Weer eens tijd voor een nieuwe FS clip: A320 Air France op http://www.xs4all.nl/~antveli/Airbus%20A320%20AF.wmv
Ik bedoel als ik dezelde route plan dan krijg ikGilly schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:17:
[...]
Waar die route vandaan komt kan ik niet over uitwijden.
Volgens mij maakt het ook weinig uit waar die route vandaan komt, de route is gewoon een ICAO standaard route.
VALKO UL980 LAM UL179 CPT UL9 DIKAS UP4 EVRIN UL607 CRK
UL175 GIPER/M080F340 UL175 SOMAX/M080F340 DCT 49N020W 45N030W 41N040W
37N045W 33N050W 28N055W/M080F360 23N060W/N0467F360 DCT DDP B520 ANTEX
[...]
Wat voor zinvol antwoord wil je dan hebben op deze reeks van willenkeurige in een rij geplaatste woorden? Wil je best helpen, maar wees dan duidelijk.
EHAM SID BERGI UL602 SUPUR UP1 ROLUM UP13 ASKAM UL7 SUM UM125 SIDER G11 MY G3 KEF 5E20 YR J564 PQI J55 HTO J174 GEDIC A300 CHAMP A554 SEKAR UW14 BEMEL DCT MDPP
Dus ik wil graag weten hoe jij en jou route komt.
Kijk, nu hoor ik niet alleen de melk klotsen, maar zie ik ook waar de tepel hangt.Megamind schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:41:
[...]
Ik bedoel als ik dezelde route plan dan krijg ik
EHAM SID BERGI UL602 SUPUR UP1 ROLUM UP13 ASKAM UL7 SUM UM125 SIDER G11 MY G3 KEF 5E20 YR J564 PQI J55 HTO J174 GEDIC A300 CHAMP A554 SEKAR UW14 BEMEL DCT MDPP
Dus ik wil graag weten hoe jij en jou route komt.
De bron van die route is niet openbaar en verder ga/kan/wil ik daar niet over uitwijden. Als die route uit ROUTEFINDER komt, die kent helaas alleen NAT-Tracks en geen atlantic waypoint of hoe routepunten daaro ook genoemd mogen worden.
Heb geen idee hoe je dan te werk zou moeten gaan. Je zou die gast is kunnen mailen, mischien dat een betaalde account die optie wel heeft. Geen idee dus eig.
Welke SID vlieg jij vanaf 18R? NOGO1V?Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:37:
Weer eens tijd voor een nieuwe FS clip: A320 Air France op http://www.xs4all.nl/~antveli/Airbus%20A320%20AF.wmv
[ Voor 3% gewijzigd door DutchCommando op 05-03-2005 00:04 ]
Volgens jepp 2-16 fictief is het 2K vanaf 18RDutchCommando schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:02:
[...]
Welke SID vlieg jij vanaf 18R? NOGO1V?
Hmmz, dus je kunt daar ook vacaten to the right, exit K4 bedoel je ?Gilly schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:05:
[...]
Volgens jepp 2-16 fictief is het 2K vanaf 18R
Exit molshoop 386, om deSleepie schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:06:
[...]
Hmmz, dus je kunt daar ook vacaten to the right, exit K4 bedoel je ?
Als ik het goed heb mogen alleen piloten die een slipcursus gevolgt hebben bij K4 eraf gaan?Gilly schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:08:
[...]
Exit molshoop 386, om dein zijn kont te kijken, opassen voor de gladde plekken, er is daar niet gestrooid
Yes Sir. And winter-tyres with spikes ARE required at the moment !!DutchCommando schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:10:
[...]
Als ik het goed heb mogen alleen piloten die een slipcursus gevolgt hebben bij K4 eraf gaan?
Verwijderd
Het probleem is dat dit alleen gebeurt met de 767 van ifdg ...... met andere vliegtuigen gaat het landen perfect
Sleepie schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:12:
[...]
Yes Sir. And winter-tyres with spikes ARE required at the moment !!
offtopic:
vet genaaid, ze hebben daar drempels neer gelegd. vorige week ook al flitsers, pfoe!
vet genaaid, ze hebben daar drempels neer gelegd. vorige week ook al flitsers, pfoe!
Houd me echt bezig die kist, heerlijk.
RJTT Tokyo - VHHH Hong Kong vandaag, mooi afstandje, zo'n 1600nm.

Mooi draai rwy 04 @500, HM binnen 4nm HME om weer over me startpunt heen te vliegen.

RJTT Tokyo - VHHH Hong Kong vandaag, mooi afstandje, zo'n 1600nm.

Mooi draai rwy 04 @500, HM binnen 4nm HME om weer over me startpunt heen te vliegen.

Zo ongeveer alle bugs ben ik vandaag tegengekomen. Veel herrie tijdens approach dus 
Maar goed, zal wel gefixed worden allemaal

Maar goed, zal wel gefixed worden allemaal

sb3 release date: zie fsnordic.net...
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Squawkbox.ca
SquawkBox 3 Release Date
While I feel like I should accompany this with some huge flashing disclaimer, I finally feel like I can give you all a date for SquawkBox's release. My best guess at this point is that it will ship during the last week of March.
As I have indicated, several things that need to happen before release are out of my control. So I certainly can't guarantee this date. But after all the discussion about the release date, I figured I would let you know as soon as I felt confident enough to predict it.
Release Candidate 3 went out to testers tonight. The open bug list is now completely empty. A final release candidate will be released in a few days which will have all beta version specific code removed. Barring any problems being reported, that build is the version that will ship.
As always, thanks for your continued support and patience.
Laten we het er op houden dat Gilly dat flightplan uit een zeer, zéér goede source heeft. Het zou zo maar eens kunnen gevlogen zijn op de 23 februari van dit jaar.
En voor de service
heb ik hier even een bestandje voor jullie van zeer recentelijk met enkele Nederlands georienteerde vluchtroutes waarin een B767 in voor komt. Netjes gerangschikt met het goede callsign en type erbij. Met de autofilter van Excel kun je eenvoudig de juiste route selecteren. Zit je niet meer verlegen over welke route je 'nou' weer moet vliegen
.
csv bestandje kun je hier downloaden
En voor de service
csv bestandje kun je hier downloaden
[ Voor 61% gewijzigd door Jochem op 06-03-2005 01:00 ]
Ik moet even kwijt dat ik die vlucht picture shows ( Om ze maar even een naam te geven
) erg gaaf vind, echt stoer om te zien hoe jullie die vluchten echt vliegen
met sommige screenshots echt super om te zien.
i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)
Ja, dat mis ik een beetje aan de lds767, dat je door te klikken op bv de eicas dat display naar voren kunt halen. M.n. in de VC vind ik dat af en toe erg handig. Of kan dat wel en heb ik de manual niet goed gelezen? Met de pmdg737 en de atr blijkkbaar kan het wel...
Verwijderd
BangCock here we cum! Part 2
Hier verlaten we India

Na een korte plasoversteek enteren we Myanmar Airspace

Had een mooie VOR ILS DME geprogrammeerd, maar de vlucht heeft lang genoeg geduurd
Op naar downwind.

"Visual" approach

na 4:52 touchdown!

Even de stad in naar de BJ bar en dan fris en fruitig door naar Shanghai of Hong Kong
Hier verlaten we India

Na een korte plasoversteek enteren we Myanmar Airspace

Had een mooie VOR ILS DME geprogrammeerd, maar de vlucht heeft lang genoeg geduurd

"Visual" approach

na 4:52 touchdown!

Even de stad in naar de BJ bar en dan fris en fruitig door naar Shanghai of Hong Kong

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Waar halen jullie eigenlijk SID/STARS vandaan voor de Level-d 767? Gebruikt deze dezelfde SID/STARS als de PIC767?
Nou dit is echt vet dus 
Hier mijn eerste vluchtje van Schiphol ( EHAM ) naar Heathrow ( EGLL )
Gebruikte vliegtuig is een 747-400 met nieuwe KLM Livery van POSKY.
Hier voor de geintereseerden de link
Net opgestegen en langs de kustlijn van nederland naar het zuiden.

De noordzee oversteken ter hoogte van zeeland.

Het passeren van de kustlijn van Engeland op weg naar Heathrow.

Touchdown op Heathrow ( EGLL ).
Hier mijn eerste vluchtje van Schiphol ( EHAM ) naar Heathrow ( EGLL )
Gebruikte vliegtuig is een 747-400 met nieuwe KLM Livery van POSKY.
Hier voor de geintereseerden de link
Net opgestegen en langs de kustlijn van nederland naar het zuiden.

De noordzee oversteken ter hoogte van zeeland.

Het passeren van de kustlijn van Engeland op weg naar Heathrow.

Touchdown op Heathrow ( EGLL ).

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)
ja dat zie je nou niet elke dag een 747 opstijgen @ EHAM en touchdown @ Heatrow
.
helaas zijn de pics wat brak van kwaliteit. maar goed ik denk dat het je eerste vlucht is ofnie? verder ga zo door en lees de draadjs van fs goed door leer je een hoop van
helaas zijn de pics wat brak van kwaliteit. maar goed ik denk dat het je eerste vlucht is ofnie? verder ga zo door en lees de draadjs van fs goed door leer je een hoop van
Ik ben benieuwd naar fs2006, weet iemand of daar al meer over bekent is?
Ik hoop dat het grafische weer een grote krik krijgt!
Ik hoop dat het grafische weer een grote krik krijgt!
I know, i knowCreativeMind schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:49:
ja dat zie je nou niet elke dag een 747 opstijgen @ EHAM en touchdown @ Heatrow.
En vwb de pic's ja ik weet het, maar ik dacht ik houd ze schappelijk voor onze medetweakers.
Heb vanavond al weer gevlogen van EHAM naar Frankfurt/Main, ging wel lekker, maar ja met een 737-700, niet normaal hoe soepel dat vliegt zeker in verhouding tot een 747. Veel rustiger in zijn reacties. En de landing ging, nadat ik goed voor de baan
Edit: nieuwe vlucht toegevoegd in de post
Leuke 3e vlucht vandaag:
Toestel: B737-700.
Nu net mijn laatste vlucht voor vandaag dan gemaakt en dan wel eentje die ikzelf als pasagier heb meegemaakt
Anyway de pic's:
Wachten op mijn slot.

Liftoff.

Onderweg ( Hier bedoel ik dus dat het niet klopt, rechts van het vliegveld ligt Bogota zelf dus dat is een en al huizen/flats wat daar moet staan, hopelijk komt het nog eens zover dat waar je ook vliegt dat alles klopt

Tussen de bergen door.

Mooie wolken onderweg

En de landing op Covenas, wat hier niet meer is als een strip asfalt, in rl is het ook niet veel meer maar er staat wel een brandweerkazernetje en een aankomst/vertrekhalletje.

[ Voor 55% gewijzigd door Ghost(NL) op 06-03-2005 22:12 ]
En met een redelijke buggy LD767 proberen we de oversteek van de grote plas.
Hopelijk komt er redelijk snel een patch
American B767 departing at Boston for the eveningflight to EHAM

American B767 departing at Boston for the eveningflight to EHAM

Met het risico van acuut 767 moeheids syndroom bij de lezers van deze rubriek kan ik het toch niet laten. Een korte tocht in het donker van EHAM-24 via arnem naar EDDF (heeft 24 eigenlijk wel een arnem sid? hopelijk komen er snel sid/star procedures voor wat europese velden.)

Collega's bij Martinair Cargo

Helaas heeft alleen de FMC heeft een popup in de VC

De copiloot doet effe een tukkie

Collega's bij Martinair Cargo

Helaas heeft alleen de FMC heeft een popup in de VC

De copiloot doet effe een tukkie

Deel twee van EHAM naar EDDF...
Pielen met de brightness knupkes

Ook hier een zwengel onder de ND. Om de pedalen te verstellen nietwaar?

Hold short for the Martinair 767

Touch down

Ek moet uitkyk ek nie bots nie tieg' die South African A340.

Pielen met de brightness knupkes

Ook hier een zwengel onder de ND. Om de pedalen te verstellen nietwaar?

Hold short for the Martinair 767

Touch down

Ek moet uitkyk ek nie bots nie tieg' die South African A340.

[ Voor 3% gewijzigd door mekkieboek op 07-03-2005 00:14 ]
Wat denk je zelf?mekkieboek schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:48:
heeft 24 eigenlijk wel een arnem sid?
EH001 EH026 IVLUT (FL60+)
Mwah, zat ik er niet eens zoveel naast met eh616, eh074, suset, arnem. Beetje improviserenDutchCommando schreef op zondag 06 maart 2005 @ 23:32:
EH001 EH026 IVLUT (FL60+)

Op weg naar Varadero (JUAN GUALBERTO GOMEZ INTL) te Cuba. HXL331

Verwijderd
Via BangCock en Dubai zijn we vanacht doorgetrokken naar Auckland.
GOMES R468 TSN M768 BRU B583 DN J187 TN A464 PAPTI
Ready to push en we zijn klaar voor de GRANT 2 departure. 5200NM op ons bordje

Lined up 21R, ready to góóóóóó

Vele uren later, na het verlaten van Aussie via Brisbane

Eens even kijken wat we gaan doen zometeen

Nieuw Zeeland in zicht

Leavinf FL75 for 2500ft en we gaan downwind op

"Geachte vee, uw bestemming aan de rechterzijde, gaarne blijven zitten"

Tjomp, in a manual turn

Runway in sight

Alles gaat nog goed

Helaas deed m'n replay het niet

Nieuw Zeeland in zicht

Tjomp, in a manual turn

Runway in sight

Alles gaat nog goed

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 12:22:
Via BangCock en Dubai zijn we vanacht doorgetrokken naar Auckland.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw Zeeland in zicht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjomp, in a manual turn
[afbeelding]
Runway in sight
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles gaat nog goed
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een gave pics.
Ik had toevallig nog een C&D Tutorial liggen die ik zelf had geschreven in 2002 voor de PiC767. Volgens mij is ie ook redelijk bruikbaar voor de Level-D 767, die heb ik zelf trouwens niet, dus mensen die hem wel hebben moeten maar even zeggen of een beetje klopt 

We beginnen met alles uit

Battery ON, Standyby Power ON, en de APU ON, dmv eerst ff (2 tellen) op ON zetten en dan op start

Na een tijdje is de APU opgang gekomen en gaan de instrumenten aan.

Dan gaan we nu de IRS instellen. Vul bij Reference Airport het vliegveld in waar je op dat moment staat. Selecteer met LSK R2 de cijfers die achter het vliegveld verschijnen, en ze komen in je scratchpad te staan.

Dan naar het OH-panel. Daar zet je de 3 grote knoppen met het streepje naar boven, zoals je ziet op het screenshot.

Dan verschijnt er in je FMC, "enter IRS position", haal dat weg met CLR. Dan klik je op LSK R5, en de IRS is ingesteld.

Dan vul je verder je FMC in, en inmiddels zijn de overige schermpjes aangegaan

Dan doen we de Fuel Pomps aan (nog niet open, maar aan zeg maar
)

Dan doen we de packets uit, zodat de APU power op 40 komt. En je zet alvast de engine bleed aan.
Dan om de engine te starten, zet je de switch van de linker motor op GND.

Wanneer N2 op 20 is, gooi je de fuel erop en de engine zal aan gaan.
Herhaal deze procedure voor de rechter motor.

De packets kunnen nu weer aan, en de APU OFF

En dan kan APU bleed uit, en Left en Right ISLN kunnen uit.
En dan kan je nu beginnen aan F/D ON A/T ON etc etc

We beginnen met alles uit

Battery ON, Standyby Power ON, en de APU ON, dmv eerst ff (2 tellen) op ON zetten en dan op start

Na een tijdje is de APU opgang gekomen en gaan de instrumenten aan.

Dan gaan we nu de IRS instellen. Vul bij Reference Airport het vliegveld in waar je op dat moment staat. Selecteer met LSK R2 de cijfers die achter het vliegveld verschijnen, en ze komen in je scratchpad te staan.

Dan naar het OH-panel. Daar zet je de 3 grote knoppen met het streepje naar boven, zoals je ziet op het screenshot.

Dan verschijnt er in je FMC, "enter IRS position", haal dat weg met CLR. Dan klik je op LSK R5, en de IRS is ingesteld.

Dan vul je verder je FMC in, en inmiddels zijn de overige schermpjes aangegaan

Dan doen we de Fuel Pomps aan (nog niet open, maar aan zeg maar

Dan doen we de packets uit, zodat de APU power op 40 komt. En je zet alvast de engine bleed aan.
Dan om de engine te starten, zet je de switch van de linker motor op GND.

Wanneer N2 op 20 is, gooi je de fuel erop en de engine zal aan gaan.
Herhaal deze procedure voor de rechter motor.

De packets kunnen nu weer aan, en de APU OFF

En dan kan APU bleed uit, en Left en Right ISLN kunnen uit.
En dan kan je nu beginnen aan F/D ON A/T ON etc etc
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik heb de 767 hier op de zaak helaas niet bij de hand (was dat maar waar
), maar volgens mij kloptie aardig goed hoor Gilly.
Je mag trouwens vanaf 18% N2 fuel inserten (wel kijken of je N1 rotatie hebt natuurlijk, anders is er iets mis).
En natuurlijk wachten tot je IRS-en gealigned zijn voor je gaat pushen (alle lampjes uit), dat kan even duren afhankelijk van hoe je dat in het Level-D menu hebt ingesteld.
Je mag trouwens vanaf 18% N2 fuel inserten (wel kijken of je N1 rotatie hebt natuurlijk, anders is er iets mis).
En natuurlijk wachten tot je IRS-en gealigned zijn voor je gaat pushen (alle lampjes uit), dat kan even duren afhankelijk van hoe je dat in het Level-D menu hebt ingesteld.
[ Voor 28% gewijzigd door Sleepie op 07-03-2005 16:07 ]
Verwijderd
Wat ook handig is, is een checklist en een manual 
De AOM dus
De AOM dus
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 16:08 ]
Over dat IRS-en alignen, tja bij de PiC767 was dat echt in no-time gebeurd, hoe dat dan bij de Leved 767 zit wist ik dus nietSleepie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:06:
Ik heb de 767 hier op de zaak helaas niet bij de hand (was dat maar waar), maar volgens mij kloptie aardig goed hoor Gilly. Gilly? McFlipp is de naam
Verwijderd
Ligt er ook aan hoe je de instelling zette bij de PIC767, je kan hem ook op Real Time IRS Alignment zetten, dan duurt het een minuut of 8.McFlipp schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:37:
[...]
Over dat IRS-en alignen, tja bij de PiC767 was dat echt in no-time gebeurd, hoe dat dan bij de Leved 767 zit wist ik dus niet
Oh dat wist ik niet.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:02:
[...]
Ligt er ook aan hoe je de instelling zette bij de PIC767, je kan hem ook op Real Time IRS Alignment zetten, dan duurt het een minuut of 8.
Zelf ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken, nu opweg van EHAM naar EDDW...

Bewijs
* anandus heeft nu FS2k4
Ik ben een enorme n00b wat betreft flightsims, maar wil het wel een poging wagen.
Maar ik heb geen joystick, is dat een probleem?
En zit er een tutorial ofzo in het spel?
Overigens, welke dingen zijn must-haves voor dit spel? De TS is nogal....overwhelming...
Ik ben een enorme n00b wat betreft flightsims, maar wil het wel een poging wagen.

Overigens, welke dingen zijn must-haves voor dit spel? De TS is nogal....overwhelming...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat betreft de joystick: koop er één. Zonder heb ik ook een tijdje gedaan maar is eigenlijk niet leuk.
Ondertussen hang ik alweer iets meer dan acht uur in de lucht. Boven North Carolina:
Ondertussen hang ik alweer iets meer dan acht uur in de lucht. Boven North Carolina:

Verwijderd
Het is mogelijk om met je keyboard te spelen maar een joystick is toch echt een aanrader. Je kan een flying lessons volgen (startscherm).anandus schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:32:
* anandus heeft nu FS2k4
Zet je dat dan niet op 16x of zo?DutchCommando schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:51:
Ondertussen hang ik alweer iets meer dan acht uur in de lucht.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 18:01 ]
Ehhh, nee?
[ Voor 28% gewijzigd door DutchCommando op 07-03-2005 18:12 ]
Je kan die 767 nog wel wat meer op z'n staart trappen hoor, M.806 is niks voor dat beestjeDutchCommando schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:51:
Wat betreft de joystick: koop er één. Zonder heb ik ook een tijdje gedaan maar is eigenlijk niet leuk.
[afbeelding]
Ik zou op M0.82 kunnen vliegen alleen had ik dan 20 passagiers minder mee kunnen nemen. Een CI van 80 blijkt het beste te zijn voor el-drug airlines.McFlipp schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:26:
[...]
Je kan die 767 nog wel wat meer op z'n staart trappen hoor, M.806 is niks voor dat beestje(Of red je anders niet met fuel?)
Vraagje...
Wil nl2000 V291 installeren...
Maar nu heb ik laast XP er opnieuw opgezet.
had een backup gemaakt van fs9 omdat ik er nu eindelijk zo veel vliegtuigen in heb staan
Maar nu ik het wil installeren zegt nl2000 V291 dat er geen flightsim op mn pc staat
iemand die weet hoe dit komt?
had een backup gemaakt van fs9 omdat ik er nu eindelijk zo veel vliegtuigen in heb staan
Maar nu ik het wil installeren zegt nl2000 V291 dat er geen flightsim op mn pc staat

...///...\\\...
Ja.CyClopSs schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:32:
Vraagje...
Maar nu ik het wil installeren zegt nl2000 V291 dat er geen flightsim op mn pc staat![]()
lol
die was grappig
die was grappig
...///...\\\...
Het was alleen niet een grap. Ook ik weet hoe dat komt trouwens.
heb je flightsimulator wel opnieuw geinstalleerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Dennis_k op 07-03-2005 20:36 ]
Flightsimulator installeren, daarna je backup eroverheen zetten. Je installatie schrijft wat waardes in je register, zodat NL 2000 weet waar FS geinstalleerd staat.CyClopSs schreef op maandag 07 maart 2005 @ 19:32:
Vraagje...
Maar nu ik het wil installeren zegt nl2000 V291 dat er geen flightsim op mn pc staat![]()
Wat Dennis_k zegt enzo
[ Voor 3% gewijzigd door Bolk op 07-03-2005 21:12 ]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
hahaha dat jullie 8 uur in de lucht hangen..
ik zet het altijd op 64 speed en bij landen en stijgen doe ik lekker serieus.
Wat je ook kunt doen is "Here is my FS9" draaien. Was een gratis tooltje van weet ik veel wie die even de belangrijkste punten in het register toevoegde.
http://www.visualflight.co.uk/fs2004toolkit/
http://www.visualflight.co.uk/fs2004toolkit/
Verwijderd
Hoe doet uw autopilot dan zijn werk?Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:26:

Of zit je soms zelf te sturen met 64x?
Verwijderd
good for you, ieder zijn ding. Ben zelf ook meer een short hauler, maar heb wel respect voor de manne die 8+ uur in de lucht hangen!Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:26:
Net even short haul EHAM, EGLL gedaan, kon ik tussendoor ff de was doen 
Als je hier die seneca's ziet krijg je echt enorme drang om te gaan vliegen, uit pure ellende dan maar even FS geinstalleerd
Als je hier die seneca's ziet krijg je echt enorme drang om te gaan vliegen, uit pure ellende dan maar even FS geinstalleerd

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dan ga je toch voor een Seneca in FS. Kan je alvast even oefenen
.
Heeft iemand al ervaring met de TrackIR3(pro)? Je schijnt ermee om je heen te kunnen kijken als je je eigen hoofd beweegt.
Zie hier de link met leuke filmpjes..
http://www.naturalpoint.c...products/trackir3pro.html
Ik ben zeer benieuwd naar de bevindingen!
http://www.simflight.nl/m...860&mode=&order=0&thold=0Kolky schreef op maandag 07 maart 2005 @ 23:39:
Heeft iemand al ervaring met de TrackIR3(pro)? Je schijnt ermee om je heen te kunnen kijken als je je eigen hoofd beweegt.
Hoe kom je aan die felle landinglights? Ik heb beide wing lights en de nosewheel lights aan en nog heeft mijn fiets een fellere bundel. Ook de taxilights houden stellen niet veel voor. Of is er nog een dimmer knop die nog gemist heb ???
Anandus ook aan de MSFS? Dat ik dat nog mag meemakenanandus schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:32:
* anandus heeft nu FS2k4
Tsja, ik zou toch eerst ff een joystick van een tientje kopen of desnoods met de muis proberen. Met het tobo is het wel mogelijk maar haast niet te doen.
Kom eens op MSN, dan host ik een keer een multiplayersessie voor je
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
De wonderen zijn de wereld niet uitTsuru schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 09:17:
[...]
Anandus ook aan de MSFS? Dat ik dat nog mag meemaken
Tsja, ik zou toch eerst ff een joystick van een tientje kopen of desnoods met de muis proberen. Met het tobo is het wel mogelijk maar haast niet te doen.
Ik heb een gamepad, daar is het ook al een beetje mee te doen. En ik heb mijn eerste vlucht gehad (stelde weinig voor, period, ctrl-e, b, F3, omhoog en hops de zee in
Maar ik vind het wel leuk, ik ga er wat meer moeite voor doen, en een joystick bij een vriend lenen (met allemaal schuifjes en een stick die om z'n as kan draaien
Maar so far is het een leuk spel, in ieder geval, ik ga me er verder in verdiepen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ook hier iemand die pas begonnen is met FS2004.
Ben begonnen met de vlieglessen en daarna een tijdje de Learjet gevlogen om te oefenen. Het begint al aardig te lukken nu zonder autopilot een B737-400 te vliegen en te landen met alle realism aan (behalve autorudder). Ben nu op zoek naar wat mooie add-on vliegtuigen met eigen panels en niet de standaard panels van FS2004. Al op de freeware sites gekeken die in de TS genoemd worden, maar heb nog niet zoiets gevonden zoals in de pics van BEKOL. Wat een gave kist. Is dat een betaalde add-on??
Ben begonnen met de vlieglessen en daarna een tijdje de Learjet gevlogen om te oefenen. Het begint al aardig te lukken nu zonder autopilot een B737-400 te vliegen en te landen met alle realism aan (behalve autorudder). Ben nu op zoek naar wat mooie add-on vliegtuigen met eigen panels en niet de standaard panels van FS2004. Al op de freeware sites gekeken die in de TS genoemd worden, maar heb nog niet zoiets gevonden zoals in de pics van BEKOL. Wat een gave kist. Is dat een betaalde add-on??
[ Voor 10% gewijzigd door CNS op 08-03-2005 16:09 ]
Verwijderd
Dat is de level-d 767 te vinden op http://www.leveldsim.com. BEKOL is ook nog maar een aantal maanden bezig maar door veel lezen doet hij niet meer onder voor mensen die al hele tijd bezig zijn. Respect voor BEKOLCNS schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:09:
Ook hier iemand die pas begonnen is met FS2004.
Verwijderd
Ik heb een A340 en een A380 gedownload maar ik zie niets op mijn instrumentenpaneel, wat kan ik hieraan doen?

Waarom zijn veel vragen hier de laatste tijd onder het motto; "En de rest raad je zelf maar".Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:31:
Ik heb een A340 en een A380 gedownload maar ik zie niets op mijn instrumentenpaneel, wat kan ik hieraan doen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mag aannemen dat de vraagsteller geholpen wil worden
Welk pakket heb je gedownload en waar ??
Ik neem aan dat er een handleiding / readme bij zat?
Verwijderd
A340: Pakket van Connor Carey, Model en Textures van Aerodesigns, Panel en Gauges van Pasquale Rinaldi.
A380: GMax model van Robert Versluys, Panel, Gauges en Sound van afs-design.de
De handleiding heb ik gevolgd. Ik vraag me af welke bestanden dienen voor het weergeven van de instrumenten, de rest zoek ik zelf wel.
De handleiding heb ik gevolgd. Ik vraag me af welke bestanden dienen voor het weergeven van de instrumenten, de rest zoek ik zelf wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 19:01 ]
Verwijderd
Ja ik stuur met 64xVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:41:
[...]
Hoe doet uw autopilot dan zijn werk?![]()
![]()
Of zit je soms zelf te sturen met 64x?
ik snap niks van die autopilot
Ik zou beide paketten weggooien. Kijkend naar de flap indication... *zucht*Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:00:
A340: Pakket van Connor Carey, Model en Textures van Aerodesigns, Panel en Gauges van Pasquale Rinaldi.
Verwijderd
DutchCommando schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:12:
[...]
Ik zou beide paketten weggooien. Kijkend naar de flap indication... *zucht*
Ik zou een beter panel ergens vandaan toveren. Maar ik ben niet zo'n Airbus vlieger, dus ik weet zo snel niet waar je dat vandaan haalt
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
De panels heb ik al, maar blijkbaar zijn er om de hoogte, snelheid, engines,... weer te geven nog andere bestanden nodig...Tux schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:09:
Ik zou een beter panel ergens vandaan toveren. Maar ik ben niet zo'n Airbus vlieger, dus ik weet zo snel niet waar je dat vandaan haalt
Nee, je hebt de betere panels niet.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:18:
[...]
De panels heb ik al, maar blijkbaar zijn er om de hoogte, snelheid, engines,... weer te geven nog andere bestanden nodig...
Verwijderd
So what?? Ik vind ze goed, ik vroeg alleen hoe je ze werkend kan krijgen, dit is al je tweede offtopic reactie op mijn vraag.
De files die je in je gauge folder moet gooien dienen voor daar voor.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:00:
Maar het zijn de betere panels iig niet.
Nee, want jij zei dat je de betere panels al had. Ik zeg dat dat niet zo is. Offtopic?Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:50:
[...]
So what?? Ik vind ze goed, ik vroeg alleen hoe je ze werkend kan krijgen, dit is al je tweede offtopic reactie op mijn vraag.
Verwijderd
Vreemd, dat heb ik gewoon gedaan, voor de A340 was het zelfs gewoon een installer...Gilly schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:53:
[...]
De files die je in je gauge folder moet gooien dienen voor daar voor.
Maar het zijn de betere panels iig niet.
Quote dan eens waar ik dat gezegd heb.DutchCommando schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:55:
[...]
Nee, want jij zei dat je de betere panels al had. Ik zeg dat dat niet zo is. Offtopic?
Edit: Ja, nu ik het nog eens lees, 'de panels' kan je op twee manieren interpreteren in die zin, maar ik bedoelde dus niet dat ik de betere panels heb.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 21:04 ]
De man is erg eenzaam. Angstig beweegt hij zich in zijn verlaten panelpalijs. Hij verlangt naar mooie stewardessen die goede panels maken. Hij kijkt uit naar de komst van de techniciën. Hij hoopt op boeiende gesprekken met de co-piloot. En ook wil hij Schiphol nog bewonderen, badend in zonneschijn. Maar het regent. De piloot doet niks. Hij zit, loopt rond, hij denkt, hij stamelt, hij drinkt alcohol. Soms weerklinkt zijn langgerekte geeuw. De man is bang voor zijn panel, en terecht.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:00:
[...]
[...]
Edit: Ja, nu ik het nog eens lees, 'de panels' kan je op twee manieren interpreteren in die zin, maar ik bedoelde dus niet dat ik de betere panels heb.
Verwijderd
Toch wel vreemd dat ik altijd bereid ben om anderen te helpen, maar o wee als ik zelf eens iets vraag.DutchCommando schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:12:
[...]
De man is erg eenzaam. Angstig beweegt hij zich in zijn verlaten panelpalijs. Hij verlangt naar mooie stewardessen die goede panels maken. Hij kijkt uit naar de komst van de techniciën. Hij hoopt op boeiende gesprekken met de co-piloot. En ook wil hij Schiphol nog bewonderen, badend in zonneschijn. Maar het regent. De piloot doet niks. Hij zit, loopt rond, hij denkt, hij stamelt, hij drinkt alcohol. Soms weerklinkt zijn langgerekte geeuw. De man is bang voor zijn panel, en terecht.

Tsja.. welkom in het FS200x, vragen en mooiste screenshots-topicVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:27:
[...]
Toch wel vreemd dat ik altijd bereid ben om anderen te helpen, maar o wee als ik zelf eens iets vraag.
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
Ja, het 'vragen en mooiste screenshots-topic'.Tsuru schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:31:
[...]
Tsja.. welkom in het FS200x, vragen en mooiste screenshots-topic
Ik vertelde alleen maar een verhaaltje
. Maaruh, ik zat dus aan hetzelfde te denken als Gilly al zei. Het probleem ligt bij de gauges en de installer is dus ongetwijfeld ook een bietje brak?
Damn mensen, stel je niet zo aan en neem alles gewoon met een korreltje zout. Dat leeft ook wat beter.
Anyways, zo te zien mis er in je FS9/gauges/ dir je gauge files van de panel, en voor de A340 ook én je mist nog een juiste bitmap voor je MCP.
Anyways, zo te zien mis er in je FS9/gauges/ dir je gauge files van de panel, en voor de A340 ook én je mist nog een juiste bitmap voor je MCP.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Tja, dan is het pakket gewoon brak, ik ga dan maar op zoek naar andere gauges, thanks anyway.ND schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:37:
Verwijderd
Weet iemand wat een leuk oud vliegtuigje is (liefst freeware)?
*Knip*
*Knip*
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 00:02 ]
Veel vragen is ook helemaal niks mis mee. Echter moet het natuurlijk niet een quiz worden waarbij de vraagsteller door zo min mogelijk informatie te geven de fantasie van de lezer wil uittesten.Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:34:
[...]
Ja, het 'vragen en mooiste screenshots-topic'.
Maar goed al je wilt bussen; http://emarciano.free.fr/ en of http://www.phoenix-simulation.co.uk/
Geweest is geweest zeg maar
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 00:01 ]
Verwijderd
Dat het 64 bit met enkele velgenstructuur isVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:50:
Echt niet wat zeg jij nou weer man
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zie je iets wat je niet bevalt? Plaats een Topic Report. Ga er niet zelf op reageren, want dat heeft toch geen zin.
Zie je iets wat je niet bevalt? Plaats een Topic Report. Ga er niet zelf op reageren, want dat heeft toch geen zin.