Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ideeën- & Feedbacktopic voor Tablets & Telefoons

Pagina: 1 2 3 4
Acties:

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 01:05

Ginz

Communitymanager

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • The Wizard
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17:26

The Wizard

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23:46

Prulleman

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:34

l3art

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23:23

Bullet NL

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:14

rens-br

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:03

janvanduschoten

Per heden hebben we 1 nieuw, centraal ideeën & feedback topic, voor alle fora bij elkaar. In dit topic kan je al je ideeën en op- of aanmerkingen kwijt over alle* fora die binnen "Mobile" aanwezig zijn. We willen graag van jullie weten wat jullie vinden van onze policy en FAQ's en of er nog wat aan verbeterd kan worden. Er kunnen dingen bijvoorbeeld niet volledig zijn of we zijn iets vergeten te behandelen in de policy.

Ook kun je hier je ei kwijt over hoe de mods binnen Mobile de policy hanteren en naleven. Het is niet de bedoeling dat jullie op elk slotje hier een blikje opentrekken, echter gaat hier om het bredere verhaal en daar waar op- of aanmerkingen zijn valt dus over te discussiëren.

In het kort wat we in dit topic graag willen zien van jullie:

1. Vragen en opmerkingen over de policy van Mobile
2. Moderatie feedback binnen Mobile
3. Algemene vragen en ideeën met betrekking tot Mobile

Ook horen er een paar dingen absoluut niet in dit topic:

1. Inhoudelijke feedback op slotjes en/of modbreaks (dit mag via mail of DM richting de desbetreffende mod)
2. Jouw beklag doen over een bepaalde moderator (dit mag via mail of DM naar die mod)
3. Het melden van een uit de hand gelopen topic (dat mag via een TR of in Schop een Modje)
4. Je beklag doen over een user (dit mag via een TR)

Mocht je in geval van 1 & 2 er niet uitkomen met de desbetreffende moderator, dan kan je altijd contact opnemen met een andere moderator binnen Mobile. Maar alvorens je tot een andere moderator te wenden, verwachten wij dat je het eerst met de desbetreffende moderator hebt geprobeerd.

Als je in dit topic reageert gaan wij er wel vanuit dat we met respect met elkaar om gaan. Onderbouw je vraag of opmerking dan ook altijd en dan kun je een serieus antwoord vanuit de crew terug verwachten.

Veel plezier in Mobile

*Apple topic's uitgezonderd. Voor vragen, ideeën en klachten mag je je bij de Apple feedback topic melden

Ginz wijzigde deze reactie 29-11-2011 23:04 (4%)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."

• Ginz

Ginz

Communitymanager

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
quote:
Wom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:32:
Met het steeds volwassener worden van games op Android/iOS/etc. is het soms best interessant om een topic te openen voor specifieke games. Denk aan Angry Birds, het pas geopende topic voor Where's My Water? maar ook games als Shadowgun. Nu was mijn vraag: horen die in Spielerij thuis of zijn ze meer hier op hun plek?
Sorry, vergeten te melden dat we hiervoor ook een interne discussie hebben gestart. Dat kan mogelijk eventjes duren aangezien er twee verschillende groepen mods nodig zijn.

-

• Ginz

Ginz

Communitymanager

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
quote:
TMC schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:39:
[...]
Euh, waarom? :? Waarom moet er overal een apart topic voor geopend worden? Voorlopig is het toestel nog niet eens uit, dus ik vind dit maar een rare suggestie.
Waarom niet :? Dat doen we voor heel veel toestellen. En het toestel moet al heel snel in de winkels liggen, dus dat is ook geen reden om het niet te doen.

-

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Topicstarter
PaT is ook de TS van het WP7 FAQ gedeelte, hij kan het eventueel toevoegen als het echt vaak voorkomt.

You've mistaken me for someone who really cares.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Ik houd me verre van WP7 fora :p

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
quote:
Caelorum schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:19:
Toch zou het mooi zijn als deze wordt toegevoegd aangezien die wel echt frequently asked is.
Excuses voor de erg late reactie (ik raak nooit zo snel hier heen verdwaald :P ) De WP7 FAQ moet weer eens bijgewerkt gaan worden binnenkort (net zoals het beleid). Ik wil dat best doen, maar ben erg druk.
Ik ga mijn best doen om binnen niet al te lange tijd die FAQ aan te passen!

Hou er wel rekening mee dat WP7 nog relatief nieuw is en de aanwas van "groene" gebruikers nog relatief groot is. Daarom worden dat soort simpele vragen ook (te) veel gesteld. Ik ben bang dat een aangevulde FAQ dat aantal maar weinig gaat verminderen, maar het is het proberen waard.

Mocht het niet snel genoeg aangepast zijn, herinner mij er dan even aan! (liefst even via DM).

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
RoD reageert toch op wat hij schrijft? In het Mobile gedeelte moedigen we juist aan om voor specifieke problemen topics te openen en niet alles in de grote topics te dumpen. Zo zijn de problemen & oplossingen eenvoudiger terug te vinden voor gebruikers. Maak een nieuw topic aan, hang er de juiste tags aan en hij is later weer goed te vinden. Als er een vraag wordt gesteld in een bestaand topic en er tegelijkertijd ook een nieuw topic voor wordt aangemaakt (dus dubbel gepost) wordt het topic wel uiteraard gesloten.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
bitjesmaker schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:34:

Overigens ben ik hierheen gestuurd door je collega vanwege mijn kritiek op je moderatie. Vind jij een grapje zo grensoverschrijdend dat je dan maar de hele post moet wegflikkeren? Je weet zelf heel goed waar dat grapje om ging en dat het niet uitlokt tot flames, daar ging ik niet ver genoeg voor.
Ik zie ook dat het om een grap gaat maar het is wel een redelijk scherpe die veel offtopic reacties kan uitlokken. RoD heeft de hele post aangepast om de offtopic reacties voor te zijn.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Dat jij het misschien wel begrijpt betekent niet dat anderen dit ook doen..... Zoals nu ook is te zien in het HTC One S en HTC One X topic zien we al weer berichten voorbij komen met levertijden en prijs informatie. Dat is hier niet de bedoeling, daar hebben we de betreffende topic's voor in Telecomproviders.

Al was het alleen maar om de technische topics schoon te houden van prijs en levertijd informatie, zo doen we het al jaren en nu dus ook.

De titel die ik heb aangepast werkt daar in mee, zo simpel is het.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:13:
Dan zorg je toch voor uniformiteit in alle topics, maar nee het moet in 1, want 'zo simpel is het'
Zo doen jullie het al jaren ja, als er nog geen noodzaak is voor nieuwe topics komen die er ook niet.

Hang er een tag aan, ga een uurtje met alle modjes topictitels veranderen, zodat het mooi en uniform wordt...

Dit ziet er niet uit, vormt geen eenheid, pas de titels aan, dat werkt erin mee, zo simpel is het.
Het gaat me helemaal niet om de uniformiteit van de topics, het gaat mij om het feit dat een titel moet kunnen laten zien waar het topic voor bedoelt is. Bij een topic wat alleen HTC One S als naam heeft staat binnen de kortste keren vol met prijs informatie. En dat willen we nu dus voorkomen.

Overigens super dat je een Levertijden en Prijs topic hebt geopend, zo kan ik daar direct een link naar maken in de TW.

Nogmaals, het gaat niet zo zeer om de naam, maar wel om de duidelijkheid wat in het topic de bedoeling is.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:25:
Ik vind het echt pure onzin, als het wel werkt in topics zoals aangehaald in CLB in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile". Daar staat toch ook niks extra's in de topicnaam... Een TS geeft toch info over de inhoud van het topic...

Bij het ene topic moet er wel in de titel wat er besproken mag worden, maar in de andere hoeft het niet? Right :F

En mij gaat het wel om de uniformiteit van topics, dit is toch gewoon een waanzin van...
Daar moeten [tags], daar niet, daar moet er 'ervaringen en discussie' bij daar niet, daar deel 1, daar deel I...
Maarja dat zal er wel mee te maken hebben, dat ik graag een mooie layout heb, bij alles wat ik typ / schrijf / zie.
De TS wordt niet door iedereen goed gelezen, jammer genoeg.... Was dit wel het geval dan hadden wij het iig een stuk minder druk.

Het gaat mij ook helemaal niet om de [ en ] in de titel naam, het gaat mij er om dat duidelijk is dat het een discussie en ervarings topic is en geen topic waar prijzen en leverbaarheid in hoort te worden besproken.

Zoals in het verleden is gebeurt komt er indien de noodzaak is tot meer dan één topic deel altijd het deel nummer in de topictitel te staan.

Nogmaals, het gaat niet om de lay-out.... Het gaat mij om de duidelijkheid wat een topictitel over het betreffende topic zegt.

En ja, dat daar niet altijd even goed op is gemod wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij vermoedeijk populaire toestellen dan ook maar niet moet gebeuren.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:49:
Wat jij wil :) Ik vind het onnodig, zonde en het is ook het werk niet om van de laatste 10 ABM pagina's de titels op te frissen, uniform te maken, even uit te zoeken en te veranderen indien nodig, zodat het er nog strakker, professioneler en mooier uitziet. Als ik 'n mod was geweest had ik alles al netjes veranderd in alle 2067 topics.
Moet ik dit lezen als een verkapte sollicitatie? ;) :P

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:51:
Ik had het over het HTC One S topic wat ik noemde zoals ik wilde,
maar wat blijkbaar niet goed was, omdat ik dus geen standaard volgde.
Nee, het ging helemaal niet om een standaard, ik heb je eerder geschreven dat het mij in het betreffende HTC One S topic om het gegeven "ervaringen & discussie" ging, zoals we ook levertijden en abonnementen topic hebben. Aan jou titel was in eerste instantie helemaal niet af te lijden (net als andere topic's die je quote) wat er in het topic gebeurt. Dit is dus de enige reden waarom ik de toevoeging op jou titel heb gemaakt.

We zijn dus helemaal niet uit op een standaard..... Een topic titel hoeft globaal maar aan één voorwaarde te voldoen hij moet duidelijk maken waar het topic voor is.....

En ja, een toestelnaam met als aanvulling "Ervaringen & Discussie" zegt meer over een topic dan alleen een toestelnaam en "Deel x"

Ook, en vooral omdat we ook andere topic's hebben betreffende dit toestel, denk aan leveringstopics e.d.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
"belangrijke" is natuurlijk relatief. Straks een verzameling aan topics voor verschillende updates. Maak dan op z'n minst een algemene topic voor updates gerelateerd aan een toestel.
Dat zou ook nog kunnen maar is nu nog niet nodig. Eventueel zou het topic dan kunnen worden gerenamed maar een nieuw topic zou dan ook weer kunnen.
quote:
Snap ook niet dat het nu opeens een issue is in het topic en voorheen niet. Ik volg de topic van de Lumia 800 al vanaf dag 1 en als er iets altijd veel is besproken, dan waren en zijn het de updates specifiek voor de Nokia Lumia 800 (check ook maar eens deel 1 van het topic) Bij mij komt het over alsof je het topic nog niet zo lang volgt en lijkt het of er geen eenduidig beleid is onderling en hoe jullie (mods) te werk gaan. Volgens mij ben ik niet de enige die zo over het (willekeurige?) beleid denkt.
Het beleid is voor iedereen hetzelfde, we willen niet teveel grote topics, dat verzand vaak in een vergaarbak met de bijbehorende slowchat. Het was nu voor de update een goed moment om er een nieuw topic van aan te maken. Toestelspeciefieke dingen kunnen in het toesteltopic, ervaringen over de update en de voor- en nadelen in het updatetopic.
quote:
En als er iets specifiek voor een toestel is, dan is het wel een update zoals deze. Veel meer blijft er immers niet te bespreken over het toestel. Je mag geen batterijproblemen meer bespreken, accessoires niet, levertijden niet, WP gerelateerde zaken/instellingen niet. Heel veel blijft er bij een Nokia WP telefoon niet over om te bespreken (behalve hoe prachtig die eruit ziet en lekker loopt) of wel?

Ik stel voor dat als we toch bezig zijn, we meteen een nieuwe topic kunnen openen voor de kwaliteit van de camera van de 800. Is immers ook al veel besproken net als de batterijproblemen.

Snap je nu wat ik bedoel?
Ik begrijp wat je bedoeld, er is een groot verschil met bijvoorbeeld Android toestellen, die zijn allemaal anders en daar kunnen ook eenvoudiger nieuwe topics voor worden aangemaakt. Toch is het handiger om voor specifieke problemen/updates/accessoires/levertijden een apart topic te hebben, dan verzand het niet allemaal in 1 groot topic en is het later ook weer goed terug te vinden voor nieuwe Lumia 800 gebruikers.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Het toestel zelf :)
Alles over het display, bouwkwaliteit, ontvangst, volume tijdens bellen, microfoon, speaker, eventuele branding enz., enz. In het geval van de Lumia 800 (en [Samsung Galaxy SII] Batterijduur, [HTC DHD] Battery Life en bijvoorbeeld HTC Desire - Tips voor langere batterijduur) is het verbruik van de batterij in een apart topic omdat anders het toesteltopic wordt overheerst door dat onderwerp. Ik kan nu de batterij specifieke topics ook snel & eenvoudig terugvinden omdat het aparte topics zijn. Zit het in een groot topic dan wordt het lastiger om specifieke onderwerpen te vinden.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:05:
Toch heeft hij ook een punt imho... Waarom Windows Phone 7? Bij de HTC's staat toch ook geen Android?
Tevens zie ik aan de titel ook niet waar het over gaat, ervaringen, accessoires, levertijden... Tsjaa het zal wel :O
Er staat Windows Phone 7 omdat de topicstarter het er zo neer heeft gezet. Ik kan het wel wijzigen maar dan zou ik het eerst even met de topicstarter willen overleggen, sommigen zijn daar nogal gevoelig voor. Het topic kan trouwens ook niet over accessoires of levertijden gaan, die staan alleen in TP, nergens anders.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:57:
[...]

Deal with it, het is een onduidelijk beleid, modje wil dat, modje doet dat, modje wil zo, modje doet zo :')
En dan krijg je zulke sneren naar je hoofd gegooid? Het wordt er niet vrolijker op op Tweakers de laatste jaren
en dit zijn duidelijke voorbeelden waarom niet. Laat mij m'n TS'jes schrijven en ze noemen hoe ik wil, triest :/
Ik zie het probleem niet helemaal. Zit de hele problematiek voor je nu in een extra [ & ] in je topictitel? Verder geeft niemand je een sneer, je moet het niet spannender willen maken dan het is.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Je maakt echt van een mug een olifant in mijn beleving.

Wanneer ik een topic lees, waarvan ik zie dat mensen redelijk offtopic gaan en ik vindt dat een aangepaste Topic titel helpt om structuur binnen het topic te krijgen, dan pas ik hem aan.

En ja, er zijn nog veel meer topictitels die onduidelijk zijn, maar dat staat hier totaal los van.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
rajboen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:16:
[...]

Wie is "je" in dit geval?
We hebben het nu over CLB, er is een topictitel van hem aangepast van "HTC One S" naar "[HTC One S] Ervaringen en Discussie".

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
Nee, maar dat schrijf ik toch ook nergens? Bovendien ga ik gewoon op normale toon met je in discussie.
quote:
Dat is fijn, jij vind dus jij doet... Ik vind een aanpassing van mijn topictitel onzin, dus wat ik doe: melden

Het topic is net nieuw, er gaan 3 posts over de 'prijs' maar hop bam offtopic, niet duidelijk wat er besproken moet worden. Jij maakt van een mug een olifant, door te stellen dat de topictitel onduidelijk was en men offtopic ging.
In dit geval doe ik wel ja, ik ben in dit geval het MODje wat vindt dat een topic duidelijker kan/mag/moet. En jah daar heb ik middelen voor. Ik kan namelijk in een topic blijven waarschuwen om vervolgens zelfs mensen die echt niet willen luisteren op het strafbankje te zetten.

Ik kan ook direct duidelijkheid verschaffen waar het topic voor bedoelt is, iig niet voor prijs en levertijd informatie... Dus ik verander als MOD de topic titel, normaals omdat het naar mijn mening de duidelijkheid van het forum ten goede komt.

En ja, dit zou eigenlijk bij veel meer topic's moeten gebeuren, maar dit is tevens geen vrijbrief om het bij nieuwe topic's maar niet direct goed te doen.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:26:
Wat jij wil... Dan mag je voortaan ook m'n TS'en aanpassen als er iets niet klopt / verkeerd staat / mist...

Voor de rest is het klaar, dit is toch verspilde energie. Fijn dat jullie er zijn, maar een beetje inlevingsvermogen...
Nogmaals, daar gaat het helemaal niet om..... Het gaat helemaal niet om je TS, die is prima.... Alleen de topic titel maakte niet alles duidelijk.

Dus krijgen we weer discussies over prijs en levertijd, wat niet in de betreffende forumhoofdgroep hoort.

Ik heb dus helemaal geen kritiek op je TS of wat dan ook.... Sterker er staat ook niets verkeerds in jou topic titel. Het is alleen niet duidelijk genoeg dat dit alleen een Discussie topic is. Geen levertijd, prijs of custom-rom topics.

En ik weet zeker dat ik niets nieuws schrijf wanneer ik zeg dat we prijs, custom-rom en discussie topics al een hele poos van elkaar scheiden.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Tja, sommige dingen vallen op, andere iets minder..... Ons advies; Gebruik de TR knop...... Dan is er voor ons direct een aanleding om de betreffende post te gaan beoordelen.

CLB, niet om het een of ander, maar zo is het vast ook met jou fotosoep gegaan....

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Het is inderdaad de bedoeling dat er over ervaringen van de ICS update wordt gepost in dat topic.
Het is een lastig topic om in de gaten te houden omdat er veel randzaken worden gepost die in een ander topic horen, al dan niet een nieuw topic. Alleen gisteren al zijn er ruim 20 pagina's gepost met veel KIES problemen/zaken en over het flashen van ROM's wat niet de bedoeling is. Ik heb al diverse malen, in meerdere Samsung topics, gemeld dat er een KIES topic aangemaakt mag worden, dat voorkomt veel dubbele vragen in de Samsung topics.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
De scheiding bestaat wel, de ICS ROM op de Samsung SII staat imo los van KIES problemen.

Goed dat je een KIES topic hebt geopend, de startpost mag wel worden aangevuld met wat tips & tricks over het gebruik van KIES en veel voorkomende problemen & oplossingen (KIES FAQ) Het lijkt nu meer op een licht geïrriteerde reactie op de mods dan een informatief KIES topic :)
Ik ga iig een linkje ernaar posten in de topicwaarschuwing van de Samsung topics (zodra ik ff tijd heb ;) )

janvanduschoten wijzigde deze reactie 13-04-2012 11:42 (11%)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
De topictitels zijn inderdaad niet allemaal uniform maar het is niet aan de moderators om die zelf te gaan wijzigen. Zoals CLB ook weet hebben we dat een keer gedaan bij een van zijn topics en daar was hij zelf ook niet over te spreken.
Als de topicstarter zelf aangeeft dat de topictitel gewijzigd mag worden vind ik het best maar ik kan anderen (binnen bepaalde grenzen) niet opleggen hoe ze hun topictitel moeten gaan omschrijven. In Het algemeen beleid staat waar een topictitel aan moet voldoen en als hij daaraan voldoet is het niet aan ons om hem op eigen houtje te gaan wijzigen.
quote:
Verzin een goede topictitel die zo duidelijk mogelijk aangeeft wat je probleem is.
Dus bijvoorbeeld niet "[Windows] Profielprobleem" maar "[Vista] Profielwijzigingen worden niet opgeslagen".

quote:
Of misschien heel deze topic sluiten? Dat een idee? Ik krijg een beetje het wassen neus-gevoel: net als bij grote bedrijven die een klantenservice oprichten, maar vervolgens niks met de klachten doen.
quote:
RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:48:
We staan wel open voor feedback. Dat we vervolgens niet doen wat jij vraagt is wat anders. *knip*

janvanduschoten wijzigde deze reactie 25-04-2012 10:34 (23%)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
quote:
Wietsee. schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:01:

Dat maakt het overzichtelijker, daarnaast zou ik bij de topics "Windows Phone 7 Marketplace en applicaties" en "Windows Phone 7 - OS Discussie en ervaringen" de '7' weghalen, aangezien we inmiddels al verder zijn, en hier dan ook Windows Phone 8 in kan besproken, of maken we hier een nieuw topic voor tegen die tijd?

Zomaar wat ideeën.
Die 7 gaan we er dus zeker niet uit slopen. Als we eind van het jaar Windows Phone 8 krijgen, dan gaan we lekker verder met nieuwe topics. Om dan in hetzelfde topic door te gaan gaat volgens mij een enorme verwarring veroorzaken.
Aangezien "we" met WP nog maar een relatief klein sub-forum zijn durf ik de uitdaging wel aan om meer uniformiteit aan te brengen met benamingen. Ik zal de komende tijd eens gaan polsen hoe de verschillende TS'ers er tegen aan kijken. Verwacht niet op korte termijn veranderingen, ik heb ook nog andere dingen te doen.

Ga nu niet gelijk vragen of dat in de rest en dan met name bij Android ook doorgevoerd kan worden, want die twee sub-fora zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken. Ik heb daar wel ideeën bij, maar daar mogen de mods met meer verstand van Android zich mee bemoeien. Die standpunten zijn denk ik wel duidelijk verwoord hier door mijn collega's.

Maar zoals Janvanduschoten al aan gaf, als een topic titel voldoet aan het algemene beleid, dan kunnen we hoog en laag springen, als de TS het dan niet aangepast zou willen zien, dan blijft het zo. We zijn hier geen extremisten die alles in een extreem strak keurslijf willen krijgen. Die pluriformiteit is wat mij betreft ook wel weer een van de charmes van dit forum en een goede afspiegeling van de verschillende bezoekers.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
CLB schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:35:
[...]

Haha sorry, maar ja daar moet ik op reageren... Je hebt hier niks te willen volgens mij:

[...]

Maar nee 'HTC One S' was niet duidelijk genoeg :F Nouja succes ermee!
Vond je het prettig dat je topictitel zomaar werd aangepast? Als ik het me goed herinner was je daar niet zo over te spreken en we hebben geen zin in 10+ x die discussie. Ik kan me voorstellen dat er meerdere topicstarters zijn die vinden dat je van de topictitel af moet blijven.
quote:
Omdat topictitels dan wel en dan niet worden aangepast, zonder een eenduidig beleid te voeren...
Wij als users kunnen bijvoorbeeld geen FAQ's aanpassen, waar dit netjes in kan worden verwoord.

Maar als je dat wil, ga ik toch elke TS DM'en met de vraag of hij een TR kan aanmaken om het te changen...
Dat laatste is een optie, als je daar zin en tijd voor hebt :)

quote:
rajboen schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:02:
[...]

We (lees: topicstarters) zijn de oppositie met allemaal verschillende ideeën. Leuk idee, maar ben realistisch. Iemand (beleidsmaker) moet gewoon de knoop doorhakken over uniformiteit. Stel: je hebt 10 starters, 6 komen er onderling tussenuit (dus meerderheid) om uniform te zijn, zit je nog met die overige 4. Of alle 10 komen eruit, maar komt ineens nummer 11 en die doet niet aan uniformiteit. Hoe ga je daar mee om? Het is immers geen algemeen beleid. Oftewel, niet realistisch en zo gaat het niet werken in de praktijk.
Om terug te komen op de originele vraag, als je liever hebt dat de topictitel van een topic wordt gewijzigd, dan kan de topicstarter het aangeven dmv een topic report.

Er zijn richtlijnen voor een topictitel in Het algemeen beleid en De regels voor dit forum en die zijn vrij duidelijk. Of er nu een extra haakje [...] of wat dan ook ontbreekt is niet echt belangrijk, als de titel het probleem of de strekking van het topic maar goed weergeeft. Mocht je je irriteren aan een ontbrekend haakje of een andere benaming willen, neem dan contact op met de topicstarter van dat topic en vraag of hij een TR ervoor wil maken.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Dan even ter verduidelijking: Wij zien geen enkele noodzaak om een duidelijke topictitel aan te passen, dat kost veel werk en het levert niets op. Haakjes of geen haakjes heeft geen invloed op de leesbaarheid, een topictitel moet aangeven waar het topic over gaat. That's it.

Het is niet nodig om iemand freelance in te huren, om strengere regels te hanteren of om een poll te maken over hoe de gemiddelde tweaker denkt over topictitels. Ik verschuil me niet achter de gehanteerde regels van het forum, ik geef alleen aan wat erin staat en waar we ons dus ook aan houden. Ik laat je feedback ook niet ongelezen, er is alleen besloten dat we er niets mee gaan doen. En Pat, hij is een voorbeeld voor ons allemaal :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Het scheiden van de custom rom discussie heeft juist wel een voordeel, de mensen die namelijk "gewoon" hun HTC Flyer tabletje willen gebruiken hoeven namelijk niet door de custom rom berichten heen te lezen. Zo doen we het al jaren bij de Telefoons en gaan we nu ook bij de Tablets doen.

Het duurt even voordat ik alle berichten uit het huidige topic heb gefilterd en in een nieuwe custom rom topic heb kunnen zetten. Maar ook dat zal gebeuren zodat al het "rom" verhaal bij elkaar in 1 topic staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Die laatste heb ik weggehaald omdat het daar offtopic is. Dit topic is de plaats om dit soort dingen te bespreken, niet in een HTC Flyer topic. De discussie is dus absoluut wel openbaar maar dan wel op de juiste plaats zoals ook al in dat topic door Bullet werd aangegeven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Het gaat erom dat de discussie plaats vind in de juiste topics. En dat er fatsoenlijk met elkaar kan worden gediscussieerd zonder op de man te spelen. Een toesteltopic is voor het toestel zelf, Custom Rom's horen in een apart topic.

Edit: ^^ Wat hierboven staat dus :)

janvanduschoten wijzigde deze reactie 14-05-2012 15:12 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Waarom? Ik verzoek op DM's en/of reacties in dit topic, de DM's hebben mij overtuigt. Dat dit jou keuze misschien niet is natuurlijk punt twee. Ik heb meer dan eens kenbaar gemaakt dat vragen of opmerkingen betreffende de moderatie in dit topic moeten, dit zijn gewoon regels die we op GoT hanteren.

Wanneer jullie dan toch bewust door gaat met off-topic berichten plaatsen dat je het ergens niet mee eens bent, Tja.... dan solliciteer je ergens naar. Nogmaals, Je mening geven is zeker gewenst, maar wel op de juiste plaats, er is dus ook helemaal geen censuur, discussie is altijd welkom, maar niet compleet off-topic.

Terug naar jullie probleem; ik stel de vraag; Als of het zinvol is op de custom rom discussie uit het huidige topic te filteren, vervolgens krijg ik zoals ik aangegeven heb de reacties graag te krijgen; een aantal DM's die mij overtuigen om het Flyer topic inderdaad te filteren van de Custom Rom discussie. Iets wat meer uniformiteit op het forum geeft, ik heb namelijk legio voorbeelden van topic's waar het werkt op de door mij voorgestelde manier; Een apparaat specifiek topic en een custom rom topic.

Gezien ik eigenlijk niets raars voorstel en ten uitvoer breng is het niet de bedoeling om maar off-topic door te blijven zagen. Helemaal wanneer ik in het Flyer topic ook duidelijk maak dat discussies over de moderatie niet daar maar hier (of per DM) moeten plaats vinden.

Het argument dat er topic's zijn waar dit nog niet gebeurt slaat geen hout, het kan zomaar zijn dat dit in de toekomst wel gaat gebeuren.

Bullet NL wijzigde deze reactie 14-05-2012 16:13 (33%)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Ik vindt het een goed idee, maar........

We hebben al topicreeks waar Android app's in kunnen worden besproken..... Daar er voor veel apps geen enkel verschil is tussen Smartphone of Tablet zou ik wel graag willen weten wat je precies in dit Tabletsoftwaretopic wil bespreken. Vooral en met nadruk omdat we niet op een dubbel topic zitten te wachten.

En dan doel ik op dit topic; Google Play & Androidapps - Deel 17

Dus met andere woorden, wat is het verschil zijn tussen het "laat ik het maar Universele" Google Play & Androidapps topic en jou voorgestelde topic?

Alleen de zin, apps die gebruik maken van het volledige scherm vind ik een beetje weinig, ook omdat de ontwikkelaar van de app dit vrijgemakkelijk kan oplossen door een software update te geven. Het idee van Google achter Android was/is dan ook dat apps voor Tab's en telefoons uitwisselbaar zouden moeten zijn.

Bullet NL wijzigde deze reactie 21-06-2012 02:44 (31%)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Er is al een topic voor, [APPS] Het grote Android Tablet apps topic. Je zou de topicstarter een DM kunnen sturen om mede auteur te worden, dan kun je je uitleven op de startpost :)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Weinig animo betekend niet dat een topic in een stille dood is gestorven ;)
Er zijn natuurlijk ook maar relatief weinig apps die alleen op een Tablet werken, iets wat in de toekomst natuurlijk wel kan veranderen.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Bij voorkeur hebben we alles in aparte topics om het overzichtelijk te houden. Dus een apart topic voor WP 7.8 en later een apart topic over WP8. Zo is het voor iedereen duidelijk waar wat te vinden is, voor ervaren maar ook voor nieuwe users. Als alles in een groot WP7 topic wordt gezet is het niet meer overzichtelijke en voor nieuwe gebruikers ook niet meer te volgen.

Een nieuwe OS versie mag dus in een nieuw topic, specifieke problemen of onderwerpen uiteraard ook.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Het was ook beter geweest om de andere delen ook in aparte topics te bespreken maar dat is helaas niet gebeurd. Het resultaat is dat er nu 1 groot topic is met 170+ pagina's en dat is niet meer overzichtelijk imo. WP 7.8 is niet bijzonder, maar wel een goed moment om met een apart topic te beginnen. :)

We willen afstappen van de grote topics omdat die vaak uitnodigen tot het "dumpen" van vragen en ze zijn gewoon niet overzichtelijk.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Er heeft iemand wat posts(uit een ander topic) die in dat topic horen verplaatst, alleen zijn die al eerder gepost dan jou topicstart. Ik ga even wat proberen, momentje geduld :)

Edit: Hij klopt weer ;)

janvanduschoten wijzigde deze reactie 05-07-2012 08:26 (13%)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Sorry Wietsee, ik zat denk ik even niet op te letten... :D

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Als een "nieuw" topic niets nieuws heeft te melden dan heeft het geen bestaansrecht. Kom dus met een nieuw en verbeterd topic of laat de oude gewoon doorgaan. In dit geval was het een simpele copy & paste met geen enkele noodzaak voor het openen van een nieuw topic of verbetering ervan, dus een slotje.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Ik wil er aan toevoegen dat we het leuk vinden dat er een grote groep actieve users zijn binnen mobile! Wanneer jij met valide argumenten komt zal je zien dat we hier volledig voor openstaan, echter alleen de opmerking dat het “voorheen” ook zo ging is gezien het weerwoord van mijn collega’s niet voldoende. Jammer genoeg kom jij naast wat ongefundeerde kritiek op collega’s niet verder dan veel woorden met beschuldigingen.

Er zijn overigens voorbeelden genoeg waar in we kunnen aantonen dat langere topics geen compleet nieuw beleid is. De lengte van een topic is dus compleet ondergeschikt aan de inhoud. Het bij houden van TS-en wordt daar in tegen wel extreem gewaardeerd!

Waarom neem je niet even contact op met een mod om te overleggen alsof het verstandig is om een nieuw topic in een bepaalde reeks te openen? Je weet dan direct onze mening en hebt daarna niet een mogelijke teleurstelling te verwerken. Juist een actieve user als jij weet ons toch in no-time te bereiken?

Het mag je inmiddels toch wel duidelijk zijn dat wij dit ook in onze vrije tijd doen, we proberen het mobile deel van het forum is zo’n goed mogelijke baan binnen GoT te leiden. Wanneer je het ergens niet mee eens ben mag dit, steker is dit topic zit je op de juiste plek om dit te ventileren! Echter kan dit ook op een normale toon, precies op de zelfde manier zoals wij jou trachten te beantwoorden.

Als laatste wil ik er aan toevoegen dat je los van al je goede inzet geen goede beurt maakt met kreten als “gezwets van de bovenste plan”, “onzinnige gemodereer” en “er valt toch niet te discussiëren hier”

Iets met de toon van de muziek……….

Bullet NL wijzigde deze reactie 06-08-2012 01:15 (4%)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
De TS van het nieuwe topic had inderdaad ook mede auteur kunnen worden maar had al een nieuw topic aangemaakt met een compleet nieuwe topicstart.
In overleg met de voormalige TS is besloten om het oude deel de sluiten en een nieuwe te starten, en dan heb ik er ook geen problemen mee. Als het een kopie was geweest van de vorige topicstart dan was het uiteraard niet doorgegaan zoals het geval was bij het Google Play & Androidapps - Deel 17 waar je aan refereert.

Ik heb je post aangepast en laten staan (niet hierheen verplaatst) anders had je hem wellicht niet kunnen terugvinden :)
Nu weet je direct waar je terecht kunt en kunnen we hier gerust praten over de moderatie/ het beleid, in het juiste topic.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
CLB schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:29:
Deel 18 werd snel gestart en de code daarvoor was bijna klaar...
Dat ik deel 17 niet aanpas heeft te maken met het feit dat ik het onzin vind om vanaf post #1200 opeens
te gaan discussiëren over de nieuwe noemenswaardigheden in de TS / de derde GoT Android Awards enz.
Dat mag je onzin vinden. Als er een opvolgend topic wordt gestart waar geen vernieuwde topicstart bij zit dan doe ik hem op slot.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
Roy1985 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:41:
[...]

Eerlijk gezegd lijkt me dat niet handig ;-)
Helft van de mensen gaat dan per ongeluk in het verkeerde topic posten. Geen suggestie om gewoon alle "Ziggo TV op Android" in één topic te houden?
Ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic, waar hij hoort.

Heb op de achtergrond even overleg betreffende je punt.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Lijkt ons een leuk plan! Ik zou zeggen, maak een leuke Topic Start en we zullen zien of zoiets loopt.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Het is op zich wel een goed idee maar het is vooralsnog te klein voor een eigen subforum. Zodra het een populair OS wordt en er voldoende animo voor is dan is het uiteraard wel bespreekbaar :)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Begrijp ik goed dat je 18 delen van het topic wil samenvoegen tot 1 gigantisch topic?

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Ik verwacht dat de doorzoekbaarheid niet gek veel beter wordt als je er 1 topic van maakt met zo'n +1800 posts.
Het is wel beter om pas een nieuw topic te openen als het ook echt wat toevoegt en vernieuwend is. Kleine wijzigingen kunnen worden opgelost door de topicstart aan te passen.

Er gaan dus geen topics worden samengevoegd en een nieuw topic mag pas worden geopend zodra het nodig is :)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Ik vindt het wel een goed idee, mits de TS wel duidelijk maakt waar het omgaat. Overtuig ons zou ik zeggen ;) :P

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Geen gek idee, kan wmb worden aangemaakt.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Omdat het niet nodig is om er in een topic op te reageren, het is offtopic. Had je een topicrapport aangemaakt dan had een mod het mailadres weggehaald en de user een bericht gestuurd het niet meer te doen.
Daar zijn topicreports ook voor, om topics niet te laten vervuilen door offtopic berichten.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Mods spreken gebruikers niet alleen aan op misdragingen, soms (heel soms ;) ) helpen we users ook gewoon met de beste bedoelingen van de hele wereld. Dus ook daarvoor mag de rapporteer knop gebruikt worden. In feite mag je die knop zien als een topic specifiek feedback punt :D

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Er is geen IP centificering bij telefoon omdat ze in geen klasse vallen, bij waterdichte GSM telefoons (voorzover deze er nog zijn) heb je wel een IP certificaat
.
Terug komende op de begin vraag, wij hebben op het forum niets te maken met bepaalde test/keurmerken van doen. Dit is iets wat de fabrikant zelf moet aangeven. Wij testen op het forum geen telefoons, we discussiëren er alleen over. Wat je dus zou kunnen doen; opzoek gaan in beide toesteltopics om te kijken hoe de ervaringen zijn m.b.t. de bouwkwaliteit. Je zal dan zelf lezen dat er zowel met de iPhone 5 als met de Galasy S3 issusus zijn betreffende de bouwkwaliteit, echter vallen veel van deze dingen onder de garantie. Het wezenlijke verschil tussen de iPhone en de Galaxy S3 is natuurlijk veer groter, namelijk het besturingssysteem.

Nogmaals, wij kunnen jou niet zeggen wat beter is, we kunnen je alleen de ervaringen van andere users laten lezen….

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Ook in het geval van de Nexus 4 kon het niet veel soepeler als je het niveau van de posts bekijkt. Ik heb daar al diverse malen ingegrepen en modbreaks gepost, RoD ook. Als mensen dan niet in staat zijn om de topicwaarschuwing en de diverse modbreaks te lezen dan gaat dat topic helaas op slot.

Het was ook geen "af en toe" (wat ook al niet de bedoeling is) dat er in reserveringen werd gehandeld, op de laatste pagina zie ik er al minimaal een stuk of 10 posts.

Ik gooi even in de groep hoe de andere mods er over denken.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Nog even ter info voor de klagers in het toesteltopic, handel hoort niet in een topic, daar is V&A voor. Dat is ook nog nooit anders geweest, nu ook niet. Er is ook erg soepel gemod in het levertijdentopic maar als er zoveel users de topicwaarschuwing negeren dan gaat het topic helaas op slot en dan zijn er altijd users de dupe van de users die het voor de rest verpesten.

Je kunt dan kritiek geven op de mods maar je zou ook eens kunnen kijken naar de veroorzakers van de sluiting.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Een nieuw topic zien we als een schone start, het oude topic laten we dicht. Ik hoop dat het duidelijk is hoe er binnen de mobile crew gedacht word over het laten ontsporen van dergelijke topics. Mocht iemand een nieuw topic willen open dan kan dat.

p.s. Vermeld er wel duidelijk in dat in-en-verkoopacties niet toegestaan zijn ;)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Prima!

Dank ;)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Jullie input is duidelijk, we komen er op terug.....

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Mensen, wees nou even geduldig, we zijn er mee bezig en ik kom er op terug.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Ik krijg ook niet de kans om dingen in te stellen he ;)

Ja, topic is weer open.... Buitenlandse winkels zijn toegestaan onder voorwaarden, laat het topic niet weer opslot gaan ;)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Dat mag hier wel, ga nu alleen wel eerst de kids naar bed brengen, reactie van mij kan dus even duren.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
Het uitdelen van reserveringen dus, mijn mening:

-lang verhaal-
Ik begrijp je redenatie wel maar het uitwisselen van reserveringen is alleen interessant voor de uitdeler en de ontvanger van de reservering, voor de andere users van het forum is het offtopic en storend in het topic. Het mag dus gerust van de wet maar in een topic willen we het niet hebben, het vervuild de informatie die erin staat en zo wordt het allemaal onoverzichtelijke informatie. Als ik langs allemaal vraag en aanbod posts moet scrollen dan kan ik de relevante post die er tussenin staat makkelijk over het hoofd zien. Er hadden beter in V&A advertenties kunnen worden geplaatst, dat hadden we dan ook in de topicwaarschuwing kunnen zetten.

Er is inmiddels weer een topic voor geopend, ook dat topic willen we weer normaal & ontopic houden :)

Over het Friends&Family topic, ook dat werd een grote onoverzichtelijke rommel met veel vraag & aanbod en veel rommel er tussendoor. Aangezien we niet zijn voorzien van een glazen bol kunnen we ook pas ingrijpen nadat er wat is gebeurd. Wellicht komt er in de toekomst nog iets voor F&F terug maar daar kan ik verder nog niets over melden.

We kijken ook naar de Tweaker als we modereren en daarom houden we juist de topics zo schoon mogelijk en proberen we de rommel topics zo veel mogelijk te vermijden. Mensen die graag offtopic willen blijven gaan kunnen dan beter een andere site opzoeken waar ze dat geen probleem vinden. Volgens mij wil de grootste groep users dat er een bepaald niveau is in de topics en dat willen we graag zo houden.
quote:
Stef602 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:12:
eens met william, overigens denk ik dat er binnenkort een Ubuntu-mobile deel moet komen op GOT: http://www.ubuntu.com/devices/android Volgens mij heeft Ubuntu de toekomst
Maak gerust een topic aan in Overige Mobiles, als er voldoende animo en toestellen voor zijn dan krijgt het later vanzelf een eigen Ubuntu-mobile deel :)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
Laguna schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 02:43:
Ik vind dat er in bovenstaande reacties behoorlijk gechargeerd wordt door de mods.

[...]

Aangezien gebruikers in het topic geïnteresseerd zijn in het kopen van de Nexus 4 zie ik niet in hoe zo'n bericht voor hen offtopic zou zijn en storend al helemaal niet. Zijn deze woorden berust op een aanname of waren er daadwerkelijk posters in het topic die zich stoorden aan iemand die een reservering weggaf? Ik doel dus niet op de berichten waarin gevraagd werd naar een reservering.
Verder waren de posts waarbij er een reservering werd weggegeven op 1 hand te tellen, een waarschuwing richting de mensen die een verzoek deden was dan ook genoeg geweest.
Het komt nu vooral over alsof de mods een probleem maakten van iets wat eigenlijk geen probleem was (gezien vanuit het oogpunt van de deelnemers in het topic).
Ik vraag me dan ook af wie er baat heeft gehad bij het sluiten van het topic, dat was helaas niet de Tweaker.

Misschien kan er in de toekomst iets minder drastisch worden opgetreden om zo de gebruiker te ontzien.
Als ik alleen al de laatste pagina bekijk zitten er al meer dan een hand vol vragen naar reserveringen of andere offtopic rommel tussen.

Ook zie ik al dat er al zeker 10 keer is gewaarschuwd in het topic, dat vind ik meer dan voldoende. Je doen nu of de mods in het topic te streng zijn en het topic onnodig hebben gesloten maar misschien zou je ook eens kunnen kijken naar al de users die moedwillig tegen de (10!) modbreaks en topicwaarschuwing in offtopic blijven posten.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Was een foutje van Bullet NL en is inmiddels weer hersteld. Hij is daarvoor nu strafregels aan het schrijven :)
quote:
Bullet NL schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:58:
Ik krijg ook niet de kans om dingen in te stellen he ;)

Ja, topic is weer open.... Buitenlandse winkels zijn toegestaan onder voorwaarden, laat het topic niet weer opslot gaan ;)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Het punt is dat er altijd topic's zijn van toestellen waar veel interesse naar is; Vandaag de Nexus 4, morgen de Galaxy 4 en overmorgen de HTC Weetikveel. Het probleem neer leggen bij de topicwaarschuwingen is m.i. niet helemaal rechtvaardig, immers via de modbreak's en/of in de topicwaarschuwingen staat duidelijk vermeld wat wel of niet de bedoeling is. We hebben gewoon te maken met mensen die of niet kunnen lezen of problemen hebben om zich aan de regels te houden. Prima, maar naar keer op keer proberen houd het een keer op.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
We hebben ervoor gekozen om verschillende toestellen in aparte topics te laten. Dat voorkomt de steeds herhalende vragen over welk toestel het gaat en of mensen met het andere type er ook last van hebben. Zo zijn er wel meer toestellen die redelijk hetzelfde lijken maar toch net wat anders zijn (OneX/OneX+, Nexus 4 / LG Optimus G).
Ander toestel, dus een ander topic.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
Yorin schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:08:
[...]

Maar waarom staan Sony Xperia T & Xperia V wel in één en hetzelfde topic?
Dit heeft zeker niet onze voorkeur, maar om nu achteraf alles op te splitsen is heel veel werk.
Het topic wat jij aanhaald is namelijk een mooi voorbeeld waarom toestellen verschillend zijn, ondanks dat veel specifiacties overeen komen is het natuurlijk wel zo dat het toestellen met twee verschillende schermen zijn. 2 schermen die beide hun eigen problemen zouden kunnen hebben, eigenlijk is het daardoor heel simpel. Elk toestel verdient z'n eigen topic....

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Deze moet je hebben, wijst voor zich :)

http://poll.dezeserver.nl/index.cgi

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Heb je een linkje naar een betreffende code vraag?
Wij staan het gebedel om F&F codes niet toe, we zullen deze berichten dan ook verwijderen.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Ik vindt het prima, maar dan wel in MAA, ik wil met alle plezier een link in TW van de betreffende Discussie & Ervaringen topics zetten.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Done, koppelingen in de TW zijn gemaakt.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
RoD schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:32:
Kogeltje heeft vaker moeite met de knopjes. Geeft niet, ik heb het gefikst :P
RoD doet iets zonder overleg, we komen er op terug....

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
CLB schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:56:
Alles goed, vroeg me alleen af waarom ik opeens een blauwe modbreak zie :p Terwijl ik in de
veronderstelling was dat ik hem dus in de juiste sectie postte, kan toch ook stilletjes verplaatst worden?

Achja topic heeft een goed begin, geen flamewars en bashes, daar gaat het om!
Het punt is dat dit een vergelijkingstopic is, dat doe je vooral op moment dat je een toestel wil gaan aanschaffen. Daarom hoort hij ook in MAA en heb ik verwijzingen richting MAA in de TW van de betreffende toestel topics gezet.

Vanmorgen zijn Bart & RoDje schijnbaar wakker geworden zonder zich dit te realiseren, we hebben het er intern even over en dan zetten we hem goed en laten we hem daar staan.

De modbreak van Bart was inderdaad niet nodig, die heb ik daarom ook weg gehaald.....

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Ik heb behalve het topic een beetje opschonen van off-topic berichten verder niets gedaan, ik snoer helemaal niemand de mond, iedereen mag zijn of haar mening over de 3 toestellen geven.

De hosannapost waar jij het over hebt valt wel mee, Ik geeft alleen een persoonlijke mening over 2 foto's.... Voor de rest is het een quote van een bekende Android website. ik heb dit bericht ruim na dat het topic gisteravond is heropend geplaatst. Ik zie niet in waarom ik niet op persoonlijke titel naar een dergelijke review zou mogen verwijzen.

Overigens lezen de andere modjes ook mee en zullen ingrijpen waar nodig.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Ik lees ook mee in dat topic en heb daar ook al wat posts aangepast, ook van Bullet NL. Mocht je het ergens niet mee eens zijn, maak dan gerust een topic report aan, dan wordt daar altijd serieus naar gekeken.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Heb je een voorbeeld van de niet objectieve manier van modereren?

Bullet heeft wel een eigen mening, net zoals iedereen in dat topic zie ik en als hij in het zwart reageert is dat op persoonlijke titel. Ik zie zo snel geen subjectieve moderaties maar misschien zie ik ze over het hoofd.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
Heb je voorbeelden van het gekleurd modereren, de dreigende/ intimiderende toon ivm een ban ?

Dat van de speelgoed telefoon vond ik ook niet gepast, deze heb ik dan dus ook weggehaald. Ik wil hier graag over discussiëren maar dan wel aan de hand van concrete voorbeelden.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Ik kan ze wel inzien, als je me linkjes geeft naar de bewuste posts. Ik kan ze hier dan quoten.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Als ik het topic lees zie ik Bullet NL niet anders reageren dan jij of Brad Pitt dus dat zul je waarschijnlijk niet bedoelen. Jullie hebben het over gekleurd / niet objectief modereren, dat zie ik niet. Ik pak dus niets licht of laconiek aan, ik vraag alleen naar specifieke voorbeelden van jullie verhaal.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik heb mij n.a.v. jullie meldingen hierboven voor een flink deel ingelezen in het bewuste topic. Dat jullie meningen hebben die van elkaar verschillen, dat is mij ondertussen wel duidelijk. Wat dat betreft vat deze reactie: renzo4000 in "[Discussie] Sony Xperia Z vs HTC One vs Samsung Galaxy SIV" het volgens mij allemaal wel goed samen.

Franco vindt de camera van de One prut, Bullet niet.Dat is jullie goed recht, maar ga niet je eigen mening als een vaststaand feit presenteren.

Wat dat betreft laat de reactie van luappul in "[Discussie] Sony Xperia Z vs HTC One vs Samsung Galaxy SIV" duidelijk zien dat zelfs de professionele reviewers (en dat zijn inderdaad soms net mensen ;) ) het eigenlijk ook nog niet eens zijn over de camera van de One.
Dit beeld komt mij, als gelegenheidsreviewer, ook zeer bekend voor. Het is mij ook gelukt om met een toestel waarvan de camera bekend staat als zeer matig, toch schitterende foto's te maken. Dat beeld krijg je ook bij reviews. Als je dan continu 1 negatieve review blijf aanhalen als "de waarheid" dan maak je jezelf niet echt geloofwaardig.

Ik wil jullie dan ook vragen om bij de reacties in het achterhoofd te houden dat je absoluut recht heb op je eigen mening, die mag verkondigen, maar dat het misschien niet DE waarheid hoeft te zijn. Juist dit topci is bedoeld om verschillende ervaringen met de toestellen naast een meetlat te kunnen leggen.

Zoals Janvanduschoten hierboven al aangeeft, ik zie geen excessen in de reacties van Bullet t.o.v. jullie eigen reacties. Ga het vooral niet met elkaar eens zijn, maar vecht dat alsjeblieft niet in dat topic uit, dat houdt het wel zo leuk voor de andere users. die maken hier namelijk ook al regelmatig opmerkingen over..

Uiteindelijk krijgt geen van jullie centjes van Samsung, Sony of HTC, dus zo belangrijk is het krijgen van je gelijk nu ook weer niet.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Er is wel een algemeen topic waar apps worden besproken, Google Play & Androidapps - Deel 18 maar geen specifiek vergelijkings topic.
Er zijn bijvoorbeeld wel een topics voor specifieke apps als Tasker, Whatsapp, etc en een navigatie vergelijk topic (Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2).

Mocht je een topic willen aanmaken om bij voorbeeld hardloop apps of tekstverwerings- apps, etc met elkaar te vergelijken en bespreken, ga je gang. Graag zelfs :)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Het klopt dat een moderator zorgt voor een goed verloop in een topic. Hij reageert daar in het zwart dus op een persoonlijke titel, als een gewone user. Het speelgoedplaatje vond ik ook niet gepast in dat topic en heb ik dan dus ook aangepast, net als ik bij elke andere user zou doen. Het viel ons ook wat van hem tegen, Bullet NL bleek ook maar gewoon een mens te zijn ;)
In het heetst van de strijd worden er blijkbaar wel eens fouten gemaakt.

Over waarschuwingen doe ik geen uitspraken, dat wordt niet openbaar besproken, van niemand.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Ik had begrepen dat hij een topic zoekt / wil opstarten over waarin specifieke Android apps worden vergeleken zoals het Android navigatie topic waar diverse navigatie programma's worden vergeleken en besproken.
Dus wel één topic per app soort, geen alles-in-één topic.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Nogmaals, Wij juichen het van harte toe, dit soort topics. Ga dus gerust aan de gang! Onze zegen hebben jullie.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:28:
janvanduschoten in "[Discussie] Sony Xperia Z vs HTC One vs Samsung Galaxy SIV"
Wat was hier offtopic aan? Er wordt toch gewoon gediscussieerd? Misschien wat pittig, mag dus ook niet?

Het gaat om het feit dat zulke software-gimmicks opslaggeheugen opslurpen, dat is gewoon waar. Ik geef een ongenuanceerd voorbeeld dat ik liever 12GB vrij heb dan 8GB, waarbij er wordt opgemerkt dat het om MB's gaat en niet om GB's. Nou dat is fijn, could be, maar dat wil ik dan graag zien / lezen in bronnen. En *pats* weg?
Jup, *pats* weg.

Het liep weer uit een een discussie die alleen voor jou en BP interessant was, wie heeft de langste. Aangezien ik daar geen zin in heb in een topic heb ik het weggehaald. Als ik een paar wellus-nietus post zie en wat langs elkaar heen gepraat van dezelfde users dan kunnen ze weg, voegt niets toe aan het onderwerp van het topic.
quote:
"Klagen" over vaststaande feiten zoals wat een merk standaard op het toestel levert voegt niets toe, de korte discussie daarna ook niet. Het is interessant om over de apps zelf te discussiëren, dat gebeurde daar niet.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
quote:
CokeZero schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:52:
Wanneer komt er eindelijk een apart sub fora voor Windows 8 tablets? Overig is het niet meer echt als je na gaat dat 7% van de gekochte tablets Windows 8 draaien in Q1
Die gaat er komen, maar nu nog even niet. We wachten tot er nog iets meer over gesproken wordt in onze fora. Pin mij er niet op vast, maar ik verwacht ergens in het najaar een eigen subforum.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Jij mag ze ongewenst vinden, daar heb je alle recht toe.... Feit is wel dat ik mijn mening gewoon in een toestel topic post. En daar is helemaal niets mis mee. In de post die jij aanhaalt en de gene die ik daarna heb gepost maak ik duidelijk dat er meer is om voor een One te kiezen dan alleen specificaties. Wanneer jij het daar niet mee eens bent, nogmaals, dat is prima. Echter wil dat niet zeggen dat ik iets verkeerds schrijf.

Waar ik wel moeite mee heb zijn dit soort berichten; Brad Pitt in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"

Dergelijke verdraaiingen van quotes zijn not done, bovendien is de verwijzing naar een Toestel vs. Toestel topic ook nog eens helemaal verkeerd. Waarom? Omdat ik zoals ik net al schreef alleen maar mijn bescheiden mening geef over de HTC One.

Maar goed, nu jij je hier toch komt melden. Zou jij misschien een andere toon willen aanslaan in het betreffende topic? Jou negativisme t.o.v. de HTC One begint een beetje storend te worden, iets wat bijna riekt naar HTC One bashen.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Wat is dit nu voor loze beschuldiging, de enige moderatie die ik in de betreffende topic's heb gedaan is een modbreak plaatsen in het S4 topic omdat daar wel heel erg Off-topic wordt gegaan.

Omdat ik juist mijn eigen mening geef voer ik bepaalde moderaties zelf helemaal niet uit (in deze betreffende topics)

Indien er toch berichten zijn verwijderd moet je niet bij mij zijn.....
Nogmaals, ik bash nergens een product, ik geef alleen mijn mening over de HTC One.... Precies zoals andere moderators in dit forum aangeven dat ze PvdA, GL of VVD stemmen...

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
quote:
Koldur schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:47:
Brad Pitt heeft gewoon een punt, en een goede ook. Je mag van mij wel je voorkeur uiten, maar dan wel op en enigszins concreet en onderbouwde manier en zonder andere producten zomaar te bashen.

Als anderen dit doen en je vindt het off topic dan modereer jij ze weg, maar zelf mag je het wel doen. Ik vind het typisch gedrag voor een moderator en het lijkt me dat dit niet de insteek is van Tweakers, ik kan het natuurlijk mis hebben....
Zou je een concreet voorbeeld hiervan willen geven?

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Volgens mij begrijp jij een aantal zinnen van mij niet,

Het bericht waar jij naar verwijst stelt feitelijk helemaal niets voor, ik maak een motivatie van mijn telefoon..... Daar is helemaal niets mis mee, ik mag gewoon net als jij uiten wat ik er persoonlijk van een telefoon vindt.

Vervolgens reageer ik op een bericht wat eerder is geplaatst, namelijk dat iemand het zonde vind om zijn HTC One mee te nemen wanneer hij een slokje op heeft. Daar reageer ik op een hele luchtige manier op dat hij dan inderdaad maar beter een goedkopere telefoon mee kan nemen. Zie ook de knipogen en de rode neus.

Daarbij zit helemaal niets kwaads in mijn post in het HTC One topic...... Ik wil best discussiëren over bepaalde meningen en gevoelens, of dingen die je beter niet had kunnen doen. Echter het enige wat ik in het topic doe is de gene die ik antwoord een bevestiging geven van het gene wat hij al schrijft! Meer niet.

Dat jij bepaalde berichten niet vindt kunnen als moderator, tja.... Wat moet ik daar mee? Ik hoor het aan, wanneer ik vind dat jij gelijk hebt zal ik daar de volgende keer rekening mee houden..... Maar verder kan er in dit geval echt helemaal niet mee. Vooral omdat ik nog steeds vind, dat ik helemaal niets verkeerd doe.

Vervolgens schrijf je dat ik een soort van gekleurd moddereer, ik heb je in een privé bericht als in dit topic net als mijn collega hier boven gevraagd om een voorbeeld. Tot op heden heb ik nog niets anders ontvangen dan een verwijzing naar een “gekleurde” mening over een toestel.

Zoals ik je ook al op een andere manier heb laten weten zijn onze meningen in het zwart gewoon op persoonlijke titel, dus ook die van mij! Nogmaals, ik ben zeer benieuwd waar van jij vind dat ik als modje verkeerd hebt beoordeeld.

Het klopt dat er in het S4 topic een aantal berichten zijn verwijderd, maar dat heb ik niet gedaan. Bewust niet overigens, waarom? Omdat ik al een mening over een bepaald toestel heb wat de concurrent van de S4 is. Ik grijp dus bewust niet (te veel) in het S4 topic omdat ik als HTC One eigenaar niet de schijn van conflicterende belangen op wil roepen. Tenzij het overigens directe noodzaak is, bijvoorbeeld bij spam of dingen die echt niet door de beugel kunnen.

Hiermee ontzenuw ik meteen jou zin dat ik niet zou mogen modereren, dit mag ik wel.... In alle topics binnen Mobile, echter doe ik dat bewust niet in 3 topic's..... Om de hier boven aangegeven reden.

Op je laatste zin ga ik niet eens in........

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Je heb helemaal gelijk wat betreft de oorspronkelijke reactie qua inhoud, maar het is een discussie over 3 toestellen, niet over hoe iemand reageert in een topic. Daarvoor hebben we TR knopjes, dit topic of desnoods (maar liever niet) een DM richting de mods.

We houden dat topic in de gaten, zelfs meer dan ons eigenlijk lief is.
quote:
En als ik een tip mag geven. Gooi dat topic inmiddels gewoon dicht. Dit zal tot in de eeuwen gewoon één grote flamefest/ruzietopic blijven.
Bedankt voor de tip :)

PaT wijzigde deze reactie 02-05-2013 16:31 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Omdat we dat topic zat waren. Blijkbaar hebben een aantal mensen de grootst mogelijke moeite om normaal met elkaar te discussieren over 3 toestellen zonder de behoefte te krijgen om de ander te overtuigen van zijn "ongelijk" en daarbij zo'n beetje alle middelen te betrekken die in de verste verte niets te maken hebben met die toestellen.

Daarom is dat topic nu dicht..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Waarom dat nog niet gebeurd is weet ik niet, ik ga er vanuit dat het ontbreken van de motivatie om hem te sluiten een klein foutje is geweest. Misschien is de tekst wel weg gevallen o.i.d.

Overigens heb ik net een motivatie in het betreffende topic geplaatst.

De toesteltopic's blijven vanzelfsprekend wel open. ;)

Bullet NL wijzigde deze reactie 06-05-2013 13:33 (27%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
En ook dat is nu weer gefixed :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Natuurlijk is de discussie wel of geen menuknop gewenst in het HTC One Ervaringen & Discussie topic, de laatste berichten gaan echter over het aanpassen van een kernel wat gewoon in het Rooten en Custom Rom topic hoort.

Dus, ja! discussie over de menu knop mag, Nee... Discussie hoe dit voor elkaar te krijgen met een custom kernel niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
zoals hier al eerder is geschreven door collega's doen moderators gewoon mee in discussies. Wij controleren elkaar en bespreken bepaalde ingrepen ook gewoon met elkaar. Mocht jij het ergens niet mee eens zijn dan kan je altijd contact met een moderator opnemen of hier natuurlijk een discussie aangaan.

Voor collega moderators is de tekst gewoon te achterhalen, dus wanneer een moderator een actie uitvoert dan kunnen de andere moderators hem hier in controleren. Ik zie overigens niet in waarom er geen discussie mogelijk is. Wanneer iemand ziet dat een moderator zijn tekst heeft aangepast, niet meer zeker weet wat hij geschreven heeft kan hij zijn tekst natuurlijk altijd opvragen.

Je laatste zin begrijp ik wel, ben het er alleen niet mee eens. De moderators zijn verantwoordelijk voor de gang van zaken in een topic, users niet. Wanneer een user het niet eens is met een bepaalde actie kan hij dat kenbaar maken, de moderator hoeft indien hij het niet eens is met de kritiek van de user niets te doen aan de mogelijke klacht.

Lees dit bericht nog eens; Bullet NL in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"

Bullet NL wijzigde deze reactie 08-05-2013 17:53 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
quote:
Koldur schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:09:
Moderators zijn er uiteindelijk in dienst van de gebruiker, dus wat gebruikers denken is zeker wel van belang. Je moet het zien zoals met rechters, die mogen in dergelijke situaties ook niet op een zaak zitten. Gaat dan natuurlijk om iets grotere belangen, maar maakt het niet anders.
Een moderator dient het algemeen belang van een forum, wanneer hij user zou "dienen" zou hij nooit tegen ze kunnen optreden. Wij hebben binnen mobile moderators die meer met Windows Phone hebben, of juist meer voor een specifiek merk doen. Dit is altijd al zo geweest. Om je werk als moderator goed te kunnen doen heb je een stuk affiniteit met de materie nodig. Zo hebben wij in het verleden moderators gehad die werkzaam waren bij een bedrijf wat (smart)phones verkocht. Dit heeft altijd prima gewerkt.

Nogmaals, wanneer jij het vermoeden hebt dat een moderator niet objectief zijn werk doet moet je met concrete voorbeelden komen. Collega's hebben dit hier ook al geschreven. Immers aan insinuaties hebben we helemaal niets.

Het is heel simpel, 9 van de 10x dat een moderator binnen de mobile hoofdgroep actie onderneemt komt dit omdat we topic reports krijgen. Nogmaals, je komt niet met concrete voorbeelden dat een moderator niet objectief mod, maar ik weet bijna zeker dat de betreffende moderator de actief van hem kan verantwoorden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Hoe had jij het dan in gedachten? De moderators zijn juist moderators omdat ze in in dit geval mobile actief zijn en kennis van zaken hebben. Als een mod in het blauw reageert dan reageert hij als mod, in het zwart is hij net als elke andere user.

Je vergelijking met een rechter begrijp ik niet, dat is totaal niet vergelijkbaar. Als ik niet meer zou modereren in topics waarin ik heb gereageerd of die ik zelf ben gestart dan blijven er niet veel meer over :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Topicstarter
Om toch nog even terug te komen op je opmerking, wanneer ik als mod deze Bullet NL in "[Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie" opmerking/vraag schrijf, zou ik vervolgens niet een opmerking als deze Bullet NL in "[Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie" mogen maken omdat ik als rechter boven de partijen zou moeten zweven?

Binnen het hele forum kom je topics tegen waar de moderators gewoon mee doen in bepaalde discussies. Zoals mijn collega hier boven al schrijft, je voorbeeld is totaal niet te projecteren op de situatie binnen een forum op GoT.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Topicstarter
Klopt, de plaatsing in het mobile gedeelte is inderdaad discutabel maar het uitgangspunt was dat in-ears hoofdzakelijk gebruikt worden bij mobiele apparaten en dus onder in het gedeelte van Accessoires & Navigatie terecht is gekomen, dus onder de vlag van Tablets en telefoons.
Bij de overgang naar T7 is gekozen voor die naam bij gebrek aan beter, het dekt het grootste gedeelte van de lading en is duidelijk voor nieuwe en bestaande gebruikers van het forum.

Pagina: 1 2 3 4

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True