Welkom in de Android smartphones en tablets kroeg. De plek om te praten over (Android) smartphones, tablets, smartwatches en andere accessoires. Wat een kroeg!? Binnen Android zijn er veel topics over legio onderwerpen, maar soms zijn er zaken die geen eigen topic waard zijn, maar wel interessant genoeg zijn om met elkaar te delen. Voor dat soort zaken is deze laagdrempelige kroeg bedoeld. Mag ik dan ook vragen stellen hier Mja, dat mag wel, maar het is geen helpdesk. Een vraagje tussen neus en lippen door is prima, maar maak voor uitgebreide vragen / onderwerpen gerust een eigen topic aan. Ook aankoopadvies hoort hier niet thuis, maak daarvoor een topic aan in Koopadvies en leveringen smartphones en tablets. Gelden hier nog andere policies? Hier geldt natuurlijk gewoon het De regels voor dit forum en https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/huisregels/. Ook wordt er gewoon gemoddereerd, dus uitspattingen die niet door de beugel kunnen worden verwijderd. Ook Android vs. Apple willen we hier niet zien. Indien het e.e.a. zich tot een interessante discussie vormt, kunnen we deze alsnog afsplitsen naar een eigen topic. Blijf in ieder geval fatsoenlijk tegen elkaar Ik stoor me aan $user over $uitspraak. Wat nu Gewoon een topicreport aanmaken ![]() Als laatste nog dit: Op verzoek van een aantal users is dit topic gestart. Dit is dus een pilot om te zien of er behoefte aan is. Mocht het geen succes zijn, dan zou het kunnen zijn dat we de pilot na verloop van tijd afsluiten. Veel plezier en drink met mate(n)! |
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 21-03-2025 08:49 ]