Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 10:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15

The Wizard

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26

13art

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:12

rens-br

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:11

janvanduschoten

Per heden hebben we 1 nieuw, centraal ideeën & feedback topic, voor alle fora bij elkaar. In dit topic kan je al je ideeën en op- of aanmerkingen kwijt over alle* fora die binnen "Mobile" aanwezig zijn. We willen graag van jullie weten wat jullie vinden van onze policy en FAQ's en of er nog wat aan verbeterd kan worden. Er kunnen dingen bijvoorbeeld niet volledig zijn of we zijn iets vergeten te behandelen in de policy.

Ook kun je hier je ei kwijt over hoe de mods binnen Mobile de policy hanteren en naleven. Het is niet de bedoeling dat jullie op elk slotje hier een blikje opentrekken, echter gaat hier om het bredere verhaal en daar waar op- of aanmerkingen zijn valt dus over te discussiëren.

In het kort wat we in dit topic graag willen zien van jullie:

1. Vragen en opmerkingen over de policy van Mobile
2. Moderatie feedback binnen Mobile
3. Algemene vragen en ideeën met betrekking tot Mobile

Ook horen er een paar dingen absoluut niet in dit topic:

1. Inhoudelijke feedback op slotjes en/of modbreaks (dit mag via mail of DM richting de desbetreffende mod)
2. Jouw beklag doen over een bepaalde moderator (dit mag via mail of DM naar die mod)
3. Het melden van een uit de hand gelopen topic (dat mag via een TR of in Schop een Modje)
4. Je beklag doen over een user (dit mag via een TR)

Mocht je in geval van 1 & 2 er niet uitkomen met de desbetreffende moderator, dan kan je altijd contact opnemen met een andere moderator binnen Mobile. Maar alvorens je tot een andere moderator te wenden, verwachten wij dat je het eerst met de desbetreffende moderator hebt geprobeerd.

Als je in dit topic reageert gaan wij er wel vanuit dat we met respect met elkaar om gaan. Onderbouw je vraag of opmerking dan ook altijd en dan kun je een serieus antwoord vanuit de crew terug verwachten.

Veel plezier in Mobile

*Apple topic's uitgezonderd. Voor vragen, ideeën en klachten mag je je bij de Apple feedback topic melden

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 29-11-2011 23:04 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 00:41

Wom

Met het steeds volwassener worden van games op Android/iOS/etc. is het soms best interessant om een topic te openen voor specifieke games. Denk aan Angry Birds, het pas geopende topic voor Where's My Water? maar ook games als Shadowgun. Nu was mijn vraag: horen die in Spielerij thuis of zijn ze meer hier op hun plek?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Een paste van een dm die ik richting RoD had gestuurd:

Ik vraag me al een tijdje af waarom e-readers onder "overige mobiles" geschaard worden. Is een forum "ereaders en accessoires" niet meer op zijn plaats, zoals dat ook voor navigatie bestaat? Nog bevreemdender vind ik dat voor aanschaf van een ereader ik moet zoeken in telecomproviders.

Per model (of misschien familie) ereaders heb je dan over het algemeen 3 topics: een algemeen topic voor ervaringen, een topic voor accessoires en eentje voor aanschaf/prijzen/garantie en alles wat daarmee samenhangt. Voor specifieke modellen kunnen nog extra topics ontstaan, zoals het PRS-1 schermfreeze topic, of een misschien ooit een "[PRS-1] custom rom" topic als blijkt dat mensen daarmee in de weer gaan.

Zo'n forum zou (lijkt me) niet zo leeg zijn dat het geen bestaansrecht heeft (overige mobiles is al practisch een ereader forum) en alle ereader-related meuk zou daar mooi bij elkaar kunnen staan.

Toevoeging:

Zolang aankoop-threads netjes gelabeled worden, bijv. [PRS-T1], zie ik persoonlijk geen probleem om die in hetzelfde ereader forum te hebben. Er zal niet snel wildgroei ontstaan (zoals bij telefoons+abo's) omdat er gewoon niet zo heel veel ereaders te krijgen zijn en ze ook geen abo behoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We zijn intern al aan het discussiëren over de plaats van e-readers. Maar we zijn er nog niet uit. Verder, we hebben besloten om alle prijzen, levertijden en abonnementen bij elkaar te gooien in één subforum. Dit voor het overzicht, en zodat er niet overal topics staan die inhoudelijk weinig toevoegen. Dit is zo gegroeid omdat het aanvankelijk vooral ging om prijzen bij telefoons, waar abonnementen bij horen, waardoor TP de meest logische plek is.

Inmiddels ligt het dus wat anders, maar we houden het liefst wel al deze topics bij elkaar. Dat het geen ideale oplossing is zijn we met je eens, maar we zien ook niet direct een betere indeling.

Verder is er in OMO natuurlijk ook gewoon ruimte voor meer topics. Zo drukbezocht is het niet. Maak vooral topics aan als je dat nuttig lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Wom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:32:
Met het steeds volwassener worden van games op Android/iOS/etc. is het soms best interessant om een topic te openen voor specifieke games. Denk aan Angry Birds, het pas geopende topic voor Where's My Water? maar ook games als Shadowgun. Nu was mijn vraag: horen die in Spielerij thuis of zijn ze meer hier op hun plek?
Sorry, vergeten te melden dat we hiervoor ook een interne discussie hebben gestart. Dat kan mogelijk eventjes duren aangezien er twee verschillende groepen mods nodig zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:17

TMC

Ginz schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:16:
[...]

Maak een "Nokia Lumia 710 Accessoire topic" aan, zou ik zeggen.
Euh, waarom? :? Waarom moet er overal een apart topic voor geopend worden? Voorlopig is het toestel nog niet eens uit, dus ik vind dit maar een rare suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
TMC schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:39:
[...]
Euh, waarom? :? Waarom moet er overal een apart topic voor geopend worden? Voorlopig is het toestel nog niet eens uit, dus ik vind dit maar een rare suggestie.
Waarom niet :? Dat doen we voor heel veel toestellen. En het toestel moet al heel snel in de winkels liggen, dus dat is ook geen reden om het niet te doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ginz schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:52:
[...]

Waarom niet :? Dat doen we voor heel veel toestellen. En het toestel moet al heel snel in de winkels liggen, dus dat is ook geen reden om het niet te doen.
Waarom kunnen accessoires voor een Lumia 710 niet in een Lumia 710-topic besproken worden? Het is toch irritant als je voor elk onderwerp naar een apart topic moet? Aangezien dit topic nog niet echt storm loopt slaat het nergens op om het dan al in tweeën te splitsen. Volgens mij splits je onderwerpen op het om overzichtelijk te houden, voorlopig is het nog overzichtelijk. "Waarom niet" is geen argument, ik hoor liever waarom je iets wél zou doen.

[ Voor 5% gewijzigd door TMC op 27-12-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Oh, het topic is nu al gesplitst. Ik vind het echter super onhandig dat ik straks twee topics, in beide wordt amper gepost, in de gaten moet gaan houden om te kijken waar ik back covers kan kopen. Om nog maar niet te beginnen over het feit dat sommige mensen deze verdeling waarschijnlijk niet verwachten en in het normale topic over accessoires gaan beginnen waardoor er min of meer gegarandeerd vervuiling op zal treden.

Jammer dat zoiets klein zo moeilijk wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is al jarenlang beleid en niets nieuws. We willen op GoT niet dat alles in één topic wordt gedumpt, want dan kunnen de lezers niets meer terugvinden. Topics kunnen we met tags aan elkaar koppelen, dus dan hoef je alleen maar de tagpagina van het toestel of het model te bezoeken.

Als je ervaringen over het toestel wil lezen, ga je naar het ene topic, als je iets over backcovers wil lezen, ga je naar het andere. Het is vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

RoD schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:08:
Het is al jarenlang beleid en niets nieuws. We willen op GoT niet dat alles in één topic wordt gedumpt, want dan kunnen de lezers niets meer terugvinden. Topics kunnen we met tags aan elkaar koppelen, dus dan hoef je alleen maar de tagpagina van het toestel of het model te bezoeken.

Als je ervaringen over het toestel wil lezen, ga je naar het ene topic, als je iets over backcovers wil lezen, ga je naar het andere. Het is vrij simpel.
Zeker simpel, maar als ik ervaringen over een toestel wil lezen, dan wil ik ook wel wat over de backcovers lezen.

M.i. is jullie beleid gebaseerd op overzichtelijkheid, maar overzichtelijkheid door dingen op te splitsen bereik je pas als er voldoende gepost wordt. Als er te weinig gepost wordt over een bepaald onderwerp is het juist alleen maar onoverzichtelijker....

Als ik jouw redenatie doorvoer zonder rekening te houden met de hoeveelheid posts, is een apart topic over de Lumia 710 camera ook gerechtvaardigd, net zoals een apart topic over winkels waar die te verkrijgen is, etc. Je kan eindeloos veel onderwerpen bedenken die best een eigen topic zouden kunnen hebben Dat zijn immers ook allemaal aparte onderwerpen, net zoals de backcovers!

Uiteraard doen jullie dit niet, en waarom? Omdat het te specifiek is. Als er namelijk ontzettend veel klachten over de camera komen o.i.d., weet ik zeker dat er na verloop van tijd wel een apart topic over geopend wordt. Wanneer is iets dus te specifiek? Als er te weinig over gepost wordt. Aangezien er nog niemand over backcovers heeft gepost, op 1 post na, is er ook te weinig over gepost en naar mijn mening dus ook te specifiek voor een eigen topic.

Vertel me alsjeblieft waar ik fout zit met mijn redenering.

[ Voor 9% gewijzigd door TMC op 27-12-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zie niet in waarom het aantal posts relevant is. Het idee blijft namelijk gewoon hetzelfde en zoals ik hierboven schetste. We gaan het beleid niet ineens omgooien omdat er niet meer dan X posts per dag worden gemaakt. Daar wordt het ook niet duidelijker van.

Dat jij tegelijkertijd bij het lezen van ervaringen iets over backcovers wil lezen zal wel zo zijn, maar voor veel gebruikers is specifieke informatie door die grote topics moeilijk terug te vinden, en daar willen we van af. Dat is de reden dat we enkele dingen afzonderlijk van elkaar houden, zoals levertijden, ervaringen en accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

RoD schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:19:
Ik zie niet in waarom het aantal posts relevant is. Het idee blijft namelijk gewoon hetzelfde en zoals ik hierboven schetste. We gaan het beleid niet ineens omgooien omdat er niet meer dan X posts per dag worden gemaakt. Daar wordt het ook niet duidelijker van.

Dat jij tegelijkertijd bij het lezen van ervaringen iets over backcovers wil lezen zal wel zo zijn, maar voor veel gebruikers is specifieke informatie door die grote topics moeilijk terug te vinden, en daar willen we van af. Dat is de reden dat we enkele dingen afzonderlijk van elkaar houden, zoals levertijden, ervaringen en accessoires.
Waarom maak je dan geen apart topic voor verkrijgbaarheid, een apart topic voor de camera, etc.? Waarom wel voor backcovers maar niet voor andere dingen? Totaal geen logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Nu was mijn vraag: horen die in Spielerij thuis of zijn ze meer hier op hun plek?
Imho in Android, omdat die topics specifiek zijn voor de Androidversie van die game, dus geen spielerij..
CLB schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:24:
Mwah het is een crossplatformgame natuurlijk... Voor Angry Birds is er ook een speciaal topic in Android. Dus vind het wel best en heb ook geen behoefte om ook de iOS versie op te nemen, te linken en dergelijke.
Als er een Angry Birds topic in Spielerij zou moeten komen, zou je daarvoor eigenlijk alle soorten moeten linken, reviews voor alle soorten apart moeten noemen, filmpjes en screenshots van elke versie apart moeten opnemen... Een iOS versie van een spel bevat weer meer levels dan de Androidversie, terwijl de PC-versie weer op Full HD gespeeld kan worden met een muis en ook weer vanaf Android 2.1 enzovoort.. Maar dat is mijn mening dus =)
Volgens jou geen logica =) Het werkt gewoon zo:
  • Topic voor de ervaringen met het toestel, dus het scherm, bereik, snelheid, vastlopers
  • Topic voor de abonnementen / prepaidversies, prijzen en levertijden en dergelijke
  • Topic voor accessoires in de vorm van hoesjes, autoladers, screenprotectors enzovoort
  • Topic over specifieke problemen, zoals 'antennagate' bij de iPhone 4 of schermproblemen bij de Galaxy S

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

CLB schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:20:
[...]

Volgens jou geen logica =) Het werkt gewoon zo:
  • Topic voor de ervaringen met het toestel, dus het scherm, bereik, snelheid, vastlopers
  • Topic voor de abonnementen / prepaidversies, prijzen en levertijden en dergelijke
  • Topic voor accessoires in de vorm van hoesjes, autoladers, screenprotectors enzovoort
  • Topic over specifieke problemen, zoals 'antennagate' bij de iPhone 4 of schermproblemen bij de Galaxy S
Ik vind het pas logisch als een topic een beetje loopt, nu moet ik twee topics bij gaan houden terwijl in beide topics niet of nauwelijks gepost wordt. Wat is daar handig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik zeg toch dat het gewoon zo werkt, deal with it, that's it =)
Of start een halve Tweakers-petitie voor een alles-in-1-topic: CLB in "Android Feedbacktopic" ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TMC schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:10:
[...]
Waarom maak je dan geen apart topic voor verkrijgbaarheid, een apart topic voor de camera, etc.? Waarom wel voor backcovers maar niet voor andere dingen? Totaal geen logica.
Er zijn geen topics voor backcovers, maar voor accessoires. Er is een vrij simpele opdeling die helemaal niet zo ingewikkeld is. Nu hebben we apparaat, accessoires, winkels/leveringen. Je snapt zelf ook wel dat er ergens een grens getrokken moet worden. Overigens is het verder ook niet zo zwart-wit: als iemand het nuttig vindt om een topic te openen voor een camera op een telefoon, omdat deze bijvoorbeeld (om wat voor reden dan ook) veel besproken wordt, dan kan dat gewoon.

Nogmaals, we willen niet dat grote topics dumpbakken worden. Daar is namelijk niets in terug te vinden. Met tags is het aan elkaar te koppelen, dus wat dat betreft hoeft het ook niet veel moeite te kosten. Wij hechten in ieder geval meer waarde aan de terugvindbaarheid.

Wat betreft de Android-games. Ik denk dat dat het beste in LA besproken kan worden, als daar behoefte aan is. Dat gaat namelijk niet alleen ons Mobile-modjes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
Zou een van jullie iets doen aan al die vragen die elke dag (soms zelfs elk uur lijkt het wel) worden gesteld in de WP7 topics zoals: "ik heb allemaal letters etc. in mijn app lijst staan. Hoe kan ik die weghalen?" Misschien toevoegen aan de faq? Of in de tekst boven de quickreply?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

We verwachten sowieso dat iemand eigen inzet toont op GoT. Als je posts ziet die daar niet aan voldoen, kun je een topicreport maken. Verder hebben we al een vrij uitgebreide FAQ voor WP. We kunnen moeilijk alle kleine dingetjes toevoegen, al staan we altijd open voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
Toch zou het mooi zijn als deze wordt toegevoegd aangezien die wel echt frequently asked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Excuses voor de late reactie! :$

We hebben het hier intern over gehad met de crew van spielerij. Er is besloten dat een topic voor een spel in spielerij hoort. We gaan de topics die nog in Mobile staan dan ook verplaatsen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Caelorum schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:19:
Toch zou het mooi zijn als deze wordt toegevoegd aangezien die wel echt frequently asked is.
Dan roep ik Pat even, want die heeft daar meer verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
PaT is ook de TS van het WP7 FAQ gedeelte, hij kan het eventueel toevoegen als het echt vaak voorkomt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

janvanduschoten schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:41:
PaT is ook de TS van het WP7 FAQ gedeelte, hij kan het eventueel toevoegen als het echt vaak voorkomt.
Ja, maar jij ook hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik houd me verre van WP7 fora :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 00:41

Wom

pven schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Excuses voor de late reactie! :$

We hebben het hier intern over gehad met de crew van spielerij. Er is besloten dat een topic voor een spel in spielerij hoort. We gaan de topics die nog in Mobile staan dan ook verplaatsen.
Duidelijk, bedankt voor de reactie. Beter laat dan over tijd. Ofzoiets :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Er gebeuren hier nou dingen die ik even niet snap.

1. Ik had lang geleden ooit een vraag gesteld over of officiële roms in het custom firmware en rom's topic moesten of ze in de tech topic kunnen. Het antwoord hierop was dat officiële roms in het tech topic moeten. Maar toch zijn vragen over een officiële firmware verplaatst naar het custom firmware en roms topic.

Anoniem: 105188 in "[Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware"

Nou is de verwarring dus compleet.

2. Dit is dus een onzin topic.

Foutmeldingen Galaxy S II na uitval

aangemaakt door

janvanduschoten in "Het Galaxy S II topic - Deel 6"

Die beste man heeft of kapotte ram of zijn flash chip is een beetje stukjes. Iets heeft ervoor zorgt dat hij datacoruption heeft. Ten eerste geeft en S2 bijna nooit een foutmelding maar krijg je een afbeelding in beeld, wat hij bedoelt zijn de android processes die crashen omdat ze niet op kunnne starten vanwege de corruptie. Ten tweede wat die man heeft komt amper voor met moderne hardware. Om nou een apart topic aan te maken voor iets wat misschien 1x in het jaar voor komt. En ten derde waaromz ou dat niet in het tech topic passen?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 05-02-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

1. Ik weet het fijne er niet van, maar het lijkt erop dat het om een gelekte ROM gaat? Deze lijkt geflasht te moeten worden via de methode die je voor custom ROM's gebruikt en hoort daarom in het custom firmware topic. Voor prutsen met de firmare geldt dat het in dat topic moet.

2. Op GoT hanteren we het beleid dat we niet alles in grote topics dumpen. Als het onzin is, dan hoort het ook niet in een ander topic. Voor problemen mogen mensen aparte topics aanmaken. Dat beleid hanteren we al jaren, en we proberen te voorkomen dat grote topics dumpbakken worden. Helaas heerst er nog teveel een dumpcultuur. Dingen zijn echt niet meer terug te vinden als je ze allemaal in één topic gaat dumpen. Verder is er geen limiet aan het aantal topics, dus ik snap het probleem ook niet. Tag er aan hangen en alles is goed terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

De DM tussen mij en janvanduschoten ging specifiek over gelekte roms en waar ze moesten komen. Gelekte roms zijn tot nu toe altijd in het tech topic behandeld dus waarom nu ineens niet meer?

Over nummertje twee. RoD, jij weet net zo goed als ik dat als je op tweakers een topic aanmaakt dat er een grote kans bestaat dat je topic wordt gelockt met de melding dat het in een grotere topic moet. Die "dump cultuur" waar jij het over hebt is mede door jullie zelf gecreëerd. De reden waarom ik dit een probleem vind is omdat voor een gebruiker het nu onmogelijk is om te bepalen wanneer wat nou waar moet. Zeker als je een puur technische vraag als hierboven gaat afsplitsen van het tech topic. Wat past dan nog wel in het tech topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, we moedigen juist aan om aparte topics aan te maken voor problemen. Waar maak jij uit op dat we alles maar in grote topics willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

RoD schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:47:
Nee, we moedigen juist aan om aparte topics aan te maken voor problemen. Waar maak jij uit op dat we alles maar in grote topics willen hebben?
Lees dan wat hij schrijft!!
Anoniem: 105188 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:46:
Over nummertje twee. RoD, jij weet net zo goed als ik dat als je op tweakers een topic aanmaakt dat er een grote kans bestaat dat je topic wordt gelockt met de melding dat het in een grotere topic moet. Die "dump cultuur" waar jij het over hebt is mede door jullie zelf gecreëerd. De reden waarom ik dit een probleem vind is omdat voor een gebruiker het nu onmogelijk is om te bepalen wanneer wat nou waar moet. Zeker als je een puur technische vraag als hierboven gaat afsplitsen van het tech topic. Wat past dan nog wel in het tech topic?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Overigens ben ik hierheen gestuurd door je collega vanwege mijn kritiek op je moderatie. Vind jij een grapje zo grensoverschrijdend dat je dan maar de hele post moet wegflikkeren? Je weet zelf heel goed waar dat grapje om ging en dat het niet uitlokt tot flames, daar ging ik niet ver genoeg voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 06-02-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Caelorum schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:19:
Excuses voor de erg late reactie (ik raak nooit zo snel hier heen verdwaald :P ) De WP7 FAQ moet weer eens bijgewerkt gaan worden binnenkort (net zoals het beleid). Ik wil dat best doen, maar ben erg druk.
Ik ga mijn best doen om binnen niet al te lange tijd die FAQ aan te passen!

Hou er wel rekening mee dat WP7 nog relatief nieuw is en de aanwas van "groene" gebruikers nog relatief groot is. Daarom worden dat soort simpele vragen ook (te) veel gesteld. Ik ben bang dat een aangevulde FAQ dat aantal maar weinig gaat verminderen, maar het is het proberen waard.

Mocht het niet snel genoeg aangepast zijn, herinner mij er dan even aan! (liefst even via DM).

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
RoD reageert toch op wat hij schrijft? In het Mobile gedeelte moedigen we juist aan om voor specifieke problemen topics te openen en niet alles in de grote topics te dumpen. Zo zijn de problemen & oplossingen eenvoudiger terug te vinden voor gebruikers. Maak een nieuw topic aan, hang er de juiste tags aan en hij is later weer goed te vinden. Als er een vraag wordt gesteld in een bestaand topic en er tegelijkertijd ook een nieuw topic voor wordt aangemaakt (dus dubbel gepost) wordt het topic wel uiteraard gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Tags... Ik zou is een poll op de FP willen zien wie dat nuttig vind en gebruikt... Mijn mening = :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Anoniem: 237909 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:34:

Overigens ben ik hierheen gestuurd door je collega vanwege mijn kritiek op je moderatie. Vind jij een grapje zo grensoverschrijdend dat je dan maar de hele post moet wegflikkeren? Je weet zelf heel goed waar dat grapje om ging en dat het niet uitlokt tot flames, daar ging ik niet ver genoeg voor.
Ik zie ook dat het om een grap gaat maar het is wel een redelijk scherpe die veel offtopic reacties kan uitlokken. RoD heeft de hele post aangepast om de offtopic reacties voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die reactie is aangepast omdat er in dat topic al vaker met modder is gegooid mbt ROM's. Je kan wel roepen dat het een grapje is, maar niet iedereen vat dat zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee Jan, RoD stelt een vraag waar het antwoord al op gegeven is.

Ik zit zelf ook altijd te dubben: ga ik een nieuw topic openen of ga ik het in de grote blabla topic vragen? Soms maak ik een topic aan en pats, weer een slotje te pakken. Of stel ik de vraag in het grote blabla topic en pats, modbreak te pakken. Ik heb wel eens veel tijd in een startpost gestopt om vervolgens te zien hoe hij op slot werd geknald, dat was best ontmoedigend en teleurstellend alhoewel ik nu niet met voorbeelden kan aan komen lopen.
RoD schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:35:
Die reactie is aangepast omdat er in dat topic al vaker met modder is gegooid mbt ROM's. Je kan wel roepen dat het een grapje is, maar niet iedereen vat dat zo op.
Vlak na mijn modbreaks is die MildWildrom weer heel erg opgehemeld door dafmey en cyleo en Senseroms ontzettend afgekraakt. Waarom is dat niet gemodbreakt onder de mom van straks nodigt dat weer flames uit van senseliefhebbers.

Ben ervandoor, neem straks weer deel aan deze discussie.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 07-02-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 237909 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:37:
Nee Jan, RoD stelt een vraag waar het antwoord al op gegeven is.

Ik zit zelf ook altijd te dubben: ga ik een nieuw topic openen of ga ik het in de grote blabla topic vragen? Soms maak ik een topic aan en pats, weer een slotje te pakken. Of stel ik de vraag in het grote blabla topic en pats, modbreak te pakken. Ik heb wel eens veel tijd in een startpost gestopt om vervolgens te zien hoe hij op slot werd geknald, dat was best ontmoedigend en teleurstellend alhoewel ik nu niet met voorbeelden kan aan komen lopen.
Als je een slotje krijgt dan zal dat doorgaans niet liggen aan dat je in een groot topic had moeten posten, maar met andere zaken.
Vlak na mijn modbreaks is die MildWildrom weer heel erg opgehemeld door dafmey en cyleo en Senseroms ontzettend afgekraakt. Waarom is dat niet gemodbreakt onder de mom van straks nodigt dat weer flames uit van senseliefhebbers.

Ben ervandoor, neem straks weer deel aan deze discussie.
Ik weet niet welke reacties je het over hebt, maar die van jou kwam in ieder geval erg trollend over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:37:
Soms maak ik een topic aan en pats, weer een slotje te pakken.
Geef aub eens een voorbeeld dan van zo'n topic in mobile. Ik kan namelijk geen enkel topic van je vinden dat we de afgelopen drie jaar hebben gesloten, nou kan het natuurlijk zijn dat ik niet goed kijk.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:28:
[...]

Geef aub eens een voorbeeld dan van zo'n topic in mobile. Ik kan namelijk geen enkel topic van je vinden dat we de afgelopen drie jaar hebben gesloten, nou kan het natuurlijk zijn dat ik niet goed kijk.
Ik heb meerdere accounts gehad ;) Je herinnert je vast nog wel dat je mij ooit beschuldigde van het herhaaldelijk mailen van slechts 1 mail terwijl het probleem bij je eigen mailserver lag. Ik weet nog dat je zat te dreigen dat ik er onmiddelijk mee moest stoppen. Het kwam niet in je op om de datums en tijdstip te checken van al die mailtjes. Gaat er al een lichtje branden? Ben jij er ooit voor aangesproken voor dat gedreig in mijn DM? Wat gebeurd er als ik een moderator bedreig in DM? Krom he...?

En ja, dat ik meerdere accounts heb gehad is al bekend bij tweakers omdat ik dat opbiechtte.

En sorrie, geen zin in zoeken met welke account dat was... Is het niet afdoende dat 2 tweakers claimen dat ze het zo ervaren ook al zien jullie dat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:25:
[...]

Ik weet niet welke reacties je het over hebt, maar die van jou kwam in ieder geval erg trollend over.
Die 2 claimen een wereldrom te hebben, nu doe ik mee met het overdrijven en kraak ik mijn eigen voorkeur af, maar zelfs in spoiler wordt duidelijk dat ik toch sense aanprijs. Hoe kan je dit zien als trollen als je begrijpend kan lezen?

Was de daaropvolgende modbreak wel nodig? Ik vond het onnodig dat je de hele post door de wc spoelde om een niet begrepen/ niet gewaardeerde grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:56:
[...]

<lang niet ter zake doende verhaal>
De afgelopen twee jaar is er in mobile geen topic van je op slot gegaan. (Ook niet van je clones.)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 07-02-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

pven schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:49:
We hebben niet gemeld dat het niet mag
pven schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:45:
Tot die tijd sowieso dus niet posten! ;)
Uhm ja vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

d:)b ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:06:
[...]

De afgelopen twee jaar is er in mobile geen topic van je op slot gegaan. (Ook niet van je clones.)
Joh, ik doe al mee op tweakers sinds 1998 of zo toen tweakers nog paars was. Wil je nou zeggen dat het beleid sinds 2 jaar is veranderd? Dat gaat bij mij niet zomaar eruit omdat ik het ondertussen gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat is nou precies je punt? Je zwalkt van links naar rechts en probeert ons blijkbaar iets duidelijk te maken, maar ik kan je niet meer volgen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat je niet bijster snugger bent had ik al nav die DM destijds ontdekt.

Je stelt vragen en daar geef ik antwoord op, vervolgens roep je dat er de afgelopen 2 jaren niks op slot is gegaan, geef ik aan dat ik veel meer accounts heb gebruikt en dat de tijdsbestek en aantal accounts teveel is om een topic te vinden die abrupt op slot is gegaan en nu vraag je mij wat mijn punt is en dat ik zwalk. Dat is echt een typisch antwoord van je.

Ik heb expres mijn postjes kort gehouden om de focus vast te houden maar dat lukt dus niet bij jou.

Wat zijn de minimumeisen eigenlijk om mod te worden? Ik ben zelf ook geen raketgeleerde maar blijkbaar liggen de eisen nogal laag en maak zelfs ik een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Met deze post heb je zojuist de discussie beëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik vraag me echt regelmatig af of Bullet NL het wel allemaal begrijpt hierzo...
'Topictitel aangepast' lees ik net in [HTC One S] Ervaringen & Discussie, terwijl het 'HTC One S' was...

Waarom? Is er een ongeschreven regel, dat dat erin moet of niet? Ik typ al jaren codes voor startposts en ik hoef dat 'ervaringen en discussie' er helemaal niet in, we zijn toch niet dom en begrijpen toch waar het over gaat... :|

Sony Xperia P
Huawei Ascend D Quad (XL)
Google Galaxy Nexus
Motorola Milestone 3
Motorola Droid 4
Motorola Milestone (Droid)
Motorola Milestone - Deel 2
Motorola Milestone - Deel 3
Motorola Milestone - Deel 4
Motorola Milestone - Deel 5
Motorola Milestone - Deel 6
HTC Hero
HTC Hero [part deux]
HTC Hero [part three]
HTC Hero [part four]
HTC Hero [part cinq]
HTC Hero [part six]
HTC Hero [part sept]

Of topics van anderen:
Sony Xperia S (deel 1)
HTC Desire HD
Samsung Galaxy W I8150
Samsung Galaxy Gio (S5660)
Samsung Galaxy Note (GT-i9220, N7000)
HTC Desire Z
LG Optimus 3D - deel I
Sony Ericsson Xperia Ray
HTC Incredible S
HTC Desire HD - Deel 2
HTC Desire HD - Deel 3
HTC Desire HD - Deel 4
Het Sony Ericsson Xperia Arc topic - Deel 1
Het Samsung Galaxy S II-topic - deel 1
Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2
Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3
Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 4
Het Galaxy S II topic - Deel 5
Het Galaxy S II topic - Deel 6
(even quick and sloppy en alleen in Android Mobile gekeken)

Uniformiteit zit niet in dit forum en komt er ook niet, zie Android Feedbacktopic, waar ik meerdere malen de oplossing van [tags] voor de titel heb aangehaald, waar niks mee werd gedaan en nu wordt er even 1 topic 'hernoemd' Het spijt me zeer, het is maar iets kleins, maar ja ik maak me hier druk om, gekheid den top! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 02:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Dat jij het misschien wel begrijpt betekent niet dat anderen dit ook doen..... Zoals nu ook is te zien in het HTC One S en HTC One X topic zien we al weer berichten voorbij komen met levertijden en prijs informatie. Dat is hier niet de bedoeling, daar hebben we de betreffende topic's voor in Telecomproviders.

Al was het alleen maar om de technische topics schoon te houden van prijs en levertijd informatie, zo doen we het al jaren en nu dus ook.

De titel die ik heb aangepast werkt daar in mee, zo simpel is het.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan zorg je toch voor uniformiteit in alle topics, maar nee het moet in 1, want 'zo simpel is het'
Zo doen jullie het al jaren ja, als er nog geen noodzaak is voor nieuwe topics komen die er ook niet.

Hang er een tag aan, ga een uurtje met alle modjes topictitels veranderen, zodat het mooi en uniform wordt...

Dit ziet er niet uit, vormt geen eenheid, pas de titels aan, dat werkt erin mee, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:13:
Dan zorg je toch voor uniformiteit in alle topics, maar nee het moet in 1, want 'zo simpel is het'
Zo doen jullie het al jaren ja, als er nog geen noodzaak is voor nieuwe topics komen die er ook niet.

Hang er een tag aan, ga een uurtje met alle modjes topictitels veranderen, zodat het mooi en uniform wordt...

Dit ziet er niet uit, vormt geen eenheid, pas de titels aan, dat werkt erin mee, zo simpel is het.
Het gaat me helemaal niet om de uniformiteit van de topics, het gaat mij om het feit dat een titel moet kunnen laten zien waar het topic voor bedoelt is. Bij een topic wat alleen HTC One S als naam heeft staat binnen de kortste keren vol met prijs informatie. En dat willen we nu dus voorkomen.

Overigens super dat je een Levertijden en Prijs topic hebt geopend, zo kan ik daar direct een link naar maken in de TW.

Nogmaals, het gaat niet zo zeer om de naam, maar wel om de duidelijkheid wat in het topic de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik vind het echt pure onzin, als het wel werkt in topics zoals aangehaald in CLB in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile". Daar staat toch ook niks extra's in de topicnaam... Een TS geeft toch info over de inhoud van het topic...

Bij het ene topic moet er wel in de titel wat er besproken mag worden, maar in de andere hoeft het niet? Right :F

En mij gaat het wel om de uniformiteit van topics, dit is toch gewoon een waanzin van...
Daar moeten [tags], daar niet, daar moet er 'ervaringen en discussie' bij daar niet, daar deel 1, daar deel I...
Maarja dat zal er wel mee te maken hebben, dat ik graag een mooie layout heb, bij alles wat ik typ / schrijf / zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:25:
Ik vind het echt pure onzin, als het wel werkt in topics zoals aangehaald in CLB in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile". Daar staat toch ook niks extra's in de topicnaam... Een TS geeft toch info over de inhoud van het topic...

Bij het ene topic moet er wel in de titel wat er besproken mag worden, maar in de andere hoeft het niet? Right :F

En mij gaat het wel om de uniformiteit van topics, dit is toch gewoon een waanzin van...
Daar moeten [tags], daar niet, daar moet er 'ervaringen en discussie' bij daar niet, daar deel 1, daar deel I...
Maarja dat zal er wel mee te maken hebben, dat ik graag een mooie layout heb, bij alles wat ik typ / schrijf / zie.
De TS wordt niet door iedereen goed gelezen, jammer genoeg.... Was dit wel het geval dan hadden wij het iig een stuk minder druk.

Het gaat mij ook helemaal niet om de [ en ] in de titel naam, het gaat mij er om dat duidelijk is dat het een discussie en ervarings topic is en geen topic waar prijzen en leverbaarheid in hoort te worden besproken.

Zoals in het verleden is gebeurt komt er indien de noodzaak is tot meer dan één topic deel altijd het deel nummer in de topictitel te staan.

Nogmaals, het gaat niet om de lay-out.... Het gaat mij om de duidelijkheid wat een topictitel over het betreffende topic zegt.

En ja, dat daar niet altijd even goed op is gemod wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij vermoedeijk populaire toestellen dan ook maar niet moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat jij wil :) Ik vind het onnodig, zonde en het is ook het werk niet om van de laatste 10 ABM pagina's de titels op te frissen, uniform te maken, even uit te zoeken en te veranderen indien nodig, zodat het er nog strakker, professioneler en mooier uitziet. Als ik 'n mod was geweest had ik alles al netjes veranderd in alle 2067 topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:49:
Wat jij wil :) Ik vind het onnodig, zonde en het is ook het werk niet om van de laatste 10 ABM pagina's de titels op te frissen, uniform te maken, even uit te zoeken en te veranderen indien nodig, zodat het er nog strakker, professioneler en mooier uitziet. Als ik 'n mod was geweest had ik alles al netjes veranderd in alle 2067 topics.
Moet ik dit lezen als een verkapte sollicitatie? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mod voor even, graag, tag ik alle topics netjes en dan ben ik weer mod af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik dacht dat er uit de topictitel te lezen / weten moest zijn waar het topic over gaat?
Dus ik weet niet wie of wat, maar dit is toch niks: Google Play (was Android Market) - Deel 16 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb je een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

[Google Play] Ervaringen & Discussie - Deel 16

En nu nog alle toesteltopics netjes uniform renamen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien later. Nu hebben de meeste gebruikers nog geen idee van de naamsverandering. Vandaar het gedeelte tussen haakjes. Zodra het wat meer ingeburgerd is zal ik het wel aanpassen.

Verder is de crew het aardig met elkaar eens dat het uniform maken van topictitels een onzinnige bezigheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Deel 17 komt eraan, problem solved :)

Whatabout die uniformiteit, klaar, eeuwig zonde, kost weinig tijd, looks professional, mja 't zal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wij willen geen agentje spelen en bepalen wat voor titels de topics moeten krijgen. In onze ogen kunnen topicstarters onderling prima 'uitvechten' of zij een bepaalde standaard willen volgen, de crew wil daar geen bepalende rol in hebben. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nee, maar ondertussen wordt er wel 1 topic onnodig aangepast...
Omdat men moet weten wat er in dat topic besproken dient te worden, dikke bullshit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sorry, maar je slaat echt door over die titels. Alsof de wereld vergaat omdat een titel niet voldoet aan jouw verwachting. Tip van de dag: maak je niet zo druk en wacht even af totdat er 153 nieuwe reacties bij zijn gekomen, dan kan jij jouw nieuwe deeltje weer noemen zoals je wilt. :Y)

Verder is met RoD in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile" ons standpunt duidelijk gemaakt, dat je het daar niet mee eens bent kan ik heel even niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik had het over het HTC One S topic wat ik noemde zoals ik wilde,
maar wat blijkbaar niet goed was, omdat ik dus geen standaard volgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:51:
Ik had het over het HTC One S topic wat ik noemde zoals ik wilde,
maar wat blijkbaar niet goed was, omdat ik dus geen standaard volgde.
Nee, het ging helemaal niet om een standaard, ik heb je eerder geschreven dat het mij in het betreffende HTC One S topic om het gegeven "ervaringen & discussie" ging, zoals we ook levertijden en abonnementen topic hebben. Aan jou titel was in eerste instantie helemaal niet af te lijden (net als andere topic's die je quote) wat er in het topic gebeurt. Dit is dus de enige reden waarom ik de toevoeging op jou titel heb gemaakt.

We zijn dus helemaal niet uit op een standaard..... Een topic titel hoeft globaal maar aan één voorwaarde te voldoen hij moet duidelijk maken waar het topic voor is.....

En ja, een toestelnaam met als aanvulling "Ervaringen & Discussie" zegt meer over een topic dan alleen een toestelnaam en "Deel x"

Ook, en vooral omdat we ook andere topic's hebben betreffende dit toestel, denk aan leveringstopics e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Onzin, gebruik 't zo al jaren, net als andere topicstarters, gaat altijd goed.
In eerste instantie zijn er geen levertijden- of accessoiretopics omdat daar geen vraag naar is.

Als er dan 3x in een topic gevraagd wordt naar een prijs gaan alle alarmbellen rinkelen, komt er een
topicwarning dat, dat niet de bedoeling is. Kom op zeg die topics worden heus we wel geopend, iedereen blij.

Maar deze discussie is toch zinloos, maar nu is mijn standpunt hierover wel / ook bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Quotes uit Nokia Lumia 800 - Windows Phone 7 - Deel 2
janvanduschoten schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:19:
Het heeft niet veel zin om te vragen of iemand al de update binnen heeft. Ik verwacht dat het dan vrij vlot daarna wordt gepost :)

Misschien is het zelfs wel handig om een apart topic te openen voor deze update, dan blijft dit topic voor het toestel zelf en kunnen de voor/nadelen van de update elders worden besproken.
rajboen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:46:
[...]

Mwah, dan kan je voor elke update straks een topic gaan maken. Lijkt me niet echt handig.
janvanduschoten schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:55:
[...]

Lijkt me wel. Als er een belangrijke update is dan mag daar best een apart topic voor worden aangemaakt. Alles over de update is dan op 1 plek te vinden en zo hoef je niet door toesteltopics te zoeken wat die update nu eigenlijk inhoud en wat precies de wijzigingen zijn. Mocht je er over willen discussieren, doe dit dan in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile, niet in het toesteltopic. Nu graag weer ontopic.

Discussiëren over de update kan in Nokia Lumia 800 1600.2487.8107.12070 update.
"belangrijke" is natuurlijk relatief. Straks een verzameling aan topics voor verschillende updates. Maak dan op z'n minst een algemene topic voor updates gerelateerd aan een toestel.

Snap ook niet dat het nu opeens een issue is in het topic en voorheen niet. Ik volg de topic van de Lumia 800 al vanaf dag 1 en als er iets altijd veel is besproken, dan waren en zijn het de updates specifiek voor de Nokia Lumia 800 (check ook maar eens deel 1 van het topic) Bij mij komt het over alsof je het topic nog niet zo lang volgt en lijkt het of er geen eenduidig beleid is onderling en hoe jullie (mods) te werk gaan. Volgens mij ben ik niet de enige die zo over het (willekeurige?) beleid denkt.

En als er iets specifiek voor een toestel is, dan is het wel een update zoals deze. Veel meer blijft er immers niet te bespreken over het toestel. Je mag geen batterijproblemen meer bespreken, accessoires niet, levertijden niet, WP gerelateerde zaken/instellingen niet. Heel veel blijft er bij een Nokia WP telefoon niet over om te bespreken (behalve hoe prachtig die eruit ziet en lekker loopt) of wel?

Ik stel voor dat als we toch bezig zijn, we meteen een nieuwe topic kunnen openen voor de kwaliteit van de camera van de 800. Is immers ook al veel besproken net als de batterijproblemen.

Snap je nu wat ik bedoel?

[ Voor 54% gewijzigd door unknowndb op 07-03-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
"belangrijke" is natuurlijk relatief. Straks een verzameling aan topics voor verschillende updates. Maak dan op z'n minst een algemene topic voor updates gerelateerd aan een toestel.
Dat zou ook nog kunnen maar is nu nog niet nodig. Eventueel zou het topic dan kunnen worden gerenamed maar een nieuw topic zou dan ook weer kunnen.
Snap ook niet dat het nu opeens een issue is in het topic en voorheen niet. Ik volg de topic van de Lumia 800 al vanaf dag 1 en als er iets altijd veel is besproken, dan waren en zijn het de updates specifiek voor de Nokia Lumia 800 (check ook maar eens deel 1 van het topic) Bij mij komt het over alsof je het topic nog niet zo lang volgt en lijkt het of er geen eenduidig beleid is onderling en hoe jullie (mods) te werk gaan. Volgens mij ben ik niet de enige die zo over het (willekeurige?) beleid denkt.
Het beleid is voor iedereen hetzelfde, we willen niet teveel grote topics, dat verzand vaak in een vergaarbak met de bijbehorende slowchat. Het was nu voor de update een goed moment om er een nieuw topic van aan te maken. Toestelspeciefieke dingen kunnen in het toesteltopic, ervaringen over de update en de voor- en nadelen in het updatetopic.
En als er iets specifiek voor een toestel is, dan is het wel een update zoals deze. Veel meer blijft er immers niet te bespreken over het toestel. Je mag geen batterijproblemen meer bespreken, accessoires niet, levertijden niet, WP gerelateerde zaken/instellingen niet. Heel veel blijft er bij een Nokia WP telefoon niet over om te bespreken (behalve hoe prachtig die eruit ziet en lekker loopt) of wel?

Ik stel voor dat als we toch bezig zijn, we meteen een nieuwe topic kunnen openen voor de kwaliteit van de camera van de 800. Is immers ook al veel besproken net als de batterijproblemen.

Snap je nu wat ik bedoel?
Ik begrijp wat je bedoeld, er is een groot verschil met bijvoorbeeld Android toestellen, die zijn allemaal anders en daar kunnen ook eenvoudiger nieuwe topics voor worden aangemaakt. Toch is het handiger om voor specifieke problemen/updates/accessoires/levertijden een apart topic te hebben, dan verzand het niet allemaal in 1 groot topic en is het later ook weer goed terug te vinden voor nieuwe Lumia 800 gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
janvanduschoten schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:05:
[...]
Toestelspeciefieke dingen kunnen in het toesteltopic, ervaringen over de update en de voor- en nadelen in het updatetopic.

[...]
Ik begrijp wat je bedoeld, er is een groot verschil met bijvoorbeeld Android toestellen, die zijn allemaal anders en daar kunnen ook eenvoudiger nieuwe topics voor worden aangemaakt. Toch is het handiger om voor specifieke problemen/updates/accessoires/levertijden een apart topic te hebben, dan verzand het niet allemaal in 1 groot topic en is het later ook weer goed terug te vinden voor nieuwe Lumia 800 gebruikers.
Voor mijn beeldvorming: kan je me dan eens een goed voorbeeld geven van wat toestelspecifiek is voor de Lumia 800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Het toestel zelf :)
Alles over het display, bouwkwaliteit, ontvangst, volume tijdens bellen, microfoon, speaker, eventuele branding enz., enz. In het geval van de Lumia 800 (en [Samsung Galaxy SII] Batterijduur, [HTC DHD] Battery Life en bijvoorbeeld HTC Desire - Tips voor langere batterijduur) is het verbruik van de batterij in een apart topic omdat anders het toesteltopic wordt overheerst door dat onderwerp. Ik kan nu de batterij specifieke topics ook snel & eenvoudig terugvinden omdat het aparte topics zijn. Zit het in een groot topic dan wordt het lastiger om specifieke onderwerpen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
janvanduschoten schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:38:
Het toestel zelf :)
Alles over het display, bouwkwaliteit, ontvangst, volume tijdens bellen, microfoon, speaker, eventuele branding enz., enz. In het geval van de Lumia 800 (en [Samsung Galaxy SII] Batterijduur, [HTC DHD] Battery Life en bijvoorbeeld HTC Desire - Tips voor langere batterijduur) is het verbruik van de batterij in een apart topic omdat anders het toesteltopic wordt overheerst door dat onderwerp. Ik kan nu de batterij specifieke topics ook snel & eenvoudig terugvinden omdat het aparte topics zijn. Zit het in een groot topic dan wordt het lastiger om specifieke onderwerpen te vinden.
Je weet zelf ook wel dat er dan weinig meer te bespreken valt. De 7 aspecten die je noemt zijn voor mij aspecten die minder interessant zijn om te bespreken en volgens mij ook geldt voor andere toestellen. De aspecten die je benoemt zijn merendeel hardware (batterij en camera vallen daar ook nog onder) en zijn over het algemeen goed/weinig problemen mee, tenzij het in dit geval dus software-matig aangepast wordt door een update.

Het gaat juist om de aspecten in het dagelijks gebruik die het meest interessant zijn om te bespreken. Dergelijke aspecten die dagelijks veel gebruikt worden en waarover gediscussieerd wordt, zijn het gebruikersgemak van de OS (bij WP is dat gewoon goed dus niet interessant om te bespreken en mag waarschijnlijk ook niet in desbetreffende topic), bellen (gezoem is al verholpen met een update en besproken in hetzelfde topic en niet een aparte), batterij en camera (waren/zijn "minder" goed dan verwacht). Deze update gaat zorgen voor een verandering in het dagelijks gebruik van jouw Lumia 800. En er is niks zo interessant om een verandering te bespreken waarbij ERVARINGEN (ontbreekt trouwens in naam van topic) worden uitgewisseld over ieder zijn Lumia 800.

En om even terug te komen op de discussie elders in dit topic met CLB: kan de TS aangepast worden? Nokia Lumia 800 - Windows Phone 7 - Deel 2 verandert worden in: [Nokia Lumia 800] Ervaringen & Discussie - deel 2? "Nokia Lumia 800 - Windows Phone 7 - Deel 2" is verwarrend voor mij. Gaat het nu om de Nokia of WP? En mogen levertijden/accessoires wel of niet besproken worden? =sarcasme waar is de uniformiteit?

[ Voor 8% gewijzigd door unknowndb op 07-03-2012 13:16 . Reden: Sarcasme ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Levertijden en accessoires horen nooit thuis in toesteltopics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Toch heeft hij ook een punt imho... Waarom Windows Phone 7? Bij de HTC's staat toch ook geen Android?
Tevens zie ik aan de titel ook niet waar het over gaat, ervaringen, accessoires, levertijden... Tsjaa het zal wel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:02:
Levertijden en accessoires horen nooit thuis in toesteltopics.
Fijn dat je mijn sarcasme begrijpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:05:
Toch heeft hij ook een punt imho... Waarom Windows Phone 7? Bij de HTC's staat toch ook geen Android?
Tevens zie ik aan de titel ook niet waar het over gaat, ervaringen, accessoires, levertijden... Tsjaa het zal wel :O
Er staat Windows Phone 7 omdat de topicstarter het er zo neer heeft gezet. Ik kan het wel wijzigen maar dan zou ik het eerst even met de topicstarter willen overleggen, sommigen zijn daar nogal gevoelig voor. Het topic kan trouwens ook niet over accessoires of levertijden gaan, die staan alleen in TP, nergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan wil ik jou een +1 geven en Bullet NL een -2

Waarom moet er in een topic in Google Android Smartphones dan wel in de titel waar het over gaat, het staat toch niet in Telecomproviders... Dit is een feedbacktopic, het is fijn om feedback te kunnen geven, maar als er niet eens een eenduidig beleid wordt gevoerd, tsjaa wat heb je er dan aan. Iedereen blaat maar door elkaar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nu is het wel weer genoeg over topictitels. Het beleid is dat topictitels moeten aangeven waar het topic over gaat, en als de crew meent dat dit beter kan, dan passen we dit aan. Heb je zelf een idee over hoe een individuele topictitel beter kan, dan maak je een topicreport aan. En daarmee is het wmb klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
janvanduschoten schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:28:
[...]

Er staat Windows Phone 7 omdat de topicstarter het er zo neer heeft gezet. Ik kan het wel wijzigen maar dan zou ik het eerst even met de topicstarter willen overleggen, sommigen zijn daar nogal gevoelig voor.
Gevoelig? Kan ik me niet voorstellen, neem maar een voorbeeld aan CLB ;) (jaja, offtopic)
janvanduschoten schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:28:
[...]
Het topic kan trouwens ook niet over accessoires of levertijden gaan, die staan alleen in TP, nergens anders.
Reageer je nou echt op dat stuk wat ik had geschreven?? Dat was sarcasme dus de uitleg en erop ingaan had achterwege kunnen blijven.

Weer ontopic: waar het mij om gaat, is dat ik jullie graag feedback geef over hoe jullie te werk gaan met wat wel en niet in desbetreffende topic wordt besproken en hoe dat bij mij overkomt en daar eventueel met jullie in discussie over wil gaan.

Mij bekruipt ook het gevoel dat jullie niet openstaan voor ideeën en/of feedback door de manier waarop er wordt gereageerd en "discussies" worden afgedaan. Mij is ooit geleerd: feedback is een kado. Maak het open of laat het dicht. En als het dicht wordt gelaten, dan vraag er niet om. (en ja, ook dit is feedback)

[ Voor 15% gewijzigd door unknowndb op 07-03-2012 13:48 . Reden: Toevoeging feedback ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

We staan wel open voor feedback. Dat we vervolgens niet doen wat jij vraagt is wat anders. In dit geval zijn we het niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:42:
Nu is het wel weer genoeg over topictitels. Het beleid is dat topictitels moeten aangeven waar het topic over gaat, en als de crew meent dat dit beter kan, dan passen we dit aan. Heb je zelf een idee over hoe een individuele topictitel beter kan, dan maak je een topicreport aan. En daarmee is het wmb klaar.
Uhm ja:
toon volledige bericht
Het zal aan mij liggen hoor, maar dit is dus allemaal duidelijk, maar 'HTC One S' was dit niet 8)7 |:(
En als ik een topicreport aanmaak voor een naamchange, wordt er toch geen 'HTC One S' van gemaakt.

Ik ben er klaar mee, dit is gewoon een beetje ouderwets ouwehoeren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:48:
We staan wel open voor feedback. Dat we vervolgens niet doen wat jij vraagt is wat anders. In dit geval zijn we het niet eens.
Ik vraag niks (behalve m'n sarcastische vragen waar ik geen antwoord op hoef), maar geef aan dat het beleid mij niet altijd duidelijk is over wat wel en niet besproken kan worden in Lumia 800 topic. Ook die discussie is al eens besproken in Lumia 800 topic. En we zijn weer een tijdje verder en krijgen weer een discussie over wat wel en niet besproken mag worden. Dus het is mijns inziens gewoon onduidelijk. Wat wel duidelijk is: het "beleid" wat wordt gehanteerd is willekeurig/subjectief en is deze discussie wat mij betreft inderdaad klaar.

[ Voor 8% gewijzigd door unknowndb op 07-03-2012 13:55 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:52:
[...]

Uhm ja:

[...]

Het zal aan mij liggen hoor, maar dit is dus allemaal duidelijk, maar 'HTC One S' was dit niet 8)7 |:(
En als ik een topicreport aanmaak voor een naamchange, wordt er toch geen 'HTC One S' van gemaakt.

Ik ben er klaar mee, dit is gewoon een beetje ouderwets ouwehoeren :')
Het is een topictitel, deal with it.
rajboen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:53:
[...]

Ik vraag niks (behalve m'n sarcastische vragen), maar geef aan dat het beleid mij niet altijd duidelijk is over wat wel en niet besproken kan worden in Lumia 800 topic. Ook die discussie is al eens besproken in Lumia 800 topic. En we zijn weer een tijdje verder en krijgen weer een discussie erover. Maar dan is voor mij in ieder geval duidelijk dat het "beleid" wat wordt gehanteerd willekeurig/subjectief is en is deze discussie wat mij betreft inderdaad klaar.
Het is niet altijd even duidelijk omdat er niet voor elke telefoon dezelfde topics bestaan. Soms neemt een bepaald onderdeel zo de overhand dat er een apart topic voor wordt aangemaakt. Het idee is dat zaken terug te vinden moeten zijn. Alles in één topic dumpen is rampzalig voor de vindbaarheid, dus we splitsen dingen af waar dat kan. Dat is al sinds jaar en dag beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:54:
Het is een topictitel, deal with it.
Deal with it, het is een onduidelijk beleid, modje wil dat, modje doet dat, modje wil zo, modje doet zo :')
En dan krijg je zulke sneren naar je hoofd gegooid? Het wordt er niet vrolijker op op Tweakers de laatste jaren
en dit zijn duidelijke voorbeelden waarom niet. Laat mij m'n TS'jes schrijven en ze noemen hoe ik wil, triest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:54:
[...]
Het is niet altijd even duidelijk omdat er niet voor elke telefoon dezelfde topics bestaan. Soms neemt een bepaald onderdeel zo de overhand dat er een apart topic voor wordt aangemaakt. Het idee is dat zaken terug te vinden moeten zijn. Alles in één topic dumpen is rampzalig voor de vindbaarheid, dus we splitsen dingen af waar dat kan. Dat is al sinds jaar en dag beleid.
Snap het idee erachter, maar in sommige gevallen is het m.i. gewoon niet helder hoe er door jullie mee wordt omgegaan. Overigens wel complimenten dat jullie de discussie niet mijden ;)

Maar als het beleid idd jaar en dag zo is, hoe verklaar je deze (toevallig wordt er vandaag een nieuwe topic voorgesteld voor flashen, terwijl dat al vanaf oktober 2010 zeer veelvuldig wordt besproken :)) of deze dumptopics dan?

[ Voor 7% gewijzigd door unknowndb op 07-03-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Deal with it, het is een onduidelijk beleid, modje wil dat, modje doet dat, modje wil zo, modje doet zo :')
En dan krijg je zulke sneren naar je hoofd gegooid? Het wordt er niet vrolijker op op Tweakers de laatste jaren
en dit zijn duidelijke voorbeelden waarom niet. Laat mij m'n TS'jes schrijven en ze noemen hoe ik wil, triest :/
Ik zie het probleem niet helemaal. Zit de hele problematiek voor je nu in een extra [ & ] in je topictitel? Verder geeft niemand je een sneer, je moet het niet spannender willen maken dan het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De gehele problematiek zit inderdaad in:
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:50:
ik hoef dat 'ervaringen en discussie' er helemaal niet in, we zijn toch niet dom
En geen sneer, nee 'deal with it' is normaal :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Als je nog serieus een discussie wilt voeren, stop dan ten eerste eens met die :') en :w smilies, dat voegt niets toe aan de hele discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als ik een discussie wil voeren dan gebruik ik daarvoor smileys en leestekens die ik nodig denk te vinden, klaar.
RoD schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:39:
Met deze post heb je zojuist de discussie beëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Je maakt echt van een mug een olifant in mijn beleving.

Wanneer ik een topic lees, waarvan ik zie dat mensen redelijk offtopic gaan en ik vindt dat een aangepaste Topic titel helpt om structuur binnen het topic te krijgen, dan pas ik hem aan.

En ja, er zijn nog veel meer topictitels die onduidelijk zijn, maar dat staat hier totaal los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Bullet NL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:14:

Wanneer ik een topic lees, waarvan ik zie dat mensen redelijk offtopic gaan en ik vindt dat een aangepaste Topic titel helpt om structuur binnen het topic te krijgen, dan pas ik hem aan.

En ja, er zijn nog veel meer topictitels die onduidelijk zijn, maar dat staat hier totaal los van.
Wie is "je" in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
rajboen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Wie is "je" in dit geval?
We hebben het nu over CLB, er is een topictitel van hem aangepast van "HTC One S" naar "[HTC One S] Ervaringen en Discussie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bullet NL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:14:
En is dat erg?
Wanneer ik een topic lees, waarvan ik zie dat mensen redelijk offtopic gaan en ik vindt dat
een aangepaste Topic titel helpt om structuur binnen het topic te krijgen, dan pas ik hem aan.
Dat is fijn, jij vind dus jij doet... Ik vind een aanpassing van mijn topictitel onzin, dus wat ik doe: melden

Het topic is net nieuw, er gaan 3 posts over de 'prijs' maar hop bam offtopic, niet duidelijk wat er besproken moet worden. Jij maakt van een mug een olifant, door te stellen dat de topictitel onduidelijk was en men offtopic ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Nee, maar dat schrijf ik toch ook nergens? Bovendien ga ik gewoon op normale toon met je in discussie.
Dat is fijn, jij vind dus jij doet... Ik vind een aanpassing van mijn topictitel onzin, dus wat ik doe: melden

Het topic is net nieuw, er gaan 3 posts over de 'prijs' maar hop bam offtopic, niet duidelijk wat er besproken moet worden. Jij maakt van een mug een olifant, door te stellen dat de topictitel onduidelijk was en men offtopic ging.
In dit geval doe ik wel ja, ik ben in dit geval het MODje wat vindt dat een topic duidelijker kan/mag/moet. En jah daar heb ik middelen voor. Ik kan namelijk in een topic blijven waarschuwen om vervolgens zelfs mensen die echt niet willen luisteren op het strafbankje te zetten.

Ik kan ook direct duidelijkheid verschaffen waar het topic voor bedoelt is, iig niet voor prijs en levertijd informatie... Dus ik verander als MOD de topic titel, normaals omdat het naar mijn mening de duidelijkheid van het forum ten goede komt.

En ja, dit zou eigenlijk bij veel meer topic's moeten gebeuren, maar dit is tevens geen vrijbrief om het bij nieuwe topic's maar niet direct goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat jij wil... Dan mag je voortaan ook m'n TS'en aanpassen als er iets niet klopt / verkeerd staat / mist...

Voor de rest is het klaar, dit is toch verspilde energie. Fijn dat jullie er zijn, maar een beetje inlevingsvermogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

We hebben je al een aantal maal uitgelegd dat we het niet gaan doen. Je kan er nu dus over ophouden. Dus inderdaad, deal with it. Ik zeg het maar zo, want anders dringt het blijkbaar niet door. We zijn er nu wel klaar mee.
rajboen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:00:
[...]

Snap het idee erachter, maar in sommige gevallen is het m.i. gewoon niet helder hoe er door jullie mee wordt omgegaan. Overigens wel complimenten dat jullie de discussie niet mijden ;)

Maar als het beleid idd jaar en dag zo is, hoe verklaar je deze (toevallig wordt er vandaag een nieuwe topic voorgesteld voor flashen, terwijl dat al vanaf oktober 2010 zeer veelvuldig wordt besproken :)) of deze dumptopics dan?
Een ander punt waardoor het per topic verschilt is dat wij niet alle grote topics kunnen volgen. De enorme massa aan posts maakt het ook voor ons moeilijk om het overzicht te bewaren. Sommige topicstarters maken meteen een custom rom-topic aan, terwijl bij een ander toestel de gebruikers in het ervaringentopic gaan discussiëren. Het is wel de bedoeling dat men dan een apart topic aanmaakt, maar dat gebeurt inderdaad niet altijd even snel.

Om die reden stellen we topicreports ook erg op prijs. Grote topics zijn ontzettend lastig te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:26:
Wat jij wil... Dan mag je voortaan ook m'n TS'en aanpassen als er iets niet klopt / verkeerd staat / mist...

Voor de rest is het klaar, dit is toch verspilde energie. Fijn dat jullie er zijn, maar een beetje inlevingsvermogen...
Nogmaals, daar gaat het helemaal niet om..... Het gaat helemaal niet om je TS, die is prima.... Alleen de topic titel maakte niet alles duidelijk.

Dus krijgen we weer discussies over prijs en levertijd, wat niet in de betreffende forumhoofdgroep hoort.

Ik heb dus helemaal geen kritiek op je TS of wat dan ook.... Sterker er staat ook niets verkeerds in jou topic titel. Het is alleen niet duidelijk genoeg dat dit alleen een Discussie topic is. Geen levertijd, prijs of custom-rom topics.

En ik weet zeker dat ik niets nieuws schrijf wanneer ik zeg dat we prijs, custom-rom en discussie topics al een hele poos van elkaar scheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:05
Of je post constructief, of je post niet.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 07-03-2012 14:50 ]

Web Enrichment

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor communicatie met de Tablets & Telefoons Crew betreffende ideeën en/of feedback voor het Mobile deel van het forum. Voor commentaar op individuele moderaties is dit topic NIET bedoeld; neem daarvoor direct contact op met de moderator in kwestie.