Hier dus de pics van mijn horizon probleem....
dit is default meigs airport gelijk gestart en gekeken wat de frame rates waren, hier waren de frames zo rond de 45-50
Nu in de lucht op 10000 Feet met neus recht naar de horizon, frames rond de 26-30:
Precies dezelfde plaats en altitude alleen dan met de neus heel licht voorover, en ziedaar, de frames zo rond de 50-55
Hier weer dezelfde plaats en hoogte alleen dan met spot view, weer terug naar 27-30 FPS:
Dan nu mijn grote probleem, als ik in spot mode ben of vlieg en er is een wolken deken dan zakken mn frame rates echt drastisch, hier spot view zo rond de horizon gericht en frames zo rond de 5-6 fps
Als ik dan spot view klein beetje verhoog dan weer fps van 20-22Fps
En als ik in de cockpit vlieg en turn dan gaan de framerates weer omhoog naar zo rond de 19-20, terwijl als richting horizon vlieg in de cockpit dan zijn de frames rond de 6-7fps.
NOGMAALS: het gaat mij niet om hoge frame rates. Ik weet dat dat allemaal wel betrekkelijk is. Ik vraag me alleen af of er misschien instellingen veranderd kunnen worden met bv FSuipc, active sky of mijn videokaart, ati 9700 256MB om deze drop in frame rates tegen te gaan zodra ik naar de horizon gericht ben. Wie oh wie heeft de oplossing?
[
Voor 12% gewijzigd door
paoloA op 03-03-2005 16:05
]