tampert, kriminalpolizei
Nee op mediumOp donderdag 22 november 2001 17:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
een overstressed aircraft kost ook veel geld
heb je realism op high staan?
en Stress damage staat uit dus ik kan zo hard vliegen als ik wil
Anoniem: 28513
Op donderdag 22 november 2001 18:51 schreef IceStorm het volgende:
Uhm mensen, normaal gesproken vind ik/we het bij 1000 replies al leuk geweest. En het topic staat er toch nog steeds?
had ff rust genomen na al dat gevlieg
als Evilernie nou ff in ze berichtje een link maakt naar deel 1 is dat ook weer makkelijker terug te vinden.
ga zo nog wat vliegen ff kijken of het nog een beetje goed gaat.
Op donderdag 22 november 2001 18:29 schreef FunkyMonk het volgende:
Is er iemand die wat leuke screens van LA wil maken lijkt me wel geinig met hollywood in de achtergrond
Hollywood letters waren nog best moeilijk te vinden
Landing op Ontario (KONT) in Los Angeles, beestje naast de baan, is ook moeilijk mikken als je met de hand aan komt vliegen vanuit deze view
hij is 59mb
hij ziet er wel gaaf uit: http://www.fsplanet.com/best.htm
boven het ruhr-gebied:

gewoon ff een mooi plaatje:

touchdown op schiphol:

gate op schiphol:

Ja, je ziet het goed, ik sta bij de verkeerde gate. De vluchtleiding van schiphol stuurde me daarheen. Lekker vaag he....
Waar heb jij dat ding van daan ??Op donderdag 22 november 2001 19:27 schreef Access het volgende:
Hiero een paar screenshots van mijn vlucht, frankfurt -> schiphol:
boven het ruhr-gebied:
[afbeelding]
gewoon ff een mooi plaatje:
[afbeelding]
touchdown op schiphol:
[afbeelding]
gate op schiphol:
[afbeelding]
Ja, je ziet het goed, ik sta bij de verkeerde gate. De vluchtleiding van schiphol stuurde me daarheen. Lekker vaag he....
dat is toch de nieuwste Airbus als ik het goed heb ?
Of is dit ook weer een omgebouwde Boeing
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
THX dat dacht ik wel .. maar is hij al uit dan want ik weet wel dat ze met hem bezig waren ?Op donderdag 22 november 2001 19:51 schreef Access het volgende:
Ja, de nieuwste Airbus, Airbus A380.
Linkje: http://flightsimmers.net/airbase/camsim2/380af_mx.zip
Iemand die de echte foto s van dat ding heeft
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Het zou moeten werken, alleen bij mij liep deze elke keer vast (hoewel dat nu met FS2k2 ook nog weleens gebeurt) en heb deze noodgedwongen moeten uninstallenOp donderdag 22 november 2001 19:26 schreef kRyPtO het volgende:
kan die holand scenery van fs2000 ook in die van fs2002?
hij is 59mb
hij ziet er wel gaaf uit: http://www.fsplanet.com/best.htm
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ja...die is definitief a380 genoemdOp donderdag 22 november 2001 20:02 schreef bolk het volgende:
A3xx ??
tampert, kriminalpolizei
okdanOp donderdag 22 november 2001 20:03 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja...die is definitief a380 genoemd
Dat klopt ik heb een paar weken geleden ff een special gezien over deze Airbus.Op donderdag 22 november 2001 20:03 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja...die is definitief a380 genoemd
en toen dacht ik al van zo dat is een bakbeest
want het schijnd dat het nu de grootste passagier vliegtuig is wat er op het moment vliegt
Anoniem: 31124
Hij vliegt toch nog niet??Op donderdag 22 november 2001 20:14 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat klopt ik heb een paar weken geleden ff een special gezien over deze Airbus.
en toen dacht ik al van zo dat is een bakbeest
want het schijnt dat het nu de grootste passagier vliegtuig is wat er op het moment vliegt
nee nog niet..Op donderdag 22 november 2001 20:38 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Hij vliegt toch nog niet??
maar boeing is nu ook bezig met de 747x
NopOp donderdag 22 november 2001 20:38 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Hij vliegt toch nog niet??
---
Weet iemand trouwens een addon voor fs2002 waarmee je je eigen traffic kunt regelen ?
Anoniem: 28513
Op donderdag 22 november 2001 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Landing op Ontario (KONT) in Los Angeles, beestje naast de baan, is ook moeilijk mikken als je met de hand aan komt vliegen vanuit deze view
Ehh kont?.. Moeilijk mikken? Tja dat lijkt me ook..... Je reet kan het stuur niet zo goed vasthoudenOp donderdag 22 november 2001 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bedoeling was een vluchtje Nagoya (Japan) -> Kimpo International (Zuid Korea). Maar erhm dat werd een vluchtje Kimpo -> Nagoya met een reserve 707 met wat spare parts.
Hier sta ik op Nagoya. Net Taxi clearance gekregen voor een West bound departure en ik ben net klaar met de Pushback (Right). Ondertussen heb ik de ATIS ff ingeschakeld voor wat extra weer & verkeer info.

Ik taxi dus naar de runway en krijg take-off clearance. Ik geef wat extra gas om weer te gaan rollen en ongelukkiger wijs kom ik ineens naast de taxi baan terecht waar het nogal modderig was.. en ik leg de kist dus op z'n neus neer. Ai ai ai.

Op Kimpo worden dan maar de nodige technici en onderdelen ingeladen voor een vlucht naar Nagoya. Ze waren niet echt blij met me geloof ik

En dit is toch wel een zeer mooi screenshot al zeg ik het zelf. De reserve FastAir 707 na take-off vanaf Kimpo boven het Zuid Koreaanse landschap.

Helaas moest ik weer het 1 en ander in huis doen dus ik kwam er niet aan toe om de vlucht af te maken *#&$#*&#*$&. Volgende keer beter.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Sorry voor de modemers, maar dit is tenslotte een screenshot topic, toch?
Dit is trouwens de 747-400 van FeelReal (http://www.feelrealflight.com/sections/aircraft/KLM747/klm747_main.htm)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Wat gebruiken jullie meestal voor guideline? bv op 50NM terug naar 300, op 20NM naar 250 ofzo?
Oh en kan ik die waardes ergens overzichtelijk terugvinden?
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Anoniem: 37582
hey, waar vind je die panels op die site van phoenix? 'k snap geen reet van die site.Op vrijdag 23 november 2001 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
...Dit is trouwens de 747-400 van FeelReal (http://www.feelrealflight.com/sections/aircraft/KLM747/klm747_main.htm)met het panel van de Phoenix 747-400
(http://www.phoenix-simulation.co.uk). Scenery van Heathrow is van London Airports (http://www.uk2000scenery.bizland.com/puplic/london) en voor de rest standaard FS2002...
Mooie screens hoor!
Was wel geslaagd gisteren dacht ik! Misschien vanavond of morgen maar weer even?
Gegroet!
P.s. ik ga een nieuwe procesor halen, want ik run nog maar op 650 MHZ en dat zet geen zoden aan de dijk met de Dutch Scenery natuurlijk!
...Make every cut count, even if it is one frame...
Heeft er ook iemand een IL-86 in Aeroflot/China Airlines kleuren?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Laat het ff weten als je weer f met zn alle wil vliegen ..Op vrijdag 23 november 2001 10:50 schreef Roland het volgende:
Tourniquet,
Mooie screens hoor!
Was wel geslaagd gisteren dacht ik! Misschien vanavond of morgen maar weer even?
Gegroet!
P.s. ik ga een nieuwe procesor halen, want ik run nog maar op 650 MHZ en dat zet geen zoden aan de dijk met de Dutch Scenery natuurlijk!
http://avsim.com/ffg/Op vrijdag 23 november 2001 10:24 schreef Muyz het volgende:
In 1 van de postings uit het eerste deel stond een kewle Transavia kist...waar kan ik die downen en werkt die dan ook in FS2002?
Werkt ook in FS2002 ja
Is er eigenlijk een progje waarmee je in multiplayer kan zien op de TCAS oid waar de anderen zitten, zou wel leuk zijn nl.
in een winkel kan je hem vindenOp vrijdag 23 november 2001 10:40 schreef kwabbernoot het volgende:
[..]
hey, waar vind je die panels op die site van phoenix? 'k snap geen reet van die site.
Ik ga vanavond wel weer ff vliegen!Laat het ff weten als je weer f met zn alle wil vliegen ..ik hou me aan bevolen hoor
Gister was het best kont schoppend en geslaagd.
Vanavond doe ik ook meeOp vrijdag 23 november 2001 12:47 schreef Roland het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel weer ff vliegen!
ik kan morgen pas mee doenOp vrijdag 23 november 2001 12:47 schreef Roland het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel weer ff vliegen!
In een sweef vliegtuig??Vanavond doe ik ook mee
In de achtervolging boven Nederland:
Hmm ik dacht dat ik klote voor de baan zat
Blackhole's landing, poging 2:
En poging 3 ging al helemaal fout door probleempjes met het staartroer
kon niet goed corrigeren dus daarom opok een dere poging maar toen ging ook alles fout hier ...
Maar ik vond het wel vreemd dat ik hem niet zag vliegen of zag staan op het vliegveld .
hoe kan ik hem wel tezien krijgen ..
YupOp vrijdag 23 november 2001 13:24 schreef Roland het volgende:
was TallGuy de server?
Maar er was iemand diemij niet kon zien gisteren....
Kan dus zo zijn dat de server iedereen wel ziet...
+/- 140 kts, touchdown tussen 120 en 130 kts.Op vrijdag 23 november 2001 10:12 schreef DataCopy het volgende:
Met wat voor snelheid (knots, RPM) moeten die grote jongens eigenlijk ongeveer binnenkomen. Het verschil tussen te hard en te zacht binnenkomen (oeps.... een zwembad.... Sorry mensen) is bij mij nogal groot.
Wat gebruiken jullie meestal voor guideline? bv op 50NM terug naar 300, op 20NM naar 250 ofzo?
Oh en kan ik die waardes ergens overzichtelijk terugvinden?
Afstanden en waarden kloppen best.
Alle informatie uiteraard te vinden op officiele kaarten te koop bij www.lhshop.nl.
Het (glass)panel kan je hier kopen voor £10.Op vrijdag 23 november 2001 10:40 schreef kwabbernoot het volgende:
[..]
hey, waar vind je die panels op die site van phoenix? 'k snap geen reet van die site.
(Phoenix verkoopt alles los, je kan dus losse liveries, geluiden en het panel kopen).
Maar ik raad je aan de boxed versie te kopen. Dan krijg je een stuk of 8 liveries (o.a. KLM), de cockpit, de geluiden én een videoband over de 747-400 (een vluchtje in de cockpit van Heathrow naar Hong Kong, Kai Tak). Ik heb hem hier online gekocht bij Dixons.
Ik zag gisteren wel iedereen, maar niet iedereen zag mij geloof ik.Op vrijdag 23 november 2001 13:29 schreef Roland het volgende:
Hmmz.. Ik kon gisteren iedereen zien, maar jullie mij ook toch?
Vanavond ben ik er trouwens niet en morgen ook niet. Zondagmiddag kan ik denk ik wel een vluchtje met jullie maken.
Ik zag gister dus alleen jou en verder niemandOp vrijdag 23 november 2001 13:29 schreef Roland het volgende:
Hmmz.. Ik kon gisteren iedereen zien, maar jullie mij ook toch?
Ik zag Tourniquet toch heel duidelijk! En TallGuy, tsja.. Bekijk de screens maar eens
Vreemd he. Ik zou het anders ook niet weten!
wat staat er eigenlijk op die video?Op vrijdag 23 november 2001 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het (glass)panel kan je hier kopen voor £10.
(Phoenix verkoopt alles los, je kan dus losse liveries, geluiden en het panel kopen).
Maar ik raad je aan de boxed versie te kopen. Dan krijg je een stuk of 8 liveries (o.a. KLM), de cockpit, de geluiden én een videoband over de 747-400 (een vluchtje in de cockpit van Heathrow naar Hong Kong, Kai Tak). Ik heb hem hier online gekocht bij Dixons.
Het is een video van een uur, je kijkt mee met een captain van een 747-400 van Cathay Pacific bij het vertrek vanaf Heathrow. Na het opstijgen zie je nogmaals het vertrek, maar dan in een simulator zodat die captain tijd heeft om de startprocedure enz. uit te leggen. Daarna kijk je mee over zijn schouder bij de landing op het "oude" vliegveld van Hong Kong, Kai Tak. Het is een leuke video, maar hij had van mij wel langer mogen duren.Op vrijdag 23 november 2001 14:30 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wat staat er eigenlijk op die video?
deze is het: http://www.itvv.co.uk/747400.html
jammer dat mn video kapot isOp vrijdag 23 november 2001 14:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is een video van een uur, je kijkt mee met een captain van een 747-400 van Cathay Pacific bij het vertrek vanaf Heathrow. Na het opstijgen zie je nogmaals het vertrek, maar dan in een simulator zodat die captain tijd heeft om de startprocedure enz. uit te leggen. Daarna kijk je mee over zijn schouder bij de landing op het "oude" vliegveld van Hong Kong, Kai Tak. Het is een leuke video, maar hij had van mij wel langer mogen duren.
deze is het: http://www.itvv.co.uk/747400.html
fl. 101,26 bij Dixons, kijk hier!Op vrijdag 23 november 2001 15:00 schreef tazzman het volgende:
Je ziet de landing op Kai Tak vanuit de cockpit??? Wow dat lijkt me gaaf man! Hoeveel is dat pakket?
Ik wil deze gaan kopen:
http://www.itvv.co.uk/7474p.html
duurt 166 minuten!
vet, hoe duur?Op vrijdag 23 november 2001 15:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
duurt 166 minuten!
EUR 37,44 bij de Luchtvaart Hobby Shop (www.lhshop.nl) of kijk op http://www.itvv.co.uk/Op vrijdag 23 november 2001 15:08 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
vet, hoe duur?
o ja de lhshop heb ze ook ja (Op vrijdag 23 november 2001 15:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
EUR 37,44 bij de Luchtvaart Hobby Shop (www.lhshop.nl) of kijk op http://www.itvv.co.uk/

maar wel duur voor 1 zo,n video,tje
misschien wel maar ik weet niet zekerOp vrijdag 23 november 2001 15:26 schreef Roland het volgende:
Ja dat heb ik er ook niet voor over!
(misschien komt de lotto nog eens langs)
Anoniem: 19252
Ik wil ook online mee vliegen, maar wat ik ook probeer, ik krijg winproxy niet zo ver dat ie flight sim door de vuurmuur heen laat
iemand nog een tip want ik wil mee vliegen
vuurmuur uitzetten?Op vrijdag 23 november 2001 15:35 schreef FastDevil2000 het volgende:
* KIMBLE baalt !!!!!!
Ik wil ook online mee vliegen, maar wat ik ook probeer, ik krijg winproxy niet zo ver dat ie flight sim door de vuurmuur heen laatHeb alles al geprobeert maar hij wilt gewoon niet, heb de poorten open gegooid zoals ze op de site van flightsim.com staan, niks lukt
iemand nog een tip want ik wil mee vliegen
is geen optie !Op vrijdag 23 november 2001 15:35 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
vuurmuur uitzetten?
Inbound & Outbound. Daarna weer dicht timmeren??
kan ik hem net zo goed uitzetten en dat is geen optie hierOp vrijdag 23 november 2001 15:36 schreef Roland het volgende:
Alle poorten open zetten...
Inbound & Outbound. Daarna weer dicht timmeren??
Daarna weer dichtzetten toch?? en net zolang proberen te connecten ??
maar probleem is, ik weet precies welke poorten hij gebruikt, dus die stel ik ook in, alleen wilt ie op een of andere manier niet connecten.Op vrijdag 23 november 2001 15:38 schreef Roland het volgende:
Jawel,
Daarna weer dichtzetten toch?? en net zolang proberen te connecten ??
ff samen op de foto hoor
Iets meer afstand:
En hier kwam Blackhole vol op mn dak
Maarja was wel een leuk vluchtje
en hoe vaak word dat geupdate?
Is dat die a330 van de allied FS group??Op vrijdag 23 november 2001 22:29 schreef Thetallguy het volgende:
Resultaten van een vluchtje Zurich - Rome
ff samen op de foto hoor
[afbeelding]
Iets meer afstand:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb je die aan de praat gekregen. Ik zie altijd alleen motoren ...
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
zo ja hoe is die?
Je kan nog net het stofwolkje zien dat ik heb veroorzaaktOp zaterdag 24 november 2001 00:14 schreef Thetallguy het volgende:
Nog 1tje dan, EHAM - Parijs
[afbeelding]
Het boompje dat er STOND is in ieder geval gesnoeid...
grin is het voor jou dan ook al een rampe dag danOp zaterdag 24 november 2001 00:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Je kan nog net het stofwolkje zien dat ik heb veroorzaakt
Het boompje dat er STOND is in ieder geval gesnoeid...
het zit hier ook al niet mee .. heb 2 keer vandaag 1 ongeluk gehad ( met online vliegen)
maar ook 2 keer PC moeten formatten
jammer dat het zo moeilijk moet
Vraagje: Hoe heb je 't voor elkaar gekregen dat je geen zwarte vlakken over het achterste deel van de kist krijgt ?? Die krijg ik wel nmlk als ik de feelreal in combinatie met de PSS gebruikOp vrijdag 23 november 2001 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
Tja, na onze gezamelijke vlucht naar Londen Heathrow(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/328375/1?limit=50) ben ik ook maar weer naar Schiphol teruggevlogen, zie hier een beeldverslag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry voor de modemers, maar dit is tenslotte een screenshot topic, toch?
Dit is trouwens de 747-400 van FeelReal (http://www.feelrealflight.com/sections/aircraft/KLM747/klm747_main.htm)met het panel van de Phoenix 747-400
(http://www.phoenix-simulation.co.uk). Scenery van Heathrow is van London Airports (http://www.uk2000scenery.bizland.com/puplic/london) en voor de rest standaard FS2002.
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Ehhm?? Geen idee, ik heb gewoon de Feelreal geinstalleerd en daarna het panel.cfg bestandje vervangen door het panel.cfg bestand van mijn PSS KLM 747. Verder geen truuks ofzo!Op zaterdag 24 november 2001 01:33 schreef Wilde het volgende:
[..]
Vraagje: Hoe heb je 't voor elkaar gekregen dat je geen zwarte vlakken over het achterste deel van de kist krijgt ?? Die krijg ik wel nmlk als ik de feelreal in combinatie met de PSS gebruik
[off topic]
wat beteknt de optie ATC traffic? In hoeverre gaat mijn FPS achteruit?
[/off topic]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Je moet ook je gear uitklappen bij het landenOp vrijdag 23 november 2001 22:29 schreef Thetallguy het volgende:
ff samen op de foto hoor
[afbeelding]
Iets meer afstand:
[afbeelding]
[afbeelding]
dan ga je naar bijv paint en druk op plakkenOp zaterdag 24 november 2001 10:00 schreef ND het volgende:
Damm, je maakt toch screenshot's met print screen? Waar kun je ze dan terug vinden?
die stond uit maar ik kreeg hem niet tezienOp zaterdag 24 november 2001 10:06 schreef cREATiVe8500 het volgende:
[..]
Je moet ook je gear uitklappen bij het landenLOL
Als je zo achter elkaar vliegt....merk je dan ook iets van de vortexwakes? (zo schreef je dat geloof ik) (de luchtstromingen van het vliegtuig voor je), wat dus de oorzaak was van het afvallen van de motor van dat laatste vliegtuigongeluk in NY.Op vrijdag 23 november 2001 22:29 schreef Thetallguy het volgende:
ff samen op de foto hoor
[afbeelding]
Iets meer afstand:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben gisteren na de vlucht meteen het bed in gedoken. Sommige van ons weten waarom
Maar hier mijn Screens:
Beetje sprokkelen bij Take Off.. Ach waarom niet?

Ik geloof Rotterdam

Zeeland

Approach

Approach

Als er mensen zijn dei Vanmiddag weer ff een vlucht willen maken dan horen we dat wel!
Dat kan wel kloppen want ik vloog al de heletijd gelijk op alleen bij het landen leek ik wel een heel stuk sneller tegaanOp zaterdag 24 november 2001 11:39 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Als je zo achter elkaar vliegt....merk je dan ook iets van de vortexwakes? (zo schreef je dat geloof ik) (de luchtstromingen van het vliegtuig voor je), wat dus de oorzaak was van het afvallen van de motor van dat laatste vliegtuigongeluk in NY.
want ik wilde hem vorbij vliegen en dan een foto maken
aar helaas dat liep anders dan ik wilde ..
En onze excuses voor het ongemak aan alle modemmers...
Vertrek op Manchester:

Rotate:

On finals op Heathrow:

Short Final:

Mooi landing met 148 kts... Misschien iets te grote hoek.

Wat was dan je probleem??Op zaterdag 24 november 2001 13:22 schreef 456 het volgende:
Zo... even iets goed maken.. Gelukkig kan ik nog vliegen
Jah is goed....heb je MSN trouwens?Op zaterdag 24 november 2001 12:31 schreef Roland het volgende:
Mooi,
Ik ben gisteren na de vlucht meteen het bed in gedoken. Sommige van ons weten waarom
Maar hier mijn Screens:
Als er mensen zijn dei Vanmiddag weer ff een vlucht willen maken dan horen we dat wel!

Ik HAAT alleen die gare Nvidea drivers die heerlijk de textures verneuken (is alleen bij water..)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Take off vanaf Schiphol.
Draai over het IJsselmeer. Inclusief Afsluitdijk
Bij de Zeeuwse eilanden. Zie ik daar een regenbui ontstaan?
Rondje Parijs. Zie de Eiffeltoren.
Landing in Parijs. Een beetje een late landing, maar wel veilig
*klap, klap, klap* door de passagiers voor de piloot
Natuurlijk : R_Tolsma@hotmail.comOp zaterdag 24 november 2001 15:04 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Jah is goed....heb je MSN trouwens?

Online spelen / vliegen, gaat dat ook met een modem of is dat uit den boze ?
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Dit topic is gesloten.