Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accu is niet best.. uurtje het spel golf gespeeld en zat toen na een start met volle accu al dik onder de helft. Jammer dat ze daar niet een paar 10tjes tegenaan gooien...

Overigens had ik gelijk een software update.. nu is het nog wachten op android 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op youtube zie ik dat in de cameramodus er een stabilisator icoon is. Kan iemand mij vertellen of het goed werkt tijdens filmpjes maken? zowel 2d als 3d?
YouTube: ‪LG Optimus 3D LG-P920 test 3‬‏ - YouTube

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Heb het toevallig net 5 minuten voor je post zelf ook gezien, maar het enige verschil dat ik echt zie is dat de live preview een paar tig ms trager lijkt te reageren. Het lijkt geen kleine of grote schokken echt tegen te gaan, in het preview scherm althans. Maar misschien morgen als het weer licht is eens kijken of het bij opnames wel een verschil maakt (al verwacht ik het eerlijk gezegd niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Wow, ikheb vanmiddag met het toestel gespeeld en ik ben verrast door de snelheid en kwaliteit van 3d van dit toestel. Ik had eerst asphalt gespeeld maar dat vond ik minder maar toen ik een foto ermee maakte was de 3d kwaliteit verbluffend.
Maargoedover de batterij, 3d slurpt batterij dus het is niet praktisch om een spel in 3d te spelen. Afentoe een foto maken lijkt me goed te doen ook voor de batterij.
Ik twijfel zelf nog tussen de htc sensation of deze. Iemand die mij nog kan helpen door ervaringen met dit toestel te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 22:30:
Heb het toevallig net 5 minuten voor je post zelf ook gezien, maar het enige verschil dat ik echt zie is dat de live preview een paar tig ms trager lijkt te reageren. Het lijkt geen kleine of grote schokken echt tegen te gaan, in het preview scherm althans. Maar misschien morgen als het weer licht is eens kijken of het bij opnames wel een verschil maakt (al verwacht ik het eerlijk gezegd niet).
Bedankt. Ik hoor het graag van je. Indien het zo is is het momenteel uniek.
venom1 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 22:58:
Wow, ikheb vanmiddag met het toestel gespeeld en ik ben verrast door de snelheid en kwaliteit van 3d van dit toestel. Ik had eerst asphalt gespeeld maar dat vond ik minder maar toen ik een foto ermee maakte was de 3d kwaliteit verbluffend.
Maargoedover de batterij, 3d slurpt batterij dus het is niet praktisch om een spel in 3d te spelen. Afentoe een foto maken lijkt me goed te doen ook voor de batterij.
Ik twijfel zelf nog tussen de htc sensation of deze. Iemand die mij nog kan helpen door ervaringen met dit toestel te delen?
Je moet de LG optimus 3D vergelijken met de HTC EVO 3D.
En die heeft nogal wat bugs.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1135963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:20:
Telefoon in intussen binnen, werkt prettig verder. 3d vind ik helemaal niets maar dat had ik ook niet verwacht. 3d films vind ik ook vervelend (bios, efteling) 3ds is ook mijn ding niet.
Maar hij is wel lekker snel.. nu wachten op de update qua android.
Waarom neem je dan dit toestel?? Ruilen voor mijn LG 2x speed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 23:53:
Waarom neem je dan dit toestel?? Ruilen voor mijn LG 2x speed?
Voor z'n snelheid / dualcore CPU =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:20:
[...]

Voor z'n snelheid / dualcore CPU =)
Een SGS2 of mijn O2x heeft dat ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat begrijp ik =) Misschien vond die het design ook nog is mooi...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkt de stabilization toch voor de camera opnames te zijn.
Vraag is of dit software of hardwarematig is.

Settings - Touch this icon to open the
settings menu. See Using the advanced
settings.
3D focus mode - Select the auto
3D focus option from Border,
Center. Border uses a border
area for optimizing the amount of
overlapping. Center uses a center
area for it. You can also find-tune
manually with 3D focus function
of viewfinder.
Stabilization - Set On to
compensate unsteady hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Stabilization is alleen beschikbaar voor 3D video, dus niet voor 2D en/of foto's. Buiten het iets vertraagde beeld in de preview zie ik weinig verschil in de opnames. Het lijkt wel wat van de hele kleine schokjes weg te halen, maar misschien is dat wishful thinking.

Het zal in ieder geval een softwarematig iets zijn (gezien het feit dat het alleen voor 3D + video beschikbaar is - dan heeft de software de meeste informatie om te interpoleren, 2 invalshoeken en verschillende frames door de tijd heen) en softwarematige zaken zet ik het liefst uit. Bronmateriaal wil ik zo ruw mogelijk, bewerken doe ik evt. naderhand op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bedankt voor het de antwoorden CLB :)
Ik vind hem inderdaad mooi, twijfelde tussen de sensation en deze. T-mobile kwam voor deze met de beste aanbieding dus vandaar.
Is trouwens dual core en dual rom.. volgens mij is dit de enige die dat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel characters(tekst) kan je in 1 sms typen ? Bij mijn s8300 is dat maar 95 of zo, zit heel vaak op 2 smsen versturen wat heel irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Gewoon 160 karakters. Maar het is algemeen zo dat als je speciale tekens gaat gebruiken (b.v. ë, of een taal als Chinees of Thais) het er gelijk een stuk minder worden omdat er dan 2 bytes per karakter nodig zijn. Dan heb ik nog maar 70 karakters totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is in ieder geval meer dan wat ik nu kan. speciale tekens gebruik ik zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag even de Optimus 3D in een T-mobile shop gezien en even drie minuutjes bekeken...
Design en dergelijke heb ik weinig naar gekeken, vond het scherm erg groot en vooral pixelig.
Weet niet wat voor schermtype erin zit, maar het viel me op. Groot scherm en 'lage resolutie' denk ik.
Dat terzijde, het 3D scherm / effecten waren wel echt 'wholy fuck, dat werk net als de 3DS, erg goed'
Even snel, Let's Golf 2 gespeeld, dat vond ik top in 3D, Asphalt 6 vond ik niet echt 3D functies hebben.
De 3D gallery zag er ook erg leuk uit, maar toch wel jammer dat niet de stock-appdrawer dan wordt gebruikt.
Het zou tof zijn als gewoon het normale menu, de normale homescreens enzovoort in 3D geshowed zouden kunnen worden. De HTC Evo 3D heeft nog minder 3D aspecten dan deze LG Optimus 3D en dat is toch wel iets waar fabrikanten wel aan moeten werken. Maak heel de telefoon 3D (als mogelijkheid, ook gewoon 2D modus is wel zo fijn) en het kan toch best is interessanter worden dan ik in eerste instantie heb gedacht. Ohja de 3D fotomodus heb ik niet gebruikt en ik heb ook geen 3D foto'tjes bekeken, wel een filmpje: zag er leuk uit hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Er zitten een aantal nadelen aan het gebruik van een volledige 3D interface. Ten eerste de batterijduur. Elk apparaat dat op dit moment gebruik maakt van deze 3D techniek (de 3DS, de Evo3D en de O3D) heeft gewoon een heel hoog verbruik in 3D. Ten tweede dwing je je gebruikers dan het toestel altijd in landscape mode te gebruiken aangezien de parallel barrier alleen in landscape werkt. Dit zou je eventueel wel kunnen oplossen door de oriëntatie te checken en 3D in en uit te schakelen als je het toestel kantelt, maar ik heb geen idee wat dit met de levensduur van het scherm doet als je continu van 2D naar 3D schakelt. Ten derde kan ik me voorstellen dat een 3D interface ook veel meer geheugen vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het menu van de 3d afdeling vind ik persoonlijk verschrikkelijk en niet naar te kijken, mijn ogen blijven focussen op alles wat in beeld staat.. gelukkig kun je de snelle foon dus helemaal 2d gebruiken :)
Het 3d filmen en fotograferen is wel grappig. Ik speel golf wel in 3d maar dan met de minimale 3d instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:29:
Er zitten een aantal nadelen aan het gebruik van een volledige 3D interface.
That's for sure =)
Ten eerste de batterijduur. Elk apparaat dat op dit moment gebruik maakt van deze
3D techniek (de 3DS, de Evo3D en de O3D) heeft gewoon een heel hoog verbruik in 3D.
Begrijp ik, erg jammer want het huidige verbruik van smartphones is al erg erg hoog
Ten tweede dwing je je gebruikers dan het toestel altijd in landscape mode te gebruiken aangezien de parallel barrier alleen in landscape werkt. Dit zou je eventueel wel kunnen oplossen door de oriëntatie te checken en 3D in en uit te schakelen als je het toestel kantelt, maar ik heb geen idee wat dit met de levensduur van het scherm doet als je continu van 2D naar 3D schakelt.
Hmm had ik niet aan gedacht, zou mooi zijn als het scherm mee kon switchen qua barrier,
oftewel in landscape als in portraitmode 3D mogelijkheden, maar dat zal (voorlopig) wel op zich laten wachten.
Ten derde kan ik me voorstellen dat een 3D interface ook veel meer geheugen vreet.
Kwestie van meer geheugen toevoegen denk ik zo, kost een tientje per GB (zeg ik simpel)

Achja hij viel me alles mee qua 3D interface en mogelijkheden, kopen zou ik dit toestel toch niet..
LG is een merk wat me niet aanspreekt, design van het toestel was simpel en niet uitdagend, mja ach 3D d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Hmm.. minder fijn: de Bluetooth verbinding verbreekt zichzelf steeds na een paar minuten als ik hem met m'n carkit gebruik. Bluetooth blijft aan staan, maar ik moet dan opnieuw verbinden. Dat gaat dus niet werken voor onderweg.. misschien een of ander power saving iets, maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Myedvyed schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:01:
Hmm.. minder fijn: de Bluetooth verbinding verbreekt zichzelf steeds na een paar minuten als ik hem met m'n carkit gebruik. Bluetooth blijft aan staan, maar ik moet dan opnieuw verbinden. Dat gaat dus niet werken voor onderweg.. misschien een of ander power saving iets, maar ik kan het niet vinden.
Ik heb hier zelf geen last van. Misschien iets in je carkit wellicht?
Normaalgesproken blijft zo'n Bluetooth-verbinding intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Dat is natuurlijk ook mogelijk, maar mijn vorige (Android) telefoons hadden dit probleem niet bij dezelfde carkit. Morgen eens de oude pairings wissen, misschien helpt dat. Tis een fabriek-af volledig geintegreerde carkit dus zou het zonde vinden als ik daar toch een externe Bluetooth kit bij moet kopen. Voor mij een dealbreaker, hoe fijn ik de telefoon verder ook vind. Maakt niet uit of het door de telefoon, carkit, of combinatie komt, maar geen stabiele BT betekent dat het een speeltje blijft en niet m'n standaard telefoon wordt.

Wat ik eerst irritant vond maar nu handig is de standaard ingestelde Wifi bespaarfunctie, dwz in stand-by gaat Wifi uit, bij activatie schakelt het zich weer in. Ik heb nu probleemloos de hele dag Wifi 'aan' staan zonder dat dat echt batterij vreet.

Edit: het lijkt toch iets met powersaving te zijn, tests vandaag wijzen uit dat
- Ingeplugd (alleen stroom) en scherm aan: geen BT disconnect op een tocht van 35 minuten (dus geen hardware issue lijkt me)
- Scherm aan maar niet ingeplugd: BT disconnect na ongeveer 10 minuten
- Scherm uit en wel ingeplugd: BT disconnect vrij snel, binnen 2 minuten
- Scherm uit en niet ingeplugd: Idem dito

[ Voor 20% gewijzigd door Myedvyed op 27-07-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de forum van de O3D wel erg rustig. Vallen de verkopen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik denk dat je daar weinig over kunt zeggen maar ik denk dat het komt omdat het toestel niet echt in de aandacht is geweest, ik las op de frontpage van tweakers 2 weken geleden pas wat over dit toestel. En toen lag hij al in de winkels;p. En daarbij komt nog dat 3dvoor veel mensen niet veel toegevoegde waarde heeft. Maargoed wie ben ik, ikspeculeer maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is en blijft ook LG, waar de meeste mensen (zoals ik) geen hoge dunk van hebben...
Leuk voor de pubers met hun LG Arena's enzo, maar daar is deze Optimus 3D weer net te duur voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:47:
Het is en blijft ook LG, waar de meeste mensen (zoals ik) geen hoge dunk van hebben...
Leuk voor de pubers met hun LG Arena's enzo, maar daar is deze Optimus 3D weer net te duur voor...
LG is idd niet de bekende samsung of HTC. Ik lees vaak de slechte eerdere ervaringen. Je moet wel objectief kijken. Met de Optimus line is duidelijk een kwaliteitslag gemaakt.
Telefoon voelt degelijk en de updates voor software komt er ook aan. Ook HTC en Samsung hebben eerder te kampen gehad met te late updates. Het vergelijken van LG voor en na de inhaalslag is zoals
windows mobile 6.5 associeren met windows phone 7.5.
En zowel prijs- en hardwaretechnisch is het vergelijkbaar met Samsung galaxy s2/HTC Sensation
Maar ok ze zijn er nog niet om van hun slechte imago af te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een review, best positief: http://www.marketingfacts...3d_smartphone_met_ballen/

Veel zullen wel "safe" gaan en kiezen voor de populaire merken als Samsung en Apple.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb nog steeds geen moment spijt van mijn keus voor de LG.

Ik heb een uurtje geleden Chainfire 3D met de nVidia drivers geïnstalleerd en een paar Tegra 2 games geprobeerd en over het algemeen draaien ze super op het toestel. Guerilla Bob THD, Pinball THD en Riptide THD draaien perfect, Galaxy On Fire 2 THD draait ook super met hier en daar wat kleine grafische glitches en Dungeon Defenders THD heeft zo nu en dan wat kleine framedrops maar vooral het menu draait heel traag. Dat kan ik misschien met wat tweaken nog wel oplossen.

Edit: ben net ook nog ergens achtergekomen waarvan ik niet weet of het standaard Android is of iets wat LG heeft gedaan, maar als je in je appdrawer longpessed op een icoontje dan kun je die normaal gesproken op een van je homescreens plaatsen, maar als je het icoontje dan direct naar de prullenbak op je homescreen sleept en hem daar even vasthoudt dan kun je de app de-installeren.

[ Voor 26% gewijzigd door KneoK op 30-07-2011 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
gisteren de O3d in handen gehad, erg aangenaam verrast door de 3d functie, veel beter dan de 3ds imo. Filmpje met die surfer, had ik ook de indruk dat die roeispaan uit het scherm kwam. Toestel blijft "lg" aanvoelen, ook de interface. Tis aan de zware kant, maar dat zijn geen dingen die mij storen.
Stond er op de productomschrijving(mediamarkt) android 2.3, draaide op 2.2.2 :)

Ik zou niet weten wat te kiezen; optimus 3d, of galaxy s 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De feel en look van het ding is prima, stevig en wat zwaarder, ik vind het prima.

Die accu.. dat is helemaal 3x niks, als ik hem een uurtje wat intensief gebruik ga ik richting de 20% over. Heeft iedereen dit of heb ik een brakke accu?
Ik heb het dan over kwartiertje whats app gebruik, BT aan, gps aan en beetje voor navigeren gebruikt (half uur max), wat foto's gemaakt. Scherm staat op half qua helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

De eerste week was mijn accu vrij snel leeg maar zeker niet zo snel als jij aangeeft. Nu is het verbruik vergelijkbaar met m'n oude Galaxy S. Een uurtje Myth defense of Angry Birds kost ongeveer 35% accu met de helderheid op 60% en wifi aan, een nacht in standby kost 5%.

@Kenny1001 >>> Ligt er een beetje aan of je 3D een toegevoegde waarde vindt hebben. Beide toestellen zijn razendsnel al wint de Galaxy S2 het in benchmarks van de O3D op het moment. De interface van LG is voor veel mensen een klein minpuntje maar dat is met een launcher als LauncherPro natuurlijk zo opgelost, dat maakt de interface een stuk mooier en ook nog een stuk sneller en snappier. Een nadeel van de Galaxy is dat het scherm problemen kan geven, daar is een topic over hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
met de look en de feel is nix mis, ik merk gewoon lg, net als ik sammy of apple merk.
KneoK; ik hoop stiekem op http://www.worldtvpc.com/...d-phone-launch-september/

ik hoop nog voor december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenny1001 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:21:
met de look en de feel is nix mis, ik merk gewoon lg, net als ik sammy of apple merk.

Zo slecht voelt de O3D niet aan. De prijs daalt ook hard waardoor het steeds interessanter wordt.
Wel verstandig eerst te wachten na de IFA. Maar een 720p scherm die aan het eind van het jaar uitkomt is eigenlijk ook wel interessant. keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Kenny1001 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:21:

Als je niet direct een nieuw toestel hoeft dan is dat inderdaad heel interessant om op te wachten.
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 02:08:
[...]

Zo slecht voelt de O3D niet aan. De prijs daalt ook hard waardoor het steeds interessanter wordt.
Wel verstandig eerst te wachten na de IFA. Maar een 720p scherm die aan het eind van het jaar uitkomt is eigenlijk ook wel interessant. keuzes.
De O3D voelt veel steviger aan dan mijn oude Galaxy S, die kraakte aan alle kanten maar er is verder absoluut niets mis met dat toestel. Ik vind het gewicht van de O3D ook prettiger maar da's heel persoonlijk.

Samsung is in ieder geval lekker aan de weg aan het timmeren. Ze gaan de GS2 ook als Windows Phone uitbrengen als het goed is en als ze op dezelfde hardware ook een 3D toestel gaan baseren dan zal dat ook absoluut weer een topper worden. Het is dan nog even afwachten of ze alle probleempjes van de huidige GS2 hebben opgelost, maar daar ga ik wel van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
Ik heb vandaag de LG 3D "besteld", ik kan hem woensdag ophalen. Ik heb hem even getest in de winkel en ik moet zeggen dat het mij meevalt voor een LG toestel, ik zat te twijfelen tussen de LG en de Galaxy S2 maar heb toch gekozen voor de LG, ondanks dat deze niet in de aanbieding was en ik dus bij moest betalen. De galaxy zie je binnen een maand overal, en toch vind ik een gimmick als 3D wel erg leuk om te proberen. Ik lees alleen niet veel over de scherm bugs die de LG lijkt te hebben, heeft iemand hier al last van gehad die de 3D inmiddels een tijdje in bezit heeft? Het schijnt dat het toetsenbord niet goed werkt soms en er een reboot nodig is, of dat je hem niet van de lock af kan halen omdat het niet reageert op je aanraking.. Ik kan er niets meer aan doen want het contract is al getekend, maar ik vroeg het mij toch af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
lscsont schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:54:
Ik lees alleen niet veel over de scherm bugs die de LG lijkt te hebben, heeft iemand hier al last van gehad die de 3D inmiddels een tijdje in bezit heeft? Het schijnt dat het toetsenbord niet goed werkt soms en er een reboot nodig is, of dat je hem niet van de lock af kan halen omdat het niet reageert op je aanraking.. Ik kan er niets meer aan doen want het contract is al getekend, maar ik vroeg het mij toch af..
Nou, ik heb geen enkele last van bugs met het scherm of toetsenbord.
Dat het toetsenbord niet altijd goed typt ligt meer aan mij (en hoe laat het is) ben ik bang :X

[ Voor 23% gewijzigd door Krullebol.nl op 01-08-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb het toestel sinds launch en ook hier nog geen enkel probleem met het scherm of bij unlocken gehad . Ook het toetsenbord heeft altijd goed gewerkt al gebruik ik nu Swype omdat ik dat goed vind werken en ik de lay-out van het Swype toetsenbord beter vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen g
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:23
Vandaag dit toestel gekocht. Prima ding! Had ik niet verwacht van lg...
Het 3d effect is erg leuk, en komt erg goed geluid uit voor een mobiel!
Nu even uitvinden hoe alles werkt, mijn eerste android toestel!
Mijn toestel draait op android 2.2.2, komt hier nog een update voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Weet iemand hoe je in godsnaam het toegangspunt voor een mobiel netwerk (3G) kan wijzigen?

opties -> verbindingen -> mobiele netwerken -> toegangspunten -> "BASE WAP" (Belgische operator Mobile Vikings) brengt je naar het menu "Toegangspunt bewerken"

Echter kan ik niets in dit menu wijzigen als ik erop klik: noch de APN, Naam, Proxy, Poort, gebruikersnaam, etc

Behoorlijk vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Koen g schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:30:
Vandaag dit toestel gekocht. Prima ding! Had ik niet verwacht van lg...
Het 3d effect is erg leuk, en komt erg goed geluid uit voor een mobiel!
Nu even uitvinden hoe alles werkt, mijn eerste android toestel!
Mijn toestel draait op android 2.2.2, komt hier nog een update voor?
Als het goed is komt er in oktober een update naar 2.3
CarLL schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:43:
Weet iemand hoe je in godsnaam het toegangspunt voor een mobiel netwerk (3G) kan wijzigen?

opties -> verbindingen -> mobiele netwerken -> toegangspunten -> "BASE WAP" (Belgische operator Mobile Vikings) brengt je naar het menu "Toegangspunt bewerken"

Echter kan ik niets in dit menu wijzigen als ik erop klik: noch de APN, Naam, Proxy, Poort, gebruikersnaam, etc

Behoorlijk vervelend :(
Wat je misschien kan doen:

Naar:
Opties -> Verbindingen -> Mobiele netwerken -> toegangspunten
Vervolgens op "menu" en dan "Nieuwe APN" selecteren.

Hierin kan alles normaliter ingesteld worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Krullebol.nl op 03-08-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Dank je Krullebol.nl! Stom dat ik daar zelf niet op gekomen ben 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door CarLL op 03-08-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
CarLL schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:23:
Dank je Krullebol.nl! Stom dat ik daar zelf niet op gekomen ben 8)7
Daar zijn we natuurlijk voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telecom_Kay
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-01 22:07
Is er iemand gelukt om 3d videos (gedownload) op de Optimus 3D werkend te krijgen? Op 1 of ander manier zie ik alleen een side by side image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen g
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:23
op de 3d knop drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Eerst op de 3D knop drukken, daarna naar het menu gaan en bij de 3D-formatteerapplicatie afhankelijk van je source de juiste optie kiezen (meestal L/R).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://allaboutphones.nl/...in-december.html?leftmenu

Het zal dan ook niet de laatste GB zijn?.Op zo een manier trek je geen klanten. Tegen die tijd heb je al android 4.0.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het mogelijk om jullie 3D content van je telefoon af te halen en te sharen?
I'm talking about de foto's / filmpjes en dergelijke... Wil ik even op een HTC Evo3D gooien namelijk..
Dus als iemand een rarretje kan maken en dat even kan uploaden op multiupload.com, zou dat erg tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
aan de evo 3d CLB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neah, maar wel even testen =) En aangezien daar out-of-the-box geen 3D content op staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb hem nu ook, top apparaatje. Welke legale alternatieven voor appmarket raden jullie mij aan en wat zijn eventueel wat leuke spelletjes (lees ook: emulators die multitouch ondersteunen).

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom een alternatief voor de Android Market? Spellen kun je vinden in het Android Games topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

CLB schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:08:
Waarom een alternatief voor de Android Market? Spellen kun je vinden in het Android Games topic...
Je hebt toch ook van Amazon een appmarket? Of iets wat nog meer inhoud heeft dan appmarket van google zelf...

Evenzo, krijg a.s. Zaterdag al een nieuwe, die ik nu heb heeft 2 gele vlekken links- en rechtsonder.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk even de O3D in mn handen gehad.
De eerste indruk is erg positief.

Het gewicht van het toestel valt erg mee, ligt goed in de hand en voelt solide aan.
De opstart tijd vond ik ook erg mee vallen, in verschillende reviews word gezegd dat dit erg lang duurt.
En als ie eenmaal aanstaat, DAMN... Erg mooi en helder scherm.

Natuurlijk meteen naar het 3D menu gegaan, en dit vond ik iets tegenvallen.
Het menu vond ik niet zo scherp en het 3D effect vond ik een beetje wazig uitzien,
Dat is totaal anders als je 3D content afspeelt, hier is het beeld scherp en het 3D effect erg goed.
Soms lijkt het net alsof er echt wat buiten het scherm komt.

Ik had ook meteen even 3D foto gemaakt, de snelheid viel me mee.
Een 3D foto maken duurt even lang als een gewone foto op mijn s8300.
Het resultaat van de 3D foto was ook erg goed, het zag er mooi uit op het scherm.

Volgende week krijg ik m binnen en dan kan ik eens uitgebreid gaan testen en experimenteren :)

edit: als je voor de eerste keer opstart krijg een vraag over data services, geloof ik.
Wat is het beste ? aanzetten of uit laten staan ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Sinds eergisteren heb ik deze optimus 3d speed via een contractverlening ook in mijn bezit. De eerste ervaringen zijn prima. Toestel heeft een zeer helder scherm, is absoluut snel en de 3d aanvullingen zijn leuk én appart.

Ikzelf heb geen last van "schele" ogen en kan de 3d beelden goed volgen. Er zitten standaard al extra dingen op zoals navigatie via google maps en 6tal 3d games.

Foto's nemen gaat super(!) zeer mooie kwaliteit en als je foto's schiet in 3d doen ze zeker niet onder voor 2d foto's.

Browsen via deze optimus 3d gaat enorm snel, infeite kan je de pc uitlaten en via dit testel je dagelijks ding (Zoals bv dit topic bezoeken én reageren) uitstekent doen. Whatsappén msnén enz..enz, is allemaal aanschafbaar voor niks via de android market en daardoor heb je alles wat je nodig hebt de hele dag in je broekzak zitten.

Ik ga er vanuit dat op termijn er nog en gedegen upgrade komt naar android 2.3 gingerbread wat het toestel nog zeker ten goede zal komen. Het al veelbesproken minpunt dat de baterij niet lang meegaat word ook door mij ervaren. Als je en uurtje of 2 met de optimus bezig bent in combinatie met 3d kan die liniea recta op de oplader..jammer!

Lg heeft naar mijn inzicht het "puberale" met deze optimus 3d definitief van zich afgeschud. Met de beloofde upgrade is dit en dijk van en toestel met en heerlijk groot helder scherm en vette proccesorkracht.

Ik kan gerust zeggen dat ik véél smartphones in bezit hebt gehad..experia x10, htc hd, hd2 en ga zo maar door, toch naar korte tijd was ik ze zat en plaatste ik ze weer op marktplaats. Dit gevoel heb ik met deze optimus niet, ik denk dat dit hét toestel is die ik nog lange tijd in bezit ga houden. Zeker gezien de 3d content die nog door lg word afgevuurd.

Gr marcel.

[ Voor 24% gewijzigd door marcel23456 op 06-08-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel23456 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:50:

Lg heeft naar mijn inzicht het "puberale" met deze optimus 3d definitief van zich afgeschud. Met de beloofde upgrade is dit en dijk van en toestel met en heerlijk groot helder scherm en vette proccesorkracht.

Gr marcel.
Volgens LG komt GB in december nadat ze in eerste instantie sept/okt hadden beloofd.
Hardwarematige zeker mooi maar komende maanden android 4.0 al weer uit. Moeten de consumenten daar ook een jaar op wachten dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:57:
[...]

Volgens LOG komt GB in december nadat ze in eerste instantie sept/okt hadden beloofd.
Hardwarematige zeker mooi maar na dec komt android 4.0 al weer uit. Moeten de consumenten daar ook een jaar op wachten.
daar heb je een punt. Echter, je vergeet dat je als producent altijd achter de feiten zal aanlopen. Als lg zou wachten op android 4.0 za je zien dat android 4.2 al in de kinderschoentjes staat. daarbij moet lg ook zijn 3d content inplenteren in gb iets wat standaard niet in gd zit (dacht ik).

kortom, je hebt ergens en punt maar ik zie liever en gingerbread 3.2 die goed werkt als en android 4.0 waarin misschien nog legio problemen in zitten. Zover ik kan zien is gingerbread ontarmd als en zeer stabiel iets en daarom kom ik terug op 2 regels eerder dat ik dan liever gb 3.2 zie.

Gr Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gingerbread is 2.3

EDIT: Je moet ook weten dat Gingerbread geen volledige dual-core ondersteuning biedt. Die optie komt pas vanaf android 4.0 (Ice Cream Sandwich, ja het gaat van 2.3 direct naar 4.0). Dus 4.0 zal altijd hoe dan ook beter op de O3D werken dan 2.3 neem ik aan.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel23456 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:00:
[...]

daar heb je een punt. Echter, je vergeet dat je als producent altijd achter de feiten zal aanlopen. Als lg zou wachten op android 4.0 za je zien dat android 4.2 al in de kinderschoentjes staat. daarbij moet lg ook zijn 3d content inplenteren in gb iets wat standaard niet in gd zit (dacht ik).

kortom, je hebt ergens en punt maar ik zie liever en gingerbread 3.2 die goed werkt als en android 4.0 waarin misschien nog legio problemen in zitten. Zover ik kan zien is gingerbread ontarmd als en zeer stabiel iets en daarom kom ik terug op 2 regels eerder dat ik dan liever gb 3.2 zie.

Gr Marcel.
Wel als de concurrenten al maanden GB op hun toestel hebben. LG loopt wel heel erg achter daarin.
Tussen froyo en GB zijn de verschillen niet echt groot maar ik verwacht van 4.0 wel een omslag.
Als LG daar 9 tot 12 maanden de tijd neemt is dat tegenover hun klanten natuurlijk niet goed.
Je koopt tenslotte een high end toestel en daar hoort ook een "high" ondersteuning bij.
Ja hardwarematig is het goed. VIP service is goed maar de software updates een dikke onvoldoende.

Het continue verschuiven van de updates van de Optimus 2x vind ik geen sterk staaltje van klantenservice. Het lijkt alsof ze al hun resources eerst plannen voor nieuwe toestellen en de updates op de 2e plaats komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:24:
[...]

Wel als de concurrenten al maanden GB op hun toestel hebben. LG loopt wel heel erg achter daarin.
Tussen froyo en GB zijn de verschillen niet echt groot maar ik verwacht van 4.0 wel een omslag.
Als LG daar 9 tot 12 maanden de tijd neemt is dat tegenover hun klanten natuurlijk niet goed.
Je koopt tenslotte een high end toestel en daar hoort ook een "high" ondersteuning bij.
Ja hardwarematig is het goed. VIP service is goed maar de software updates een dikke onvoldoende.

Het continue verschuiven van de updates van de Optimus 2x vind ik geen sterk staaltje van klantenservice. Het lijkt alsof ze al hun resources eerst plannen voor nieuwe toestellen en de updates op de 2e plaats komen.
LG loopt zeker achter met GB maar van hoeveel bestaande toestellen is het op het moment al zeker dat ze ICS gaan draaien en hoe lang gaat dat duren? Ik lees alleen geruchten over een nieuw Nexus toestel dat wellicht gelanceerd wordt na de ICS introductie maar veel meer informatie dan dat is er nog niet. Als je bijvoorbeeld Samsung's verleden bekijkt dan hoef je ook niet te verwachten dat je op je Galaxy S2 binnen een maand na release op ICS draait.

Cyanogenmod is nog volop in ontwikkeling voor de O3D, als daar uiteindelijk een stabiele rom uit voort komt met alle 3D ondersteuning dan kun je er donder op zeggen dat we uiteindelijk ook ICS kunnen gebruiken, of LG überhaupt nog een update gaat uitbrengen na GB maakt dan weinig uit. En het is misschien een beetje te generaliserend maar ik gok zo dat mensen die geen custom roms willen of kunnen flashen uiteindelijk ook vrij weinig zullen merken van een officiële update naar ICS. Voor heel veel mensen is het gewoon een tof toestel met 3D spelletjes en een 3D camera dat nu al meer dan prima draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat is ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ice Cream Sandwich ofwel Android 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:24:
[...]

Dan kun je dus beter lg gelijk 4.0 op de o3d laten zetten dan eerst gingerbread en daarna weer en nieuwe upgrade naar 4.0 toch?

dat lg qua firmware upgrade's sterk is geweest besef ik maar al te goed. Voordat ik deze o3d aanschafte heb ik talloze dagen vergelijkingen lopen maken. Bv de htc 3d toestellen zijn ook erg goed, maar als ik die naast verschillende benchmark's vergelijkte kwam volgens die testen de o3d weer als iets beter uit de bus, voornamelijk op het foto gedeelte, iets wat ik toch redelijk vaak gebruik.

De voornaamste reden waarom gingerbread beter is dan de huidige 2.2 is dat gingerbread beter omgaat met het energie verbruik, en zoals ik al eerder poste is die nu behoorlijk belabberd. Daarom mag eventueel lg van mij ook eerst naar gingerbread gaan, en daarna naar android 4.0.

Gr marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ics pas over een jaartje voor ons toestel beschikbaar komt zit je alweer uit te kijken naar een andere.. hoop dat ze sneller zijn en zorgen dat we het toestel zo goed mogelijk kunnen gebruiken qua besturingssysteem.

Dat een nieuw toestel nog uitkomt met 2.2 is wel een slechte stap al weten erg veel mensen daar verder weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:00:
[...]

Klopt, alleen LG heeft de naam nog niet mee. Als ze dit jaar zo deze trend doorzetten met goede modellen, is LG zo opeens one of the big guys;)
Goede modellen??????
Heb je de recenties van de Optimus 2x in dit foru :X m al eens gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:55:
[...]

Goede modellen??????
Heb je de recenties van de Optimus 2x in dit foru :X m al eens gelezen?
Ach, bij ieder model telefoon/smartphone zijn er wel lieden die wat te zeuren hebben. kijk eens naar de benchmark testen van de o3d die komen in alle benchmark testen als beste uit de bus. Noem jij eens en toestel dan weet ik er ook wel en paar honderd klachten over te vinden. Kortom, negatieve geluiden zal je altijd houden.

ter lering nog wat benchmark testen voor je over de optimus 3d: http://www.smartkeitai.co...alaxy-s-ii-in-benchmarks/

Gr Marcel.

[ Voor 11% gewijzigd door marcel23456 op 06-08-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Die benchmark resultaten gaan over de 1 GHz Galaxy S II, niet de 1.2 GHz variant. Die is vaak net wat sneller dan de O3D, volgens mij zijn die benchmarkt hier eerder gepost.

Maar dat neemt niet weg dat de O3D een lekker snelle telefoon is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ Marcel, die "Gr Marcel" - hoef je niet te doen hoor op GoT. Standaard begroeten wij elkaar hier altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
Krullebol.nl schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 00:03:
[...]

Nou, ik heb geen enkele last van bugs met het scherm of toetsenbord.
Dat het toetsenbord niet altijd goed typt ligt meer aan mij (en hoe laat het is) ben ik bang :X
Ik heb het toestel sinds 2 augustus in bezit, en helaas had ik de eerste dag al dat hij uit zichzelf uit ging, vanaf die dinsdag geen last meer van gehad echter..en twee dagen erna kreeg ik dus last met het typen, ik kreeg elke letter dubbel, alsof ik twee keer op het scherm had gedrukt zeg maar...echter met een reboot was het verholpen en heb er geen last meer van gehad. De batterijduur valt mij heel erg mee, ik ga er bij elke smartphone vanuit dat je hem eigenlijk elke avond moet opladen, en tegen het einde van de avond (wifi uit, regelmatig spelletjes spelen, fotos maken en bellen natuurlijk) zit ik op ongveer 30%. Bij mijn HTC desire Z had ik wifi standaard aan staan, en liep ik tegen 22:00 rond de 20%..ik heb er persoonlijk weinig last van, maar kan begrijpen dat anderen dit een heikel punt vinden.

Het enige waar nu last van heb, is dat de adapter kapot is..ik heb gelukkig nog de oplader van mijn HTC liggen, maar ik moet er even mee terug naar de winkel. Ik denk dat ik dan gewoon een foutje heb;)

Verder ben ik super tevreden met het toestel, ik ben snel gewend aan het 3D kijken, foto's zien er gaaf uit. Vergeleken met mijn vorige toestel is het scherm natuurlijk een stuk groter wat erg prettig kijkt en typt. al met al, ben blij dat ik dit toestel heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:45

J-P

Syntax erro....

De winnaars van de LG 3D contest zijn bekent!!! :D 8)
En uw mede tweakert is er daar één van!!
Met het onderstaande filmpje heb ik een Optimus 3D gewonnen, als je hem leuk vind ga dan alsjeblieft naar de youtube pagina en klik op de "tumbs up", dan maak ik een grotere kans op een LG 3D TV!!

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Bogey Dope schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:42:
De winnaars van de LG 3D contest zijn bekent!!! :D 8)
En uw mede tweakert is er daar één van!!
Met het onderstaande filmpje heb ik een Optimus 3D gewonnen, als je hem leuk vind ga dan alsjeblieft naar de youtube pagina en klik op de "tumbs up", dan maak ik een grotere kans op een LG 3D TV!!

[video]
Gefeliciteerd man, tof filmpje. Uiteraard een duimpje van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

KneoK schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:37:
[...]

Gefeliciteerd man, tof filmpje. Uiteraard een duimpje van mij.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nu de telefoon een paar dagen in bezit te hebben, kan ik zeggen: wat een friggin' topding! Alles wat ik zoek zit er in (per dir muziek afspelen, een equalizer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, et cetera) en hij reageert erg lekker. Het scherm is goed, 3D foto's wordt ik handiger in... Ach, in een notendop: wat een geweldige keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Enig idee hoe ik de LG in recovery mode kan zetten? Mijn weer-applicatie loopt steeds vast -_- Ook na intern geheugen formatteren/factory reset. Bah. Detail: na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Voor de mensen die daarin geïnteresseerd zijn.
Bij Cynogenmod zijn ze met een Gingerbread ROM bezig voor de O3D (met 3D support)
Hou hier het Google+ account in de gaten voor updates: https://plus.google.com/welcome#115049428938715274412/posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even m'n topicje spammen, ook erg leuk voor de O3D namelijk: Android 3D Games - Discussie & Ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultraportables
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-03-2020
Mijn ervaringen met de Optimus 3D voor zover:

- USB bestandsoverdracht vrij langzaam vergeleken met andere telefoons
- Soms willen videos of de cameran niet opstarten, verholpen na opnieuw opstarten
- Helaas herkent de usb geen andere apparaten zoals een usb muis of usb stick of harde schijf zoals Galaxy S2 mischien op te lossen door nieuwe firmware?
- Herkenning van bluetooth muis? ik heb een Apple bluetooth muis maar die werkt er niet mee, misschien iemand ervaringen met andere merken bluetooth muizen.
-HDMI werkt nu redelijk maar de verhoudingen kloppen helaas niet, ik heb een LG LCD TV en wanneer ik mijn Optimus 3D aansluit valt het beeld net ongeveer 5 cm buiten het kader van mijn LG TV, kan aan mijn TV liggen uiteraard.

Heb al aardig wat 3D content uitgeprobeerd, en hij pakt bijna alles. De 3D formateerfunctie is een vereiste uiteraard.Met de meeste half sbs films gaat het goed,
het afspelen van een bluray 3D half sbs gaat iets minder goed helaas. Heb Resident Evil 3D uiteprobeerd ter grote van ongeveer 4gb, afspelen ging opzich wel met het beeld is schokkerig
en de Optimus trekt een ongeripte bluray 3D dus eigenlijk niet naar mijn mening.
- Ik heb ook nog grotere bluray 3D films groter dan 4GB, het nadeel is dat android voor zover ik weet alleen fat32 formaat herkend, dat betekend dat je geen bestanden groter dan 4 gb op je sd
kaart kan zetten. Hierdoor wordt de Optimus 3D wel beperkter als mediaplayer.

Voor mensen die de update over air nog niet hebben uitgevoerd, wanneer je de optimus 3D aan je hdmi kabel legt en tegelijk oplaadt kan hij zeer heet worden en krijg je een waarschuwing dat
dat opladen wordt uitgeschakeld. Na de update is dit verholpen en blijft hij redelijk koel.

- Aanbod van 3D content op internet neemt snel toe

- Het youtube kanaal via de 3D sneltoets stelt niet veel voor, er bestaat nog veel meer 3D content als je naar je gewone youtube app gaat en zoektermen als 3D of YT3D intypt

- Ik vind dat het 3D scherm tot best veel toe in staat is, het is gewoon helemaal afhankelijk van met welke 3D camera iets gefilmd is, door wie het gefilmd is en welke technieken er gebruikt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouw heeft ook de optimus 3d maar, telkens als zij op de wifi zit, dan doet de wifi het heel eventje en na een tijdje reageert het internet niet meer. Vervolgens zet ze de wifi uit, wacht een paar minuten en dan doet iemhet weer voor heel eventje.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:54
Sinds kort in gebruik, tot zover leuk. Maar ik krijg de pc suite echt inet aan het werk. Heb de drivers geinstalleerd etc. Rebooted. Echter bij het zoeken naar de foon, kan het programma de telefoon niet vinden. Ben nu al 2 uur bezig en via google krijg ik geen gelijkwaardige uitdagingen zeg maar. Iemand een idee?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:37:
Mijn vrouw heeft ook de optimus 3d maar, telkens als zij op de wifi zit, dan doet de wifi het heel eventje en na een tijdje reageert het internet niet meer. Vervolgens zet ze de wifi uit, wacht een paar minuten en dan doet iemhet weer voor heel eventje.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Update als eens binnengehaald of een ander kanaal geprobeerd (je router)? Als Wifi overigens niet gebruikt wordt, schakelt de telefoon hem uit als het scherm op standby gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
toastingnow schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:04:
Sinds kort in gebruik, tot zover leuk. Maar ik krijg de pc suite echt inet aan het werk. Heb de drivers geinstalleerd etc. Rebooted. Echter bij het zoeken naar de foon, kan het programma de telefoon niet vinden. Ben nu al 2 uur bezig en via google krijg ik geen gelijkwaardige uitdagingen zeg maar. Iemand een idee?
Misschien handig voor anderen voor de oplossing (de mijne dan...)
Onder SD Card & phone storage settings, de Mass Storage Only uitvinken. Nu ziet PC Suite de phone wel...alleen crasht het af en toe op W7 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
toastingnow schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:43:
[...]

Misschien handig voor anderen voor de oplossing (de mijne dan...)
Onder SD Card & phone storage settings, de Mass Storage Only uitvinken. Nu ziet PC Suite de phone wel...alleen crasht het af en toe op W7 64bits
Ik had het probleem dat ik met Win7 64bit op het werk wel gewoon de telefoon kon benaderen als externe storage door de usb aan te sluiten, maar met Win7 64bit thuis niet. Door dat vinkje van jou juist aan te zetten vond mijn telefoon het goed dat de pc em mocht benaderen.
Bedankt voor het wijzen in de goede richting! O+

Overigens ben ik zeer tevreden over de telefoon. Hij is supersnel en ik vind het grote scherm heerlijk. Eindelijk kan ik met mijn kolenschoppen ook een telefoon bedienen. ;)
Dat 3D is grappig en om die reden is de telefoon een attractie op feestjes, maar verder vind ik het niet iets toevoegen. Spellen zijn in 3D alleen maar lastiger te spelen en zoals al eens eerder gezegd vergt het het uiterste van de 2 processors, zodat je al weer snel op zoek moet naar een oplaadpunt. Ik doe de telefoon normaal gesproken elke nacht in de oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
Heeft iemand 'm al geroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoeh ja, dat is toch ongeveer het eerste wat je doet. tegra games spelen is ook wel aardig. tot nu toe nog geen problemen mee gehad http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1178077

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpmost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-07-2024
Een vraagje, ik ben in het bezit van LG 3D

Nu wil ik graag 3d filmpjes bekijken... deze zijn op diverse sites te downloaden...
Alleen wanneer ik ze ga bekijken op de LG in 3D modus, zie ik nog altijd twee beelden naast elkaar

Hoe kan ik dit veranderen dmv een converter oid

Overigens: Firmware V10k is officieel uit, deze bevat de 3d converter zodat je 2d games om kan zetten naar 3D Werkt best goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpmost
We zijn er al achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Heb de firmware ook geupgrade, 3D converter werkt beter dan verwacht op de spellen die ik geprobeerd heb (Angry Birds, Samurai II). Aanrader is trouwens ook het Gameloft spel Shadow Guardian 3D, een soort Uncharted.

Jammer alleen dat Gameloft een eigen store heeft die bij lange na niet zo fijn werkt als de Market.. ik krijg rechtstreeks via de telefoon niks aangekocht, moet het altijd via m'n laptop op hun website doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpmost
LG verkondigt trouwens wel dat de er 14 3D Games (ontwikkeld door gameloft) vanaf 1 Oktober gratis te verkrijgen zijn... Vraag me af waar want tot dus ver kan ik ze alleen nog maar aanschaffen....

Bron: http://www.lgnewsroom.nl/...ming-content-op-firstlook

[ Voor 25% gewijzigd door jpmost op 05-10-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

jpmost schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:53:
LG verkondigt trouwens wel dat de er 14 3D Games (ontwikkeld door gameloft) vanaf 1 Oktober gratis te verkrijgen zijn... Vraag me af waar want tot dus ver kan ik ze alleen nog maar aanschaffen....

Bron: http://www.lgnewsroom.nl/...ming-content-op-firstlook
Ik dacht: even LG World checken. Maar die app is hernoemd na de upgrade naar 10k en heet nu 'SmartWorld'. Daarin is wel een 3D sectie maar daar zijn geen Gameloft apps/games aan toegevoegd.

Kan dus ook niet vinden waar die games te downloaden zouden zijn, de '3D Games' link die naar de shop van Gameloft verwijst heeft nu wel een optie om een voucher code in te vullen, die herinner ik me niet van eerder.

[ Voor 8% gewijzigd door Myedvyed op 05-10-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpmost
Heb even met LG gebeld, de betreffende games komen volgende week beschikbaar in de Smart World app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
He dan had jij een betere klantenservice medewerker dan ik had, de mijne had nog nooit van die actie gehoord, beetje vreemd zelfs toen ik hem zij waar ik dat gevonden had. Hij vertelde me wel dat ook deze optimus 3d de 24 uurs vips service heeft, das dan wel okay :)
jpmost schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:19:
Heb even met LG gebeld, de betreffende games komen volgende week beschikbaar in de Smart World app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

jpmost schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:19:
Gebeld? Wat is dat? Als ik het niet kan Googlen, bestaat het niet :+

Bedankt voor de info! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Iemand al meer info over die gratis extra 3d games, ik kan ze enkel kopen???

http://www.lgnewsroom.nl/...ming-content-op-firstlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ach, je weet hoe het gaat, tis nog maandag.. denk dat we geluk hebben als ze de boel vrijdag in SmartWorld hebben gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Laten we dan inderdaad maar hopen dat het nog deze week gerealiseerd gaat worden, wil nu wel eens een andere game uitproberen :)
Myedvyed schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:38:
Ach, je weet hoe het gaat, tis nog maandag.. denk dat we geluk hebben als ze de boel vrijdag in SmartWorld hebben gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpmost
Even afwachten nog, ander leuk feitje is dat de CyanogenMod 7.1 binnenkort naar de LG 3D komt.

Met android 2.3.4 :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Vanmorgen heb ik een e-mail van LG gekregen.

Stuk tekst vanuit de mail:
Beste,

Onlangs ben je de trotse bezitter geworden van ’s werelds eerste 3D telefoon zonder bril en heb je je geregistreerd voor de exclusieve VIP Service. Naast de 3D content die je zelf met de LG Optimus 3D Speed kunt maken, zitten er ook 3 volledige 3D games op voorgeïnstalleerd. Wellicht dat je het ‘game virus’ al te pakken hebt via deze 3 top spellen, maar mocht dit niet zo zijn, dan krijg je nu alsnog de kans dankzij 14 gratis 3D games van Gameloft die we je aanbieden! Hiermee kun je je LG Optimus 3D speed nog completer te maken.
Ik had al gezien dat de games beschikbaar kwamen, maar door een reply op de mail te sturen krijgt men een voucher thuisgestuurd.

Ben benieuwd

[ Voor 17% gewijzigd door Krullebol.nl op 11-10-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Welk adres is dat dan, ik heb nog geen mail ontvangen, als je die afzender even wil vermelden, kan ik ook een replay geven.
Krullebol.nl schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:24:
Vanmorgen heb ik een e-mail van LG gekregen.

Stuk tekst vanuit de mail:

[...]

Ik had al gezien dat de games beschikbaar kwamen, maar door een reply op de mail te sturen krijgt men een voucher thuisgestuurd.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpmost
Ik heb deze ook binnen (stond bij mij in de spam)

"Beste,

Onlangs ben je de trotse bezitter geworden van ’s werelds eerste 3D telefoon zonder bril en heb je je geregistreerd voor de exclusieve VIP Service. Naast de 3D content die je zelf met de LG Optimus 3D Speed kunt maken, zitten er ook 3 volledige 3D games op voorgeïnstalleerd. Wellicht dat je het ‘game virus’ al te pakken hebt via deze 3 top spellen, maar mocht dit niet zo zijn, dan krijg je nu alsnog de kans dankzij 14 gratis 3D games van Gameloft die we je aanbieden! Hiermee kun je je LG Optimus 3D speed nog completer te maken.

Wat moet je doen om de 14 gratis 3D games te ontvangen?

Reply binnen 2 weken op deze mail met de tekst: Ja, ik wil 14 gratis 3D games
LG stuurt jouw daarna per post een voucher met exclusieve code toe die je nodig hebt om de 14 3D games te downloaden. In de voucher staan stap voor stap de te volgen instructies.

De unieke code staat gelijk aan 14 credits en deze zijn geldig t/m 31 december 2012. Je hoeft dus niet alles in een keer te downloaden.

Wist je dat:

Via een door LG speciaal ontwikkelde applicatie het nu mogelijk is je gedownloade 2D spellen om te zetten naar 3D spellen? Zo kun je met je LG Optimus 3D Speed het populaire Angry Birds heel simpel ‘converten’ naar een 3D game. Er zijn reeds veel spellen geschikt om naar 3D om te zetten en dit zal zich alleen maar uitbreiden. De applicatie is te verkrijgen d.m.v. het uitvoeren van de meest recente software upgrade. Om deze upgrade te krijgen verbind je je LG Optimus 3D Speed aan een draadloos WiFi netwerk. Vervolgens ga je naar instellingen -> over de telefoon -> software upgrade.

LG wenst je veel gameplezier!

Met vriendelijke groet,

Het LG Mobile team

Life’s Good.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat met de post gekregen ?

Heb mn toestel ook geroot, maar ik zie verder niks qua instellingen/opties ? ik heb superuser & toolbox, maar kan er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hebben hier ook mensen last van spontane reboots? Soms als ik mijn telefoon een tijdje niet gebruik en hem op pak, zie ik dat ik mijn simkaart wachtwoord in moet vullen. Gebeurt mij de laatste tijd een beetje te vaak.

Nu wil ik hem graag hard resetten, maar de handelingen die ik vindt via google schijnen niet te werken.

[ Voor 19% gewijzigd door SkyStreaker op 29-10-2011 18:37 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste