezig. Kreeg vanochtend wel een 52030 fout, internet deed het gisteren wel gewoon. Had mijn router wel al op channel 11 staan, dus maar even op 1 gezet.

wiiiiiiiiiii!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moshe85 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:04:
Bij mij werkte Opera wel goed. Is maar 1x vastgelopen toen ik op me gmail was en op vorige drukte. Maar verder vind ik het wel heel lekker werken. :)

Is er trouwens al ergens een lijst met wii codes? Net zoiets als voor de DS is met die friendcodes.
Die database is er wel, alleen ligt de (backup)server plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jeej, net mn Wii opgehaald bij de Intertoys :D

Nu nog een component-kabel, Zelda (vraag ik nu wel voor kerst van mn vriendin) en een extra nunchuck :)
Hopelijk krijg ik er geen problemen mee, sluit hem pas vanavond aan namelijk.
Mijn moeder helemaal blij, dus ik neem m eerste kerstdag gezellig mee naar ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:02:
[...]
Het zal vooral om de eigenaar van het IP gaan want alle games die Rare voor nintendo heeft gemaakt zijn eigendom van nintendo zelf en niet van Rare.
Dat is dus absoluut niet waar.
- Goldeneye's IP is momenteel van EA en kan ook nooit op VC komen zonder toestemming van Rare.
- Perfect Dark IP is van Rare
- Conker IP is van Rare
- Banjo-Kazooie/Tooie IP is van Rare

Blastcorps en Killer Instinct weet ik alleen niet zeker.

Het enige wat echt van Nintendo is zijn de Donkey en diddy kong games. Overigens krijgt Rare hier alsnog vergoedingen voor. (O.a. de GBA games) Vergeet niet dat Nintendo hun aandeel in Rare verkocht heeft en dus ook de IP's.

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 22-12-2006 12:21 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Max|Burn schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:19:
[...]
- Goldeneye's IP is momenteel van EA en kan ook nooit op VC komen zonder toestemming van Rare.
- Perfect Dark IP is van Rare
- Conker IP is van Rare
- Banjo-Kazooie/Tooie IP is van Rare

Blastcorps en Killer Instinct weet ik alleen niet zeker.

Het enige wat echt van Nintendo is zijn de Donkey en diddy kong games. Overigens krijgt Rare hier alsnog vergoedingen voor. (O.a. de GBA games) Vergeet niet dat Nintendo hun aandeel in Rare verkocht heeft en dus ook de IP's.
Erg jammer, ik kan nog steeds genieten van Rare's meesterwerken.

Ik kan nog steeds mn N64 aansluiten voor MP Perfect Dark, met 4 man. Jammer dat dit wellicht niet op VC zal verschijnen. Al vraag ik me ook af of ik er 10 euro voor zou betalen, aangezien ik Perfect Dark destijds in Gran Canaria aangeschaft heb voor 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Afbeeldingslocatie: http://konoha.nl/wiicube.png O+

[ Voor 13% gewijzigd door Collaborator op 22-12-2006 12:40 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Leuk hoor zo'n foto; maar wat is de toegevoegde waarde hiervan als je alleen een O+ smilie erachter plakt?

Wie heeft nu daadwerkelijk die doorzichtige "CD" onder zijn vertical-stand geplaatst? Bij mij staat ie zonder werkelijk rete stabiel.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Leuke collectie

[ Voor 77% gewijzigd door xsive op 22-12-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:12

SilencerNL

No remorse

Richard schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:45:
[...]

Leuk hoor zo'n foto; maar wat is de toegevoegde waarde hiervan als je alleen een O+ smilie erachter plakt?

Wie heeft nu daadwerkelijk die doorzichtige "CD" onder zijn vertical-stand geplaatst? Bij mij staat ie zonder werkelijk rete stabiel.
Ik heb die standaard idd gebruikt. Meer voor de zekerheid, wij hebben 2 jonge katten, die nog wel eens op plekken willen komen wat eigenlijk niet mag. Ik zou mezelf nooit vergeven als ze die wii omdonderen van de tv kast af.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

Ik vind dat soort foto's juist leuk om te zien, vind ook niet dat hij meer dr bij hoeft te typen ;)
Zal binnenkort mijn collectie eens fotograferen, ook al past dat niet op 1 foto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Voor wie interesse hebben... Was net ff bij de MediaMarkt in Utrecht en daar lagen een stuk of 10 MadCatz componentkabel voor de Wii doosjes, voor 24,99 euro p.st.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

aaah loop na een hint van een collega hier de musicstore in, hebben ze net de laatste wii verkocht :X aargh! nouja, sta in iedergeval als eerste op de lijst voor een nieuwe lading :)

wel grappig, hier bij de dynabyte (vlissingen) staan er 20 op de wachtlijst, intertoys gisteren nog 6 - krijgt een speelgoedwinkel er eigenlijk meer binnen dan een pc-winkel?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb hem er wel onder staan, vond het wel leuk staan ;)
Heb zelf gisteren alle Wii accesoires in Almelo opgekocht :D

-extra controller met wii play (nog geen nunchunk, die was nergens)
-classic controller
-2000 points
-wireless usb geval
-zelda

Leuke tas vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Arfman schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:42:
Intertoys Almelo belt me net, ze hebben weer Wii's binnen. Dus sla je slag :)
hmmm ik heb net 3 verschillende intertoys gebeld, overal hadden ze een paar binnen gekergen maar die waren uiteraard al gerserveerd... zelfs in Harlingen :X

wat wel vaag was dat een van die intertoys zei dat de Wii pas weer in April binnenkwam..... right... de andere intertoys vertelde me dat ze er elke week een paar binnen kregen.

edit: net de Mediamarkt nog gebeld... ook geen voorraad meer :P

ik had er graag een voor de kerstdagen gehad, gaat niet meer lukken denk ik... als iemand een adres weet binnen friesland dan hoor ik het graag.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 22-12-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik vind de Opera browser niets. Veel van mijn klachten over de DS browser zijn weer terug, terwijl ik verwacht had dat dat juist op de Wii beter zou zijn. Flash kunnen afspelen is leuk, maar het constante moeten in- en uitzoomen om tekst te kunnen lezen vind ik behoorlijk irritant.

Bovendien is het vreemd dat die browser 30 megabyte is, terwijl een groot deel van de functionaliteit er van al in de Wii firmware verwerkt is en Opera 9 op de PC is maar 6 megabyte.

Voor af en toe snel iets opzoeken zou ik de browser prima vinden, als het ding niet zo veel ruimte in beslag zou nemen. Je kunt 10 SNES Virtual Console spellen downloaden met de ruimte die je voor deze browser nodig hebt. Ik heb de browser ook meteen gewist, ik hoop dat deze minpunten in de final versie verholpen zijn.
Godjira schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 08:48:
Dat wordt al in de FAQ in de startpost beantwoord.
Max|Burn schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:19:
[...]
Dat is volgens mij onzin. EA heeft absoluut niets met GoldenEye 64 te maken, punt. Nintendo had de licentie op James Bond genomen en Rare het spel in opdracht van Nintendo laten maken, waardoor het spel van Nintendo is, maar Rare er ook bepaalde rechten op heeft. Microsoft zal dus toestemming moeten geven, maar dat is misschien al bij de overname van Rare geregeld. Microsoft heeft al aangegeven dat het absoluut onmogelijk is om GoldenEye 64 op Xbox Live Arcade uit te brengen, dus dit is de meest waarschijnlijke situatie.

Activision heeft momenteel de rechten om spellen uit te brengen van alle James Bond films. Activision zal mee moeten werken aan een Virtual Console release van Goldeneye, maar ik kan me niet voorstellen dat als Nintendo een zak geld op tafel gooit dat Activision nee zegt.

Dan is het nog de vraag in hoeverre Free Radical een rol speelt in het geheel. Free Radical is opgericht door een deel van het GoldenEye team en één van de oprichters komt zelfs in het spel voor.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jaaaa !! Ik ben net gebeld door een medewerker van de gameshop waar ik afgelopen maandag een reservering heb gedaan. Wanneer ik 'm kwam ophalen.. ? Euh.. vandaag ? ;)

Maar hij had het erover dat een of andere persoon "overal op internet" had gepost dat ze vrij Wii's verkopen zonder reservering, dus ze krijgen nu 50 telefoontjes per uur.. Vrij gaar.
Ik weet niet hoe uitgebreid diegene heeft lopen spammen, maar ik kan je vertellen dat dat dus een loze actie is waar niets van waar is. De reserveringen gaan gewoon door en blijven voor in de rij.

Op deze manier kan ik me wel enigszins voorstellen als een winkelier zoiets heeft van fak die Wii.. ik ben er teveel tijd aan kwijt. Zoals ik eerder ergens al las hier.

Anyways.. I'm back (hoi apNia.. ging toch snel hè ;) :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Bij het registreren van een wii friend, moet dan ook de nickname dezelfde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoi iedereen, ben ik weer!
Ik heb een Pre order over voor iemand! Ikzelf kon een Wii overkopen tegen een normale prijs van een vriend van me. Maar ik sta wel eerste op de lijst. EN heb al 25 euro aanbetaling gedaan. Het is bij de Van Leest in Tilburg. Als iemand mijn pre order wilt overnemen. Laat het even weten in dit topic of een email: rockshurtwhentheyhityou@hot (alleen dan met een _ tussen ieder woord.)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
MetroidPrime schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:10:
Bovendien is het vreemd dat die browser 30 megabyte is, terwijl een groot deel van de functionaliteit er van al in de Wii firmware verwerkt is en Opera 9 op de PC is maar 6 megabyte.
Ik denk eerder dat er wat ruimte gereserveerd is voor de cache...Lijkt me sterk dat de browser zelf 30 MB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Echt gaar, krijg m'n Wii maar niet langer connected dan het schermpje 'De Wii-systeemsoftware wordt bijgewerkt' en dan verliest hij dus de verbinding(communicatiefout 32130 ofzo) maar nu verbind ik hem met een netwerk hier in de buurt met een zwak signaal, en daar doet hij het wel op(weliswaar traag)... Wel lachen :P maar ik zou toch veel liever hebben dat m'n US Robotics routertje het deed :(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
CaptainCharisma schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:32:
Echt gaar, krijg m'n Wii maar niet langer connected dan het schermpje 'De Wii-systeemsoftware wordt bijgewerkt' en dan verliest hij dus de verbinding(communicatiefout 32130 ofzo) maar nu verbind ik hem met een netwerk hier in de buurt met een zwak signaal, en daar doet hij het wel op(weliswaar traag)... Wel lachen :P maar ik zou toch veel liever hebben dat m'n US Robotics routertje het deed :(
Heb je je router op channel 1 of 11 gezet en dan proberen te connecten? Dit hielp bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Bartolomew85 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:30:
[...]

Ik denk eerder dat er wat ruimte gereserveerd is voor de cache...Lijkt me sterk dat de browser zelf 30 MB is.
Klopt, 30 MB is complete onzin. hij was in 1 minuut klaar met downloaden op een 1 mbit lijntje. Onleesbaar? Ik kan op mijn SCART input TV scherm tekst prima lezen. ik vind het echt heerlijk werken. Gewoon zoeken en ff inzoomen.
Maja, je moet als Wii eigenaar natuurlijk iets te zeuren hebben he :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:10:
Ik vind de Opera browser niets. Veel van mijn klachten over de DS browser zijn weer terug, terwijl ik verwacht had dat dat juist op de Wii beter zou zijn. Flash kunnen afspelen is leuk, maar het constante moeten in- en uitzoomen om tekst te kunnen lezen vind ik behoorlijk irritant.
De Opera browser is nog in een beta stadium. Het betekent dus niet dat dit de uiteindelijke versie.
Daarbij ken ik, naast de DS en de PSP, geen andere console waarmee je op internet kunt op zo'n inventieve manier (want het forum vullen met je standaard-controler is ook niet te doen).
Denk dat je Wii-Opera niet met de PC-Opera kan vergelijken, hoe graag je dat ook wilt. Daarbij kun je het gelijk verwijderen en net zo goed op je pc browsen.
Voor af en toe snel iets opzoeken zou ik de browser prima vinden, als het ding niet zo veel ruimte in beslag zou nemen. Je kunt 10 SNES Virtual Console spellen downloaden met de ruimte die je voor deze browser nodig hebt.
10 SNES VC = 800 x 10 = 8000 punten = 80 euro.

1 Opera = gratis of 500 = 5 euro

Do the math...

Ik reageer niet omdat ik overdreven fanboy ben, maar de reactie van MetroidPrime (ex-fanboy ;) ) te nuanceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:29:
Ik heb een Pre order over voor iemand! Ikzelf kon een Wii overkopen tegen een normale prijs van een vriend van me. Maar ik sta wel eerste op de lijst. EN heb al 25 euro aanbetaling gedaan. Het is bij de Van Leest in Tilburg. Als iemand mijn pre order wilt overnemen. Laat het even weten in dit topic of een email: rockshurtwhentheyhityou@hot (alleen dan met een _ tussen ieder woord.)
Postius

Heb je hem nog? Ik heb wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Bartolomew85 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:35:
[...]

Heb je je router op channel 1 of 11 gezet en dan proberen te connecten? Dit hielp bij mij in ieder geval.
M'n router staat op channel 11, en af en toe maakt hij wel verbinding maar dan treedt er een communicatiefout op tijdens het updaten :(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

lol dikke frustratie, ik bel net nog even met de Bart Smit:

"ow we hebben net de laatste verkocht",
"hmmm jammer"
"jah als u 10 min eerder had gebeld had ik de laatste voor u achter kunnen houden",
"zucht"
"dat had ik beter niet kunnen zeggen"

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:41:
[...]

10 SNES VC = 800 x 10 = 8000 punten = 80 euro.

1 Opera = gratis of 500 = 5 euro

Do the math...
Mooie som, maar hij heeft het volgens mij over de ruimte die de browser inneemt op je interne geheugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 15:10
Zojuist de website van Nintendo bekeken waar ze de screenshots van WarioWare: Smooth Moves op hebben staan (link)http://wiiportal.nintendo-europe.com/4384.html#screen_shot.

Zou er gaaf zijn als de volledige versie van Super Mario Bros erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ChiMan schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:56:
Zojuist de website van Nintendo bekeken waar ze de screenshots van WarioWare: Smooth Moves op hebben staan (link)http://wiiportal.nintendo-europe.com/4384.html#screen_shot.

zit er niet in, wario ware heeft (naar goede gewoonte) massas fragmenten van andere games in zich.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
ChiMan schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:56:

De volledige versie van SMB zal er niet inzitten. Dit is alleen een minigame gebaseerd op SMB, net zoals in alle andere Wario Ware spellen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
CaptainCharisma schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:46:
M'n router staat op channel 11, en af en toe maakt hij wel verbinding maar dan treedt er een communicatiefout op tijdens het updaten :(
Je kunt in ieder geval die errorcode nog opzoeken... verder heb ik geen oplossing meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Ik snap geen ene moer van die mii parade, hoe krijg ik daar Mii's in?

Het is al duidelijk, even gegoogled :P

[ Voor 23% gewijzigd door xsive op 22-12-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Heb het automatisch updaten maar uitgezet.

Vandaag de 2e keer dat het helemaal mis ging , hij was sinds 7:00 bezig met updaten :X

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Laatst online: 13-09 16:25
Yes eindelijk een component kabel gevonden voor de wii als het goed is heb ik hem morgen binnen :)

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ik zat te denken, als je iets met flash zou hebben moet het toch mogelijk zijn om muziek te streamen van je computer of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:29:
Ik heb ook interesse mocht je hem nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Op www.nedgame.nl is de Wii te bestellen. Heb hem net besteld, onder rembours. Wordt binnen 1 a 2 dagen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

de7geitjes schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:33:
Yes eindelijk een component kabel gevonden voor de wii als het goed is heb ik hem morgen binnen :)
Werkt die kabel ook op "gewone" TV's? Ik heb er 1 met aan de zijkant 3 ingangen: rood, wit, geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Iemand al een "gerucht" gehoord over Mario Kart 64 via Virtual console? Spel was op de 64 super populair dus lijkt me logisch dat deze ook voor Wii beschikbaar komt. Kan er alleen niks over vinden op http://wii.nintendo.com/software_index_en.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
Gabliboeba schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:53:
Op www.nedgame.nl is de Wii te bestellen. Heb hem net besteld, onder rembours. Wordt binnen 1 a 2 dagen bezorgd.
Doe geen moeite, net gebeld: ze hadden er nog een paar op vooraad in de winkel zelf (groningen) maar 0 voor de internet winkel.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een (mislukte) aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!