Op woensdag 02 januari 2002 23:56 schreef Bamboe het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
w00t!! mooi die van die airbus man! Echt super werk nu al weer van PSS!!
Ik heb net me eerste vluchtje met me nieuwe PSS747 gedaan! Van Heatrow naar Dublin. Geen zin om nu text bij screenie's te plaatsen, doe ik morgen wel

Ik heb net me eerste vluchtje met me nieuwe PSS747 gedaan! Van Heatrow naar Dublin. Geen zin om nu text bij screenie's te plaatsen, doe ik morgen wel

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Cool man! Volgende keer moet je wel de FMC gaan inprogrammeren met de route hoor, want dan vlieg je bijna net als in het echt! Je moet gewoon die tutorials gaan down, daarin wordt uitgelegd hoe alles werkt (Chicago - Toronto is de eerste, daarna Toronto - New York en tenslotte New York - Londen)Op donderdag 03 januari 2002 00:26 schreef McFlipp het volgende:
w00t!! mooi die van die airbus man! Echt super werk nu al weer van PSS!!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
ik wil ook PSS, maar is dat ook een FPS killer? En is het besturen van die 747 ook meer realistischer en moeilijker? Wat is de site als ik (weer) vragen mag?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
geen fps killerOp donderdag 03 januari 2002 00:53 schreef ND het volgende:
ik wil ook PSS, maar is dat ook een FPS killer? En is het besturen van die 747 ook meer realistischer en moeilijker? Wat is de site als ik (weer) vragen mag?
realistischer en wat moeilijk te bedienen
pss
Ja, het is een FPS-killerOp donderdag 03 januari 2002 00:53 schreef ND het volgende:
Ja, het is VEEL realistischer, niet moeilijker zolang je goed met de systemen overweg kan (er zitten goede tutorials bij)
http://phoenix-simulation.co.uk
o ja johOp donderdag 03 januari 2002 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, het is een FPS-killer
geen last van
Op donderdag 03 januari 2002 00:56 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
o ja joh
geen last van
Vind je 't gekathlon 1.333@1.484
p.s. Bij mij draait ie ook best soepel hoor (athlon 1400) maar hij is beduidend zwaarder dan de standaard fs2000/2002 planes.
Op donderdag 03 januari 2002 00:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Vind je 't gek
p.s. Bij mij draait ie ook best soepel hoor (athlon 1400) maar hij is beduidend zwaarder dan de standaard fs2000/2002 planes.
Bij mij merk ik nix van een FPS killer hoor, zelfs nog beter dan standaard planes misschien, iig veel beter dan die FeelRealkistenOp donderdag 03 januari 2002 00:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Vind je 't gek
En ik zal morgen eens die Tutorials gaan doen
* McFlipp gaat nu verder Diablo'en
* McFlipp is klaar met diablo'en
En gaat nu lekker slapen was gister ook al half vijf dus nu maar eens slapen 
* McFlipp gaat er morgen met frisse moet tegenaan met die Tutorials van z'n pss 747
* McFlipp gaat er morgen met frisse moet tegenaan met die Tutorials van z'n pss 747
Oooooh, wat is die PSS Airbus realistisch. Als ie uit is, kunnen we misschien wel een inkoopactie houden voor degenen die hem op cd willen (als dat ueberhaupt mogelijk is).
ik doe meeOp donderdag 03 januari 2002 08:50 schreef biobak het volgende:
Oooooh, wat is die PSS Airbus realistisch. Als ie uit is, kunnen we misschien wel een inkoopactie houden voor degenen die hem op cd willen (als dat ueberhaupt mogelijk is).
kost het geld dan om die plane te hebben?>
BF1: Don-Panio
Anoniem: 16235
De Dreamfleet 737 is toch nog realistischer als de PSS?
Dreamfleet is trouwens wel een redelijke fps killer.
Die nieuwe PSS zien er gelikt uit, moet ik zeggen: sommige screenshots zien er toch wel net echt uit. Ik heb de KLM-versie van Dreamfleet, maar die ziet er wat neppig uit: net alsof iemand met een Revell bouwdoos aan het werk is geweest en echt alle stickertjes heeft gebruikt die er maar in zaten. En élke keer als ik shift-S indruk, is m'n computer ff bezig om de textures op het kale model te plakken: niet zo leuk.
Weet iemand of er voor de Dreamfleet 737 nog een andere KLM skin is, dan degene van Dreamfleet zelf?
Die nieuwe PSS zien er gelikt uit, moet ik zeggen: sommige screenshots zien er toch wel net echt uit. Ik heb de KLM-versie van Dreamfleet, maar die ziet er wat neppig uit: net alsof iemand met een Revell bouwdoos aan het werk is geweest en echt alle stickertjes heeft gebruikt die er maar in zaten. En élke keer als ik shift-S indruk, is m'n computer ff bezig om de textures op het kale model te plakken: niet zo leuk.
Weet iemand of er voor de Dreamfleet 737 nog een andere KLM skin is, dan degene van Dreamfleet zelf?
Weet iemand hoe je in FS2002 de weersovergangen wat vloeiender kan laten verlopen?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Dat schijnt te kunnen met FSIUPC (download het van hier). Alleen... ik kom er zelf niet helemaal uit. Als jij het wel allemaal snapt, laat het mij/ons ff weten!Op donderdag 03 januari 2002 10:52 schreef achappey het volgende:
Weet iemand hoe je in FS2002 de weersovergangen wat vloeiender kan laten verlopen?
Probeer de Dutchbird of Go template. Deze zijn naar mijn mening een stuk beter. Een hele mooie is Delta_NC van avsim.Op donderdag 03 januari 2002 10:14 schreef hellogoodbye het volgende:
De Dreamfleet 737 is toch nog realistischer als de PSS?
Is die PSS nou wel of geen FPS killer? Ook als je in de cockpit zit?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Feliciteer Kimble even met z'n nieuwe Icon. Hij heeft bij hem thuis een wetshirt-party voor mooie dames gehouden; mijn vriendinnentje staat er ook tussen, raad maar welke 
(Druk op Refresh/Vernieuwen in je browser)
Hehe, ja dat bedoelde ik dus ook.Op donderdag 03 januari 2002 11:00 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Dat schijnt te kunnen met FSIUPC (download het van hier). Alleen... ik kom er zelf niet helemaal uit. Als jij het wel allemaal snapt, laat het mij/ons ff weten!
Maaruh FSUIPC is volgens mij alleen een util die ervoor zorgt dat third party tooltjes de data van FS kunnen wijzigen dus vermoed dat er nog wat nodig is. Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
het was aardig gezellig hoorOp donderdag 03 januari 2002 11:41 schreef Rateltje het volgende:
Feliciteer Kimble even met z'n nieuwe Icon. Hij heeft bij hem thuis een wetshirt-party voor mooie dames gehouden; mijn vriendinnentje staat er ook tussen, raad maar welke
waar zijn die geile wijven danOp donderdag 03 januari 2002 12:04 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
het was aardig gezellig hoor

Tja, maar da's geen KLM, hè... Ik wou dat die Feelreal KLM over die Dreamfleet heen geplakt kon worden...Op donderdag 03 januari 2002 11:06 schreef rdluca het volgende:
[..]
Probeer de Dutchbird of Go template. Deze zijn naar mijn mening een stuk beter. Een hele mooie is Delta_NC van avsim.
die zijn nog aan het slapen van de gym vanachtOp donderdag 03 januari 2002 12:08 schreef rdluca het volgende:
[..]
waar zijn die geile wijven dan![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad de basis van het proggie, maar ondertussen zitten er allemaal opties in die het gebruik van dit dll op zich al de moeite waard maken. Zo kun je automatisch de windsnelheid op de grond naar 1 kn verlagen: makkelijk met lichte vliegtuigen! En ook zit er een optie in die voorkomt dat je steeds op een runway terechtkomt, i.p.v. bij een gate. En zo voort.Op donderdag 03 januari 2002 11:53 schreef achappey het volgende:
[..]
Maaruh FSUIPC is volgens mij alleen een util die ervoor zorgt dat third party tooltjes de data van FS kunnen wijzigen dus vermoed dat er nog wat nodig is. Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe...
En zo kun je dus ook de overgang tussen verschillende weergebieden vloeiend laten verlopen. Maar hoe... dat is me nog niet duidelijk.
Zo, een halve vlucht gemaakt (parijs - Insbruck)..., vanavond weer eentje, maar dan met ze allen 
Opstijgen vanaf Parijs:

Mooie uitzichtjes:

Ik ga alvast wat lager vliegen...:

En ik zie geen hout meer voor ogen, en ik crash in de bossen ergens voor me (toch maar eens proberen IFR te gebruiken, ookal weet ik nog niet hoe, hehehe)
Opstijgen vanaf Parijs:
Mooie uitzichtjes:
Ik ga alvast wat lager vliegen...:
En ik zie geen hout meer voor ogen, en ik crash in de bossen ergens voor me (toch maar eens proberen IFR te gebruiken, ookal weet ik nog niet hoe, hehehe)
Hee!! Frits en HenkOp woensdag 02 januari 2002 20:07 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
Ken iemand ook screenie's late zien waarin vliegtuigen neerstorten of tegen elkaar vliegen, of is dat niet mogelijk, lijkt me ook wel geinig
kan wel maar ziet er niet uitOp donderdag 03 januari 2002 13:35 schreef Jorick het volgende:
Ken iemand ook screenie's late zien waarin vliegtuigen neerstorten of tegen elkaar vliegen, of is dat niet mogelijk, lijkt me ook wel geinig
ga ff ergens anders zeuren dat je dit spel stom vind sommige mensen vinden dit wel leukOp donderdag 03 januari 2002 13:37 schreef S_trAngeR het volgende:
ik wil dit spel ook
Die hebben geen snor man!Op donderdag 03 januari 2002 13:11 schreef cappie het volgende:
[..]
Hee!! Frits en Henk

Op donderdag 03 januari 2002 14:23 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Die hebben geen snor man! [afbeelding]
Aanschouwt en opent uw ogen!Op donderdag 03 januari 2002 14:23 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het Willem-Alexander en Tom Selleck...
willem ken ikOp donderdag 03 januari 2002 14:34 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Aanschouwt en opent uw ogen!
[afbeelding]
tom selleck
Van de jaren tachtig serie MagnumOp donderdag 03 januari 2002 14:58 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
willem ken ik
tom selleck![]()
![]()
En enkele zeer goede (komisch/dramatische) films.
Note: dit is erg off-topic
ik ben ook maar een 14 jarige die wilde party's houdOp donderdag 03 januari 2002 15:11 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Van de jaren tachtig serie Magnum
En enkele zeer goede (komisch/dramatische) films.
Note: dit is erg off-topic
Zijn wij de enigen vandaag hier ofzo? Hangt de rest op 33.000 voet?Op donderdag 03 januari 2002 15:17 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik ben ook maar een 14 jarige die wilde party's houd![]()
zo te zien welOp donderdag 03 januari 2002 15:29 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Zijn wij de enigen vandaag hier ofzo? Hangt de rest op 33.000 voet?
Ik hing op 33.000, maar je nu toch op Got bent, wil je dan even naar me vraag kijken in het "post ip" topic, hahahahhaaOp donderdag 03 januari 2002 15:29 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Zijn wij de enigen vandaag hier ofzo? Hangt de rest op 33.000 voet?
ehmrz.. laatste vraagje over het landen van een 747. Wat is jullie landingspeed ongeveer? 190 of 200 knots of nog meer of minder..
Kia Niro-EV 2024
200kts????????Op donderdag 03 januari 2002 15:50 schreef Freak187 het volgende:
ehmrz.. laatste vraagje over het landen van een 747. Wat is jullie landingspeed ongeveer? 190 of 200 knots of nog meer of minder..
140 is goed en daar land ik altijd mee
Zeg, jong en lui, het wordt een beetje een rommelig topic, zo langzamerhand, met al dat off-topic gelul. Kunnen we het een béétje ter zake houden? Dus screenshots en/of goede vragen en/of nuttige tips betreffende FS 2002 en verder geen gezeik. De serie FS 2002 topics is al lang genoeg, dunkt me: het is nu al haast geen doen voor nieuwkomers om de nuttige info uit deze topics te filteren...
Ja? Okay. Dank u.
Ja? Okay. Dank u.
ik ben blij dat die 777vens niet kunnen schieten, want 'hij is een beetje dom'Op donderdag 03 januari 2002 14:34 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Aanschouwt en opent uw ogen!
[afbeelding]
Hangt wel af van hoeveel fuel je nog hebt: ik doe vaak korte vluchten (bijv. A'dam-Brussel) en dan moet ik 'm toch op 180/190 houden, anders boort 'ie zichzelf in de grond láng voordat hij de baan heeft bereikt.Op donderdag 03 januari 2002 15:51 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
200kts????????
140 is goed en daar land ik altijd mee
180? dat kan nooit in het echtOp donderdag 03 januari 2002 15:56 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Hangt wel af van hoeveel fuel je nog hebt: ik doe vaak korte vluchten (bijv. A'dam-Brussel) en dan moet ik 'm toch op 180/190 houden, anders boort 'ie zichzelf in de grond láng voordat hij de baan heeft bereikt.
ga eens boven water vliegen en 'dump' wat feul
of neem wat minder mee!
Tank je hem toch gewoon niet helemaal vol.Op donderdag 03 januari 2002 15:56 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Hangt wel af van hoeveel fuel je nog hebt: ik doe vaak korte vluchten (bijv. A'dam-Brussel) en dan moet ik 'm toch op 180/190 houden, anders boort 'ie zichzelf in de grond láng voordat hij de baan heeft bereikt.
Echte 747's landen nooit met meer dan 50% brandstof aan boord (met een ruime margin of error, maar toch) - een volbeladen kist zakt anders finaal door z'n pootjes, zeker bij landingssnelheden >150 kts (niet voor niets is de aanbevolen snelheid tijdens de approach 142 kts, met flaps op stand 40!). Voor korte vluchten neemt zo'n toestel ook absoluut niet het maximum aan kerosine mee.
dan post ik me vraag ook effe hier neer, en dat anders deze topic niet "overzichtelijk word" slaat helemaal nergens op..., want dit is een screenshot topics, dat er tussendoor over het spel vragen worden gesteld is zeer logisch toch?
--- owkee, deze vraag heb ik ook in het ip topic gezet, maar daar reageerde niemand op, en deze topic is meer actief:
---------------------------------
op got was het niet te vinden, op google heb ik gezocht, maar ik heb echt weer een vraag, en dit keer over de flightplanner..
kan je waypoints toevoegen zonder dat er iets op de kaart staat?, in de help van fs2002 zelf staat dat je waypoinst toe kan voegen door het lijntje te slepen op intersection/ vliegvelden etc. Maar kan je zelf geen punten aanmaken?
--- owkee, deze vraag heb ik ook in het ip topic gezet, maar daar reageerde niemand op, en deze topic is meer actief:
---------------------------------
op got was het niet te vinden, op google heb ik gezocht, maar ik heb echt weer een vraag, en dit keer over de flightplanner..
kan je waypoints toevoegen zonder dat er iets op de kaart staat?, in de help van fs2002 zelf staat dat je waypoinst toe kan voegen door het lijntje te slepen op intersection/ vliegvelden etc. Maar kan je zelf geen punten aanmaken?
als je op unlimited fuel vliegt, wat heb je dan bij je aan gewicht?, want ik kan ook nooit minder hard als 200 + full-flaps vliegen als ik land... , dan valt die gewoon naar beneeOp donderdag 03 januari 2002 16:08 schreef Nephilin het volgende:
Echte 747's landen nooit met meer dan 50% brandstof aan boord (met een ruime margin of error, maar toch) - een volbeladen kist zakt anders finaal door z'n pootjes, zeker bij landingssnelheden >150 kts (niet voor niets is de aanbevolen snelheid tijdens de approach 142 kts, met flaps op stand 40!). Voor korte vluchten neemt zo'n toestel ook absoluut niet het maximum aan kerosine mee.
[edit] Hoe kan je beznine lozen
Bij "unlimited fuel" weegt je kist *altijd* het maximum dat -ie kan wegen (drooggewicht + totaalgewicht brandstof (6 pond per gallon)) 
De fueldump keycombo zou ik zo snel niet weten (volgens mij kan dat ook niet
).
De fueldump keycombo zou ik zo snel niet weten (volgens mij kan dat ook niet
Iemand deze foutmelding wel eens gehad? Voor zover ik kan zien is het vliegtuig in de goede folder geinstalleerd, deze melding komt echter maar bij een aantal vliegtuigen.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
deze foutmelding heb je idd. ook als er geen files van bepaalde vliegtuigen gevonden kunnen worden. Maar er is dus iets mis met die plane... (files die verkeerd staan, files die ontbreken... etc)Op donderdag 03 januari 2002 16:30 schreef mrdata het volgende:
Iemand deze foutmelding wel eens gehad? Voor zover ik kan zien is het vliegtuig in de goede folder geinstalleerd, deze melding komt echter maar bij een aantal vliegtuigen.
[afbeelding]
^^^ Waarschijnlijk is de .mdl file corrupt. Daar kun je zelf weinig aan doen, helaas.
ah, dan ga ik zeker met limited fuel vliegen..., en die fueldump zit er niet tussen (de knop dan)Op donderdag 03 januari 2002 16:25 schreef Nephilin het volgende:
Bij "unlimited fuel" weegt je kist *altijd* het maximum dat -ie kan wegen (drooggewicht + totaalgewicht brandstof (6 pond per gallon))
De fueldump keycombo zou ik zo snel niet weten (volgens mij kan dat ook niet).
je .mdl file is te groot voor FS2002, moet je ff MDREPAIR van avsim halen.Op donderdag 03 januari 2002 16:36 schreef Nephilin het volgende:
^^^ Waarschijnlijk is de .mdl file corrupt. Daar kun je zelf weinig aan doen, helaas.
Helemaal mee eens: ik had het over post als 'dat lijkt Tom Selleck wel' en 'Is er hier nog iemand?', dat soort nonsens...Op donderdag 03 januari 2002 16:12 schreef Predator_NL het volgende:
dan post ik me vraag ook effe hier neer, en dat anders deze topic niet "overzichtelijk word" slaat helemaal nergens op..., want dit is een screenshot topics, dat er tussendoor over het spel vragen worden gesteld is zeer logisch toch?
Kan dus inderdaad niet: daarvoor heb je een extern prog / add-on nodig, zoals FSNavigator (een echte aanrader!)kan je waypoints toevoegen zonder dat er iets op de kaart staat?, in de help van fs2002 zelf staat dat je waypoinst toe kan voegen door het lijntje te slepen op intersection/ vliegvelden etc. Maar kan je zelf geen punten aanmaken?
Thanks, dit zal ik gaan proberen.Op donderdag 03 januari 2002 16:49 schreef rdluca het volgende:
[..]
je .mdl file is te groot voor FS2002, moet je ff MDREPAIR van avsim halen.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Hm, dan wordt het hoog tijd dat ik ook eens op die fuel ga letten! Nooit eerder naar gekeken, eerlijk gezegd... Schande...Op donderdag 03 januari 2002 16:08 schreef Nephilin het volgende:
Eh... de planner berekent ongeveer de benodigde hoeveelheid fuel, toch? Ik heb dat wel eens ergens zien staan. Of herinner ik me dat verkeerd... Misschien is de wel in FSNavigator.
hij heeft het doorOp donderdag 03 januari 2002 16:54 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Hm, dan wordt het hoog tijd dat ik ook eens op die fuel ga letten! Nooit eerder naar gekeken, eerlijk gezegd... Schande...
Eh... de planner berekent ongeveer de benodigde hoeveelheid fuel, toch? Ik heb dat wel eens ergens zien staan. Of herinner ik me dat verkeerd... Misschien is de wel in FSNavigator.
ik heb geen idee zelf nog nooit zien staan
[off-topic]
wil Kimble weer gewoon zijn oude icon plaatsen, die je nu hebt leidt nogal af.
Mijn f5 refresh toets is er al van aan het slijten
[/off-topic]
[/off-topic]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
hij heeft er geenOp donderdag 03 januari 2002 17:10 schreef 456 het volgende:
[off-topic]
[/off-topic]
neeOp donderdag 03 januari 2002 17:10 schreef 456 het volgende:
[off-topic]
[/off-topic]
echt wel maar dan moet jij ff naar prefs gaan en het vinkje bij alleen geuploade icoons uitzettenOp donderdag 03 januari 2002 17:27 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
hij heeft er geen
Kijk, dit zocht ik dus!!!, hiermee kan je al lang van tevoren zien hoe de banen liggen en ook in deze koers al gaan vliegen zodat je veel beter uit komt!!!!!!!!! Er zitten een hoop functies op, echt relax!Op donderdag 03 januari 2002 16:50 schreef hellogoodbye het volgende:
Kan dus inderdaad niet: daarvoor heb je een extern prog / add-on nodig, zoals FSNavigator (een echte aanrader!)
Gebruiken meer mensen dit proggie???
Ja, in fs2000, maar zolang deze niet met de atc controller kan omgaan (als ik via fsnav vlieg, zal ik dus niet door atc geleid kuinnen worden) gebruik ik het niet, maar de flight planner van fs2002.Op donderdag 03 januari 2002 17:58 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Kijk, dit zocht ik dus!!!, hiermee kan je al lang van tevoren zien hoe de banen liggen en ook in deze koers al gaan vliegen zodat je veel beter uit komt!!!!!!!!! Er zitten een hoop functies op, echt relax!
Gebruiken meer mensen dit proggie???
fsnav is echter veel beter!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Waar blijven jullie screenie's?? 
Ik heb net geschaatst, en ga nu bij een vriend en vriendin eten
Dus alas ik weer terug kom verwacht veel screenie's
Ik heb net geschaatst, en ga nu bij een vriend en vriendin eten
Dus alas ik weer terug kom verwacht veel screenie's
ik ga het er gewoon bij gebruiken, niet eens zo zeer voor de flightplanner, maar dat je het kan runnen tijdens het vliegen door en dat je veel beter kan inschatten hoe de landingsbanen liggen zonder dat je hoeft te wachten tot ze goed op je GPS systeem zichtbaar zijn...Op donderdag 03 januari 2002 18:13 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja, in fs2000, maar zolang deze niet met de atc controller kan omgaan (als ik via fsnav vlieg, zal ik dus niet door atc geleid kuinnen worden) gebruik ik het niet, maar de flight planner van fs2002.
Als je vliegt en je wilt de map zien..., dan staat je scherm stil, das niet zo handig vind ik (van de standaard flight map)
Weet iemand nog een mooie joystick voor onder de 100 piek ??
ja arme studente he
!!
ja arme studente he
Met of zonder Force Feedback?Op donderdag 03 januari 2002 18:41 schreef emkedouwe het volgende:
Weet iemand nog een mooie joystick voor onder de 100 piek ??
ja arme studente he!!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Onder de 100 piek heb je volgens mij geen FF joystick. Ik heb zelf de Logitech Wingman Extrene Digital en die kan je volgens mij wel onder de 100 gulden krijgen.Op donderdag 03 januari 2002 18:51 schreef bolk het volgende:
[..]
Met of zonder Force Feedback?
Microsoft Precision Pro 2 kost fl 118,- Net niet onder 100 NL piek, maar wel ontzettend geschikt voor FS2002. Geen Force Feedback.
Ik vind die van microsoft allemaal zo plastic achtig. ze lijken mij zo breekbaar.
Ik probeer in de PSS 777 een flightplan gemaakt met fs2002 in de fmc te laden. Volgens de manual moet ie in de map "pilots" staan. De fmc zegt vervolgens dat ie geen flightplans kan vinden. Wat doe ik fout? Hebben flightplans in fs2000 een andere extensie of inhoud dan in fs2002?
Ik heb de 747 en daarmee lukt het wel gewoon om fs2002 flightplans in te laden.Op donderdag 03 januari 2002 20:22 schreef biobak het volgende:
Ik probeer in de PSS 777 een flightplan gemaakt met fs2002 in de fmc te laden. Volgens de manual moet ie in de map "pilots" staan. De fmc zegt vervolgens dat ie geen flightplans kan vinden. Wat doe ik fout? Hebben flightplans in fs2000 een andere extensie of inhoud dan in fs2002?
Zo doe ik het:
* vluchtplan (.pln bestand) uit de map flights/myflts naar de fs2002/pilots map kopiëren (die map moet je dus eerst zelf maken, want standaard bestaat hij niet!)
* In de FMC de MENU optie kiezen en dan "Import fs2000 flightplan". Daar moet hij dan bijstaan als het goed is.
Gedaan. Werkt nietOp donderdag 03 januari 2002 20:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb de 747 en daarmee lukt het wel gewoon om fs2002 flightplans in te laden.
Zo doe ik het:
maak gewoon zelf een fp in de fmcOp donderdag 03 januari 2002 20:37 schreef biobak het volgende:
[..]
Gedaan. Werkt nietIk ga nog even verder zoeken.
ok, de screens komen zo in deze post van heatrow ---> nach frankfurt
Iedereen in de startblokken om op te stijgen! (het was nog behoorlijk druk...):

Iedereen raced omhoog...:

Op 32.000 feet (niet lang gevlogen, want het was niet zo'n lange vlucht):

Bovenshotje:

Achtershotje
:

Ik maakt gebruik van FSnavigation, dus zag al ruim van tevoren dat je niet goed kon landen als je de gps volgde..., dus ik boog al af.. , daarom is haast iedereen rechts van me:

En terugdraaien om mooi voor de landingsbaan te komen:

De landingsbaan:

Een behoorlijke wilde landing..., doordat ik nog te zwaar was, hehe, dus ik slipte een beetje tijdens het remmen:

Bij de gate:

Er komt nog iemand aan: (tis sheik
)

Was een kleine, maar erg leuke vlucht!!, jammer dat er tijdens de vlucht altijd zoveel mensen afvallen....
Iedereen in de startblokken om op te stijgen! (het was nog behoorlijk druk...):
Iedereen raced omhoog...:
Op 32.000 feet (niet lang gevlogen, want het was niet zo'n lange vlucht):
Bovenshotje:
Achtershotje
Ik maakt gebruik van FSnavigation, dus zag al ruim van tevoren dat je niet goed kon landen als je de gps volgde..., dus ik boog al af.. , daarom is haast iedereen rechts van me:
En terugdraaien om mooi voor de landingsbaan te komen:
De landingsbaan:
Een behoorlijke wilde landing..., doordat ik nog te zwaar was, hehe, dus ik slipte een beetje tijdens het remmen:
Bij de gate:
Er komt nog iemand aan: (tis sheik
Was een kleine, maar erg leuke vlucht!!, jammer dat er tijdens de vlucht altijd zoveel mensen afvallen....
ja ik oook niet 
edit:
Maar welk programma gebruik je om meedere screenshots te maken?? en niet print screen en dan steeds ALT+TAB'ben
Maar welk programma gebruik je om meedere screenshots te maken?? en niet print screen en dan steeds ALT+TAB'ben
Nou, laat die inkoopactie van mijn kant maar even zitten. Ik las dat de PSS Airbus bundel 100 pond gaat kosten. 1 pond is ruim 3,5 gulden dacht ik.Op donderdag 03 januari 2002 08:50 schreef biobak het volgende:
schiet nou op aubOp donderdag 03 januari 2002 21:00 schreef Predator_NL het volgende:
ok, de screens komen zo in deze post van heatrow ---> nach frankfurt
FS ScreenOp donderdag 03 januari 2002 21:02 schreef Masterfvz het volgende:
ja ik oook niet
edit:
http://members.chello.at/matthias.holzer/bin/fsscreen.zip
daar zijn ze dan!!!! ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hahaha, echt leuke pics Predator_NL Altijd leuk om het op deze manier terug te zien
En inderdaad....jammer dat veel mensen afhaken als het leuk (lees landen/crashen) begint te worden
???Op donderdag 03 januari 2002 18:13 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja, in fs2000, maar zolang deze niet met de atc controller kan omgaan (als ik via fsnav vlieg, zal ik dus niet door atc geleid kuinnen worden) gebruik ik het niet, maar de flight planner van fs2002.
Ik kan wel met ATC vliegen... Flight compleet plannen in FSNav, als 'ie helemaal af is vervolgens via het FSNav-menu exporteren naar FS2002, naar de cockpit gaan, naar menu gaan (alt), naar FS 2002 flightplanner gaan en de zojuist gemaakte flight laden. Klaar is kees. Contact ATC en alles dik in orde.
Toch...?
PS, hoe kun je eigenlijk zo ver uitzoomen met dat bovenaanzicht? Ik kan maar tot een bepaalde hoogte of afstand kijken, maar op dat ene screenie, deze:

zie je dat er echt ver is uitgezoomd..
zie je dat er echt ver is uitgezoomd..
dat is ctr-s , daarmee kan je zelfs zo ver uitzoomen totdat je de gehele wereldbol ziet
Thanks man!!! Effe proberen!!Op donderdag 03 januari 2002 21:23 schreef Predator_NL het volgende:
dat is ctr-s , daarmee kan je zelfs zo ver uitzoomen totdat je de gehele wereldbol ziet
waarom zetten mensen niet ignore crash aan?..., want je crasht toch anders tegen iedereen aan telkens?, als ik namelijk perongeluk tegen iemand aanbotst (bij gate ofzo), kan je weer helemaal opnieuw beginnen, en das niet zo mooi.....
Ooh, dat verklaart het waarom jullie niet crashte en ikke wel met die kamikaze acties tegen mij 
Ik had al zoiets in de gaten....maar dat is in multiplayer inderdaad een goed idee.
Ik had al zoiets in de gaten....maar dat is in multiplayer inderdaad een goed idee.
ja, hahahah, hoe kan je anders beginnen>?, iedereen staat toch in het begin in elkaar ongeveer
nee joh man, vanaf het PSS forum op avsim:Op donderdag 03 januari 2002 21:09 schreef biobak het volgende:
[..]
Nou, laat die inkoopactie van mijn kant maar even zitten. Ik las dat de PSS Airbus bundel 100 pond gaat kosten. 1 pond is ruim 3,5 gulden dacht ik.
"There's alot of packaging and discounting to be sorted but you'll be able to have an Airbus panel and sound for under £20"
Bij de 747 was het ook zo dat je alle verschillende liveries los kon kopen. En ja als je ze allemaal neemt gaat dat wel oplopen, steeds £5 ofzo. Later is die cd-versie uitgekomen met 8 liveries, panel, sounds en de ITVV video voor fl. 100,- ongeveer. We wachten dus nog maar ff af wat PSS precies gaat doen!
IK heb FF een ander vraag je zijn er mensen die weten waar je deze DVD kan kopen in NL
http://www.worldairroutes.com/AirEurope.html
Want ik wil hem graag hebben .
http://www.worldairroutes.com/AirEurope.html
Want ik wil hem graag hebben .
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 43874
Een beetje een domme vraag, maar waar kan ik de screenshots bekijken die ik genomen heb.
Hoe heb je ze genomen ??Op donderdag 03 januari 2002 22:41 schreef Almere-Dude het volgende:
Een beetje een domme vraag, maar waar kan ik de screenshots bekijken die ik genomen heb.
hopelijk niet met PrintScrn want dan kan je via paint alleen nog je latse foto terug halen
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 43874
Ik hoor veel mensen over FSnavigation wat is dat precies en waar kan je dat downloaden?
Anoniem: 37518
Kan iemand mij helpen aan de link voor de livery van de dreamfleet 737-400 van American Airlines en Northwest?
Thanx!
Thanx!
ik dload hem gewoon (illegaal) en als ik hem goed vind en hij komt in de winkels dan koop ik hemOp donderdag 03 januari 2002 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nee joh man, vanaf het PSS forum op avsim:
"There's alot of packaging and discounting to be sorted but you'll be able to have an Airbus panel and sound for under £20"
Bij de 747 was het ook zo dat je alle verschillende liveries los kon kopen. En ja als je ze allemaal neemt gaat dat wel oplopen, steeds £5 ofzo. Later is die cd-versie uitgekomen met 8 liveries, panel, sounds en de ITVV video voor fl. 100,- ongeveer. We wachten dus nog maar ff af wat PSS precies gaat doen!
livery'sOp donderdag 03 januari 2002 23:34 schreef terwee het volgende:
Kan iemand mij helpen aan de link voor de livery van de dreamfleet 737-400 van American Airlines en Northwest?
Thanx!
Anoniem: 29880
Hoe moet ik zo'n vliegtuig in de luchthouden elke keer als ik op een goede hoogte zit verliest hij hoogte en zakt hij steeds tot de grond het starten lukt mij nu wel goed
Dit topic is gesloten.