Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06-2020
Mede-auteur:
  • dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024

dasooktoevallig

HTC Incredible S

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2148309.jpg

Overview

Na één blik op de HTC Incredible S weet je dat hij anders is. Het elegante, strakke ontwerp is zo uniek dat het van alle kanten opvallend is. Het uiterlijk, het geluid, hoe hij in je hand ligt… het is een smartphone die al je zintuigen streelt.

Een bioscoop in je hand
De HTC Incredible S brengt alles wat je bekijkt tot leven op een adembenemend 4" super LCD scherm. Je kunt met stijl op internet surfen, je foto's bewonderen of jezelf verliezen bij het kijken naar films in HD. En als je helemaal in een film wilt opgaan, kun je de oordopjes indoen en de virtuele surround sound via SRS WOW Mobile ervaren.

Licht, camera, actie.
Met de 8MP camera en video-opnamen in HD kwaliteit kun je al je belevenissen haarscherp opnemen en afspelen.

Internet, zoals internet bedoeld is
De HTC Incredible S heeft een supersnelle 1GHz processor. Je bent online in no time. Eenmaal online bepaal je zelf hoe je een pagina bekijkt met de slimme zoomfunctie. Deze functie past de tekst aan zodat deze precies op je scherm past. Prikkelt iets je nieuwsgierigheid? Selecteer het dan en zoek het snel op in Wikipedia, YouTube of het woordenboek.

Kaarten die je nooit laten wachten
Op je HTC Incredible S zijn kaarten opgeslagen die je altijd en direct kunt bekijken – je hoeft niet te wachten en geen kosten voor dataroaming te betalen. Ga naar links, rechts, boven of beneden en je ziet alle details direct. En er is nog meer: in de kaarten zit een kompas, zodat je altijd weet welke kant je op moet

Intelligent ontwerp, tot de toetsen aan toe
Bij de HTC Incredible S zijn alle details tot in de puntjes verfijnd en opgepoetst. Waar andere telefoons alleen het scherm automatisch naar liggend draaien voor breedbeeld, draait de HTC Incredible S zelfs de toetsen voor extra gebruiksgemak.

HTC website

Specificaties

ProcessorQualcomm MSM8255 1Ghz
BesturingssysteemAndroid 2.2 met HTC sense
Geheugen1.1GB / 768 RAM
GeheugenuitbreidingMicroSD t/m 32GB
Gewicht135,5 gram met batterij
Afmetingen120mm x 64mm x 11,7mm
Scherm4 inch 480 X 800 SLCD
BatterijLithium-ion 1450 mAh
BatterijduurGesprek: 380/580 minuten voor WCDMA/GSM, Standby: 370/290 uur voor WCDMA/GSM
NetwerkHSPA/WCDMA: 900/2100 MHz / GSM: 850/900/1800/1900 MHz
GPSInterne GPS-antenne
SensorenG-Sensor, Digitaal kompas, Nabijheidssensor en lichtsensor
BluetoothBluetooth 2.1 met A2DP en PBAP
WifiIEEE 802.11 b/g/n
ConnectorStandaard micro-USB (5 pins USB 2.0)
Camera8 megapixel, Auto focus, flash, 720p HD video-opname
Front camera1,3 megapixel
Ondersteunde audioformaten.aac, .amr, .ogg, .mid, .mp3, .wav, .wma
Ondersteunde videoformaten.3gp, .3g2, .mp4, .wmv

Foto's
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/111rn12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/21dmtqr.jpg

Video's

Hands-on

Reviews

Pluspunten:
+ Mooi scherm met goede kleurweergave
+ Toestel reageert snel
+ Belkwaliteit prima door noise cancellation

Minpunten:
- Nog geen profijt van Android 2.3 en Sense 2.1
- Dik ten opzichte van concurrenten

[URL="[center]Review op Cnet.co.uk[/center]"]Review op Techradar[/URL]

Prijs

Abonnementen en levertijden

Discussies over abonnementen en levertijden kunnen in dit topic:

Changelog

Wijzigingen:
- 05-03-2011: Opzet HTC Incredible S topic
- 05-03-2011: Header aangepast
- 05-03-2011: Review toegevoegd
- 07-03-2011: "dasooktoevallig" als mede-auteur toegevoegd
- 08-03-2011: Bleutooth 3.0 gewijzigd naar 2.1
- 09-03-2011: Review tweakers toegevoegd
- 09-03-2011: Reviews van Mobilecowboys, Cnet.co.uk en Techradar toegevoegd
- 21-03-2011: Review Engadget toegevoegd
- 10-5-2011: Link toegevoegd abonnement en levertijden

[ Voor 13% gewijzigd door Yrck op 10-05-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Dit is mijn eerste topic hier. Hoop dat ik zoveel mogelijk dingen vermeld heb.

Tips en ideeën zijn altijd welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-06 09:42

NSG

Je weet niks!

Ik hem hem binnen, mooi toestel en goed formaat, ik merk zelf niks van die bobbel in de achterkant als ik hem in mijn hand heb. Dit is mijn 1e touchphone hiervoor 3 jaar met een Nokia n82 gedaan.

Minpunten die ik tegengekomen ben zijn de speaker en de slechte camera.
Quadrant geef een score van ~1600 , dat kan beter!

En nou heb ik nog een vraag aan andere Incredible S bezitters of iemand met verstand van LCD schermen.
Het viel me op dat wanneer het scherm uit staat, er allemaal horizontale strepen te zien zijn in het scherm er zit ongeveer 5mm tussen elke streep (alleen te zien van een bepaalde hoek). Wanneer het scherm aan staat is het minder zichtbaar maar nog steeds te zien vanuit die hoek. Is dit normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-06 10:23
Vind de achterkant behoorlijk lelijk, touchknoppen die meedraaien zien er wel behoorlijk netjes uit!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Enes_81 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:21:
Ik hem hem binnen, mooi toestel en goed formaat, ik merk zelf niks van die bobbel in de achterkant als ik hem in mijn hand heb. Dit is mijn 1e touchphone hiervoor 3 jaar met een Nokia n82 gedaan.

Minpunten die ik tegengekomen ben zijn de speaker en de slechte camera.
Quadrant geef een score van ~1600 , dat kan beter!

En nou heb ik nog een vraag aan andere Incredible S bezitters of iemand met verstand van LCD schermen.
Het viel me op dat wanneer het scherm uit staat, er allemaal horizontale strepen te zien zijn in het scherm er zit ongeveer 5mm tussen elke streep (alleen te zien van een bepaalde hoek). Wanneer het scherm aan staat is het minder zichtbaar maar nog steeds te zien vanuit die hoek. Is dit normaal??
Zal dinsdag kijken. Dan komt mijn telefoon binnen! ;)
BeefHazard schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:24:
Vind de achterkant behoorlijk lelijk, touchknoppen die meedraaien zien er wel behoorlijk netjes uit!
Achterkant is smaakgebonden. De een vind het mooi en de ander helemaal niks. De achterkant viel mij gister in de winkel totaal niet op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:42
Het voordeel van de aparte achterkant lijkt me wel dat je hem makkelijk kunt pakken van een tafel, nadeel dat hij niet zo stabiel ligt als mijn Desire. Maar ik heb hem nog niet IRL gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:36
Wat ik mij afvraag is, hoeveel geheugen je vrij hebt voor het installeren van apps. Bij mijn desire is het altijd tobben. Ik moet steeds wat deïnstaleren om een nieuwe leuke app erop te zetten. Ik baal dat ik steeds heel zuinig om moet gaan met het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47
adsa schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:33:
Wat ik mij afvraag is, hoeveel geheugen je vrij hebt voor het installeren van apps. Bij mijn desire is het altijd tobben. Ik moet steeds wat deïnstaleren om een nieuwe leuke app erop te zetten. Ik baal dat ik steeds heel zuinig om moet gaan met het geheugen.
zie ook de review van dasooktoevallig:
dasooktoevallig in "HTC Incredible S vs Desire HD"

lijkt mij geen probleem dus ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-06 14:42
blij met mn incredible. standby tijd op het eerste gezicht om te huilen. gister uren aan de stroom gehad, vanochtend aangezet en rond 12 uur half leeg.

- wifi uit
- bluetooth uit

wel veel met het toestel aan het spelen geweest (htc sync, market)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 11:07
Misschien helpt het om:
Alle synchronistaties die je niet gebruikt (aandelen e.d.) te verwijderen of op 4 uur of 1 dag in te stellen (zo min mogelijk syncen).

Daarbij is de energiebeheer widget erg handig. Beeldschermhelderheid niet op automatisch instellen, maar handmatig. Onder de geavanceerde wifi optis "Beste Wifi-prestaties" uitschakelen! Dit is een battery drainer.

Ik ben zelf heel benieuwd naar de kwaliteit van de camera. Met name de HD modus. Die van de Desire Z is best crap vergeleken bij die van de Iphone 4.
Op zichzelf is die niet slecht ,maar vergeleken met die van de Iphone 4 wel.

Ik vind dit het beste toestel van HTC tot nu toe (zonder toetsenbord). De DZ valt voor mij een andere catogorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
bedankt voor de tips. zal eens even puzzelen. moet weer even wennen aan android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-06 13:46
Ik zie dat telefoons als de LG P990 Optimus 2X ongeveer in dezelfde prijsklasse vallen als de Incredible S....
Overigens ben ik nu klaar met de iPhone 3G en wil wat anders, hoe luid jullie advies ? Gewoon de incredible halen of gaan voor de dual core varianten?

p.s. nog een noobvraag : Kan dit toestel ook geroot worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:27

Sorbo

Uw hulp in huis!

e.looijenga schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:41:
blij met mn incredible. standby tijd op het eerste gezicht om te huilen. gister uren aan de stroom gehad, vanochtend aangezet en rond 12 uur half leeg.

- wifi uit
- bluetooth uit

wel veel met het toestel aan het spelen geweest (htc sync, market)
Let je er even op dat de accu pas na een paar volledige cycles zijn complete capaciteit heeft? De accu heeft dus, op dit tempo, toch wel een aantal dagen nodig om zijn volledige capaciteit te bereiken. Gewoon blijven gebruiken, normaal opladen (niet extra lang aan de lader of iets in die richting, heeft geen effect) en zeker niet gaan denken dat je de volledige cycles sneller kunt bereiken door de accu leeg te laten lopen en weer vol te laden, dit werkt an sich wel, maar is relatief slecht voor de accu. Gewoon normaal gebruiken dus, en je merkt vanzelf dat je langer met je accu doet.

Verder ben je nu waarschijnlijk veel met je telefoon aan het "spelen", en aangezien het scherm de grootste batterijverbruiker is zul je na een tijdje, als de nieuwigheid er van af is, ook langer op een accu doen.

Mooi toestel trouwens, die Incredible S. Ik mag in Juni weer verlengen, en zit nog te twijfelen wat ik doe. Voor die tijd zullen er geen nieuwe toestellen meer aangekondigd worden, gok ik zo, dus dat zou betekenen dat de Incredible S misschien tegen die tijd ook wel in mijn bezit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
Probeer al de hele dag te internetten via WIFI maar het lukt me maar niet.
Ben zelfs terug geweest naar BC maar kon de verkoper gelijk een verbinding krijgen en internetten.

Ik heb een Speedtouch 716 en mijn Incredible S heeft WIFI verbinding. Maar ik kan geen data verzending of ontvangen (geen internet, etc.).

Heb verschillende opties al geprobeerd maar het lukt niet. Router resetten, Incredible S met een Static IP, geen password voor mijn WIFI verbinding.

Mijn router geeft de volgende info:

Unknown-7c-61-93-a3-ec-b2

Information
Status: Active
Type: Generic Device
Connected To: WLAN (Wireless)
Allowed on WLAN: Yes

Addressing
Physical Address: 7c:61:93:a3:ec:b2
IP Address Assignment: DHCP
IP Address: 192.168.1.70
Always use the same address: Yes
DHCP Lease Time: 0 days, 17:35:53

Incredible S info:
Status: Connected
Speed: 54Mbps
Channel 13
Signal strength Excellent
Security WEP
MAC address 00:11:f5:db:61:2a
IP address 192.168.1.70

Iemand anders die mijn verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
ChiMan schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:12:
Probeer al de hele dag te internetten via WIFI maar het lukt me maar niet.
Ben zelfs terug geweest naar BC maar kon de verkoper gelijk een verbinding krijgen en internetten.

Ik heb een Speedtouch 716 en mijn Incredible S heeft WIFI verbinding. Maar ik kan geen data verzending of ontvangen (geen internet, etc.).

Heb verschillende opties al geprobeerd maar het lukt niet. Router resetten, Incredible S met een Static IP, geen password voor mijn WIFI verbinding.

Mijn router geeft de volgende info:

Unknown-7c-61-93-a3-ec-b2

Information
Status: Active
Type: Generic Device
Connected To: WLAN (Wireless)
Allowed on WLAN: Yes

Addressing
Physical Address: 7c:61:93:a3:ec:b2
IP Address Assignment: DHCP
IP Address: 192.168.1.70
Always use the same address: Yes
DHCP Lease Time: 0 days, 17:35:53

Incredible S info:
Status: Connected
Speed: 54Mbps
Channel 13
Signal strength Excellent
Security WEP
MAC address 00:11:f5:db:61:2a
IP address 192.168.1.70

Iemand anders die mijn verder kan helpen?
Weet niet of dit hetzelfde probleem is, maar mijn Nokia N97 mini kon ook niet overweg met een Speedtouch modem. Kreeg wel verbinding maar kon geen website's openen etc. Heb toen een goedkope access point gehaald, deze aan de modem gehangen en probleem opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@ChiMan

ik ben het met Yrck eens dat het een routerprobleem lijkt. Mijn Incredible S maakt probleemloos verbinding via WiFi, net als mijn voorgaande Android telefoons. De enige valkuil met voorgaande modellen van HTC was dat verbinding niet mogelijk is als de router de SSID verborgen houdt. Of dat bij de Incredible S ook het geval is heb ik nog niet kunnen testen.

Het is een pure gok, maar heb je je router ook eens op een ander kanaal geprobeerd in te stellen?
Vanwege dit verschijnsel: http://www.technicolorgateways.nl/i_wifi.html (helemaal onderaan) en omdat Wifi soms problemen geeft als de buren op hetzelfde kanaal zitten. Er is een mooie Android app die je helpt om het probleem in beeld te krijgen: Wifi Analyzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
dasooktoevallig schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:07:
@ChiMan

ik ben het met Yrck eens dat het een routerprobleem lijkt. Mijn Incredible S maakt probleemloos verbinding via WiFi, net als mijn voorgaande Android telefoons. De enige valkuil met voorgaande modellen van HTC was dat verbinding niet mogelijk is als de router de SSID verborgen houdt. Of dat bij de Incredible S ook het geval is heb ik nog niet kunnen testen.

Het is een pure gok, maar heb je je router ook eens op een ander kanaal geprobeerd in te stellen?
Vanwege dit verschijnsel: http://www.technicolorgateways.nl/i_wifi.html (helemaal onderaan) en omdat Wifi soms problemen geeft als de buren op hetzelfde kanaal zitten. Er is een mooie Android app die je helpt om het probleem in beeld te krijgen: Wifi Analyzer.
Opzich wel balen.. Mijn huidige telefoon (iPhone) pakt vrijwel alle netwerken zonder problemen. Heb de modem beneden staan en boven een extra access point voor beter signaal. Kan dinsdag voor jullie testen of mijn modem (Speedtouch 780) ook problemen vertoont met de Incredible S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Sorbo schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:52:
[...]

Let je er even op dat de accu pas na een paar volledige cycles zijn complete capaciteit heeft? De accu heeft dus, op dit tempo, toch wel een aantal dagen nodig om zijn volledige capaciteit te bereiken.
Helemaal mee eens. Dat is ook de reden waarom ik voorlopig nog geen uitspraken doe over de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Ben echt benieuwd dinsdag! Hoor van veel mensen dat het dom is dat ik mijn iPhone wegdoe en overstap naar HTC.. Denk niet dat ik mijn iPhone zou gaan missen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
theRich schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:42:
Ik zie dat telefoons als de LG P990 Optimus 2X ongeveer in dezelfde prijsklasse vallen als de Incredible S....
Overigens ben ik nu klaar met de iPhone 3G en wil wat anders, hoe luid jullie advies ? Gewoon de incredible halen of gaan voor de dual core varianten?
Als je geen Iphone neemt maar voor een Android toestel wilt gaan, dan wordt het leven een stuk moeilijker voor je. Dan heb je namelijk keuze! >:) Er is een grote verscheidenheid aan toestellen, waar Android op draait en waar je grotendeels dezelfde dingen mee kunt doen. Om het passende toestel te kiezen moet je zelf bedenken waarvoor je het wilt gaan gebruiken en welke eigenschappen belangrijk zijn. Kom daar maar eerst mee, misschien kunnen de mensen hier dan een paar suggesties doen. :)

De snelheid van de processor is niet het enige keuzecriterium. Er zijn andere criteria die minstens zo belangrijk zijn, zoals vormfactor, degelijkheid, de aard en kwaliteit van de eigen toevoegingen van de fabrikant. HTC Sense, Motoblur, Timescape etc. zijn allemaal verschillend en wat de een fantastisch vindt kan de ander verschrikkelijk vinden. En niet te vergeten de track record van de fabrikant met betrekking tot updates naar nieuwe Android versies en tussentijdse bugfix updates.
Je kan beter wachten met rooten tot je geen noob meer bent. Wil je meer weten over rooten e.d. dan kun je de site xda-developers.com gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:43
theRich schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:42:

Nog niet nee

Topic op XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395727

Ik kan zelf niet echt kiezen tussen Incredible S en Desire S. Ik moet ff naar de winkel om te zien welke fijner in de hand ligt, want verder zijn er weinig verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34

TMC

Ik heb de Incredible S vandaag in mijn handen gehad en ik was positief verrast door het goede scherm. De kleuren en kijkhoek waren echt super. Mijn iPhone 4 was qua scherm iets beter, maar de iPhone 4 staat dan ook bekend om het goede scherm.

Verder vond ik hem wel erg lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 08:48
Anoniem: 395727 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:09:
Ik kan zelf niet echt kiezen tussen Incredible S en Desire S. Ik moet ff naar de winkel om te zien welke fijner in de hand ligt, want verder zijn er weinig verschillen
Dan hoef je pas over een maand naar de winkel, wand dan komt de Desire S pas uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
dasooktoevallig schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:46:
[...]

Als je geen Iphone neemt maar voor een Android toestel wilt gaan, dan wordt het leven een stuk moeilijker voor je. Dan heb je namelijk keuze! >:) Er is een grote verscheidenheid aan toestellen, waar Android op draait en waar je grotendeels dezelfde dingen mee kunt doen. Om het passende toestel te kiezen moet je zelf bedenken waarvoor je het wilt gaan gebruiken en welke eigenschappen belangrijk zijn. Kom daar maar eerst mee, misschien kunnen de mensen hier dan een paar suggesties doen. :)

De snelheid van de processor is niet het enige keuzecriterium. Er zijn andere criteria die minstens zo belangrijk zijn, zoals vormfactor, degelijkheid, de aard en kwaliteit van de eigen toevoegingen van de fabrikant. HTC Sense, Motoblur, Timescape etc. zijn allemaal verschillend en wat de een fantastisch vindt kan de ander verschrikkelijk vinden. En niet te vergeten de track record van de fabrikant met betrekking tot updates naar nieuwe Android versies en tussentijdse bugfix updates.

[...]

Je kan beter wachten met rooten tot je geen noob meer bent. Wil je meer weten over rooten e.d. dan kun je de site xda-developers.com gaan lezen.
Bedankt voor je reactie.
Android is inderdaad nog helemaal nieuw voor me. Gebruik mijn telefoon redelijk intensief en redelijk multifunctioneel. Daarnaast ook jailbreak om net even die dingen te kunnen doen die normaliter niet mogelijk zijn. Het enige dat ik eigenlijk niet echt veel doe is gamen. Foto's maken met een telefoon vindt ik belangrijk, video heb ik geen ervaring mee (iphone 3G)

De android schillen van LG en Samsung bijvoorbeeld lijken me in het eerste opzicht helemaal niks. Ik heb wel eens met de desire gespeeld en over de HTC sense interface ben ik wel goed te spreken.
Daarnaast zou zelf graag ook apps ontwikkelen voor android.

De snelheid van updates en verdere kwalliteit heb ik eigenlijk helemaal geen weet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Gister even de stad rond geweest voor dit toestel. T-mobile-shop en Ritel hadden hem nog niet. BelCompany wel maar daar kost hij €320 bij een 1-jarig T-mobile Relax 130 + Internet Plus abbo; Dan kan ik hem net zo goed los kopen met een sim-only abbonement.

Als ik op internet een beetje vergelijk moet hij toch te vinden zijn voor ~€250 met een abbonement ven ~€30 per maand, voor 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
frickY schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:51:
Gister even de stad rond geweest voor dit toestel. T-mobile-shop en Ritel hadden hem nog niet. BelCompany wel maar daar kost hij €320 bij een 1-jarig T-mobile Relax 130 + Internet Plus abbo; Dan kan ik hem net zo goed los kopen met een sim-only abbonement.

Als ik op internet een beetje vergelijk moet hij toch te vinden zijn voor ~€250 met een abbonement ven ~€30 per maand, voor 1 jaar.
Heb hem zelf gehaald voor 269 met een T-Mobile Relax 190 + internet verlenging. 1e 4 maanden 25 euro daarna iets van 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Yrck schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:53:
[...]

Heb hem zelf gehaald voor 269 met een T-Mobile Relax 190 + internet verlenging. 1e 4 maanden 25 euro daarna iets van 31.
Ik bij Gsmwijzer.nl hetzelfde abonnement 220, nog voor ik hem binnen had was het al gezakt naar 173 klik hier. Heb ze een mail gestuurd dat ik dat bedrag dat ik dus te veel heb betaald terug wil, en anders stuur ik hem terug om te ruilen voor een optimus 2x speed kost ook 220.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Enes_81 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 11:28:
[...]

Ik bij Gsmwijzer.nl hetzelfde abonnement 220, nog voor ik hem binnen had was het al gezakt naar 173 klik hier. Heb ze een mail gestuurd dat ik dat bedrag dat ik dus te veel heb betaald terug wil, en anders stuur ik hem terug om te ruilen voor een optimus 2x speed kost ook 220.
Dat is inderdaad wel vervelend ja. Vind zelf nog geen ramp, verkoop van oude telefoon levert ongeveer hetzelfde op dus hoef niks bij te betalen.

Bevalt de telefoon wel? :)

Edit: iemand die weet waar je een goed hoesje en screenprotector voor de Incredible S kan kopen? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yrck op 06-03-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
toestel specifieke screenprotector zal een dezer dagen wel opduiken. heb bij the phone house een valenta xl hoesje gehaald, past ie precies in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

@Yrck, de telefoon zelf vind ik super, mooi formaat ligt lekker in de hand.

Heb gister op eBay 6 screenprotectors gekocht voor 1,57 euro, geen idee of het goede kwaliteit is maar het zijn er 6 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 18:21
Iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk, maar ik loop al anderhalf jaar met m'n Hero los in m'n zak en er zit maar 1 heel klein krasje op. Ik snap het nut van een screenprotectors en hoesjes dan ook niet zo goed. Als je zelf weet dat je er niet zo voorzichtig mee bent kan ik het me wel voorstellen, maar een telefoon is een gebruiksvoorwerp hoor, geen museumstuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Enes_81 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 14:20:
@Yrck, de telefoon zelf vind ik super, mooi formaat ligt lekker in de hand.

Heb gister op eBay 6 screenprotectors gekocht voor 1,57 euro, geen idee of het goede kwaliteit is maar het zijn er 6 :p
Die screenprotectors zag ik ook! Laat maar weten hoe ze zijn, dan bestel ik ze ook. :P
Bakko schreef op zondag 06 maart 2011 @ 14:25:
Iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk, maar ik loop al anderhalf jaar met m'n Hero los in m'n zak en er zit maar 1 heel klein krasje op. Ik snap het nut van een screenprotectors en hoesjes dan ook niet zo goed. Als je zelf weet dat je er niet zo voorzichtig mee bent kan ik het me wel voorstellen, maar een telefoon is een gebruiksvoorwerp hoor, geen museumstuk :P
Een telefoon is inderdaad een gebruiksvoorwerp, maar met een hoesje en/of screenprotector vind ik het toch wat fijner dan zonder bescherming! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Enes_81 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 11:28:
Ik bij Gsmwijzer.nl hetzelfde abonnement 220
Goede tip, dank je!

HebGa hem daar nu ook bestellen voor €226 icm 1-jarig Relax 130 + Internet Plus á €26,50 per maand.
Zijn me wat dingen onduidelijk betreft nummerbehoud. Ik wil gewoon mijn contract verlengen, dus logischerwijs dit nummer behouden. Kan ook niets vinden betreft WBP dus ben wat huiverig mijn legitimatienummer ed. in te vullen.

@Bakko
Als het toestel na een jaar nog krasvrij is kun je hem doorverkopen, en vrijwel zonder bijleggen weer het nieuwste toestel aanschaffen. Je doet er dus goed aan zuinig te zijn op deze 'investering'.

[ Voor 51% gewijzigd door frickY op 07-03-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320675

Ik ben ook van plan om de incredible s een van deze dagen aan het schaffen. Maar iets is mij nie helemaal duidelijk. T-mobile relax+web en die internet plus? Scheelt dat maar 5 euro p maand van elkaar? Normaal betaal je toch 14,95 voor plus? Ik heb momenteel een iphone 4, is de incredible s veel groter dan de iphone? Want ik vind de iphone iegelijk wel de perfecte formaat hebben. De htc mag op zich wel iets groter zijn, maar ik vind de desire hd 4,3 inch echt veelste groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Anoniem: 320675 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 03:21:
Ik ben ook van plan om de incredible s een van deze dagen aan het schaffen. Maar iets is mij nie helemaal duidelijk. T-mobile relax+web en die internet plus? Scheelt dat maar 5 euro p maand van elkaar? Normaal betaal je toch 14,95 voor plus? Ik heb momenteel een iphone 4, is de incredible s veel groter dan de iphone? Want ik vind de iphone iegelijk wel de perfecte formaat hebben. De htc mag op zich wel iets groter zijn, maar ik vind de desire hd 4,3 inch echt veelste groot...
Er zijn verschillende internet bundels bij T-Mobile. De goedkoopste heb je vanaf 4.95 (1Mb/s / 384Kb/s).
Internet Plus (3Mb/s / 384Kb/s) kost 14.95 per maand. Het klopt dus dat het 5 euro scheelt! ;)

Dan even over de afmetingen:
Iphone 4: 115,2mm x 58,6mm x 9,3mm
Incredible S: 120mm x 64mm x 11,7mm

De HTC is dus groter dan de iPhone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@johnny111
Je kunt ook kijken naar de iPlan-abbonementen. Zit internet reeds bij in, ook via HotSpots (zoals in de trein) en je betaald per seconde.
Alleen neem je daar je belbundel maximaal 2 maanden mee. Bij Relax is dat oneindig.

Ik wilde aanvankelijk de Desire HD, maar bleef twijfelen omdat hij me te groot is. Deze Incredible is dan ideaal.

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 07-03-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
frickY schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:59:
@johnny111
Je kunt ook kijken naar de iPlan-abbonementen. Zit internet reeds bij in, ook via HotSpots (zoals in de trein) en je betaald per seconde.
Alleen neem je daar je belbundel maximaal 2 maanden mee. Bij Relax is dat oneindig.

Ik wilde aanvankelijk de Desire HD, maar bleef twijfelen omdat hij me te groot is. Deze Incredible is dan ideaal.
Dat is een van de redenen dat ik voor Relax gekozen heb. Heb nog zo 35 euro aan Flex tegoed. Deze neem ik mee en wordt gebruikt buiten de bundel. In de zomer ben ik paar weken buitenland, alle minuten die je dan niet gebruikt heb je mooi de volgende maand(en) extra! :)

Wilde zelf ook eerst de Desire HD. Weken reviews gelezen, wel of niet doen? Toen zag ik bericht op Tweakers van Incredible S. Dag later naar winkel gegaan en besteld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
dasooktoevallig schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:07:
@ChiMan

SSID is niet verborgen en heb alle kanalen al geprobeerd zonder succes :(
Ben van plan binnenkort een nieuwe internet provider te kiezen dus tijd voor ene andere router, hopelijk met meeer succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Yrck schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:53:
[...]

Er zijn verschillende internet bundels bij T-Mobile. De goedkoopste heb je vanaf 4.95 (1Mb/s / 384Kb/s).
Internet Plus (3Mb/s / 384Kb/s) kost 14.95 per maand. Het klopt dus dat het 5 euro scheelt! ;)
Let wel op dat Tmobile tegenwoordig een 'normale' internet abo (zelfde looptijd als je abonnement) en een flexible internet abo (kan je per maand opzeggen) aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Vandaag even bij belcompany langs voor verlenging (t-mobile) icm met de incredible S, verkoper sprak van het weekend over 60 euro bijbetalen. Heb het toestel even in de hand gehad, en het best een stoer ding. Heb onderhand genoeg rondgeneusd op het web om tot het besluit te komen dat dit een mooi toestel is om door het leven te gaan als mijn eerste android.

[ Voor 5% gewijzigd door theRich op 07-03-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Laten we proberen om weer beetje ontopic te blijven.
Als er behoefte is aan een speciaal abonnementen topic dan hoor ik het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Na een paar dagen gebruik kan ik een kleine aanvulling geven op mijn eerste indrukken.

Accu:
op basis van de specs van HTC verwacht ik dat de acculooptijd ongeveer gelijk zal zijn aan die van de HTC Desire. Na 3 dagen gebruik lijkt dat inderdaad ongeveer zo uit te pakken. Het is niet zinvol om uren te noemen, want mijn gebruik is jullie gebruik niet. En mijn gebruik wisselt bovendien sterk van dag tot dag.

Ik kies er bewust niet voor om het accuverbruik te minimaliseren. Ik heb een smartphone gekocht om al die handige functies te gebruiken en niet om te gaan stressen of de accu het einde van de dag wel haalt. Dat betekent in praktijk dat ik in de loop van de dag moet bijladen. Op mijn werk en thuis hangt de telefoon altijd aan de lader zodat ik met een maximale lading op pad ga. Voor op reis heb ik een externe accu waarmee ik de telefoon drie keer kan opladen. Als je in een auto rijdt gebruik je een autolader. Die heb je dan toch nodig als je de telefoon als navigatieapparaat gebruikt.

Camera
De camera lijkt qua software en hardware erg sterk op de camera in de HTC Desire HD. De cameratips van hamdir zijn dus ook van toepassing op de Incredible S:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=875230

De camera lijkt de belichting voornamelijk te regelen door middel van het instellen van de ISO-waarde. Hoe hoger de ISO-waarde hoe meer het signaal van de beeldsensor wordt versterkt, en hoe meer ook de beeldruis wordt meeversterkt. De vlekken, spikkels en beeldruis die dat oplevert worden vervolgens bestreden met filters, die ook fijne details zoals haren weg poetsen. Het beeld wordt daardoor onnatuurlijker naarmate de ISO-waarde hoger is.

Op lage ISO-waarden maakt de Incredible S goede, natuurlijke en gedetailleerde foto's. Die zijn dan tussen de 2 en 2,5 MB groot. Op basis van visuele vergelijking met foto's van andere digitale camera's schat ik dat daar feitelijk zo'n 4 tot 5 megapixel aan beeldinformatie in zit.

Als je de ISO-instelling op "auto" laat staan, schiet de Incredible S erg snel door naar heel hoge ISO-waarden. HTC vindt het blijkbaar belangrijker om bewegingsonscherpte door te lange sluitertijden te voorkomen en om goed uitgelichte foto's te produceren die laten zien wat je wilde vastleggen dan om pixel-voor-pixel de beste beeldkwaliteit uit een foto te halen. In praktijk betekent dat dat je opvallend veel foto's produceert met ISO-waarden boven de 1000 en zelfs 2000*. Die zien er best goed uit tot je ze op 100% bekijkt, dan vallen de vlekken en spikkels en de weggepoetste details echt op.

Een neveneffect van het wegpoetsen van de details bij hogere ISO-waarden is dat plaatjes met minder details beter te comprimeren zijn. De JPG bestanden die de camera oplevert worden dan ook aanzienlijk kleiner bij hogere ISO waarden: vaak tussen de 750kB en 1,2 MB. Als ik die foto's bekijk dan heb ik de indruk dat ze een hoeveelheid beeldinformatie bevatten die vergelijkbaar is met tussen de 1,4 en de 3 megapixel. Ik heb sterk het vermoeden dat de camera bij hogere resoluties ook overgaat tot pixel binning (uitleg: http://www.dpreview.com/a...ctcamerahighiso/page2.asp).

In praktijk betekent dat dat je met deze camera op automatische stand vrijwel altijd een bruikbare foto krijgt. De snapshotfotografen hebben hier dus wel een geschikte camera aan.

Als je gaat voor maximaal haalbare beeldkwaliteit, dan moet je handmatig ingrijpen en de ISO vast zetten op een lage waarde. Dat betekent echter dat je vaker tegen het probleem van bewegingsonscherpte aan zal lopen en in sommige situaties geen bruikbare foto krijgt doordat de sluitertijd te lang wordt. Voor de ambitieuzere fotografen biedt de camerasoftware enkele instelmogelijkheden waardoor je iets meer uit de camera kunt halen dan met de automatische functies. Maar uiteindelijk loop je met iedere telefooncamera tegen de natuurkundige grenzen aan.

* Een opmerking over ISO-waarden: die zijn niet genormeerd in absolute zin, maar gerelateerd aan de lichtgevoeligheid van de sensor/lens combinatie. Omdat die van camera tot camera kan verschillen kan het zijn dat je bij de ene camera met dezelfde hoeveelheid licht ISO 200 nodig hebt en bij een andere camera ISO 800. De erg hoge ISO-waarden die de HTC Incredible S wegschrijft betekenen dus voornamelijk dat de sensor/lenscombinatie van deze telefoon niet zo heel erg lichtgevoelig is. Met een 8 megapixel sensor achter een piepkleine lens is dat eigenlijk ook te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:18
De HTC Incredible S heeft dus niet de onderstaande functie die de HD wel heeft... Of heeft de Incredible deze functie wel? Ik zou het graag willen weten want ben op zoek na een nieuwe phone. Zit te twijfelen tussen deze en de samsung galaxy 2.,,

Een telefoon die je niet kan verliezen (tenminste, niet gemakkelijk)Staat je telefoon op stil en je weet niet waar hij is, dan helpen wij jou hem te vinden. Ga online en laat hem afgaan vanuit onze HTCSense.com beveiligde web portal. Als jij je telefoon kwijt raakt, ga je online en vergrendel je de telefoon. Je maakt een backup van al je contacten en smsjes en je kunt zelfs een bericht instellen op je home screen in waarin je vraagt hem terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
tankforce schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:53:
De HTC Incredible S heeft dus niet de onderstaande functie die de HD wel heeft. [...]

Ga online en laat hem afgaan vanuit onze HTCSense.com beveiligde web portal.
Jawel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
De Incredible S is nagenoeg hetzelfde als de DHD.

Verschillen wat ik 123 kan bedenken:

DHD heeft 1.5GB en de Incredible S heeft 1.1GB geheugen

Incredible S heeft (wat DHD niet heeft):
- Noise Cancellation
- Front Camera
- LED meedraaide soft incoontjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:18
Bij htcsense.com kan ik um nergens vinden voor die functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
ChiMan schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:05:
De Incredible S is nagenoeg hetzelfde als de DHD.

Verschillen wat ik 123 kan bedenken:

DHD heeft 1.5GB en de Incredible S heeft 1.1GB geheugen

Incredible S heeft (wat DHD niet heeft):
- Noise Cancellation
- Front Camera
- LED meedraaide soft incoontjes
- Incredible S heeft kleiner scherm
- Betere accu (meer mAh)
- DHD heeft 2.1 bleutooth en Incredible S 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Bluetooth 3.0 geloof ik niet. Die specificatie staat alleen op de Nederlandse HTC site. Bij alle andere landen staat Bluetooth 2.1. Op de telefoon zelf is ook geen verschil waar te nemen met eerdere HTC telefoons. Ik denk 3.0 een foutje op de Nederlandse site is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Laatst online: 21:47
Voor degenen die hem al hebben:
Komt het geluid van de speaker uit de voorkant of achterkant?
Ik vind het bij de Desire altijd wat onnatuurlijk dat als je een filmpje kijkt het geluid van achteren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
dasooktoevallig schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:20:
Bluetooth 3.0 geloof ik niet. Die specificatie staat alleen op de Nederlandse HTC site. Bij alle andere landen staat Bluetooth 2.1. Op de telefoon zelf is ook geen verschil waar te nemen met eerdere HTC telefoons. Ik denk 3.0 een foutje op de Nederlandse site is.
ik heb op een engelse site gelezen dat nederland bluetooth 3.0 kreeg en de rest 2.1.
het schijnt dus toch echt te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Foto vergelijking tussen de DHD, Incredible S en Desire.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/18713966/Phones/Compare.jpg

Bron: xda forum

[ Voor 5% gewijzigd door ChiMan op 07-03-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Was handig als je die opsomming andersom schreef :p Het is namelijk van links naar rechts de DHD, Incredible S, en Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
pfff moeilijk moeilijk moeilijk....
welke zal ik nou eens nemen?
DHD of Incredible S...
Ik weet het echt niet meer.
volgens htc is de accu duur in de Incredible S slechter dan die van de DHD...
en dat terwijl de Incredible S meer capaciteit heeft.
RAAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
frickY schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:28:
Was handig als je die opsomming andersom schreef :p Het is namelijk van links naar rechts de DHD, Incredible S, en Desire.
Speciaal voor jouw aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb dit toestel vandeweek in de hand mogen hebben, maar een fijn toestel hoor!

Lag lekker in de hand, lekker snel en zag er ook nog mooi uit!

Mag nu ook verlengen, dus ben nog ff aan het zoeken :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderbasketbal
  • Laatst online: 22-11-2024
Mag sinds kort verlengen, ben er eigenlijk wel over uit dat het de Incredible S moet worden aangezien ik de DHD net iets te groot vind. Ik zit nu bij Hi maar na enig contact met Hi te hebben gehad zeiden ze dat ze de Incredible S niet op gaan nemen in hun modelrange.

Weet iemand daar meer van? Lijkt mij dat elke provider deze smartphone zal gaan verkopen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel193
  • Laatst online: 22:17
Sanderbasketbal schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:27:
Mag sinds kort verlengen, ben er eigenlijk wel over uit dat het de Incredible S moet worden aangezien ik de DHD net iets te groot vind. Ik zit nu bij Hi maar na enig contact met Hi te hebben gehad zeiden ze dat ze de Incredible S niet op gaan nemen in hun modelrange.

Weet iemand daar meer van? Lijkt mij dat elke provider deze smartphone zal gaan verkopen? :9
En als je via belcompany of online verlengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Newday schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:39:
Voor degenen die hem al hebben:
Komt het geluid van de speaker uit de voorkant of achterkant?
Ik vind het bij de Desire altijd wat onnatuurlijk dat als je een filmpje kijkt het geluid van achteren komt.
Uit de achterkant wat daar zit de speaker, net als bij de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKrokEd
  • Laatst online: 02-06 10:00
Ik ga eindelijk aan de smartphone, en ik denk dat het deze gaat worden! Heb een paar vraagjes voor degenen die hem al in huis hebben.

Zit er fm radio op? De sites zijn het er niet met elkaar eens.. en kan er dan ook radio geluisterd worden zonder oortjes in te pluggen?
Hoe erg is die "verhoging" op de achterkant merkbaar? Kan hij makkelijk in de broekzak, houdt hij lekker vast, blijft hij stevig liggen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:43
McKrokEd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:52:
Ik ga eindelijk aan de smartphone, en ik denk dat het deze gaat worden! Heb een paar vraagjes voor degenen die hem al in huis hebben.

Zit er fm radio op? De sites zijn het er niet met elkaar eens.. en kan er dan ook radio geluisterd worden zonder oortjes in te pluggen?
Hoe erg is die "verhoging" op de achterkant merkbaar? Kan hij makkelijk in de broekzak, houdt hij lekker vast, blijft hij stevig liggen?

Bedankt!
Geef je weinig kans op radio luisteren zonder oortjes, die dient in 99 van de 100 gevallen als antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
rinkel schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 00:24:
[...]

Geef je weinig kans op radio luisteren zonder oortjes, die dient in 99 van de 100 gevallen als antenne.
Kooptelefoon is noodzakkelijk om je FM Radio te beluisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
ChiMan schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 07:35:
[...]

Kooptelefoon is noodzakkelijk om je FM Radio te beluisteren!
Maar je kunt dan wel het geluid via de speaker weergeven. De koptelefoon is nodig als antenne.

Een alternatief is het gebruik van een streaming radio app zoals TuneIn. Dan kun je naar radiozenders uit de hele wereld luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Vanavond komt mijn exemplaar binnen van de Incredible S! Ben benieuwd! Op de foto van ChiMan ziet hij er nog mooier uit dan in de winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Waar heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
BelCompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Ik vind de Incredible S wel apart, maar als ik zou moeten kiezen uit HTC toestellen zou ik hem wel nemen denk ik.
Voordelen:
- Net nieuw dus langer ondersteund (Gingerbread binnenkort)
- Noise Cancellation
- Redelijk goede accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-06 16:25

Dima_2005

T.net-verslaafde

4" is echt het perfecte formaat, zou geen mm groter moeten zijn volgens mij. (en daarom dus de IncS ipv DHD)
Geniale telefoon trouwens.

[ Voor 13% gewijzigd door Dima_2005 op 08-03-2011 17:00 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
nog even over de bluetooth....

Beste ...,

Dank u wel voor uw email betreffende de HTC Incredible S. Ik heb navraag gedaan betreffende de bluetooth versie op dit toestel en dit is bluetooth 2.1. Ik heb dit doorgegeven aan de juiste afdeling zodat dit aangepast kan worden op de nederlandse site. Helaas staat dit toestel nog niet in de support lijst, hopelijk wordt deze spoedig toegevoegd.

vreemde fout dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Zit daar maar niet te veel mee. :'( ;)

Bluetooth 3.0 zoals we die tot nu toe in telefoons gezien hebben is vrijwel hetzelfde als Bluetooth 2.1. Het wordt pas anders als er de toevoeging +HS achter staat, want dan kan er een snellere verbinding worden opgezet via Wifi (als het andere apparaat dat ook ondersteunt tenminste).

Wikipedia: Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Mijn telefoon is zojuist binnen gekomen. Eerste indruk: verliefd!
Zal morgen of misschien vanavond een uitgebreide review schrijven :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Heb een netwerk probleemje.

Gisteren en vandaag rond dezelfde tijd (18:45) kon ik niet bellen of gebeld worden.
Na een restart van het toestel kon ik weer bellen.

Is dit een provider (tmobile) of toestel probleem?
Iemand anders met een soort geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakan.Tk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-07-2020
Mooie telefoon, over 10 dagen kan ik eindelijk mijn abo vernieuwen.
Heb eerlijk gezegt genoeg van mijn Nokia e72.

Heb wel een aantal vragen aan diegene die deze telefoon nu hebben.
- Ondersteunt deze ook flash zoals de DHD?
- En ondersteunt deze ook gesproken navigatie zoals de DHD
- In de Desire is er een mogelijkheid in het menu dat je je internet kunt uitzetten met bijvoorbeeld navigeren naar het buitenland. Is dat bij deze ook mogelijk.

Alvast bedankt!

Gr.

Hakan.Tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
ChiMan schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:00:

Gisteren en vandaag rond dezelfde tijd (18:45) kon ik niet bellen of gebeld worden.

Had je wel bereik?

Meldt T-mobile een storing rond die tijd bij jou in de buurt (op de website kijken of klantenservice vragen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Hakan.Tk schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:20:
- Ondersteunt deze ook flash zoals de DHD?
Ja
- En ondersteunt deze ook gesproken navigatie zoals de DHD
Ja. Er zitten zelfs twee navigatiesystemen standaard op: Google Maps (gratis. Niet in alle landen beschikbaar, wel in NL) en HTC Locations, dat wereldwijd dekkend is (navigatiegegevens zijn niet gratis, maar voor redelijke prijzen vanuit de app op de telefoon te kopen).
- In de Desire is er een mogelijkheid in het menu dat je je internet kunt uitzetten met bijvoorbeeld navigeren naar het buitenland. Is dat bij deze ook mogelijk.
Ja, die instelling zit al heel erg lang standaard in Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
dasooktoevallig schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:32:
[...]

Had je wel bereik?

Meldt T-mobile een storing rond die tijd bij jou in de buurt (op de website kijken of klantenservice vragen)?
Volgens mijn toestel had ik bereik.
Na het restarten kon ik weer ermee bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
ChiMan schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:00:

gister rond dezelfde tijd een spontane reboot gehad. netwerk vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-04 22:03
Ik heb een vraag over de batterij.

Ik lees nogal wat verhalen over de verizon HTC Droid Incredible dat die een flink batterij verbruik heeft.
Hoe is het met de Incredible hier gesteld ?
Moet je hier ook de truuk uithalen van opladen tot ie groen is, stekker eruit voor 1 minuut en dan weer opladen tot hij groen is zodat je een beetje redelijk de dag kan doorkomen ??

Is de facebook die in sense zit ingebakken ook een stroomvreter ?

Zit namelijk zelf ook aan dit toestel te denken maar wil toch wel een beetje redelijk met de batterij kunnen doen, niet dat je elke dag je foon moet laden omdat ie al bijna droog staat.
Doe met mijn iphone altijd alles uitzetten via sbsettings, scheelt enorm, vooral omdat op mijn werk ik alleen maar gsm heb en geen 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Berichten over levertijden en aanverwante zaken mogen, zoals altijd, in een topic in Telecomproviders.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
auroortje schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:35:
Ik heb een vraag over de batterij.

Ik lees nogal wat verhalen over de verizon HTC Droid Incredible dat die een flink batterij verbruik heeft.
Hoe is het met de Incredible hier gesteld ?
Moet je hier ook de truuk uithalen van opladen tot ie groen is, stekker eruit voor 1 minuut en dan weer opladen tot hij groen is zodat je een beetje redelijk de dag kan doorkomen ??

Is de facebook die in sense zit ingebakken ook een stroomvreter ?

Zit namelijk zelf ook aan dit toestel te denken maar wil toch wel een beetje redelijk met de batterij kunnen doen, niet dat je elke dag je foon moet laden omdat ie al bijna droog staat.
Doe met mijn iphone altijd alles uitzetten via sbsettings, scheelt enorm, vooral omdat op mijn werk ik alleen maar gsm heb en geen 3G.
Ik kan er een dag mee doorkomen met mijIncredible S.
Laadt het 's avonds weer op voor de volgende dag.

Maar zelf denk ik dat het 1.5 tot 2 dagen zonder te laden kan volhouden.

Bel, FB en navigeer ermee.

[ Voor 0% gewijzigd door ChiMan op 08-03-2011 20:45 . Reden: spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
heb wat synchro zooi uitgezet (bv aandelen) en ben nu anderhalf dag verder om een volle accu.
mail, gmail, google, weer staan constant aan. wifi alleen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakan.Tk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-07-2020
@dasooktoevallig

bedankt voor de info. Over 10dagen heb ik deze foon dan ook hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Vanavond mijn HTC Incredible S mogen ontvangen. Eerste indruk: wauw! :9~
Ik zal hier een kleine review neer zetten. Mijn vorige telefoon was een iPhone 3GS.

Nadat ik de telefoon paar dagen goed gebruikt heb volgt er een uitgebreide review!

De HTC incredible S ligt super fijn in de hand. De aparte achterkant merk je nauwelijks iets van. Het toestel voelt stevig aan, is een stuk lichter dan mijn iPhone en ziet er ook nog is een stuk mooier uit! Het scherm is toch wel het mooist: helder, mooie kleuren, touchscreen werkt snel. Prima dus! :)

De snelheid van de telefoon is ook perfect. Navigeren in het menu gaat snel en zonder problemen. Wat mij wel opviel is dat een spelletje spelen, in mijn geval Angry Birds, aanzienlijk langerzamer ging dan op de iPhone. Het "gooien" van de vogels ging niet zonder stotteren. Misschien komt dit omdat er reclame in het spel zit, zou het testen met andere spellen.

Geluid van de telefoon is acceptabel. Merk niet veel verschil met de iphone en gebruik bijna alleen maar een headset. (De iphone headset werkt overigens ook op de HTC. Je kan alleen een nummer pauzeren met de knopjes op de headset).

Wat mij verder opviel: op mijn kamer had ik met de iphone 1/2 streepjes bereik en met de HTC nagenoeg vol bereik. :*) WiFi via een KPN modem (Speedtouch 780) werkt zonder problemen.

Verder kan ik weinig zeggen over de accu, camera en andere functies zonder dat ik deze goed uitgeprobeerd heb.

Kort samengevat:
- Fijn toestel dat goed in de hand ligt
- Geen last van "rare" achterkant
- Helder scherm
- Meer bereik dan mijn oude iPhone

Zodra ik de telefoon meer gebruikt heb volgt er een uitgebreide review! :)

Oja: nog even een vraag. Heb de accu nu volledig opgeladen. Moet ik deze eerst weer ontladen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nee, die moet je nu gewoon normaal gebruiken en pas weer opladen als hij nagenoeg leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
[b][message=35653117,noline]Yrck schreef op dinsdag 08 maart 2011

Oja: nog even een vraag. Heb de accu nu volledig opgeladen. Moet ik deze eerst weer ontladen of?
http://www.androidworld.n...ienlijk-verbeteren-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Inmiddels is er een review door Tweakers verschenen:

reviews: HTC Incredible S: de duivel zit in de details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
De FM-radio

Gisteren heb ik voor het eerst de FM-radio uitgeprobeerd. In vergelijking met de FM-radio in mijn HTC Desire heeft HTC met de FM-radio in de Incredible S kwalitatief een enorme sprong voorwaarts gemaakt op alle vlakken. Dat is een sprong van "vrijwel onbruikbaar" naar "bijna perfect".

De radio start snel, crasht niet meer om de haverklap (tot nu toe helemaal niet dus ik ben hoopvol), scant de hele FM-band binnen een minuut. De ontvangstgevoeligheid is beter dan van veel draagbare radio's. De meeste zenders komen goed binnen zonder al te veel ruis en storingen en de RDS-gegevens worden grotendeels goed uitgelezen. Het geluid is goed. Zelfs Radio 4 was een genot om naar te luisteren. De interface van de FM-radio app is subtiel onder handen genomen. De verschillen zijn klein maar fijn.

Natuurlijk zijn er nog kleine verbeterpuntjes.

De app neemt RDS gegevens over bij het opslaan van een zender. Je zou verwachten dat daarbij altijd de zendernaam wordt genomen, maar in praktijk pakt de app de tekst die toevallig op het scherm staat als je op de "+" knop drukt. Gelukkig kun je dat meteen handmatig aanpassen.

Als je afwisselend op verschillende plekken bent, heb je daar een andere samenstelling van FM-zenders. Dezelfde zender kan op een andere frequentie zitten en op dezelfde frequentie kan een andere zender zitten. Het is daarom een nadeel dat je maar één lijst met voorkeurzenders kunt maken. Eigenlijk zou ik per locatie een lijst willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320675

Weet iemand of er al siliconen hoesjes zijn voor deze telefoon zoals ze die voor ihone 4 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273550

Ten eerste horen je vragen hier niet thuis, en ten tweede verwachten we op GoT dat je zelf kan bepalen welke provider je moet nemen en bij welke winkel je moet kopen.

Commentaar op moderatie mag via mail of DM.

[ Voor 141% gewijzigd door RoD op 09-03-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Anoniem: 320675 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:58:
Weet iemand of er al siliconen hoesjes zijn voor deze telefoon zoals ze die voor ihone 4 hebben?
De telefoon is gloednieuw. Verwacht niet te makkelijk dat alles al bekend is. Degenen die het toestel al hebben verkennen wat ze zelf interessant vinden en schrijven daarover. Het zal een tijd duren voordat alle details voor jou hapklaar zijn opgeschreven.

Dus doe jezelf een plezier: als je iets wilt weten waar nog niemand over geschreven heeft, zoek het dan uit. En doe ons een plezier en beschrijf hier je wat je te weten gekomen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
In de review van tweakers.net staat iets over verbinding tijdens het bbellen:

Het door ons geteste prototype verbrak om onduidelijke reden nogal eens de verbinding, kort na het begin van het gesprek.

Ik heb dit zelf 2 maal gehad.
Ook heb ik 2 maal niet kunnen bellen. Na het restarten van mijn toestel was dit probleem verholpen.

Iemand anders met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
ChiMan schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:17:

Het door ons geteste prototype verbrak om onduidelijke reden nogal eens de verbinding, kort na het begin van het gesprek.

Ook heb ik 2 maal niet kunnen bellen. Na het restarten van mijn toestel was dit probleem verholpen.

Heb vandaag veel gesprekken ontvangen en een aantal mensen gebeld maar tot nu toe nog geen problemen tegen gekomen. Mensen klaagde wel over het dubbel horen van zichzelf..

Was net met de headset muziek luisteren en hoorde een lichte ruis. Ook zit mijn Usb aansluiting los. Als ik hier met een vinger tegen aan tikt rammelt het. Denk dat het zwarte randje wat erom heen zit los zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Yrck op 09-03-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik heb een ongelooflijk irritant probleem, heb nu 3 keer meegemaakt dat heel m'n netwerkverbinding weg is, ik kan dan wel handmatig zoeken T-mobile word gevonden, maar ik kan niet verbinden. Start ik de telefoon opnieuw op dan doet alles het weer :S Dus als ik even niet oplet is het mogelijk dat ik uren geen verbinding heb en dus niet bereikbaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Kan dat komen door een verouderd sim-kaartje?
Enkele jaren geleden heb ik ook eens een nieuw simkaartje moeten aanvragen omdat mijn nieuwe telefoon raar deed met mijn 4-jaar oudere sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Laatst online: 14-05 07:07
ChiMan schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:17:

Hier het zelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Tot nu toe heb ik met de Incredible S nog geen verbindingsproblemen gehad.

Het probleem dat Enes_81 beschrijft ken ik wel. Dat komt zo nu en dan voor met de HTC Desire en Hero die mijn vriendin en ik in gebruik hebben. De netwerken zijn T-Mobile en Vodafone en enkele keren in het buitenland. Het kwam al met al zelden voor en dan wel een paar dagen achter elkaar 1x per dag. Daarna weer langere tijd niet.

Om de verbinding te herstellen was het voldoende om de vliegtuigmodus aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Lijkt erop dat het een algemene probleem is.

Welke provider hebben jullie?
Zelf heb ik Tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 15:39
Zou iemand die de Incredible S al heeft misschien eens een Smartbench 2011 benchmark kunnen doen?

Ik ben benieuwd hoe de Incredible S zich verhoudt t.o.v. de LG Optimus 2X en de Nexus S (benchmark resultaten hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Iemand die weet of de HTC Incredible S Gorilla Glass heeft?

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Dit soort netwerk problemen heb ik in het begin eigenlijk met ieder HTC toestel gehad (Een Orange branded dingetje, HTC P3100(of 3600? weet ik even niet) en de HTC Hero).
Na een tijdje komt er een update en werkt het allemaal prima.

Ik ben ook zeer serieus naar de Incredible S aan het kijken, ben toch altijd wel heel erg blij met HTC, hoef niet persé het nieuwste van het nieuwste en het snelste van het snelste dus de dual cores en dergelijken mogen van mij nog wel even wachten.

Ik kan met een maand of 3 verlengen, dus eens kijken wat de ervaringen zijn hier. Ik houdt dit topic met zeer veel intresse in de gaten!
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste