[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 5.487 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wegens een overvolle deel 5 :) Het blijft een leuke hobby mensen !

Hier een overzicht van mijn vlucht van RCTP (Taipei) naar EHAM:

Off the blocks, en de jets spooling-up voor de taxi naar de runway:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham00.JPG

Bochtje draaien :7
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham01.JPG

Taxi langs hangars, ik ken daar de weg niet :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham02.JPG

We naderen het eind van de taxibaan:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham03.JPG

Rotate! En het neuswiel hangt een meter in de lucht:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham04.JPG

Byebye Taiwan, en gears up!
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham05.JPG

Shot v/d andere kant:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham06.JPG

Gears zijn bijna binnen:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham07.JPG

En we draaien op aanwijzing van de controller:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham08.JPG

Boven noord-Duitsland, op 35000ft:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham09.JPG

On Final, rwy6. We vliegen handmatig, we moeten het niet verleren he:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham10.JPG

Flare, throttles idle:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham11.JPG

En touchdown! Zoals je ziet zitten de engines al in de reverse(iets te vroeg, alle wielen horen op de grond maarja). We zijn weer op schiphol!
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.vrooijen/rctpeham12.JPG

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Op dinsdag 01 januari 2002 23:06 schreef Wilde het volgende:
En touchdown! Zoals je ziet zitten de engines al in de reverse(iets te vroeg, alle wielen horen op de grond maarja). We zijn weer op schiphol!
[afbeelding]
Nee hoor, in real life gebeurt het ook wel:
http://www.airliners.net/open.file?id=204131
http://www.airliners.net/open.file?id=200486

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 21:45
Op dinsdag 01 januari 2002 23:06 schreef Wilde het volgende:
Wegens een overvolle deel 5 :) Het blijft een leuke hobby mensen !

Hier een overzicht van mijn vlucht van RCTP (Taipei) naar EHAM:

Off the blocks, en de jets spooling-up voor de taxi naar de runway:
[afbeelding]

Bochtje draaien :7
[afbeelding]

Taxi langs hangars, ik ken daar de weg niet :)
[afbeelding]

We naderen het eind van de taxibaan:
[afbeelding]

Rotate! En het neuswiel hangt een meter in de lucht:
[afbeelding]

Byebye Taiwan, en gears up!
[afbeelding]

Shot v/d andere kant:
[afbeelding]

Gears zijn bijna binnen:
[afbeelding]

En we draaien op aanwijzing van de controller:
[afbeelding]

Boven noord-Duitsland, op 35000ft:
[afbeelding]

On Final, rwy6. We vliegen handmatig, we moeten het niet verleren he:
[afbeelding]

Flare, throttles idle:
[afbeelding]

[afbeelding]
zo mooie sids heb je uitgezogd wel 0 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mooie screenshots, waar komt dat vliegtuig vandaan en waar komt dat panel vandaan? Ziet er mooi uit, wil ik ook wel :)

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Taxi langs hangars, ik ken daar de weg niet
onder het motto "daar zak je toch van door de grond" ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

Dreamfleet 737 piloten: als ik een DF 747 vlucht bewaar en later weer laadt, dan zijn de gegevens in de ap weer standaard. Heel lastig. Ik heb ook wel eens dat de ap opeens uit staat als ik bijv. de map heb bekeken. Al met al gaat er regelmatig wat mis met de ap. Hebben jullie dat ook? Of bewaren jullie nooit een vlucht tussendoor...

Ik start FS 2002 altijd met een cold and dark cockpit: als ik een vlucht laadt (midden in de lucht), lijkt het net alsof het vliegtuig ook nog ff moet opstarten. Kan dat kloppen? De vlucht gaat in ieder geval nooit verder alsof er nooit wat gebeurt is: de ap moet duidelijk altijd moeite doen om op de juiste snelheid de juiste hoogte te bewaren. Dit geldt trouwens ook voor de standaard vliegtuigen. Klopt dit? Toch wel lastig, vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 02 januari 2002 10:41 schreef hellogoodbye het volgende:
Dreamfleet 737 piloten: als ik een DF 747 vlucht bewaar en later weer laadt, dan zijn de gegevens in de ap weer standaard. Heel lastig. Ik heb ook wel eens dat de ap opeens uit staat als ik bijv. de map heb bekeken. Al met al gaat er regelmatig wat mis met de ap. Hebben jullie dat ook? Of bewaren jullie nooit een vlucht tussendoor...

ja want je saved de fmc/ap niet je saved alleen hoe hoog je zit waar etc..

Ik start FS 2002 altijd met een cold and dark cockpit: als ik een vlucht laadt (midden in de lucht), lijkt het net alsof het vliegtuig ook nog ff moet opstarten. Kan dat kloppen?
ja want je heb gezet als je de dreamfleet opstart dat alles uit moet zijn , je kan dat veranderen op het overhead helemaal links boven moet je op taxi drukken

De vlucht gaat in ieder geval nooit verder alsof er nooit wat gebeurt is: de ap moet duidelijk altijd moeite doen om op de juiste snelheid de juiste hoogte te bewaren. Dit geldt trouwens ook voor de standaard vliegtuigen. Klopt dit? Toch wel lastig, vind ik...
ik denk het dat dit een probleem van jou fs2002 is ik heb er geen probs mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ja ook hele mooie grafics..wat is je systeem? ow ja..misschien een stomme vraag, maar hoe zie je dat de motors in reverse zijn?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Nog een vraag over landen met reverse-motoren....wat moet je doen als je dat gedaan hebt? Remt hij zo af ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 02 januari 2002 11:23 schreef Robin Shrine het volgende:
Nog een vraag over landen met reverse-motoren....wat moet je doen als je dat gedaan hebt? Remt hij zo af ofz?
ja dat gebruik je als je geland bent , als je klaar bent zet je je motoren gewoon op idle (f1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Op woensdag 02 januari 2002 11:20 schreef Masterfvz het volgende:
Ja ook hele mooie grafics..wat is je systeem? ow ja..misschien een stomme vraag, maar hoe zie je dat de motors in reverse zijn?
Je ziet op de laatste foto de donkerkleurige ringen op de motor. Vergelijk ze met mijn posts met de links erbij... Of nee, ik geef ze nog wel een keer:
http://www.airliners.net/open.file?id=204131
http://www.airliners.net/open.file?id=200486
De motoren zullen open gaan staan, om de extra uitgevoerde lucht weg te laten lopen.
Op woensdag 02 januari 2002 11:23 schreef Robin Shrine het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------

ja dat gebruik je als je geland bent , als je klaar bent zet je je motoren gewoon op idle (f1)
Eh... Ik moet, nadat ik op f1 de boel op idle heb gezet, om f2 drukken op ze in de reverse te gooien! Inderdaad remt je toestel dan meer af dan alleen op idle. Bij 50-60kts mogen ze uit (f1)

edit:

WAT DOET TECHNISCH GEZIEN DE REVERSE? DAT WEET IK EIGENLIJK NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ja nu zie ik het, maar ik weet nogsteeds niet welk systeem je hebt

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Bij reverse word de uitlaat zeg maar naar voren gericht, zodat de lucht in tegengestelde richting word gestuwd. Dus rem je af

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-06 22:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voortaan aub even melden dat je een nieuw topic wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 02 januari 2002 11:20 schreef KIMBLE het volgende:

[..]
Hm, da's lastig: dat de ap niet bewaard wordt: moet ik dus alles steeds opschrijven als ik een spel bewaar...

Dat van taxi en zo wist ik al (anders had ik 'm natuurlijk niet als cold and dark kunnen bewaren...): het is dus ook lastig dat fs/df niet onthoudt dat je in de lucht was en graag alles AAN wilt hebben...

Wat ook lastig is, is jouw nieuwe manier van antwoorden IN een quote: zoals je ziet komt er nu geen tekst in mijn quote van jou antwoord... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 00:24 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

zo mooie sids heb je uitgezogd wel 0 8-)
Tja, ik heb hier alle reallife papieren liggen van een aantal vluchten, inclusief de hele route (en dus SID). Ik zou ze dus het liefst vliegen, maarja dan raak je je ATC kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 02 januari 2002 12:04 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Hm, da's lastig: dat de ap niet bewaard wordt: moet ik dus alles steeds opschrijven als ik een spel bewaar...

Dat van taxi en zo wist ik al (anders had ik 'm natuurlijk niet als cold and dark kunnen bewaren...): het is dus ook lastig dat fs/df niet onthoudt dat je in de lucht was en graag alles AAN wilt hebben...

Wat ook lastig is, is jouw nieuwe manier van antwoorden IN een quote: zoals je ziet komt er nu geen tekst in mijn quote van jou antwoord... :)
je had meerdere vragen dus ik d8 ik pleur het er ff in snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 02 januari 2002 12:09 schreef Wilde het volgende:

[..]

Tja, ik heb hier alle reallife papieren liggen van een aantal vluchten, inclusief de hele route (en dus SID). Ik zou ze dus het liefst vliegen, maarja dan raak je je ATC kwijt :(
knal die atc eruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

ik ben em nu anat installen, maar met wat voor dingen sturen jullie? ik heb nl geen joystick (tenminste... geen goede), blijft het ook leuk met het keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 02 januari 2002 12:18 schreef MrFreeman het volgende:
ik ben em nu anat installen, maar met wat voor dingen sturen jullie? ik heb nl geen joystick (tenminste... geen goede), blijft het ook leuk met het keyboard?
ja hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 00:28 schreef jnijboer het volgende:
Mooie screenshots, waar komt dat vliegtuig vandaan en waar komt dat panel vandaan? Ziet er mooi uit, wil ik ook wel :)
PSS 744 met de feelreal klm livery. Mooie plane, alleen al wat ouder en er is ook nogsteeds geen update voor beschikbaar :( :(
onder het motto "daar zak je toch van door de grond" ?
Daar is weinig aan te doen ook.. VNAV, en nog een aantal andere zaken werken ook niet.. Maarja er is weinig anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

met wat voor dingen sturen jullie? ik heb nl geen joystick (tenminste... geen goede), blijft het ook leuk met het keyboard?
Een CH Products FlightSim Yoke LE www.chproducts.com vrij kostbaar, maar zeker de moeite waard... Of niet ? *D
Keybord kan idd wel. Ik maak er ook samen met deze Yoke gebruik van. Maar ik zou wel een Yoke aanbevelen. Zoveel meer plezier!

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vlieg tegenwoordig meestal met een Boeing op de auto pilot: ik raak m'n FF joystick alleen nog maar aan tijdens het opstijgen (en dan alleen maar om m'n neus omhoog te trekken) en tijdens het landen (en dan alleen maar voor de flare): da's net ff leuker dan met het toetsenbord. Maar voor de rest doe ik alles met de muis en keyboard.

In het begin vloog ik veel met de Amphibian: geen ap en alles met de hand: dan is een joystick toch wel zo fijn/leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-06 18:42
*snif*
Ik zal me de moeite van het downloaden/kopen maar besparen met mijn C300A@450 cpu'tje en TNT2ultra'tje.
Moet'k dan na 2 jaar toch een nieuwe puter kopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43874

Is FS 2002 nog wel te spelen (en dan nog redelijk mooi) op een p3 733, 256 sdram en een geforce 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Op woensdag 02 januari 2002 12:09 schreef Wilde het volgende:

[..]

Je kan toch dmv flight planner (standaard ding van fs) toch ook zelf je waypunten invoeren en eventueel aanpassen?
Kun je toch de officiele plannen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 12:38 schreef 456 het volgende:

[..]

Je kan toch dmv flight planner (standaard ding van fs) toch ook zelf je waypunten invoeren en eventueel aanpassen?
Kun je toch de officiele plannen gebruiken?
Ja klopt, en meestal doe ik het ook op die manier.. Maarja soms vind ik het ook wel eens aardig om met behulp van de ATC te vliegen (vooral voor de approach dan) zonder waypoints.. Ik speel het vrij veel, en ik voer niet elke vlucht in..

Voor degene die geinterreseerd zijn heb ik een vluchtplan van papier ingevoerd in fs2002. Schiphol naar Aruba :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:15
Op woensdag 02 januari 2002 12:35 schreef Almere-Dude het volgende:
Is FS 2002 nog wel te spelen (en dan nog redelijk mooi) op een p3 733, 256 sdram en een geforce 3.
Ik speel het op een P3 1000, 512 Mb en een GeForce3 en dan draait het prima op 1024x768, 32 bits kleur met de meeste settings op max. Als jij je settings een beetje terugdraait moet het ook goed draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 12:56 schreef biobak het volgende:

[..]

Ik speel het op een P3 1000, 512 Mb en een GeForce3 en dan draait het prima op 1024x768, 32 bits kleur met de meeste settings op max. Als jij je settings een beetje terugdraait moet het ook goed draaien.
Dat klopt, heb ik ook.. Echter je moet er wel rekening mee houden dat wanneer je custom scenery's gaat installeren (en dat doe je wel op een gegeven moment) je FPS echt achteruit gaat !! en zeker bij een landing(waar je vaak de hele airport in beeld heb) is een lage FPS niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Ikke draai lekker 1280x960x32 alles max >:)
En het draait gemiddeld met iets van 20fps

edit:

Waarom een nieuwe eigenlijk?? Ik vind dat we ze pas op 1000 dichtmomten doen. en als je een nieuwe opent overleg dat eerst in het huidige topic

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

ik draai op een athlon 700 met Geforce DDR, op 1024, met alles behoorlijk hoog, ik zit nu te vliegen (multiplayer in me eentje, schijnbaar hadden weinig mensen zin), ik zal daarlijk screens posten van de enorm mooie vlucht van Delhi naar Hotan. De server draait nog steeds BTW, dus als je met een enorm snel vliegtuig gaat ben je misschien nog eerder, hehehehe

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gebruikt iemand hier FSUIPC? Zelfs met de handleiding erbij kom ik er niet echt uit... Wat moet je nou bijvoorbeeld doen om mooie overgangen tussen verschillende weergebieden te krijgen? En de helft van de instellingen snap ik niet...

Het is net of de handleiding over een andere utility gaan...

Weet iemand een site met DUIDELIJKE uitleg? Of heeft iemand van jullie FSUIPC geïnstalleerd en kan 'ie m wat uitleg geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

een vraagje tussendoor?, wat is dat dan?, dat fsuio (zoiets?0, daar zou ik ook wel graag wat details over willen horen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

help, hoe kan je goed landen op een vliegveld zonder ils frequentie, dat heeft die dus nie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:07

Freak187

geen

Je kan aan de 4 lichten die naast de baan staan kijken hoe je zit. Ze zitten aan de linker kant. 4x rood is te veel links, 4x wit is te veel naar rechts, 2x wit en 2x rood is goed.. geloof ik.

Trouwens ik heb een ander vraagje, het is me dus nog steeds niet gelukt om met een 747 te landen. Ik heb de flaps op 10 en m'n gear uit. Als de APR functie weer es te laag gaat zet ik AP uit en ik probeer te recoveren, alleen ik kan trekken aan m'n joystick wat ik wil maar het vliegtuig zakt naar beneden. Ik heb genoeg snelheid dat weet ik zeker, en alles staat goed ingesteld. Met de 737 is het een eitje maar niet met een 747.
Dit gebeurt als de APR functie de Altitude uitzet omdat, de localizer naar beneden gaat. Maar meestal na 2 seconden gaat de localizer weer omhoog, alleen de APR blijft naar beneden gaan. Op dat moment wil ik dus recoveren wat me niet lukt.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op woensdag 02 januari 2002 15:37 schreef Freak187 het volgende:
Je kan aan de 4 lichten die naast de baan staan kijken hoe je zit. Ze zitten aan de linker kant. 4x rood is te veel links, 4x wit is te veel naar rechts, 2x wit en 2x rood is goed.. geloof ik.
Bijna goed :) 4x rood is te laag en 4x wit is te hoog (onder/boven de glideslope).
Trouwens ik heb een ander vraagje, het is me dus nog steeds niet gelukt om met een 747 te landen. Ik heb de flaps op 10 en m'n gear uit. Als de APR functie weer es te laag gaat zet ik AP uit en ik probeer te recoveren, alleen ik kan trekken aan m'n joystick wat ik wil maar het vliegtuig zakt naar beneden. Ik heb genoeg snelheid dat weet ik zeker, en alles staat goed ingesteld. Met de 737 is het een eitje maar niet met een 747.
Dit gebeurt als de APR functie de Altitude uitzet omdat, de localizer naar beneden gaat. Maar meestal na 2 seconden gaat de localizer weer omhoog, alleen de APR blijft naar beneden gaan. Op dat moment wil ik dus recoveren wat me niet lukt.
Ten eerste moeten de flaps verder naar beneden, stand 30 is echt wel het minimum. De 747 is een zware kist die bij lage snelheden als een baksteen uit de lucht valt indien je niet voor de verminderde draagkracht compenseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AAAAAAH! Pas op! 4 rode lichten betekent: je zit TE LAAG, 2 rode en 2 witte: JUISTE HOOGTE, 4 witte lichten: TE HOOG! Tjonge, is me dat ff schrikken...

Als je wilt landen moet je de flaps op minstens 25 of 30 zetten!
Als dat niet helpt: weet je zeker dat je niet te langzaam vliegt?
Bovendien: zorg dat je flaps en gear goed staan voordat de Approach de localizer en glideslope intercept: als je alles pas goed zet terwijl de approach alles al heeft overgenomen, heb je kans dat je vliegtuig erg op en neer gaat, omdat hij de throttle nogal moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Owkee, ik heb dit nog niet gelezen met te hoog/ te laag etc. Maar hier zijn dan eindelijk me screens van de vlucht : Delphi naar Hotan.... (dus van India naar China over het Himalaya gebergte). Ik vond het heel jammer dat niemand me game joinde, dus moest ik helemaal in me eentje vliegen :'( . Maar desondanks vond ik het zeer de moeite waard!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr001.JPG

vertrekken vanaf Delhi, ik had een groter vliegveld verwacht...

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr002.JPG

In de lucht en stijgen naar ~30.000 voet (ik dacht dat de bergen erg hoog waren, en dat waren ze dus ook....

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr003.JPG

Een paar sneeuwtopjes aan de horizon

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr005.JPG

Het begint duidelijk heuveliger te worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr006.JPG

Nu echt boven de sneeuw

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr007.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr013.JPG
Dit is alweer een beetje aan de overkant van het Himalaya gebergte..., dit zijn een beetje de laatste bergjes dus.

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr017.JPG

De landingsbaan van Hotan, deze had geen ILS, dus er werd nog iets van me verwacht ook, nu dit me tweede vlucht pas was zag ik het niet echt zitten.., heb dus goed gebruik gemaakt van me GPS :)

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr018.JPG
Ik kwam goed voor de baan te vliegen... (voor mijn doen dan) >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr019.JPG
Ik nam nog een beetje gras mee hier en daar, ik was vergeten me speed-limiter uit te zetten, dus me auto-remmen deed het ook niet goed, heheheh

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht1/fsscr020.JPG

Ik kwam hier stil te staan..., dus echt op het randje :7 (me speed-limiter optijd uitgezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:07

Freak187

geen

Mm flaps naar beneden.. makes sense :)
Mijn snelheid heb ik op 180 IAS staan, met auto throttle.
Kewl.. dan ga ik dit es uitproberen.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen:

autothrottle switch en de flight-director switch?

ik gebruik ze om de snelheid limiter enzo mee aan te zetten (anders doen ze het niet), maar ik wil weten wat die 2 uitvoeren (of doen met je vliegtuig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 02 januari 2002 16:19 schreef Predator_NL het volgende:
kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen:

autothrottle switch en de flight-director switch?

ik gebruik ze om de snelheid limiter enzo mee aan te zetten (anders doen ze het niet), maar ik wil weten wat die 2 uitvoeren (of doen met je vliegtuig)
Autothrottle: zorgt ervoor dat je spd via de ap geregeld kan worden: zonder autothrottle geen spd via ap. Da's alles. Dus als je de ap aanzet, moet je eerst ook nog de a/t aanzetten vóórdat je de spd kunt aanzetten. De a/t kan je wel alvast van tevoren vast aanzetten.

F/D: tja, in het echt (voor zover ik weet) is de F/D een ap speciaal voor Take Off en Go Around. Maar of dat in FS 2002 ook echt werkt, weet ik eigenlijk niet: je ziet in ieder geval bars verschijnen op de EADI. In de Dreamfleet 737 stijgt je vanzelf op als je de Toga button indrukt en de F/D aanhebt (tenminste, de trhottle en zo word automatisch geregeld). Maar in de standaard vliegtuigen gebeurt er volgens mij niets als je op de Toga knop drukt. Als die al aanwezig is. Dus of die f/d button dan ook nog een echte functie heeft... iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/ESPMPMSSHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42792

Lage fps ND :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
Vluchtje boven Pearl Harbor met m'n nieuwe Harrier..
Hier vlieg ik net over de gezonken Battleship 39 (Arizona)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/wevenwel/pics/screen5.jpg
:9

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ik zie daar nu niet direct de arizona in eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Hij is ook gezonken..maar hij ligt onder dat witte ding :+

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ow, hahaha, ik dacht dat dat witte ding de arizona was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op woensdag 02 januari 2002 17:24 schreef Devilseye het volgende:
Lage fps ND :)
Jah ik weet het, maar ik heb ATC traffic op 100% staan. Das reallischer. Ik heb mijn standaard geluidskaart vervangen door een SB1024, dat scheelt ook qua FPS! het dubbele bij mij. (meer CPU ontlasting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
irl kun je hem door het water heen zien dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 14-06 00:10
Het is vast wel eens langsgekomen, maar geen zin om alle FS 2002 topics te zoeken.. wat is nou een echte goede site om nieuwe modellen en scenerys enzo te downen (incl. KLM boeing enzo hierboven) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Als ik op Enz, of op enz, of op enz... druk dan doet ie niets :? :+ :+ :+ :+

Sorry maar moest er even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30648

Vandaag ff de president van Amerika van Schiphol naar Heathrow gevlogen met zijn Air Force One.
Hier het verslag.

Klaar om op te stijgen vanaf Schiphol
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo.jpg

Take off
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo2.jpg

Flying
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo3.jpg

Daar naast ons ligt Schiphol
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo4.jpg

Kust van Nederland
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo7.jpg

Boven de Noordzee
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo8.jpg

De Engelse kust
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo10.jpg

Klaar voor de landing
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo11.jpg

Iets te hoog
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo12.jpg

Maar toch veilig geland !!!!!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo13.jpg

Aan de gate
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/afo14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
hmmz ik denk ik probeer het hier maar:

ik heb vandaag een microsoft sidewinder 2 gekocht, bij het installen moest ik hem aansluiten maar hij herkende hem niet! (???) toen ik fs2002 opstarte, kon ik er geweoon heerlijk mee vliegen, maar als ik hem bijv. wil kaliberen, dan kom ik in dat menuutje waar je hem ziet (mic. sw. 2 OK)
maar als ik op properties druk, krijg ik een rare error (zie screen) iemand een idee om te op te lossen? ik weet dat het hier niet hoort maar ik denk dat jullie mede simmers hier wel wat van af weten...
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jfdercks/error.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42792

isser ook een normale manier om achteruit te rijden met fs2000?
of alleen dooe SLEW
maare
kan een
Amd athlon 750 mhz
192 mbram
tnt2 kaart fs2002 aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Op woensdag 02 januari 2002 19:19 schreef Devilseye het volgende:
of alleen dooe SLEW
maare
kan een
Amd athlon 750 mhz
192 mbram
tnt2 kaart fs2002 aan?
Shift + P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
of alleen dooe SLEW
maare
kan een
Amd athlon 750 mhz
192 mbram
tnt2 kaart fs2002 aan?
als je een pushback utility zoekt moet je FSAssist van Lago ff downloaden. Daarmee kan je aangeven hoeveel feet je plane achteruit moet en welke koers de neus moet eindigen. Een pushback truck rijdt je achteruit en een mannetje geeft met opgestoken duim aan dat je cleared voor taxi bent. Werkt alleen in FS2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EEETMSSSHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 02 januari 2002 19:17 schreef nealzie het volgende:
hmmz ik denk ik probeer het hier maar:

ik heb vandaag een microsoft sidewinder 2 gekocht, bij het installen moest ik hem aansluiten maar hij herkende hem niet! (???) toen ik fs2002 opstarte, kon ik er geweoon heerlijk mee vliegen, maar als ik hem bijv. wil kaliberen, dan kom ik in dat menuutje waar je hem ziet (mic. sw. 2 OK)
maar als ik op properties druk, krijg ik een rare error (zie screen) iemand een idee om te op te lossen? ik weet dat het hier niet hoort maar ik denk dat jullie mede simmers hier wel wat van af weten...
[afbeelding]
Heb je wel EERST de software geinstalleerd en daarna dat ding er pas in gegooid???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Yes....ben zonder AP goed geland in Rome. Ik zal straks de screenies posten van onze vlucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

maare
kan een
Amd athlon 750 mhz
192 mbram
tnt2 kaart fs2002 aan?
Hmmz ik denk dat je alleen met alles op low een beetje speelbaar kan spelen als het al kan. Vooral die TNT kaart zal wel lastig doen denk ik.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op woensdag 02 januari 2002 20:59 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Heb je wel EERST de software geinstalleerd en daarna dat ding er pas in gegooid???
jep, ik heb precies gedaan wat ze zeiden.
ik word er echt een beetje gek van, want ik wil gewoon profile in kunnen stellen enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 02 januari 2002 21:53 schreef nealzie het volgende:

[..]

ik word er echt een beetje gek van, want ik wil gewoon profile in kunnen stellen enzo!
hmmm welke OS?? anders moet je ff een anders OS proberen of een software update downloaden :?
Ik heb hem ook, maar heb dat probleem onder XP en win98 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 02 januari 2002 21:27 schreef achappey het volgende:

[..]

Hmmz ik denk dat je alleen met alles op low een beetje speelbaar kan spelen als het al kan. Vooral die TNT kaart zal wel lastig doen denk ik.
Dat is echt wel te spelen hoor, het gaat vooral om de processor en ik kon het heel goed spelen (1024x768x32 alles high/medium) op een 600mhz (met geforce1ddr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 21:53 schreef nealzie het volgende:

[..]

Misschien staat hier iets bruikbaars
http://www.flightsimnetwork.com/flightsimvetclub/tips_controllers.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op woensdag 02 januari 2002 21:56 schreef McFlipp het volgende:

[..]

hmmm welke OS?? anders moet je ff een anders OS proberen of een software update downloaden :?
Ik heb hem ook, maar heb dat probleem onder XP en win98 niet
ik heb windows ME, maar als ik hem aansluit zegtie ook nix over nieuwe hardware, ik heb al me usb slots gebrpobeerd, en een ander usb apparaat herkentie wel.
toen ik later dus naar dat game controller ofzo in configuratie scherm ging, toen stondtie er dus wel gewoon bij. ik heb bij de installatie dus wel op 'deze stap overslaan' ofzo moeten drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Net een vette multiplayer vlucht gemaakt. We hebben nog in formatie gevlogen. Hier een pic :
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EHAEPHHHEHE

Deze was zekerzzz voor herhaling vatbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Ok, hier een screenshot van de vlucht van vanavond (damn misschien een keer een screenshot proggie halen ofzo :))

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/saekerhett/fs2002_10.JPG

Hier zie je Bamboe en mij :D

Bamboe vloog in de Airforce 1, maar omdat ik die niet had, hier een standaard plane. Je moet er idd niet te dicht in de buurt komen, want dan wordt je afgeschoten :P

(niet gebeurd gelukkig :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De groepsfoto van vanavond
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bamboe/mulieplayer.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Air Force One heeft een mooi geluid als je de motoren in de reverse zet.
Echt heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat ik als enige de flaps omlaag heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

stand by, mijn ss zijn upgeload en ze komen zo in deze post!

het zijn er 14 voor Madrid-Rome..

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr000.JPG
Opsteigen vanaf Madrid! ik kwam er iets later bij, Mark had een host opgezet en daar was ik gejoind, later hoorde ik dat Bamboe ook een host had en we zijn toen daar naartoegegaan. De andere waren al weg, dus die moesten we inhalen...

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr001.JPG
De inhaalrace (slew gebruiken vind ik niet leuk, hehehe)

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr002.JPG
Toen de host wegviel zat iedereen oppeens achter me, je kan ook gewoon alt indrukken en dan via flight ---> multiplayer--> connect reconnecten, en dan blijf je op je huidige positie gewoon doorvliegen. (je hoeft dus niet te saven) ps: ik zie me gesavde savegames trouwens niet...

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr003.JPG
Topgun en ik achter elkaar, en helemaal laag beneden vloog Bamboe(sneakerheat en bamboe vonden het heel leuk om net boven het water te vliegen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr004.JPG
Formatievlucht!

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr005.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr006.JPG
Follow the leader...

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr007.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr008.JPG
Ook mooie pics dit..

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr009.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr010.JPG
En de landing, ik heb er maar 1 screenshot van, en dat is deze, ik had geen zin om te replayen... Maar hij is dus aardig goed gelukt! (met gebruik van ils)

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr011.JPG
Op naar de gate

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr012.JPG
Onderweg met ND gezoent.

Afbeeldingslocatie: http://www.nextyesterday.f2s.com/vlucht2_madrid_rome/fsscr013.JPG
En de groepsfoto

Dit waren ze dan! :D Morgen weer een vluchtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op woensdag 02 januari 2002 22:24 schreef Bamboe het volgende:
Ik zie dat ik als enige de flaps omlaag heeft gedaan.
Die mijne staan ook naar beneden, alleen je ziet het niet op die foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Op woensdag 02 januari 2002 22:26 schreef Predator_NL het volgende:
stand by, mijn screenshots zijn upgeload en ze komen zo in deze post!

het zijn er 14 voor Madrid-Rome..
Schiet eens op met die screens..kan niet wachten :9~

..oh, ze zijn er al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Ik zag seakerhett als een Harrier ipv die standaard 777 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

whahaahaaa, dat plaatje waar die 2 747 tegenoverelkaar staan. Leuke ondertiteling :D Het mooiste plaatje vind ik die waar ik met predator_NL in formatie vlieg waar we een bocht naar links maken. Zwaar cool, we moeten eens met zijn zevenen met 747 in formatie vliegen. Dat lijkt me echt strak! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
is dat niet links ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op woensdag 02 januari 2002 22:43 schreef mrdata het volgende:
is dat niet links ?? :+
dat staat er toch? kijk maar :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:15
Vrachtvluchtje van NY naar Boston. Helaas zijn de nighttextures van dit vliegtuig niet optimaal want je kan het licht dat door de raampjes (welke raampjes :?) komt zien weerspiegelen op de vleugel :D
Vlucht is nog niet af, want ik ben net lekker onbeperkt spare-ribs wezen eten :Y)

Mischien is deze DC-10-30F wel wat als vrachtvliegtuig voor de GoT VA.
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/fedex_ny.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Bari - Rome (Simflyers scenery)

Aan de 'gate' in Bari. De trap is net weggereden.
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/dt0.jpg

Er zijn net na opstijgen boten te zien in de haven van Bari!!
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/dt1.jpg

Zwaar weer onderweg! Je hoort het zelfs onweren! In de cockpit:
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/dt2.jpg

Verder een rustig vluchtje, ware het niet dat de ILS weigerde. Maar ik kwam verder goed uit, en de laatste 500ft maar met de hand gevlogen. Leek me wel zo veilig:
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/dt9.jpg

En nu nog ff naar de gate. Het is druk met continentale vluchten!(en ik merk nu pas dat mijn plane een amerikaanse is ;) )
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k/dt11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06-2020
Wie heeft voor mij de DutchBird 757? Ik kan weer 's niet in dat f****** FlightSim.com komen :( :(
Gaarne sturen naar l.brouwer3@chello.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Op woensdag 02 januari 2002 23:12 schreef Rateltje het volgende:
Wie heeft voor mij de DutchBird 757? Ik kan weer 's niet in dat f****** FlightSim.com komen :( :(
Gaarne sturen naar l.brouwer3@chello.nl
http://www.bisschops-internet.nl/dutchbird/757.htm
Onder klikken op 'terug naar hangar'.
Geen dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
iemand hier goed verstand van php?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Op woensdag 02 januari 2002 23:23 schreef KIMBLE het volgende:
Och.. de ene dag wat beter dan de ander...
Icq me ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emkedouwe
  • Laatst online: 26-11-2021
Wat BTW jullie top 3 addons voor flight simulator ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op woensdag 02 januari 2002 23:29 schreef emkedouwe het volgende:
Wat BTW jullie top 3 addons voor flight simulator ??
1: dreamfleet 737
2: londen airports
3: pss 744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06-2020
Op woensdag 02 januari 2002 23:17 schreef 456 het volgende:

[..]

http://www.bisschops-internet.nl/dutchbird/757.htm
Onder klikken op 'terug naar hangar'.
Geen dank
Cool bedankt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29880

ok sinds vandaag heb ik ook MS FS2002

alleen dat vliegen is nog niks kom niet helemaal goed omhoog en als ik vlieg kom ik slecht recht en ik maakte een vlucht van Shiphol - Londen Heatrow en kwam ik in ierland terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ja, ik spreek wel een woordje php :7

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 02 januari 2002 23:23 schreef KIMBLE het volgende:
uhhmm hoezo?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 02 januari 2002 23:44 schreef jw83 het volgende:
ok sinds vandaag heb ik ook MS FS2002

alleen dat vliegen is nog niks kom niet helemaal goed omhoog en als ik vlieg kom ik slecht recht en ik maakte een vlucht van Shiphol - Londen Heatrow en kwam ik in ierland terecht
LOL :z :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 20:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ok, hou je vast.....

Hier zijn nieuwe screenshots van de PSS Airbus A3xx!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/pss_airbus19.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Maar mind it... dit is nog steeds een bèta model en bèta textures!

Kan alleen nog beter worden dus!!!!!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
nogal kruisig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

En................

Het bijbehorende panel

IN BÈTA FASE!

Dus nog niet af!

Afbeeldingslocatie: http://www.avsim.com/pss/forumpics/pan1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.avsim.com/pss/forumpics/pan2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.avsim.com/pss/forumpics/pan3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.avsim.com/pss/forumpics/pan4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.avsim.com/pss/forumpics/pan5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29880

maar hoe maak ik hem goed recht en klaar voor landing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 03 januari 2002 00:00 schreef KIMBLE het volgende:
nogal kruisig
He :(

Ik had het nog gecontroleerd, maar dan zaten ze vast in m'n chache..... Blijkbaar zijn ze dus niet rechtstreeks te linken..... Wait a sec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op donderdag 03 januari 2002 00:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

He :(

Ik had het nog gecontroleerd, maar dan zaten ze vast in m'n chache..... Blijkbaar zijn ze dus niet rechtstreeks te linken..... Wait a sec...
maar ik had ze al gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 03 januari 2002 00:04 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

maar ik had ze al gezien :+
fixed nu.... :7

'k heb ze maar ff op m'n eigen webspace gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op donderdag 03 januari 2002 00:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

fixed nu.... :7

'k heb ze maar ff op m'n eigen webspace gezet.
ok :)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.