[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nieu1076/got/8.jpg

Al weer deel 29. Afgelopen deel heeft 20 dagen geleefd dat is een record van traagheid >:)

Dus nu weer wat meer posten.

Ik zal binnenkort ook weer wat shotjes laten zien.

Links:
Vorige delen:
[topic=306358/1/50]
[topic=328259/1/50]
[topic=341367/1/50]
[topic=349924/1/50]
[topic=359382/1/50]
[topic=366994/1/50]
[topic=375090/1/50]
[topic=379866/1/50]
[topic=389419/1/50]
[topic=397198/1/50]
[topic=401689/1/50]
[topic=407463/1/50]
[topic=411739/1/50]
[topic=420980/1/50]
[topic=428134/1/50]
[topic=433822/1/50]
[topic=437886/1/50]
[topic=443247/1/50]
[topic=449854/1/50]
[topic=456033/1/50]
[topic=456033/1/50]
[topic=462192/1/50]
[topic=466636/1/50]
[topic=472257/1/50]
[topic=479105/1/50]
[topic=484213/1/50]
[topic=493997/1/50]
[topic=501288/1/50]
[topic=518650/1/25]

General:
officiele ms fs2002 site
officiele ms fs2000 site

Freeware Add-ons:
flightsim
avsim
fsfreeware
allied fs group
nl2000
feelreal
posky (GMAX 767's voor PIC!)
belgie vliegvelden

Payware add-ons:
dreamfleet
phoenix simulation (pss)
pilot in command (pic)
lago
meer info en pics van payware vliegtuigen

Cockpit bouw
flightdecksolutions
cockpit simulations
project magenta (software)
AGT online
EPIC
interview met gast over cockpitbouwen

Flightsim FAQ's:
Droogkloots faq
KIMBLE's ILS voor beginners FAQ
nealzie's faq's

Bluebird aviation:
blb testsite
VA forum

Andere links:
Site van Pilotincommand met reallife flightplans van en naar Schiphol
Schiphol radio
kimble's en rateltje's fs site

irc:
Verder zijn we te vinden op IRC en staan open voor al je vragen
server: irc.tweakers.net of irc.fokzine.net
channel: #Flightsim

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 15:42
woei een image van moi bovenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op vrijdag 28 juni 2002 22:07 schreef KIMBLE het volgende:
woei een image van moi bovenaan :)
Kon zo gauw niets anders vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Kimble, mooi airbus screenshots trouwens :9~

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51137

Zo, me eerste post weer in dit deel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43679

Kan er voortaan een linkje in het oude deel naar het nieuwe deel worden gemaakt? Is misschien wel zo makkelijk.
Binnenkort zal ik ook wel weer eens pics posten. Is nu al wel weer zo'n 10 delen terug dat ik voor het laatst een fs2002 pic heb gepost...

edit:
maar eerst ff GTA 3 uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 22:38 schreef Loodeweickje het volgende:
Kan er voortaan een linkje in het oude deel naar het nieuwe deel worden gemaakt? Is misschien wel zo makkelijk.
Binnenkort zal ik ook wel weer eens pics posten. Is nu al wel weer zo'n 10 delen terug dat ik voor het laatst een fs2002 pic heb gepost...
Ik wilde dat nog doen, maar ItSnows had hem sneller dicht.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op vrijdag 28 juni 2002 22:40 schreef -Sander_ het volgende:

[..]

Ik wilde dat nog doen, maar ItSnows had hem sneller dicht.
Ik heb het al weer aangepast hoor :) kleine moeite was het alleen vergeten

edit
oeps lezen is ook een vak. Ik was ook bezig met zo'n bericht alleen was hij toen al gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Misschien word het eens tijd om mijn FS cd's te gaan zoeken :)
Op vrijdag 28 juni 2002 22:31 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo, me eerste post weer in dit deel :7
Als het een wedstrijd is wil ik ook wel meedoen hoor. Moet het altijd zo?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 28 juni 2002 23:05 schreef Bolk het volgende:
Misschien word het eens tijd om mijn FS cd's te gaan zoeken :)
[..]

Als het een wedstrijd is wil ik ook wel meedoen hoor. Moet het altijd zo?
Waar slaat dat nou weer op, ik zeg toch: "Mijn eerste post" en niet de eerste post :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-03 21:48

Major Carnage

waki miko Reimu

De traditie van het 'niet openen van een topic door mij' wordt weer voortgezet :D

Naja lb eigenlijk

Overigens.. Er is een groepje Brazilianen die bezig zijn met sceneries voor Brazilie. Aan de screenshots te zien ziet het er allemaal erg netjes uit :)
http://www.pstair.com.br/mappingbrazil/
En het is freeware ja
Het is handig als je een vertaaltool bij de hand hebt als je ook iets van de begeleidende tekst wil begrijpen

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

The_Franko > Sorry voor mijn late rpely op jouw vraag of ik gisteren (nu is et al zaterdag :P) op VATSIM ging vliegen, ik wilde dolgraag maar ik moest weg :( Dus heb niet op VATSIM kunnen vliegen :( :'( Ik weet niet of ik in het weekend kan, maar laat wat va je horen :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:28

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Kijk, hier HADDEN dus mooie shots moeten staan...
Ik ging een vlucht doen van LOWI (altijd leuk) naar Bolzano net over de grens in Italië (LIBZ? weet niet zeker). Daar moest ik de visual app op rwy 19 nemen. Krijg keurig vectors, vlak over de bergtoppen en zo, schitterend, maar nergens mn destination airport te zien :?
Op 1 mile krijg ik een go-around, logisch want ik had de rwy niet in sight. En vanaf dat moment ben ik bezig geweest om met de vectors die ik kreeg, alle instructies op te volgen en tegelijk de bergen om me heen te vermijden. Maar ja, als je dan een vector IN een berg krijgt houdt het op |:(

Sorry, no pics, ben te druk geweest met bergen ontwijken. Dit ga ik nog eens proberen, het móet toch kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37797

Op zaterdag 29 juni 2002 00:31 schreef Delphi32 het volgende:
[bla...]
Met fsscreen is het easy dan ram je even op de prt scr knop en je heb een plaatj :)

hijs fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 28 juni 2002 23:14 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op, ik zeg toch: "Mijn eerste post" en niet de eerste post :7
Daarom vraag ik of het een wedstrijd is om nutteloze posts neer te zetten.

Maargoe, genoeg. Ik heb een systeemupgrade gedaan, en er zit nu veel meer DDR ram in, ik hoop dat het uitmaakt. Er zou trouwens toch ook een nieuwe versie van Procontroller komen oid? hoe staat het daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32

Delphi32

Op zaterdag 29 juni 2002 00:33 schreef dutchplanet het volgende:
Met fsscreen is het easy dan ram je even op de prt scr knop en je heb een plaatj :)
Duh, zo werkt ScreenShooter ook :) Maar ik kan je verzekeren dat je geen tijd hebt op op PrintScreen te drukken als je handen en voeten nodig hebt om een berg te ontwijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 00:21 schreef ND het volgende:
The_Franko > Sorry voor mijn late rpely op jouw vraag of ik gisteren (nu is et al zaterdag :P) op VATSIM ging vliegen, ik wilde dolgraag maar ik moest weg :( Dus heb niet op VATSIM kunnen vliegen :( :'( Ik weet niet of ik in het weekend kan, maar laat wat va je horen :)
mogûh mensen

Mischien kunnen vanavond weer. Gister ging met mij niet echt helemaal goed. Maakte de ATC nog een vergissing met de rwy nummers ook ;) lag ik dus in de zee. Was niet meer te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 00:14
Op zaterdag 29 juni 2002 09:36 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

mogûh mensen

Mischien kunnen vanavond weer. Gister ging met mij niet echt helemaal goed. Maakte de ATC jij nog een vergissing met de rwy nummers ook ;) lag ik dus in de zee. Was niet meer te corrigeren.
Goed, de ATC was ik ... ik maakte geen vergissing, dat was jij, je zat op een gegeven moment op de G/S van 07R.

En ik heb net begrepen dat je geen ILS had ingesteld, ik vroeg nog "report when established on the LLZ", en jij reageert dan "established" en jij zegt net ik vloog manual.

En graag eerst teruglezen voordat je iets uitvoert.
Goed.. ik probeer het nog een keer.
14 juli 20002 is de grande flyin, ben benieuwd of daar nog mensen voor aanmelden trouwens. Maar het gaat mij om het volgende.
Zijn er mensen die Zaterdag 12 juli een meeting willen op Schiphol.
Laaste keer

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 13:51

Spotter

Lichtnicht

met een beetje geluk ben ik vanaaf weer van de partij, dan zal het echt m'n eerste keer op VATSIM worden want gister had ik wat probleempies en moet nog naar een feesie van een vriendin dus ik ben er maar mee genokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 19-04 21:59
Op zaterdag 29 juni 2002 10:48 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

Laaste keer
Ligt eraan wat voor meeting. Als we bier gaan zuipen kom ik wel :9

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben net bezig geweest met een tutorial voor de FMC van de Dreamfleet b737.

Het ging allemaal heel goed ik vloog precies over de route van de FMC.

Maar dan staat er in de tutorial:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/Tutorial.jpg

Nu weet ik dus niet welk FMC licht. Ik heb heel goed opgelet maar rond 60nm van Tarex gebeurde er niets ik vloog gewoon netjes op fl320 over de airport heen.

Wat doe ik verkeerd?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/cockpit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 29 juni 2002 12:26 schreef The_FrankO het volgende:
Ik ben net bezig geweest met een tutorial voor de FMC van de Dreamfleet b737.

Het ging allemaal heel goed ik vloog precies over de route van de FMC.

Maar dan staat er in de tutorial:
[afbeelding]

Nu weet ik dus niet welk FMC licht. Ik heb heel goed opgelet maar rond 60nm van Tarex gebeurde er niets ik vloog gewoon netjes op fl320 over de airport heen.

Wat doe ik verkeerd?
[afbeelding]
Ja, ik had ook wat problemen (met precies dezelfde tutorial overigens), ik zette de ALT op de MCP op de 8000, maar toen me plane ging dalen, daalde hij naar 4000, toen weer omhoog, weer omlaag, tot die op een gegeven moment crashte :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 12:31 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Ja, ik had ook wat problemen (met precies dezelfde tutorial overigens), ik zette de ALT op de MCP op de 8000, maar toen me plane ging dalen, daalde hij naar 4000, toen weer omhoog, weer omlaag, tot die op een gegeven moment crashte :?
Bij jouw daalde hij tenminste. Maar wat is nou MCP? en wanneer ging je dalen en had jij zo'n fmc lampje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Als in je FMC een lager ALT staat dan op je MCP zal tie niet dalen. Maar ik begrijp het denk ik niet helemaal wat je bedoelt.

Je MCP is je autopilot waar je je alt hdg etc etc instelt. Deze heeft een override op je FMC, dus als jij een alt van bijv 10000 insteld op je MCP en 12000 op je FMC zal je plane niet hoger komen dan 10000.

Zelfde is bij het dalen, als jij 320 instelt op je MCP en je FMC op 60, zal je plane niet dalen, en je FMC een lampje doen oplichten. je FMC vraagt dan of de MCP alt lager kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 13:02 schreef Bolk het volgende:
Als in je FMC een lager ALT staat dan op je MCP zal tie niet dalen. Maar ik begrijp het denk ik niet helemaal wat je bedoelt.

Je MCP is je autopilot waar je je alt hdg etc etc instelt. Deze heeft een override op je FMC, dus als jij een alt van bijv 10000 insteld op je MCP en 12000 op je FMC zal je plane niet hoger komen dan 10000.

Zelfde is bij het dalen, als jij 320 instelt op je MCP en je FMC op 60, zal je plane niet dalen, en je FMC een lampje doen oplichten. je FMC vraagt dan of de MCP alt lager kan
Maar waar staat dat lampje en wanneer krijg je die. Dit wist ik namelijk wel dat je je alt moest verlagen (naar hoeveel is mij niet helemaal duidelijk). Je moest dat doen als er een lampje ging branden van de FMC maar die lamp heb ik niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Laatst online: 23-04 16:04
Ik doe altijd voor mijn vertrek mijn mcp 100ft hoger instellen dan de FL die ik in de fmc zet, dus FL320 FMC zet ik mijn MCP op 32100, voor het T/D punt zet ik mijn MCP terug naar 2000, zodat de FMC de complete daling regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 29 juni 2002 12:48 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Bij jouw daalde hij tenminste. Maar wat is nou MCP? en wanneer ging je dalen en had jij zo'n fmc lampje?
Main Control Panel, kijk, dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/mcp1.JPG

Zo stond ik :?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/Verkeerdeafcadfileorlando.JPG

Denk overigens niet dat het aan mij ligt dat ik in het gras sta maar aan de scenery van orlando, is dat geen airport voor je om een afcad voor te maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 13:22 schreef Gilly het volgende:
Ik doe altijd voor mijn vertrek mijn mcp 100ft hoger instellen dan de FL die ik in de fmc zet, dus FL320 FMC zet ik mijn MCP op 32100, voor het T/D punt zet ik mijn MCP terug naar 2000, zodat de FMC de complete daling regelt.
Wanneer is dat T/D punt? en wanneer gaat dat lampje branden en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Kun je op het sherm zien als je alles goed hebt ingevoerd, het scherm onder het horizon scherm, ben ff de benamingen kwijt. Waar je route afgebeeld word.
Daar staat op een gegeven moment op de lijn een rondje met T/D (top of descent) erbij, daar begint hij te dalen. Mits je MCP laag genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 14:30 schreef Gilly het volgende:
Kun je op het sherm zien als je alles goed hebt ingevoerd, het scherm onder het horizon scherm, ben ff de benamingen kwijt. Waar je route afgebeeld word.
Daar staat op een gegeven moment op de lijn een rondje met T/D (top of descent) erbij, daar begint hij te dalen. Mits je MCP laag genoeg is
Owkee.

Maar hoe moet ik dan gaan landen op ILS? dan moet ik toch de freq instellen bij nav en dan op auto zetten en dan app drukken? Wanneer kan je dat aanzetten dan? nu kan het nog niet. Ik ben nog niet aan het dalen maar ik ben ongeveer halverwege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

The_Franko > vanavond kan ik niet, en het ziet er naar uit dat ik heel lang niet kan, mijn joystick heeft zojuist de geeste gegeven :'( (was een el cheapo joystick) Dit is echt balen man ;( ;(

en ik heb op dit moment geen geld voor een nieuwe joystick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 29 juni 2002 14:41 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Owkee.

Maar hoe moet ik dan gaan landen op ILS? dan moet ik toch de freq instellen bij nav en dan op auto zetten en dan app drukken? Wanneer kan je dat aanzetten dan? nu kan het nog niet. Ik ben nog niet aan het dalen maar ik ben ongeveer halverwege
Ik denk dat het voor ons het beste is heel hard op zoek te gaan naar de manual van rdluca ;)

Dan heb ik zelf ook nog een vraag, als ik bezig ben met de PreFlight en ik wil de STAR invoeren die ik wil gaan vliegen als ik ga landen, moet ik toch weten welke star een beetje mooi voor de runway ligt? Dit is toch ook zo met de SID? Zijn hier kaarten voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
woei
* KIMBLE komt net terug van een ochtend/middagje zweefvliegen
2x lierstart :9~ , in 3sec naar 100kmph ik wist nie wat me overkwam :D, echt onwijs kewl
maar ja nu wil ik :Z , ben moe na al dat getrek/getil/gevlieg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Op zaterdag 29 juni 2002 14:41 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Owkee.

Ik zou die ILS freq handmatig instellen op zowel nav1 als nav2 en op hand laten staan, anders gaat het niet goed.
Je laat hem gewoon dalen tot tot je RX** drukt op APPR. de rest gaat dan vanzelf.
Maar ik denk dat er mensen zijn die dit beter kunnen uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 15:05 schreef Gilly het volgende:

[..]

Ik zou die ILS freq handmatig instellen op zowel nav1 als nav2 en op hand laten staan, anders gaat het niet goed.
Je laat hem gewoon dalen tot tot je RX** drukt op APPR. de rest gaat dan vanzelf.
Maar ik denk dat er mensen zijn die dit beter kunnen uitleggen.
Nou ik snap er helemaal niets meer van :(

Vliegen gaat goed gaat helemaal de goed roete. Maar dan komt de landing. Ik was net op LOWI had al bij de start de verkeerde stars gekozen dus kwam op een helemoeilijke roete. Geen probleem hoor alleen gaat die computer hem de heletijd de berg insturen. Nou net allemaal overleeft. eindelijk voor de rwy. Gaat hij stijgen |:( :( dat slaat dus nergens op. Ik snap er echt helemaal niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeerde toch maar weer eens een vluchtje met de DF, maar je raad het al, het gaat weer mis!!! En ik doe precies wat er staat!!! Nou ging ik dus de daling inzetten, ik zette de MCP ALT op 3700ft, wat doet de kutplane, hij crasht!!!
Ik snap er niks meer van, en dan nog iets, de FMC staat HELEMAAL GOED, allemaal van de rare bochten en koersafwijkingen, kijk hieronder maar, en dan staat hij nog op een grote schaal ook!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/koersafwijking.JPG

Ik ga hier echt van flippen geloof ik :? :? :? :? :? :r :r :r :r :r ;( ;( ;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 19:11 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik probeerde toch maar weer eens een vluchtje met de DF, maar je raad het al, het gaat weer mis!!! En ik doe precies wat er staat!!! Nou ging ik dus de daling inzetten, ik zette de MCP ALT op 3700ft, wat doet de kutplane, hij crasht!!!
Ik snap er niks meer van, en dan nog iets, de FMC staat HELEMAAL GOED, allemaal van de rare bochten en koersafwijkingen, kijk hieronder maar, en dan staat hij nog op een grote schaal ook!

[afbeelding]

Ik ga hier echt van flippen geloof ik :? :? :? :? :? :r :r :r :r :r ;( ;( ;( ;( ;(
Als je rare bochten hebt dan heb je de verkeerde SID en STARS gekozen.

En inzoemen moet je onderin dat schermpje doen Links is inzoemen Rechts is uitzoemen. Je ziet gewoon een plusje en een mintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 21:17

[afbeelding]

vlieg je altijd op 16x?
Dat doe ik alleen bij zeer lange vluchten en dan tijdens het cruizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 29 juni 2002 19:20 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Als je rare bochten hebt dan heb je de verkeerde SID en STARS gekozen.

En inzoemen moet je onderin dat schermpje doen Links is inzoemen Rechts is uitzoemen. Je ziet gewoon een plusje en een mintje
Je begrijpt me verkeerd, ik weet wel hoe ik de schaalverdeling anders kan zetten, maar dan bedoel ik dat je moet nagaan hoe groot die koersafwijking eigenlijk is, omdat ie nu nog maar op een grote schaal staat en dus niet zo nauwkeurig is. En ik heb gewoon de SIDS en STARS gekozen uit die manual (ja, die van 11 pagina's, YSSY-YMML).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

[afbeelding]

[bo(r)eingflamemodus]
neem dan een PSS airbus, vliegt heerlijk en heel makelijk om mee te vliegen.(ziet er trouwens ook beter uit) :7 beter dan z'n rotte voor de helft computer gestuurde boeing :)
[\eindebo(r)eingflamemodus]

P.S ik verwacht hierop natuurlijk geen antwoord want dan zijn jullie helemaal ingetrapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 19:57 schreef Slechtotophetbot het volgende:

[..]

[bo(r)eingflamemodus]
neem dan een PSS airbus, vliegt heerlijk en heel makelijk om mee te vliegen.(ziet er trouwens ook beter uit) :7 beter dan z'n rotte voor de helft computer gestuurde boeing :)

P.S ik verwacht hierop natuurlijk geen antwoord want dan zijn jullie helemaal ingetrapt :P
Heb je er een goede manual voor? dat je stap voor stap die FMC kan programmeren tot en met de landing? Dan zal ik het zeker gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zaterdag 29 juni 2002 19:59 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Heb je er een goede manual voor? dat je stap voor stap die FMC kan programmeren tot en met de landing? Dan zal ik het zeker gaan doen.
op de website van Phoenix zijn er wel goede manuals te downloaden. Ik heb zo met die manuals leren vliegen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de airbus eerst niet echt zo leuk vond met zijn kale cockpit en de computer doet alles gedoe, maar als je weet hoe alles werkt is het best wel leuk om mee te vliegen en je hebt er bijna altijd een perfect landing (zoals in het echt) >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Wie weet wat er als ZFW ingevoerd moet worden bij de PSS bussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zaterdag 29 juni 2002 19:57 schreef Slechtotophetbot het volgende:

[..]

[bo(r)eingflamemodus]

ik begrijp niet wat je in de PSS airbus ziet maarja.. (:r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen groot nieuws als je wat met je ai traffic wilt doen:

www.projectai.com is weer helemaal online. Zo ik zeg het maar even ik vind het in iedergeval erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Op zaterdag 29 juni 2002 20:08 schreef Spotter het volgende:
Daar heb je een loader voor, kun je zelf bepalen.

Maar die Airbussen van PSS vliegen inderdaad veel makkelijker, maar de pic/posky 767 vind ik weer veel leuker vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zaterdag 29 juni 2002 20:08 schreef Spotter het volgende:
daar heb je een programmatje voor, Load Edit...

ZFW = Zero Fuel Weight

Bijvoorbeeld ,

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/ZFW321.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

[afbeelding]

Ik vlieg NOOIT en dan ook NOOIT met een tijdversnelling van 16x!!!!!! Ik denk dat daardoor er zoveel fout gaat.

Dreamfleet zegt ergens zelf ook dat 4x absoluut de top is! Beter is helemaal geen tijdversnelling. En ZEKER niet als je bochten moet gaan maken: je blijft en blijft dan vaak maar heen en weer vliegen omdat de AP door de hoge snelheid altijd het juiste punt voorbij vliegt. Dat geldt ook voor stijgen en dalen. Het is alsof de AP noet doorheeft dat de tijd versneld wordt: hij reageert even snel of traag als dat je op 1x vliegt en schiet dus constant het beoogde doel voorbij.

Als je ECHT tijdversnelling wil gebruiken doe dat dan ALLEEN als je perfect op koers bent en rechtuit vliegt: zodra er een bocht in het vluchtplan zit, tijdcompressie uitzetten. Zelfs 4x geeft dan al problemen.

P.S. En zoals Slechtophetbot al zei: de PSS Airbus vliegt echt heerlijk! Die is echt top!!! Het heerlijkste FS vliegtuig dat er is! En ik heb beide, dus ik kan het weten. Al blijven er altijd mensen die de waarheid niet onder ogen willen zien... ;) >:) :o Maar zelfs de PSS Airbus krijgt geheid problemen met snelheden boven de 4x...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zaterdag 29 juni 2002 21:24 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Ik vlieg NOOIT en dan ook NOOIT met een tijdversnelling van 16x!!!!!! Ik denk dat daardoor er zoveel fout gaat.

Dreamfleet zegt ergens zelf ook dat 4x absoluut de top is! Beter is helemaal geen tijdversnelling. En ZEKER niet als je bochten moet gaan maken: je blijft en blijft dan vaak maar heen en weer vliegen omdat de AP door de hoge snelheid altijd het juiste punt voorbij vliegt. Dat geldt ook voor stijgen en dalen. Het is alsof de AP noet doorheeft dat de tijd versneld wordt: hij reageert even snel of traag als dat je op 1x vliegt en schiet dus constant het beoogde doel voorbij.

Als je ECHT tijdversnelling wil gebruiken doe dat dan ALLEEN als je perfect op koers bent en rechtuit vliegt: zodra er een bocht in het vluchtplan zit, tijdcompressie uitzetten. Zelfs 4x geeft dan al problemen.

P.S. En zoals Slechtophetbot al zei: de PSS Airbus vliegt echt heerlijk! Die is echt top!!! Het heerlijkste FS vliegtuig dat er is! En ik heb beide, dus ik kan het weten. Al blijven er altijd mensen die de waarheid niet onder ogen willen zien... ;) >:) :o Maar zelfs de PSS Airbus krijgt geheid problemen met snelheden boven de 4x...
toon volledige bericht
Maar zelfs de PSS Airbus krijgt geheid problemen met snelheden boven de 4x...

dat is zeker waar. Ik had een keer een HOLD boven EGLL op 8x en ging even wat anders doen en toen ik na 1/2 uur terug kwam zat ik ergens boven Schotland.... :?

2x tijdversnelling is voor mij nu de max ! dat gaat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Waarom tijdversnelling gebruiken, maakt dan korte vluchten als je weinig tijd hebt.

Ik ha ook nog ff een vraagje, heb net ff format pc gedaan en ik wil nu mijn PIC FMC navdata weer vullen met SID/STAR inf.
Nu ben ik die zip file kwijt die je in de navdata dir van PIC moet gooien en kan de site ff niet vinden waar dat op staat.

Wie schiet mij ff te hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 21:52 schreef Gilly het volgende:
Waarom tijdversnelling gebruiken, maakt dan korte vluchten als je weinig tijd hebt.

Ik ha ook nog ff een vraagje, heb net ff format pc gedaan en ik wil nu mijn PIC FMC navdata weer vullen met SID/STAR inf.
Nu ben ik die zip file kwijt die je in de navdata dir van PIC moet gooien en kan de site ff niet vinden waar dat op staat.

Wie schiet mij ff te hulp.
Ow **** dat moet ik ook weer doen :( Heb hem net ook ff verwijderd.

En ff lang opnieuw geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Maar jij weet vast die link ????? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 22:21 schreef Gilly het volgende:
Maar jij weet vast die link ????? >:)
Nee die heb ik niet.

weet iemand welk airport dit is?
Afbeeldingslocatie: http://www.earthboundexp.com/media/images/Everest/lukla.jpg

Lijkt me wel leuk om er een keer naartoe tevliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vandelaak/DSCF0007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zaterdag 29 juni 2002 23:21 schreef Lassekjus het volgende:
[afbeelding]
Is dat een b777?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zaterdag 29 juni 2002 23:21 schreef Lassekjus het volgende:
[afbeelding]
leuk :) maar wat doet de Wookie van Star Wars achter de FO :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zaterdag 29 juni 2002 23:01 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Nee die heb ik niet.

[afbeelding]

Is dat niet in Nepal ofzo ? lijkt er wel op.

toch wel :)

http://www.ece.ubc.ca/sar/nepal/helicopter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 29 juni 2002 21:24 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

toon volledige bericht
Oke, hartsikke bedankt, ik ga het vandaag of morgen eens proberen :) Maar de PSS Airbus, neh... De FMC is trouwens ook anders, ken ik het daarna weer gaan leren voor de DF 737, en ik moet toegeven, om de 1 of andere reden heb ik het niet zo op luchtbussen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik wil FS2002 ook wel s uitproberen [kep net me X45 binnen, dus dat ist probleem niet]
Heeft iemand nog tips voor een newbie als ik¿ [welke planes is het makkelijkst om mee te beginnen etc]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32

Delphi32

FF zelfpromoten op de late avond. Ik kreeg een mailtje:

Hi Dennis...

Thank you for sharing you flight experience with the flightsim
community. I've just finished putting your op-ed article together and
it's now online for everyone to read. You can reach it directly here:

http://www.flightsim.com/cgi/kds/main/op-ed/ed266.htm
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Neem een vliegtuig die lief na je lacht, ga lekker pielen, rondjes draaien, opstijgen, landen...etc. Probeer het gevoel te krijgen.

Je zou ook heel ingewikkeld kunnen doen en de lessen volgen etc. Aan jou de keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zondag 30 juni 2002 00:29 schreef Delphi32 het volgende:
FF zelfpromoten op de late avond. Ik kreeg een mailtje:

Hi Dennis...

Thank you for sharing you flight experience with the flightsim
community. I've just finished putting your op-ed article together and
it's now online for everyone to read. You can reach it directly here:

http://www.flightsim.com/cgi/kds/main/op-ed/ed266.htm
:P
leuk om te lezen.... en lekker op Flightsim :7

Well done !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43679

Op zaterdag 29 juni 2002 23:01 schreef The_FrankO het volgende:
Nee die heb ik niet.

[afbeelding]

De link achter het plaatje al eens bekeken?
http://www.earthboundexp.com/media/images/Everest/lukla.jpg
Misschien kan je daar iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 30 juni 2002 00:23 schreef -=!ME!=- het volgende:
Ik wil FS2002 ook wel s uitproberen [kep net me X45 binnen, dus dat ist probleem niet]
Heeft iemand nog tips voor een newbie als ik¿ [welke planes is het makkelijkst om mee te beginnen etc]
Dat ff kan je wel weglaten want dat gaat niet lukken ;)
Zelf ben ik ook nog bezig met de lessons, maar zodra je de basics een beetje kent moet je natuurlijk ook zelfstandig gaan vliegen en oefenen, beginnen bij Cessna en steeds een tikje groter, zelf vlieg ik nu op de Dreamfleet 737, maar dat is (voor mij) een behoorlijke kluif. Ik zal ook nog verder gaan met de lessons, maar niet allemaal, ik wil ze doen tot en met Commercial pilot, dan heb je alle belangrijke punten gehad, en de rest zal je dan toch zelf moeten doen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Op zaterdag 29 juni 2002 23:28 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Is dat een b777?
lijkt me eerder een boeing 757. Wel eens een 777 gezien met een nederlands registratienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zondag 30 juni 2002 10:51 schreef rellehenk het volgende:

[..]

lijkt me eerder een boeing 757. Wel eens een 777 gezien met een nederlands registratienummer?
Ow daar heb ik geen verstand van :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb even een vraagje, ik ben nu dus onderweg van YSSY naar YMML, en nou is mijn vraag, als ik zometeen de t/d nader, moet ik dan iets voor of op de t/d de alt op de MCP weizigen? En die ALT, die moet tcoh gezet worden naar de ALT die staat bij het eerst volgende 'waypoint'? En als je daar bent weer, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zondag 30 juni 2002 10:51 schreef rellehenk het volgende:

[..]

Na enige speurwerk kwam ik deze tegen PH-DBH Boeing 757-230 24748 Dutch Bird, Amsterdam

Kan ook PH-DBB zijn zelfs met inzoomen op reg nummer is het moeilijk te zien .

Aan zijn stropdas te zien is het geen KLM'er :)

En hier heb je wat plaatjes van de buitenkant :7

http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=PH-DBB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Op zondag 30 juni 2002 11:11 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik heb even een vraagje, ik ben nu dus onderweg van YSSY naar YMML, en nou is mijn vraag, als ik zometeen de t/d nader, moet ik dan iets voor of op de t/d de alt op de MCP weizigen? En die ALT, die moet tcoh gezet worden naar de ALT die staat bij het eerst volgende 'waypoint'? En als je daar bent weer, etc etc.
Kan er ruim voor. De FMC laat hem pas dalen op T/D. Zou het er niet op doen, want dan kan je weleens te laat zijn en je maakt het jezelf alleen maar ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ben bezig met een vlucht SCEL ---> SBGL. Pic's komen vanmiddag aan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Tis inderdaad een 757-200 van Dutchbird, de PH-DBB, geleased van Condor, moeten jullie ook nog constructienummer weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zondag 30 juni 2002 11:20 schreef Spotter het volgende:
Tis inderdaad een 757-200 van Dutchbird, de PH-DBB, geleased van Condor, moeten jullie ook nog constructienummer weten?
PH-DBB Boeing 757-230 construction number 24738 Dutch Bird, Amsterdam (EHAM)

dit is hem inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zondag 30 juni 2002 11:16 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Ben bezig met een vlucht SCEL ---> SBGL. Pic's komen vanmiddag aan :9~
Welke vliegvelden zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zondag 30 juni 2002 11:23 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Welke vliegvelden zijn dat?
Santiago Chile --> Rio De Janeiro met een LanChile A320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 30 juni 2002 11:14 schreef Gilly het volgende:

[..]

Kan er ruim voor. De FMC laat hem pas dalen op T/D. Zou het er niet op doen, want dan kan je weleens te laat zijn en je maakt het jezelf alleen maar ingewikkeld.
Thnx, en moet ik dan inderdaad die ALT op de MCP zetten op de ALT die staat bij het volgende 'waypoint'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Nee hoeft niet, ik zet hem altijd op 2000ft ofzo. De hoogtes op de verschillende waypoints regelt de FMC helemaal zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 30 juni 2002 11:32 schreef Gilly het volgende:
Nee hoeft niet, ik zet hem altijd op 2000ft ofzo. De hoogtes op de verschillende waypoints regelt de FMC helemaal zelf.
Oke dan, thnx!
Dan nog [i]1[/i] (allerlaatste) vraag: Bij de landing, moet de MCP ALT dan op 0 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Nope, dat is hetzelfde als bij een normale ILS landig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zondag 30 juni 2002 11:54 schreef Gilly het volgende:
Nope, dat is hetzelfde als bij een normale ILS landig.
Hoe werkt die ILS landing dan in die Dreamfleet 737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Dat staat perfect in de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die het leuk vinden (ik denk iedereen hier wel), vanavond komt om 19.25 op RTL 5 Airport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, net de vlucht achter de rug, het ging zo goed, tot de landing (maarja, ik kom wel steeds verder :)), toen crashte ik tegen een huisje. Dit waren de procedures:

- ILS freq instellen in NAV 1, VOR freq in NAV 2
- Beneden ergens op de Overhad Panel het knopje van NAV 1 omzetten
- Autopilot A aan, en dan de app mode aan
- Automatisch ging de MCP SPD aan
- Veels te laat me flaps
- Crash

Waar ligt het aan dat ik crashte, ligt het aan me flaps, het late inschakelen van de APP mode (ik was een beetje laat, het werkte eerst ff niet), en waaraan anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Vergeet niet dat je niet zoveel fuel moet meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

inderdaad wel handig om fuel mee te nemen, ze lopen nog steeds niet op lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Op zondag 30 juni 2002 13:09 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo, net de vlucht achter de rug, het ging zo goed, tot de landing (maarja, ik kom wel steeds verder :)), toen crashte ik tegen een huisje. Dit waren de procedures:

- ILS freq instellen in NAV 1, VOR freq in NAV 2
Jij vliegt met Dreamfleet 737, toch??

Daar moet je toch op zowel NAV1 als NAV2 de ILS FREQ instellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zondag 30 juni 2002 16:14 schreef Gilly het volgende:

[..]

Jij vliegt met Dreamfleet 737, toch??

Daar moet je toch op zowel NAV1 als NAV2 de ILS FREQ instellen???
Alleen als je autoland doet :) (tevens moet dan ook AP B aan staan)

zoals jullie weten heb ik een nieuwe flightstick nodig.
Welke? De Microsoft Sidewinder Prcision2 (non FF), Logitech 3D Digital Extreme, of de Thrustmaster Topgun Fox2 PRO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede avond.

Ik zit met een probleem.

Ik wilde de PSS b777 installeren met de update. Na een hoop gedoe kreeg ik eindelijk weer de panal tevoorschijn alleen kan ik niet door mijn raampje kijken
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/b777.jpg

Wat heb ik verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zondag 30 juni 2002 17:25 schreef The_FrankO het volgende:
Goede avond.

Ik zit met een probleem.

Ik wilde de PSS b777 installeren met de update. Na een hoop gedoe kreeg ik eindelijk weer de panal tevoorschijn alleen kan ik niet door mijn raampje kijken
[afbeelding]

gewoon ff dat schermpje met je muis groter maken, met je muis naar dat view scherm, dan komt er zo'n 2pijl geval, muis indrukken en groter maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 30 juni 2002 17:14 schreef ND het volgende:

[..]

Welke? De Microsoft Sidewinder Prcision2 (non FF), Logitech 3D Digital Extreme, of de Thrustmaster Topgun Fox2 PRO?
Dat is het probleem, ik krijg niet AP A en AP B aan:?

Neem de Logtich Wingman Force 2d (of zoiets), die heb ik ook, echt fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Weet iemand een goede site waar het painten van vliegtuigen goed word uigelegd en dan speciaal voor de Posky 767-300 V3 paintkit, de readme die erbij zit word ik ook niet wijs van. Loop te pielen maar ik schiet niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zondag 30 juni 2002 17:39 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

gewoon ff dat schermpje met je muis groter maken, met je muis naar dat view scherm, dan komt er zo'n 2pijl geval, muis indrukken en groter maken ;)
Of jij begrijpt het niet of ik.

Die panel staat standaard helemaal naarboven dus zie je alleen maar twee zwarte gaten maar geen omgeving.

Ik heb hem wat naar beneden geschoven om te laten zien dat ik wel een view heb alleen niet door het zwarte heen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

ik heb ook de PSS 777, dus als je eruit bent post effe, kan ik het later nalezen (als ik eraan begin, want eerst maar effe de A320, he Karlok;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zondag 30 juni 2002 17:58 schreef Spotter het volgende:
ik heb ook de PSS 777, dus als je eruit bent post effe, kan ik het later nalezen (als ik eraan begin, want eerst maar effe de A320, he Karlok;))
Heb jij het zelfde probleem dan?

EN wat is je probleem met die a320?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Op zondag 30 juni 2002 17:25 schreef The_FrankO het volgende:
Goede avond.

Ik zit met een probleem.

[afbeelding]

gebruik je ook PSS-vliegtuigen? Niet dat dat iets uitmaakt, want anders heb je misschien wat fout gedaan met bestanden kopieeren.

Zijn alle panel-mappen aanwezig in de directory van het betreffende vliegtuig? Zit er in de panel-mappen ook alle bestanden? (dus niet alleen panel.cfg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zondag 30 juni 2002 18:09 schreef rellehenk het volgende:

[..]

gebruik je ook PSS-vliegtuigen? Niet dat dat iets uitmaakt, want anders heb je misschien wat fout gedaan met bestanden kopieeren.

Zijn alle panel-mappen aanwezig in de directory van het betreffende vliegtuig? Zit er in de panel-mappen ook alle bestanden? (dus niet alleen panel.cfg?)
Is gewoon standaard allemaal. Ik zal zo eens kijken of ik die patch niet goed heb gedaan ofzo.

Heeft iemand nog wat gehoord van http://cgi.indesign.plus.com/index.php ? Die site staat al 2 maanden zo :( Waren toch goed bezig daar maar het is nu echt helemaal niets meer. Ik heb ze een mailtje gestuur vorige week maar niets gehoord. Ze hadden me al een keer verteld dat hij de eerste week van juni uit zal komen.

Heeft iemand wat van ze gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

Op zondag 30 juni 2002 17:14 schreef ND het volgende:

[..]

Ik heb de eerste! ECHT EEN AANRADER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Vlucht van vandaag:

Santiago Chile naar Rio De Janeiro Brazil

+/- 1800 NAM.
Fuel used was 25500 lbs
TakeOff fuel was 38000 lbs
Landing Fuel was 12500 lbs

Flight time +/- 3 1/2 hours

Ik heb de plaatjes iets meer geresized (kleiner gemaakt) als dit niet bevalt >:) laat het mij weten !

Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile23.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile24.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile27.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile30.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile31.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile33.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile34.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile35.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile36.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile37.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile38.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile39.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile40.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile41.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile42.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile43.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile44.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile45.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chambers.cistron.nl/chile46.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zondag 30 juni 2002 19:50 schreef terwee het volgende:

[..]

Ik heb de eerste! ECHT EEN AANRADER!!!
Hms, het word denk ik de Microsoft (veel positieve verhalen gelezen/gehoord) Nu nog ff kijken waar ze em het goedkoopst verkopen :) als iemand een tip heeft, geef ff een gil :)

Aaargh, ik word echt helemaal gek! :( Ik kan niet vliegen zonder joystick. Ben eergister weer naar schiphol geweest (geen kip te zien :'() Twee dagen ervoor wel, toen kreeg ik zin om ook te vliegen. Toenet Airport gezien, wil ook vliegen, teeeeeeeeeeeering wat heb ik daar zin in :) Maar nee, kan niet, geen joystick :'( shit happens, life is shit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie pic's

Maar waarmee heb je het geresized? Volgens mij is heb bij mij mooier als ik het resize terwijl jouw pic's op fullsize mooier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zondag 30 juni 2002 20:15 schreef The_FrankO het volgende:
Mooie pic's

Maar waarmee heb je het geresized? Volgens mij is heb bij mij mooier als ik het resize terwijl jouw pic's op fullsize mooier zijn.
twee redenen, teneerste waren het best wel veel pics (46) en op 1280 x 1024 zijn dat best wel veel mb's en ten tweede zit ik bijna bovenaan de lijst van traffic generated bij mijn provider.

Hoewel ik verwacht dat het geen probleem is wil ik geen problemen uitlokken :7

Vanaf morgen (nieuwe maand) :) zal ik ze op hun volle glorie posten.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.