Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-06 23:05
Rhodan schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:01:
[...]

De eerste keer heb ik hem uitgelaten, better safe then sorry :).
Updaten zou ik niet weten.
Ja ik laat hem ook maar uit denk ik, ik zit de hele tijd te kijken of het lampje al groen is! (ik neem aan dat ie groen wordt zodra ie is opgeladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Ook als hij groen ik kun je hem gerust nog een paar uur laten liggen.
Eerder in dit topic is een link gepost waarin wordt geadviseerd hem de eerste keer rustig 8u te laten laden (hij wordt al na een uur of 3 groen).
Dan haal je de adapter er uit, en zet hem aan.
Minuutje wachten, en adapter er weer in
Weer een aantal uur laten liggen, adapter er uit, toestel uit, en na een minuut weer aan de lader.
De batterij zou dan volledig "geactiveerd" moeten zijn.
Daarna kun je het toestel gewoon gebruiken, en bij voorkeur blijven gebruiken tot hij helemaal leeg is tot je hem weer oplaad.

Ik heb dit vorige week ook gedaan toen ik mijn toestel kreeg, en doe een ruime 2 dagen met mijn batterij (maar gebruik hem ook niet veel).

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 18-03-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
ChiMan schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:17:
In de review van tweakers.net staat iets over verbinding tijdens het bbellen:

Het door ons geteste prototype verbrak om onduidelijke reden nogal eens de verbinding, kort na het begin van het gesprek.

Ik heb dit zelf 2 maal gehad.
Ook heb ik 2 maal niet kunnen bellen. Na het restarten van mijn toestel was dit probleem verholpen.

Iemand anders met hetzelfde probleem?
Heb sinds vorige week een nieuwe simkaart van Tmobile en sindsdien het probleem niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06-2020
Iemand gaf hier een tip van een beschermhoesje voor de Incredible S op Pdashop. (Case-mate)
Deze is ook op ebay te koop, maar dan wat goedkoper: http://cgi.ebay.nl/Case-M...3%B6r&hash=item4cf5ee367b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur_d
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
Ik ben inmiddels ook trotse bezitter van de Incredible S.
Hiervoor had ik de HTC Desire, ook een prima toestel. Ik kan dus alleen vergelijkingen maken met dit toestel.

De Incredible S ligt zeer prettig in de hand, beter dan ik had verwacht gezien de opvallende vorm aan de achterkant. Ook de nieuwe sense interface werkt erg prettig. Het zit 'm in de kleine details, zoals het niet meer apart hoeven opslaan van scenes, dit gebeurt nu automatisch.

Verder was het even wennen aan de soft toetsen waar de Desire 'harde' toetsen had, maar hier wen je erg snel aan.

Het scrollen op internet lijkt iets stroever te gaan dan op de Desire, maar niet echt heel storend, mischien ook een kwestie van wennen of komt het door de flashupdate (die ik vanwege de grootte niet op de Desire had geïnstalleerd :+ )
Het intern geheugen is een verademing vergeleken bij de Desire!

Ik heb alleen het probleem bij Sygic Mobile Maps 10 dat ik de melding krijg 'Gesloten GPS-verbinding, Hardware-instelling controleren'. Ik heb nog niet uitgevogeld waar dit aan ligt.

Verdere ervaringen volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareldn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01 15:19
hallo allemaal,

Ik heb gelezen dat sinds android 2.2 syncroniseren met een exchange server geen probleem meer zou zijn.

Mij lukt het echter niet te synchroniseren met men SBS 2003 exchange account met mijn desire s. Na het ingeven van alle correcte gegevens, krijg ik steeds de melding :

aanmaken van account is mislukt.
probeer het opnieuw.

De gegevens die ik ingeef zijn nochtans correct, want deze worden eerder geverifieerd.

Iemand een oplossing ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Ik had het idee in de winkel dat de letters en de iconen kleiner zijn op de incredible s dan de desire.
Is dat ook echt zo? Verder super mooi toestel!

[ Voor 80% gewijzigd door DaveD1109 op 18-03-2011 23:32 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Xcalibur_d schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:51:
...Hiervoor had ik de HTC Desire, ook een prima toestel. Ik kan dus alleen vergelijkingen maken met dit toestel....
Ik moet binnen kort verlengen/vernieuwen. Mijn huidige Desire kan ik overdragen aan een goede vriend. De Incredible staat hoog op mijn lijstje als vervangend toestel. Ik twijfel alleen nog over het SLCD scherm. Ik heb nu Amoled, en dat bevalt erg goed. Hoe vindt jij het scherm, bevalt het? Vindt je het scherper/minder scherp en hoe vindt je de kleurweergave? Of het zwart nou heel zwart is of iets minder vindt ik op zich niet zo interresant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur_d
Leech_NL schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:51:
[...]

Hoe vindt jij het scherm, bevalt het? Vindt je het scherper/minder scherp en hoe vindt je de kleurweergave? Of het zwart nou heel zwart is of iets minder vindt ik op zich niet zo interresant.
Het scherm vind ik erg mooi en is haarscherp, ook de kleurdiepte vind ik erg goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het amoled scherm niet mis :P . Hoewel op de Desire is zwart ook echt zwart! Bij de Incredible is dit niet het geval. Desalniettemin, bevalt het scherm me uitstekend. Het lijkt dat het scherm van de Incredible iets minder spiegelt. Ik heb het met verschillende helderheden vergeleken, maar het kan ook perceptie zijn :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur_d
DaveD1109 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:54:
Ik had het idee in de winkel dat de letters en de iconen kleiner zijn op de incredible s dan de desire.
Is dat ook echt zo? Verder super mooi toestel!
Ik heb ze beiden net vergeleken maar het lijkt dat de iconen zelfs groter zijn dan op de Desire.
Misschien lijken de iconen kleiner omdat het scherm van de Incredible iets groter is.
Overigens is het scherm van de Incredible wel scherper dan de Desire (maar dat komt door slcd vs amoled).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Heb een probleem met emails verzenden op de HTC.

Heb een eigen domeinnaam met bijbehorende email. Op mijn vorige telefoon (iPhone) kon ik alle instellingen importeren vanuit Outlook, dit werkte dus prima.

Op de HTC heb ik alles zelf moeten instellen. Als inkomende server heb ik mail.mijndomeinnaam.nl gebruikt met gebruikersnaam etc. Het ontvangen van emails is dus ook geen probleem. Echter als ik ga versturen krijg ik de foutmelding dat de mail niet verzonden kan worden. Als uitgaande server heb ik smtp.gprs.t-mobile.nl. Dezelfde instellingen van mijn outlook heb ik ook geprobeerd zonder resultaat.

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Je kunt die SMTP van T-Mobile wel gebruiken, maar dan moet je WIFI uitzetten, dan doet ie het denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:14
En niet ergens gewoon in tik foutje gemaakt??
Zo ben ik zelf ook weleens een uur aan rommelen geweest... |:(

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
jopie schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:57:
Je kunt die SMTP van T-Mobile wel gebruiken, maar dan moet je WIFI uitzetten, dan doet ie het denk ik wel.
WiFi stond ook uit en nog lukte het emailen niet.
Rhodan schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 17:11:
En niet ergens gewoon in tik foutje gemaakt??
Zo ben ik zelf ook weleens een uur aan rommelen geweest... |:(
Heb alles gecontroleerd en geen fouten gevonden. Zal wel eens contact opnemen met mijn webhoster hoe ik dit kan oplossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:57

NSG

Je weet niks!

Voor iedereen die heeft gewaarschuwd voor het gebruik van appkillers, mijn dank is groot!
Zonder appkiller werkt ie inderdaad veel stabieler en de accu gaat langer mee :)

Ik heb zojuist quadrant laten draaien en haalde een score van 1764 met ~20 apps op de achtergrond, toen ik het hiervoor deed door eerst apps te killen kwam ik niet hoger als 1560, niet dat een benchmark van quadrant me echt boeit maar toch.

En ik heb zojuist mijn nieuwe T-mobile sim ontvangen, deze moet nog geactiveerd worden, dus kan hier nog niks over zeggen.

En hierbij wil ik ook iedereen waarschuwen voor het gebruik van een appkiller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 17-12-2024
Ondertussen heb ik gekozen voor de Incredible S!

Ik had een Desire hiervoor, dus echt een grote overstap is het niet. Toch vind ik het zeker de moeite waard! Het grote scherpe scherm is heel fijn en alle kleine details die op de Desire nog miste zijn hier doorontwikkeld/ verholpen.

Uiteindelijk hebben toch de kleine details in hardware verschil mij de keuze doen maken de Incredible te kopen. En ook het robuuster aanvoelen van de HTC tegenover het (naar mijn indruk) de krasgevoelige en 'goedkope' plastic behuizing van de Nexus S.

Al met al een fijne vervanging van mijn Desire (die overigens hier Te Koop staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Meer dan 2 weken heb ik nu de IS en de toestel bevalt me nog steeds :)

Is er een mogelijk dat je al je apps in folders kan plaatsen?
Wat ik hiermee bedoel is: bij het open van alle apps zie je dus al je apps.
Maar kan je deze niet in folders plaatsen zodat het wat overzichtelijker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Voor zover ik heb gezien kun je alleen folders op het homescreen aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Niet met de HTC Sense Launcher, wel met GO Launcher EX.

Edit; M'n nieuwe T-mobile SIM, is geactiveerd, helaas vertoont deze de zelfde kuren! :(

3 Dagen een simkaart van Ben.nl erin gehad zonder enkel probleem, dus het lijkt er echt op dat die uitdrukbare simkaarten falen in de Incredible S, of in elk geval in de mijne.

Ik heb hier nog een normale kaart liggen van T-mobile welke een tijd terug van het netwerk is gegooid omdat ik deze lang niet heb gebruik, kijken of ze daar iets mee kunnen.

2e Edit: Helaas geeft T-mobile aan dat ze niks met die simkaart kunnen, ik zit nu echt met mijn handen in mijn haar, wat kan ik nog doen :S

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d87942d19473/4d87942cb7b8c-14032011006.thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d87949b3350c/4d87949acce22-21032011100.thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d8794c7b46e1/4d8794c7591df-21032011101.thumb.jpg

[ Voor 103% gewijzigd door NSG op 21-03-2011 19:12 . Reden: Foto's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Enes_81 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:25:
Niet met de HTC Sense Launcher, wel met GO Launcher EX.

Edit; M'n nieuwe T-mobile SIM, is geactiveerd, helaas vertoont deze de zelfde kuren! :(

3 Dagen een simkaart van Ben.nl erin gehad zonder enkel probleem, dus het lijkt er echt op dat die uitdrukbare simkaarten falen in de Incredible S, of in elk geval in de mijne.

Ik heb hier nog een normale kaart liggen van T-mobile welke een tijd terug van het netwerk is gegooid omdat ik deze lang niet heb gebruik, kijken of ze daar iets mee kunnen.

2e Edit: Helaas geeft T-mobile aan dat ze niks met die simkaart kunnen, ik zit nu echt met mijn handen in mijn haar, wat kan ik nog doen :S
Ik zal het probleem bij T-Mobile neerleggen. Schijnbaar werkt er iets niet goed met je simkaart/T-mobile netwerk. Wat je ook zou kunnen proberen is contact met HTC opnemen om te kijken of die wat kunnen betekeken voor je.

Nog even snel een vraag: als ik mijn telefoon aan de lader hang, laat ik deze ook nog paar uur liggen als het lampje groen brandt. Echter heb ik als ik de oplader los haal, de accu meteen terug schiet naar 95%. Bekend probleem of doe ik toch iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 16:26
Engadget heeft vandaag een review geplaatst van de incredible S, en omdat ik deze link nog niet ben tegen gekomen in dit topic bij deze nog even:

http://www.engadget.com/2011/03/21/htc-incredible-s-review/

Ze zijn eigenlijk best positief over deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Adrenaline schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:22:
Engadget heeft vandaag een review geplaatst van de incredible S, en omdat ik deze link nog niet ben tegen gekomen in dit topic bij deze nog even:

http://www.engadget.com/2011/03/21/htc-incredible-s-review/

Ze zijn eigenlijk best positief over deze telefoon!
Toegevoegd aan openingspost. Dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Laatst online: 11-05-2024
ChiMan schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:18:
Is er een mogelijk dat je al je apps in folders kan plaatsen?
Wat ik hiermee bedoel is: bij het open van alle apps zie je dus al je apps.
Maar kan je deze niet in folders plaatsen zodat het wat overzichtelijker is?
De lijst "alle applicaties" heet niet voor niets zo. :) Daar kun je dus niets aan veranderen zo lang je de HTC Sense launcher gebruikt. Je kan wel op je homescreen mappen aanmaken en daar snelkoppelingen voor apps in zetten.

Wil je nog een stap verder gaan met het categoriseren van je apps zonder een andere launcher te nemen, kijk dan hier even naar:
http://www.appbrain.com/a...google.code.appsorganizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Yrck schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:07:
[...]
Ik zal het probleem bij T-Mobile neerleggen. Schijnbaar werkt er iets niet goed met je simkaart/T-mobile netwerk. Wat je ook zou kunnen proberen is contact met HTC opnemen om te kijken of die wat kunnen betekeken voor je.
Uitstekend advies.
Nog even snel een vraag: als ik mijn telefoon aan de lader hang, laat ik deze ook nog paar uur liggen als het lampje groen brandt. Echter heb ik als ik de oplader los haal, de accu meteen terug schiet naar 95%. Bekend probleem of doe ik toch iets verkeerd?
Dat is normaal. Dat heb ik ook bij andere telefoons en laptops met een LithiumIon accu gezien. De telefoon laadt niet continu op om de accu te beschermen. Hij houdt op met laden bij 100% en gaat pas weer laden op een lagere accustand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Laatst online: 14-05 07:07
Ik heb net bose mie2i gekocht,maar de mic functie,hard en zacht doen het niet met de incredible..kan ik wat doen met instellingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Enes_81 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:25:
Helaas geeft T-mobile aan dat ze niks met die simkaart kunnen, ik zit nu echt met mijn handen in mijn haar, wat kan ik nog doen :S
Waarschijnlijk levert dit niks op, maar je kan er nog even naar kijken. Kan het zijn dat je SIM-kaart iets dunner is dan de oude kaarten? En dat er wat speling zit tussen de SIM-kaart en de contactjes? In dat geval zou je kunnen proberen om een stukje plakband aan de achterkant te plakken om het dikker te maken. Desnoods een klein stukje papier er tussen schuiven. Dat trucje heb ik bij oudere telefoons vaker met succes toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
jonny htc schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:18:
Ik heb net bose mie2i gekocht,maar de mic functie,hard en zacht doen het niet met de incredible..kan ik wat doen met instellingen??
Nee, wel met je kassabon. :-(

Op de site van Bose staat: "Met een BOSE® MIE2i Mobile hoofdtelefoon profiteert u van kwaliteitsgeluid en gebruiksgemak zodat u optimaal kunt genieten van uw iPhone, iPad of iPod."

en

"6. Welke functies kunnen worden geregeld met de inline bediening?
Naast het beantwoorden en beëindigen van gesprekken kunt u met deze bediening voor uw Apple-product het volume aanpassen, nummers afspelen/onderbreken, vooruit- en terugbladeren in nummers, vooruit- en achteruitspoelen en van afspeellijst wisselen. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Laatst online: 14-05 07:07
dasooktoevallig schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:46:
[...]

Nee, wel met je kassabon. :-(

Op de site van Bose staat: "Met een BOSE® MIE2i Mobile hoofdtelefoon profiteert u van kwaliteitsgeluid en gebruiksgemak zodat u optimaal kunt genieten van uw iPhone, iPad of iPod."

en

"6. Welke functies kunnen worden geregeld met de inline bediening?
Naast het beantwoorden en beëindigen van gesprekken kunt u met deze bediening voor uw Apple-product het volume aanpassen, nummers afspelen/onderbreken, vooruit- en terugbladeren in nummers, vooruit- en achteruitspoelen en van afspeellijst wisselen. "
:) Ok duidelijk...die kerel in de winkel vertelde mij dat ze ook met de meeste smartphones werken.
Ze zitten echt geweldig,en mooi geluid.De functies komen dan alleen van pas op mn ipod ;) thx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

dasooktoevallig schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:35:
[...]

Waarschijnlijk levert dit niks op, maar je kan er nog even naar kijken. Kan het zijn dat je SIM-kaart iets dunner is dan de oude kaarten? En dat er wat speling zit tussen de SIM-kaart en de contactjes? In dat geval zou je kunnen proberen om een stukje plakband aan de achterkant te plakken om het dikker te maken. Desnoods een klein stukje papier er tussen schuiven. Dat trucje heb ik bij oudere telefoons vaker met succes toegepast.
Had ik al geprobeerd levert geen resultaat op :-(

@ Yrck, was ik vergeten te doen, heb gelijk een mail gestuurd naar HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Yrck schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:09:
Iemand gaf hier een tip van een beschermhoesje voor de Incredible S op Pdashop. (Case-mate)
Deze is ook op ebay te koop, maar dan wat goedkoper: http://cgi.ebay.nl/Case-M...3%B6r&hash=item4cf5ee367b
Dank je. Vreemd dat coolblue nog niet kan leveren, en hij wel. Maar ik heb 'm besteld :)
Yrck schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:07:
Heb je de eerder genoemde oplaad-truuk al uitgevoerd? Dat zou de batterij-indicator ook moeten kalibreren.

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 22-03-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcSchuring
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 07:49
Ik heb een bluetooth probleempje. De telefoon maakt goed verbinding met de carkit (Parrot 9100i) en alles werkt goed (voicedailing e.d.), maar de instructies van de navigatie gaan ook over de carkit en dat is niet de bedoeling. Dit zorgt er namelijk voor dat de radio gemuted wordt en tegen de tijd dat dat is gebeurd, is de helft van de instructie al uitgesproken.

Met mijn oude mobieltjes (windows mobile) gingen alleen de gesprekken over de carkit, de instructies van de routeplanner over de speaker van de telefoon. Dit wil ik met mijn incredible s ook, maar hoe? Ik kan geen app vinden, geen instelling in de telefoon en ook het boekje geeft geen uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Probeer bij je bluetooth instellingen dat alleen de headset werkt en niet de multimedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcSchuring
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 07:49
Ik zie die instelmogelijkheid nergens. Dit is inderdaad waar ik ook naar heb gezocht, maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
frickY schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:32:
[...]

Dank je. Vreemd dat coolblue nog niet kan leveren, en hij wel. Maar ik ga 'm bestellen.

[...]

Heb je de eerder genoemde oplaad-truuk al uitgevoerd? Dat zou de batterij-indicator ook moeten kalibreren.
Zou je kunnen laten weten of het hoesje wat is? Twijfel zelf nog!

Heb de oplaad-truuk nog niet uitgevoerd. Ga ik van het weekend doen!

[ Voor 16% gewijzigd door Yrck op 22-03-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:14
Ik heb van de week die oplaad truuk geprobeerd, maar merk weinig verschil.
Ach, baat het niet, schaad het niet.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
MarcSchuring schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:53:
Ik zie die instelmogelijkheid nergens. Dit is inderdaad waar ik ook naar heb gezocht, maar waar?
Bij je bluetooth instellingen zie je je carkit als het goed is.
Klik deze aan en je ziet meer opties mbt je carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik ben weer een dag verder met mijn simkaart problemen, T-mobile vroeg of ik het wilde proberen door de simkaart af te breken tot micro sim en dan in een adapter te doen welke ik morgen ga ophalen bij de T-mobile shop. Ik zie hier totaal het nut niet van in maar zal het toch eens proberen.

Ik heb vandaag nog een boel simkaarten geprobeerd, waaronder ook een T-mobile simkaart van de blackberry van mijn zusje dit is een niet uitdrukbare simkaart met hetzelfde formaat chip als die van de uitdrukbare, deze vertoonde dezelfde problemen.

Heb nog 2 simkaarten van Blyk en AHmobiel geprobeerd met een grote chip deze doen het wel.

Dan kom ik tot de conclusie dat simkaarten met een kleine chip falen in mijn Incredible S

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4d89003d9b681/4d89003d90e4f-Simkaarten.thumb.jpg

Ik heb ook met HTC gemaild en zij kwamen al snel tot de conclusie dat het niet aan mijn telefoon lag maar aan de simkaarten, (Waarom doen ze het dan wel in mijn 3 jaar oude Nokia n82) |:(

Zijn er hier nog mensen die ook problemen ondervinden met hun Incredible S i.c.m een simkaart met een kleine chip ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 16:26
Yrck schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:49:
[...]

Toegevoegd aan openingspost. Dankje! :)
http://www.gsmarena.com/htc_incredible_s-review-580.php

Misschien is deze review dan ook wat voor de openingspost :)

(overigens is deze review wat minder positief)

[ Voor 8% gewijzigd door Adrenaline op 22-03-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deluge
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04-2019
Zijn er hier nog mensen die ook problemen ondervinden met hun Incredible S i.c.m een simkaart met een kleine chip ??
Ik heb gisteren mijn HTC Incredible S ontvangen, natuurlijk wou ik deze meteen gaan uitproberen. Echter ik liep tegen hetzelfde probleem aan als jij. Het toetsel kon de gegevens niet laden van mijn oude simkaart.
Ben blij dat je dit gepost hebt want nu wist ik tenminste waar het aan lag. Heb het meteen met een andere simkaart geprobeerd die grotere contactjes had en die werkte wel. Daarom ook meteen even met Hi gebeld en een nieuwe simkaart is onderweg! Hopelijk werkt het dan wel naar behoren..

PSN: ZogstotenV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:22
Enes_81 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:10:
Ik ben weer een dag verder met mijn simkaart problemen, T-mobile vroeg of ik het wilde proberen door de simkaart af te breken tot micro sim en dan in een adapter te doen welke ik morgen ga ophalen bij de T-mobile shop. Ik zie hier totaal het nut niet van in maar zal het toch eens proberen.

Ik heb vandaag nog een boel simkaarten geprobeerd, waaronder ook een T-mobile simkaart van de blackberry van mijn zusje dit is een niet uitdrukbare simkaart met hetzelfde formaat chip als die van de uitdrukbare, deze vertoonde dezelfde problemen.

Heb nog 2 simkaarten van Blyk en AHmobiel geprobeerd met een grote chip deze doen het wel.

Dan kom ik tot de conclusie dat simkaarten met een kleine chip falen in mijn Incredible S

[afbeelding]

Ik heb ook met HTC gemaild en zij kwamen al snel tot de conclusie dat het niet aan mijn telefoon lag maar aan de simkaarten, (Waarom doen ze het dan wel in mijn 3 jaar oude Nokia n82) |:(

Ik had echt precies de zelfde problemen zoals jij die beschrijft. Ik had juiste een "normale" simkaart die het niet deed van T-Mobile. Nu heb ik er een met microsim en die werkt perfect. Misschien een andere fabrikant?

Kan je aan het simkaart nummer zien of ze van de zelfde fabrikant komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik zou het niet weten of je dat kan zien de T-mobile simkaarten beginnen met
8931162111 52249****
8931162111 40902****
8931162111 50177****

Volgens HTC zou het niet aan mijn telefoon kunnen liggen, omdat andere simkaarten het wel doen,
dat die T-mobile kaarten het in mijn 3 jaar oude Nokia n82 wel doen, doet er niet toe |:(

Maar ik ga zo richting de T-mobile shop zo'n adapter halen, en even vragen of ze andere simkaarten hebben liggen.

[ Voor 14% gewijzigd door NSG op 31-03-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Die van mij is 8931162111 52220****,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiojunky
Je gaat het niet geloven, maar nadat ik me sim eruit heb gehaald om te kijken voor het nummer, heb ik weer dezelfde problemen:

GEEN SIMKAART 8)7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Enes_81 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:10:
Ik heb geen problemen met mijn T-mobile sim. Even gekeken, maar dat is een 'grote' chip.
89311 52111 24384 ****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderbasketbal
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb sinds kort de IS ben er echt super blij mee vergeleken met mijn N95 8)
Nu heb ik een klein vraagje over DLNA, deze functie zit op het toestel. Ik ben ook in bezit van een Samsung LED-tv met DLNA functie. Nu wil ik foto's van mijn telefoon ook op mijn tv krijgen via DLNA maar hij blijft maar zoeken naar een mediaserver en vindt dan niets en krijg dus ook geen foto's op mijn tv. Is het misschien een instelling oid?:? Mijn tv communiceert al wel via DLNA via het netwerk met mijn pc.
Heb ook al meerdere apps geprobeerd voor dlna maar dat werkt ook niet.. :/

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
Is het mogelijk bij dit toestel om een "ouderwets" toetsenbord in te stellen met T9 instellingen zeg maar ipv het Qwerty toetsenbord??
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
@ KJTDominicus:
ja is mogelijk, gewoon in de instellingen bij taal en toetsenbord.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Laatst online: 25-03-2024
GWBoes schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:06:
@ KJTDominicus:
ja is mogelijk, gewoon in de instellingen bij taal en toetsenbord.
oke bedankt, ik krijg waarschijnlijk morgen namelijk het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Ik heb een SIM-kaart met nr. 89311 62111 17734 ****. Groot model, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Heb je de stappen gevolgd die in de handleiding van HTC staan? Pagina. 159.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Adrenaline schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:20:
[...]

http://www.gsmarena.com/htc_incredible_s-review-580.php

Misschien is deze review dan ook wat voor de openingspost :)

(overigens is deze review wat minder positief)
Toegevoegd! Dankje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Sanderbasketbal schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:30:
Ik heb sinds kort de IS ben er echt super blij mee vergeleken met mijn N95 8)
Nu heb ik een klein vraagje over DLNA, deze functie zit op het toestel. Ik ben ook in bezit van een Samsung LED-tv met DLNA functie. Nu wil ik foto's van mijn telefoon ook op mijn tv krijgen via DLNA maar hij blijft maar zoeken naar een mediaserver en vindt dan niets en krijg dus ook geen foto's op mijn tv. Is het misschien een instelling oid?:? Mijn tv communiceert al wel via DLNA via het netwerk met mijn pc.
Heb ook al meerdere apps geprobeerd voor dlna maar dat werkt ook niet.. :/

Heeft iemand hier ervaringen mee?
Hoe probeer jij het via je tv zoeken naar je telefoon?
Of via de app "Verbonden Media" te streamen naar je tv?

Ik heb dat 2e geprobeerd naar mijn Samsung LE32B650 en dat ging zonder problemen en zonder ook maar iets in te stellen.

Staat UPnP ingeschakeld in je router? zo nee schakel dat eens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395137

Ik weet niet of veel mensen hier gebruik van maken, maar ik heb een PROBLEEM.
Ik gebruik heel vaak de Twitter for HTC widget (deze is ook een soort koppeling naar htc peep.)
Deze staat ingesteld (onder de instellingen van PEEP) 'update frequentie: 5 minuten'
Alleen na 10 minuten andere dingen doen op mijn telefoon is er niks veranderd en krijg ik ook geen meldingen van berichten die naar mij gestuurd zijn.
Pas als ik handmatig vernieuw krijg alle mentions en recente berichten binnen.
Ik hoop dat dit een kwestie is van instellingen veranderen.
Heeft iemand advies of hier ook problemen mee gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderbasketbal
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-11-2024
dasooktoevallig schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:44:
[...]

Heb je de stappen gevolgd die in de handleiding van HTC staan? Pagina. 159.
Ja ik volg nu die stappen en het werkt!
Ik deed het eerst via netwerk zoeken oid.

Dankjedankje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Ontdek net dat er wat stof onder mijn scherm bevindt.
Als ik goed kijk zie ik rechts onder (net boven de vergrootglas icon) wat stof.

Mag ik dit al verwachten van een toestel die 2.5 weken oud is?
Ik heb mijn IS of in mijn borstzak van mijn overhemd of in mijn jas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
ChiMan schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:45:
Ontdek net dat er wat stof onder mijn scherm bevindt.
Als ik goed kijk zie ik rechts onder (net boven de vergrootglas icon) wat stof.

Mag ik dit al verwachten van een toestel die 2.5 weken oud is?
Ik heb mijn IS of in mijn borstzak van mijn overhemd of in mijn jas.
Voor een toestel van minder dan drie weken oud is het niet acceptabel!
Zal er zeker even met de winkel of htc contact opnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

@ChiMan , dat mag je zeker niet verwachten van een toestel dat nog maar 2.5 weken oud is.
Het zou helemaal niet mogelijk moeten zijn, de kans dat het stof er al in zat is zelfs groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Een gebruiker van DHD had al na 1 week stof onder zijn scherm!

http://www.androidworld.n...scherm-htc-desire-hd.html

Net een email naar HTC gestuurd, afwachten hoe ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:32

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik krijg mijn IS morgen... Nog een dagje met de Desire en dan hoop ik dat ik een goede keus heb gemaakt. Twijfelde nog even aan een Nexus S of LG 2X, maar vind de Sense toevoeging van HTC toch wel super...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt het dar er boven in het scherm, onder het linker stukje van de IS twee kleine uithammetjes zitten onder het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
klopt zijn de licht en proximity sensoren.

Heb zelf nog wat probleempjes met de wifi. af en toe wil hij niet goed verbinden, heel even komt het icoontje bovenin te staan na het verbinden maar hij verbreekt direct de verbinding weer. Als ik daarna opnieuw verbinding probeer te maken met het netwerk verbind hij wel maar kan je er nog niks mee (bij het icoontje is alleen het bolletje wit).
De accu eruit halen of gewoon wachten (+- een dag) helpt wel maar is natuurlijk niet de way to go.

[ Voor 84% gewijzigd door GWBoes op 23-03-2011 23:43 ]

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
[b]GWBoes schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:36:[/Heb zelf nog wat probleempjes met de wifi. af en toe wil hij niet goed verbinden, heel even komt het icoontje bovenin te staan na het verbinden maar hij verbreekt direct de verbinding weer. Als ik daarna opnieuw verbinding probeer te maken met het netwerk verbind hij wel maar kan je er nog niks mee (bij het icoontje is alleen het bolletje wit).
Dat wijst er op dat telefoon een zwak signaal binnen krijgt. Bij de Incredible S zitten de antennes in de afneembare achterkant verwerkt. De handleiding geeft al aan dat die goed móet zitten om signaalverlies te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Een reply gehad van HTC.

Zij raden me aan het toestel voor reparatie op te sturen!
Ik ben er huiverig om omdat ik bang ben dat het probleem na terugkomst weer opkomt.

Wat denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
ChiMan schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:48:
Een reply gehad van HTC.

Ik ben er huiverig om omdat ik bang ben dat het probleem na terugkomst weer opkomt.

Wat denken jullie ervan?
Had vergelijkbaar probleem met mijn iPhone 3gs. Stof onder het scherm (behoorlijk veel) dus stoorde me eraan. Voor reparatie opgestuurd en een maand later weer vol met stof. Als je het stof bij jou bijna niet ziet of het stoort je niet, dan kan je het best zo laten en altijd nog opsturen voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Nog even voor de mensen die een goedkoop hoesje zoeken:

Android Neopreen: http://cgi.ebay.nl/BLACK-...ories&hash=item45f70ac998
Heb deze zelf gekocht via Marktplaats (10 euro!) maar past wel goed. Via eBay duurt wel iets langer maar scheelt behoorlijk in de prijs.

HTC Leather Pouch: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Mooi dun hoesje. De telefoon past alleen heb je wel wat ruimte over in het hoesje.

Case-Mate Incredible S: http://cgi.ebay.nl/CASE-M...uches&hash=item1e6249dccc
Deze is hier paar keer vermeld maar Pdashop.nl heeft deze nog niet op voorraad.
Als iemand hier ervaringen mee heeft hoor ik dat graag!

Meer tips over hoesjes, screenprotectors etc. zijn welkom. Bij genoeg informatie zal ik deze in de openingspost zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
ChiMan schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:48:

Wat denken jullie ervan?
Bij mij geen stofje te vinden, ook niet onder een sterke lamp. Ik zou dit als fabricagefout zien. Dat kwam bij de HTC Desire ook voor, de een had stof onder heb beeldscherm de ander niet. Of een reparatie zinvol is, hangt er van af of ze de telefoon alleen schoonmaken of ook het kiertje waardoor stof naar binnen komt dicht maken.

Misschien wil de winkel waar je de telefoon gekocht hebt het toetstel nog omruilen voor een ander exemplaar? Kun je meteen de online backup van HTCSense.com voor ons testen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Slecht nieuws voor de mensen die hun toestel willen rooten:

nieuws: HTC beveiligt bootloader nieuwe Android-toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-06 13:16
Heb hem nu ook 2 dagen, een fijn toestel. Had eigenlijk al 2 jaar terug over moeten stappen op android, symbian lijkt wel my first sony vergeleken met android. Alleen jammer van de het batterijverbruik, mijn e72 ging bijna anderhalve week mee dat ga ik nu niet redden ;)

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
Ik heb mijn incredible s nu bijna een week en zeer tevreden! Batterij gaat langer mee dan vorige toestel, alles loopt echt soepel en snel. Friendstream vind ik heel leuk, en ook de locatie widget. De navigatie van HTC zag er ook goed uit, maar helaas 30 dagen trial. Ik wil voortaan alleen nog maar HTC wat werkt het allemaal perfect zeg! (vorige telefoon was galay s trouwens)

'Bobbel' totaal geen last van trouwens, telefoon houdt heerlijk vast en voelt niet goedkoop aan. Ik ben er echt heel tevreden mee, nu is het wachten op 2.3 !
Gaat dat over the air trouwens of moet je daar je telefoon voor aan de pc hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Yrck schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:27:
Als iemand hier ervaringen mee heeft hoor ik dat graag!
Ik verwacht hem binnen 10 dagen binnen te hebben, en zal het hier laten weten :)
Het is de enige case die ik tot nu toe heb kunnen vinden. Een sok hoef ik niet, moet je hem er de hele tijd uithalen om te zien of je nog een berichtje hebt ofzo.

Is er overigens een instelling dat het display aangaat als je een sms/mail ontvangt? Op het werk ligt het toestel op mijn bureau en luister ik muziek via een koptelefoon. Ik hoor het dus niet als ik iets ontvang. Van mijn oude toestel ging het display aan. Dat viel een stuk beter op dan die kleine message led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Anoniem: 395137 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:28:
Heeft iemand advies of hier ook problemen mee gehad???
Staat de automatische synchronisatie voor Twitter voor HTC wel aan? Instellingen > Accounts& Synchronisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:42
Vandaag de Incredible Ass besteld. Heb 'm even vastgehouden in een MM; vond de bobbel achterop véél minder erg dan het op de foto's lijkt; sterker nog, ik vindt het wel mooi. Dus mensen die twijfelen ivm de achterkant: ga 'm even in het echt bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
rozuchu schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:17:
Gaat dat over the air trouwens of moet je daar je telefoon voor aan de pc hangen?
Handleiding, pagina 204.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320675

[quote]Yrck schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:27:

Heb deze zelf gekocht via Marktplaats (10 euro!) maar past wel goed. Via eBay duurt wel iets langer maar scheelt behoorlijk in de prijs.

heb je misschien een linkje van marktplaats waar je hem hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Laatst online: 12:52

ManiacsHouse

Scheisse!

upje schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:45:
Vandaag de Incredible Ass besteld.
Euhm... :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Anoniem: 320675 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:46:
[quote]Yrck schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:27:

heb je misschien een linkje van marktplaats waar je hem hebt gekocht?
Natuurlijk: http://link.marktplaats.nl/433251920
Komt nog wel wat verzendkosten bij. Hij stuurt je eerst het hoesje op, zodra je deze binnen hebt vraagt hij om het geld over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is niet voor accessoires of het aankopen van producten. Daarvoor graag andere topics aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Heb hem ook binnen! Hiervoor had ik een Desire. Dit scherm is toch echt wel een verbetering zo op het eerste gezicht. Moet het toestel natuurlijk eerst een tijdje gebruikt hebben maar toch. Ik had trouwens een Desire met Amoled scherm. Ik had het toestel nog niet in het 'echt' gezien, was een beetje huiverig over de bobbel, maar ik vind het een mooi toestel en de bobbel valt eigenlijk weg..
Dat de bootloader nog niet te kraken is vind ik ook niet zo erg. Ik had de Desire wel geroot, maar puur om het feit dat er niet genoeg geheugen voor apps was. En dat zal bij deze IS niet snel het geval zijn.

Ik had al een aantal keer een rom van de Desire HD op de Desire gedraaid met de optie om de gegevens te backuppen. Bij het aanzetten van de IS werden vanzelf de apps van de market gedownload. Echter is de market nog de oude versie?! meer mensen hier last van?

[ Voor 17% gewijzigd door retlaw op 24-03-2011 15:08 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Voelt iemand zich geroepen om al een accessoires-topic aan te maken? Volgens mij heeft het op het moment nog weinig zin, omdat er nog maar zo weinig is. 1 custom case, geen carkits, geen screenprotectors, geen dockingstations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

frickY schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:35:
Voelt iemand zich geroepen om al een accessoires-topic aan te maken? Volgens mij heeft het op het moment nog weinig zin, omdat er nog maar zo weinig is. 1 custom case, geen carkits, geen screenprotectors, geen dockingstations.
via de webwinkel van HTC kun je overigens wel al een screenprotector bestellen... alleen zijn de bezorgkosten net zo veel als de protecters zelf (zitten per twee verpakt)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
retlaw schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:06:
Echter is de market nog de oude versie?! meer mensen hier last van?
Op mijn toestel is de versie van Market 2.3.4. Op mijn niet geroote HTC Desire staat dezelfde market. Market wordt automatisch geüpdated zonder dat je daar iets aan kan of hoeft doen. Als je een oudere versie hebt zou dat dus vanzelf goed moeten komen. Tenminste, als je de synchronisatie niet hebt uitgezet om energie te sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 13:17
Kan iemand mij vertellen in hoeverre het toestel netjes in een normale broekzak past en er weer uit kan worden gehaald. Heb je bijv. geen last dat de rubbercoating dit gaat tegenwerken? Iemand al ervaring met de krasbestendigheid/vlekgevoeligheid van det display en de rubbercoating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Heb hem vandaag even getest bij de mediamarkt en ik vond het scrollen door foto's erg langzaam gaan in vergelijking met de iPhone 4. Jammer want verder is het een erg vet toestel!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Yrck schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:27:
Vanaf vanavond wel
http://www.pdashop.nl/pro...ack-htc-incredible-s.html

@passie2010
Geen enkel probleem. Alleen als je gaat zitten even opletten of hij niet overdwars in je zak ligt, dan druk hij in je been. Van een rubber coating is volgens mij geen sprake, het plastic voelt gewoon glad aan.
Het is geen anti-slip body.
Dat is in een case-mate mogelijk wel anders.

[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 24-03-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Helpt zo'n case mate ook tegen stof in je scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat betwijfel ik. Alle knoppen en openingen zijn namelijk ook open in de case.
Dus via welke opening het stof ook binnen zou komen, met een case zou dat waarschijnlijk ook nog lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
Yrck schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:45:
[...]

Ook zit mijn Usb aansluiting los. Als ik hier met een vinger tegen aan tikt rammelt het. Denk dat het zwarte randje wat erom heen zit los zit.
Ik heb dit ook! Vroeg me al af of meerdere mensen hier last van hadden. Heb je hem terug gestuurd of zal dit gewoon zo horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 17-12-2024
rozuchu schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:47:
[...]

Ik heb dit ook! Vroeg me al af of meerdere mensen hier last van hadden. Heb je hem terug gestuurd of zal dit gewoon zo horen?
Ik heb dit ook! Heb er niet echt last van, maar vraag me wel af of dit problemen geeft voor de duurzaamheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Ik heb een G1 (HTC Dream), HTC Hero, HTC Desire en nu een HTC Incredible S. Bij al deze telefoons heeft de USB-aansluiting een klein beetje speling. Bij alle telefoons werkt de USB-aansluiting nog steeds probleemloos, ondanks intensief gebruik. Mijn oude telefoons zijn allemaal uitgeleend en worden nog steeds dagelijks gebruikt. Maar resultaten uit het verleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
smartie89 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:56:
[...]

Ik heb dit ook! Heb er niet echt last van, maar vraag me wel af of dit problemen geeft voor de duurzaamheid...
Heb het geval ook.
Zelf denk ik dat de oorzaak komt omdat de usb niet volledig in hettoestel aangesloten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Kan iemand zeggen hoe jullie de auto rotate vinden? Ik probeerde het in een winkel, maar met internet ging dat toch niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
smartie89 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:56:
Ik ook. Wist het niet eens tot ik dit las en er tegen aan tikte. Dan hoor je dat hij speling heeft.
Geen last van, lekker laten zo.

@SaiBork
Auto-rotate werkt mijn inziens prima. Moet soms tot maximaal een seconde wachten, maar dat is altijd nog vele malen sneller dan mijn vorige HTC Touch Pro (WM6.1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
SaiBork schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:02:
Kan iemand zeggen hoe jullie de auto rotate vinden? Ik probeerde het in een winkel, maar met internet ging dat toch niet helemaal lekker.
Scherm rotatie werkt goed. Begin was het effe wennen maar nu is het vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379678

Na lang wikken en wegen vanavond in een impuls besloten om mijn DHD aan mijn schoonbroertje te verkopen en de IS te bestellen. Ben zat met HTC te blijven ruzieen over mijn sim/sd klepje dus hopelijk is alles bij de IS wel netjes in orde want anders ben ik voorgoed HTC af....
Krijg hem als het goed is morgen binnen dus ik ben benieuwd!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb recent ook een paar hele kleinde deeltjes stof gevonden onder het scherm. Ben vandaag naar the Phonehouse geweest, legde het probleem uit.
Die man begon te blazen aan de rand van het scherm. (zonder enig resultaat)
Hij heeft gezegd dat hij het kan opsturen maar dat ik dan het toestel 3 weken kwijt ben. Ik kon ook morgen terug komen dan zou er een monteur aanwezig zijn die het misschien er uit kon halen...

Ik heb gevraagd, als ik hem naar HTC stuur of dat onder fabrieksgarantie valt of niet. Hij kon me daar niks over vertellen omdat hij het niet zeker wist.

Is het verstandig om zoiets door zo'n monteur van ThePhonehouse te laten doen?
en weet iemand iets of dit nog onder garantie valt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Anoniem: 395137 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:50:
Ik heb recent ook een paar hele kleinde deeltjes stof gevonden onder het scherm. Ben vandaag naar the Phonehouse geweest, legde het probleem uit.
Die man begon te blazen aan de rand van het scherm te blazen. (zonder enig resultaat)
Hij heeft gezegd dat hij het kan opsturen maar dat ik dan het toestel 3 weken kwijt ben. Ik kon ook morgen terug komen dan zou er een monteur aanwezig zijn die het misschien er uit kon halen...

Ik heb gevraagd, als ik hem naar HTC stuur of dat onder fabrieksgarantie valt of niet. Hij kon me daar niks over vertellen omdat hij het niet zeker wist.

Is het verstandig om zoiets door zo'n monteur van ThePhonehouse te laten doen?
en weet iemand iets of dit nog onder garantie valt of niet?
Persoonlijk heb ik het niet zo op monteurs van telefoon winkels. Straks slopen ze iets, vervalt je garantie als je hem ooit is naar htc opstuurd. Als het niet goed zichtbaar is zal ik het gewoon laten zitten. Grote kans dat als ze alleen het stof eruit halen het zo weer terug is. Er zal dan toch een opening moeten zijn waardoor er stof naar binnen komt.

En over je garantie vraag, bij Nokia heb ik verschillende keren mijn toestel opgestuurd omdat er stof onderzat. Bij Apple idem dito. Daar was het een bekend probleem omdat het rubber tussen het scherm en behuizing 'lekte'. Kort samengevat: denk niet dat htc hier heel moeilijk over zou doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Wie heeft ook last van apps die spontaan afsluiten? Twitter sluit paar keer per dag af en htc sense ook iedere dag.. heb al een complete reset gedaan maar probleem blijft terug komen. Er staat dan dat het onverwachts is afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Mag van Belcompany mijn toestel omruilen voor een nieuwe IS vanwege stof onder het scherm! _/-\o_

Wordt mijn 3e toestel:
1e: een led brande niet zoals de ander led (soft icons)
2e: stof onder het scherm

Had ook contact gehad met HTC. Van hun mocht ik het toestel terugsturen onder garantie. Maar had daar geen trek in aangezien je toestel voor 3 weken kwijt bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChiMan schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:15:
Mag van Belcompany mijn toestel omruilen voor een nieuwe IS vanwege stof onder het scherm! _/-\o_

Wordt mijn 3e toestel:
1e: een led brande niet zoals de ander led (soft icons)
2e: stof onder het scherm

Had ook contact gehad met HTC. Van hun mocht ik het toestel terugsturen onder garantie. Maar had daar geen trek in aangezien je toestel voor 3 weken kwijt bent!
Werd dat gewoon spontaan voorgesteld of moest je nog even door vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
Anoniem: 395137 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:23:
[...]

Werd dat gewoon spontaan voorgesteld of moest je nog even door vechten?
Verkoper: wat wil je dat ik doe?
Ik: Wat kan je voor me doen?
Verkoper: ik kan je een nieuwe aanbieden?
Ik: Ja, waarom ook niet ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste