Heb mijne vandaag ontvangen en op de achterkant van de doos staat gewoon bluetooth 2.1sbesseling schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:03:
ik heb op een engelse site gelezen dat nederland bluetooth 3.0 kreeg en de rest 2.1.
het schijnt dus toch echt te kloppen.
Klopt. Dit was een foutje van de Nederlandse HTC site.frickY schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:18:
[...]
Heb mijne vandaag ontvangen en op de achterkant van de doos staat gewoon bluetooth 2.1
Anoniem: 399215
Fijn toestel, heb er absoluut geen spijt van...
Weet iemand hoe ik bij de gegevens op de SD kaart kom?
Je telefoon aan de computer hangen en kiezen voor Diskdrive.Anoniem: 399215 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:56:
Fijn toestel, heb er absoluut geen spijt van...![]()
Voor bestanden die niet standaard door de verschillende android apps gelist worden (zoals foto's in de Gallery of muziek in de muziek-app) heb je een File Explorer nodig, zoals Root Explorer of Astro File Manager.Anoniem: 399215 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:56:
Fijn toestel, heb er absoluut geen spijt van...![]()
Deze apps zijn gewoon te krijgen via de market, en sommige van deze apps zijn nog gratis ook nog.
Edit: Dit is natuurlijk als je de SD kaart gegevens wil benaderen vanaf de telefoon. Mocht je ze vanaf de PC willen benaderen, dan heb je meer aan Yrck's post hierboven
[ Voor 14% gewijzigd door Sorbo op 10-03-2011 13:00 ]
Is de Noise Cancellation een aanwinst voor dit toestel? Krijgt de Desire S dit trouwens ook?
Op xda-developers.com heeft iemand een vergelijking met foto's geplaatst van de beeldschermen van Incredible S, Desire HD en Desire:
http://forum.xda-develope...p?p=11908602&postcount=13
De foto's zijn wel erg groot.
http://forum.xda-develope...p?p=11908602&postcount=13
De foto's zijn wel erg groot.
Heeft iemand de nederlandse handleiding? Op mijn SD kaartje staat de safety guide wel in het nederlands maar de UM niet. Alleen engels frans en duits..
http://dl4.htc.com/web_ma...edible_S_HTC_Dutch_UM.pdfYrck schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:42:
Heeft iemand de nederlandse handleiding? Op mijn SD kaartje staat de safety guide wel in het nederlands maar de UM niet. Alleen engels frans en duits..
Dankje!
Gewoon op de internationale website van HTC kijkenYrck schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:12:
[...]
Dankje!Had al op de HTC site gekeken bij ondersteuning maar daar staat de Incredible S nog niet tussen.
Ik zie net zelf dat er al benchmark resultaten van de Incredible S staan op smartphonebenchmarks.com:Mottebelke schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:39:
Zou iemand die de Incredible S al heeft misschien eens een Smartbench 2011 benchmark kunnen doen?
Ik ben benieuwd hoe de Incredible S zich verhoudt t.o.v. de LG Optimus 2X en de Nexus S (benchmark resultaten hier).
HTC Incredible S | LG Optimus 2X | Nexus S (@1.5GHz) | Desire HD (@1.5GHz) | |
Games score | 1222 | 2526 | 2515 | 1668 |
Productivity score | 1049 | 2660 | 1199 | 1453 |
De Optimus 2X is dus stukken sneller dan de Incredible S. Opvallend dat de Nexus S nog zo goed kan meekomen in de games score. Waarschijnlijk is de Tegra2 GPU vergelijkbaar in performance met de SGX540. Maar de Adreno 205 van de IS en DHD blijft toch wat achter...
Net weer een geval van een gesprek dat zomaar verbroken werd.
Ditmaal na 14 seconden
Zat in de auto en belde via een bluetooth headset en het toetstel lag op de dashboard.
Ditmaal na 14 seconden
Zat in de auto en belde via een bluetooth headset en het toetstel lag op de dashboard.
Tuurlijk zal de Optimus 2X sneller zijn, volledig andere architectuur (moderner vooral).
De Nexus S en DHD komen ook hoger uit de bus, maar zijn beiden overclocked, wat ik in een smartphone nogsteeds vreemd vind (maar wie ben ik?), de werkelijke scores zijn waarschijnlijk dus lager voor een stock telefoon.
De Nexus S en DHD komen ook hoger uit de bus, maar zijn beiden overclocked, wat ik in een smartphone nogsteeds vreemd vind (maar wie ben ik?), de werkelijke scores zijn waarschijnlijk dus lager voor een stock telefoon.
Ik had de resultaten van de DHD (dezelfde chipset/geheugen als IS) toegevoegd om te laten zien wat er met de IS mogelijk is zodra hij wordt overgeclockt (wat vast wel gaat gebeuren als hij geroot is).benji83 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:13:
Tuurlijk zal de Optimus 2X sneller zijn, volledig andere architectuur (moderner vooral).
Anoniem: 320675
Ik heb sinds vandaag ook dit mooi toestel aangeschaft. Hij is echt fijn en ligt fijn in de hand. Alles gaat heel soepel en het scherm is fantastisch. Het enige wat mij stoort is het gamen met lag. Als ik fruitninja speel, wanneer er nieuwe fruit naar boven komt voordat ik ze moet snijden gaat het beeld haperen waardoor het spelritme flink verziekt word.
Zou het komen door bepaalde instellingen op de telefoon? Ik heb mijn instellingen gewoon op standaard instellingen staan. Kan het zijn dat de telefoon op energie besparing staat of is het gewoon zo dat deze telefoon het spel niet soepel kan draaien?
ik ben benieuwd naar jullie spelervaringen op dit toestel.
Verder ben ik zeer tevreden, met name muziek luisteren via de headset is +++
Zou het komen door bepaalde instellingen op de telefoon? Ik heb mijn instellingen gewoon op standaard instellingen staan. Kan het zijn dat de telefoon op energie besparing staat of is het gewoon zo dat deze telefoon het spel niet soepel kan draaien?
ik ben benieuwd naar jullie spelervaringen op dit toestel.
Verder ben ik zeer tevreden, met name muziek luisteren via de headset is +++
Weet iemand of je de meldingsled kunt uitzetten? Bij mijn oude G1 ging dat heel simpel, hier kan ik het niet vinden...
Instellingen > Weergave > MeldingsflitsAnoniem: 399215 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:00:
Weet iemand of je de meldingsled kunt uitzetten? Bij mijn oude G1 ging dat heel simpel, hier kan ik het niet vinden...
Smartbench 2011 gedaan...
productivity : 942
games index: 1244
Ik moet wel zeggen dat er aardig wat applicaties draaiden...
productivity : 942
games index: 1244
Ik moet wel zeggen dat er aardig wat applicaties draaiden...
Wat maakt het uit wat voor punten hij scoort, als hij gewoon heel responsief aanvoelt?
Ik kom van een HTC Touch Pro met een T-mobile rom van windows mobile 6.5. Sta te springen om mijn Incredible te gaan gebruiken want ben dat trage gedoe spuug en spuug zat.
Ik kom van een HTC Touch Pro met een T-mobile rom van windows mobile 6.5. Sta te springen om mijn Incredible te gaan gebruiken want ben dat trage gedoe spuug en spuug zat.
Qua snelheid bevalt hij prima en is het toestel me eigenlijk in niets tegengevallen
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 399215 op 11-03-2011 16:17 ]
Sinds gisteren ook dit toestel en is ook mijn eerste Android.
Tot nu toe zeer tevreden, reageert vlot (vlotter als mijn vorige, een Samsung i8910HD), beeld en geluid is zeer goed.
Android is wel ff wennen, maar went snel.
Paar dingen wat nog niet vlot:
Weer bericht van Rotterdam wil niet bijwerken, andere plaatsen zoals Parijs wel.
HTCSense.com kan mijn toestel niet vinden, ook al staat die telefoonzoeker aan.
Volgens advanced Taskkiller staan er om de haverklap programma's te draaien op de achtergrond.
Elk programma wat gebruikt is, staat in de lijst van actieve programma's, of mis ik iets?
Maar goed, ben zeer te spreken over het toestel tot nu toe, maar als iemand wat hints kan geven over het bovenstaand, graag.
Tot nu toe zeer tevreden, reageert vlot (vlotter als mijn vorige, een Samsung i8910HD), beeld en geluid is zeer goed.
Android is wel ff wennen, maar went snel.
Paar dingen wat nog niet vlot:
Weer bericht van Rotterdam wil niet bijwerken, andere plaatsen zoals Parijs wel.
HTCSense.com kan mijn toestel niet vinden, ook al staat die telefoonzoeker aan.
Volgens advanced Taskkiller staan er om de haverklap programma's te draaien op de achtergrond.
Elk programma wat gebruikt is, staat in de lijst van actieve programma's, of mis ik iets?
Maar goed, ben zeer te spreken over het toestel tot nu toe, maar als iemand wat hints kan geven over het bovenstaand, graag.
Je doet er goed aan om advanced task killer gewoon te verwijderen, aangezien hij sinds Android 2.2 nergens meer voor nodig is. Android regelt namelijk zelf het sluiten van applicaties. Vroeger, bij Android 1.5 had zo'n taskkiller op zich nog wel nut, maar toen waren de toestellen ook een stuk trager.
Kortom, je bent alleen maar veel tijd en stress kwijt aan het steeds killen van je applicaties, terwijl als je je er niet druk om maakt jezelf een hoop moeite bespaart en je meer van je telefoon kan genieten
Voor je Weer-probleem: kijk even of je bij instellingen->locatie en beveiliging wel een vinkje hebt gezet
Kortom, je bent alleen maar veel tijd en stress kwijt aan het steeds killen van je applicaties, terwijl als je je er niet druk om maakt jezelf een hoop moeite bespaart en je meer van je telefoon kan genieten
Voor je Weer-probleem: kijk even of je bij instellingen->locatie en beveiliging wel een vinkje hebt gezet
Ik had gisteren deze telefoon besteld, maar ik begin nu toch nog te twijfelen.
Ik moet mijn contract nog tekenen, dus kan het nog makkelijk annuleren.
Ik twijfel namelijk of ik niet beter voor de LG Optimus 2X Speed kan kiezen. Deze is voor mijn abonnement in elk geval net zo duur (enig nadeel is dat de telefoon in bestelling staat).
Ik gebruik mijn telefoon vooral voor internet, email en om bereikbaar te zijn.
Mijn vorige smartphone is veel te zwak geweest. (te langzaam, te weinig geheugen en ook nog eens met veel bugs). Dat is ook de reden dat ik nu en een duurdere telefoon kies EN nog erg twijfel.
Doordat het een veel duurder toestel is, wil ik er meteen 2 jaar mee doen.
Samsung Galaxy S hebben veel mensen in mijn omgeving: ik wil niet de zoveelste zijn...
DHD vind ik te groot
Desire S wordt me iets te duur
De HTC Incredible S en de LG Optimus 2X blijven over. Passen behoorlijk bij mijn eisen en zijn nog betaalbaar.
Voordeel Optimus 2x tov de Incredible
- sneller (dual core)
- enigszins mooier (al hoewel ik de Incredible wel een mooi toestel vind)
- meer geheugen (8GB om 4 GB)
- Door de dualcore lijkt het meer een verkoophit te zijn, dan Incredible S - er schijnt het komende jaar behoorlijk wat geprogrammeerd gaan worden, dat speciaal aangepast zal worden voor t Tegra 2-platform
- Door de dualcore-processr kan het vermoedelijk wat langer mee gaan dan de Incredible.
Nadeel:
- LG heeft slechte softwareupdates (lees: geen updates) gehad in het verleden, waar HTC juist goed bekend staat
- Algemene bouwkwaliteit van LG telefoons (moet 2 jaar meegaan)
- De Incredible is meer een doorontwikkeling, waardoor belangrijkste bugs al opgelost zijn (schat ik zo in), terwijl de LG voor het eerst een highend-android-toestel uitbrengt met ook nog eens een nieuwe processor en platform.
- minder ram-geheugen
Ik heb het gevoel dat de Incredible S meer een veilige keuze is, terwijl de LG meer opvalt en toch betere specs heeft.
Iemand nog een argument waarom ik echt voor de Incredible S moet kiezen?
Ik moet mijn contract nog tekenen, dus kan het nog makkelijk annuleren.
Ik twijfel namelijk of ik niet beter voor de LG Optimus 2X Speed kan kiezen. Deze is voor mijn abonnement in elk geval net zo duur (enig nadeel is dat de telefoon in bestelling staat).
Ik gebruik mijn telefoon vooral voor internet, email en om bereikbaar te zijn.
Mijn vorige smartphone is veel te zwak geweest. (te langzaam, te weinig geheugen en ook nog eens met veel bugs). Dat is ook de reden dat ik nu en een duurdere telefoon kies EN nog erg twijfel.
Doordat het een veel duurder toestel is, wil ik er meteen 2 jaar mee doen.
Samsung Galaxy S hebben veel mensen in mijn omgeving: ik wil niet de zoveelste zijn...
DHD vind ik te groot
Desire S wordt me iets te duur
De HTC Incredible S en de LG Optimus 2X blijven over. Passen behoorlijk bij mijn eisen en zijn nog betaalbaar.
Voordeel Optimus 2x tov de Incredible
- sneller (dual core)
- enigszins mooier (al hoewel ik de Incredible wel een mooi toestel vind)
- meer geheugen (8GB om 4 GB)
- Door de dualcore lijkt het meer een verkoophit te zijn, dan Incredible S - er schijnt het komende jaar behoorlijk wat geprogrammeerd gaan worden, dat speciaal aangepast zal worden voor t Tegra 2-platform
- Door de dualcore-processr kan het vermoedelijk wat langer mee gaan dan de Incredible.
Nadeel:
- LG heeft slechte softwareupdates (lees: geen updates) gehad in het verleden, waar HTC juist goed bekend staat
- Algemene bouwkwaliteit van LG telefoons (moet 2 jaar meegaan)
- De Incredible is meer een doorontwikkeling, waardoor belangrijkste bugs al opgelost zijn (schat ik zo in), terwijl de LG voor het eerst een highend-android-toestel uitbrengt met ook nog eens een nieuwe processor en platform.
- minder ram-geheugen
Ik heb het gevoel dat de Incredible S meer een veilige keuze is, terwijl de LG meer opvalt en toch betere specs heeft.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Samsung Galaxy S hebben te veel mensen in je omgeving, maar nu twijfel je over een telefoon die volgens jou ook een succes gaat worden, wat dus zou betekenen dat waarschijnlijk veel mensen 'm gaan kopen? 
Dat sneller van de Optimus 2x is leuk en aardig, maar met de dingen die jij ermee wil doen heb je dat echt niet nodig, ik zou zelf voor de Incredible S gaan. Heb meer vertrouwen in HTC dan in LG.
Dat sneller van de Optimus 2x is leuk en aardig, maar met de dingen die jij ermee wil doen heb je dat echt niet nodig, ik zou zelf voor de Incredible S gaan. Heb meer vertrouwen in HTC dan in LG.
The devil is in the details.
Ik ben liever de 1e dan de laatste... Dat veel mensen iets hebben vind ik niet erg, maar wel als al die mensen dat ding al een halfjaar hebben en ik als laatste dat toestel ook koop.Hahn schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:05:
Samsung Galaxy S hebben te veel mensen in je omgeving, maar nu twijfel je over een telefoon die volgens jou ook een succes gaat worden, wat dus zou betekenen dat waarschijnlijk veel mensen 'm gaan kopen?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Nee, stel je voor zeg, dan word je scheef aangekeken! 
Maar ik denk in ieder geval dat de Incredible S toch wel degelijker is dan de Optimus, zowel qua hardware als qua software.
Maar ik denk in ieder geval dat de Incredible S toch wel degelijker is dan de Optimus, zowel qua hardware als qua software.
The devil is in the details.
@Bakko, txs, maar bij instellingen > locatie staat geen beveiliging.
Stomme is dat die de andere landen wel doet, maar alleen Rotterdam niet.
Die advance taskkiller is gekilled
, ga ik me dus ook niet meer druk om maken.
Maar iemand nog een idee waarom HTCsense.com mij niet kan vinden?
Die advance taskkiller is gekilled
Zoals mensen in mijn omgeving kunnen bevestigen ben ik een ernorme zeikerd met krasjes, stof etc. Heb daarom via ebay (http://cgi.ebay.nl/6x-scr...uches&hash=item2a0e9f91e8) zes screen protectors gekocht. Vandaag binnen gekregen en de kwaliteit is om te huilen. Voor de mensen die nog een protector zoeken; bestel deze niet!
Zie je wel het kaartje of loop je vast bij de laatste stap van het aanmelden? Had dit ook. Moest op een knop drukken en aangemeld op de telefoon zijn. Lukte maar niet. Toevallig HTC Hub geopend, aangemeld en mijn telefoon werd netjes gevonden!Rhodan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:24:
@Bakko, txs, maar bij instellingen > locatie staat geen beveiliging.
Die advance taskkiller is gekilled, ga ik me dus ook niet meer druk om maken.
@Yrck, werkt nu, account verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Zal wel ergens dikke vingers hebben gehad bij het aanmaken
Maar ik krijg nu de melding dat die zijn eerste sync aan het doen is, of te wel, ze zien mekaar.
Nu het weer van Rotterdam nog....
Zal wel ergens dikke vingers hebben gehad bij het aanmaken

Maar ik krijg nu de melding dat die zijn eerste sync aan het doen is, of te wel, ze zien mekaar.
Nu het weer van Rotterdam nog....
[ Voor 3% gewijzigd door Rhodan op 12-03-2011 15:34 ]
Ik koop altijd screenprotectors bij brando.com.Yrck schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:56:
Zoals mensen in mijn omgeving kunnen bevestigen ben ik een ernorme zeikerd met krasjes, stof etc. Heb daarom via ebay (http://cgi.ebay.nl/6x-scr...uches&hash=item2a0e9f91e8) zes screen protectors gekocht. Vandaag binnen gekregen en de kwaliteit is om te huilen. Voor de mensen die nog een protector zoeken; bestel deze niet!
Hopelijk is.deze snel beschikbaar voor de IS
Er staat wel bij dat het synchroniseren bij HTCsense enkel uren kan duren, daar gaan ze dus wel gelijk in krijgen geloof ik.
Is nog steeds bezig, hoe lang duurde dit bij jullie?
Nog een vraagje, zat eens even wat te browsen vanaf de PC op de telefoon en zag dat die Navigator 2gb in gebruik neemt voor kaarten.
Nu ben ik zelf nogal fan van Sygic en die gaat dus ook gebruikt worden en 2 van dit soort programma's vind ik onzin.
Maar hoe krijg ik die navigator eraf?
Staat niet in applicatie beheer, althans ik kan hem niet vinden.
Ook zit ik te denken om een andere Microsd te kopen van 16gb, iemand nog ervaringen met verschillende merken? Neem aan dat een Kingston class 4 het altijd wel goed zal doen of is een class 10 merkbaar beter?
En dat brengt me tot nog een vraag, ben wel bezig zo......
Staan er op de microsd die standaard in het toestel zitten, geen programma's of instellingen geïnstalleerd?
Of te wel, als ik hem omwissel voor een nieuwe 16gb, ben ik dan wat kwijt of blijft alles draaien?
Nog een vraagje, zat eens even wat te browsen vanaf de PC op de telefoon en zag dat die Navigator 2gb in gebruik neemt voor kaarten.
Nu ben ik zelf nogal fan van Sygic en die gaat dus ook gebruikt worden en 2 van dit soort programma's vind ik onzin.
Ook zit ik te denken om een andere Microsd te kopen van 16gb, iemand nog ervaringen met verschillende merken? Neem aan dat een Kingston class 4 het altijd wel goed zal doen of is een class 10 merkbaar beter?
Staan er op de microsd die standaard in het toestel zitten, geen programma's of instellingen geïnstalleerd?
Of te wel, als ik hem omwissel voor een nieuwe 16gb, ben ik dan wat kwijt of blijft alles draaien?
Kan niet overal antwoordt op geven maar HTCsense duurde bij mij ook erg lang. Heb een dag later weer gekeken en toen werkte het. Ben zelf ook een Sygic fan dus ben erg benieuwd hoe ik de Navigator eraf krijg.Rhodan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:52:
Er staat wel bij dat het synchroniseren bij HTCsense enkel uren kan duren, daar gaan ze dus wel gelijk in krijgen geloof ik.
Als je een nieuwe geheugenkaart koopt, kan je toch de inhoud van de 8gb overzetten op de 16gb? Weet je zeker dat alle bestanden die de telefoon eventueel nodig heeft erop staan!
Gelukkig, ben ik niet de enigste die het nog niet gevonden heeft
.
Zo "ruw" overzetten van zoiets, ben ik nooit zo'n fan van.
Zo "ruw" overzetten van zoiets, ben ik nooit zo'n fan van.
Heb ook protectors van deze firma op m'n camera zitten, maar moet zeggen dat er weinig mee aan de hand is.Yrck schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:56:
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Zo'n 2 uur. Bij mijn eerste poging is de sync niet gelukt. Ik heb toen de HTCsense.com sync instellingen van de telefoon verwijderd en opnieuw ingesteld met dezelfde htcsense.com account. De telefoon had vervolgens grote moeite om in te loggen. Na meerdere pogingen om de account in te stellen in de loop van een half uur is het een keer gelukt. Sindsdien gaat het goed met synchroniseren met htcsense.com. Dat online backup systeem is een goed idee, maar zit nog vol kinderziekten.Rhodan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:52:
De navigator zelf krijg je er niet af. Die zit ingebakken in de ROM. Die kan je alleen er af gooien als je het toestel kan rooten. De kaarten kun je wel van je SD-kaart gooien (wel even backup maken naar je harde schijf).Maar hoe krijg ik die navigator eraf?
Hoe groter hoe beter en hoe sneller hoe beter. Ik heb er zelf een 32GB Kingston cass 4 kaart in zitten en die werkt goed. Heb ik niet in een Nederlandse winkel kunnen vinden, alleen Ebay.Ook zit ik te denken om een andere Microsd te kopen van 16gb, iemand nog ervaringen met verschillende merken? Neem aan dat een Kingston class 4 het altijd wel goed zal doen of is een class 10 merkbaar beter?
Als je goed kijkt zie je er wel een paar systeemmappen op staan waar bestanden in staan. Normaal gesproken zou de telefoon die opnieuw moeten aanmaken als ze ontbreken (na opnieuw opstarten).Staan er op de microsd die standaard in het toestel zitten, geen programma's of instellingen geïnstalleerd?
Het wordt wat ingewikkelder als je gebruik gemaakt hebt van de mogelijkheid om programma's naar de SD-kaart te verplaatsen.
Dat heb ik meerdere keren gedaan inmiddels. Telefoon uitzetten. Kaart er uit. Vervolgens de hele inhoud van je oude kaart kopiëren naar de nieuwe kaart. Nieuwe kaart er in. Telefoon weer aanzetten. Geen probleem.Of te wel, als ik hem omwissel voor een nieuwe 16gb, ben ik dan wat kwijt of blijft alles draaien?
Dat werkt voor alle Android telefoons zo, behalve als je de telefoon geroot hebt en een ROM met APPS2SD gebruikt. Dan moet je het net even anders aanpakken, maar ook dan kan het zonder gegevensverlies.
Nog een opmerking over Sygic: aangezien je er positief over bent heb je de Android versie nog niet gebruikt, vermoed ik.

Txs, hier heb ik wat aan.
Sense.com is nog steeds aan het synchroniseren...
Zo dadelijk nog maar eens verwijderen en dan nog eens proberen, 3x scheepsrecht...
Ik heb die route 66 wel ff bekeken, maar die heeft volgens mij geen rijstrook assistent toch??
Iets wat ik toch wel ideaal vind, maar zal er zo wie zo een zwikkie mappen / landen afhalen.
Van de week in ieder geval een 16gb kaartjes halen.
Sense.com is nog steeds aan het synchroniseren...
Zo dadelijk nog maar eens verwijderen en dan nog eens proberen, 3x scheepsrecht...
Ik heb die route 66 wel ff bekeken, maar die heeft volgens mij geen rijstrook assistent toch??
Iets wat ik toch wel ideaal vind, maar zal er zo wie zo een zwikkie mappen / landen afhalen.
Van de week in ieder geval een 16gb kaartjes halen.
Sja keuze moet je natuurlijk zelf maken. Veel lezen dus.Quacka schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:02:
knip
Wat IK vind doet er namelijk bar weinig toe, al wil ik je mijn mening hierover best met je delen:
-HTC heeft betere ondersteuning dan LG
-Als je nu froyo/gingerbread op je tel draait, staat 1 core continu uit zn neus te eten. Zelfs de (zeer mooie) dualcore tab van dell met honeycomb heeft niks aan die core, daarom blijft htc ook nog even op single. Al heb er misschien wel iets aan in de toekomst, maar dan ben je geheel afhankelijk van de coulantheid van LG om de ondersteuning op te nemen in een update; zie je dit gebeuren? (of een custom rom rom)
Lees dat een aantal personen htcsense.com gebruiken, maar voel hier zelf eigenlijk helemaal niets voor.
Staan al je contacten, sms-jes en what not ergens op een webservertje.
Wordt een ontzettend interessant target voor crackers om gegevens te stelen, en doorgaans lukt ze dat op dergelijke grote nieuwe omgevingen ook nog.
Zijn jullie daar niet huiverig/paranoïde om?
Ik voel zelf in ieder geval weinig voor het delen van dergelijke gegevens. Ik heb er zelfs al moeite mee mijn telefoon en mobiele nummer aan mijn gmail account te koppelen.
Staan al je contacten, sms-jes en what not ergens op een webservertje.
Wordt een ontzettend interessant target voor crackers om gegevens te stelen, en doorgaans lukt ze dat op dergelijke grote nieuwe omgevingen ook nog.
Zijn jullie daar niet huiverig/paranoïde om?
Ik voel zelf in ieder geval weinig voor het delen van dergelijke gegevens. Ik heb er zelfs al moeite mee mijn telefoon en mobiele nummer aan mijn gmail account te koppelen.
[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 13-03-2011 11:39 ]
Wel een aardig punt, maar neem aan dat HTC hier wel over nagedacht heeft.
En mocht het toch mis gaan, zoveel boeiends staat er niet op en HTC heeft dan wel iets uit te leggen (claims).
Aan de andere kant..... vanmorgen kreeg ik weer de melding dat die voor de eerste keer aan het synchroniseren was en nu kan ik weer niet inloggen.
Morgen maar eens naar HTC bellen hoe dat allemaal zit.
Volgens de handleiding kan je trouwens geen eigen geluidjes zetten op meldingen zoals bv new mail.
Iemand daar al wat op gevonden?
En mocht het toch mis gaan, zoveel boeiends staat er niet op en HTC heeft dan wel iets uit te leggen (claims).
Aan de andere kant..... vanmorgen kreeg ik weer de melding dat die voor de eerste keer aan het synchroniseren was en nu kan ik weer niet inloggen.
Volgens de handleiding kan je trouwens geen eigen geluidjes zetten op meldingen zoals bv new mail.
ZedgeRhodan schreef op zondag 13 maart 2011 @ 11:39:
Wel een aardig punt, maar neem aan dat HTC hier wel over nagedacht heeft.
[HTCSense.com]
Ik kan momenteel alwéér niet inloggen op de website van htcsense.com. De telefoon synchroniseert wel.
Op dit moment werkt htcsense.com voor mij dermate slecht en onbetrouwbaar, dat ik het net zo goed niet zou kunnen gebruiken.
Ik ben benieuwd: werkt htcsense.com voor een van jullie wel probleemloos?
[Geluiden voor meldingen]
In het centrale instellingenmenu van Android stel je de standaardgeluiden in die voor de hele telefoon gelden. Die kun je dus wel zelf kiezen. Daar stel je bijvoorbeeld het standaardgeluid in voor alle meldingen. Bij Android hebben apps meestal ook een eigen instellingen, die vanuit de app zelf toegankelijk zijn. De meeste apps die meldingen geven bieden de mogelijkheid om eigen geluiden voor de meldingen in te stellen, zodat je een melding van die app kunt herkennen aan het geluid. Naast het geluid kun je doorgaans ook instelllen of je telefoon bij de melding moet trillen en of het ledje moet gaan knipperen.
Ik kan momenteel alwéér niet inloggen op de website van htcsense.com. De telefoon synchroniseert wel.
Op dit moment werkt htcsense.com voor mij dermate slecht en onbetrouwbaar, dat ik het net zo goed niet zou kunnen gebruiken.
Ik ben benieuwd: werkt htcsense.com voor een van jullie wel probleemloos?
[Geluiden voor meldingen]
In het centrale instellingenmenu van Android stel je de standaardgeluiden in die voor de hele telefoon gelden. Die kun je dus wel zelf kiezen. Daar stel je bijvoorbeeld het standaardgeluid in voor alle meldingen. Bij Android hebben apps meestal ook een eigen instellingen, die vanuit de app zelf toegankelijk zijn. De meeste apps die meldingen geven bieden de mogelijkheid om eigen geluiden voor de meldingen in te stellen, zodat je een melding van die app kunt herkennen aan het geluid. Naast het geluid kun je doorgaans ook instelllen of je telefoon bij de melding moet trillen en of het ledje moet gaan knipperen.
HTCsense werkt hier ook niet. Als het werkt,doet hij het gewoon prima.
Ben ik niet de enigste waar HTCsense niet werkt.
Morgen nog een dag...
Nog een paar dingen.
Mijn weer werkt nu eindelijk, deed het opeens na aanvinken van auto sync.
FF kijken wat dit doet met mijn batterij tijd.
Nu ook HTC Sync voor de pc aan het proberen.
Telefoon en PC zien mekaar, kan ook foto's veilig overzetten, maar om contacten te backuppen werkt niet.
Contacten kan ik niet aan of uit zetten.
Morgen nog een dag...
Nog een paar dingen.
Mijn weer werkt nu eindelijk, deed het opeens na aanvinken van auto sync.
FF kijken wat dit doet met mijn batterij tijd.
Nu ook HTC Sync voor de pc aan het proberen.
Telefoon en PC zien mekaar, kan ook foto's veilig overzetten, maar om contacten te backuppen werkt niet.
Contacten kan ik niet aan of uit zetten.
Anoniem: 395137
Het wordt zelfs erger, heb net mijn Incredible S, eerst wil die op HTCsense toestel niet laden en daarna ook nog laad fout bij ' regio' bij het aanmelden. Hoop dat het morgen wel over is...
Ik heb nu 3 dagen géén last meer gehad dat mijn connectie werd verbroken 
Zoals Yrck al aangaf de screenprotector van die Duitser op eBay zijn het niet waard zelf voor dat geld, ze zijn te klein en haast onmogelijk om alle bubbels eruit te krijgen.
De Accu, gaat best snel leeg maar heb hem nog maar één keer helemaal leeg laten lopen. Het scherm heeft tot nu toe een gemiddeld verbruik van ~75% van m'n accu!
Al die HTC apps die erop staan vind ik troep op de weer/tijd widget na (maar daar heb ik niks aan met launcher pro), voor m'n mail gebruik in de officiele email.apk van 2.2 download hier
En volgens mij zijn er server problemen bij HTC Sense, ik kan niet inloggen. Misschien een glasvezel kabel kapot door die tsunami?
Zoals Yrck al aangaf de screenprotector van die Duitser op eBay zijn het niet waard zelf voor dat geld, ze zijn te klein en haast onmogelijk om alle bubbels eruit te krijgen.
De Accu, gaat best snel leeg maar heb hem nog maar één keer helemaal leeg laten lopen. Het scherm heeft tot nu toe een gemiddeld verbruik van ~75% van m'n accu!
Al die HTC apps die erop staan vind ik troep op de weer/tijd widget na (maar daar heb ik niks aan met launcher pro), voor m'n mail gebruik in de officiele email.apk van 2.2 download hier
En volgens mij zijn er server problemen bij HTC Sense, ik kan niet inloggen. Misschien een glasvezel kabel kapot door die tsunami?
Ben een beetje aan het rondkijken voor een (siliconen) hoesje en screenprotector voor mijn Incredible. De meeste shops hebben hier nog niets over. Een enkeling toont al wel wat, maar geeft aan dat ze nog niet leverbaar zijn.
Op marktplaats beweerd iemand ze wel te kunnen leveren; http://gsm-telecom.marktp...atis-screenprotector.html
Zou dat wat zijn? De foto is in ieder geval niet van de Incredible S. Of zou deze voor de Amerikaanse Droid Incredible zijn bedoeld?
Op marktplaats beweerd iemand ze wel te kunnen leveren; http://gsm-telecom.marktp...atis-screenprotector.html
Zou dat wat zijn? De foto is in ieder geval niet van de Incredible S. Of zou deze voor de Amerikaanse Droid Incredible zijn bedoeld?
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 14-03-2011 08:59 ]
Ik heb een groot probleem met Spotify
elke keer als ik mn playlist wil syncen krijg ik de foutmelding dat mn SD kaart vol is. Op dat moment springt mn SD kaart op read only. Als ik mn telefoon reset doet ie het wel weer gewoon, totdat ik Spotify opstart.
Voor mij is Spotify nu onbruikbaar, terwijl het mobiele gebruik juist de reden was om te gaan betalen voor de dienst.
Ik vind op Google meerdere soortgelijke verhalen, maar helaas geen echte oplossing
Voor mij is Spotify nu onbruikbaar, terwijl het mobiele gebruik juist de reden was om te gaan betalen voor de dienst.
Ik vind op Google meerdere soortgelijke verhalen, maar helaas geen echte oplossing
Kan niet stoppen met ontploffen!
Dat hoesje ga ik in de gaten houden! Zoiets zoek ik!frickY schreef op maandag 14 maart 2011 @ 08:56:
Ben een beetje aan het rondkijken voor een (siliconen) hoesje en screenprotector voor mijn Incredible. De meeste shops hebben hier nog niets over. Een enkeling toont al wel wat, maar geeft aan dat ze nog niet leverbaar zijn.
Veel screenprotectors hebben als titel Incredible S maar de plaatjes laten inderdaad Droid incredible zien. Beetje verwarrend. Hoop dat er snel meer screenprotectors komen want vind het zó erg als er een kras op het scherm komt..
De officiële HTC screenprotectors komen helaas later op de markt!Yrck schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:38:
[...]
Dat hoesje ga ik in de gaten houden! Zoiets zoek ik!
Veel screenprotectors hebben als titel Incredible S maar de plaatjes laten inderdaad Droid incredible zien. Beetje verwarrend. Hoop dat er snel meer screenprotectors komen want vind het zó erg als er een kras op het scherm komt..
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=210062
Heb eerlijk gezegd het nut van screenprotectors nooit ingezien.
Heb al aardig wat jaren een touchscreen telefoon, zo goed als nooit een hoesje erbij gebruikt(alleen mn Blackberry omdat daar een hoesje bij zat) en werkelijk nooit een kras op het scherm gehad.
Ik ga er echt niet als een heilige mee om, zit regelmatig andere troep in mn zak bij mijn telefoon, zelfs geen krassen in de lak.
Heb al aardig wat jaren een touchscreen telefoon, zo goed als nooit een hoesje erbij gebruikt(alleen mn Blackberry omdat daar een hoesje bij zat) en werkelijk nooit een kras op het scherm gehad.
Ik ga er echt niet als een heilige mee om, zit regelmatig andere troep in mn zak bij mijn telefoon, zelfs geen krassen in de lak.
Ik heb zelf ook al jaren een touch-toestel, zonder screenprotector. Maar voor dit toestel wil ik er perse wel een omdat ik hem over een jaar voor een leuk bedrag hoop door te verkopen.
Sowieso zal dit glazen (?) scherm een stuk minder snel krassen als het plastic scherm van mijn Touch Pro, maar liever helemaal voorkomen.
En gaat me dan ook niet alleen om het scherm, maar de gehele behuizing.
Sowieso zal dit glazen (?) scherm een stuk minder snel krassen als het plastic scherm van mijn Touch Pro, maar liever helemaal voorkomen.
En gaat me dan ook niet alleen om het scherm, maar de gehele behuizing.
De een vind het onzin en de ander een must. Vind een screenprotector handig omdat je telefoon in "nieuwstaat" blijft. Netzoals frickY al aangeeft; je kan je telefoon dan voor een hogere prijs verkopen!benji83 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:37:
Heb eerlijk gezegd het nut van screenprotectors nooit ingezien.
@Vaal:
Toch?
En je hebt natuurlijk al lang een bericht over je probleem gestuurd aan de support van Spotify.[b][message=35681117,noline]Ik vind op Google meerdere soortgelijke verhalen, maar helaas geen echte oplossing
Toch?

Ik had dus weer te vroeg gejuicht, vandaag weer problemen met mijn verbinding 
Ik heb mijn Incredible S i.c.m met een nieuwe T-mobile abonnement met zo'n simkaart. Nou valt mijn verbinding soms spontaan weg en krijg ik meldingen, als simkaart geblokkeerd, Geen Sim-kaart in telefoon of het duurt gewoon heel lang om de simkaart te activeren, soms heb ik na 1 keer restarten weer verbinding soms moet ik dit vaker doen.
Ik heb vandaag deze simkaart in mijn Nokia n82 gedaan, stuk of 10 keer herstart gedaan en heb elke keer gelijk verbinding zonder problemen.
In mijn Incredible S heb ik een simkaart van Ben.nl gedaan (ook T-mobile netwerk) hierbij heb ik tientallen keren opnieuw opgestart, vliegtuig-modus aan en weer uit, en elke keer weer gelijk verbinding zonder problemen.
Hierna weer simkaarten verwisseld en gelijk de 1e keer kreeg ik al geen verbinding op mijn Incredible S.
Dan kom ik tot een vage conclusie dat m'n T-mobile simkaart niet goed werkt i.c.m mijn Incredible S
Zijn er nog meer mensen die dit herkennen ??
Ik heb mijn Incredible S i.c.m met een nieuwe T-mobile abonnement met zo'n simkaart. Nou valt mijn verbinding soms spontaan weg en krijg ik meldingen, als simkaart geblokkeerd, Geen Sim-kaart in telefoon of het duurt gewoon heel lang om de simkaart te activeren, soms heb ik na 1 keer restarten weer verbinding soms moet ik dit vaker doen.
Ik heb vandaag deze simkaart in mijn Nokia n82 gedaan, stuk of 10 keer herstart gedaan en heb elke keer gelijk verbinding zonder problemen.
In mijn Incredible S heb ik een simkaart van Ben.nl gedaan (ook T-mobile netwerk) hierbij heb ik tientallen keren opnieuw opgestart, vliegtuig-modus aan en weer uit, en elke keer weer gelijk verbinding zonder problemen.
Hierna weer simkaarten verwisseld en gelijk de 1e keer kreeg ik al geen verbinding op mijn Incredible S.
Dan kom ik tot een vage conclusie dat m'n T-mobile simkaart niet goed werkt i.c.m mijn Incredible S
Inderdaad wel vreemd dat je met een T-Mobile sim geen (goede) verbinding krijgt. Heb zelf nog een "oude" simkaart dus heb er zelf geen problemen mee. Op de telefoon van een vriend, ook een nieuw contract, zat ook zo micro sim geval. Zal gewoon eens contact met T-Mobile opnemen en het probleem voorleggen.Enes_81 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:14:
Hier ook een "oude" simkaart van een jaar of 3 oud - dus geen microsim. Ook T-mobile. Geen verbindingsproblemen.Yrck schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:26:
[...] Heb zelf nog een "oude" simkaart dus heb er zelf geen problemen mee.
Ik heb precies het zelfde gehad met een nieuwe simkaart van T-Mobile. Ik ben toen terug gegaan naar de T-Mobile winkel, daar kreeg ik weer een nieuwe sim. Deze werkt perfect en heb nu geen problemen meer.Enes_81 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:14:
Weer een dagje verder en daar komt die weer..
Het weer van Rotterdam (waar ik werk) werkt niet, maar de regio waar ik woon, werkt wel...
Iemand nog meer die geen weer van Rotterdam kan zien?
Iemand een idee waarom ik met HTC sync (op de de pc) mijn contactlijst niet kan backuppen naar de pc?
Kan het niet aan of uit zetten, de telefoon en PC zien mekaar wel in Sync en kan wel foto's overzetten.
Of weet iemand anders een leuk proggie om een backup te maken?
Ook geprobeerd om mijn contacten lijst over te zetten naar mijn Gmail account en ook dit krijg ik niet voor elkaar.
Wat ik begreep uit de manual, naar contacten lijst gaan, exporten naar sd-kaart selecteren en dan voor mijn google account kiezen. Maakt die vervolgens 1.vcf van mezelf en slaat die op op de sd-kaart.
En daar blijft het bij.
Edit.
Oja, had een vraagje gesteld over geluidjes en of je eigen geluidjes kon zetten op binnen komende e-mail en sms. Dat is gelukt met Tone picker.

Het weer van Rotterdam (waar ik werk) werkt niet, maar de regio waar ik woon, werkt wel...
Iemand nog meer die geen weer van Rotterdam kan zien?
Iemand een idee waarom ik met HTC sync (op de de pc) mijn contactlijst niet kan backuppen naar de pc?
Kan het niet aan of uit zetten, de telefoon en PC zien mekaar wel in Sync en kan wel foto's overzetten.
Of weet iemand anders een leuk proggie om een backup te maken?
Ook geprobeerd om mijn contacten lijst over te zetten naar mijn Gmail account en ook dit krijg ik niet voor elkaar.
Wat ik begreep uit de manual, naar contacten lijst gaan, exporten naar sd-kaart selecteren en dan voor mijn google account kiezen. Maakt die vervolgens 1.vcf van mezelf en slaat die op op de sd-kaart.
En daar blijft het bij.
Edit.
Oja, had een vraagje gesteld over geluidjes en of je eigen geluidjes kon zetten op binnen komende e-mail en sms. Dat is gelukt met Tone picker.
[ Voor 8% gewijzigd door Rhodan op 15-03-2011 08:26 ]
@Rhodan
Dus je contacten worden niet meegenomen in de sync met Gmail en ook niet bij Htc Sync?
Kan het zijn dat je contacten op je SIM-kaart staan en niet in je telefoon? Het telefoonboek geeft ze dan wel weer, maar beschouwt ze niet als contacten die je d.m.v. Google beheert en synchroniseert.
De oplossing is in dat geval om naar Contacten te gaan en dan in het menu de import vanaf de sim te doen. In principe zie je ze dan dubbel in je telefoonboek. Dat kun je verhelpen door in te stellen dat contacten van de SIM niet worden weergegeven. Nog beter is om ze te wissen.
Dus je contacten worden niet meegenomen in de sync met Gmail en ook niet bij Htc Sync?
Kan het zijn dat je contacten op je SIM-kaart staan en niet in je telefoon? Het telefoonboek geeft ze dan wel weer, maar beschouwt ze niet als contacten die je d.m.v. Google beheert en synchroniseert.
De oplossing is in dat geval om naar Contacten te gaan en dan in het menu de import vanaf de sim te doen. In principe zie je ze dan dubbel in je telefoonboek. Dat kun je verhelpen door in te stellen dat contacten van de SIM niet worden weergegeven. Nog beter is om ze te wissen.
Txs, werkt nu, eerst alles naar telefoon (sd-kaart) geïmporteerd en daarna kon ik ze wel exporteren naar Gmail.
Toevoegen eigen geluiden
Deze tip staat niet in de handleiding en is dus wellicht nuttig.
De geluiden van HTC zelf staan op een plek opgeslagen waar je zelf niets bij kan zetten. Je kunt via het menu van de muziekspeler een voor een geluiden toevoegen. Maar als dat er veel zijn is dat bewerkelijk.
Als je al een verzameling geluiden hebt in MP3 of OGG formaat is er een snelle manier om die in bulk toe te voegen aan de keuzemenu's.
Maak op je SD-kaart een map aan met de naam "audio". Daaronder zet je vier mappen met de namen "alarms", "notifications", "ringtones" en "ui". Zet daar je desbetreffende geluiden in. De map "ui" wordt gebruikt voor toetsenbordklikjes, de andere mappen lijken me wel duidelijk.
In principe werkt dit op alle Android telefoons.
De geluiden worden niet geïmporteerd naar het telefoongeheugen. Als de SD-kaart er niet in zit kan de telefoon niet bij deze geluiden. Dan valt de telefoon terug op een van de meegeleverde standaard geluiden.
Deze tip staat niet in de handleiding en is dus wellicht nuttig.
De geluiden van HTC zelf staan op een plek opgeslagen waar je zelf niets bij kan zetten. Je kunt via het menu van de muziekspeler een voor een geluiden toevoegen. Maar als dat er veel zijn is dat bewerkelijk.
Als je al een verzameling geluiden hebt in MP3 of OGG formaat is er een snelle manier om die in bulk toe te voegen aan de keuzemenu's.
Maak op je SD-kaart een map aan met de naam "audio". Daaronder zet je vier mappen met de namen "alarms", "notifications", "ringtones" en "ui". Zet daar je desbetreffende geluiden in. De map "ui" wordt gebruikt voor toetsenbordklikjes, de andere mappen lijken me wel duidelijk.
In principe werkt dit op alle Android telefoons.
De geluiden worden niet geïmporteerd naar het telefoongeheugen. Als de SD-kaart er niet in zit kan de telefoon niet bij deze geluiden. Dan valt de telefoon terug op een van de meegeleverde standaard geluiden.
[ Voor 12% gewijzigd door dasooktoevallig op 15-03-2011 10:13 ]
Volgens mij staat mijn front-camera schuin.
Als ik het toestel recht voor me hou zoals ik zou doen bij videobellen, is het scherm vooral gevuld met de muur achter me. Mijn hoofd zit in de linker onderhoek.
Is dit bij jullie ook?
Als ik het toestel recht voor me hou zoals ik zou doen bij videobellen, is het scherm vooral gevuld met de muur achter me. Mijn hoofd zit in de linker onderhoek.
Is dit bij jullie ook?
@dasooktoevallig, Cool en TXS.
Werk als een trein zonder weer een extra proggie nodig te hebben.
Werk als een trein zonder weer een extra proggie nodig te hebben.
Vinden jullie de 'Incredible Ass'-reclame op de radio ook zo grappig?
...less is more
Als ik in Gmail foto's toevoeg aan de contacten dan zien die foto's er op de toestel er niet uit. Wie heeft dat nog meer? Nu zet ik me contact foto's op me SDkaart en voeg ze dan handmatig toe.
Ik heb ook geprobeerd om in outlook foto's toe te voegen en te laten syncen via live. Maar daar komen de foto's helemaal niet over naar me htc.
Ik heb ook geprobeerd om in outlook foto's toe te voegen en te laten syncen via live. Maar daar komen de foto's helemaal niet over naar me htc.
Net ff geprobeerd, het wijkt iets af, maar dat is minimaal en lijkt me ook logisch daar de camera rechts bovenin zit.frickY schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:25:
Volgens mij staat mijn front-camera schuin.
Is dit bij jullie ook?
Wat jij zegt, daar heb ik geen last van.
@audiojunkie
Dat is helaas een bekende beperking van Gmail die al erg lang bestaat.
Wil je het opgelost zien, zet hier dan je sterretje bij (na inloggen bij Google) en hoop dat het wordt opgepakt:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=4147
Complicatie is dat het geen probleem van Android is maar van Gmail zelf.
Dat is helaas een bekende beperking van Gmail die al erg lang bestaat.
Wil je het opgelost zien, zet hier dan je sterretje bij (na inloggen bij Google) en hoop dat het wordt opgepakt:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=4147
Complicatie is dat het geen probleem van Android is maar van Gmail zelf.
[ Voor 69% gewijzigd door dasooktoevallig op 15-03-2011 15:24 ]
En daar is die weer...
Op zich ben ik tevreden over het geluid van de HTC, maar het geluid tijdens een gesprek vind ik vrij donker, te veel bass.
Nu zag ik genoeg programma's met equalizers, maar die passen volgens mij alleen het geluid aan tijdens bv muziek afluisteren.
Is er een manier om het geluid tijdens een gesprek wat meer treble te geven?
Op zich ben ik tevreden over het geluid van de HTC, maar het geluid tijdens een gesprek vind ik vrij donker, te veel bass.
Nu zag ik genoeg programma's met equalizers, maar die passen volgens mij alleen het geluid aan tijdens bv muziek afluisteren.
Is er een manier om het geluid tijdens een gesprek wat meer treble te geven?
Anoniem: 379678
op mijn HD zelfde probleem. tot nog toe heb ik als enige oplossing:Audiojunky schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:43:
Als ik in Gmail foto's toevoeg aan de contacten dan zien die foto's er op de toestel er niet uit. Wie heeft dat nog meer? Nu zet ik me contact foto's op me SDkaart en voeg ze dan handmatig toe.
Voeg nieuw contact toe en bewaar deze als Phone of Telefoon contact met zelfde naam als je gmail contact. voeg dan aan dat telefoon contact een foto toe en link dit contact met je gmail contact. Als je dan in je gmail contact op de foto klikt kan je uit meerdere kiezen. kies dat "phone" of telefoon foto.
Ook hier: als je wil voorkomen dat je al je contacten dubbel ziet kies dan de optie dat je alleen je gmail contacts ziet weergegeven in de telefoonlijst!
hoop dat je er wat aan hebt!
Bij het bekijken van divx movies, loopt het beeld niet vloeiend. Het happered frame naar frame.
Heb zowel de standaard als mvideoplayer geprobeerd zonder succes.
Iemand die weet hoe ik 'normaal' naar divx movies kan kijken?
Vanmiddag mijn incredible s mogen ontvangen. helaas gaat het abonnement pas in april in (nummerbehoud) dus moet ik het nu eerst maar doen zonder internet.
Wat me al wel is opgevallen is dat de touchknoppen niet meedraaien als ik de camera gebruik, lijkt me toch niet helemaal te kloppen.
@ frickY:
is bij mij niet anders, maar je zult zien dat je in landscape wel redelijk in het midden zit.
Wat me al wel is opgevallen is dat de touchknoppen niet meedraaien als ik de camera gebruik, lijkt me toch niet helemaal te kloppen.
@ frickY:
is bij mij niet anders, maar je zult zien dat je in landscape wel redelijk in het midden zit.
Alleen de knopjes in het scherm draaien mee bij camera gebruik.GWBoes schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:00:
Vanmiddag mijn incredible s mogen ontvangen. helaas gaat het abonnement pas in april in (nummerbehoud) dus moet ik het nu eerst maar doen zonder internet.
@ frickY:
Nog niet gehoord, linkje??funk-e schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:43:
Vinden jullie de 'Incredible Ass'-reclame op de radio ook zo grappig?
-
Ik had vandaag weer iets raar, ik had m'n S in de avond volledig opgeladen dus vond het niet nodig om hem in de nacht weer aan de oplader te doen.
Nou werd ik vanochtend wakker gesmst door een klasgenoot op m'n Nokia waarom ik nog niet op school was... Wat bleek de accu van mijn S waar ik de wekker aan had gezet was leeg
Als ik op mijn Nokia n82 de wekker aan had dan ging de telefoon uit wanneer er nog ~2% accu was zodat de wekker de volgende dag nog afgaat, raar dat een telefoon die 3 jaar nieuwer is dit niet kan.
Krijg trouwens een nieuwe simkaart van T-mobile, nou maar hopen dat het inderdaad aan de simkaart ligt.
Edit; @ frickY en GWBoes , ik zit wel gewoon in het midden als ik de telefoon verticaal in m'n hand heb, dus het lijkt echt alsof de camera omgedraaid zit bij jullie.
[ Voor 8% gewijzigd door NSG op 15-03-2011 22:25 ]
Heb je ook andere formaten geprobeerd?ChiMan schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:35:
Bij het bekijken van divx movies, loopt het beeld niet vloeiend. Het happered frame naar frame.
Ik had wat films omgezet naar WMV 9 en die lopen als een trein.
Maar ook avi's en mp4 lopen zonder problemen, alleen mp4's voor mijn psp geven problemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Rhodan op 16-03-2011 08:01 ]
Welke snelheidsklasse heeft je SD kaart? Wellicht is de leessnelheid te langzaam.ChiMan schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:35:
Bovendien geven de HTC toestellen officieel geen Divx weer, omdat daarvoor licentiegeld betaald moet worden. Het werkt wel een beetje omdat HTC een foefje heeft uitgehaald met een codec.
Workaround is het installeren van een alternatieve videospeler uit de market. Als je de commentaren leest is er geen videospeler die veel formaten afspeelt die op alle Android toestellen probleemloos werkt. Aangezien de Incredible S nieuw is, is de eer dus aan jou om dat uit te testen en ons te vertellen welke goed werkt...
@Enes-81:
Als je alle apps gekilled hebt, heb je ook de wekker app gekilled.
Het is duidelijk dat je nog niet weet hoe Android werkt. In het kort komt het er op neer dat Android een geavanceerd volautomatisch systeem heeft voor het managen van de multitasking met oog op prestaties, snelheid, geheugen en energie. Apps draaien helemaal niet continu en verbruiken daarom ook niet continu energie. Ook al denk jij dat de app actief is omdat die weer precies zo terugkomt als je hem weer oproept. Vrijwel altijd is de app in tussentijd in een slaapstand gezet of door Android afgesloten geweest. Je hele idee over een draaiende app moet je dus los laten. Als jij handmatig gaat ingrijpen in dat geavanceerde systeem, veroorzaak je hoger energieverbruik en soms ergere problemen.
Wat er in jouw geval waarschijnlijk is gebeurd is dat een niet goed functionerende app verhinderd heeft dat je telefoon in de slaapstand ging. Maar je had ze toch allemaal gekilled? Ja, maar veel apps hebben taken die om de zoveel tijd automatisch worden uitgevoerd of als reactie op een of andere verandering. Dat doen ze omdat het de aard van de app is of omdat je zelf ingesteld hebt dat de app iets moet doen. De app blijft niet draaien voor die taak maar meldt zich aan voor een soort van appwekker. Die start de app dan op het juiste moment op om de taak uit te voeren. Na uitvoering van de taak gaat de app in een slaapstand en wordt uiteindelijk automatisch afgesloten. Bij jouw nachtelijke probleem is de telefoon te lang uit de slaapstand gehouden.
Als je alle apps gekilled hebt, heb je ook de wekker app gekilled.

Het is duidelijk dat je nog niet weet hoe Android werkt. In het kort komt het er op neer dat Android een geavanceerd volautomatisch systeem heeft voor het managen van de multitasking met oog op prestaties, snelheid, geheugen en energie. Apps draaien helemaal niet continu en verbruiken daarom ook niet continu energie. Ook al denk jij dat de app actief is omdat die weer precies zo terugkomt als je hem weer oproept. Vrijwel altijd is de app in tussentijd in een slaapstand gezet of door Android afgesloten geweest. Je hele idee over een draaiende app moet je dus los laten. Als jij handmatig gaat ingrijpen in dat geavanceerde systeem, veroorzaak je hoger energieverbruik en soms ergere problemen.
Wat er in jouw geval waarschijnlijk is gebeurd is dat een niet goed functionerende app verhinderd heeft dat je telefoon in de slaapstand ging. Maar je had ze toch allemaal gekilled? Ja, maar veel apps hebben taken die om de zoveel tijd automatisch worden uitgevoerd of als reactie op een of andere verandering. Dat doen ze omdat het de aard van de app is of omdat je zelf ingesteld hebt dat de app iets moet doen. De app blijft niet draaien voor die taak maar meldt zich aan voor een soort van appwekker. Die start de app dan op het juiste moment op om de taak uit te voeren. Na uitvoering van de taak gaat de app in een slaapstand en wordt uiteindelijk automatisch afgesloten. Bij jouw nachtelijke probleem is de telefoon te lang uit de slaapstand gehouden.
Gebruik om dit moment nog de standaard 8GB class4 kaart die word meegeleverd.dasooktoevallig schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:21:
[...]
Welke snelheidsklasse heeft je SD kaart? Wellicht is de leessnelheid te langzaam.
Bovendien geven de HTC toestellen officieel geen Divx weer, omdat daarvoor licentiegeld betaald moet worden. Het werkt wel een beetje omdat HTC een foefje heeft uitgehaald met een codec.
Workaround is het installeren van een alternatieve videospeler uit de market. Als je de commentaren leest is er geen videospeler die veel formaten afspeelt die op alle Android toestellen probleemloos werkt. Aangezien de Incredible S nieuw is, is de eer dus aan jou om dat uit te testen en ons te vertellen welke goed werkt...
Raar om te horen dat HTC dit niet support. Het is een multimedia toetsel maar support niet alles
Ik kan dit ook uit ervaring bevestigen. Mijn vriendin heeft een android Phone en ik speel daar altijd graag mee. Ook ik had het gevoel eerst dat de apps aan bleven staan en had dus mooi advance task killer gedownload. Wel de wekker app op de ignore list. Dit heeft tijden prima gewerkt tot de update naar 2.2 toen ging de telefoon langzaam werken ook al waren de applicaties gekilled. Na een reset loopt de telefoon zo soepel als ik weet niet wat zonder ook maar één applicatie killer meer geinstalleerd!dasooktoevallig schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:11:
@Enes-81:
Als je alle apps gekilled hebt, heb je ook de wekker app gekilled.![]()
Het is duidelijk dat je nog niet weet hoe Android werkt. ....
apps killers zijn na mijn mening dan ook echt niet (meer) nodig.
Misschien moeten we allemaal HTC gaan vragen om Divx als feature toe te voegen. Samsung heeft dat immers ook gedaan, dus het is technisch mogelijk.
http://www.htc.com/nl/CS_Mail.aspx
http://www.htc.com/nl/CS_Mail.aspx
Is de bitrate van die DivX niet gewoon te hoog?ChiMan schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:35:
Ha, inderdaad. Terwijl de knopjes in de GUI (en de menuutjes) wel naar landscape draaien. Denk inderdaad bugje.GWBoes schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:00:
In landscape lijkt het inderdaad bijna precies te kloppenis bij mij niet anders, maar je zult zien dat je in landscape wel redelijk in het midden zit.
Voor de personen die nu nog steeds menen Taskkillers te moeten gebruiken;
FAQ: Why You Shouldn’t Be Using a Task Killer with Android
De batterijduur valt me tot nu toe mee.Heb hem sinds vrijdag 2x opgeladen. Op zaterdag met navigatie Amsterdam <-> Breda gereden, 'snachts was hij leeg. Toen opgeladen en gisteravond nog 35% over.
In tussentijd wel nog weinig gebelt en gesmst.
E-mail sync elk kwartier, maar alleen tussen 8 en 22u.
Twitter synct elk kwartier of als ik de app open.
Weerbericht elke 12 uur of als ik de app open
Stock, nieuws en overige staan uit.
[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 16-03-2011 13:33 ]
Ik gebruik zoveel mogelijk WIFI ipv 3g dat scheelt ook aanzienlijk in je batterij duur.
Verder alle animaties uitgezet, geen bewegend achtergrond, meldingflits uit, stock nieuws staan uit. En geen push mail, maar elke kwartier etc.
Ik doe nu 2dagen met me batterij. En zit regelmatig te internetten en te bellen.
Verder alle animaties uitgezet, geen bewegend achtergrond, meldingflits uit, stock nieuws staan uit. En geen push mail, maar elke kwartier etc.
Ik doe nu 2dagen met me batterij. En zit regelmatig te internetten en te bellen.
Ik krijg hem morgen pas maar zag ergens dat de touchknoppen enkel draaien als je de telefoon 1 kant opdraait. Volgens mij tegen de klok in.
Dat klopt.
En het scherm zelf lijkt niet ondersteboven te kunnen. Landscape kan wel op beide zijkanten.
En het scherm zelf lijkt niet ondersteboven te kunnen. Landscape kan wel op beide zijkanten.
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 17-03-2011 08:59 ]
Ik heb een apart "probleem". Ik krijg geen geluid te horen als er een mail binnen komt op me live account (exchange Active Sync). Wel als ik mail krijg op me pop account en gmail.
Klinkt dit bekend?
Klinkt dit bekend?
gisteren 2 keer iets raars gehad, toen ik in het instellingen menu aan het kloten was om het wifi werkend te krijgen ging de telefoon spontaan het laatst gekozen nummer bellen en maakte vervolgens ook contact met het 3g netwerk. Na meerdere keren verschillende opties aan en uit te hebben gezet en een paar keer de vliegtuigmodus te hebben geactiveerd hield hij hier uiteindelijk mee op.
Het bellen naar het laatstgekozen nummer heeft hij 's avonds nog één keer gedaan (ook toen ik bij de instellingen bezig was) maar het verbinden met mobiele netwerken bleef toen achterwegen.
Heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt?
Het bellen naar het laatstgekozen nummer heeft hij 's avonds nog één keer gedaan (ook toen ik bij de instellingen bezig was) maar het verbinden met mobiele netwerken bleef toen achterwegen.
Heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt?
Nop, hier zonder problemen WIFI in kunnen stellen zonder iets geks mee gemaakt te hebben.
Weet iemand of dit toestel een log bij houd van hoeveel data er over UMTS en Wifi is gegaan?
Weet iemand of dit toestel een log bij houd van hoeveel data er over UMTS en Wifi is gegaan?
Dat probleem ken ik niet maar zo ver ben ik niet eens gekomen met de email app van HTC, als ik 2 live accounts koppelde wilde er maar 1 syncen, toen eens gezocht en de officiële mail apk van android gevonden deze werkt vlekkeloosAudiojunky schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:03:
Ik heb een apart "probleem". Ik krijg geen geluid te horen als er een mail binnen komt op me live account (exchange Active Sync). Wel als ik mail krijg op me pop account en gmail.
Klinkt dit bekend?
Ik heb mijn live accounts als exhange toegevoegd en de serverinstellingen zelf in moeten stellen,
Domein/gebruikersnaam: \emailadres@live.nl
Wachtwoord:
Server: m.hotmail.com
Volgens mij doet het toestel dat zelf niet, maar de app Netcounter doet dit wel goed bij mij en gebruikt ongeveer 5 MB RAM op de achtergrond.Rhodan schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:55:
Nop, hier zonder problemen WIFI in kunnen stellen zonder iets geks mee gemaakt te hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door NSG op 17-03-2011 11:09 ]
Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen de Incredible S en de Nexus S.
Qua kosten maakt het voor mij niet uit.
Zijn er nog meer van jullie die deze afweging hebben gemaakt? En wat zijn dan de doorslaggevende punten geweest om voor de Incredible S te kiezen? Of zou je nu juist voor een Nexus S kiezen?
Ik heb ze allebei vastgehouden en moet zeggen dat de Nexus S lekkerder in de hand ligt. Maar Incredible is weer dunner voor m'n idee. Qua bouwkwaliteit had ik de keuze voor de Incredible al gemaakt, maar twijfel nu ik ze allebei vastgehouden heb. Dacht dat de Nexus S weer van dat goedkope samsung plastic zou hebben, maar dat valt me reuze mee.
Jullie zouden me helpen met jullie visie!
Qua kosten maakt het voor mij niet uit.
Zijn er nog meer van jullie die deze afweging hebben gemaakt? En wat zijn dan de doorslaggevende punten geweest om voor de Incredible S te kiezen? Of zou je nu juist voor een Nexus S kiezen?
Ik heb ze allebei vastgehouden en moet zeggen dat de Nexus S lekkerder in de hand ligt. Maar Incredible is weer dunner voor m'n idee. Qua bouwkwaliteit had ik de keuze voor de Incredible al gemaakt, maar twijfel nu ik ze allebei vastgehouden heb. Dacht dat de Nexus S weer van dat goedkope samsung plastic zou hebben, maar dat valt me reuze mee.
De officiele mail apk werkt inderdaad beter. Jammer dat er geen widget biij zit.
Hoe is het met je SIM kaart afgelopen?
Hoe is het met je SIM kaart afgelopen?
Mijn visie is: op tweakers.net is inmiddels best veel informatie beschikbaar over beide telefoons. Je kunt dus best zelf je keuze wat uitgebreider voorbereiden dan door het vasthouden van de toestellen.[b][message=35701455,noline]smartie89 schreef op donderdag 17 maart 2011:
Uiteindelijk telt niet wat voor ons de doorslag geeft, maar wat voor jou zelf belangrijk is. Daar kunnen wij je niet mee helpen als je dat niet vermeldt.
Ik heb alles al doorgelezen hier op tweakers en alle specs bij elkaar gezet, maar er kwamen geen dealbreakers tussenuit, vandaar dat ik de visie van andere mensen vraag, zodat de zaak maybe nog van een andere kant belicht kan worden die voor mij maybe wel dingen naar boven zouden kunnen brengen.dasooktoevallig schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:49:
[...]
Mijn visie is: op tweakers.net is inmiddels best veel informatie beschikbaar over beide telefoons. Je kunt dus best zelf je keuze wat uitgebreider voorbereiden dan door het vasthouden van de toestellen.
Uiteindelijk telt niet wat voor ons de doorslag geeft, maar wat voor jou zelf belangrijk is. Daar kunnen wij je niet mee helpen als je dat niet vermeldt.
Ik doe echt m'n huiswerk wel, voordat ik een vraag stel.
@Enes_81, txs, die ga ik vandaag ff proberen denk ik.
HTCSense werkt bij mij nog steeds niet, het telefoonnr. in het account moet dat met +31 of gewoon 06?
Oja, over de Nexus S, ik heb er zelf ook nog even naar staan te kijken, maar zag weinig verschil.
Mijn vorige was een Samsung (i8910 HD), op zich een goed degelijk toestel, maar de support vond ik bagger.
Als voorbeeld, er is wel een nieuwere firmware, maar om deze te flashen, heb je windows XP nodig, nog steeds geen support voor 7 voor dit toestel.
Nu is het niet zo moeilijk om via een virtual XP te flashen, maar zoiets irriteert ij in ieder geval mateloos.
En aangezien ik voor de rest weinig verschil zag en las, was dit voor mij de doorslag voor mijn keuze van HTC.
Ook ooit eens Samsung gemaild met een vraag, nooit een antwoord gehad.
HTC vorige week gemaild met een vraag, 2 dagen later een reply.
HTCSense werkt bij mij nog steeds niet, het telefoonnr. in het account moet dat met +31 of gewoon 06?
Oja, over de Nexus S, ik heb er zelf ook nog even naar staan te kijken, maar zag weinig verschil.
Mijn vorige was een Samsung (i8910 HD), op zich een goed degelijk toestel, maar de support vond ik bagger.
Als voorbeeld, er is wel een nieuwere firmware, maar om deze te flashen, heb je windows XP nodig, nog steeds geen support voor 7 voor dit toestel.
Nu is het niet zo moeilijk om via een virtual XP te flashen, maar zoiets irriteert ij in ieder geval mateloos.
En aangezien ik voor de rest weinig verschil zag en las, was dit voor mij de doorslag voor mijn keuze van HTC.
Ook ooit eens Samsung gemaild met een vraag, nooit een antwoord gehad.
HTC vorige week gemaild met een vraag, 2 dagen later een reply.
[ Voor 69% gewijzigd door Rhodan op 18-03-2011 09:03 ]
Ik ben sinds net ook trotse eigenaar van de incredible s. Dit is mijn eerste HTC en tweede android toestel dus ik ben zeer benieuwd! Nu zit ie in de oplader, heb hem nog niet aangehad. Maakt het iets uit of je hem aanzet zonder dat ie volledig is opgeladen (maar wel aan de oplader hangt)?
En updaten naar 2.3 gaat dat over the air zoals ik ergens las dat HTC's dat kunnen of moet je dat toch via de pc doen?
En updaten naar 2.3 gaat dat over the air zoals ik ergens las dat HTC's dat kunnen of moet je dat toch via de pc doen?
De eerste keer heb ik hem uitgelaten, better safe then sorryrozuchu schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:56:
Ik ben sinds net ook trotse eigenaar van de incredible s. Dit is mijn eerste HTC en tweede android toestel dus ik ben zeer benieuwd! Nu zit ie in de oplader, heb hem nog niet aangehad. Maakt het iets uit of je hem aanzet zonder dat ie volledig is opgeladen (maar wel aan de oplader hangt)?
Updaten zou ik niet weten.