-FYI-
[ Voor 100% gewijzigd door reyals op 13-02-2012 17:02 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Nee dat klopte niet, heb het aangepast, en ja het toestel is helemaal in Nederlandse taal in te stellen.reyals schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:54:
stand-by tijd van 11 uur en een gesprekstijd van 450 uur?
@oNNoZeLe, heb je voor mij een link van die duitse aldi met deze aanbieding ?
[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 26-01-2012 11:29 ]
Sh**, dat is dan balen....
Maar ok, ben blij met dit toestel ook al heb ik dan 26 euro te veel betaald
[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 26-01-2012 11:47 ]
Arriving Somewhere but not here....
Simlockvrij, in het NL maar als iemand ooit een XEN versie vind dan houd ik me aanbevolen.
Gewoon het idee dat de rom NL is
Heb um sinds gisteren, ben er zeer tevreden mee toestel is echt super snelmregeling2005 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:36:
Heb hem net bij de Aldi in Duitsland gehaald.
Simlockvrij, in het NL maar als iemand ooit een XEN versie vind dan houd ik me aanbevolen.
Heb net wel een firmware update gehad, heb nu:mregeling2005 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:36:
Heb hem net bij de Aldi in Duitsland gehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 28-01-2012 21:24 ]
Het is zonde om nu een toestel te kopen die geen updates meer krijgt.
Interessante vraag, heb het even voorgelegd op Twitter aan @SamsungMobileNLYorickS schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:46:
Weet iemand of voor dit toestel een Android 4 update uit gaat komen?
Het is zonde om nu een toestel te kopen die geen updates meer krijgt.
Als ik antwoord heb laat ik het je gelijk weten
*** Edit ***

[ Voor 40% gewijzigd door Albert020 op 08-02-2012 22:14 ]
Die tweet is niet echt een antwoord op de vraag.Albert020 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:30:
[...]
Interessante vraag, heb het even voorgelegd op Twitter aan @SamsungMobileNL
Als ik antwoord heb laat ik het je gelijk weten
*** Edit ***
[afbeelding]
Volgens mij staat de W niet bij het lijstje dat samsung heeft verspreid. Veiligste is om er maar vanuit te gaan dat dit dus niet gaat gebeuren.
http://www.phonearena.com...devices-to-follow_id24941
We zullen zien, ik laat het wel weten tegen de tijd als de update er isnietorigineel schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:30:
[...]
Die tweet is niet echt een antwoord op de vraag.
Volgens mij staat de W niet bij het lijstje dat samsung heeft verspreid. Veiligste is om er maar vanuit te gaan dat dit dus niet gaat gebeuren.
http://www.phonearena.com...devices-to-follow_id24941
Weten jullie of die Aldi aanbieding nog geldig is? De link werkt nog wel maar via de homepage van de aldi zelf kom er volgens mij niet bij. Ben zaterdag in het zuiden des lands en wil m in duitsland gaan halen mits ie nog steeds te koop is voor dat bedrag...heeft iemand enig idee?
Anoniem: 426004
Kan hem namelijk bij mediamarkt, phonehouse etc. nergens vinden.
Ook op samsung.nl is hij niet te vinden.
Hij is niet in de Nederlandse winkels verkrijgbaar, je moet hem online bestellen !Anoniem: 426004 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:10:
Bij welke winkel in Nederland kun je deze telefoon kopen?
Kan hem namelijk bij mediamarkt, phonehouse etc. nergens vinden.
Ook op samsung.nl is hij niet te vinden.
Anoniem: 426004
Oke, dus als ik het goed begrijp, is hij niet officieel in Nederland uitgebracht, vandaar dat de telefoon ook niet op samsung.nl te vinden is.Albert020 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:33:
[...]
Hij is niet in de Nederlandse winkels verkrijgbaar, je moet hem online bestellen !
Komt hij ooit nog wel in Nederland uit??
*** edit ***
Dit is het antwoord:

Maar dat wisten wij al, en ook in Duitsland.
Hier wordt je natuurlijk ook niet wijzer van.
[ Voor 101% gewijzigd door Albert020 op 16-02-2012 09:35 ]
Hij was nog te koop, had er via de mail twee gereserveerd en heb die afgelopen zaterdag opgehaaldSteve_O schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:59:
[...]
Weten jullie of die Aldi aanbieding nog geldig is? De link werkt nog wel maar via de homepage van de aldi zelf kom er volgens mij niet bij. Ben zaterdag in het zuiden des lands en wil m in duitsland gaan halen mits ie nog steeds te koop is voor dat bedrag...heeft iemand enig idee?
Ik moet zeggen tot nu toe vind ik het echt een fijn ding
Link die custom rom komt wel goed. Een officiele update zou toch wel mijn voorkeur hebben, omdat bij custom ROMs altijd wel iets niet lekker werkt.alex3305 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:03:
De processor en intern geheugen zouden wel ICS kunnen draaien. Alhoewel 512MB relatief wat weinig is voor een goede ICS installatie. Verder lijkt het toestel voor zover ik kan zien qua specs erg op de Galaxy S Plus (i9001). Misschien dus dat er nog een mooie custom rom komt.
Enkel heb ik enkele problemen met dat ding.
Het eerste is dat de telefoon soms uit zichzelf reboot... Ik moet dan wel geen PIN ingeven ofzo, maar vind het toch maar lastig. Is ook mijn eerste android-OS, dus ken het nog niet.
De update naar gingerbread 2.3.6 heeft die enkele weken geleden gedaan.
Het tweede probleem is dat het toestel mijn telefoon-nr niet weergeeft in het info-menu. Volgens mij kan ik hierdoor niet aan die samsung-apps, en wou eens zien wat daar tussen staat...
kan iemand mij helpen om dit op te lossen?
Alvast bedankt
Het uit zichzelf rebooten heb ik (nog) niet gehad. Ook ik heb in het infoscherm mijn telefoonnummer niet staan maar ik kan wel de samsungapps zien. Wellicht heb je hier een Samsung-account voor nodig? Deze heb ik namelijk wel omdat ik via dat Samsung-account mijn update naar 2.3.6 heb gedaan.Bunzer schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:50:
Ik heb deze telefoon sinds einde december, en ben er best tevreden over.
Het eerste is dat de telefoon soms uit zichzelf reboot... Ik moet dan wel geen PIN ingeven ofzo, maar vind het toch maar lastig. Is ook mijn eerste android-OS, dus ken het nog niet.
De update naar gingerbread 2.3.6 heeft die enkele weken geleden gedaan.
Het tweede probleem is dat het toestel mijn telefoon-nr niet weergeeft in het info-menu. Volgens mij kan ik hierdoor niet aan die samsung-apps, en wou eens zien wat daar tussen staat...
kan iemand mij helpen om dit op te lossen?
Alvast bedankt
Je mist er overigens niks aan want volgens mij zie ik alleen maar dingen waarvan ik verwacht dat je ze ook gewoon in de market terug kunt vinden.
Al je normaal gesproken wel je pin moet geven is het niet re-booten. zelf heb ik nooit last van reboots, maar merk ik wel dat de launcher soms moeite heeft na het afsluiten van een intensieve app. Dan zie je even de lege achtergrond en duurt het even voor de iconen/widgets weer te zien zijn.Bunzer schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:50:
Ik heb deze telefoon sinds einde december, en ben er best tevreden over.
Het eerste is dat de telefoon soms uit zichzelf reboot... Ik moet dan wel geen PIN ingeven ofzo, maar vind het toch maar lastig.
Nergens last van en nooit last van gehad ook....nietorigineel schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:08:
[...]
Al je normaal gesproken wel je pin moet geven is het niet re-booten. zelf heb ik nooit last van reboots, maar merk ik wel dat de launcher soms moeite heeft na het afsluiten van een intensieve app. Dan zie je even de lege achtergrond en duurt het even voor de iconen/widgets weer te zien zijn.
Verder heb ik nu het probleem dat ie als ie aan de lader ligt om de paar seconden een melding geeft dat de batterij te koud of te warm is?! terwijl dat echt niet het geval kan zijn, telefoon niet intensief gebruikt en gewoon in m'n broekzak gehad! iemand een idee wat hieraan te doen?
o, en in de auto na een gesprek via mijn bluetooth carkit (jvc radio) vaak een storing, verbinding valt weg, geen telefoonboek meer zichtbaar via de radio e.t.c. had ik met mijn vorige Samsung Galaxy Apollo ook, weet nog niet waar t aan ligt. Mijn collega met een HTC Desire en dezelfde radio heeft nergens last van.....
Verder echt een toptoestel, snel, nog redelijk compact en toch duidelijk scherm
http://androidos.in/2012/...pack-update-in-march-end/
Wel jammer, aangezien dit toestel nog niet zo heel oud is, en volgens mij wel ICS capabel is. Dan maar wachten op CM9.
Samsung maakt zich er een beetje makkelijk vanaf ja. Sony Ericsson Neo V heeft dezelfde specs en krijgt wel ICS. Ze zullen het er wel gooien op dat touchwiz er niet bij past, dat is volgens mij flink logger dan de SE variant.chengbondkwok schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:20:
Hmm, naar het schijnt komt er geen officiële ICS update voor de Galaxy W...
http://androidos.in/2012/...pack-update-in-march-end/
Wel jammer, aangezien dit toestel nog niet zo heel oud is, en volgens mij wel ICS capabel is. Dan maar wachten op CM9.
Vindt het zwaar onzin dat de Galaxy Ace wel een update krijgt en deze niet, slaat echt nergens op Samsungnietorigineel schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:39:
[...]
Samsung maakt zich er een beetje makkelijk vanaf ja. Sony Ericsson Neo V heeft dezelfde specs en krijgt wel ICS. Ze zullen het er wel gooien op dat touchwiz er niet bij past, dat is volgens mij flink logger dan de SE variant.
Dat was toch een fout/gerucht? Volgens mij kreeg de Galaxy Ace geen update naar ICS. Misschien de nieuwere varianten van de Galaxy Ace, de een met een dual-core processor?Albert020 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:28:
[...]
Vindt het zwaar onzin dat de Galaxy Ace wel een update krijgt en deze niet, slaat echt nergens op Samsung
De Desire S, welke bijna dezelfde specificaties heeft als de Galaxy W, krijgt wél een update naar ICS, al dan niet met Sense 3.6 i.p.v. Sense 4.0. HTC doet hiermee in ieder geval goede zaken in mijn ogen.
Dacht € 237 bij Redcoonelectrom schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:13:
Kan je hem ergens voor 200 euro te verkrijgen in België of in een nederlandse webshop?
[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 19-03-2012 18:18 ]
[ Voor 8% gewijzigd door electrom op 19-03-2012 19:54 ]
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Dingen die wel werken:
What's working:
Audio
Receiving and making calls
GPS
Compass
Proximity sensor
Wifi
Bluetooth
USB mass storage
HW accelerated gui
HW accelerated video
Dingen die niet werken:
Camera
USB tethering
No sound for calls over bluetooth
FM radio
Ik heb het zelf geflashed en ben er tevreden over op een paar kleine puntjes na:
- interface is vaak vloeiend, maar af en toe is er toch een klein beetje lag.
- Sommige settings vereisen dat je je Simkaart-pin moet verwijderen, anders werkt het niet.
- Sommige settings zijn vooralsnog afwezig, maar ik mis ze (nog) niet.
- Notificationbar vanaf je lockscreen kan nog niet naar beneden getrokken worden, maar volgens moet dat nog komen.
Al met al vind ik het voor een eerste alpha build een goede build.
Wat ben ik blij dat er een android community actief is. Daar waar de knuppels bij Samsung geen moeite voor nemen, heeft de Galaxy W nog arco68 die voor ICS zorgt.
Wat betreft CM9: te veel functies die het niet doen, ik wacht nog even.
De prijs is er ook naar. Hij lijkt mij prima!