NT KroegFancy topicstarts zijn natuurlijk voor visueel aangelegde personen. Wij Die-hard NT'ers zien het liefst bits en bytes natuurlijk. Dus zonder verder onnodig geneuzel, heet ik u allen welkom in de eerste NT kroeg.WTF, NT Kroeg Tja, aangezien de controle op leeftijd wat lastig is, wordt er alleen virtueel bier geschonken, dus dronken wordt je er niet. Wel kan het een lekker slow-chat hoekje zijn waar je - zonder meteen met slotjes te worden geconfronteerd - kan kleppen over allerlei Netwerken zaken. Mag ik dan ook vragen stellen hier Mja, dat mag wel, maar het is geen helpdesk. Een vraagje tussen neus en lippen door is prima, maar we gaan je niet aan de hand houden met het opzetten van je eerste netwerk. Gelden hier nog andere policies Nee. Hier geldt gewoon het NT Beleid en natuurlijk de Het algemeen beleid Ook wordt er gewoon gemoddereerd, dus uitspattingen die niet door de beugel kunnen worden verwijderd. Indien het e.e.a. zich tot een interessante discussie vormt, kunnen we deze alsnog afsplitsen naar een eigen topic. Blijf in ieder geval fatsoenlijk tegen elkaar Ik stoor me aan $user over $uitspraak. Wat nu Gewoon een topicreport aanmaken ![]() Als laatste nog dit: Wij - de moderators van Internet & Netwerken - hebben dit als test gestart. Het moge duidelijk zijn dat dit een snelle dood zal sterven als het uit de hand loopt. Gedraag je, dan blijft het gezellig. |
Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.