Ik vind de Opera browser niets. Veel van mijn klachten over de DS browser zijn weer terug, terwijl ik verwacht had dat dat juist op de Wii beter zou zijn. Flash kunnen afspelen is leuk, maar het constante moeten in- en uitzoomen om tekst te kunnen lezen vind ik behoorlijk irritant.
Bovendien is het vreemd dat die browser 30 megabyte is, terwijl een groot deel van de functionaliteit er van al in de Wii firmware verwerkt is en Opera 9 op de PC is maar 6 megabyte.
Voor af en toe snel iets opzoeken zou ik de browser prima vinden, als het ding niet zo veel ruimte in beslag zou nemen. Je kunt 10 SNES Virtual Console spellen downloaden met de ruimte die je voor deze browser nodig hebt. Ik heb de browser ook meteen gewist, ik hoop dat deze minpunten in de final versie verholpen zijn.
Dat wordt al in de FAQ in de startpost beantwoord.
Dat is volgens mij onzin. EA heeft absoluut niets met GoldenEye 64 te maken, punt. Nintendo had de licentie op James Bond genomen en Rare het spel in opdracht van Nintendo laten maken, waardoor het spel van Nintendo is, maar Rare er ook bepaalde rechten op heeft. Microsoft zal dus toestemming moeten geven, maar dat is misschien al bij de overname van Rare geregeld. Microsoft heeft al aangegeven dat het absoluut onmogelijk is om GoldenEye 64 op Xbox Live Arcade uit te brengen, dus dit is de meest waarschijnlijke situatie.
Activision heeft momenteel de rechten om spellen uit te brengen van alle James Bond films. Activision zal mee moeten werken aan een Virtual Console release van Goldeneye, maar ik kan me niet voorstellen dat als Nintendo een zak geld op tafel gooit dat Activision nee zegt.
Dan is het nog de vraag in hoeverre Free Radical een rol speelt in het geheel. Free Radical is opgericht door een deel van het GoldenEye team en één van de oprichters komt zelfs in het spel voor.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'