Ik las op het PAI forum dat ze later vandaag de Air New Zealand fleet beschikbaar zal zijn om te downloaden.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 59583
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
tampert, kriminalpolizei
count me in too, ik zal je straks contacten op MSN of ICQ. Mijn skills zijn ook niet super, maar ik ga mee om ze op te krikkenOp maandag 15 juli 2002 12:58 schreef McFlipp het volgende:
Jullie hebben het waarschijnlijk al opgemerkt
Maar iig ik en Slechtotophetbot gaan een "Airbus Tour" naar Auckland houden.
Amsterdam -> Auckland is natuurlijk niet in 1 keer te vliegen, daarom hebben we 7 legs. Ik heb ze allemaal uitgewerkt en ze sluiten allemaal aan op sids en stars:
EHAM (Amsterdam) - OMDB (Dubai)
Route:
EHAM-ARNEM-UL620-HLV-UL601-CND-UL851-KUGOS-UT33-CRM-UT34-SRT-VR21-KABAN-R21-SIDAD-R768-DURSI-R659-IVORI-A791-DESDI-OMDB
2880 NAM
Cruise 35.000ft
96 PAX
ZFW 131 500 lbs
Max Fuel 52 370 lbs
Trip Fuel 52 332 / 7811 USg
OMDB (Dubai) - VTBD (Bangkok)
Route:
OMDB-ENADA-IMLOT-A791-JI-A791E-LATEM-A791S-TELEM-G208E-VASLA-G472E-AAE-G472-PTN-A349-TANEK-VTBD
2663 NAM
Cruise 37.000ft
110 PAX
ZFW 134 050 lbs
Max Fuel 49 850 lbs
Trip Fuel 48 132 / 7184 USg
VTBD (Bangkok) - WSSS (Singapore)
Route:
VTBD-BRUCE-POLAK-A464-REGOS-M751-PK-W540-VMR-VJR-WSSS
808 NAM
Cruise 32.000ft
175 PAX
ZFW 152 950 lbs
Max Fuel 30 950 lbs
Trip Fuel 21 900 / 3269 USg
WSSS (Singapore) - WIII (Jakarta)
Route:
WSSS-ANITO-B470-PKP-W23-TODAK-B469-BIDAK-BUNIK-WIII
501 NAM
Cruise 29.000ft
185 PAX
ZFW 152 750 lbs
Max Fuel 31 150 lbs
Trip Fuel 17 724 / 2645 USg
WIII (Jakarta) - YPPH (Perth)
Route:
WIII-CKG(2C)-W11-TULIP-G462-TKG-G209-XMX-J55-QUINS-KENET-YPPH
1634 NAM
Cruise 37.000ft
141 PAX
ZFW 153 190 lbs
Max Fuel 33 230 lbs
Trip Fuel 32 459 / 4845 USg
YPPH (Perth) - YSSY (Sydney)
Route:
YPPH-MELBA-Y19-AD-H31-CULIN-Y59-RIVET--YSSY
1768 NAM
Cruise 37.000ft
156 PAX
ZFW 147 830 lbs
Max Fuel 36 070 lbs
Trip Fuel 34 824 / 5198 USg
YSSY (Sydney) - NZAA (Auckland)
Route:
YSSY-KEVIN-LOTSA-L521-AA-NZAA
1163 NAM
Cruise 35.000ft
106 PAX
ZFW 149 1300 lbs
Max Fuel 34 770 lbs
Trip Fuel 27 545 / 4111 USg
Deze vluchten zullen we allemaal afleggen in een Airbus A321 met liverie naar keuze.
We beginnen vanmiddag om 4uur. Slechtotophetbot zit dan nog op z'n werk, maar die zal zich bij de groep (hopelijk veel mensen) voegen om 7uur.
Mocht je nou mee willen vliegen, maar niet over de PSS Airbus beschikken, of niet zo van Airbus houden () dan kan je natuurlijk in een ander vliegtuig meevliegen. Houd er wel rekening mee dat de ZFW en PAX waardes dan niet meer kloppen
We gaan dit natuurlijk multiplayer doen. Ik zal de server hosten op het volgende ip:
213.84.188.26
Laat hier ff weten of je mee gaat doen, dan kan ik hier onder een lijstje met deelnemers maken. Voor verdere vragen vraag het hier of contact me op msn (philipstive@hotmail.com) of icq (61561339).
Deelnemers
• McFlipp
• Slechtotophetbot
nah dat lukt wel, alleen ik vin het een beetje vaag dat het aantal PAX wisseld, tis toch geen sheduled flight??? Welke A321 textures hebben jullie?? kies ik wat anders (misschien)Op maandag 15 juli 2002 13:33 schreef McFlipp het volgende:
Nouja je skillz hoefen niet zo hoog te zijn. Je moet gewoon kunnen opstijgen en landen en op managed mode kunnen vliegen
En wij kunnen je natuurlijk tijdens de vlucht helpen!
tampert, kriminalpolizei
Omdat ik nog niet echt goed ben in VatsimOp maandag 15 juli 2002 13:49 schreef The_FrankO het volgende:
Ziet er leuk uit
Maar toch doe ik niet meeAls er weer een keer zoiets is over een tijdje dan doe ik denk wel mee.
Waarom doen jullie het niet op VATSIM?
En nog een tip:
Op Bangkok zou ik uit kijken met die scenery. Die geeft je echt zo'n lage fps dat je haast niet meer kunt vliegen. Of mischien kwam dat bij mij door mijn ai traffic met die afcad die voor die scenery is.
jah idd, want na 2-3uur moet ik wel effe eten. En je kan niet lullenOp maandag 15 juli 2002 13:52 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet echt goed ben in VatsimEn dan moet je eigenlijk de hele tijd bijzitten, en op een vlucht van 7 uur...
Op maandag 15 juli 2002 13:52 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet echt goed ben in VatsimEn dan moet je er eigenlijk de hele tijd bijzitten, en op een vlucht van 7 uur...
GAAPOp maandag 15 juli 2002 14:04 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
daar zit wat in ja
Ga ik ook een keer doen. Zet hem s'avonds aan en s'ochtends ff landen![]()
Ik bedoelde trouwens de freeware Bangkok op avsim.
Anoniem: 60268
Er is een kans van 1 op de 2.000.000 dat het vliegtuig neerkomt. Het probleem is dat als er 1 zwaar autoongeluk plaatsvind dan vallen er misschien 2 doden, maar als er 1 vliegtuig naar beneden komt dan heb je meteen een stuk of 200 doden.Op maandag 15 juli 2002 11:15 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik wil iemand overtuigen met vliegangst dat er heeeel weinig neerstorten, weet iemand het percentage? of waar ik een lijst kan vinden met crashes in de afgelopen 10 jaar.
goed argumentOp maandag 15 juli 2002 15:00 schreef EuroHarmony.com het volgende:
[..]
Er is een kans van 1 op de 2.000.000 dat het vliegtuig neerkomt. Het probleem is dat als er 1 zwaar autoongeluk plaatsvind dan vallen er misschien 2 doden, maar als er 1 vliegtuig naar beneden komt dan heb je meteen een stuk of 200 doden.
Maar in theorie is vliegen dus veiliger dan met de auto.
En hier is een site over crashes:
http://aviation-safety.net
Het is niet zoals het hoort, maar je kunt op de B drukken. Dan wordt de QNH automatisch aangepast naar de QNH in de omgeving. Anders zou ik het niet wetenOp maandag 15 juli 2002 15:06 schreef McFlipp het volgende:
ff een vraagje. Ik wil zo meteen met de airbus tour, met real weather van FS meteo vliegen. Maar hoe weet ik dan de QNHEr is immers geen Atis in multiplayer.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Laat maar, heb het al gevonden, het staat in fsmeteo.Op maandag 15 juli 2002 15:15 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Het is niet zoals het hoort, maar je kunt op de B drukken. Dan wordt de QNH automatisch aangepast naar de QNH in de omgeving. Anders zou ik het niet weten
Config voor Loadedit was voor scheduled flights.Op maandag 15 juli 2002 13:45 schreef Spotter het volgende:
[..]
nah dat lukt wel, alleen ik vin het een beetje vaag dat het aantal PAX wisseld, tis toch geen sheduled flight??? Welke A321 textures hebben jullie?? kies ik wat anders (misschien)
https://valid.x86.fr/xhfd5e
we zijn weg, maar waar is McFlipp????Op maandag 15 juli 2002 15:50 schreef McFlipp het volgende:
Hier is het flightplan voor de MCDU van de Airbus A321. Er zaten een aantal foutjes in het eigenlijk flightplan, dus pas op als je hem handmatig invult.
En de server is online (213.84.188.26)
Dat deed ie toch al?Op maandag 15 juli 2002 09:47 schreef Delphi32 het volgende:
Hoeveel mensen vliegen er hier met 2 (of meer) monitoren?
Ik kreeg gister de vraag of ScreenShooter ook multi-monitor kon gaan ondersteunen, kan wel maar ik wil de vraag ernaar wel een beetje peilen
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Hij doet het wel, klopt. Maar het probleem, vind ik is dat hij ook mijn secundaire scherm mee pakt, terwijl ik b.v alleen mijn primaire afgedrukt wil hebben.Op maandag 15 juli 2002 17:21 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Dat deed ie toch al?
Ik heb er ooit eentje gepost..
hm..doe eens de knop dir op de MCDU en druk dan op kopit...als het goed is moet hij nu naar kopit gaan....Op maandag 15 juli 2002 17:25 schreef McFlipp het volgende:
Heb een probleempje met m'n airbus
[afbeelding]
Mijn plane wil geen bocht meer makenHet lijkt wel alsof de hdg vast zit ofzo
Iemand een oplossing?
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Had ik al geprobeert werkt nietOp maandag 15 juli 2002 17:36 schreef Evilernie het volgende:
[..]
hm..doe eens de knop dir op de MCDU en druk dan op kopit...als het goed is moet hij nu naar kopit gaan....
en nu ben je weg, kom je later nog wel eens naar Dubai?? want ik wil niet alleen verderOp maandag 15 juli 2002 17:37 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Had ik al geprobeert werkt niet![]()
![]()
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ah op die fiets.. Supporten maar dan andersOp maandag 15 juli 2002 17:30 schreef Gilly het volgende:
[..]
Hij doet het wel, klopt. Maar het probleem, vind ik is dat hij ook mijn secundaire scherm mee pakt, terwijl ik b.v alleen mijn primaire afgedrukt wil hebben.
Secundaire scherm gebruik ik om mijn FMC weg te zetten, niet echt intressant en onnodige kbtjes.
Het was ook mijn verzoek aan Delphi.
Hoe laat?? dan vlieg ik ook mee!Op maandag 15 juli 2002 18:09 schreef McFlipp het volgende:
Ok ik heb mijn vlucht gecanceled. Ik begin morgen wel overnieuw.
Heb net nog in de lucht helemaal het plane overnieuw geladen en vanuit cold en dark cockpit alles opnieuw opgestart, maar nog steeds hetzelfde![]()
Morgen begin ik gewoon opnieuw aan de vlucht EHAM - Dubai. Ik doe hem dan wel 's ochtends zodat ik 's avonds mee kan vanuit Dubai naar Bangkok.
Een TNT2 heeft geen AAOp maandag 15 juli 2002 19:50 schreef ND het volgende:
zet je AA eens aan!
ik vlieg nu weg als je mee wil dan zie ik het wel, ik ga eerst eten na opstijgen enzo dus dat weet je alvastOp maandag 15 juli 2002 19:28 schreef Spotter het volgende:
[..]
Hoe laat?? dan vlieg ik ook mee!
9 uur vertrek ik denk ik. Want ik wil wel weer op tijd klaar zijn voor de 2e leg morgen middag/avond.Op maandag 15 juli 2002 19:28 schreef Spotter het volgende:
[..]
Hoe laat?? dan vlieg ik ook mee!
OEPS! sorryOp maandag 15 juli 2002 19:56 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Een TNT2 heeft geen AA
Bij MDA 430 invullen, staat in een les in 1 van de handleidingen, volgens mij. Minimum Descent betekt het volgends mij. Ik vul altijd 430 in en werkt goed.Op maandag 15 juli 2002 20:04 schreef ChefChocolateball het volgende:
Even een vraagje over de airbus, ik ben nu bezig om het landen wat onder de knie te krijgen.
Bij de voorbereidingen van de landing is het de bedoeling dat je in je MCDU bij PERF iniedergeval de QNH en de MDA ingeeft, toch? Nu is die QNH niet zo'n probleem, maar waar halen jullie de MDA vandaan??? Want ik heb t ook al eens geprobeerd zonder MDA maar dan daalt mijn Airbus nie als ie de G/S active is...pls help!
Ja dat heb ik ook gelezen in de handleiding, maar zover ik het begreep is dat airport afhankelijk, zelfs landingsbaan afhankelijk...Maar iig bedankt voor je reply!Op maandag 15 juli 2002 20:23 schreef Gilly het volgende:
[..]
Bij MDA 430 invullen, staat in een les in 1 van de handleidingen, volgens mij. Minimum Descent betekt het volgends mij. Ik vul altijd 430 in en werkt goed.
430 gaat altijd goed, dus ....Op maandag 15 juli 2002 20:25 schreef ChefChocolateball het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gelezen in de handleiding, maar zover ik het begreep is dat airport afhankelijk, zelfs landingsbaan afhankelijk...Maar iig bedankt voor je reply!
Daarom, ga ik dat dan ook maar gebruikenOp maandag 15 juli 2002 20:26 schreef Gilly het volgende:
[..]
430 gaat altijd goed, dus ....
Ik ben inmiddels alweer vertrokkenOp maandag 15 juli 2002 20:17 schreef McFlipp het volgende:
[..]
9 uur vertrek ik denk ik. Want ik wil wel weer op tijd klaar zijn voor de 2e leg morgen middag/avond.
Jah ik ben ook weer bezigOp maandag 15 juli 2002 20:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer vertrokken
Ik heb net besloten dat ik tot 12uur vlieg en hem dan gewoon op pauze zet tot morgenochtend
Ik zit op de server Slechtotophetbot.
tampert, kriminalpolizei
DAn heb je hemniet goed omgezet van JPG naar een ander bestand ..Op maandag 15 juli 2002 21:22 schreef ChefChocolateball het volgende:
Ik heb net ff dat proggie 'screenshooter' gebruikt, nu krijg ik dit:
[afbeelding]
Beetje vage kleuren, iemand een id hoe dit kan?
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Heb ik nie gedaan, doet dat proggie zelfOp maandag 15 juli 2002 21:24 schreef Blackhole het volgende:
[..]
DAn heb je hemniet goed omgezet van JPG naar een ander bestand ..
probeer het nog eens ..
Jij draait windwos 2000 en dan doet de resizen niet goedOp maandag 15 juli 2002 21:22 schreef ChefChocolateball het volgende:
[afbeelding]
Bij mij iig niet. probeer anders een nieuwe update van windows te installeren. Ik heb het namelijk nietOp maandag 15 juli 2002 21:27 schreef ChefChocolateball het volgende:
Ik draai winxp pro...is het daar ook bij?
Je kunt het resizen gewoon uitzetten en dan zijn de kleuren wel goedOp maandag 15 juli 2002 21:30 schreef ChefChocolateball het volgende:
Nieuwe update? Denk nie dat da nog kan, heb alle updates, nieuwste drivers..enz enz..ach ja dan maar terug naar FSScreen.
Het kleurenprobleem ligt inmiddels alweer twee weken bij de maker van de resize-component, maar ik heb nog geen nieuws van hem vernomen. Het feit dat nu XP hetzelfde probleem meldt, verontrust me.Op maandag 15 juli 2002 21:22 schreef ChefChocolateball het volgende:
[afbeelding]
Bij mij werkt het ook goed hoor. Zal wel ff de eerste lading pics van de vlucht EHAM - OMDB (ja probeer dat maar eens met je fokker 50Op maandag 15 juli 2002 22:03 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Het kleurenprobleem ligt inmiddels alweer twee weken bij de maker van de resize-component, maar ik heb nog geen nieuws van hem vernomen. Het feit dat nu XP hetzelfde probleem meldt, verontrust me.
Voorlopig moet je zonder resizen werken, dan gaat het goed. Jammer maar helaas
RESIZE !! not meOp maandag 15 juli 2002 22:03 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Het kleurenprobleem ligt inmiddels alweer twee weken bij de maker van de resize-component, maar ik heb nog geen nieuws van hem vernomen. Het feit dat nu XP hetzelfde probleem meldt, verontrust me.
Voorlopig moet je zonder resizen werken, dan gaat het goed. Jammer maar helaas
cabin crew, yellow door selectors, automatic
Ziet eruit als een heel aardig vluchtje, mooie pics McFlippOp maandag 15 juli 2002 22:50 schreef McFlipp het volgende:
UpdateIk zit op dit moment boven Oost-Europe ergens
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij stond al op 70% vondt het ook al raar. Heb hem nu op 80% staan.Op maandag 15 juli 2002 23:21 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een heel aardig vluchtje, mooie pics McFlipp
Moet je alleen de resize slider iets hoger zetten. Ik denk dat je nu op ongeveer 50% zit, probeer 70 maar eens. Wordt je bestand nauwelijks groter van (of in ieder geval nog behapbaar voor de modemers) en de scherpte gaat met sprongen vooruit
Ik blijf je nog even volgen, het ziet er erg mooi uit.Op maandag 15 juli 2002 23:25 schreef McFlipp het volgende:
Ik moet nog wel een eindje
Zal zo nog wel een screenie van de buitenkant maken
Blijf je wakker ??Op maandag 15 juli 2002 23:25 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik moet nog wel een eindje
Zal zo nog wel een screenie van de buitenkant maken
Zou je zo vriendelijk willen zijn me jouw systeemgegevens te sturen (Windows versie, videokaart, drivers etc)? Ik probeer met deze gegevens het kleur-probleem aan te pakken. Mailadres in mn profile, alvast bedankt.Op maandag 15 juli 2002 21:22 schreef ChefChocolateball het volgende:
Ik heb net ff dat proggie 'screenshooter' gebruikt[...]
als er zo'nOp maandag 15 juli 2002 23:49 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Ik blijf je nog even volgen, het ziet er erg mooi uit.
Waarom staat er bijna niets in je autopilot-venstertje rechtsbovenin? Wordt dat allemaal geregeld door de FMC? Heb zelf niet zo'n ding, vandaar
Is idd erg ZwartOp dinsdag 16 juli 2002 00:06 schreef McFlipp het volgende:
[..]
als er zo'n
• voor staat betekent het dat het in de managed mode staat, dat wil idd zeggen geregeld door de MCDU (=FMC)
Zit nu boven de Zwarte zee:
[afbeelding]
maarja, toch zie ik McFlipp daar ergens voorin zittenOp dinsdag 16 juli 2002 00:09 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Is idd erg Zwart
Vanaf desdi is het nog 22nm, dus die komen er zo aan die picsOp dinsdag 16 juli 2002 00:10 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
maarja, toch zie ik McFlipp daar ergens voorin zitten
Ik zit nu bij DESDI dus landing pics komen er zo aan
Je hebt de freeware erin zitten zie ikOp dinsdag 16 juli 2002 00:24 schreef Major Carnage het volgende:
Het laatste stukkie van Dubai - Bangkok
De maan komt op
[afbeelding]
Gezellig bij ANNIE op de koffie
[afbeelding]
Bochtje maken
[afbeelding]
Final.. met nog een gare piper die net aan het landen is
[afbeelding]
[afbeelding]
Go around? Nah vandaag niet
[afbeelding]
Touchown op 21R
[afbeelding]
Gezellig bij de Franse concullega's aan tafel
en die $%&%^# piper ook
[afbeelding]
Nice pics, als het goed is land ik daar morgen middag/avondOp dinsdag 16 juli 2002 00:24 schreef Major Carnage het volgende:
Het laatste stukkie van Dubai - Bangkok
De maan komt op
[afbeelding]
Gezellig bij ANNIE op de koffie
[afbeelding]
Bochtje maken
[afbeelding]
Final.. met nog een gare piper die net aan het landen is
[afbeelding]
[afbeelding]
Go around? Nah vandaag niet
[afbeelding]
Touchown op 21R
[afbeelding]
Gezellig bij de Franse concullega's aan tafel
en die $%&%^# piper ook
[afbeelding]
Nice! Hopelijk land ik morgen ochtend ook goedOp dinsdag 16 juli 2002 00:37 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Pic's van mijn landing op Dubai
Ging helemaal perfect, alleen een klein beetje links op de baan...
Morgen op naar Bangkok
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
ik staat ook op Dubai, nu nog effe ergens FS Meteo "vinden" voor de rest van de vluchten, helaas geen pics.Op dinsdag 16 juli 2002 00:37 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Pic's van mijn landing op Dubai
Ging helemaal perfect, alleen een klein beetje links op de baan...
Morgen op naar Bangkok
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de learjets valt het qua go-arounds nog wel mee, alleen die pipers en cessna'sOp dinsdag 16 juli 2002 00:31 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Je hebt de freeware erin zitten zie ikmet die vette golfbaan
Had je er nou een afcad inzitten? Dan wil ik namelijk je fps wel eens weten.
Ik heb trouwens al die kleine vliegtuigjes eruit gehaald. die veroorzaken alleen maar go-arounds
idd ZWARTE zee, en dit is zo'n typisch geval van waar is de kist?Op dinsdag 16 juli 2002 00:06 schreef McFlipp het volgende:
[..]
als er zo'n
• voor staat betekent het dat het in de managed mode staat, dat wil idd zeggen geregeld door de MCDU (=FMC)
Zit nu boven de Zwarte zee:
[afbeelding]
Mail is onderweg!!!Op maandag 15 juli 2002 23:58 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn me jouw systeemgegevens te sturen (Windows versie, videokaart, drivers etc)? Ik probeer met deze gegevens het kleur-probleem aan te pakken. Mailadres in mn profile, alvast bedankt.
Ik vond hem wel toepasselijkOp dinsdag 16 juli 2002 08:26 schreef Spotter het volgende:
[..]
idd ZWARTE zee, en dit is zo'n typisch geval van waar is de kist?
Vlieg je dan vanmiddag mee van Dubai naar Bangkok?Op dinsdag 16 juli 2002 00:51 schreef Evilernie het volgende:
wat een zalige pics vanavond...zo'n fly-inn moeten we vaker doen...Mijn PSS skillz worden steeds beter
vlieg mee!!Op dinsdag 16 juli 2002 12:11 schreef McFlipp het volgende:
Zo heb de tijd weer ff op de juiste GMT tijd gezet, en het is licht geworden!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weg gaan bijna Turkije uit, ach het is nog maar 1000nm
[..]
Vlieg je dan vanmiddag mee van Dubai naar Bangkok?
Anoniem: 37518
Hoe laat was je er ongeveer??Op maandag 15 juli 2002 20:27 schreef The_FrankO het volgende:
Had net Sint Maarten weer geinstalleerd.Dus even kijken wat de ai traffic daar doet
Leuk speeltje van Air France
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Airborn
[afbeelding]
Daar komt een KLM binnen
[afbeelding]
Ziet er goed uit
[afbeelding]
[afbeelding]
En geland. halverwege de rwy
[afbeelding]
Ja stop maar
[afbeelding]
Ow hij komt al weer terug over het water
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 43578
Tuurlijk is het speelbaar voor iemand die geen ervaring heeft met vliegen. Het is wel aan te raden dat je een joystick heb. In het begin kan je eignelijk al meteen opstijgen en bochtjes, das niet moeilijk!. Hoe leuk het is dat hangt van jezelf af natuurlijk, smaken verschillen. Ik zelf vind het onwijs leuk. Als je een beetje leert vliegen kan je ook over internet gaan vliegen met andere, dat is ook erg leuk.Op dinsdag 16 juli 2002 13:09 schreef Scarecrow het volgende:
damn ziet er allemaal wel erg mooi uit.
maar is het ook speelbaar voor iemand die totaal geen ervaring heeft met vliegen?
en hoe leuk is het?
ik bedoel, ik wil het best gaan spelen, maar 125euro is nou niet niks
Anoniem: 51137
cabin crew, yellow door selectors, automatic
Major zou het al 2 delen geleden gaan doen.Op dinsdag 16 juli 2002 13:44 schreef Uncle-Sam het volgende:
Euh mensen...
We zitten met deze post mee al op de 997, wie maakt het volgende deel aan?
bij dynabyte met klantenkaart is ie nog veel goedkoper. Ook zonder kaart is ie nog goedkoper. 86 euro geloof ikOp dinsdag 16 juli 2002 13:49 schreef djblackbird het volgende:
Nou ikke niet UncleSam.
Maar 125 ? als je dat koopt wordt je goed afgezet hoor!
88 voor de professional versie is het laagste verkoopbedrag wat ik heb gezien.
Nouhou!Op dinsdag 16 juli 2002 13:58 schreef rellehenk het volgende:
1000
Ben hier niet goed in maar lijkt mijOp dinsdag 16 juli 2002 14:26 schreef McFlipp het volgende:
Nog ff snel:
OMDB 161100Z 32011KT 8000 SKC 37/26 Q0999 A2951 NOSIG
Wie kan hieruit voor mij de wind en de temp lezen? Want ik moet zo landen!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq