• Milus1972
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-04 22:40
Is het een idee voor een test door Tweakers, of de E-ink smartphone bestaansrecht heeft en het het geld waard is? Ze nemen een beetje aparte plaats in.

Als argument wordt ook genoemd dat als je het normaal backlight-scherm kunt vereenvoudigen (laten lijken op een zww e-reader) dit minder spectaculair zou zijn en het aantal kijkuren/gebruiksuren zou verminderen. Dat is niet helemaal hetzelfde als E-ink, maar wijst wel op een eigenschap.

Het lijkt ook op een kip-ei probleem, iets met een kritische massa van bekendheid.

(n.a.v. E-ink smartphones - echte veld-ervaringen anno 2025? )

[ Voor 7% gewijzigd door Milus1972 op 24-06-2025 15:03 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Milus1972 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:46:
Is het een idee voor een test door Tweakers, of de E-ink smartphone bestaansrecht heeft en het het geld waard is? Ze nemen een beetje aparte plaats in.

Als argument wordt ook genoemd dat als je het normaal backlight-scherm kunt vereenvoudigen (laten lijken op een zww e-reader) dit minder spectaculair zou zijn en het aantal kijkuren/gebruiksuren zou verminderen. Dat is niet helemaal hetzelfde als E-ink, maar wijst wel op een eigenschap.

Het lijkt ook op een kip-ei probleem, iets met een kritische massa van bekendheid.

(n.a.v. E-ink smartphones - echte veld-ervaringen anno 2025? )
Lijkt me een interessante test, maar daar kunnen wij als moderatoren niet zoveel mee. Wij hebben geen invloed op reviews, je zal daarvoor bij de redactie moeten zijn.

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:06
Na gezocht te hebben kwam ik nog geen algemeen topic tegen over dumbphones, of domme smartphones. Denk aan de Doov R77, Qin F21/22, dumber mini en lichtgewicht OS’en als Dumber OS (voorheen dumbdroid).

Hierbij even een check of dit inderdaad nog geen topic heeft en of er bepaalde ideeën bij zijn voor ik een topic start.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je gelijk hebt. Als je een topic aan wil maken is dat prima :)
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor communicatie met de Tablets & Telefoons Crew betreffende ideeën en/of feedback voor het Mobile deel van het forum. Voor commentaar op individuele moderaties is dit topic NIET bedoeld; neem daarvoor direct contact op met de moderator in kwestie.