En lees de TS-en eens in je eigen topics dan.

Staan er blijkbaar niet voor niets.
Daar staat niets over het niet mogen linken naar GMS sideloadmogelijkheden, of ik lees er gigantisch overheen.
In het HMS topic schrijf je dat Huawei vanwege sancties geen GMS mag leveren/gebruiken op hun toestellen bij uitlevering.
En dat is alom bekend, alleen bepalen zowel Google als Huawei niet wat ik met mijn toestel doe.
Wil ik dus GMS sideloaden, met alle spyware van Google erbij, dan is dat niet illegaal, net zo min als een custom-rom zou dat mogelijk zijn.
En ook de gelinkte apk's/methodes zijn imo niet illegaal. Ik betaal immers met mijn gegevens aan Google.
Ik zou zelfs volgend jaar een verboden chipset kunnen implanteren als het me al die moeite waard is, ook niet illegaal.
Als Huawei het doet en verkoopt wel.
En in het HMS topic staat onderaan dat linken naar apk`s verboden is.
Bij het Ervaringen topic staat dat niet.
En laat nu die link naar apk`s (als we zo streng zijn kan je die ook uit mijn gelinkte YT tutorial halen) blijven staan waar dat verboden is, en wordt het weggemod waar er niets over gezegd wordt.
Of je bent consequent, of je laat het toe.
En mag het niet, zoals uitgelegd wordt door @
RoD en @
13art, dan is het wel zo eerlijk om gebruikers van de P40/lite/pro/pro+/mate met schreeuwende dikke rode letters naar een andere website te verwijzen waar wel normaal over legale zaken gesproken mag worden.

Dan hebben deze topics hier imo geen enkele toegevoegde waarde voor de lezers/gebruikers, zowel om ze te lezen als om daar tijd en energie in te steken om anderen te helpen.
(edit; In de HMS TS staat inderdaad, net als onderaan , niet linken naar apk`s, dat is dus het topic waar de link bleef staan.

)
[
Voor 8% gewijzigd door
Teijgetje op 14-08-2020 11:04
]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.