Flight Simulator 2002 en 2004 Vragen en mooiste Thumbnails Deel 73 | |||
Voorgaande delen: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 | |||
FORUM REGELS: | |||
| |||
Wat staat ons te wachten: | |||
PMDG 747 Na de geweldige 737NG serie van PMDG wordt er nu door PMDG gewerkt aan een heuse 747. Veel longhaul vliegers zitten met smart op deze queen of the sky te wachten. • B747 Product Page • PMDG Website • PMDG Forum | |||
PMDG MD11 Velen vinden het jammer dat Bill Grabowski gestopt is met zijn tot dat moment nog als freeware geplande MD11 panel. Hij heeft zich ondertussen bij het PMDG team gevoegd waar men na de release van de Boeing 747 keihard gaat werken aan "The Last Tri-Jet". • MD11 Product Page • PMDG Website • PMDG Forum | |||
Suggesties voor je post | |||
| |||
Frequently Asked Questions | |||
Officiële Microsoft Flight Simulator site
SIMKITS 737cockpit (nederlandse producent van 737 lightpanels) Flightdeck Solutions dakenskys Flight Illusion (sim instruments) Sea Gull (sim instruments) Cockpit Simulations Project Magenta (software) IOcards (open source I/O hardware) PhidgetsUSA (I/O boards) Extended Programmable Input Controller (EPIC) • FS9 (texture) tweaks Er zijn nog wat bekende texture tweaks die je FS9 framerates beter kunnen maken, je moet dan wat settins in je fs9.cfg configuratie-file wijzigen (voor wie hem niet kan vinden, die staat in C:Documents and Settings%USERNAME%Application DataMicrosoftFS9fs9.cfg). Voor een zeer compleet overzicht met tweaks kan je hier terecht. Waar kan ik gratis files uploaden? Chello/@home/casema/(vul hier je provider in) sucks. Met welk progje maken jullie screenshots? ( deze, of deze) Dreamfleet 737 panel gebruiken in de Project Fokker 70/100 "Wil je even op MSN komen?" Basisprincipes van hoe een vliegtuig werkt Informatie over vliegen met een propeller-aangedreven vliegtuig Settings om FS2002 er op zijn mooist uit te laten zien Wat is VOR? NDB? ILS? Hoe navigeer ik met FS? Hoe bestuur ik een helikopter? Ik kan eigenlijk alleen achteruit vliegen. Dreamfleet 737 panel gebruiken in de Project Fokker 70/100 Hoe krijg ik de Polderbaan in FS2004? Hoe krijg ik de nieuwe baannummers, realistische active runways voor AI Traffic en AI aan de goede gate? Welke verlichting moet ik op welk moment aan hebben van mijn kist? Al die extra dingen die je op een airport ziet zoals bagagekarren, fuel/cateringtrucks, zitten in de scenery van dat airport ingebouwd. En hoofdzakelijk in payware-scenery (EDDW=Bremen Airport is enige freeware die het ook heeft volgens mij). Je kan ze meestal activeren door een bepaalde com frequentie in te voeren, welke com frequentie kun je meestal in de readme van de betreffende scenery vinden. RouteFinder Aanrader! PMFlightPlanner FSBuild Payware Flight plan valideren met CFMU IFPUV van Eurocontrol North Atlantic Tracks New York - North Atlantic route planner Er is een speciaal topic hiervoor, [rml]Plan hier je online vluchten + IP[/rml] - probeer je afspraken daar te maken om het algemene topic (hetgeen je nu leest dus) niet te vervuilen. Meer informatie over hoe on-line vliegen met VATSIM en IVAO in zijn werk gaat vind je ook daar en op de site van de DutchVACC. Om het moeilijk te maken is er nog een nieuw netwerk bij om online te vliegen; FPI. Franko AI-Traffic Aanrader!! Project AI AI-Aardvark FSPainter Dubbele flight plans verwijderen Laat de AI hun vertrek- en aankomstbestemmingen zien simFlight.nl - Onderdeel van het grote simFlight.com; nieuws, reviews en een forum ATCBox.com - Schiphol ATC Streams, Foto's en een leuk forum Airside TV - Diverse films en webcasts FSTV - Flightsim related webcasts Navigatie Hulp Airwork.nl - Piloten Portal Navdata.at - Airac-cycles en SIDs/STAR's voor zo ongeveer alle FMC's Airliners.net - Véél vliegtuigfoto's Fokker 70/100 FS Movie
| |||
Veranderd in deze startpost. | |||
• In de nieuwe template kunnen er geen url tags meer in sub tags • Kapotte links weggehaald • Nieuw logo (bedankt DutchCommando) • Dreamfleet 727 uit "Wat staat ons te wachten gehaald" • Link naar Franko AI-Traffic toegevoegd • LVLD 767 uit "Wat staat ons te wachten gehaald" • LVLD 767 toegevoegd aan payware vliegtuigen. • DF 737 GA verwijderd (erg antiek) • Cockpit bouw aangepast en uitgebreid, met dank aan Dnoize. • Link naar Franko zijn AI pakket gewijzigd Startpost verzoeken op GillyMSN@gmail.com | |||
Disclaimer uit de FAQ. | |||
Tegenwoordig worden er prachtige startposts gemaakt en natuurlijk mag je deze mensen een compliment geven voor hun moeite, alleen is het niet de bedoeling, zoals hoe het er tegenwoordig aan toe gaat. Replies met enkel "Mooie startpost :9" of in die trant worden niet meer toegestaan, omdat het simpelweg te veel worden, sommige topics krijgen eerst meer dan 25 complimentjes en daarna begint de discussie pas. Je kunt een complimentje geven in een "gewone reply" met de offtopic tag of deze user aanspreken via ICQ/MSN of email. |
[ Voor 18% gewijzigd door Ensinker op 12-04-2005 20:06 ]