[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 73 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04 16:04
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52616/full.jpg
Flight Simulator 2002 en 2004 Vragen en mooiste Thumbnails Deel 73
Voorgaande delen: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
FORUM REGELS:
  • Max. 10 pics van 800x600 (en let daarbij zelf even op dat je geen BMP's van 1 Mb per stuk doet ). En resize ze ook aub zelf en niet met behulp van de img tag.
  • Zorg er iig voor dat er niet 10 replies achter elkaar vol met pics staan, maar hou het een beetje verdeeld. :)
  • Zorg dan dus ook dat er niet tig replies volgen waarin alleen maar "wow, mooie pics!" komt te staan, maar houdt het topic inhoudelijk op niveau.
  • Geen offtopic gebabel, geflame, geruzie, gescheld etc.
  • Zie je iets wat niet kan? Gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif-knop bovenaan om het te melden. Ga er niet zelf op in.

Posts die hier niet aan voldoen worden gewoon verwijderd. Bij herhaling
    volgen er andere maatregelen, maar ik neem aan dat iedereen wel snapt
    waarom deze regels er zijn.----.
Wat staat ons te wachten:
PMDG 747
Na de geweldige 737NG serie van PMDG wordt er nu door PMDG gewerkt aan een heuse 747. Veel longhaul vliegers zitten met smart op deze queen of the sky te wachten.
B747 Product Page
PMDG Website
PMDG Forum

PMDG MD11
Velen vinden het jammer dat Bill Grabowski gestopt is met zijn tot dat moment nog als freeware geplande MD11 panel. Hij heeft zich ondertussen bij het PMDG team gevoegd waar men na de release van de Boeing 747 keihard gaat werken aan "The Last Tri-Jet".
MD11 Product Page
PMDG Website
PMDG Forum

Suggesties voor je post
  • Vermeld wat je op de plaat hebt gezet, van waar naar waar je vliegt en met welke kist en met welke scenery.

Probeer niet groter te posten dan 512 x384 pixels, maar het mooiste is het maken van een thumbnail. Maak een klein plaatje en link die naar de originele op de volgende wijze:
    code:
    1
    2

[url=http://www.groteplaatjes.nl/grootplaatje.jpg]
    [img]http://www.kleineplaatjes.nl/kleinplaatje.jpg[/img][/url]
  • Bij een vraag: Is je vraag duidelijk? Is het wel echt een vraag?
  • Liever geen post met alleen 'wil je even op msn komen' of ' _/-o_ @ pics'
    of _/-o_ @ startpost
  • Het is niet erg als je foto's van echte vliegtuigen post, maar houd het beperkt.
Frequently Asked Questions
:? Microsoft website

Officiële Microsoft Flight Simulator site

:? Waar kan ik gratis add-ons downloaden?

:? Waar vind ik payware?

:? Sites over cockpitbouw

SIMKITS
737cockpit (nederlandse producent van 737 lightpanels)
Flightdeck Solutions
dakenskys
Flight Illusion (sim instruments)
Sea Gull (sim instruments)
Cockpit Simulations
Project Magenta (software)
IOcards (open source I/O hardware)
PhidgetsUSA (I/O boards)
Extended Programmable Input Controller (EPIC)

:? Flightsim FAQ's

FS9 (texture) tweaks
Er zijn nog wat bekende texture tweaks die je FS9 framerates beter kunnen maken, je moet dan wat settins in je fs9.cfg configuratie-file wijzigen (voor wie hem niet kan vinden, die staat in C:Documents and Settings%USERNAME%Application DataMicrosoftFS9fs9.cfg). Voor een zeer compleet overzicht met tweaks kan je hier terecht.

:? Antwoorden op vragen die hier (te) vaak gesteld worden

Waar kan ik gratis files uploaden? Chello/@home/casema/(vul hier je provider in) sucks.
Met welk progje maken jullie screenshots? ( deze, of deze)
Dreamfleet 737 panel gebruiken in de Project Fokker 70/100
"Wil je even op MSN komen?"
Basisprincipes van hoe een vliegtuig werkt
Informatie over vliegen met een propeller-aangedreven vliegtuig
Settings om FS2002 er op zijn mooist uit te laten zien
Wat is VOR? NDB? ILS? Hoe navigeer ik met FS?
Hoe bestuur ik een helikopter? Ik kan eigenlijk alleen achteruit vliegen.
Dreamfleet 737 panel gebruiken in de Project Fokker 70/100
Hoe krijg ik de Polderbaan in FS2004?
Hoe krijg ik de nieuwe baannummers, realistische active runways voor AI Traffic en AI aan de goede gate?
Welke verlichting moet ik op welk moment aan hebben van mijn kist?

:? Waarom heb ik geen wagentjes, intelligente gates e.d op het vliegveld!?

Al die extra dingen die je op een airport ziet zoals bagagekarren, fuel/cateringtrucks, zitten in de scenery van dat airport ingebouwd. En hoofdzakelijk in payware-scenery (EDDW=Bremen Airport is enige freeware die het ook heeft volgens mij). Je kan ze meestal activeren door een bepaalde com frequentie in te voeren, welke com frequentie kun je meestal in de readme van de betreffende scenery vinden.

:? Vliegroutes

RouteFinder Aanrader!
PMFlightPlanner
FSBuild Payware
Flight plan valideren met CFMU IFPUV van Eurocontrol
North Atlantic Tracks
New York - North Atlantic route planner

:? On-line vliegen

Er is een speciaal topic hiervoor, [rml]Plan hier je online vluchten + IP[/rml] - probeer je afspraken daar te maken om het algemene topic (hetgeen je nu leest dus) niet te vervuilen. Meer informatie over hoe on-line vliegen met VATSIM en IVAO in zijn werk gaat vind je ook daar en op de site van de DutchVACC. Om het moeilijk te maken is er nog een nieuw netwerk bij om online te vliegen; FPI.

:? AI vliegtuigen

Franko AI-Traffic Aanrader!!
Project AI
AI-Aardvark
FSPainter
Dubbele flight plans verwijderen
Laat de AI hun vertrek- en aankomstbestemmingen zien

:? Andere handige links

simFlight.nl - Onderdeel van het grote simFlight.com; nieuws, reviews en een forum
ATCBox.com - Schiphol ATC Streams, Foto's en een leuk forum
Airside TV - Diverse films en webcasts
FSTV - Flightsim related webcasts
Navigatie Hulp
Airwork.nl - Piloten Portal
Navdata.at - Airac-cycles en SIDs/STAR's voor zo ongeveer alle FMC's
Airliners.net - Véél vliegtuigfoto's
Fokker 70/100 FS Movie

:?Known issues/bugs met FS9

• De verkeerd geplaatste toren op Schiphol verwijderen (FS9)
    De verkeerd geplaatste toren op Schiphol verwijderen (FS2004)
    Amsterdam Schiphol Airport (EHAM) is erg gedetaileerd nagemaakt, maar er zit een fout in. Er staat een misplaatste toren op Schiphol. Hieronder de stappen hoe je het kan verwijderen:

1. Ga naar de FS9 map (C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9)
    2. Open Scenery.cfg met kladblok
    3. Scroll naar Addon Scenery en voeg deze regel daaraan toe:
    Exclude=N52 18.62, E4 45.88, N52 18.61, E4 45.90,objects

Dan ziet het er zo uit:
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

[Area.038]
    Title=Addon Scenery
    Local=Addon Scenery
    Layer=38
    Active=TRUE
    Required=FALSE
    Remote=
    Exclude=N52 18.62, E4 45.88, N52 18.61, E4 45.90,objects

4. Save Scenery.cfg en start FS2004
:?Handige kleine updates van Avsim voor FS9

• Replacement Moon Click!
    Photoreal Moon Texture This Texture is moon Texture of the enhancing size in which photographic is used. The moon of 512pixel or 256pixel floats on the sky and a fantastic flight is produced. Texture making by Izuru yokomi. Photo by Seiichi yoneyama.
  • Resized Autogen Textures Click!
    Resized textures for all Autogen buildings and trees in FS2004. Smaller texture sizes greatly improve framerate (FPS).
  • Resized Runway and Taxi Textures Click!
    Resized default textures for Runways and Taxis in FS2004. Texture format is cut in half, from 256X256 to 128X128, thus reducing the overall filesize from 3.5MB to 1.25MB. Smaller texture sizes improve framerate (FPS).
  • Contrail Upgrade Click!
    Very realistic jet contrail upgrade. For more impressive 747 fly-by's (Active Camera) as well as other jet and AI contrails.
  • Vapour Trails - The Full Package Click!
    Codes that add vapour trails to a variety of popular add-on aircraft for FS2002. *NEW FEATURE* Vapour Trails automatically appear between 150 and 175kts - right after take-off and during approach! **FIXED** the missing Gauge problem and added the Simubuild A340 series code!!
  • Resized 3d Cloud Textures Click!
    Resized default cloud texture (cumulus01.bmp) for 3D clouds in FS2004. Texture was resized from 512X512 to 128X128, cutting filesize from 1,33MB to 22KB (DXT3). Resized texture does NOT make clouds look smaller in size. This file is recommended for those who prefer speed (FPS) over visual detail. The difference in visual detail in my opinion is minimal. IN THIS VERSION: texture was edited so that clouds would appear white instead of gray. Screenshots show 3D clouds set to maximum OVERCAST!!! Optional 888-8 type extended bitmap included (86KB). IMPORTANT: To avoid errors, turn the "Render to texture" box to ON in "Display Settings". Smaller texture sizes improve framerate (FPS).
  • Resized 2d Cloud Textures Click!
    Resized default cloud textures for 2D clouds in FS2004. Cloud textures format was cut in half, thus reducing the overall filesize from 40MB to 2.5MB. Textures in 512X512 format resized to 256X256. Textures in 256X256 format resized to 128X128. Resized texture does NOT make clouds look smaller in size. Display settings used while taking screenshot: Sight distance: 150Mi/240Km. Cloud draw distance: 80Mi/128Km. 3D cloud percentage: 50%. Optional 3D cloud texture "cumulus01.bmp" included. Smaller texture sizes improve framerate (FPS). To avoid errors, please make sure that "Render to texture" check box is turned ON in "Display Settings"
  • Resized Tree Textures Click!
    Resized default tree textures for Autogen trees in FS2004. Texture was resized from 1024X1024 format to 128X128, cutting filesize from 683KB to 22KB. This file is recommended for those who prefer speed (FPS) over visual detail, as 128X128 format reduces much detail (see screenshot), and makes textures fuzzy and blurry. In my previous release (ResAutogenTex.Zip), tree textures are in 256X256 format, so in this release the format is one step lower. Smaller texture sizes improve framerate (FPS).
Veranderd in deze startpost.

• In de nieuwe template kunnen er geen url tags meer in sub tags
• Kapotte links weggehaald
• Nieuw logo (bedankt DutchCommando)
• Dreamfleet 727 uit "Wat staat ons te wachten gehaald"
• Link naar Franko AI-Traffic toegevoegd
• LVLD 767 uit "Wat staat ons te wachten gehaald"
• LVLD 767 toegevoegd aan payware vliegtuigen.
• DF 737 GA verwijderd (erg antiek)
• Cockpit bouw aangepast en uitgebreid, met dank aan Dnoize.
• Link naar Franko zijn AI pakket gewijzigd

Startpost verzoeken op GillyMSN@gmail.com
Disclaimer uit de FAQ.
:o Deze startpost ziet er echt vet uit!

Tegenwoordig worden er prachtige startposts gemaakt en natuurlijk mag je deze mensen een compliment geven voor hun moeite, alleen is het niet de bedoeling, zoals hoe het er tegenwoordig aan toe gaat. Replies met enkel "Mooie startpost :9" of in die trant worden niet meer toegestaan, omdat het simpelweg te veel worden, sommige topics krijgen eerst meer dan 25 complimentjes en daarna begint de discussie pas.
Je kunt een complimentje geven in een "gewone reply" met de offtopic tag of deze user aanspreken via ICQ/MSN of email.

[ Voor 18% gewijzigd door Ensinker op 12-04-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Niet allemaal op die linkies klikken voor download, die werken echt niet ;)

39.95 USD = 30.1658 EUR

1 EUR = 1.32435 USD

Mooi prijsje wel.

[ Voor 33% gewijzigd door Ensinker op 25-02-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:11
prima idd. moet het dubbel waard zijn.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90313

Gilly schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:49:
Niet allemaal op die linkies klikken voor download, die werken echt niet ;)

39.95 USD = 30.1658 EUR

1 EUR = 1.32435 USD

Mooi prijsje wel.
Zo gek nog niet momenteel die sterke euro samen met de wat zwakkere dollar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59
Anoniem: 90313 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:46:
[...]

Zo gek nog niet momenteel die sterke euro samen met de wat zwakkere dollar :)
Niet voor de import van producten. Wel voor de export van producten en productiefactoren. Een dollar die weer wat sterker staat (door renteverhoging bijvoorbeeld) zou onze economie zeker goed doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
DutchCommando schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:50:
[...]

Niet voor de import van producten. Wel voor de export van producten en productiefactoren. Een dollar die weer wat sterker staat (door renteverhoging bijvoorbeeld) zou onze economie zeker goed doen :P.
Wat boeit mij onze economie nou :? Mijn economie is hierbij gebaat, dus laat die dollar maar lekker gaan. Voorlopig zijn alle in dollars betaalde addon's mooi goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
dat wou ik ook zeggen... today will be the day that... owja vergeten vandaag eigenlijk helemaal geen tijd om er mee te hannessen. t komt de komende dagen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:41
Ik gebruik RouteFinder uit de startpost voor mijn vluchten met FMC in de PMDG, nou over de vlucht zelf nix mis mee, maar bij arrival op een airport kom je niet mooi voor de baan zoals dat wel zou moeten, euhm weet iemand hoe ik dit kan oplossen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
heb je wel netjes een star toegevoegd in je flightplan? gebruik je pmdg / fsnav?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Een STAR toevoegen in je flightplan? Waar zijn wij mee bezig, tis verdorie Duitsland niet :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
jeehaa schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 00:14:
heb je wel netjes een star toegevoegd in je flightplan? gebruik je pmdg / fsnav?
ja ik gebruik pmdg, en nee ik gebruik geen FSNAV, ohja ik krijg oko een EHAM ERR: KAG nogwat fout in de fmc als ik EHAM als dep of als arr invoer enig idee wat dat kan zijn, ik heb de laatste sid/stars en airac files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ok je zit in de verkeerde hoek

je departure airport is EHAM,

je departure route (SID) voer je in dmv dep/arr knop.

je arrival airport is weet ik veel waar XXXX

je arrival route (STAR) voer je in, eveneens via de dep/arr knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
nou ja euhm en die error dan die ik krijg, en mijn vraag is eiglijk hoe krijg ik de perfecte route zodat ik netjes strak voor de baan kom met de fmc en dat ik eenmaal boven mijn arrival niet nog zelf bochten hoef te gaan maken om voor de baan te komen

ps normaal zie je links als je bij dep/arr een rwy kiest altijd sids staan die zie ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
de sids en stars van pmdg kan je vinden op www.navdata.at

die moet je in je PMDG map zetten, in het juiste mapje natuurlijk.

als het goed is, en je hebt bij je route page, op de eerste pagina ook netjes ingevuld bij dep ICAO je vertrek punt en ook je aankomstpunt dan moet in de dep/arr er gewoon een runway en een sid staan. voor sommige velden is geen sid of star beschikbaar, dan zal je toch even op het handje moeten, maar als je er eenmaal handig mee bent dan pleur je er wat fixes in (geografisch zelf gekozen punten) of je vliegt een radiaaltje zodat je netjes voor de baan uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Nou kijk ik heb die sids gedownt en in de pmdg sid/star map gedonderd, maar er staat geen sid bij de rwy, en wat betkeend die err eham kag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
geen id, maak er eens een screenshot van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Oke het is opgelost ik heb op navdata de sids en stars gedownt ipv de PMDG site zelf, alle problem zijn verholpen, toch bedankt jeehaa

[ Voor 4% gewijzigd door NovemberSierra op 26-02-2005 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
tis oke ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.flight1software.com/promos/lvld763_01.jpg

wooo een van de laatste test vluchten en hij had Ultimate Terrain Canada ook... damn wat mooi. zou dat ook iets universeels kunnen worden? zodat we dat over de hele wereld kunnen gebruiken?

edit:

http://www.leveldsim.com/files/repaints/

en hier staan alle voorlopige repaints al :)

edit2:

en de repaint kit staat er ook :P meteen ff die super plane van DC maken :D

[ Voor 27% gewijzigd door jeehaa op 26-02-2005 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gilly schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:46:
[...]

Hmmm, dit is de release versie test die volgt na maanden van beta testen. Alpha, Beta, Final (gold) fases van producten. Maar dat weet jij wel ;)

We kunnen kiezen, echter zit er bij CS 3 jaar tussen preview shots en release, maar goed.

http://www.captainsim.com/767/
Het ging mij meer over het stukje over testen en bij fouten uitstel Lijkt mij dat na de Gold versie er geen testen meer hoeft plaats te vinden ;)

En nog iets Gilles ;) [rml]The_FrankO in "[ FS200x] Vragen en mooiste screenshots, ..."[/rml]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Voor de mensen die alvast repaints voor de LDS767 willen downloaden:

http://www.leveldsim.com/files/repaints/

En zoals Steve Halpern op het LDS forum zegt:
Only get what you need to conserve server resources.
After things settle down, come back for more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Done!

Mooi die liveries van LVLD. *.lds, wat een arrogantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
By popular demand:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52661/full.jpg

EDIT: Ik zou ook sprakeloos zijn als ik dit zou zien hoor ;).

[ Voor 30% gewijzigd door DutchCommando op 26-02-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

DutchCommando schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:28:
By popular demand:

[afbeelding]

EDIT: Ik zou ook sprakeloos zijn als ik dit zou zien hoor ;).
:? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door jos_zwa op 26-02-2005 11:43 ]

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ok, dan maar Martinair beginnen. Ik twijfel nog over de kleur rood. (Ik doe het by photo reference, dus belichting speelt dan een rol). Iemand enig idee over het rood?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52664/full.jpg

EDIT: Wie weet welk lettertype Martinair gebruikt?

[ Voor 11% gewijzigd door DutchCommando op 26-02-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92316

DutchCommando schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:11:
Ok, dan maar Martinair beginnen. Ik twijfel nog over de kleur rood. (Ik doe het by photo reference, dus belichting speelt dan een rol). Iemand enig idee over het rood?

[afbeelding]
Tis gewoon lekker hard rood maar vergeet niet dat de teksten en registratie nummer donker blauw zijn en niet zwart. ;)

Ik kan wel ff navragen welke soort ze gebruiken maar dan moet je even wachten tot dinsdagavond als ik weer werken moet ;) Heb zelf ff zitten neuzen maar volgens mij komt arial black het dichtste bij alleen de t klopt niet, daar moet links een stukje van af.

nice pic

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 92316 op 26-02-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 92316 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:19:
[...]
Tis gewoon lekker hard rood maar vergeet niet dat de teksten en registratie nummer donker blauw zijn en niet zwart. ;)
Lekker hard als in knal? Dat van de teksten had ik al opgemerkt ja :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DutchCommando schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:11:

[afbeelding]

EDIT: Wie weet welk lettertype Martinair gebruikt?
Kewl man :) Ik vond het al jammer dat er nog geen Martinair was gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ga je ook de Foxkids maken? >:) Ik kom er net achter dat ik mijn .PSD heb verwijderd :/ |:( Er moet ergens iets fout zijn gegaan of het moet ergens op cd staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
The_FrankO schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:30:
Ga je ook de Foxkids maken? >:) Ik kom er net achter dat ik mijn .PSD heb verwijderd :/ |:( Er moet ergens iets fout zijn gegaan of het moet ergens op cd staan....
Wordt het niet tijd dat jij weer eens aan het painten gaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik had het dus wel willen doen voor die foxkids maar heb geen zin om al die figuurtjes opnieuw te doen. Ben je best lang mee bezig namelijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
The_FrankO schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:38:
Ik had het dus wel willen doen voor die foxkids maar heb geen zin om al die figuurtjes opnieuw te doen. Ben je best lang mee bezig namelijk :o
Die foxkids paint vliegt toch niet meer rond?

Niet dat dat veel uit maakt natuurlijk, behalve dat die kotslelijk was, imo. Mooie NC mischien, hoef je die figuurtjes ook niet te maken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Ensinker op 26-02-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Martinair heeft voorop 1 raampje minder dan de LDS. Dus daarom was mijn paint niet geheel correct.
Ondertussen verbeterd:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52664/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Gilly schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 13:41:
[...]

Die foxkids paint vliegt toch niet meer rond?

Niet dat dat veel uit maakt natuurlijk, behalve dat die kotslelijk was, imo. Mooie NC mischien, hoef je die figuurtjes ook niet te maken ;)
Foxkids is alleen niet meer, is nu Jetix ofzo?
Maar hij was wel lachen die paint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
DutchCommando schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:55:
Martinair heeft voorop 1 raampje minder dan de LDS. Dus daarom was mijn paint niet geheel correct.
Ondertussen verbeterd:
[afbeelding]
Plak deze erop joh, klaar !!

Afbeeldingslocatie: http://www.martinair.nl/prod/web/index.nsf/87bdeb1b30a30222c125677f004e787a/c543c2c9ddff5f9bc12569660032b586/Body/0.6C74?OpenElement&FieldElemFormat=gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Nee, ik wil NC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
NC is what we want :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Comments,
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52694/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Laat is hem is zien op het model, beetje moeilijk inschatten zo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92316

Die 2 blank windows voor deur 12 ( 1e emer.exit ) moeten ook weg. Zitten niet bij onze kisten. Wat ik bedoel is dat ze wel iets minder opvallend mogen zijn want in het echt vallen ze ook niet zo op als op de paint.

foto van de zijkant

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 92316 op 26-02-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94390

[quote]DutchCommando schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:06:
Comments,

Kweet nie hoe je hem paint, maar als je met eps vector bestanden overweg kunt dan staat hier het martinair logo en tekst:

http://www.brandsofthewor.../?action=1&text=MARTINAIR

Kleur rood is volgens mij RGB 227,51,51, maar is bepaald door gemiddelde roodwaarden in een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 92316 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:19:
[...]
Die 2 blank windows voor deur 12 ( 1e emer.exit ) moeten ook weg. Zitten niet bij onze kisten. Wat ik bedoel is dat ze wel iets minder opvallend mogen zijn want in het echt vallen ze ook niet zo op als op de paint.

foto van de zijkant
Dit bekijk ik nog even zodra de kist gereleased is. Ik heb namelijk geen idee hoe hij er daarop uitziet :P.

[quote]Anoniem: 94390 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:22:
DutchCommando schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:06:
Comments,

Kweet nie hoe je hem paint, maar als je met eps vector bestanden overweg kunt dan staat hier het martinair logo en tekst:

http://www.brandsofthewor.../?action=1&text=MARTINAIR

Kleur rood is volgens mij RGB 227,51,51, maar is bepaald door gemiddelde roodwaarden in een foto.
Kleur rood is volgens mij toch gewoon zwaar PUUR 255,0,0 rood ;). Als font heb ik idd Arial Black gebruikt met bepaalde hoogte en breedte waarden: zie plaatje van daarnet (F5)

[ Voor 48% gewijzigd door DutchCommando op 26-02-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 06:55

Kolky

subtitle not available

Het rood van Martinair is 242,0,38 (R,G,B) of 0,100,85,0 in CMYK.
Het blauw is 0,51,92 in RGB of 100,50,0,60 in CMYK.

Wel gaaf dat je die livery zo kunt natekenen!
Alleen de letter t in Martinair klopt niet met het echie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94390

DutchCommando schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 16:34:

Kleur rood is volgens mij toch gewoon zwaar PUUR 255,0,0 rood ;). Als font heb ik idd Arial Black gebruikt met bepaalde hoogte en breedte waarden: zie plaatje van daarnet (F5)
Het lijkt me stug, standaard rgb rood met een standaard font arial. Deze livery is door een oplich...eeuuhh reclameburo ontworpen (Thielen en Peters) en het is vast niet goedkoop geweest voor martinair. Dus dat ze dan standaard rood en arial adviseren lijkt me heel stug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Kolky schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:15:
Het rood van Martinair is 242,0,38 (R,G,B) of 0,100,85,0 in CMYK.
Het blauw is 0,51,92 in RGB of 100,50,0,60 in CMYK.

Wel gaaf dat je die livery zo kunt natekenen!
Alleen de letter t in Martinair klopt niet met het echie.
Bedankt voor de kleurinfo! Dat van de tekst had ik ook al opgemerkt (r klopt ook niet.) Ik zal es kijken welk lettertype er dan voor gebruikt is (afgeleid van Arial Black, dat lijkt me duidelijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
FF Flauw hoor, maar hoe zijn de download speeds ??

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfeham00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/lirfeham01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Gilly schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:13:

[afbeelding]

[afbeelding]
Zelfs mijn 7 jarige zusje is nog minder kinderachtig :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 14:48
GRMMBL ... Gilly I hate you ! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
download speeds zijn uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Gilly schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:13:

[afbeelding]

[afbeelding]
gek, je gaat toch niet plaatjes posten hier. ga lekker vliegen joh :p :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
rellehenk schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:23:
[...]

gek, je gaat toch niet plaatjes posten hier. ga lekker vliegen joh :p :Y)
FF snel, ik moest gewoon ff triest doen. Blackhole is er immers niet meer.

Nu ff menutjes doorspitten enzo, ziet er goed uit, suc6 voor als het binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Gilly schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:28:
[...]

FF snel, ik moest gewoon ff triest doen. Blackhole is er immers niet meer.

Nu ff menutjes doorspitten enzo, ziet er goed uit, suc6 voor als het binnen is.
Geef mij maar meer triest gedoe :) Downloaden gaat traag hiero. Nog 1:40 uur te gaan voordat die installer binnen is. In die tijd vermaakt worden met wat pics is dan geen straf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
hmmzz.. 80 kb/s download is niet slecht.
Zo maar installeeren.. en dan eerst maar eens wat aandacht aan de vriendin schenken.. morgen de hele dag maar ff vliegen :D

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ben ik toch nog sneller dan jij Weststar ;). 28,6 kB/s atm hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
En gekocht...... :D

Toch maar ff vliegen ... :P

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

ff vraagje gilly
ms een noob vraagje maar dees topic is zo profesioneel
hoe doe je dat door die laaste foto, bekende luchtvaartmaatschapijen te laten rondvliegen
bij ik zijn het allemaal bijna onbekende en van jou toch zeer bekende
2de vraagje hoe doe je dat verkeer (tankwagen enzo) op de luchthaven??
graag wat hulp zou graag mijn fs2004 naar een wat meer realistsch niveau tillen en profesioneler
alvast bedankt
greetz

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 126974 op 26-02-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Anoniem: 126974 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:13:
ff vraagje gilly
ms een noob vraagje maar dees topic is zo profesioneel
hoe doe je dat door die laaste foto, bekende luchtvaartmaatschapijen te laten rondvliegen
bij ik zijn het allemaal bijna onbekende en van jou toch zeer bekende
2de vraagje hoe doe je dat verkeer (tankwagen enzo) op de luchthaven??
graag wat hulp zou graag mijn fs2004 naar een wat meer realistsch niveau tillen en profesioneler
alvast bedankt
greetz
Wil niet "onvriendelijk" doen, maar deze dingen staan in de startpost. Daar vind een onderwerp over wagentjes en andere veldvulling en kort daaronder een AI-traffic. Franko AI is een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:38
Hoe is de overhead panel in VC mode van de LSD sim 767??? Hij ziet er een beetje plat uit op de screenshots. Werken alle overhead knupkes ook in VC modus?? :P

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121157

:/

Voel me nu al gen**kt.....Die ontwikkelaars lopen nu binnen, maar ik zit met een maffe autopilot. Knal zo door de MCP Alt heen en hij houdt de ingestelde V/S niet vast.

Manual vliegt dit ding héérlijk :D

OMG en dat geluid dan :D

Even verder pielen :O

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 121157 op 26-02-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Zelfde probleem BEKOL

Knalde keihard door mn ALT heen, A/T ging raar doen en uiteindelijk belandt in een stall. Gebeurde tot 2x toe. Vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

_/-\o_

En ik werd maar raar aangekeken toen ik zei "ik wacht het even af" :D

})

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Hmmm vreemd, dat soort dingen ben ik nog niet tegengekomen. Kan nog komen tijdens mijn descent into Rome.

En afwachten, dat kan heden ten dagen weinig kwaad :)

Hoest eig met de X-factor 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Ensinker op 26-02-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
gebeurde wel na het op pauze drukken. Misschien is het een LBS/KGS kwestie, ik ga straks ff verder pielen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
rellehenk schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:18:
Zelfde probleem BEKOL

Knalde keihard door mn ALT heen, A/T ging raar doen en uiteindelijk belandt in een stall. Gebeurde tot 2x toe. Vaag
Toch wel appart dat 2 gebruikers direct bij hun eerste vlucht al dit soort fouten tegenkomen :/ Wordt weer duidelijk niet getest voor dat er geld verdiend moet worden. Kots echt op de payware community van flightsim om het zacht uit te drukken. Ik heb nog geen enkele andere community meegemaakt waar dat het gebeurd :/

Als je een auto koopt mag je toch ook hopen dat de remmen getest zijn en dat jij niet bij de eerste bocht er al achter komt dat je remmen het niet doen?... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Misschien kunnen die twee gasten helemaal niet vliegen? :? Misschien doen hun het wel verkeerd. RTFM gemist bijvoorbeeld. Maar misschien is het inderdaad een grote bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De herkansing is goed gegaan :)

Scenario waar het fout ging:

Handmatig wat circuits en touch and go's en toen de AP gebruiken. Geen zin meer om het te reproduceren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
The_FrankO schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:52:
Wordt weer duidelijk niet getest voor dat er geld verdiend moet worden. Kots echt op de payware community van flightsim om het zacht uit te drukken. Ik heb nog geen enkele andere community meegemaakt waar dat het gebeurd :/
Als je een auto koopt mag je toch ook hopen dat de remmen getest zijn en dat jij niet bij de eerste bocht er al achter komt dat je remmen het niet doen?... :/
Een auto kost meer dan 30 Euro. Tuurlijk is het balen als je net geld hebt afgeforkt. En er zijn idd payware makers die hun brood verdienen met rommel. Maar Flight1 is geloof ik wel ok. Hun ATR heb ik niemand over horen klagen. Zolang ze maar zorgen voor (tijdige) bugfixes is het toch ok?

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
ND schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:02:
Misschien kunnen die twee gasten helemaal niet vliegen? :? Misschien doen hun het wel verkeerd. RTFM gemist bijvoorbeeld. Maar misschien is het inderdaad een grote bug...
onzin, afgelopen weken zonder problemen gevlogen met PIC767v1. Niks aan het handje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

DutchCommando schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:21:
[...]

Bedankt voor de kleurinfo! Dat van de tekst had ik ook al opgemerkt (r klopt ook niet.) Ik zal es kijken welk lettertype er dan voor gebruikt is (afgeleid van Arial Black, dat lijkt me duidelijk.)
kan je niet het logo gebruiken?
Op www.brandsoftheworld.com kan je het logo als vector downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ontkennigsfase :+

SB3 of FsInn erbij en dan kan ik ook even testvluchten gaan doen. (voor de pilot client natuurlijk ;))

PS. Als je al langer zit te denken om te beginnen als online air traffic controller www.dutchvacc.nl heeft een mooie tutorial gemaakt. O-)

[ Voor 37% gewijzigd door ND863 op 26-02-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Bij mij gaat hij ook door altitude heen, hij probeert ongeveer 1000ft lager weer naar de altitude te klimmen met een ongelofelijk grote angle wat resulteert in een stall als ik niet ingrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 14:48
Ik heb een rondje KPAE gedaan, ben de kist voor KLM aan het testen voor de afname :D
Alles is hier prima verlopen, geen problemen meegemaakt.

Morgen staat de delivery flight gescheduled, KPAE-EHAM, bringing the baby home :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ld37.jpg

Terug op bekend terrein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Onderdeel van mijn testfase, Amsterdam - Rome

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamlirf19.jpg

Gelukkig geen problemen tegengekomen, iets wat onnauwkeurige ALT HLD tijdens scherpe draaien @ low speed, maar daar wordt aan gewerkt door LDS.

[ Voor 11% gewijzigd door Ensinker op 27-02-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Terwijl julle aan het spelen zijn met de 767 heb ik mijn 2e fmc vluchtje gemaakt en ik wilde graag wat shots met jullie delen van EHAM naar GCLP .Groeten

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/FSS5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/FSS10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/FSS20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/Untitled-1copy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/FSS39.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/FSS41.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/FSS42.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/FSS46.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
En weer op pad met het beestje, vliegt heerlijk :P

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/ita35.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Vroeg opgestaan, ff de lampjes aanschouwen :9

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
navdata voor de LVLD 76 is uit op www.navdata.at

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Thnx, was die beste man snel, respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Zo, nog heel wat tijd te gaan om in Amsterdam te komen. Overhead Canada atm:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52742/full.jpg

Nog iets minder dan zeven uur te gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gilly schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:35:
[...]

Thnx, was die beste man snel, respect.
Respect? :Y)

Ik stond bij de gate te schelden dat er geen EHXXX in de computer konden en dan komt er een pipo die zegt dat ze ineens beschikbaar zijn.....

Ben nu onderweg naar Dubai, opmoment van schrijven precies 1,5 uur onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Gilly's prachtige shots in de vroege ochtend hebben me overgehaald: current download speed 260 kB/sec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

Is de nieuwe Martinair van Dutchcommando al beschikbaar??

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 37518 op 27-02-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
LOWW-LIPZ
Scenery: Austrian Airports - Lago Venice
Level-D 767-300

Fijn toestel.. allen af en toe raar gedrag in het maken van een bocht..... opeens veel pitch down of pitch up.. voor de rest: lekker!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss30.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss31.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss33.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss34.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss35.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss36.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss37.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss39.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Anoniem: 121157 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:21:
[...]

Respect? :Y)

Ik stond bij de gate te schelden dat er geen EHXXX in de computer konden en dan komt er een pipo die zegt dat ze ineens beschikbaar zijn.....

Ben nu onderweg naar Dubai, opmoment van schrijven precies 1,5 uur onderweg :)
een pipo?? respect me : _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 92316 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:19:
[...]

Ik kan wel ff navragen welke soort ze gebruiken maar dan moet je even wachten tot dinsdagavond als ik weer werken moet ;) Heb zelf ff zitten neuzen maar volgens mij komt arial black het dichtste bij alleen de t klopt niet, daar moet links een stukje van af.

nice pic
Kan jij dan dinsdag ook even checken welk lettertype ze hebben gebruikt of ligt dat niet binnen de mogelijkheden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EHAM-OMDB, 763ER

ETE geplanned van 5:50, duurde helaas 3 minuten langer :( })

Opgelijnd met baan 36Centâh
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB0.jpg

ACARS de deur uit dat we airborn zijn, PAM2W, gevlogen op de naalden :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB3.jpg

Ergens boven Turkije
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB4.jpg

8 Minutes till reaching T/D :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB5.jpg

We verlaten Iran voor een kleine oversteek over het water
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB6.jpg

Speedrestriction bij een punt dat de FMC niet kent, dus even DESDI097/13
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB7.jpg

Manual controls, intercepting en de glide komt langzaam naar beneden.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB8.jpg

Switching to visual
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB12.jpg

Gate F22
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/EHAMOMDB14.jpg

Onderweg wel even met fuel jettison gespeeld :D Had onderweg heel de tijd een FUEL-DISAGREE PROGRESS 2/2 8)

Wat groffe data:
Full load-->Climb kostte 5000kg, totale trip 36.000kg over 6 uur verdeeld. FL350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

Heerlijk toestel, maar 1 vraagje. Ik kan niet vinden hoe ik dat klepje naast de tail (is voor de apu als ik me niet vergis) dicht doe. Kan iemand me dit vertellen? Hopelijk zijn er snel sids/stars beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Anoniem: 37518 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:53:
Heerlijk toestel, maar 1 vraagje. Ik kan niet vinden hoe ik dat klepje naast de tail (is voor de apu als ik me niet vergis) dicht doe. Kan iemand me dit vertellen? Hopelijk zijn er snel sids/stars beschikbaar
Die gaat toch vanzelf bij APU shutdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Deel II naar OMDG Dubai, maar dan zonder vertraging :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ehamomdb19.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha 5 minuutjes korter dan mijn vlucht.

Mooi gedaan! Leuk zo'n dun scrollbalkje aan de rechterkant van m'n browser nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Volgens mij is de 767 populair _/-\o_ Mooie plaatjes hoor.

Iemand al gemerged met posky 767 of 757?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
By populair demand, I am still searching for the font (engine texture not done yet):

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52843/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
ND schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:29:
Volgens mij is de 767 populair _/-\o_ Mooie plaatjes hoor.

Iemand al gemerged met posky 767 of 757?
Waarom is dat nodig dan ?

Dan mis je de VC, rat, de verlichting die bijzonder mooi in de mdl code is ingebakken en krijg je die vieze Posky v3 zonder shine enzo.

Dit model is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Lama, ik zit te stuffen.

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 27-02-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik heb ook mn plastic toverkaartje te voorschijn gehaald maar heb helaas nog geen tijd gehad om echt te gaan vliegen. Wat me wel op viel was de refresh rate van de VC. Die is bij mij nogal laag. Lijkt wel 1 of 2 Fps te zijn ook al stel ik het menu op High detail VC in LevelD setup en in FS9.
Hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
paoloA schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:22:
Ik heb ook mn plastic toverkaartje te voorschijn gehaald maar heb helaas nog geen tijd gehad om echt te gaan vliegen. Wat me wel op viel was de refresh rate van de VC. Die is bij mij nogal laag. Lijkt wel 1 of 2 Fps te zijn ook al stel ik het menu op High detail VC in LevelD setup en in FS9.
Hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige?
Dat is een probleem voor iedere kist als gevolg van een wat gare VC gauge implementering van MS. Maybe 2006 beter.
Wat iig totaal averechts werkt is je VC detail op High zetten.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie je iets wat je niet bevalt? Plaats een Topic Report. Ga er niet zelf op reageren, want dat heeft toch geen zin.