tampert, kriminalpolizei
FAQ?Op zaterdag 24 november 2001 22:27 schreef cedeno het volgende:
jongens deze spel ligt ver boven mijn budget.... is er een site waar ik het zou kunnen downloaden..... als iemand me zou kunnen helpen zou ik dat echt op prijs stellen.....
weet het dat het een beetje ego van mij is dat ik het wil downloaden terwijl jullie er allemaal voor betalen maar ik kan het me momenteel niet permeteren
of was dit gewoon een geintje?
no warez requests...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Ik weet het niet,Online spelen / vliegen, gaat dat ook met een modem of is dat uit den boze ?
Ik heb het nog nooit geprobeert. Je kan het natuurlijk eens proberen! Als je maar een goede pc hebt
...Make every cut count, even if it is one frame...
tampert, kriminalpolizei
En als die modem nog tesnel gaat ik heb hier nog en 28 K liggen externOp zondag 25 november 2001 00:19 schreef Evilernie het volgende:
In de tijd van fs4 had je toen een "magische" 33k6 modem nodig
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
9600 Bps hieroOp zondag 25 november 2001 00:29 schreef Blackhole het volgende:
[..]
En als die modem nog tesnel gaat ik heb hier nog en 28 K liggen extern
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

close up:

en dank aan rateltje voor het te stalle (de pics)
ik heb hem ook geinstalleerd onder fs 2k2
raarOp zondag 25 november 2001 02:31 schreef bolk het volgende:
w00t,
ik heb hem ook geinstalleerd onder fs 2k2maar hij werkt niet
Anoniem: 31124
WTF! Je ziet mensen lopenOp zondag 25 november 2001 02:30 schreef KIMBLE het volgende:
ik ben net ff met lago scnerey enhancer aan de slag gegaan hier het resultaat:
[afbeelding]
close up:
[afbeelding]
en dank aan rateltje voor het te stalle (de pics)
of iemand ff die link kan geven ..
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
heel weinig en ze lopen niet het zijn maar plaatjes die je neer kan zettenOp zondag 25 november 2001 10:59 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
WTF! Je ziet mensen lopen. Met hoeveel FPS dropt de framerate als je dit gebruikt?
het is ook vet lelijk geworden alles staat op ze hoogst wat ik eerst ook had en nu lijkt het net als of alles op ze laagst staat
de link van deel 1 van dit topic staat in de eerste post.Op zondag 25 november 2001 11:39 schreef Blackhole het volgende:
FF een ander vraagje heeft iemand die link nog van st maarten met die landingsbaan bij het strandwant ik ben mijn foto s kwijd
Nog ff een question over scenery enhancer...Het is toch payware? Wanneer moet je betalen? En btw. Waar staat die regristration key?
tampert, kriminalpolizei
Staat in GoT VA topicOp zondag 25 november 2001 11:39 schreef Blackhole het volgende:
FF een ander vraagje heeft iemand die link nog van st maarten met die landingsbaan bij het strandwant ik ben mijn foto s kwijd
ondertussen ver weggezakt
Probeer in het spel eens op [ctrl]+[enter] te klikken! Dan schakelt hij over op full screen, en hardware enabling. In de windowed mode wordt de grafische kaart niet optimaal benut.Op zondag 25 november 2001 11:53 schreef kRyPtO het volgende:
bij mij laad fs niet meer full screen hoe kan dat?
het is ook vet lelijk geworden alles staat op ze hoogst wat ik eerst ook had en nu lijkt het net als of alles op ze laagst staat
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
I don't drive fast, I only fly low!
http://www.airliners.net/search/photo.search?placesearch=St.%20Maarten%20-%20Princess%20Juliana%20%28SXM%20%2F%20TNCM%29Op zondag 25 november 2001 11:39 schreef Blackhole het volgende:
alstu, enjoy!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
thnx het was alleen alt+enterOp zondag 25 november 2001 13:22 schreef 456 het volgende:
[..]
Probeer in het spel eens op [ctrl]+[enter] te klikken! Dan schakelt hij over op full screen, en hardware enabling. In de windowed mode wordt de grafische kaart niet optimaal benut.
alles is weer gaaaf
nou ff van annecy naar nice aan het vliegen over de alpen
zal later wel wat pics posten
vlieg je straks ook met ons mee?Op zondag 25 november 2001 15:35 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
thnx het was alleen alt+enter
alles is weer gaaaf
nou ff van annecy naar nice aan het vliegen over de alpen
zal later wel wat pics posten
[topic=330634/1/50]
tampert, kriminalpolizei
Arme Kimble moest slapen hij kwam niet meer aan de pics toe. Hier zijn ze, vanaf Aruba naar Punto Fijo (Venezuela). Aruba ligt maar 30 km ten noorden van de kust van Venezuela.Op zondag 25 november 2001 22:06 schreef KIMBLE het volgende:
net ff een vluchtje gedaan met ratel pics komen zo

Weer terug op Aruba nog wat attacks gedaan, Kimble deed Airwolf na en scheerde over mijn rug TSJAKKAAAAA!!

Ja beste lezertjes, jullie hebben het goed gezien: Ook Emile is nu in het bezit van FS2002Pro!!!! Applaus voor mezelf!!! Tsjakkaaaa!!
Opstijgen in Twente

Aan komen vliegen in Eindhoven

Short Finals Eindhoven

Anoniem: 40518
wel grappig om te zien dat die rotte Trans-kist door meerdere mensen dan alleen ikke gevlogen wordt....
Hoe doen we dat Multi-player?
Hehehe... Heb je ook deze? De old livery van Transvagina?Op maandag 26 november 2001 00:24 schreef Sloeber het volgende:
heheheheh
wel grappig om te zien dat die rotte Trans-kist door meerdere mensen dan alleen ikke gevlogen wordt....
Hoe doen we dat Multi-player?

Mooi nederland op de achtergrond...
De take-off van sesm is ronduit spectaculair:

Het is mij na lang proberen uiteindelijk gelukt, om dan bij selt aan te komen is weer een hele uitdaging opzich...
Anoniem: 40518
heheheh....Op maandag 26 november 2001 00:32 schreef 456 het volgende:
[..]
Hehehe... Heb je ook deze? De old livery van Transvagina?
[afbeelding]
Mooi nederland op de achtergrond...
nee, die heb ik niet....
Ben hem wel al eens ergens tegengekomen....
Voor FS2000 had ik wel een Transavia Caravelle gevonden....
Helaas had ik 2002 voordat die geïnstalleerd was....
Nu moet ik weer ff knoeien met die 757, want om de een of andere reden, geeft FS2K2 nu de melding dat ik geen 3rd party Planes meer kan gebruiken....
Weer ff spelen dus...
wie speelt er hier met stuurtjes en sticks enz. (en welke dan?)
en wie speelt er hier met keyboard/muis en is dat wel te doen?
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
ikke: met de microsoft sidewinder joystick USB... 70 piek bij dixons. met 8 knoppen erop (zelf te configgen) is echt een aanrader!Op maandag 26 november 2001 09:42 schreef DataCopy het volgende:
Even een 'polletje':
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Heeft deze een rudder?Op maandag 26 november 2001 09:56 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
ikke: met de microsoft sidewinder joystick USB... 70 piek bij dixons. met 8 knoppen erop (zelf te configgen) is echt een aanrader!
Ik wil ook een nieuwe aanschaffen maar heb geen USB poort
Ik zit te twijfelen tussen de Logitech Extreme 3D Digital (GP) of een microsoft met USB insteekkaart)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Anoniem: 30648
Zoeen met die radar op het dak.
Ik woon hier vlak bij de Nato basis en ze vliegen hier geregeld over mijn huis op 500 meter hoogte.
Is wel gaaf om er een te hebben
Ik ben de trotse bezitter van een sidewinder forcefeedback 2....helemaal te gekOp maandag 26 november 2001 09:42 schreef DataCopy het volgende:
Even een 'polletje':
Wie kan me helpen een succesvolle vlucht te vliegen.......
Net weer geprobeerd, Schiphol -> Heathrow... Alles lijkt goed te gaan, lig op koers, maar hoe moet het verder... Hoe onderschep je dat ILS Signaal, ze laten me steeds voorbij vliegen en dan zeggen ze dat ik de eerste ben op die ene runway die mag landen???
please...
FX
Stay safe
nee moet je gewoon met autorudder doen.. dus gewoon met de stick zelf..Op maandag 26 november 2001 11:40 schreef ND het volgende:
[..]
Heeft deze een rudder?
Ik wil ook een nieuwe aanschaffen maar heb geen USB poort
Ik zit te twijfelen tussen de Logitech Extreme 3D Digital (GP) of een microsoft met USB insteekkaart)
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
hoe kom je er op om precies van dat vliegveld op te gaan stijgen??Op maandag 26 november 2001 02:49 schreef Tourniquet het volgende:
Om je skillz te testen heb ik hier een leuke uitdaging: probeer eens in een Cessna (met Realism op High, zonder te cheaten met slew enzo) van SESM naar SELT te vliegen
[afbeelding]
Het is mij na lang proberen uiteindelijk gelukt, om dan bij selt aan te komen is weer een hele uitdaging opzich...
ik heb het 10x geprobeert en het lukt nie elke x te zecht
wel gaaf zal het zo nog wel ff proberen
Je moet ook mdlrepair.exe gebruiken om ze compatibel te maken met fs2002.Op maandag 26 november 2001 08:41 schreef Sloeber het volgende:
[..]
heheheh....
nee, die heb ik niet....
Ben hem wel al eens ergens tegengekomen....
Voor FS2000 had ik wel een Transavia Caravelle gevonden....
Helaas had ik 2002 voordat die geïnstalleerd was....
Nu moet ik weer ff knoeien met die 757, want om de een of andere reden, geeft FS2K2 nu de melding dat ik geen 3rd party Planes meer kan gebruiken....
Weer ff spelen dus...
Ja, met die auto rudder weet ik, maar vind nie echt realistisch. Hoe moet je bijvoorbeeld dan landen met zijwind? En ik zal dan maar niet sprekn over het besturen van een heli...Op maandag 26 november 2001 14:44 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
nee moet je gewoon met autorudder doen.. dus gewoon met de stick zelf..maar werkt perfect
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik heb ook zo'N 15 rondjes in dat "gat" gevlogen voordat ik er uit was, je kan maar héél zachtjes stijgen, anders raak je steeds in een stall. Wel een leuke uitdaging dacht ik zo.Op maandag 26 november 2001 15:34 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
hoe kom je er op om precies van dat vliegveld op te gaan stijgen??
ik heb het 10x geprobeert en het lukt nie elke x te zecht
wel gaaf zal het zo nog wel ff proberen
Hoe komen ze uberhaupt op om daar een strip neer te planten.....Op maandag 26 november 2001 02:49 schreef Tourniquet het volgende:
Om je skillz te testen heb ik hier een leuke uitdaging: probeer eens in een Cessna (met Realism op High, zonder te cheaten met slew enzo) van SESM naar SELT te vliegen
[afbeelding]

dat was voor als de duitsers er kwamen in wo2 dan zagen ze hem nieOp maandag 26 november 2001 16:30 schreef DataCopy het volgende:
[..]
Hoe komen ze uberhaupt op om daar een strip neer te planten.....Ken natuurlijk de rest van de omgeving niet maareh.....
Oh ja, heb ik ook iets van gehoord.... toen hadden ze hem ook overdekt zodat ze de lichten ook niet konden zien toch?Op maandag 26 november 2001 16:33 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat was voor als de duitsers er kwamen in wo2 dan zagen ze hem nie
nee ze hadden een grote tent om de berg heengezet met een lekker babe erop zodat ze ernaartoe zouden vliegen om de 'details' beter te zien en dan in de grond te crasheOp maandag 26 november 2001 16:36 schreef DataCopy het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik ook iets van gehoord.... toen hadden ze hem ook overdekt zodat ze de lichten ook niet konden zien toch?
als ik in fs2002 met bijv. de klm 747-400 van feelreal probeer op te stijgen, dan heb ik aan een runway niet genoeg, vaak moet ik nog een kilometer of 5 door het landschap stuiteren voordat de kist genoeg lift heeft om zijn voetjes in te kunnen trekken.
wat doe ik fout?
ff de flaps omhoog zettenOp maandag 26 november 2001 16:49 schreef wizl het volgende:
heel ander vraagje . . .
als ik in fs2002 met bijv. de klm 747-400 van feelreal probeer op te stijgen, dan heb ik aan een runway niet genoeg, vaak moet ik nog een kilometer of 5 door het landschap stuiteren voordat de kist genoeg lift heeft om zijn voetjes in te kunnen trekken.
wat doe ik fout?
bij mij gaan de flaps juist omlaag als ik f8 indruk. ze staan i.i.g. helemaal omhoog (min of meer parallel aan de rest van de vleugel)ff de flaps omhoog zetten(f8 indrukken)
jezus.....wat een fantasieOp maandag 26 november 2001 16:43 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee ze hadden een grote tent om de berg heengezet met een lekker babe erop zodat ze ernaartoe zouden vliegen om de 'details' beter te zien en dan in de grond te crashe
Op maandag 26 november 2001 16:57 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
jezus.....wat een fantasie
Flaps bij take-off op stand 5 zetten.Op maandag 26 november 2001 16:49 schreef wizl het volgende:
heel ander vraagje . . .
wat doe ik fout?
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
als je op f8 drukt moeten de vleugels groter worden en dan heb ie een stukie meer lift , en laat hem ff een tijdje doorrollen nadat je gas heb gegevenOp maandag 26 november 2001 16:56 schreef wizl het volgende:
[..]
bij mij gaan de flaps juist omlaag als ik f8 indruk. ze staan i.i.g. helemaal omhoog (min of meer parallel aan de rest van de vleugel)
10 word in 'the real world' gebruikt heb ik gehoordOp maandag 26 november 2001 17:03 schreef Muyz het volgende:
[..]
Flaps bij take-off op stand 5 zetten.
Wel ff voordat je op gaat starten de motoren warm laten draaien op ongeveer 40% geloof ik (dat was het wel met de LearjetOp maandag 26 november 2001 16:49 schreef wizl het volgende:
heel ander vraagje . . .
wat doe ik fout?
Dat zou kunnen: moet men even in de 'aircraft manual' (staat op CD1 van FS2002) kijken. Voor een 737-400 is het *zeker* stand 5.Op maandag 26 november 2001 17:04 schreef KIMBLE het volgende:
10 word in 'the real world' gebruikt heb ik gehoord
Bij "korte" vluchtjes is Flaps 10 gebruikelijk, op langere vluchten (meer dan 10 uur vliegen enzo) wordt ook wel Flaps 20 gebruikt (omdat het toestel dan zwaar is door veel brandstof). Dus denk ook aan de hoeveelheid brandstof die je meeneemt! Voor een vluchtje van een uur is 5 a 10 procent brandstof in de tanks ruim voldoende! Dat brengt ook je Vr (takeoff-speed) drastisch omlaag.Op maandag 26 november 2001 17:04 schreef KIMBLE het volgende:
10 word in 'the real world' gebruikt heb ik gehoord
Met 10% fuel in de left, center en right tanks van een 747-400 ligt je Vr zo rond de 127 knopen (op een droge baan). Op Meigs Field zal dat idd lastig worden, maar op Schiphol bijv. is de baan dan lang genoeg!
Yepz, ligt idd aan het gewicht, de wind, etc. welke flap setting er gebruikt wordt... is dus meestal 5 of 10 graden bij een 737.Op maandag 26 november 2001 17:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij "korte" vluchtjes is Flaps 10 gebruikelijk, op langere vluchten (meer dan 10 uur vliegen enzo) wordt ook wel Flaps 20 gebruikt (omdat het toestel dan zwaar is door veel brandstof). Dus denk ook aan de hoeveelheid brandstof die je meeneemt! Voor een vluchtje van een uur is 5 a 10 procent brandstof in de tanks ruim voldoende! Dat brengt ook je Vr en V1 (rotatie en takeoff-speeds) drastisch omlaag.
Met 10% fuel in de left, center en right tanks van een 747-400 ligt je Vr zo rond de 127 knopen (op een droge baan). Op Meigs Field zal dat idd lastig worden, maar op Schiphol bijv. is de baan dan lang genoeg!
(en ja, KIMBLE, flaps gaan OMLAAG
Bij mijn weten wordt flaps 20 nooit gebruikt voor take-off
lol... i kzou ff je speedbrakes checken... Je hebt waarschijnlijk te weinig takeoff speed...Op maandag 26 november 2001 16:49 schreef wizl het volgende:
heel ander vraagje . . .
wat doe ik fout?
tampert, kriminalpolizei
Ik heb hier een video liggen (gekregen bij 'm PSS 747-400) van een vlucht London - Hong Kong met een 747-400 en daar wordt flaps 20 gebruikt bij de takeoff.Op maandag 26 november 2001 17:37 schreef bennierex het volgende:
[..]
Yepz, ligt idd aan het gewicht, de wind, etc. welke flap setting er gebruikt wordt... is dus meestal 5 of 10 graden bij een 737.
(en ja, KIMBLE, flaps gaan OMLAAG)
edit:
Bij mijn weten wordt flaps 20 nooit gebruikt voor take-off
pech ik zeg gewoon OMHOOGOp maandag 26 november 2001 17:37 schreef bennierex het volgende:
(en ja, KIMBLE, flaps gaan OMLAAG)
Ok, my mistakeOp maandag 26 november 2001 17:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb hier een video liggen (gekregen bij 'm PSS 747-400) van een vlucht London - Hong Kong met een 747-400 en daar wordt flaps 20 gebruikt bij de takeoff.
wel gaaf dingetje he
wat zijn nou die strepen die je daar ziet?
Draaiend richting Engeland boven Belgie:
En na aankomst aan de gate in Birmingham
Shift + ZOp maandag 26 november 2001 18:47 schreef kRyPtO het volgende:
jij heb boven in allemaal dingen staan hoeveel fps snelheid etc. hoe kom je daar aan?
hoe vaker hoe meer dingen
hmm die 1.0FPS bij de onderste is wel erg erg
Lol! 1.0 fpsOp maandag 26 november 2001 18:44 schreef Thetallguy het volgende:
Amsterdam - Birmingham IFR vluchtje gedaan
En na aankomst aan de gate in Birmingham
[afbeelding]
Die grijze strepen zijn wegen! Lekker als je daar rijdt, dalingspercentage van 90% ofzoOp maandag 26 november 2001 18:42 schreef kRyPtO het volgende:
ben er al wel met een ander vliegtuig uit gekomen:
[afbeelding]
wel gaaf dingetje he
wat zijn nou die strepen die je daar ziet?
Tijdens het taxien had ik nog gewoon 4,7Op maandag 26 november 2001 18:58 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Lol! 1.0 fps
Haha droog....Op maandag 26 november 2001 19:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die grijze strepen zijn wegen! Lekker als je daar rijdt, dalingspercentage van 90% ofzo
en ik wil ff dat iemand hem test (je moet wel lago scenery enhancer geinstald hebben)
er is nog een prob:
de framerate is nog kl*te maar daar word aan gewerkt
hier een paar pics:
hier aan de linker kant is nog aardig leeg maar daar ben ik net mee begonnen dus:
als je wilt testen.... contact me!
hij is wel vet gaaf
gooi je icq onlineOp maandag 26 november 2001 20:10 schreef kRyPtO het volgende:
ik wil wel teste, ik heb fs2002 alleen niet die scenry van enhancer.
hij is wel vet gaaf
Wow! Ziet er erg goed uit Kimble....geef uhm morguh maar ff want ik moet nu Grieks gaan lerenOp maandag 26 november 2001 20:01 schreef KIMBLE het volgende:
ik heb 1pier af bij schiphol (met lago scenery enhancer)
en ik wil ff dat iemand hem test (je moet wel lago scenery enhancer geinstald hebben)
er is nog een prob:
de framerate is nog kl*te maar daar word aan gewerkt
hier een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier aan de linker kant is nog aardig leeg maar daar ben ik net mee begonnen dus:
[afbeelding]
als je wilt testen.... contact me!
lol grieksOp maandag 26 november 2001 20:20 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wow! Ziet er erg goed uit Kimble....geef uhm morguh maar ff want ik moet nu Grieks gaan leren
thx!
tampert, kriminalpolizei
d8 dat die wel aan stond, niet dusOp maandag 26 november 2001 20:17 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
gooi je icq online

dus nieOp maandag 26 november 2001 20:33 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
d8 dat die wel aan stond, niet dus

wel gaaf he
Ik vind dat m'n Voodoo 3 3000 toch nog leuke dingen op het scherm weet te toveren
thx (als je het over de mijne hebOp maandag 26 november 2001 21:38 schreef Aerodynamic het volgende:
Kwijl...
tampert, kriminalpolizei
de mijne:Op maandag 26 november 2001 21:43 schreef Evilernie het volgende:
GeForce gts ddr

gainward geforce3 250/520
thx!Op maandag 26 november 2001 21:47 schreef FastDevil2000 het volgende:
Goed werk Kimble !!! ziet er erg gaaf uit !!!
(ze zijn ff geresized van 1152 naar 800 voor modemers (hopelijk uitstervend ras

Nog behoorlijk moeijlijk om met zo'n framerate een inverted fly van een paar 100 meter te maken

Wat een mooie jaguar Xk120 daar achter die kist

tampert, kriminalpolizei
Op maandag 26 november 2001 21:48 schreef Evilernie het volgende:
voor modemers (hopelijk uitstervend ras))
>>ik hoop het
Nog behoorlijk moeijlijk om met zo'n framerate een inverted fly van een paar 100 meter te maken
>> word aan gewerkt
thxOp maandag 26 november 2001 22:05 schreef kroot het volgende:
schitterend!!
ik word hier blij
(ditmaal in 1024

tampert, kriminalpolizei
wow!Op maandag 26 november 2001 22:18 schreef Evilernie het volgende:
hier nog een in dusk: om 17:02 GMT
(ditmaal in 1024)
[afbeelding]
(ik had het nog nie gezien in dusk
Ik vind blauw toch mooierOp maandag 26 november 2001 21:48 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
de mijne:
[afbeelding]
![]()
gainward geforce3 250/520
[..]
thx!
alleen jammer dat ik dan vast maar 1fps of minder heb
Naja, dan maar ff naar St.Maarten
Is dit in FS2002 want ik zoek hem al die tijd.Op maandag 26 november 2001 23:45 schreef Thetallguy het volgende:
Damn die scenery is![]()
![]()
alleen jammer dat ik dan vast maar 1fps of minder heb
Naja, dan maar ff naar St.Maarten
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan hem niet vinden ..
Het Princess Juliana Airport op St Maarten bedoel je?Op maandag 26 november 2001 23:53 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Is dit in FS2002 want ik zoek hem al die tijd.
Kan hem niet vinden ..
Zoeken op Princess ....
Dit topic is gesloten.