[FS2002/2004] Vragen en mooiste screenshots, deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.066 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Lufthansa747430M-06.jpg

Flight Simulator 2002 en 2004 Vragen en Screenshots, deel 60

Voorgaande delen: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

Deel 60. De openingsfoto is van Blackhole, een prachtig gedetailleerde Lufthansa 744. Freeware en hier te halen!

In dit topic hopen we natuurlijk weer de nieuwe NL-2000 te kunnen begroeten, gaan we verder met het temmen van de A340.

Suggesties voor je post
  • Vermeld wat je op de plaat hebt gezet, van waar naar waar je vliegt en met welke kist en met welke scenery.
  • Probeer niet groter te posten dan 1024 pixels breed. Layout verneuken mag (dat gebeurt bij plaatjes breder dan 600 pixels), maar het mooiste is het maken van een thumbnail. Maak een klein plaatje en link die naar de originele op de volgende wijze:
    code:
    1
    2

[url=http://www.groteplaatjes.nl/grootplaatje.jpg]
    [img]http://www.kleineplaatjes.nl/kleinplaatje.jpg[/][/]
  • Bij een vraag: Is je vraag duidelijk? Is het wel echt een vraag?
  • Liever geen post met alleen 'wil je even op msn komen' of ' _/-\o_ @ pics'
    of _/-\o_ @ startpost
  • Het is niet erg als je foto's van echte vliegtuigen post, maar houd het beperkt.
Frequently Asked Questions

:? Microsoft websites

Officiële MS FS2004 site
Officiële MS FS2002 site

:? Waar kan ik gratis add-ons downloaden?

Algemeen
www.flightsim.com
www.avsim.com
www.fsfreeware.com
fsnordic.net
www.simflight.com

Scenery
NL 2000, scenery van heel Nederland
ISD Project, Italiaanse vliegvelden
Vliegvelden in België en Luxemburg
Franse scenery
Griekse scenery
Japanse scenery

Vliegtuigen
Freeware Flight Group
Projext Open Sky (POSKY)
Meljet GMax 747/777
GMax Fokker 70/100
International Flight Design Group (IFDG)

:? Waar vind ik payware vliegtuigen?
Dreamfleet 2000 (737 'oude generatie' maar met mooie FMC)
Phoenix Simulation Software (PSS) (Airbus A320/A330/A340, Dash 8[])
Ariane Gmax 737
Wilco Publishing
Pilot in Command 767 (PIC) (767 alleen voor FS2002)
Lago (Tornado, F16)
Simulation Software Workshop
Precision Manuals Development Group (PMDG 737 NG, nog mooier dan Dreamfleet)
Panelshop 747-200
Captainsim 727

:? Waar vind ik payware scenery?
UK2000 series en London Airports
German airports (Beek/Maastricht zit in GAP4)
Simflyers - Various Airports
Sim-Wings - Zuid-Europa, Canarische Eilanden
PTSim - Portugal / Madeira
Lago Georenders - gedetailleerder hoogtecontouren (mooiere bergen dus)
Swedflight Pro - Zweden scenery

:? Sites over cockpitbouw
Flightdeck Solutions
Cockpit Simulations
Project Magenta (software)
Extended Programmable Input Controller (EPIC)

:? Flightsim FAQ's
FS2002 FAQ by McFlipp tip
Droogkloot's FS2002 FAQ
KIMBLE's ILS voor beginners tutorial
FS2002 FAQ op simflight.com

:? Antwoorden op vragen die hier (te) vaak gesteld worden
Waar kan ik gratis files uploaden? Chello/@home/casema/(vul hier je provider in) sucks.
Met welk progje maken jullie screenshots? (of deze, of deze)
Hoe gebruik ik het PSS A320 panel met een Airbus A330 van Project OpenSky?
Hoe gebruik ik het Dreamfleet 737 panel met een Boeing 73x van FlightFX?
Dreamfleet 737 panel gebruiken in de Project Fokker 70/100
"Wil je even op MSN komen?"
Basisprincipes van hoe een vliegtuig werkt
Informatie over vliegen met een propeller-aangedreven vliegtuig
Settings om FS2002 er op zijn mooist uit te laten zien
Hoe bestuur ik een helikopter? Ik kan eigenlijk alleen achteruit vliegen. (of deze)
Wat is VOR? NDB? ILS? Hoe navigeer ik met FS?
Ik heb de 737 van PMDG, maar het lukt niet. Is er niet een goeie tutorial of zo? (je hebt wel de bijbehorende 0308 AIRAC en SIDs en STARs nodig)

En tenslotte:

Hoe krijg ik intelligente meedraaiende gates, catering en andere 'service armada' aan mijn kist?

Al die extra dingen die je op een airport ziet zoals bagagekarren, fuel/cateringtrucks, zitten in de scenery van dat airport ingebouwd. En hoofdzakelijk in payware-scenery (EDDW=Bremen Airport is enige freeware die het ook heeft volgens Rico).

:? Vliegroutes
Pilotincommand's site met reallife flightplans
Dijk.com heeft nog veel meer flight plans
Flight plan valideren met CFMU IFPUV van Eurocontrol
North Atlantic Tracks
New York - North Atlantic route planner
The Flying Friends met rechtsboven het kopje 'Flight planning'
Flightplans.tk gaat het helemaal worden! (maar is het nog niet)

:? On-line vliegen
Er is een speciaal topic hiervoor, [rml]Plan hier je online vluchten + IP[/rml] - probeer je afspraken daar te maken om het algemene topic (hetgeen je nu leest dus) niet te vervuilen. Meer informatie over hoe on-line vliegen met VATSIM en IVAO in zijn werk gaat vind je ook daar en op de site van de DutchVACC.

:? AI vliegtuigen
Project AI
AI-Aardvark
FSPainter
The AI Traffic Group (AITG)
Kant en klare vijf sterren AI, aangeboden door The_FrankO
Dubbele flight plans verwijderen

:? Andere handige links
ATCBox.com - Schiphol ATC Streams, Foto's en een leuk forum
Airside TV - Diverse films en webcasts
FSTV - Flightsim related webcasts
Navigatie Hulp
Airwork.nl - Piloten Portal
Navdata.at - Airac-cycles en SIDs/STAR's voor zo ongeveer alle FMC's
Flight!Zone Magazine
Airliners.net - Véél vliegtuigfoto's
Fokker 70/100 FS Movie

:?Known issues/bugs met FS9

ATI Radeon gebruikers!
Bij sommige ATI Radeon kaarten kunnen problemen ontstaan tijdens het surfen door de menu`s in FS9, een oplossing is nog niet bekend.

Soundblaster Live! bezitters icm PMDG
Voor Soundblaster Live! bezitters in combinatie met de PMDG, zorg dat je de laatste drivers van Creative gebruikt en niet de Windows drivers, de Windows drivers geven haperend of krakend geluid bij de PMDG.

FS9 (texture) tweaks
Er zijn nog wat bekende texture tweaks die je FS9 framerates beter kunnen maken, je moet dan wat settins in je fs9.cfg configuratie-file wijzigen (voor wie hem niet kan vinden, die staat in C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Application Data\Microsoft\FS9\fs9.cfg)

FS9 Tips&Tricks (ja, dit is een link)

TTools (Traffic Tools) in FS9
Er is een beta-versie van FS9-Traffic Tools uitgebracht die je hier kan vinden.

Known bugs/issues met FS9 TTools:
"It appears that MS renamed the traffic bgl to traffic030528.bgl after this unofficial version of ttools was created. If you are getting a error message when you try to decompile your FS2004 traffic bgl telling you that it can find c:\program files\microsoft games\flight simulator 9\scenery\world\scenery\traffic030409.bgl, rename your FS2004 traffic bgl to traffic030409.bgl."

Veel plezier in deel 60! :w

[ Voor 15% gewijzigd door rollebol op 22-10-2003 10:32 . Reden: faq-aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 00:11
die html versie zag er iets beter uit. Maar desalniettemin is deze ook mooi..

zijn er nog andere mensen die problemen hebben met het intercepten van localizers op de standaard MS-kisten?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
Hm. Ik vond die table ontzettend lelijk, maar dat mag de volgende openingsposter weer doen. :)

Wat die localizer betreft: FS2004? Heb je de course goed ingesteld? Bedoel je of de automatische piloot hem niet intercept, of dat je het zelf niet kan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:42
gebruiken jullie ook een joystick erbij en zoja welk merk of gewoon muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19973

msteggink schreef op 03 October 2003 @ 19:51:
Ik gebruik een Wingman Extreme Digital 3D en werkt prima!
Kun je je rudders, throttle, ailerons & elevators, brakes en views mee bedienen (zo staat ie standaard ingesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11
msteggink schreef op 03 October 2003 @ 19:51:
Ach het is wel een oud dingetje maar het werkt nog steeds :(

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Photo2_22-2-02_13_55.jpg

alleen zonder vuurknop , dankzij IL2 sturmovik , want die doet het niet meer :(

en PS ik zit nog steeds in het zelfde hoekje , alleen wel met een andere pc

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 03-10-2003 20:08 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/LSGS47.jpg

nice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911

Goed heel wat gestressed nu Ik heb die Jeppesen simcharts 2.0 van Europa nu eindelijk Alle charts in de chart map... in Simview kan ik er geeneen openen |:( Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Wat is eik het verschil tussen een transition en een STAR? Heeft het er ook mee te maken dat die dingen alleen 's nachts worden gevlogen (op EHAM tenminste) :?

Uit een IVAO document maak ik op dat het een route is die je zelf vliegt ipv radar-vectors. Dat kan 's nachts natuurlijk makkelijker omdat het rustiger is?
Vanaf de IAF naar de ILS.
Wat is een STAR dan? Van je laatste wpt naar de IAF? Ik dacht nl. dat een STAR ook van de IAF naar de ILS ging.

[ Voor 46% gewijzigd door kenneth op 03-10-2003 22:11 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Blackhole schreef op 03 October 2003 @ 20:04:
[...]

Ach het is wel een oud dingetje maar het werkt nog steeds :(

[afbeelding]

alleen zonder vuurknop , dankzij IL2 sturmovik , want die doet het niet meer :(

en PS ik zit nog steeds in het zelfde hoekje , alleen wel met een andere pc
Vlieg jij altijd als Co-Piloot positie in de Captain Stoel? (gas links knuppel rechts ervan) B)

En een 747 in de startpost is een :9~ startpost

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Afbeeldingslocatie: http://www.fsd-international.com/temp/zsihb_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fsd-international.com/temp/zsihb_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fsd-international.com/temp/zsihb_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40518

en alweer een nieuw topicje....
Keep up the good work guys!
Altijd een leuke bron van info...

FF een paar plaatjes van Kingston - Havana

Afbeeldingslocatie: http://martin.pleasure4ever.nl/screenies/mkjpmuha-0s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martin.pleasure4ever.nl/screenies/mkjpmuha-1s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martin.pleasure4ever.nl/screenies/mkjpmuha-2s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martin.pleasure4ever.nl/screenies/mkjpmuha-3s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martin.pleasure4ever.nl/screenies/mkjpmuha-4s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martin.pleasure4ever.nl/screenies/mkjpmuha-5s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martin.pleasure4ever.nl/screenies/mkjpmuha-6s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martin.pleasure4ever.nl/screenies/mkjpmuha-7s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martin.pleasure4ever.nl/screenies/mkjpmuha-8s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:42

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Ik lees hier nu al een paar keer dat mensen een stuur met pedalen gebruiken, en dan pedalen voor hoogteroer (iig TheFrankO, toch?). Ik heb dat ook een tijd gedaan, maar toen had ik dus een vliegles. Dat omschakelen (pedalen zijn dan dus je rudder en zeker niet je elevator) is dus dramatisch verlopen... hou je je voeten stil omdat je bang bent dat je te hoog gaat enzo... niet aan te bevelen :)
Wat ik dus toen maar heb gedaan: autorudder uit, rudder aan de Y-as toegewezen (dat zijn dus je pedalen) en de elevator met knopjes op het stuur ingesteld (de flapjes achterop, om precies te zijn). Het gevolg hiervan mag duidelijk zijn: je vliegt veel realistischer met rudder, de flapjes lijken nog wel aardig op het trekken/duwen aan het stuur in een echte cockpit, en als bonus mag je de eerste 10 vluchten crashen omdat je nog niet intuïtief het aantal keren hebt geteld dat je je elevator knoppen had ingedrukt ;) Maar als je je daar doorheen worstelt ben je wel in staat om je elevator veel nauwkeuriger te bedienen, én je hebt eindelijk rudder!
Nou ben ik benieuwd, wie van de stuurders het aandurft om z'n config te wijzigen naar deze setup.. ik hoor de resultaten en zie de crash pics tegemoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
Sloeber, complimenten voor je nette pics-post-methode (zoals dat in de andere screenie- en foto-topics ook gebeurt, zoals het hoort dus). Die troep die wij er steeds van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61113

Ben jij niet naar Las Palmas vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54235

Net vluchtje gedaan van EHAM naar EHBE en verging mij goed, naar de take-off, ging ik lekker over de juiste route en had geen last van enig verkeer. Wel dat lager zat maja, boeit nie..
Na ongeveer 10 min kreeg ik een atc bericht dat ik moest omschakelen naar aindhoben Tower ( eindhoven tower) en dat ging ook goed, ongeveer 10 min daarna had ik toestemming gekregen om te landen dus ik zette de landing in, maar opeens begon de AP zeer raar te doen en hij bleef rondjes vliegen, en ik kreeg geen goeie landings kans. Na 10 min heb ik het opgegeven..helaas..maar wle goed voor 3 dagen FS2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
Complimenten hoor. Maar het is EHBK denk ik. EHBE ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40518

rollebol schreef op 04 October 2003 @ 00:56:
Sloeber, complimenten voor je nette pics-post-methode (zoals dat in de andere screenie- en foto-topics ook gebeurt, zoals het hoort dus). Die troep die wij er steeds van maken :)
Heheheh...
Thanks...De gedachte die erachter zit is echter niet alleen layout-behouden ;)
En verder is het een stukje luiheid ook...want deze manier heb ik even in een TXT filetje opgeslagen...zodat ik niet zoveel hoef te tikken elke keer...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:53
In mijn grote speurtocht naar alle informatie die ik maar over cockpitbouw kan vinden, kwam ik deze site tegen. Zeer interessante informatie over de Boeing 737.
http://www.b737.org.uk/aircraftsystems.htm

Heel die site is interessant eigenlijk. Ook daar te vinden een mooi verhaal over de procedures voor een vlucht naar La Paz, gelegen op 13320 ft.
http://www.b737.org.uk/lapazairport.htm

[ Voor 35% gewijzigd door Sleepie op 04-10-2003 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rollebol schreef op 04 oktober 2003 @ 01:42:
Complimenten hoor. Maar het is EHBK denk ik. EHBE ken ik niet.
Dat kent niemand :)

Complimenten voor je shots Sloeber :)

[ Voor 10% gewijzigd door SanderTje! op 04-10-2003 03:26 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76385

Bij sommige screens zie ik meerdere deuren open k kan alleen de main exit open krijgen, en ik zie een passagiersview bij sommige screens.Wat zijn de toetsen combinaties hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76385 schreef op 04 October 2003 @ 07:43:
Bij sommige screens zie ik meerdere deuren open k kan alleen de main exit open krijgen, en ik zie een passagiersview bij sommige screens.Wat zijn de toetsen combinaties hiervan?
E1 = main exit
E2, E3 & E4 zijn voor eventuele andere deuren enzo.

(staat btw ook in de help van FS2004) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Delphi32 schreef op 04 October 2003 @ 00:28:
Ik lees hier nu al een paar keer dat mensen een stuur met pedalen gebruiken, en dan pedalen voor hoogteroer (iig TheFrankO, toch?). Ik heb dat ook een tijd gedaan, maar toen had ik dus een vliegles. Dat omschakelen (pedalen zijn dan dus je rudder en zeker niet je elevator) is dus dramatisch verlopen... hou je je voeten stil omdat je bang bent dat je te hoog gaat enzo... niet aan te bevelen :)
Wat ik dus toen maar heb gedaan: autorudder uit, rudder aan de Y-as toegewezen (dat zijn dus je pedalen) en de elevator met knopjes op het stuur ingesteld (de flapjes achterop, om precies te zijn). Het gevolg hiervan mag duidelijk zijn: je vliegt veel realistischer met rudder, de flapjes lijken nog wel aardig op het trekken/duwen aan het stuur in een echte cockpit, en als bonus mag je de eerste 10 vluchten crashen omdat je nog niet intuïtief het aantal keren hebt geteld dat je je elevator knoppen had ingedrukt ;) Maar als je je daar doorheen worstelt ben je wel in staat om je elevator veel nauwkeuriger te bedienen, én je hebt eindelijk rudder!
Nou ben ik benieuwd, wie van de stuurders het aandurft om z'n config te wijzigen naar deze setup.. ik hoor de resultaten en zie de crash pics tegemoet :P
Ik vlieg niet IRL dus voor mij zal het niet zo'n probleem zijn ;) Maar er zit zeker wat in. Alleen vind ik het niet prettig dat je een toets gebruikt voor een hoogte roer. Ik weet niet of er een mogelijk heid is om een joystick samen met een race stuur tegelijk tekunnen gebruiken? Kun je de pedalen van je racestuur als rudder gebruiken en de joystick voor de andere richtingen :)
rollebol schreef op 04 October 2003 @ 00:56:
We kunnen Delphi32 ook even liev aan kijken en vragen of hij Screen shooter zo aanpast dat hij een klein plaatje (600 bij x) en een groot plaatje (fs resolutie) dmv FTP op je webspace zet iedere keer als je op Print Screen druk en daarbij in een tekst bestand de url met tumbnail erin zet >:) Maar ik denk dat dat je fps niet tengoede gaat :P

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Waar blijft hij nou ?

Ik wil hem zo graag vliegen :)

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ND schreef op 03 October 2003 @ 22:10:
[...]

Vlieg jij altijd als Co-Piloot positie in de Captain Stoel? (gas links knuppel rechts ervan) B)

En een 747 in de startpost is een :9~ startpost
KAN ik er wat aan doen dat die dingen RECHTS handig zijn :(

Maar ik zou ook niet anders willen , vind het wel fijn zo .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je wat duidelijker wezen ik doe SHIFT + e1 e2 e3 e4 mara alleen de main gaat open moet je 4 x op e drukken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76385 schreef op 04 oktober 2003 @ 10:19:
Kun je wat duidelijker wezen ik doe SHIFT + e1 e2 e3 e4 mara alleen de main gaat open moet je 4 x op e drukken ofzo
Dan zit er misschien maar 1 beweegbare exit in je plane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hangt ook van de kist af die je vliegt. De standaardkisten en de meeste freewarekisten zijn niet zo uitgebreid. Payware kisten hebben veel meer van dat soort geintjes.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee het is de kist uit de startpost ik zag op screens dat ie meerdere deuren had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Anoniem: 76385 schreef op 04 October 2003 @ 10:27:
Nee het is de kist uit de startpost ik zag op screens dat ie meerdere deuren had
Verschilt heel erg per maker. Om de andere deuren/cargo te openen wordt vaker de tailhook/wingfold enz. gebruikt. Ik zou dus ff in de readme die erbij zit kijken welke die plane gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 76385 schreef op 04 October 2003 @ 10:19:
JE knoppen van je WING FOLD en TAIL HOOK hebben ook wel eens een FUNKTIE :)

hint hint :)

:( was me er al een voor :D

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 04-10-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok dat werkt :D maar hoe kom je in de passagiers ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023
Blackhole schreef op 04 October 2003 @ 10:53:
[...]

JE knoppen van je WING FOLD en TAIL HOOK hebben ook wel eens een FUNKTIE :)

hint hint :)

:( was me er al een voor :D
Waarom type je al die dingen in caps? Dat komt echt heel opdringerig over, en alsof wij het anders niet snappen ofzo...
Rdluca zet die dingen als wing fold en tail hook toch ook niet in caps neer?
Nog een puntje, waarom altijd al die onnodige witregels? Je slaat echt naar iedere regel een regel over! Dat komt over alsof of jij of ik te dom ben om 2 regels meteen na elkaar te lezen... Een regel overslaan doe je als je een nieuwe alinea wilt beginnen, niet na iedere zin... |:(
Btw functie is dus met een c
Anoniem: 76385 schreef op 04 October 2003 @ 11:01:
ok dat werkt :D maar hoe kom je in de passagiers ruimte
Active camera -> startpost...

[ Voor 15% gewijzigd door McFlipp op 04-10-2003 11:45 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90144

Delphi32 schreef op 04 October 2003 @ 00:28:
Ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tip.
En jullie zeker lachen om de crash-pics? :)

Blackhole, welke joystick is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Anoniem: 90144 schreef op 04 October 2003 @ 11:57:
[...]

Ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tip.
En jullie zeker lachen om de crash-pics? :)

Blackhole, welke joystick is dat?
dat is een Thrustmaster Top gun Afterburner.

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Alvast voor vanmiddag aan de wind tussen de bergen aan het wennen: Nice-Sion
Je wordt daaro continue alle kanten op geblazen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs35.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs39.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs47.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs48.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs49.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/fgs50.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89020

Mooi man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 12:14
Is dat de standaart terramesh van MS?

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75166

Voor de ATI gebruikers

Na wat surfen heb ik een tijdelijke oplossing gevonden voor de problemen met ATi 9x00 kaarten op de site van simFlight.com

In dit topic is informatie te vinden over meerdere bugs, waaronder die van de ati kaarten:
>>> Graphical issues (affecting Radeon 9x00 cards):

(1) Horrible flickering with every new dialog or loading screen.
Workaround: Start a flight and press Alt-Enter to switch to windowed (instead
of fullscreen) mode. This will affect all the windows in the game and stop the
flickering.

(2) In the Learning center, all the text appears to blur and smear when it is
scrolled.
Workaround: This occurs when the monitor is run at a certain refresh rate.
Try running it at a slightly lower or higher refresh rate in the Display
properties. (To fix this for me, I changed it from 75 to 70 on my Mutsubishi
Multisync LCD display)

(3) Menus appear duplicated when moving from one menu to another.
Workaround: None, just live with it.
Ook al heb je geen bugs, kijk even op de site, je zult er veel informatie vinden :)
Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadat ik de screenshots gezien had van de bergen, dacht ik. Ik ga ook maar eens een kijkje nemen en ik moet eerlijk zeggen, FS2004 boekt toch wel een grote vooruitgang quae bergen.

Check de clives beneden. Naar mijn weten heb ik die nooit eerder in FS2002 gezien.
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Bergen1_1.JPG

Overzicht over het bergenpakket te Zwiserland
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Bergen2.JPG

Vind ik wel mooi zijn, die rivier tussen die 2 bergen
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Bergen3.JPG

Zicht vanuit de vleugels
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Bergen4.JPG

Hier zou ik ook wel eens willen komen skiën
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Bergen5.JPG

Graag reacties :)

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 89020 op 04-10-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 04 oktober 2003 @ 13:37:
Is dat de standaart terramesh van MS?
LAGO it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Anoniem: 89020 schreef op 04 October 2003 @ 14:05:
Nadat ik de screenshots gezien had van de bergen, dacht ik. Ik ga ook maar eens een kijkje nemen en ik moet eerlijk zeggen, FS2004 boekt toch wel een grote vooruitgang quae bergen.

Check de clives beneden. Naar mijn weten heb ik die nooit eerder in FS2002 gezien.
[afbeelding]

Overzicht over het bergenpakket te Zwiserland
[afbeelding]

Vind ik wel mooi zijn, die rivier tussen die 2 bergen
[afbeelding]

Zicht vanuit de vleugels
[afbeelding]

Hier zou ik ook wel eens willen komen skiën
[afbeelding]

Graag reacties :)
upload ze nooit op geocities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet er dan iemand een goede uploadsite die hogere resolutie dan 800x600 kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69005

lycos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 12:40
rdluca schreef op 04 oktober 2003 @ 13:04:
Alvast voor vanmiddag aan de wind tussen de bergen aan het wennen: Nice-Sion
Je wordt daaro continue alle kanten op geblazen :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een masterlijke pics rdluca

[ Voor 3% gewijzigd door Floppie op 04-10-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54235

Hierzo mijn foto's van een vlucht die nog 8 uur te gaan heeft...

Een mooi uitzichtje over, wat ik denk zeeland...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wo0dy/21.jpg
Net opgestegen vanaf EHAM, mooi uitzicht, en met me nieuwe radeon vind ik het beter dan me GFII MX
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wo0dy/23.jpg
Foto's van de nooduitgangen, en genomen door mijn broertje...( was hij trots op)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wo0dy/22.jpg
Eindelijk aangekomen op Cruise hoogte, net boven Dusseldorf
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wo0dy/24.jpg

alleen heel waazig, eerst kon ik de atc doen, maar nu in eens nie meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voilà, dan maar de gewone GoT upload page. Check even mijn vorige post, de post met de piccas over de bergen. Reacties zijn welkom !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89020 schreef op 04 oktober 2003 @ 15:03:
Voilà, dan maar de gewone GoT upload page. Check even mijn vorige post, de post met de piccas over de bergen. Reacties zijn welkom !
Wat wil je dan horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Weet iemand waar ik take off performance tabellen kan vinden voor de 737NG?
Met name om flaps te bepalen mbv runway lenght, weigt, elevation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rellehenk schreef op 04 October 2003 @ 16:10:
Ik heb ze wel voor je...als je even op msn komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

65551

Zitten die niet gewoon bij de PMDG manuals? TO PERF tabellen met Dry/Wet RWY etc.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
65551 schreef op 04 October 2003 @ 16:26:
[...]

Zitten die niet gewoon bij de PMDG manuals? TO PERF tabellen met Dry/Wet RWY etc.. :?
die heb ik nu idd.

Maar aan de hand van die gegevens kan ik niet een flap setting bepalen.
In dat document staan alleen de V-speeds die berekend worden mbv weight, en flaps.
maar ik wil juist weten welke flaps ik moet kiezen om op te stijgen.
Als ik van een kort baantje opstijgen, red ik dat dan met flaps 5 of moet ik toch naar 10? Op zulke vragen wil ik een antwoord hebben, en daarvoor heb ik die tabellen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker een threadje op atcbox gelezen? ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Anoniem: 55387 schreef op 04 oktober 2003 @ 17:35:
[...]

Zeker een threadje op atcbox gelezen? ;) ;)
nee, vertel. :)

Ik wist al dat ze er waren, maar bij voldoende lange banen neem ik standaard flap 05. Maar vandaag ging ik vanaf een kort baantje dus moest ik weten of flap 5 zou voldoen.

Maar nu je het zegt, threatje...

[ Voor 38% gewijzigd door Floppie op 04-10-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:46

Major Carnage

waki miko Reimu

KSEA - KORD
KSEA BLUIT-J90-MWH-J34-DPR-J16-MCW.JVL4 KORD

Slechts een paar pics aangezien sshooter er halverwege mee kapte :(

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2004/Leg6.jpg

Lined up, ready to go
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2004/0167.jpg

Lekker mistig.. de baan is al niet meer zichtbaar
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2004/0168.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/fs2004/0169.jpg

Next up: KORD-KFJK

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Event loopt...morgen willen we plaatjes zien :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pascalf50/event.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pascalf50/event1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pascalf50/event2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:58
Van LIMC naar EHAM gevlogen @ VATSIM. Alles ging vrij goed (al was de communicatie @ Frankrijk uiteraard niet optimaal ;)).

Toen kwam ik bij Brussel Radar, ook daar ging het goed maar even later werd ik doorgegeven aan Amsterdam Radar die al vrij snel daarna offline raakte waardoor ik een hele tijd dezelfde kant op vloog. Op een gegeven moment kwam Radar weer online waarna ik alles gedaan heb om bij 06 te komen (ook gelukt :P).

En toen de horror! Ik was net geland en toen dacht SquawkBox: Laat ik eens 100% CPU utilitizen. Daardoor schokte FS natuurlijk hevig en is het remmen en op de baan blijven eigenlijk niet gelukt.

WAAROM! Is het zo moeilijk om SB goed te programmeren? Tot nu toe bijna alleen maar probs mee gehad :|

BTW: KLM1632 callsign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
De Transavia slixvifeslerosleven is ook terug op EHAM.

Samen met FlyHigh LTBA-LOWI-EHAM gedaan: WAANZINNIG GAAF

Zo vaak min callsign TRA6507 genoemd dat ik hem op het eind alleen nog maar een beetje kon slissen (thank you mister Bacardi :P )
Zal es kijken of het lukt de rest van de pics te posten 8)

Daar sta je dan met zijn allen aan de gate te wachten op die geitenn**k*rs ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os1.jpg

Departure LTBA, FlyHigh vertrekt achter ons
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os6.jpg

Arrival LOWI
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os9.jpg

en Fly High vlak achter ons met een retestrakke landing natuurlijk :o
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os12.jpg

Best wel druk
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os16.jpg

En op LOWI is iedereen klaar voor de IFR clearance :)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os17.jpg

En vanuit de espresobar op huis aan. Departure Kempten 1 Zulu, FluHigh lining up in sequence
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os21.jpg

FlyHigh ook airborne :P
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os25.jpg

Op naar huis, seperating for DLH on same cruize alt.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os31.jpg

En weer het bekende EHAM in zicht
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os34.jpg
Een wonder dat ik de runway nog kon vinden, toen crashte FS2004 maar stond ik al veilig op S3 :) so who cares ;)

[ Voor 52% gewijzigd door rdluca op 04-10-2003 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:53
Mijn verhaaltje dan maar.
Het was weer eens een heel eventful avondje hier.

Plan 1 was om mn mislukte vlucht (FS crash) LPFR-EHAM van de Fly-in over te doen.
ETD18:00Z, dus ik mn kist om 19:35LT op Faro gezet. Heel het FP ingeprogrammeerd, en clearance gevraagd. Nou ja...clearance proberen te vragen. Lissabon Radar bleef maar vragen om voice, terwijl hij me gewoonweg niet hoorde. Dus na een zwik text messages had ik mn clearance uiteindelijk rond 20:00LT. Veel te laat dus al. Maar goed, vol goede moed wil ik gaan push-backen....en weer een FS crash :(

Plan 2 was om heel snel de boel weer op Faro te zetten, en als een speer richting EHAM te gaan. Opnieuw echter problemen met de Controller daar, en uiteindelijk ging hij zelfs offline :(

Dan maar Plan 3. KLM1633. Snel achter DutchCommando aan op een vlucht LIMC-EHAM. DC had echter al een flinke voorsprong, dus van een echte samen-vlucht was helaas geen spake meer.
SIDs voor LIMC had ik ook niet zo snel bij de hand op kaart en in de PMDG FMC waren er ook geen SIDS te vinden. Geen probleem, we vragen wel vectors. ATC in Italie (LIMC_APP) was super, goed verstaanbaar en duidelijke instructies. Clearance gevraagd, maar helaas moest ik even standby blijven staan, waardoor mijn plan om DutchCommando nog in te halen inmiddels een hopeloos plan was. Maakt op zich verder niet uit. Clearance gekregen, en gevraagd om vectors omdat ik geen SIDs onboard had. Dat was allemaal geen probleem voor onze Italiaanse ATC vriend. Pushback and Startup en Taxi to holding point Runway35L. Alles zonder problemen. Cleared for take-off, winds were calm initial climb naar FL200, en een hele rustige take-off van runway35L. Instructie was turn left HDG270 en vervolgens een full 360 degree turn to gain altitude. Daarna DIRECT OMETO en mn route oppakken. LIMM_CTR was offline, dus een heel klein stukje ATCloos gevlogen. Ik werd echter al snel opgepakt door LSZH_CTR die me clearance gaf naar FL300.

Na Zwitserland kwam ik in Frankrijk terecht, waar het een zootje was. LFFF_CTR was compleet onverstaanbaar op RW, en op text reageerde hij niet. Ik ben gewoon stug doorgevlogen en net toen ik me afvroeg of LFFF_CTR me wel opgemerkt had, kreeg ik op text een message om naar EBBU_CTR over te schakelen.

EBBU_CTR was weer prima, ook hier goed verstaanbaar, en duidelijke instructies. Stukje voorbij Brussel begon mn descend, naar FL220 was de instructie. Bij HELEN hand-off naar EHAA_CTR waar Mark Jansen zat. Mark zorgde ervoor dat ik het tijdelijk even aardig druk kreeg :) Descend to FL110, turn to HDG360. Direct daar achteraan Reduce to 220kts wegens drukte. Daarna mocht ik weer draaien naar RIVER en dan DIRECT SPL. Ook de speed was weer vrij, dat ging allemaal toch nog wel supergoed. Een hele rits instructies achter elkaar, maar allemaal heel duidelijk dus geen problemen hier.

Descending to FL70 en over naar EHAM_APP (Jasper Rom). Jasper gaf me na RIVER een direct CH, en descend FL50. Dat ging nog even lastig omdat mn PMDG even kuren kreeg, de IAS vloog alle kanten op, behalve naar de 250kts die ik ingesteld had staan. Gelukkig kreeg ik het snel gefikst door op wat knoppen te rammen :P
Intussen was het tijd om te reducen naar 220kts en ik kreeg de instructie om te dalen naar 2000 ft. Direct een cleared approach runway06 erbij, dus dat ging moeiteloos. Ik pakte de localizer op met 180kts, flaps 15 en uiteindelijk was ik fully established @160kts.
De instructies van Jasper waren goed en duidelijk, maar ik vond zn voice een beetje aan de zachte kant.

Over naar EHAM_TWR (Christiaan Harte). Ik melde me fully establised, en kreeg meteen een cleared to land runway06. Veel wind was er niet, dus ik vloog eigenlijk moeiteloos naar de runway toe.

En toen ging het opnieuw mis :( Deze keer echter buiten mijn schuld. Ik was zo'n beetje boven de treshold toen een of andere leukerd een kist online gooide op runway06 8)7 8)7
Ik kreeg nog snel een GO-AROUND van Christiaan, maar dat mocht niet meer baten. Ik was te laat (misschien deels ook mijn fout) maar ik kon de kist gewoon niet meer ontwijken. Ik pakte hem mee met mn tail.....gevolg...CRASH :(

Jammer, maar al met al toch een hele leuke vlucht gehad, en gelukkig weet ik voor mezelf dat ik die landing wel had kunnen voltooien :+

Ik zie dat het wel een heel lang verhaal is geworden :o

[ Voor 3% gewijzigd door Sleepie op 04-10-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjessis......dit was weer meesterlijk

De routing leek veel op m'n vorige OneSky (was LTBA-LSZH-EHAM). ATC was top, vooral de Turken.
Vienna Radar loodste ons vervolgens binnen op LOWI om vervolgens aan de LOC DME 26 te beginnen. :P :P
Er waren enkel voice problemen met Langen Radar en die hadden het echt stervensdruk. Alles moest met tekst, maar ALLE RESPECT. Rustig werd alles netjes afgewerkt, zij het dat ze me net iets te laat overgaven aan EHAM CTR. Niets op aan te merken.

FENER A16 VADEN UL615 RAVAK UL863 VBA UP735 ZAG UL603 KFT UP978 VIW

Ah, die rappe Italiaan wil al vertrekken zo te zien.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI0

Taxiing
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI1

Taxiing
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI2

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI3

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI4

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI5

Airborn, rwy track, FL160.......ik ikke maar als een gek de FENER SID erin frotsen :P
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI6

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI7

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI8

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI9

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI10

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI11

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI12

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI13

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI14

Een mooie direc gekregen, richting Croatian border.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI15

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI16

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI17

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI18

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI19

Gaaf heur :P
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI20

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI21

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI22

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI23

Zijn we dan. Turn around 15-20 mins.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LTBALOWI24

Dit was serieus 6 uur lang harcore simming :P

Tx Rico (Y)

Damn ik was ook ff de weg kwijt met me C/S, slispelde slispelde 081547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Onesky3 - Kuwait Airways Flight No.512
Goed, met de Aerodesign A340-300 van Kuwait Airways was het de bedoeling om ESSA-EHAM&EHAM-EDDF te vliegen. Maar ik kreeg bezoek deze avond dus alleen ESSA-EHAM kunnen doen :'( Het verliep voor mij gelukkig zonder problemen en daar was ik heel tevreden mee. Bovendien werkt de merge al bijna. Nog een paar dingen tweaken (N2 en deceleration) en dan kan V1 worden gereleased. Naar mijn mening was OneSky3 minder druk bezet qua verkeer dan OneSky2. Lekker met de A340 chechlist en charts erbij verliep het als een zonnetje. En hier nog zo'n domme aktie van me :
Ik ging met take off op TOGA ipv To Flex. (dus je moet dan 2x op '-' drukken om hem in de CLB mode te gooien ipv 1x) maarja ik gebruik bijna altijd de Flex mode bij take off. Wat gebeurde er nou, op thrust reduction alt druk ik dus maar 1x op '-' en komt ie in de Flex To te staan ipv CLB. Na 5 seconde had ik het door, en wil ik dus nogmaals op '-' drukken maar ik was zo stom op per ongelijk op '+' te drukken en komt ie weer in TOGA te staan!!! |:( , dus de FMGS denkt dat ik een Go-Around ga doen. :7 Weg Vnav profile 8)7 |:( nouja, (hij stond op 158 V2) dus ik zet spd op selected mode, open climb. Vraagt de controller of ik nog wel aan t climben was. "Yes at the moment climbing again, just had to do a quick acceleration for safe climbout speed" B)

Ath the gate ESSA #5. FMGS loaded en activated. Request clearance, beacon on. Pre-Start checklist completed
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4800.jpg

De Climb na de TOGA-move ;) Let vooral NIET op de N2 readings. Moet nog gefixed worden
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4801.jpg

Kuwait five one two climb to FL380
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4802.jpg

Copenhagen Control good evening, with you on FL380...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4803.jpg

Cruizing...... tijd voor een maaltijd.......voor de mensen in de cabin dan :7
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4804.jpg

Daar sta ik (daar ja) Beetje weinig outbounds...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4805.jpg

"Descending to FL070 to cross Artip at one zero zero or below"..... Aangezien mn VNAV verdwenen is was het ff gok en rekenwerk. wilde constant met -1700ft/min dalen, later toch maar ff de speedbrake eruit getrokken en met -2300ft/min dalen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4806.jpg

Inbound SPL, after SPL fly radial 260. Ik gooi 260 en 108.40 in mn FMC, maar ik kan 'LOC' niet activeren :?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4807.jpg

Kuwait five one two turn left heading 090 to intercept the localizer, cleared for the approach ils06. En weer zon brakke LOC intercept van PSS :r
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4808.jpg

Na de landingsclearance ff snel de landing checklist nagaan en dan AP uit en hem voor de baan vliegen.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4809.jpg

On final 06
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4810.jpg

'Ground Kuwait512 clearing 06'....."Kuwait512 goedeavond, taxi via Bravo to F1....make that F3."
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs4811.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/os6.jpg

Leuk detail. Rechterzijde is Azië en links Europa. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94126

Is misschien een domme vraag.
Als jullie staan geparkeerd kan bij jullie die deur open.
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar?

(speel nog niet zo lang FS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2e Leg LOWI-EHAM.

Errug gaaf weer. Blanco SID/STAR database roels! Khad de SID expres nie in me FMC gegooit, zodat je wel op je metertjes moet. De KPT1Z departure voer je uit m.b.v. NDB AB en NDB INN om vervolgens de KPT-R152 op te pikken :P

Taxiing rwy 08 voor de KPT1Z SID
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM0

Via Alpha achter Rico aan :)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM1

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM2

Line up in sequence
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM3

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM4

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM5

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM7

Laten we zelf ook maar eens gaan. Wederom dezelfde LOVV Controller
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM8

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM9

Bekend plaatje Rico? :P
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM10

NDB INN outbound 289 for pickup KPT-R153
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM11

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM12

Out of FL70 for Fl50 inbound SPL
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM13

:P
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM14

Left 150 base 06
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM15

Final met severe gustings en plotselinge windomslag. Gewoon keihard haaks erop die wind.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM16

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/LOWIEHAM17

Next................. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Anoniem: 94126 schreef op 04 oktober 2003 @ 23:28:
Is misschien een domme vraag.
Als jullie staan geparkeerd kan bij jullie die deur open.
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar?

(speel nog niet zo lang FS)
De voorste deur krijg je altijd wel met E+1 open. Alleen dat luistert nauw dus ik heb de E+1 veranderd in E . De andere deuren is verschillend per vliegtuig dus je ontkomt er niet aan de readme.txt te lezen.

Meestal worden de keys voor extend... /retract. nosegear/wingfold/tailhook keys gebruikt en die zal je dan via het menu key-assingement moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
gave platen van die online sessie :>

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Laatst online: 22:42

Delphi32

Heading for the gates of Eden

The_FrankO schreef op 04 October 2003 @ 10:07:
Ik vlieg niet IRL dus voor mij zal het niet zo'n probleem zijn ;) Maar er zit zeker wat in. Alleen vind ik het niet prettig dat je een toets gebruikt voor een hoogte roer. Ik weet niet of er een mogelijk heid is om een joystick samen met een race stuur tegelijk tekunnen gebruiken? Kun je de pedalen van je racestuur als rudder gebruiken en de joystick voor de andere richtingen :)
Dat hoort wel te kunnen, mits joystick en stuur beide aan USB hangen. 1 gameport en 1 USB tegelijk gebruiken kan je vergeten, heb ik me laten vertellen (ik heb dus een gameport aansluiting op mn stuur ;( )
We kunnen Delphi32 ook even liev aan kijken en vragen of hij Screen shooter zo aanpast dat hij een klein plaatje (600 bij x) en een groot plaatje (fs resolutie) dmv FTP op je webspace zet iedere keer als je op Print Screen druk en daarbij in een tekst bestand de url met tumbnail erin zet >:) Maar ik denk dat dat je fps niet tengoede gaat :P
Tjee, ik ff blij dat niemand hierop gereageerd had:)
Twee plaatjes tegelijk saven zal niet zo'n probleem zijn, dat merk je niet. Da's nog wel te doen denk ik. FTP erbij zou in principe wel mogelijk zijn, maar is natuurlijk niet echt snel en al helemaal niet leuk als je aan het online vliegen bent...
Als er behoefte aan is om een screenshot 2x te saven (1x resized en 1x original size) dan hoor ik dat graag, is weinig moeite om dat erbij te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Delphi32 schreef op 05 October 2003 @ 00:39:
[...]

Dat hoort wel te kunnen, mits joystick en stuur beide aan USB hangen. 1 gameport en 1 USB tegelijk gebruiken kan je vergeten, heb ik me laten vertellen (ik heb dus een gameport aansluiting op mn stuur ;( )

[...]

Tjee, ik ff blij dat niemand hierop gereageerd had:)
Twee plaatjes tegelijk saven zal niet zo'n probleem zijn, dat merk je niet. Da's nog wel te doen denk ik. FTP erbij zou in principe wel mogelijk zijn, maar is natuurlijk niet echt snel en al helemaal niet leuk als je aan het online vliegen bent...
Als er behoefte aan is om een screenshot 2x te saven (1x resized en 1x original size) dan hoor ik dat graag, is weinig moeite om dat erbij te bouwen :)
Het kan wel degelijk. Ik heb een lange tijd deze configuratie gehad.
USB pedalen (van FF Wheel) met een MS Sidewinder Pro op gameport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88554

Release date 17 oktober!!

Afbeeldingslocatie: http://www.repaint.cheatsplaza.com/deltaegkk1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.repaint.cheatsplaza.com/deltaegkk2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.repaint.cheatsplaza.com/deltaegkk3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.repaint.cheatsplaza.com/deltaegkk4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.repaint.cheatsplaza.com/deltaegkk5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.repaint.cheatsplaza.com/deltaegkk6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.repaint.cheatsplaza.com/deltaegkk7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.repaint.cheatsplaza.com/deltaegkk8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaaf al die screenshots :) echt super
Volgend event vlieg ik ook mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Delphi32 schreef op 05 oktober 2003 @ 00:39:Tjee, ik ff blij dat niemand hierop gereageerd had:)
Dat van 2 plaatjes lijkt me erg handig :)

Kan je dan niet meteen een handige functie erin doen dat hij de code voor hier genereerd?
dus:
code:
1
[url=grootplaatje][img]kleinplaatje[/img][/url]

dat je dus ook nog ergens je home url kan aangeven? Scheeld een hoop tijd en dan zullen denk ik meer mensen het gaan gebruiken :7

Het hoeft natuurlijk niet maar als je het leuk vind en je hebt tijd zou ik het leuk vinden :7

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje over DF734...ik gebruik hem met FFX model maar die cockpit staat op ZOOM , ik kijk recht op de grond :O oplossingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Strakke shots man van de OneSky :9

De porter is er ook :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter3.jpg

En is neergedaald in mijn FS ..... leuk ding man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Gilly schreef op 05 October 2003 @ 11:26:
Strakke shots man van de OneSky :9

De porter is er ook :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En is neergedaald in mijn FS ..... leuk ding man
ik weet dat hij er is ... :maar kan hem niet kopen :( ivm andere lasten op dit moment :(

(ben bezig met huis op nieuw aan het in richten : )

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 05-10-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 12:14
Woei die ziet er best wel strak uit :) Maar zal wel niet al te licht zijn...

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Blackhole schreef op 05 oktober 2003 @ 11:29:
[...]

ik weet dat hij er is ... :maar kan hem niet kopen :( ivm andere lasten op dit moment :(

(ben bezig met huis op nieuw aan het in richten : )
Ja terwijl hij echt helemaal WAANZINNIG is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Hoe ziet de panel eruit? Das een van de balangrijkste details eigenlijk want voor de MD11 zijn er weinig goeie panels. Hij ziet er inderdaad mooi uit.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Gilly schreef op 05 oktober 2003 @ 11:42:
[...]

Ja terwijl hij echt helemaal WAANZINNIG is :D
En wrijf het hem er maar lekker in ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n eerste pics!

Gisteren in real life wheater gevlogen van EHAM naar ELLX. Lekkere korte oefenvlucht. Af en toe tijd om een plaatje te schieten. Helaas heb ik geen pics van de final approach :'( , ik was te druk om te zorgen dat ik ook inderdaad op 24 uitkwam.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/eham-ellx12.jpg

Graag opbouwende kritiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AA aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, bedoel je dat 'hoekerige'? Dat zal wel compressie zijn, op m'n scherm is ie wel goed.

Moet AA aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan je pics te zien wel ja. Zet wel nooit AA in FS2004 aan, wel in je videokaart-instellingen. Als je niet weet hoe dat moet? Laat het me dan weten (FlyingRobin_2@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90313

pfff was enthousiast aan het worden over FS9. Tot gistermiddag dan, pMDG uit de kast getrokken weer voor een vluchtje EHAM LOWI online.
Take off 24 @ EHAM.... frames waren al niet om over naar huis te schrijven maar goed dat EHAM is vrij zwaar dus dat nemen we voor lief.

Climbing to FL330.... frames blijven waardeloos zit ondertussen bij de duitste grens maar in me cockpitje moet ik het doen met ongeveer 7fpsen. Het bleef waardeloos en aangezien dit geen doen is heb ik me vlucht maar afgebroken. :'(

Iemand nog een idee waar ik nog is na moet kijken. Me scenery sliders staan allemaal op dense. Visibility op 100nm en wolken op 60nm.

PIV 1.8GHz
768MB DDR
ATI RADEON 9800
Windows XP UK SP1
DirectX 9.0b

Alvast bedankt _/-\o_

Hier wat screens van me take off en climb, geloof me eerste screens hier :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vriend/uploads/EHAM_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vriend/uploads/EHAM_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vriend/uploads/EHAM_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vriend/uploads/EHAM_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vriend/uploads/EHAM_5.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 90313 op 05-10-2003 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90313 schreef op 05 October 2003 @ 13:29:
pfff was enthousiast aan het worden over FS9. Tot gistermiddag dan, pMDG uit de kast getrokken weer voor een vluchtje EHAM LOWI online.
Take off 24 @ EHAM.... frames waren al niet om over naar huis te schrijven maar goed dat EHAM is vrij zwaar dus dat nemen we voor lief.

Climbing to FL330.... frames blijven waardeloos zit ondertussen bij de duitste grens maar in me cockpitje moet ik het doen met ongeveer 7fpsen. Het bleef waardeloos en aangezien dit geen doen is heb ik me vlucht maar afgebroken. :'(

Iemand nog een idee waar ik nog is na moet kijken. Me scenery sliders staan allemaal op dense. Visibility op 100nm en wolken op 60nm.

PIV 1.8GHz
768MB DDR
ATI RADEON 9800
Windows XP UK SP1
DirectX 9.0b

Alvast bedankt _/-\o_
wolken nog lager zetten, ik heb hem nu op 10% staan en het draait eindelijk een beetje soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69005 schreef op 05 oktober 2003 @ 13:37:
[...]

wolken nog lager zetten, ik heb hem nu op 10% staan en het draait eindelijk een beetje soepel
Lijkt me niet dat dit het probleem is aangezien het mooi helder weer was zoals nu ook op de screens te zien is die ik even gepost heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd, ik ben nu een vluchtje aan het doen Zwitserland-Hongarije over de bergen met mesh op 100 %. Ik zit nu op 30.000 voet en haal een mooie 30 fps die soms verspringt naar 35 fps en soms naar 25 fps. Iig, mooi beeld en lekkere fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75166

Ik zie continu dezelfde Transavia, maarre: Waar komt die vandaan?? :)
Wat is trouwens een leuke addon om te kopen? Ik ben nu steeds 2 uurtjes per dag aan het vliegen, maar wil eigenlijk wel een leuker toestel.
Enige addon die ik nu heb is MyTraffic2004, werkt top, maar kan nog wel wat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik heb een 1333Mhz Duron proc + 512MB SD en ik krijg minstens netzoveel fps als jouw gister. Maar ik heb ook niet alles vol open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UTTT-OAKB

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sgroen/UTTT-OAKB/fsscr000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sgroen/UTTT-OAKB/fsscr003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sgroen/UTTT-OAKB/fsscr006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sgroen/UTTT-OAKB/fsscr011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sgroen/UTTT-OAKB/fsscr017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sgroen/UTTT-OAKB/fsscr022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://happey.demon.nl/caro/stefan/fsscr026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://happey.demon.nl/caro/stefan/fsscr028.jpg

hierna richting Dubai :9

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 69005 op 05-10-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Anoniem: 75166 schreef op 05 October 2003 @ 13:52:
Ik zie continu dezelfde Transavia, maarre: Waar komt die vandaan?? :)
Wat is trouwens een leuke addon om te kopen? Ik ben nu steeds 2 uurtjes per dag aan het vliegen, maar wil eigenlijk wel een leuker toestel.
Enige addon die ik nu heb is MyTraffic2004, werkt top, maar kan nog wel wat bij.
Dit is zo kei kicke vet gaaf cool vliegen dit _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/porter20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG Gilly, heb nauwelijks naar dat vliegtuig gekeken maar die mesh... :-P
Is dat terramesh 2002?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ziet er goed uit.... mooi gedetailleerd kistje volgens mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Anoniem: 89020 schreef op 05 October 2003 @ 14:46:
OMG Gilly, heb nauwelijks naar dat vliegtuig gekeken maar die mesh... :-P
Is dat terramesh 2002?
Nee dat ligt in het Georender gebied allemaal, ik denk dat Lago daar de hand in heeft gehad.
Anoniem: 90313 schreef op 05 oktober 2003 @ 14:54:
[...]

Dat ziet er goed uit.... mooi gedetailleerd kistje volgens mij _/-\o_
Dat is het zeker .... :9~

En die Real life FDE mogenlijkheid, dat moet je echt ervaren ..... _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Ensinker op 05-10-2003 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
How man ! Dat zijn mooie screenshots. Het is al lang geleden dat ik nog een flightsim heb gezien , maar dit is werkelijk prachtig , vooral in interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10
Waar kan ik hem downoaden ? Ik heb al gekeken op flightsim maar daar zie ik hem niet staan . Alvast bedankt .

PS : Voor diegene die me geholpen hebben ; Ben dapper aan het oefenen met de PMDG _/-\o_ en ik ga woendag de sidewinder FFB kopen . Kan iemand mij nog op andere gedachten brengen ivm de joystick, betere ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik had hem ook al kunnen hebben :( maar helaas .....

andere dingen moeten even voor gaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.