Ach, ik had zoiets van, waarom niet. Mijn Galaxy S is ook altijd geroot geweest en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Er zit ook gewoon een unroot functie in de SuperOneClick rooter dus met een unroot en factory reset is je toestel weer als nieuw. Voor screenshots is het inderdaad handig en ook als je bijvoorbeeld een root explorer wilt gebruiken om je volledige bestandssysteem door te willen bladeren op je toestel.
Op de Galaxy S had je ook root access nodig voor de lagfixes maar dat toestel draait nu perfect op 2.3.4. De Optimus 3D heeft al helemaal geen lagfix nodig, met drie downloads uit de Market op de achtergrond draait het toestel niet merkbaar trager en ik heb nog geen hikje opgemerkt.
Wat tetheren betreft, ik vind het met de huidige datatarieven op het moment eigenlijk niet veel meer toevoegen. Vorig jaar op vakantie konden mijn vriendin en zwager lekker een voetbalwedstrijd kijken op een laptop via mijn Galaxy S maar kreeg ik achteraf wel een briefje van Vodafone of ik in het vervolg alsjeblieft niet meer over mijn 1GB datalimiet heen wilde gaan anders zouden ze de snelheid een maand lang terugschroeven. Nu ga je boven je datalimiet gewoon betalen mits je een extra datapakket inkoopt voor een vaste prijs (bij KPN kun je boven je limiet voor 5 euro 500MB inkopen, bij Vodafone is de laagste bundel die je kunt inkopen 10 Euro voor 1GB extra, als je zo'n bundel niet inkoopt nadat je over je limiet heen bent gegaan dan betaal je voor elke MB 5 eurocent).
Over de snelheid had ik overigens weinig te klagen, op de laptop zat ik tussen de 3,8Mbit en 4,7Mbit down en bijna 2Mbit up op het Vodafone netwerk. Genoeg om zonder problemen via Eredivisie Live te streamen.
Om de kracht van het toestel goed te zien is Dungeon Defenders overigens echt een aanrader. Het eerste spel voor Android dat op de Unreal 3 engine draait, ziet er fantastisch uit en draait ontzettend goed. Is gratis uit de Market te halen en is nog verdomd leuk ook. Voor een 3D versie van dat spel zou ik best wat willen betalen. LG is naar het schijnt bezig met een 2D naar 3D converter app die voor het derde kwartaal gepland staat, ben erg benieuwd of en wanneer ze die gaan uitbrengen en of ze native 3D kunnen benaderen in normale spellen:
Special software allows for real-time conversion of 2D photo and video content into 3D. Free software for converting 2D games will be available for download during the third quarter, letting users enjoy a variety of multimedia content in 3D.
On another note, heeft iemand al iets gevonden over de Wikitude 3D AR applicatie die voor het toestel zou worden gemaakt? Ik lees overal dat de app gedownload zou kunnen worden bij de release van het toestel in juni maar ik kan nog niets vinden in de LG World shop of in de Market.
[
Voor 5% gewijzigd door
KneoK op 05-07-2011 02:18
]