Flight Simulator - deel 77 | ||
Voorgaande delen: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 | ||
FORUM REGELS: | ||
| ||
Wat staat ons te wachten: | ||
PMDG Boeing 747-400 Freighter en MD-11 PMDG heeft de 744F gereleased en is bezig met de MD11! • B747-400F Product Page • MD11 Product Page • PMDG Website • PMDG Forum | ||
Feelthere Boeing 777 PSS liet een slechte indruk achter met zijn 777. Allicht doet Feelthere het beter! • Screenshots (777) • Feelthere Website • Feelthere Forum | ||
NL2000 v3 De derde versie van NL2000 komt naar verwachting halverwege 2006 uit • Preview screenshots • NL2000 Website • NL2000 Forum | ||
Suggesties voor je post | ||
| ||
Frequently Asked Questions | ||
Officiële Microsoft Flight Simulator site
SIMKITS 737cockpit (nederlandse producent van 737 lightpanels) Flightdeck Solutions dakenskys Flight Illusion (sim instruments) Sea Gull (sim instruments) Cockpit Simulations Project Magenta (software) IOcards (open source I/O hardware) PhidgetsUSA (I/O boards) Extended Programmable Input Controller (EPIC) • FS9 (texture) tweaks Er zijn nog wat bekende texture tweaks die je FS9 framerates beter kunnen maken, je moet dan wat settins in je fs9.cfg configuratie-file wijzigen (voor wie hem niet kan vinden, die staat in C:Documents and Settings%USERNAME%Application DataMicrosoftFS9fs9.cfg). Voor een zeer compleet overzicht met tweaks kan je hier terecht. Waar kan ik gratis files uploaden? Chello/@home/casema/(vul hier je provider in) sucks. Met welk progje maken jullie screenshots? ( deze, of deze) Basisprincipes van hoe een vliegtuig werkt Informatie over vliegen met een propeller-aangedreven vliegtuig Settings om FS2002 er op zijn mooist uit te laten zien Wat is VOR? NDB? ILS? Hoe navigeer ik met FS? Hoe bestuur ik een helikopter? Ik kan eigenlijk alleen achteruit vliegen. Dreamfleet 737 panel gebruiken in de Project Fokker 70/100 Hoe krijg ik de Polderbaan in FS2004? Hoe krijg ik de nieuwe baannummers, realistische active runways voor AI Traffic en AI aan de goede gate? Welke verlichting moet ik op welk moment aan hebben van mijn kist? Hoe werkt zo'n Boeing FMC? Al die extra dingen die je op een airport ziet zoals bagagekarren, fuel/cateringtrucks, zitten in de scenery van dat airport ingebouwd. En hoofdzakelijk in payware-scenery (EDDW=Bremen Airport is enige freeware die het ook heeft volgens mij). Je kan ze meestal activeren door een bepaalde com frequentie in te voeren, welke com frequentie kun je meestal in de readme van de betreffende scenery vinden. RouteFinder Aanrader! PMFlightPlanner FSBuild Payware Flight plan valideren met CFMU IFPUV van Eurocontrol North Atlantic Tracks New York - North Atlantic route planner Er is een speciaal topic hiervoor, [rml]Plan hier je online vluchten + IP[/rml] - probeer je afspraken daar te maken om het algemene topic (hetgeen je nu leest dus) niet te vervuilen. Meer informatie over hoe on-line vliegen met VATSIM en IVAO in zijn werk gaat vind je ook daar en op de site van de DutchVACC. TheFrankO AI-Traffic On request zie hier Project AI AI-Aardvark FSPainter Dubbele flight plans verwijderen Laat de AI hun vertrek- en aankomstbestemmingen zien simFlight.nl - Onderdeel van het grote simFlight.com; nieuws, reviews en een forum Navigatie Hulp Navdata.at - Airac-cycles en SIDs/STAR's voor zo ongeveer alle FMC's Fokker 70/100 FS Movie
|
nou het mocht even duren maar dan eindelijk....!
Ik heb een klein probleempje, ging gister fssen, opeens krijg ik in de pmdg737 een helemaal cold dark cockpit terwijl mn engines gewoon draaien, kan ook nix aan krijgen verder, en levelD767 geeft helemaal geen panel (gewoon zwart) en als ik op W druk krijg ik wel dat verkleinde panel met een werkende ND enzo, maar daar schiet ik ook weinig mee op
hmm heb het al opgelost, om de een of andere reden spaced de boel hem als ik aa enzo aan heb voor openGL?????
naja, tis raar maar het werkt weer... lol
Ik heb een klein probleempje, ging gister fssen, opeens krijg ik in de pmdg737 een helemaal cold dark cockpit terwijl mn engines gewoon draaien, kan ook nix aan krijgen verder, en levelD767 geeft helemaal geen panel (gewoon zwart) en als ik op W druk krijg ik wel dat verkleinde panel met een werkende ND enzo, maar daar schiet ik ook weinig mee op
hmm heb het al opgelost, om de een of andere reden spaced de boel hem als ik aa enzo aan heb voor openGL?????
naja, tis raar maar het werkt weer... lol
[ Voor 15% gewijzigd door nealzie op 23-03-2006 13:39 ]
Met Rellehenk van Macau naar Mumbai (Bombay)
At RWY34, fully ready for departure.

Airborn, following the SID.

Leaving gambling paradise Macau behind us during the climb.

Previewing the arrival route, from SHABA picking up the 15DME arc for localizer intercept.

Inbound SHABA

Passing the city of Mumbai

Uhmmmm.......ok!

No ILS signal received! Tracking inbound the field via BBB VOR R-091 for guidance and we have visual!

Pushing on the ground effect.

Safely arrived at Mumbai, India.

At RWY34, fully ready for departure.

Airborn, following the SID.

Leaving gambling paradise Macau behind us during the climb.

Previewing the arrival route, from SHABA picking up the 15DME arc for localizer intercept.

Inbound SHABA

Passing the city of Mumbai

Uhmmmm.......ok!

No ILS signal received! Tracking inbound the field via BBB VOR R-091 for guidance and we have visual!

Pushing on the ground effect.

Safely arrived at Mumbai, India.

hmm zoals altijd leuke virtual cockpit shots enzo 
miss is het al langs geweest maar blur je die shit zelf? zoals op die laatste shot...
enlighten me!
miss is het al langs geweest maar blur je die shit zelf? zoals op die laatste shot...
enlighten me!
Zelf blurren inderdaad 
Duplicate layer, motion blur layer 2 en dan het vliegtuigje wissen met je gum van layer 2
Duplicate layer, motion blur layer 2 en dan het vliegtuigje wissen met je gum van layer 2
hmm tis niet echt een photoshop topic maarrum, als je je onderste layer motion blurred zouden er toch wat streepjes van het geblurrde vliegtuig onder vandaan moeten komen?
naja we dwalen wat af denk ik
ik zat net ff mn fps in fs te checken was ff vergeten dat rpime95 nog draait
niet dat ik het echt in fs merkte... loopt erg lekker nu
naja we dwalen wat af denk ik
En wat shotjes van mijn kant. Ook geen ILS-signal received. Stond ook niks over in de NOTAM, lekker zijn die Indianen

Als ik naar die screenshots kijk wil ik ZOO graag weer vliegen
. Alleen me pc slaat 100% vast (echt helemaal, moet restart knop gebruiken). Denk dat me core van me vga beschadigd is, temps zijn onder de 50 en alles staat op stock speeds
. En et duurt nog wel ff (lees: 3 maanden ofzo) voordat ik een nieuw kaartje kan kopen 
Btw die UPS shots doen me denken aan die reclame van UPS met al die vliegtuigen
Btw die UPS shots doen me denken aan die reclame van UPS met al die vliegtuigen
[ Voor 12% gewijzigd door Kiwiknaapje op 23-03-2006 15:37 ]
Leegte
Zamorano schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:35:
[...]
Indiërs. Indianen wonen op een ander continent.
--
Zijn er nog mensen die gaan vliegen vanavond? wel leuk om samen met iemand een vluchtje te doen
Hmm, de tempatation 
Onder voorwaarden dat EGSS bemand is samen met EHRD (tricked?
). Goh, welke vlucht zou ik dan willen doen
Onder voorwaarden dat EGSS bemand is samen met EHRD (tricked?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Gisteren ook maar even de PMDG 747F geprobeerd. Erg grappig en leuk, vooral als je de avsim sounds installeerd die het vorige topic door iemand gepost werden. Standaard staat er gewoon een alias naar de sound van de normale PMDG 747. Niks anders dus.
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet een toevoeging vind om voor te betalen. Ik heb de PMDG 747 netjes gekocht, maar ik zal zeker weten nooit gaan betalen voor deze add-on. Daarvoor vind ik het te weining toegevoegde waarde hebben. De extra EHSI in het midden doet trouwens ook een beetje cheap "freeware-achtig" aan. Mijn mening: Heb je de PMDG 747? koop dan niet de 747F. (of je moet geld te veel hebben
)
weet trouwens iemand of er in het echt ook wel eens blauwe letters gebruikt worden op de MCP panel? nog nooit eerder gezien...
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet een toevoeging vind om voor te betalen. Ik heb de PMDG 747 netjes gekocht, maar ik zal zeker weten nooit gaan betalen voor deze add-on. Daarvoor vind ik het te weining toegevoegde waarde hebben. De extra EHSI in het midden doet trouwens ook een beetje cheap "freeware-achtig" aan. Mijn mening: Heb je de PMDG 747? koop dan niet de 747F. (of je moet geld te veel hebben
weet trouwens iemand of er in het echt ook wel eens blauwe letters gebruikt worden op de MCP panel? nog nooit eerder gezien...
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Blauw is inderdaad gebruikelijk bij de nieuwe B744F's. Deze hebben ook LCD's ipv CRT's.
http://www.airliners.net/open.file/0982292/L/
http://www.airliners.net/open.file/0982292/L/
@ bolk hmm ik ga nu ff naar de lvhs kaarten van eham halen, maar anders neem jij afslag ehrd en ik eham
heeft iemand tips voor mij om goed te kunnen navigeren.

tja ik weet..
noobje
op dit moment beheers ik (80% VOR) 40 % ILS verder ken ik niks.
tja ik weet..
op dit moment beheers ik (80% VOR) 40 % ILS verder ken ik niks.
Doh, niet geheel serieus bedoeld, zie smilieZamorano schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:35:
[...]
Indiërs. Indianen wonen op een ander continent.
[ Voor 8% gewijzigd door Floppie op 23-03-2006 16:18 ]
Heeft iemand die CRJ van Feelthere wel eens getemd? Ik wist helemaal niet dat er een CRJ 900 op de markt was. Als-tie net zo is als de EMB-145 dan zou het wel eens een potentiele kandidaat voor m'n collectie kunnen worden
hoe kan ik een approach / route in gps invoeren ?
Ik heb sinds kort de Level-D 767 maar vind dat de tekst op overhead en 2d panel erg slecht te lezen is..
iemand oplossing hiervoor ??
alvast bedankt
iemand oplossing hiervoor ??
alvast bedankt
moea, de ERJ is toch een stukkie beter, al vergt die veel van je systeem (net als andere feelthere products) ik was nog niet zo weg van de CRJ's van FTBolk schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:10:
Heeft iemand die CRJ van Feelthere wel eens getemd? Ik wist helemaal niet dat er een CRJ 900 op de markt was. Als-tie net zo is als de EMB-145 dan zou het wel eens een potentiele kandidaat voor m'n collectie kunnen worden
Anoniem: 89065
kan de openingspost ff aangepast worden? Linkje van Ivao is www.ivao.aero en niet meer ivao.org.
zo mijn nieuwe wallpaper (kep hem ook in 1280 res. met goede kwaliteit
)

Mja, Keuze tussen de CRJ of ERJ is sowieso de ERJ. Hoe goed deze is, tja moeilijk. Navigatie dbase is dafif en dan ontbreekt er nogal wat. Zoveel dat Rnav procedures moeilijk, onmogenlijk en of tijdrovend zijn. Iets dat ik nogal als een groot nadeel zie.Bolk schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:10:
Kwa performance of framerates net wat je wilt is die goed. Op de standaard instellingen matig, maar via setup kun je je gauges op CleartypeXP zetten of zo iets en dan loopt het zeer soepel.
Verder is het een kist waarvan je moet houden. Geen AT, matig model, vage groundperf. Het nadeel van de dafifi fms Dbase maakt het dat ik hem niet gebruik.
Is er trouwens iemand die Flight1 Ultimate Terrain: Europe heeft. Ben wel benieuwd hoe deze is icm GroundEV.
[ Voor 10% gewijzigd door Ensinker op 23-03-2006 19:16 ]
Via de fs2004 flightplanner.fusion.fake schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:14:
hoe kan ik een approach / route in gps invoeren ?
Je kunt ook zelf een route invoeren met euroute, fsnavigator (pay) of Super Flightplanner (free) en exporteren als fs2004 flightplan en bestand inladen in fs2004 flightplanner. Dat is't.
Je kunt dan ook vliegen aan het handje van fs2004 ATC maar daar moet je van houden.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Anoniem: 6941
Voor de geinteresseerden, zaterdag is er een oceanic fly-in naar montreal Canada op IVAO.
Volledige ATC service over de gehele route
http://www.ivao.ca/en/events/progressevents/vafrance.htm
Schijnt dat het druk gaat worden, dus ga goed voorbereid de lucht in
Volledige ATC service over de gehele route
http://www.ivao.ca/en/events/progressevents/vafrance.htm
Schijnt dat het druk gaat worden, dus ga goed voorbereid de lucht in
pff nou ik heb eindelijk mn kaartjes binnen, ff 4 uur doen over amsterdam hoofddorp en weer terug 
anyways fly-high kan je me misschien weer ff adden op msn?
(niels_d@hotmail.com)
anyways fly-high kan je me misschien weer ff adden op msn?
offtopic:
nee, niet warez related ik heb alles al wat mn hartje begeert, gaat om non fs related onderwerp
nee, niet warez related ik heb alles al wat mn hartje begeert, gaat om non fs related onderwerp
wat moest jij in hoofddorp doennealzie schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:40:
pff nou ik heb eindelijk mn kaartjes binnen, ff 4 uur doen over amsterdam hoofddorp en weer terug
anyways fly-high kan je me misschien weer ff adden op msn?(niels_d@hotmail.com)
offtopic:
zie boven 
ff eham kaartjes gehaald bij de lvhs
En heel kort langs baan 06 gestaan
[ Voor 29% gewijzigd door nealzie op 23-03-2006 20:43 ]
VABB-OMDB
2 Man sterk, de cargodogs gaan weer op pad.

Lined up, checking control surfaces

Untz Untz, here we go!

Brotherly in formation

To be continued
2 Man sterk, de cargodogs gaan weer op pad.

Lined up, checking control surfaces

Untz Untz, here we go!

Brotherly in formation

To be continued
Te laat voor wat? Mooie reeks hoorAnoniem: 128210 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:31:
Ben iets te laat...![]()
Nouja, mijn pics
Route: Charles de Gaulle - Vienna
Overigens, op 10 km hoogte (iig boven de transition altitude) moet de altimeter op std 1013 mbar staan.
Ik heb beide en tja ik denk dat je met deze addons toch aardig in de buurt kunt komen met de FSX textures. Echt de scenery is erg gedetailleerd vooral amsterdam is erg mooi kijk zelf maarGilly schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:44:
[...]
Is er trouwens iemand die Flight1 Ultimate Terrain: Europe heeft. Ben wel benieuwd hoe deze is icm GroundEV.

Anoniem: 128210
Okmekkieboek schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:21:
[...]
Te laat voor wat? Mooie reeks hoor
Overigens, op 10 km hoogte (iig boven de transition altitude) moet de altimeter op std 1013 mbar staan.
Moeten trouwens de taxi lichten ook aan tijdens landing ? In de startpost staat alleen dat de taxi lichten aan gaan bij taxieen, maar volgens mij ook tijdens landing ?
Edit
Heb het al gevonden, het moet
Stond niet in de manual van de 747 en 767, maar alleen in die van de 737
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 128210 op 23-03-2006 23:48 ]
Part deux.
Both in the turn

Passing Karachi, Pakistan

Almost there.

On final

Vette vlucht, vette route
Both in the turn

Passing Karachi, Pakistan

Almost there.

On final

Vette vlucht, vette route
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 55387 op 23-03-2006 23:56 ]
LOLrellehenk schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:49:
744 heeft geen taxi lights
Ff uit mijn hoofd
Oke. Maargoed heb het in de KLM manual gelezen en KLM heeft geen taxi lights switch op de 744
Is dit i.c.m. Flight environment? Want die heb ik al geinstalleerdCreativeMind schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:02:
[...]
Ik heb beide en tja ik denk dat je met deze addons toch aardig in de buurt kunt komen met de FSX textures. Echt de scenery is erg gedetailleerd vooral amsterdam is erg mooi kijk zelf maar.
[afbeelding]
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar hier staat een review van UT Europe geschreven door iemand die Ground EV ook geinstalleerd heeft staan.Gilly schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:44:
[...]
Ziet er erg goed uit moet ik zeggen, ik ga deze zeker overwegen.
Ben ik de enige die de screenshots van FS X een beetje vind tegenvallen? Ja de lichtval enzo is wel heel leuk en op de grond zitten er wat mooiere textures, maar voor de rest vind ik het nogal veel van hetzelfde. Nog steeds dezelfde extra, nog steeds dezelfde learjet, en nog steeds dezelfde low-res textures op de vliegtuigen.
Misschien ben ik teveel verwend door PMDG
Misschien ben ik teveel verwend door PMDG
NOSIG
Ben je ook
FS moet het hebben van de add-ons. Zo simpel is het gewoon.
Alsof de serieuze simmer ook maar een moment omkijkt naar de default learjet etc.
damn! volgens mij wordt die echt een must have voor elke flightsim freak.Zamorano schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:54:
[...]
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar hier staat een review van UT Europe geschreven door iemand die Ground EV ook geinstalleerd heeft staan.
Ziet er erg goed uit moet ik zeggen, ik ga deze zeker overwegen.
Mijn ideale combi:
eerste Terrain mesh installeren. b.v. SRTM mesh ofzo
daarna ground environment over en daarna nog een die ultimate terrain europe!
super!
Net de super80 gekocht en wat een vette bird!!
Ging er voor de gein ff mee stunten en dat is echt te erg.
Hoor je zo alarm bel, STALL!, STALL!, GEAR!, GEAR!, PULL UP!!! PUL UP!!!
Prachtig
Als je dat hoort wil je bijna geen piloot meer worden whahha
Ging er voor de gein ff mee stunten en dat is echt te erg.
Hoor je zo alarm bel, STALL!, STALL!, GEAR!, GEAR!, PULL UP!!! PUL UP!!!
Prachtig
Als je dat hoort wil je bijna geen piloot meer worden whahha
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 128210 op 24-03-2006 15:32 ]
Alsof de simmer van voor het Dreamfleet/PMDG tijdperk niet serieus is? Of had jij al je eigen ontworpen FMC en vluchtsystemen?DutchCommando schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:00:
Alsof de serieuze simmer ook maar een moment omkijkt naar de default learjet etc.
De default vliegtuigen zijn zeker een maatstaf voor de ontwikkeling van de FS reeks. Als het allemaal maar een beetje hetzelfde blijft, mag iemand dat best vinden tegenvallen.
tja ik ben een btje bang dat het weer zo wordt als fs98/fs2002 
een soort tussenfase qua ontwikkeling met niet heel veel nieuws wat ook niet heel geweldig loopt...
Als ik zo de screenies bekijk waren ze wel tevreden met het weather van fs9 en hebben ze nu de scenery een btje aan gepakt en thats it...
Forgive me if I'm wrong heb verder nog nix erover gelezen...
een soort tussenfase qua ontwikkeling met niet heel veel nieuws wat ook niet heel geweldig loopt...
Als ik zo de screenies bekijk waren ze wel tevreden met het weather van fs9 en hebben ze nu de scenery een btje aan gepakt en thats it...
Forgive me if I'm wrong heb verder nog nix erover gelezen...
Mja een paar screenshots zeggen niks natuurlijk. Als FSX over het algemeen mooier is, dan is dat al winst.
Veel belangrijker wat mij betreft is de weather engine, AI afhandeling, verbeteringen in de render engine etc etc. Dit zijn dingen die je op screenshots niet ziet, maar een FSX wel veel beter kunnen maken dan FS2004.
Veel belangrijker wat mij betreft is de weather engine, AI afhandeling, verbeteringen in de render engine etc etc. Dit zijn dingen die je op screenshots niet ziet, maar een FSX wel veel beter kunnen maken dan FS2004.
ja, render engine is naar mijn mening echt het belangrijkste, soms kijk ik naar wat ik zie in fs en dan denk ik echt het slaat nergens op dat het zo zwaar is allemaal... maargoed ik ben geen programmeur het zal wel aan mij liggen...
Oke ik woon in hoofddorp dus moet beetje in gaten houden henealzie schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:42:
zie boven
wat kosten die kaartjes ??
9.95 
krijg je alle sids/stars, ground maps, regeltjes, en een kaart van a'dam met dus alle airways enzo
krijg je alle sids/stars, ground maps, regeltjes, en een kaart van a'dam met dus alle airways enzo
netjes komt wel overeen met fs ??nealzie schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:53:
9.95
tuurlijk
wel alle airacs enzo installen natuurlijk
Hmm, nealzie en ik hebben beide hetzelfde probleem.
We proberen SB3 via WideFS te laten connecten naar FS. Nu werkt dit wel, alleen SB3 begint te mekkeren dat-ie FSuipc niet kan vinden (op de remote PC). Toch wel vreemd dat we beide hetzelfde probleem hebben, terwijl we het allebei individueel volgens de manual geprobeerd hebben.
Iemand voor hetzelfde probleem gestaan en daar een oplossing voor gevonden heeft? De fora van SB3 geven vrij weinig informatie over dit probleem.
We proberen SB3 via WideFS te laten connecten naar FS. Nu werkt dit wel, alleen SB3 begint te mekkeren dat-ie FSuipc niet kan vinden (op de remote PC). Toch wel vreemd dat we beide hetzelfde probleem hebben, terwijl we het allebei individueel volgens de manual geprobeerd hebben.
Iemand voor hetzelfde probleem gestaan en daar een oplossing voor gevonden heeft? De fora van SB3 geven vrij weinig informatie over dit probleem.
Waar moet ik deze kaartjes halen Nealzie ?nealzie schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:53:
9.95
Ik ben daar ook wel reuze geinterreseerd in eigenlijk!
Sorry dat het off-topic is.......HEY superssss ga ik dus ook even heen crossen dit weekend!!!
[ Voor 18% gewijzigd door noltha op 24-03-2006 17:42 ]
Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
de luchtvaart hobbyshop 
Molenweg 249, Aalsmeerderbrug
Molenweg 249, Aalsmeerderbrug
De vraag is alleen hoelang ze nog up-to-date zijn. Of heb zit er een soort van update service bij?nealzie schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:02:
tuurlijkwel alle airacs enzo installen natuurlijk
nope, na een tijdje mag je weer nieuwe kaartjes gaan kopen
OK, voor € 9,95 is dat ook wel redelijk. Zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de prijs van Jeppview.
[ Voor 7% gewijzigd door Joni op 24-03-2006 18:01 ]
Over wat voor een kaartjes hebben we het hier precies?
Anoniem: 165161
Ah zijn dat dan IFR of VFR charts, ik zoek namelijk ook nog VFR charts, zou wel zo handig zijn
Weet niemand hoe je de tekst van de level-d 767 kan verbeteren ik kan nouwlijks lezen wat er op de panels staat...
Zoals ik al eerder schreef krijg je een kaart van amsterdam met airways enzo, sids, stars, en wat regeltjes/limitations etc.Anoniem: 165161 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:35:
Ah zijn dat dan IFR of VFR charts, ik zoek namelijk ook nog VFR charts, zou wel zo handig zijn
Maar tis zowiezo leuk ff bij die winkel naar binnen te gaan, ze hebben heel veel software, dvd's, yokes, mcp's weet ik het wat.
ook vfr kaarten volgensmij, of iig hoogte kaarten van allerlij verschillende landen...
Hogere resolutie, de teksten zijn volgens mij optimaal bij 1280x nog wat maar 1024 was ook goed voor mij
Leegte
Anoniem: 169242
Avond,
Ik ben nieuw in dit forum, tenminste met posten dan, en daarom lijkt het me handig om me even voor te stellen.
Mijn naam is Richard, woonachtig in Hoofddorp en met simmen bezig vanaf FS 5.1, ik ben werkzaam als hoofdconducteur bij de NS, dit doe ik pas 3 jaar en bevalt goed.
Het lijkt me leuk om hier nog wat wijze lessen op te pakken en eventueel wat bij te dragen uiteraard.
Ik vlieg voornamelijk met de PMDG 737 en 747 en ben altijd bezig met tweaken om FS2004 zo soepel en eyecandy te laten draaien, wat soms een pain in the ass is.
Ik hoop jullie snel te spreken in dit forum en wat bij te ouwehoeren over FS.
Gr..
Rich
Ik ben nieuw in dit forum, tenminste met posten dan, en daarom lijkt het me handig om me even voor te stellen.
Mijn naam is Richard, woonachtig in Hoofddorp en met simmen bezig vanaf FS 5.1, ik ben werkzaam als hoofdconducteur bij de NS, dit doe ik pas 3 jaar en bevalt goed.
Het lijkt me leuk om hier nog wat wijze lessen op te pakken en eventueel wat bij te dragen uiteraard.
Ik vlieg voornamelijk met de PMDG 737 en 747 en ben altijd bezig met tweaken om FS2004 zo soepel en eyecandy te laten draaien, wat soms een pain in the ass is.
Gr..
Rich
Welkom!Anoniem: 169242 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:18:
Avond,
Gr..
Rich
Ben jij die gene die door de trein omroept "dames en heren we zetten zo de landing in op schiphol airport we verzoeken u u riemen vast te doen en de stoel in de rechte houding" en dan nog het zelfde in engels ??Anoniem: 169242 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:18:
Avond,
Gr..
Rich
Anoniem: 110497
Wat een ontzettend scherpe/mooie screenshot is dat zeg.
Ik moet het zelf met Medium High/1024*768 doen....
Ik heb morgen ongeveer 5 uur de tijd om te vliegen, zal vannacht eens gaan dromen over wat ik ga vliegen
't Wordt iig een Fokker100 KLM, iemand nog leuke middelmatig/verre vluchten gevlogen de afgelopen tijd?
Ik heb morgen ongeveer 5 uur de tijd om te vliegen, zal vannacht eens gaan dromen over wat ik ga vliegen
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 110497 op 24-03-2006 23:50 ]
Ja naar Krakow vanaf schiphol, heb alleen geens screens kunnen makenAnoniem: 110497 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 23:40:
Wat een ontzettend scherpe/mooie screenshot is dat zeg.Ik moet het zelf met Medium High/1024*768 doen....
![]()
Ik heb morgen ongeveer 5 uur de tijd om te vliegen, zal vannacht eens gaan dromen over wat ik ga vliegen't Wordt iig een Fokker100 KLM, iemand nog leuke middelmatig/verre vluchten gevlogen de afgelopen tijd?
Joske_Zwa heeft me vandaag gemaild of ik wat SS wou neerknalle hiero met ultimate terrain europe en ground environment dus gewoon maar even vluchtje gemaakt:
Vertrokken naar Roma, vanaf Schiphol met een Alitalia B767-300.
Bekijk ze zelf en geef je oordeel maar
.

Vertrokken naar Roma, vanaf Schiphol met een Alitalia B767-300.
Bekijk ze zelf en geef je oordeel maar

Zit die schiphol scenery die je daar hebt ook in ground environment? Of is dat een losse addon?
En ligt et aan mij, of is Alitalia zo'n beetje de enige die ze vleugel beschildert? (winglets niet meegerekend)
En ligt et aan mij, of is Alitalia zo'n beetje de enige die ze vleugel beschildert? (winglets niet meegerekend)
[ Voor 38% gewijzigd door Kiwiknaapje op 25-03-2006 10:38 ]
Leegte
Anoniem: 169242
De scenery is van cloud9, een aparte addon dus
[url=http://www.fscloud9.com/php/home.php?lang=EN]
[url=http://www.fscloud9.com/php/home.php?lang=EN]
Hallo,
Ik heb een serieus probleem. Na mijn format van gister avond wil ik mijn Fligth Simulator instaleren.
Maar hij geeft elke keer bij de derde CD de volgende foutmelding:
Microsoft Flight Simulator 2004 has encountered a disk error while writing to the file G:/Program Files/Microsft Games/Flight Simulator 9/scenery/BASE/scenery/worldwc.bgl. Make sure your harddisk is not full, and that the file is not in use.
Op mijn harde schijf is nog 150GB vrij en ik zou niet weten waarom een programma dat bestand zou gebruiken. Weten jullie een manier want ik ben radeloos
Sander
Ik heb een serieus probleem. Na mijn format van gister avond wil ik mijn Fligth Simulator instaleren.
Maar hij geeft elke keer bij de derde CD de volgende foutmelding:
Microsoft Flight Simulator 2004 has encountered a disk error while writing to the file G:/Program Files/Microsft Games/Flight Simulator 9/scenery/BASE/scenery/worldwc.bgl. Make sure your harddisk is not full, and that the file is not in use.
Op mijn harde schijf is nog 150GB vrij en ik zou niet weten waarom een programma dat bestand zou gebruiken. Weten jullie een manier want ik ben radeloos
Sander
/post
Wat gebeurt er als je ipv fs2004 installatie, je schijft laat vollopen met kopieren van grote bestanden?olliepower schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:55:
Op mijn harde schijf is nog 150GB vrij en ik zou niet weten waarom een programma dat bestand zou gebruiken. Weten jullie een manier want ik ben radeloos![]()
![]()
Sander
Houdt ie dan ook halverwege op?
nee ik heb Nero7 en Microsoft Office 2003 een paar keer heen en weer gegooid en dat werkt prima. Ik ga nu even kijken of hij het doet op een NTFS partitie (ipv een FAT32)
/post
Anoniem: 110497
Ik ben begonnen aan een wereldreis met een Fokker 100 KLM. Het gaat wel een paar weken duren denk ik
Ik vlieg namelijk niet heel ver in 1 keer (ik word nog steeds een beetje moe van lange vluchten vliegen, gewoon te geconcentreerd denk ik) en heb eigenljik alleen in het weekend tijd om te vliegen.
Ik heb vandaag m'n eerste sprongetje gemaakt: ik ben begonnen in Wenen (waar ik over een paar weken ook weer zal eindigen) en het doel was Barcelona, en zoals hier te zien is heb ik het gehaald: (
)

Ik ga zo vanaf Barcelona naar Rabat (Marokko) vliegen. Daarna ga ik naar de Canarische eilanden en vanaf daar naar Sint-Maarten. (eiland met die bijzondere landingsbaan
) Vanaf daar moet ik het nog even bekijken. Ofwel ik ga naar beneden richting Brazilie en steek Zuid Amerika over en dan de stille Oceaan over naar Australie. Ofwel ik steek Noord Amerika over en vlieg van daaruit naar China/Japan. 
Woei, tweede stuk heb ik ook voltooid:
Gaat erg lekker zo
Ik heb vandaag m'n eerste sprongetje gemaakt: ik ben begonnen in Wenen (waar ik over een paar weken ook weer zal eindigen) en het doel was Barcelona, en zoals hier te zien is heb ik het gehaald: (
Ik ga zo vanaf Barcelona naar Rabat (Marokko) vliegen. Daarna ga ik naar de Canarische eilanden en vanaf daar naar Sint-Maarten. (eiland met die bijzondere landingsbaan
edit:
Woei, tweede stuk heb ik ook voltooid:

Gaat erg lekker zo
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 110497 op 25-03-2006 14:48 ]
Nee dat werkt ook niet hij stopt nog steeds op hetzelfde bestand. Misschien nog een keer een totale format
GTA VC installeert hij wel gewoon normaal, miss iets met de CD-ROM
GTA VC installeert hij wel gewoon normaal, miss iets met de CD-ROM
[ Voor 25% gewijzigd door Sand0rf op 25-03-2006 12:46 ]
/post
Ah, tof van die wereldreis, dat ga ik binnekort ook doen met de PH-BAC ( Cessna 172S ), maar voorlopig blijft ze nog even op het virtuele plekje voor lelystad staan omdat we binnen de dutchvacc een VFR group aan het oprichten zijn, om het VFR binnen de EHAA FIR op vatsim weer een schopje te geven
Een wereldreis ben ik ook aan het maken. Na EHAM-VHHH-RCTP-YPDN-YBCS-YSSY is de reis gestrand in Sydney. Het plan is om van Sydney naar Los Angeles te vliegen en dan terug naar Schiphol. Dit alles doe ik met een 747-400 (N744X).
[ Voor 7% gewijzigd door Joni op 25-03-2006 13:04 ]
Gebruikt een van jullie trouwens software om met je stem commando's te geven. (offline) en zo ja, welke? Ik heb op avsim meerdere proggies gevonden, maar weet niet welke ik het beste kan proberen.
Vincere Per Belli
Die fout wordt gegeven als je cd te gekrast is, btje vreemd dat ze met die hdd bullshit komen maargoed...olliepower schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:30:
nee ik heb Nero7 en Microsoft Office 2003 een paar keer heen en weer gegooid en dat werkt prima. Ik ga nu even kijken of hij het doet op een NTFS partitie (ipv een FAT32)
Je zal dus of je cd op moeten sturen naar ms, of iets anders zien te regelen. Bij mij was cd4 kapot, hebbum gedload, gewoon met de originele cd geinstalled, 2 cabs kon die niet copieren, die heb ik toen handmatig in de goede map gezet en klaar... kon nog wel met de originele cd spelen...
Met cd3 wordt het miss iets lastiger, maar het ligt echt aan je cd en niet aan je hdd, trust me..
super super vet! je ziet veel meer detail in de steden (weggetjes en kronkeltjes enzo) door dat ultimate terrain!CreativeMind schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 02:39:
En de landing ofcourse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij ligt het niet aan mijn CD want ik kan hem wel gewoon op de PC van mijn vader installerennealzie schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:46:
[...]
Die fout wordt gegeven als je cd te gekrast is, btje vreemd dat ze met die hdd bullshit komen maargoed...
Je zal dus of je cd op moeten sturen naar ms, of iets anders zien te regelen. Bij mij was cd4 kapot, hebbum gedload, gewoon met de originele cd geinstalled, 2 cabs kon die niet copieren, die heb ik toen handmatig in de goede map gezet en klaar... kon nog wel met de originele cd spelen...
Met cd3 wordt het miss iets lastiger, maar het ligt echt aan je cd en niet aan je hdd, trust me..
/post
Dit topic is gesloten.